.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Η πίστη μας δεν πουλιέται! ~ Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης



Ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, αρνούνταν όλα τα δώρα που του πρόσφεραν 
ως ευχαριστία για τις ευεργεσίες του, λέγοντας: «Η πίστη μας δεν πουλιέται!».

Απέκρυπτε δε τις αρετές του υποκρινόμενος εκκεντρικότητες ή εξάψεις οργής, 
για να αποφύγει την εκτίμηση των ανθρώπων, και να διαφυλάξει την ησυχία του...

Όταν η θαυματουργική του δύναμη γεννούσε τον θαυμασμό, απαντούσε αυστηρά: 

Ε, τι θαρρείτε, πως είμαι άγιος; Αμαρτωλός είμαι, χειρότερος από σας. Δεν βλέπετε; 

Ακόμη και τον θυμό μου δεν μπορώ να συγκρατήσω...

Ο Χριστός κάμνει τα θαύματα που βλέπετε.

Εγώ τα χέρια μου μόνον υψώνω και Τον παρακαλώ...


Πηγή: Περιοδ. ο Άγιος Λάζαρος, έκδ. Ι.Ν. Αγ. Λαζάρου Λάρνακος


Σχόλιο Π. κοινωνίας: Και είναι μια βαθιά ανάγκη που με κάνει να σταθώ στόν λόγο του Αγίου, πως... ''Η πίστη μας δεν πουλιέται...''

Μα σήμερα πουλιέται και η Πίστη! Πουλιέται με τα ΕΣΠΑ των Ι. Μονών, με τις άνομες συμβάσεις, τις ακατανόμαστες πράξεις, τις συμπροσευχές μετά των Αιρετικών, την αφωνία, τις δειλές σιωπές και υποχωρήσεις... (Περί Δειλίας εδω, Κλίμαξ Αγίου Ιωάννου Σιναΐτου).
Και πουλιέται η Πίστη απο πολλούς, που έδωσαν υπόσχεση πως θα ήταν φύλακες, 
μα κάνουν στήν άκρη τις φωνές των Αγίων, διότι είναι ''αναχρονηστικές''! 

Και τάχα εμποδίζουν την ενώτητα, με τίς άλλες ''εκκλησίες''...

Και περιμένει σκυφτός ο κατατρεγμένος τούτος λαός, να δεί απο κάπου φως, να βγούν οι ''Στρατηγοί'' του αγώνα να πάρουν θέση... 

Το Φως όμως είναι Του Χριστού, και απο κει λαμβάνουν όλοι... 

Τρέξε καρδιά μου πρός το Φως, και μην πουλάς την Πίστη!