.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Στην ευχή του θεού να πάς αδελφέ μου



Μου λέει πριν καιρό κάποιος κύριος στο ταξί.
Φίλε μου κάθε μέρα που περνάει μας φέρνει όλο και πιο κοντά στον θανατό μας και μόνο στην ιδέα του τρέμω απο φόβο.
Ετσι είναι αδελφέ μου όπως το λές εδώ ο χριστός μας φοβήθηκε μπροστά στον θάνατο που ήταν Υιός του Θεού εμείς οι κοινοί θνητοί δεν θα φοβηθούμε ? αλλά τι να κάνουμε θα το περάσουμε και αυτό.(του λέω).
Τι εννοείς θα το περάσουμε και αυτό?(μου λέει).
Είσαι χριστιανός ορθόδοξος βαπτισμένος ? (ρωτώ).
Μα φυσικά μου απαντάει.
Τότε θα γνωρίζεις ότι ο χριστός μας με την ανάσταση του κατήργησε τον θάνατο ?
Τον κατήργησε? (ρωτάει).
Μα φυσικά αφού αναστήθηκε απο τους νεκρούς τον κατήργησε.
Σωστά (μου λέει).
Κοίτα αδελφέ μου αυτοί που θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι δεν υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο δεν είναι χριστιανοί αλλά εχθροί του χριστού kαι της πίστης μας.
Ο λόγος που το κάνουν αυτό είναι για να χάσεις την πίστη σου στον χριστό και στο σωτήριο μήνυμα του μέσω της αναστάσεως του να αμαρτάνεις συνεχώς χωρίς να μετανvοείς και να χαθεί στο τέλος η ψυχή σου.
Αλήθεια ? (Μου λέει).
Αλήθεια του λέω αλλά θα σου πώ και μια άλλη αλήθεια.
Οταν έρθει εκείνη η φοβερή ώρα και και κλείσουν τα μάτια σου τα σωματικά θα ανοίξουν τα μάτια της ψυχής σου που θα βλέπει θα ακούει θα αισθάνεται και θα αντιλαμβάνεσαι τα πάντα όπως πρίν.
Τότε μην χάσεις την πίστη σου στο σκοτάδι και σύντομα θα βρείς το φώς που όμοιο του δεν υπάρχει.
Αλλα κάνε ένα πράγμα μόνο.
Ποιό είναι αυτό ? (μου λέει).

ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΠΛΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΣΟΥ.

Στην ευχή του θεού να πάς αδελφέ μου.

Προτεσταντική Ἐκκλησία: ἕνας λανθασμένος ὅρος Δέν εἶναι κἄν Ἐκκλησία

Απόσπασμα από ομιλία του π. Ἀθανασίου Μυτιληναῖου.

... Έφ’ ὅσον δέν ὑπάρχει Ἱερωσύνη, δέν ὑπάρχει τό μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας· καί ἐφ’ ὅσον δέν ὑπάρχει τό μυστήριον τῆς θείας Εὐχαριστίας –γιατί αὐτό συνιστᾶ τήν Ἐκκλησία–, δέν ὑπάρχει Ἐκκλησία. 

Συνεπῶς δέν μποροῦμε νά λέμε Προτεσταντική Ἐκκλησία · εἶναι λάθος. Δέν εἶναι κἄν Ἐκκλησία. Μποροῦμε νά τίς ὀνομάσουμε ἁπλῶς θρησκευτικές κοινότητες χριστιανικῆς ἀποχρώσεως. Τό ἀκούσατε παρακαλῶ; οὔτε κἄν Ἐκκλησία δέν εἶναι ὁ Προτεσταντισμός! Οὔτε κἄν! 

Καί σᾶς τό ἐξήγησα γιατί: δέν ἔχουν Ἱερωσύνη· κι ἅμα δέν ἔχουν Ἱερωσύνη, δέν ἔχουν τό μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας, καί συνεπῶς δέν ἔχουν Ἐκκλησία. Διότι τί εἶναι Ἐκκλησία; Τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ. 

Ἀκοῦστε· τό λέγει ὁ ἀπόστολος Παῦλος . Τί εἶναι Ἐκκλησία; Τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ. Ἀλλά αὐτοί δέν ἔχουν τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, διότι δέν ἔχουν τό μυστήριον τῆς θείας Εὐχαριστίας· καί δέν τό ἔχουν, γιατί δέν ἔχουν Ἱερωσύνη· ἄρα δέν ὑπάρχει Ἐκκλησία. Σᾶς τό ἀποδεικνύω καθαρά δηλαδή.

Περί παραμυθιών!



Μια μέρα ήταν ξαπλωμένος μέσα στην παράγκα και ένας ηλεκτρολόγος έφτιαχνε ηλεκτρικά σ' αυτήν. Έξω περίμενε πολύς κόσμος να πάρει την ευχή του και τις συμβουλές του. Σε μια στιγμή ρωτά ο ηλεκτρολόγος τον γέροντα:

- Καλά γέροντα τι θέλει όλος αυτός ο κόσμος που περιμένει απ' έξω από ένα γέροντα σαν και σένα;
- 'Ε να, έρχεται ένας ένας εδώ και τους λέω ένα παραμύθι και φεύγουν.
- Μα καλά τόσο βλάκες είναι όλοι αυτοί που περιμένουν για να τους πεις ένα παραμύθι και να φύγουν;
- Ε, επειδή τους λες ότι είναι όλοι αυτοί βλάκες θα σου πω κι εσένα ένα παραμύθι.

Και άρχισε ο παππούλης να του λέει όλα τα οικογενειακά του και τα ελαττώματά του οπότε ξαφνιασμένος ο ηλεκτρολόγος από τις αποκαλύψεις που του έκανε άρχισε να φωνάζει.
-Σταμάτα γέροντα. Σταμάτα γιατί όλα αυτά που μου λες εμένα δεν είναι παραμύθι
-'Ε τότε, του λέει ο παππούλης, σταμάτα να ρωτάς και να είσαι περίεργος και κοίτα τα ηλεκτρικά σου, αφήνοντάς τον κατάπληκτο.

'Αγιος Πορφύριος 


Όσο περισσότερο αγωνίζεσαι να αγαπάς τον Θεό, τόσο περισσότερο Αυτός σου αποκαλύπτεται!



Πρέπει να πιστεύης ότι σε αγαπά ο Θεός, ακόμη κι αν όλοι οι άνθρωποι σε αποστραφούν κι αν όλοι σε εγκαταλείψουν.Όταν σου έλθη λογισμός πως δεν σε αγαπούν και δεν σου συμπαραστέκονται, τότε να θυμάσαι πως, όταν όλοι σ’ εγκαταλείψουν, όμως έχεις τον Θεό για βοηθό. 

«Ο πατήρ μου», λέγει ο Δαβίδ, «και η μήτηρ μου εγκατέλιπόν με, ο δε Κύριος προσελάβετό με» (Ψαλμ. 26, 10). Κάποιος Μοναχός ήταν άρρωστος. Πέρασε περίπου ένας μήνας, και κανείς δεν πήγε στο κελλί του να τον 'δη και να τον βοηθήση. Κατόπιν έστειλε ο Θεός άγγελο να τον υπηρέτηση. Κι όταν αργότερα οι συνασκητές του σκέφθηκαν να τον επισκεφθούν, να ιδούν μήπως είναι άρρωστος, μήπως έχη πάθει τίποτα, αυτός, μόλις τους αντίκρυσε, τους φώναξε: «Φύγετε!» Τότε αυτοί του είπαν: «Γιατί μας διώχνεις;» 
Αυτός αποκρίθηκε: «Τόσο καιρό, που δεν με σκεφθήκατε εσείς, που δεν με είδατε, που δεν με βοηθήσατε, έστειλε ο Θεός άγγελο, και με υπηρετούσε. Μα τώρα, που ο άγγελος σας είδε, έφυγε! Προτιμότερο να φύγετε εσείς, και να έρθη πάλιν ο άγγελος!»
Γιατί να μη έχουμε για κάθε άνθρωπο αγάπη;
Όσο περισσότερο αγωνίζεσαι να αγαπάς τον Θεό, τόσο περισσότερο Αυτός σου αποκαλύπτεται!

Εκείνος, που επιθυμεί το κακό του συνανθρώπου του, κάνει τελικά κακό στον ίδιο τον εαυτό του. Και εκείνος, που αγαπά ακόμα και τον εχθρό του, στην πραγματικότητα ευεργετεί τον ίδιο τον εαυτό του.

Όσο πιο πολύ αγωνιζόμαστε να αγαπήσουμε τον Χριστό, τόσο πιο πολύ νοιώθουμε μέσα μας χαρά και ευτυχία. Δεν υπάρχει στον κόσμο μεγαλύτερη ευτυχία από το να φλέγεται η καρδία μας από αγάπη προς τον γλυκύτατο Κύριό μας.

«Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν» (Ματθ. 6, 24). Για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε τον Χριστό με όλη την καρδία μας, πρέπει πρώτα να συνειδητοποιήσουμε ότι όλα τα γήινα είναι πρόσκαιρα και μάταια, και σε τίποτε από αυτά να μη προσκολληθούμε. Για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε τον πλησίον μας σαν τον εαυτό μας, πρέπει να περιφρονήσουμε τρία πράγματα: Το χρήμα, τις ηδονές και την ανθρώπινη δόξα.

Είμαστε σε θέση να πούμε μαζί με τον Απόστολο Παύλο, «τις ημάς χωρίσει από της αγάπης του Χριστού; Θλίψις ή στενοχωρία ή διωγμός ή λιμός ή γυμνότης ή κίνδυνος ή μάχαιρα;» (Ρωμ. 8, 35). Αν ναι, τότε είναι που πραγματικά αγαπούμε τον Χριστό!
Δεν έχει τόση αξία το να αγαπούμε όσους μας αγαπούν. «ποία υμίν χάρις εστί;» (Λουκ. 6, 32). Αξία έχει το να αγαπούμε αυτούς, που μας εχθρεύονται, κι αυτούς, που μας μισούν!

Γέροντας Γερμανός Σταυροβουνιώτης

xristianoss.blogspot.com

Ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ εὔχονται γιὰ τοὺς ἐχθρούς τους....



.. Ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ εὔχονται γιὰ τοὺς ἐχθρούς τους ἢ γιὰ τοὺς ἐχθρούς της Ἐκκλησίας τὴν ἀπώλεια καὶ τὰ βάσανα στὸ πῦρ τῆς κολάσεως. 

Σκέφτονται ἔτσι, γιατὶ δὲν διδάχθηκαν ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ. Ὅποιος, ὅμως, τὴ διδάχθηκε πραγματικά, αὐτὸς χύνει δάκρυα γιὰ ὅλον τὸν κόσμο.

Λὲς γιὰ κάποιον ὅτι εἶναι κακοῦργος καὶ ἂς καεῖ στὴ φωτιὰ τοῦ ᾅδη.

Σὲ ἐρωτῶ ὅμως: 

Ἂν ὁ Θεὸς δώσει σὲ μένα μιὰ καλὴ θέση στὸν παράδεισο καὶ δεῖς ριγμένο στὶς φλόγες ἐκεῖνον, γιὰ τὸν ὁποῖο εὐχόσουν αὐτά, ἄραγε δὲν θὰ λυπηθεῖς τότε γι᾿ αὐτόν, ὅποιος καὶ ἂν ἦταν, ἔστω καὶ ἐχθρὸς τῆς Ἐκκλησίας; ... 

Ἁγίου Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτου

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΑΣΩΜΑΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ



Ουράνιοι Αρχιστράτηγοι,

εσείς πού άνωθεν επιβλέπετε με μεγάλη στοργή, σκεπάστε μας με τις φτερούγες σας, προστατέψτε μας με τη δύναμή σας.

Είσαστε οπλισμένοι με τη δύναμη τού Θεού, στεφανωμένοι με τη δόξα Του, κρατάτε πύρινες ρομφαίες γιά να θερίζετε τούς δαίμονες.

Αστραπιαία, σαν ακτίνες φωτός διασχίζετε τα σύννεφα, τα σύννεφα τού αέρα, όπου δίνετε μάχες, παλεύοντας υπέρ τού Θεού.

Ακούραστοι, άγρυπνοι φρουροί, χαριέστατοι, ακαταπαύστως ύπερίπτασθε πάνω από τούς ανθρώπους και όλη την κτίση, πάνω από αναρίθμητους κόσμους.

Όλες οι κραταιές στρατιές τού ουρανού - οι ενάρετες λεγεώνες με τα αγαθοποιό τάγματα των Αγγέλων - δικές σας είναι,
αδελφοί μας, κατά τον κοινό μας Πλάστη!

Θείοι αρχιστράτηγοι των ουρανίων Δυνάμεων, οδηγήστε μας εκεί όπου πρέπει να άρθούμε, στον θρόνο τού Ύψίστου Θεού, ό Όποιος τα πάντα δημιούργησε έκ τού μηδενός!

ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ

Θα ακολουθήσουν τον Αντίχριστο εκείνοι που έχουν πίστη μόνο με το μυαλό τους



Η μισή κόλαση είναι στη γη. 
Ο Αντίχριστος στέκεται στην πόρτα και προσπαθεί να μπει..
''Να το θυμάσαι: Θα ακολουθήσουν τον Αντίχριστο εκείνοι που έχουν πίστη μόνο με το μυαλό τους. 
Όμως όποιος πιστεύει με την καρδιά του θα τον υποψιαστεί. 
Θα τον γνωρίσει.
Στις έσχατες μέρες θα κυκλοφορούν οι γυναίκες στους δρόμους γυμνές και δεν θα νοιώθουν ντροπή. 
Οι Χριστιανές θα είναι ντυμένες σεμνά. 
Απ' αυτό θα τις αναγνωρίζουν και θα τις διώκουν..

Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν σαλός 1929 -1995

Συνάντηση με έναν δαιμονισμένο ~ (βίωμα εξομολόγησης)




Ενας αξιωματικός είχε στείλει τον ανηψιό του στην μονή Διονυσίου κοντά σε μένα.
Ο ανηψιός είχε ζήσει όπως είχε ζήσει…. ανεξομολόγητος... δεν είχε εξομολογηθεί ποτέ.

Είχε κάνει ένα σωρό πράγματα, (και ποιός δεν έχει κάνει), το θέμα ήταν ότι τότε έτυχε να βρίσκεται στο μοναστήρι ένας δαιμονισμένος .. Τον είχαν κρατήσει από ελεημοσύνη και αγάπη οι πατέρες.

Οποτε συναντούσε τον ανηψιό, το τι του φανέρωνε δεν λέγεται!

Οτι είχε κάνει και δεν είχε κάνει...

Το μόνο που μπορούσαν να κάνουν οι πατέρες ήταν να τους κρατάνε χώρια, να μη συμπίπτουνε, και γίνουν επεισόδια μπροστά σε προσκυνητές... και ακούνε οι προσκυνητές, τι είχε κάνει ο νεαρός έξω στον κόσμο... 

Τελικά τον καταφέρανε τον νεαρό να εξομολογηθεί...

Κι είχε κάποια ελαφριά ψυχολογικά προβλήματα. Εξω από το μοναστήρι ήταν ένας πνευματικός, πήγε εκεί εξομολογήθηκε για πρώτη φορά στην ζωή του, και γυρνάει στο μοναστήρι...

Και να χει βγει τώρα στο παράθυρο ο δαιμονισμένος… 
....να τον βλέπει και να φωνάζει: 

- Σε πέτυχα! Τώρα θα στα πω ολα! 

- Τώρα θα τα διαβάσω όλα! Και έκανε τα χέρια του έτσι, σαν να είχε βιβλίο και να φωνάζει: ''Και θα αρχίσω απο το εξώφυλλο δεν θα κρύψω τίποτα..!''

Και να αρχίσει.. όχι να φανερώνει όλα αυτά που χε κάνει ο νεαρός,αλλά να ουρλιάζει...

Και τι φώναζε; ... Που είναι, που είναι τα; 

... Που πήγανε; ... Γιατί δεν βλέπω τίποτα;!

Δεν έβλεπε πια τίποτα. Αυτή είναι η εξομολόγηση. 
Αυτό είναι το πετραχήλι του παπά...

Δεν θα κολαστούμε γιατί αμαρτάνουμε... 

Ολοι αμαρτάνουμε. Θα κολαστούμε γιατί δεν μετανοούμε. Γιατί δεν αγωνιζόμαστε όπως αγωνίστηκαν κι οι άγιοι...

Συνάντηση με έναν δαιμονισμένο ~ (βίωμα εξομολόγησης)
~ Μαρτυρία Αγιορείτου μοναχού

Πως κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού λαού

"Δάσκαλε σαρδανάπαλε", που "νόμους δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις". 
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ" 



Έχουμε φίλους δάσκαλους και καθηγητές που ίσως θα τους λυπήσουμε . Όμως έχω την παρηγοριά, ότι αυτοί δεν ανήκουν στην κατηγορία εκείνων που θα περιγράψω και έτσι θα τύχω της κατανόησης τους.

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και την παρέλαση για την εθνική εορτή μας, πληροφορηθήκαμε, όχι και τόσο έκπληκτοι είναι η αλήθεια, ότι σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, δυο σε ΓΕΛ του Γέρακα στην Αθήνα και μια σε Λύκειο της Θεσσαλονίκης, πως μαθητές τιμωρήθηκαν δια αποβολής σαν αλήτες, για τα πατριωτικά τους φρονήματα και την διάθεση τους να διακηρύξουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ψάλλοντας το "Μακεδονία ξακουστή", ως να επρόκειτο για κάποιο απαγορευμένο άσμα!

Πως κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού κοσμάκη. 
Ένα λειτούργημα και ένας λειτουργός σχεδόν θείος! Ο παπάς και έπειτα ο δάσκαλος στο ελληνικό χωριό. 

Θυμάμαι με δέος τον πρώτο μου Φιλόλογο καθηγητή που με μύησε στους Έλληνες κλασικούς συγγραφείς και συγκινούμαι. Αιωνία του η μνήμη! Έφτιαξε ανθρώπους. 

Γιατί αυτό είναι ο δάσκαλος, "κατασκευαστής" χαρακτήρων, ο δεύτερος πνευματικός πατέρας ή μητέρα. 

Τι έχει φταίξει λοιπόν, ώστε σήμερα πολλοί από τους καθηγητές της ΜΕ και της ΑΕ από λειτουργοί να έχουν εκπέσει σε επαγγελματίες, που αντί να διαπλάθουν ολοκληρωμένους χαρακτήρες προς όφελος της κοινωνίας, αυτοί αντίθετα τους ευνουχίζουν; 
Διότι περί ευνουχισμού και κατασκευής άβουλων και άκριτων όντων πρόκειται αυτό που συμβαίνει πλέον στην παιδεία.
Ξέρουμε τι φταίει. 

Η εισβολή στα πανεπιστήμια της φθοροποιού ψευτοαριστερής ανεύθυνης νοοτροπίας ενάντια στη γνώση, στον κόπο, στην αριστεία. Στρατιές ανεύθυνων, ημίτυφλων και ακατάλληλων καθηγητών με μπόλικη μαρξιστική ιδεοληψία, παρήχθησαν τις τελευταίες δεκαετίες από τα καλούπια του εθνομηδενισμού και της πατριωτικής καχεξίας. Όλοι αυτοί στελέχωσαν τις θέσεις των διδασκόντων, δηλητηριάζοντας εν είδει ανατροφοδοτούμενου φαύλου κύκλου το σώμα της παιδείας. Τυφλοί, τυφλών οδηγοί μαζί ες βόθρον εμπεσούνται.

Αυτά τα τυφλά και ασθενή ζημιογόνα όντα με την αριστερή αρτηριοσκλήρωση τους, αποφάσισαν να τιμωρήσουν την πατριωτική υγεία των νέων ανθρώπων. Κατώτεροι των περιστάσεων, αντί να διδαχθούν από την ηθική και ψυχική ανωτερότητα των μαθητών τους, προτίμησαν να τους τιμωρήσουν. Αυτοί οι ίδιοι ασκούν τρομοκρατία και πίεση στους συνάδελφους τους που τιμούν ακόμα το καθηγητικό λειτούργημα και αποτελούν την αισιόδοξη εξαίρεση στον εσμό των ευνουχιστών και των χασάπηδων των μαθητικών συνειδήσεων. Και αντί να αποβληθούν δια παντός από τα σχολεία αυτοί οι προδότες, οι εκτελεστές της εκπαιδευτικής μας τραγωδίας, αντίθετα καταδιώκουν τις ελεύθερες μαθητικές ψυχές, ανταμειβόμενοι με προαγωγές και θέσεις από ένα κράτος νταβατζή της μειοδοσίας. Απέβαλλαν τους γενναίους μαθητές οι δειλοί και ανάξιοι καθηγητές τους επειδή έψαλλαν το Μακεδονία ξακουστή. Κανείς όμως δε έκρινε σκόπιμο να απολύσει και τη στρατιωτική μπάντα που έπαιζε διαρκώς στην παρέλαση το ίδιο εμβατήριο. Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι με το γεγονός, ότι βρέθηκαν τόσοι πατριώτες μαθητές να πάνε κόντρα στο κύμα!

Γ.Γ.Γ

Απλά ήρθε να μας θυμίσει πως πεθαίνουν οι Έλληνες. ''Σαν έτοιμος από παλιά, θανάτω θάνατον πατήσας..."



Ο Κωνσταντίνος Κατσίφας δεν ''αυτοκτόνησε'', όπως ίσως σκέφτηκαν πολλοί. Απλά ήρθε να μας θυμίσει πως πεθαίνουν οι Έλληνες...


''Σαν έτοιμος από παλιά, 
θανάτω θάνατον πατήσας…"

Kαλό παράδεισο Λεβέντη 


Ετι δεόμεθα υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του κεκοιμημένου δούλου του Θεού Κωνσταντίνου.


Άρθρο: Οι «σοβαροί» ενδοτικοί...

Και μικρά και ανέντιμο θέλουν την Ελλάδα. Να ενοχλείται, αλλά να μην ενοχλεί. Να αιμορραγεί, να αφήνει τις πληγές ανοιχτές να πυορροούν και να μην τις καυτηριάζει. Να σκοτώνουν τα παιδιά της και να μην εκδικείται.

Η μικρά και ανέντιμος Ελλάς είναι εκείνη που αντιστρέφει τον αξιακό κώδικα, αποδέχεται το κακό στη θέση του καλού και το καλό το εξορκίζει λες και είναι αρρώστια αγιάτρευτη. 

Αυτό το συμπέρασμα συνάγεται από την καθεστωτική αντιμετώπιση της δολοφονίας του Βορειοηπειρώτη ήρωα Κωνσταντίνου Κατσίφα από το αλβανικό κράτος. «Να μην ασχολούμαστε τώρα άλλο με το θέμα. Ο,τι έγινε, έγινε. 

Ας μην προκαλέσουμε περαιτέρω προβλήματα στις διμερείς σχέσεις. Δεν είναι ώρα τώρα για τέτοια». Αυτού του είδους οι τοποθετήσεις, οι παροτρύνσεις και οι «συστάσεις» γίνονται συνήθως από εκείνους που αποπειρώνται να κρύψουν τη δειλία και τον ενδοτισμό τους πίσω από τον φερετζέ της «σοβαρότητας» και της «ψυχραιμίας». 

Οι ίδιοι άνθρωποι δεν ενοχλούνται από το αυθαίρετο, παράνομο και κατάπτυστο «Βόρειος Μακεδονία», όπως θέλουν να ονομάσουν τα Σκόπια, αλλά εξεγείρονται με το νόμιμο και διεθνώς αναγνωρισμένο «Βόρειος Ηπειρος».

Η στάση όλων αυτών είναι ακριβώς εκείνη που ενδείκνυται αν επιθυμούμε τα σύνορα της Ελλάδας να φτάσουν στον Ολυμπο. Αν στις μεγάλες στιγμές της ελληνικής Ιστορίας κυριαρχούσαν οι δήθεν «νουνεχείς», το ρολόι του πολιτισμού μας θα είχε σταματήσει στο 490 π.Χ. 

Η μάχη του Μαραθώνα δεν θα είχε γίνει, διότι οι «σοβαροί» θα βεβαίωναν ότι θα μας συνέτριβε ο Δαρείος και από τότε η Ελλάδα θα ήταν επαρχία της περσικής αυτοκρατορίας. 

Το αυτό ισχύει και για τις νικηφόρες μάχες που έδωσε η Βυζαντινή Αυτοκρατορία, το 1821, το ΟΧΙ του '40 και όλες τις άλλες στιγμές που η προσήλωση στα υψηλά ιδεώδη υπερτέρησε του φόβου που προκαλεί η ανισορροπία δυνάμεων με τον αντίπαλο. 

Η Ελλάδα οφείλει να φτάσει το θέμα του Κατσίφα έως το τέλος. 

Εως την απονομή δικαιοσύνης και την τιμωρία των ενόχων. 

Nα επιμείνει και να κάνει ό,τι χρειαστεί.

Ο πόνος μας συνδέει...



Η αλήθεια είναι ότι τελικά μας συνδέουν οι αδυναμίες μας. Σίγουρα και οι χαρές, αλλά στις δοκιμασίες κάτι βαθύτερο συμβαίνει. Όταν είσαι βαθιά πληγωμένος μυρίζεις το αίμα της πληγής από χιλιόμετρα. Ψάχνεις και αναζητάς να βρεις έναν άνθρωπο που ξέρει τι νιώθεις και τι περνάς. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανακούφιση, παρηγοριά και χαρά, όταν συναντήσεις έναν άνθρωπο που είναι κι αυτός πονεμένος. Γι΄ αυτό πρέπει να μοιραζόμαστε και να μιλάμε για τις εμπειρίες μας. Για τα βάσανα και όλα εκείνα που μας πληγώνουν. Ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι ο απέναντι ή διπλανός σου συνομιλητής, μπορεί να είναι εκείνος που θα σου πει μια τόση δα κουβέντα που χρόνια ψάχνεις να ακούσεις, ίσως σου δώσει μια αγκαλιά που χρόνια λαχταράς στην βαρυχειμωνιά σου, αλλά γιατί όχι να΄ναι Εκείνος, με την μορφή κάποιου άλλου και να σε αναστήσει. Άλλωστε στο Θεό αρέσει να εμφανίζεται στην ζωή μας, πάντα από εκεί και από εκείνους που δεν το περιμένουμε…

πλ



Καμία αντίδραση από την Αρχιεπισκοπή Αλβανίας για την δολοφονία του Κωνσταντίνου Κατσίφα

Τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ειρήνη και η αγάπη 
για τον κ. Αναστάσιο είναι ΜΟΝΟ στα λόγια!


Πριν από δύο 24ωρα, ανήμερα της εθνικής επετείου του ΟΧΙ, ο 35χρονος Βορειοηπειρώτης Κωνσταντίνος Κατσίφας έπεφτε νεκρός από τα πυρά των Αλβανικών δυνάμεων «RENEA» στο χωριό του, στους Βουλιαράτες του Μειονοτικού Δήμου Δρόπολης της Ελληνικής Μειονότητας στην Βόρειο Ήπειρο.
Η δολοφονία που μοιάζει με εκείνες των Σολωμού και Ισαάκ στην Κύπρο από τις κατοχικές τουρκικές δυνάμεις έχει συγκλονίσει πανελλήνιο.

Πολιτικοί, διπλωμάτες, αλλά και απλός κόσμος, έχουν λάβει θέση εκφράζοντας την οργή τους για την στυγνή δολοφονία του νεαρού άνδρα.
Τεράστια απορία προκαλεί, πού είναι η Εκκλησία σε όλα αυτά;Και κυρίως η Αρχιεπισκοπή Αλβανίας.

Πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης τίμησε με την ύψιστη διάκρισή του, τον «Χρυσούν Αριστοτέλη», τον Αρχιεπίσκοπο Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας, κ.Αναστάσιο.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της ομόφωνης απόφασης της Συγκλήτου του ΑΠΘ, μεταξύ άλλων, «ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος τιμάται για τους αδιάλειπτους αγώνες του για τα ανθρώπινα δικαιώματα, για την κοινωνική ισότητα, για την αποδοχή των πάντων χωρίς φυλετικές ή θρησκευτικές διακρίσεις, και γενικὰ για τη συνολική δράση και τη στάση ζωής του».

Που είναι η στάση του “για τα ανθρώπινα δικαιώματα, για την κοινωνική ισότητα” κλπ τώρα που το ελληνικό αίμα πότισε ξανά την Βόρεια Ήπειρο;

Γνωρίζουμε ασφαλώς πως οι πιέσεις του αλβανικού καθεστώτος και κυρίως των Αλβανών εθνικιστών είναι μεγάλες προς την Ορθόδοξη Εκκλησία της χώρας, αλλά είναι τουλάχιστον στενόχωρο να μην υπάρχει έστω μια δήλωση από την Αρχιεπισκοπή Αλβανίας.
Σπουδαία προσωπικότητα ο Μακαριώτατος Αναστάσιος, αλλά δεν είναι μόνο για τα βραβεία και τις φιέστες. 
Ως πνευματικός πατέρας δεν πρέπει να αγκαλιάσει τα παιδιά του;

Είναι ένα και το αυτό



«Με τις προσευχές και την ελεημοσύνη τους, για τους κεκοιμημένους, οι Χριστιανοί φανερώνουν τη σχέση ανάμεσα σ’ αυτόν τον κόσμο και στον επερχόμενο. Η Εκκλησία στον κόσμο τούτο και η Εκκλησία στον άλλο κόσμο είναι ένα και το αυτό –ένα σώμα, μία ύπαρξη– όπως η ρίζα ενός δένδρου, κάτω άπω τη γη, συγκροτεί έναν ενιαίο οργανισμό με τον κορμό και τα κλαδιά του δέντρου πάνω από τη γη.
Απ’ αυτό γίνεται προφανές πως εμείς, οι οποίοι συγκροτούμε την επίγεια Εκκλησία, μπορούμε να δεχόμαστε βοήθεια από τους αγίους και τους δικαίους στην Ουράνια Εκκλησία, ακριβώς όπως οι κεκοιμημένοι αμαρτωλοί στον άλλο κόσμο μπορούν να δέχονται βοήθεια από εμάς εδώ στη γη.

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

«ΟΥ ΠΑΝΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙ»

Διάβασα κατάπληκτος μια πονηρή παραποίηση ενός λόγου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου: «Ο Θεός ου πάντας χειροτονεί, αλλά δια πάντων ενεργεί, δια το σωθήναι τον λαόν!»

Είναι πολύ λυπηρό να βλέπεις πνευματικούς ανθρώπους να πέφτουν τόσο χαμηλά ώστε να παραποιούν μεγίστους Πατέρες της Εκκλησίας μας προκειμένου να καλύψουν την μεγίστη πλάνη τους ότι οι αιρετικοί δήθεν «έχουν έγκυρα μυστήρια και Άγιο Πνεύμα.»

Το να έχεις μία προσωπική θέση σε κάποια Αγιοπατερική Διδασκαλία είναι βεβαίως αμαρτία, σύμφωνα με την αρχική έννοια του όρου «α-μάρτω» = χάνω τον στόχο μου. Στόχος μας πρέπει να είναι πάντοτε η Αγιοπατερική Διδασκαλία και όχι η θέση ενός γέροντα, ενός θεολόγου ή η δική μας τρεπτή γνώμη.

Το να επιστρατεύεις όμως τους Αγίους Πατέρες παραποιώντας επί τούτου την διδαχή τους και διαφθείροντας τους λόγους τους ώστε να δικαιολογήσεις μία δική σου δεινή και καταστρεπτική πλάνη ξεπερνά τα όρια της αμαρτίας και από την σφαίρα της υπερηφανείας διαπερνά στην διάσταση της βλασφημίας. Η πτώση τότε είναι αναμενόμενη και απανωτή.

Αυτή η όντως ανατριχιαστική βλασφημία της διαφθοράς των λόγων των Αγίων Πατέρων αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και δυστυχώς ασυγχώρητες αμαρτίες. Οι διαφθορείς της Διδασκαλίας των Οικουμενικών Συνόδων και των Αγίων Πατέρων, διαπράττουν δύο ειδών βαρύτατα εγκλήματα:

Με την Γραμματική και νομική έννοια, «βλάπτουν την φήμη» του Αγίου Πνεύματος και των Θεοπνεύστων Συνόδων και με Θεολογική και Ερμηνευτική έννοια, υβρίζουν το Άγιο Πνεύμα, ψεύδονται στον Θεό τον Ίδιο!

Το Άγιο Πνεύμα δεν έχει τέτοια φήμη να κατοικεί και να επενεργεί σε αιρετικούς οι οποίοι διαστρέφουν τους λόγους της Αγίας Γραφής, των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων. Το Άγιο Πνεύμα ουδέποτε κατοικεί στο σκότος, στην διαφθορά και στην αίρεση.

Οι αμετανόητοι αιρετικοί αναθεματίζονται, καταδικάζονται και κολάζονται. Αυτός είναι Νόμος Θεαρχικός ο οποίος δεν καταργείται διά της ψευδούς, αντιχρίστου και κοσμικής «αγάπης». Δεν υπάρχει μεγαλύτερη Χριστιανική αγάπη από το να δείχνεις στον αιρετικό το δογματικό του σφάλμα και να υποδεικνύεις εγκαίρως την καταστροφική του πλάνη.

Αιρετικοί δεν είναι μόνο «αυτοί οι οποίοι καταδικάζονται ως αιρετικοί από Σύνοδο» όπως λέγουν οι πανδαιμόνιοι οικουμενιστές, αλλά είναι και αυτοί οι οποίοι καταργούν ακόμη και την παραμικρή εντολή, όπως λέγει ο Παντοκράτορας Χριστός:
«ὃς ἐὰν οὖν λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξῃ οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν!» (Ματθ. 5, 19).

Πάλι εδώ, οι αιρετικοί οικουμενιστές και διαστροφείς της Αγίας Γραφής, μεταφράζουν με ιδιαίτερη πονηριά το παραπάνω χωρίο, λέγοντας ότι θα σωθούν και αυτοί οι οποίοι καταλύουν (καταργούν) τις εντολές, απλά θα έχουν την ελάχιστη δόξα και τιμή, ελάχιστη θέση στη βασιλεία του Θεού… Διαβολική όντως και συνάμα βολική η διαβεβλημένη ερμηνεία αυτή.

Ο Μέγας Ερμηνευτής των ερμηνευτών απάντων και Μέγας Άγιος Πατήρ της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, (όχι της «εκκλησίας» των αιρετικών οικουμενιστών) ερμηνεύει ορθότατα το χωρίο τούτο:
« Ὅταν δὲ ἀκούσῃς ἐλάχιστον ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν, μηδὲν ἄλλο ὑπόπτευε ἢ (παρά μόνο) γέενναν καὶ κόλασιν! Τὸν δὲ ὅλας λύοντα, καὶ ἑτέρους εἰς τοῦτο ἐνάγοντα, ἐν τῇ βασιλείᾳ εἶναι; Οὐ τοίνυν τοῦτό φησιν, ἀλλ᾽ ὅτι ἐν ἐκείνῳ τῷ καιρῷ ἐλάχιστος ἔσται, ἀπεῤῥιμμένος, ἔσχατος· ὁ δὲ ἔσχατος πάντως εἰς τὴν γέενναν ἐμπεσεῖται τότε!»(Ὁμιλία 16, 4, PG 57, 243).

Επιπλέον, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, σε απόλυτη συμφωνία με τους λοιπούς Αγίους Πατέρες, λέγει: «οὗτος ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν, ἤγουν εἰς τὸ πῦρ, ὡς οἱ Πατέρες ἑρμηνεύουσιν, ἐμβληθήσεται» (Ἐπιστολὴ 36 ΄Εὐπρεπιανῷ καὶ τοῖς σὺν αὐτῶ’ G. Fatouros, Theodori Studitae Epistulae, W. De Gruyter, Βερολίνο 1992, Τομ. 1, Σελ. 102).

Ας έλθουμε τώρα στην ορθή ερμηνεία της φράσεως του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου: «ο Θεός ου πάντας χειροτονεί, αλλά δια πάντων ενεργεί, δια το σωθήναι τον λαόν».

Πρώτον, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε εδώ κάτι πάρα πολύ σοβαρό και άκρως καθοριστικό.

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, με την φράση «διά πάντων ενεργεί» σε καμία περίπτωση, (το τονίζω αυτό) σε καμία περίπτωση δεν αναφαίρεται σε χειροτονίες αιρετικών. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ποτέ δεν κάνει χρήση τολμηρών και επικίνδυνων γενικεύσεων ούτε «τσουβαλιάζει» τα ανόμοια και ασύγκριτα.

Αυτό το «διά πάντων» δεν περιλαμβάνει τους αιρετικούς μαζί με τους Ορθοδόξους και είναι πολύ βλάσφημο να το μεταφράζουμε εμείς αυθαίρετα ως «διά πάντων (Ορθοδόξων και αιρετικών), ενεργεί ο Θεός…»

Κανένας μα κανένας Άγιος Πατέρας ή Εκκλησιαστικός Συγγραφέας και Ερμηνευτής των Γραφών δεν διδάσκει ότι οι χειροτονίες των αιρετικών είναι έγκυρες. Η χάρη του Θεού και δύναμη του Αγίου Πνεύματος μπορεί να ενεργήσει ακόμη και μέσω αιρετικών, όπως και στην περίπτωση του Καϊάφα, αλλά αυτό δεν σημαίνει και αυτόματη αναγνώριση των μυστηρίων των Ιουδαίων ως δήθεν έγκυρα… Άλλο το ένα, άλλο το άλλο!

Υπήρχαν βεβαίως περιπτώσεις στην Εκκλησιαστική Ιστορία όπου Οικουμενικές Σύνοδοι, (το ξαναλέγω και το υπογαμμίζω, Οικουμενική Σύνοδος και όχι εμείς ως άτομο) αναγνώρισαν χειροτονίες αιρετικών αλλά αυτό έγινε κάτω από κάποιες αυστηρά σπάνιες εξαιρέσεις και απαράβατες προϋποθέσεις: την δημόσια καταδίκη των αιρετικών, την απάρνηση των αιρέσεων και την υπογραφή λιβέλλου μετανοίας.

Όταν δεν συντρέχουν αυτοί οι λόγοι και δεν υφίστανται αυτές οι αδιαπραγμάτευτες προϋποθέσεις και όταν δεν υπάρχει μία αληθινά Οικουμενική Σύνοδος να προβεί σε μία τέτοια πολύ σπάνια αναγνώριση, τότε δεν έχουμε κανένα δικαίωμα εμείς ατομικώς να αναγνωρίζουμε χειροτονίες αιρετικών (όπως του αιρεσιάρχου πατριάρχου Βαρθολομαίου) απλά επειδή είμαστε αποτειχισμένοι.

Άλλο παράδειγμα: Η επίσημη «Εκκλησία» του Σατανά υπάρχει και δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα. Εάν η χάρη του Θεού και δύναμη του Αγίου Πνεύματος επενεργήσει κάποιο θαύμα σε κάποιο μέλος των Σατανιστών και το άτομο αυτό έλθει σε μετάνοια, η επιφοίτηση αυτή δεν σημαίνει ότι αναγνωρίζουμε τα μυστήρια των σατανιστών ως δήθεν έγκυρα.

Η φράση «ο Θεός ου πάντας χειροτονεί», εννοεί πως δεν είναι όλες οι χειροτονίες των ορθοδόξων «εκ Θεού», δεν ανταποκρίνονται όλες στο θέλημα του Θεού, δεν επιλέγονται όλοι από τον Ίδιο τον Θεό. Άλλοι επιλέγονται διά της μυστικής και παρασκηνιακής εντολής του «οικουμενικού» πατριάρχου και άλλοι κατόπιν υποδείξεως και απειλής του κάθε «θεοπροβλήτου» αρχιεπισκόπου. «Ανάβουν τα τηλέφωνα» και κυριαρχούν περίτρανα οι συνεπισκοπικοί εκβιασμοί…

Μία από τις μεγαλύτερες και αηδιαστικότερες κατάντειες των αρχιερέων σήμερα είναι ότι θεωρούν τον εαυτό τους «Θεοπρόβλητο»… Μόνο «Θεοπρόβλητοι» δεν είναι! Αυτό το «ψήφω κλήρου και λαού» έχει καταργηθεί προ πολλού και έκτοτε εφαρμόζεται το ψήφω Μασονισμού και Βατικανού…» Οι ιστορικές, επίσημες, απανωτές και άκρως αποκαλυπτικές «Κονκορντάτσιες» δεν υπογράφτηκαν τυχαίως.

Και σήμερα όμως υπογράφονται διάφορες συμφωνίες και επιταγές, συνοδευόμενες από ύποπτες και υποδουλωτικές «οικονομικές ενισχύσεις» και διάφορα δεσμευτικά «πακέτα». Ο κάθε αρχιμασόνος της Αμερικής, δεν κάνει ποτέ τεράστιες δωρεές στο οικουμενικό πατριαρχείο «για την ψυχή της μάνας του…»

Υπήρχαν και στις ημέρες του Χριστού, στην εποχή των Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, άνθρωποι γόητες και πονηροί, ασεβείς και ιδιοτελείς οι οποίοι επιδίωκαν να χειροτονηθούν γιά άλλους λόγους πονηρούς, ιδιοτελείς και συμφεροντολογικούς.

Ένα καλό παράδειγμα είναι η «Σιμωνία». Ο όρος προέρχεται από τον μάγο Σίμωνα ο οποίος πλησίασε τους Αποστόλους και τους πρότεινε χρήματα για την εξαγορά χειροτονίας.

«Πέτρος δὲ εἶπε (ξέσπασε, ξεστόμισε) πρὸς αὐτόν· τὸ ἀργύριόν σου σὺν σοὶ εἴη εἰς ἀπώλειαν, ὅτι τὴν δωρεὰν τοῦ Θεοῦ ἐνόμισας διὰ χρημάτων κτᾶσθαι. Οὐκ ἔστι σοι μερὶς οὐδὲ κλῆρος ἐν τῷ λόγῳ τούτῳ!» (Πράξ. 8, 20-21).

«Ο Πέτρος όμως επιτέθηκε προς αυτόν με αγανάκτηση ιερή· “Το χρήμα σου (ο μαμωνάς σου) μαζί με σένα ας καταστραφεί σε απώλεια της ψυχής σου και της σωτηρίας σου, διότι ενόμισες ότι η δωρεά του Θεού αποκτάται με χρήματα. Δεν υπάρχει για σένα μερίδιον ούτε κλήρος στις δωρεές του Αγίου Πνεύματος, για τις οποίες γίνεται λόγος.»

Κόλαση θα βρούν και θα υποστούν όσοι χειροτονούνται για χρηματικούς, προσωπικούς, ιδιοτελείς λόγους και παραμένουν σε κοινωνία με όσους αιρετικούς οικουμενιστές τους χειροτόνησαν διότι δειλιάζουν και φοβούνται να τους κατηγορήσουν δικαίως για δημόσια διδασκαλία της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού.

Αυτοί όλοι ονομάζονται από την Αγία Γραφή ποιμένες διεφθαρμένοι οι οποίοι διέφθειραν τον Αμπελώνα Κυρίου. Αυτοί δεν είναι καθόλου χειροτονημένοι από τον Θεό. Δεν είναι Θεοπρόβλητοι αλλά διαβολοπρόβλητοι ρασοφόροι εις υπηρεσίαν του σκότους και του ψεύδους. «Είναι λύκοι βαρείς με ένδυμα προβάτου!» (Πραξ. 20, 29).

Με την φράση του αυτή, «ο Θεός ου πάντας χειροτονεί, αλλά δια πάντων ενεργεί, δια το σωθήναι τον λαόν», ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος κάνει έναν σαφέστατο και πασιφανέστατο διαχωρισμό μεταξύ δύο ειδών χειροτονιών:
α) τις χειροτονίες οι οποίες γίνονται πραγματικά σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, δηλαδή με την υπαρκτή, υποστατή και θαυματουργική επιλογή του Αγίου Πνεύματος και
β) τις χειροτονίες οι οποίες δεν είναι καθόλου εκ Θεού αλλά εκ θελήματος ανθρώπου πονηρού, πωρωμένου και διεφθαρμένου στον βίο, όχι στην Πίστη.

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και στις δύο περιπτώσεις όμως, αναφέρεται αποκλειστικά σε ομάδες εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, μέλη του Ενός Σώματος του Χριστού.

Ενεργεί διά μέσου όλων ο Θεός, αξίων και αναξίων ιερέων (Ορθοδόξων εννοείται), για την σωτηρία του λαού. Εάν ο ιερέας δεν είναι Ορθόδοξος ή εάν μνημονεύει επίσκοπο αιρετικό, τότε δεν έχουμε «σωτηρία του λαού» αλλά απώλεια του λαού.

Ο πιστός λαός διαλέγει με κάθε ευθύνη ποιός θα τον εκπροσωπήσει ενώπιον του θυσιαστηρίου και ερευνά (υποτίθεται) λεπτομερώς και υπευθύνως την Πίστη, το δόγμα του ιερέως και ιδίως ποιόν επίσκοπο θα μνημονεύσει αυτός ο ιερέας, έστω και εάν ο λειτουργός ιερέας έχει ορθόδοξο φρόνημα.

Οι πιστοί δεν μπορούν να κάθονται και να λέγουν ότι «δεν τους ενδιαφέρει τί πιστεύει ο λειτουργών ιερέας» ή ότι «κατά βάθος διαφωνούν με τον ιερέα» διότι ασχέτως τούτων,
πάλι ενώνονται με τον αιρετικό οικουμενιστή επίσκοπο,
τον αποδέχονται ως «κανονικό» ενώ είναι Ψευδεπίσκοπος με όλη την σημασία της λέξεως και όχι συμβολικά (Αγία Πρωτοδευτέρα Αποστολική Σύνοδος)
και υποτάσσονται στην αίρεσή του.

Κριτήριο Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας δεν είναι προσωπική γνώμη ή θέση ενός πιστού αλλά το δόγμα του μνημονευομένου αρχιερέως. Όταν αυτό το δόγμα είναι διεφθαρμένο, τότε δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος διαφωνίας και διαχωρισμού των πιστών παρά μόνο ο ένας και αποκλειστικός παρακάτω τρόπος:

Α. Για τους ιερείς: η υποχρεωτική διακοπή Μνημονεύσεως

Β. Για τους λαϊκούς: η υποχρεωτική διακοπή εκκλησιαστικής / μυστηριακής κοινωνίας.

Κάθε άλλος τρόπος διαφωνίας είναι ατομικός, αντορθόδοξος, αντικανονικός και εκ του πονηρού.

«Δι’ εὐχῶν τῶν ἁγίων Πατέρων ἡμῶν!»

του Αποτειχισθέντος θεολόγου Νικολάου Πανταζή

Τὸ χρονικὸ ἑνὸς προδιαγεγραμμένου θανάτου στὴν Βόρειο Ἤπειρο: Κωνσταντῖνος Κατσίφας Ἀθάνατος!



Ὅπως μεταδόθηκε ὁ Κωνσταντῖνος Κατσίφας, ἔπεσε νεκρὸς ἀπὸ τὰ πυρὰ τῶν εἰδικῶν δυνάμεων τῆς ἀλβανικῆς ἀστυνομίας. Οἱ συνθῆκες τοῦ θανάτου του εἶναι πρὸς στιγμήν, ἀδιευκρίνιστες. Παραμένει αἴνιγμα τὸ γιατί τὰ ἀλβανικὰ ΜΜΕ «ἀποκαλύπτουν» τὸ ὅτι ὁ Κατσίφας φώναξε λίγο πρὶν σκοτωθεῖ, «Ζήτω ἡ Ἑλλάδα», «Ζήτω ὁ ἑλληνισμός». Τὴν ἴδια ὥρα ἄλλες πηγὲς ἀναφέρουν πὼς ὁ Κατσίφας, ποὺ κρυβόταν στὴ δεξαμενὴ τοῦ νεροῦ τοῦ χωριοῦ Βουλιαράτες, εἶχε ἤδη παραδοθεῖ πρὶν ἐκτελεστεῖ.

Ὁ ὑπήκοος τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας β/Ἠπειρώτης Κωνσταντῖνος Κατσίφας ἔπεσε νεκρὸς ἀπὸ τὰ πυρὰ τῶν Ἀλβανικῶν εἰδικῶν δυνάμεων «RENEA» στὸ χωριό του, στοὺς Βουλιαράτες τοῦ Μειονοτικοῦ Δήμου Δρόπολης στὴν Βόρειο Ἤπειρο. Ὁ Κωνσταντῖνος δέχθηκε δύο θανατηφόρα πυρὰ ἕνα στὸ κεφάλι καὶ ἕνα στὸ στῆθος. Ἐξέφραζε ἀνοιχτὰ τὶς ἀπόψεις του περὶ τοῦ...
δικαιώματος τῶν β/Ἠπειρωτῶν γιὰ Αὐτοδιάθεση - Ἕνωση μὲ τὸ ἑλλαδικὸ κράτος, τόσο στὶς καθημερινές του συζητήσεις, ὅσο καὶ στὰ μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης – γι΄ αυτὸ ἀποτελοῦσε τὸν "εὔκολο" στόχο.

Τὸ κλίμα στὸν χῶρο τῶν β/Ἠπειρωτῶν εἶναι ἤδη βεβαρυμμένο. Στὴν δολοφονία τοῦ Ἀριστοτέλη Γκούμα στὴ Χιμάρα προστίθενται οἱ προσπάθειες σφετερισμοῦ τῶν κτημάτων τῶν Ἑλλήνων, οἱ ἐκβιασμοί, οἱ ἀπολύσεις, οἱ ξυλοδαρμοί, οἱ ἀπειλές, οἱ προσβολὲς κατὰ τῆς σημαίας, ἡ συνεχὴς διαστρέβλωση ἱστορίας μας, οἱ διαρκεῖς ἐποικισμοί, ἡ ἐπιμονὴ τῆς ἀλβανικῆς κυβέρνησης νὰ μὴν ἀποδίδει τὰ δικαιώματα στὸν ἑλληνισμὸ ποὺ περιγράφονται στὶς διεθνεῖς συνθῆκες ποὺ ὑπέγραψε ἡ ἴδια ἕως καὶ ἡ κράτηση πρὶν λίγες μέρες στὴν Κακαβιὰ Χιμαραίου ποὺ δραστηριοποιεῖται στὴν διεκδίκηση τῶν δικαιωμάτων.

Ὁ ἐκλιπὼν σημαιοστόλισε τοὺς Βουλιαράτες ἐν ὄψει τῆς ἐθνικῆς ἐπετείου. Ἡ ὑποστολὴ τοῦ ἐθνικοῦ μας συμβόλου ἀπὸ ἐκπρόσωπο τῶν δυνάμεων τῆς τάξης, πιθανὸν νὰ ἦταν ἡ ἀφορμὴ γιὰ νὰ ξεδιπλωθεῖ μία προβοκάτσια. Οἱ πληροφορίες ἀπὸ τοὺς κατοίκους τοῦ χωριοῦ εἶναι (προφανῶς) ἀκόμα συγκεχυμένες. Ἀναφέρεται πὼς ἀστυνομικὸς ἀπείλησε μὲ τὸ ὅπλο του τὸν ἐκλιπόντα, ἀμφισβητεῖται τὸ κατὰ πόσο τὸ θύμα πυροβόλησε στοχευμένα κατὰ τῶν ἀστυνομικῶν, ἀκόμα καὶ τὸ ἂν πυροβόλησε καν:

- Οἱ φωτογραφίες μὲ τὸ αὐτοκίνητο τῆς ἀστυνομίας ποὺ ἔφερε ὀπὴ στὴν ἀριστερὴ πλευρά, παρουσιάστηκε ἀρκετὲς ὧρες ἀργότερα καὶ ἐνῶ οἱ ἀλβανοὶ δημοσιογράφοι βρίσκονταν ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ στὸ χωριὸ καλύπτοντας τὶς ἑορταστικὲς ἐκδηλώσεις γιὰ τὴν ἐπέτειο τοῦ ΟΧΙ.

- Ἂν υἱοθετηθοῦν τὰ λεγόμενα τῆς ἀλβανικῆς πλευρᾶς, παραμένει ἀνεξήγητο τὸ γιατί ἔπρεπε γιὰ ἕνα μικρῆς σημασίας περιστατικὸ νὰ ἐπιληφθοῦν οἱ εἰδικὲς δυνάμεις τῆς ἀστυνομίας καὶ ὄχι ἡ ἀστυνομία τοῦ Ἀργυροκάστρου. Ὅπως ἐπίσης εἶναι καταπληκτικὸ τὸ πόσο γρήγορα ἐμφανίστηκαν αὐτοὶ οἱ ἄνδρες τῶν εἰδικῶν δυνάμεων μαζὶ μὲ δύο ἑλικόπτερα καὶ ἕνα ντρόουν.