.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ο Πάπας απάλλαξε τις αμαρτίες όλων όσων παρακολουθούσαν την ομιλία του εξ αποστάσεως!


Ο Πάπας απάλλαξε τις αμαρτίες όλων όσοι παρακολουθούσαν την ομιλία του εξ αποστάσεως!

Ο Ρωμαίος Ποντίφικας χορήγησε άφεση αμαρτιών σε όσους παρακολουθούσαν την ομιλία του στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή με άλλα μέσα επικοινωνίας.

Στις 25 Δεκεμβρίου 2024, ο Πάπας Φραγκίσκος, στο χριστουγεννιάτικο μήνυμά του, κάλεσε για ειρήνη και εξ αποστάσεως άφησε τις αμαρτίες σε όλους όσοι παρακολούθησαν την ομιλία του.

Ο Πάπας απευθύνθηκε στο παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο μήνυμά του στον κόσμο, στο οποίο τόνισε τη σημασία της συμφιλίωσης και του τερματισμού των συγκρούσεων.

Στο τέλος της ομιλίας του, ο Φραγκίσκος άφησε τις αμαρτίες σε όλους που ακολούθησαν το μήνυμά του στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το Διαδίκτυο ή ενώθηκαν πνευματικά μαζί του.

Αυτό το σημείο εκφράστηκε από τον καρδινάλιο Angelo De Donatis, ο οποίος διάβασε τη φόρμουλα της άφεσης αμαρτιών =: «Ο Άγιος Πατέρας Φραγκίσκος, απευθυνόμενος σε όλους τους πιστούς που είναι παρόντες και σε όσους θα λάβουν την ευλογία του μέσω του ραδιοφώνου, της τηλεόρασης και άλλων τεχνολογιών επικοινωνίας, παρέχει άφεση αμαρτιών με ολομέλεια με τη μορφή που καθιέρωσε η Εκκλησία»...

Πηγή: eeod.gr


Σχόλιο Π.κοινωνίας: Aδελφοί. Όλοι όσοι διαβάζετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου, ή με ακολουθείτε στα sosial, συγχωρούνται οι αμαρτίες σας. Πως αυτό θα πει κανείς; Είσαι ιερέας; Έχεις ιεροσύνη; Γιατί απαντώ είναι ιερέας ο Πάπας και Επίσκοπος και έχει ιεροσύνη και το πιο τρελό, μοιράζει αφέσεις αμαρτιών χωρίς μετάνοια μέσω ομιλιών; Μα αυτό είναι παράνοια.. Δηλαδή αμα ακούσω την ομιλία του συγχωρέθηκα; Πάω.. Και είναι Εκκλησία τώρα αυτό; Για αυτό θέλουν να μας πείσουν ο Βαρθολομαίος και οι λοιποί; Πάω γρήγορα αδέρφια. Τέλος οι ώρες αναμονής για εξομολόγηση και συγχωρητική ευχή στόν πνευματικό. Σιγά μην περιμέναμε το Άγιο Πνεύμα, μια ομιλία του Πάπα είναι αρκετή. Δεν χρειάζεται άλλο αυτό το μυστήριο, καταργείτε στήν νεα εκκλησία.. Ζήτω η τρέλα. Να με συγχωρείτε... (δε βάστηξα!)


''Νούς, στόμα, καρδιά κύκλος η ευχή...''


''Νούς, στόμα, καρδιά κύκλο...''

Η νοερά προσευχή πρέπει να γίνεται ανά πάσαν στιγμή. Δεν έχει σημασία αν είναι εντατική ή αδύνατη. Στο δρόμο, στο αυτοκίνητο πού ξέρει ο καθένας τί κάνεις, αν είσαι προσηλωμένος στο Θεό; 
Νούς, στόμα, καρδιά κύκλο η νοερά προσευχή...

αγίου γέρ. Ευσεβίου Γιαννακάκη

Ἡ εἲσοδος τοῦ Θεοῦ στήν ἀνθρώπινη καρδιά γίνεται μέ δύο τρόπους...


«Ἢ σὠζεσαι ἢ χάνεσαι. Διάλεξε ἀμέσως, γιατί δέν ἒχεις καιρό»

Ιερομoνάχου Εὐσεβίου Bίττη

«Ἡ εἲσοδος τοῦ Θεοῦ στήν ἀνθρώπινη καρδιά γίνεται μέ δύο τρόπους. Ἢ μ’ ἓνα ἀπ’ εὐθείας φωτισμό, εἰρηνικά... 

Ἢ μέ τή συνοδεία γεγονότων συγκλονιστικῶν, πού εἶναι ἓνα σκληρό μάθημα θεογνωσίας.

Μέ τόν δεύτερο τρόπο, ὂχι σπάνιο, κατακτῶνται οἱ πολλοί. Εἶναι, τότε, ὂχι ἁπλῆ εἲσοδος, ἀλλά μοιάζει μᾶλλον μέ ἐπιδρομή φοβερή.

Ἡ οἰκονομία τῶν γύρω μας γεγονότων προκαλεῖ στήν ψυχή μιά βίαιη ἀνάνηψη. Πρίν ἀπό τήν καταιγίδα, ἡ ἀτμόσφαιρα εἶναι θολή. Μετά λάμπει ὁλόφρεσκη.

Συνήθως οἱ ἂνθρωποι πού πῆραν αὐτό τό σφοδρό μάθημα θεογνωσίας, βλέπουν καθαρώτερα τίς ὑπερφυσικές ἀλήθειες στήν κατόπιν ζωή τους. Γίνονται δυνατοί ἀγωνιστές στόν στίβο τῶν ἀρετῶν.

Ἡ βάναυσή τους μεταχείρηση ἐκ μέρους τοῦ Θεοῦ, κατά τό χρόνο τῆς μετάνοιάς τους, εἶναι σάν μιά γερή προπόνηση, μέ δοξασμένες προοπτικές...

Τούς ἐξασφαλίζει ζῆλο πύρινο, στό ἒπακρο φιλότιμες προσπάθειες, ἂπληστη ὂρεξη τῶν ἂνω ἐπάθλων. Μ’αὐτές τίς ὁρμητικές εἰσόδους του, ὁ Κύριος φαίνεται ἀπειλητικός στήν ἀγαπημένη του ψυχή.

Εἶναι σάν νά τῆς λέει: 

«Ἢ σὠζεσαι ἢ χάνεσαι. Διάλεξε ἀμέσως, γιατί δέν ἒχεις καιρό».


Ἱερομ. Εὐσεβίου Bίττη, «ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥΑΘΛΟΥ ΙΩΒ». Πηγή: το «σπιτάκι της Μέλιας»

Η αληθινή Εκκλησία παραμένει μία και αδιαίρετος και η μόνη που σώζει


Η αληθινή Εκκλησία παραμένει μία και αδιαίρετος και η μόνη που σώζει. Αυτή είναι η Ανατολική Ορθόδοξος Εκκλησία.

Ουδεμία άλλη Χριστιανική Ομολογία εκτός από την Ορθοδοξία μπορεί να φέρει ένα Χριστιανό στην τελειότητα της Χριστιανικής ζωής ή αγιότητος και να ολοκληρώσει την κάθαρση από τις αμαρτίες και να οδηγήσει στην αφθαρσία.

Οι άλλες ομολογίες κατέχουν την αλήθεια εν αδικία. Ανέμιξαν την δεισιδαιμονία και το ψεύδος με την αλήθεια και δεν κατέχουν εκείνα τα θεόσδοτα μέσα για την κάθαρση, τον αγιασμό, την αναγέννηση και ανανέωση, τα οποία κατέχει η Ορθόδοξος Εκκλησία.

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης

''Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ'' (ΣΕΛ. 26)


Ανοίγει τις πύλες της κολάσεως ο Γρηγόριος. Έφερε στην Μητρόπολη Περιστερίου σχισματικούς


σ.σ. Με τις «ευλογίες» του καταστροφέα Βαρθολομαίου προφανώς, ο οποίος επισκέφθηκε πρόσφατα την δύσμοιρη Μητρόπολη. Τώρα που τα πράγματα δυσκολεύουνε στην Ουκρανία, πού θα βάλει τα εξώγαμα του παράνομου ουκρανικού «αυτοκεφάλου»; Προσοχή αδέλφια μην μας τους φορτώσουνε όλους εδώ και βρωμίσουν τους Ναούς μας.

Περιστερίου Γρηγόριος 



Η Συντονιστική Επιτροπή Πιστών Ι.Μ. Περιστερίου ΕΦΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ώστε να ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ -ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ που πιθανόν τελεσθούν στους ναούς από ιερείς Ουκρανούς υπό την ευλογία του μητροπολίτη Περιστερίου ! Οι εν λόγω ιερείς είναι εν πολλοίς καθηρημένοι, αφορισμένοι αχειροτόνητοι, ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ !!! Η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ «ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ» – ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΛΑΪΚΟΥΣ, ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ! Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η !

Θεία λειτουργία των εν Ελλάδι Ουκρανών στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Περιστερίου (ΒΙΝΤΕΟ)


της Έφης Ευθυμίου

Θεία λειτουργία στα Ουκρανικά τελέστηκε σήμερα το πρωί στον ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής στο Περιστέρι.

Πρόκειται για την πρώτη Θεία Λειτουργία στα ουκρανικά που γίνεται στην Αθήνα.

Μετά τη σημερινή ακολουθία θα τελούνται πιο τακτικά θείες λειτουργίες σε ναούς της Μητρόπολης Περιστερίου, με την άδεια και ευλογία του Μητροπολίτη Περιστερίου κ. Γρηγορίου.

Τη Θεία Λειτουργία τέλεσε ο π. Βασίλειος Λίλο, της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας.

Ο π. Βασίλειος είναι πολύ κοντά στον Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιο. Βρισκόταν μάλιστα στην επίσημη αποστολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας στο Φανάρι όταν ο κ. Επιφάνιος παρέλαβε τον Τόμο της Αυτοκεφαλίας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη.

Παρόντες στη Θεία Λειτουργία ήταν μέλη της Ουκρανικής Κοινότητας στην Αθήνα, καθώς και ο Επιτετραμμένος της Πρεσβείας της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Λιασένκο.




Φωτο/βίντεο: Orthodox Times


ΑΙΣΧΟΣ ! Σεσημασμένος βάνδαλος ο αχειροτόνητος που λειτούργησε σε Ναό της Μητρ. Περιστερίου. Είχε ηγηθεί στην αρπαγή Ναού της κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας

ΑΙΣΧΟΣ !

Εισάγουμε Τζιχαντιστές εποικιστές με την κυβερνητική ανοχή.

Εισάγουμε και σχισματικούς Ναζιστές του Ζελένσκι και του Επιφανίου από την Ουκρανία με τις Ευλογίες της Διοικούσας Εκκλησίας !

Επιτέλους π. Αλέξιε της Ξενοφώντος με τη συνοδεία σας, καταλαβαίνετε τι κάνετε; Δικαιώνεται ο μακαριστός Γρηγόριος ο Δοχειαρίτης που σας ξετίναζε κανονικά.

π. Νικόδημος


Σεσημασμένος βάνδαλος ο αχειροτόνητος που λειτούργησε σε Ναό της Μητρ. Περιστερίου. Είχε ηγηθεί στην αρπαγή Ναού της κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας.

Περιστερίου Γρηγόριος 


σ.σ. Ο ψευτοκληρικός της σχισματικής OCU Βασίλειος Λίλο, ο οποίος παρατηρείται πολλάκις να συνοδεύει τους ιεροθεατρίνους του πατρ. Βαρθολομαίου σε Ελλάδα και Κύπρο (ήταν στην κηδεία του Χρυσοστόμου Β), έχει πρωταγωνιστήσει στις βιαιότητες κατά της Κανονικής Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Θα αναφέρουμε μία που εντοπίσαμε με μία πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο. Δεν χωράει ο ανθρώπινος νους αυτό που κάνουν μπροστά στα μάτια μας. Φέρνουν διώκτες της Εκκλησίας να λειτουργήσουν μέσα στους Ναούς της Ελλάδος.

«Κληρικός» της OCU κατέλαβε το ναό στη Μπόγιαρκα αμέσως μετά την επίσκεψη στο Άγιο Όρος


Ο επιδρομέας της OCU Β. Λίλο με τον καθηγούμενο Ι.Μ. Ξενοφώντος. Κολάζ: ΕΟΔ

Ο «ιερέας» Β. Λίλο, που ηγήθηκε της κατάληψης της εκκλησίας Αρχαγγέλου Μιχαήλ στη Μπόγιαρκα, την παραμονή επέστρεψε από τον Άγιο Όρος, όπου συνομίλησε με τους καθηγούμενους των μονών Ξενοφώντος και Παντοκράτορος.

Ο «ιερέας» της OCU Βασίλι Λίλο, ο οποίος στις 6 Μαΐου 2023 ηγήθηκε της κατάληψης του Ι.Ν. Αρχαγγέλου Μιχαήλ της UOC στη Μπόγιαρκα, είχε βρεθεί στον Άγιο Όρος λίγες μέρες πριν στο πλαίσιο της αντιπροσωπείας της OCU του Επιφάνιου.

Εκπρόσωποι της δομής του Ντουμένκο επισκέφθηκαν τις μονές Ξενοφώντος και Παντοκράτορα, τέλεσαν εκεί «ακολουθίες», καθώς συνομίλησαν με τους αδελφούς. Συγκεκριμένα, η OCU έδειξε συνομιλία με τον Καθηγούμενο της Ι.Μ. Ξενοφώντος, Αρχιμανδρίτη Αλέξιο. Σε πολλές φωτογραφίες, ο Καθηγούμενος και ο Βασίλι Λίλο βρίσκονται δίπλα-δίπλα.

Νωρίτερα, η ΕΟΔ έγραψε ότι η αντιπροσωπεία της OCU επισκέφτηκε δύο μονές του Αγίου Όρους.






Δεσποτάδες Διαχειριστές της αμαρτίας

Διαχειριστές της αμαρτίας


Νέες πρωτοφανείς δηλώσεις του κοσμικόφρονα Νέας Ιωνίας Γαβριήλ ταράζουν την συνείδηση του ποιμνίου της Εκκλησίας.

Καταϊδρωμένος πίσω από την κατρακύλα της κοινωνίας, ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ εμφανίστηκε στο γυαλί να κάνει και άλλες εκπτώσεις -κάποιος του ‘πε ότι η Εκκλησία βγήκε στο παζάρι. Μετά την αμνήστευση της ομοφυλοφιλίας,[1] ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ βγήκε και είπε ότι οι νέοι σήμερα είναι δύσκολο να παραμείνουν εγκρατείς μέχρι να παντρευτούνε και ότι ο ρόλος της Εκκλησίας είναι να τους βοηθήσει να «διαχειριστούνε» αυτήν την περίοδο της αμαρτίας!

Να διαχειριστούνε, καλά διαβάσατε. Κάτι σαν διαχειριστές πολυκατοικίας. Και έχουμε από τη μία τον Νέας Ιωνίας που αμνηστεύει συνέχεια τα σαρκικά αμαρτήματα και από την άλλη έχουμε τον Περιστερίου που κάνει έξωση στον Αμνό του Θεού που αίρει την αμαρτία του κόσμου, από το Ιερό Βήμα. Καταλαβαίνουμε δηλαδή που το πάνε και οι δυό τους, όπως καταλαβαίνουμε πού το πάει και η διοικούσα Εκκλησία που τους αφήνει τόσον καιρό ανεξέλεγκτους να καταστρέφουν την Πίστη.

Δείτε τις πρωτοφανείς δηλώσεις του εκθεμελιωτή της Πίστεως, την περίοδο μάλιστα των Χριστουγέννων, οι οποίες στην ουσία ακυρώνουν τον λόγο για τον οποίον γεννήθηκε ο Χριστός.

-ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς μπορεί σήμερα σ’ ένα νέο να του λέει ας πούμε ότι «θα κάνεις έρωτα πρώτη φορά όταν παντρευτείς»;

–ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ: Παλαιότερα, και όταν λέω παλαιότερα μιλάμε για πολλά χρόνια πίσω, ο γάμος πότε γινότανε; Γινότανε στην ηλικία των δεκαπέντε δεκατεσσάρων ετών. Γι’ αυτό και τον λόγο η Εκκλησία πήρε την θέση αυτή. Η Εκκλησία τί θέλει αυτήν την στιγμή να στηλιτεύσει; Την έννοια της αμαρτίας. Ότι η αμαρτία δεν πρέπει να είναι επιλογή στην ζωή σου. Αν αυτήν την στιγμή αντιληφθείς αυτό, τότε μπορείς να καθίσεις να συζητήσεις για οποιοδήποτε πράγμα. Όταν εγώ απευθυνόμουνα στα νέα παιδιά, φυσικά και καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί ένας νέος άνθρωπος να παραμείνει σε παρθενία μέχρι να πάει στην ηλικία του γάμου. Όταν μάλιστα η ηλικία του γάμου ξεπερνάει πολλές φορές και τα 35 και τα 40 χρόνια. Ποιός θα μείνει παρθένος μέχρι τότε; Να είμαστε ρεαλιστές. Το θέμα είναι ότι αυτή η φάση της ζωής σου όπου ζεις μέσα στην αμαρτία, να αντιληφθείς ότι αυτή η φάση της ζωής σου δεν είναι μία φάση η οποία σε οδηγεί στην απόγνωση, στην απώλεια, και ότι είμαι εδώ για να μπορέσω να σε βοηθήσω να διαχειριστείς την φάση αυτή στην ζωή σου. Ο άνθρωπος ο οποίος ζει μέσα στο νόμο του Θεού, μέσα στο νόμο της Εκκλησίας -και να πούμε και αυτό πολύ απλά- δεν σημαίνει αποκλειστικά ότι ο νόμος του Θεού είναι να παντρεύεσαι στα 14. Μην είμαστε αυτήν την στιγμή εκτός πραγματικότητος. Ο νόμος του Θεού είναι να μπορείς να αποστρέφεσαι την αμαρτία. Θυμάμαι, ο διάλογος ο οποίος άνοιξε για το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομοφυλοφίλων, πόσο δύσκολο ήτανε να μπορέσει να καταλάβει το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας τί σημαίνει αμαρτία. Θεωρούσαν την αμαρτία στίγμα. Δεν είναι η αμαρτία στίγμα. Δεν στιγματίζεται ο αμαρτωλός. Ο αμαρτωλός πάει στον παράδεισο. Η οσία η Μαρία η Αιγυπτία είναι πρότυπο αμαρτίας, όπως και πρότυπο αγιότητος.»

Μπερδεμένος και ασυνάρτητος λόγος. Ο Νέας Ιωνίας είπε ότι η Εκκλησία ομιλεί για εγκράτεια μέχρι τον γάμο επειδή οι άνθρωποι παντρεύονταν στην μικρή ηλικία των δεκατεσσάρων δεκαπέντε ετών! Πού λέει στο Ευαγγέλιο ότι όσοι παντρευτούν σε μεγάλη ηλικία δεν χρειάζεται να έχουν εγκράτεια; Πού τα λέει αυτά;

Τί είδους «διαχείριση» μένει να κάνει η Εκκλησία σε έναν νέο που του λέει ότι δεν μπορεί να μην αμαρτάνει; Θα του λέει «προχώρα, μην έχεις ενοχές, μην σε πιάνει απόγνωση, δεν θα απωλέσεις την ψυχή σου». Θα του λέει ψέματα δηλαδή. Και θα παρουσιάζει την απενοχοποίηση της αμαρτίας ως φιλάνθρωπη πράξη, επικαλούμενη κοσμικές αντιλήψεις, όπως ότι απαλλάσσει τον άνθρωπο από τις ενοχές και την απόγνωση.

Και βλέπουμε ολοφάνερα μπροστά στα μάτια μας τον ιερέα να μεταλλάσσεται από διαχειριστής των σωστικών μυστηρίων της Εκκλησίας, σε ψυχολόγος και διαχειριστής πολυκατοικίας για το μπάλανς των κοινόχρηστων του μήνα.

Πως αποστρέφεται κανείς την αμαρτία ζώντας μέσα στην αμαρτία; Κατά την «ολίγον έγκυο» μέθοδο του Νέας Ιωνίας, αποστρέφεται κανείς την αμαρτία όταν την κάνει λίγο, αφού δεν μπορεί να την αποφύγει εντελώς! Όπως με τον ομοφυλόφιλο, που τον συμβούλευε να μην έχει πολλούς συντρόφους αλλά έναν! Πού τα λέει αυτά στο Ευαγγέλιο;

Η αμαρτία δεν είναι έννοια. Η αμαρτία δεν είναι κάποιο κοινωνικό στίγμα. Η αμαρτία είναι η παρακοή στο θέλημα του Θεού που χωρίζει τον άνθρωπο από τον Θεό. Ο αμαρτωλός δεν πάει στον Παράδεισο. Πάει στον Παράδεισο αυτός που ζει εν μετανοία και παλεύει να μην αμαρτάνει. Η οσία Μαρία δεν ήτανε ταυτόχρονα πρότυπο αμαρτίας και πρότυπο αγιότητας. Ο νέος που παίρνει ευλογία να αμαρτάνει και αμαρτάνει είναι πρότυπο αμαρτίας. Πρότυπο αμαρτίας είναι και ο ιερέας που του δίνει την ευλογία να αμαρτάνει όπως και ο επίσκοπός του.

Εάν ο Νέας Ιωνίας πίστευε στα θεραπευτικά και σωστικά Μυστήρια της Εκκλησίας, θα έλεγε ότι με την χάρη του Θεού οι άνθρωποι μπορούνε να στραφούν μακριά από την αμαρτία και ότι οι νέοι μπορούν να παραμείνουν εγκρατείς μέχρι να παντρευτούνε. Ως «πραγματιστής» όμως, και από τους πολλούς διαλόγους με τους προτεστάντες φίλους του, έχει ως μέτρο τα κριτήρια του κόσμου, την ίδια την αμαρτία, και όχι το Ευαγγέλιο. Συνεπώς παρουσιάζει μία Εκκλησία που αντί να εκκλησιαστικοποιεί τον κόσμο, αναπροσαρμόζεται στις απαιτήσεις του κόσμου και συνεχώς εκκοσμικεύεται η ίδια.

Ο «πραγματιστής» Γαβριήλ δεν βλέπει ότι οι νέοι μας σήμερα δαιμονίζονται με αυτά που μαθαίνουν στα σχολεία και ότι αύριο ούτε να περνάνε έξω από τις Εκκλησίες δεν θα μπορούνε. Είναι «πραγματιστής» μόνο όταν πρόκειται να ξεπουλήσει την Ορθοδοξία. Όταν πρέπει να ελέγξει τους ισχυρούς που σπρώχνουν τους νέους στην αμαρτία, τότε δεν είναι «πραγματιστής». Δεν μιμείται τους Αγίους που ήλεγχαν ξανά και ξανά τους διαφθορείς της κοινωνίας. Αυτός διασκεδάζει μαζί τους, αυτοί συνεχίζουν να διαφθείρουν και έρχεται μετά «ως πραγματιστής» να πει ότι η Εκκλησία πρέπει να προσαρμοστεί. Δείτε τον εδώ πως χαριεντίζεται με τον φιλοσοδομίτη Τσούνη στο γήπεδο της ΑΕΚ, και μάλιστα την περίοδο της μεγάλης τεσσαρακοστής.[2]


Ο «πραγματιστής» Γαβριήλ, δεν βλέπει ότι σε μεγάλο βαθμό ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει προκύψει από την απομάκρυνση του ανθρώπου από το νόμο του Θεού; Ρητορικό το ερώτημα. Οι άνθρωποι παντρεύονται αργά γιατί γίνανε υλιστές και φίλαυτοι. Οι απροστάτευτοι νέοι κατακλύζονται από πορνογραφία, ομοφυλοφιλική ατζέντα, φιληδονία και γι’ αυτό είναι επιρρεπείς στα σαρκικά αμαρτήματα. Γιατί δεν βλέπει ο επίσκοπος τον ελέφαντα στο δωμάτιο; Γιατί δεν φωνάζει μαζί με τους άλλους να καθαρίσει η κοινωνία μας από αυτήν την βρώμικη ατμόσφαιρα; Αντί να κάνει το αυτονόητο, επικαλείται τον σάπιο κόσμο για να κατεβάσει το Ευαγγέλιο στο επίπεδό του.

Οι «θεολογία» που παράγουν αυτοί οι άνθρωποι είναι για τους διαφθορείς της κοινωνίας. Αυτούς εξυπηρετεί και κανέναν άλλον. Πράγμα που θα πρέπει να προβληματίσει τα μέλη της Εκκλησίας για το πώς «εκλέγονται» στις θέσεις που κατέχουν.








Για να εισέλθεις εδώ μέσα, στο μέρος που γεννήθηκα, για να γεννηθώ Εγώ μέσα σου, πρέπει να ταπεινωθείς


Δεν χρειάζεται εξυπνάδα στα Χριστιανικά θέματα. Χρειάζεται απλότητα και ταπείνωση... 
Στη Βηθλεέμ έχει μία πόρτα, ένα μέτρο ύψος. 
Πρέπει να καμπουριάσεις, για να μπεις μέσα. 
Είναι σαν να σου λέει ο Χριστός: 
''Για να εισέλθεις εδώ μέσα, στο μέρος που γεννήθηκα, για να γεννηθώ Εγώ μέσα σου, πρέπει να ταπεινωθείς. 
Εάν δεν ταπεινωθείς και θεωρείς τον εαυτόν σου ότι κάποιος είσαι, για εδώ μέσα δεν κάνεις. 
Θα ταπεινωθείς...''.

Ιεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος


" Και προσκυνήσουσιν αυτώ πάντες οι βασιλείς της γης, πάντα τα έθνη δουλεύσουσιν αυτώ"


Μπορισπόλ Αντώνιος: «Μας πονάει που βεβηλώνουν τις Εκκλησίες μας»


Την διεξαγωγή κοσμικών εκδηλώσεων εντός του Ιερού Ναού της Λαύρας του Κιέβου, καταδίκασε με δήλωσή του ο Πρωτοσύγκελλος της Ουκρανικής Εκκλησίας, Σεβ. Μητροπολίτης Μπορισπόλ κ. Αντώνιος.

Συγκεκριμένα, μέσα στον Ιερό Ναό πραγματοποιήθηκε ένα γαστρονομικό σόου, μια συναυλία λαϊκής μουσικής, καθώς και ένα «προγεύμα προσευχής» του Προέδρου της Ουκρανίας.


«Μας πονάει όταν μας παίρνουν τις Εκκλησίες, αλλά μας πονάει περισσότερο όταν όταν οι Εκκλησίες και οι Καθεδρικοί μας Ναοί, χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς» - τόνισε στην δήλωσή του ο κ. Αντώνιος.

Επίσης, ο Ουκρανός Ιεράρχης πρόσθεσε ότι «τι βλέπουμε τώρα σε Εκκλησίες και Καθεδρικούς Ναούς που έχουν καταληφθεί; Θεατρικές παραστάσεις, περφόρμανς, προβολές ταινιών, πολιτικά δρώμενα, δημοτικά τραγούδια και χοροί, μαγειρικά σόου...»

Σε άλλο σημείο ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι στον Ιερό Ναό υπάρχει μέρος όπου τιμώνται οι Όσιοι Αντώνιος και Θεοδόσιος των Σπηλαίων και εκεί ο κόσμος προσευχόταν.

«Γιατί να γίνονται κοινωνικές εκδηλώσεις εντός του Ιερού Ναού; Δεν υπάρχουν αρκετές εγκαταστάσεις για τέτοιους σκοπούς στο Κίεβο; Προγεύματα προσευχής με συμμετοχή αλλοθρήσκων, μια προετοιμασία λαϊκών εδεσμάτων και διάφορες πολιτικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις θα μπορούσαν να διοργανωθούν σε άλλο, καταλληλότερο χώρο… Να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, είναι βλασφημία αυτό. Μπορεί να είναι σκόπιμη και ασυνείδητη, αλλά οι κακές δυνάμεις προσπαθούν να βεβηλώσουν έναν ιερό τόπο μέσω των ανθρώπων. Το είδαμε πριν από εκατό χρόνια και όλοι θυμούνται σε τι οδήγησε και πώς τελείωσε. Τώρα μπορούμε μόνο να πούμε με ταπείνωση και λύπη ακολουθώντας τον Χριστό: Ἄφες αυτοῖς, οὐ γὰρ οἴδασιν τί ποιούσιν» - συμπλήρωνει ο Μητροπολίτης Αντώνιος.

Το 2022 το Κρατικό Μουσείο της Λαύρας απαγόρευσε στους μοναχούς της Μονής της Ουκρανικής Εκκλησίας να λειτουργούν στον Ιερό Ναό των Οσίων Αντωνίου και Θεοδοσίου, ενώ έκτοτε, ο ναός φιλοξενεί πολιτικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Τον Νοέμβριο του 2024, η ακροδεξιά εθνικιστική οργάνωση «Bratstvo» πραγματοποίησε στον Ιερό Ναό μια πολιτική συγκέντρωση των μαχητών της.

Στις 6 Δεκεμβρίου 2024, ο Πρόεδρος της Ουκρανίας κ. Ζελένσκι πραγματοποίησε το λεγόμενο «στρατιωτικό πρόγευμα προσευχής» στον Ιερό Ναό με τη συμμετοχή Καθολικών, Ουνιτών, Προτεσταντών, Μουσουλμάνων και Εβραίων.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Επικεφαλής της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας, Μητροπολίτης Επιφάνιος, καθώς και διάφοροι Εκπρόσωποι.

Για την ομιλία του Προέδρου της Ουκρανίας οι εικόνες του Ιερού Ναού καλύφθηκαν με τεράστιες οθόνες πλάσματος, στις οποίες εμφανιζόταν μόνο ο Πρόεδρος Ζελένσκι.

Στις 13 Δεκεμβρίου 2024, το τηλεοπτικό κανάλι 1+1, έδειξε μια εκπομπή μαγειρικής που γυρίστηκε στον Ιερό Ναό.

Τέλος, στις 15 Δεκεμβρίου 2024, παρά τη δημόσια κατακραυγή, πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό συναυλία λαϊκής μουσικής και παραδοσιακών χορών.






Χωρισμον, σεβασμιωτατοι!

Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου

(Τὴν εὔσημη τούτη ἡμέρα ἀξίζει νὰ θυμηθοῦμε τὴ διδαχὴ τοῦ ἀειμνήστου γέροντος π. Αὐγουστίνου μεταφέροντάς την ἐδῶ μέσα ἀπὸ ἕνα γνωστὸ ἔργο του· εἶνε τὸ τέλος τοῦ βιβλίου Ἐλευθέρα καὶ ζῶσα Ἐκκλησία [Ἀθῆναι 1954-55, σσ. 209-212, σὲ μεταγλώττισι]. 
 Ἐκφράζει τὸν πόνο του γιὰ τὴν Ἐκκλησία μας καὶ μὲ παρρησία ἀγωνίζεται νὰ ξυπνήσῃ τὶς συνειδήσεις τῶν τότε ποιμένων της ποὺ συγκροτοῦσαν τὴν ἱ. Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας. Πέρασαν βέβαια ἀπὸ τότε 60 χρόνια· μήπως ἆραγε ὁ λόγος του ἔγινε πιὰ ἀνεπίκαιρος καὶ ἀταίριαστος γιὰ τὴν κατάστασι ποὺ ζοῦμε ἐμεῖς σήμερα; Ἂς τὸν ἀκούσουμε.)

Ὤ πῶς κοιμῶνται οἱ ἱεράρχες μας, αὐτοὶ ποὺ κατὰ τὴ χειροτονία τους, μπροστὰ σὲ χιλιάδες λαοῦ, πατώντας ἐπάνω στὸν δικέφαλο ὡρκίστηκαν, πὼς θά ᾽νε ἄγρυπνοι φύλακες τῶν νόμων τῆς Ἐκκλησίας μας;

Ἀλλὰ δὲν λείπουν καὶ ἱεράρχες ποὺ ἀναστενάζουν γιὰ τὴ δουλεία τῆς Ἐκκλησίας. 
Ὁ ἀείμνηστος Κασσανδρείας Εἰρηναῖος, ὅταν γύρω στὸ 1930 ὡς ἱεράρχης τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου ἐλάμβανε πρώτη φορὰ μέρος σὲ συνεδρίασι τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἑλλάδος, εἶχε τὸ θάρρος νὰ διακηρύξῃ, ὅτι τὸ Ἑλληνικὸ κράτος, κυβερνώμενο ἀπὸ τῆς συστάσεώς του ἀπὸ σκοτεινὲς δυνάμεις μὲ πρώτη τὸν μασονισμό, ἐξ δωσε νόμους ποὺ ἀποτελοῦν ἄρνησι τῆς πίστεως καὶ τῆς ἠθικῆς τοῦ Εὐαγγελίου. 
Καὶ γεμᾶτος ἱερὰ ἀγανάκτησι ἐπρότεινε, ἡ Ἱεραρχία ἐπειγόντως, τελεσιγραφικά, νὰ ζητήσῃ ἀπὸ τὴν κυβέρνησι μέσα σὲ ὡρισμένη προθεσμία «τὴν ἀπάλειψι ἀπὸ τὴ Νομοθεσία κάθε Νόμου ποὺ ἀντιστρατεύεται στὰ δόγματα, τὰ μυστήρια, τὸ Κανονικὸ Δίκαιο, τὶς παραδόσεις καὶ τὸν ἠθικὸ βίο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας». 
Καὶ ἂν ἡ προθεσμία περάσῃ ἄπρακτη, ἡ Ἐκκλησία νὰ χωριστῇ ἀπὸ τὸ κράτος· νὰ διακηρυχθῇ, ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος πίστις μας βρίσκεται σὲ διωγμό, καὶ ν᾿ ἀνατεθῇ ἡ ὑπεράσπισί της στὸν εὐσεβῆ Ἑλληνικὸ λαό, τὸ μόνο φύλακα τῶν θρησκευτικῶν καὶ ἐθνικῶν μας παραδόσεων. 

Ἀλλὰ καὶ ὁ ἀρχιεπί­σκοπος Ἀθηνῶν Σπυρίδων, στὸ συνέδριο τῶν θεολόγων ποὺ ἔγινε στὴν Ἀθήνα τὸ 1949, εἶχε τὴν εἰλικρίνεια νὰ ὁμολογήσῃ, ὅτι ζῇ καὶ αὐτὸς ὡς πρωθιεράρχης μέσα στὴν ἀθλιότητα τῆς δουλείας, ὅτι βλέπει τὴν Ἐκκλησία δεμένη ἀπὸ τὸ κράτος χειροπόδαρα, καὶ γι᾽ αὐτὸ ἔκανε ἔκκλησι στοὺς συνέδρους, νὰ ἐργασθοῦν καὶ αὐτοὶ στὸν κύκλο τους γιὰ νὰ σπάσουν τὸ συντομώτερο τὰ δεσμὰ τῆς Ἐκκλησίας.

Ὅπως ἐξελίσσονται γοργὰ τὰ πολιτικὰ καὶ ἐκκλησιαστικὰ γεγονότα, ἐνισχύεται καθημερινὰ ἡ πίστι, ὅτι ἡ ῥιζικὴ λύσι ποὺ θ᾽ ἀποδώσῃ τὴν ἐλευθερία στὴν Ἐκκλησία εἶνε ὁ χωρισμὸς ἐκκλησίας καὶ κράτους. Δὲν μπορεῖ ἡ Ἐκκλησία ἐπ᾿ ἄπειρον νὰ παίζῃ διελκυστίνδα μὲ τὸ κράτος· κάποτε τὸ σχοινὶ θὰ κοπῇ. Ὁ χωρισμὸς εἶνε ἀναπόφευκτος. 
 Μετὰ τὸ χωρισμὸ ἡ ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας δὲν θὰ ἔχῃ βέβαια τὴν ἐξω τερικὴ αὐτὴ αἴγλη ποὺ ἔχει σήμερα, ποὺ φέρε ται ὑψωμένη πάνω στὴ ῥάχη τοῦ θηρίου, τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας· δὲν θὰ ἔχῃ τὸ προβάδισμα στὶς δημόσιες τελετές· δὲν θ᾿ ἀπο δίδωνται στοὺς ἀρχιερεῖς τιμὲς ἀντιστρατήγων, οὔτε θὰ τοὺς ἀπονέμωνται μεγαλό σταυροι, οὔτε θὰ κροτοῦν ὁμοβροντίες ὅπλων στὸν ἐνταφιασμό τους. Δὲν θὰ ἔχουν βέβαια καμμία ὑλικὴ βοήθεια ἀπὸ τὸ κράτος, ζώντας πλέον κατὰ τὸ πατερικὸ ῥη τὸ «Βιώσομαι ἐσθίων ἀκρίδας καὶ μέλι ἄγριον μᾶλλον, ἢ ψωμὸν ἐκ μισθωμάτων πόρνης», θὰ ζήσω δηλαδὴ τρώγοντας ἀκρίδες καὶ μέλι ἄ γριο, παρὰ ψωμὶ ἀπὸ χρήματα πόρνης. 
 Ἀλλὰ τί μὲ τοῦτο; «Καλύτερα μιᾶς ὥρας ἐλεύθερη ζωή, παρὰ σαράντα χρόνια σκλαβιὰ καὶ φυλακή». Μία ὥρα ἐλευθέρας Ἐκκλησίας εἶνε μύριες φορὲς προτιμότερη ἀπὸ ἑκατὸ χρόνια μονότονης ζωῆς μέσα σὲ μία δούλη Ἐκκλησία, ταπεινὴ ὑπηρέτρια, «γκαρσόνι» τῶν θελη μάτων τοῦ κόσμου. Γιατὶ ὅ,τι μπορεῖ νὰ γίνῃ μέσα σὲ μία ὥρα στὴν ἐλευθέρα Ἐκκλησία, δὲν μπορεῖ νὰ γίνῃ μέσα σὲ ἕναν αἰῶνα στὴ δούλη Ἐκκλησία, ποὺ οἱ κληρικοί της λογίζον ται ὡς «ἀριθμημένα κομμάτια τῆς κρατικῆς μη χανῆς», καθὼς κινοῦνται κατὰ τὶς διαταγὲς τῶν κρατούντων. Ὁ ἀέρας τῆς ἐλευθερίας ποὺ θὰ πνεύσῃ θὰ εἶνε τέτοιος, ὥστε τὸ σημερινὸ τέλμα τῶν βατράχων ποὺ κοάζουν θὰ διαλυθῇ. Νέος κόσμος θὰ ξεπηδήσῃ, ὁ κόσμος τῆς «ἐλευθερίας τῶν τέκνων τοῦ Θεοῦ» (πρβλ. ῾Ρωμ. 8,21). Θά ᾽νε ζηλευτὴ ἡ Ἐκκλησία ποὺ οἱ ἐπίσκοποί της θὰ ἄρχουν σὲ ὄντα ἐλεύθερα. «Βουλομένων γάρ», ὅπως λέει ὁ Γρηγόριος ὁ θεολόγος, «οὐ τυραννουμένων τὸ τῆς εὐσεβείας μυστή ριον», τὸ μυστήριο δηλαδὴ τῆς πίστεώς μας τὸ ζοῦν ἄνθρωποι ποὺ τὸ θέλουν, ὄχι ἄνθρωποι ποὺ ἀναγκάζονται νὰ τὸ ζήσουν. 
Οἱ ἐπίσκοποί μας, ἐλευθερωμένοι ἀπὸ τὸν θανάσιμο ἐναγκαλισμὸ τοῦ κράτους, ἀπαλλαγμένοι ἀπὸ τὴ γραφειοκρατία, τὶς διαρκεῖς ἐνοχλήσεις κι ἀνιαρὲς ἐπισκέψεις τῶν ἐπισήμων, θὰ ξαναβροῦν τὸ χαμένο ἑαυτό τους, θὰ γίνουν πιὸ πνευματικοί, πιὸ ἀποστολικοί, θὰ θυμηθοῦν τὰ λόγια τοῦ Κυρίου, τὸ «ἄτερ βαλλαντίου καὶ πήρας», δίχως πουγγὶ καὶ τρουβᾶ, χωρὶς πορτοφόλι καὶ σακκίδιο (Λουκ. 22,35)· καὶ ἂν τὸ κράτος γίνῃ λῃστὴς κι ἁρπάξῃ καὶ τὸ τελευταῖο τετρα γωνικὸ μέτρο κι ἀφήσῃ τὴν Ἐκκλησία χωρὶς περιουσία, ἡ Ἱεραρχία ἂς μὴν τρομάξῃ. Γυμνὴ ἀπ᾿ ὅλα τὰ ἐγκόσμια ἀγαθά, πλούσια ὅμως καὶ ἀκμάζουσα στὴν πίστι τοῦ Χριστοῦ καὶ κινουμένη δραστηρίως γιὰ τὴν ἐγκαθίδρυσι τῆς βασιλείας του στὶς καρδιές, «περιάγουσα περὶ ἑ αυτὴν (ἀκτινοβολώντας γύρω της) τὸν ἥλιον τῆς πνευματικότητός της», θὰ συγκεντρώσῃ καὶ πάλι ὅ,τι ὑλικὸ χρειάζεται γιὰ τὸ ἔργο της. Γιατὶ ἐκεῖνος ποὺ ὑποσχέθηκε «Ζητεῖτε πρῶτον τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν» (Ματθ. 6,33) δὲν λέει ψέματα.

«Μασονικὸ κράτος ἡ Ἑλλάδα», διακήρυττε μὲ θάρρος ἕνας ἡρωικὸς ἱεράρχης καὶ τὸ ἀ ποδείκνυε μὲ ἐπιχειρήματα (βλ. περ. «Ἁγιορειτικὴ Βιβλιοθήκη», τ. 161/Φεβρουάριος 1950).
 «Οἱ μασόνοι, ἅγιοι ἀδελφοί», ἔλεγε στὴν ἱστορικὴ προσφώνησί του πρὸς τὴν Ἱεραρχία ὁ Κασσανδρείας Εἰρηναῖος, «οἱ μασό νοι καυχῶνται, ὅτι κατὰ 90% αὐτοὶ κυβερνοῦν κι αὐτὴ τὴν Ἑλλάδα». Ἀντιστρέφον τας λοιπὸν τὸ ῥητὸ ἂς ποῦμε· «Διαρρήξωμεν τοὺς δεσμοὺς αὐτῶν καὶ ἀπορρίψωμεν ἀφ᾿ ἡμῶν τὸν ζυγὸν αὐτῶν», ἂς σπάσουμε δηλαδὴ τὰ δεσμά τους κι ἂς πετάξουμε ἀπὸ πάνω μας τὸ ζυγό τους (πρβλ. Ψαλμ. 2,3). Χωρισμὸ τῆς ἐκκλησίας ἀπὸ τὸ κράτος! φωνάζει ἡ ἀδιάφθορη συνείδησι τοῦ Ὀρθοδό ξου πληρώματος· δὲν τὴν ἀκοῦνε ἆραγε οἱ ἅγιοι συν οδικοὶ πατέρες;

Χωρισμός! Νά τὸ φάρμακο –πικρὸ μὲν στὸ στόμα μερικῶν ἀλλὰ σωτήριο–, ποὺ θὰ ἐξυγιάνῃ ὅλο τὸν ἐκκλησιαστικὸ ὀργανισμό, ὁ ὁποῖος κινδυνεύει νὰ ὑποστῇ ὁλοκληρωτικὸ σάπισμα. Χωρισμός! αὐτὸ πρέπει νὰ γίνῃ σύνθημά μας. Χωρισμός! Ὄχι μοσχάρι καὶ γάιδαρος κάτω ἀπ᾽ τὸν ἴδιο ζυγό, ὄχι μαζὶ πίθηκος καὶ ἄγγελος. Χωρισμός. 
Ἐμπρός, τὸν ζυγὸν λύσα τε! Καὶ ποιοί εἶνε ἁρμόδιοι νὰ κηρύξουν τὸν χωρισμό; Ἐμεῖς δὲν βλέπουμε ἄλλους ἀπὸ τοὺς ἱεράρχας ποὺ συγκροτοῦν τὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας. Ἡ Ἱεραρχία, αὐτὴ εἶνε ἡ κατ᾿ ἐξοχὴν ἁρμοδία γιὰ νὰ λύσῃ τὸ ἐπίμαχο ζήτημα.

Θὰ προχωρήσῃ ἆραγε στὸν χωρισμὸ καὶ θ᾿ ἀποδώσῃ τὴν Ἐκκλησία ὡς Νύμφη στὸν Νυμφίο Χριστό; Αὐτό, ὅπως ἔλεγε ὁ καθηγητὴς Ἀνδροῦ τσος, εἶνε κυρίως ΖΗΤΗΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ. Ἐὰν οἱ ἱεράρχαι μας ἔχουν βαθειὰ τὴν πίστι, τότε θ᾿ ἀ ποκτήσουν τὶς «δύο πτέρυγες τοῦ ἀετοῦ τοῦ μεγάλου» (Ἀπ. 12,14), θὰ ὑψωθοῦν πάνω ἀπὸ τὰ μικρὰ καὶ ταπεινά, πάνω ἀπὸ χωράφια καὶ οἰ κόπεδα, θὰ ἐπισκοπήσουν τὸν ὁρίζοντα, θὰ δοῦν τὴν Ἐκκλησία σὲ ἀθλία κατάστασι, θὰ πενθήσουν, καὶ κάνοντας ΑΓΡΥΠΝΙΑ, ΟΛΟΝΥΚΤΙΑ ΣΥΝ ΕΔΡΙΑΣΙ, «ἀνατείλαντος τοῦ ἡλίου» (πρβλ. Μᾶρκ. 16,2) θ᾿ ἀνοίξουν τὶς θύρες τοῦ Συνοδικοῦ Μεγάρου καὶ θὰ δώσουν στὴ δημοσιότητα τὸ ἑξῆς λακωνικὸ ἀνακοινωθέν, ποὺ θ᾿ ἀξί ζῃ περισσότερο ἀπὸ μακροσκελεῖς δηλώσεις.

«Δόξα τῇ ἁγίᾳ Τριάδι. Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ σήμερα τὸ πρωὶ κηρύσσεται ἐλευθέρα. Τὸ “δούλειον ἦμαρ”, ἡ περίοδος τῆς δουλείας, ἔδυσε. “Υἱοὶ φωτὸς οἱ πρὶν ἐσκοτισμένοι” , αὐτοὶ ποὺ προηγουμένως ἦταν σκοτισμένοι ἔγιναν παιδιὰ τοῦ φωτός (καταβ. Φώτ. ᾠδ. η΄)».

Θὰ τὸ πράξουν; Ἂν ἔχουν τὴν πίστι ὅλοι οἱ ἱεράρχαι μας, ἀσφαλῶς ὁ χωρισμὸς θὰ συν τελεσθῇ καὶ ἡμέρες δόξης θ᾿ ἀνατείλουν γιὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ Γένος μας, τὸ ὁποῖο μόνο μία ἐλευθέρα Ἐκκλησία μπορεῖ νὰ τὸ σώσῃ. Ἂν ὅμως δειλιάσουν καὶ προταθοῦν κάποιοι συμβιβασμοί, τότε ἂς ἐξακολουθήσουν –οἱ διάδοχοι αὐτοὶ Βασιλείων, Γρηγορίων καὶ Χρυσοστό μων– νὰ συνωστίζωνται στοὺς διαδρόμους τοῦ ὑπουργείου, γιὰ νὰ περιμένουν πότε θ᾿ ἀνοίξῃ ἡ θύρα τοῦ γραφείου καὶ νὰ τοὺς δεχθῇ ὁ γενικὸς δερβέναγας, γιὰ νὰ παίρνουν ἀπ᾽ αὐ τὸν κατευθύνσεις πῶς θὰ κυβερνᾶται ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος… 
Ἔφτασε πιὰ ἡ ὥρα ἡ Ἱεραρχία νὰ ὑψώσῃ στὸ κατάρτι τὸ σῆμα τῆς ἐν Χριστῷ ἐλευθερίας τῆς Ἐκκλησίας.

Μακαριώτατε-σεβασμιώτατοι, ἀφουγκρασθῆτε τὸ λαό μας. Οἱ εὐκαιρίες δὲν περιμένουν. Πρὶν εἰσέλθουμε σὲ ἀκόμη μεγαλύτερο σκοτάδι, προσευχηθῆτε κατα­νυκτικά, σκεφθῆτε σοβαρά, ἀποφασίστε ἀνεπηρέαστα, ἐνεργῆστε γρήγορα, τολμῆστε γεν ναῖα, σπάστε τὰ δεσμὰ χωρὶς δισταγμό, ἐλευθερῶστε τὴν Ἐκκλησία, καὶ τότε θὰ σᾶς μνημονεύουν αἰωνίως ἐπάνω στὴν ἑλληνικὴ γῆ.

(†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος


Ο κλήρος στα έσχατα χρόνια. ~ Άγιος Νήφων, Επίσκοπος Κωνσταντιανής


Ο κλήρος στα έσχατα χρόνια θα γίνει όργανο του Αντιχρίστου. 
Θα διδάσκει την τυφλή υπακοή ως αρετή ειρήνης και σωτηρίας. 
Μια υπακοή σατανική, που θα απαιτεί από τον πιστό "άγνοια", περιφρόνηση της διδασκαλίας των Αγίων, αδιαφορία για την αλήθεια και επιφανειακή ευσέβεια...

Άγιος Νήφων, Επίσκοπος Κωνσταντιανής

(Ἕνας ἀσκητής ἐπίσκοπος. Εκδοτικός οίκος: ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ. Έτος έκδοσης: 1985)




Μία πανδημική νόσος τῶν ποιμένων


Γράφει ὁ Πορφυρίτης

Μέσα στόν συρφετό τῶν αἱρέσεων, οἱ ὁποῖες δηλητηριάζουν τά μέλης τῆς Μιᾶς καί Μοναδικῆς Ἐκκλησίας, τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας, εἶναι καί ἡ αἵρεση τῆς ἐκκοσμίκευσης. Ἐκκοσμίκευση εἶναι «ἡ μετατόπιση τοῦ κέντρου τῆς ζωῆς μας ἀπό τήν τήρηση τοῦ θελήματος τοῦ Θεοῦ πρός τήν τήρηση τῶν ἐπιθυμιῶν τοῦ ἀνθρώπου. Τοῦ κόσμου. Στήν κατάσταση αὐτή κυριαρχεῖ τό κοσμικό φρόνημα καί ἦθος πού ἐπαναφέρει τόν καινό τοῦ Εὐαγγελίου ἄνθρωπο στόν παλαιό του ἑαυτό, στόν παλαιό ἄνθρωπο τόν φθειρόμενο ...»[1]. Οἱ κύριοι ὑπεύθυνοι γιά τήν κατάσταση αὐτή εἶναι οἱ ἐπίσκοποι, καθώς ὑπεύθυνος γιά τό ποίμνιο εἶναι ὁ ποιμήν. 
Ἕνας καλός ποιμένας, σύν Θεῷ, μπορεῖ νά ἀνυψώσει τό λογικό του ποίμνιο ἕως οὐρανοῦ, ὅπως ὁ ἅγιος ἐπίσκοπος π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης. Μεταμόρφωσε τόν κόσμο τῆς Φλώρινας σέ Ἐκκλησία καί ἔγινε πασίγνωστη ἡ πόλις αὐτή χάρις στόν ἐπίσκοπό της. Σέ ἀντίθετη περίπτωση, ἡ Ἐκκλησία παραμορφώνεται σέ κόσμο, πιστούς δηλαδή, μέ ἐκκοσμικευμένο φρόνημα.

Μορφή τῆς ἐκκοσμίκευσης εἶναι καί ἡ ἐπιδειξιομανία πού ἔπληξε τούς σύγχρονους ποιμένες, οἱ ὁποῖοι αὐτοπροβάλλονται (ἐάν ἤθελαν θά τό εἶχαν ἀποτρέψει), μέσῳ κυρίως τῶν ὀρθοδόξων ἱστοσελίδων τοῦ συστήματος, σέ κάθε εὐκαιρία τῆς δημόσιας ζωῆς τους. Ἀποκορύφωμα, ὁ καταιγισμός ἀπό φωτογραφικές στιγμές κυρίως στήν θεία λατρεία, καταφέρνοντας τόν πλήρη ἐξευτελισμό της, ἀφοῦ ἡ θεία μυσταγωγία κατήντησε ἕνα κοσμικό γεγονός ἤ θεατρικό δρώμενο ἐπίδειξης τῶν χρυσοποίκιλτων ἀμφίων καί τῆς ἐπισκοπικῆς ἔπαρσης. Ἀκόμα καί τό Μυστήριο τῶν Μυστηρίων, ἡ Θεία Κοινωνία, τό Τίμιο Σῶμα καί Αἷμα τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, βρίσκεται στό στόχαστρο τοῦ ἀδιάκριτου φωτογραφικοῦ φακοῦ. Ἕνα Μυστήριο, τό ὁποῖο θά ἔπρεπε νά τελοῦνταν ἐνώπιον μόνο τῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας, ἀφοῦ μετά τήν προτροπή «τὰς θύρας, τὰς θύρας ἐν σοφίᾳ πρόσχωμεν» ἀπομακρύνονται ἀκόμη καί οἱ κατηχούμενοι. Ἡ δέ μεταβολή τῶν Τιμίων Δώρων τελεῖται μακριά καί ἀπό τά βλέμματα τῶν πιστῶν, κλείνοντας ἡ Ὡραία Πύλη τοῦ Ἱεροῦ (Βημόθυρα καὶ Καταπέτασμα). Τώρα, μέ εὐθύνη τῶν ἐπισκόπων συντελεῖται ἐμπρός στά ἀδιάκριτα μάτια τῶν ὁποιοδήποτε ἀκατάλληλων προσώπων πού ἔχουν ἁπλῶς πρόσβαση, τῶν ἀπίστων, τῶν αἱρετικῶν, τῶν ἀντιχρίστων.

Δέν εἶναι αὐτή ἡ Πίστη τῆς Ἐκκλησίας, δέν εἶναι αὐτό ὀρθόδοξο ἁγιοπατερικό φρόνημα. Δυστυχῶς, πλεῖστοι τῶν ἐπισκόπων ἔχουν περάσει στά ὅρια τῆς αἵρεσης τῆς ἐκκοσμίκευσης. Οἱ Ἅγιοι, μέ πρῶτον διδάξαντα τόν Κύριό μας, ζοῦσαν ἐν ταπεινώσει· ζοῦσαν στήν ἀφάνεια. Ποτέ δέν ἐπιδίωκαν τήν προβολή, διαβίωναν «ἐν ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς», σέ σπήλαια, ὅπως αὐτό τῆς πολύπαθης, λόγῳ τοῦ νεοταξίτικου οἰκουμενισμοῦ, Λαύρας τοῦ Κιέβου. Σήμερα οἱ ἐπίσκοποι ἐπιζητοῦν τήν ἀνθρώπινη δόξα· θέλουν νά γίνουν μικροί παπίσκοι, ἔχοντας ὡς πρότυπο τόν αἱρεσιάρχη Πάπα, ὡς «πρῶτοι» στήν ἑκάστοτε μητρόπολη, καί στήνουν τούς ἐπίγειους θρόνους τους, ἐξορίζοντας ἀπό τό Ἱερό, καί γενικότερα ἀπό τή ζωή τους, τόν πραγματικό Ἀφέντη τοῦ σύμπαντος κόσμου. Ἡ ἱστορία ὅμως ἔδειξε, ὅτι ὅσοι ὑπηρετοῦν τόν «καταραμένο», σύμφωνα μέ τόν ἅγιο Κοσμᾶ Αἰτωλό, Πάπα, δύνανται τό πολύ νά ἀξιωθοῦν τῆς τύχης τοῦ χαρισματούχου Τραπεζούντιου Βησσαρίωνα, ὁ ὁποῖος προδίδοντας τήν Πίστη του, κατέληξε καρδινάλιος!

Ὁ ἐπίσκοπος Γουμενίσσης κ. Δημήτριος, σέ συγγραφικό του ἔργο[2], ἀναφέρεται στήν ἐκκοσμίκευση τῶν σύγχρονων ποιμένων οἱ ὁποῖοι ἐν πολλοῖς, δέν λειτουργοῦν πλέον ὡς ποιμένες εἰς τύπον τοῦ Ἀρχιποίμενος Χριστοῦ, ἀλλά γιά τήν ἐξυπηρέτηση ἰδίων συμφερόντων. «Δέν συνιστᾶ ἐκκοσμίκευση τῆς ποιμαντικῆς τους καί ἀλλοτρίωσή τους ὡς ποιμένων», ἀναρωτιέται ὁ Μητροπολίτης, «ὅταν κατά βάθος εἶναι ἀπρόθυμοι νά ἀποταχθοῦν ὡς πρός ὅλην αὐτήν τήν κοσμικόφρονα “σωτηριολογία” καί νά συνταχθοῦν μέ τόν Χριστό; Τό γεγονός ὅτι ἐφησυχάζουν συμβιβασμένοι μέ τήν κατάσταση αὐτή, ἀποδεικνύει τήν κρισιμότητά της ὡς νόσου σχεδόν ἐπιδημικῆς, πού χρήζει ἄμεσης, προσεκτικῆς, ἐπιμόνου θεραπείας, καί μάλιστα ἀπό ἐπιστήμονες πνευματικούς ἰατρούς.»[3].

Πρός τό παρόν ἡ «ἐκτροπή ἤ καί ἀρρώστια τῶν φορέων τοῦ ποιμαντικοῦ λειτουργήματος»[4], ἡ ἐκκοσμίκευση τῶν ποιμένων, ἀπό ἐπιδημία λαμβάνει διαστάσεις πανδημίας. Δέν φαίνεται οἱ ποιμένες νά ἔχουν διάθεση γιά «ἄμεση, προσεκτική καί ἐπίμονη θεραπεία». Ἑπομένως, δέν φαίνεται στόν ὁρίζοντα κάτι ἀνθρώπινο νά μπορεῖ νά τή σταματήσει. Θά ἐπιληφθεῖ ὁ Μέγας Θεραπευτής καί Ἰατρός, ὁ καί Ἀρχηγός τῆς Ἐκκλησίας! Στῶμεν καλῶς!

«Πᾶνος»

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ Αγιορείτες Πατέρες ...

Δεκέμβριος 2024: Αγιορείτες υποδέχονται με τιμές τον Άδωνη (Σπυρίδων;) Γεωργιάδη στο Άγιο Όρος ο οποίος πριν λίγους μήνες ψήφιζε τον «γάμο» και την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια. 

* * * * * * * 

Στις 14 Φεβρουαρίου 2024, η κυβέρνηση της ΝΔ ψήφισε το νομοσχέδιο για τον γάμο ομοφυλοφίλων, που τους ΔΙΝΕΙ το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ παιδιά! 

«Η πρώτη Ορθόδοξη χώρα που νομιμοποιεί τον γάμο ομοφυλοφίλων» όπως πανηγύριζαν διεθνή ΜΜΕ.

* * * * * * * 

Καμαρώστε τις πρόσφατες (20-21/12/2024) φωτογραφίες του Άδωνη Γεωργιάδη που δημοσιεύει περήφανος στο προφίλ του στο facebook.
(ή μήπως Σπυρίδων; με ποιο όνομα εμφανίστηκε στο Άγιο Όρος; πως τον αποκαλούσατε αγιορείτες;)

Αντί να τον διώξουν ως ανεπιθύμητο (για την υπερψήφιση του νομοσχεδίου του γάμου που δίνει και δικαίωμα υιοθεσίας παιδιών σε ομοφυλόφιλους), 
καμαρώστε τον δίπλα σε χαμογελαστούς ηγουμένους και μοναχούς ... 


Μέχρι και στον θρόνο του ηγουμένου τον έβαζαν να καθίσει
αντί να του κλείσουν την πόρτα. Δείτε :


Όσο για τα «παιδιά του» που τα πήγε ως καλός πατέρας «να γνωρίσουν το Άγιος Όρος» ... 

Ποια παιδιά του; Τον γιό της δεύτερης γυναίκας του; 
Ή τον γιό του από την προηγούμενη γυναίκα του, με το «ορθόδοξο» όνομα «Περσέας»;

Το Ευαγγέλιο το διαβάζετε στις ακολουθίες πατέρες, 
αλλά κανείς σας δεν τόλμησε να εγκαλέσει τον παντρεμένο με διαζευγμένη, όπως ρώτησε ο Χριστός την Σαμαρίτιδα (για τον άντρα που έχει) ή όπως έλεγξε ο Ιωάννης ο Πρόδρομος τον Ηρώδη που πήρε ως γυναίκα την γυναίκα του αδερφού του. 

Τους θυμίζουμε λοιπόν τι είπε ο Χριστός, και μετά ας καθίσουν να σκεφθούν ποιον υποδέχθηκαν και τι παράδειγμα έδωσαν «στα παιδιά του» οι αγιορείτες.

«Καὶ προσῆλθον αὐτῷ οἱ Φαρισαῖοι πειράζοντες αὐτὸν καὶ λέγοντες αὐτῷ· εἰ ἔξεστιν ἀνθρώπῳ ἀπολῦσαι τὴν γυναῖκα αὐτοῦ κατὰ πᾶσαν αἰτίαν;

ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς· 

οὐκ ἀνέγνωτε ὅτι ὁ ποιήσας ἀπ᾿ ἀρχῆς ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτοὺς καὶ εἶπεν, ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ κολληθήσεται τῇ γυναικὶ αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν; ὥστε οὐκέτι εἰσὶ δύο, ἀλλὰ σάρξ μία. ὃ οὖν ὁ Θεὸς συνέζευξεν, ἄνθρωπος μὴ χωριζέτω. 

λέγουσιν αὐτῷ· τί οὖν Μωσῆς ἐνετείλατο δοῦναι βιβλίον ἀποστασίου καὶ ἀπολῦσαι αὐτήν;

λέγει αὐτοῖς· ὅτι Μωσῆς πρὸς τὴν σκληροκαρδίαν ὑμῶν ἐπέτρεψεν ὑμῖν ἀπολῦσαι τὰς γυναῖκας ὑμῶν· ἀπ᾿ ἀρχῆς δὲ οὐ γέγονεν οὕτω. 
λέγω δὲ ὑμῖν ὅτι ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ μὴ ἐπὶ πορνείᾳ καὶ γαμήσῃ ἄλλην, μοιχᾶται· καὶ ὁ ἀπολυμένην γαμήσας μοιχᾶται». (Κατά Ματθαίον κεφ 19, στ, 3-9)

Όσο για τον αντίλογο, 
γιατί η Εκκλησία ευλογεί τον δεύτερο και τρίτο γάμο (αυτό διεκδικούν να επιτρέπεται και κάποιοι ιερείς ... εκεί καταντήσαμε), 
αν είχαμε ευλαβείς πιστούς, που ζούσαν σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, 
δεν θα ανεχόταν τέτοιους δεσποτάδες
και δεν θα τολμούσαν οι δεσποτάδες να θεσμοθετούν «ως εκκλησία» διδασκαλίες αντίθετα με τα λόγια του Κυρίου μας και το Ευαγγέλιο. 

Θυμίζουμε πως τον Ροταριανό Άδωνη(Σπυρίδων!) Γεωργιάδη (τόσες ωραίες φωτογραφίες του σε εκδηλώσεις των Ρόταρυ εδώ) :




τον υποδέχονται εδώ κ χρόνια-παρασύροντας τον πιστό λαό- ρασοφόροι, ενδεικτικά εδώ:



όπως υποδεχόταν η Επιστασία του Αγίου Όρους (!) 
τον διοργανωτή -ουσιαστικά- του Thessaloniki Gay Pride Γιάννη Μπουτάρη, εδώ



Αγιορείτες Πατέρες, 
αφήσατε υποτίθεται τα εγκόσμια για να ενωθείτε με τον Θεό αλλά καταντήσατε διακοσμητικές μαριονέτες στο ντεκόρ κάθε υποχείριου της Νέας Τάξης.
Καλή Μετάνοια 

Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

ΥΓ. Όπως έγραψε ο ίδιος σε νεότερη ανάρτησή του, στη Σιμωνόπετρα τον έβαλαν να απαγγείλει και το Σύμβολο της Πίστεως, το «Πιστεύω»! 
Ο ορισμός της δουλοπρέπειας.




"Θα γίνει το θέλημά Σου,Πατέρα και Θεέ μου!"


Στο κατώφλι της κάθε μέρα, πείτε: 
"Θα γίνει το θέλημά Σου Πατέρα!"

Και στο κατώφλι κάθε μελλοντικής νύχτας λέγε: 
" Θα γίνει το θέλημά Σου Πατέρα!".

Πηγαίνοντας στη δουλειά και όταν έρχεσαι από την εργασία, πάλι να λες το ίδιο: 
"Θα γίνει το θέλημά Σου Πατέρα!".

Και όταν είσαι υγιής και όταν ξεπεράσεις την ασθένεια, πες: 
"Θα γίνει το θέλημά Σου Πατέρα!".

Και τέλος, όταν η αναπόφευκτη ώρα φτάσει και αντιμετωπίζετε τον Άγγελο του Θανάτου πρόσωπο με πρόσωπο, πείτε με τόλμη: 
"Θα γίνει το θέλημά Σου, Πατέρα και Θεέ μου!".

Άγιος Νικόλαος (Βελιμίροβιτς)





Όταν εξετάζεις τη συνείδησή σου να συλλογίζεσαι τρία πράγματα:


Όταν εξετάζεις τη συνείδησή σου να συλλογίζεσαι τρία πράγματα:

Τα σφάλματα της κάθε ημέρας.
Την αιτία αυτών των σφαλμάτων.
Και την προθυμία που έχεις, για να πολεμήσεις και να αποκτήσεις τις αντίθετες από αυτά αρετές.

Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης