.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Προσεγγίζουμε τον Θεό συνήθως σε περιόδους δοκιμασιών...


Προσεγγίζουμε τον Θεό συνήθως σε περιόδους δοκιμασιών, από τις οποίες κανένας άλλος δεν μπορεί να μας σώσει παρά μόνον ο Θεός. Έτσι τότε, καταφεύγουμε σε Εκείνον με όλη μας τη ψυχή και Τον πλησιάζουμε πραγματικά! Απομακρυνόμαστε όμως, σε περιόδους ευδαιμονίας, όταν τα επίγεια αγαθά μας είναι άφθονα...

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης


Είπε ο Αββάς Σαρματάς:

«Προτιμώ άνθρωπο αμαρτωλό αν ξέρη ότι αμάρτησε και μετανοή, από άνθρωπο αναμάρτητο οπού έχει την ιδέα ότι κάνει το θέλημα του Θεού».


Ἡ ἄσεμνη ἐνδυμασία τῶν γυναικῶν


Τί νὰ πῶ καὶ γιὰ τὶς γυναῖκες; 
Δὲν ἔχουν ἄλλο στὸ νοῦ τους παρὰ πῶς νὰ στολιστοῦν.Συναγωνίζονται ποιὰ θὰ ξεπεράσει τὴν ἄλλη στὸ στολισμό.

Τί νὰ πῶ καὶ γιὰ τὴν ἄσεμνη ἐνδυμασία, τὴν ὁποία ὁ ἐφευρέτης τῆς κακίας διάβολος δίδαξε τὶς γυναῖκες, νὰ ντύνονται δηλ. μὲ γυμνὰ χέρια, μὲ γυμνὰ στήθη, μὲ γυμνὰ ποδάρια; Ἀλίμονο, ἀλίμονο! Πῶς δὲν ντρέπονται οἱ γυναῖκες τῶν Ἑλλήνων Χριστιανῶν; Οἱ τσιγγάνες καὶ οἱ Τουρκάλες ντύνονται κόσμια, γιὰ νὰ μὴ σκανδαλίζουν τοὺς ἄντρες, ἐνῶ οἱ Ἑλληνίδες καὶ Χριστιανὲς γυναῖκες, ποὺ ἔχουν παράδοση ἀπὸ τὸ Χριστό, ἀπὸ τοὺς Ἀποστόλους, ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες νὰ ντύνονται σεμνά, ἔφτασαν σὲ τέλεια παραφροσύνη μὲ τὸν τρόπο ποὺ ντύνονται!

Οἱ πατέρες καὶ οἱ μητέρες νὰ εἶναι οἱ ἴδιοι τὸ καλὸ παράδειγμα καὶ νὰ μὴν ἀφήνουν τὰ παιδιὰ τους – συμβουλεύοντάς τα μὲ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ – νὰ ντύνονται ἔτσι ἄσεμνα. Καὶ οἱ ἄντρες νὰ ἀποτρέψουν τὶς γυναῖκες τους ἀπὸ τὸ ἄσεμνο ντύσιμο, γιατί θὰ δώσουν λόγο τὴν ἡμέρα τῆς Κρίσεως. Ὅσες γυναῖκες εἰσέρχονται στὸ Ναὸ τοῦ Θεοῦ γυμνὲς καὶ ἀδιάντροπες, κάνουν τὸ θέλημα τοῦ διαβόλου. Καλύτερα νὰ μὴν πατοῦν στὴν Ἐκκλησία, γιατί ἐκτὸς ποὺ δὲν ὠφελοῦν τὸν ἑαυτό τους, βλάπτουν καὶ σκανδαλίζουν τοὺς ἐκκλησιαζόμενους.

Λυπᾶμαι ποὺ βρίσκομαι στὴν ἀνάγκη νὰ ἐλέγχω καὶ νὰ ἐπιπλήττω. Δὲν τὸ θέλω καὶ ἴσως νὰ λυπῶ κι ἐκείνους ποὺ εἶναι ὑπεύθυνοι. Ἐὰν δέ σᾶς ἀγαποῦσα, δὲ θὰ σᾶς ἀσκοῦσα ἔλεγχο. Διορθωθεῖτε καὶ τότε θὰ πάψω κι ἐγὼ νὰ ἐλέγχω. Ἀλίμονό μου ἂν σιωπῶ, ὅταν βλέπω τέτοιες παρεκτροπές!

Γέροντας φιλόθεος Ζερβάκος
Ὅταν χαθεῖ ἡ αἰδὼς (ἡ ντροπή) ἀπὸ τὶς γυναῖκες.






Πώς πέθανε η Σαλώμη η οποία ζήτησε την Κεφαλή Ιωάννου του Προδρόμου επί πίνακι; με μαχαίρι από πάγο

+Πώς πέθανε η Σαλώμη η οποία ζήτησε την Κεφαλή Ιωάννου του Προδρόμου επί πίνακι;

Αρκετά χρόνια αργότερα από τον Μαρτυρικό Θάνατο του Ιωάννου, κάπου στα Πυρηναία Όρη της Ισπανίας όπου εξορίστηκε από τους Ρωμαίους η οικογένεια των Ηρωδιανών, θέλοντας η Σαλώμη να περάσει χειμώνα πεζή ένα παγωμένο ποτάμι έσπασε ο πάγος.

Βουλιάζοντας κόπηκε το κεφάλι της από τον πάγο σαν από κοφτερό μαχαίρι και έμεινε κομμένο μόνο του πάνω, ενώ το υπόλοιπο σώμα της χάθηκε στο νερό.

"Μάχαιραν έδωσες, μάχαιραν θα λάβεις"
Μάχαιρα από πάγο!!!

(Πηγή: Εκκλησιαστική Ιστορία πατρός Νικηφόρου Κάλλιστου, 14ου αιώνα και στο "Ο Χριστός προ του Πιλάτου" του αειμνήστου Καθηγητού Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Ι. Κολιτσάρα).

Πηγή ΠΑΝΑΓΙΑ η ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ Μείνων Μεθ ημών 



Και σήμερα οι άνθρωποι θα βασάνιζαν και θα εκτελούσαν τον άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο


<<Αλλά και σήμερον τα αμαρτωλά «κέφια», μοιχείαι, πορνείαι, συμπόσια, χοροί και τα όμοια, οργιάζουν εις τον κόσμον. Μετά Χριστόν μάλιστα ουδέποτε ο κόσμος «εγλέντησε» τόσον, όσον σήμερον. Ο κόσμος έπεσε «με τα μούτρα» εις τας σαρκικάς ηδονάς και την κραιπάλην μέθην. Και αν έζη ο Ιωάννης σήμερον, εν χριστιανική εποχή, θα ήλεγχε την αμαρτίαν αυστηρότερον. Και οι άνθρωποι, μη υποφέροντες τον έλεγχόν του, θα τον εβασάνιζον καθημερινώς και τελικώς θα τον εξετέλουν>>.


Από το κεφάλαιο «Ο ΤΙΜΙΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ», σελ. 67, του ωραιότατου βιβλίου του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, ΕΟΡΤΑΙ ΚΑΙ ΥΜΝΟΙ. Για την Αποτομή της Κεφαλής του Τιμίου Προδρόμου είναι αφιερωμένες οι σελίδες 65-68

Οι ψευτοευγενείς και οι οικουμενιστές θα κατηγορούσαν τον άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο

 

ΦΩΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ


 

Ο πρώτος που αποκαλύπτει την αγία χαρά του μαρτυρίου ήταν ο Άγιος Ιωάννης, ο Πρόδρομος και Βαπτιστής του Κυρίου…


Σήμερα είναι μια μικρή Μεγάλη Παρασκευή, μια δεύτερη Μεγάλη Παρασκευή. Γιατί σήμερα ο μεγαλύτερος άνδρας μεταξύ εκείνων που γεννήθηκε από γυναίκα, Ιωάννης, ο Πρόδρομος και Βαπτιστής του Κυρίου, θανατώνεται. Την Μεγάλη Παρασκευή, οι άνθρωποι θανατώνουν τον Θεό, σταυρώνουν τον Θεό. Στη σημερινή αγία μεγάλη γιορτή, οι άνθρωποι θανατώνουν τον μέγιστο όλων των ανθρώπων. Δεν είμαι εγώ που επέλεξε να χρησιμοποιήσει την έκφραση «τον μείζονα.» Τι είναι ο επαίνος μου για τον μεγάλο και ένδοξο Πρόδρομο του Κυρίου, τον οποίο ο Κύριος επαίνεσε περισσότερο από οποιονδήποτε μεταξύ των ανθρώπων, περισσότερο από όλους, από τους Αποστόλους, τους Αγγέλους, τους Προφήτες, τους δικαίους, τους Σοφούς; Από τον Κύριο ειπώθηκε γι ‘αυτόν: ουκ εγήγερται εν γεννητοίς γυναικών μείζων Ιωάννου του βαπτιστού … (Ματθ. 11,11). Σε όλη τη Δημιουργία, δεν υπάρχει κανένας μεγαλύτερος επαίνος.

Αυτός είναι ο λόγος που σήμερα είναι μια μικρή Μεγάλη Παρασκευή. Σκεφτείτε: οι παράλογοι άνθρωποι σκοτώνουν τον μεγαλύτερο των δικαίων…. Σκεφτείτε: τι κάνουν οι αντίπαλοι του Χριστού, ακόμη και σήμερα εξακολουθούν να φωνάζουν. 
“Σταυρώστε Τον, σταυρώσον Αυτόν; !” 

Τι είναι αυτό; Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτός ο κόσμος έχει γίνει ένα τρελοκομείο! 
Οι άνθρωποι δεν θέλουν το Θεό, δεν θέλουν τον μεγαλύτερο Δίκαιο όλου του κόσμου. Ποιόν θέλουν; Ποιόν προτιμούν; Ποιόν ορίζουν στη θέση του Χριστού; 
Με ποιόν θα αντικαταστήσετε τον Αγιο Ιωάννη τον Βαπτιστή; Με τον εαυτό σας ;!
Ω σκώροι! 
Ω, μικροσκοπικά έντομα θνητά! 
Ναι, όταν οι άνθρωποι τρελαθούν από την υπερηφάνεια, όταν από την εγωιστική υπερηφάνεια χάνουν την λογική τους, δεν έχουν ανάγκη από τον Θεό, δεν έχουν ανάγκη από την αλήθεια του Θεού. 
Οι ίδιοι δηλώνουν ότι είναι θεοί. Παρουσιάζουν το μικροπρεπή, ρηχό, ψευδή ομοίωμα της αλήθειας ως τη μεγάλη και σωτήρια αλήθεια. Ανακηρύσσουν ακόμα, την ελάχιστη γήινη, δική τους ανάπηρη δικαιοσύνη ως την μέγιστη δικαιοσύνη: δεν μας χρειάζεται η Δικαιοσύνη του Χριστού, δεν θέλουμε την Δικαιοσύνη του Θεού.... 
Ναι, οι άνθρωποι τυφλοί στην διάνοια και το πνεύμα δεν βλέπουν και δεν θέλουν να δουν, ότι ο άνθρωπος, ο αληθινός άνθρωπος, δεν μπορεί να τα καταφέρει χωρίς τον Θεό. Γιατί; 
Επειδή αυτός ο κόσμος είναι γεμάτος από Ηρώδεις, γεμάτος Φαρισαίους. Ο Ηρώδης απαίτησε την κεφαλή του Ιωάννη του Βαπτιστή, οι Ηρώδεις απαιτούν τα κεφάλια όλων των δικαίων του κόσμου….

Ο Τίμιος Πρόδρομος έλαβε επίσης τη μαρτυρία του Κυρίου στο γεγονός ότι ήταν ο μεγαλύτερος από όλους που γεννήθηκαν από γυναίκα, επειδή έγινε ο πρώτος από όλους τους Αγίους Μάρτυρες της Καινής Διαθήκης. Δείτε πώς έκανε για την αλήθεια του Θεού σε αυτό τον κόσμο! Υπέφερε χαρούμενα! Κατ ‘αρχήν οι ύμνοι και οι προσευχές της ημέρας λένε ότι πήγε με πανηγυρισμούς στον θάνατό του, και ότι υπέστη πανηγυριζωντας. 
Έτσι, έγινε το πρώτο παράδειγμα και πηγή έμπνευσης για όλους τους Αγίους Μάρτυρες της Καινής Διαθήκης..

Πώς αλλιώς, αδελφοί και αδελφές, μπορούμε να εξηγήσουμε τη παν-χαρά του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου, ενώ έχοντας το σώμα του τσακισμένο: τα οστά του να έχουν σπάσει στο τροχό, αυτός φώναζε με χαρά εν Κυρίω, ότι μπορούσε να Τον δη, μπορούσε να δη τους Αγγέλους του Θεού, να κάθονται γύρω του, και οι άγγελοι να σταματούν τον τροχό. 
Δείτε τι χαρά [βίωσε] κατά τη διάρκεια αυτών των φοβερών βασανιστηρίων! 
Ο πρώτος που αποκαλύπτει την αγία χαρά του μαρτυρίου ήταν ο Άγιος Ιωάννης, ο Πρόδρομος και Βαπτιστής του Κυρίου…

Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς





Τό καθεστώς δυσκολεύεται – ἐμεῖς δέν ἐφησυχάζουμε!


Νεκτάριος Δαπέργολας

Μόλις ἀνακοινώθηκε ἀπό τό κυβερνητικό χουντοσκυλολόιπαράταση 2 μηνῶν (ἀπό τίς 5 Σεπτεμβρίου στίς 5 Νοεμβρίου) γιά τήν λήψη τοῦ λεγόμενου Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ. 
Εἶναι προφανές ὅτι τό ἀντίχριστο καθεστώς δέν τά ἔχει καταφέρει καί τόσο…καλά στήν προώθηση τοῦ διαβολομέτρου του καί δίνει ἀναβολή, ἐλπίζοντας μέσα στό προσεχές δίμηνο νά τουμπάρει ὅσους περισσότερους μπορεῖ, τώρα πού ὁ κόσμος βγαίνει ἀπό τήν θερινή χαλαρότητα καί ξαναμπαίνει σταδιακά σέ ρυθμούς πιό σκληρῆς καθημερινότητας (καί μέγα μέρος του βεβαίως ξαναρχίζει νά παρακολουθεῖ καί τά βοθροκάναλα, στά ὁποῖα φαντάζεστε τί συστηματική καί αἰσχρή προπαγάνδα θά ζήσουμε γιά μία ἀκόμη φορά ἀπό τούς πετσωμενους σκυβαλογράφους καί σκουπιδοτηλεπαρουσιαστές). 
Ἐξίσου προφανές εἶναι ὅμως ὅτι θά ἐντείνουμε καί ἐμεῖς ἀπό τήν πλευρά μας τόν ἀγώνα ἐνάντια σέ ὅλον αὐτόν τόν ἀνεκδιήγητο ἑσμό. Γιά νά στηρίξουμε ἑαυτούς καί ἀλλήλους, μένοντας ἀλώβητοι ἀπό τά αἰσχρά ψεύδη τους καί τίς ξεδιάντροπες ἀπειλές τους. 
Γιατί «εἰ ὁ Θεός μεθ’ ἡμῶν, οὐδείς καθ’ ἡμῶν». Καί ἄς λυσσᾶνε φρυαττόμενα ὅλα μαζί τά σκυλιά τῆς Κόλασης…


Τί απαντάει το ChatGPT για τον Προσωπικό Αριθμό!

Ακόμα και η ίδια η τεχνητή νοημοσύνη θα δούμε ότι παραδέχεται την δικτατορία που ετοιμάζουν γιατί δεν μπορεί να αρνηθεί απλά τα αυτονόητα!


Δηλαδή οποίος δεχθεί τον προσωπικό αριθμό ηλεκτρονική ταυτότητα κάρτα πολίτη γίνεται εθελοντικά μόνιμος σκλάβος του αρχηγού τής παγκόσμιας κεντρικής εξουσίας.

Δεν θέλει και πολύ φαντασία όλα αυτά που ήδη έχουν γίνει από την παγκόσμια κεντρική εξουσία σε τι είδους άνθρωπο θα κάνεις υπακοή.... με λίγα λόγια στον εκπρόσωπο του αντιχρίστου δηλαδή μέχρι να έρθει ο ίδιος ο αντίχριστος να αναλάβει την πλήρη εξουσία του κόσμου.

ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ:

"Έτσι κι αλλιώς η κυβέρνηση (ή τα μεγάλα συστήματα) τα ξέρουν όλα – μέσω κινητών, social media, καρτών, κ.λπ., οπότε ο Προσωπικός Αριθμός δεν αλλάζει κάτι."

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

1. Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ "διασκορπισμένων" και "κεντρικά συγκεντρωμένων" δεδομένων.

Το ότι διάφορες πληροφορίες υπάρχουν σε πολλαπλές βάσεις (π.χ. κινητός πάροχος, Facebook, τράπεζα) δεν σημαίνει ότι είναι συγκεντρωμένες ή εύκολα προσβάσιμες από το κράτος ή οποιονδήποτε τρίτο.

Ο Προσωπικός Αριθμός λειτουργεί ως κόμβος που ενώνει όλα αυτά τα δεδομένα. Δηλαδή, αντί να είναι "διασκορπισμένα κομμάτια του παζλ", το κράτος αποκτά ολική, άμεση και συνδεδεμένη εικόνα της ζωής σου.

Αυτό είναι τεράστια ποιοτική διαφορά.

2. Το "χρησιμοποιώ social media" είναι εθελοντικό και αναστρέψιμο – ο Π.Α. όχι

Αν κάποιος δεν θέλει το Facebook, το διαγράφει.

Αν δεν θέλει να πληρώνει με κάρτα, χρησιμοποιεί μετρητά.

Αν δεν θέλει smartphone, έχει dumbphone.

Ο Προσωπικός Αριθμός είναι υποχρεωτικός, μόνιμος, και αναπόφευκτος για την πρόσβαση σε θεμελιώδεις κρατικές υπηρεσίες (Υγεία, Φορολογία, Παιδεία, Ασφάλιση). Δεν υπάρχει "opt-out".

3. Η διαφορά είναι η ισχύς και ο έλεγχος – όχι μόνο τα δεδομένα καθαυτά.

Η Google και το Facebook έχουν πολλά για εμάς – αλλά δεν μπορούν να μας φυλακίσουν, να μας φορολογήσουν ή να μας αρνηθούν επίδομα.

Το κράτος όμως μπορεί. Όταν το κράτος έχει όλα τα δεδομένα συγκεντρωμένα και διασυνδεδεμένα, αποκτά απόλυτη εξουσία.

Άρα, το πρόβλημα δεν είναι μόνο ποιος "ξέρει", αλλά ποιος έχει την εξουσία να χρησιμοποιήσει αυτή τη γνώση εναντίον σου.

4. Ο Π.Α. κάνει εύκολη την αυτοματοποίηση διακρίσεων και ελέγχου

Το κράτος μπορεί πλέον να κάνει μαζικά profiling, scoring, αποκλεισμούς ή και πειραματισμούς πολιτικής με ένα click.

Π.χ.: "Αυτοματοποιημένος αποκλεισμός από παροχές για όσους δεν έχουν φορολογική ή εργασιακή συμμόρφωση το τελευταίο εξάμηνο" – χωρίς ανθρώπινο έλεγχο ή δυνατότητα αντίδρασης.

Ο Π.Α. επιτρέπει την εφαρμογή τέτοιων πολιτικών πιο εύκολα, άμεσα, και "αθόρυβα".

5. Η αποδοχή μιας παραβίασης δεν νομιμοποιεί περισσότερες

Το ότι έχουμε παραδώσει κομμάτια της ιδιωτικότητάς μας σε ιδιωτικές εταιρείες δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραιτηθούμε και από τα δικαιώματά μας έναντι του κράτους.

Αντίθετα, αυτό είναι επιχείρημα υπέρ της αυξημένης προστασίας, όχι της παραίτησης.

Αν πνιγόμαστε ήδη μέχρι το λαιμό, δεν λέμε "δεν πειράζει, ας φτάσει το νερό μέχρι το κεφάλι".

Συνοψίζοντας: Η σωστή απάντηση είναι:

> Το επιχείρημα ότι "έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα" είναι παραπλανητικό, γιατί αγνοεί τη θεμελιώδη διαφορά ανάμεσα στην αποσπασματική πληροφόρηση και στην συγκεντρωτική, συνδεδεμένη και υποχρεωτική ψηφιακή επιτήρηση που μπορεί να δημιουργήσει ο Προσωπικός Αριθμός.

Το θέμα δεν είναι μόνο τι ξέρουν, αλλά ποιος το ξέρει, πόσο εύκολα το συνδέει, και τι μπορεί να κάνει με αυτό.

Και κυρίως, αν έχεις τη δυνατότητα να το ελέγξεις ή όχι.


Στα έσχατα χρόνια ο κάθε πιστός θα είναι υπεύθυνος για όλο το πλήρωμα της Εκκλησίας. Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς


«Στα έσχατα χρόνια το κακό και η αίρεση θα έχει τόσο εξαπλωθεί που οι πιστοί δε θα βρίσκουν ιερέα και ποιμένα να τους προστατέψει από την πλάνη και να τους συμβουλέψει στη σωτηρία.
Τότε, οι πιστοί δε θα μπορούν να δεχτούν ασφαλείς οδηγίες από ανθρώπους, άλλα οδηγός τους θα είναι τα κείμενα των Αγίων Πατέρων.

Ιδίως σε αυτή την εποχή, ο κάθε πιστός θα είναι υπεύθυνος για όλο το πλήρωμα της Εκκλησίας. Αδελφοί, καιρός να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας απέναντι στο Θεό και την ιστορία.

Μην ανέχεστε άλλες λοξοδρομίες και πλάνες από τους ιερείς και αρχιερείς σας! 
Μην κάνετε τα “στραβά μάτια”, είστε συνυπεύθυνοι!
Οι Άγιοι σας προειδοποιούν…»

Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς



Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

«Ο ΑΓΙΟΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ !!!ΠΡΩΤΟΥ!!! ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ»

 

Ιερά Αποτείχιση

Μέγας Αντώνιος: μή συγκοινωνεῖτε με τούς αἰρετικούς·τηρεῖτε την τῶν Πατέρων παράδοσιν



Εξ αφορμής της είδησης από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών με θέμα την εναρκτήρια λειτουργία της Παγκόσμιας «Χριστιανικής» Διάσκεψης, στη Στοκχόλμη(23 Αυγούστου 2025, Στοκχόλμη, Σουηδία): Service at Stockholm Cathedral marks centenary of 1925 conference on Life and Work


Λυπηρό το φαινόμενο να βλέπουμε σήμερα στην εποχή μας απ’όσους τρέχουν να λάβουν μέρος στα θεοκάπηλα και αντ-ορθόδοξα συνέδρια, να συμπροσεύχονται μετά των αιρετικών και κακοδόξων, να επιζητούν και να παζαρεύουν την ένωση με το συνονθύλευμα των αιρέσεων, την μεθόδευση που κάμνουν για να εξαπατήσουν ακόμα και τους εκλεκτούς, να χρησιμοποιούν την προπαγάνδα άλλων σκοτεινών ιστορικών εποχών, ως ραδιουργοί υποσκάπτουν την σωτηρία των ψυχών αθώων χριστιανών ορθοδόξων με το λέγε-λέγε περί «διαλόγων» και ενώσεως των «χριστιανών» δήθεν επί της απειλής των χριστιανικών κρατών της Ευρώπης, λόγω της αυξημένης εισροής αλλόπιστων μεταναστών, και να φθέγγονται ψευδώς ότι και οι Άγιοι Πατέρες έκαμναν τους ίδιους διαλόγους. Δηλαδή, διαστρέφουν, παραχαράσσουν, παρερμηνεύουν τους Αγίους Πατέρες για να υπονομεύσουν την Αλήθεια της Ορθοδόξου Πίστεως μας. Φρικτό! 

Όμως πουθενά ευλαβείς χριστιανοί δεν θα ακούσετε, ούτε θα διαβάσετε ότι οι Άγιοι Πατέρες έκαναν τέτοιους «διαλόγους» ήακόμα χειρότερα συμπροσευχές με τους αιρετικούς ή ότι αναγνώριζαν τους αιρετικούς ως «Εκκλησία». Όσοι δε επικαλούνται αυτή την προπαγάνδα του ψεύδους, μόνο ως βλάσφημοι και υβριστές των Αγίων Πατέρων μπορούν να χαρακτηρισθούν. Έκαναν ποτέ τέτοιες παραχωρήσεις εις τα της Πίστεως ο Μ.Αθανάσιος, ο Μ.Φώτιος, ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς και οι λοιποί Πατέρες, όπως κάμνουν οι σημερινοί ταγοί που αναγνωρίζουν τους αιρετικούς όπως είναι, μετέχουν στην εκκλησιαστική και λατρευτική ζωή των αιρετικών, «πλουτίζουν» από την αιρετική «θεολογία», τους αναγνωρίζουν ως «εκκλησία», συμπροσεύχονται με τους αιρετικούς και συμπεριφέρονται ωσάν να μην τους χωρίζει τίποτα;

Δυστυχώς, καθημερινά βλέπουμε μπροστά μας, με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο, αδίστακτους και αποφασισμένουςΛατινόφρονες και Οικουμενιστές που για αλλότρια προς την ορθόδοξη εκκλησία συμφέροντα, διασαλεύουν την ενότητα της Ορθοδοξίας μας, και προς τον σκοπό αυτόν είναι έτοιμοι να συνεργαστούν ακόμα και με τον διάβολο, αρκεί η Παγκόσμια «Εκκλησία» και «Θρησκεία» των Οικουμενιστών να εδραιωθεί το συντομότερο δυνατόν.

Και το ερώτημα που γεννάται, απασχολεί άπαντες: Δεν υπάρχει ένας Επίσκοπος έστω με λίγη ευλάβεια που να μην μείνει στα λόγια αλλά με τις πράξεις του να καταδικάσει την παναίρεση του Οικουμενισμού;Οι ιερείς δεν βλέπουν ότι με τα λόγια δεν μπορεί πλέον να αντιμετωπισθεί η δογματική, θεολογική, πνευματική και εκκλησιαστική κατρακύλα, εξαιτίας, της θεομάχου αυτής αιρέσεως;

Πρέπει όλοι να δούμε με καθαρή ψυχή που μας οδήγησαν αυτοί οι ταγοί τους οποίους εμπιστευθήκαμε. Βλέπουμε ξεκάθαρα ότι ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση, πανθεϊσμός, πανθρησκεία, ένα αντίχριστο σύστημα. Δεν γίνεται να καταδικάζουμε στα λόγια τον Οικουμενισμό και στη πράξη να είμαστε σε αρμονική σχέση και πνευματική επικοινωνία με τους «προδρόμους» της αιρέσεως του Οικουμενισμού.

Ας παραμείνουμε Χριστιανοί Ορθόδοξοι, εντός της Αγιοτάτης Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, οι Λατινόφρονες και Οικουμενιστές αποφάσισαν αδίστακτα εκείνοι να εξέλθουν από την Ορθοδοξίακαι να οδεύσουν αποφασιστικά στην δουλεία της ψυχής τους από την αίρεση του Οικουμενισμού, τον πραγματικό Πρόδρομο του Αντιχρίστου, ικανοποιώντας την κοσμικότητα τους, τα πάθη και την ματαιοδοξία τους. Ευχόμαστε ο Θεός να τους συνετίσει και ανακόψει. Εμείς δεν θα τους ακολουθήσουμε! 


Το να αγωνίζεται λοιπόν κανείς κατά της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού και των οπαδών της αιρέσεως μόνο στα λόγια, να γνωρίζει ότι ούτε τον υπολογίζουν, ούτε τους αγγίζει. Για τον λόγο αυτόν μια είναι η ευλογημένη οδός, αυτή που οι Άγιοι Πατέρες ως Πνευματοφόροι Οδοδείκτεςμας καταδεικνύουν και οι Γραφές, οι Ιεροί Κανόνες και η Παράδοση της Εκκλησίας, μας ορίζουν και παραινούν, η ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ, δηλ. Η ΔΙΑΚΟΠΗ του ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ και η απομάκρυνση μας από κάθε ετερόφρονα και αιρετικό, είτε Πατριαρχείο, είτε Σύνοδο, είτε Επίσκοπο, είτε Ιερέα…!










Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αλλοιώνει το Ορθόδοξο Φρόνημα. Ούτε ο Πατριάρχης! Η Εκκλησία δεν ανήκει σε κανέναν άνθρωπο!


Σωτήριος Τζούμας

Δεν είναι λίγες οι φορές που ως πιστοί βλέπουμε πλέον με θλίψη τις εκτροπές που συντελούνται στον εκκλησιαστικό χώρο, όχι από αμαθείς ή εχθρούς της Εκκλησίας, αλλά ακόμη και από τους ίδιους τους ποιμένες της.

Αφορμή για το σχόλιο αυτό μας έδωσε η παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη σε «οικουμενική προσευχή» στον Καθεδρικό Ναό της Ουψάλα, παρουσία ετερόδοξων «κληρικών» και πολιτικών παραγόντων,συμπεριλαμβανομένων γυναικών «ιερέων».

Ήταν η οριστική πράξη της αποστασίας. Ήταν το επίσημο πρόσωπο μιας ξεδιάντροπης πνευματικής προδοσίας που εκδηλώνεται πλέον χωρίς ντροπή, χωρίς προσχήματα, με φωτογραφίες, με χειραψίες, με ασπασμούς και συμφέροντα προσευχές σε ναούς αιρετικών. 

Και δυστυχώς, πρωταγωνιστής αυτής της εφιαλτικής τελετής, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Όχι πλέον ως “πρωτεύων μεταξύ ίσων”, αλλά ως ένα ιερό αλλά θλιβερό σύμβολο της υποταγής στον Οικουμενισμό, στην παναίρεση που όλα τα ισοπεδώνει και τα αναγνωρίζει, αρκεί να αρέσει στη Δύση, στους διπλωμάτες, στους ηγέτες του κόσμου τούτου.

Τι βλέπουμε στη φωτογραφία ; Μια γυναίκα “ιερέα” να στέκεται με άμφια και ευλάβεια πίσω από τον Πατριάρχη, σε κοινή προσευχή, με χαμόγελα και φωτογραφίες. Συμπροσευχή και αναγνώριση — όχι μόνο της “ιερωσύνης” της, αλλά και του ίδιου του αλλοιωμένου και βλάσφημου “εκκλησιαστικού” συστήματος που υπηρετεί.

Πού είναι η φωνή των Πατέρων; Πού είναι το ανάθεμα στους αιρετικούς; Πού είναι το «ἀνάθεμα Ἀρείῳ»; Πού είναι η μνήμη της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, που υποτίθεται ότι «τιμούμε» φέτος; Μήπως και αυτή η “επέτειος” έγινε αφορμή να ξεχάσουμε όσα αποφασίστηκαν τότε, να αρνηθούμε τη γραμμή των Αγίων, και να υψώσουμε το ποτήρι της ψευδο-ενότητας ιπάνω από τον τάφο της Αλήθειας;

Αναρωτιόμαστε: προς τί αυτό το θέατρο; Ποιο είναι το πνευματικό νόημα τέτοιων συγκεντρώσεων και γιατί πρέπει να παρίσταται ο Πατριάρχης αυτοπροσώπως;Ας έστελνε έναν εκπρόσωπο!

Είναι αυτός ο τρόπος για να τιμήσουμε τα 1700 χρόνια από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο, όπου οι Πατέρες της Εκκλησίας με παρρησία όρθωσαν το ανάστημά τους, τότε απέναντι στην αίρεση και καθόρισαν το Σύμβολο της Πίστεώς μας;

Ή μήπως πρόκειται για ένα ακόμη φτηνό πανηγύρι δημοσίων σχέσεων με ευρωπαϊκή σάλτσα ανεκτικότητας;

Ο Πατριάρχης – όπως λέγεται και έτσι πιστεύουμε πως είναι – «εκπροσωπεί την Ορθοδοξία». Όμως η Ορθοδοξία δεν είναι διπλωματία, δεν είναι κοσμική ευγένεια, ούτε χαμόγελα μπροστά σε κάμερες και φωτογραφίες όπως αυτές που είδαμε! Είναι Ομολογία Πίστεως. 

Και όταν ο Πατριάρχης στέκεται με τον Αρχιερατικό Μανδύα και την Ράβδο δίπλα ή έστω μερικά βήματα πιο μπροστά από μία γυναίκα ιέρεια με γαλάζιο φελόνιο μαζί με όλο αυτό το μπουλούκι των ετερόδοξων, η εικόνα δεν είναι απλώς «ένα στιγμιότυπο». Είναι κάτι σαν δήλωση. Είναι αποδοχή, είναι συμβιβασμός και ας μου επιτραπεί να πω ότι στα μάτια μας μοιάζει με προδοσία! 

-Γιατί Παναγιώτατε; 

Ας μας εξηγήσει λοιπόν κάποιος με πειστικά επιχειρήματα : τί δουλειά έχουμε εμείς να συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς, με εκείνους που δεν αποδέχονται το Πλήρωμα της Αληθείας; Επαναλαμβάνω αφού ήταν τόσο σημαντικό ας έστελνε κάποιον εκπρόσωπο! Γιατί έπρεπε να πάει ο ίδιος; 

Όταν συμπροσεύχεσαι μαζί τους , δεν είναι ότι απλώς τους σέβεσαι – αλλά ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ. Πνευματικά, τους βάζεις δίπλα σου. Τους παρέχεις κύρος. Ποιος μας επιτρέπει να το κάνουμε αυτό; Ποιος μας εξουσιοδότησε γι’ αυτό;

Δεν θα σωθεί η Εκκλησία με διπλωματία. Δεν σώζει η «καλή εικόνα». Μόνο η ΑΛΗΘΕΙΑ σώζει.

Και αυτή είναι που εγκαταλείπεται καθημερινά χάριν της ψευδο-ενότητας, ενός οικουμενιστικού υβριδίου που καμιά σχέση δεν έχει με το Φως του Χριστού.

Όχι, δεν πρόκειται για “λάθος”. Πρόκειται για συνειδητή στρατηγική αλλοίωσης της Πίστεως. Πρόκειται για σχέδιο εκκοσμίκευσης της Εκκλησίας. Δεν τους νοιάζει η Ορθοδοξία — τους νοιάζει να είναι αρεστοί στους πολιτικούς, στους ευρωπαίους προοδευτικούς, στους οικουμενιστικούς οργανισμούς. Η Εκκλησία μετατρέπεται σταδιακά σε ΜΚΟ θρησκευτικού τουρισμού, και οι ιεράρχες σε συνέδρους ή παρουσιαστές διεθνών συνεδρίων.

Όσοι συμμετέχουμε και επικροτούμε αυτές τις πράξεις, οδηγούμε τον λαό σε πνευματική σύγχυση. Σκανδαλίζουμε τους πιστούς. Γεννάμε τον φανατισμό και τις αντιδράσεις! Και ενθαρρύνουμε τις αντιδράσεις και την διχόνοια!

Καιρός να το πούμε ξεκάθαρα και να το πάρουν απόφαση : εμείς δεν θα ακολουθήσουμε σε αυτό. Δεν θα προδώσουμε την Παράδοση των Πατέρων μας για να αρέσουμε στον κόσμο και για να κάνουμε δημόσιες σχέσεις μήπως και μας πουν οπισθοδρομικούς!

Η Εκκλησία δεν χρειάζεται να είναι «αρεστή» – χρειάζεται να είναι πιστή στον Χριστό και στις παρακαταθήκες που μας άφησε με τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Να πάψει επιτέλους αυτή η ασυδοσία.

Το να είσαι Πατριάρχης δεν σημαίνει ότι μπορείς να αλλοιώνεις το Ορθόδοξο Φρόνημα χάριν των υψηλών επαφών και των δημοσίων σχέσεων!Δεν ανήκει η Εκκλησία σε κανέναν άνθρωπο. Ανήκει στον Χριστό. Και μόνο σε Αυτόν οφείλουμε υπακοή.Αλλά και ποιος να του τα πει όλα αυτά του Πατριάρχη από τους άλλους ιεράρχες; Τον φοβούνται! Και όσοι τολμήσουν να εκφράσουν ευγενικά την διαφοροποίησή τους στοχοποιούνται και γράφονται στα μαύρα τα κατάστιχα! Οι περιπτώσεις πολλές και τα παραδείγματα πρόσφατα.

Γιαυτό εκλέγονται Επίσκοποι και Μητροπολίτες «εξαρτώμενα» άτομα ..για να μην τολμά κανείς να πει :

-Ε,πού πάς !!Ε,τί κάνεις !!

Τα μεγάλα αναστήματα της Εκκλησίας μας εξέλειπαν! Μπορούσαν ή τολμούσαν οι προηγούμενοι Οικουμενικοί Πατριάρχες να φερθούν έτσι; Διαβάζω παλαιά ιστορικά γεγονότα του Φαναρίου με μεγάλους Πατριάρχες- που είχε την καλοσύνη να με εφοδιάσει πολιός Ιεράρχης- και βλέπω ότι δεν έχει καμία σχέση το τότε με το τώρα! Δυστυχώς η κατάσταση έχει ξεφύγει! 

Εμείς, όμως, εξακολουθούμε να σεβόμαστε το σεπτό κέντρο. Αλλά και δεν θα σιωπήσουμε κιόλας! Θα λέμε ότι μας ενοχλεί και θα καυτηριάζουμε τα κακώς κείμενα. Και σίγουρα δεν θα προσκυνήσουμε ποτέ το θηρίο της Νέας Εποχής.

Χωρίς να παριστάνουμε τους Αγίους, θα μείνουμε πιστοί στην Ορθοδοξία. Στην Πίστη των Αγίων. Στην Πίστη των Μαρτύρων.Και όλα αυτά θα τα λέμε και θα τα γράφουμε! Με όποιο κόστος! Μαθημένα τα βουνά στα χιόνια! Τι άλλο να μας κάνουν πια…

Εμάς μας εκφράζει απόλυτα αυτό που είπε ο Κύριος:

Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν, καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθείτω μοι.

«Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ ΕΣΤΩ»


Γράφει ο κ. Γεώργιος Παππάς

Η Ιεροκανονική Αρχή της ακοινωνησίας

Περί τους δεκαπέντε (15) Ιεροί Κανόνες επιστηρίζουν την ουσιώδη εκκλησιολογική αρχή, 
«Ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω» (ενδεικτικώς αναφέρουμε τον Ι τῶν Αγίων Αποστόλων και τον Β τῆς Αντιοχείας).

Προφανώς αυτή η επιταγή της Εκκλησίας επιβάλλεται να εφαρμοσθή από όλους τους Ορθοδόξους για τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίο, και τους συν αυτώ, που «κοινωνούν» με τους Σχισματικούς, τους Ακοινώνητους, τους Αναθεματισμένους, τους Αυτοχειροτόνητους και τους Ουνίτες της Ουκρανίας. Ήτοι, με τους ρασοφόρους, τον κ. Φιλάρετο Ντενισένκο, τον κ. Μακάριο Μαλέτιτς και τους συν αυτοίς.

Προφανώς, οι ενέργειες του κ. Βαρθολομαίου, κατ’ αδήριτο λόγο, επιφέρουν την διακοπή κάθε κοινωνίας μαζί του.

Οι Βορειοελλαδίται Επίσκοποι θα μνημονεύουν μόνον την ιδίαν Ιεράν Σύνοδον

Διακοπή μνημονεύσεως

κ. Βαρθολομαίου

.............................................................................

.........................

Άλλο δεν γνωρίζω και άλλο δεν σκέπτομαι

Εν κατακλείδι, άλλο δεν γνωρίζω και άλλο δεν σκέπτομαι. Ίσως δεν έχουμε πολλά στοιχεία για μερικά δυσερμήνευτα γεγονότα, αλλά οφείλουμε να σκεπτώμεθα και να ερμηνεύουμε. Με προσοχή, με ανάλυσι και με λογική διεργασία.

Ούτως η άλλως διαγράφεται μία λίαν συγκλονιστική και ενδιαφέρουσα συνέχεια.

Ο Κύριός μας παραγγέλλει·

«Προσέχετε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδύμασιν προβάτων, έσωθεν δε εισιν λύκοι άρπαγες» (Ματθ. ζ’ 15).

(Δηλαδή, προσέχετε από τους ψεύτικους προφήτες, που έρχονται προς εσάς φορώντας ως κάλυμμα ένδυμα προβάτων, ενώ από μέσα είναι λύκοι μοχθηροί και άρπαγες).