.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ύπάρχει μιά τρομερά προφητεία, πού τήν εἶπε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός...


Ύπάρχει μιὰ τρομερὰ Προφητεία, ποὺ τὴν εἶπε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, καὶ στὶς μέρες μας ἐκπληρώνεται. Τὸν ρώτησαν: Ποιά εἶναι τὰ σημάδια ὅτι ἔρχεται ἡ καταστροφὴ τοῦ κόσμου;

Καὶ ἀπήντησε:

Ἦταν ἐποχὴ ποὺ οἱ κληρικοὶ ζοῦσαν σὰν ἄγγελοι· δὲν ἀγαποῦσαν τὰ λεφτά, δὲν ἀγαποῦσαν τὴ δόξα, δὲν εἶχαν πάθη, στέκονταν ψηλὰ μέσα στὴν κοινωνία· καὶ τότε οἱ λαϊκοὶ ζοῦσαν σὰν ἄνθρωποι. Θὰ ἔρθουν ὅμως, λέει, χρόνια κατηραμένα, ποὺ θὰ πέσῃ καὶ θὰ ἐξευτελισθῇ ὁ κλῆρος. Καὶ τότε, ὅταν οἱ παπᾶδες θὰ ζοῦν σὰν τοὺς λαϊκούς, οἱ λαϊκοὶ θὰ ζοῦν σὰν τὰ κτήνη· καὶ τότε θὰ ἔρθῃ τὸ τέλος τοῦ κόσμου...

Επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης †


Όταν ακούς ένα λαό...


Όταν ακούς ένα λαό να βρίζει
την πίστη του, τον Θεό του,
την Παναγία, τον Τίμιο Σταυρό του, 
μην περιμένεις καλά αποτελέσματα, 
αλλά συμφορές και δυστυχίες...

Γέρων Γαβριήλ Αγιορείτης


π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Όταν ο λαός δεν αντιδράσει, τότε θα τιμωρηθούν και οι άρχοντες και ο λαός


Όταν ο λαός δεν αντιδράσει, τότε θα τιμωρηθούν και οι άρχοντες και ο λαός. 

Γιατί τιμωρείται ο λαός; Διότι απεδέχθει την αμαρτία που εργάζονται οι άρχοντες.

Όπως και να έχει το πράγμα, μόνον όταν ο λαός αντιδράσει, τότε δεν θα τιμωρήσει ο Θεός το λαό. Αυτό να το ξέρουμε πολύ καλά. Γι αυτό, ο λαός πρέπει όταν βλέπει κάτι κακό, να αντιδρά. 

Το ίδιο πράγμα ισχύει και εις την Εκκλησία, όταν άρχοντες κακοί επιβάλλουν φερ’ ειπείν αιρετικές θέσεις ή ότι άλλο, ο λαός θα φωνάξει, θα διαμαρτυρηθεί. 

Θα επαναλάβω, δεν θα κάνει επανάσταση, αλλά θα διαμαρτυρηθεί και αυτό σημαίνει υγεία και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να τιμωρηθεί ο λαός.

Όταν όμως ο λαός δεν αντιδράσει, τότε θα τιμωρήσει ο Θεός και τους άρχοντες και το λαό.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος





Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἐνώπιον τῆς τρομακτικῆς μας εὐθύνης γιά τό ἐπερχόμενο μίασμα...


Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας

Ἔχει προσφυῶς εἰπωθεῖ ἀπὸ Ἁγίους ὅτι στὴν περίπτωση ποὺ ἡ πολιτικὴ ἢ ἐκκλησιαστικὴ ἡγεσία ἑνὸς λαοῦ πάρει μία δυσσεβὴ καὶ ἀντίχριστη ἀπόφαση, ἂν ὁ λαὸς ἀντιδράσει, τότε φέρουν μόνο οἱ ἡγεσίες τὴν πνευματικὴ εὐθύνη καὶ ὄχι αὐτός. Ἂν ὅμως τὸ ἀποδεχθεῖ καὶ δὲν ἀντιδράσει, τότε φταίει ἐξίσου καὶ ὁ ἴδιος. Στὸ τρομακτικὸ σημεῖο ποὺ βρισκόμαστε, στὸν πάτο τοῦ βορβόρου καὶ πολὺ πέρα πιὰ ἀπὸ τὰ ὅρια τῆς ὕβρεως, τῆς βλασφημίας καὶ τῆς ἐσχάτης ἀποστασίας, καὶ τὴν ὥρα ποὺ ἀναφανδὸν ἀντίχριστες πολιτικὲς καὶ ἐκκλησιαστικὲς ἐξουσίες προωθοῦν (ἢ ἐγκρίνουν - τὸ ἴδιο ἀκριβῶς κάνει) τὸ ἀπόλυτα μιαρὸ αἶσχος, εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ σκεφτοῦμε τὸ βάρος τέτοιας εὐθύνης στοὺς ὤμους μας, ἐξ αἰτίας τῆς δικῆς μας ἀποδοχῆς καὶ μὴ ἀντίδρασης;

Εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ ἀναλογιστοῦμε τί μπορεῖ νὰ σημαίνουν γιὰ τὶς ἀστεῖες ζωοῦλες μας ἔννοιες ὅπως ἡ «ὀργὴ τοῦ Θεοῦ» ἢ ἡ «ἐνεργοποίηση τῶν πνευματικῶν νόμων»; Εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ ἀντιληφθοῦμε πόσο πολὺ ἐπιδεινώνουμε τὴν τραγικὴ θέση μας ἀπὸ τὶς ἀλλεπάλληλες εὐκαιρίες ποὺ Ἐκεῖνος μᾶς δίνει, περιμένοντας τὴν μετάνοιά μας, ἀλλὰ ἐμεῖς προκλητικὰ τὶς πετᾶμε στὰ σκουπίδια; Ὑπάρχει ἄραγε σημεῖο βρασμοῦ γιὰ τὶς σαπισμένες, κοιμισμένες ἢ φοβισμένες συνειδήσεις μας; Ὑπάρχει κάπου ἐλπίδα γιὰ ἕνα ἀπειροελάχιστο ἔστω σημεῖο ἀνάνηψης ἀπὸ τὸ μακροχρόνιο κῶμα;

Ἔρχονται ἀδιανόητα δεινά. Καὶ ἐμεῖς τότε πλέον δὲν θὰ ἔχουμε κανένα ἄλλοθι καὶ τὴν παραμικρὴ δικαιολογία...

«Πᾶνος»

Εκκρεμούν χιλιάδες αιτήσεις υιοθεσίας παιδιών από φυσιολογικά ζευγάρια και η κυβέρνηση θέλει να τα παίρνουν οι ΛΟΑΤΚΙ!


Την στιγμή που εκκρεμούν χιλιάδες αιτήσεις υιοθεσίας παιδιών από φυσιολογικά ζευγάρια στη κυβέρνηση ενδιαφέρονται μόνο να περάσουν νόμο για να υιοθετούνται τα παιδιά αυτά από τους ΛΟΑΤΚΙ!

Μόνο αυτό το γεγονός είναι η επιτομή του παραλογισμού! Μόνο μέχρι τον Ιούλιο του 2023 είχαν πραγματοποιηθεί 2639 αιτήσεις για υιοθεσία και 445 αιτήσεις για αναδοχή (ανάληψη φροντίδας ενός ανηλίκου).

Δηλαδή χιλιάδες οικογένειες φυσιολογικών ζευγαριών που περιμένουν με αγωνία να γίνουν γονείς γιατί δεν μπορούν να το πετύχουν αυτό βιολογικά για διάφορους ιατρικούς λόγους.

Φυσικά, αν προστεθούν και οι αιτήσεις προηγούμενων ετών, το νούμερο των απελπισμένων φυσιολογικών ζευγαριών γίνεται ιδιαίτερα μεγάλο.

Και λέμε απελπισμένων διότι τους τίθενται τόσο αυστηρά εισοδηματικά κριτήρια που κάποιος για να υιοθετήσει ένα παιδί πρέπει να είναι ο… Ροκφέλερ.

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να θέλει η κυβέρνηση να δώσει παιδιά σε ΛΟΑΤΚΙ ενώ υπάρχουν ζεύγη π.χ. δημοσίων υπαλλήλων, που μπορούν να του προσφέρουν ένα σταθερό περιβάλλον (χωρίς ιδιαίτερη οικονομική άνεση αλλά με εξασφαλισμένη εργασία και άρα δυνατότητα για την βασική κάλυψη των αναγκών του παιδιού).

Ας ικανοποιηθούν πρώτα τα αιτήματα των ετεροφυλόφιλων ζευγαριών.

Όσο για τα εισοδηματικά κριτήρια, αυτά πρέπει να καταργηθούν. Κανένα παιδί δεν μεγάλωσε άσχημα επειδή οι γονείς του δεν του αγόραζαν τα πάντα.

Μεγάλωσε άσχημα όμως όταν δεν έλαβε αγάπη και ανατροφή σε ένα φυσιολογικό περιβάλλον.

Και εδώ θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη τους όλοι όσοι υποτίθεται διαφωνούν μέσα στη Νέα Δημοκρατία και να μην παίζουν παιχνίδια, όπως να απέχουν την ημέρα της ψηφοφορίας και να πίνουν τα ουισκάκια τους στο μπαρ της Βουλής, γνωρίζοντας ότι θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο από την αντιπολίτευση.

Αν όντως τους πονάει αυτό που συμβαίνει να το αποδείξουν παραιτούμενοι από τις βουλευτικές τους έδρες.

Για να δείξουν κι αυτοί ότι είναι διαθέσιμοι να χάσουν τα προνόμια τους επειδή η κυβέρνηση τους, ψηφίζει αυτό το παράλογο νομοσχέδιο.

Γιατί οι εκ του ασφαλούς διαφωνίες δεν είναι τίποτε παραπάνω από υποκρισίες. 
Η σωστή διαφωνία γίνεται όταν υπάρχει τίμημα που πρέπει να πληρώσεις για αυτήν. 
Ας κάνουν τον «Ταρζάν» πληρώνοντας το τίμημα και τότε θα έχουν κρατήσει την πολιτική τους αξιοπρέπεια.

Οι βασικές προϋποθέσεις μιας υιοθεσίας για τα φυσιολογικά ζευγάρια είναι:

α) η ηλικία (τουλάχιστον ένας εκ των δύο υποψήφιων θετών γονέων πρέπει να είναι άνω των 30 ετών & κάτω των 60 ετών. Επίσης, ο θετός γονέας χρειάζεται να είναι μεγαλύτερος από τον υιοθετούμενο τουλάχιστον κατά 18 έτη, αλλά όχι πάνω από 50),

β) ποινικό μητρώο (οι θετοί γονείς δεν πρέπει να ‘χουν καταδικαστεί τελεσίδικα ή να εκκρεμεί εις βάρος τους ποινική δίωξη για αδικήματα που επισύρουν έκπτωση από τη γονική μέριμνα -κλαι για τα προβλεπόμενα από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία περί ναρκωτικών και περί εμπορίας ανθρώπων και οργάνων),

γ) οικονομική κατάσταση (να υπάρχει η δυνατότητα κάλυψης βασικών εξόδων διατροφής, μόρφωσης και ιατρικής περίθαλψης του παιδιού),

δ) υγεία (να έχουν οι θετοί γονείς έχουν καλή ψυχική, διανοητική και σωματική υγεία -να μην πάσχουν από χρόνια μεταδοτικά νοσήματα),

στ) συναίνεση (να συμφωνεί το ζευγάρι ως προς την πράξη υιοθεσίας. Η δυνατότητα δίνεται και σε άνδρα ή γυναίκα που είναι άγαμος/άγαμη. Είναι απαραίτητη η συναίνεση του προς υιοθεσία ανήλικου παιδιού, αν αυτό έχει συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας του).

Η διαδικασία ξεκινά με τους υποψήφιους θετούς γονείς να απευθύνονται στα ιδρύματα της χώρας, συνεχίζεται με την κατάθεση της αίτησης και των δικαιολογητικών, μετά το ίδρυμα αποστέλλει έγγραφο στην αρμόδια κοινωνική υπηρεσία της περιοχής κατοικίας των υποψήφιων θετών γονέων, ώστε να διενεργηθεί κοινωνική έρευνα από τον κοινωνικό λειτουργό -και να διαπιστωθεί η καταλληλότητα.

Εάν δεν υπάρξει κώλυμα, οι υποψήφιοι περιμένουν την ειδοποίηση από το ίδρυμα και τέλος, συμμετέχουν στη διεξαγωγή της δίκης για την έκδοση της τελικής απόφασης της υιοθεσίας του παιδιού.

Αλήθεια, όλα αυτά που ισχύουν για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια ως προϋποθέσεις που είναι ουκ ολίγες, θα ισχύουν και για τα ομοφυλόφιλα; Αυτό δεν αναφέρθηκε πουθενά…

Οι επίσκοποι ΣΉΜΕΡΑ μας οδηγούν στην κόλαση! Μέγας Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος

 

Χαίρετε ἐν Κυρίῳ

«Καιρός ν᾿ ἀποσπάσομε καί καιρός νά ράψομε...» ~ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης


«Καιρὸς ν᾿ ἀποσπάσομε καὶ καιρὸς νὰ ράψομε... Τῆς αἱρέσεως ἀποσχιζόμενοι, τῇ εὐσεβείᾳ διὰ παντὸς ἐνραπτόμεθα»· καὶ «τότε ἄρρηκτον» βλέπουμε τὸν τῆς Ἐκκλησίας χιτῶνα, ὅταν ἀπορραγῇ τῆς πρὸς τὴν αἵρεσιν κοινωνίας...».

Ἀποσχιζόμαστε δηλαδὴ ἀπὸ τὴ αἵρεση, καὶ ραβόμαστε γιὰ πάντα πάνω στὸ ὕφασμα τῆς εὑσεβοὺς πίστης, βλέποντας πιὰ τότε ἀκέριο τὸν χιτώνα τῆς Ἐκκλησίας, ὅταν ἀποσπαστεῖ ἀπὸ τὴ σχέση μὲ τὴν αἵρεση...

Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης. (Ὁμιλία Ζ΄, Εἰς τὸν Ἐκκλησιαστήν, ΕΠΕ 6,485. PG τ. 44, στλ. 725D-728Α)


''Κι ἔτσι, ἀνατράπηκαν τά δόγματα τῆς ὀρθῆς πίστης κι ἔπεσαν σέ σύγχυση...'' ~ Μέγας Βασίλειος


Κι ἔτσι, ἀνατράπηκαν τὰ δόγματα τῆς ὀρθῆς πίστης κι ἔπεσαν σὲ σύγχυση οἱ θεσμοὶ τῆς Ἐκκλησίας. Κι οἱ φίλαρχοι, ποὺ δὲν φοβοῦνται τὸν Κύριο, πηδοῦν καὶ κυριεύουν τὶς ἐπισκοπές. Λοιπόν, φανερὰ πιά, ὁ ἐπισκοπικὸς βαθμὸς προβάλλεται σὰν ἔπαθλο τῆς ἀσέβειας, ἔτσι ποὺ ὅποιος ξεστόμισε τὶς πιὸ φοβερὲς βλαστήμιες ἀπέναντι τῆς ἀλήθειας, νὰ εἶναι προτιμότερος γιὰ ἐπίσκοπος τοῦ λαοῦ... (...)

Μέγα Βασιλείου, Επιστολὴ 92, πρὸς Ἰταλοὺς καὶ Γάλλους


Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος .... αγαπά την «ιδιαιτερότητα» των σοδομιτών!


Γράφει ο Μέτοικος

«…έχω πολλούς ομόφυλους που έρχονται σε μένα και εξομολογούνται, και γνωρίζω την ευαισθησία τους και, γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα και αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»! 

Δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος.
Σοκάρει η ομολογία του. Τι να υποθέσουμε;

Ότι πράγματι «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι»; 

Ότι από το έρκος των οδόντων του επισκόπου εξήλθε φθόγγος κραυγαλέας ανοησίας;

Στην πράξη, όμως, ο Κρήτης Ευγένιος πως δείχνει ότι αγαπά την «ιδιαιτερότητα» των σοδομιτών»; 

«Είμεθα και δεν είναι κακό να το πούμε επαγγελματίες και μάλιστα κακοί» παραδέχτηκε πρόσφατα ένας ρασοφόρος επαγγελματίας και, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος, αυτό το «διαμάντι» του σβησμένου Φαναριού, επιβεβαιώνει την αλήθεια της ομολογίας.

Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος που «αγαπά την ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών συνεντευξιάστηκε σε τηλεοπτικό σταθμό της Κρήτης* και πήρε θέση για το γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων ζευγαριών.

Είναι να απορείς πως, ο άνθρωπος αυτός τελείωσε τη Θεολογική Σχολή των Αθηνών. Όμως, ως μεταπτυχιακός της αντίστοιχης Σχολής στη Θεσσαλονίκη, είναι κατανοητή η θεολογική του στραβωμάρα.

«…δεν είμαι άξιος να κρίνω κανένα από αυτούς [τους σοδομίτες]. Γιατί ο Χριστός μου είπε μην κρίνεις για να μην κριθείς»! Κανονικά Αρχιεπίσκοπε Κρήτης πρέπει να στα ξαναπεί τα θεία γράμματα κάποιος παπάς στο αυτί και, ο διάκος να στα βάλει στο κεφάλι.

Που και πως κολλάει μισθωτέ ποιμένα το «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε…» με τη βδελυρή αμαρτία του σοδομισμού;
Υποκριτή! Γιατί αποφεύγεις την κρίση των αμαρτωλών; Τι σε τρομάζει από το λόγο του Κυρίου και χρησιμοποιείς μόνο το πρώτο μέρος της πρότασής Του; Γιατί αποφεύγεις επίσκοπε Ευγένιε την αναφορά στο «ἐν ὧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε…»;
Ποτέ σου δεν ανέγνωσες ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός έλεγξε τους γραμματείς και τους Φαρισαίους λέγοντας τους: «Οὐαί ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί»;
Ο Κύριος έλεγξε δριμύτατα τους υποκριτές και, θα κρίνει δίκαια τους αμαρτωλούς.
Εσύ! Επίσκοπε Ευγένιε, μήπως κατηγορείς τον Κύριο για ασυνέπεια λόγων και έργων;

Δεν έτυχε μισθωτέ ποιμένα Ευγένιε να διαβάσεις την πρώτη προς τους Κορινθίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου όπου, ο Άγιος σαφέστατα λέγει : «οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι θεοῦ βασιλείαν οὐ κληρονομήσουσιν; μὴ πλανᾶσθε [Κρήτες]· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται…βασιλείαν θεοῦ κληρονομήσουσιν…»;

Ο Απόστολος των Εθνών για ποιο λόγο Αρχιεπίσκοπε Κρήτης λέει στον μαθητή του Τιμόθεο : «Ἔλεγξον, ἐπιτίμησον, παρακάλεσον, ἐν πάσῃ μακροθυμίᾳ καὶ διδαχῇ» καὶ «Τοὺς ἁμαρτάνοντας ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε»;

Λοιπόν τι; Για εσένα δεν είναι αμαρτάνοντες οι αρσενοκοίτες, επειδή «Είναι αδέρφια μας, είναι άνθρωποι που έχουν έναν προσανατολισμό…»; Όμως, επίσκοπε Ευγένιε, οι σοδομίτες είχαν έναν «προσανατολισμό» ή έχασαν τον προσανατολισμό τους και γι’ αυτό τους έκαψε πανοικεί ο Θεός ;

«Αγαπούμε τον αμαρτωλό, αλλά δεν δεχόμαστε την αμαρτία» λέει ο Κρήτης Ευγένιος αποκαλύπτοντας στη συνέντευξη πως: «…γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα [οι σοδομίτες] (και) αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»!

Πως τολμάς Αρχιεπίσκοπε Κρήτης Ευγένιε και, απροκάλυπτα ομολογείς ότι αγαπάς την αμαρτία, δηλαδή την «ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών;
Δεν άκουσες ότι ο Θεός έριξε φωτιά και θειάφι και κατέκαψε τους ενεργούς σοδομίτες, και όσους αγαπούσαν την ιδιαιτερότητα τους;

Ο Ευγένιος Κρήτης με αυτές του τις προτροπές και θέσεις, ως πνευματικός, όντως δεν είναι «άγγελος και αρχάγγελος» του φωτός, αλλά οπαδός του σκοτεινού αγγέλου.

Ο επίσκοπος Ευγένιος μπέρδεψε την αποστολή του και, λάθος διαβάζει το παράδειγμα του Κυρίου.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός συνομιλούσε με τους αμαρτωλούς για να τους σώσει διαβλέποντας τη μετάνοιά τους, όχι για να γίνει ίδιος με αυτούς, όπως εσύ Ευγένιε!


* Η συνέντευξη του Κρήτης Ευγένιου, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» στις 11/01/24 


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο Π΄ΛΗΘΥΣΜΟΣ !!!

 

Ιωάννης Σιτές

Η γαλλική παρουσία ενοχλεί την Τουρκία- Ο Κάρλσον τα λέει καθαρά για τους γιατρούς....

 

Κοσμάς Καραΐσκος

Γένεσις 1,27 : "καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς"


ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς (Γεν. 1,27)

Μία από τις αγαπημένες εκφράσεις του Γέροντος Αθανασίου ήταν η ακόλουθη :

"Το λέει η Αγία Γραφή; Πάει και τελείωσε"




Μὴ πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι

 

https://www.youtube.com/@video-orthodoxias

Μᾶς διατάζει ὁ ἄρχοντας νά συναφθοῦν παράνομοι γάμοι; ~ Οικ. Πατριάρχης Νικόλαος Α΄ ο Μυστικός


Μᾶς διατάζει ὁ ἄρχοντας νά κάνουμε πονηρά καί διαβολικά πράγματα καί νά ἀσεβήσουμε ἀπέναντι στό Θεό; Αὐτή δέν πρέπει νά λογιστεῖ ὡς βασιλική διαταγή καί δέν πρέπει νά ἐκτελεστεῖ. 

Διατάζει νά γίνουν δολοφονίες ἤ συκοφαντίες, ἤ νά συναφθοῦν παράνομοι γάμοι, ἤ νά ἁρπαχτοῦν ξένα πράγματα; Τέτοια συμπεριφορά δέν ταιριάζει σέ σώφρονα ἄρχοντα, ἀλλά εἵναι φέρσιμο λωποδύτη, συκοφάντη, μοιχοῦ καί ἅρπαγα ἀνθρώπου. 

Ὅποιος λοιπόν εἶναι φίλος τοῦ Θεοῦ καί τιμᾶ τόν Θεό καί τήν ἐπί γῆς ἐξουσία πού Αὐτός παραχώρησε, δέν πρέπει νά ὑπακούσει σέ τέτοιες μιαρές διαταγές, ἀλλά εἶναι προτιμότερο, νά ἀκολουθήσει τή σωτηρία τῆς ψυχῆς του, παρά νά γίνει ὑπηρέτης τῶν ἀντιθέων ἐντολῶν τοῦ ἄρχοντα».

Πατριάρχης Νικόλαος o Μυστικός, P.G. 111, 2090


«Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις». «Πρέπει νά πειθαρχοῦμε μᾶλλον στόν Θεό, παρρά στούς ἀνθρώπους». ~ Aπόστολος Πέτρος. (Πράξ. ε΄29)




Εθισμός στό αφύσικο....


Η τακτική της «σαλαμοποίησης» εφαρμόζεται εδώ και μερικά χρόνια αναφορικά με τα δικαιώματα της λεγόμενης «ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας»

Γιάννης Χ. Κουριαννίδης

Oταν ο Ούγγρος κομμουνιστής ηγέτης Mátyás Rákosi είπε την περίφημη φράση, ότι «το σαλάμι είναι ένα ακριβό φαγητό και δεν τρώγεται όλο μονομιάς, αλλά κόβουμε μία φέτα κάθε φορά», ουσιαστικά επινόησε μια τακτική αντιμετώπισης των πολιτικών αντιπάλων του, που ονομάστηκε «σαλαμοποίηση».

Σύμφωνα με αυτήν, οι αντιδράσεις των αντιπάλων εξουδετερώνονται «φέτα φέτα», σταδιακά δηλαδή, με ρυθμό τέτοιο που κάποια στιγμή (πολύ αργά συνήθως) γίνεται αντιληπτό ότι αυτές έχουν εξαλειφθεί πλήρως. 

Μια τέτοια τακτική εφαρμόζεται εδώ και μερικά χρόνια αναφορικά με τα δικαιώματα της λεγόμενης ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας (όπου στο + υποκρύπτονται πολλές, ανομολόγητες ακόμη ιδιαιτερότητες).

Αρχικά, μας είπαν πως δεν πρέπει να ενδιαφέρει κανέναν μας τι κάνουν στο κρεββάτι τους. 

Ηταν κάτι που ακουγόταν λογικό και με την εξάντληση της καλής μας προαίρεσης το αποδεχτήκαμε. 

΄Ετσι κι αλλιώς η καρικατούρα του εμφανισιακού και συμπεριφορικού προτύπου τους είχε πάψει ήδη να αντιμετωπίζεται ως τέτοια από το σύνολο της κοινωνίας. 

Φαίνεται, όμως, ότι αυτό δεν ήταν ο τελικός σκοπός τους.

Σύντομα κόπηκε άλλη μία φέτα από το σαλάμι: «Θα σου δείξω, εγώ ο ίδιος, τι κάνω στο κρεββάτι μου, θες, δεν θες». 

Παρελάσεις «υπερηφάνειας», ταινίες, βιβλία, τηλεοπτικές σειρές, εκδηλώσεις παντός είδους, κατά κανόνα υποστηριζόμενες με κάθε τρόπο από θεσμικούς φορείς, επιστρατεύτηκαν για τον σκοπό αυτό. 

Η καρικατούρα του εμφανισιακού και συμπεριφορικού προτύπου τους επέστρεψε αυτή τη φορά ως «κανονικότητα»! 

Ούτε αυτό, όμως, φάνηκε αρκετό.

Το να γίνει αποδεκτό ότι αυτό είναι «κανονικότητα» είναι και παραμένει από δύσκολο έως αδύνατο για μια κοινωνία που πορεύτηκε με τις αξίες μιας φυσιολογικής ζωής, θέλοντας να επιβιώσει, να αναπαραχθεί, να προοδεύσει. 

΄Ετσι, στράφηκαν προς τον πραγματικό τους στόχο: Στα παιδιά της κοινωνίας αυτής! 

΄Οχι μόνο θα τα φέρνουμε από πολύ νωρίς σε επαφή με τέτοια πρότυπα και πρόσωπα, γιατί μόνο έτσι «η κοινωνία μας θα γίνει πιο ανεκτική, πιο συμπεριληπτική και πιο… δημοκρατική», όπως διατυπώνεται από τα πλέον επίσημα χείλη, αλλά θα θεσμοθετήσουμε ακόμη και την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια! 

Η καρικατούρα του εμφανισιακού και συμπεριφορικού προτύπου τους επιχειρείται πλέον να καταξιωθεί ως το ιδανικό πρότυπο και υπόδειγμα στα παιδιά μας.

Είχε προηγηθεί, νωρίτερα, η κοπή άλλης μίας φέτας του σαλαμιού, μέσω της κυβερνητικής επιχειρηματολογίας πως «όλα γίνονται λόγω της ανάγκης να διορθωθούν αδικίες και να καλυφθούν κενά στην προστασία των παιδιών» ή ακόμη και για τη μη «παρεμπόδιση του δικαιώματος του ατόμου για επιδίωξη της ευτυχίας του ή της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητάς του».

Θα πρέπει όμως, πριν από κάθε συζήτηση, να απαντήσουμε στο ερώτημα σχετικά με το ποιου προσώπου τα δικαιώματα πρέπει να προτάξουμε; 

Αυτά ενός ατόμου που επιδιώκει την ευτυχία του ή την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του, ή ενός απροστάτευτου παιδιού, που θα το αναγκάσουμε να μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον ομόφυλου ζευγαριού στερώντας του, κατά περίπτωση, το μητρικό ή το πατρικό πρότυπο;

Δυστυχώς, η κυρίαρχη κουλτούρα (που πάντως όχι μόνο δεν αντιστοιχίζεται στην κοινωνία, αλλά αντιθέτως τήν βρίσκει απόλυτα αντίθετή της, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις) τείνει να επιβάλει έναν συμπεριφορικό εθισμό, που απειλεί να διαταράξει όλες τις άλλες πτυχές της ανθρώπινης ζωής. 

Και όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, αυτός ο εθισμός πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, προτού κυριαρχήσει, προτού δηλαδή επηρεάσει καταλυτικά τα συναισθήματα και τη λειτουργικότητά μας, όταν πια δηλαδή θα είναι αδύνατη η αλλαγή της συμπεριφοράς μας, παρά την επιθυμία και τις προσπάθειές μας για κάτι τέτοιο.

*Διευθυντής περιοδικού «Ενδοχώρα»


Ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἑλλάδος ἔδωσεν ἄδειαν Μητροπολῖται αὐτῆς νὰ ἔλθουν εἰς κοινωνίαν μὲ «Μακεδονικὴν Ἐκκλησίαν»;


Καθαιροῦν Ὀρθοδόξους κληρικούς, ἐνῷ συλλειτουργοῦν μὲ καθῃρημένους Ἀρχιερεῖς!

Τὴν 12ην Δεκεμβρίου δι’ ἀνακοινώσεώς της ἡ Ἱ. Μ. Ρεθύμνης κατέστησε γνω­στὴν μὲ ἀπόφασιν Συνοδικοῦ Δικαστηρίου τῆς 17ης Ὀκτωβρίου τὴν καθαίρεσιν τοῦ π. Ἐμμανουὴλ Σαρρῆ, ὁ ὁποῖος εἶχε διακόψει τὴν μνημόνευσιν τοῦ Ἐπισκόπου του, ἐπικαλούμενος λόγους συνειδήσεως. Ἐν τῷ μεταξὺ ὁ Μητροπολίτης Ρεθύμνης ὁμοῦ μετὰ τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου καὶ ἑτέρων Ἐπισκόπων συνελειτούργησαν μὲ «Ἱεράρχην» τῆς λεγομένης «Μακεδονικῆς Ἐκκλησίας», ἡ ὁποία ἀκόμη δὲν εὑρίσκεται εἰς κανονικὴν ἀναγνώρισιν, παρισταμένων βεβαίως καὶ παπικῶν. Συμφώνως πρὸς ἀνακοινωθὲν τοῦ Φαναρίου:

«Τὴν Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2023, τελέστηκε Πατριαρχικὴ καὶ πολυαρχιερατικὴ Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, μὲ τὴν συμμετοχὴ τῶν Σεβ. Ἱεραρχῶν Γέροντος Δέρκων κ. Ἀπόστολου, Διδυμοτείχου, Ὀρεστιάδος καὶ Σουφλίου κ. Δαμασκηνοῦ, ΣΤΡΩΜΝΙΤΣΗΣ κ. ΝΑΟΥΜ, Λαοδικείας κ. Θεοδωρήτου, Εἰρηνουπόλεως κ. Νικάνδρου, Κρήτης κ. Εὐγενίου, Ζακύνθου καὶ Στροφάδων κ. Διονυσίου, Καλλιουπόλεως καὶ Μαδύτου κ. Στεφάνου, Πισιδίας κ. Ἰώβ, Λαρίσης καὶ Τυρνάβου κ. Ἱερωνύμου, Ρεθύμνης καὶ Αὐλοποτάμου κ. Προδρόμου, καὶ Λαγκαδᾶ, Λητῆς καὶ Ρεντίνης κ. Πλάτωνος. Κατὰ τὴ Θεία Λειτουργία παρέστη καὶ ἡ Ἀντιπροσωπία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρώμης».

Τὴν 13ην Δεκεμβρίου κατέστη ἐπίσης γνωστὸν ὅτι ὁ Μητροπολίτης Σουηδίας ὑπεδέχθη ἐπισήμως διὰ Δοξολογίας, τόσον τὸν «ἀρχηγὸ τῶν ἀχειροτονήτων» τῆς Οὐκρανίας ψευδοκιέβου Ἐπιφάνιον, ὅσον καὶ τὴν «Συνοδείαν» αὐτοῦ, εἰς τὴν ὁποίαν συγκαταλέγεται καὶ «Ἐπίσκοπος» τῆς «Λουθηρανικῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας»! Παραθέτομεν ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ὁμιλίαν τοῦ Σουηδίας Κλεόπα:

«Μακαριώτατε Μητροπολῖτα Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας κ. Ἐπιφάνιε, Μέλη τῆς τιμίας Συνοδείας Σας, Ἐξοχώτατοι κ.κ. Πρέσβεις, Ἀγαπητοὶ Ἀδελφοί, Ἐκπρόσωποι τῶν ἐνταῦθα Ὀρθοδόξων Ὁμολογιῶν καὶ Χριστιανικῶν Δογμάτων τῆς Σουηδίας καὶ τῶν λοιπῶν Σκανδιναυϊκῶν Χωρῶν, Ἀγαπητοὶ Πατέρες καὶ ἐν Χριστῷ Τεχθέντι Ἀδελφοί,

…Μὲ τὴν πρὸ ὀλίγου ὁλοκληρωθεῖσα Δοξολογία, ἀναπέμψαμε μεσοκάρδιες εὐχαριστίες ἀπὸ τὸν Καθεδρικὸ Ναὸ τοῦ Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου τοῦ Τροπαιοφόρου, πρὸς τὸν ἀγαθοδότη Κύριο, τὸν οὐράνιο Δομήτορα τῆς Ἐκκλησίας, γιὰ τὴν σημερινὴ συντυχία καὶ κοινωνία ἐν Χριστῷ, ἀλλὰ καὶ βαθύτατα συγκινημένοι, ἀναφωνοῦμε τὸ «ὡς εὖ παρέστητε»!

…Θεωροῦμε, Μακαριώτατε, ὅτι οἱ δεσμοὶ τῆς Μητροπόλεώς μας καὶ προσωπικῶς, τόσο μεθ’ Ὑμῶν, ὅσο καὶ μετὰ μελῶν τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας, διατρανώνουν τὰ αἰσθήματα τῆς ἀγάπης καὶ συμπαραστάσεώς μας πρὸς Ὑμᾶς καὶ τὸν δοκιμαζόμενο ἄρτι Οὐκρανικὸ λαό.

Ἐνδεικτικά, θὰ ἤθελα νὰ ἀναφέρω τὴν ἔλευση τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Ρίβνε καὶ Ὄστριχ κ. Ἱλαρίωνος, τὸν παρελθόντα Μάιο, μὲ ἀφορμὴ τὴν ἔκθεση δημιουργιῶν, ποὺ βασίστηκαν σὲ στρατιωτικὰ ὑλικὰ καὶ διοργανώθηκε στὸ Στρατιωτικὸ Μουσεῖο Σουηδίας Armemuseum, στὴν Στοκχόλμη.

Ἐπίσης, σᾶς ἀναφέρω τὴν ὑποδοχὴ καὶ συνάντησή μας μὲ τὸν Ἐξοχ. Πρέσβυ τῆς Οὐκρανίας στὴν Στοκχόλμη κ. Plakhotniuk Andrii, τὸν Μάιο τοῦ 2022, μὲ τὸν ὁποῖο συζητήσαμε πολλὰ καὶ ἐπίκαιρα ζητήματα, καθὼς καὶ τὶς ἐπισκέψεις Οὐκρανῶν κληρικῶν, γιὰ τὴν ἐξυπηρέτηση τῶν λειτουργικῶν ἀναγκῶν τῶν Οὐκρανοφώνων ἀδελφῶν μας, στὴν Σουηδία, τὴ Νορβηγία, τὴν Δανία καὶ τὴν Ἰσλανδία.

Ἰδιαιτέρως, θὰ ἤθελα, μὲ τὴν παροῦσα εὐκαιρία, νὰ εὐχαριστήσω τὸν Σεβ. Μητροπολίτη Ἱσπανίας καὶ Πορτογαλίας κ. Βησσαρίωνα, μὲ τὴν συγκατάθεση τοῦ ὁποίου, ἐφέτος τὰ Χριστούγεννα θὰ ἀποσταλεῖ Οὐκρανὸς κληρικός του στὴ Νορβηγία καὶ τὴν Στοκχόλμη, ὥστε νὰ ἀκουστεῖ ἡ Θεία Λειτουργία καὶ στὴν Οὐκρανικὴ γλῶσσα.

…Ἐν κατακλεῖδι, ἐπιτρέψτε μου, Μακαριώτατε, νὰ καλωσορίσω τοὺς παρισταμένους Ἀδελφούς μας, ἀρχῆς γενομένης ἐκ τῆς τιμίας Συνοδείας σας, τὸν Πανιερώτατο Μητροπολίτη Bila Tserkva κ. Εὐστράτιο, τὸν Ἱερολ. Διάκονο κ. Andrii Sydor καὶ τὸν συνεργάτη σας κ. Roman Labinskyi, καθὼς καὶ τὸν Ἐπίσκοπο κ. Pavlo Shvarts, τῆς Λουθηρανικῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας, καὶ τὸν Αἰδεσιμ. κ. Oleksandr Grosse, Ἐπικεφαλῆς τῆς Συνόδου τῆς αὐτῆς Ἐκκλησίας…».

Εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος



Αρχιεπίσκοπος Πολωνίας Σάββας: «Χώρες αλλάζουν ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ καί ΕΘΙΜΑ, ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ τό έδαφος στόν Αντίχριστο»!


Επιμέλεια - μετάφραση: Romfea.gr

Πύρινο κήρυγμα έκανε κατά τη Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων (7 Ιανουαρίου π.η.) ο επικεφαλής της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Πολωνίας, Μητροπολίτης Βαρσοβίας κ. Σάββας.

Σύμφωνα με τα Ουκρανικά ΜΜΕ ο κ. Σάββας στην ομιλία του δήλωσε ότι σήμερα δεν αρκεί να αυτοαποκαλούμαστε Ορθόδοξοι.

«Η ταυτότητα του μέλους της Ορθοδόξου Εκκλησίας οφείλει να επιβεβαιώνεται στην καθημερινή ζωή από την ανδρεία της μαρτυρίας της πίστεως στον Χριστό, την αφοσίωση στη διδασκαλία της Εκκλησίας και των παραδόσεων, που κληροδότησαν οι προκάτοχοι και πρόγονοι» - τόνισε μεταξύ άλλων ο Πολωνίας κ. Σάββας.

Σε άλλο σημείο ο κ. Σάββας σχολίασε και την εκκλησιαστική κατάσταση που επικρατεί στην Ουκρανία, καταδικάζοντας για ακόμη μια φορά την κατάληψη της Λαύρας των Σπηλαίων το Κιέβου, χαρακτηρίζοντας ως «σατανιστές» όσους διέπραξαν αυτό.

Σύμφωνα με τον Μακαριώτατο, η απόφαση της ουκρανικής κυβέρνησης να εορτάζονται τα Χριστούγεννα με το νέο ημερολόγιο γίνεται μόνο και μόνο προς όφελος των προδοτών της ορθοδόξου πίστεως, δηλαδή των ουνιτών.

Σε άλλο σημείο ο κ. Σάββας υπενθύμισε ότι ο επικεφαλής των Ουκρανών Ουνιτών εξ αρχής είχε την έδρα του στο Λβοφ, και τώρα την μετέφερε στο Κίεβο με σκοπό την περαιτέρω εξάπλωση της Ουνίας.

«Η καταναγκαστική καθιέρωση του νέου λειτουργικού εορτολογίου είναι ένα βήμα προς την νέα καθολική Ουνία των ουνιτών με τους Ορθοδόξους Ουκρανούς» - ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σάββας.

Σύμφωνα με τον Προκαθήμενο της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Πολωνίας η νέα Ουνία δύναται να οδηγήσει στην κατάρρευση της Ουκρανίας.

Ακόμη υπενθύμισε ότι η Ουνία της Μπρέστης το 1596 στάθηκε αφορμή της καταρρεύσεως της Πολωνολιθουανικής Κοινοπολιτείας (του ιστορικού κράτους της Πολωνίας, το οποίο κατείχε τα εδάφη της σύγχρονης Πολωνίας, Ουκρανίας, Λιθουανίας και Λευκορωσίας).

Επίσης, ο Μητροπολίτης Σάββας εξέφρασε την πεποίθηση ότι εκείνη η κατάρρευσή ήλθε ως τιμωρία του Θεού για την Ουνία και προειδοποίησε ότι σε περίπτωση μιας νέας Ουνίας η Ουκρανία θα ακολουθήσει την ίδια πορεία.

Τέλος ο κ. Σάββας σημείωσε ότι ο κόσμος οδηγείται προς τα έσχατά του: «Σήμερα ολόκληρες οι χώρες αλλάζουν τα θέσπια, τις παραδόσεις και τα έθιμά τους, ετοιμάζοντας το έδαφος για την έλευση του αντιχρίστου».

Ομοφυλοφιλία και παιδεραστία στην Αρχαία Ελλάδα - Σαράντος Καργάκος

 

https://www.youtube.com/@cognoscoepiloges

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΡΗΤΗΣ



Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Από πότε η ανωμαλία και η διαστροφή, το κτηνώδες και βδελυκτό σοδομιτικό πάθος, συνιστούν απλώς «ιδιαιτερότητα»;
Τι διαλαμβάνουν εν προκειμένω ο απολύτου ισχύος και αιωνίου κύρους αγιογραφικός και αγιοπατερικός λόγος;
Δεν αποφορτίζεται, κατ αυτόν τον τρόπο, από το αρνητικό σημασιολογικό της φορτίο, η έννοια και η πραγματικότητα της λεγόμενης ομοφυλοφιλίας;

Για μία ακόμη φορά ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος κατέχων τον εν Κρήτη αρχιεπισκοπικό θρόνο, κατασκανδάλισε με τα καμώματά του το υγιώς φρονούν ποίμνιο αλλά και κάθε εχέφρονα και στοιχειωδώς έντιμο άνθρωπο.

Μετά το σκανδαλώδες γονάτισμά του στον τάφο ενός εκ των χυδαιοτέρων υβριστών του Θεανθρώπου που έριψε βόρβορο ακαθαρσιών στη σεπτή Του μορφή , ασχολήθηκε, συνεντευξιαζόμενος, και με το θέμα του λεγόμενου «γάμου» των σοδομιτών και της υπ αυτών τεκνοθεσίας αθώων παιδιών. Και αντί ο λόγος του να συντονισθεί με τη «μάχαιρα του Πνεύματος» (προς Εφεσίους κεφ 6 στίχος 17) ωμίλησε την «αγαπουλίστικη» και «πολιτικά ορθή » γλώσσα, αποκομίζοντας τα εγκώμια και αποσπώντας τα εύσημα των εκκοσμικευμένων «χριστιανών», των αντίχριστων δημοσιογράφων και των αθέων….

Αλλά είναι, άραγε, ο μόνος που φρονεί και διακηρύσσει τις ίδιες ή και συναφείς προς αυτές , ιδεοληψίες; Κάθε άλλο, δυστυχώς! Έχουν προηγηθεί, του περί ου ο λόγος εκκλησιαστικού αξιωματούχου, οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι, μητροπολίτες (δυστυχώς…) Νέας Ιωνίας Γαβριήλ και Αργολίδος Νεκτάριος και οι πρεσβύτεροι π.Βασίλειος Θερμός και π.Φιλόθεος Φάρος, ενώ «αξέχαστη» παραμένει στη μνήμη μας η ανεκδιήγητη προσλαλιά του επίσης γνωστού και μη εξαιρετέου π.Αλεξάνδρου Καριώτογλου την οποία κατέθεσε ενώπιον των παρισταμένων κατά τη βάπτιση «τέκνου» σοδομιτών «γονέων» , ο εις εκ των οποίων έσπευσε να την προβάλλει και διαδικτυακά…. Επειδή, προφανώς, αυτή «δικαιώνει» την, εν προκειμένω, εγκληματική επιλογή του….(Ο συγκεκριμένος κύριος προέβη και σε δηλώσεις εν όψει της μελετώμενης τεκνοθεσίας και δηλώνει «αόρατος γονιός»…
Καλούμαστε, αδελφοί, να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας γιατί θα δούμε πολλά ακόμη…
βλέπε εδώ:




ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΊΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ

Η ανωμαλία, που λέει ο Ελληνικός λαός, η αρσενοκοιτία που λέει η Αγία Γραφή, η ομοφυλοφιλία που λένε οι νεοταξίτες, που ωραιοποιουν όλες τις αμαρτίες, θα γίνη λέει ο Μητσοτάκης νόμος του κράτους ως τα τελη Φεβρουαρίου!!!!


Ποιός εισαι «κύριε», που περιφρονεῖς τους ηθικούς νόμους και πάς κόντρα με το θέλημα του Θεοῦ; Αν έχεις κότσια, κάνε δημοψήφισμα, για να δῆς πόσους ψήφους θα πάρης, από τον Ελληνικό λαό. Αλλά ξέρετε εσεῖς οι μασόνοι και το όχι Ελληνικοῦ λαοῦ να το κάνετε ναι, και το ναι όχι, δικτάτορες δεν ειστε;

Για τέτοια φοβερα πράγματα, ο Ελληνικός λαός αποφασίζει και όχι οι εχθροι της Ελλάδος! Εισαι μέγας οδοστρωτηρας τοῦ Ελληνικοῦ έθνους, για αυτό σε προωθησαν για πρωθυπουργό. Ισοπέδωσες ότι δεν μπόρεσε να καταστρέψει ο Τσίπρας! Εισαι μέγας τρομοκράτης, αφου εβαλες το μαχαίρι στο λαιμό του Ελληνικοῦ λαοῦ, για να κάνει τα θανατηφόρα εμβόλια! Είσαι εχθρός της πατρίδος, αφοῦ περιφρονεῖς τους ποταμούς αιματων, που έχυσαν τα παλληκάρια της Ελλάδος για να μείνη η πατριδα ελεύθερη. Είσαι ναζιστης και προδότης της πατρίδος, αφοῦ άδειασες νυκτα τις αποθῆκες με τα όπλα του Ελληνικοῦ στρατοῦ και τα έστειλες στην Ουκρανία. Εισαι μέγας δικτάτορας και επικνδυνος για την πατρίδα, αφοῦ με το αποφασίζω και διατάσω επιβάλεις νόμους που μισει ο Ελληνικός λαός.

Φτωχοποιήσατε τον Ελληνικό λαό, όλοι εσεῖς οι προδότες πολιτικοι, κουβαλήσατε τα ξένα funds,για να αρπάξουν, με ελάχιστα χρήματα, τα σπιτια του Ελληνικοῦ λαοῦ και να πετάξουν τους φτωχους και τους ανάπηρους στο δρόμο, με την βοήθεια της αστυνομίας! Ξεφτελισμένοι ανθέλληνες πολιτικοί!!!

Τωρα περνᾶς ανώμαλους νόμους με το έτσι θέλω. Αλλα μάθε ότι εισαι ενα δεκανίκι του αντιχρίστου που ερχεται, και των υποτακτικῶν του. Γρήγορα θα φάτε τα κεφάλια σας. Θα πληρώσετε με τόκο και επιτόκιο τα εγκλήματά σας. Ὀλα οσα φαγατε, θα τα ξεράσετε, αλλά θα είναι αργά. Ὁ Θεός αργεῖ, αλλά δεν λησμονει. Η Αποκάλυψη του Ιωάννου μιλᾶ για το φρικτό σας τελος και το τέλος των μεγάλων σας αφεντικῶν, που νομίζουν ότι κάποιοι είναι!

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΦΕΝΤΗ ΤΟ ΘΕΟ & ΟΧΙ ΕΣΑΣ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ & ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ & ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΓΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. 
ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΛΙΜΟΝΟ! 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ

Και για τους δεσποτάδες μας που σας ακολουθουν τρεις αλίμονο. Κάνουν μόνο τον παλληκαρά και μιλοῦν μόνο εναντιον της τενοθεσίας, για να περάση ο Μητσιοτάκης τον γαμο τον ομοφυλοφίλων χωρίς εμπόδια!