Πρωτ. Στέφανος Στεφόπουλος
Τι ζούμε Θεέ μου!
Το θέατρο του παραλόγου.
Ή όπως το περιέγραφε κάποτε ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Καραμανλής, “ένα απέραντο φρενοκομείο”!
Ούτε οι Άγιοι δεν θα μας προλαβαίνουν πιά.
Δόξα τω Θεώ που Εκείνος ακόμα μακροθυμεί!
Κάποιοι μιλούν για τον “ανάποδο κόσμο”.
Δεν γνωρίζω αν είναι ανάποδος αλλά σίγουρα είναι δαιμονικός.
Τρία τινά τράβηξαν την προσοχή μου γύρω απ’ αυτό που θα χαρακτήριζα ως το άκρο άωτο του κιτς θεάματος των “χρωματιστών αοράτων” συνανθρώπων μας και των διάσημων ουδέτερων, τύπου “τα εαυτά” επιχειρηματιών, διπλωματών, πολιτικών – υποστηρικτών τους.
Αυτή η “παρέλαση” – μασκαριλίκι άφησε την όζουσα ατμόσφαιρά της ανεξίτηλη στο μη αόρατο, μη διαφορετικό, μη πολύχρωμο κοινό. Και είχε απ’ όλα.
Αποκριάτικες στολές ρόλων1, παρουσία διάσημων όλων των κοινωνικών αποχρώσεων, πολιτικά πρόσωπα, πανεπιστημιακούς, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες της υγείας biz, διπλωμάτες απ’ τα… Κράβαρα, και επίσης δεν είχε αλλά…είχε (βάλτε και λίγο το μυαλό σας να δουλέψει!) εκ του αρνητικού, δηλαδή διά της σιωπής, που όμως εδώ κινδυνεύει να εκληφθεί ως έμμεση αποδοχή, των θεσμών της δικαιοσύνης, της αστυνομίας και της Εκκλησίας!
Παρακάτω θα εστιάσω σε τρία πολύ προβληματικά σημεία.
1) Η αφωνία αν μη και άκριτα πειθήνια δουλικότητα των εκκλησιαστικών προσώπων στην Πολιτεία που θα μπορούσε να παρεξηγηθεί, όχι άδικα, από μεγάλη μερίδα του πιστού λαού.
Είναι κρίμα κι άδικο να μη στηρίζεται αυτός ο έρμος ο λαός του Θεού σε τόσο κρίσιμες καταστάσεις.
Και να δίνεται μ’ αυτόν τον τρόπο η εντύπωση ότι η διοίκηση της Εκκλησίας αποδέχεται σιωπηρώς μιά κατάσταση που επέβαλλε διά της βίας και των νομικών “όπλων” ο Καίσαρας, κάτι που βεβαίως και αδικεί τον ιερό θεσμό της Εκκλησίας.
Μακάρι να έκανα λάθος και να υπήρξαν τοποθετήσεις. Τότε με χαρά θα ζητήσω δημοσίως συγγνώμη γιά το λάθος μου που έβλαψε τα ούτως ή άλλως σεβαστά πρόσωπα των Αγίων Αρχιερέων.
Όμως δεν είδα κάποια δημόσια τοποθέτηση γιά όλο αυτό το δαιμονικό κατάντημα μερίδας του λαού μας, προ ή μετά.
Στραβά σαν τον κάβουρα βαδίζουμε.
Στην περίπτωση του κορωνοϊού που δεν έπρεπε η Εκκλησία να πάρει θέση αφού το θέμα – πάντα κατά την επίσημη παραδοχή της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου – ήταν ιατρικό και όχι θεολογικό, πολλοί Αρχιερείς μας παρουσιάζονταν σε όλα τα μέσα λαλούντες ως ιατροί εμπειρογνώμονες και παροτρύνοντας κόσμο να τηρούν μέτρα χειραγώγησης, ακραίων περιορισμών, να απέχουν από τον εκκλησιασμό και τα μυστήριά της και να εμβολιάζονται (κρίνοντας λανθασμένα όπως αποδείχτηκε εκ του αποτελέσματος των μαζικών “ξαφνικίτιδων” που καλά κρατούν αλλά κρύβονται επιμελώς από την Πολιτεία).
Κι εδώ, στην “παρέλαση” της ανομίας, που προωθεί και διαφημίζει ένα σαρκικό πάθος – επιλογή που διαστρέφει την ηθική τάξη, τα χρηστά ήθη, την χριστιανική διδασκαλία και πλήττει το ανθρώπινο πρόσωπο στην ουσία του, ούτε κουβέντα!
Μα δεν πρέπει σε σημαντικά θέματα να στηρίζεται και ο πιστός λαός του Θεού αλλά και ο μάχιμος κλήρος και ο μοναχισμός που καλούνται μαζί με τους Επισκόπους να σπείρουν τον σπόρο του Θεού στις ψυχές των ανθρώπων;
2) Γυμνή Ποδηλατοδρομία στη Θεσσαλονίκη.
Δεν της έφταναν της πόλης του αγίου Δημητρίου τα μασκαρέματα με τους “αόρατους”, έπρεπε να βιώσει και τους γυμνούς ποδηλάτες! Ναι, καλά διαβάσατε, γυμνούς. Ορισμένους δε ολόγυμνους2.
Στα πλαίσια μιάς “Γιορτής διεκδίκησης γιά το ποδήλατο, το περιβάλλον και το ελεύθερο(sic) σώμα”.
Οι ασύνετοι, παράφρονες, αδιάντροποι γέμισαν τους δρόμους της Θεσσαλονίκης, παραμονή της μεγάλης “παρέλασης” της ανοησίας, διαμηνύοντας πως “το γυμνό μας σώμα δεν είναι προσβολή, είναι φυσικό και όμορφο πολύ”, συμπαραστεκόμενοι στους” αόρατους” και στους…Παλαιστίνιους!
Πόση βλακεία να αντέξουμε πια;
Πόση ξετσιπωσιά;
Πόση ξεφτίλα;
Και μιά απορία προς την πενομένη και επίσης αόρατη (άνευ εισαγωγικών) δικαιοσύνη.
Καλά, ΔΕ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΠΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΙΔΟΥΣ;
Απ’ την άλλη πάλι, θερίστε τώρα θύελλες αφού σπείρατε καταιγίδες με τη νομιμοποίηση και άρνηση χαρακτηρισμού του γυμνού σώματος ως ποινικά και ηθικά κολάσιμης πράξης.
Αποποινικοποιήσατε οι δικαστικοί την δημόσια έκθεση του γυμνού (αδαμιαίας περιβολής) σώματος προωθώντας το κίνημα του “αστικού γυμνισμού”, προσβάλλοντας την δημόσια αιδώ και την προσωπικότητα και ελευθερία των πολιτών βάσει των θρησκευτικών τους πεποιθήσεων. Ή μήπως η επίκληση των θρησκευτικών πεποιθήσεων σχεδιάστηκε εντέχνως μόνο γιά τους Μάρτυρες του Ιεχωβά και άλλες μειονότητες, ενός “Συντάγματος” αντισυνταγματικού;
Βάλατε στο αρχείο υπόθεση κατά την οποία δύο άντρες, και πάλι στη Θεσσαλονίκη, κυκλοφορούσαν γυμνοί, ολόγυμνοι στους δρόμους της πόλης. Σε κοινή δημόσια θέα. Μπροστά σε ανήλικους, μικρά παιδιά. Και ποιός σας είπε ότι εγώ που είμαι χριστιανός ορθόδοξος και διαφυλάσσω την επιβαλλόμενη από την πίστη μου σεμνή περιβολή είμαι υποχρεωμένος να βλέπω την ακτιβιστική γύμνια του άλλου; Θεωρήσατε ότι αφού οι δράστες δεν είχαν δόλο και δεν υπονοούσαν γενετήσιες πράξεις, μπορούσαν να επιδεικνύουν την ακτιβιστική δαιμονική γύμνια τους!
Μα καλά, η γυμνότητα είναι κολάσιμη ή όχι αναλόγως του πως μας τη “σερβίρουν” οι ακτιβιστές;
Μπράβο σας. Συγχαρητήρια. Εσείς ζείτε σε κοινωνία απαθών αγίων και ερμηνεύετε τους νόμους κατά πως τα αφεντικά σας ή η αρρωστημένη μεταμοντέρνα συνείδησή σας σας επιβάλλει. Εύγε!3
Και επιτρέπετε την αδαμιαία γυμνότητα-αναισχυντία που καταδικάζει η Εκκλησία και τα χρηστά ήθη του λαού επειδή δήθεν δεν γίνονται με δόλο και αποτελούν δήθεν πράξεις με ιδεολογικό ακτιβιστικό περιεχόμενο, έστω κι αν στην πραγματικότητα γίνονται γιά άσχετους με το κίνημα λόγους όπως η συμπαράσταση “στον δοκιμαζόμενο Παλαιστινιακό λαό”!!!
Και τολμάτε να παραπέμπετε σε δίκη άνθρωπο ελεύθερο, τόσο ελεύθερο όσο οι ασχημονούντες της “παρέλασης” της ανηθικότητας; Ποιά ισονομία και ποιά δικαιοσύνη και ποιά ισότητα, ποιού συντάγματος υπηρετείτε;
Με σαφή ιερή αγανάκτηση απευθύνω και ένα ερώτημα προς την Ελληνική Αστυνομία η οποία προφανώς ποδηγετείται αγρίως από τις όποιες βουλές του Καίσαρα.
Απαγορεύσατε την ειρηνική, ακηδεμόνευτη αυθόρμητη, συνταγματική αντισυγκέντρωση των πολιτών που αντιτίθεντο στην “παρέλαση” των “διαφορετικών” με το εξής γελοιωδέστατο σκεπτικό : “επαπειλείται σοβαρός κίνδυνος γιά τη δημόσια ασφάλεια λόγω πιθανής διάπραξης σοβαρών εγκλημάτων, ιδίως κατά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας, της ιδιοκτησίας και της πολιτειακής εξουσίας και
β) απειλείται σοβαρά η διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών και της λειτουργίας των υποδομών και κοινωφελών εγκαταστάσεων στις συγκεκριμένες περιοχές”!!!4
Στο χωριό μου, λένε σ’ αυτές της περιπτώσεις ολικής διανοητικής σύγχυσης, “άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες”!
Ξεχάσατε κ. Αστυνομικέ Διευθυντή την πιθανότητα κβαντικής διαπλανητικής εισβολής!
Λίγες μόνο γραμμές γιά την περιγραφή του “πιθανού” ανέφικτου.
Παράγραφος (α).
Η ΕΛ.ΑΣ με 2 γραμμές περιγράφει ακριβώς την πραγματικότητα των συγκεντρώσεων και πορειών των ακροαριστερών και ακροδεξιών “μπαχαλάκηδων” αφού κάνει λόγο για κίνδυνο απειλής της ζωής, της ιδιοκτησίας, της σωματικής ακεραιότητας και της πολιτειακής εξουσίας!
Απόλυτη περιγραφή που ταυτίζει την ακραία πολιτική ιδεολογία με την εν τη συνταγματική ελευθερία του πολίτη να συνέρχεται και να διαδηλώνει ειρηνικά την αντίθεσή του σε μέτρα της Πολιτείας.
Αυτό μας είπατε. Ότι οτιδήποτε αντιτίθεται στις επιδιώξεις της Αστυνομίας που λαμβάνει στανικά εντολές από μιά αντίχριστη εξουσία χαρακτηρίζεται ακραίο και επικίνδυνο.
Γεώργιος Παπαδόπουλος Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλονίκης,
Να ρωτήσω καλέ μου κύριε Αστυνομικέ Διευθυντή Θεσσαλονίκης. Τους μπαχαλάκηδες που διαλύουν τα πάντα, που καταστρέφουν ιδιοκτησίες, μαγαζιά, που παραλύουν την κίνηση των οχημάτων, που έχουν σκοτώσει στο παρελθόν ανθρώπους που θεωρήθηκαν σκουπίδια αναλώσιμα των ακραίων ιδεολογιών (βλέπε Marfin και όχι μόνο) που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα όχι μόνο των πολιτών αλλά και αυτών των οργάνων της τάξης, που καταστρέφουν υποδομές και κοινωφελείς εγκαταστάσεις και επιπλέον δίνουν τη χειρότερη δυνατή εικόνα στα άλλα κράτη επηρεάζοντας πιθανόν και τον τουρισμό, γιατί κ. Διευθυντά αυτούς δεν τους απαγορεύετε τις συγκεντρώσεις και δεν συλλαμβάνετε πάντα τους διοργανωτές; Και μετά την όποια σύλληψη γιατί δεν μας ενημερώνετε σχετικά με το πόσους και ποιούς (ονοματάκια δεν έχουν αυτοί; αόρατοι κι αυτοί;) στέλνετε στον εισαγγελέα με το ερώτημα της φυλάκισης;
Μήπως γιατί αυτοί είναι οι “χρήσιμοι ηλίθιοι” του συστήματός του Καίσαρα;
Τα ίδια δεν έκαναν συνάδελφοί σας στην Αθήνα εν καιρώ κορωνοϊού απαγορεύοντας στους πολίτες να βγουν για την παρέλαση της εθνικής εορτής και αφήνοντας ελεύθερους τους Πακιστανούς να πραγματοποιούν πορεία; Ο κορωνοϊός είχε εθνικές προτιμήσεις φαίνεται.
Και τέλος, σοβαρά τώρα, πιστεύετε κ. Διευθυντά ότι κινδυνεύει η πολιτειακή εξουσία από μιά ειρηνική ομάδα αντιδρούντων; Απαντήστε μου σας παρακαλώ. Η προστατευόμενή σας πολιτειακή εξουσία δεν κινδύνευε όταν χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώνονταν και πραγματοποιούσαν πορείες ειρηνικές διαμαρτυρίας για την υποστήριξη του πολυισοβίτη αρχιτρομοκράτη και πολιτειακού επιβούλου Δ. Κουφοντίνα;
Απαντήστε μου σας παρακαλώ. Από ποιόν κινδυνεύει τελικά η “στο περίπου Δημοκρατία μας”; Από τους χριστιανούς ορθοδόξους ή από τις ακραίες αντεθνικές πολιτικές ιδεολογίες;
Εκτός….
Εκτός κι αν η απαγόρευση αποφασίστηκε γιατί γνωρίζατε ότι σ αυτήν θα “στέλνατε” καμπόσους προβοκάτορες μπαχαλάκηδες γιά να διαλύσουν την αντισυγκέντρωση – γνωστή τακτική των…άκηδων (όπως σας βολεύει να κάνετε, ναι, μη θυμώνετε. Θυμηθείτε τα χημικά που πέταξαν συνάδελφοί σας στην παλλαϊκή συγκέντρωση στο Σύνταγμα τον Οκτώβριο του 2018 εναντίον των Πρεσπών. Οι μπαχαλάκηδες ήταν μπροστά στα ΜΑΤ στην πλατεία Συντάγματος και τα χημικά μας έλουζαν 400 μέτρα μακριά στις παρόδους και τα γύρω στενά. Βολικό ε;)
Μετά λύπης μου διαπιστώνω πως η ΕΛ.ΑΣ “τοις κείνων ρήμασι” πειθομένη, εξισώνει το άκρο με το μέσον. Αφού πρώτα οι φωστήρες της “δικαιοσύνης-λάστιχο” ομού μετά των πολιτικών σούπερ νοών φρόντισαν πρώτα να ποινικοποιήσουν την γνώμη, την αντίρρηση, την διαφωνία, την ισονομία, την ελευθερία έκφρασης.
Με στόχο, βέβαια, την απόλυτη σταδιακή φίμωση των Ορθοδόξων, των κανονικών, των ηθικών, των φιλειρηνικών.
Γιατί, πλέον, φανερώθηκε πως ο στόχος είναι ο πιό ισχυρός θεσμός που μπορεί να κρατά σε ενότητα και συνοχή ένα κράτος, μιά κοινωνία. Την Εκκλησία. Η Εκκλησία, ο Χριστός είναι ο στόχος. Θέλει και ερώτημα ή αμφισβήτηση αυτό;
Στώμεν καλώς, λοιπόν, γιατί οι καιροί ου μενετοί.
Ας μην εφησυχάζουν και οι εξουσιαστές όσο δεν αναθεωρείται το άρθρο 120 του Συντάγματος της “στο περίπου Ελληνικής Δημοκρατίας”. Δηλαδή ποτέ!
Αλλά μάλλον θα μας προλάβουν όλους οι βουλές του Θεού. Ας φροντίσουμε, λοιπόν, να είμαστε στη σωστή μεριά της πίστεως.
2 news247.gr 28/6/24, 22:36
3 lifo.gr 8/2/2015, 17:20
4 parallaximag.gr 2/7/2024, άρθρο της Μαρίνας Τομπάζη