.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ




«Τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα 
δημοσίως να ελέγχονται» 
[Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος]

Τον τελευταίο καιρό, πριν και ειδικά μετά την οικουμενιστική φιέστα της Κρήτης, μία σειρά κατευναστικών προς το ποίμνιο άρθρων έχουν εμφανιστεί στο διαδίκτυο. Δυο χαρακτηριστικά που έπεσαν στην αντίληψή μου είναι το ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ από την Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου του Αγίου Όρους, και «Οι μεγαλομάρτυρες του διαδικτύου και η αλήθεια της πίστης » του π. Βαρνάβα Γιάγκου. Το θέμα της κατακρίσεως επίσης έχει γίνει δημοφιλές στο διαδίκτυο ωσάν να χτυπήθηκε ξαφνικά το ποίμνιο από τη μάστιγα της συγκεκριμένης αμαρτίας. Τέλος, δεν παραλείπεται η οικειοποίηση των Αγίων (η ανοιχτή πληγή των οικουμενιστών) για να μας περάσουν συγκεκριμένα ‘μηνύματα’. Κλασσικό παράδειγμα είναι το βίντεο που ξετρύπωσε ‘όλως τυχαίως’ και έπειτα από τόσα χρόνια η Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας, στο οποίο, ο Άγιος Παΐσιος ασπάσθηκε το χέρι του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου κατά τη διάρκεια επίσκεψης του δεύτερου στην Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου του Αγίου Όρους τον Νοέμβριο του 1992.

Τούτο το τελευταίο αποτελεί σαφέστατο δείγμα του πως μας βλέπουν και πως μας θέλουν να είμαστε, άλογα υποταγμένα πρόβατα, και θα πρέπει να ηχήσει το εσωτερικό μας καμπανάκι για την «εκκλησία» που οραματίζονται. Χαμηλού επιπέδου προπαγάνδα συναισθηματικής φύσεως που απευθύνεται σε ανοήτους.


Γνωρίζουμε πολύ καλά την συνετή συμπεριφορά των Αγίων, τον σεβασμό τους προς τους ιεράρχες της Εκκλησίας, αλλά και την κάθετη και ξεκάθαρη στάση τους απέναντι στην αίρεση. Το 1992 ο νυν Πατριάρχης δεν είχε εκδηλώσει τις βλάσφημες αισχυντοσύνες που απερίφραστα εκδηλώνει τώρα, ενώ ο Πατριάρχης Αθηναγόρας όταν τις εκδήλωσε έλαβε και την ανάλογη απάντηση –διακοπή μνημόνευσης του ονόματός του από το 1970 μέχρι το θάνατό του το 1972- από τον αγιορειτικό μοναχισμό με πρωτοστατούντα σε αυτήν την ενέργεια τον Άγιο Παΐσιο, τότε μοναχό στην Ι. Μ. Σταυρονικήτα.

Όλα αυτά και πολλά άλλα κάνουν ορισμένους από εμάς τους «μεγαλομάρτυρες του διαδικτύου», όπως ειρωνικά μας αποκάλεσε ο σεβαστός π. Βαρνάβας Γιάγκου, να θέλουμε να επιστήσουμε την προσοχή των λογικών προβάτων του Θεού σε ορισμένα χαρακτηριστικά που συνιστούν συντονισμένη προπαγάνδα με συγκεκριμένη ‘γραμμή’. Δεν γνωρίζουμε αν οι αρθογράφοι έχουν συνειδητή επίγνωση αυτού που κάνουν και εννοείται πως δεν είναι δουλειά μας να τους κρίνουμε. Εμείς θα σχολιάσουμε απλά τα γραφόμενα. Ο Θεός θα τους κρίνει όπως θα κρίνει και εμάς.

Κοινό στοιχείο και των δύο άρθρων που προανέφερα είναι καταρχάς η υιοθέτηση μίας αυθεντίας η/και αποκλειστικότητας στον πνευματικό αγώνα, στο βίωμα, στην αγάπη, στα ‘ψιλά γράμματα’ της Πίστης που οπωσδήποτε εμείς οι απνευμάτιστοι δεν κατέχουμε, για να πέσει μετά βαρύς ο πέλεκυς στις πιο ακραίες συμπεριφορές που επιλεκτικά αποφάσισαν να θίξουν οι γράφοντες έτσι ώστε να τους απονέμουν στο τέλος.. διαδικτυακό τρελλόχαρτο (λόγω κάποιας επικίνδυνης ψυχοπαθολογίας) και ‘εξιτήριο από τον παράδεισο’ (λόγω της εμπαθούς καρδιάς τους). Έπειτα, γίνεται μία ‘ανεπαίσθητη’ μεταφορά του ειδικού στο γενικό και ξαφνικά αυτό για το οποίο μιλούσαν ‘κρέμεται’ πάνω από τα κεφάλια ολονών μας.

Ο στόχος επετεύχθη. Οι γράφοντες φυσικά ‘δεν’ το πρόσεξαν ιδιαίτερα αυτό και συνεχίζουν να μιλάνε αρνητικά ωσάν να απευθύνονται ακόμα στην αρχική αρνητική ομάδα/πρόσωπο που είχαν επιλέξει γνωρίζοντας όμως ότι τώρα μιλάνε στη νύφη για να ακούει η πεθερά (το ευρύτερο κοινό δηλαδή). Καμμία αναφορά σε κάτι θετικό, όλα στραβά κι ανάποδα τα κάνουμε και αυτό που κυριαρχεί στο τέλος είναι ένα βαρύ κατηγορώ. Μην μιλάτε. Δείτε τα χάλια σας και αφήστε τους άλλους. Είστε αμαρτωλοί, δεν είστε Άγιοι για να μιλήστε. Υπάρχουν άλλα κίνητρα πίσω από το ενδιαφέρον σας.

Όλοι έτσι είμαστε σεβαστοί πατέρες; Δεν υπάρχει ούτε ένας βλογημένος Χριστιανός με ισορροπημένας τα φρένας ανάμεσά μας; Ισορροπημένοι είναι μόνο εκείνοι που «ανησυχούν» αλλά δεν μιλάνε; Και πως γνωρίζετε τον πνευματικό αγώνα του καθενός μας; Μας βλέπετε πίσω από κάποια κλειδαρότρυπα; Πως γνωρίζετε τον τρόπο που ενεργεί ο Θεός στον καθέναν από εμάς; Και εν πάση περιπτώσει, μέσα σε όλο αυτό το πανδαιμόνιο που έχουν δημιουργήσει οι εκπέσοντες από την Εκκλησία του Χριστού οικουμενιστές, θεωρείτε ότι το πρωτεύον ζήτημα είμαστε εμείς;Την ώρα που ο λύκος έχει μπει μέσα στο μαντρί θεωρείτε πως καθήκον σας, ως ποιμένες, είναι να κατσαδιάζετε τα πρόβατα επειδή βελάζουν πανικοβλημένα; Είναι αυτός ο ρόλος σας ή ρόλος σας είναι πρώτα να τα απομακρύνετε από τον λύκο και να τα οδηγήσετε σε ασφαλές μέρος; Κάντε το αυτό πρώτα, σώστε τη ζωή τους -την ψυχή τους στην προκειμένη περίπτωση- και έπειτα υποδείξτε τους τις αδυναμίες τους. Εκτός εάν πιστεύετε ότι σώζονται και εκτός Εκκλησίας.

Σεβαστοί πατέρες, με όλο το σεβασμό και ας με συγχωρέσει ο Θεός αν σας αδικώ, δείχνετε σα να μην θέλετε η/σα να αδυνατείτε να τα οδηγήσετε σε ασφαλές μέρος γι’ αυτό και επιλέξατε να μιλήσετε για τα ‘κακά πρόβατα’ και όχι για τον ‘κακό λύκο’. Την ώρα που η Εκκλησία απειλείται με σχίσμα και ο οικουμενισμός κατοχυρώθηκε «συνοδικά» θα περιμέναμε από εσάς να μας μιλήσετε για το πώς ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ την πίστη μας αυτούς τους δύσκολους καιρούς, χωρίς να προκαλούμε, χωρίς να πέφτουμε στο αμάρτημα της κατάκρισης για παράδειγμα. Ναι, σ’ αυτά τα θέματα είμαστε όλο αυτιά αλλά δεν σας ακούσαμε ποτέ να μας προσεγγίζετε με αυτόν τον τρόπο. 

Θα περιμέναμε εσάς τους ίδιους να παίρνατε ξεκάθαρη θέση για την παναίρεση του οικουμενισμού, για όλα αυτά που συνέβησαν στην ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης, για τις απανωτές βλασφημίες του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου απέναντι στο πνεύμα των Πατέρων της Εκκλησίας που μας έχουν κατασκανδαλίσει. Αν μιλούσατε ξεκάθαρα οι περισσότεροι από εσάς για αυτά τα θέματα πόσοι από εμάς δεν θα χρειαζόταν να μιλήσουμε; Εσείς όμως την ώρα του κακού χαμού ψάχνετε για «μαύρα πρόβατα» και μου ‘ρχεται τώρα στο νου η σοφή λαϊκή παροιμία που λέει «όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια».

Άκρως απογοητευτικό ήταν το άρθρο της Ι. Μ. Κουτλουμουσίου.Από ένα προπύργιο της Ορθοδοξίας θα περίμενε κανείς να διαβάσει καθαρό Πατερικό Λόγο τούτες τις ώρες και όχι μια φιλοσοφική προσέγγιση λογοτεχνικής υφής που καταλήγει στον εφ(ησυχασμό). Γίνεται μάλιστα και αναφορά (η μόνη αναφορά για την ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης) στο «ένα καλό που έγινε στην πρόσφατη Σύνοδο της Κρήτης», τη «μνεία στην ησυχαστική παράδοση και στις Συνόδους που την επικύρωσαν». Μία θεολογική παράδοση μας λέει «που ομολογεί την πραγματική προσωπική μετοχή στις άκτιστες ενέργειες του Θεού» και που «είναι η ουσία που χωρίζει εμπειρικά την ορθοδοξία από την αίρεση.»

Άρα εμείς μπορούμε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο επειδή έγινε ΜΝΕΙΑ σε εκείνο που μας διαχωρίζει από την αίρεση και να αγνοήσουμε τις ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ που έκαναν τους Πατέρες της Εκκλησίας ΑΝΑΜΝΗΣΗ και τις αιρέσεις «εκκλησίες». Ζήστε την Ορθοδοξία μυστικά αδελφοί μας λέει η Ι. Μ. Κουτλουμουσίου, ούτως ή άλλως μία προσωπική σχέση με το Θεό είναι, και μην ασχολείστε με τα υψηλά πατώματα της διοικήσεως. Νοιώστε σπέσιαλ και ευνοημένοι διότι εδώ ολόκληρη Σύνοδος έκανε μνεία (χρυσώνω το χάπι λέγεται αυτό) στο ότι μόνο εσείς έχετε πραγματική μετοχή στις άκτιστες ενέργειες του Θεού. Γιατί παραπονιέστε λοιπόν; Γιατί γκρινιάζετε αχάριστοι; Τι άλλο θέλετε; Μπορεί να γίνατε μία από τις πολλές τώρα αλλά και τι μια!! σαν και σας καμμία άλλη!!

Αναμένετε στο ακουστικό σας μας λέει η Ι. Μ. Κουτλουμουσίου διότι ο χρόνος θα «δοκιμάσει την ποιότητα και αντοχή των πραγμάτων». Μόνο που ο χρόνος σεβαστοί πατέρες είναι περίεργο πράγμα. Όντως συμφωνώ ότι στο μέλλον θα δοκιμάσει τα τωρινά αλλά και τούτη την ώρα δοκιμάζει τα παρελθόντα και δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς την μεροληπτική στάση που παίρνετε σε αυτό το άρθρο. Βλέπετε κάποια «ποιότητα» σε όλα αυτά που έχουν συμβεί, δηλαδή δεν είστε σίγουροι, το σκέφτεστε ακόμη, και βάζετε την Αλήθεια του Χριστού σε γύψο και τον χρόνο κριτή Της. 2016 χρόνια δεν είναι αρκετά, χρειάζονται κι άλλα.

Φανταστείτε που θα βρισκόταν τώρα η Εκκλησία εάν σκεφτόντουσαν με τον ίδιο τρόπο οι Ομολογητές και οι Μάρτυρές της Πίστεως. Βλέπετε «ευγένεια» και «σοβαρότητα» μόνο σε εκείνους που απλά «ανησυχούν» ενώ οι άλλοι είναι παρανοϊκοί που ψάχνουν για «βαρβάρους» διότι «αυτοί είναι μια κάποια λύσις» στη μίζερη ζωή τους. Κάνατε και ένα ψυχογράφημα σε έναν άνθρωπο και το πετάξατε έτσι ‘αθώα’ στο κείμενο σα γενικόλογο συμπέρασμα, ότι μάλλον πίσω από αυτές τις «φαινομενικά γενναίες και ασυμβίβαστα ορθόδοξες συμπεριφορές» κρύβεται μια «επικίνδυνη παθολογία». 

Και όλα αυτά επειδή ρωτήσατε κάποιον γιατί ασχολείται συνεχώς και αποκλειστικά με τους άλλους και τις αιρέσεις και δεν ασχολείται με τις αμαρτίες του και την πνευματική του καλλιέργεια και εκείνος σας απάντησε «Γιατί αυτό εμένα μου δίνει ζωή». Εδώ ομολογώ ότι σχίζω το πτυχίο μου. Εν πάση περιπτώσει εάν εσείς κρίνετε έτσι έναν άνθρωπο επειδή ασχολείται αποκλειστικά με τις αιρέσεις και τους άλλους, πως εμείς πρέπει να σας κρίνουμε που σε όλο το κείμενο ασχοληθήκατε αποκλειστικά με αυτόν;

Το άρθρο της Ι. Μ. Κουτλουμουσίου κλείνει με τη μέθοδο του «στρίβειν δια του αρραβώνος». Μπορεί να μην πήρε θέση (ή μάλλον πήρε) αλλά .. υπάρχουν οι Άγιοι. Μας λέει, ο λαός θα αναζητήσει, θα παραλάβει και θα φυλάξει την αλήθεια των Αγίων, «των ταπεινών φίλων του Θεού με τη φωτισμένη καρδιά, που έχουν κάνει το δόγμα ζωή. .. Αυτή η αλήθεια θα μείνει». Έχασε ποτέ αυτήν την αλήθεια ο πιστός λαός για να την ξαναβρεί σεβαστοί πατέρες; Ο πιστός λαός την έχασε ή οι ‘ποιμένες’ του που βρήκαν ερωμένες; Κι αν ποτέ ο λαός παρασυρόταν στην πλάνη από ποιους παρασυρόταν; Από μόνος του ή από τους ‘ποιμένες’ του; Και ο δικός σας ρόλος ποιος είναι; Ή μήπως ακόμα ψάχνετε να βρείτε αυτήν την αλήθεια;

Τελικά, αν δεν υπήρχε και αυτός ο έρμος ο πιστός λαός δεν ξέρω που θα ήταν τώρα αυτή η πίστη. Ορθώς είχε πει ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς ότι όταν η Εκκλησία απαγορεύσει στη γιαγιά να ελέγξει τον Πατριάρχη τότε θα διαλυθεί. Διότι η γιαγιά δεν έχει ούτε τα αξιώματα, ούτε τις θεσούλες, ούτε τα χρήματα, ούτε τίποτα που να μπαίνει ανάμεσα στην προσωπική της σχέση με το Θεό. Η πικρή αλήθεια λοιπόν είναι ότι ο πιστός λαός κινδύνευε και κινδυνεύει κυρίως από τους ‘ποιμένες’ του σεβαστοί πατέρες, οι οποίοι φαίνεται πως ξέχασαν τους Αγίους και τους θυμούνται μόνο όταν και όπως τους συμφέρει. Και πολλές φορές δεν ήταν αρκετό απλά ο πιστός λαός να «φυλάξει» την πίστη του, έπρεπε να την ομολογήσει και να την ποτίσει με το αίμα του.

Αν η Ι. Μ. Κουτλουμουσίου έφτιαξε ένα ψυχογράφημα, ο σεβαστός π. Γιάγκου έφτιαξε ένα ερωτηματολόγιο. Ο λόγος; Πάνω κάτω ο ίδιος. Για να ερευνήσουμε τα βαθύτερα κίνητρά μας σε περίπτωση που πίσω από τον ζήλο μας για την υπεράσπιση «των αληθειών» κρύβεται μια ανάγκη για αυτοπροβολή και αναζήτηση ενός νοήματος στη ζωή μας που δεν έχουμε. Τα θέματα αυτά είναι πολύ σοβαρά και για να τα θίξει κάποιος χρειάζεται βαθιά ταπείνωση μας λέει ο π. Γιάγκου. 

«Οι Άγιοί μας από ταπείνωση απέφευγαν να μιλήσουν και εμείς ξενυχτούμε για να γράφουμε σε ιστοσελίδες ανώνυμα μηνύματα, προκειμένου να υπερασπιστούμε «τις αλήθειες της πίστης μας» σε κατάσταση πνευματικής ακηδίας. Κάποτε υπήρχαν οι μάρτυρες του αίματος, οι μάρτυρες του ιδρώτα και σήμερα οι ψευδομάρτυρες του υπολογιστή, του καναπέ και του facebook». «Υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες με υβριστικές, προσβλητικές εκφράσεις και βίαιες συμπεριφορές «πιστοί» υπερασπίζονται τις αλήθειες της Ορθοδοξίας. Με πνεύμα έξω από το εκκλησιαστικό και ευαγγελικό βίωμα και τρόπο, είναι αδύνατο και ανεπίτρεπτο να αγγίζουμε θεολογικά θέματα. Χρειάζεται «καθαρή καρδιά ως καρπός προσευχής και μετανοίας.» Και ο π. Γιάγκου αναρωτιέται αν τελικά υπάρχει κάποιο ορθόδοξο χριστιανικό ιστολόγιο στο οποίο θα μπορούσε κανείς να βρει το πνεύμα του Θεού.

Δεν ξέρω τι ήταν αυτά που διαβάσατε και σας εξόργισαν τόσο πολύ π. Γιάγκου, αλλά παρ’ όλη την αγάπη και τη συγχωρητικότητα που ζητάτε να δείχνουμε στους κακούς, στους αμαρτωλούς, στους αδύνατους και στους φονιάδες, νοιώθω ότι αν οι αυτοί οι άνθρωποι που σας εξόργισαν ήταν χταπόδια, όχι μόνο θα τους είχατε λιώσει στο τσιμέντο από το κοπάνημα, θα τους είχατε εξαϋλώσει κυριολεκτικώς.
Οφείλω να σχολιάσω ορισμένα πράγματα από το άρθρο σας, όχι διότι διαφωνώ απαραιτήτως με όλα όσα γράφετε, αλλά επειδή βλέπω ότι και εσείς, όπως και η Ι. Μ. Κουτλουμουσίου, δείχνετε μία προτίμηση στον σχολιασμό σας και κάνετε ανυπόστατες γενικεύσεις. 

Επιλέγετε ένα κακό δείγμα, το μαυρίζετε, και έπειτα αφήνετε ‘ανέμελα’ να νοηθεί ότι ενδεχομένως αυτός να είναι και ο κανόνας «Αν σήμερα θελήσει ένας άνθρωπος να ψάξει την αλήθεια αναζητώντας τον Θεό και μπει σε ορθόδοξα χριστιανικά ιστολόγια για να γευτεί το πνεύμα του Θεού, θα εμπνευστεί ή θα απομακρυνθεί τελείως; Αυτό είναι ένα κριτήριο που αποκαλύπτει πού βρισκόμαστε.» Καμμία καλή κουβέντα, κανένας καλός λόγος, όλα είναι λάθος για εσάς.
Γράφετε πως οι Άγιοι απέφευγαν να μιλήσουν από ταπείνωση. 

Επιτρέψτε μου αλλά, οι Άγιοι δεν εξασκούνταν στην ταπείνωση όταν συναντούσαν αιρέσεις, ούτε φυσικά τις απέφευγαν για να δείξουν ταπεινοί. Οι Άγιοι ήταν απλά Άγιοι, ήταν ταπεινοί σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους και έκαναν τα πάντα και σε όλες τις περιπτώσεις πολύ καλύτερα από εμάς. Στα θέματα των αιρέσεων δε οι θέσεις των Αγίων ήταν ξεκάθαρες, διότι γνώριζαν ότι όσο ταπεινοί κι αν ήταν, όσες αρετές κι αν είχαν, έξω από την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία δεν θα σωζόντουσαν. 

Εμείς καλούμαστε να μιμηθούμε τους Αγίους και δεν μπορούμε να τους παίρνουμε αλα καρτ. Δεν βγάζει νόημα να πρέπει να τους μιμηθούμε μόνο στις αρετές και όχι στην ομολογία της Πίστεως, χωρίς την οποία (την ορθή Πίστη) οι αρετές πάνε στράφι. Είπε κανείς ότι θα τα κάνουμε όλα τέλεια; Όχι φυσικά. Εσείς όμως αντί να μας βοηθήσετε μας κόβετε τα πόδια. Βάζετε όρους ακόμα και στο πως θα πρέπει να μιμηθούμε τους Αγίους. Μας μιλάτε από τη μία για την πρόνοια του Θεού, για το εκκλησιαστικό βίωμα, και ταυτόχρονα μπαίνετε τροχονόμοι στην προσωπική μας σχέση με τους Αγίους. Γιατί; Δεν την εμπιστεύεστε;

Υπάρχει κάποιο «αγιόμετρο» το οποίο πρέπει να περάσουμε για να ομολογήσουμε; Αν ο ληστής επάνω στο σταυρό περίμενε να γίνει πρώτα άγιος, και αφού απαντήσει και το ερωτηματολόγιό σας μετά να ομολογήσει, θα έκανε ποτέ ομολογία; Που θα βρισκόταν τώρα; Είχε έστω και μια «επόμενη ημέρα» ο ληστής στη διάθεσή του για να κάνει κάτι απ’ όλα αυτά που θέτετε ως προϋποθέσεις; Ομολογία έκανε ο ληστής εκείνη τη στιγμή με συντετριμμένη την καρδιά και με λίγες λέξεις διέγραψε μια ζωή αμαρτίας και απιστίας. Τι ξέρετε εσείς για την δική μας «επόμενη ημέρα»; Πως ξέρετε πως ενεργεί ο Θεός στον καθέναν από εμάς; Πως ξέρετε για τον δικό μας πνευματικό αγώνα; Έχει ο Θεός το ίδιο μέτρο για όλους μας; Και πόσοι Άγιοι έγιναν Άγιοι ακριβώς επειδή ομολόγησαν και μαρτύρησαν; Και όλοι αυτοί οι λαϊκοί που ομολόγησαν, όπως στη Σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας, μήπως τώρα βρίσκονται στο πυρ το εξώτερον επειδή δεν ήσαν Άγιοι και επειδή βιάστηκαν και δεν εμπιστεύθηκαν την πρόνοια του Θεού; Δεν παίζει η δική τους αντίδραση να ήταν μέσα στο Σχέδιο του Θεού;

Σας ενοχλούν οι υβριστικές και προσβλητικές εκφράσεις. Συμφωνώ μαζί σας κι εμένα με ενοχλούν ειδικά στον εαυτό μου και κάθε φορά που πάνω στα νεύρα μου θα πω και κάτι παραπάνω το χιλιομετανιώνω. Πείτε μου όμως, διότι κάποια στιγμή σ’ αυτόν τον ιερό Τόπο θα πρέπει να μάθουμε να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους. Πως σας φαίνεται η πολιτισμένη, άψογη, αρχαιοπρεπής μάλιστα γλώσσα του Οικουμενικού Πατριάρχη; Κανένα ψεγάδι, καμμία παρεκτροπή, με το σεις και με το σας όπως λέει και ο λαός, όλος ευγένεια και αγάπη. Κι όμως, το δηλητήριο της αίρεσης με το οποίο έχει ποτίσει την Εκκλησία χρησιμοποιώντας αυτήν ακριβώς τη γλώσσα ρέει άφθονο. Αυτό δεν σας ενοχλεί; Διότι αν δεν σας ενοχλεί τότε έχουμε βασικό πρόβλημα ουσίας και δεν ξέρουμε για τι μιλάμε. Δεν ξέρουμε για ποιον Θεό μιλάμε, για ποια Εκκλησία μιλάμε, για ποιους Πατέρες μιλάμε, για ποια αλήθεια μιλάμε, για ποιο εκκλησιαστικό και ευαγγελικό βίωμα μιλάμε. Αν πάλι σας ενοχλεί και προτρέχω διότι ήδη γράφετε άρθρο επ’ αυτού, τότε με συγχωρείτε.

Δεν γνωρίζω αν το έχετε καταλάβει σεβαστέ π. Γιάγκου αλλά οι τελευταίες σας παράγραφοι, ειδικά οι τελευταίες δύο, συμφωνούν απόλυτα με την εξαιρετική ομιλία του π. Πέτρου Χιρς. Είμαι βέβαιη ότι την έχετε ακούσει. Από Αγγλικανός, έγινε Ρωμαιοκαθολικός και έπειτα Ορθόδοξος. Πως έγινε; Μπήκε σε μία απλή Εκκλησία που έτυχε μάλιστα να ήταν Ελληνική, μας λέει. Μέσα ήταν ο ιερέας, ο ψάλτης και μία γριούλα. Δεν έκαναν τίποτα παραπάνω εκείνοι για να τον πείσουν να αλλάξει την πίστη που τότε είχε, έκαναν απλά αυτό που πάντα έκαναν … ο ιερέας λειτουργούσε, ο ψάλτης έψελνε, η γριούλα προσευχόταν. Κι όμως, ο Θεός του μίλησε τότε χωρίς εκείνοι να κάνουν τίποτα παραπάνω από αυτό που πάντα έκαναν.Κρατήστε την πίστη σας μας λέει ο π. Χιρς, και τα υπόλοιπα θα τα κάνει ο Θεός.

Νομίζω πως οι πιο κατάλληλοι αποδέκτες αυτών των δύο τελευταίων παραγράφων που συμφωνούν και με το πνεύμα του π. Χιρς δεν θα έπρεπε να ήμασταν εμείς π. Γιάγκου αλλά όλοι εκείνοι που τρέχουν στους περιβόητους ‘διαλόγους’ με τους αιρετικούς προσπαθώντας με τα δικά τους λόγια να αντικαταστήσουν το έργο του Θεού. Τα αποτελέσματα αυτής της ύβρεως τα βλέπουμε, εμείς δεν είμαστε τίποτε άλλο παρά ένα από τα θύματά της.


Η ευτυχία βρίσκεται μέσα στον ίδιο σας τον εαυτό



Η ευτυχία βρίσκεται μέσα στον ίδιο σας τον εαυτό, και Μακάριος είναι ο άνθρωπος που το κατάλαβε αυτό. Εξετάστε την καρδιά σας και δείτε την πνευματική της κατάσταση. Μήπως έχασε την παρρησία της προς το Θεό; Μήπως η συνείδηση διαμαρτύρεται για παράβαση των Εντολών Του; Μήπως σας κατηγορεί για αδικίες, για ψέματα, για παραμέληση των καθηκόντων προς το Θεό και τον πλησίον; Ερευνήστε μήπως κακίες και πάθη γέμισαν την καρδιά σας, μήπως γλίστρησε αυτή σε δρόμους στραβούς και δύσβατους.

Άγιος Νεκτάριος

Για τη ζωή του αμαρτωλού

Επιστολή στον κλειδαρά Ι. Τ. .
Κάποιος άνθρωπος κληρονόμησε μεγάλο πλούτο από τον πατέρα του. Όμως χρησιμοποίησε όλο τον κληρονομημένο πλούτο για το χτίσιμο, τη στερέωση και τη διακόσμηση ενός σπιτιού. Και ζούσε μόνος σ’ αυτό το σπίτι. Ούτε πήγαινε σε κανέναν ούτε δεχόταν κανέναν από τους καλούς ανθρώπους. Για τον εαυτό του δεν έδινε τίποτα˙ όλα για το σπίτι. Άπλυτος , αχτένιστος, με κουρέλια, άσιτος, τσιγκούνης για τον εαυτό του και τους άλλους, τα έδινε όλα μόνο για το σπίτι, στο οποίο έμενε. Χρόνια οι γείτονές του δεν μπόρεσαν να δουν το πρόσωπό του. Αλλά το σπίτι του απ’ έξω ήταν τόσο στολισμένο, ώστε ο καθένας από τους ξένους και τους περαστικούς αναφωνούσε από θαυμασμό. Άκουγε εκείνος ο άνθρωπος κάθε λόγο θαυμασμού για το σπίτι του, και αυτό ήταν η μόνη του ευχαρίστηση. «Πώς να ΄ναι εκείνος που κατοικεί σε τέτοιο παλάτι!», αναρωτιόντουσαν οι περαστικοί. 
Αλλά το πρόσωπο του νοικοκύρη κανένας δεν είδε...
Τελικά, όταν αυτός σκόρπισε για το σπίτι ό,τι είχε και δεν είχε, έφερε τον ίδιο του τον εαυτό μέχρι απελπισίας από την πείνα. Όμως μία μέρα χτύπησε κεραυνός το σπίτι του, και το έκαψε. Και το σπίτι κάηκε από τις φλόγες, και εκείνος με δυσκολία σώθηκε βγαίνοντας στο δρόμο. Βλέποντάς τον ο λαός στην πόλη, φοβήθηκε, αφού ήταν σαν σκιάχτρο: μαύρος, ξερός, κουρελιασμένος, ακάθαρτος. Και ο καθένας τον απέφευγε σαν κάποιο τέρας. 
Στην απελπισία του πήρε τον δρόμο που οδηγούσε έξω από την πόλη, ούτε ξέροντας και ο ίδιος που πάει. Στον δρόμο τον συνάντησαν κάποιοι τσιγγάνοι, και είπαν μεταξύ τους: αυτός είναι ταιριαστός για το εμπόριό μας! Κι έτσι οι τσιγγάνοι τον έπιασαν, τον παραμόρφωσαν ακόμα περισσότερο, του έβγαλαν τα μάτια, του έσπασαν τα χέρια και τα πόδια, και έφυγαν μαζί του για να ζητιανεύουν ανά τον κόσμο.

Εκείνος ο άνθρωπος παριστάνει την ψυχή του αμαρτωλού. Ο μεγάλος πλούτος είναι τα μεγάλα δώρα του Θεού. Το χτίσιμο, το στερέωμα και το στόλισμα ενός σπιτιού σημαίνει τη φροντίδα αποκλειστικά για το σώμα και τη σαρκική ζωή. Αφρόντιστος, κουρελιασμένος, και άσιτος άνθρωπος είναι η παραμελημένη, γυμνή και άσιτη ψυχή μέσα στο σώμα. 
Ο κεραυνός είναι ο ξαφνικός θάνατος. Οι άνθρωποι στην πόλη, οι οποίοι τον αποστρέφονται σαν κάποιο τέρας, είναι οι άγγελοι του Θεού, οι οποίοι αποστρέφονται τη σιχαμερή ψυχή του αμαρτωλού. Οι τσιγγάνοι σημαίνουν τα μαύρα δαιμόνια, που αγαπούν και πιάνουν όμοιούς τους.

(Από το βιβλίο: Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς, «Δεν φτάνει μόνον η πίστη…». Ιεραποστολικές επιστολές Β’, Εκδόσεις «Εν πλω», 2008. Η/Υ επιμέλεια Σοφίας Μερκούρη)

(Πηγή ηλ. κειμένου: orp.gr)

Πώς τολμάς να διδάσκεις το λαό; Εμείς οι ιερωμένοι μόνον έχουμε την εξουσία να διδάσκουμε!

Γιατί οι άνθρωποι εχθρεύονται την αλήθεια;

«Και ελθόντι αυτώ εις το ιερόν προσήλθον αυτώ διδάσκοντι οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι τον λαού λέγοντες· εν ποία εξουσία ταύτα ποιείς, και τις σοι έδωκε την εξουσίαν ταύτην;» (Μτ. 21, 23). 
Γιατί έκαναν στον Κύριο Ιησού Χριστό μία τέτοια ερώτηση; Και είναι σίγουρο ότι τον ρώτησαν με θυμό. «Πώς τολμάς εσύ να διδάσκεις το λαό; Ποιος σου το επέτρεψε, ποιος σου έδωσε αυτό το δικαίωμα; Εμείς μόνον έχουμε την εξουσία να διδάσκουμε το λαό».
Την απάντηση που τους έδωσε ο Κύριος Ιησούς Χριστός κανείς άλλος δεν θα μπορούσε να δώσει. Αν στη θέση του βρισκόταν κάποιος που δεν είχε εξουσία να διδάσκει θα έχανε τον εαυτό του μπροστά στους αρχιερείς και τους πρεσβυτέρους και το πρώτο πράγμα που θα προσπαθούσε να κάνει θα ήταν να δικαιολογήσει τον εαυτό του. Ο Χριστός δεν τους απάντησε ευθέως. Τους έδωσε μία απάντηση που δεν την περίμεναν. Αντί να δικαιολογεί τον εαυτό του και να τους προβάλλει επιχειρήματα, που να δικαιολογούσαν την εξουσία του να διδάσκει τον λαό, τους ελέγχει και τους αναγκάζει να παραδεχτούν πως δεν έχουν δίκαιο σ’ αυτά 
που λένε.
Τους είπε: «Ερωτήσω υμάς καγώ λόγον ένα, ον εάν είπητέ μοι, καγώ υμίν ερώ εν ποία εξουσία ταύτα ποιώ. Το βάπτισμα Ιωάννου πόθεν ην, εξ ουρανού ή εξ ανθρώπων; οι δε διελογίζοντο παρ’ εαυτοίς λέγοντες· εάν είπωμεν, εξ ουρανού, ερεί ημίν, διατί ουν ουκ επιστεύσατε αυτώ· εάν δε είπωμεν, εξ ανθρώπων, φοβούμεθα τον όχλον· πάντες γαρ έχουσι τον Ιωάννην ως προφήτην. Και αποκριθέντες τω Ιησού είπον· ουκ οίδαμεν. έφη αυτοίς και αυτός· ουδέ εγώ λέγω υμίν εν ποία εξουσία ταύτα ποιώ» (Μτ. 21, 24-27).
Μ’ αυτή την απάντηση ο Κύριος τους έφερε σε αδιέξοδο. Τους ανάγκασε να αποκαλύψουν μπροστά σε όλους τη δολιότητα και την ακαθαρσία τους. Και αφού όλοι είδαν την υποκρισία και την πονηριά τους, πώς τολμούν να Τον ρωτάνε με ποια εξουσία το
κάνει; Γι’ αυτό Του είπαν μόνο· «ουκ οίδαμεν».
Ήξεραν, ήξεραν πάρα πολύ καλά, αλλά δεν ήθελαν να απαντήσουν. Γνώριζαν ότι το βάπτισμα του Ιωάννη ήταν από τον Θεό. Όλος ο απλός λαός, άνθρωποι με καθαρή καρδιά, πίστευε ότι το βάπτισμα του Ιωάννου ήταν από τον Θεό. Με προσοχή και ευλάβεια άκουγε ο λαός το κήρυγμα της μετανοίας. Είναι αδύνατον να μην καταλάβαιναν οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι του λαού ότι ο Ιωάννης είναι μεγάλος προφήτης και απεσταλμένος του Θεού. Μερικοί απ’ αυτούς πήγαν στον Ιωάννη και έλαβαν το βάπτισμά του, αλλά τέτοιοι ήταν λίγοι. Οι περισσότεροι δεν το δεχόταν γιατί είχαν στο νου τους τον εξής λογισμό: «Είναι δυνατόν εμείς οι πνευματικοί ηγέτες του λαού να πάμε στον Ιωάννη; Πώς θα λάβουμε το βάπτισμἀ του; Πώς θα μετανοήσουμε ενώπιον όλου του λαού; Αν το κάνουμε αυτό θα πληγεί το κύρος μας. Ο λαός μάς θεωρεί μεγάλους πνευματικούς ηγέτες, δεν μπορούμε εμείς να πάμε στον Ιωάννη, για να μην πέσουμε στα μάτια του λαού».
Οι άνθρωποι αυτοί ήταν πλανεμένοι, δεν ήθελαν να παραδεχτούν την αλήθεια, δεν ήθελαν να ακολουθήσουν την οδό της δικαιοσύνης γιατί αυτό δεν θα εξυπηρετούσε τα συμφέροντά τους. Πώς να παραχωρήσουν τα πρωτεία τους στον Ιωάννη ή στον Ιησού; Η καρδιά τους δεν μπορούσε να ησυχάσει· παρακολουθούσαν το Χριστό, το κήρυγμά Του και Τον ζήλευαν. Έβλεπαν τη δύναμη του λόγου Του, έβλεπαν πως ο λαός Τον ακολουθεί και αυτό τους τρόμαζε. Αν ακολουθούν το Χριστό, τότε αυτό σημαίνει ότι προτιμούν Αυτόν. Γι’ αυτό Τον μισούσαν και Του δημιουργούσαν εμπόδια…
Αυτοί λοιπόν ήταν οι αρχιερείς, οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι. Αλλά και μεταξύ μας υπάρχουν πολλοί τέτοιοι άνθρωποι. Τέτοιοι υπήρχαν πάντα αρκετοί σ’ όλες τις εποχές και σ’ όλους τους λαούς. Πολλές φορές δεν θέλουμε να παραδεχτούμε την αλήθεια, η οποία είναι φανερή και το καταλαβαίνουμε στο βάθος της καρδιάς μας. Στασιάζουμε εναντίον της αλήθειας, αυτή μας εμποδίζει γιατί η οδός που ακολουθούμε δεν είναι η οδός της δικαιοσύνης. Μόνοι μας βάλαμε για μας τους σκοπούς που θέλουμε να πετύχουμε στη ζωή μας. Και οι σκοποί αυτοί απέχουν μακριά από τους πραγματικούς που είναι η αγιότητα και η δικαιοσύνη. Έτσι και ο δρόμος που ακολουθούμε είναι σύμφωνος με τους σκοπούς μας. Γι’ αυτό όταν βλέπουμε το φως της αλήθειας να λάμπει μπροστά μας, την πρώτη στιγμή χάνουμε τον εαυτό μας, μετά αρχίζουμε να μισούμε την αλήθεια, να την αποστρεφόμαστε και στο τέλος να την πολεμάμε.
Δεχόμαστε μόνο εκείνες τις διδασκαλίες που τρέφουν την φιλαυτία και τον εγωισμό μας και μας βοηθάνε να ακολουθούμε το δικό μας δρόμο, το δρόμο της αμαρτίας. Πολεμάμε κάθε τι που έρχεται σε αντίθεση με τους σκοπούς μας, κάθε τι που ελέγχει την ματαιότητα του λανθασμένου δρόμου μας. Πολεμάμε την αλήθεια γιατί ακολουθούμε τις διδασκαλίες που μόνοι μας δημιουργήσαμε ή που τις έχουμε ακούσει από τους άλλους. Αυτές που είναι σύμφωνες με την επιθυμία μας, για να ζούμε καλά σ’ αυτή τη ζωή.
Ότι συμφωνεί με τους σκοπούς μας και το δρόμο που έχουμε διαλέξει, το θεωρούμε αληθινό. Το δεχόμαστε ανεπιφύλακτα και το προβάλλουμε ως επιχείρημα για να υπερασπίσουμε τις δικές μας πεποιθήσεις και τις λανθασμένες διδασκαλίες που ακολουθούμε, οι οποίες δεν συμφωνούν μ’ αυτά που δίδασκε ο Χριστός και για τις οποίες στο βάθος της καρδιάς μας γνωρίζουμε πως δεν είναι σωστές. Και όταν ακούμε το κήρυγμα του Χριστού προβάλλουμε αντιρρήσεις όσο περισσότερες μπορούμε. Μπορεί και να μην είναι αλήθεια αυτό που λέμε, αυτό όμως δεν μας σταματάει.
Μήπως και κάποιος από μας, αν βρισκόταν στη θέση που βρέθηκαν οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι του λαού, θα έκανε αυτό που έκαναν και εκείνοι και στην ερώτηση του Κυρίου θα απαντούσε: «Δεν γνωρίζω»; Μπορεί. Αλλά θα μπορούσε να κάνει και κάτι χειρότερο – αντί να παραδεχτεί την αλήθεια, να άρχιζε να την διαστρεβλώνει, να ψευδολογεί και να την βλασφημά. Αυτό συναντάμε πολλές φορές στους ανθρώπους που έχουν αρνηθεί τον Χριστό και ακολουθούν το δικό τους δρόμο.

Απ’ αυτό να μας φυλάξει ο Κύριος, να μη γίνουμε όμοιοι με τους γραμματείς και τους φαρισαίους. Να μας βοηθήσει να ακολουθούμε πάντα την οδό της δικαιοσύνης μέσα στο φως του Χριστού. Αμήν.

Άγιος Λουκάς Αρχιεπίσκοπος Κριμαίας

Αρραβωνιάστηκε ό Αντίχριστος μέ την Ορθοδοξία! Αλλοίμονο μας!

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΟΣΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ 
ΝΕΟΦΥΤΟΥ ΣΚΑΡΚΑΛΑ (1917-2005)

“Αυτό πού προσεύχομαι γιά τά παιδιά σας είναι να φωτισθούν. Αδιαλείπτως προσεύχεσθε”.
-Κάθε Τρίτη πηγαίναμε στό χωριό Βατερό καί ψέλναμε την παράκληση τής Θεοτόκου. Βλέπουμε τό γέροντα να φωνάζει δυνατά στην αυλή τής εκκλησίας γιά τίς καινούργιες ταυτότητες:
“Τί κάνει ή Ιεραρχία; Πού είναι οί δεσποτάδες μας; Τί κάνουν; Κοιμούνται. Αλλοίμονο στά παιδιά μας… Έχουμε… αρραβώνες καί σε λίγο γάμο. Αρραβωνιάστηκε ό Αντίχριστος μέ την Ορθοδοξία! Αλλοίμονο μας! Εσείς είστε νέες. Πολλά θα δουν τά μάτια σας, πολλά… Τά γεγονότα τρέχουν. Κάθε μέρα έχουμε καί καινούργια γεγονότα. Έταπείνωσαν την εκκλησία σε μία νύχτα… Ζούμε μέρες Αντίχριστου… Καιρός γιά ομολογία πίστεως. Τά παιδιά σας λυπάμαι… Αργήσατε, πατέρες,
αργήσατε. Βγάλτε τά καλυμμαύκια σας καί καταθέστε τα!”
-Έκανε θαύματα ό γέροντας μέ προσευχές σε ασθενείς.

Κάθε μέρα οι Οικουμενιστές «προοδεύουν»(!) και οι Ορθόδοξοι συμβιβάζονται και αφομοιώνονται. Οι δε αντι-Οικουμενιστές συνεχίζουν τον χαρτοπόλεμο!



Μᾶς ἐστάλησαν δυὸ φωτογραφίες ἀπὸ τὰ νέα …κατορθώματα τῶν «ὀρθοδόξων» ἱερωμένων, ποὺ μιμοῦνται μὲ τὸ παραπάνω τὸν Ἐπίσκοπό τους, ποὺ ἐδῶ "ἁγιάζει" καὶ "ἁγιάζεται" ἀπὸ αἱρετικό!


Πρόκειται γιὰ μιά πρόσφατη «τελετή» ἁγιασμοῦ. Ἐδῶ, λοιπόν, οἱ «ὀρθόδοξοι» ἱερεῖς, γιὰ νὰ δείξουν τὴν «ἑνότητά» τους μὲ τοὺς ἄλλους αἱρετικοὺς ποὺ εἶναι παρόντες, «παρασκευάζουν» ἀπὸ κοινοῦ τὸ νερὸ τοῦ ἁγιασμοῦ. Στὴν παραπάνω -πρώτη- εἰκόνα ἦρθε ἡ σειρὰ τῆς αἱρετικῆς κυρίας τῆς «παρέας» νὰ ρίξει νερό -μὲ εἰδικὸ δοχεῖο- γιὰ νὰ γεμίσει τὴν μικρή Κολυμβήθρα!


Στὴν δεύτερη εἰκόνα, ἀφοῦ «ἁγιάστηκε» τὸ νερό, μὲ τὴν παρουσία τῶν αἱρετικῶν, ὁ «ὀρθόδοξος» ἱερέας π. Κων/νος Μύρων, προσκαλεῖ τοὺς αἱρετικοὺς νὰ πάρουν «ἁγιασμό»! Στὴν φωτογραφία ἡ στιγμὴ ποὺ ἀνοίγει τὴν κάνουλα γιὰ νὰ πάρουν «ἁγιασμό» οἱ …Καρδινάλιοι!
Τὸ πρόσωπο ποὺ μᾶς ἔστειλε τὶς φωτογραφίες μᾶς διαβεβαίωσε ὅτι αὐτὸ τὸ περιστατικὸ δὲν εἶναι μοναδικό, ἀλλὰ ὑπάρχουν πολλὰ παρόμοια, μερικὰ δὲ ὄχι μόνο σὲ Ἀκολουθία Ἁγιασμοῦ, ἀλλὰ καὶ ἄλλων μυστηρίων!

Αὐτὰ κ. Σεραφεὶμ Πειραιῶς δὲν εἶναι intercommunion; Δηλώσατε πολλάκις δημοσίως ὅτι, ἂν ὑπάρξει διακοινωνία (intercommunion) θὰ διακόψετε τὴν μνημόνευση τοῦ Πατριάρχη. Παρὰ ὅσα ἔγιναν καὶ γίνονται, ἐσεῖς κοινωνεῖτε μαζί του. Κι ὄχι μόνο κοινωνεῖτε, ἀλλὰ τοῦ στέλνετε καὶ τὸ πορτραῖτο του γιὰ δῶρο στὸ Φαναάρι!


Νὰ δοῦμε, τώρα, τί θὰ πεῖτε; Ἀσφαλῶς τίποτα! Ἀλλὰ θὰ «διατάξετε» τὸν π. Ἄγγελο καὶ τὸν π. Παῦλο, νὰ γράψουν ἕνα αὐστηρὸ χαρτοπολεμικὸ κείμενο (ἀμορτισέρ, γιὰ τὴν ἀπόσβεση τῶν κραδασμῶν), γιὰ νὰ διασκεδάσετε τὶς κακὲς ἐντυπώσεις!

Καὶ οἱ ὀπαδοί σας θὰ χειροκροτήσουν τοὺς ἀγῶνες σας ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας!

Προφητεία αγίου Νείλου μυροβλήτου η οποία επαληθεύεται στις ημέρες μας !!!

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: «Οι Σύγχρονοι Κληρικοί είναι Προδότες της Πίστεως»!

Μακαρισμοί Οικογένειας



Όπου Χριστός, εκεί Ευλογία και όπου Ευλογία, εκεί ευτυχία 

Μακάριο το σπίτι που το κυβερνάει ο ΧΡΙΣΤΟΣ. 

Μακάριο το σπίτι, που το καταστατικό του έχει το Ευαγγέλιο. 

Μακάριο το σπίτι που αποτελεί κατ' οίκον Εκκλησία. 

Μακάριο το σπίτι, που όλοι προσεύχονται. 

Μακάριο το σπίτι, που ο ένας υποχωρεί για τον άλλον. 

Μακάριο το σπίτι, που βασιλεύει η Αγάπη και όπου Αγάπη, εκεί ο ΧΡΙΣΤΟΣ.
Και όπου ΧΡΙΣΤΟΣ, εκεί Ευλογία.
Και όπου Ευλογία, εκεί ευτυχία. 

Εκεί γαλήνη, εκεί χαρά, και εκεί σωστός παράδεισος. 

Από έναν Αγαπημένο Γέροντα Μόναχο του Αγίου Όρους.

Η πίστη μας, η σκέψη μας, τό είναι μας πρώτα στόν Θεό... και τελευταία στους Γεροντάδες»

Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης:

«Ἡ πίστη μας, ἡ ἀναφορά μας, ἡ σκέψη μας καί ὅλο τό εἶναι μας νά στρέφεται πρῶτα στόν Τριαδικό Θεό, μετὰ στήν Παναγία μας, ἐν συνεχείᾳ στούς Ἁγίους μας καί στο τέλος στούς Γεροντάδες»


Στὶς μέρες μας ὑπερτονίζεται ὁ ρόλος τῶν πνευματικῶν καὶ τῶν γερόντων. Πολλοὶ μιλοῦν μὲ καύχηση, γιατὶ γνωρίζουν κάποιον φημισμένο Γέροντα, χωρὶς ὡστόσο ἡ γνωριμία αὐτὴ νὰ τοὺς ὁδηγεῖ καὶ σὲ συνειδητὴ χριστιανικὴ ζωή.

Ὁ Γέροντας Παΐσιος διευκρίνιζε σχετικὰ μὲ τὸ θέμα αὐτό: «Ἡ πίστη μας, ἡ ἀναφορά μας, ἡ σκέψη μας καὶ ὅλο τὸ εἶναι μας νὰ στρέφεται πρῶτα στὸν Τριαδικὸ Θεό, μετὰ στὴν Παναγία μας, ἐν συνεχείᾳ στοὺς Ἁγίους μας καὶ στὸ τέλος στοὺς Γεροντάδες.

Δὲν πρέπει ποτὲ νὰ δίνουμε τὴν προτεραιότητα σὲ κανέναν ἄλλον καὶ γιὰ κανένα λόγο, παρὰ μόνο στὸν Τριαδικὸ Θεό, γιατὶ διαφορετικὰ κινδυνεύουμε νὰ φτάσουμε ἀκόμη καὶ σὲ αἵρεση.
Δουλεύει κι ὁ ἐγωϊσμός —αὐτὸ τὸ μεγάλο θηρίο—καὶ ἔτσι πρέπει νὰ γίνεται μεγάλη προσπάθεια καὶ μεγάλη μετάνοια, γιὰ νὰ διορθωθοῦν τὰ πράγματα» (σελ. 105).

Πηγή: «Μαρτυρίες Προσκυνητῶν. Γέροντας Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης. 1924–1994» β´ τόμος.

Ο Οικουμενισμός έχει ναρκώσει τις συνειδήσεις...

Οι δόσεις του ναρκωτικού επηρεάζει 
και τους αντι-Οικουμενιστές!

π. Θεόδωρος Ζήσης:

Η συνάντησις μακράν της οδού των αγίων Πατέρων

...Έπαυσαν οι άνθρωποι να διακρίνουν μεταξύ ορθού και εσφαλμένου, μεταξύ αληθείας και πλάνης. Το ναρκωτικό του Οικουμενισμού, της νέας αυτής θρησκείας του Αντιχρίστου, της Παναιρέσεως αυτής κατά τον Γέροντα Ιουστίνο Πόποβιτς, διδόμενο κατά μικρές δόσεις επί δεκαετίες και καλυμμένο με ορθοδοξοφανές περικάλυμμα σαν την Ουνία, με παρερμηνευόμενα χωρία της Αγίας Γραφής και των Πατέρων της Εκκλησίας, έχει ναρκώσει τις συνειδήσεις των περισσοτέρων και μάλιστα πολλών κληρικών και θεολόγων. 
Έχει δημιουργήσει μία φανταστική, ψεύτικη ατμόσφαιρα ειρήνης και ενότητος με τον δήθεν διάλογο της αγάπης, μέσα στην οποία αναπαύονται μακάρια τα πλήθη, που παίρνουν ανυποψίαστα και δωρεάν από τα μέσα ενημέρωσης το χαπάκι της οικουμενιστικής ηρωϊνης. Οι δόσεις διαρκώς γίνονται ισχυρότερες· από την απλή συνεργασία σε πρακτικά και κοινωνικά θέματα, από τις δηλώσεις των Ορθοδόξων αντιπροσώπων στα οικουμενιστικά συνέδρια ότι μόνον η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η αληθής Εκκλησία, φθάσαμε στην πλήρη κατεδάφιση των ιερών κανόνων, με απροκάλυπτες και εμφανείς πλέον συμπροσευχές εις τα όμματα αγγέλων και ανθρώπων, εις την διακωμώδηση του φρικτού μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας, μυστηρίου απολύτου εν αληθεία ενότητος, με τους λειτουργικούς ασπασμούς των αιρετικών και τις υπέρ αυτών δεήσεις των διακόνων και τους πολυχρονισμούς των ιεροψαλτών.

http://orthodox-voice.blogspot.gr

"ΑΥΤΟΣ" ΕΙΝΑΙ Ο ...ΜΟΔΙΣΤΡΟΣ! (Ψυχραιμία...) ΚΑΙ "ΑΥΤΑ" ΕΙΝΑΙ ΤΑ ...""ΜΟΝΤΕΛΛΑ"" ΤΟΥ....(Τά χάπια μας!)

ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΙΚΤΡΟ ...'ΔΡΑΜΑ', ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΟΙ 'ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ', 
ΩΣ ΔΗΘΕΝ ..."αντρική Μ Ο Δ Α" !


Ο ΙΤΑΛΟΣ ΜΟΔΙΣΤΡΟΣ ΑΛΕΣΣΑΝΤΡΟ ΓΚΟΜΕΖ ΠΑΛΟΜΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΕΝΑ ..."ΜΟΝΤΕΛΛΟ" ΤΟΥ
ΔΕΞΙΑ... ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!

(ΜΑ, ΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ...ΠΙΝΟΥΝ; 
Η ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ Α-ΠΑ-ΡΑΙ-ΤΗ-ΤΗ!)
Μία… διαφορετική «ανδρική» 'κολλεξιόν' παρουσίασε ο σχεδιαστής μόδας Alejandro Gómez Palomo, χρησιμοποιώντας γυναικεία σχέδια και μοντέλλα του… τρίτου φύλου...





Χωρίς πολλά λόγια, τα οποία στην περίπτωσή μας είναι περιττά – καθώς οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους… 


ΙΔΟΥ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΜΟΔΙΣΤΡΟΣ(...) ΚΑΙ ΤΑ 25 
"ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΤΟΥ"...
Δείτε, άν αντέχετε ασφαλώς, πως θέλει τους «άνδρες» του μέλλοντος, 
η καταραμένη 'Νέα Τάξη Πραγμάτων'!


ΟΣΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΔΑΤΕ, ΕΙΝΑΙ 'ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΙΝ 
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΙΝ'...

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΩΛΕΣΕΙ ΠΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ...
O ANΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΕΝΟΣ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ, Ε Ξ Α Χ Ρ Ε Ι Ω Ν Ε Τ Α Ι...

ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ Α Π Ω Λ Ε Ι Α...

ΟΙ ΝΟΣΗΡΟΙ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ (ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ) ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΠΟΔΗΓΕΤΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΜΕ ΜΥΘΩΔΗ ΠΟΣΑ, ΜΕ ΕΥΑΡΙΘΜΕΣ ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΤΕΣ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΗΨΕΩΣ, ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, ΑΠΟΧΑΛΙΝΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥΣ...

ΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ ΟΜΩΣ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΞΙΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ, ΗΤΟΙ ΤΑ ΗΘΗ, ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΟΛΙΣΘΗΡΟΤΑΤΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ, ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ, ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ ΟΛΙΣΘΗΡΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ;

ΓΙΑΤΙ ΘΑ "ΠΡΕΠΕΙ" ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΩΣ, ΟΤΙ "ΧΑΘΗΚΕ" 
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ;

Η ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΕΙΔΙΚΩΣ!) ΑΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΑΛΑΝΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΣΤΑΓΜΟΥΣ.


ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ!
Α Μ Η Ν !

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

Πόσοι θλίβονται σήμερα για την μετατροπή της Εκκλησίας σε μια απέραντη αγέλη λύκων και πειρατών;

«Ὅταν ἀκούσῃς ὅτι τῶν Ἐκκλησιῶν ἡ μέν κατέδυ(καταποντίσθηκε) ἡ δέ σαλεύεται, ἑτέρα χαλεποῖς περιαντλεῖται κύμασιν, ἄλλη τά ἀνήκεστα πέπονθεν (πάσχει ὀλέθρια, ἀνίατα), ἡ μέν λύκον ἀντί ποιμένος λαβοῦσα, ἡ δέ πειρατήν ἀντί κυβερνήτου, ἡ δέ δήμιον ἀντί ἰατροῦ, ἄλγει μέν (νά πονᾶς καί νά θλίβεσαι), οὐ γάρ δεῖ τά τοιαῦτα ἀνωδύνως φέρειν, ἄλγει δέ μέτρον ἐπιθεῖσα τῇ λύπῃ».

Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Ἐπιστολή πρός Ὀλυμπιάδα ΕΠΕ 37, 386.

Συμβολή στην επικράτηση της Παναιρέσεως: συναγωνισμός των Οικουμενιστών και «αντι-Οικουμενιστών»:

Οἱ μὲν γιὰ τὸ «βραβεῖο» καλύτερης ἐπίδοσης 
σὲ βλάσφημες αἱρετικὲς ἐνέργειες,
οἱ δὲ γιὰ τὴν ἐπίδοσή τους στὴ σιωπὴ καὶ ἀδράνεια καὶ σὲ «ἀπαξίωση» τῶν αἱρετικῶν κατορθωμάτων, 
ὥσπου νὰ ἐπικρατήσουν πλήρως!!!


Γιὰ ποιά Ορθοδοξία μιλάμε κύριε Φραγκουλάκηκαὶ κύριοι κληρικοὶ τῆς Γερμανίας, φαρισαῖοι καὶ ὑποκριτές;


Ὁ κ. Κωνσταντῖνος Μύρων, «ὀρθόδοξος» Πρωτοπρεσβ., σύμβουλος τοῦ Πατριάρχη στὸ Κολυμπάρι,συνέβαλε στὴν σύνταξητοῦ αἱρετικοῦ «Συμβόλου τῆς Πίστεως» καὶ συμπροσευχήθηκε ἀπαγγέλλοντάς το μαζί μὲ ὅλους τοὺς ἄλλους αἱρετικούς, στὰ πλαίσια τῆς οἰκουμενιστικῆς λειτουργίας (08.07.2017) ποὺ ἔλαβε μέρος στὸ Ἀμβοῦργο ὡς διαμαρτυρία γιὰ τὴν συνάντηση τῶν G20!!!

Τὸ «Σύμβολο» αὐτὸ ἀποτελεῖ κατάφωρη καταπάτηση τῶν οἰκουμενικῶν συνόδων, τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀπίστευτη προσβολὴ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ ὁποία κατὰ τὸν λόγο τοῦ Χριστοῦ δὲν συγχωρεῖται. 
Φυσικὰ δὲν περιμένουμε ἀπὸ τοὺς συναγωνιζόμενους, ποιός θὰ ἀνακηρυχθεῖ πιὸ αἱρετικὸς ἀπὸ τοὺς ἄλλους, Κληρικοὺς τῆς Μητρόπολης Γερμανίας, νὰ ἐπληφθοῦν τοῦ θέματος ἢ νὰ ζητήσουν ἀπὸ τὸν «ἀρχηγὸ» Πατριάρχη τὴν κανονικὴ καθαίρεση τοῦ κ. Κωνσταντίνου Μύρων. Ὄχι μόνο γιατὶ δὲν θὰ τιμωρήσουν, ἀλλὰ θὰ τιμήσουν –ὅπως οἱ Οἰκουμενιστὲς ξέρουν νὰ τιμοῦν– ἀλλὰ γιατὶ εἶναι ἤδη κατὰ τὸν ἀπόστολο Παῦλο αὐκατάκριτος καὶ ἀναθεματισμένος.
Κατὰ τὰ ἄλλα, ὅπως προχθὲς ἔγγραφε ὁ π. Φραγκουλάκης: οἰκουμενισμὸς καὶ αἵρεση δὲν ὑπάρχει!

Ἀκολουθεῖ τὸ κατάπτυστο νέο «Σύμβολο τῆς Πίστεως» τῶν αἱρετικῶν ποὺ συνέταξαν μαζί μὲ τοὺς «Ὀρθόδοξους» μὲ τὶς σιωπηρὲς «εὐλογίες» τοῦ ἀρχηγοῦ τῆς Παναιρέσεως:



«Πιστεύω σ’ ἕναν Θεό, ὁ ὁποῖος εἶναι ἀγάπη καὶ δώρισε τὴν γῆ σὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους.
Δὲν πιστεύω στὸ δίκαιο τοῦ δυνατοῦ, στὴν δύναμη τῶν ὅπλων, στὴν ἰσχὺ τῆς καταπίεσης.
Πιστεύω στὸν Ἰησοῦ Χριστὀ, ποὺ ἦλθε γιὰ νὰ μᾶς θεραπεύσει καὶ γιὰ νὰ μᾶς ἐλευθερώσει ἀπὸ ὅλες τὶς θανατηφόρες ἐξαρτήσεις.
Δὲν πιστεύω ὅτι οἱ πόλεμοι εἶναι ἀναπόφευκτοι καὶ ὅτι ἡ εἰρήνη εἶναι ἀνέφικτη.
Πιστεύω στὴν δύναμη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ ὁποία ἐπιδράει σὲ ὅλους μέσῳ ὅλων καὶ μᾶς ἀλλάζει καὶ μᾶς ζωογονεῖ.
Δὲν πιστεύω ὅτι πρέπει νὰ ζοῦμε φυλακισμένοι σὲ στενὰ πλαίσια, σὲ ἐχθρότητες, σὲ φοβίες καὶ στὴν ἀπελπισία.
Πιστεύουμε στὴν κοινωνία τῶν Ἁγίων, ποὺ καλέσθηκε νὰ ὑπηρετεῖ τὴν ἀνθρωπότητα.
Δὲν πιστεύω ὅτι τὰ πάθη εἶναι μάταια, ὅτι ὁ θάνατος σημαίνει τὸ τέλος καὶ ὅτι ὁ Θεὸς ἐπιζητεῖ τὴν καταστροφὴ τῆς γῆς.
Πιστεύω ὅτι ὁ Θεὸς θέλει μία τάξη στὸν κόσμο, ποὺ νὰ βασίζεται στὴν δικαιοσύνη καὶ στὴν ἀγάπη καὶ ὅτι ὅλοι οἱ ἄνδρες καὶ οἱ γυναῖκες εἶναι ἰσότιμοι ἄνθρωποι.
Πιστεύω στὴν ὑπόσχεση τοῦ Θεοῦ γιὰ ἕναν νέο οὐρανό, μία νέα γῆ, στὴν ὁποία θὰ φιλιοῦνται ἡ δικαιοσύνη καὶ ἡ ἀγάπη.
Πιστεύω στὴν ὀμορφιὰ τῆς ἁπλότητας, στὴν ἀνοιχτόχερη ἀγάπη καὶ στὴν ἐπὶ γῆς εἰρήνη. Ἀμήν».


Κατὰ τὰ ἄλλα ἡ Ὀρθοδοξία στὴν Γερμανία μένει ἀλάβωτη χάρη στὴν θυσία τῶν ἱερωμένων της!!!!


''ΜΑΝΗ – ΘΕΚΕΛ – ΦΑΡΕΣ''

Δ.Π.

Τι ακριβώς λέει ο παππούλης μας;




Λεμεσού Αθανάσιος:
 «Η σύνοδος του Κολυμπαρίου δεν έβλαψε την Εκκλησία»

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ ΟΤΙ: 
«Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ 
ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ»