.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

"H ακίδα είναι βιολογικό ΟΠΛΟ!" ( Β ί ν τ ε ο μέ ελλ. υποτίτλους )


Ορθοπεδική Χειρουργική • Ονάβα, ΙΑ
Χειρουργός προσωπικού, Stewart Memorial Hospital, Lake City, Αϊόβα
Δεν υπήρξε ποτέ ξέσπασμα ιού
Η ακίδα είναι βιολογικό όπλο
Αναπαράγει όλα τα συμπτώματα του ιού
ιατί οι νεκροψίες δείχνουν Γρίπη Α κ Β
Γιατί δεν έχει απομονωθεί ο ιός


Οἱ τρεῖς αἰτίες θανάτου μετά τά ἐμβόλια! Luc Antoine Montagnier


Ο Μεγαλύτερος Ιολόγος στον κόσμο, Νομπελίστας LUC MONTAGNIER: 

«Η πρώτη αιτία θανάτων των εμβολιασμένων θα είναι άμεσα λόγω της τοξικότητας της Spike (ακίδας) πρωτεΐνης του εμβολίου, 
η δεύτερη θα είναι το φθινόπωρο λόγω του φαινομένου της ADE (εξαρτώμενη από αντισώματα ενίσχυση της νόσου),
η τρίτη θα είναι λόγω νευροεκφυλιστικών ασθενειών όπως Αλτσχάιμερ, Πάρκινσον. 

Θα έχουμε αυτοάνοσα όπως Σκλήρυνση Kατά Πλάκας, θα έχουμε καρκίνους και στειρώσεις. Θα έχουμε επίσης αρρώστιες που θα περάσουν στις επόμενες γενιές. Το DNA των εμβολιασμένων ανθρώπων έχει ήδη αλλάξει. Δεν έπρεπε να το πειράξουνε. Οι Γιατροί που προωθούν τα εμβόλια είναι ηλίθιοι, δεν ξέρουν τι κάνουν»

Πηγή: diodotos-k-t

Προσωπική μαρτυρία


Πατήρ……………… Ιερεύς της εν Ελλάδι Εκκλησίας

Υπό τον Αρχιεπίσκοπον Ιερώνυμον

Θα σας αναφέρω με λίγα λόγια την εμπειρία μου από τον εμβολιασμό μου με την πρώτη δόση της Pfizer. Με διάφορα σημεία ο Θεός με εμπόδιζε να κάνω το εμβόλιο που για συντομία δεν θα τα αναφέρω.Πλησιάζοντας το εμβολιαστικό κέντρο, λίγο πριν πάρω τη σειρά μου, σαν κάτι να με εμπόδιζε να πλησιάσω και μάλιστα πλησιάζοντας αισθανόμουν μια δυσωδία, από τη μόνη που με παραξένεψε. Αφού έκανα το εμβόλιο, ο κόσμος περίμενε έξω, εγώ φεύγοντας δεν μπορούσα να φορέσω το καλιμαύχι του ιερέα, μια μεγάλη ντροπή αισθανόμουν μέσα μου και έφυγα κρατώντας το στο χέρι.

Φτάνοντας στο σπίτι μου πήγα στην τουαλέτα να πλύνω το πρόσωπό μου και αντικρίζοντας στον καθρέφτη το πρόσωπό μου τρόμαξα από την έκφραση που είχα. Την επόμενη ημέρα πήγα να ψωνίσω στο σούπερ Μάρκετ και επειδή ήταν περίοδος που δεν είχε γίνει η απόδοση του Πάσχα, πάντα μίλαγα με το Χριστός Ανέστη –Αληθώς Ανέστη στις πωλήτριες. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι ντρεπόμουν υπερβολικά να πω το Χριστός Ανέστη στις πωλήτριες, κάτι που με ξίνισε βαθύτατα! Μετά από μια μέρα πηγαίνω να εκκλησιαστώ σε μια γνωστή ενορία, όχι να λειτουργήσω και μπαίνοντας στο ιερό κατάλαβα ότι ήμουν σα νεκρός. Η χαρά που ένιωθα άλλες φορές, η χαρά της θ. Λειτουργίας είχε χαθεί…

Σα να μην έμπαινα σε Ιερό Εκκλησίας αλλά σαν ένα δωμάτιο σπιτιού. Όλα αυτά με παρεξένεψαν αλλά δεν πίστευα ότι προέρχονταν από το εμβόλιο. Να βλέπω γνωστούς ανθρώπους και να γυρνάν το πρόσωπό τους.

Την επόμενη ημέρα διαπίστωσα ότι με πόναγε φοβερά η συνείδησή μου, σα να είχε περάσει ένα βελόνι την καρδιά μου, με ένα πόνο που ποτέ δεν είχα δοκιμάσει στη ζωή μου. Το είπα σε ένα γνωστό μου αρχιμανδρίτη αυτό που αισθανόμουν και με παρηγόρησε, μου είπε κάποια λόγια ότι δεν είναι τίποτα αυτό που αισθανόμουν και φεύγοντας διαπίστωσα ότι αυτός ο φοβερός πόνος στη συνείδησή μου ήταν αμείωτος και είχε επιδεινωθεί περισσότερο. Από εκείνη την ημέρα με έπιασε μια ταραχή η οποία διήρκησε περίπου 13 ημέρες. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ και να ησυχάσω.

Τώρα επιτρέψτε μου να σας πω το πιο φοβερό: έβλεπα μπροστά μου το σατανά, το πρόσωπό του σε απόσταση περίπου 20 εκατοστά από το δικό μου συνεχώς ημέρα – νύχτα. Πήγαινα να κοιμηθώ το βράδυ και αισθανόμουν ότι με αγκάλιαζε και πάγωνα ολόκληρος. Διάβαζα τους Χαιρετισμούς της Παναγίας και αισθανόμουν ότι έκαιγε το αίμα στις φλέβες μου. Αισθανόμουν μια ύπαρξη ξένη μέσα μου που με έλεγχε, αισθανόμουν μια φρίκη και σαν κάποιος να μου λέει ότι ‘’τώρα μου ανήκεις’’….

Μόλις επέστρεψα από το σπίτι μου το πατρικό που είχα μείνει λίγες ημέρες για πιθανές παρενέργειες, στην Ιερά Μονή όπου διαμένω, διαπίστωσα ότι στη Θ. Λειτουργία δεν καταλάβαινα τίποτα, σα να ήμουν νεκρός, συνεχώς να βιάζομαι στις αιτήσεις, ένα τεράστιο άγχος, να μην αισθάνομαι ίχνος χαράς και να νιώθω ότι δεν είμαι ιερέας, ούτε καν βαπτισμένος Χριστιανός!

Έφτασα σε σημείο να μην μπορώ να μιλήσω, σα να έχω χάσει τη φωνή μου, όλη η ζωή μου να είναι μαύρη και μια διαρκή απελπισία. Μετά από όλα αυτά άρχισα να σκέφτομαι από πού να προέρχεται αυτή η κατάσταση και υποπτευόμουν μήπως προέρχεται από το εμβόλιο. Σε αυτή την κατάσταση που βρισκόμουν ήρθε στο μοναστήρι μια γνωστή οικογένεια και μίλησα λίγο με την μητέρα και μου είπε: πάτερ πως κάνεις έτσι, πολλοί άνθρωποι που κάνουν την πρώτη δόση του εμβολίου δεν κάνουν την δεύτερη, μην κάνεις καθόλου την δεύτερη δόση.

Όπως μου είπε αυτά τα λόγια η κοπέλα αυτή ένιωσα να μπαίνει μια δροσιά στην ψυχή μου, να με παρηγορεί η Χάρις του Θεού. Έτσι έδωσα υπόσχεση και είπα “Θεέ μου δεν θα κάνω τη δεύτερη δόση αυτού του εμβολίου“. Από εκείνη την ώρα σιγά – σιγά άρχισε να βελτιώνεται η κατάστασή μου και να αισθάνομαι μια μικρή χαρά στην ψυχή μου να με παρηγορεί.

Περιττό να σας αναφέρω την στεναχώρια που πέρασα και τα κλάματα που έκανα. Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση, 40 ημέρες ακριβώς μετά την πρώτη δόση του εμβολίου άρχισα να αισθάνομαι τη Χάρη του Θεού, να νιώθω μια ηρεμία και μια παρηγοριά ότι ο Θεός με συγχώρησε γι` αυτό που είχα κάνει, αν και δεν είχα γνώση τι ήταν αυτό το εμβόλιο. Δεν θέλω και δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα είχα πάθει αν είχα κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι με λυπήθηκε ο Άγιος Θεός.

Τώρα, αν και νιώθω καλύτερα, δεν επανήλθα στην πρότερη κατάσταση πριν από τον εμβολιασμό. Κατά την ταπεινή μου γνώμη το εμβόλιο αυτό της Pfizer που έκανα εγώ είναι σφράγισμα, όχι το τελικό, ίσως πρόδρομος του οριστικού σφραγίσματος. Πρέπει όμως ο κόσμος να ενημερωθεί για το τι φοβερό πράγμα είναι αυτό το εμβόλιο, τι φοβερές επιπτώσεις έχει στον ψυχικό, σωματικό και πνευματικό κόσμο του ανθρώπου…

ΕΤΣΙ ΣΜΠΑΡΑΛΙΑΣΑΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ!!!

Stefanos Damianidis

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ VS ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ


«Με το ζόρι στη σειρά και εμβολιασμός !» Άρης Πορτοσάλτε - 2020 μ.Χ.
[Δημοσιογράφος του συστήματος των ΜΜΕ (Μην Μιλάς Εσύ)]

Υπάρχει αρκετός κόσμος που ασχολείται με τις προφητείες των γερόντων της Ορθοδοξίας και μια μεγάλη πλειοψηφία πιστεύει ότι είμαστε κοντά στην εκπλήρωση πολλών εξ’ αυτών. 
Κι όμως ένας άνθρωπος πριν από 9 μήνες περίπου άθελα του (σαν άλλος Καϊάφας) «άρτι προεφήτευσε» δηλώνοντας ότι οι εμβολιασμοί θα γίνουν με το έτσι θέλω. Ίσως είναι ένας από τους ελάχιστους «προφήτες» που είδαν τα λεγόμενα τους να επαληθεύονται.Πράγματι χθες ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε τον υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων όσων δουλεύουν σε γηροκομεία, μονάδες φροντίδας ΑΜΕΑ, μονάδες φροντίδας χρόνιων παθήσεων και σε όλο το προσωπικό που δουλεύει στην δημόσια υγεία. Επίσης δήλωσε ότι θα υπάρξει ειδική πρόνοια στις ΕΔ. Στο εξής το μόνιμο και στρατεύσιμο προσωπικό θα έχει τη δυνατότητα να εμβολιαστεί εντός των στρατιωτικών εγκαταστάσεων, όποτε το θελήσουν οι πρώτοι και με τη στράτευσή τους οι δεύτεροι. Τέλος από την Παρασκευή 16 Ιουλίου και έως 31 Αυγούστου όλοι οι κλειστοί χώροι θα λειτουργούν αποκλειστικά για εμβολιασμένους.
Ακούγοντας το διάγγελμα του πρωθυπουργού γεννήθηκαν μέσα μου ορισμένες απορίες, τις οποίες θέλω να μοιραστώ μαζί σας, μπας και καταλάβουμε κάποια στιγμή σε τι είδους χώρα ζούμε.
Όταν αναγκάζονται συγκεκριμένες εργασιακές ομάδες να εμβολιαστούν διότι διαφορετικά θα τεθούν σε αναστολή εργασίας, σε ποιο νομοθετικό πλαίσιο στηρίζεται αυτή η απόφαση ; Υποτίθεται ότι η χώρα έχει Σύνταγμα, το οποίο σύμφωνα με το Άρθρο 44, παρ. 2 γράφει :
 << Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας προκηρύσσει με διάταγμα δημοψήφισμα για κρίσιμα εθνικά θέματα, ύστερα από απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας του όλου αριθμού των βουλευτών, που λαμβάνεται με πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου. >> Ερωτώ λοιπόν ο υποχρεωτικός εμβολιασμός μιας συγκεκριμένης εργασιακής ομάδας, και γενικότερα όλου του πληθυσμού γιατί εκεί θα καταλήξουμε, δεν είναι κρίσιμο εθνικό θέμα ; Γιατί ο πρωθυπουργός δεν πράττει αυτό που προβλέπει το Σύνταγμα και λέει αόριστα και μπουρδολικά «Είμαι σίγουρος ότι με αυτή την απόφαση συμφωνεί μεγάλο μέρος της κοινωνίας.» Αφού είσαι σίγουρος κάνε δημοψήφισμα να επιβεβαιωθείς. Πως αλλιώς θα σιγουρευτείς ;
Πάμε παρακάτω…
Το Σύνταγμα στο Άρθρο 4, παρ. 2 προβλέπει ότι : <<Oι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.>> Επομένως με πιο δικαίωμα ο πρωθυπουργός στερεί δικαιώματα από εκείνους που για προσωπικούς λόγους δεν θέλουν να εμβολιαστούν, απαγορεύοντας την είσοδο τους σε κλειστούς χώρους, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την είσοδο ΟΛΩΝ στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στα σούπερ-μάρκετ, στις τράπεζες κλπ ; 
Με άλλα λόγια το κράτος δημιουργεί πολίτες πρώτης και δεύτερης κατηγορίας ; Τότε για ποια ισότητα και για ποια δικαιώματα μιλάμε ; Είναι κάτι το όποιο είναι εντελώς άτοπο και γίνεται σκοπίμως και δολίως για να διχάσει το λαό και να βάλει τους πολίτες σε αντιπαράθεση μεταξύ τους…
Δίπλα στη λέξη «εκβιασμός» δεν μπορεί κάποιος να βάλει τη λέξη «δημοκρατία» και για πολλοστή φορά αποδεικνύεται περίτρανα ότι η χώρα κυβερνάται από δικτάτορες του αισχίστου είδους ! Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευομένη Κοινοβουλευτική Δικτατορία, αφού το Κράτος «αποφασίζει και διατάσσει» χωρίς να λαμβάνει υπόψη τη γνώμη των πολιτών, οι οποίοι είναι μηδενικά μπροστά του.
Η Κυβέρνηση λαμβάνοντας τέτοιες αποφάσεις συμπεριφέρεται με απάνθρωπο τρόπο στους πολίτες και προσπαθεί να επιβάλει αυτό που θέλει. Με αυτόν τον τρόπο όμως δεν πρόκειται να πείσει τους πολίτες να εμβολιαστούν και πρέπει να βρει άλλους τρόπους να το κάνει, χωρίς να στερεί τα δικαιώματα τους. Διαφορετικά φτάνουμε στο σημείο που επιβάλλεται «η ηθική και δίκαιο της ξιφολόγχης» αυτό που είπε ο Πολυζωϊδης στην απολογία του…





Τό κηρυκτικόν ἔργον τῶν Λαϊκῶν εἰς τήν Ἐκκλησίαν π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου

 

Patroparadoto Sevas

«Πίσω από τους ανθρώπους που έχουμε βλάψει συναντάμε πάντοτε τον Θεό»

Ο Κύριος μας συνέδεσε άρρηκτα τη συγχώρηση που παρέχει Θεός με αυτή που οφείλουμε να παρέχουμε σ’ όσους μας έχουν προκαλέσει κακό. 

Στην πραγματικότητα, τα αμαρτήματα για τα οποία ζητάμε συγχώρηση από τον Θεό αφορούν, τις περισσότερες φορές, κακά που έχουμε προξενήσει στους ανθρώπους. 

Συνεπώς, οφείλουμε να ζητάμε συγχώρηση γι’ αυτά όχι μόνο από τον Θεό αλλά και από όσους έχουμε βλάψει με τις αμαρτίες μας. 

Σε διαφορετική περίπτωση ο Θεός δεν μας συγχωρεί. 

Πίσω από τους ανθρώπους που έχουμε βλάψει συναντάμε πάντοτε τον Θεό, και πίσω από τις αμαρτίες που διαπράττουμε έναντι του Θεού βρίσκουμε πάντοτε τους ανθρώπους. 

Παραβαίνοντας το θέλημα του Θεού, κάμπτουμε τις ηθικές αντιστάσεις των ανθρώπων δίνοντάς τους ένα κακό παράδειγμα.

Ο άνθρωπος που συμπεριφέρεται ανάρμοστα στον Θεό, κάνει το ίδιο και στις σχέσεις του με τους ανθρώπους, ενώ συμβάλλει στην αύξηση της αδιαφορίας τους προς τον Θεό.

Έτσι, προκειμένου να μας συγχωρήσει για τα αμαρτήματα που έχουμε διαπράξει ενώπιόν του, ο Θεός μάς ζητά να αιτούμαστε πρώτα τη συγχώρηση από τους συνανθρώπους μας. 

Αν όμως προκειμένου να λάβουμε τη Θεία συγχώρηση έχουμε ανάγκη την ανθρώπινη, τότε και οι άλλοι άνθρωποι έχουν ανάγκη τη δική μας προκειμένου να λάβουν τη συγχώρηση από τον Θεό. 

Για να λάβουμε τη συγχώρηση από τον Θεό πρέπει συγχρόνως να συγχωρέσουμε τις αμαρτίες των συνανθρώπων μας και να ζητήσουμε συγγνώμη από αυτούς που έχουμε βλάψει. 

Δεν αρκεί να συγχωρούμε, χρειάζεται επιπλέον να ζητάμε τη συγχώρηση από τους άλλους. 

Τόσο η μία όσο και η άλλη πράξη μας είναι πολύ δύσκολες. 

Είναι πολύ πιο εύκολο να ζητάμε συγχώρηση από τον Θεό, διότι Εκείνος μας «επιβάλλεται», κατά κάποιον τρόπο, λόγω της μεγαλοπρέπειάς Του και επειδή εύκολα αναγνωρίζουμε την εξάρτησή μας από Εκείνον, σε θεωρητικό επίπεδο – δεν μιλώ για όσους δεν πιστεύουν αλλά για τους πιστούς. 

Αντιθέτως είναι πολύ δύσκολο ακόμα και για εμάς τους πιστούς να αποφύγουμε την περιφρόνηση προς τους ανθρώπους, οι οποίοι δεν μας επιβάλλονται προβάλλοντας το μεγαλείο τους με τρόπο εμφανή.

Ακόμα, ανάμεσα στις δύο πράξεις, τη συγχώρηση που οφείλουμε να δίνουμε στους άλλους ανθρώπους και την ανάγκη να ζητάμε τη δική τους συγχώρηση, η δεύτερη είναι η δυσκολότερη. 

Όταν οι άλλοι μας ζητούν τη συγχώρηση, μοιάζουν να βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και αυτό αγγίζει την καρδιά μας καθώς τονώνει την έπαρσή μας. 

Όμως το να ζητάμε οι ίδιοι συγχώρηση μας υποχρεώνει να κατέλθουμε από το βάθρο της φαινομενικής ανωτερότητάς μας και να αναγνωρίσουμε την εξάρτησή μας από τους άλλους. 

Η ίδια έπαρση κρύβεται τόσο πίσω από την άρνησή μας να συγχωρήσουμε όσο και από τη δυσκολία να ζητήσουμε συγχώρηση. 

Όμως δίνοντας άφεση δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι παραιτούμαστε από την έπαρσή μας ενώ αν κάνουμε ένα βήμα παραπάνω φτάνοντας να ζητήσουμε εμείς συγχώρηση τότε έχουμε εξαλείψει κάθε ίχνος της έπαρσής μας. 

Σε αυτή μονάχα την περίπτωση η καρδιά μας συγκινείται ειλικρινά και ολοκληρωτικά χωρίς κανένα αμφιταλαντευόμενο κίνητρο. Αρνούμενοι να δώσουμε ή να ζητήσουμε άφεση αμαρτιών κάνουμε την ψυχή ολοένα και πιο σκληρή.

Απόσπασμα από το κεφάλαιο η “Ανάγκη της συγχώρησης και η ανανέωση της Εκκλησίας”, του βιβλίου του π. Δημητρίου Στανιλοάε, “Προσευχή και Ελευθερία” των εκδόσεων Εν Πλω. Μετάφραση Βασίλης Αργυριάδης

Το θείο θέλημα εκφράζεται με συγκυρίες, με εμπόδια, με ανθρώπους, με αλλαγές και ανατροπές...


«Ο παλαιός, περίπλοκος και σκοτεινός άνθρωπος που επιβιώνει εντός σου, παίζει παιχνίδια όχι ευδιάκριτα. 

Το σπουδαιότερο είναι να καταλάβεις και ν' αποδεχθείς πως το δικό σου θέλημα δεν είναι καλύτερο από του Θεού. 

Και το θείο θέλημα εκφράζεται με συγκυρίες, με εμπόδια, με ανθρώπους, με αλλαγές και ανατροπές. 

Πεισμώνει ο παλιός άνθρωπος με τον εγωϊσμό του,  που ζητά τα δικαιώματά του. 

Στρίβεις στην πρώτη γωνία που θα βρεις στην πορεία σου και... σκοντάφτεις. 

Μα ο Θεός χρησιμοποιεί ακόμα και τις πτώσεις για καλό, κι εκεί που νομίζεις ότι χάθηκες, βρίσκεσαι ξαφνικά σ' ένα ξέφωτο αυτογνωσίας, και βλέπεις την αλήθεια».

Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης


Π ά ν τ ο τ ε ἐδῶ, μ α ζ ί μας…



Πάντοτε ἐδῶ, μαζί μας…

Βουλιάζουμε μέσα σέ δαιμονική θύελλα. Kαί μόνο μέ τή βοήθειά σου γίνεται νά σταθοῦμε στά πόδια μας καί νά ξαναβγοῦμε στό φῶς.

Χαῖρε, ἀνόρθωσις τῶν ἀνθρώπων,

χαῖρε, κατάπτωσις τῶν δαιμόνων.

Χάσαμε τήν πίστη μας, παραλυμένοι ἀπό τόν τρόμο τοῦ θανάτου. 

Παραδομένοι πάλι σέ ἀπερίγραπτες ἀπᾶτες.

Σέ ψευδαφηγήματα νοσηρῶν νοῶν. 

Σέ νέα εἴδωλα πού τά λατρεύουμε ὡς σωτῆρες. 

Μά ἐσύ εἶσαι πάντα ἐδῶ καί θά σκορπίσεις ξανά τά ψεύδη.

Χαῖρε, τὴν ἀπάτης τὴν πλάνην πατήσασα,

χαῖρε, τῶν εἰδώλων τόν δόλον ἐλέγξασα.

Σέ καιρούς πλάνης καί σύγχυσης. 

Σέ καιρούς σκληρῆς αἰχμαλωσίας καί δουλείας ἀνελέητης σέ ἀπάνθρωπους τυράννους ψυχῶν καί σωμάτων. 

Χάρη σ’ ἐσένα θά ξαναβροῦμε τήν κατάλυση τῶν δεινών.

Χαῖρε, κυοφοροῦσα ὁδηγὸν πλανωμένοις,

χαῖρε, ἀπογεννῶσα λυτρωτὴν αἰχμαλώτοις.

Ἐσύ θά συνεχίσεις νά σκορπίζεις τα ἀποκυήματα τῶν ὀλετήρων, τυφλώνοντας τό μυαλό τους. 

Βγάζοντας στό φῶς τίς ἀντιφάσεις καί τίς παλινωδίες φημισμένων «εἰδικῶν» καί ἀλαζόνων κυβερνώντων. 

Καταδεικνύοντας τή μωρία τῆς προπαγάνδας καί τήν ἀθλιότητα τῶν μυθευμάτων τους. 

Χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοῖ συζητηταὶ·

χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθησαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί.

Σκέπη καί προστασία μας ἐσύ. Ἀπέναντι στόν ἀρχαῖο μισάνθρωπο, πού βρυχᾶται γιά νά μᾶς καταπιεῖ. 

Καί ἀπέναντι στά ὄργανά του, πού σέρνουν τήν παραζαλισμένη ἀνθρωπότητα στήν παράνοια καί τή μαζική παράκρουση.

Χαῖρε, ἡ τὸν φθορέα τῶν φρενῶν καταργοῦσα.

χαῖρε, ἡ τὸν σπορέα τῆς ἁγνείας τεκοῦσα.

Κι εἶσαι πάντα ἐδῶ, μαζί μας. Γιά νά μᾶς λυτρώσεις ἀπό κάθε καινοφανῆ εἰδωλολατρία. Γιά νά μᾶς σώσεις ἀπό τό ἴδιο τό βαθύ καί βρώμικο σκοτάδι μέσα μας.

Χαῖρε, ἡ της βαρβάρου λυτρουμένη θρησκείας,

χαῖρε, ἡ του βορβόρου ῥυομένη των ἔργων.

Καί θά μείνεις ἐδῶ, μαζί μας. 

Ὅσο κι ἄν ἐμεῖς τρέχουμε μακριά σου. 

Μά ἐσύ δέν θά μᾶς ἐγκαταλείψεις ποτέ. 

Ἐσύ, πάντα ἐδῶ, για μᾶς.

Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.


Νεκτάριος Δαπέργολας

Μάθε να γίνεσαι αόρατος… ώστε να σε βλέπει και να σε ευλογεί ο Θεός

Όλα διαδραματίζονται στην καρδιά, μέσα στη βαθιά σιωπή που βασιλεύει μέσα μας. 
Ένα σοβαρό ζήτημα, στο οποίο αποδίνουν μεγάλη βαρύτητα οι άγιοι πατέρες, είναι τούτο: Κράτα κλειστά τα χείλη σου για ό,τι αφορά τα μυστικά σου βάθη.

Η πνευματική ζωή είναι μυστική στην ουσία της. Είναι υπόθεση ανάμεσα σε σένα και τον Θεό.

Ανάμεσα στους δυο σας μονάχα. Η μοναδική εξαίρεση μπορεί να ‘ναι ο πνευματικός σου πατέρας.

Αυτή η σιωπή είναι πολύ αναγκαία και ζωτικής σημασίας για την πνευματική σου πορεία. Γιατί καθένας που μιλάει για την προσωπική του ζωή δίνει τροφή στο ναρκισσισμό και τη φιλαυτία του. Και αυτά πρέπει με κάθε τρόπο να κατανικηθούν! Η σιωπή αντίθετα βοηθάει την αύξηση της εμπιστοσύνης στον Θεό, ο οποίος βλέπει «εν τω κρυπτώ». Μέσα από τη σιωπή ασκείται κανείς στο να συνομιλεί με τον Θεό, που ακούει ό,τι του λέμε χωρίς να χρειάζονται λόγια και λέξεις. Αυτός είναι το στήριγμά σου και σ’ αυτόν πρέπει να ‘χεις αποθέσει όλη την εμπιστοσύνη σου.Είσαι αγκυροβολημένος στην αιωνιότητα. Και εκεί δεν υπάρχουν κανενός είδους λόγια.

Συνεπώς θα πρέπει να θεωρείς πως καθετί που συναντάς στην πορεία σου, μικρό ή μεγάλο, το στέλνει ο Θεός για να σε βοηθήσει στον αγώνα σου. Μονάχα αυτός γνωρίζει ό,τι σου είναι ωφέλιμο και ό,τι χρειάζεσαι σε κάθε περίσταση: επιτυχίες, αναποδιές, πειρασμούς, πτώσεις. Τίποτε δε συμβαίνει τυχαία και χωρίς να αποτελεί πολύτιμη ευκαιρία να διδαχτείς απ’ αυτό. Πρέπει να αποσαφηνίσεις καλά μέσα σου αυτό, γιατί έτσι μεγαλώνει η εμπιστοσύνη σου στον Κύριο που αποφάσισες να ακολουθήσεις…

Θα στο ξαναπώ άλλη μια φορά. Μάθε να σιωπάς. Μην αφήνεις να βλέπουν οι άλλοι τι κρατάς στα χέρια σου.

Δουλεύεις για τον Αόρατο. Ας είναι και το έργο σου αόρατο.Όταν σκορπίζει κανείς γύρω του ψίχουλα, μαζεύονται τα πουλιά που στέλνει ο διάβολος, λένε οι άγιοι. Πρόσεξε την αυτοϊκανοποίηση.

Γι’ αυτό οι άγιοι δίνουν την συμβουλή:

Να ενεργείς με διάκριση. Βρίσκεσαι κάπου και σου προσφέρουν κάτι. Διάλεξε το μικρότερο κομμάτι.

Αν, όμως, κάποιος ή κάποιοι βλέπουν τι θα κάνεις, τότε προτίμησε ν’ ακολουθήσεις τη μέση οδό που θα προκαλούσε την πιο μικρή αίσθηση στους άλλους.

Προσπάθησε, δηλαδή, με κάθε τρόπο να μένεις αφανής. Να περνάς όσο πιο πολύ μπορείς απαρατήρητος. Να το έχεις αυτό σαν ένα κανόνα πάντοτε. Μη μιλάς για τον εαυτό σου, πώς κοιμήθηκες, τι ονειρεύτηκες, τι σου συνέβη.

Μη λες τη γνώμη σου ευκαίρως ακαίρως χωρίς να ρωτηθείς.

Μην κάνεις λόγο για τις ανάγκες σου και τις υποθέσεις σου. Όταν διαρκώς μιλάς γι’ αυτά, τρέφεις απλούστατα τον ναρκισσισμό σου με την αυτοαπασχόλησή σου..

Όσο πιο ταπεινή είναι η θέση που έχεις, τόσο πιο ελεύθερος είσαι. Μη βιάζεσαι να επιδείξεις τις γνώσεις σου και τις ικανότητές σου. Μην αντιλές με πείσμα και μην ανακατεύεσαι σε φιλονικείες και μαλώματα. Αναγνώριζε το δίκιο των άλλων…

Μη δημιουργείς ο ίδιος ταπεινωτικές καταστάσεις. Παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της ημέρας τόσο άφθονα όσα έχεις ανάγκη! Παρατηρούμε εκείνον που διαρκώς υποκλίνεται και επιδεικτικά εξυπηρετεί τους άλλους και ίσως να πούμε πόσο ταπεινός είναι! Αλλά ο πραγματικός ταπεινός διαφεύγει την προσοχή του περιβάλλοντός του, ο κόσμος δεν τον παρατηρεί (Α Ιωάν γ 1)*. Για τον κόσμο συνήθως είναι ένα μηδενικό. 

Όταν ο Πέτρος και ο Ανδρέας, ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης «αφέντες τα δίκτυα ηκολούθησαν» τον Κύριο (Ματθ. δ’ 18-22), τι να είπαν οι συνάδελφοι τους που έμειναν στην ακτή; Γι’ αυτούς τα δυο ζεύγη των αδελφών εξαφανίστηκαν, χάθηκαν. Μη φοβάσαι να εξαφανιστείς όπως οι άγιοι απόστολοι, και να απομακρυνθείς από την αμαρτωλή και διεστραμμένη γενιά που μας περιτριγυρίζει. Τι θέλεις να κερδίσεις; Τον κόσμο ή την ψυχή σου; (Μαρκ. η 35-3). «Ουαί υμίν όταν καλώς υμάς είπωσι πάντες οι άνθρωποι». (Λουκ. στ 26).»

Μάθε να γίνεσαι αόρατος… ώστε να σε βλέπει και να σε ευλογεί ο Θεός.

Απόσπασμα απ΄το βιβλίο του: Τίτο Κολλιάντερ “Ο δρόμος των ασκητών”, εκδ. «Ακρίτας».

Αγών πλέον επιβιώσεως και άρθρο 120

Όταν τον Φεβρουάριο του 2020 ξεκινούσε στην Ιταλία η χιονοστιβάδα του κορονοϊού και τον επόμενο Μάρτιο τα μέτρα παγκοσμίως για τον περιορισμό της, κανένας δεν θα μπορούσε να προβλέψει την ταχύτατη εξέλιξη μιας απρόσμενης κατάστασης και τον συντονισμό όλων των κυβερνήσεων του κόσμου για αυτήν.

Είναι η πρώτη φορά στην παγκόσμια Ιστορία που συμφώνησαν όλα τα εκτελεστικά κέντρα να αντιμετωπίσουν ομοιόμορφα μια πανδημία με ποσοστό θνητότητας 0,02% του γενικού πληθυσμού που αφορά κυρίως τους ηλικιωμένους και με υποκείμενα νοσήματα πολίτες:

Α) Στην αντιμετώπισή της βραχυπρόθεσμα με γενικούς εγκλεισμούς όλων των πληθυσμιακών ομάδων, με διαφοροποιήσεις κατά περιοχή.

Β) Με την περίεργη κωλυσιεργία διακίνησης των εγκεκριμένων αποτελεσματικών φαρμάκων που υπάρχουν.

Γ) Επιλογή μακροπρόθεσμα με εμβόλια που εμφανίστηκαν ταχύτατα σε μερικούς μόνο μήνες.

Ως προς το (Γ) διαπιστώνεται:

1. Το νέο στοιχείο είναι η γονιδιακή παρέμβαση για πρώτη πάλι ιστορική στιγμή, στον πυρήνα των κυττάρων μας, σε αντίθεση με την ισχύουσα ιατρική πρακτική.

2. Η απουσία σε αντίθεση, του μεγάλου χρονοδιαγράμματος πειραματικών φάσεων ετών και δεκαετιών.

3. Η απουσία από τις παρασκευάστριες εταιρείες της παρουσίασης της αποτελεσματικότητας, ελλείψει ολοκληρωμένων εργαστηριακών δεδομένων.

4. Η μη ανάληψη από τις παρασκευάστριες εταιρείες της ευθύνης δυσάρεστων παρενεργειών ως και θανάτων.

Ως προς το (4.), ήδη στο πρώτο εξάμηνο εμβολιασμών: 

i) Από στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA) έχουν προκύψει 15.472 θάνατοι μέχρι τα μέσα του Ιουνίου του 2021 από τον Δεκέμβριο του 2020, από τα 4 εμβόλια που κυκλοφορούν μόνο στην Ευρώπη και γύρω στο 1,5 εκατομμύρια παρενεργειών.

ii) Τα νούμερα αυτά σαφώς είναι μεγαλύτερα και ολοένα αυξάνουν αφού σε κάποιες χώρες όπως π.χ. η Ελλάδα δεν δίδονται τα αντίστοιχα στοιχεία, και απουσιάζουν αυτά της Μ. Βρετανίας λόγω Brexit. 

iii) Η άδεια που έχει χορηγηθεί είναι προσωρινή και όχι η κανονική, με την αιτιολόγηση της έκτακτης ανάγκης λόγω πανδημίας και χωρίς την αναγκαία Υπουργική Απόφαση.

iv) Η χορήγηση θα γίνεται σε πειραματικό στάδιο μέχρι και τον Ιανουάριο του 2023 και τότε θα επανεξεταστεί η οριστική τους αδειοδότηση.

Ως προς το (iv), τουλάχιστον για την Ελλάδα αλλά προφανώς και αλλού, δεν φαίνεται να τίθεται θέμα καταγραφής του πειραματισμού διότι:

1) Ο ίδιος ο πρωθυπουργός εγγυήθηκε δημόσια ότι όλα τα εμβόλια είναι απολύτως ασφαλή.

2) Δεν καταγράφονται θάνατοι και παρενέργειες.

Ως προς το (2),

α) Τα περισσότερα ΜΜΕ του καθεστώτος πανελλήνιας εμβέλειας δεν αναφέρουν τίποτα σχετικό.

β) Πολλά διαδικτυακά κανάλια αναφέρουν καθημερινά με ονόματα και στοιχεία θανάτους και αναπηρίες αμέσως μετά από εμβολιασμούς.

Ως προς το (β),

a) Μία μεγάλη ομάδα έγκριτων πανεπιστημιακών και μεταπτυχιακών ιατρών Ελλήνων και ξένων, ακόμη και νομπελίστας, με πλήρη επιστημονική ιατρική τεκμηρίωση επιβεβαιώνουν και αναλύουν παρουσιάζοντας όλα τα στοιχεία.

b) Ετέρα ομάς κυβερνητική ιατρών σιωπά.

Ως προς το (a),

i. Τα σχετικά video και αναρτήσεις κατεβαίνουν και επιβάλλονται ποινές δήθεν για παραπληροφόρηση.

ii. Δεν προσέρχεται ουδείς της δευτέρας ομάδος να αντικρούσει τη λεγομένη παραπληροφόρηση μολονότι πολλάκις προσκαλείται δημοσίως από την πρώτη. 

Με βάση αυτά τα δεδομένα και μετά από ενάμιση χρόνο εγκλεισμών (Lock down), στην Ελλάδα που μας ενδιαφέρει, παρ’ όλους τους αιφνίδιους θανάτους προωθούνται οι μαζικοί εμβολιασμοί, και σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Ειδικά, αιτιολογώντας τα μέτρα που παίρνονται εδώ και 16 μήνες με διαδοχικές Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) και όχι από τη Βουλή, οι τελευταίες δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν:

. Μετακίνηση εκτός νομού ελεύθερα για πλήρως εμβολιασμένους.
. Μετακίνηση εκτός νομού με rapid test για ανεμβολίαστους.
. Το rapid test θα το χρεώνεται ο πολίτης.
. Το κόστος του θα είναι στα 20 Ευρώ.
. Όσοι έχουν κάνει μία δόση του εμβολίου θα πρέπει να κάνουν και το rapid test και να πληρώσουν τα 20€.
. Δεν θα γίνονται δεκτά πλέον τα self test.
. Οι μετακινήσεις στα νησιά για τους εμβολιασμένους θα γίνονται με πιστοποιητικό εμβολιασμού.
. Σε εφαρμογή μπαίνει από 1η Ιουλίου 2021 σε όλες τις χώρες της ΕΕ το «Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό Covid-19» (Green Pass) που εναρμονίζει τους ταξιδιωτικούς κανόνες και διευκολύνει τις διασυνοριακές μετακινήσεις των πολιτών με ασφάλεια εντός της Ευρώπης.
. Διαθέσιμο σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή και σε δύο γλώσσες (στη γλώσσα του κράτους που το εκδίδει και στα αγγλικά) το «Πράσινο Πιστοποιητικό» θα διαθέτει ένα QR Code που θα μπορεί να ελέγχεται από τις αεροπορικές εταιρείες, τις εταιρείες πλοίων ή τρένων και τις εθνικές Αρχές.
. Το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό covid-19 είναι ένα προσωρινό εργαλείο.
Θα ανασταλεί όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) κηρύξει το τέλος της διεθνούς κατάστασης έκτακτης ανάγκης για την υγεία από την covid-19.
. Το πιστοποιητικό συγκεντρώνει διάφορα στοιχεία ταυτότητας του κατόχου του, (όνομα, ημερομηνία γέννησης) και πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της υγείας του έναντι του covid: είτε εμβολιασμός (με πληροφορίες για τον τύπο του εμβολίου και την ημερομηνία της τελευταίας δόσης) είτε αρνητικό μοριακό τεστ (ημερομηνία και τύπος τεστ) είτε αντισώματα μετά από τη νόσο (διάρκεια ανοσίας).
. Η έκδοση μπορεί να γίνει μέσω του gov.gr με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet και τον αριθμό ΑΜΚΑ.
. Ήδη έχει ανακοινωθεί η πρόθεση μέτρων αποκλεισμού ανεμβολίαστων από χώρους εστίασης, συναυλιών, θεάτρων, κινηματογράφων κλπ.
. Τα παραπάνω όλα συνδέονται άμεσα με τις νέες εργασιακές σχέσεις, τη νέα λειτουργία της εκπαίδευσης (ήδη ψηφίζεται νομοσχέδιο που αλλάζει άρδην την κατάσταση), την τηλεργασία κλπ, το Great Reset of New Age.

Συνεπώς, ρεαλιστικά καλούμεθα να αντιμετωπίσουμε τη νέα πραγματικότητα η οποία είτε με τρομοκράτηση είτε με προπαγάνδα, συνίσταται από τρεις (3) κατηγορίες συνανθρώπων:

A. Των συνειδητά ή εμμέσως φοβικά εξαναγκασμένων εμβολιασμένων που θεωρούν και θεωρούνται ελεύθεροι και υγιείς, άσχετα αν είναι ευάλωτοι σε ιϊκές μεταλλάξεις που προκαλούνται από τα ίδια τα εμβόλια και νοσούν πολλοί από covid και κάποιοι πεθαίνουν ή μένουν ανάπηροι μετά τον εμβολιασμό χωρίς οι συγγενείς τους να ομιλούν δημοσίως για αυτό και χωρίς εισαγγελική εντολή για ιατροδικαστική διερεύνηση.

B. Των συνειδητά ή λόγω φόβου ανεμβολίαστων που κάθε μετακίνησή τους θα κοστολογείται εκβιαστικά στα 20€.

C. Των εκτελεστών εξουσιαστών (εκτελεστική εξουσία), καλυμμένων από τη βουλευτική ή πρόσθετη νομική ασυλία.

Με βάση όλα τα παραπάνω δεδομένα, και με δεδομένη τη μη υποχρεωτικότητα από το Σύνταγμα και τις Διεθνείς υπερσυνταγματικές Συμβάσεις και Συνθήκες ιατρικών πράξεων στο σώμα εκάστου πολίτη άνευ της ρητής συγκατάθεσής του, από ιατρική μάσκα μέχρι εμβόλιο, φαρμακευτικό σκεύασμα, ακόμη και διατροφή σε απεργία πείνας, το σκηνικό ψυχρά διαγράφεται ως μελλοντική προβολή του παρόντος χρόνου σε αγώνα επιβίωσης για τη ζωή πλέον ενός εκάστου.

Τελικά, βιολογικής επιβίωσης της ομάδος Β η οποία έχει επιπρόσθετα να αντιμετωπίσει τις εξής επιλογές και τα παρακάτω διλήμματα με συνέπειες, εφόσον δεν επιθυμεί να ρισκάρει στη ρωσική ρουλέτα του εμβολίου το οποίο τελικώς δεν είναι εμβόλιο (εμβόλιο σε μεταλλαγμένο ιό είναι αδύνατο) αλλά γενετική μη αναστρέψιμη φαρμακευτική παρέμβαση με μελλοντική σκοπιμότητα εντός του ανθρωπίνου σώματος:

(1). Εμβολιασμό ή εξοντωτική οικονομικά ανεργία.

(2). Εμβολιασμό ή ρίσκο για πιθανό επώδυνο θάνατο μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα από αυτόν.

(3). Εμβολιασμό ή πιθανό αργό θάνατο σε κάποια χρόνια από αυτοάνοσα κλπ, τα οποία θα αρνούνται τότε να τα συνδέουν με τα εμβόλια.

(4). Εμβολιασμό ή άμεσο εγκλωβισμό και κοινωνικό αποκλεισμό.

(5). Εμβολιασμό ή σε περίπτωση εισόδου σε χώρο εμβολιασμένων άνευ του rapid test των 20€, άμεση σύλληψη.

(6). Εμβολιασμό ή διαρκή κοινωνικό διαχωρισμό.

(7). Εμβολιασμό ή πιθανό αντάλλαγμα τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή.

(8). Εμβολιασμό ή άνευ της καταβολής κάθε φορά 20€ το οποίο θα μπορεί και να αυξάνεται, απαγόρευση μετακίνησης εκτός νομού.

(9). Εμβολιασμό ή αγώνα επιβίωσης για τη βιολογική ζωή. 

(10). Εμβολιασμό για προστασία του 0,02% ηλικιωμένου και με υποκείμενα νοσήματα πληθυσμού ή εν τέλει εφαρμογή του άρθρου 120 παρ. 4 του Συντάγματος, ελλείψει καί της δικαστικής προστασίας; 

Κάθε ομοιότης με ναζιστικούς εβραϊκούς αποκλεισμούς και στρατόπεδα συγκεντρώσεων, Σοβιετικών Γκουλάγκ, Μαοϊκών και Βορειοκορεατικών αντίστοιχων, και καθεστώτος Νοτιοαφρικανικού απαρχάιντ, αν πραγματοποιηθούν οι εξαγγελίες, και αφού το σημερινό καθεστώς έχει καταφέρει διχαστικά λόγω φόβου και προπαγάνδας και μασονικής διείσδυσης να έχει με το μέρος του το δικαστικό σώμα και την κοινωνική πλειοψηφία, δεν είναι συμπτωματική.

Απόστολος Σαραντίδης

"Τσιπaκι" - Όταν ο αρχιτέκτονας του Great Reset ομολόγησε τα πάντα (μεταφρασμένο στα ελληνικά)

 

Θάνος Κόκκαλης Δημοσιογράφος 3

"Πρέπει ὁ ἄνθρωπος νά γνωρίση τόν ἑαυτό του ὅπως εἶναι, καί ὄχι ὅπως τόν παρουσιάζει ὁ ἐχθρός διάβολος"


–Γέροντα, ποῦ ὀφείλεται ἡ μελαγχολία ποὺ ἔρχεται πολλὲς φορὲς στὴν ψυχή;

–Ἡ μελαγχολία καὶ τὸ πλάκωμα τῆς ψυχῆς ὀφείλονται συνήθως σὲ τύψεις ἀπὸ εὐαισθησία, καὶ τότε ὁ ἄνθρωπος χρειάζεται νὰ ἐξομολογηθῆ, γιὰ νὰ μπορέση νὰ βοηθηθῆ ἀπὸ τὸν πνευματικό. Γιατί, ἂν εἶναι εὐαίσθητος, μπορεῖ τὸ σφάλμα ποὺ ἔκανε νὰ εἶναι πολὺ μικρό, ἀλλὰ ὁ ἐχθρὸς διάβολος νὰ τὸ μεγαλοποιῆ· νὰ τοῦ τὸ δείχνη μὲ μικροσκόπιο, γιὰ νὰ τὸν ρίξη στὴν ἀπελπισία καὶ νὰ τὸν ἀχρηστέψη.

Μπορεῖ νὰ τοῦ πῆ λ.χ. ὅτι τάχα στενοχώρησε πολὺ τοὺς ἄλλους, ὅτι τοὺς δυσκόλεψε κ.λπ., καὶ νὰ τὸν κάνη νὰ στενοχωριέται πιὸ πολὺ ἀπὸ ὅσο ἀντέχει. Ἀφοῦ ἐνδιαφέρεται ὁ διάβολος, γιατί δὲν πηγαίνει νὰ πειράξη τὴν συνείδηση ἑνὸς ἀναίσθητου ἀνθρώπου;

Ἀλλὰ τὸν ἀναίσθητο τὸν κάνει νὰ θεωρῆ μηδαμινὸ ἕνα μεγάλο σφάλμα του, γιὰ νὰ μὴν ἔρθη σὲ συναίσθηση.

Πρέπει ὁ ἄνθρωπος νὰ γνωρίση τὸν ἑαυτό του ὅπως εἶναι, καὶ ὄχι ὅπως τὸν παρουσιάζει ὁ ἐχθρὸς διάβολος, διότι αὐτὸς ἐνδιαφέρεται γιὰ τὸ κακό μας.

Ποτὲ νὰ μὴν ἀπελπίζεται, ἀρκεῖ νὰ μετανοῆ, γιατὶ καὶ οἱ ἁμαρτίες του εἶναι λιγώτερες ἀπὸ τοῦ διαβόλου καὶ ἐλαφρυντικὰ ἔχει, ἐπειδὴ πλάσθηκε ἀπὸ χῶμα καὶ ἀπὸ ἀπροσεξία γλίστρησε καὶ λασπώθηκε.

Γιὰ νὰ γίνη σωστὸς ἀγώνας, πρέπει νὰ γυρίζουμε τὴν ρόδα ἀντίθετα ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ τὴν γυρίζει ὁ διάβολος.

Ἂν μᾶς λέη ὅτι εἴμαστε κάτι, νὰ καλλιεργοῦμε τὴν αὐτομεμψία. Ἂν μᾶς λέη ὅτι δὲν εἴμαστε τίποτε, νὰ λέμε: «Ὁ Θεὸς θὰ μὲ ἐλεήση».

Ἔτσι ἁπλὰ ἂν κινῆται ὁ ἄνθρωπος, μὲ ἐμπιστοσύνη καὶ ἐλπίδα στὸν Θεό, μπαίνει στὴν ζωή του ἡ μετάνοια, ἡ ταπείνωση, καὶ ἀνεβαίνει σὲ πνευματικὰ ὕψη.


Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: ΛΟΓΟΙ Γ΄ «Πνευματικὸς Ἀγώνας» -88-

(Υπό του Ακαδημαϊκού & Καθηγητού Δρ. Αλέξιου Παναγόπουλου)Νομοκανονικά σχόλια επί των θέσεων δύο Μητροπολιτών & ο γνωστός Παποκαισαρισμός/Παποκρατία!


Υπό του Ακαδημαϊκού & Καθηγητού Δρ. Αλέξιου Παναγόπουλου, 
(Δρ. Νομικών & Πολιτικών Επιστημών, Δρ. Βιοηθικής, 
Δρ. Θεολογίας, Διπλωματούχου Υφηγητή, Καθηγητή & Ακαδημαϊκού MCA)

Το πρόβλημα του γνωστού παποκαισαρισμού ή παποκρατίας εμφανίστηκε στη Δύση υπό το φως της εσπερίας, από το βατικανικό κέντρο. Ο μακαριστός πολύγλωσσος καθηγητής μας και ικανά σλαβομαθής στη νομική σχολή Θεσσαλονίκης δρ. Χαράλαμπος Παπαστάθης, μας ανέλυε το φαινόμενο αυτό στο βιβλίο του (βλ. στοιχεία εκκλησιαστικού δικαίου).

Η όλη συλλογιστική κινείται στο χωρίο «η βασιλεία η εμη ούκ έστιν εκ του κόσμου τούτου» (Ιωάν. 18, 36). Παποκρατία από τη σύνθετη λέξη: Πάπας και από τη λέξη Κράτος ή Καίσαρας, πού σημαίνει αυτοκράτορας, βασιλιάς, κυρίαρχος. Ό Επίσκοπος Ρώμης κατάφερε με τον τιμητικό τίτλο του Πάπα, να έχει δόξα κοσμικού άρχοντα. Συνδύασε δυο διαφορετικά πράγματα. Επισκοπική εξουσία και Αυτοκρατορική Κρατική ή Βασιλική εξουσία. Όμως, η ιστορία καταγράφει καταστροφές, ερείπια, εξευτελισμούς, «Ιερά εξέταση», θλιβερές Σταυροφορίες από το έτος 1095μ.Χ., επί Πάπα Ουρβανού, με στρατό και σύμβολο το σταυρό. Με οκτώ σταυροφορίες, τελευταία το 1270. Οι σταυροφορίες αυτές κατέστρεψαν το Βυζάντιο, για το Μωάμεθ το 1453. Αφού επί δυο περίπου αιώνες το Βυζάντιο σχεδόν ήταν στα χέρια Παπικού στρατού. Το 1261 η Πόλη ανακαταλήφθηκε απ’ τούς Βυζαντινούς. Το πρόσχημα απελευθέρωσης των Αγίων Τόπων από Άραβες, στόχευσε στη διάλυση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Βυζαντινοί αρκετοί έδειξαν αποστροφή στον αδελφό χριστιανό Πάπα και στους Λατίνους. Προτιμούσαν την υποταγή σε Οθωμανούς Τούρκους, παρά υποταγή στον χριστιανό Πάπα Ρώμης, με τις ενωτικές – δουλικές, κατά καιρούς, προσπάθειες. Από τον 11ο αιώνα επί Πάπα Γρηγόριου Ζ’ καθορίστηκε να συνυπάρχουν δύο εξουσίες. Παπική και Βασιλική, πρώτη ως ήλιος, η δεύτερη ως η σελήνη. Αφού η Εκκλησία δίνει το στέμμα στο Βασιλιά. Ανέβαζε και κατέβαζε βασιλείς. Όταν το 1204 οι Σταυροφόροι κυρίευσαν τη Κωνσταντινούπολη, ο Πάπας έγινε κοσμοκράτορας Ανατολής και Δύσης.

Η ανωτάτη εξουσία στον τότε κόσμο. Κοσμικοί άρχοντες πλήρωναν φόρους σ’ αυτόν. Αφόριζε, Εκθρόνιζε, Απαγόρευε. Σήμερα, έχει έδρα του το Βατικανό, έχει δική του σημαία, δική του Αστυνομία, δικό του νόμισμα, κυβερνάται από Κυβέρνηση, με μέλη κληρικούς. Το πιο επίσημο πρόσωπο μετά από τον Πάπα, είναι ο υπουργός Εξωτερικών, κι έχει ένα λόχο οπλοφόρων Ελβετών!

Οι Πάπες εμμένουν αμετανόητοι στην Παποκρατία/Παποκαισαρική πλάνη τους. Η πλάνη είναι ολοφάνερη με βάση το νόμο του Ευαγγελίου και τις Τοπικές και Οικουμενικές Συνόδους. Αφού: «Η βασιλεία η έμη ούκ έστιν έκ τού κόσμου τούτου’ εί έκ τού κόσμου τούτου ην η βασιλεία η έμη, οι ύπηρέται άν οι έμοι ηγωνίζοντο, ίνα μη παραδοθη τοις Ίουδαίοις νύν δέ η βασιλεία η έμη ούκ έστιν έντεύθεν» (Ίωάν. 18, 36). Σε άλλο: «Ίησούς ουν γνούς οτι μέλλουσιν έρχεσθαι και άρπάζειν αύτον ίνα ποιησωσιν αύτον βασιλέα, ονεχώρησε πάλιν είς το ορος αύτος μονος» (Ίωάν. στ, 15). Καθώς: «Ο δέ Ιησούς προσκαλεσάμενος αύτούς λέγει αύτοις, οίδατε ότι οι δοκούντες άρχειν τών έθνών κατακυριεύουσιν αύτών και οι μεγάλοι αύτών κατεξουσιάζουσιν αύτών. Ουχούτω δέ εσται έν ύμίν, άλλ’ ος εάν θέλει γενέσθαι μέγας έν ύμίν, εσταί υμών διάκονος. Και ος εάν θέλει ύμών γενέσθαι πρώτος, έσται πάντων δούλος» (Μάρκ. 10, 42-44). Στους Ιερούς Κανόνες: «Επίσκοπος η πρεσβύτερος η Διάκονος κοσμικάς φροντίδας μη άναλαμβανέτω. Ειδεμή καθαιρείσθω» (Στ’ Αποστολικός Κανόνας). Γίνεται εμφανές ότι δεν θα πρέπει οι Ιερωμένοι να εμπλέκονται σε πράγματα κοσμικά. Πάπας ως Καίσαρας στο Κράτος του, με Τράπεζες και επιχειρήσεις; Δεν είναι αίτιο καθαίρεσης;

Μάλιστα και ως μοναχός: «Τους άπαξ εν Κλήρω τεταγμένους και μοναστάς, ωρίσαμεν μήτε επί στρατείαν, μήτε επί αξίαν κοσμικήν έρχεσθαι. Ή τούτο τολμώντας, και μη μεταμελουμένους, ώστε επιστρέψαι επί τούτο, ο δια θεόν πρότερον είλοντο, άναθεματίζεσθαι» (Ζ’ Κανόνας Δ’ Οικουμενικής Συνόδου). Συνεπώς, ο κάθε Επίσκοπος ή Πάπας, πού κρατεί και κοσμική εξουσία, δεν μετανοεί γι’ αυτό, ώστε να επιστρέψει στα επισκοπικά του καθήκοντα, δεν θα πρέπει να ελεγχθεί ή αναθεματιστεί; Ο Επίσκοπος ή ο Πάπας συνελόντι δεν θα πρέπει να είναι και κοσμικός άρχοντας. Παρατηρεί ο κανονολόγος Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης: «Μίξις άμικτος και τέρας αλλόκοτον». Κάθε επισκοπικός πειρασμός που υπόσχεται «τας βασιλείας του κόσμου και την δόξαν αυτών», μια και μόνο θα πρέπει να είναι η απόκριση: «Ύπαγε οπίσω μου, σατανά» (Ματθ. 4, 8 – 10).

Τώρα με τις αυθόρμητες δηλώσεις του ο νέος μητροπολίτης Ιταλίας Πολύκαρπος, ως δηλών αρκετά ευχαριστημένος, δημιούργησε σε αρκετούς ακροατές του, ερωτήματα, αφού: «Η συνάντηση με τον Πάπα Φρανζέσκο πήγε πολύ καλά. Ήταν μια πολύ εγκάρδια συνάντηση, ενός γιου με τον αγαπημένο του πατέρα, μια συνάντηση επισκόπου με τον πρωτεύοντα και τον πατριάρχη του. Ο Άγιος Πατέρας έχει μια μεγάλη καρδιά, μια γνήσια καρδιά, τον ευχαρίστησα για το ενθαρρυντικό μήνυμα που μου έστειλε για την ενθρόνισή μου, ζήτησα την παπική ευλογία του για την υπηρεσία μου, πάλι, στην Ιταλία και αυτή τη φορά ως επίσκοπος και διαβεβαίωσα ότι προσεγμένες προσευχές για να του δώσει ο Θεός πολλά χρόνια σωματικής και πνευματικής υγείας, για το καλό της καθολικής Εκκλησίας και επίσης για το καλό κάθε ανθρώπου καλής θέλησης, για τον οποίο ο Άγιος Πατέρας έχει μια ιδιαίτερη ευαισθησία».

Ως γνωστόν δεν είναι εύκολο να ζεις και να κινείσαι στην Ιταλία όπου το Βατικανό ισχυρά εποπτεύει σχεδόν τα πάντα. Από τη Νάπολι, Νότια Ιταλία και Μεγάλη Ελλάδα, το ελληνικό στοιχείο για αιώνες βρίσκεται ταλαιπωρημένο. Οι καλές κοινωνικές και ανθρώπινες σχέσεις οφείλονται να υπάρχουν, αλλά όχι σε βάρος των λαών. Πιθανώς ως νέος μητροπολίτης Ιταλίας να ήθελε να δείξει σεβασμό υπέρ το δέον, αισθήματα καλής πρόθεσης για αγαστή συνεργασία. Όμως, το υποτελικό χειροφίλημα του αιρετικού Πάπα, από Ορθόδοξους Αρχιερείς, πιθανώς δεν βοηθά ούτε και τον ίδιο τον Πάπα, ώστε να συνδιαλογισθεί την εν μετανοία και μεταστροφή του πορεία.

Σε συνομιλίες μου με τον μακαριστό καθηγητή μου επί διδακτορία μητροπολίτη Μαυροβουνίου Αμφιλόχιο, μου έλεγε ότι ποτέ ο ίδιος δεν φιλούσε το χέρι του Πάπα, μόνο έδειχνε σεβασμό με τη μικρή υπόκλιση, στις αρκετές επιτροπές συνομιλιών μεταξύ του Πατριαρχείου Σερβίας και του Παπικού κέντρου της Ρώμης. Νομοκανονικά δεν ευσταθεί η οποιαδήποτε ταπεινολογία η ταπείνωση Ορθοδόξων Αρχιερέων ενώπιον των αιρετικών και αιρεσιαρχών, μάλιστα κι όταν σκύβουν να φιλούν το χέρι σεβαστών μεν Αρχιραβίνων.

Μάλιστα η Ιερά Μητρόπολη Πειραιά (παρά τις ατυχείς δηλώσεις για τον εορτασμό της Αναστάσεως κι ενώ εις το Φανάριο εορτάστηκε κανονικά) κάλεσε δημόσια τον μητροπολίτη Ιταλίας Πολύκαρπο να ανακαλέσει δηλώσεις που έκανε στο vatican news μετά τη συνάντησή του με τον Πάπα, καθώς σημειώνει: «στο εν λόγω δημοσίευμα δεν μπορεί να διακρίνει εάν οι δηλώσεις του μητροπολίτη Ιταλίας ανήκουν σε ορθόδοξο Επίσκοπο ή σε παπικό Ουνίτη». Ο Έλλην μητροπολίτης Ιταλίας μεταξύ αρκετών άλλων φέρεται να αποκαλεί τον Πάπα «άγιο Πατέρα και να ζητά την ευλογία του, ενώ του δίνει και ευχές «να του δώσει ο Θεός πολλά χρόνια σωματικής και πνευματικής υγείας για το καλό της παγκόσμιας (universal) Εκκλησίας!».

Η νομοκανονική τάξη που αποπνέουν οι ιεροί κανόνες μας καλούν να τους σεβαστούμε για το κοινό εθνικό, πνευματικό και κοινωνικό όφελος. Ο λαός ίσως να μην γνωρίζει την νομοκανονική τάξη και τους ιερούς κανόνες αλλά έχει ενσυνείδητα το πνευματικό αισθητήριο και τον κανόνα δικαίου που και από μόνη η συνείδηση η ίδια εκφράζει και ζητεί την ευταξία και ευνομία. Η αποστασία και σύγχυση που κυριαρχεί στον 21ο αιώνα θυμίζει το παλιό ρητό του Δανιήλ (7,25): «του αλλιώσαι καιρούς και νόμον»! Ας το προσέξουμε!

Σχετικά:
1. https://agioiarchaggeloi1-yahoo-gr.webnode.gr/antiairetika/aireseis-stin-ellada-kai-oi-kakodoxies-toy-papismoy-toy-archim-gerv-raptopoyloy/
2. https://agioiarchaggeloi1-yahoo-gr.webnode.gr/antiairetika/aireseis-stin-ellada-kai-oi-kakodoxies-toy-papismoy-toy-archim-gerv-raptopoyloy/
3. https://www.vaticannews.va/it/papa/news/2021-05/dialogo-ecumenico-ortodossi-italia-polycarpos.html
4. https://www.orthodoxianewsagency.gr/mitropolitiko_ergo/%CE%B9-%CE%BC-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CF%82/o-mitropolitis-peiraios-egkalei-ton-mitropoliti-italias-gia-tis-diloseis-pros-ton-papa/

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ! Θα έχουν την τύχη της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ Συνόδου - π. Στυλιανός Καρπαθίου

 

Ορθόδοξος Απολογητής / Orthodox Apologetic