.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ἡ στάση τῶν πατέρων (π. Θ. Ζήση κλπ) προκαλεῖ ἔντονο προβληματισμό

Ἡ τριχοτόμηση τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπό τούς αἱρετικούς σέ διακοπή μνημοσύνου, ἀποτείχιση καί διακοπή κοινωνίας εἶναι κατασκεύασμα πού ἀποπροσανατολίζει. 
Τά λεχθέντα ὑπό τοῦ π. Θ. Ζήση εἶναι σαφῶς προβληματικά ἄν ὄχιἀντορθόδοξα. 
Διακόπτω κοινωνία διότι θεωρῶ τόν ἐπίσκοπό μου αἱρετίζονταἀλλά συνεχίζω να ἐκκλησιάζομαι ὅπου αὐτός μνημονεύεται; 
Εἶναι λογικό;
Ἐπιπλέον διακηρύττω ὅτι ὁ αἱρετικός ἔχει μυστήρια καί Χάρι καίἀνήκει στήν Ἐκκλησία ὡς κανονικό μέλος Αὐτῆς;
Καταλαβαίνουμε τί λέμε; 
Ποιός ὁ λόγος νά θέσει θέμα Μυστηρίων καί χάριτος; 
Οὐδείς! 
Ἔχουμε αἵρεση;
Ἔχουμε! 
Ἄρα φεύγουμε αὐτήν καί τούς φορεῖς της ὡς ἀπό ὄφεως! 
Βεβαιώτατα καί ἰσχύει ἡ ἀρχή τῶν συγκοινωνούντων δοχείων στά ζητήματα μνημοσύνου καί κοινωνίας, ἀρκεῖ βεβαίως νά μή γινόμαστε σχολαστικοί, οὔτε πρός τά δεξιά, οὔτε πρός τάἀριστερά. 
Ὑπάρχει μεγαλύτερη ἐπιπολαιότητα ἀπό τό νά ἀνακατεύουμε τά περί ἀκριβείας καί οἰκονομίας στά ζητήματα Πίστεως, ὅταν μάλιστα καίγεται τό σπίτι μας καί ἀπειλεῖται ἡ Ὀρθοδοξία μέἀφανισμό; 
Πόση δέ ἀφέλεια καί προχειρότητα ἐπιδεικνύουμε ὅταν λέμε ὅτι θά ἔρθει σύντομα Σύνοδος Ὀρθόδοξη νά καταδικάσει τήν Σύνοδο τῆς Κρήτης καί γι' αὐτό δικαιολογεῖται νά κάνουμε οἰκονομία γιά νά ἐξυπηρετηθεῖ ἐν ὄψειἙορτῶν ὁ λαός; 
Ἔτσι γίνονται καί δίνονται οἱ ἀγῶνες; 
Σέ ποιά light συναξάρια τά διδάχθηκαν αὐτά; Παίζουμε τίς κουμπάρες πού λέει καί ὁ κ. Πρωθυπουργός δουλεύοντάς μαςὅλους; 
Τώρα πᾶμε γιά τήν ἑπόμενη "Σύνοδο Κρήτης" καί δέν ἔχουμε τήνὄρεξη καί τή δύναμη οὔτε νά ἀδειάσουμε τούς ναούς τῶν Οἰκουμενιστῶν; 
Καί τί σημαίνει μή πᾶς στόν Δημητριάδος ἀλλά πήγαινε στόν παραδοσιακό Ἱερέα πού ὅμως τόν μνημονεύει; 
Τουλάχιστον σάν τακτική καί στρατηγική ἡ στάση των εἶναιὄντως τραγελαφική! 
Ἄν οἱ βλέποντες ἐνεργοῦν, ὅπως ἔλεγε ὁ μακαρίτης ὁ Καλόμοιρος, σάν τυφλοί, τότε τί νά ποῦν καί οἱ τυφλοί! 
Γίνεται νά μή ἀναγνωρίζουμε, λέει ὁ παπα-Θεόδωρος τό Πατριαρχεῖο Μόσχας ὡς Ὀρθόδοξο ἀφοῦ δέν πῆγε στήν Κρήτη; 
Μά εἴμαστε σοβαροί; 
Ἄς ἀφήσουμε τά πολιτικά καί ἐκκλησιαστικά παιγχνίδια τῆς Μόσχας ἔξω, ὅπως καί τήν εὐλάβεια τοῦ Ρωσικοῦ ὀρθοδόξου λαοῦ,ἰσχυριζόμαστε εἰλικρινά ὅτι τό Πατριαρχεῖο Μόσχας εἶναιὀρθόδοξο ἐπί τῆς οὐσίας; 
Ἥ μήπως τό Πατριαρχεῖο Ἀντιοχείας πού de facto δίδει καί λαμβάνει "μυστήρια" αἱρετικῶν 
Πρέπει νἄχουμε τό θάρρος νά ἀναθεωρήσουμε στή σκέψη μας τήνἔννοια τῆς Ἐκκλησίας. 
Φοβᾶμαι ὅτι τήν ἐκλαμβάνουμε κι ἄς μή τό ὁμολογοῦμε ὡς ἕναὀργανισμό ἤ θεσμό κάτι σάν
τόν ΟΗΕ πού ὅσα λάθη καί νά κάνει ἔχει τή σφραγίδα πού τόν νομιμοποιεῖ! 
Αὐτή εἶναι παπική ἀντίληψη. 

Ὁ Ἅγιος Νικηφόρος λέει ὅταν βλέπουμε ἀπό τή μιά μεριά ἑκατομμύρια πού διατείνονται ὅτι εἶναι ὀρθόδοξοι καί ἔχουν ὅλα τά ἐξωτερικά διακριτικά καί ἀξιώματα ἀλλά χωλαίνουν στήν Πίστη καί ἀπό τήν ἄλλη μεριά τρεῖς πραγματικά ὀρθοδόξους πιστούς, Ἐκκλησία εἶναι οἱ τρεῖς καί μπορεῖ καί σέ τρεῖς νά ὁρίζεται καί ὅλοι οἱ ἄλλοι ὅσο κι ἄν ἀκούγεται προκλητικό εἶναι ἔξω ἀπό τήν Μάνδρα τήν Ἁγία! 

Αὐτά ἀδελφικῶς καί ἐκ καρδίας. 
Μέ ἐκτίμησι καί ἀγάπη Χριστοῦ
ἐλάχιστος ἀδελφός
Κ.