.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ὁ Ἅγ. Ἰσίδωρος ὁ Πηλουσιώτης σχετικὰ μὲ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἐπικαιρότητα

«Τιμὴ Ἁγίων, μίμησις Ἁγίων». Αὐτὴ εἶναι ἡ διδαχὴ τῆς Ἐκκλησίας μας σχετικὰ μὲ τὸν τρόπο ποὺ πρέπει νὰ τιμοῦμε τοὺς Ἁγίους Της: «μιμηταί μου γίνεσθε, καθὼς κἀγὼ Χριστοῦ. Ἐπαινῶ δὲ ὑμᾶς, ὅτι πάντα μου μέμνησθε καὶ καθὼς παρέδωκα ὑμῖν τὰς παραδόσεις κατέχετε» (Α΄ Κορ. 11). Νὰ μιμηθοῦμε λοιπὸν τοὺς Ἁγίους μας σημαίνει ὄχι μόνο νὰ ἔχουμε συνέχεια στὴν μνήμη μας τὸν τρόπο ποὺ ζοῦσαν, ἀλλὰ καὶ νὰ ἀκολουθοῦμε καὶ νὰ ἐφαρμόζουμε τὶς διδαχές τους, ὅπως αὐτοὶ μᾶς τὶς παρέδωσαν. Ἰδίως σήμερα μὲ τὴν ἐπικράτηση τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὴν σύγχυση καὶ τὴν χαώδης κατάσταση τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐπικαιρότητας ὁ λόγος τῶν Ἁγίων καὶ ἡ παραδοχή του ἐκ μέρους μας εἶναι παραπάνω ἀπὸ ἐπιτακτική. Τί θὰ ἔλεγαν γιὰ τὴν σημερινὴ χαοτικὴ ἐκκλησιαστικὴ κατάσταση, ἂν ζοῦσαν σήμερα οἱ Ἅγιοι μας;

Ἂς πάρουμε ἕνα παράδειγμα ἀπὸ τὶς ἐπιστολές τοῦ Ἁγ. Ἰσιδώρου τοῦ Πηλουσιώτου, ὁ ὁποῖος ἤδη ἀπὸ τὴν ἐποχή του καὶ ἐνῶ ἀκόμα ζοῦσε, φαινόταν ὁμολογουμένως νὰ εἶναι αὐτὸ ποὺ ἀναφέρει χαρακτηριστικὰ ὁ ὑμνογράφος: «Βίβλος γνώσεως διδασκαλίας, πλούτῳ πίστεως συντεταγμένη, τῷ πανάγνῳ ἀνεδείχθης ἐν πνεύματι, ἀνακαλύπτων τὰ θεῖα τοῖς χρῄζουσι καὶ τὴν ζωήν θησαυρίζων τοῖς θέλουσι». Ἡ γλώσσα τοῦ ἁγίου εἶναι γεμάτη ἀγάπη, εἶναι παραινετική, συμβουλευτική, ἀλλὰ παράλληλα καυστικὴ καὶ ἀκριβοδίκαιη, μὴ λαμβάνοντας ὑπόψη ἀξιώματα καὶ σκοπιμότητες, ἀλλὰ ἀποσκοπώντας μόνον στὴν σωτηρία τῶν ψυχῶν καὶ στὴν δόξα τῆς Ἐκκλησίας. Ὡς πηγὴ χρησιμοποιῶ τὴν νεοελληνικὴ μετάφραση τῶν ἐπιστολῶν του ἀπὸ τό: Ἰσιδώρου Πηλουσιώτου, Ἅπαντα τὰ ἔργα, ἐκδ. «Τὸ Βυζάντιον», Θεσσαλονίκη, 2000.

Περὶ ὁμονοίας καὶ γιὰ ὅσους λόγῳ ἀνθρωπίνων παθῶν δὲν μποροῦν νὰ ὁμονοήσουν

Ἐπιστ. 370 — Στὸν Ἅγ. Κύριλλο Ἀλεξανδρείας:

«Μὲ τρομάζουν τὰ παραδείγματα τῆς Ἁγίας Γραφῆς, καὶ γι’ αὐτὸ ἀναγκάζομαι νὰ σοῦ γράψω ὅσα ἔχω ὑποχρέωση. Γιατί, ἂν εἶμαι πατέρας, ὅπως ἐσὺ εἶπες, φοβᾶμαι τὴν καταδίκη τοῦ Ἠλί, ὁ ὁποῖος δὲν συνέτισε τοὺς υἱούς του, ὅταν ἁμάρταναν. Ἂν εἶμαι υἱός σου, ὅπως μᾶλλον νομίζω, ἔχοντας στὴν σκέψη μου τὸν μεγάλο ἐκεῖνο Μᾶρκο, ἔχω τὴν ἀγωνία, μήπως ὑποστῶ τὴν τιμωρία τοῦ Ἰωνάθαν, γιατὶ δὲν ἐμπόδισε τὸν πατέρα του… 
Γιὰ νὰ μὴν συμβεῖ λοιπὸν καὶ ἐγὼ νὰ κατακριθῶ, καὶ ἐσὺ νὰ κριθεῖς ἀπὸ τὸν Θεό, σταμάτησε τὶς διαμάχες. Μὴ λοιπὸν τὴν ἄμυνά σου γιὰ τὴν προσβολή ποὺ δέχθηκες ἀπὸ τοὺς θνητούς, ποὺ σοῦ τὴν χρωστοῦν, τὴν μεταθέτεις στὴν ζωντανὴ Ἐκκλησία, κατασκευάζοντας ἔτσι γι’ αὐτὴν αἰώνια διχόνοια μὲ τὸ πρόσχημα τῆς εὐσεβείας». 

Ἐπιστ. 112 — Στὸν μοναχὸ Φροντῖνο

«Ἂν πληγώθηκες μὲ λόγια καὶ ξέσπασες σὲ ἀσυγκράτητη ὀργή, πῶς μπορεῖς νὰ γίνεις ἐργάτης τοῦ ἀμπελώνα τοῦ Κυρίου; Γιατὶ ἐκεῖνος ποὺ χτυπήθηκε ἀπὸ ἕνα μάγουλο καὶ μπορεῖ νὰ γυρίσει καὶ τὸ ἄλλο, αὐτὸς εἶναι ποὺ λέγει ὁ Κύριος ὅτι σήκωσε τὸ βάρος τῆς ἡμέρας καὶ τῆς ζέστης, ἐννοώντας ὅτι ἐκπλήρωσε τέλεια τὶς ἐντολές Του. 
Ἂν λοιπὸν ἐπιθυμεῖς ἐκεῖνες τὶς μεγάλες ἀμοιβές, μὴν ταράζεσαι γιὰ τοὺς κόπους ποὺ εἶναι μικρότεροι ἐκείνων, γιατὶ δὲν ὑπάρχει ἄλλος τρόπος νὰ εἰσπράξεις τὸ δηνάριο, ἂν δὲν ἔχεις τὴ μαρτυρία τῆς τελειότητας τῶν κόπων σου».

Γιὰ τοὺς ἱερεῖς ποὺ δὲν ἐφαρμόζουν αὐτὰ ποὺ λένε

Ἐπιστ. 112 — Στὸν ἐπίσκοπο Εὐσέβιο:

«Ἡ διδασκαλία σου στὴν Ἐκκλησία εἶναι εὐχάριστη, καὶ μακάρι νὰ εἶναι καὶ εὐεργετική. Γιατὶ μοιάζεις μὲ ἐκεῖνον ποὺ πετάει πέτρες στὸν οὐρανὸ καὶ στέκεται στὸ σημεῖο ποὺ πρόκειται νὰ πέσουν, προσκαλώντας ἔτσι τὴν πτώση τους ἐπάνω του. Ἐὰν δηλαδὴ τὰ ἁμαρτήματά ποὺ ἐλέγχουμε φαίνονται ἐπάνω μας, καὶ μὲ τὰ ἔργα μας ἀρνούμαστε τὰ λόγια μας, ὄχι μόνον δὲν θὰ ἐμποδίσουμε τοὺς ἀκροατὲς ἀπὸ τὸ νὰ ἁμαρτάνουν, ἀλλὰ καὶ θὰ εἰσπράξουμε τὰ γέλια, ἐπειδὴ ἄλλα διδάσκουμε καὶ ἄλλα κάνουμε».

Γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἀλλὰ καὶ ὅσους διαβάζουν, ἀλλὰ ἀγνοοῦν αὐτὰ ποὺ διαβάζουν

Ἐπιστ. 141 — Στὸν Ἀδαμάντιο:

«... Διάβαζε λοιπόν, γιὰ νὰ μαθαίνεις. Ἂν ὅμως δὲν θέλεις νὰ γνωρίζεις, μὴν διαβάζεις, γιὰ νὰ μὴν κατηγορεῖσαι, ὅτι ἀγνοεῖς αὐτὰ ποὺ διαβάζεις».

Γιὰ ὅσους πετοῦν τὰ ἅγια τοῖς κυσίν

Ἐπιστ. 153 — Στὸν πρεσβύτερο Ἡρακλείδη

«Τὸ “Νὰ μὴ μεταβεῖτε σὲ δρόμο εἰδωλολατρῶν“ σημαίνει νὰ μὴν συνταχθεῖτε μὲ αὐτοὺς ὡς πρὸς τὸ φρόνημα. Ἐπίσης καὶ τὸ “Σὲ πόλη Σαμαρειτῶν μὴν εἰσέλθετε“, δὲν ἐννοεῖ νὰ ἀποφεύγουν τὴν συγκατοίκηση μαζί τους, ἀλλὰ νὰ μὴ σχετίζονται μὲ τὴ δυσσέβεια καὶ τὴν κακία τους“.

Γιὰ τὴν ὁμολογία Πίστεως καὶ τὸν ἀγώνα ὑπὲρ τῆς Ἐκκλησίας

Ἐπιστ. 235 — Στὸν Σερῆνο

«Ὁ Χριστός, ποὺ γνωρίζει τὶς καρδιές, δὲν ρωτοῦσε τοὺς μαθητές Του, “Ποιός λένε οἱ ἄνθρωποι, ὅτι εἶμαι“, ἐπειδὴ τάχα δὲν γνώριζε τὴν ποικιλία τῶν ἀπόψεων τῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ ἐπειδὴ ἤθελε νὰ διδάξει σὲ ὅλους τὴν ἀσφαλὴ ὁμολογία, τὴν ὁποία, ἀφοῦ τὴν ἐμπνεύσθηκε ἀπὸ Ἐκεῖνον, τὴν ἀπέθεσε ὁ Πέτρος ὡς βάση καὶ ἰσχυρὸ θεμέλιο, πάνω στὴν ὁποία ὁ Κύριος οἰκοδόμησε τὴν Ἐκκλησία Του».

Ἐπιστ. 238 — Στὸν Σερῆνο

«Πύλες τοῦ ἅδη ὁ θεϊκὸς λόγος ὀνόμασε τοὺς διωγμοὺς τῶν ἀθέων καὶ τὶς βλασφημίες τῶν αἱρέσεων. Σ’ ὅλα αὐτὰ ἡ Ἐκκλησία ἀντιστέκεται, ἀγωνιζόμενη μὲ σταθερότητα ἐναντίον τῶν πρώτων καὶ χωρὶς νὰ κυριεύεται ἀπὸ τὶς δεύτερες».

Ἐπιστ. 211 — Στὸν Χριστόδωρο

«“Ἀλλοίμονο σὲ ὅσες θὰ εἶναι ἔγκυες καὶ σ’ ὅσες θὰ θηλάζουν ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες“, σημαίνει ἐκεῖνες τὶς ψυχὲς ποὺ ἐγκυμονοῦν τὸν θεῖο ἔρωτα, ἀλλὰ δὲν ἔχουν τὸ θάρρος νὰ μιλήσουν μὲ παρρησία καὶ νὰ ἐκδηλώσουν τὴν ὁμολογία καὶ τὸν Θεὸ καὶ τὴν ἀντίσταση, καὶ ἐκεῖνες ποὺ ἔχουν νηπιώδη καὶ ἀτελῆ ἰδέα γιὰ τὴ μακροθυμία τοῦ Θεοῦ καὶ δὲν διατηροῦν τὴν ἐλπίδα τῶν μελλοντικῶν ἀμοιβῶν, ἀλλ’ ἔχουν ἀποχαυνωθεῖ ἀπὸ τὶς ἀπειλὲς καὶ τὶς ἐπιθέσεις καὶ ἔχουν ἀπογυμνωθεῖ ἀπὸ τὰ μελλοντικά».

Γιὰ ὅλους ὅσους ὑπερασπίζουν λόγοις ἢ ἔργοις τὴν αἵρεση, τὴν ὑποκρισία καὶ τὴν φαυλότητα τῶν ἱεραρχῶν, ἱερέων καὶ τῶν ἀρχόντων

Ἐπιστ. 39 — Στὸν μοναχὸ Θεοδόσιο

«Γιατὶ παραξενεύεσαι ἐπειδὴ γιὰ τὴν ἁμαρτία ἑνὸς καὶ μόνου τιμωρεῖται ὁλόκληρη πόλη, πράγμα ποὺ γνωρίζεις, ὅτι ἔγινε καὶ στὴν ἐποχὴ τοῦ Δαβίδ... Μὴν λοιπὸν ὑπερασπίζεσαι τὶς πονηρὲς πράξεις τοῦ, ὅπως νομίζει, ἐπισκόπου Εὐσεβίου, γιατὶ ἐξαιτίας ἐκείνου τὸ θυσιαστήριο ἔχει στερηθεῖ τοὺς λειτουργοὺς καὶ ἡ πόλη τοὺς κατοίκους. Καθόσον εἶναι δίκαιο, ἐκεῖνοι ποὺ χωρὶς κρίση ἀνέδειξαν τὸν ἀνάξιο, νὰ γευθοῦν τοὺς καρποὺς τῶν κόπων τους, ἀφοῦ ἀτίμασαν τὴν ἀρετὴ καὶ προτίμησαν τὴν τόσο φανερὴ κακία».

Τέλος τοῦ πρώτου μέρους.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Μεγαλοπρεπές άδειασμα από την ΔΙΣ που αποφάσισε να ανοίξει το δρόμο για το συλλαλητήριο της Αθήνας



“Η Εκκλησία της Ελλάδος, θεωρεί ότι κάθε έκφραση υπερασπίσεως των δικαίων της Μακεδονίας μας είναι επαινετή, αρκεί αυτή να είναι γνήσια, ανιδιοτελής και πηγαία, και πάντα στο πνεύμα μιας νόμιμης και δημοκρατικής εκδήλωσης. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της ελευθερίας εκφράσεως των Κληρικών και Λαϊκών μελών Της, σέβεται το δικαίωμααυτών να πράττουν κατά συνείδηση, με σύνεση και υπευθυνότητα”.

Με αυτήν την δήλωση η Διαρκής Ιερά Σύνοδος δίνει το ελευθέρας στο ποίμνιο αλλά και στους ποιμένες του να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο της Αθήνας και όσα ακόμη ακολουθήσουν.
Σε κάθε περίπτωση η απόφαση αυτή αποτελεί μια μεγαλειώδη ήττα του Αρχιεπισκόπου παρόλη την αποτυχημένη πάντως προσπάθεια στο ανακοινωθέν της να φανεί πως τον στηρίζει.
Οι συνοδικοί Ιεράρχες προφανέστατα υπό το βάρος των ειδικών συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες και αντιλαμβανόμενοι πως ο Αρχιεπίσκοπος και η θέση του συγκρούονται με την άποψη της πλειονότητας του ποιμνίου μοιάζοντας ο ίδιος ξένος με την πραγματικότητα, επιχειρούν να ισορροπήσουν τα πράγματα.

Η δε φράση του ανακοινωθέντος “συμμεριζόμενη απόλυτα την εύλογη αγωνία και των Ιεραρχών, που διαποιμαίνουν τις Ιερές Μητροπόλεις στην Μακεδονία μας, αλλά και τις δικαιολογημένες ανησυχίες του κυρίαρχου Λαού και σύσσωμου του Οικουμενικού Ελληνισμού” έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την προ ημερών αριθμητική του κ. Ιερώνυμου που είπε πως μόνο 9 από τους 82 Μητροπολίτες πήγαν στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης.

Μη φοβάσαι δεν είσαι μόνος. Μόνος είναι εκείνος που δεν γνωρίζει τον Θεό



Μη φοβάσαι δεν είσαι μόνος. Μόνος είναι εκείνος που δεν γνωρίζει τον Θεό ακόμα και αν όλοι οι άνθρωποι συναναστρέφονται μαζί του.Αυτός, και στην πιο πολυάριθμη κοινωνία, θα έλεγε - όπως και τώρα λένε κάποιοι - «βαριέμαι, δεν ξέρω τι θέλω να κάνω με τον εαυτό μου, όλα είναι βαρετά». Αυτές είναι ψυχές άδειες από τον Θεό, φλοίδες χωρίς κουκούτσι, στάχτη χωρίς κάρβουνο. Αλλά εσύ δεν είσαι μόνος αφού είσαι πλάι στον Κύριο και ο Κύριος δίπλα σου.

Άκουσε πώς ο μεγάλος Παύλος, ο απόστολος της οικουμένης, ήταν κάποτε εγκαταλελειμμένος απ’ όλους, και πώς μιλά: 

«᾿Εν τῇ πρώτῃ μου ἀπολογίᾳ οὐδείς μοι συμπαρεγένετο, ἀλλὰ πάντες με ἐγκατέλιπον· μὴ αὐτοῖς λογισθείη· ὁ δὲ Κύριός μοι παρέστη καὶ ἐνεδυνάμωσέ με, ἵνα δι' ἐμοῦ τὸ κήρυγμα πληροφορηθῇ καὶ ἀκούσῃ πάντα τὰ ἔθνη· καὶ ἐρρύσθην ἐκ στόματος λέοντος » ( Β’ Τιμ. 4, 16-17 ).
Βλέπεις, λοιπόν, πόσο άγια σκέφθηκε και μίλησε ο δούλος του Χριστού Παύλος σ’ εκείνες τις πρώτες μέρες, όταν στον κόσμο δεν υπήρχε ακόμα ούτε ένας χριστιανικός ναός, ούτε ένας χριστιανός άρχοντας! Ενώ σήμερα όλη η γη είναι στολισμένη με χριστιανικούς ναούς και οι χριστιανοί απαριθμούνται σε κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια.

Μη λυπάσαι, λοιπόν, επειδή αισθάνεσαι μοναξιά στον δικό σας τόπο. Αν αισθάνεσαι σαν να είσαι στην έρημο, όπως γράφεις, γνώριζε ότι πολλοί στην έρημο σώθηκαν. Αλλά όλοι αυτοί οι ερημίτες του Θεού ανήλθαν στη μεγάλη κοινωνία του Θεού και των αγγέλων του Θεού.
Υπήρχαν άνθρωποι που για πενήντα ολόκληρα χρόνια δεν είδαν ανθρώπινο πρόσωπο και όμως δεν έλεγαν «είμαστε μόνοι»! Αφού ο Θεός ήταν μαζί τους και αυτοί με τον θεό.
Μπορείς να ζήσεις χωρίς κανέναν και χωρίς τίποτα∙ χωρίς τον Θεό όμως δεν μπορείς. Αυτή είναι η δική τους μαρτυρία που την παρέδωσαν στην Εκκλησία ως κάποιο κεφάλαιο δικό της.

Δεν είναι γνωστό εάν κάποιος άθεος μπόρεσε να επιζήσει επί πενήντα χρόνια σε πλήρη μοναξιά στην έρημο. Αυτό δεν έχει σημειωθεί στην ιστορία του ανθρώπινου γένους. 
Δεν είναι σε θέση ένας άθεος να πράξει κάτι τέτοιο. Σε κάποιον σαν αυτόν είναι βαρετό να ζει μέσα στην κοινωνία των ανθρώπων και ακόμα πιο μονότονο - ακόμα και αδύνατο - έξω από την κοινωνία.
Διότι ο άθεος αναζητά τους ανθρώπους για να τους κεντρίσει την καρδιά με την αθεΐα του και να θρέψει τον εαυτό του με τον πόνο τους. Αλλά στην έρημο ποιόν να βρει να φάει παρά μόνον τον ίδιο του τον εαυτό; Και με ποιανού τον πόνο να τραφεί παρά με τον δικό του;
Γι’ αυτό απογείωσε τις σκέψεις σου στα πνευματικά ύψη όπου κατοικεί Εκείνος που μόνος Του είναι η μεγαλύτερη και τρυφερότερη κοινωνία από κάθε ανθρώπινη κοινωνία.
Εκείνον να υπηρετείς, μ’ Εκείνον να συναναστρέφεσαι, σ’ Εκείνον να μιλάς , για Εκείνον αγωνίσου, Εκείνον αγάπα με όλη σου την καρδιά, με όλον τον νου σου. 

Εκείνος θα βρει τρόπους να ανοίξει τα μάτια των γειτόνων σου και την καρδιά τους, ώστε να εμφανίσει σ’ αυτούς τη ζωντανή πίστη σ’ Αυτόν. Τότε στον τόπο σου θα ψάλλεται η δόξα του Θεού όχι μόνον από έναν σολίστ, όπως τώρα, αλλά από μία χορωδία.
Ειρήνη και υγεία από τον Θεό.

«ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ, 
Δεν φτάνει μόνο η πίστη…

Οι "ερασιτέχνες" τ΄ουρανού....



Όταν παίρνουμε στα σοβαρά τον εαυτό μας, σε σχέση με τον Θεό και την πίστη σε αυτόν, τότε η αποτυχία είναι βέβαιη. Μονάχα εκείνοι που νιώθουν «ερασιτέχνες» στην πνευματική ζωή μπορούν να βιώσουν την παρουσία του Θεού. Γιατί είναι διατεθειμένοι να δοκιμάσουν, να ρισκάρουν, να παίξουν σε αυτό το «ένθεο παιγνίδι». Είναι εκείνοι οι «ερασιτέχνες» του ουρανού, που......τολμούν να πειραματιστούν ακολουθώντας την καρδιά τους και όχι την στεγνή μετρήσιμη λογική τους. Αυτοί που δεν φοβούνται το τσαλάκωμα της εικόνας ή της υποτιθέμενη αξιοπρέπεια τους. Δεν τρομάζουν μπροστά στο λάθος, δεν τους γίνεται εμμονή και φοβία η αμαρτία. Το ζητούμενο της ζωής τους είναι η γνωριμία με τον Θεό και όχι η εξασφάλιση του "εγώ" ή διαμόρφωση μιας «πνευματικής καριέρας». Και όποιος πραγματικά επιζητεί μια ζωντανή σχέση με τον Θεό, πρέπει να είναι έτοιμος για περιπέτειες. Μερικές φορές οριακές και επικίνδυνες. 

Γι αυτό το λόγο στο πνευματικό ταξίδι, όσο πιο πολύ στα σοβαρά παίρνεις τον εαυτό σου, τόσο ο Θεός φαίνεται να μακραίνει, μια και δεν του αρέσουν ιδιαίτερα οι δήθεν και οι κομπασμένοι. Εκείνοι που λένε «ξερω», «γνωρίζω», «καταλαβαίνω». Προτιμά τους «χαζούς» και σχοινοβάτες της ζωής. Εκείνους που αγαπάνε κι ας κάνουν και λάθη. Αναπαύεται σε κάτι ταπεινούς ερασιτέχνες, που επειδή είναι ερωτευμένοι δεν διστάζουν να ρισκάρουν. Είναι πιο ανοιχτή η καρδιά τους. Οι βεβαιότητες σε κλείνουν και σε μικραίνουν. Και ο Θεός δεν μπορεί τις μικρότητες γιατι μας έφτιαξε για μεγάλα ταξίδια.

plibyos.blogspot.gr

Παντοδύναμον όπλο στα χέρια του πιστού είναι η προσευχή



Το μεγάλο δώρο του Θεού στον άνθρωπο είναι η Προσευχή 

Παντοδύναμον όπλο στα χέρια του πιστού είναι η προσευχή. Είναι η συνομιλία του δημιουργήματος με τον Δημιουργό του. Του μικρού ανθρώπου με τον Παντοδύναμον Θεόν. 

Είναι «Αγγέλων έργον», λέγουν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας. 

Είναι μέγα προνόμιον του ανθρώπου. Είναι η αναπνοή της ψυχής μας. Είναι το ιερότερον και ευγενέστερον έργον μας. Η αγιότερη ανθρώπινη κίνηση και πράξη. Είναι η συνάντηση του πεπερασμένου ανθρώπου με τον άπειρον Θεόν… 

Είναι μεγάλο δώρο του Θεού στον άνθρωπο η προσευχή. Δώρον ανυπολογίστου αξίας, τιμή μεγάλη και ωφέλεια ανυπολόγιστη. Είναι αδύνατη η πνευματική ζωή χωρίς την χάριν και την δύναμη της προσευχής. 

Είναι αδύνατη η άσκηση της ευσεβείας χωρίς την προσευχή. 

Είναι αδύνατη η σωτηρία της ψυχής μας χωρίς την ζωογόνον επίδραση της προσευχής. 

Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος

Έχει ξεφύγει η ΝΤΠ – Απίστευτη πρόκληση: Διάκονος φοράει μάσκα σκύλου και κάνει τη λειτουργία



Ο χρήστης του Twitter ο Kevin Acker δημοσίευσε στις 20 Ιανουαρίου την εικόνα του διακόνου Anthony DiIenno που κήρυξε με τη μάσκα ενός σκύλου στο κεφάλι του. Ο Ακερ δήλωσε: «Μόνο στη Φιλαδέλφεια αυτό δεν είναι μια περίεργη σκηνή στην Εκκλησία».

Η εικόνα τραβήχτηκε από τους γονείς της Acker στην καθολική ενορία St Rose της Λίμας στο Eddystone, Αρχιεπισκοπή της Φιλαδέλφειας, ΗΠΑ.

Η Αρχιεπισκοπή διευθύνεται από τον Αρχιεπίσκοπο Charles Chaput ο οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους επισκόπους στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το κατάντημα των "κληρικών".

Τσιμουδιά από τα κανάλια για το συλλαλητήριο



Εχθές έγινε μια μεγαλειώδης συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη. Πάνω από 500 χιλιάδες άτομα κατέκλυσαν όλη την παραλία της πρωτεύουσας της Μακεδονίας, από το Λιμάνι μέχρι με το Μέγαρο Μουσικής. Ίσως και πάνω από 700 χιλιάδες Ελλήνων.

Αυτοί που ήταν στην εκδήλωση δεν το παρατήρησαν, αλλά κανένα κρατικό κανάλι και ιδιωτικό από τα λεγόμενα ‘επίσημα’ δεν ασχολήθηκε με το θέμα. 
Κατάντια ενημέρωσης, Ξεφτιλισμός της εξουσίας μας, των κυβερνώντων της αντιπολίτευσης και των παρεπιδημούντων της Αθήνας…

Χαρακτηριστικό είναι το ξέσπασμα ενός από τους ομιλητές του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία. Το κείμενο είναι του Γιώργου Τάτσιου- Tatsios Giorgos στο Facebook.

ΞΕΦΤΙΛΕΣ…ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΑ Πλην του 4Ε (ΛΥΔΙΑ), SERRESTV, ΔΙΚΤΥΟ, ΕΝΑCHANNEL και μερικά περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια ΚΑΝΕΝΑ κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας δεν μετέδωσε το ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ της Θεσσαλονίκης.
500.000 Έλληνες ήταν εκεί.
Στις ειδήσεις του ΣΚΑΙ κάποιος δημοσιογραφίσκος ψέλλισε κάτι για 30.000 … η αστυνομία μίλησε για 90.000.

Ρε πάτε καλά;
Κι όμως ΜΟΥΓΚΑ…Ξεφτίλες..
Αυτά συμβαίνουν ΜΟΝΟΝ στη Βόρεια Κορέα…ΜΑΥΡΟ στον ΦΑΣΙΣΜΟ σας σκουλήκια της (δήθεν) ενημέρωσης…ΜΑΥΡΟ…
Σήμερα ο Ελληνικός λαός έστειλε το μνμ. Όποιος δεν έλαβε καλά θα κάνει να το εμπεδώσει.

ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ γιατί ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ!


*να μην ξεχάσω…η γιαγιά της της φωτογραφίας είναι … φασίστρια κι αυτή…κοπρόσκυλα, παπαγαλάκια της προπαγάνδας…

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ www.onomasia.gr

Ας δουμε την ωρα που ο Ελληνικός λαος εκανε το συλλαλητηριο για την Μακεδονια μας τι επαιζαν …με τι ενημερωναν τους ελληνες που δεν καταφεραν λόγω κρισης να ειναι και αυτοι στην θεσσαλονικη …!

Ερτ1: Το αλάτι της Γης
Ερτ2: Καλλιτεχνικό πατινάζ
Ερτ3:Κυριακή στο χωριό
Mega: καταλάθος μπαμπάς
Αντ1: Θα βρεις το δάσκαλο σου (για 2424534η φορά επανάληψη)
Alpha: Μια κυρία στα μπουζούκια
Star: Traction
Σκάι: 9 μήνες
Κατά τα άλλα φουλ τηλεμάρκετινγκ


πηγη: echedoros-a.gr 

Πάνω από 500.000 άτομα στο συλλαλητήριο για το σκοπιανό. «Λαοθάλασσα»!Εντυπωσιακές αεροφωτογραφίες!



Συγκλονιστικές οι φωτογραφίες από drone που απεικονίζουν τους χιλιάδες διαδηλωτές οι οποίοι συμμετέχουν στο συλλαλητήριο για την Μακεδονία.
Πλήθος κόσμου έχει συγκεντρωθεί γύρω από τον Λευκό Πύργο, στο συλλαλητήριο για την Μακεδονία. Ο κόσμος ξεκίνησε να καταφθάνει στο σημείο από νωρίς και όσο περνά η ώρα αυξάνεται!

Του… λόγου το αληθές επιβεβαιώνουν και οι άκρως εντυπωσιακές αεροφωτογραφίες που δείχνουν το «ποτάμι» ανθρώπων που έχουν «κατακλύσει» την παραλία της Θεσσαλονίκης.

















Eurokinissi

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ



ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ 
ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ


Είναι απαραίτητη η συμμετοχή όλων μας στο αυριανό συλλαλητήριο για να δώσουμε μία απάντηση σε όλους αυτούς που προσπαθούν να παραχαράξουν την ιστορία μας.

Σκόπια: Αυτό ήταν το όνομα που είχαν επί χρόνια. Προδόθηκαν από τα γραμματόσημα-χάρτες



Τα Σκόπια ξεκίνησαν να έχουν ψευτο-«Μακεδονική» συνείδηση από την εποχή που ιδρύθηκε η μεγάλη Γιουγκοσλαβία, μετά από μια προπαγάνδα που ενορχηστρώθηκε από τον Γιόσιπ Μπροζ Τίτο.

Στην Ενωμένη Γιουγκοσλαβία, όμως, όλα τα χρόνια μέχρι και τη διάλυσή της η περιοχή των Σκοπίων ουδέποτε αναγνωρίστηκε ως «Μακεδονία», αντιθέτως λεγόταν «Vardaska».

Και οι αποδείξεις είναι ουκ ολίγες, και για του λόγου το αληθές παρακάτω θα σας παραθέσουμε μερικές εξ αυτών:









ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑ



ἝΛΛΗΝΕΣ....
Ἀκοῦστε μόνο τίς καρδιές σας.
Μήν ξεχνᾶτε τίς χιλιάδες ζωές θυσιασθέντων Ἑλληνόπουλων Παλληκαριῶν διά τήν ἐλευθερίαν τῆς Μακεδονίας μας.
Σεβαστεῖτε τίς ζωές καί τό αἷμα τους πού ἔδωσαν στό ἄνθος τῆς ἡλικίας τους διά νά εἴμαστε ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες τοῦ 2018 ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ....
Δυστυχῶς ἔχουμε πολλούς προδότες.... Ἀναζητοῦμε καί προσκαλοῦμε Πατριῶτες.
ΟΛΟΙ σύσσωμοι στό συλλαλητήριο τῆς Θεσσαλονίκης γιά τήν Μακεδονία μας.
(Κυριακή 21 Ἰανουαρίου 2018, ὥρα 14.00)
Ἡ προσωπική ἐπιλογή τῆς συμμετοχῆς σας εἶναι ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
Ἡ Μακεδονία εἶναι ΜΙΑ καὶ ἙΛΛΗΝΙΚΗ. Εὐχές καί καλόν ἀγῶνα.

γ. Χερουβείμ μοναχός 
Ἱερόν Κ. Ἁγίων Ἀρχαγγέλων- Κουκουζέλη.
Ἅγιον Ὄρος.

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: «ΔΕΙΛΟ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΗ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΕΑΝ ΣΙΩΠΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ…»



ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: «ΔΕΙΛΟ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΗ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΕΑΝ ΣΙΩΠΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ…». ΚΑΙ ΕΡΩΤΟΥΜΕ: ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΙΕΡΑΡΧΑΙ ΠΟΥ ΣΙΩΠΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ;

Μικρὸ ἀπόσπασμα τῆς «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΣΠΙΘΑΣ», 1960, αρ. φυλ. 230
μὲ θέμα «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΘΕΪΣΜΟΣ»
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου


Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

«…Ὡς κληρικὸς τῆς Ὀρθοδοξίας, ὁ ὁποῖος κατὰ τὴν φρικτὴ στιγμὴ τῆς χειροτονίας μου ἄκουσα καὶ ἐγὼ τό˙ «Λάβε τὴν Παρακαταθήκην καὶ φύλαξον ταύτην μέχρι τῆς δευτέρας τοῦ Χριστοῦ παρουσίας», θεωρῶ βαρὺ νὰ σιωπήσω ἐπὶ θεμάτων πίστεως. Δειλὸν καὶ ἄνανδρον θὰ μὲ κατηγορήση ἡ συνείδησις μου ἐὰν σιωπήσω καὶ δὲν ὑπερασπίσω τὰ ὑψηλὰ δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως. Καὶ μὴ ἀνεχόμενος τοῦτον τον ἔλεγχον τοῦτον τῆς συνειδήσεώς μου μετὰ πολλῆς συγκινήσεως γράφω τὸ παρόν ἄρθρο, καὶ ἐλάχιστος ἐγὼ ἱερομόναχος, ὁ ὁποῖος ἀνιδιοτελῶς ὑπηρέτησα Πίστιν καὶ Πατρίδα, διαμαρτύρομαι καὶ παρακαλῶ τὴν Ἱεραρχίαν, ἡ ὁποία τὶς ἡμέρες αὐτὲς θὰ συνεδριάση, να ἐπιληφθῆ τοῦ σπουδαιοτάτου τούτου θέματος καὶ νὰ ἐπιδιώξη συντόμως τὴν κατὰ τοὺς Ἱ. Κανόνας λύσιν τοῦ προβλήματος, μὴ ἐπηρεαζόμενη ἀπὸ τὰ σχόλια καὶ τὰς κρίσεις τοῦ ψυχροῦ, ἀδιαφόρου καὶ ἀπίστου κόσμου, ὁ ὁποῖος τὰς ὑπὲρ Ὀρθοδόξου πίστεως φωνὰς τῶν πιστῶν τῆς Ἐκκλησίας τέκνων ἀποκαλεὶ ἄκαρπον Βυζαντινολογίαν…

Ἀδελφοὶ καὶ Πατέρες! Σκέπτομαι τίνος εἴμεθα στρατιῶται, ὑπὸ ποίαν σημαίαν στρατευόμεθα, ποίους ἡρωϊκοὺς ἀγωνιστὰς εἶχε ἡ Ἐκκλησία μας, πῶς αὕτη πολεμοῦσε καὶ νικοῦσε τὶςς πλάνες καὶ τὶς αἱρέσεις καὶ ἐθριάμβευε παντοῦ, καὶ ἐμεῖς νὰ πράξωμεν ἀναλόγως. Ἄλλως θʼ ἀποδειχθῶμεν ἀνάξιοι υἱοὶ καὶ θυγατέρες τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

Καταλαβαίνεις γιατί τα παθαίνουμε όλα αυτά, που μας πληγώνουνε;



Καταλαβαίνεις γιατί τα παθαίνουμε όλα αυτά, που μας πληγώνουνε; Γιατί αρχίσαμε πάλι να ενδίδουμε...

Ο μητροπολίτης Ελπιδοφόρος του Οικουμενικού Πατριαρχείου συνοδεύει παπικό καρδινάλιο στα άγια των αγίων και του επιτρέπει να προσκυνήσει την Αγία Τράπεζα αναγνωρίζοντας του ιερωσύνη...
Στην θεολογική σχολή της Χάλκης...
Γι΄αυτό δεν επιτρέπει ο Θεός να ανοίξει ξανά…

Δεν χρειαζόμαστε άλλο ένα εκπαιδευτήριο οικουμενιστών που θα διώκουν απηνώς τους Παπουλάκους της Ορθοδοξίας…

Να προσεύχεσθε για τους συγγενείς σας.. .



Να προσεύχεσθε για τους συγγενείς σας χωρίς να αγχώνεσθε για τη σωτηρία τους, γιατί έτσι χάνετε την επικοινωνία σας με τον Χριστό και δείχνετε ολιγοπιστία. Να τα αναθέτετε όλα με εμπιστοσύνη στην αγάπη και την πρόνοια του Θεού.

Άγιος Πορφύριος