.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ο Χριστός δεν ήρθε για τους καθαρούς, αλλά για τους πληγωμένους.

Κάποτε, ήρθε στο Μοναστήρι του Οσίου Δαβίδ στην Εύβοια, όπου ήταν ηγούμενος ο Γέροντας Ιάκωβος, ένας άνθρωπος σκληρός, άθεος, με περήφανο και ειρωνικό ύφος. Ήρθε επειδή μια συγγενής του, που τον αγαπούσε, τον έπεισε «να πάει να δει εκείνον τον καλόγερο που λένε πως είναι άγιος...». 

Μπαίνει μέσα στο μοναστήρι, και βρίσκει τον Γέροντα να στέκεται ήρεμος και χαμογελαστός.

Ο άνθρωπος δεν περίμενε χειραψίες. Πάει να πει μια κουβέντα, αλλά ο Άγιος τον κοιτάζει κατάματα και του λέει γλυκά, χωρίς καν να τον ξέρει:

— Παιδί μου… αυτός που λες πως δεν υπάρχει, σε περιμένει κάθε βράδυ που κλαις μόνος σου...

Ο άθεος ταράχτηκε... Δεν είχε πει τίποτα σε κανέναν. Κανείς δεν ήξερε πως τα βράδια, μόνος του, του ξέφευγαν δάκρυα και λόγια όπως: «Θεέ μου, υπάρχεις άραγε;»

Ο Γέροντας του χαμογέλασε, του έπιασε απαλά το χέρι και του είπε:

— Ο Χριστός δεν ήρθε για τους καθαρούς, αλλά για τους πληγωμένους. 

Μην Τον φοβάσαι. Αυτός θα σε βάλει στον Παράδεισο. Όχι γιατί είσαι καλός — αλλά γιατί Τον αναζήτησες έστω με ένα δάκρυ.

Ο άνθρωπος έμεινε άφωνος. Έβαλε τα κλάματα. Τον έπιασε με λυγμούς. Εκείνη τη μέρα εξομολογήθηκε για πρώτη φορά στη ζωή του. Έμεινε στο μοναστήρι 3 μέρες. Όταν έφυγε, ήταν άλλος άνθρωπος.

Και χρόνια μετά, όταν ξαναήρθε για να προσκυνήσει, είπε σε κάποιον:— Εγώ πίστεψα στον Θεό, γιατί ένας άνθρωπος που δεν με ήξερε, μου μίλησε για την καρδιά μου, σαν να την κρατούσε στα χέρια του.

Ο Θεός δεν λέγει γιατί ψεύδεσαι, γιατί σκότωσες, γιατί έκανες εκείνην την αμαρτία... Ποτέ δεν θέτει αυτά τα ερωτήματα αφού ξέρει την απάντηση...

Η ερώτησή Του είναι: Γιατί δεν έρχεσαι σε εμένα να σε θεραπεύσω, να σε ξεκουράσω, να σε παρηγορήσω; Έλα να σε ξεκουράσω, να σε παρηγορήσω, να σε πάρω στην αγκαλιά Μου...

Μοναχή Σιλουανή Βλάντ




Σωτήρα Μου, Μή Μέ Ἀποστραφεῖς!

Σωτήρα μου, μὴ μὲ ἀποστραφεῖς!


Μὴ μὲ πετάξεις μακριὰ ἀπ᾿ τὸ θεῖο πρόσωπό Σου!


Πάρε ἀπὸ πάνω μου τὸν βαρὺ χαλκὰ τῆς ἁμαρτίας ποὺ μὲ πνίγει.


Καὶ καθὼς εἶσαι σπλαχνικὸς συγχώρεσέ μου τ᾿ ἁμαρτήματα.


Συγχώρεσε, Σωτήρα μου, τὰ ἁμαρτήματά μου.


Ὅλα ὅσα κάνω μὲ τὴ θέλησή μου ἢ χωρὶς αὐτήν.


Ὅσα φανερὰ καὶ ὅσα κρυφά, ὅσα γνωρίζω καὶ ὅσα δὲν γνωρίζω.


Ὅλα συγχώρεσὲ τα ὡς Θεός.Γίνε εὔσπλαχνος καὶ σῶσε με.


Ἀπ᾿ τὰ χρόνια τῆς νιότης, Σωτήρα μου,περιφρόνησα τὶς ἐντολές Σου!


Πέρασα τὴ ζωή μου ὁλόκληρη δουλεύοντας στὰ πάθη,μ᾿ ἀμέλεια καὶ τεμπελιά!


Γι᾿ αὐτὸ φωνάζω δυνατά, Σωτήρα μου:


Ἔστω καὶ στὸ τέλος τῆς ζωῆς μου σῶσε με.


Μέγας Κανών Αγίου Ανδρέου Κρήτης

Yπάρχει μία αίσθηση της Εκκλησιαστικής συνείδησης, ότι ο αντίχριστος δεν θα αργήσει...



Yπάρχει μία αίσθηση της Εκκλησιαστικής συνείδησης, ότι ο αντίχριστος δεν θα αργήσει να έρθει, επειδή ζούμε Εσχάτους καιρούς...

Θα σας θυμίσω, για να δείτε την Εκκλησιαστική συνείδηση, το Απολυτίκιο του Αγίου Νεκταρίου, που εκεί λέγει ότι: ''Εφάνη εις τους Εσχάτους καιρούς''...

Ενώ δεν έχομε άλλα Απολυτίκια, ψάξτε όλα τα Απολυτίκια των Αγίων όλων των Αιώνων, δέ θα δείτε πουθενά να υπάρχει αυτός ο χαρακτηρισμός: ''Έσχατοι καιροί...''

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος. (+)


“Νά Φωνάξουμε Τό …’100′ Του Θεού !!!”

π. Ανανίας Κουστένης+:

…Τι θα ’πρεπε να κάνουμε, όταν έχουμε πόλεμο; 

Να φωνάξουμε το ‘100’ του Θεού!


Τον Κύριο! Την Παναγία! Τους Αγίους! Τους ανθρώπους μας!

Να φωνάξουμε! «Κύριε, εκέκραξα προς σε»! ακούσαμε πριν λίγο.

Κράζω από μέσα μου.

Φωνάζω δυνατά. Να φωνάξουμε!

Ή έχουμε μια δυσκολία.

Δεν καθόμαστε, άμα δεν βγαίνει το πράγμα κι είναι στο αδιέξοδο.

Να γονατίσουμε! Χριστιανοί δεν είμαστε; Να γονατίσουμε κάτω και να πούμε, «Κύριε, βοήθησε μας»!

Ας κάνουμε μια Παράκληση.

Ας διαβάσουμε ένα Ψαλμό.

Ας διαβάσουμε το Ευαγγέλιο.

Εγώ πολλές φορές που δυσκολεύομαι και με το ζάχαρο και με τα βάσανα, που έχω, λέω, «Παιδιά», όποιος είν’ εκεί, «διαβάστε μου λίγο Ευαγγέλιο, να φτειαχτώ».

-Μιλάω Εξαρχειακά, έτσι, αλλά είναι η γλώσσα μας.-

«Διαβάστε μου λίγο Ευαγγέλιο, να φτειαχτώ»! Και διαβάζω δέκα σειρές, ένα κεφαλαιάκι, και μετά είν’ αλλοιώς.

Αλλάζει όλο το κλίμα. Το ’χετε δει. Το ξέρετε.

Δεν μιλάω τώρα… Σε ανθρώπους ειδήμονας μιλάω και ειδότας. Λοιπόν.

Και φτειάχνεται κανείς. Φτειάχνεται.

Και λέει ο άλλος, «Διαβάζω το Ευαγγέλιο…».

Το Ευαγγέλιο δεν το διαβάζουμε. Μας διαβάζει! Μας ακτινογραφεί.

Είδες τι ακτινογραφία μας τραβάει!

Πολλές φορές διαβάζοντάς το, βλέπουμε τον εαυτό μας μέσα. 

Πού υπολειπόμεθα, πού έχομε πλην, πού έχομε συν, και ό,τι άλλο υπάρχει. Έτσι.… 

To Ευαγγέλιο είν’ η βάση. Πρώτα είναι το Ευαγγέλιο και μετά είναι όλα τ’ άλλα.

Πρώτα το Ευαγγέλιο!

Πάνω στην Αγία Τράπεζα το Ευαγγέλιο έχουμε! 

Και το Σώμα και το Αίμα του Χρίστου. Αυτό έχουμε.

Η μισή Λειτουργία είναι το Ευαγγέλιο, η Λειτουργία των Κατηχουμένων, κι η άλλη μισή, η Λειτουργία των Πιστών, η τέλεση του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας. 

Το Σώμα και το Αίμα του Χρίστου!…

Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει, να ’χουμε σπίτι μας το Ευαγγέλιο. Ακόμη κι όταν δεν το διαβάζουμε, -τι ωραία τα λέει ο άγιος!- έχουμε ευλογία.

Όταν το διαβάζουμε λίγο, μεγαλώνει το καλό. Έχουμε και φως.

Κι όταν το διαβάζουμε περισσότερο, έχουμε περισσότερο φως.

Κι όταν το διαβάζουμε και το κάνομε, τότε έχομε τον Παράδεισο. Έχομε τον Παράδεισο! Έχομε τον Παράδεισο!

Βέβαια!

Λέγουνε μερικοί, «Διαβάζουμε και δεν καταλαβαίνουμε». «Βρε, διαβάστε και μην καταλαβαίνετε. 
Καταλαβαίνει ο άλλος και φεύγει»! … Έτσι!

Μην αφήνουμε το άγιο Ευαγγέλιο.

Μην αφήνουμε το άγιο Ευαγγέλιο!

Π. Ανανιας Κουστένης+ 

Ο Άγιος Της (Αμέτρητης!) Υ Π Ο Μ Ο Ν Η Σ !

Ὅταν ὁ Ἅγιος Νεκτάριος ἐσυκοφαντεῖτο καί καθυβρίζετο ἀπό τήν εἰσαγγελική ἀρχή, ἀπό τήν στρατιωτική ἀρχή καί ἀπό τούς ἄλλους παράγοντες τοῦ τόπου ἐκεῖ καί τόν εἴχανε ἀπομονώσει μέσα στήν αἴθουσα, ἐκεῖνος μόνο ἄκουγε….


Δέν ξέρω τί ἄκουγε, τί λέξεις… ὅτι τά παιδιά ἀπό τίς παράνομες σχέσεις του, τά εἶχε πετάξει μέσα εἰς τό πηγάδι ἐκεῖ… καί αὐτός ἀτάραχος σιωποῦσε!

Μήπως δέν ἤξερε νά ἀπαντήσει,
ἤ δέν ἦταν λόγιος,
ἤ δέν ἤξερε νά τούς καθηλώσει,
ἤ δέν ἤξερε νά τούς ἀφορίσει,
ἤ δέν ἤξερε νά τούς κεραυνοβολήσει;

Ὅλα τά ἤξερε, ἀλλά δέν ἔκανε τίποτα ἀπ’ αὐτά.

Δέν ἀπαντοῦσε καί ἁπλῶς ἐστράφη μόνο εἰς μιά στιγμή καί κοίταξε ἐπάνω εἰς τόν Κύριο πού ἦταν κρεμασμένος.

Καί ὅταν ἔφυγαν, τότε ἡ μικρή, ἡ Νεκταρία, ἡ ὁποία ἔβλεπε καί ἄκουγε ἀπό μία γωνία τό περιστατικό, πῆγε καί ἔπεσε στά γόνατα τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου καί τοῦ λέγει:

– Σεβασμιότατε, πῶς τά ἄντεξες αὐτά τά λόγια; 

Πῶς ἄντεξες Σεβασμιότατε, αὐτούς τούς χαρακτηρισμούς;

Καί δείχνοντας ὁ Ἅγιος Νεκτάριος (μία εικόνα μέ) τόν Κύριο, τῆς εἶπε:

– Αὐτός πῶς ἄκουγε;

Τί εἶπε Αὐτός παιδί μου, ὅταν κατηγορεῖτο; 

Τί εἶπε;

Καταλάβατε; Ἀλλά πού;… Ποιός μιμεῖται ἀπό ἐμᾶς τόν Χριστό;

Εἴμαστε, ἤ δέν εἴμαστε Χριστιανοί; 

Εἴμαστε…


Πεῖτε μου, ποιός μιμεῖται ἀπό ἐμᾶς τόν Χριστό σ’ αὐτές καί παρόμοιες μ’ αὐτές περιπτώσεις;…

Δημήτριος Παναγόπουλος ὁ Ἱεροκῆρυξ+

Ἁμάρτησες; Νά πενθήσεις καί σβήνει ἡ ἁμαρτία...

Ἁμάρτησες; Νὰ πενθήσεις καὶ σβήνει ἡ ἁμαρτία. 
Εἶναι τόσο κουραστικὸ αὐτό; 
Δὲν σοῦ ζητάω τίποτε ἄλλο, παρὰ μόνο νὰ λυπηθεῖς γιὰ τὴν ἁμαρτία...

Ἱερός Χρυσόστομος

Εάν ένας βασιλιάς θελήσει να καταλάβει μια εχθρική πόλη...


Εάν ένας βασιλιάς θελήσει να καταλάβει μια εχθρική πόλη, πρώτα δεσμεύει το νερό και την τροφή. Και έτσι οι εχθροί κινδυνεύοντας να πεθάνουν από την πείνα, υποτάσσονται σ΄ αυτόν...

Το ίδιο ισχύει και για τα σαρκικά πάθη. Εάν ο άνθρωπος ζήσει με νηστεία και πείνα, οι εχθροί που είναι στην ψυχή του, χάνουν τη δύναμή τους...

Αββάς Ιωάννης ο Κολοβός


«...θα αποκλείεται ο πολίτης χωρίς τον Π.Α....αν , σα να έχεις το λεγόμενο ΧΑΡΑΓΜΑ της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ»

 

HELLAS TIME

Ποιοι δεσποτάδες αποφάσισαν υπέρ του πρoσωπικoύ αριθμoύ

 

Πάθη καὶ ἀρετές

ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΑΒΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ...

ΟΠΙΣΘΕΝ ΕΜΠΡΟΣ!!!


Γράφει η Καλλιόπη Ταχτσόγλου

Χάλογουϊν - Κέλτικες τελετὲς θυσιῶν, μικρῶν παιδιῶν.
Μιὰ «ἑορτὴ» ποὺ ξεπήδησε ἀπὸ τὸ σκοτεινὸ παρελθόν, στὰς ΗΠΑ, καὶ κατέκλεισε ὅλο τὸν κόσμο - καὶ κυρίως, τιμᾶται μιὰ ὁλόκληρη ἐβδομάδα στὰ σχολεῖα, καὶ φυσικά, καὶ στὰ σχολεῖα τῆς ὀρθόδοξης Ἑλλάδος μας ποὺ μετὰ τὸν τίμιο ἐχθρό, τὸν Τοῦρκο, ἔπεσε στοὺς «ντυμένους φίλους, έχθροὺς», τοὺς Δυτικοφράγκοάμερικάνους.!!!

Ζωοφιλία - Κάθε σπίτι καὶ ἕνα ζωντανὸ φυλακισμένο, στεῖρο καὶ εύνουχισμένο. Ἕνα ζωντανὸ ποὺ δὲν θὰ ξαναπολλαπλασιαστεῖ
καὶ ποὺ εἶναι καταδικασμένο νὰ πεθάνῃ μὲ «εύθανασία» νὰ σκοτωθῇ δηλαδὴ ἀπὸ τὸν ζωόφιλό του ποὺ τόόόσο πολὺ τὸ ἀγαπᾶ τὸ«μωρό»του, τὸ «κοριτσάκι» ἢ τὸ «ἀγοράκι» του, ἡ «μαννούλα» του-καὶ ὁ «μπαμπάκας» του ἑνίοτε ( γεμίσαμε φλούφληδες ! )

Ἀφασία - Νευρολογικὴ κατάσταση ἀλαλίας, ἀδυναμίας ἐπικοινωνίας.
Αὐτὴ ἀκριβῶς ἡ κατάστασις, ἔγινε μὀδα ! Ἔγινε στύλ ! Δὲν ὑπάρχει ὁ ἄλλος, δὲν ὑπάρχει κοινωνία, δὲν ὑπάρχει λόγος
νὰ μιλᾶμε, ἔχω τὴν ἄποψή μου γιὰ ὅλα καὶ δὲν τὴν ζυμώνω μὲ κανενὸς τὴν ἄποψη, ποὺ μοῦ εἶναι ἐκ προοιμίου ἀδιάφορη.
Πνευματικὸς αὐτισμός !

Εἶμαι ὅ,τι αἰσθάνομαι - Ξυπνάω καὶ νοιώθω ἄνδρας;; ἀλεποῦ;; μαϊμοῦ; γάτα; τραπέζι;; ἔ, αὐτὸ εἶμαι ἀφοῦ αὐτὸ αἰσθάνομαι !
Ὅ,τι μοῦ πεῖ ὁ λογισμός μου, ὅ,τι μοῦ ξημερώσει ἡ μέρα,ὅ,τι μοῦ καρφωθεῖ στὸ κεφάλι ! Σὰν ὑπνωτισμένοι, καθὼς λογισμοὶ
καὶ αἰσθήματα μᾶς ναρκώνουν τὸν νοῦ, ὁποιαδήποτε ἰδέα ξεπηδήσει ἀπὸ τὴν ἀταξία τῶν αἰσθημἀτων μου τὸ κάνω πράξη, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ !

Δικαιωματισμός - Οἱ μόνοι ποὺ δὲν ἔχουν δικαιώματα εἶναι οἱ φασίστες-ἐθνικιστὲς-χριστιανοταλιμπάν -ρατσιστὲς ὀπισθοδρομικοί !
Ὅσοι δηλαδὴ σκέπτονται ἀκόμα μὲ ἁπλὴ λογικὴ καὶ ἔχουν ἀκόμα ἀντίλειψη τῆς φύσεως τῶν πραγμάτων.Αύτοί, δὲν ἔχουν δικαίωμα
διὰ νὰ ὁμιλοῦν ! Αὐτοί, ἄς πεθάνουν !

Παιδιὰ - Ἀποκλειστικὰ κατὰ προτεραιότητα οἱ νέου τύπου οἰκογένειες νὰ ἔχουν παιδιά, μὲ παρὰ φύσιν τρόπους γιὰ νὰ ταιράζαι μὲ τὰ παρὰ φύσιν τῆς ζωῆς τους.Οἱ ἄλλοι ἄς τὰ βράσουν τὰ παιδιά τους, ἄς τὰ ἐκτρώσουν.

Τέχνες οἱ ἄτεχνες -τὰ γράμματα τὰ ἀγράμματα, τὰ θέατρα, ὁ χορός, τὰ εἰκαστικά,ἡ φιλοσοφία, ἡ ἐκκλησία, ἡ ποίηση καὶ ἡ λογοτεχνία, ἐπιπλέουν γιὰ νὰ ὑπηρετοῦν τὸ προοδευτικὸ σύστημα, ἀλλιῶς, γιατί νὰ ὑπάρχουν !!

Μισῶ τὴν Πατρίδα, τὴν Οἰκογένεια, Θεὸς δὲν ὑπάρχει - εἶμαι ἐκουσίως καὶ ἐλευθέρως σκλαβωμένος ( μὲ τὴν θέλησή μου δηλαδή}

Ὅσο πιὸ ...προοδευτικὰ βαδίζουμε πρὸς τὴν πρόοδο, τόσο πιὸ πίσω γυρνᾶμε στὴν δεισιδαιμονία, τὴν σαρκολατρεία, τὸν τρόμο, τὴν
είδωλολατρεία,καὶ τὶς θυσίες μικρῶν παιδιῶν γιὰ νὰ «καλοπιάσουμε»τοὺς δαίμονες.

Ὅσο πιὸ ...δημοκρατικὰ ἐπιτρέπουμε τὰ πάντα δίχως ὄρια, τόσο πιὸ πολὺ ὁ φασισμὸς ἁπλώνεται καὶ γινόμαστε ὁ ἕνας τύραννος τοῦ ἄλλου ποὺ τολμᾶ νὰ νὰ μὴν ὑποκύπτει στὴν δημοκρατία τοῦ φασισμοῦ μου.

Ὁ κομουνισμὸς καὶ ὁ Ναζισμός ἀπέθαναν-Ζήτω καὶ τὰ δυό !
Ὄπισθεν ἐμπρός, στὰ πρὸ Χριστοῦ ξινὰ σταφύλια !!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ !


Ταχτσόγλου Καλλιόπη, 
ἠθοποιός



Ο π. Ευάγγ. Παπανικολάου διαστρέφει συστηματικά την ιεροκανονική αποτείχιση


Δεν θα αναγκάσει κανείς κανένα να διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του με το ζόρι, αλλά στην μετα-Κολυμπάρια εποχή της φοβερής παναίρεσης του οικουμενισμού και της φοβερής εκκοσμίκευσης, όλοι οφείλουν να εξηγούν στον κόσμο τί πραγματικά είναι η ιεροκανονική αποτείχιση και όχι να την διαστρεβλώνουν. Θα πρέπει επίσης να αφυπνίζουν τον κόσμο για την γενική μας πνευματική κατάπτωση και την έλλειψη ομολογιακού φρονήματος στην Εκκλησία, ξεκινώντας από τους ίδιους τους επισκόπους. Οι νανουριστές και οι συστηματικοί διαστρεβλωταί της ιεροκανονικής διακοπής μνημόνευσης -και υβρισταί στην ουσία των Αγιών Πατέρων που την θέσπισαν και πολλές φορές την ακολούθησαν οι ίδιοι στη ζωή τους- οι οποίοι μάλιστα κάνουν και διάφορα περίεργα «ανοίγματα» σε παραδοσιακές μορφές της Ορθοδοξίας, θα πρέπει να βρίσκονται πάντα στο «μικροσκόπιο» του κάθε εχέφρονος πιστού.

ΤΑΔΕ ΕΦΗ π. Ευάγγελος Παπανικολάου.

«Είμαστε ενωμένοι στην Εκκλησία μας με τους αρχιερείς μας. Καμμία αποτείχιση δεν αποδεχόμαστε. Σεβόμαστε, μνημονεύ… Αποτείχιση τί σημαίνει; Παύση του μνημοσύνου του επισκόοπου μας. Χριστός και Παναγία! Θα παύσω να μνημονεύω τον επίσκοπό μου και τα λοιπά… Κι αν έχω μία μικρή αντίθετη μικρή άποψη θα δείξει ο χρόνος ποιος έχει το δίκιο. Αλλά θα είμαι ενωμένος με την επίσκοπό μου και με την χάρη του Θεού και με τα Άγια Μυστήρια. Δεν υπάρχει αλλιώς Εκκλησία, να το ξέρετε αυτό. Θα έχουμε και την Αποστολική Διαδοχή, αναγκαία, και οι επίσκοποι κρατάνε την Αποστολική παράδοση. Να το ξέρετε, διότι κρατιέται η Αποστολική παράδοση σε όλη την Ορθοδοξία.»

Ψέμματα. Δεν κρατιέται η Αποστολική Παράδοση. Μετά την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης που ονόμασε τις αιρέσεις «εκκλησίες» δεν κρατιέται και επισήμως η Αποστολική παράδοση. Ούτε φυσικά η Αποστολική διαδοχή κρατιέται μετά το κακοκέφαλο των αχειροτόνητων της Ουκρανίας. Είναι ασήμαντα όλα αυτά για τον συμπαθή κατά τ’ άλλα π. Ευάγγελο, τα οποία θα τα λύσει ο χρόνος λέει, γι’ αυτό και δεν διακόπτει την μνημόνευση του δικού του επισκόπου που συμφωνεί με τις κακοδοξίες του Κολυμπαρίου και στήριξε με θέρμη τους διώκτες της κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας. Σύμφωνα με το δικό του σκεπτικό, αυτός, και ενώ γνωρίζει ότι στηρίζει διώκτη της Εκκλησίας, μένει ενωμένος με την Εκκλησία!! Ο π. Ευάγγελος διδάσκει τον παπικό επισκοποκεντρισμό, αντίθετα με την εντολή του Χριστού που λέει «ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ’ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν». Στην δισχιλιόχρονη ιστορία της Εκκλησίας ποιος έφερνε τις αιρέσεις τις περισσότερες φορές αν όχι οι επίσκοποι; Αν οι Πατέρες της Εκκλησίας έκαναν αυτό που μας συμβουλεύει ο π. Ευάγγελος, να περιμένουμε μέχρι να δείξει ο χρόνος, σήμερα ούτε γραμμένη δεν θα βλέπαμε την λέξη Ορθοδοξία.

ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ




Άρρωστοι Γερμανοί, μέσα σε εκκλησία!


Μια παράσταση μέσα σε έναν καθεδρικό ναό: Ημίγυμνοι παρουσίαζαν ωμά κοτόπουλα με πάνες. Ο Γερμανός πρόεδρος βρισκόταν στο κοινό.

ΒΕΡΟΛΙΝΟ — Μια παράσταση που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα σε μια καθολική καθεδρική εκκλησία στη Γερμανία, στην οποία εμφανίστηκαν ωμά, μαδημένα κοτόπουλα τυλιγμένα σε πάνες πάνω στη σκηνή — με τον πρόεδρο της χώρας και τον τοπικό αρχιεπίσκοπο στο κοινό — οδήγησε την εκκλησία και τους δημοτικούς άρχοντες να ζητήσουν συγγνώμη για το γεγονός ότι η παράσταση «προσέβαλε τα θρησκευτικά συναισθήματα».

Η παράσταση, με τίτλο «Westphalia Side Story», ήταν μέρος των εορτασμών της 15ης Μαΐου για την 1250ή επέτειο της Βεστφαλίας, μιας περιοχής στη βορειοδυτική Γερμανία.

Βίντεο δείχνει μια γυναίκα και δύο άνδρες χωρίς πουκάμισα να τραγουδούν το «Fleisch ist Fleisch» («Το κρέας είναι κρέας») — προφανώς παρωδώντας το ποπ τραγούδι «Live is Life» της αυστριακής μπάντας Opus από το 1984 — με δρεπάνια και να χορεύουν με τα νεκρά κοτόπουλα στη σκηνή μπροστά από το ιερό του καθεδρικού ναού του Πάντερμπορν.

Η εταιρεία bodytalk δήλωσε την Παρασκευή ότι η παράσταση περιλάμβανε αποσπάσματα από το «Westphalia Side Story» — που παραπέμπει στο αμερικανικό μιούζικαλ «West Side Story».

Η τελική παράσταση, η οποία θα κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο, αναμένεται να είναι μέρος του πολιτιστικού προγράμματος για τον εορτασμό των 1.250 χρόνων.

«Δεν είχε καμία πρόθεση να είναι παρωδία», δήλωσε ο συνιδρυτής της bodytalk, Rolf Baumgart, σε email προς το Associated Press. «Καθώς η Βεστφαλία είναι μια αγροτική περιοχή με ταραχώδη ιστορία, η έρευνά μας επικεντρώθηκε σε αυτό».

Το θέαμα προκάλεσε επίσης μια διαδικτυακή διαμαρτυρία — που υπογράφηκε από περισσότερους από 22.000 ανθρώπους μέχρι την Παρασκευή το απόγευμα — η οποία ζητά από τον αρχιεπίσκοπο του Πάντερμπορν, Udo Bentz, να ζητήσει προσωπικά συγγνώμη και να κάνει μετάνοια. Οι υπογράφοντες θέλουν επίσης να επανακαθιερώσει τον καθεδρικό ναό, αφού «βεβηλώθηκε από αυτή την παράσταση».

Σε μια δήλωση που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του καθεδρικού ναού περισσότερο από μια εβδομάδα μετά την παράσταση, η Περιφερειακή Ένωση της Βεστφαλίας-Λίππε και η ηγεσία της εκκλησίας δήλωσαν ότι το περιεχόμενο της παράστασης δεν ήταν γνωστό στους διοργανωτές ή στον χώρο διεξαγωγής.

Ο καθεδρικός ναός, σύμφωνα με τη δήλωση, φιλοξενεί συχνά πολιτιστικές εκδηλώσεις και έχει ξεκινήσει μια εσωτερική έρευνα. Υποσχέθηκαν επίσης να εξετάζουν πιο προσεκτικά τις προτεινόμενες εκδηλώσεις στο μέλλον.

Το γραφείο του Γερμανού Προέδρου Frank-Walter Steinmeier δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλιο την Παρασκευή.

πηγές:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-14760449/condemn-blasphemy-cathedral-art-performance-sees-half-naked-actors-dance-chickens-nappies.html

https://apnews.com/article/dancing-with-chickens-show-germany-paderborn-cathedral-e116b572d7f55f2b123f8e7e8c456a15

ΤΑ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ: ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΓΑΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 4 ΑΝΔΡΕΣ!

Προτεστάντισσα πάστορας σε πλήρη σύγχυση "ευλογεί" (!;;) "πολυγάμο" ανάμεσα σε τέσσερεις άντρες.

Απορία:

από πότε επιτρέπεται στη Γερμανία ο γάμος ανάμεσα σε παραπάνω από δύο άτομα;


Η κυριούλα της φωτογραφίας ονομάζεται (τρε-)Lena Müller. Σπούδασε Μαθηματικά αλλά όταν μετακόμισε στο Βερολίνο και μέσα από την εμπλοκή της στο έργο της προτεσταντικής νεολαίας, καταλήφθηκε από έναν θρησκευτικό αχταρμά μέσα από το φολκλόρ και «την εμπειρία της κοινότητας, τα βράδια γύρω από τη φωτιά (τραγουδώντας κουμπαγιά), το μαγείρεμα, το τραγούδι και την προσευχή μαζί». 

Με την έναρξη ενός δεύτερου πτυχίου στην προτεσταντική θεολογία η (τρε-)Lena έμπλεξε τα μπούτια της περισσότερο από ποτέ, ερμηνεύοντας ή μάλλον ξεχειλώνοντας την Βίβλο ώστε να ταιριάζει στη δική της ζωή και κοσμοθεωρία της ροζ ξεμαλλιασμένης κόμης της. 

Κεντρικό ερώτημα στις θολωμένες της αναζητήσεις είναι αν πρέπει να λάβει την Αγία Γραφή κυριολεκτικά ή αλληγορικά “ως πάστορας και σύγχρονη, επιστημονικά επηρεασμένη γυναίκα” μπορεί να ερμηνεύεσει την Αγία Γραφή με νέα σύγχρονα δεδομένα.

(Τρε-) Lena μου, λυπούμαστε που θα σε σοκάρουμε αλλά πιο ξεκάθαρο δεν γίνεται:

Ματθ. 19,4 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς· οὐκ ἀνέγνωτε ὅτι ὁ ποιήσας ἀπ᾿ ἀρχῆς ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτοὺς καὶ εἶπεν,

Ματθ. 19,5 ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ κολληθήσεται τῇ γυναικὶ αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν;

Ματθ. 19,6 ὥστε οὐκέτι εἰσὶ δύο, ἀλλὰ σάρξ μία. ὃ οὖν ὁ Θεὸς συνέζευξεν, ἄνθρωπος μὴ χωριζέτω.


Η “πάστορας” (Τρε-)Lena, με διαστημικό ασημί πατούμενο, δημοσίευσε μια φωτογραφία στο Instagram που τη δείχνει να τελεί έναν …«πολυγάμο», όπου «ευλογεί» τέσσερεις νέους άνδρες που στο εξής θα ζουν σε έναν «γάμο» σύμφωνα με τη δική τους κατανόηση.

Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε ότι αυτή η κοινωνία είναι άρρωστη και η προτεσταντική επίσημη εκκλησία ταυτόχρονα, τότε κανείς πλέον δεν μπορεί να σας βοηθήσει.

(Γιατί βάζει στο post της στο Instagram αστερίσκο στη λέξη “Θεός”; Συνήθως, τέτοια σύμβολα μπαίνουν σε υβριστικές λέξεις, όπως τί μαλ@κίες λές (Τρε-)Lena μου;)


απλά ασχολίαστο…