.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

«Αν δεν αραίωσες τις φιλίες σου, αν δεν σε εγκατέλειψαν οι φίλοι σου, αν δεν άρχισαν οι άλλοι να σε ειρωνεύονται...»

«Αν δεν αραίωσες τις φιλίες σου, αν δεν σε εγκατέλειψαν οι φίλοι σου, αν δεν άρχισαν οι άλλοι να σε ειρωνεύονται τότε να ξέρεις ότι δεν έκανες βήμα στον Χριστιανισμό.
Γιατί ο Χριστός γεννάται στην καρδιά εκείνου του ανθρώπου, όπου έχουν πεθάνει όλοι οι άλλοι θεοί μέσα του (ο θεός της μόδας, ο θεός της σαρκός, ο θεός του εγωισμού).
Ο Θεός έχει αξιοπρέπεια και σε αφήνει να κάνεις τη ζωή σου, αν νομίζεις ότι η παρουσία Του μέσα σου είναι αποπνικτική.
Μόνο αν Του ζητήσεις να έρθει, με όλη σου την καρδιά, αποβάλλοντας πρώτα τα σκουπίδια που έχεις μέσα σου, θα έρθει μέσα στην καρδιά σου...».

♱ Δ. Παναγόπουλος

Καθηρημένος ο κ. Ιερώνυμος Λιάπης στη συνείδηση του πιστού κλήρου και λαού. Επιτακτική κρίνεται η παραίτησή του

Βόμβα έθεσε η συμφωνία αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Λιάπη - Τσίπρα στην Εκκλησία!!


«Παραιτήσου Τώρα!»
Είναι γενικώς παραδεκτό, ότι ο λαός διάκειται αρνητικά και εξαγριώθηκε με αφορμή τη στάση του αρχιεπισκόπου και της πλειοψηφίας των επισκόπων, τόσο για το Μακεδονικό, όσο και για άλλα μείζονα θέματα, που έχουν συσσωρευτεί εσχάτως στην Εκκλησία και συνοψίζονται ως εξής: Η προδοτική στάση αρχιεπισκόπου και ιεραρχίας κατά τη σύναξη του Κολυμπαρίου της Κρήτης, που αλλοιώνει το Ορθόδοξο δόγμα δια του Οικουμενισμού.
Οι γάμοι των ομοφιλοφύλων, οι «έμφυλες ταυτότητες» , η αλλοίωση του χαρακτήρος του μαθήματος των θρησκευτικών και η μετατροπή του σε προπαγανδιστικό της αθεΐας και κοινωνιολογίας των θρησκευμάτων, οι νέες προγραμματιζόμενες ηλεκτρονικές ταυτότητες, με αποκορύφωμα την μυστική συμφωνία Ιερωνύμου – Τσίπρα, που αποβάλλει 10.000 κληρικούς ως λειτουργούς του έθνους εντός και εκτός Ελλάδος, προπαγανδίζοντας οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ότι θα κενωθούν θέσεις από το δημόσιο, για να προσληφθεί δήθεν αντίστοιχος αριθμός από νέους δημοσίους υπαλλήλους(!!). Η Εκκλησιαστική Περιουσία, η αλλαγή του συντάγματος και των σχετικών άρθρων που καθορίζουν τις σχέσεις Κράτους Εκκλησίας και η αντιμετώπιση της Ορθόδοξης Εκκλησίας ως σωματείο, ανοίγουν «Κερκόπορτες» στον ήδη εν εξελίξει εξισλαμισμό της Ευρώπης. 

Απομένει η αξιοπρεπής έξοδος, όσο είναι νωρίς, δια της παραιτήσεως. 

Είναι κοινή πεποίθηση ότι ο αρχιεπίσκοπος και μερίδα επισκόπων εκβιάζονται άνωθεν, για να ενδώσουν και να αρπαχθεί η εναπομείνασα εκκλησιαστική περιουσία και να περιέλθει προς εκποίηση στα ειδικά κατοχικά ξένα ταμεία, όπου συμπεριελήφθησαν ήδη οι αρχαιότητες της πατρίδος μας.
Η δεινή θέση στην οποία περιήλθε ο Αρχιεπίσκοπος, φαίνεται από την άτακτη ματαίωση της προαναγγελθείσας επισκέψεώς του στη Λάρισα για να ενθρονίσει τον στενό συνεργάτη του νέο επίσκοπο. φόβοι επίσης που απέτρεψαν να παραστούν πλέον των 25 άλλων ιεραρχών, προς αποφυγή των χειροτέρων. Γεγονός που οι επισκοπικοί κύκλοι ανέλυσαν δεόντως.
Το ατόπημα αυτό του Αρχιεπισκόπου δεν άφησε να πάει χαμένο το Φανάρι και «οι Ηρακλείς του θρόνου» άδραξαν την ευκαιρία και αντέδρασαν προς εξωραϊσμό της «πονηράς φαναριώτικης γραίας». Το Φανάρι βρήκε ευκαιρία να εισπηδήση σε ξένη Εκκλησία. Είναι αρκούντως ισχυρή η απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Κρήτης. Θα έπρεπε να συνοδευτεί με ανάλογο απόφαση της Ιεράς Συνόδου των ιεραρχών της Δωδεκανήσου. Δεινή η θέση του κ. Ιερωνύμου με αισθητές και διαφαινόμενες τις κυκλοτερείς κινήσεις έσωθεν και έξωθεν. Απομένει η αξιοπρεπής έξοδος, όσο είναι νωρίς, δια της παραιτήσεως.
Κλήρος και Λαός με πνεύμα εθνεγερσίας ζητούσε αφορμή να διαμαρτυρηθεί και αυτή την έδωσε προκλητικότατα ο αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος και οι αυλικοί του. Σηκώνουν τα λάβαρα, και σχεδιάζουν διαμαρτυρίες πρωτόγνωρες. «Τέρμα ο ραγιαδισμός. Θυσιάστηκαν χιλιάδες Ιερέων προτάξαντες τα τίμια Ιερατικά τους στήθη για να σωθεί ο άγιος αυτός τόπος. Τώρα θα κιοτέψουμε, σε καιρό ειρήνης από μια χούφτα ξενοκίνητων εθνομηδενιστών ανήθικων και αθέων; Έσπειραν ανέμους, θα θερίσουν θύελλες». 
Λένε αποφασισμένοι, όπως διαρρέεται, «Αρκετά ταπεινωθήκαμε σιωπώντες. Δεν θα αποκοιμήσουμε άλλο το λαό του Θεού με ευσεβιστικά πυροτεχνήματα, μέθοδο που ουδόλως ενοχλεί τον Δεποτισμό και τους Κρατούντας, αλλά προσευχητικώς, δυναμικώς και συνετώς θα αγωνιστούμε με όλα τα δραστικά μέσα που έχουμε στη φαρέτρα μας. Θα αποτελέσουν Κεραυνό εν αιθρία!» 
Από τους γνωρίζοντας αναδύεται οργή για την αχρήστευση της Ιεραρχίας και των εντεταλμένων θεσμικών Οργάνων της, της οποίας δεν εξαιρούνται και μυστικώς διαβουλευόμενοι και φανεροί εν μέρει γενόμενοι στη δημόσια συνέντευξη Ιερωνύμου - Τσίπρα. Η κατάσταση είναι επιεικώς εκρηκτική! 
1- Προτείνουν παύση μνημοσύνου των επισκόπων και αντί αυτού να μνημονεύουν «υπέρ πάσης επισκοπής Ορθοδόξων, των ορθοτομούντων τον λόγον της σης αληθείας», όπως στο Άγιον Όρος επί πατριάρχου Αθηναγόρα, του οικουμενιστού.
2- Διακοπή κάθε οικονομικής απόδοσης και παροχή (νόμιμη ή σιωπηρή) στις μητροπόλεις, δηλαδή τριμηνίες, έκτακτες εισφορές, δώρα κτλ.
3- Να αποκλείσουν σε κάθε επίσκοπο την είσοδο στους ναούς.
4- Προς αποφυγήν της απειλής να μετατραπεί η Εκκλησία σε «πρεσβυτεριανή», το σχέδιο προβλέπει την βεβαία προσχώρηση δεκάδων επισκόπων, μητροπολιτών ή βοηθών, που θα συγκροτήσουν σύνοδο για τα περαιτέρω. Δηλαδή σχίσμα.

Η άθεη κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ επιχειρεί δόλια και προπαγανδιστικά να φέρει σε δυσμένεια το λαό εναντίον της μητρός Εκκλησίας και του κλήρου, και σε ολομέτωπη σύγκρουση με τους δεσποτάδες. «Η πάλη των τάξεων» στους αριστερούς αποτελεί μέθοδο αυτοελέγχου των κοινωνιών, «κοινωνικό αυτοματισμό». 
Ήδη η ενέργεια του αρχιεπισκόπου εν αγνοία της ιεραρχίας, κλήρου και λαού πυροδότησε ξεσηκωμό κατά του δεσποτισμού.
Κλήρος και λαός απαιτούν να ανοίξουν οι λογαριασμοί όλων των Δεσποτάδων να δημοσιευθεί «το πόθεν έσχες», όπως στους βουλευτές.
Οι ιερείς των ενοριών στενάζουν, διαμαρτυρόμενοι, ότι κατάντησαν συλλέκτες φόρων και σιτιστές πατριωτών που συστηματικώς πτωχοποιούν οι κυβερνήσεις και λαθροεισβολέων που ο Σόρος και η Νέα Τάξη Πραγμάτων προωθούν για να αλώσουν τον Ιερό τούτο τόπο. Λέγει ο Γέροντας Γρηγόριος Α.Ο.: «Αὐτοὶ δὲν εἶναι πρόσφυγες, εἶναι κατακτητές, εἶναι οἱ ρώθωνες τοῦ διαβόλου, είναι τα τέκνα του Μωάμεθ!»
Επικαιροποίηση των εκκλησιαστικών σκανδάλων 

Δημοσιεύματα αναμοχλεύουν με υπονοούμενα τις απειλές επισκόπων και εκκλησιαστικών παραγόντων εναντίον του κ. Ιερωνύμου, για παλαιές και για παλαιότερες υποθέσεις. Μας υπενθυμίζουν ότι στο μεγάλο σκάνδαλο διασπαθίσεως της εκκλησιαστικής περιουσίας 1995-1998 εμπλεκόμενος ήτο και ο τότε μητροπολίτης Θηβών και νυν αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος με πέντε (5) κακουργήματα και δύο πλημμελήματα.
Μερικά κακουργήματα δυστυχώς με υπόγεια παρέμβαση του αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου (1998-2008) μετετράπησαν σε πλημμελήματα και παρεγράφησαν, όχι όμως όλα. Φάκελοι βγαίνουν από τα συρτάρια και ξεσκονίζονται… 

Καθηρημένος ο κ. Ιερώνυμος Λιάπης στη συνείδηση του πιστού κλήρου και λαού. Επιτακτική κρίνεται η παραίτησή του.

Φωνή υδάτων πολλών, κέλευσις της συνειδήσεως του πληρώματος «Ιερώνυμε, παραιτήσου, εγκατέλειψε το θρόνο για να επέλθει νηνεμία. Εζυγίσθης, εμετρήθης και ευρέθης ΑΝΑΞΙΟΣ οιακοστρόφος της Νηός της Ελλαδικής Εκκλησίας».

π. Παναγιώτης Αυγέρης

https://agonasax.blogspot.com


Η προσευχή είναι ξεκούραση

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Όταν θέλω να ξεκουραστώ, προσεύχομαι. Συνειδητοποίησα ότι μόνο η προσευχή ανακουφίζει σωστά ένα άτομο από την κόπωση. Επομένως, προσεύχεστε και μάθετε ...
Η προσευχή είναι ξεκούραση. Η ψυχή δεν κουράζεται στην προσευχή, γιατί, ενώ μιλάει με τον Θεό, στηρίζεται.

"Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με"



«Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με» ;

Να είσαι τροφή και ποτό της ψυχής μου.
Να είσαι πηγή για τη διψώσα ψυχή μου.
Να είσαι το φως για τη σκοτισμένη ψυχή μου.
Να είσαι παρηγοριά μέσα στις θλίψεις μου.
Να είσαι αγαλλίαση στη λύπη μου.
Να είσαι λύτρωση στην αιχμαλωσία μου.
Να είσαι ειρήνη και ησυχία έναντι της κακής συνειδήσεώς μου.
Να είσαι σοφία έναντι της αφροσύνης μου.
Να είσαι προστάτης έναντι των συκοφαντών μου.
Να είσαι δικαιοσύνη έναντι των αμαρτιών μου.
Να είσαι αγιασμός έναντι της ακαθαρσίας μου.
Να είσαι νίκη έναντι των εχθρών μου.
Να είσαι ασπίδα έναντι των διωκόντων με.
Να είσαι ειρηνοποιός έναντι του θυμού του Θεού.
Να είσαι θυσία για τις αμαρτίες μου.
Να είσαι ισχύς μου στην αδυναμία μου.
Να είσαι ζωή έναντι του θανάτου μου.
Να είσαι συμβουλή έναντι της αγνοίας μου.
Να είσαι δύναμη έναντι της εξαντλήσεώς μου.
Να είσαι αιώνιος Πατήρ για μένα τον ορφανό.
Να είσαι Δικαστής έναντι των αδικούντων με.
Να είσαι Βασιλιάς έναντι της διαβολικής βασιλείας.
Να είσαι οδηγός στις οδούς μου.
Να είσαι υπερασπιστής μου την ώρα του θανάτου μου.
Να είσαι προστάτης μου μετά τον θάνατό μου.
Να είσαι η αιώνιά μου ζωή μετά την ανάστασή μου.
Ιησού Υιέ Θεού, ελέησόν με.
«Δος δόξαν τω ονόματί σου», και εμοί την αιώνιαν σωτηρίαν.
«Μη ημίν, Κύριε, μη ημίν αλλ' η τω ονόματί σου δος δόξαν».
Αμήν. 

(Άγιος Τύχων του Ζαντόνσκ)

...είναι και προσευχή και ευχή και ομολογία πίστεως.

- Είναι προσευχή, διότι μ’ αυτήν ζητούμε παρακλητικά το θείο έλεος.

- Είναι ευχή επειδή παραδίδουμε τους εαυτούς μας στο Χριστό με το να Τον επικαλούμεθα.

- Είναι ομολογία, διότι μακαρίστηκε ο Πέτρος επειδή ομολόγησε αυτό το όνομα.

- Παρέχει το Πνεύμα διότι «κανένας δεν λέει τον Ιησού Κύριο, παρά με το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος».

- Χορηγεί θείες δωρεές διότι γι’ αυτήν λέει ο Χριστός στον Πέτρο «θα σου δώσω τα κλειδιά της βασιλείας των ουρανών».

- Είναι κάθαρση καρδιάς διότι βλέπει το Θεό και Τον καλεί και καθαρίζει αυτόν που βλέπει.

- Διώχνει τους δαίμονες, διότι με το Όνομα του Ιησού Χριστού διώχθηκαν και διώκονται όλοι οι δαίμονες.

- Είναι και κατοίκηση Χριστού μέσα μας διότι με το να Τον φέρουμε στη μνήμη μας – - Είναι μέσα μας και με την ενθύμηση κατοικεί και μας γεμίζει ευφροσύνη, όπως λέει, «θυμήθηκα το Θεό και γέμισα ευφροσύνη» .

- Είναι πηγή πνευματικών σκέψεων και λογισμών, διότι ο Χριστός είναι ο θησαυρός κάθε σοφίας και γνώσεως, και αυτά τα χορηγεί σ’ εκείνους που μέσα τους κατοικεί.

- Είναι απολύτρωση των αμαρτιών, επειδή λέει γι’ αυτήν «Όσα λύσεις, θα είναι λυμένα στον ουρανό».

- Είναι θεραπευτήριο ψυχών και σωμάτων, επειδή λέει «στο όνομα του Ιησού Χριστού, σήκω και περπάτα» και «Αινέα, σε θεραπεύει ο Ιησούς Χριστός».

- Χορηγεί το θείο φωτισμό, διότι ο Χριστός είναι το αληθινό φως και μεταδίδει σ’ αυτούς που Τον επικαλούνται από τη λαμπρότητα και τη χάρη Του. «Ας είναι, λέει, η λαμπρότητα του Κυρίου και Θεού μας σ’ εμάς», και «όποιος με ακολουθεί θα έχει το φως της ζωής».

- Είναι πηγή του θείου ελέους διότι ζητούμε το έλεος. Και ο Κύριος είναι ελεήμων και ελεεί όλους όσοι τον επικαλούνται, και κάνει γρήγορη εκδίκηση εκείνων που βοούν προς Αυτόν.

- Είναι η μόνη σωτηρία διότι, λέει ο Απόστολος «με κανέναν άλλο δεν μπορούμε να σωθούμε», και «Αυτός είναι ο σωτήρας του κόσμου, ο Χριστός». Γι’ αυτό και κατά την εσχάτη ημέρα «κάθε γλώσσα θα ομολογήσει» και θα ανυμνήσει, θέλοντας και μη θέλοντας «ότι Κύριος είναι ο Ιησούς Χριστός, για να δοξάζεται ο Θεός Πατέρας».

Αυτό είναι το σημάδι της πίστεως μας, ότι είμαστε και ονομαζόμαστε Χριστιανοί και δίνουμε μαρτυρία ότι είμαστε εκ Θεού. «Όποιος ομολογεί πως ο Ιησούς είναι ο Χριστός που ήλθε και έγινε άνθρωπος, αυτός είναι εκ του Θεού» λέει όπως είπαμε και πριν, και όποιος δεν ομολογεί δεν είναι εκ του Θεού. Και αυτός που δεν ομολογεί τον Ιησού Χριστό είναι από τον Αντίχριστο.

Αυτή, λοιπόν, η θεία προσευχή, η επίκληση του Σωτήρα μας, το «Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με» είναι και προσευχή και ευχή και ομολογία πίστεως και μεταδίδει το Άγιο Πνεύμα και χορηγεί τις θείες δωρεές, είναι και κάθαρση της καρδιάς, διώχνει τους δαίμονες και κατοικίζει μέσα της τον Ιησού Χριστό, είναι πηγή πνευματικών σκέψεων και θείων λογισμών, απολύτρωση των αμαρτιών, θεραπεία των ψυχών και των σωμάτων, χορηγός θείου φωτισμού, ανάβρυση του ελέους του Θεού και βραβεύτρια με αποκαλύψεις και θείες μυήσεις του ταπεινού ανθρώπου, και η μόνη σωτηρία, επειδή περιέχει το σωτηριώδες όνομα του Θεού μας, το οποίο είναι το μόνο όνομα που επικαλούμεθα, δηλαδή του Ιησού Χριστού του Υιού του Θεού. Και δεν υπάρχει άλλο όνομα με το οποίο να μπορούμε να σωθούμε , όπως λέει ο Απόστολος.

Γι’ αυτό και είναι και προσευχή, διότι μ’ αυτήν ζητούμε παρακλητικά το θείο έλεος, είναι και ευχή επειδή παραδίδουμε τους εαυτούς μας στο Χριστό με το να Τον επικαλούμεθα. Είναι ομολογία, διότι μακαρίστηκε ο Πέτρος επειδή ομολόγησε αυτό το όνομα. Παρέχει το Πνεύμα διότι «κανένας δεν λέει τον Ιησού Κύριο, παρά με το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος». Χορηγεί θείες δωρεές διότι γι’ αυτήν λέει ο Χριστός στον Πέτρο «θα σου δώσω τα κλειδιά της βασιλείας των ουρανών». Είναι κάθαρση καρδιάς διότι βλέπει το Θεό και Τον καλεί και καθαρίζει αυτόν που βλέπει. Διώχνει τους δαίμονες, διότι με το Όνομα του Ιησού Χριστού διώχθηκαν και διώκονται όλοι οι δαίμονες. Είναι και κατοίκηση Χριστού μέσα μας διότι με το να Τον φέρουμε στη μνήμη μας είναι μέσα μας και με την ενθύμηση κατοικεί και μας γεμίζει ευφροσύνη, όπως λέει, «θυμήθηκα το Θεό και γέμισα ευφροσύνη» . Είναι πηγή πνευματικών σκέψεων και λογισμών, διότι ο Χριστός είναι ο θησαυρός κάθε σοφίας και γνώσεως, και αυτά τα χορηγεί σ’ εκείνους που μέσα τους κατοικεί. Είναι απολύτρωση των αμαρτιών, επειδή λέει γι’ αυτήν «Όσα λύσεις, θα είναι λυμένα στον ουρανό». Είναι θεραπευτήριο ψυχών και σωμάτων, επειδή λέει «στο όνομα του Ιησού Χριστού, σήκω και περπάτα» και «Αινέα, σε θεραπεύει ο Ιησούς Χριστός». Χορηγεί το θείο φωτισμό, διότι ο Χριστός είναι το αληθινό φως και μεταδίδει σ’ αυτούς που Τον επικαλούνται από τη λαμπρότητα και τη χάρη Του. «Ας είναι, λέει, η λαμπρότητα του Κυρίου και Θεού μας σ’ εμάς», και «όποιος με ακολουθεί θα έχει το φως της ζωής». Είναι πηγή του θείου ελέους διότι ζητούμε το έλεος. Και ο Κύριος είναι ελεήμων και ελεεί όλους όσοι τον επικαλούνται, και κάνει γρήγορη εκδίκηση εκείνων που βοούν προς Αυτόν. Και βραβεύει, με αποκαλύψεις και θείες μυήσεις, τους ταπεινούς, διότι αύτη δόθηκε και στον αλιέα Πέτρο με αποκάλυψη του ουρανίου Πατέρα, και ο Παύλος ανυψώθηκε εν Χριστώ και άκουσε αποκαλύψεις. Και πάντοτε αυτό ενεργεί. Και είναι η μόνη σωτηρία διότι, λέει ο Απόστολος «με κανέναν άλλο δεν μπορούμε να σωθούμε», και «Αυτός είναι ο σωτήρας του κόσμου, ο Χριστός». Γι’ αυτό και κατά την εσχάτη ημέρα «κάθε γλώσσα θα ομολογήσει» και θα ανυμνήσει, θέλοντας και μη θέλοντας «ότι Κύριος είναι ο Ιησούς Χριστός, για να δοξάζεται ο Θεός Πατέρας». Και αυτό είναι το σημάδι της πίστεως μας, ότι είμαστε και ονομαζόμαστε Χριστιανοί και δίνουμε μαρτυρία ότι είμαστε εκ Θεού. «Όποιος ομολογεί πως ο Ιησούς είναι ο Χριστός που ήλθε και έγινε άνθρωπος, αυτός είναι εκ του Θεού» λέει όπως είπαμε και πριν, και όποιος δεν ομολογεί δεν είναι εκ του Θεού. Και αυτός που δεν ομολογεί τον Ιησού Χριστό είναι από τον Αντίχριστο.

Για όλα αυτά, πρέπει όλοι οι πιστοί να ομολογούν ασταμάτητα αυτό το όνομα και για την ανακήρυξη της πίστεως, και για την αγάπη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, από την οποία δεν πρέπει κανένα πράγμα να μας χωρίσει ποτέ, και για τη χάρη και άφεση και απολύτρωση και θεραπεία, και αγιασμό και φωτισμό και προ πάντων τη σωτηρία που προέρχονται από το όνομα αυτό. Με το θειο αυτό όνομα θαυματούργησαν και δίδαξαν οι απόστολοι. Γι’ αυτό και ο Ευαγγελιστής – Ιωάννης- λέει: «Αυτά γράφτηκαν για να πιστέψετε ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός, ο Υιός του Θεού» αυτή είναι η πίστη «ώστε πιστεύοντας να έχετε διά του ονόματος Του ζωή» . Αυτή είναι η σωτηρία και η ζωή.

(Αγίου Συμεών, Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, "Η Προσευχή του Ιησού", Εκδ. Επέκταση)

«Τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα, δημοσίως να ελέγχονται.»



«Τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα,
δημοσίως να ελέγχονται...» 


Τι κάνεις άνθρωπε; Παραβιάστηκε ο νόμος, περιφρονήθηκε η σωφροσύνη, τόσα πολλά παραπτώματα τόλμησε και έκανε ιερέας...
τα άνω κάτω έγιναν, και δεν φρίττεις… δεν πονάς, δεν επιτιμάς, δεν γίνεσαι φοβερός τιμωρός των νόμων του Θεού...
αλλά συμμετέχεις; 

Και ποια συγγνώμη είναι δυνατόν να έχεις;

Μήπως ο Θεός δηλαδή χρειάζεται εκδικητή; 

Μήπως χρειάζεται βοηθούς; 


Αλλά θέλει να γίνεις υπηρέτης του, για να μην πέσεις στα ίδια παραπτώματα… γινόμενος σωφρονέστερος με την αγανάκτηση σου με τον άλλον,  ώστε και από αυτό να δείξεις την ευσέβεια σου προς τον Θεό... 

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος 
(Πηγή: ΕΠΕ 6, 275, Ρ.G. 55, 252)

Στην ευχή του θεού να πάς αδελφέ μου



Μου λέει πριν καιρό κάποιος κύριος στο ταξί.
Φίλε μου κάθε μέρα που περνάει μας φέρνει όλο και πιο κοντά στον θανατό μας και μόνο στην ιδέα του τρέμω απο φόβο.
Ετσι είναι αδελφέ μου όπως το λές εδώ ο χριστός μας φοβήθηκε μπροστά στον θάνατο που ήταν Υιός του Θεού εμείς οι κοινοί θνητοί δεν θα φοβηθούμε ? αλλά τι να κάνουμε θα το περάσουμε και αυτό.(του λέω).
Τι εννοείς θα το περάσουμε και αυτό?(μου λέει).
Είσαι χριστιανός ορθόδοξος βαπτισμένος ? (ρωτώ).
Μα φυσικά μου απαντάει.
Τότε θα γνωρίζεις ότι ο χριστός μας με την ανάσταση του κατήργησε τον θάνατο ?
Τον κατήργησε? (ρωτάει).
Μα φυσικά αφού αναστήθηκε απο τους νεκρούς τον κατήργησε.
Σωστά (μου λέει).
Κοίτα αδελφέ μου αυτοί που θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι δεν υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο δεν είναι χριστιανοί αλλά εχθροί του χριστού kαι της πίστης μας.
Ο λόγος που το κάνουν αυτό είναι για να χάσεις την πίστη σου στον χριστό και στο σωτήριο μήνυμα του μέσω της αναστάσεως του να αμαρτάνεις συνεχώς χωρίς να μετανvοείς και να χαθεί στο τέλος η ψυχή σου.
Αλήθεια ? (Μου λέει).
Αλήθεια του λέω αλλά θα σου πώ και μια άλλη αλήθεια.
Οταν έρθει εκείνη η φοβερή ώρα και και κλείσουν τα μάτια σου τα σωματικά θα ανοίξουν τα μάτια της ψυχής σου που θα βλέπει θα ακούει θα αισθάνεται και θα αντιλαμβάνεσαι τα πάντα όπως πρίν.
Τότε μην χάσεις την πίστη σου στο σκοτάδι και σύντομα θα βρείς το φώς που όμοιο του δεν υπάρχει.
Αλλα κάνε ένα πράγμα μόνο.
Ποιό είναι αυτό ? (μου λέει).

ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΠΛΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΣΟΥ.

Στην ευχή του θεού να πάς αδελφέ μου.

Προτεσταντική Ἐκκλησία: ἕνας λανθασμένος ὅρος Δέν εἶναι κἄν Ἐκκλησία

Απόσπασμα από ομιλία του π. Ἀθανασίου Μυτιληναῖου.

... Έφ’ ὅσον δέν ὑπάρχει Ἱερωσύνη, δέν ὑπάρχει τό μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας· καί ἐφ’ ὅσον δέν ὑπάρχει τό μυστήριον τῆς θείας Εὐχαριστίας –γιατί αὐτό συνιστᾶ τήν Ἐκκλησία–, δέν ὑπάρχει Ἐκκλησία. 

Συνεπῶς δέν μποροῦμε νά λέμε Προτεσταντική Ἐκκλησία · εἶναι λάθος. Δέν εἶναι κἄν Ἐκκλησία. Μποροῦμε νά τίς ὀνομάσουμε ἁπλῶς θρησκευτικές κοινότητες χριστιανικῆς ἀποχρώσεως. Τό ἀκούσατε παρακαλῶ; οὔτε κἄν Ἐκκλησία δέν εἶναι ὁ Προτεσταντισμός! Οὔτε κἄν! 

Καί σᾶς τό ἐξήγησα γιατί: δέν ἔχουν Ἱερωσύνη· κι ἅμα δέν ἔχουν Ἱερωσύνη, δέν ἔχουν τό μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας, καί συνεπῶς δέν ἔχουν Ἐκκλησία. Διότι τί εἶναι Ἐκκλησία; Τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ. 

Ἀκοῦστε· τό λέγει ὁ ἀπόστολος Παῦλος . Τί εἶναι Ἐκκλησία; Τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ. Ἀλλά αὐτοί δέν ἔχουν τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, διότι δέν ἔχουν τό μυστήριον τῆς θείας Εὐχαριστίας· καί δέν τό ἔχουν, γιατί δέν ἔχουν Ἱερωσύνη· ἄρα δέν ὑπάρχει Ἐκκλησία. Σᾶς τό ἀποδεικνύω καθαρά δηλαδή.

Περί παραμυθιών!



Μια μέρα ήταν ξαπλωμένος μέσα στην παράγκα και ένας ηλεκτρολόγος έφτιαχνε ηλεκτρικά σ' αυτήν. Έξω περίμενε πολύς κόσμος να πάρει την ευχή του και τις συμβουλές του. Σε μια στιγμή ρωτά ο ηλεκτρολόγος τον γέροντα:

- Καλά γέροντα τι θέλει όλος αυτός ο κόσμος που περιμένει απ' έξω από ένα γέροντα σαν και σένα;
- 'Ε να, έρχεται ένας ένας εδώ και τους λέω ένα παραμύθι και φεύγουν.
- Μα καλά τόσο βλάκες είναι όλοι αυτοί που περιμένουν για να τους πεις ένα παραμύθι και να φύγουν;
- Ε, επειδή τους λες ότι είναι όλοι αυτοί βλάκες θα σου πω κι εσένα ένα παραμύθι.

Και άρχισε ο παππούλης να του λέει όλα τα οικογενειακά του και τα ελαττώματά του οπότε ξαφνιασμένος ο ηλεκτρολόγος από τις αποκαλύψεις που του έκανε άρχισε να φωνάζει.
-Σταμάτα γέροντα. Σταμάτα γιατί όλα αυτά που μου λες εμένα δεν είναι παραμύθι
-'Ε τότε, του λέει ο παππούλης, σταμάτα να ρωτάς και να είσαι περίεργος και κοίτα τα ηλεκτρικά σου, αφήνοντάς τον κατάπληκτο.

'Αγιος Πορφύριος 


Όσο περισσότερο αγωνίζεσαι να αγαπάς τον Θεό, τόσο περισσότερο Αυτός σου αποκαλύπτεται!



Πρέπει να πιστεύης ότι σε αγαπά ο Θεός, ακόμη κι αν όλοι οι άνθρωποι σε αποστραφούν κι αν όλοι σε εγκαταλείψουν.Όταν σου έλθη λογισμός πως δεν σε αγαπούν και δεν σου συμπαραστέκονται, τότε να θυμάσαι πως, όταν όλοι σ’ εγκαταλείψουν, όμως έχεις τον Θεό για βοηθό. 

«Ο πατήρ μου», λέγει ο Δαβίδ, «και η μήτηρ μου εγκατέλιπόν με, ο δε Κύριος προσελάβετό με» (Ψαλμ. 26, 10). Κάποιος Μοναχός ήταν άρρωστος. Πέρασε περίπου ένας μήνας, και κανείς δεν πήγε στο κελλί του να τον 'δη και να τον βοηθήση. Κατόπιν έστειλε ο Θεός άγγελο να τον υπηρέτηση. Κι όταν αργότερα οι συνασκητές του σκέφθηκαν να τον επισκεφθούν, να ιδούν μήπως είναι άρρωστος, μήπως έχη πάθει τίποτα, αυτός, μόλις τους αντίκρυσε, τους φώναξε: «Φύγετε!» Τότε αυτοί του είπαν: «Γιατί μας διώχνεις;» 
Αυτός αποκρίθηκε: «Τόσο καιρό, που δεν με σκεφθήκατε εσείς, που δεν με είδατε, που δεν με βοηθήσατε, έστειλε ο Θεός άγγελο, και με υπηρετούσε. Μα τώρα, που ο άγγελος σας είδε, έφυγε! Προτιμότερο να φύγετε εσείς, και να έρθη πάλιν ο άγγελος!»
Γιατί να μη έχουμε για κάθε άνθρωπο αγάπη;
Όσο περισσότερο αγωνίζεσαι να αγαπάς τον Θεό, τόσο περισσότερο Αυτός σου αποκαλύπτεται!

Εκείνος, που επιθυμεί το κακό του συνανθρώπου του, κάνει τελικά κακό στον ίδιο τον εαυτό του. Και εκείνος, που αγαπά ακόμα και τον εχθρό του, στην πραγματικότητα ευεργετεί τον ίδιο τον εαυτό του.

Όσο πιο πολύ αγωνιζόμαστε να αγαπήσουμε τον Χριστό, τόσο πιο πολύ νοιώθουμε μέσα μας χαρά και ευτυχία. Δεν υπάρχει στον κόσμο μεγαλύτερη ευτυχία από το να φλέγεται η καρδία μας από αγάπη προς τον γλυκύτατο Κύριό μας.

«Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν» (Ματθ. 6, 24). Για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε τον Χριστό με όλη την καρδία μας, πρέπει πρώτα να συνειδητοποιήσουμε ότι όλα τα γήινα είναι πρόσκαιρα και μάταια, και σε τίποτε από αυτά να μη προσκολληθούμε. Για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε τον πλησίον μας σαν τον εαυτό μας, πρέπει να περιφρονήσουμε τρία πράγματα: Το χρήμα, τις ηδονές και την ανθρώπινη δόξα.

Είμαστε σε θέση να πούμε μαζί με τον Απόστολο Παύλο, «τις ημάς χωρίσει από της αγάπης του Χριστού; Θλίψις ή στενοχωρία ή διωγμός ή λιμός ή γυμνότης ή κίνδυνος ή μάχαιρα;» (Ρωμ. 8, 35). Αν ναι, τότε είναι που πραγματικά αγαπούμε τον Χριστό!
Δεν έχει τόση αξία το να αγαπούμε όσους μας αγαπούν. «ποία υμίν χάρις εστί;» (Λουκ. 6, 32). Αξία έχει το να αγαπούμε αυτούς, που μας εχθρεύονται, κι αυτούς, που μας μισούν!

Γέροντας Γερμανός Σταυροβουνιώτης

xristianoss.blogspot.com

Ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ εὔχονται γιὰ τοὺς ἐχθρούς τους....



.. Ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ εὔχονται γιὰ τοὺς ἐχθρούς τους ἢ γιὰ τοὺς ἐχθρούς της Ἐκκλησίας τὴν ἀπώλεια καὶ τὰ βάσανα στὸ πῦρ τῆς κολάσεως. 

Σκέφτονται ἔτσι, γιατὶ δὲν διδάχθηκαν ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ. Ὅποιος, ὅμως, τὴ διδάχθηκε πραγματικά, αὐτὸς χύνει δάκρυα γιὰ ὅλον τὸν κόσμο.

Λὲς γιὰ κάποιον ὅτι εἶναι κακοῦργος καὶ ἂς καεῖ στὴ φωτιὰ τοῦ ᾅδη.

Σὲ ἐρωτῶ ὅμως: 

Ἂν ὁ Θεὸς δώσει σὲ μένα μιὰ καλὴ θέση στὸν παράδεισο καὶ δεῖς ριγμένο στὶς φλόγες ἐκεῖνον, γιὰ τὸν ὁποῖο εὐχόσουν αὐτά, ἄραγε δὲν θὰ λυπηθεῖς τότε γι᾿ αὐτόν, ὅποιος καὶ ἂν ἦταν, ἔστω καὶ ἐχθρὸς τῆς Ἐκκλησίας; ... 

Ἁγίου Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτου

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΑΣΩΜΑΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ



Ουράνιοι Αρχιστράτηγοι,

εσείς πού άνωθεν επιβλέπετε με μεγάλη στοργή, σκεπάστε μας με τις φτερούγες σας, προστατέψτε μας με τη δύναμή σας.

Είσαστε οπλισμένοι με τη δύναμη τού Θεού, στεφανωμένοι με τη δόξα Του, κρατάτε πύρινες ρομφαίες γιά να θερίζετε τούς δαίμονες.

Αστραπιαία, σαν ακτίνες φωτός διασχίζετε τα σύννεφα, τα σύννεφα τού αέρα, όπου δίνετε μάχες, παλεύοντας υπέρ τού Θεού.

Ακούραστοι, άγρυπνοι φρουροί, χαριέστατοι, ακαταπαύστως ύπερίπτασθε πάνω από τούς ανθρώπους και όλη την κτίση, πάνω από αναρίθμητους κόσμους.

Όλες οι κραταιές στρατιές τού ουρανού - οι ενάρετες λεγεώνες με τα αγαθοποιό τάγματα των Αγγέλων - δικές σας είναι,
αδελφοί μας, κατά τον κοινό μας Πλάστη!

Θείοι αρχιστράτηγοι των ουρανίων Δυνάμεων, οδηγήστε μας εκεί όπου πρέπει να άρθούμε, στον θρόνο τού Ύψίστου Θεού, ό Όποιος τα πάντα δημιούργησε έκ τού μηδενός!

ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ

Θα ακολουθήσουν τον Αντίχριστο εκείνοι που έχουν πίστη μόνο με το μυαλό τους



Η μισή κόλαση είναι στη γη. 
Ο Αντίχριστος στέκεται στην πόρτα και προσπαθεί να μπει..
''Να το θυμάσαι: Θα ακολουθήσουν τον Αντίχριστο εκείνοι που έχουν πίστη μόνο με το μυαλό τους. 
Όμως όποιος πιστεύει με την καρδιά του θα τον υποψιαστεί. 
Θα τον γνωρίσει.
Στις έσχατες μέρες θα κυκλοφορούν οι γυναίκες στους δρόμους γυμνές και δεν θα νοιώθουν ντροπή. 
Οι Χριστιανές θα είναι ντυμένες σεμνά. 
Απ' αυτό θα τις αναγνωρίζουν και θα τις διώκουν..

Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν σαλός 1929 -1995

Συνάντηση με έναν δαιμονισμένο ~ (βίωμα εξομολόγησης)




Ενας αξιωματικός είχε στείλει τον ανηψιό του στην μονή Διονυσίου κοντά σε μένα.
Ο ανηψιός είχε ζήσει όπως είχε ζήσει…. ανεξομολόγητος... δεν είχε εξομολογηθεί ποτέ.

Είχε κάνει ένα σωρό πράγματα, (και ποιός δεν έχει κάνει), το θέμα ήταν ότι τότε έτυχε να βρίσκεται στο μοναστήρι ένας δαιμονισμένος .. Τον είχαν κρατήσει από ελεημοσύνη και αγάπη οι πατέρες.

Οποτε συναντούσε τον ανηψιό, το τι του φανέρωνε δεν λέγεται!

Οτι είχε κάνει και δεν είχε κάνει...

Το μόνο που μπορούσαν να κάνουν οι πατέρες ήταν να τους κρατάνε χώρια, να μη συμπίπτουνε, και γίνουν επεισόδια μπροστά σε προσκυνητές... και ακούνε οι προσκυνητές, τι είχε κάνει ο νεαρός έξω στον κόσμο... 

Τελικά τον καταφέρανε τον νεαρό να εξομολογηθεί...

Κι είχε κάποια ελαφριά ψυχολογικά προβλήματα. Εξω από το μοναστήρι ήταν ένας πνευματικός, πήγε εκεί εξομολογήθηκε για πρώτη φορά στην ζωή του, και γυρνάει στο μοναστήρι...

Και να χει βγει τώρα στο παράθυρο ο δαιμονισμένος… 
....να τον βλέπει και να φωνάζει: 

- Σε πέτυχα! Τώρα θα στα πω ολα! 

- Τώρα θα τα διαβάσω όλα! Και έκανε τα χέρια του έτσι, σαν να είχε βιβλίο και να φωνάζει: ''Και θα αρχίσω απο το εξώφυλλο δεν θα κρύψω τίποτα..!''

Και να αρχίσει.. όχι να φανερώνει όλα αυτά που χε κάνει ο νεαρός,αλλά να ουρλιάζει...

Και τι φώναζε; ... Που είναι, που είναι τα; 

... Που πήγανε; ... Γιατί δεν βλέπω τίποτα;!

Δεν έβλεπε πια τίποτα. Αυτή είναι η εξομολόγηση. 
Αυτό είναι το πετραχήλι του παπά...

Δεν θα κολαστούμε γιατί αμαρτάνουμε... 

Ολοι αμαρτάνουμε. Θα κολαστούμε γιατί δεν μετανοούμε. Γιατί δεν αγωνιζόμαστε όπως αγωνίστηκαν κι οι άγιοι...

Συνάντηση με έναν δαιμονισμένο ~ (βίωμα εξομολόγησης)
~ Μαρτυρία Αγιορείτου μοναχού

Πως κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού λαού

"Δάσκαλε σαρδανάπαλε", που "νόμους δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις". 
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ" 



Έχουμε φίλους δάσκαλους και καθηγητές που ίσως θα τους λυπήσουμε . Όμως έχω την παρηγοριά, ότι αυτοί δεν ανήκουν στην κατηγορία εκείνων που θα περιγράψω και έτσι θα τύχω της κατανόησης τους.

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και την παρέλαση για την εθνική εορτή μας, πληροφορηθήκαμε, όχι και τόσο έκπληκτοι είναι η αλήθεια, ότι σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, δυο σε ΓΕΛ του Γέρακα στην Αθήνα και μια σε Λύκειο της Θεσσαλονίκης, πως μαθητές τιμωρήθηκαν δια αποβολής σαν αλήτες, για τα πατριωτικά τους φρονήματα και την διάθεση τους να διακηρύξουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ψάλλοντας το "Μακεδονία ξακουστή", ως να επρόκειτο για κάποιο απαγορευμένο άσμα!

Πως κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού κοσμάκη. 
Ένα λειτούργημα και ένας λειτουργός σχεδόν θείος! Ο παπάς και έπειτα ο δάσκαλος στο ελληνικό χωριό. 

Θυμάμαι με δέος τον πρώτο μου Φιλόλογο καθηγητή που με μύησε στους Έλληνες κλασικούς συγγραφείς και συγκινούμαι. Αιωνία του η μνήμη! Έφτιαξε ανθρώπους. 

Γιατί αυτό είναι ο δάσκαλος, "κατασκευαστής" χαρακτήρων, ο δεύτερος πνευματικός πατέρας ή μητέρα. 

Τι έχει φταίξει λοιπόν, ώστε σήμερα πολλοί από τους καθηγητές της ΜΕ και της ΑΕ από λειτουργοί να έχουν εκπέσει σε επαγγελματίες, που αντί να διαπλάθουν ολοκληρωμένους χαρακτήρες προς όφελος της κοινωνίας, αυτοί αντίθετα τους ευνουχίζουν; 
Διότι περί ευνουχισμού και κατασκευής άβουλων και άκριτων όντων πρόκειται αυτό που συμβαίνει πλέον στην παιδεία.
Ξέρουμε τι φταίει. 

Η εισβολή στα πανεπιστήμια της φθοροποιού ψευτοαριστερής ανεύθυνης νοοτροπίας ενάντια στη γνώση, στον κόπο, στην αριστεία. Στρατιές ανεύθυνων, ημίτυφλων και ακατάλληλων καθηγητών με μπόλικη μαρξιστική ιδεοληψία, παρήχθησαν τις τελευταίες δεκαετίες από τα καλούπια του εθνομηδενισμού και της πατριωτικής καχεξίας. Όλοι αυτοί στελέχωσαν τις θέσεις των διδασκόντων, δηλητηριάζοντας εν είδει ανατροφοδοτούμενου φαύλου κύκλου το σώμα της παιδείας. Τυφλοί, τυφλών οδηγοί μαζί ες βόθρον εμπεσούνται.

Αυτά τα τυφλά και ασθενή ζημιογόνα όντα με την αριστερή αρτηριοσκλήρωση τους, αποφάσισαν να τιμωρήσουν την πατριωτική υγεία των νέων ανθρώπων. Κατώτεροι των περιστάσεων, αντί να διδαχθούν από την ηθική και ψυχική ανωτερότητα των μαθητών τους, προτίμησαν να τους τιμωρήσουν. Αυτοί οι ίδιοι ασκούν τρομοκρατία και πίεση στους συνάδελφους τους που τιμούν ακόμα το καθηγητικό λειτούργημα και αποτελούν την αισιόδοξη εξαίρεση στον εσμό των ευνουχιστών και των χασάπηδων των μαθητικών συνειδήσεων. Και αντί να αποβληθούν δια παντός από τα σχολεία αυτοί οι προδότες, οι εκτελεστές της εκπαιδευτικής μας τραγωδίας, αντίθετα καταδιώκουν τις ελεύθερες μαθητικές ψυχές, ανταμειβόμενοι με προαγωγές και θέσεις από ένα κράτος νταβατζή της μειοδοσίας. Απέβαλλαν τους γενναίους μαθητές οι δειλοί και ανάξιοι καθηγητές τους επειδή έψαλλαν το Μακεδονία ξακουστή. Κανείς όμως δε έκρινε σκόπιμο να απολύσει και τη στρατιωτική μπάντα που έπαιζε διαρκώς στην παρέλαση το ίδιο εμβατήριο. Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι με το γεγονός, ότι βρέθηκαν τόσοι πατριώτες μαθητές να πάνε κόντρα στο κύμα!

Γ.Γ.Γ

Απλά ήρθε να μας θυμίσει πως πεθαίνουν οι Έλληνες. ''Σαν έτοιμος από παλιά, θανάτω θάνατον πατήσας..."



Ο Κωνσταντίνος Κατσίφας δεν ''αυτοκτόνησε'', όπως ίσως σκέφτηκαν πολλοί. Απλά ήρθε να μας θυμίσει πως πεθαίνουν οι Έλληνες...


''Σαν έτοιμος από παλιά, 
θανάτω θάνατον πατήσας…"

Kαλό παράδεισο Λεβέντη 


Ετι δεόμεθα υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του κεκοιμημένου δούλου του Θεού Κωνσταντίνου.


Άρθρο: Οι «σοβαροί» ενδοτικοί...

Και μικρά και ανέντιμο θέλουν την Ελλάδα. Να ενοχλείται, αλλά να μην ενοχλεί. Να αιμορραγεί, να αφήνει τις πληγές ανοιχτές να πυορροούν και να μην τις καυτηριάζει. Να σκοτώνουν τα παιδιά της και να μην εκδικείται.

Η μικρά και ανέντιμος Ελλάς είναι εκείνη που αντιστρέφει τον αξιακό κώδικα, αποδέχεται το κακό στη θέση του καλού και το καλό το εξορκίζει λες και είναι αρρώστια αγιάτρευτη. 

Αυτό το συμπέρασμα συνάγεται από την καθεστωτική αντιμετώπιση της δολοφονίας του Βορειοηπειρώτη ήρωα Κωνσταντίνου Κατσίφα από το αλβανικό κράτος. «Να μην ασχολούμαστε τώρα άλλο με το θέμα. Ο,τι έγινε, έγινε. 

Ας μην προκαλέσουμε περαιτέρω προβλήματα στις διμερείς σχέσεις. Δεν είναι ώρα τώρα για τέτοια». Αυτού του είδους οι τοποθετήσεις, οι παροτρύνσεις και οι «συστάσεις» γίνονται συνήθως από εκείνους που αποπειρώνται να κρύψουν τη δειλία και τον ενδοτισμό τους πίσω από τον φερετζέ της «σοβαρότητας» και της «ψυχραιμίας». 

Οι ίδιοι άνθρωποι δεν ενοχλούνται από το αυθαίρετο, παράνομο και κατάπτυστο «Βόρειος Μακεδονία», όπως θέλουν να ονομάσουν τα Σκόπια, αλλά εξεγείρονται με το νόμιμο και διεθνώς αναγνωρισμένο «Βόρειος Ηπειρος».

Η στάση όλων αυτών είναι ακριβώς εκείνη που ενδείκνυται αν επιθυμούμε τα σύνορα της Ελλάδας να φτάσουν στον Ολυμπο. Αν στις μεγάλες στιγμές της ελληνικής Ιστορίας κυριαρχούσαν οι δήθεν «νουνεχείς», το ρολόι του πολιτισμού μας θα είχε σταματήσει στο 490 π.Χ. 

Η μάχη του Μαραθώνα δεν θα είχε γίνει, διότι οι «σοβαροί» θα βεβαίωναν ότι θα μας συνέτριβε ο Δαρείος και από τότε η Ελλάδα θα ήταν επαρχία της περσικής αυτοκρατορίας. 

Το αυτό ισχύει και για τις νικηφόρες μάχες που έδωσε η Βυζαντινή Αυτοκρατορία, το 1821, το ΟΧΙ του '40 και όλες τις άλλες στιγμές που η προσήλωση στα υψηλά ιδεώδη υπερτέρησε του φόβου που προκαλεί η ανισορροπία δυνάμεων με τον αντίπαλο. 

Η Ελλάδα οφείλει να φτάσει το θέμα του Κατσίφα έως το τέλος. 

Εως την απονομή δικαιοσύνης και την τιμωρία των ενόχων. 

Nα επιμείνει και να κάνει ό,τι χρειαστεί.