.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Προδικάζουν τον διωγμό όσων δεν αποδεχθούν τις αποφάσεις της Πανορθοδόξης (=ληστρικής) συνόδου. Οφειλόμενη απάντηση στις απειλές του -τίτλω μεν διδάκτορος τρόπω δε δικτάτορος- Νίκου Κουρεμένου

Ου πολλού δέω χάριν έχειν τω οικουμενιστή θεολόγω, ότι μοι παρεσκεύασε τον αγώνα τουτονί. 

«...Μ’ αυτό το πρίσμα μπορούν να ερμηνευτούν οι έντονες και ακραίες αντιδράσεις μιας φωνασκούσας θεολογικής και εκκλησιαστικής μειοψηφίας, η οποία μετά το πέρας της Συνόδου δε θα έχει λόγο ύπαρξης, τουλάχιστον εντός των ορίωντης Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας». 


από το "ενδιαφέρον" βιογραφικό του κ.Νίκου Κουρεμένου, το είδαμε εδώ

Ο με υποτροφία της Παπικής ''Εκκλησίας'', συστάσει της Εκκλησίας της Ελλάδος μετεκπαιδευμένος στη Ρώμη, και λαβών Διδακτορικό Δίπλωμα στις Ανατολικές Εκκλησιαστικές Επιστήμες από το Ποντιφικό Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών, „ορθόδοξος θεολόγος“ γεμάτος παπική, οικουμενιστική „αγάπη“ προδικάζει και προαναγγέλει χαιρέκακα τον διωγμό των μη με τα προς συμφωνία συμμορφωθέντων ορθοδόξων πιστών μετά την σύνοδο της Κρήτης από τα όρια της Εκκλησίας.

Σε όλο το κειμενό του δε δεν υπάρχει ούτε μία πατερική αναφορά που να θεμελιώνει τις απειλές του παρά μόνο μία βησσαριωνική θεολογία. Επειδή λοιπόν είναι Θεολόγος ας αφήσουμε τους Αγίους Πατέρες, τους οποίους συνειδητώς αγνοεί, μάλλον επειδή δεν σπούδασαν στο Βατικανό, να του απαντήσουν. 

Του απαντούν λοιπόν ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς και ο μαθητής του Ιωσήφ ο Καλοθετός σε ελεύθερη μετάφραση:

«Μας λένε όσοι αποκαλούν τους εαυτούς τους και καλούνται από τους άλλους ειδήμονες και ιερούς ότι θα μας κάνουν απόβλητους της Εκκλησίας. 
Από ποιά Εκκλησία θα μας κάνουν απόβλητους; 
Από Αυτήν των Αποστόλων; 
Από αυτήν των Ομολογητών; 
Αφού με αυτούς είμαστε σύμφωνοι. 

Άρα λοιπόν θα μας εκδιώξουν από την νέα εκκλησία με τα νεοφανή δόγματα. Γιατί που φαίνεται η ευσέβεια σε αυτήν την νεοφανή εκκλησία; 
Στις απειλές, στους λοιδωρισμούς, στο εναντίον των αγίων στασιακό φρόνημα, στο ψεύδος και στην παραποίηση των Ιερών Κανόνων, στον ισοσκελισμό Αγίων και βεβήλων; 

Η δική μας Εκκλησία, είναι αγνή, καθαρά, ειρηνική, απέχει του οποιοδήποτε φαύλου καί πονηρού καί κάθε κακίας, είναι ἐλευθέρα καί δεν αναμιγνύεται με ρύπους καί σπίλους, πρεσβεύει τά υγιά καί καθαρά καί απειλικρινημένα δόγματα των θεοφόρων ἀνδρῶν. 
Μόνη κεφαλή δέ της Εκκλησίας είναι ὁ Kύριος ημών Ιησούς Χριστός, μέλη δέ καί μέρη τῆς τοιαύτης Εκκλησίας είναι τό σύστημα καί η σύνοδος των ευσεβών και όχι των αυτοανακηρυχθέντων δεδικαιωμένων

(Από την Ἀναίρεσιν γράμματος Ἰγνατίου Ἀντιοχείας, ΕΠΕ 3, 606 και από Ἰωσήφ Καλοθέτου Συγγράμματα, παρά Δημητρίου Τσάμη, τόμος 1, σελ. 294-296)

Ας μήν πτοούμεθα, αδελφοί Χριστιανοί. 

Όπως έλεγε ο μακαριστός και αληθινός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης παρά τις τόσες αμαρτίες μας «ας γίνετε μικροί Αθανάσιοι, μικροί Φώτιοι, μικροί Μάρκοι Ευγενικοί. Αν δεν είστε αγωνισταί είστε άχρηστοι». 

Πυξίδα μας είναι – πάντα εντός της Εκκλησίας, η οποία ανήκει μόνο στον Χριστό και σε κανέναν άνθρωπο – οι Άγιες Γραφές, οι Άγιοι Απόστολοι, οι Άγιοι Πατέρες, οι Άγιοι μάρτυρες και Ομολογητές και όχι οι εκάστοτε βατικάνιοι λόγιοι.

Aς μην ξενίζουν όμως και τέτοιες δηλώσεις διότι πας «ο θέλων ευσεβώς ζειν διωχθήσεται.»

Αδαμάντιος Τσακίρογλου, Κλασσικός φιλόλογος, Ιστορικός.