.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ὅταν ψάχνουμε δικαιολογίες γιὰ τὰ ἀδικαιολόγητα

Ἡ δική μας ἀποστασία καὶ ὁ δικός μας ἐγωισμὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ ἡ αἵρεση βασιλεύει.


Βλέποντας τὴν βλασφημία καὶ τὴν ἀναισθησία τῶν ποιμένων νὰ αὐξάνεται, ἄρχισε πάλι ἡ συζήτηση γιὰ τὸ ἂν ἡ ἱεροκανονικὴ διακοπὴ μνημόνευσης καὶ ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἢ ὄχι ἐπιστρέφοντας ἔτσι στοὺς πρὸ Κολυμπαρίου καιρούς. Τὸ τραγικὸ σὲ ὅλα αὐτὰ εἶναι: Ἂν κάνει κάποιος τὸν κόπο νὰ ξανακοιτάξει τὴν ἐπιχειρηματολογία περὶ δυνητικότητος τῶν Ἱ. Κανόνων πρὶν καὶ λίγο μετὰ τὸ Κολυμπάρι θὰ διαπιστώσει, ὅτι ἡ ἐπιχειρηματολογία αὐτὴ σὲ κανένα σημεῖο δὲν δικαιώθηκε. Ἀντιθέτως ἐπέτρεψε στὴν αἵρεση νὰ παγιωθεῖ καὶ νὰ βασιλεύει. Παρόλα αὐτὰ ὅμως κανεὶς δὲν θὰ τὸ παραδεχθεῖ.

Καὶ ἔτσι ἐπαναλαμβάνεται αὐτὸ ποὺ εἶχε διαπιστώσει σὲ ἕνα ἄρθρο του ὁ κ. Δεμιρτζόγλου (ἐδῶ): «Σκεφτόμαστε τις πιθανές συνέπειες των αγωνιστικών σχεδίων μας (για αποτείχιση), και αρχίζουμε να 'κουτσουρεύουμε' τους Κανόνες. …Κι αφού δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε τον κανόνα επακριβώς …τον βαπτίσουμε δυνητικό, αντί να είμαστε ειλικρινείς στον εαυτό μας και απέναντι στους ανθρώπους και να πούμε "λυπάμαι αδελφέ, γνωρίζω ότι δεν εφαρμόζω τον κανόνα όπως πρέπει, αλλά μέχρι εκεί μπορώ"».

Ἡ τραγικὴ κατάσταση στὴν Ἐκκλησία εἶναι τὸ ἀποτέλεσμα τῆς ἀποστασίας λίγο ἢ πολὺ ὅλων μας. Φιλολογοῦμε καὶ τυρβάζουμε περὶ πολλῶν, ἀλλὰ γιὰ τὰ σπουδαῖα δὲν πράττουμε τίποτα, ἀρνούμενοι ἔτσι συνειδητὰ ἢ ἀσυνείδητα τὸν Θεό, ὅ ἐστι ἀποστασία.

Ρωτάει ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς: «Ποῦ λοιπόν, εἰπέ μου, θὰ κατατάξουμε αὐτοὺς ποὺ ὁμολογοῦν καὶ συγχρόνως ἀρνοῦνται τὸν Θεό; Μὲ τοὺς πιστούς; Μὲ τὰ ἔργα ὅμως τὸν ἀρνοῦνται. Μὲ τοὺς ἀπίστους; Ἀλλὰ μὲ τὴν γλῶσσα τὸν ὁμολογοῦν... Ἀπὸ ποῦ θὰ διακρίνουμε τὸν πιστὸ ἀπὸ τὸν ἄπιστο τὸν φωτισμένο ἀπὸ τὸν ἀφώτιστο, μὲ ἄλλα λόγια, τὸν βαπτισμένο κατὰ Χριστὸν καὶ συντεταγμένο μὲ τὸν Χριστὸ ἀπὸ τὸν ἀβάπτιστο καὶ συντεταγμένο μὲ τὸν διάβολο; Ὄχι ἀπὸ τοὺς λόγους, ὄχι ἀπὸ τὰ ἔργα, ὄχι ἀπὸ τοὺς τρόπους; Ἐὰν λοιπὸν κάποιος ἐξομοιώνεται σ’ αὐτὰ μὲ τοὺς ἀφώτιστους, ἂν καὶ λέγει, ὅτι εἶναι βαπτισμένος κατὰ Χριστόν, εἶναι σαφές, ὅτι δὲν ἔχει πάψει νὰ ἀνήκει στὴν συμμορία ἐκείνων, γιὰ τοὺς ὁποίους ὁ Ἀπόστολος λέγει: «Θεὸν ὁμολογοῦσιν εἰδέναι (δηλ. ὅτι τὸν γνωρίζουν), τοῖς δὲ ἔργοις ἀρνοῦνται, βδελυκτοὶ ὄντες καὶ ἀπειθεῖς, καὶ πρὸς πᾶν ἔργον ἀγαθὸν ἀδόκιμοι» (Ἁγ. Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ὁμιλία μὲ θέμα τοὺς τυφλούς, ΕΠΕ, τόμ. 10, σελ. 250 ).

Μόνο ἂν νικήσουμε τὸν ἐγωισμό μας, παραδεχθοῦμε τὴν ἀδυναμία μας καὶ ἀντικρύσουμε τὴν Ἀλήθεια, ὅπως αὐτὴ εἶναι, τότε θὰ μπορέσουμε νὰ ἀγωνιστοῦμε σωστὰ ἐνάντια στὴν αἵρεση.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

†Μητροπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης: Κάντε το καλό και εν μέσω αχάριστου κόσμου


Πολλοί άρχισαν να κάνουν το καλό, αλλά σταμάτησαν γιατί ο κόσμος είναι κακός.

Πήγε ένας καλός παπάς σ’ ένα χωριό και πήγαν να τον πεταλώσουν. Τέτοιος είναι ο κόσμος. Δεν θέλει συμβουλές, δεν θέλει έλεγχο, θέλει τους ανθρώπους σύμφωνα με τα ρεύματά του.

Πήγες σύμφωνα με τα ρεύματά του και τις συνήθειές του, καπνίζεις, παίζεις, χοροπηδάς, κάνεις ότι αρέσει σ’ αυτόν; Είσαι καλός.

Αν όμως πας κόντρα με τις επιθυμίες τους και θέλεις να ζήσεις μια ζωή διαφορετική απ’ ότι ζει αυτός ο κόσμος, τότε στρέφεται εναντίον σου.

Αλλά εσείς μη κουραστείτε σ’ αυτόν τον κόσμο να κάνετε το καλό έστω και αν ακόμα η γη κατοικείται από δαίμονας.

Γι’ αυτό υπάρχει μια παροιμία κάτω στην Πελοπόννησο «Στου διαβόλου το χωριό μη κάνεις ποτέ καλό». Γιατί θα σε σταυρώσουν. Μπορώ να κατέλθω σε πολλά παραδείγματα, αλλά δεν θέλω.

Λοιπόν, κουράζεται ένας όταν κάνει το καλό, αλλά αντί να εισπράξει ευγνωμοσύνη, εισπράττει αχαριστία.

Θυμάμαι στην Αθήνα είχα ένα λαμπρό παιδί, ένα καλό παιδί, αγνό, καθαρό. Μου λέει, μια μέρα, εγώ θα γίνω ιεροκήρυκας του Ευαγγελίου. Μη βιάζεσαι παιδάκι μου, τόσο πολύ, του λέω. Πήγαινε πρώτα σ’ ένα μοναστήρι, να διαβάσεις και να ετοιμαστείς και ύστερα. Όχι, λέει, θέλω να εργαστώ για τον Xριστό. Πράγματι τον έστειλα κοντά σ’ έναν δεσπότη και του είπα, να τον πάρει, γιατί είναι καλό παιδί και αριστούχος μαθητής.

Τον πήρε κοντά του και του έστελνε στα χωριά για να κηρύξει. Αυτός νόμιζε ότι αν πήγαινε στα χωριά και τους μιλούσε για τον Xριστό ότι θα τον χειροκροτούσαν όλοι.

Σου λέει καλό πράγμα κάνω, κηρύττω, διδάσκω, να εισπράττω χειροκροτήματα. Πήγε, λοιπόν, σε ένα χωριό και δεν είδε τέτοια πράγματα. Πάει σ’ άλλο τίποτε. Πάει στο τρίτο χωριό, και ενώ εκήρυττε.
E ει, τον φωνάζει κάποιος από κάτω, συντόμευε. Έχω να ποτίσω την γίδα μου.

Απογοητεύτηκε τόσο πολύ, γιατί δεν περίμενε τέτοια συμπεριφορά. Νόμιζε ότι αφού κηρύττει πρέπει να τον περιβάλλουν με αγάπη, με σεβασμό, με εκτίμηση κ.τ.λ.

Τόσο πολύ απογοητεύθηκε που κόντεψε να γίνει άπιστος και άθεος.

Eν μέσω κακοποιών, μοχθηρών, αχάριστων ανθρώπων ζούμε και κινούμεθα και κρυώνουν οι ψυχές. Nα, τι κακό κάνουν οι κακοί.

Πρέπει να είσαι ήρωας για να κάνεις το καλό, όταν σε βρίζουν, σε κακολογούν στους δρόμους στα καφενεία, στις ταβέρνες και συ να δίνεις το είναι σου. Kαι ο άλλος να είναι κλέφτης, λωποδύτης, να αρπάζει, να τσεπώνει, να γυρίζει στις ταβέρνες και να πίνει. Nα πηγαίνει στα κέντρα και να χορεύει. N’ ατιμάζει τις γυναίκες των άλλων, να γυρίζει από δω και από κει και να λένε: A! καλός και σπουδαίος άνθρωπος είναι αυτός. Kαι συ να ζεις έναν βίο ασκητικό, φρόνιμο, ήσυχο και να σε κατηγορούν, γιατί τους ελέγχεις και τους παρατηρείς.

Κρυώνουν λοιπόν οι ψυχές και άλλοι απογοητεύονται και κλείνονται στον εαυτό τους και άλλοι φεύγουν εις την έρημο και στα μοναστήρια και έτσι το καλό δεν γίνεται στον κόσμο.

Εγώ, λέω στους παπάδες μου, ετοιμαστείτε για μαρτύριο. Kαι την Φλώρινα θα την διοικήσουν λωποδύτες και απατεώνες, που δεν μπορείτε να φανταστείτε. Kαι ο κόσμος θα μαζεύεται στην πλατεία και θα τους ζητωκραυγάζει. Εκεί θα πέσει η κοινωνία και μετά θα χτυπήσει καμπανάκι. Όχι για λειτουργία, αλλά για αγγαρείες. Αυτά θα γίνουν οπωσδήποτε, γιατί η κοινωνία είναι τέτοια και δεν εκτιμά τα πρέποντα, τα άξια λόγου. Kαι είναι μέσα σ’ αυτήν, ένας σατανισμός και εποχή του αντίχριστου.

Σεις λοιπόν, λέει ο Απόστολος Παύλος, στον κόσμο όπου ζείτε, μη στεναχωριέστε. Kάντε το καλό.

Kάντε το καλό και εν μέσω αχάριστου κόσμου. Είναι αυτό, που λέγαν οι πρόγονοί μας, οι απλοϊκοί. Kάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό.

Mη κουραστείτε, μην αποκάμετε. Kάνετε το καλό, όσο μπορείτε. Γι’ αυτό είστε προορισμένοι.



Ανυπόστατα τα περί ‘’κοινών αξιών’’ με το Ισλάμ

Οι διαπροσωπικές σχέσεις, καθώς και η πρέπουσα αγάπη προς κάθε άνθρωπο, δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως αφορμή διαθρησκειακών ατοπημάτων στις συναντήσεις που πραγματοποιούνται με μωαμεθανούς. Η αγωνιώδης αναζήτηση ‘’κοινών αξιών’’, καταλήγει συνήθως σε συγκρητιστικά ατοπήματα και όχι σε ουσιαστικό διάλογο. 

Πολλές φορές καταντούν να ομιλούν οι στηρίζοντες τέτοιας μορφής ‘’διαλόγους’’, με κοινωνιολογισμούς περί δήθεν ‘’ετεροφοβίας’’ και ότι αυτό γίνεται στα πλαίσια ‘’να γνωρίσουν δήθεν τον άλλο’’. Για ποια συνάντηση και γνωριμία με τον άλλο ομιλούν; Ουδεμία αμφιβολία υπάρχει για την αντιτριαδική αυτή πλάνη, μέσα από το πλήθος αιρέσεων που περιμάζεψε ο Μωάμεθ. Για ποια ‘’ετεροφοβία’’ λοιπόν ομιλούν; Το πράττουν για να γνωρίσουν δήθεν τον άλλο, του οποίου την πλάνη γνωρίζουν; Τα περί δήθεν προκατάληψης μπροστά στο άγνωστο που προβάλλουν δεν υφίστανται. 

Στα πλαίσια της επιχειρηματολογίας που χρησιμοποιούν, παραπέμπουν σε προηγούμενους διαλόγους Χριστιανών με μωαμεθανούς. Όσες φορές όμως έγινε διάλογος Χριστιανού με μωαμεθανό, κατέληξε σε ομολογητική απάντηση του Χριστιανού και ουδέποτε έγινε διαφυγή στο μεγάλο ατόπημα περί δήθεν ‘’κοινών αξιών’’. Η εφεύρεση των ‘’κοινών αξιών’’ γίνεται προς ευαρέσκεια των μωαμεθανών. 

Ομιλώντας για ‘’κοινές αξίες’’ με τον μωαμεθανισμό, αλλοιώνουν τις αξίες αυτές που θεωρούν ως ‘’κοινές’’. Προσδίδοντας τον χαρακτηρισμό ‘’κοινή αξία’’ σε αξίες που ο Χριστός προσέδωσε το πραγματικό τους κάλλος, προσδίδουν άλλο εννοιολογικό περιεχόμενο στις αξίες αυτές. 

Έχουμε την αγάπη ως κοινή αξία με το Ισλάμ; Στο κοράνι ποια ‘’αγάπη’’ διδάσκεται; Η κορανική βία ποια αγάπη αφήνει να κηρυχθεί; Μπορεί να θεωρηθεί η χριστιανική αγάπη με όλο της το μεγαλείο, ως ‘’κοινή αξία’’ με τη μωαμεθανική θρησκεία, όπου η προτρεπόμενη κορανική βία προκαλεί αποτροπιασμό; 

Περί ποια ειρήνης μπορούν να ομιλούν ως δήθεν κοινής αξίας. ‘’Ειρήνην αφίημι υμίν, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν· ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν’’ (Ιω. 14,27) λέγει ο Κύριος. Δεν υπάρχει χρεία επεξήγησης. Αρκεί ο λόγος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού με αυτό που προσθέτει, με το ‘’ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν’’ (Ιω. 14,27). 

Περί ποιου σεβασμού της ανθρώπινης προσωπικότητας μπορούν να ομιλούν ως ‘’κοινής αξίας’’; Και μόνο στη κορανική στάση απέναντι στη γυναίκα να σταθούν, είναι αρκετό για να δειχθεί το είδος του σεβασμού της ανθρώπινης προσωπικότητας. 

Ας μην τοποθετούν αξίες της χριστιανικής πίστης, το κάλλος των οποίων κατέγραψε ο ίδιος ο Κύριος, ως δήθεν ‘’κοινές αξίες’’ με τη μωαμεθανική πλάνη η οποία πολεμά την πίστη στον αληθινό Τριαδικό Θεό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα περί ‘’κοινών αξιών’’ με τη αντιτριαδική μωαμεθανική θρησκεία, προσδίδουν σε αξίες της χριστιανικής πίστης, το κάλλος των οποίων κατέγραψε ο ίδιος ο Κύριος, διαφορετικό εννοιολογικό επίπεδο. Ο λόγος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ‘’ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν’’ (Ιω. 14,27) είναι σαφέστατος.

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Αυτοί είναι οι σημερινοί "ποιμένες" μας. Αυτούς αξίζουμε, αφού σαν λαός δεν αγωνιζόμαστε πια για τα όσια και ιερά!

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος στέλνει επιστολή στον πρωθυπουργό και τον παρακαλεί να του χορηγεί μηνιαίως... την προσωπική του βενζίνη!!!

Δι’ ἕν λίτρον βενζίνης…



Ἐπιστολὴν πρὸς τὸν κ. Πρωθυπουργὸν ἀπέστειλεν ὁ Σεβ. Σιδηροκάστρου. 
Πέντε παρατηρήσεις:

Πρῶτον, συμβαίνουν τόσα δεινά, ἀλλὰ ἡ προτεραιότης τοῦ Σεβασμιωτάτου εἶναι νὰ ἐκλιπαρῆ διὰ βενζίνην.

Δεύτερον, πρόκειται διὰ τὴν ἰδικήν του βενζίνην, διότι αἱ πτωχαὶ οἰκογένειαι χρησιμοποιοῦν τὰ δημόσια μέσα.

Τρίτον, εἶναι λαλίστατος δι’ ἄλλας Ἱ. Μητροπόλεις, ἀλλὰ ὅταν τοῦ ἐζητήθη δήλωσις διὰ τὴν βάπτισιν τῶν ὁμοφυλοφίλων τοῦ Ἀρχ. Ἐλπιδοφόρου ἠρνήθη νὰ τοποθετηθῆ.

Τέταρτον, ἐπικαλεῖται τὸν κ. Κ. Καραμανλῆν, αὐτὸν ὁ ὁποῖος ἐξήλωσε τὰς ἀφίσσας διὰ τὰ δικαιώματα τοῦ ἀγεννήτου παιδιοῦ.

Πέμπτον, παρ’ ὅτι ἐπεκρίθη διὰ τὸ «ἐνσκύψετε», μᾶλλον ἰσχύει τὸ «γλῶσσα λανθάνουσα…». Παραθέτομεν ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ἐπιστολήν:

«Στὶς 4 Ἰουλίου τρ. ἔ. σᾶς ἀπέστειλα μιὰ ἐπιστολὴ ποὺ δημοσιεύτηκε καὶ στὸ διαδίκτυο μὲ προβλήματα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε στὴν ἀκριτικὴ περιοχὴ τοῦ Σιδηροκάστρου μὲ τὴν ἐλπίδα ὅτι Σεῖς, καὶ κυρίως οἱ συνεργάτες σας θὰ ἐνσκύψετε ὡς συν­ήθως γιὰ τὴν ἔστω καὶ μερικὴ ἀντιμετώπισή τους…

Πρῶτον, τὸ ὑψηλὸ κόστος τῶν καυσίμων μᾶς ὁδηγεῖ σὲ πλήρη συρρίκνωση τῶν δραστηριοτήτων μας. Τὰ προγράμματα ἐπισκέψεων στὰ χωριά μας καὶ οἱ πολλὲς ὑποχρεώσεις μας μᾶς ἀναγκάζουν καθημερινῶς νὰ εὑρισκόμεθα διαρκῶς σὲ μιὰ ἀέναη κίνηση. Ἑορτές, πανηγύρεις, κατασκηνώσεις, λειτουργίες προϋποθέτουν διαρκεῖς ἐπισκέψεις καὶ ἕνα ρεζερβουὰρ γεμᾶτο…

Θὰ παρακαλοῦσα λοιπὸν ἀκριτικὲς Ἱερὲς Μητροπόλεις καὶ μὲ μεγάλες διαδρομές, ὡς οἱ Μητροπόλεις Σιδηροκάστρου, Ζιχνῶν καὶ Νευροκοπίου, Λήμνου, Γρεβενῶν, Σιατίστης, Σάμου, Καρπενησίου, Γόρτυνος, Μάνης, Κονίτσης, οἱ ὁποῖες δὲν ἔχουμε μεγάλα ἀστικὰ κέντρα καὶ μεγάλες ἐνορίες ποὺ χρηματοδοτοῦν τὰ καύσιμά τους, νὰ μᾶς ἐπιχορηγήσετε μὲ κάποια λίτρα βενζίνης μηνιαίως…

Φαντασθεῖτε κ. Πρωθυπου­ργὲ ὅτι πολλοὶ ἀπὸ μᾶς, γιὰ τὴν κάθοδό μας στὴν Ἀθήνα λόγῳ τοῦ ὑπέρογκου ποσοῦ μετακινήσεως μὲ Ι.Χ. ἀπὸ τὴ μιὰ ἄκρη τῆς Ἑλλάδας στὸ κέντρο στὴν Ἀθήνα, χρησιμοποιοῦμε καὶ τὰ λεωφορεῖα.

Νομίζω λοιπὸν ὅτι ἀξίζει τὸν κόπο νὰ βοηθηθοῦμε, ὅταν μάλιστα διαρκῶς καὶ καθημερινῶς ἐκδαπανώμεθα ὑπὲρ τοῦ λαοῦ μας, ὅπως καὶ Σεῖς.

Δεύτερον, θὰ σᾶς παρακαλοῦ­σα συγκεκριμένα γιὰ τὸ Σιδηροκάστρο νὰ βοηθήσετε νὰ ἀπεμπλακεῖ ἡ διαδικασία παραχωρήσεως τοῦ κτιρίου τῆς Λέσχης Ἀξιωματικῶν Φρουρᾶς Σιδηροκάστρου. Ἐπὶ μίαν 15ετία παραμένει κλειστὸ μὲ ὅλες τὶς ὀλέθριες συνέπειες τῆς φθορᾶς. Ἐπειδὴ τὸ κτίριο εὑρίσκεται σὲ περίοπτη θέση στὸ Κέντρο τῆς Πόλης, θὰ ἤθελα νὰ τὸ μετατρέψω σὲ Μουσεῖο Βυζαντινῆς Τέχνης τὸν ἄνω ὄροφο καὶ Πινακοθήκη τὸ ἰσόγειο. Δείγματα τῆς ἐργασίας μου στὴν περιοχὴ μποροῦν νὰ σᾶς δώσουν διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς οἱ Βουλευτὲς μας Κώστας Καραμανλής, Φωτεινὴ Ἀραμπατζῆ καὶ Τάσος Χατζηβασιλείου. Εἴμεθα πολὺ φίλοι μὲ ὅλους καὶ εἶναι γνῶστες τῶν πραγμάτων. Δὲν θὰ ἀπογοητεύσουμε κανένα. Δυστυχῶς ἡ γραφειοκρατία καὶ ὁ νόμος τοῦ κ. Πάνου Καμένου ἔχει μπλοκάρει ὅλα τὰ ἀκίνητα τοῦ Στρατοῦ πρὸς ζημίαν ὅλων…».

Ορθόδοξος Τύπος


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ:

Επιστολή Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου στον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη

Εξοχώτατον
Κ. Κυριάκον Μητσοτάκην
Πρωθυπουργόν τῆς Ἑλλάδος
Μέγαρον Μαξίμου
Ἀθήνας

Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,

Στίς 4 Ἰουλίου τρ. ἔ. σᾶς ἀπέστειλα μιά ἐπιστολή πού δημοσιεύτηκε καί στό διαδίκτυο μέ προβλήματα πού ἀντιμετωπίζουμε στήν ἀκριτική περιοχή τοῦ Σιδηροκάστρου μέ τήν ἐλπίδα ὅτι Σεῖς, καί κυρίως οἱ συνεργάτες σας θά ἐνσκύψετε ὡς συνήθως γιά τήν ἔστω καί μερική ἀντιμετώπισή τους.

Γνωρίζοντας τό βάρος τῶν πολλῶν καί μεγάλων εὐθυνῶν σας δέν ἐπιθυμοῦμε νά προσθέσουμε ἐπιπλέον προβλήματα, πλήν ὅμως παρακαλοῦμε νά εἶστε γνώστης τούτων.

Ὅμως χθές τήν ἀπέσυρα γιά τόν λόγον ὅτι τό πρῶτο θέμα τῶν θέσεων τῶν Ἐφημερίων καθώς διάβασα στό διαδίκτυο καί στό ἀνακοινωθέν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας μας τό ἀντιμετωπίζετε καί προωθεῖτε τήν λύση του Σεῖς μέ τήν ἐργατικότητά σας, ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος μας μέ τήν σύνεσή του καί ἡ Ὑπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως μέ τήν εὐθυκρισία της καί εὐχόμεθα ὁλοψύχως νά ψηφισθεῖ πλέον ὡς νόμος γιά νά λυθεῖ ἡ ἐκκρεμότητα πού ταλανίζει ὅλους ἐδώ καί δεκαετίες.

Μέ τήν ἐπιστολή μου καί τήν παρέμβασή μου δέν θέλω νά φέρω προσκόμματα στήν ὅλη προσπάθεια γιατί ξέρετε ὁ καθένας μέ τόν δικό του τρόπο καί ἐρμηνεύει καί μεταφέρει τά πράγματα.

Παράκλησή μου μόνον εἶναι νά μᾶς βοηθήσετε γιά νά μποροῦμε κι ἐμεῖς νά βοηθοῦμε τίς ἐπαρχίες μας στό μέτρο τοῦ σοβαροῦ καί λογικοῦ.

Ὅμως διατηρῶ ἀπό τήν ἐπιστολή μου τίς δύο ἐπόμενες παραγράφους τίς ὁποῖες σᾶς κοινοποιῶ καί πάλιν καί παρακαλῶ γιά τήν πιθανή ἀντιμετώπισή τους ἀπό σᾶς καί τά ἐντεταλμένα ὄργανά σας καί σᾶς εὐχαριστῶ τά μέγιστα γιά τό ἐνδιαφέρον σας.

Ἐκτός λοιπόν τοῦ πρώτου θέματος, τά ὑπόλοιπα ἔχουν ἀκριβῶς ὡς κάτωθι:

Πρῶτον, τό ὐψηλό κόστος τῶν καυσίμων μᾶς ὁδηγεῖ σέ πλήρη συρρίκνωση τῶν δραστηριοτήτων μας.

Τά προγράμματα ἐπισκέψεων στά χωριά μας καί οἱ πολλές ὑποχρεώσεις μας μᾶς ἀναγκάζουν καθημερινῶς νά εὐρισκόμεθα διαρκῶς σέ μιά ἀέναη κίνηση. Ἑορτές, πανηγύρεις, κατασκηνώσεις, λειτουργίες προϋποθέτουν διαρκεῖς ἐπισκέψεις καί ἕνα ρεζερβουάρ γεμάτο.

Ἐάν θά πρέπει νά πᾶμε σέ ἀπομακρυσμένα χωριά τῶν 80 χιλιομέτρων μέ ἐπιστροφή δύο ἤ τρεῖς φορές τήν ἑβδομάδα, ἡ δαπάνη πλέον γίνεται ἀσύμφορη μέ τήν τιμή τῆς βενζίνης νά εὐρίσκεται στά ὕψη γιά τούς γνωστούς σέ ὅλους μας λόγους.

Θά παρακαλοῦσα λοιπόν ἀκριτικές Ἱερές Μητροπόλεις καί μέ μεγάλες διαδρομές ὡς οἱ Μητροπόλεις Σιδηροκάστρου, Ζιχνῶν καί Νευροκοπίου, Λήμνου, Γρεβενῶν, Σιατίστης, Σάμου, Καρπενησίου, Γόρτυνος, Μάνης, Κονίτσης, οἱ ὁποῖες δέν ἔχουμε μεγάλα ἀστικά κέντρα καί μεγάλες ἐνορίες πού χρηματοδοτοῦν τά καύσιμά τους, νά μᾶς ἐπιχορηγήσετε μέ κάποια λίτρα βενζίνης μηνιαίως ὡς ἐγίνετο καί παλαιά, γιά νά μποροῦμε νά ἀνταποκριθοῦμε στίς ὑποχρεώσεις μας καί νά μήν ὑποστείλουμε τά προγράμματα καί τίς μετακινήσεις μας.

Εἴμεθα περίπου δέκα Μητροπόλεις οἱ πτωχότερες καί ἀκριτικές στίς ὁποῖες νομίζω ὅτι δέν θά στοιχίσει στόν κρατικό προϋπολογισμό μεγάλα ποσά ἡ κάλυψη τῶν ἐξόδων μετακινήσεως.

Ὁρίσατε ἐσεῖς μέ τά ἐπιτελεῖα σας ὅποιες νομίζετε ὅτι ἔχουν ἀνάγκη βοηθείας.

Φανταστεῖτε κ. Πρωθυπουργέ ὅτι πολλοί ἀπό μᾶς, γιά τήν κάθοδό μας στήν Ἀθήνα λόγῳ τοῦ ὑπέρογκου ποσοῦ μετακινήσεως μέ Ι.Χ. ἀπό τή μιά ἄκρη τῆς Ἑλλάδας στό κέντρο στήν Ἀθήνα, χρησιμοποιοῦμε καί τά λεωφορεία.

Νομίζω λοιπόν ὅτι ἀξίζει τόν κόπο νά βοηθηθοῦμε, ὅταν μαλιστά διαρκῶς καί καθημερινῶς ἐκδαπανώμεθα ὑπέρ τοῦ λαοῦ μας, ὅπως καί Σεῖς.

Δεύτερον, θά σᾶς παρακαλοῦσα συγκεκριμένα γιά τό Σιδηρόκαστρο νά βοηθήσετε νά ἀπεμπλακεῖ ἡ διαδικασία παραχωρήσεως τοῦ κτιρίου τῆς Λέσχης Ἀξιωματικῶν Φρουρᾶς Σιδηροκάστρου.

Ἐπί μίαν 15ετία παραμένει κλειστό μέ ὅλες τίς ὀλέθριες συνέπειες τῆς φθορᾶς.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Ἐπειδή τό κτίριο εὐρίσκεται σέ περίοπτη θέση στό Κέντρο τῆς Πόλης, θά ἤθελα νά τό μετατρέψω σέ Μουσεῖο Βυζαντινῆς Τέχνης τόν ἄνω ὄροφο καί Πινακοθήκη τό ἰσόγειο.

Δείγματα τῆς ἐργασίας μου στήν περιοχή μποροῦν νά σᾶς δώσουν διά τοῦ λόγου τό ἀληθές οἱ Βουλευτές μας Κώστας Καραμανλής, Φωτεινή Ἀραμπατζῆ καί Τάσος Χατζηβασιλείου.

Εἴμεθα πολύ φίλοι μέ ὅλους καί εἶναι γνῶστες τῶν πραγμάτων. Δέν θά ἀπογοητεύσουμε κανέναν. Δυστυχῶς ἡ γραφειοκρατία καί ὁ νόμος τοῦ κ. Πάνου Καμένου ἔχει μπλοκάρει ὅλα τά ἀκίνητα τοῦ Στρατοῦ πρός ζημίαν ὅλων.

Βοηθήσατέ μας γιά νά βοηθήσουμε τούς τόπους διακονίας μας. Ἐάν δέ δημιουργήσουμε πόλους ἕλξης, ποῖος ὁ λόγος νά μᾶς ἐπισκεφθοῦν στό Σιδηρόκαστρο καί στήν περιοχή μας φίλοι τοῦ ἐσωτερικοῦ τουρισμοῦ; Γιά τίς ταβέρνες μας;

Ἀλοίμονο, ὁ τόπος μας καί ἱστορικός εἶναι καί μέ πλούσιο φυσικό περιβάλλον, πλήν ὅμως παντελῶς ἀναξιοποίητος.

Προσωπικά μπορῶ σέ ἐπίσκεψή σας νά σᾶς ξεναγήσω καί νά σᾶς δείξω τί ἀκριβῶς ἐννοῶ. Μέ λίγα πράγματα πολλά μποροῦμε καί νά κάνουμε καί νά παρουσιάσουμε ἀλλά καί νά ἑλκύσουμε τόν κόσμο.

Τά μοναστήρια μας, ἐν οἷς καί ἡ Ἱερά Μονή τοῦ Ἀκριτοχωρίου, πού εἶναι καθαρῶς ἰδιωτική πρωτοβουλία κάποιων ἀφιερωμένων ἀνθρώπων προσελκύει τό ἐνδιαφέρον χιλιάδων χριστιανῶν.

Ἀλλά μέχρι ἐδώ καί τίποτε πέραν τούτου.

Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,

Παρακαλῶ γιά τό προσωπικό ἐνδιαφέρον σας γιά ὅσα σᾶς ἐγραψα μέ ἁπλότητα ὄχι γιά ἴδιον ὄφελος ἤ τήν προσωπική μας προβολή, ἀλλά τοῦ τόπου μας καί τῆς πατρίδος μας πρός καύχηση ὅλων μας.

Σᾶς εὐχαριστῶ ἰδιαιτέρως γιά τόν ἐνδιαφέρον καί τήν κατανόηση καί σᾶς εὔχομαι ὅλα τά καλά τοῦ Θεοῦ.

Μέ ἄπειρες εὐχές, τιμή καί ἀγάπη,

+Ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος



Μήνυμα στους πολιτικούς λίγο πριν ΠΕΣΟΥΝ: «Ο κόσμος θα ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ, μόλις καταλάβει ΠΟΣΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ από τά εμβόλια, ΘΑ ΧΥΘΕΙ Α Ι Μ Α»!!!!!


"ΙΑΤΡΙΚΗ Α Π Ο Σ Ι Ω Π Η Σ Η" !
«Πολιτικές σταδιοδρομίες πρόκειται να σφαγιαστούν»!

Μπορεί στην Ελλάδα να επικρατεί νεκρική ησυχία, ωστόσο ο μισός και πλέον πλανήτης «ΒΡΑΖΕΙ» κατά των πολιτικών και των ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΩΣ ΨΕΥΔΟΜΕΝΩΝ ΜΜΕ.


Κοινός παρανομαστής η χούντα που έστησαν με επίκεντρο τη Δύση και με αφορμή έναν απόλυτα ελέγξιμο ιό.

Εν αντιθέσει με ότι μας λένε οι μεγαλοδημοσιογράφοι, όχι μόνο το 95% των επιστημόνων παγκοσμίως δεν αφουγκράζεται όσα λένε στα κανάλια, οι Παγώνηδες και οι Βασιλακόπουλοι, αλλά αρκετοί εναντιώνονται δημόσια στην κορωνοχούντα.


Ένας εξ αυτών ο Διευθύνων Σύμβουλος και Ιατρικός Διευθυντής της 'Western Medical Assessments' και της 'MedMalDoctors' και επικεφαλής του Ιατρικού Συλλόγου της Αλμπέρτα του Καναδά, Dr. Roger Hodkinson, μιλά με σκληρά λόγια κατά των πολιτικών-μαριονετών και τα εκβιαστικά τους μέτρα.

«Τώρα θα θερίσουν τις συνέπειες.

Το έργο τελείωσε», λέει μεταξύ άλλων προοικονομώντας πως μόλις ο πολύς ο κόσμος αντιληφθεί (απο μόνος του άραγε ή βάσει εντολών;;;;) πόσοι πολλοί άνθρωποι και φυσικά παιδιά πέθαναν από τα εμβόλια τότε θα εξεγερθούν ρίχνοντας τους πολιτικούς



Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας

"Πάει" καί ο Ιταλός Καθηγητής & ερευνητής δρ. Φράνκο Τρίνκα..... ( Που "Σ Κ Α Λ Ι Ζ Ε" επιμόνως, γιά τό οξείδιο του γ ρ α φ ε ν ί ο υ των ενέσεων.... )





Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας

Σας είπε κανείς ΠΟΣΟΙ Αυστραλοί ΠΙΛΟΤΟΙ "μετανάστευσαν εις τά αιωνίους Μονάς", τό 2021 ; ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ νά πήγαιναν.....


ΣΕ ΠΟΙΟ "ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ" ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ 
ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΘΥΜΑΤΑ,
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ 'Ρ Ε Κ Ο Ρ', ΠΟΥ
ΗΔΗ ΚΑΤΑΜΕΤΡΟΥΝ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ
ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ;
ΠΟΣΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΡΦΑΝΕΨΑΝ;

Μήν μου πείτε σύμπτωση....

ΟΞΕΙΑ Ξαφνικίτιδα λέγεται....

Καί προέρχεται από τά σωτήρια & ΑΣΦΑΛΗ εμβόλια...

Τό περιοδικό των Αυστραλών πιλότων αναφέρει:

1 πιλότος πέθανε το 2019.

6 πιλότοι πέθαναν το 2020...

111 πιλότοι ΠΕΘΑΝΑΝ το 2021!!!!!!!!!!



Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας

Σέ αὐτόν, πού μένει σ ι ω π η λ ό ς, ἡ σιωπή του μπορεῖ νά εἶναι ΔΗΛΗΤΗΡΙΟΙ καί νά σημαίνει τήν π τ ώ σ η του

Πρέπει ὅλοι νά πάρουν τά πνευματικά ὅπλα. 

Τώρα πλέον εἶναι ὁ καιρός, πού ἡ θεολογική σιωπή, ἡ ἀμφιβολία, ἡ μή δοθεῖσα μαρτυρία, ἰσοδυναμοῦν μέ προδοσία καί φυγή πρό τοῦ ἐχθροῦ…


Ἡ σιωπή μπορεῖ νά προκαλέσει σύγχυση, ὅπως καί μιά ἀλόγιστη σοφιστική ἀπάντηση. 

Ἐπιπλέον, σέ αὐτόν, πού μένει σιωπηλός, ἡ σιωπή του μπορεῖ νά εἶναι δηλητήριο καί νά σημαίνει τήν πτώση του καί αὐτός γίνεται συνένοχος, σάν νά ἦταν ἡ πίστη «κάτι τό ἐπουσιῶδες, καί ὄχι τόσο σίγουρο»…

Πρωτ. Γεώργιος Φλωρόφσκυ, 
κορυφαίος Θεολόγος 20ου αιώνος

Αντιγραφή από Πνεύματος Κοινωνία

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ε Γ Κ Λ Η Μ Α Τ Ι Ε Σ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ 4η ΔΟΣΗ, ΤΟΤΕ Π Ο Ι Ο Ι ΕΙΝΑΙ ;;; ( Εσείς ΤΙ ΛΕΤΕ; )


ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ
ΤΩΝ “ΠΛΑΣΙΕ” ΤΟΥΣ, ΤΑ CDC! 
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ,
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥΣ –
“Θ Ε Ρ Ι Ζ Ο Υ Ν” ΟΙ ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΑΝΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ
ΒΟ-ΘΡΟ-ΚΑ-ΝΑ-ΛΑ, ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!


Την ώρα που οι “ειδικοί” έχουν αρχίσει δειλά δειλά να επανεμφανίζονται και 
να μιλούν για την “αναγκαιότητα” της 4ης δόσης του εμβολίου του 
κορονοϊού, 
τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) τους
ξεβρακώνουν. 
Οι τύποι έχουν τέτοιο θράσος που αποκαλούν “ψεκασμένους” όσους έχουν αντιρρήσεις να προχωρήσουν στον εκ νέου εμβολιασμό. 
Άραγε ποιος θα σχολιάσει τα νέα δεδομένα που δημοσίευσαν τα CDC στις 15/07/2022 που δείχνουν συνολικά 1.341.608 αναφορές ανεπιθύμητων ενεργειών μετά από εμβόλια Covid που υποβλήθηκαν μεταξύ 14 Δεκεμβρίου 2020 και 8 Ιουλίου 2022, στο σύστημα αναφοράς ανεπιθύμητων ενεργειών του εμβολίου (VAERS). 
Πάντως, τα πληρωμένα ΜΜΕ από τις λίστες Πέτσα κτλ κτλ δεν έχουν μεταδώσει την είδηση και ούτε πρόκειται…



Σοβαρά mister Albert ; Έτσι δήλωσες; Σέ ....666 ημέρες θά ξαναφτιάξεις ( μέ λεφτά της 'Pfizer'! ), τούς "λίθους" που έπεσαν; Tό είπες στούς 'Νew York Times' ; ; ;




Η Αποκάλυψις του Ιωάννου, ξ ε δ ι π λ ώ ν ε τ α ι μπροστά στά μάτια μας! – «W a l l e t m o r», μέ 'τσιπάκι' στό χέρι μας, ΑΝΤΙ γιά τραπεζικές κάρτες! ! !


Ελευθέριος Ανδρώνης

Ψηφιακή δουλεία - Η υπόθεση της εταιρείας «Walletmor» μας παραπέμπει ξεκάθαρα στo σφράγισμα που περιγράφει η Αποκάλυψη του Ιωάννη.

Ενώ ο δυτικός κόσμος βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στο σκοτάδι της ανασφάλειας, της φτωχοποίησης και της ενεργειακής ένδειας, τα «αρπακτικά» της νέας παγκόσμιας τάξης βρίσκουν (ή σωστότερα διαμορφώνουν) τις ιδανικές συνθήκες για να στρώσουν τον δρόμο προς το τελικό «χάραγμα» που αναφέρει η Αποκάλυψις του Ευαγγελιστού Ιωάννου.

Οι πολιτικές της «Μεγάλης Επανεκκίνησης» βομβαρδίζουν ανελέητα την μικρομεσαία τάξη, εξοντώνουν την επαγγελματική ανεξαρτησία και οδηγούν εκατομμύρια κόσμου προς την βιοποριστική κοπαδοποίηση. 

Λαοί «γονατισμένοι» από την πανδημία και την ενεργειακή φτώχεια, εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την επιδοματική πολιτική, κάτι που αυξάνει τρομακτικά το μερίδιο ελέγχου του κράτους, που ζητά ως αντάλλαγμα την υποταγή, την παρακολούθηση και τη συνεχή πιστοποίηση. 

Δεσμευμένες ελευθερίες που συγκεντρώνονται από την κάθε χώρα – δορυφόρο, για να παραδοθούν στο υπερ – κράτος.

Και συμβαίνει το εξής (φαινομενικά) παράδοξο: Από τη μία τα εισοδήματα ολοένα και συρρικνώνονται, και από την άλλη οι μέθοδοι αγοραπωλησιών εκσυγχρονίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. 

Ο πολίτης μπορεί να μην έχει πλέον τη δυνατότητα να βγάλει τον μήνα, άλλα – πότε άμεσα και πότε έμμεσα – πιέζεται συνεχώς από το κράτος ώστε να χρησιμοποιεί υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά «πορτοφόλια» και «έξυπνες» εφαρμογές για να διαχειρίζεται το πενιχρό εισόδημα του.

Οι σκοτισμένοι «εγκέφαλοι» του Νταβός επιθυμούν να μην διαθέτεις χρήματα για να ανταποκριθείς στις ανάγκες σου, να είσαι μόνιμος δούλος ενός χρέους, άλλα να αναβαθμίζεσαι συνεχώς στις τεχνολογίες που χρησιμοποιείς για να αγοράζεις και να πουλάς. 

Ποσώς ενδιαφέρονται αν το πορτοφόλι σου είναι γεμάτο. 

Τους αρκεί να είναι ψηφιακό.

Αναμφισβήτητα ο εκσυγχρονισμένος φτωχός, είναι το νέο παγκόσμιο μοντέλο πολίτη. 

Ένας απόλυτα διαχειρίσιμος, κρατικοδίαιτος σκλάβος που ζει με ψίχουλα και χαρίζει την ανεξαρτησία του και την ιδιωτικότητα του.

Οι ηλεκτρονικές κάρτες και οι εφαρμογές συναλλαγών και ταυτοποίησης, δεν είναι παρά πρόδρομοι του σφραγίσματος για το οποίο ξεκάθαρα μιλά η Αποκάλυψη. 

Τα εμφυτεύματα μικροτσίπ (και τα ηλεκτρονικά τατουάζ) είναι το επόμενο στάδιο της δυστοπίας που ετοιμάζουν, για να αποκτήσουν τον πλήρη έλεγχο σε κάθε ανθρώπινο σώμα. Άλλωστε το λένε χωρίς περιστροφές πλέον οι «προφήτες» του ψηφιακού φασισμού.

O ιστορικός και συγγραφέας Yuval Noah Harari, κορυφαίος σύμβουλος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ δήλωσε χωρίς κανένα δισταγμό πως: «δεν πρέπει μόνο να παρακολουθούμε τους ανθρώπους (σ.σ. εξωτερικά), άλλα πρέπει να παρακολουθούμε τι συμβαίνει κάτω από το δέρμα τους».

Κάπως έτσι πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο τα δημοσιεύματα που εξοικειώνουν τους πολίτες με την ιδέα του εμφυτεύσιμου μικροτσίπ και τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω αυτού.

Ο «πρόδρομος» σφραγίσματος της Walletmor

Ως τελευταία είδηση, στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης αναδημοσιεύτηκε ένα πρόσφατο άρθρο της «Daily Mail» το οποίο αφορά την επιχειρηματική δραστηριότητα του Βρετανο – Πολωνού Wojtek Paprota, ιδρυτή της «Walletmor», η οποία είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που πουλάει τσιπ ανέπαφων τραπεζικών καρτών που μπορούν να εμφυτευτούν σε ανθρώπους. 

Το μικροτσίπ διαφημίζεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας ως «το πορτοφόλι του αύριο» και θυμίζει έντονα την ορολογία της εποχής του κορονοϊού, όπου οι εφαρμογές πιστοποίησης εμβολιασμού έφεραν κι εκείνες τον όρο «wallet» (Covid Free Wallet).

Το μόνο που έχει να κάνει ένας άνθρωπος για να σφραγιστεί σαν πρόθυμο «σφαχτάρι» της 'Νέας Τάξεως Πραγμάτων', είναι να πληρώσει 299 δολλάρια, να «κατεβάσει» στο κινητό του μια σχετική εφαρμογή που θα συνδέεται με το εμφύτευμα, και να κλείσει 'ραντεβού' για να του τοποθετήσουν το εμφύτευμα κάτω από τον καρπό.

Έπειτα, ο άνθρωπος αυτός ξεχνάει τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες και αρκεί μόνο να περάσει το χέρι του πάνω από έναν «αναγνώστη» ανέπαφων συναλλαγών. 

Και τι κερδίζει ο άνθρωπος αυτός ουσιαστικά, σε σχέση με κάποιον που δεν έχει τσιπαριστεί; 

Απολύτως τίποτα. Το μόνο – γελοίο – όφελος είναι πως εξοικονομεί… τρία δευτερόλεπτα κάθε φορά που πληρώνει. 

Τόσο θα του έπαιρνε να βγάλει από το πορτοφόλι του τα μετρητά, ή την πιστωτική του.

Το δε επιχείρημα πως δεν κινδυνεύει πια να πέσει θύμα κλοπής των χρημάτων ή της κάρτας είναι και αυτό αστείο. 

Διότι πουλάς την ιδιωτικότητα σου για να αγοράσεις μια δήθεν ασφάλεια για κάτι που απλά «ενδέχεται» να συμβεί. 

Είναι εξαιρετικά πιθανό να μην πέσεις θύμα κλοπής ποτέ στη ζωή σου, άλλα τον έλεγχο του σώματος σου και τις πληροφορίες σου, τις «πουλάς» κάθε ώρα και στιγμή που κουβαλάς μέσα σου αυτό το εμφύτευμα, 24 ώρες το 24ωρο. 

Η ζημιά είναι αφάνταστα μεγαλύτερη από το όποιο όφελος. 

Για να μην συζητήσουμε πως το να έχεις το «πορτοφόλι» σου κάτω από το δέρμα σου, ενδέχεται να ανοίξει το δρόμο για νέες μορφές εγκληματικότητας.

Τα «credits» που χάνονται σε μια νύχτα

Το «τσιπάρισμα» ανθρώπων μπορεί να είναι κάτι που προς το παρόν πραγματοποιείται κυρίως από ιδιωτικές εταιρείες, άλλα ήδη έχουν δοθεί οι 'ντιρεκτίβες', ώστε να υιοθετηθεί σταδιακά από τα κράτη. 

Και ασφαλώς θα παρέχεται δωρεάν, διότι πολύ απλά το εμπορεύσιμο «προϊόν» θα είναι ο ίδιος ο πολίτης.

Όσο για τη δήθεν ασφάλεια που ευαγγελίζονται οι εταιρείες που τσιπάρουν ανθρώπους, ας δώσουμε σημασία στο τι έγινε με την ιστορία της εταιρείας«Walletmor». 

Σύμφωνα με την «Daily Mail» ο ιδρυτής Wojtek Paprota παραπλάνησε τους πελάτες του, και για τις υπηρεσίες που παρείχε, είχε επαναχρησιμοποιήσει τσιπ από έναν τρίτο προμηθευτή, τη «MuchBetter», η οποία συνδέεται με τη Mastercard.

Μόλις ειδοποιήθηκαν για τις ενέργειες της «Walletmor» και οι δύο εταιρείες απέσυραν την ψηφιακή υποστήριξη τους, επικαλούμενες «ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια». 

Οι λογαριασμοί των πελατών αχρηστεύτηκαν εν μία νυκτί. 

Οι τσιπαρισμένοι άνθρωποι, κοιμήθηκαν με υποδόρια «πορτοφόλια» και ξύπνησαν με μπλοκαρισμένες συσκευές παρακολούθησης που δεν τους παρείχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν ούτε ένα μπουκάλι νερό. 

Αντί για πραγματικά χρήματα, κουβαλούσαν μια μικροσυσκευή με κάποια ιδεατά «credits» που απλά εξαφανίστηκαν, επειδή έτσι αποφάσισαν κάποιες εταιρείες.

Άρα γε πόσο απέχει αυτή η υπόθεση από την διαχείριση του κορονοϊού, όπου οι «απείθαρχοι» πολίτες, δεν λάμβαναν από το κράτος το QR Code ώστε να εργάζονται, να εισέρχονται σε εσωτερικούς χώρους και να κατέχουν «προνόμια κανονικότητας»;

Για ποια ασφάλεια μιλάμε λοιπόν; 

Ας αναλογιστούμε πως το σφράγισμα δεν είναι κάτι «συμβολικό» ή αφηρημένο όπως βολεύει κάποιους να πιστεύουν. 

Θα είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο και υπαρκτό. Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης με τη φώτιση του Αγίου Πνεύματος έδωσε ξεκάθαρη προειδοποίηση για όσα βλέπουμε να ξεδιπλώνονται μπροστά μας σήμερα:

«Καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 

῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄».

Πέρα από τα εμφυτεύματα των τσιπ, στο πεδίο της ταυτοποίησης έχουν μπει δυναμικά και τα λογισμικά αναγνώρισης προσώπου, οπότε βλέπουμε πως και το σημείο του κεφαλιού αρχίζει να τραβά έντονα την προσοχή των νέων τεχνολογιών, ακριβώς όπως περιγράφεται στην Αποκάλυψη.

Όλα τα σύγχρονα κινητά χρησιμοποιούν πλέον και την αναγνώριση προσώπου για να «ξεκλειδώνεται» το κινητό (πέρα από τη δυνατότητα χρήσης δαχτυλικού αποτυπώματος). 

Επίσης από το 2016 η «Αpple» με το «Apple Pay» εισήγαγε το «selfie pay», το οποίο επέτρεπε στους πελάτες να εγκρίνουν τις συναλλαγές με τη λήψη μιας φωτογραφίας του προσώπου τους.

Η ανθρωπότητα οδηγείται ολοταχώς σε μια ψηφιακή μορφή δουλείας που δεν θα έχει ιστορικό προηγούμενο. 

Οι κατευθύνσεις και τα μηνύματα είναι πλέον ξεκάθαρα. 

Μόνο όσοι επιμένουν να εθελοτυφλούν, κάνουν πως δεν τα βλέπουν…

sportime, 13 Ιουλίου 2022

Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας

ΈΚΤΑΚΤΟ!! - Μήνυμα από Άγιον Όρος - Θα Κοκκινίσει ο Βόσπορος

 

FlogaOrthodoxias-face-new237