.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Μή ἀποστρέψῃς τό πρόσωπόν σου ἀπό τοῦ παιδός σου...


«Μή ἀποστρέψῃς τὸ πρόσωπόν σου ἀπό τοῦ παιδός σου, ὅτι θλίβομαι, ταχύ ἐπάκουσόν μου, πρόσχες τῇ ψυχῇ μου καί λύτρωσαι αὐτήν»

Ψαλμ. 68, 18-19.


Ο γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης για τις συμπροσευχές και το Βάπτισμα των ετεροδόξων


Διηγείται ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης: «Κάποτε επισκέφθηκε το Μοναστήρι μας ένας Προτεστάντης πάστορας. Όταν με ενημέρωσαν ότι αυτός ο κύριος είναι ιερέας των Προτεσταντών, τον πλησιάσαμε και τον ξεναγήσαμε στο Μοναστήρι μας. Μετά, είπα να ετοιμάσουν για τον άνθρωπο φαγητό. Εγώ δεν κάθησα μαζί του στο τραπέζι, αλλά αποσύρθηκα στο κελί μου. Διότι αυτό απαιτεί η τάξις. Οι Πατέρες απαγορεύουν τη συμπροσευχή που προηγείται της κοινής τραπέζης».

Σε άλλη περίπτωση επισκέφθηκαν το Μοναστήρι δύο αγιορείτες ιερομόναχοι και μια ηλικιωμένη κυρία Καθολική, ρωσικής καταγωγής, που είχε αποφασίσει να γίνει Ορθόδοξη.
Όταν στο Γέροντα αναφέρθηκε ότι, κατόπιν αποφάσεως της Ιεράς Συνόδου, στα άτομα αυτά είναι αρκετό το μυστήριο του Χρίσματος, χωρίς το Βάπτισμα, ο Γέροντας είπε:
-Δεν γνωρίζω τι αποφάσισε η Ιερά Σύνοδος. Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι το Ευαγγέλιο λέει: «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται». Γι’ αυτό πρέπει να γίνεται κανονικά το μυστήριο του Βαπτίσματος και του Χρίσματος.

Και σε ένα τρίτο περιστατικό ενός Καθολικού, που θέλησε να βαπτισθεί, αφού ο Γέροντας τον προέτρεψε να επισκεφθεί τον επίσκοπο της περιοχής του, απ’ όπου επέστρεψε με τη σύσταση ότι δεν χρειάζεται βάπτισμα άλλα μόνο χρίσμα, χωρίς να σχολιάσει την παραπάνω αντιμετώπιση, έφερε μία μεγάλη κολυμβήθρα στο Μοναστήρι και, βοηθούμενος από ένα αρχιμανδρίτη, πνευματικό του τέκνο, βάπτισε κανονικά τον εν λόγω άνθρωπο στο παρεκκλήσι του Αγίου Χαραλάμπη.

Απόσπασμα από το νέο βιβλίο του Αρχιμ. Ιωάννη Κωστώφ «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ, όχι να εκτρέφουμε, αλλά να εκτρέπουμε την αίρεσι», σελ. 55-56 
Αναδημοσιεύουμε από το Ιστολόγιο "Αναβάσεις" την παρούσα ανάρτηση για να βοηθήσουμε τους πλανεμένους οικουμενιστές να σφαλίσουν τα βλάσφημά τους στόματα.

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

- Τί θά κάνεις Γέροντα, ἄν ἀκούσεις ὅτι κηρύχθηκε πόλεμος;


-Τί θά κάνεις Γέροντα, ἄν ἀκούσεις ὅτι κηρύχθηκε πόλεμος;

-Θά κάνω μία Θεία Λειτουργία... 

Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς


Καθηγητής Δρ Νεκτάριος Δαπέργολας : Πάντα προκλητικά ἀδιάφοροι καί σιωπηλοί μπροστά στόν διωγμό τῆς Ὀρθοδοξίας στήν Οὐκρανία


Νεκτάριος Δαπέργολας

Στήν Οὐκρανία συνεχίζεται πάντα ὁ ἀνελέητος διωγμός τῶν Ὀρθοδόξων ἀπό τό οὐκρανοναζιστικό σκυλολόϊ καί τούς ἀντίχριστους ψευτοπαπᾶδες του. Τά ὅσα εἴδαμε πρόσφατα μέ τόν ἐμβληματικό μητροπολίτη Μπάντσεν Λογγίνο νά καταρρέει ἀπό καρδιακή προσβολή μέσα στό ψευτοδικαστήριο τοῦ καθεστῶτος Ζελένσκι, πρόσθεσαν ἕνα ἀκόμη θλιβερό κρίκο στήν αἱματηρή ἁλυσίδα. Λίγες μέρες μόλις μετά τήν αἱματηρή ἐπίθεση μέσα στόν καθεδρικό ναό τοῦ Τσερκάσι, ἐν ὥρᾳ Θείας Λειτουργίας, καί τόν ξυλοδαρμό τοῦ τοπικοῦ ἐπισκόπου Θεοδοσίου (γράψαμε γιά τό συμβάν σέ παλαιότερο κείμενο).

Θυμίζω ὅτι ὁ Λογγίνος (γνωστὸς ὄχι μόνο γιὰ τὸ ἀταλάντευτο ὀρθόδοξο ὁμολογιακό του φρόνημα, ἀλλὰ βεβαίως καὶ γιὰ τὸ σπουδαῖο ἵδρυμα μὲ περισσότερα ἀπὸ 400 ὀρφανὰ καὶ παιδιὰ μὲ ἀναπηρίες ποὺ εἶχε φτιάξει στὴ Μονὴ Μπάντσεν, ὅπου ἦταν ἐπὶ χρόνια ἡγούμενος) ὑφίσταται τά πάνδεινα ἐδῶ καί πολύ καιρό (ἀπομακρύνθηκε ἀπό τό μοναστήρι του, διώκεται ποινικά μέ γελοῖες κατηγορίες, παρακρατικοί τραμποῦκοι ἔκαψαν πρό μηνῶν τό σπίτι του καί τόν ξυλοκόπησαν ἄγρια κλπ, ὅπως βλέπετε στήν 3η εἰκόνα) καί στήν διάρκεια τῆς δίκης-παρωδίας ἐναντίον του (30/10/2024) δέν ἄντεξε ὁ ταλαιπωρημένος ὀργανισμός του καί πλέον νοσηλεύεται σέ κρίσιμη κατάσταση (εἰκόνες 4,5,6).

Ἔχουμε φτάσει πλέον στό σημεῖο μέχρι καί ἀπό τήν τόσο ἐχθρική Δύση νά ὑψώνονται κάποιες φωνές διαμαρτυρίας γιά τά ὅσα ὑφίστανται οἱ Ὀρθόδοξοι στή χώρα τοῦ ἐβραιοχάζαρου κλόουν καί τῶν ρασοφόρων παλιάτσων τοῦ ἀλητήριου Ἐπιφανίου, ἀλλά ἐδῶ στήν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα νά σιωποῦν οἱ πάντες ἀνερυθρίαστα. Καί γιά τόν μέν ἠθικό αὐτουργό ὅλης αὐτῆς τῆς τραγωδίας, ἐκεῖ στό πνευματικά σβησμένο καί θεοσκότεινο Φανάρι, ἔχουμε μιλήσει πολλές φορές. Γιά νά μήν τό ἐπικεντρώνουμε ὅμως μόνο ἐκεῖ, εἶναι τραγική ἡ ἔλλειψη καί ἑνός ἔστω λόγου συμπάθειας καί στήριξης πρός τήν δεινῶς διωκόμενη γνήσια Οὐκρανική Ἐκκλησία ἀπό τά χείλη τῶν Ἑλλαδικῶν ἱεραρχῶν (ἔστω ἀπό ἐκείνους πού γνωρίζουμε ὅτι δέν συμφωνοῦν μέ τό ἐκεῖ ἐξελισσόμενο αἶσχος, γιατί γιά τούς ἄλλους δέν τρέφουμε βεβαίως αὐταπάτες).

Θυμίζω ἐδῶ (ἐπειδή κάποιοι θολώνουν ἐσκεμμένα τά νερά) ὅτι ἐπισήμως ἡ Ἑλλαδική Ἐκκλησία δέν ἔπαψε ποτέ νά ἀναγνωρίζει τήν πραγματική Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας, οὔτε ἔχει ποτέ συνοδικῶς (διά συζητήσεως καί ψηφοφορίας) ἀποφανθεῖ ὅτι ἀναγνωρίζει τήν κάλπικη τοῦ καθηρημένου Ντουμένκο. Αὐτό ἔγινε πραξικοπηματικά (δέν θά ξεχάσουμε ποτέ τήν ἀπαράδεκτη ἀνακοίνωση τοῦ τότε ἐκπροσώπου Τύπου τῆς Συνόδου μητροπολίτη Ναυπάκτου) καί ἔκτοτε πέρασε καί παγιώθηκε σιωπηλά, χωρίς νά ὑπάρχει κἄν κοινή θέση – γι’ αὐτό καί βλέπουμε ἄλλους μητροπολῖτες νά μνημονεύουν τον Ἐπιφάνιο καί νά συλλειτουργοῦν μέ τούς σχισματικούς καί ἄλλους ἀκόμη καί σήμερα νά ἀρνοῦνται ἤ νά κάνουν διάφορα γιά νά τό ἀποφύγουν.

Ἐδῶ ὅμως βλέπουμε πιά ἀκόμη καί αὐτούς νά ἔχουν σιγήσει, ἀπρόθυμους ὄχι νά ἀσκήσουν κριτική στούς Βαρθολομιερώνυμους (ἐντάξει, ἐδῶ γελᾶμε), ἀλλά ἀκόμη καί νά ποῦν μία ἔστω κουβέντα γιά τό δρᾶμα πού ζοῦν οἱ Ὀρθόδοξοι ἐκεῖ πάνω ἀπό τό ναζιστικό οὐκρανικό καθεστώς καί τίς παρακρατικές συμμορίες του. Παγερή σιωπή καί σέ αὐτό, ὅπως βέβαια καί σέ ὅλα τά ἄλλα. Ἡ Ὀρθόδοξη πατρίδα μας βουλιάζει καί χάνεται καί τό μόνο πού ἀκούγεται γύρω μας εἶναι οἱ πανηγυρικές ἰαχές καί τά δαιμονικά οὐρλιαχτά τῶν ὀργάνων τοῦ σκότους. Ἐκεῖνοι πού πρέπει νά φωνάξουν καί νά ἀντιδράσουν, σιωποῦν ἄνευ ντροπῆς. Ὅπως ὅμως ἔχουν τεράστια εὐθύνη γιά τή σιωπή τους σέ ὅλα τά μείζονα πνευματικά θέματα, ἐξίσου φταῖνε καί γιά τό δρᾶμα τῆς διωκόμενης Ὀρθοδοξίας στήν Οὐκρανία. Γιατί ἡ σιωπή εἶναι πάντοτε συνενοχή. Καί τό αἷμα πού χύνεται ἐκεῖ πάνω δέν βαραίνει μόνο τόν τραγικό Παποκαισαρίσκο της φαναριώτικης σφηκοφωλιᾶς. Βαραίνει πιά ἐδῶ καί πολύ καιρό καί τά δικά τους χέρια…







ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ καί στόν Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου! Καί δέν βρέθηκε ΕΝΑΣ Χριστιανός ν’ αγιάσει το χέρι του ; ; ; ΕΝΑΣ ; / Βίντεο ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΝΟΥ καί ακόμα πιό μεγάλης ΝΤΡΟΠΗΣ !


ΕΙΝΑΙ ...ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ Ο ΠΑΤΗΡ 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΟΥΔΑΣ, ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ;
ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΑΤΑ Ο  ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΚΗΦΙΣΙΑΣ & ΩΡΩΠΟΥ, Ο κ. ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΜΙΣΙΑΚΟΥΛΗΣ,
ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ;
ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ;
ΔΙΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ "ΥΨΗΛΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ"
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΤΕΤΡΕΠΑΝΤΟΝ Ι.ΝΑΟ ΣΕ ....ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ!!!!
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΤΙ ΛΕΤΕ;

Άλλο ένα βδέλυγμα έλαβε χώρα σε οίκο του Θεού, υπό το βλέμμα μισθωτού ρασοφόρου. 

Στον Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου, μπροστά στο Άγιο Βήμα, βιόλες, φλάουτα, βιολιά, τραγουδιάρες καί ...ξώπλατα!!!.... 

Κι εκεί μπροστά στην Ωραία Πύλη θα σταθεί μετά ο εικονιζόμενος κληρικός, κατά πάσα πιθανότητα π. Χρήστος Μαρούδας, να αναγνώσει το Ιερό Ευαγγέλιο. 

Εκεί θα μεταδώσει την Θεία Κοινωνία, τον τεμαχισμένο Χριστό στους πιστούς. 

Πώς ανέχονται οι χριστιανοί της Μητροπόλεως Κηφισίας Αμαρουσίου Ωρωπού & Μαραθώνος να λοιδορείται κατ’ αυτόν τον τρόπο η πίστη τους; 

Μακριά από τους μισθωτούς και τα παγκάρια τους! 

Για να μην κριθούμε σ υ ν έ ν ο χ ο ι στην συντελούμενη πρωτοφανή Α Π Ο Σ Τ Α Σ Ι Α!!!....


Ομοφυλοφιλία: ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ «Ιεράς Συνόδου» και «Π.Ε.Θ.» για την θέση της Εκκλησίας

Πέρασαν 10 μέρες όταν με αφορμή περιστατικό με καθηγητή που τέθηκε ΣΕ ΑΡΓΙΑ με «απόφαση Υπουργού»! κάναμε έκκληση στην Π.Ε.Θ. (Πανελλήνια Ένωσης Θεολόγων) να πάρουν θέση για το θέμα:

«Καλούμε την Π.Ε.Θ. (Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων) να ομολογήσει την αλήθεια του Ευαγγελίου για το θέμα της ομοφυλοφιλίας.» (Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024, σύνδεσμος)

Περιμέναμε από την ΠΕΘ να καταγγείλει την πρωτοφανή παρέμβαση του ίδιου του Υπουργού Παιδείας, που για πρώτη φορά παρέκαμψε την συνήθη διαδικασία πειθαρχικής δίωξης. 

Να διαμαρτυρηθεί για την ΔΙΩΞΗ της επιστημονικής αλήθειας.

Περιμέναμε να δούμε τους εκπροσώπους της ΠΕΘ να βγαίνουν στα τηλεοπτικά παράθυρα και να υπερασπίζονται την ελευθερία της έκφρασης των αληθειών του Ευαγγελίου και της Ορθόδοξης πίστης μας από τους διδάσκοντες στο ομολογιακό (σύμφωνα με πλήθος αποφάσεων του ΣΤΕ) μάθημα των Θρησκευτικών.

Περιμέναμε να αντιδράσουν με Δελτία Τύπου και ανακοινώσεις κ επιστολές (όπως θα έκανε κάθε αριστερίστικο σωματείο σε τυχόν δίωξη ενός αντίστοιχου εκπαιδευτικού).

Αντ' αυτού
ΣΙΩΠΗ ...
(μόλις ένα κείμενο θεολόγου στην ιστοσελίδα της ΠΕΘ εδώ, και αυτό ως αναδημοσίευση από αλλού!)

Ομοίως, μία ακόμη φορά, ύποπτη σιωπή και από τους Ιεράρχες μας.






Για την ακρίβεια, δεν ξεχνάμε τις δηλώσεις του μητροπολίτη Ν.Ιωνίας Γαβριήλ:


ούτε τα «κατορθώματα» του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου: 



Ενδεχομένως η καταστροφή των Σοδόμων και των Γομόρρων, 
όπως και η ξεκάθαρη θέση της Καινής Διαθήκης ενάντια στην ομοφυλοφιλία «ενοχλεί» κάποιους «ποιμένες» μας.

Αφού λοιπόν θεολόγοι και Ιεράρχες, ντρέπονται να πούνε την αλήθεια, 
τελείως ενδεικτικά τους θυμίζουμε: 

ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α’, (Κεφάλαιο 6, στίχοι 9-10):

«μὴ πλανᾶσθε·
οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι.»

Κι όμως, 
13 Νοεμβρίου 2024, μνήμη του Αγίου Ιωάννη Χρυσοστόμου, 
ήρθε το κείμενο στο ιστολόγιο (εδώ) του γνωστού καθηγητή Ποινικού Δικαίου κ.Κων/νου Βαθιώτη, με τίτλο:

«Ο εξοβελισμός της Αλήθειας στον ανάποδο-αντίχριστο κόσμο
Τιμώντας την μνήμη του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου»
να υπερασπιστεί την ορθόδοξη αλήθεια, στο οποίο γράφει σχετικά:
«Άκρως ντροπιαστική ήταν και η θέση, που, διά της γνωστής μεθόδου του Πόντιου Πιλάτου, έλαβε η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ), η οποία, στην σχετική ανακοίνωσή της, εστίασε στην παραποιημένη είδηση σχετικά με την ειδικότητα του καθηγητή.
Δηλαδή ότι δεν ήταν θεολόγος αλλά φιλόλογος, 
αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο να τοποθετηθεί στο ζήτημα, ως όφειλε, προβάλλοντας τις αλήθειες της Ορθόδοξης Χριστιανικής Παραδόσεως που διατείνεται ότι πρεσβεύει.»

Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Εκείνο που έχει σημασία...


Σημασία στην προσευχή έχει όχι η χρονική διάρκεια αλλά η ένταση. Να προσεύχεσθε έστω και πέντε λεπτά, αλλά δοσμένα στο Θεό με αγάπη και λαχτάρα...

Μπορεί ένας μια ολόκληρη νύχτα να προσεύχεται, κι αυτή η προσευχή των πέντε λεπτών να είναι ανώτερη. Μυστήριο είναι αυτό βέβαια, αλλά έτσι είναι...

Όσιος Πορφύριος ο καυσοκαλυβίτης

Ο προσωπικός αριθμός αποτελεί επισφράγιση της Νέας εποχής: Δρ. Πληροφορικης Δημήτρης Χιωτακάκος!

 

'ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ'

Dear Satan αντί για Santa.Εξοικειώνουν τα μικρά παιδιά με τον Διάβολο


Ανεπηρέαστη από την αλλαγή ηγεσίας στις ΗΠΑ, η βιομηχανία του νεοταξικού θεάματος συνεχίζει ακάθεκτη να παρασύρει τις παιδικές ψυχές στο σκότος του εωσφορισμού με φαινομενικά αθώες ταινίες που ύπουλα εξοικειώνουν τα μικρά παιδιά με τον Διάβολο.

Εδώ και δεκαετίες στην έβδομη τέχνη, η πανίερη εορτή των Χριστουγέννων βλασφημείται με ένα σωρό τρόπους και τα παιδάκια εκπαιδεύονται να την αντιμετωπίζουν ως ένα καταναλωτικό πανηγυράκι που δεν έχει καμία σχέση με την πνευματική ουσία της Θείας Γέννησης.

Και για πολλά χρόνια τώρα, τη θέση του Χριστού στην εορτή την έχει καταλάβει η καρικατούρα του Santa Claus, που παρουσιάζεται ως ένας ευτραφής «άγιος» που δεν αναφέρεται ποτέ σε Θεό (έχει προφανώς αγιοποιηθεί από… μόνος του), συμπεριφέρεται ως αυθύπαρκτος, ζητάει «καλοσύνη» γενικώς και αορίστως, δεν έχει υπόψιν του άλλους αγίους, αλλά συνεργάζεται με «ξωτικά» και ομιλούντες ταράνδους.

Τώρα όμως η σατανοκίνητη προπαγάνδα του θεάματος παρουσιάζει πιο ακραίες προτάσεις για τον εξορισμό του Χριστού από τα Χριστούγεννα. Να αντικατασταθεί ο Χριστός, όχι από τον χοντρομπαλά της Coca Cola, αλλά από τον ίδιο τον Διάβολο.
Dear Satan αντί για Santa

Ο κινηματογραφικός κολοσσός Paramount+ παρουσίασε πριν λίγες μέρες το τρέιλερ μιας νέας «Χριστουγεννιάτικης» κωμωδίας που ονομάζεται «Dear Santa» και πρωταγωνιστεί σε αυτήν ο γνωστός ηθοποιός Jack Black.

O εβραϊκής καταγωγής ηθοποιός (Thomas Jacob Black είναι το πλήρες όνομά του) παίζει τον ρόλο ενός «cool» Σατανά που παρουσιάζεται σε ένα νεαρό αγόρι, όταν εκείνο κάνει το λάθος να γράψει: «tο Satan» στο γράμμα του προς τον Άγιο Βασίλη, αντί να γράψει το σωστό: «tο Santa».

Ο Σατανάς παρουσιάζεται στο αγόρι ως ένας «αστείος» κερασφόρος με γενειάδα, λέει ότι είναι «πολύ καλύτερος από τον Άι Βασίλη» και υπόσχεται ότι θα πραγματοποιήσει στο παιδί τρεις ευχές, με αντάλλαγμα να πάρει την ψυχή του. Παρουσιάζοντας τις δυνάμεις του, ο «κωμικός» Διάβολος υπόσχεται βουνά από λεφτά με κέρδη από τον τζόγο, αλλάζει μεταμφιέσεις σε ό,τι επιθυμεί, κάνει «θαύματα», ελέγχει τους ανθρώπους, επηρεάζει δημοφιλείς «star» που θαυμάζει το αγόρι ώστε να του δώσουν σημασία, και ωθεί το παιδί σε μια ερωτική κατάκτηση με μία συμμαθήτρια από την τάξη του.

Προκειμένου η ταινία να κάνει πιο «εύπεπτο» τον Διάβολο στις οικογένειες χωρίς να υπάρχουν πολλές αντιδράσεις, το σενάριο τον δείχνει να «μαλακώνει» λόγω της αθωότητας του παιδιού και να μην μπορεί να το διαφθείρει όπως θέλει. Σε μια σκηνή του τρέιλερ, ο Διάβολος βρίσκεται στην κόλαση και στέκεται πάνω σε μια φωτεινή πεντάλφα, απολογούμενος (ίσως προς κάποιον άλλον Δαίμονα;) για την αποτυχία του. «Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Αυτό το παιδί είναι αδιάφθορο», ακούγεται να λέει.

Ο κατάλληλος ηθοποιός στον κατάλληλο ρόλο
Ο Jack Black δεν επιλέχθηκε καθόλου τυχαία γι’ αυτόν τον ρόλο. Εδώ και χρόνια είναι γνωστή η συμπάθειά του για ό,τι συμβολίζει ο Διάβολος. Για όσους δεν το γνωρίζουν, εκτός από ηθοποιός είναι και μουσικός. Μαζί με τον Kyle Gass (ο οποίος παρεμπιπτόντως είχε εκφραστεί υπέρ της δολοφονίας Τραμπ) έχουν την metal μπάντα «Tenacious D» και έχουν γράψει τραγούδια που υμνούν ξεκάθαρα τον Διάβολο, όπως το «Beelzeboss» (μια σύνθετη τεχνητή λέξη που σημαίνει «Βεελζεβούλ αφέντης») και το «Tribute» που περιγράφει το συναπάντημα των 2 μουσικών με έναν δαίμονα που τους ανήγγειλε ότι θα πάρει τις ψυχές τους αν δεν του έπαιζαν «το καλύτερο τραγούδι του κόσμου».

Και αν τα παραπάνω δεν φάνηκαν αρκετά για να πειστεί και ο κάθε δύσπιστος ότι κανένα πρόσωπο δεν χρησιμοποιείται τυχαία στην εωσφορική προπαγάνδα του κινηματογράφου, να προσθέσουμε και το εξής:

Στα MTV Music Awards του 2009 ο Jack Black είχε εμφανιστεί στη σκηνή ζητώντας από το κοινό να πιάσει ο ένας το χέρι του άλλου και όλοι μαζί να προσευχηθούν στον Διάβολο. Στην προσευχή που απήγγειλε, χαιρέτησε τον «Dark Lord Satan» και του ζήτησε να «ευλογήσει» τους υποψήφιους των βραβείων με μακροημέρευση της επιτυχίας τους στη μουσική βιομηχανία. Στο ΛΙΝΚ στο τέλος του άρθρου το σχετικό βίντεο.

Γονείς προσοχή τι βλέπουν τα παιδιά!
Σε αυτές τις διαταραγμένες προσωπικότητες αναθέτει το Hollywood την «ψυχαγωγία» των παιδιών όλου του κόσμου. Αυτό είναι το σκοτάδι που κουβαλάνε. Μην ξεχνάμε ότι ο Jack Black έχει κάνει καριέρα ως προσφιλής ηθοποιός πολλών ταινιών που στοχεύουν στο παιδικό και νεανικό κοινό.

Και τώρα η Paramount+ τον παρουσιάζει ως έναν «ελκυστικό» και «διασκεδαστικό» Διάβολο που υπόσχεται όλες τις υλικές απολαύσεις και λέει ότι είναι «ο καλύτερος φίλος» του παιδιού που πρωταγωνιστεί στην ταινία. Για την ακρίβεια ο πραγματικός πρωταγωνιστής της ταινίας είναι ο Διάβολος, αλλά το παιδί είναι το «ξεκάρφωμα» της υπόθεσης.

Ποιο παιδί έχει ανάγκη άλλωστε έναν «βαρετό» Άι Βασίλη που ξεθώριασε σαν καταναλωτική παράδοση ή πόσο μάλλον έναν Θεό που γεννήθηκε τα Χριστούγεννα για να επιτελέσει το έργο της σωτηρίας του ανθρώπου; Ενώ ο Διάβολος – λέει το Hollywood στα παιδιά – είναι δίπλα σας, είναι φίλος σας, είναι εκείνος που θα ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες σας και θα σας απαλλάξει από τους τυραννικούς κανόνες του Θεού.

Και όλη αυτή η μύηση στη συμπάθεια για τον Διάβολο (όπως και σε πολλές άλλες παιδικές ταινίες προσηλυτισμού στο δαιμονικό στοιχείο) παρουσιάζεται με χιούμορ, με ελαφρότητα, με προσποιητή αφέλεια, με παραμυθένια αισθητική και «ηθικά διδάγματα» μάλιστα.

Να γιατί, όπως έχουμε ξαναπεί, οι γονείς πρέπει να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα για θεάματα που απευθύνονται στα μάτια των ανυποψίαστων παιδιών τους και ύστερα εισβάλουν σαν δηλητήριο στην ψυχούλα τους. Η αληθινή φρικτή φύση του Διαβόλου περιγράφεται με κάθε σαφήνεια μέσα στην Αγία Γραφή. Από εκεί να μαθαίνουν τα παιδιά ποιος είναι ο «Άρχων του κόσμου τούτου» που αποτελεί τον μεγαλύτερο εχθρό του ανθρώπου, και όχι από το κάθε σατανοκρατούμενο σύστημα που θέλει να εξωραΐσει το σκότος του Διαβόλου που απλώνεται στη γη…

Ελευθέριος Ανδρώνης





ἁγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ – ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ


Ὁ Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς ἀπευθύνεται στούς Σέρβους ἀδελφούς του
(Τό μήνυμά του εἶναι πανεπίκαιρο γιά ἐμᾶς τούς Ἕλληνες σήμερα)

Μή παροργίζουμε τήν φιλανθρωπία τοῦ Θεοῦ. 

Ἡ καταστροφή μας ἦταν ἀναμενόμενη ἀφοῦ τά σχολεῖα μας ἦταν χωρίς πίστη στόν Θεό, οἱ πολιτικοί μας δέν ἦταν ἔντιμοι, ὁ στρατός μας δέν εἶχε πατριωτισμό καί οἱ κυβερνῆτες μας δέν εἶχαν τήν εὐλογία τοῦ Θεοῦ. 

Ἔτσι καταστράφηκαν τά σχολεῖα, ὁ στρατός καί ὅλο τό κράτος μας. 

Εἴκοσι χρόνια(*) δέ σεβόμασταν τίς παραδόσεις μας, καί τώρα οἱ ἀλλοεθνεῖς μᾶς στέρησαν τό φῶς μέ τό σκοτάδι τους(**). 

(*) Ὁ ἅγιος ἀναφέρεται στά εἴκοσι χρόνια τοῦ μεσοπολέμου. 

(**) Δύο χρόνια γερμανική κατοχή.

Ἀπόσπασμα ἀπό τό βιβλίο τοῦ ἁγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ – ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ

Επιμέλεια Φώτιος Μιχαήλ Ιατρός

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

....Και στο τέλος πολεμησαμε αυτούς που ξεμπροστιαζαν το κακό...


Στην αρχή πολεμούσαμε το κακό
Μετά αποφευγαμε το κακό
Μετά σιωπουσαμε στο κακό
Μετά επιτρέψαμε το κακό
Μετά κάναμε νόμο το κακό
Μετά γιορτάσαμε το κακό
Και στο τέλος πολεμησαμε αυτούς που ξεμπροστιαζαν το κακό...




Ὁ εὐσεβής λαός εἶναι Ο ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


(Ἅγιος, Ὁμολογητής τῆς Πίστεως καί Προφήτης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης) 

Ὁ εὐσεβής λαός, κατά τό Κανονικόν Δίκαιον, εἶναι Ο ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ καί ἔχει ὑποχρέωσιν ὁσάκις ἀρχιερεύς παρεκκλίνῃ ἐκ τῶν γραμμῶν τῆς Ὀρθοδοξίας καί γυμνῇ τῇ κεφαλῇ κηρύττῃ τι ἀσυμβίβαστον πρός τά παραδεδεγμένα, ὁ λαός αὐτός ὄχι μόνον νά διαμαρτύρεται, ἀλλά καί νά διακόπτῃ πᾶσαν πνευματικήν σχέσιν μετά τοῦ οὕτω πως παρεκτρεπομένου ἀρχιερέως. 

... Καθ’ ὅν χρόνον οἱ αἱρετικοί παντός τύπου ἀδίστακτοι, σφοδρῶς διαβάλλοντες τήν Ὀρθοδοξίαν, ὡς ἀγέλαι λύκων ἔχουν εἰσβάλει εἰς τόν Ὀρθόδοξον χῶρον καί ἀφαρπάζουν τά πρόβατα ἐκ τῆς μάνδρας τῆς Ὀρθοδοξίας, Ὑμεῖς Παναγιώτατε καί οἱ συνοδοιποροῦντες ὑμῖν ἀρχιερεῖς τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἀντί ν’ ἁρπάσετε τάς ποιμαντορικάς σας ράβδους καί νά καταδιώξετε μακράν τούς λυμεῶνας τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, Ὑμεῖς μετά τῶν ἀρχηγῶν τῶν αἱρετικῶν ἀνοίγετε εὐχάριστον «κουβεντολόϊ», χαριεντίζεσθε, ἐναγκαλίζεσθε, συντρώγετε, συμψάλλετε, συμπροσεύχεσθε. 

Δηλαδή, βοσκοί σεῖς τῆς ἱερᾶς ποίμνης, ἀνοίγετε τάς θύρας καί ὑποδέχεσθε τούς λύκους θωπεύοντες αὐτούς ἐν τῷ τρώγειν τά πρόβατά σας. 

Ποῦ τό πνεῦμα τῆς ἀντιστάσεως κατά τῆς πλάνης, ὅπερ ἐξέφραζεν ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ ὁ ἡγαπημένος μαθητής; «Εἴ τις ἔρχεται πρός ὑμᾶς καί ταύτην τήν διδαχή οὐ φέρει, μή λαμβάνετε αὐτόν εἰς οἰκίας, καί χαίρειν αὐτῷ μή λέγετε» (Β΄ Ἰωαννου, 10-11).

Ἀντιγραφή ἀπό τό βιβλίο τοῦ ἁγίου, ὁμολογητοῦ καί προφήτου π. Αὐγουστίνου Καντιώτη ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ τῶν ἐκδόσεων «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΕΝΩΤΙΚΩΝ



Οἱ λεγόμενοι Ρωμαιοκαθολικοί (παπικοί) στεροῦνται τήν Χάρη τοῦ Παναγίου Πνεύματος καί βρίσκονται κάτω ἀπό τά ἀναθέματα τῶν Ἁγίων Θεοφόρων Πατέρων.

Ὁ σύγχρονος Ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας μας π. Ἰουστῖνος Πόποβιτς ἐπισημαίνει: «Τό δόγμα περί τοῦ ἀλαθήτου τοῦ Πάπα-ἀνθρώπου εἶναι ἡ αἵρεσις τῶν αἱρέσεων, μία ἄνευ προηγουμένου ἀνταρσία κατά τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ. Στήν ἱστορία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους ὑπάρχουν τρεῖς κυρίως πτώσεις: τοῦ Ἀδάμ, τοῦ Ἰούδα καί τοῦ Πάπα». 

Οἱ κακοδοξίες τοῦ παπισμοῦ ἔχουν καταδικασθεῖ ἀπό τίς Συνόδους στήν Κωνσταντινούπολη τοῦ 879 (ἐπί Μεγάλου Φωτίου), τοῦ 1009, τοῦ 1054, τοῦ 1089, τοῦ 1342-1351 (ἐπί ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ), τοῦ 1441 στήν Ρωσσία, τοῦ 1484, τοῦ 1642, τοῦ 1672, 1722, τοῦ 1727, τοῦ 1838, τοῦ 1848 καί τοῦ 1895 στήν Κωνσταντινούπολη καί τέλος ἀπό τό Πανορθόδοξο Συνέδριο στήν Μόσχα το 1948. 

Μετά ἀπό τόσες καταδικαστικές Συνοδικές ἀποφάσεις γιά τά ἀντίθεα Παπικά ἀνοσιουργήματα πῶς οἱ παναιρέτες Οἰκουμενιστές τολμᾶνε καί βαπτίζουν τόν παπισμό «ἀδελφή ἐκκλησία»; 

Ἀπόσπασμα ἀπό τό βιβλίο τοῦ Ἰωάννη Ρίζου 
ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ


Ἀλλοίμονό μας! Μέ ποιούς πᾶνε νά μᾶς ἑνώσουν; ΣΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΑΙ. 


Ὁ παπισμὸς ἀποτελεῖ μεγάλην ἀπειλὴν διά την ἐν Χριστῷ ἐλευθερίαν τοῦ ἀνθρώπου 

Ἀρχιμανδρίτου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΨΑΝΗ, 
Καθηγουμένου τῆς Ἱερᾶς Κοινοβιακῆς Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγίου Ὅρους 
Ἐκοιμήθη στὶς 8 Ἰουνίου τὸ 2014 

Εἰδικώτερον ὅσον ἀφορᾶ εἰς τὸν παπισμὸν αἰσθανόμεθα, αὐτὸ ποὺ πάντοτε ἠσθάνοντο οἱ Ὀρθόδοξοι, ὅτι παραμορφώνει τὴν Ἁγίαν Τριάδα, ὅτι παραμερίζει τὸν Χριστόν, ὅτι δὲν φανερώνει τὴν Ἐκκλησίαν ὡς Εἰκόνα τῆς Ἁγίας Τριάδος, ἀλλ’ ὡς ἀνθρωπίνην μονοκρατορίαν, ὅτι δίδει εἰς τὸ Ἅγιον Πνεῦμα διακοσμητικὴν μόνον θέσιν. Ἔτσι ὁ ἄνθρωπος δὲν βοηθεῖται καὶ δὲν σώζεται.

Ὁ παπισμὸς ἀποτελεῖ μεγάλην ἀπειλὴν διά την ἐν Χρὶστῷ ἐλευθερίαν τοῦ ἀνθρώπου. 

Ἐὰν μάλιστα ἡμεῖς ὡς Ἁγιορεῖται ὁμιλήσωμεν διαφορετικὰ ἀπ’ ὅ,τι ὡμίλησε ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, οἱ μὴ συλλειτουργήσαντες μὲ τοὺς Λατινόφρονας καὶ θανατωθέντες Ἁγιορεῖται, ὁ ὅσιος Νικόδημος καὶ οἱ λοιποὶ Πατέρες μας, οἱ ἐν ἀσκήσει καὶ ἀθλήσει διαλάμψαντες, τοῦτο θὰ εἶναι Θεοῦ ἐγκατάλειψις. Καὶ τὰ ὀστᾶ μας θὰ διασκορπισθοῦν μὲ τὰ ὀστᾶ των ἀνθρωπαρέσκων. (Ψάλμ. 52,6) 

(Ὀρθόδοξος Παράδοσις καὶ Παπισμός, ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 1979)


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ὅποιος ὑποστηρίζει σήμερα, ὅτι ὁ ἀμετανόητος πάπας ὀρθοτομεῖ τώρα τόν λόγο τῆς Ἀληθείας, εἶναι σάν νά ὁμολογεῖ ὅτι οἱ δικοί μας Ἅγιοι Πατέρες εἶναι αἱρετικοί!

Ὁ Ἅγιος Γεννάδιος Σχολάριος ἦταν ἕνας ἀπό τούς ἐλαχίστους πού δέν ὑπέγραψαν στήν ληστρική ψευδοσύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας.

Καί δέν ὑπέγραψε διότι ἀγαποῦσε τήν ἁγία Ὀρθοδοξία περισσότερο ἀπό τόν ἑαυτό του, καί δέν ἤθελε νά ἀρνηθεῖ τόν Ἰησοῦ Χριστό.

«Ὅποιος θά μνημονεύση τόν Πάπα», λέγει ὁ Ἅγιος Γεννάδιος, «ἤ θά ἔχη κοινωνία μέ αὐτούς πού τόν μνημονεύουν ἤ θά συμβουλεύση ἤ θά παραινέση κάποιον νά μνημονεύση, θά τόν θεωρήσω ὅπως ἀκριβῶς καί ἡ ἁγία καί μεγάλη σύνοδος τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἡ ὁποία ἐξήτασε τό λατινικό δόγμα καί κατεδίκασε ὅσους τό πίστευσαν, τόν Βέκκο δηλαδή καί τούς ὁμόφρονάς του. ... 

Ὁμολογεῖ ὁ Ἱερός Σχολάριος: 

«Μή γένοιτο νά κάνω αἱρετική τήν ἐκκλησία μου, τήν ἁγία μητέρα τῶν Ὀρθοδόξων, δεχόμενος τό μνημόσυνο τοῦ Πάπα, ἐφ’ ὅσον ὁ Πάπας ὁμολογεῖ καί πιστεύει ἐκεῖνα, γιά τά ὁποῖα δέν τόν δέχεται ἡ Ἐκκκλησία μας. 

Ὅποιος, λοιπόν, ὁμολογήσει ὅτι ἐκεῖνος (ὁ Πάπας) ὀρθοτομεῖ τώρα τόν λόγο τῆς ἀληθείας, ὁμολογεῖ ὅτι οἱ δικοί μας πρόγονοι εἶναι αἱρετικοί. 

Ἡ γνώμη μου λοιπόν ἦταν καί θά εἶναι αὐτή. Καί θά εἶμαι ὁπωσδήποτε πάντοτε ἀκοινώνητος πρός τόν Πάπα καί ὅσους ἔχουν κοινωνία μ’ αὐτόν, ὅπως οἱ Πατέρες μας. Διότι πρέπει νά μιμούμεθα τήν εὐσέβειά τους, ἀφοῦ δέν ἔχομε τήν ἁγιωσύνη καί τήν σοφία τους»[1]. 

Αὐτά διδάσκει λοιπόν ὁ Ἅγιος Γεννάδιος Σχολάριος• αὐτά «ἄς ἔχουσι πάντοτε ὑπ’ ὄψει οἱ διευθύνοντες τά τῆς Ἐκκλησίας», ἐάν καί ἐφ’ ὅσον φυσικά, ἀγαποῦν τήν Ἐκκλησία!

[1] Ἱεροῦ Γενναδίου Σχολαρίου, «ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ», Ο ΟΣΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, τ.21/1996.










Δεν οικοδομείται με πνευματικές σχέσεις με αιρετικές κοινότητες το Σώμα Χριστού

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Είναι μεγάλη βλασφημία να πιστεύεται και να διακηρύσσεται, ότι το Σώμα Χριστού οικοδομείται με τις πνευματικές σχέσεις με αιρετικές κοινότητες μέλη του Π.Σ.Ε. Κι όμως σε αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, και αυτό παρεισέφρησε ως μη όφειλε. 

Αυτό διακηρύσσεται στην παράγραφο 8 της Δήλωσης του Τορόντο, η οποία ως μη όφειλε παρεισέφρησε και σε κείμενο της Σύνοδου της Κρήτης. Για τέτοιες αποφάσεις σεμνύνονται; Γιατί τόση ζέση για μια τέτοια απόφαση, από τους αμύντορες της Συνόδου της Κρήτης; 

Είναι αυτή η απόφαση σύμφωνη με τη διδασκαλία της Εκκλησίας μας; Ας βρεθεί έστω και ένας από αυτούς που υπεραμύνονται της Συνόδου της Κρήτης, να προβάλει θεολογική ερμηνεία για μια τέτοια στρέβλωση. Είναι επόμενη των Οικουμενικών Συνόδων μια τέτοια κακόδοξη στρέβλωση; Άπαγε της βλασφημίας.

Στην παράγραφο 8 της Δήλωσης του Τορόντο, αναφέρεται ότι ‘’οι εκκλησίες – μέλη εισέρχονται σε πνευματικές σχέσεις για να οικοδομηθεί το Σώμα του Χριστού και να ανακαινισθεί η ζωή των εκκλησιών’’*. Αυτή η προϋπόθεση αποτελεί βλασφημία.

Το Σώμα του Χριστού θα οικοδομηθεί από τις ‘’πνευματικές’’ σχέσεις με αιρετικές κοινότητες και ομάδες μέλη του Π.Σ.Ε., όπως για παράδειγμα με τις καλούμενες ‘’εκκλησίες’’ των Μεννονιτών σε Γερμανία και Ολλανδία, τις ποικίλες ‘’εκκλησίες’’ των Μεθοδιστών, τις λεγόμενες ‘’Αναμορφωμένες Χριστιανικές εκκλησίες’’ στη Σερβία, Μαυροβούνιο και Σλοβακία μελών του Π.Σ.Ε.;

Αυτό δεν αποτελεί ορθόδοξη θέση, ούτε και εκκλησιολογική προϋπόθεση. Καταγράφει απλούστατα τις μάταιες προσπάθειες συνύπαρξης στο συνονθύλευμα του λεγόμενου Π.Σ.Ε. 

Τέτοιες προϋποθέσεις σχετικοποιούν την εκκλησιαστική μας αυτοσυνειδησία ως Ορθοδόξων, ότι δηλαδή ‘’η Ορθόδοξος Εκκλησία, είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία’’. Πρόκειται για εκκλησιολογικές στρεβλώσεις και όχι ‘’εκκλησιολογικές’’ προϋποθέσεις.

Ιεράρχες οι οποίοι αντιλαμβάνοντο πριν τη Σύνοδο της Κρήτης τη στρέβλωση αυτή, όπως και άλλες στρεβλώσεις, προβάλλοντες μάλιστα και θεολογικές ενστάσεις… μετά από αυτήν, γι’ άλλους λόγους, διαφοροποίησαν τη στάση τους. Δεν είναι απορίας άξιο αυτό; Ας γραφεί ή μάλλον ας τολμηθεί ένα απολογητικό κείμενο για μια τέτοια στρέβλωση.

Αποτελεί μεγάλη βλασφημία να διακηρύσσεται, ότι το Σώμα Χριστού οικοδομείται με τις πνευματικές σχέσεις με αιρετικές κοινότητες μέλη του Π.Σ.Ε. 

‘’Δια της Εκκλησίας, και εν τη Εκκλησία, δια της οποίας και μόνον οι άνθρωποι φθάνουν εις τον τελικόν σκοπόν και το τελικόν νόημα της ανθρωπίνης υπάρξεως σε όλους τους κόσμους»** παρατηρεί μεταξύ άλλων ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ερμηνεύοντας τον λόγο του Αποστόλου Παύλου «Μέχρι καταντήσωμεν…εις μέτρον ηλικίας του πληρώματος του Χριστού» (Εφ. 4,13).


*«Η συμβολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας και θεολογίας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών» (Στυλιανού Χ. Τσομπανίδη).
**Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς «Άνθρωπος και Θεάνθρωπος – Μελετήματα Ορθοδόξου Θεολογίας».





Προσευχή αληθινή είναι...


Προσευχή αληθινή είναι η απερίσπαστη, ή χωρίς ρεμβασμό, που εκτελείται με προθυμία, με ψυχή που πονάει για τις αμαρτίες της και με νού προσηλωμένο. 
Η προσευχή περισσότερο πρέπει να αφορά πράγματα αγαθά και να μην εξαντλείται μόνο σε λεπτά και προσεγμένα λόγια. Η ταπεινοφροσύνη γίνεται παντού όχημα της προσευχής και αυτή είναι απόδειξη ταπείνωσης, γιατί γνωρίζοντας την ασθένειά μας ζητάμε τη βοήθεια του Θεού.

Άγιος Νεκτάριος Αιγίνης
(Περί Επιμελείας Ψυχής Γ' Εκδ. ομιλία Α’ περί προσευχής σελ. 110)