.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Edward Dowd: "Κάτι φρικτό συμβαίνει, αλλά κανείς δεν θέλει να μιλήσει γι 'αυτό". (ΒΙΝΤΕΟ)

«Αν οι αιφνίδιοι θάνατοι που βλέπουμε συνέβαιναν στους ανεμβολίαστους, αυτό θα ήταν σε κάθε ειδησεογραφικό κανάλι 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αλλά δεν είναι».


«Έχουμε μια κρίση εθνικής ασφάλειας: Οι εργαζόμενοι της χώρας μας πέφτουν νεκροί και μένουν ανάπηροι σε ποσοστό που υπερβαίνει τον γενικό πληθυσμό».

Αυτά είναι όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την «ανεξήγητη» αύξηση των αιφνίδιων θανάτων:

«Αν οι αιφνίδιοι θάνατοι που βλέπουμε συνέβαιναν στους ανεμβολίαστους, αυτό θα ήταν σε κάθε ειδησεογραφικό κανάλι 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αλλά δεν είναι».

«Οι εργαζόμενοι της χώρας μας πέφτουν νεκροί και μένουν ανάπηροι σε ποσοστό που ξεπερνά τον γενικό πληθυσμό. Κατηγορώ τα εμβόλια. Αν δεν είναι αυτό, τότε τι είναι;

Και γιατί δεν μιλάμε γι' αυτό;»

ΠΗΓΗ:https://lionessofjudah.substack.com/p/edward-dowd-something-horrible-is?publication_id=581065&post_id=140742680&isFreemail=true&r=2glxis&utm_source=substack&utm_medium=email

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ



ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑΣΜΕΝΗ...

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΟΡΛΟΦ
ΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ ΠΟΤΣΑΕΦ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ


Κάποτε η απρόσμενη αναφορά του ακριβούς αριθμού των ψαριών που έπιασαν οι απόστολοι -η οποία αναφέρεται στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη (21:11) «ἀνέβη Σίμων Πέτρος καὶ εἵλκυσε τὸ δίκτυον ἐπὶ τῆς γῆς, μεστὸν ἰχθύων μεγάλων ἑκατὸν πεντήκοντα τριῶν·» – εκατόν πενήντα τρία, προξένησε έπληξη στον πατέρα Θεοδόσιο.

Συλλογίστηκε πολύ πάνω σ’ αυτό – γιατί ο Ευαγγελιστής Ιωάννης δεν έγραψε απλά: υπήρχαν πολλά ψάρια; Αυτός ο αριθμός, όπως και άλλοι που αναφέρονται στη Βίβλο, πρέπει να έχει τη δική του συμβολική σημασία.

Ο γέροντας προσευχήθηκε να τον φωτίσει το Άγιο Πνεύμα και να του αποκαλύψει αυτό το νόημα. Σε τελική ανάλυση, αυτό το επεισόδιο τελειώνει πιο υπέροχα από τα τέσσερα Ευαγγέλια, και θα πρέπει να σχετίζεται άμεσα με τη σωτηρία μας.

Ο Θεός απάντησε στον γέροντα με ένα θαυμαστό όραμα, για το οποίο είπε ο ίδιος ο π. Θεοδόσιος στα πνευματικά του παιδιά: «Εντελώς απροσδόκητα, μια γυναίκα εμφανίζεται μπροστά μου σε ένα απότομο στενό μονοπάτι ανάμεσα στα απρόσιτα βουνά. 

Βλέποντάς την, θωράκισα τον εαυτό μου με το σημείο του σταυρού, για να μην πέσω στην πλάνη του εχθρού. Ωστόσο, η εμφάνισή της ήταν εξαίσια, και το φόρεμά της υπέροχο. Πλησιάζοντας, με κοίταξε με το θαυμάσιο βλέμμα Της και είπε: «Θέλεις να μάθεις τι σημαίνει αυτό; Δώσε προσοχή και να το θυμάσαι.

Στην αρχή, το 100% όσων επικαλούνταν τον Θεό σώθηκαν, μετά το 50% και στα έσχατα μόνο το 3%.»
Ήθελα να τη ρωτήσω και κάτι άλλο, αλλά ξαφνικά χάθηκε, σαν να διαλύθηκε στην ομίχλη που κατέβαινε από τα βουνά, και το μονοπάτι ήταν τέτοιο που ήταν αδύνατο να χαθεί».

Αυτό δεν ήταν το τελευταίο όραμα. Την επόμενη φορά ο πατέρας Θεοδόσιος είδε τρεις γυναίκες με μακριά, αρχαία ρούχα. Ήταν μια νεαρή κοπέλα, μια μεσήλικη γυναίκα και μια πολύ γερασμένη. 

Ο πάτερ τις ρώτησε: «Ποιές είστε;». Πρώτα απάντησε η νεαρή: «Είμαι η Εκκλησία των πρώτων αιώνων του Χριστιανισμού. Σε εκείνους τους ευλογημένους καιρούς, όλοι όσοι πίστεψαν στον Χριστό πίστεψαν αληθινά, και από τους εκατό Χριστιανούς, και οι εκατό σώθηκαν!». 

Η μεσαία των θαυμάσιων γυναικών είπε: «Είμαι η Εκκλησία των Μέσων αιώνων, που ενώνει όλους εκείνους που πιστεύουν αληθινά στον Σωτήρα. Τότε από τους εκατό πιστούς, μόνο πενήντα σώζονταν!». 

Και η μεγαλύτερη αποκάλυψε: «Εγώ είμαι η Εκκλησία των εσχάτων. Σε αυτούς τους θλιβερούς καιρούς, από τους εκατό ανθρώπους, μόνο τρεις θα μπορούν να σωθούν».

Ο πατέρας δεν είπε υπό ποιες συνθήκες και πού του συνέβη αυτό το εξαιρετικό γεγονός, αν ήταν κατ’ όναρ ή καθ’ ύπαρ. Μία από τις πνευματικές κόρες του γέροντα, η μοναχή Δαρεία, μαρτυρεί ότι με την πρώτη ματιά στο μονοπάτι του βουνού, ο πατέρας Θεοδόσιος είπε ότι «σαφώς, ήταν η Μητέρα του Θεού, γιατί τέτοια ομορφιά και με τέτοια ρούχα θα μπορούσε να είναι μόνο αυτή».





Πάθος κτηνῶδες καὶ βδελυρὸ


25 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2015

Στὸ τελευταῖο κεφάλαιο (22ο) τοῦ τελευταίου βιβλίου τῆς Ἁγίας Γρα­φῆς, τοῦ ὑπέροχου ­βιβλίου τῆς Ἀ­­­ποκαλύψεως, περιγράφεται ὁ οὐράνι­ος Παράδεισος, ἡ αἰώνια καὶ ­μακαρία ζωὴ τῶν δικαίων. Ὅμως μετὰ τὸν ἕβδομο καὶ τελευταῖο μακαρισμό, μετὰ τὴν εὐλογημένη λέξη «μακάριοι», ποὺ ἀ­­­φορᾶ ὅσους θὰ εὐφραίνονται στὸν πνευματικὸ Παράδεισο τοῦ τριαδικοῦ Θεοῦ, ἀκούγεται ὁ κεραυνοβόλος θεῖος λόγος «ἔξω»! 
Ἕνας λόγος ποὺ προκαλεῖ ἴλιγγο, σύγκρυο, φρίκη, τρόμο! «Ἔξω» καὶ μακριὰ ἀπὸ τὸν παμπόθητο Παράδεισο μὲ τὰ αἰώνια ἀγαθά του, ποιοί; «οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος» (Ἀποκ. κβ΄ [22] 14-15). Ἔξω οἱ ἀδιάντροποι σὰν τὰ σκυλιά, οἱ μάγοι καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ εἰδωλολάτρες καὶ καθένας ποὺ ἀγαπᾶ καὶ διαπράττει τὴν ἀπάτη καὶ τὴν πλάνη τῆς ἁμαρτίας.
Πρῶτοι στὸν κατάλογο τῶν δυστυχισμένων ἀνθρώπων ποὺ ἀποκλείονται ἀπὸ τὴν μακαριότητα τοῦ Παραδείσου, «οἱ κύνες», οἱ κίναιδοι, κατὰ τὸν ἑρμηνευτὴ Ἀρέθα, οἱ ὁμοφυλόφιλοι!
Γιατί αὐτὸς ὁ ἀποκλεισμός; Διότι πρόκειται γιὰ βαρύτατο ἁμάρτημα. Ἁμάρτημα ποὺ καταδικάζεται τόσο αὐστηρὰ ἀπὸ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ καὶ ὄχι μόνο στὸ τελευταῖο κεφάλαιο τοῦ τελευταίου βιβλίου τῆς Ἁγίας Γραφῆς. Διότι ἤδη στὸ πρῶτο βιβλίο τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τὴ Γένεση, ἔχουμε φοβερὴ καταδίκη τοῦ βδελυκτοῦ αὐτοῦ ἁμαρτήματος μὲ τὴν ὁλοσχερὴ καταστροφὴ τῶν πόλεων Σοδόμων καὶ Γομόρρων. Οἱ κάτοικοι τῶν δύο ἐκείνων περιοχῶν εἶχαν ὅλοι – νέοι καὶ γέροι – ὑποδουλωθεῖ στὸ πάθος αὐτό, τὸ ἀτιμωτικότερο τῶν παθῶν, ὥστε προκάλεσαν τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ. Ἡ ὀργὴ δὲ αὐτὴ ἐκδηλώθηκε μὲ τὸ νὰ βρέξει ὁ Θεὸς ἀπὸ τὸν οὐρανὸ «θεῖον καὶ πῦρ», μὲ τὰ ὁποῖα «κατέστρεψε τὰς πόλεις ταύτας καὶ πᾶσαν τὴν περίχωρον καὶ πάντας τοὺς κατοικοῦντας ἐν ταῖς πόλεσιν» καὶ ὅλη τὴ βλάστηση τῆς ὡραίας καὶ πλούσιας ἐκείνης περιοχῆς! (βλ. Γεν. ιθ΄ [19] 1-28). Ἀργότερα τὸ ἀπαίσιο αὐτὸ ἁμάρτημα καταδικάζεται δύο φορὲς στὸ βιβλίο τοῦ Λευϊτικοῦ (Λευϊτ. ιη΄ [18] 22· κ΄ [20] 13).
Τὸ φοβερὸ γεγονὸς τῆς καταστροφῆς τῶν Σοδόμων καὶ Γομόρρων μαρτυρεῖται ἱστορικῶς καὶ διαχρονικῶς ἀπὸ τὴ Νεκρὰ θάλασσα. Κάτω ἀπὸ τὸν ὑγρὸ αὐτὸ τάφο βρίσκονται τὰ Σόδομα καὶ τὰ Γόμορρα. Αἰῶνες τώρα θειοῦχες ἀναθυμιάσεις δηλητηριάζουν τὴν περιοχή. 
Ζωὴ δὲν ὑπάρχει στὰ νερά της. Στὴν ἐπιφάνειά της ἐπιπλέουν σβῶλοι θειαφιοῦ. Οἱ ἄνθρωποι δὲν βυθίζονται λόγῳ τῆς πυκνότητος τοῦ νεροῦ.
Ἀλλ’ ἐκτὸς ἀπὸ τὴ διαχρονικὴ παρουσία τῆς Νεκρᾶς θαλάσσης, ποὺ βοᾶ καὶ κράζει πόσο ὁ Θεὸς ἀπεχθάνεται τὸ βαρύτατο ἁμάρτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἔχουμε καὶ τὶς μαρτυρίες τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ (βλ. Ματθ. ι΄ [10] 14-15· ια΄ [11] 23-24· Λουκ. ιζ΄ [17] 20-29) καὶ τῶν ἁγίων Ἀποστόλων, ποὺ μιλοῦν στὴν Καινὴ Διαθήκη γιὰ τὴ μεγάλη αὐτὴ ἁμαρτία καὶ ἀναφέρονται στὶς ἁμαρτωλὲς ἐκεῖνες πόλεις καὶ τὴν τιμωρία τους (βλ. Ἰούδα 7).
Ἐκεῖνος ὅμως ποὺ μιλάει ἀναλυτικότε­ρα καὶ καταφέρεται σαφῶς κατὰ τοῦ ­βδελυκτοῦ αὐτοῦ ἁμαρτήματος εἶναι ὁ ἅ­­­­γιος ἀπόστολος Παῦλος. Ἡ ­γλώσσα ποὺ χρησιμοποιεῖ περιγράφοντας τὰ πά­­­­­θη αὐτὰ εἶναι ἔντονα ­ρεαλιστική. Ἐ­­πει­­­δή, λέγει, οἱ ἄνθρωποι λάτρευσαν τὴν κτίση παραμερίζοντας μὲ ­περιφρόνη­ση τὸν Κτίστη, γι’ αὐτὸ ὁ Θεὸς ἐπέτρεψε νὰ παραδοθοῦν σὲ ἀτιμωτικὰ πάθη. Δι­ότι οἱ γυναῖκες τους ἄλλαξαν τὴ ­φυσικὴ σχέση καὶ χρήση μὲ τὴν ­ἀφύσικη καὶ ἐξ­­­ευ­τελίστηκαν μὲ ἀκατονόμαστες ­ἀ­­­­­­­σέλ­γει­ες. Μὲ τὸν ἴδιο ἀκριβῶς τρόπο καὶ οἱ ἄν­δρες ἄφησαν τὴ φυσικὴ σχέση καὶ χρή­ση τῆς γυναίκας καὶ ­φλογίστηκαν ἀ­­­­­πὸ φωτιὰ ἀκράτητης ἐπιθυμίας ­μεταξύ τους, προβαίνοντας σὲ ἀσελγεῖς καὶ ἄτιμες πρά­ξεις ἀρσενικοὶ μὲ ἀρσενικοὺς καὶ παίρνοντας ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν ­ἑαυτό τους τὸν μισθὸ ποὺ τοὺς ἄξιζε γιὰ τὴν πλάνη τῆς εἰ­­δωλολατρίας τους. Καὶ προσθέτει ὁ θεοφώτιστος Ἀπόστολος: Αὐτοί, ἐνῶ γνώρισαν καλὰ ἐκεῖνο ποὺ ὁ Θεὸς τοὺς πρόσταξε ὡς δίκαιο, ὅτι δηλαδὴ ὅσοι κάνουν τέτοια ἔργα εἶναι ἄξιοι θανάτου, ὄχι μόνο τὰ κάνουν, ἀλλὰ καὶ ἐπιδοκιμάζουν ἐκείνους ποὺ τὰ κάνουν, δείχνοντας ἔτσι ὅτι τρέχουν πρὸς τὸ κακὸ ὄχι ἀπὸ ἀδυναμία, ἀλλὰ ἀπὸ βαθιὰ ­διαφθορὰ τῆς ψυχῆς τους (Ρωμ. α΄ 25-32).
Γι’ αὐτὸ καὶ οἱ θεοφόροι Πατέρες ἐπιμένουν πολὺ στὴν καταδίκη τοῦ βδελυκτοῦ αὐτοῦ πάθους. Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος λέγει ὅτι αὐτὸ εἶναι «δαιμο­­νικὸς βίος». Ὅλα τὰ πάθη, λέγει, εἶ­­­ναι ἀτιμω­τικά, ἰδιαίτερα ὅμως ἡ ­μανία αὐτή. Καὶ ἀλλοῦ τὸ ὀνομάζει «κολοφῶ­να τῶν κακῶν», ­ἀποκορύφωμα ὅλων τῶν κα­κῶν. «Νόσημα χαλεπόν (βαρύ) καὶ ἀνί­ατον», «λοι­μόν, λοιμῶν χαλεπώτερον», πανώ­­λη χειρότερη ἀπὸ τὶς πανώλεις! Τονίζει δὲ ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος ὅτι αὐ­τό, ὅπως ἄλλωστε καὶ ὅλα τὰ πάθη, προέρχεται ἀπὸ τὸ ὅτι οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ δόθηκαν στὶς ἀπολαύσεις καὶ ἀπεμάκρυναν ἀπὸ τὴν ψυχή τους τὸν φόβο τοῦ Θεοῦ. Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ Θεὸς τοὺς ἐγκατέλειψε. Ἐπίσης ὁ Μέγας ­Βα­σίλειος τὸ καταδικάζει ἀπερίφραστα μὲ τὸν Ζ΄ καὶ ΚΒ΄ Κανόνα του.
Σήμερα οἱ δοῦλοι τῆς ἠθικῆς αὐτῆς διαφθορᾶς ἔπαθαν τέτοια πώρωση καὶ διαστροφή, ὥστε ὀργανώνουν «παρε­λάσεις ­ὑπερηφανείας» ­διαφημίζοντας προκλητικὰ τὴ ­διαστροφή τους καὶ «ἐπαγαλλόμενοι» γιὰ τὴν πονηρία τους (Μέγας Βασίλειος). ­Ὑπερηφανεύ­ονται γι’ αὐ­­­­τὸ ποὺ χαροποιεῖ τοὺς ἀνθρωπο­κτό­­νους δαίμονες, ­ἐξοργίζει τὸν Θεὸ καὶ προκαλεῖ ἀηδία στοὺς ἀνθρώπους. Μιλοῦν γιὰ «διαφορετικότητα», ἐνῶ αὐτὸ ποὺ βιώνουν εἶναι ἔσχατη ἀναισχυν­τία. Εἶναι καταφανῶς δαιμονικὴ ἐνέργεια, ποὺ ἀποβλέπει στὴν ἀποκτήνωση τοῦ ἀνθρώπου καὶ στὴν πλήρη διάλυση τῆς θεόπλαστης προσωπικότητός του. Ταυτόχρονα δὲ διαλύουν τὸν θεοΐδρυτο θεσμὸ τῆς οἰκογένειας καὶ ἄρα ὅλο τὸν κοινωνικὸ ἱστό. Μὲ αὐτὴ τὴν πλήρη ἐξαχρείωση ποιὸς θὰ σώσει τὰ δυστυχισμένα αὐτὰ πλάσματα κατὰ τὴν ἡμέρα τῆς Κρίσεως; Καὶ ὄχι μόνο αὐτούς, ἀλλὰ καὶ ὅσους τοὺς ἐπιδοκιμάζουν;
Διότι τὶς προκλητικὲς αὐτὲς παρελάσεις, ποὺ γίνονται δυστυχῶς τελευταῖα καὶ στὴν Ἑλλάδα, τὶς ­ὑποστηρίζουν ἐκ­θύμως τοπικὲς ἀρχές, ὅπως οἱ δήμαρχοι Ἀθηνῶν καὶ Θεσσαλονίκης! 
Μὲ τὴν ἄδειά τους παρελαύνουν στὴν πόλη τῶν Ἀθηνῶν παρουσίᾳ ­ἐκπροσώπου τοῦ Δήμου, στὴν πόλη ποὺ ἔφερε τὸ φῶς τοῦ Εὐαγγελίου ὁ ἀπόστολος Παῦλος, στὴν πόλη τοῦ ἁγίου Διονυσίου τοῦ Ἀρεοπαγίτου καὶ τῆς ἁγίας Φιλοθέης. Παρελαύνουν σκορπίζοντας τὴ δυσωδία τοῦ πάθους τους στὴν πόλη τοῦ μυροβλύτου ἁγίου Δημητρίου καὶ τοῦ φωστῆρος τῆς ὀρθοδοξίας ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ. Καὶ ὁ δήμαρχος τῆς Θεσσαλονίκης τοὺς χειροκροτεῖ καὶ φωταγωγεῖ τὸν Λευκὸ Πύργο, ἀντὶ νὰ τὸν σκεπάσει μὲ μαῦρα πέπλα σὲ ἔνδειξη βαθυτάτου πένθους! Ὅμως ὅποιος «συνευδοκεῖ» μὲ ὅσους ἐνεργοῦν κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο, «παρουσιάζεται οἱονεί (τρόπον τινά) σύμμαχος καὶ συνεργάτης ὑπὲρ τοῦ βασιλείου τοῦ σατανᾶ καί τῶν συμφερόν­των αὐτοῦ» (Παν. Ν. Τρεμπέλας). Διότι ὑπερασπίζεται καὶ δικαιολογεῖ καὶ ἐνθαρρύνει τοὺς ἄλλους νὰ κάνουν τὰ ἴδια! Ἔτσι ὅμως ἀλλοιώνει τὰ ἠθικὰ κριτήρια τῆς ἀνθρώπινης κοινωνίας.
Ὅσοι ὅμως ἀνήκουμε στὴν ­Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ «στῶμεν καλῶς»! Ἂς μὴν ἀ­­­φή­σουμε ἀθωράκιστη τὴν Ἑλλάδα μας, ἀπροστάτευτα τὰ παιδιά μας. Ἂς μὴν ἐπιτρέψουμε νὰ γίνει ἡ χώρα, ποὺ ἀ­­ρωματίζεται ἀπὸ τὰ μύρα ἁγίων Λειψάνων ὁσίων καί μαρτύρων, τόπος ἀπὸ ὅπου θὰ ἀναδύεται ἡ σατανικὴ δυσωδία τῆς βδελυρῆς ὁμοφυλοφιλίας. 
Ἡ ἁγία καὶ ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἔχει χρέος νὰ ὑψώσει στεν­τόρεια καταδικαστικὴ φωνή, στιγματίζοντας τὴν ἀναίσχυντη ὁμοφυλοφιλία καὶ προασπίζοντας τὸ λογικὸ ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Τὸ δρόμο τὸν ἄνοιξε ἤδη ἡ Ὀρθόδοξος Ἱεραρχία τῆς Μολδαβίας.
Ταυτόχρονα, ὅσοι πιστεύουμε στὸν Τριαδικὸ Θεὸ ἂς ὑψώσουμε σ’ αὐτὴν τὴν ἀντιπνευματικὴ ἐποχή, στὴν ὁποία ἁλωνίζει τὸ πνεῦμα τοῦ ἀντιχρίστου, χέρια, νοῦ καὶ καρδιὰ σ’ Αὐτὸν τοῦ Ὁποίου αἱ χεῖρες μᾶς ἐδημιούργησαν καὶ μᾶς ἔπλασαν κατ’ εἰκόνα ἰδικήν Του καὶ καθ’ ὁμοίωσιν. Δεηθῶμεν τοῦ Κυρίου, ἱκετεύοντάς Τον νὰ καλέσει εἰς μετάνοιαν καὶ σωφρονισμὸν τοὺς δυστυχεῖς δούλους τῶν δαιμόνων τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Εἶναι χρέος μας.

ΟΙ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ 


Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης (Αμφικτύων)

Η ψήφιση του νόμου« περί ομοφυλοφίλων και τεκνοθεσίας» σε βάθος χρόνου θα επιφέρει εξαφάνιση του Ελληνικού γένους. Η καταστροφή θα είναι βαθύτερη από εκείνη των μνημονίων. 

Διότι εκείνα μείωσαν τον πλούτο, ενώ ο υπ’ όψιν νόμος πλήττει καίρια το σπέρμα, το φρόνημα και του Έλληνα το Πνεύμα.

Η διεθνής «μεγαμάφια» έχει ρίξει πολύ χρήμα και ασκεί αφόρητη πίεση για να περάσει τον κιναιδισμό στη χώρα μας. Ανεξήγητη η επιμονή τους να περάσουν το νόμο της ντροπής. 

Αυτοί που δεν πιστεύουν στο γάμο και αλλάζουν τις γυναίκες σαν τα σώβρακο-πουκάμισα και τα παιδιά τους τα παρατάνε στις κουβερνάντες και στην ασωτία. 

Ο κ. Μητσοτάκης έχει αναλάβει δέσμευση έναντι της διεθνούς εξουσίας προς τούτο. Και έχουν λόγους που επιμένουν τόσο πολύ για μας. Διότι οι στυλοβάτες του Ελληνικού Έθνους από αρχαιοτάτων χρόνων είναι «πατρίδα, θρησκεία και οικογένεια». 

Για να κάμψουν την αντίσταση του λαού μας οι παπαγάλοι των ΜΜΕ και κάτι δήθεν διανοούμενοι της πεντάρας προβάλλουν το δίκαιον της προστασίας του παιδιού. Αυτοί που καταστρέφουν βάναυσα τη νεολαία μας.

Για ποια προστασία ομιλούν άραγε: Ένα παιδί(αγόρι ή κορίτσι)να διδαχθεί από ανώμαλους γονείς τι αρχές και τη σεξουαλική συμπεριφορά; Όλες οι κρεβατοκάμαρες έχουν κλειδαρότρυπες και τα παιδιά είναι περίεργα να δουν τι κάνουν οι γονείς τους στο κρεβάτι; Ακόμη και να δουν από που βγήκαν τα ίδια; 

Τότε, ασφαλώς θα νοιώσουν ντροπή και αηδία να δουν ότι βγήκαν από τον πρωκτό του γονέα ένα ή του γονέα δύο, γιατί συνήθως αυτοί είναι διπλής ενέργειας, δηλαδή και «πούστηδες» και «κολομπαράδες» ανάλογα με το πέσιμο. Τουτέστιν θα ασκήσουν παιδεραστία πρώτιστα στα υιοθετηθέντα παιδιά τους.

Και όμως την καταστροφή των παιδιών προβάλλουν οι ασυνείδητοι πολιτικοί μας σαν δικαιολογία για την υιοθεσία.

Ο κ. Μητσοτάκης έχει αναλάβει να κάνει «μασάζ στους βουλευτές», δηλαδή ασκεί ψυχολογική βία με την κομματική πειθαρχία προκειμένου να υπογράψουν ή τουλάχιστον να απόσχουν. Ούτε η χούντα δεν έφτασε σε τέτοιο κατάντημα. 

Ντροπή σας κ. Μητσοτάκη. 

Έφτασαν στο τελευταίο σκαλί της ανυποληψίας και προχωρούν στον εκμαυλισμό και τη διάλυση του πολιτικού βίου προς χάριν του κίναιδου κ. Κασσελάκη και των ομοίων του. Πολλά βέβαια λέγονται στο διαδίκτυο αλλά δεν είναι της παρούσας στιγμής να γραφούν. Όλα όμως κάποια στιγμή θα βγουν στη φόρα. 

Ο κ. Κασσελάκης και οι εκδηλωμένοι είναι η εμπροσθοφυλακή των πολυπληθών «συνοδοιπόρων» του. Από δεκαετίες έχουν κάνει κατάληψη των καναλιών. 

Αν δεν είσαι «πούστης» ή συμπαθών δεν παίρνεις θέση και δε βγαίνεις σε εκπομπή. Αντίθετα, είναι προσόν για περαιτέρω εξέλιξη. Γίνεσαι «δικαιωματάκιας» και σε προβάλλουν παντού. Αυτός είναι ο λόγος που όλοι στα κανάλια συμφωνούν για το νόμο.

Αν υπογραφεί ο νόμος η χώρα θα υποστεί: «μείωση του πληθυσμού, εθνικές προδοσίες, εξευτελισμούς, πτώση των αξιών, αστάθεια, ακόμη και διχασμό» Ας θυμηθούμε τον έναν εκ των "εθναρχών" που υπέστη εκβιασμό από τη Μ.Ι.5 να υπογράψει την καταδίκη της Κύπρου για να μη δημιουργηθεί σκάνδαλο στα ΜΜΕ 

Σήμερα έγιναν τόσο ισχυροί που μπορούν να επιβληθούν ακόμη και στο Φυσικό Νόμο και ανατρέπουν την από γενέσεως του ανθρωπίνου είδους σχέση αρσενικού και θηλυκού; Μία εξήγηση υπάρχει.

Επειδή έγινε υπερπληθυσμός η Φύση να κάνει μείωση με τον ευνουχισμό μέρους του πληθυσμού μέσω της ομοφυλοφιλίας. Όμως αυτό θα σημάνει την εξαφάνιση του Ελληνικού γένους το οποίον πάσχει από υπογεννητικότητα.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ-ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟ ΥΠΟΥΛΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ

-Τα μνημόνια θα φαντάζουν σαν παιδική χαρά μπρος στο νόμο

-Να βάλουμε φραγμό στο νόμο της ντροπής 

-Να διαμαρτυρηθούμε στους βουλευτές μας , στον τύπο , στα κανάλια

-Να μιλήσουμε στο καφενείο και στο διπλανό, στο συνάνθρωπο μας

- Να καταψηφίσουμε τα κόμματα και τους ανήθικους βουλευτές που θα υπέγραψουν το νόμο της ντροπής (14/1/24)

Αμφικτύων

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α 
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών


Τί θά γίνει χωρίς μετρητά;;; «Κεραυνοί» από Αμερικανό επιχειρηματία, γιατί αποθεώνεται η Ελλάδα !...


Ο Aaron R. Day, Αμερικανός επιχειρηματίας και πολιτικός ακτιβιστής, εξέφρασε την άποψή του για το Ψηφιακό Νόμισμα Κεντρικής Τράπεζας (CDBC), μέ το οποίο επιδιώκεται να αντικαταστήσει εντελώς τα μετρητά σε κάθε χώρα!

Όπως είπε, μιλώντας στους Epoch Times:

«Θα σας πουν ότι το ψηφιακό νόμισμα είναι μια μορφή ψηφιακού χρήματος που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εκεί όπου δεν θα υπάρχουν μετρητά και, θα είναι πραγματικά βολικό, πραγματικά φθηνό και θα είναι πολύ εύκολο (στην χρήση).

Αυτό το οποίο είναι πραγματικά το ψηφιακό νόμισμα της Κεντρικής Τράπεζας, είναι ψηφιακό χρήμα “προγραμματιζόμενο”, που μπορεί να το επιβλέπει η κυβέρνηση και μπορεί να λογοκριθεί από την κυβέρνηση.

Συνεπώς με άλλα λόγια, είναι κάτι όπου… -τώρα φανταστείτε μια κοινωνία όπου δεν έχετε πλέον μετρητά και, κυριολεκτικά κάθε συναλλαγή που κάνετε παρακολουθείται από την κυβέρνηση! 

Εάν έχετε λογαριασμό ταμιευτηρίου υγείας, χρεωστικές κάρτες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο για να αγοράσετε ορισμένα είδη υγειονομικής περίθαλψης τα οποία βρίσκονται ήδη σε λίστα!

Η κυβέρνηση αποφασίζει (εμμέσως) ακόμη

και τι μπορείτε να αγοράσετε.

Θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τα προγραμματισμένα σας χρήματα για την αγορά πραγμάτων, τα οποία η κυβέρνηση αποφασίζει ότι θέλει να αγοράσετε»!

Η Ελλάδα βρίσκεται πιο κοντά από κάθε άλλη χώρα σε όλα αυτά, τουλάχιστον στην Ευρώπη, και όπως είναι φυσικό αποθεώνεται !


η Digital Impact Alliance https://dial.global/


ανακοίνωσαν την συνεργασία τους για την προώθηση πρωτοβουλιών ψηφιακού μετασχηματισμού που δίνουν προτεραιότητα στα συμφέροντα και την ευημερία των ατόμων και των κοινοτήτων, όπως ισχυρίζονται, την ώρα που προωθείται παντού το ψηφιακό νόμισμα-ταυτότητα!!!!

Όπως επιδιώκεται, το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα συνδεθεί με το ψηφιακό πορτοφόλι και την ψηφιακή ταυτότητα, ενδεχομένως σε αυτό που ονομάζεται ψηφιακό «χάραγμα» και το χαρακτηριστικό του είναι πως δεν θα μπορεί κανείς να αγοράζει ή να πουλά χωρίς αυτό!

Άλλωστε προωθείται και το Worldcoin


Τελικά, τα CBDCs (Ψηφιακά Νομίσματα Κεντρικής Τράπεζας) ενδεχομένως θα φορτωθούν σε μικρά μικροτσίπ ή βιοτσίπ, προκειμένου να ενσωματωθούν στον οργανισμό, καθώς η τεχνολογία κάνει άλματα!





"πολλά νομοσχέδια θα μείνουν στα χαρτιά για να σκουπίζουμε τα δάκρυα μας "


"όταν δεν έχεις φόβο Θεού, δεν γνωρίζεις την Συγκλονιστική Οργή του Ουρανού"

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Και η Οργή πέφτει επί δικαίους και άδικους, όπως και η βροχή ποτίζει το ίδιο τα χωράφια όλων αυτών δίχως διάκριση.
Δεν γνωρίζουν οι καημένοι ότι ο Πνευματικός Νομός είναι το " Σύνταγμα του Ουρανού " που δεν μπορεί να το πειράξει κανένα Κοινοβούλιο.
Και όταν θα συμβεί αιφνιδιαστικά το αναπάντεχο θα βρουν πολλές δικαιολογίες του πονηρού για να το εξηγήσουν, ώστε να μην φαίνεται ότι αυτό ήταν Οργή Θεού αλλά απόρροια κλιματικής αλλαγής ή οτιδήποτε άλλο.
Έτσι έκαναν πάντα, αλλά τώρα θα είναι διαφορετικά γιατί θα είναι τρομακτικά και ανεξέλγκτα.
Ο δαιμονικός στόμφος των αντιχρίστων δυνάμεων θα δεχτεί Δίστομη Ρομφαία που θα είναι χειρότερη στους δήθεν υποκριτές ευσεβείς, που άφησαν έκθετο το ποίμνιο να υφίσταται τις συνέπειες της εκτροπής της ανθρώπινης ιστορίας με νομοθετήματα φρικιαστικά για την κοινωνία.
Σε αχαρτογράφητα νερά πλέον πλέουμε δίχως καπετάνιο, αλλά με πειρατικό πλήρωμα .

"Πολλά νομοσχέδια θα μείνουν στα χαρτιά " έλεγε ο Άγιος Παϊσιος 

Είναι όλα αυτά τα αδιέξοδα που μας μίλησε ο Άγιος και άλλοι Πατέρες, που θα επισείσουν την επέμβαση του Αγίου Τριαδικού Θεού μέσα στην Ιστορία, ώστε να γίνουν τέτοια πράγματα που στην απόγνωση τους θα σε τραβούν από το μανίκι να τους μιλήσεις για Χριστό.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδακας 

Ύπάρχει μιά τρομερά προφητεία, πού τήν εἶπε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός...


Ύπάρχει μιὰ τρομερὰ Προφητεία, ποὺ τὴν εἶπε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, καὶ στὶς μέρες μας ἐκπληρώνεται. Τὸν ρώτησαν: Ποιά εἶναι τὰ σημάδια ὅτι ἔρχεται ἡ καταστροφὴ τοῦ κόσμου;

Καὶ ἀπήντησε:

Ἦταν ἐποχὴ ποὺ οἱ κληρικοὶ ζοῦσαν σὰν ἄγγελοι· δὲν ἀγαποῦσαν τὰ λεφτά, δὲν ἀγαποῦσαν τὴ δόξα, δὲν εἶχαν πάθη, στέκονταν ψηλὰ μέσα στὴν κοινωνία· καὶ τότε οἱ λαϊκοὶ ζοῦσαν σὰν ἄνθρωποι. Θὰ ἔρθουν ὅμως, λέει, χρόνια κατηραμένα, ποὺ θὰ πέσῃ καὶ θὰ ἐξευτελισθῇ ὁ κλῆρος. Καὶ τότε, ὅταν οἱ παπᾶδες θὰ ζοῦν σὰν τοὺς λαϊκούς, οἱ λαϊκοὶ θὰ ζοῦν σὰν τὰ κτήνη· καὶ τότε θὰ ἔρθῃ τὸ τέλος τοῦ κόσμου...

Επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης †


Όταν ακούς ένα λαό...


Όταν ακούς ένα λαό να βρίζει
την πίστη του, τον Θεό του,
την Παναγία, τον Τίμιο Σταυρό του, 
μην περιμένεις καλά αποτελέσματα, 
αλλά συμφορές και δυστυχίες...

Γέρων Γαβριήλ Αγιορείτης


π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Όταν ο λαός δεν αντιδράσει, τότε θα τιμωρηθούν και οι άρχοντες και ο λαός


Όταν ο λαός δεν αντιδράσει, τότε θα τιμωρηθούν και οι άρχοντες και ο λαός. 

Γιατί τιμωρείται ο λαός; Διότι απεδέχθει την αμαρτία που εργάζονται οι άρχοντες.

Όπως και να έχει το πράγμα, μόνον όταν ο λαός αντιδράσει, τότε δεν θα τιμωρήσει ο Θεός το λαό. Αυτό να το ξέρουμε πολύ καλά. Γι αυτό, ο λαός πρέπει όταν βλέπει κάτι κακό, να αντιδρά. 

Το ίδιο πράγμα ισχύει και εις την Εκκλησία, όταν άρχοντες κακοί επιβάλλουν φερ’ ειπείν αιρετικές θέσεις ή ότι άλλο, ο λαός θα φωνάξει, θα διαμαρτυρηθεί. 

Θα επαναλάβω, δεν θα κάνει επανάσταση, αλλά θα διαμαρτυρηθεί και αυτό σημαίνει υγεία και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να τιμωρηθεί ο λαός.

Όταν όμως ο λαός δεν αντιδράσει, τότε θα τιμωρήσει ο Θεός και τους άρχοντες και το λαό.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος





Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἐνώπιον τῆς τρομακτικῆς μας εὐθύνης γιά τό ἐπερχόμενο μίασμα...


Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας

Ἔχει προσφυῶς εἰπωθεῖ ἀπὸ Ἁγίους ὅτι στὴν περίπτωση ποὺ ἡ πολιτικὴ ἢ ἐκκλησιαστικὴ ἡγεσία ἑνὸς λαοῦ πάρει μία δυσσεβὴ καὶ ἀντίχριστη ἀπόφαση, ἂν ὁ λαὸς ἀντιδράσει, τότε φέρουν μόνο οἱ ἡγεσίες τὴν πνευματικὴ εὐθύνη καὶ ὄχι αὐτός. Ἂν ὅμως τὸ ἀποδεχθεῖ καὶ δὲν ἀντιδράσει, τότε φταίει ἐξίσου καὶ ὁ ἴδιος. Στὸ τρομακτικὸ σημεῖο ποὺ βρισκόμαστε, στὸν πάτο τοῦ βορβόρου καὶ πολὺ πέρα πιὰ ἀπὸ τὰ ὅρια τῆς ὕβρεως, τῆς βλασφημίας καὶ τῆς ἐσχάτης ἀποστασίας, καὶ τὴν ὥρα ποὺ ἀναφανδὸν ἀντίχριστες πολιτικὲς καὶ ἐκκλησιαστικὲς ἐξουσίες προωθοῦν (ἢ ἐγκρίνουν - τὸ ἴδιο ἀκριβῶς κάνει) τὸ ἀπόλυτα μιαρὸ αἶσχος, εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ σκεφτοῦμε τὸ βάρος τέτοιας εὐθύνης στοὺς ὤμους μας, ἐξ αἰτίας τῆς δικῆς μας ἀποδοχῆς καὶ μὴ ἀντίδρασης;

Εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ ἀναλογιστοῦμε τί μπορεῖ νὰ σημαίνουν γιὰ τὶς ἀστεῖες ζωοῦλες μας ἔννοιες ὅπως ἡ «ὀργὴ τοῦ Θεοῦ» ἢ ἡ «ἐνεργοποίηση τῶν πνευματικῶν νόμων»; Εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ ἀντιληφθοῦμε πόσο πολὺ ἐπιδεινώνουμε τὴν τραγικὴ θέση μας ἀπὸ τὶς ἀλλεπάλληλες εὐκαιρίες ποὺ Ἐκεῖνος μᾶς δίνει, περιμένοντας τὴν μετάνοιά μας, ἀλλὰ ἐμεῖς προκλητικὰ τὶς πετᾶμε στὰ σκουπίδια; Ὑπάρχει ἄραγε σημεῖο βρασμοῦ γιὰ τὶς σαπισμένες, κοιμισμένες ἢ φοβισμένες συνειδήσεις μας; Ὑπάρχει κάπου ἐλπίδα γιὰ ἕνα ἀπειροελάχιστο ἔστω σημεῖο ἀνάνηψης ἀπὸ τὸ μακροχρόνιο κῶμα;

Ἔρχονται ἀδιανόητα δεινά. Καὶ ἐμεῖς τότε πλέον δὲν θὰ ἔχουμε κανένα ἄλλοθι καὶ τὴν παραμικρὴ δικαιολογία...

«Πᾶνος»

Εκκρεμούν χιλιάδες αιτήσεις υιοθεσίας παιδιών από φυσιολογικά ζευγάρια και η κυβέρνηση θέλει να τα παίρνουν οι ΛΟΑΤΚΙ!


Την στιγμή που εκκρεμούν χιλιάδες αιτήσεις υιοθεσίας παιδιών από φυσιολογικά ζευγάρια στη κυβέρνηση ενδιαφέρονται μόνο να περάσουν νόμο για να υιοθετούνται τα παιδιά αυτά από τους ΛΟΑΤΚΙ!

Μόνο αυτό το γεγονός είναι η επιτομή του παραλογισμού! Μόνο μέχρι τον Ιούλιο του 2023 είχαν πραγματοποιηθεί 2639 αιτήσεις για υιοθεσία και 445 αιτήσεις για αναδοχή (ανάληψη φροντίδας ενός ανηλίκου).

Δηλαδή χιλιάδες οικογένειες φυσιολογικών ζευγαριών που περιμένουν με αγωνία να γίνουν γονείς γιατί δεν μπορούν να το πετύχουν αυτό βιολογικά για διάφορους ιατρικούς λόγους.

Φυσικά, αν προστεθούν και οι αιτήσεις προηγούμενων ετών, το νούμερο των απελπισμένων φυσιολογικών ζευγαριών γίνεται ιδιαίτερα μεγάλο.

Και λέμε απελπισμένων διότι τους τίθενται τόσο αυστηρά εισοδηματικά κριτήρια που κάποιος για να υιοθετήσει ένα παιδί πρέπει να είναι ο… Ροκφέλερ.

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να θέλει η κυβέρνηση να δώσει παιδιά σε ΛΟΑΤΚΙ ενώ υπάρχουν ζεύγη π.χ. δημοσίων υπαλλήλων, που μπορούν να του προσφέρουν ένα σταθερό περιβάλλον (χωρίς ιδιαίτερη οικονομική άνεση αλλά με εξασφαλισμένη εργασία και άρα δυνατότητα για την βασική κάλυψη των αναγκών του παιδιού).

Ας ικανοποιηθούν πρώτα τα αιτήματα των ετεροφυλόφιλων ζευγαριών.

Όσο για τα εισοδηματικά κριτήρια, αυτά πρέπει να καταργηθούν. Κανένα παιδί δεν μεγάλωσε άσχημα επειδή οι γονείς του δεν του αγόραζαν τα πάντα.

Μεγάλωσε άσχημα όμως όταν δεν έλαβε αγάπη και ανατροφή σε ένα φυσιολογικό περιβάλλον.

Και εδώ θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη τους όλοι όσοι υποτίθεται διαφωνούν μέσα στη Νέα Δημοκρατία και να μην παίζουν παιχνίδια, όπως να απέχουν την ημέρα της ψηφοφορίας και να πίνουν τα ουισκάκια τους στο μπαρ της Βουλής, γνωρίζοντας ότι θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο από την αντιπολίτευση.

Αν όντως τους πονάει αυτό που συμβαίνει να το αποδείξουν παραιτούμενοι από τις βουλευτικές τους έδρες.

Για να δείξουν κι αυτοί ότι είναι διαθέσιμοι να χάσουν τα προνόμια τους επειδή η κυβέρνηση τους, ψηφίζει αυτό το παράλογο νομοσχέδιο.

Γιατί οι εκ του ασφαλούς διαφωνίες δεν είναι τίποτε παραπάνω από υποκρισίες. 
Η σωστή διαφωνία γίνεται όταν υπάρχει τίμημα που πρέπει να πληρώσεις για αυτήν. 
Ας κάνουν τον «Ταρζάν» πληρώνοντας το τίμημα και τότε θα έχουν κρατήσει την πολιτική τους αξιοπρέπεια.

Οι βασικές προϋποθέσεις μιας υιοθεσίας για τα φυσιολογικά ζευγάρια είναι:

α) η ηλικία (τουλάχιστον ένας εκ των δύο υποψήφιων θετών γονέων πρέπει να είναι άνω των 30 ετών & κάτω των 60 ετών. Επίσης, ο θετός γονέας χρειάζεται να είναι μεγαλύτερος από τον υιοθετούμενο τουλάχιστον κατά 18 έτη, αλλά όχι πάνω από 50),

β) ποινικό μητρώο (οι θετοί γονείς δεν πρέπει να ‘χουν καταδικαστεί τελεσίδικα ή να εκκρεμεί εις βάρος τους ποινική δίωξη για αδικήματα που επισύρουν έκπτωση από τη γονική μέριμνα -κλαι για τα προβλεπόμενα από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία περί ναρκωτικών και περί εμπορίας ανθρώπων και οργάνων),

γ) οικονομική κατάσταση (να υπάρχει η δυνατότητα κάλυψης βασικών εξόδων διατροφής, μόρφωσης και ιατρικής περίθαλψης του παιδιού),

δ) υγεία (να έχουν οι θετοί γονείς έχουν καλή ψυχική, διανοητική και σωματική υγεία -να μην πάσχουν από χρόνια μεταδοτικά νοσήματα),

στ) συναίνεση (να συμφωνεί το ζευγάρι ως προς την πράξη υιοθεσίας. Η δυνατότητα δίνεται και σε άνδρα ή γυναίκα που είναι άγαμος/άγαμη. Είναι απαραίτητη η συναίνεση του προς υιοθεσία ανήλικου παιδιού, αν αυτό έχει συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας του).

Η διαδικασία ξεκινά με τους υποψήφιους θετούς γονείς να απευθύνονται στα ιδρύματα της χώρας, συνεχίζεται με την κατάθεση της αίτησης και των δικαιολογητικών, μετά το ίδρυμα αποστέλλει έγγραφο στην αρμόδια κοινωνική υπηρεσία της περιοχής κατοικίας των υποψήφιων θετών γονέων, ώστε να διενεργηθεί κοινωνική έρευνα από τον κοινωνικό λειτουργό -και να διαπιστωθεί η καταλληλότητα.

Εάν δεν υπάρξει κώλυμα, οι υποψήφιοι περιμένουν την ειδοποίηση από το ίδρυμα και τέλος, συμμετέχουν στη διεξαγωγή της δίκης για την έκδοση της τελικής απόφασης της υιοθεσίας του παιδιού.

Αλήθεια, όλα αυτά που ισχύουν για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια ως προϋποθέσεις που είναι ουκ ολίγες, θα ισχύουν και για τα ομοφυλόφιλα; Αυτό δεν αναφέρθηκε πουθενά…

Οι επίσκοποι ΣΉΜΕΡΑ μας οδηγούν στην κόλαση! Μέγας Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος

 

Χαίρετε ἐν Κυρίῳ

«Καιρός ν᾿ ἀποσπάσομε καί καιρός νά ράψομε...» ~ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης


«Καιρὸς ν᾿ ἀποσπάσομε καὶ καιρὸς νὰ ράψομε... Τῆς αἱρέσεως ἀποσχιζόμενοι, τῇ εὐσεβείᾳ διὰ παντὸς ἐνραπτόμεθα»· καὶ «τότε ἄρρηκτον» βλέπουμε τὸν τῆς Ἐκκλησίας χιτῶνα, ὅταν ἀπορραγῇ τῆς πρὸς τὴν αἵρεσιν κοινωνίας...».

Ἀποσχιζόμαστε δηλαδὴ ἀπὸ τὴ αἵρεση, καὶ ραβόμαστε γιὰ πάντα πάνω στὸ ὕφασμα τῆς εὑσεβοὺς πίστης, βλέποντας πιὰ τότε ἀκέριο τὸν χιτώνα τῆς Ἐκκλησίας, ὅταν ἀποσπαστεῖ ἀπὸ τὴ σχέση μὲ τὴν αἵρεση...

Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης. (Ὁμιλία Ζ΄, Εἰς τὸν Ἐκκλησιαστήν, ΕΠΕ 6,485. PG τ. 44, στλ. 725D-728Α)


''Κι ἔτσι, ἀνατράπηκαν τά δόγματα τῆς ὀρθῆς πίστης κι ἔπεσαν σέ σύγχυση...'' ~ Μέγας Βασίλειος


Κι ἔτσι, ἀνατράπηκαν τὰ δόγματα τῆς ὀρθῆς πίστης κι ἔπεσαν σὲ σύγχυση οἱ θεσμοὶ τῆς Ἐκκλησίας. Κι οἱ φίλαρχοι, ποὺ δὲν φοβοῦνται τὸν Κύριο, πηδοῦν καὶ κυριεύουν τὶς ἐπισκοπές. Λοιπόν, φανερὰ πιά, ὁ ἐπισκοπικὸς βαθμὸς προβάλλεται σὰν ἔπαθλο τῆς ἀσέβειας, ἔτσι ποὺ ὅποιος ξεστόμισε τὶς πιὸ φοβερὲς βλαστήμιες ἀπέναντι τῆς ἀλήθειας, νὰ εἶναι προτιμότερος γιὰ ἐπίσκοπος τοῦ λαοῦ... (...)

Μέγα Βασιλείου, Επιστολὴ 92, πρὸς Ἰταλοὺς καὶ Γάλλους


Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος .... αγαπά την «ιδιαιτερότητα» των σοδομιτών!


Γράφει ο Μέτοικος

«…έχω πολλούς ομόφυλους που έρχονται σε μένα και εξομολογούνται, και γνωρίζω την ευαισθησία τους και, γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα και αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»! 

Δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος.
Σοκάρει η ομολογία του. Τι να υποθέσουμε;

Ότι πράγματι «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι»; 

Ότι από το έρκος των οδόντων του επισκόπου εξήλθε φθόγγος κραυγαλέας ανοησίας;

Στην πράξη, όμως, ο Κρήτης Ευγένιος πως δείχνει ότι αγαπά την «ιδιαιτερότητα» των σοδομιτών»; 

«Είμεθα και δεν είναι κακό να το πούμε επαγγελματίες και μάλιστα κακοί» παραδέχτηκε πρόσφατα ένας ρασοφόρος επαγγελματίας και, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος, αυτό το «διαμάντι» του σβησμένου Φαναριού, επιβεβαιώνει την αλήθεια της ομολογίας.

Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος που «αγαπά την ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών συνεντευξιάστηκε σε τηλεοπτικό σταθμό της Κρήτης* και πήρε θέση για το γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων ζευγαριών.

Είναι να απορείς πως, ο άνθρωπος αυτός τελείωσε τη Θεολογική Σχολή των Αθηνών. Όμως, ως μεταπτυχιακός της αντίστοιχης Σχολής στη Θεσσαλονίκη, είναι κατανοητή η θεολογική του στραβωμάρα.

«…δεν είμαι άξιος να κρίνω κανένα από αυτούς [τους σοδομίτες]. Γιατί ο Χριστός μου είπε μην κρίνεις για να μην κριθείς»! Κανονικά Αρχιεπίσκοπε Κρήτης πρέπει να στα ξαναπεί τα θεία γράμματα κάποιος παπάς στο αυτί και, ο διάκος να στα βάλει στο κεφάλι.

Που και πως κολλάει μισθωτέ ποιμένα το «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε…» με τη βδελυρή αμαρτία του σοδομισμού;
Υποκριτή! Γιατί αποφεύγεις την κρίση των αμαρτωλών; Τι σε τρομάζει από το λόγο του Κυρίου και χρησιμοποιείς μόνο το πρώτο μέρος της πρότασής Του; Γιατί αποφεύγεις επίσκοπε Ευγένιε την αναφορά στο «ἐν ὧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε…»;
Ποτέ σου δεν ανέγνωσες ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός έλεγξε τους γραμματείς και τους Φαρισαίους λέγοντας τους: «Οὐαί ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί»;
Ο Κύριος έλεγξε δριμύτατα τους υποκριτές και, θα κρίνει δίκαια τους αμαρτωλούς.
Εσύ! Επίσκοπε Ευγένιε, μήπως κατηγορείς τον Κύριο για ασυνέπεια λόγων και έργων;

Δεν έτυχε μισθωτέ ποιμένα Ευγένιε να διαβάσεις την πρώτη προς τους Κορινθίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου όπου, ο Άγιος σαφέστατα λέγει : «οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι θεοῦ βασιλείαν οὐ κληρονομήσουσιν; μὴ πλανᾶσθε [Κρήτες]· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται…βασιλείαν θεοῦ κληρονομήσουσιν…»;

Ο Απόστολος των Εθνών για ποιο λόγο Αρχιεπίσκοπε Κρήτης λέει στον μαθητή του Τιμόθεο : «Ἔλεγξον, ἐπιτίμησον, παρακάλεσον, ἐν πάσῃ μακροθυμίᾳ καὶ διδαχῇ» καὶ «Τοὺς ἁμαρτάνοντας ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε»;

Λοιπόν τι; Για εσένα δεν είναι αμαρτάνοντες οι αρσενοκοίτες, επειδή «Είναι αδέρφια μας, είναι άνθρωποι που έχουν έναν προσανατολισμό…»; Όμως, επίσκοπε Ευγένιε, οι σοδομίτες είχαν έναν «προσανατολισμό» ή έχασαν τον προσανατολισμό τους και γι’ αυτό τους έκαψε πανοικεί ο Θεός ;

«Αγαπούμε τον αμαρτωλό, αλλά δεν δεχόμαστε την αμαρτία» λέει ο Κρήτης Ευγένιος αποκαλύπτοντας στη συνέντευξη πως: «…γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα [οι σοδομίτες] (και) αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»!

Πως τολμάς Αρχιεπίσκοπε Κρήτης Ευγένιε και, απροκάλυπτα ομολογείς ότι αγαπάς την αμαρτία, δηλαδή την «ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών;
Δεν άκουσες ότι ο Θεός έριξε φωτιά και θειάφι και κατέκαψε τους ενεργούς σοδομίτες, και όσους αγαπούσαν την ιδιαιτερότητα τους;

Ο Ευγένιος Κρήτης με αυτές του τις προτροπές και θέσεις, ως πνευματικός, όντως δεν είναι «άγγελος και αρχάγγελος» του φωτός, αλλά οπαδός του σκοτεινού αγγέλου.

Ο επίσκοπος Ευγένιος μπέρδεψε την αποστολή του και, λάθος διαβάζει το παράδειγμα του Κυρίου.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός συνομιλούσε με τους αμαρτωλούς για να τους σώσει διαβλέποντας τη μετάνοιά τους, όχι για να γίνει ίδιος με αυτούς, όπως εσύ Ευγένιε!


* Η συνέντευξη του Κρήτης Ευγένιου, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» στις 11/01/24