.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Εξαπατούν εαυτούς, όσοι με αυτοπεποίθηση ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν καλά τους ανθρώπους


(Επειδή κάποιοι κατηγορούν σύγχρονους Αγίους, όπως ο Άγιος Παΐσιος, γιατί δεν κατάλαβαν τον τραγικό, πονηρό Βαρθολομαίο, ας ακούσουν τη ακόλουθη σχετική εξήγηση ενός Αγίου.)

Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

Εξαπατούν εαυτούς, όσοι με αυτοπεποίθηση ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν καλά τους ανθρώπους και γι’αυτό δεν επιτρέπουν να εξαπατηθούν απ’ αυτούς. Ποιος μπορεί να γνωρίζει τι είδους πνεύμα ενεργεί μέσα στον κάθε άνθρωπο; Ποιος άλλος παρά ο Θεός, ο οποίος γνωρίζει τα κρύφια της καρδιάς; 

Ακόμη και μεγάλοι άγιοι είχαν σφάλει στην κρίση τους για ανθρώπους

Για παράδειγμα ο Μέγας Βασίλειος νόμιζε άγιο άνθρωπο κάποιον υποκριτή αιρετικό,τον οποίον μάλιστα και υποστήριζε έναντι πολλών πού τον αμφισβητούσαν, μέχρι πού κάποτε πείστηκε πιά για την αιρετική πλάνη αυτού του ανθρώπου ο Βασίλειος και απογοητεύτηκε οικτρά.

Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος είχε βαπτίσει κάποιον φιλόσοφο ονόματι Μάξιμο και τόσο πολύ τον είχε συμπαθήσει, που τον φιλοξενούσε μάλιστα και μοιραζόταν το φαγητό του μαζί του...

Όμως ο Μάξιμος ήταν άνθρωπος επικίνδυνος και πονηρός σαν φίδι: μετά από λίγο κατάφερε με δολοπλοκίες και δωροδοκίες να πείσει κάποιους Κωνσταντινουπολίτες να τον αναγνωρίσουν ως πατριάρχη, στη θέση του αγίου Γρηγορίου.

Όταν, ύστερα από μια θυελλώδη αναταραχή έλαμψε η αλήθεια και ορισμένοι επέπληξαν τον Γρηγόριο επειδή είχε κοντά του τον μεγαλύτερο εχθρό του, ο άγιος αποκρίθηκε: 

«Δεν φταίμε αν δεν διακρίνουμε την πονηρία κάποιου ανθρώπου. Ο Θεός μόνον γνωρίζει τα κρύφια της καρδίας των ανθρώπων. Οι εντολές Του μας λένε να ανοίγουμε τις καρδιές μας με πατρική αγάπη προς όλους, όσοι έρχονται σ’εμάς».

Ένας καλοπροαίρετος άνθρωπος δεν μπορεί εύκολα να διακρίνει την κακία ενός κακοπροαίρετου ανθρώπου...

Πνευματικό ημερολόγιο – Ο Πρόλογος της Αχρίδος (Ιανουάριος) του Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς 





Ἀπορία κατηχουμένου: Μπορεῖ ὁ ὁποιοσδήποτε, ἐντελῶς ἀπροϋπόθετα, νά γίνει ἱερεύς;


25η Ἰανουαρίου, τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, ὑποδείγματος ἱερωμένου.

Γράφει ο Φώτιος Μιχαήλ, ιατρός

Ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία ἀπαντᾶ μονολεκτικά καί ἁπόλυτα: Ὄχι.

Ἀπροϋπόθετα δέν μπορεῖ κανένας νά γίνει παπάς.

Συνοδικῶς οἱ ἅγιοι Πατέρες, θεοπνεύστως ἑρμηνεύοντας τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, ξεκαθάρισαν λεπτομερῶς τίς προϋποθέσεις ἱερωσύνης καί ὥρισαν μέ σαφήνεια καί ἀκρίβεια τά λεγόμενα κωλύματα ἱερωσύνης.

Δηλαδή, ποιά ἁμαρτήματα στέκονται ἀξεπέραστα ἐμπόδια στό νά γίνει κάποιος παπάς (πορνεία, μοιχεία, τοκογλυφία, μαγεία, φόνος κ.α.).

Τά κωλύματα αὐτά περιγράφονται σέ Ἱερούς Κανόνες, δηλαδή ἀποφάσεις Οἰκουμενικῶν Συνόδων, οἱ ὁποῖοι Ἱεροί Κανόνες δέν ἐπιδέχονται καμμία ἁπολύτως οἰκονομία ἤ παραχώρηση. Μέ ἄλλα λόγια, ἐάν ὑποψήφιος πρός ἱερωσύνη παρουσιάζει κάποιο κώλυμα, τότε, ἐν μετανοίᾳ βεβαίως, μπορεῖ καί ἅγιος νά γίνει, ἀλλά ἱερεύς δέν μπορεῖ νά γίνει.

Προφήτευε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός: «Ἔρχονται καιροί, πού θά ψάχνετε γιά νά βρῆτε παπᾶ».

Ὄχι βέβαια γιατί θά λείπουν οἱ ρασοφόροι, ἀλλά, γιατί οἱ ἄξιοι θά εἶναι λιγοστοί.

Συνεπῶς, ἄς εἶναι οἱ ἱερεῖς μας ὀλιγάριθμοι, δέν πειράζει. Νά εἶναι, ὅμως, κατά πῶς ὥρισαν θεοπνεύστως οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας: Ἄξιοι.

Ἡ Ἐκκλησία μας, πού εἶναι θεραπευτήριο μέγα καί μοναδικό, τούς θέλει ἰατρούς θεραπευτές. Θέλει τούς ἱερεῖς θεούμενους, θεραπευμένους· γιά νά μποροῦν καί ἐκεῖνοι μέ τήν σειρά τους νά ὁδηγοῦν στήν θέωση τά ἀδέλφια τους, νά θεραπεύουν τό ποίμνιό τους.

Φώτιος Μιχαήλ

25.01.2025

(Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, ὑποδείγματος ἱερωμένου)



Ο Όσιος Κούξα της Οδησσού.Η δύναμη του Αγιασμού


«Ο Όσιος Κούξα της Οδησσού (1964) ως όπλο κατά των πονηρών πνευμάτων συμβούλευε τους μοναχούς, μα και τους λαϊκούς χριστιανούς, να ραντίζουν με αγιασμό όλα τα καινούργια πράγματα, καθώς και τις τροφές και πριν τον ύπνο τα δωμάτιά τους. Ο ίδιος κάθε βράδυ ράντιζε με αγιασμό το κελί του και κάθε πρωί βγαίνοντας για τη διακονία του ράντιζε πάντα τον εαυτό του. ‘Ενας δόκιμος μοναχός ρώτησε :
-Μπάτιουσκα, γιατί ραντίζετε κάθε μέρα; Τι σας χρειάζεται; Τι κερδίζετε;
– Κερδίζω , κερδίζω πολλά! απάντησε. 

Ο δόκιμος έμεινε δύσπιστος! Πέρασαν τρεις μέρες. Τότε ο π. Κούξα τον επισκέφθηκε στο κελί του και μπροστά στα μάτια του άρχισε να ραντίζει παντού με αγιασμό. Ο νεαρός διηγήθηκε αργότερα:
– Ξαφνικά πω πω τι είδα γώ, πω πω τι είδαν τα μάτια μου! Το κελί μου ήταν γεμάτο δαιμόνια, και, καθώς ο στάρετς ράντιζε με αγιασμό, έτρεχαν όλα κοπαδιαστά προς την πόρτα κι επειδή δεν χωρούσαν να περάσουν έπεφταν το ένα πάνω στο άλλο κι όπου φύγει φύγει! ‘Οταν ο μπάτιουσκα ράντισε το κελί καλά-καλά με ρώτησε:
– Λοιπόν είδες τώρα τι κερδίζω με τον αγιασμό ;
– Μπάτιουσκα ήταν αλήθεια;
– Βεβαίως αφού το είδες με τα μάτια σου. Ο στάρετς σύμφωνα με τη διδασκαλία του Κυρίου στο ιερό Ευαγγέλιο καταπολεμούσε επιπλέον τα δαιμόνια με την προσευχή και την νηστεία .





Τότε θα εισέλθει το Άγιο Πνεύμα μέσα σου και θα σε "μεθύσει"...


“Καθάρισε την καρδιά σου, καθάρισε τους οφθαλμούς σου, καθάρισε την ακοή σου, καθάρισε την γλώσσα σου, τα χέρια και τα πόδια σου, τότε θα εισέλθει το Άγιο Πνεύμα μέσα σου και θα σε "μεθύσει"... 
Το Άγιο Πνεύμα είναι το έλεος του Θεού.”


Άγιος Άνθιμος Χίου


Οι δυσκολίες της ζωή μας...



Ξέρεις τι είναι οι δυσκολίες στη ζωή μας;


Ένας τρόπος, για να γυμνάζεται η ψυχή μας. Ένας τρόπος για να μένει υγιής.


Όπως, όταν το σώμα μας, μένει για καιρό αγύμναστο πλαδαρεύει, γίνεται αδύναμο και έπειτα αρρωσταίνει, το ίδιο συμβαίνει και με την ψυχή…


Όταν δεν την προσέχουμε, όταν δεν την γυμνάζουμε, κινδυνεύει να αρρωστήσει.


Έρχονται όμως οι δυσκολίες της ζωής και μας ταρακουνάνε.
Μας ξυπνάνε.


Έρχονται οι δυσκολίες και όλο μας το σύστημά ξαναενεργοποιείται.


Και έτσι και η ψυχή βρίσκει τη φόρμα της ξανά και ο άνθρωπος πάλι τον προορισμό του.


Τα λέω σε σένα, για να τα ακούω εγώ.


Να ξέρεις.





Προσευχηθείτε με όλη την καρδιά σας!


Προσευχηθείτε..!
Προσευχηθείτε με όλη την καρδιά σας!
Προσευχηθείτε στον Θεό όσο πιο πολύ μπορείτε!
Να μη βαριέστε.
Οι δαίμονες κάνουν μεγάλο πόλεμο για να μην προσευχόμαστε.
Η προσευχή με δάκρυα μας ενώνει με τον Χριστό, τον Γλυκύτατο μας Σωτήρα.

Γέροντας Διονύσιος της Κολιτσού




ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΚ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΤΟΥ ( ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΜΑΚΑΡΙΣΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΣΑΣ ΤΟ ‘ΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ:«ΕΝ ΤΗ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ 
ΠΟΛΛΑΙ ΜΟΝΑΙ ΕΙΣΙΝ». 
ΠΟΡΕΥΟΜΑΙ ΙΝΑ ΣΑΣ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΧΩΡΟ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

Στην Αρχιερατική μου προσευχή 
σας είχα ειπεί το εδάφιο αυτό,
μα επειδή είναι μείζον ουσιώδες
θα σας το αναπτύξω και πάλι.

Θέλω, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ, 
η ψυχή σας από μέθεξη Θεία να αγάλλεται.
Είναι ασύγκριτα, υπερκόσμια τα Ουράνια κάλλη, 
ανθρώπινος νους και διάνοια δεν δύναται να συλλάβει 
του παραδείσου τα τοπία. 

Ο απόστολος Παύλος που αξιώθηκε, 
αρπάχτηκε ΕΚ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ σε αυτά,
μέθυσε, έμεινε εκστατικός και αναφώνησε με δέος Ιερό:
«Δεν μπορώ με λόγια ανθρώπινα να σας τα μεταφέρω 
γιατί δεν τα χωρά ανθρώπου νους. 
Δεν μεταφέρονται αδέρφια μου, 
οι θησαυροί του ουρανού». 

Και μετά από αυτήν την Ιερή αρπαγή (που έγινε τρις)
ξεκίνησε το έργο του εδώ το αποστολικό. 
Με ζήλο, με πίστη, με θέρμη, 
δίνοντας και το αίμα του για Εμένα, 
ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

Πώς λοιπόν εσύ, ανθρώπινη καρδιά, λες: 
«Ε! Ποιος τα είδε, ποιος πήγε σε αυτά;» 
Απάντησε μου άνθρωπε της γης, 
γιατί αμφιβάλλεις και αμφισβητείς,
σαν άφρων, ωσάν μωρός εσύ;

Εκτός από τον Παύλο, 
πλείστοι άλλοι Γέροντες έχουν,
σε ώρα προσευχής, 
εν τω ουρανώ πνευματικώς αρπαχτεί.

Και ‘Οσιοι και Ασκητές 
είδαν και αυτοί τις Ουράνιες μονές. 
Γιατί άπιστε δεν πείθεσαι; 
Γιατί απορρίπτεις και πετάς γεγονότα αληθείας, Ιερά 
που βίωσαν αυτά πολλές πιστές ψυχές;

Τί θα μου πεις όταν σε Θεία κρίση
έμπροσθεν μου εσύ κάποτε σταθείς; 
Πως δεν ήξερες; Πως δεν άκουσες; 
Πως δεν είχες ενημερωθεί; 

Αφού συνέχεια σε διδάσκω, 
με λόγο Ιερό σε νουθετώ, 
με ρήμα σε ένα απλό χαρτί, 
προς εσένα ψυχή ομιλώ. 

Συγκαταβαίνω ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ 
και μαζί σου με τον τρόπο αυτό επικοινωνώ.
Γιατί εσύ αδρανείς; 
Γιατί τώρα πνευματικώς δεν καθαρίζεσαι ψυχή; 

Γιατί κωφεύεις και αδιαφορείς; 
Τί είναι τα λίγα χρόνια της γήινης σου ζωής, 
τα 70, τα 80, τα 100; 
Ένα διανόημα μικρό, μια σταγόνα σε ωκεανό.

ΝΑΙ, η αιωνιότητα ατελείωτο, αιώνιο πέλαγος 
και η ζωή σου αυτή εδώ, μια στιγμή 
που μπορεί σε σένα να κοπεί στο έτερο λεπτό.

Πώς λοιπόν για μόρια στιγμής, 
θυσιάζεις ΑΙΩΝΙΑ ΔΟΞΑ την εν τοις Ουρανοίς;
Σκέψου, κρίνε, τοποθετήσου τώρα, άνθρωπε της γης.

ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΑΡΧΗ 
+++



Αν στην Ορθόδοξη Ρωσία υπάρχουν 200 χιλιάδες μάγοι απέναντι σε 20 χιλιάδες κληρικούς... στην Ελλάδα τι;


Ο σατανάς ξέρετε πως έρχεται στον κόσμο; Μέσω της ψυχής κάθε ανθρώπου που γεννιέται. Κάθε άνθρωπος πού γεννιέται, φέρνει και διάβολο μες την ψυχή του.
Γι' αυτό η θεολογία η παλιά του λαού κάθε έναν κατ' αναλογία του γένους, έλεγε η δράκος ή δράκουλα. Δεν έλεγε μπέμπης που λένε τώρα ή αγγελάκι που λένε οι αμυαλες μανάδες οι σημερινές.
Αβαπτιστο παιδί και είναι αγγελάκι; Πήγες ποτέ σου να ακούσεις τους εξορκισμους που διαβάζει ο παπάς όταν πρόκειται να βαπτιστεί το παιδί;
Πήγες να ακούσεις την πάλη; Μάλιστα αν είναι παπάς που καταλαβαίνει τι κάνει, να δείτε πως παλεύει με τον διάβολο να βγάλει του παιδιού το σατανά μέσα από την καρδιά του.
Που το φυσάει, που το ξορκαει, του κοινοποιεί έξωση την ημέρα του βαπτίσματος για να το καθαρίσει. Μαύρη είναι η ψυχούλα του. Πεθαμένο έρχεται, νεκρό. Ζωντανό-νεκρό.
Γι'αυτό θαπτεται. Η κολυμβήθρα είναι τάφος. Δεν είναι κουμπαρια, ούτε να δείξει τα στήθη της πάνω η άμυαλη κουμπάρα και η άπιστη απάνω στην Αγία κολυμβήθρα. Δεν είναι αυτό.
Είναι μυστήριο και πάλη με τον σατανά. Να βγει ο σατανάς μέσα από το παιδί και να γίνει καινούργια ψυχή. Ένα κάρβουνο ψυχή, να γίνει κόκκινη ψυχή. Γι'αυτό και αμέσως το παιδί το παίρνουν και το πηγαινουν και το κοινωνουν.
Βαφτίσια δεν γίνονταν ούτε τα απόγευμα, ούτε τα μεσημέρια, ούτε ποτέ άλλοτε όπως τα κάναμε κοσμικά γεγονότα σήμερα. Τα βαφτίσια γίνονταν το πρωί στον Όρθρο και παρέμειναν οι νεοφώτιστοι εκεί και έστω μετά φόβου, ερχόντουσαν και κοινωνουσαν.
Γιατί ο σκοπός του βαπτίσματος είναι να μας καθαρίσουν από του διαβόλου τα έργα, αν είμαστε μεγάλοι και από το προπατορικό αμάρτημα και να μας συνδέσει με τον Χριστό, με το Αγιο Ποτηριο, με την Θεία Κοινωνία. Αυτός είναι ο σκοπός.
Τι λοιπόν εάν σατανάς δεν υπήρχε, τι δουλειά έχει ο ιερέας στη μέση και τι θέση έχει το βάπτισμα. Αν σατανάς δεν υπήρχε, τι θέση έχει η εξομολόγηση. Αυτός είναι που λύνει. 
Ο ιερέας με την εντολή του Ιησού, τα αμαρτήματα του ανθρώπου. Ασθενησε κάποιος.
Ποιός την δημιουργεί την ασθένεια; Ο σατανάς δημιουργεί την ασθένεια. Ο Θεός είναι απείραχτος κακών. Ο Θεός έφτιαξε ευχέλαιο να γίνει, για να σηκωθεί ο καμνον, ο ασθενής.
Γιατί αγιάζει το ύδωρ, κάνει τον αγιασμό και το παίρνεις εσύ νοικοκυρά και το παίρνω εγώ και το πηγαίνω στο σπίτι και αρχίζω και ραντιζω; Τι κάνω; Κοινοποιω έξωση απο τα δωμάτια στο διάβολο.
Να φύγει ο διάβολος από το σπίτι. Αυτό τον σκοπό έχει ο αγιασμός που πηγαίνει στο σπίτι. Θα πει κανείς. Οταν πηγαίνει ο αγιασμός στο σπίτι, φεύγει ο διάβολος;
Αν υπάρχει αγιασμός στο σπίτι και ο αγιαζων εις την καρδίαν, φεύγει ο διάβολος.
Αν όμως υπάρχει μόνο αγιασμός και δεν υπάρχει ο αγιαζων είς την καρδίαν ο Χριστός, δεν φεύγει ο διάβολος. Δεν φοβάται τους Σταυρούς, δεν φοβάται τα θυμιαματα ο διάβολος.
Τον Χριστό φοβάται. Γιατί πολλοί άνθρωποι στέλνουν την πρώτη του μηνός και παίρνουν αγιασμό από την Εκκλησία, αλλά δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία.
Ούτε εξομολογούνται, ούτε Κοινωνουν,ούτε παιδιά κανουν, κλέβουν, ατιμαζουν, παρανομα ζουν, έχουν παρθεί ξαδέρφια, κουμπάροι, συγγενείς, έχουν αιμομιξία και τα λοιπά, εντούτοις παίρνουν αγιασμό και των φώτων.
Τι βγαίνει από αυτό; Δεν φεύγει ο διάβολος. Έχει στρογγυλόκαθισει μάλιστα. Δεν πρόκειται να του κοινοποιήσει έξωση κανένας απο εκεί.
Δημήτριος Παναγόπουλος ο ιεροκήρυκας +

πηγή Evangelos Kyrialanis

Στην Αρκαδία χτίζεται ο πρώτος σύγχρονος λατρευτικός ναός αφιερωμένος στον Δία και στον Πάνα


Και επισήμως επιστρέφει η ειδωλολατρία στην Ελλάδα. Σύμφωνα με δημοσίευμα στο arcadiaportal.gr, σε ιδιωτική έκταση άνω των 150 στρεμμάτων στην Γορτυνία Αρκαδίας κοντά στο χωριό Καλλιάνι, χτίζεται ο πρώτος λατρευτικός ναός αφιερωμένος στον Δία και στον Πάνα. Ο σκοπός του ναού είναι να χρησιμοποιηθεί για λειτουργικούς σκοπούς, υποδεχόμενος όσους πιστεύουν στην αρχαία ελληνική θρησκεία, αναφέρει το δημοσίευμα.


Τον Ιούλιο του 2014, σε αυτήν την ονομαζόμενη «Γη του Πανός» έκταση, διοργανώθηκε τριήμερο εκδηλώσεων [δείτε ΕΔΩ] με την ονομασία «Διοπάνεια» (από τα ονόματα Δίας και Πάνας) «με σκοπό την αναβίωση της μεγάλης αρκαδικής γιορτής προς τιμήν των δύο αυτών αρχαίων θεών»! Πραγματοποιήθηκαν ομιλίες, επίδειξη αθλημάτων κατά τον αρχαίο τρόπο, ιεροπραξία χαιρετισμού στον ήλιο! κ.α. Τότε αποφασίστηκε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, να χτιστεί αυτός ο ναός. Τα θυρανοίξια «του πρώτου αρχαιοελληνικού πλήρως λειτουργικού και λατρευτικού ναού» θα πραγματοποιηθούν στις αρχές του Μαρτίου.

Η δυσάρεστη αυτή εξέλιξη που πηγαίνει την Ελλάδα χιλιάδες χρόνια πίσω στο δαιμονικό σκότος της δουλείας των ανθρώπων στα πάθη τους, δεν μπορεί να θεωρηθεί καθόλου τυχαία. Μία Ελλάδα δεμένη στην Ορθόδοξη Πίστη αποτελεί σωτήρια λύση στα αδιέξοδα του ανθρωπίνου γένους, το οποίο σκοτεινές δυνάμεις θέλουν να μειώσουν και να υποδουλώσουν στα καταχθόνια σχέδιά τους. Μία Ελλάδα με έντονο συνεκτικό στοιχείο την ενότητα της Πίστεως στον Άγιο Τριαδικό Θεό και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος, αποτελεί, συν τοις άλλοις, ασύλληπτο γεωστρατηγικό όπλο το οποίο χαλάει τα σχέδια της άθεης Δύσης.

Διερωτώμεθα, ποία είναι η θέση του οικείου Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Νικηφόρου; Έχει ενημερώσει το ποίμνιο για την προστασία του; Έχει καταδικάσει την ειδωλολατρία και τα δαιμόνια των εθνών;

Ο Θεός να βάλει το χέρι Του.

ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ


Τραγικὴ ἡ κατάστασις τῆς κανονικῆς Ἐκκλησίας εἰς Οὐκρανίαν!


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Τσερκάσι Θεοδόσιος τῆς κανονικῆς Ἐκκλησίας στὴν Οὐκρανία, περιέγραψε μὲ μελανὰ χρώματα τὴν κατάσταση στὴν χώρα του, σὲ συνέντευξή του στὴν ἱστοσελίδα «romfea.gr». Μεταξὺ τῶν ἄλλων ἐπισήμανε τὰ ἑξῆς: «Ἡ κατάσταση εἶναι πολὺ ἐπαχθής! Οἱ κρατικὲς Ἀρχές, μέσῳ τῶν μυστικῶν ὑπηρεσιῶν τους, καθὼς καὶ μέσῳ τῆς πλήρως ἐλεγχόμενης ἀπὸ τὸ πολιτικὸ καθεστὼς “Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας” ἐξαπέλυσαν διώξεις γενικευμένης κλίμακας κατὰ τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Μοιάζουν μὲ τὶς διώξεις, ποὺ ζήσαμε τὴ σοβιετικὴ περίοδο τῆς ἱστορίας μας. Ξυλοκοποῦνται καὶ συλλαμβάνονται κληρικοί, κατάσχονται ὑπὲρ τῆς “Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας” Ἱεροὶ Ναοί, ὅπου στὴ συνέχεια σταματοῦν νὰ ἐκκλησιάζονται ἐκεῖ οἱ πιστοί. Ἐπίσης, οἱ ἴδιοι οἱ πιστοὶ διώκονται συχνὰ ἀπὸ τὴν ἐργασία τους, ἐνῶ τὰ παιδιά τους ἐξευτελίζονται στὰ σχολεῖα τους. Ὁρισμένοι ἀπὸ τοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς τῆς Ἐκκλησίας μας κατεδαφίζονται (στὸ Κίεβο καὶ τὸ Λβόφ), ἐνῶ ἄλλοι κινδυνεύουν μὲ πλήρη κατάργηση. Ὅλα αὐτὰ διαπράττονται μὲ τὴν ἔγκριση καὶ τὴν ἀπευθείας ἐμπλοκὴ τῆς “Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας”, ἡ ὁποία εἶναι πιστὸς ὑπηρέτης τῶν σημερινῶν Ἀρχῶν καὶ ὁ ἐπωφελούμενος τῶν διώξεων κατὰ τῆς Ἐκκλησίας μας.

Ἡ κατάσταση ἐπαναλαμβάνεται σχεδὸν στὸ 100%, ὅπως τὰ γεγονότα πρὶν ἀπὸ ἑκατὸ χρόνια, ὅταν ἡ “Κόκκινη Ἐκκλησία” τῶν νεωτεριστῶν μὲ ἐντολὴ τῶν Μπολσεβίκων βοήθησε τὰ Σοβιὲτ νὰ καταστρέψουν τὴ γνήσια Ἐκκλησία. Δυσ­τυχῶς ὑπὸ αὐτὲς τὶς συνθῆκες ζοῦμε σήμερα στὴν Οὐκρανία»! Καὶ φυσικὰ ὅλα αὐτὰ γίνονται μὲ τὶς «εὐλογίες» τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖ­ος ἐπιχαίρει καὶ εὔχεται γιὰ τὰ χειρότερα!




ΒΑΙΝΟΥΜΕ, ΛΟΙΠΟΝ, ΕΙΣ ΝΕΑΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΝ;


Πολὺ θόρυβος γίνεται μὲ τὸν ἀξιολύπητον ἐπίσκοπον Περιστερίου Γρηγόριο, ποὺ ἔβγαλε τὸν Ἐσταυρωμένο ἀπὸ τὴν ἀνατολικὴν πλευρὰν τῆς Ἁγίας Τραπέζης, μᾶλλον γιὰ νὰ φαίνονται τὰ πρόσωπα τῶν ἐπισκόπων, ὅταν κάθονται εἰς τὸ Σύνθρονον. Ἐγὼ μπῆκα στὰ ἐνενῆντα καὶ ἐνθυμοῦμαι ὅτι στὴν ἐκκλησία τοῦ χωριοῦ μου πάντα ὑπῆρχε ὁ Ἐσταυρωμένος πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα. Καὶ εἰς τὸ μέσον του Συνθρόνου, λίγο κάτω ἀπὸ τὸ παράθυρο τοῦ ἱεροῦ, εὑρίσκετο ἡ εἰκόνα τῆς ἁγίας Τριάδος· ὄχι τῆς παπικῆς, ἀλλὰ τῆς Ὀρθόδοξης μὲ τὴν φιλοξενία τοῦ Ἀβραάμ.
Καὶ ἐρωτῶ τὸν ἅγιο Περιστερίου:Σὲ τί τὸν ἐμποδίζει καὶ εἰς ποίαν ἀσέβειαν ὑποπίπτουν ἐκεῖνοι ποὺ διατηροῦν τὸν Ἐσταυρωμένον πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγίαν Τράπεζαν; Ποία ἡ ἀσέβεια στὸ νὰ ὑπάρχει –ἔστω καὶ ὡς νεωτερισμός– ὁ Ἐσταυρωμένος πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα καὶ ἐνοχληθήκατε τόσο πολύ;
Ἐγὼ εἰς τὸ Μοναστήρι ἔχω τὸν Ἐσταυρωμένο εἰς τὸ μέσον τοῦ Κυρίως Ναοῦ, γιὰ νὰ τὸν βλέπουν οἱ εἰσερχόμενοι πιστοὶ· ὅτι ἕνας Θεὸς ἔγινε ἄνθρωπος γιὰ νὰ κάνει τοὺς ἀνθρώπους θεούς! Ἐπίσης νὰ βλέπουν τί ἐκόστησαν εἰς τὸν Θεὸ οἱ ἁμαρτίες μας, γιὰ νὰ συνετίζονται καὶ νὰ τὶς ἀποφεύγουν. Ἔτσι περίπου ἄρχισε ἡ πρώτη Εἰκονομαχία.
Ἔλεγαν τότε ὅτι «οἱ εἰκόνες τῶν ἁγίων δὲν πρέπει νὰ εἶναι χαμηλά, ἀλλὰ ψηλὰ» καὶ ἔπειτα τὶς κατέβασαν τελείως, γιὰ νὰ μὴν τὶς ἀσπάζονται οἱ πιστοὶ καὶ τὶς τιμοῦν. Καὶ ἐν συνεχείᾳ ἐφτάσαμε στὴν ἀσέβεια, δηλαδὴ στὴν αἵρεση τῆς Εἰκονομαχίας, στὸ νὰ καταπατῶνται οἱ εἰκόνες τῶν ἁγίων, νὰ θεωροῦνται ὡς ἁπλᾶ ξύλα καὶ νὰ καίονται.
Τώρα «ἐπροοδεύσαμε» καὶ ἀρχίσαμε ἀπὸ τὴν πάνσεπτον εἰκόνα τοῦ Ἐσταυρωμένου Χριστοῦ, τοῦ Θεοῦ· νὰ θεωροῦμε «ἀσέβεια» νὰ τοποθετεῖται ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης! Ἂς προσέξουμε μήπως γίνομεν ἀθεόφοβοι καὶ φθάσομεν σὲ μεγάλες ἀτοπίες καὶ ἀσέβειες. Δὲν γνωρίζει ὁ ἅγιος Περιστερίου ὅτι σὲ κάθε πρόσωπον τῆς Παναγίας Τριάδος ἐμπεριέχονται καὶ τὰ λοιπὰ πρόσωπα; Ὅπως μᾶς εἶπε ὁ Κύριος: «Ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακε τὸν πατέρα» (Ἰω. Ιδ΄ 9) και «Ἐγὼ καὶ ὁ Πατὴρ ἕν ἐσμὲν» (Ἰω. ι’ 30) Ὅταν λοιπὸν ἐβρίσκεται πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγίαν Τράπεζαν ὁ Ἐσταυρωμένος, σημαίνει ὅτι ἐκεῖ βρίσκεται καὶ ὁλόκληρη ἡ Ἁγία Τριάς.
Ἀλλὰ νὰ σᾶς ὑποδείξομεν, ἅγιε Περιστερίου, ποῦ κυρίως πρέπει νὰ ἐβρίσκεται ὁ Ἐσταυρωμένος. Ὡς εἶπεν ὁ Χριστός, ὁ Ἐσταυρωμένος πρέπει νὰ ἐβρίσκεται κυρίως μέσα στὶς καρδιὲς τῶν ἐπισκόπων καὶ τῶν πρεσβυτέρων: «Υμεῖς ἐστε τὸ φῶς τοῦ κόσμου· οὐ δύναται πόλις κρυβῆναι ἐπάνω ὄρους κειμένη» (Μάτθ. ε΄, 14-19). Βάλετε λοιπὸν εἰς τὴν καρδιά σας τον Ἐσταυρωμένο καὶ διδάξετε νὰ τοποθετηθεῖ καὶ στὶς καρδιὲς ἡμῶν τῶν Πρεσβυτέρων καὶ παντὸς Ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ καὶ δὲν θὰ ἀγωνιᾶτε πλέον γιὰ τὸ ποὺ πρέπει νὰ τοποθετεῖται ὁ Ἐσταυρωμένος. Οἱ ἅγιοι Πατέρες ποὺ τὸν τοποθέτησαν ἐκεῖ ποὺ τὸν βρήκατε, σίγουρα εἶχαν Αὐτὸν στὶς καρδιές τους.
Φοβοῦμαι ὅτι θὰ ἐξαπλωθεῖ τὸ κακὸ ἐξ αἰτίας σας· ὅτι θὰ ὁδηγηθοῦμε εἰς νέαν Εἰκονομαχίαν μὲ τὴ βεβήλωση ὄχι πλέον τῶν εἰκόνων τῶν Ἁγίων μας, ἀλλὰ καὶ αὐτῆς τῆς πανσέπτου εἰκόνας τοῦ Θεανθρώπου Σωτῆρα μας.
Ἔχετε τέλος ὑπ’ ὄψη ὅτι τὰ καθίσματα δεξιὰ καὶ ἀριστερά του Συνθρόνου δὲν ἐτοποθετήθηκαν γιὰ τοὺς πρεσβυτέρους, ἀλλὰ γιὰ τοὺς ἐπισκόπους ποὺ συμμετεῖχαν σὲ πολυαρχιερατικὲς Θεῖες Λειτουργίες.
Τέλος δὲν γνωρίζει ὁ ἅγιος Περιστερίου ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας ψάλλει ἀπ’ αἰώνων τό «Κύριε, ὅπλον κατὰ τοῦ διαβόλου, τὸν Σταυρόν σου ἡμῖν δέδωκας∙ φρίττει γὰρ καὶ τρέμει, μὴ φέρων καθορᾷν αὐτοῦ τὴν δύναμιν∙ ὅτι νεκροὺς ἀνιστᾷ καὶ θάνατον κατήργησε» καί «Νῦν ἐμφανιζόμενος ὁ Σταυρός, δύναμιν παρέχη ἐν τῷ μέσῳ τῶν νηστειῶν, τοῖς τὸ θεῖον σκάμμα, ἀνύουσι προθύμως αὐτὸν μετ’ εὐλάβείάς κατασπαζόμεθα» (Κυριακὴ τῆς Σταυροπροσκυνήσεως)

ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ
Εἰς τὸν Ἐσταυρωμένον

Ὅταν σὲ βλέπω στὸν Σταυρὸ ἐπάνω, καρφωμένον,
γυμνόν, μὰ καὶ αἱμόφυρτον καὶ ὅλον πληγιασμένον

Αἰσθάνομαι ὅτι ἐγὼ σὲ κάρφωσα, Χριστέ μου·
ναί, μὲ τὶς ἁμαρτίες μου, φιλάνθρωπε Θεέ μου.

Πώς κάθε ἁμαρτία μου εἶναι καὶ μία πληγή Σου,
ὅπου τὴν ἔκαμα ἐγὼ στὸ Πάντιμο κορμί Σου.

Συγχώρησέ μου, Κύριε, τὴν τόση ἀχαριστία,
πού δείχνω καθημερινῶς στὴν ἄκρα Σου εὐσπλαχνία.

Καὶ δῶσε μου μετάνοια, μετὰ πικρῶν δακρύων,
γιὰ νὰ ἀξιωθῶ κι ἐγὼ τῆς δόξης τῶν Ἁγίων.

ΠΡΟΣΕΥΧΗ: Κύριε, οἱ πτώσεις μου εἶναι ἀμέτρητες. Εὐδόκησε ἡ τελευταία νὰ εἶναι στὰ πόδια τοῦ Σταυροῦ Σου.

Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς
Ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ
21/1/2025




Καθετί πού δέν εἶναι ὁ Χριστός καί δέν εἶναι ἀπό τό Χριστό ἀποτελεῖ σκοτάδι γιά τήν ἀνθρωπότητα


Ἐμεῖς οἱ χριστιανοὶ ὄχι μόνον ἔχουμε τὸ ἀληθινὸ Φῶς, ἀλλὰ εἴμαστε «υἱοὶ φωτός», διότι ἔχουμε πνευματικὰ γεννηθεῖ ἀπὸ τὸ μόνο Ἀληθινὸ Φῶς, τὸν Θεὸ καὶ Κύριο Ἰησοῦ Χριστὸ (πρβλ. Ἰω. 1. 9-13).
Ναί, ὁ Ἀληθινὸς Θεὸς ταυτοχρόνως εἶναι καὶ τὸ Ἀληθινὸ Φῶς.
Καὶ ἀφότου ὁ Ἀληθινὸς Θεὸς ἐπισκέφθηκε τὸν ἐπίγειο κόσμο μας, ἔλαμψε σ’ αὐτὸν τὸν κόσμο τὸ Ἀληθινὸ Φῶς.
Γι’ αὐτὸ λέει ἡ Γραφή:«Τὸ Φῶς τὸ Ἀληθινὸν ἤδη φαίνει» (Α’ Ἰω. 2).
Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι τὸ Ἀληθινὸ Φῶς, διότι οὔτε τὰ σκότη τοῦ θανάτου, οὔτε ὁ ζόφος τοῦ ἅδη μπόρεσαν νὰ τὸν σκοτίσουν καὶ νὰ σβήσουν τὸ Φῶς Του.
Ὅλα τὰ ἄλλα αὐτοαποκαλούμενα φῶτα στὴν ἀνθρωπότητα εἶναι ψεύτικα, διότι καθένα σιγὰ σιγὰ σβήνει, καὶ ἂν ὄχι μόνο του, τὸ σβήνει πάντως ὁ θάνατος.
Γι’ αὐτὸ μόνο ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς σ’ ὅλο τὸ γένος τῶν ἀνθρώπων ἔχει δικαίωμα νὰ πεῖ γιὰ τὸν ἑαυτὸ Του:
«Ἐγὼ εἰμι τὸ Φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τὴ σκοτία ἀλλ’ ἔξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς» (Ἰω. 8. 12).
Καθετὶ ποὺ δὲν εἶναι ὁ Χριστὸς καὶ δὲν εἶναι ἀπὸ τὸ Χριστὸ ἀποτελεῖ σκοτάδι γιὰ τὴν ἀνθρωπότητα.
Μόνο ἀκολουθῶντας τὸ Χριστό, ὁ Ὁποῖος εἶναι τὸ Φῶς τοῦ σύμπαντος κόσμου οἱ ἄνθρωποι γίνονται «υἱοὶ φωτὸς» καὶ μποροῦν νὰ γνωρίσουν τοὺς δρόμους τοῦ κόσμου καὶ νὰ γνωρίσουν ποῦ πορεύεται αὐτὸς ὁ κόσμος, σὲ ποιό τέλος καὶ σὲ ποιά τελείωση.
Ἡ μόνη διέξοδος ἀπὸ τὰ ἀνθρώπινα σκοτάδια μας εἶναι ἡ πίστη στὸ Ἀληθινὸ Φῶς, στὸ Θεάνθρωπο Χριστὸ καὶ ἡ ζωὴ σύμφωνα μ’ αὐτὴ τὴν πίστη.

Ἡ πίστη στὸ Χριστὸ λοιπὸν εἶναι ἡ μόνη ποὺ ἀληθινὰ φωτίζει καὶ ἁγιάζει.
Σ’ αὐτὴν ὑπάρχει ὁ ἀληθινὸς φωτισμός, ὁ μόνος καὶ μοναδικός, διότι διαφωτίζει καὶ ἑρμηνεύει ὅλους τοὺς δρόμους τῆς ἀθάνατης Ἀλήθειας καὶ ἀθάνατης Δικαιοσύνης καὶ ἀθάνατης Ἀγάπης καὶ ὁδηγεῖ ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς δρόμους στὴν οὐράνια βασιλεία, στὴ βασιλεία τοῦ Θεοῦ.
Γι’ αὐτὸ ὁ ἀληθινὰ φωτισμένος εἶναι αὐτὸς ποὺ ζεῖ μὲ τὴν πίστη στὸ Χριστό.
Διότι ζεῖ μὲ τὸ ἀληθινὸ ἄσβηστο, ἀνέσπερο Φῶς, ποὺ μεταβάλλει τὴ νύχτα σὲ μέρα καὶ τὸ σκοτάδι σὲ φῶς.

Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς.(“Ὁδὸς Θεογνωσίας”, ἐκδ. Γρηγόρη, Ἀθήνα)

Τι πρέπει να ρωτάμε πάντα τούς αιρετικούς!


" Ισχυρίζονται ότι τα πάντα στηρίζονται στην Αγία Γραφή. Κρατούν συνέχεια τη γραφή στα χέρια, διαβάζουν τη γραφή ώρες παρακαλώ,να λέμε και τα καλά τους, ώρες! 
Και τα μικρά παιδάκια από 5-6 ετών 7, τα διδάσκουν να μαθαίνουν Αγία Γραφή. 
Και εκεί στην εκκλησία της Πεντηκοστής είδα από έξω μία ανακοίνωση, κάθε μέρα έχει κήρυγμα, κάθε μέρα!.. 
Ωραία, κρατούν τη γραφή,διαβάζουν τη Γραφή ώρες και ημέρες και μήνες 
και τακτικώς πολλοί από αυτούς, όχι όλοι..
Αλλά ποιο είναι εδώ το ερώτημα: (Λένε ότι στηρίζονται πάνω στην Αγία Γραφή)
- Που βρήκαν την Αγία Γραφή;
Αυτό θα τους ρωτάτε!!!
- Τι είναι αυτό το βιβλίο που κρατάς;
- Που το βρήκες ;
- Ποιός σου είπε ότι είναι Αγία γραφή;
- Ποιός εγγυάται την γνησιότητα;
- Ποιός σου είπε ότι τα κανονικά βιβλία της Καινής Διαθήκης είναι 27 και όχι 25 ή 30;
- Ποιος σου εγγυάται αν εδώ μέσα δεν είναι απόκρυφα και ψευδεπίγραφα ;
ΠΟΙΟΣ;;;
- Ποιός εγγυάται τη Θεοπνευστία της γραφής και τη γνησιότητα;
ΠΟΙΟΣ ;;;

Τι θα πούνε τι να απαντήσουν οι ταλαίπωροι, τι να απαντήσουν..!
Η Ορθόδοξος εκκλησία, ο Μέγας Αθανάσιος με την περί αυτών σύνοδο! 
Ο Μέγας Αθανάσιος όμως είναι ορθόδοξος! Λοιπόν, ο Αθανάσιος και η σύνοδος του είπε ποια είναι τα σωστά βιβλία!!!
Και ή παραδέχονται τον Αθανάσιο ως ορθόδοξο και γίνονται και αυτοί ορθόδοξοι, ή παραδέχονται τον Αθανάσιο ως αιρετικό και δεν πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη στο βιβλίο που τους υπέδειξε ο Αθανάσιος και η σύνοδος του ως Θεόπνευστο..! Τελείωσε η ιστορία!! "

Νικόλαος Σωτηρόπουλος




Ενα μήνυμα για τούς χριστιανούς των εσχάτων ~ Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς, ο θαυματουργός


Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς, ο θαυματουργός †
Επίσκοπος Σαγκάης και Σαν Φρανσίσκο

Στα έσχατα χρόνια, το κακό και η αίρεση θα έχει τόσο εξαπλωθεί, που οι πιστοί δε θα βρίσκουν ιερέα και ποιμένα να τους προστατέψει από την πλάνη, και να τους συμβουλέψει στη σωτηρία...

Τότε, οι πιστοί δε θα μπορούν να δεχτούν ασφαλείς οδηγίες από ανθρώπους, άλλα οδηγός τους θα είναι τα κείμενα των Αγίων Πατέρων.

Ιδίως σε αυτή την εποχή, ο κάθε πιστός θα είναι υπεύθυνος για όλο το πλήρωμα της Εκκλησίας...

Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς, ο θαυματουργός 





Από την μία θα χρυσώνουν τούς τρούλους, και από την άλλη θα βασιλεύει το ψεύδος...


θα έλθει καιρός που όχι οι διωγμοί...

αλλά τα χρήματα και τα αγαθά αυτού του κόσμου θα απομακρύνουν τους ανθρώπους από τον Θεό. Και θα χαθούν ψυχές πολύ περισσότερες από ότι τον καιρό των διωγμών....

Από την μία θα χρυσώνουν τους τρούλους και θα βάζουν επάνω τους τούς σταυρούς και από την άλλη παντού θα βασιλεύει κακία και ψεύδος.

Η αληθινή Εκκλησία πάντα θα διώκεται. Αυτοί που θέλουν να σωθούν, θα σώζονται με τις ασθένειες και τις θλίψεις...

Ο τρόπος που θα γίνονται οι διωγμοί θα είναι πολύ πονηρός και θα είναι πολύ δύσκολο κανείς να προβλέψει τους διωγμούς. Φοβερός θα είναι αυτός ο καιρός, λυπάμαι αυτούς που θα ζούνε τότε... (...)

Άγιος Σεραφείμ της Βίριτσα


''Προφητείες του Αγίου Σεραφείμ της Βίριτσα'' 
~ Εκδόσεις “ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ”