.
Δός μας,
Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;
Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.
Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων
Ο Καθρέφτης και η Παναγία
Πορνεία: Τι λένε οι Άγιος Παΐσιος, Πατέρες της Εκκλησίας για την αποστασία των καιρών μας;
Σκέψεις και συμβουλές
Είναι να μην σου έρθει "νόημα"..
Προσπαθούσα με την λογική να καταλάβω πως κατάφεραν αυτοί οι λίγοι να επιλέξουν κάτι το οποίο θα τους άλλαζε για πάντα, θα τους άλλαζε βαθιά. Κάτι το οποίο θα τους έβαζε στην διαδικασία μιας ζωής χωρίς "άδειες πνευματικές", χωρίς διακοπές, μιας ζωής υπακοής και ταπείνωσης...μέσα στα μαύρα ράσα του χαροποιού πένθους, που πολλοί καταφρονούν, άλλοι κοροϊδεύουν, άλλοι αγνοούν...«Να κάνεις τον αγώνα σου, όχι για να αγιάσεις, αλλά για να χαρεί ο Χριστός»
«Φοβηθείτε τόν μουσουλμανισμό! Η Ευρώπη θά γίνει μουσουλμανική»!
Γι’ αὐτό λοιπόν ἐπιχειρῶντας νά καταλάβει τήν Εὐρώπη θρησκευτικῶς, θά τήν καταλάβει καί πολιτικῶς».
Τί νά σᾶς πῶ πιό πολύ, κάτι περιμένω. Γιατί δέν πᾶμε καλά ὡς λαός. Ἔχομε τόσο ξεφρενιάσει, ἔχομε βγάλει στή δημοσιότητα πιά τό βρώμικο ὑποσυνείδητό μας καί κινούμεθα μέ τέτοιο βαθμό καλπάζοντα ἀποστασίας, ὥστε δέ μένει παρά νά ἐξαντληθεῖ ἡ μακροθυμία τοῦ Θεοῦ καί νά ἔρθει τιμωρία.
Ἔτσι τό αἰσθάνομαι».
(Ὁμιλία 38η, Ἀποκάλυψις)
Γιατί εἶναι ἐκκοσμικευμένη. Τί νὰ πεῖ κανείς. Χάος! Χάος! Αὐτὸ εἶχε γίνει καὶ στὰ Ἱεροσόλυμα. Ξέρετε ποιά ἦταν ἡ ἄμεση ἐπέμβαση τοῦ Θεοῦ;
Αυθεντικός...
«Την αγάπην σου την πρώτην αφήκας»!
Aπάντηση μαθητού Γυμνασίου, σε ερώτημα καθηγητού: Τι θα έλεγες στον Χριστό, εάν τον έβλεπες ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ;
Καθηγητής σε Γυμνάσιο της Θεσπρωτίας, ρώτησε μαθητές του:
Οι απαντήσεις που εδόθησαν ήταν πάμπολλες, ποικίλλες, τελείως ξεχωριστές από παιδί σε παιδί, ανάλογα με τον χαρακτήρα, τον ψυχισμό του, τις επιθυμίες του, τα προβλήματα που συναντά στο περιβάλλον που ζει κ.ο.κ.
Μία από αυτές, είναι σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ή:
«Αρχικά τον βλέπω καθημερινά το Χριστό, γιατί τον έχω στην καρδιά μου.
Είναι μέσα μου και τον νιώθω.
Θα του έλεγα, αυτά, που του λέω στην προσευχή μου: Τ
ον ευχαριστώ για ό,τι μου χαρίζει και για το ότι οι γονείς μου είναι καλά.
Τον ευχαριστώ, που δεν με αφήνει να περπατάω μόνος μου, αλλά με ακολουθεί, όπου και αν πάω.
Με ακολουθεί, για να με προστατεύει.
Τον ευχαριστώ, που τον έχω μαζί μου και μου φέρνει τη χαρά του, Τον ευχαριστώ, που με αγαπάει.
Του ζητώ να μου συγχωρέσει τα λάθη.
Και στο τέλος τον ερωτώ: Γιατί μου τα δίνεις όλα αυτά, Θεέ μου;
Τα αξίζω;…».
Όταν ο νους σου έχει πάει σε οτιδήποτε άλλο πέρα από την προσευχή
Παραπονιέσαι συχνά ότι είτε στις ακολουθίες του ναού είτε και στην προσωπική σου προσευχή το μυαλό σου φεύγει. Φαίνεσαι προσηλωμένος, μπορεί και να κρατάς στα χέρια σου βιβλίο προσευχών που να τις ψελλίζεις μάλιστα, και όμως με πόνο διαπιστώνεις ότι πολλές φορές μόνο το σώμα σου είναι εκεί. Ο νους σου έχει πάει σε οτιδήποτε άλλο πέρα από την προσευχή: σε εργασίες ανολοκλήρωτες, σε προβλήματα οικογενειακά, σε κάτι προσωπικό που σε ταλαιπωρεί, στη συμπεριφορά και την ενδυμασία κάποιου ακόμη και μέσα στον ναό. Και θορυβείσαι, και μελαγχολείς κι ίσως και απελπίζεσαι. Γιατί υπάρχουν φορές που έχεις συλλάβει τον εαυτό σου να σκέπτεται ακόμη και αμαρτίες.«ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ»: προπαγανδίζει την ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ
Ὁ Λαὸς πλέον, βομβαρδίζεται καθημερινὰ ἀπὸ τὴν προπαγάνδα τῶν Οἰκουμενιστῶν περὶ τῆς κανονικότητος καὶ ἐγκυρότητος τῆς «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου τῆς Κρήτης»! Καὶ τῶν Ποιμένων μὴ ἀντιδρώντων, οἱ πιστοί -ὡς μὴ ἔχοντες ποιμένα- ἔχουν ἀρχίσει (μόλις ἕνα χρόνο μετὰ τὴν σύγκλησή της) νὰ τὴν ἀποδέχονται σιωπηρά. Γιὰ νὰ μὴν ἀναφερθοῦμε σὲ παλαιότερες δημοσιεύσεις, μόλις προχθὲς εἴδαμε ὅτι ὁ Μιλήτου Ἀπόστολος χαρακτήρισε τὴνΚολυμπάριο Σύνοδο ὡς «συνέχεια τῶν ΟἰκουμενικῶνΣυνόδων» (ἐδῶ), ἐνῶ στὸ τελευταῖο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ» (τῆς Ἀποστολικῆς Διακονίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος), ἡΚολυμπάριος Σύνοδος παρουσιάζεται παραπλανητικὰ ὡςὈρθοδοξότατη καὶ καλοῦνται οἱ ἀνύποπτοι ἢ ὅσοι πιστοὶ δὲν ἔχουν ἐπαρκὴ ἐνημέρωση νὰ ἀκολουθήσουν τὶς ἀποφάσεις της.







