.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ο π. Ευάγγ. Παπανικολάου διαστρέφει συστηματικά την ιεροκανονική αποτείχιση


Δεν θα αναγκάσει κανείς κανένα να διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του με το ζόρι, αλλά στην μετα-Κολυμπάρια εποχή της φοβερής παναίρεσης του οικουμενισμού και της φοβερής εκκοσμίκευσης, όλοι οφείλουν να εξηγούν στον κόσμο τί πραγματικά είναι η ιεροκανονική αποτείχιση και όχι να την διαστρεβλώνουν. Θα πρέπει επίσης να αφυπνίζουν τον κόσμο για την γενική μας πνευματική κατάπτωση και την έλλειψη ομολογιακού φρονήματος στην Εκκλησία, ξεκινώντας από τους ίδιους τους επισκόπους. Οι νανουριστές και οι συστηματικοί διαστρεβλωταί της ιεροκανονικής διακοπής μνημόνευσης -και υβρισταί στην ουσία των Αγιών Πατέρων που την θέσπισαν και πολλές φορές την ακολούθησαν οι ίδιοι στη ζωή τους- οι οποίοι μάλιστα κάνουν και διάφορα περίεργα «ανοίγματα» σε παραδοσιακές μορφές της Ορθοδοξίας, θα πρέπει να βρίσκονται πάντα στο «μικροσκόπιο» του κάθε εχέφρονος πιστού.

ΤΑΔΕ ΕΦΗ π. Ευάγγελος Παπανικολάου.

«Είμαστε ενωμένοι στην Εκκλησία μας με τους αρχιερείς μας. Καμμία αποτείχιση δεν αποδεχόμαστε. Σεβόμαστε, μνημονεύ… Αποτείχιση τί σημαίνει; Παύση του μνημοσύνου του επισκόοπου μας. Χριστός και Παναγία! Θα παύσω να μνημονεύω τον επίσκοπό μου και τα λοιπά… Κι αν έχω μία μικρή αντίθετη μικρή άποψη θα δείξει ο χρόνος ποιος έχει το δίκιο. Αλλά θα είμαι ενωμένος με την επίσκοπό μου και με την χάρη του Θεού και με τα Άγια Μυστήρια. Δεν υπάρχει αλλιώς Εκκλησία, να το ξέρετε αυτό. Θα έχουμε και την Αποστολική Διαδοχή, αναγκαία, και οι επίσκοποι κρατάνε την Αποστολική παράδοση. Να το ξέρετε, διότι κρατιέται η Αποστολική παράδοση σε όλη την Ορθοδοξία.»

Ψέμματα. Δεν κρατιέται η Αποστολική Παράδοση. Μετά την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης που ονόμασε τις αιρέσεις «εκκλησίες» δεν κρατιέται και επισήμως η Αποστολική παράδοση. Ούτε φυσικά η Αποστολική διαδοχή κρατιέται μετά το κακοκέφαλο των αχειροτόνητων της Ουκρανίας. Είναι ασήμαντα όλα αυτά για τον συμπαθή κατά τ’ άλλα π. Ευάγγελο, τα οποία θα τα λύσει ο χρόνος λέει, γι’ αυτό και δεν διακόπτει την μνημόνευση του δικού του επισκόπου που συμφωνεί με τις κακοδοξίες του Κολυμπαρίου και στήριξε με θέρμη τους διώκτες της κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας. Σύμφωνα με το δικό του σκεπτικό, αυτός, και ενώ γνωρίζει ότι στηρίζει διώκτη της Εκκλησίας, μένει ενωμένος με την Εκκλησία!! Ο π. Ευάγγελος διδάσκει τον παπικό επισκοποκεντρισμό, αντίθετα με την εντολή του Χριστού που λέει «ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ’ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν». Στην δισχιλιόχρονη ιστορία της Εκκλησίας ποιος έφερνε τις αιρέσεις τις περισσότερες φορές αν όχι οι επίσκοποι; Αν οι Πατέρες της Εκκλησίας έκαναν αυτό που μας συμβουλεύει ο π. Ευάγγελος, να περιμένουμε μέχρι να δείξει ο χρόνος, σήμερα ούτε γραμμένη δεν θα βλέπαμε την λέξη Ορθοδοξία.

ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ