.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Καθηγητής Δρ Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἐκκλησιαστικά μαντρόσκυλα τοῦ φωταδιστικοῦ φασισμοῦ σέ νέα ἐπεισόδια...


Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας

Ἔφτιαξαν πρῶτα τό Παρατηρητήριο κατά τοῦ Θρησκευτικοῦ Φονταμενταλισμοῦ οἱ ρασοφόροι Δημητρᾶδες τοῦ κατά τά ἄλλα «ἀγάπη μόνο» φωταδιστικοῦ δεσποταριοῦ μέ ἰσόβιο πρόεδρο τόν μητροπολίτη τῆς Ἀλεξανδρούπολης (πού τόν βλέπετε ἐδῶ σέ κάποιες ἐνδεικτικές εἰκόνες…πεφωτισμένης καί γνήσιας ὀρθόδοξης ποιμαντορίας), τώρα διοργανώνουν καί διήμερο διεθνές συνέδριο στήν πνευματικά καθημαγμένη θρακική πόλη μέ τήν συμμετοχή τοῦ ἀνφάν γκατέ τῆς ψευτοθεολογίζουσας μεταπατερικῆς θολούρας (μέ τήν ἐν Θεσσαλονίκῃ Θεολογική σχολή τῶν μαύρων σκοταδιῶν νά ἔχει φυσικά τήν τιμητική της). 



Γιατἰ; Μᾶλλον γιά νά πείσουν τα χάπατα πού ἀκόμη τούς κάνουνε ὑπακοή καί τούς φιλᾶνε τά χέρια περί τοῦ πόσο κακό καί ἀντορθόδοξο πρᾶγμα εἶναι ὁ σκοταδισμός μέσα στήν Ἐκκλησία. Μιλᾶμε γιά τούς ἀνθρώπους πού θά καθαιροῦσαν ἐν μιᾷ νυκτί καί ἐν πλήρει συνειδότι ὡς φανατικούς καί σκοταδιστές τούς περισσότερους Ἁγίους καί τούς μεγάλους ἐκκλησιαστικούς μας Πατέρες, γιά νά βγάλουν ὡς πρότυπα ἀγάπης, προοδευτικότητας καί ἀνεκτικότητας τούς Ἀρχοντώνηδες, τούς Λιάπηδες, τούς Γεωργακόπουλους, τούς Θερμούς καί ἅπαν τό λοιπό συναπάντημα. 
13 καί 14 Ἰουνίου λοιπόν. Καί μή διανοηθεῖτε νά τό χάσετε, ἔ; Θά εἶστε πραγματικά ἀσυγχώρητοι, καθότι τέτοια συσσωρευμένη θεολογική σοφία καί τέτοιο μαζικό ἀπόσταγμα ἀγάπης πού θά τό ξαναβρεῖτε!

Καί ἐπί τέλους καιρός ἐπίσης νά σταματήσετε καί μερικοί-μερικοί θρασύτατοι νά γράφετε κατά τῶν δεσποταραίων της νεοεποχίλας. Ἄντε, γιατί θά ἔρθει ὁ κυρ-Ἄνθιμος μέ τόν Σταμούλη καί θά σᾶς κάνουνε ντά!

«Πᾶνος» 




Γέροντα… έχω Άγχος για τον μεγάλο Πόλεμο… π. Ιουστίνος Πίρβου

 

Πατερικοί Λόγοι

«Θα έρθει μία εποχή,

κατά την οποία μόνο όσοι βιώνουν τη Χάρη του Θεού θα μπορούν να διακρίνουν το καλό από το κακό. Ο άνθρωπος δεν θα είναι ικανός να επιλέξει ανάμεσα στο καλό και στο κακό μόνο με το νού του. Θα υπάρχουν φοβερές πλάνες. Και μόνον η Χάρις του Θεού είναι ικανή να μας λυτρώσει απ’ αυτές. Γι’ αυτό προσευχηθήτε, γρηγορείτε και προσεύχεστε για να μην πέσετε στον πειρασμό της πλάνης».

Πρέπει να επιμένουμε στην εσωτερική εργασία. Όταν δεν ζούμε αυτά πού λέμε στην προσευχή, αυτές οι προσευχές είναι μάταιες. Μέχρι τώρα μπορούσαμε να ξεπερνάμε τις καθημερινές μας δυσκολίες κάνοντας κάποια επιφανειακά θρησκευτικά καθήκοντα, αλλά αυτό δεν θα είναι αρκετό για τούς καιρούς πού έρχονται. Αν δεν έχουμε συντετριμμένη καρδιά, δεν θα μπορούμε να αντέξουμε στα ψυχολογικά βασανιστήρια… 

Οι νέοι θα τον βρουν το Θεό και θα βρουν και αυτούς που έζησαν εν πνεύματι και αληθεία αν ψάξουν, αν θελήσουν οπωσδήποτε να ζήσουν και αυτοί εν Αληθεία, μια ζωή με αξίες, καθαρή και άξια να πάει στην αιωνιότητα. Ο λόγος που πρέπει ν’ ακούγεται στο εσωτερικό της εκκλησίας είναι: πίσω στη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων και των Αγίων που εδόξασε ο Θεός με αγία λείψανα. Αυτοί είναι τα πρότυπα της Ορθόδοξης Εκκλησίας»

Του οσίου πατρός Ιουστίνου Πίρβου( ☨)

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

Η θέση της Εκκλησίας για την ηλεκτρονική ταυτότητα / κάρτα του πολίτη και την σχέση της με το σφράγισμα του Αντιχρίστου



Μιχαήλ Τσακιρίδης, Υπερπολύτεκνος

Tο θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων παλιότερα και το θέμα του προσωπικού αριθμού τον τελευταίο καιρό είναι θέματα για τα οποία έχουν ειπωθεί και έχουν γραφτεί αρκετές ομιλίες και αρκετά κείμενα εδώ και πολλά χρόνια.

Δεν θα ασχοληθούμε φυσικά με τις θέσεις των Ιεραρχών μας (εκτός ολίγων επαινετών εξαιρέσεων), οι οποίοι αναίρεσαν προηγούμενες αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου για αυτό το θέμα, αναγνωρίσανε τις αιρέσεις ως εκκλησίες στην ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, αναγνώρισαν ως αυτοκέφαλη εκκλησία τους αχειροτόνητους, αυτοχειροτόνητους, σχισματικούς Ουκρανούς. Επιπλέον, σε συνεργασία με τον σύγχρονο Καίσαρα, μας έκλεισαν τους ιερούς ναούς, απαγόρευσαν την θεία λατρεία, πέσανε στην αίρεση του μολυσμού των αγιαστικών μέσων της εκκλησίας μας, δίωξαν ιερείς που ήταν αντίθετοι με αυτά τα μέτρα και μας είπανε μέσω του Αρχιεπισκόπου «από εδώ το εμβόλιο και από εδώ ο τάφος».

Τώρα στις παρενέργειες και στις ξαφνικίτιδες αυτού του σκευάσματος σιωπούν.

Όπως σιώπησαν και συνεχίζουν να σιωπούν και στις ετήσιες παρελάσεις των σοδομιτών.

Όπως σιώπησαν και στο ξεπούλημα του ονόματος της Μακεδονίας μας.

Σε όλα τα σοβαρά πνευματικά θέματα, τα οποία εμφανίζονταν στο πέρασμα των αιώνων, η διαχρονική και επιβεβαιωμένη θέση της Εκκλησίας μας λαμβανόταν διά μέσου των Αγίων Γραφών, των Προφητών και των Αγίων της. Σε κάθε περίσταση υπήρχαν πάντοτε οι άνθρωποι του Θεού, οι οποίοι επιβεβαίωναν ή καθησύχαζαν τις ανησυχίες των πιστών.

Για το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και του προσωπικού αριθμού και εάν αυτό έχει σχέση με το σφράγισμα του αντιχρίστου, όπως μας αναφέρει ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος πριν από 1950 χρόνια περίπου, μας μίλησαν οι παλαιότεροι Άγιοι, οι σύγχρονοι Άγιοι και οι σύγχρονοι άνθρωποι του θεού, οι οποίοι διάγουν οσιακό βίο.

Ποιο συγκεκριμένα:

1) Ο Άγιος Αρέθας Επίσκοπος Καισαρείας και διάδοχος του Μεγάλου Βασιλείου είχε πει ότι το χάραγμα αρχικά θα δοθεί με τη μορφή πλακιδίου (κάρτας) καθημερινής χρήσης.

2) Ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος στο λόγο του περί εμφάνισης του αντιχρίστου μας τονίζει ότι οι άνθρωποι θα «βαστάζωσιν το σημάδι του πριν έρθει να απαιτήσει τα σύμπαντα.»

3) Ο Άγιος Παΐσιος είχε γράψει ιδιοχείρως πριν 35 χρόνια περίπου τα «Σημεία των καιρών» που κυκλοφορεί σε εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα και αναφερόμενος στις ηλεκτρονικές ταυτότητες είχε πει για τη νέα ταυτότητα: «να μην την πάρετε γιατί θα είναι εισαγωγή του σφραγίσματος». Επίσης, σύμφωνα με μαρτυρία του πατέρα Γρηγορίου, πνευματικού του ησυχαστηρίου του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου στη Μεταμόρφωση της Χαλκιδικής, ο οποίος είχε πει για τον Άγιο Παΐσιο ότι είπε τα εξής διαφωτιστικά: «θα σας δίνουν κάρτες για να σας συνηθίσουν με αυτές, όταν όμως κάποτε τα συγκεντρώσουν όλα σε μία κάρτα, αυτή να μην την πάρετε γιατί αυτή θα έχει σχέση με το σφράγισμα».

4) Ο πατήρ Αθανάσιος Μυτιληναίος είχε πει κάτι ανάλογο : «Όταν μας στείλουν μία έξυπνη κάρτα που θα αντικαταστήσει όλες τις προηγούμενες δεν θα την παραλάβουμε. Για αυτήν αξίζει στα βουνά να φύγουμε, εάν χρειαστεί, γιατί θα το κάνουμε για την αγάπη του Θεού και θα έχουμε πάνω μας τη Χάρη του. Αυτή την κάρτα δεν θα την πάρουμε, γιατί όποιος την πάρει δεν θα γλιτώσει το σφράγισμα που ακολουθεί».

5) Ο Αγιασμένος γέροντας πατήρ Αμβρόσιος Λάζαρης (2006+) είχε πει ότι: « υπακοή θα κάνουμε μόνο στους επισκόπους που δεν θα πάρουν τη ταυτότητα.»

6) Ο μακαριστός γέροντας Παναγιώτης «ο ασκητής των Αγράφων» είχε πει ότι είναι εντολή του Χριστού οι χριστιανοί να μην πάρουν τις νέες ταυτότητες. Θα έρθει η στιγμή που πολύ ραβδούχοι (Αρχιερείς) θα προπαγανδίζουν τις νέες ταυτότητες και θα λειτουργούν ως τυφλά όργανα του διαβόλου.

7) Η μακαριστή γερόντισσα Λαμπρινή Βέτσιου (2002+) είχε πει: «θα σας αναγκάσουν να πάρετε μία κάρτα- ταυτότητα. Θα κάνετε όλες τις συναλλαγές σας με αυτήν. Να μην την πάρετε είναι το αντιχρίστου. Όποιος την πάρει αμέσως ξεβαπτίζεται».

8) ο Μακαριστός Αγιασμένος γέροντας πατήρ Σάββας Αχιλλέως έλεγε «προσέχετε να μην πάρετε τη νέα ταυτότητα.»

9) Ο Μακαριστός πατήρ Νικολάι Ραγκοζίν ο Ρώσος (1981+) είχε πει » θα σας δώσουνε εβραϊκές ταυτότητες με το 666, είναι καλύτερα να πεθάνεις από πείνα παρά να τις αποδεχτείς».

10) Ο Μακαριστός γέροντας Ιουστίνος Πίρβου ο Ρουμάνος (2013+) είχε πει «ότι πίσω από αυτό το σύστημα που καταγράφει τους ανθρώπους κρύβεται μία ολόκληρη δικτακτορία, ένα δαιμονικό σχέδιο».

11) Ο Άγιος Πορφύριος είχε πει για την ηλεκτρονική κάρτα και τον προσωπικό αριθμό το 1982 ότι «θα έρθει μία εποχή που θα σας δώσουν μία κάρτα και μετά θα ακούτε στη τηλεόραση κλέψανε την κάρτα του Γεράσιμου, πήγανε στην τράπεζα και του σηκώσανε όλα τα λεφτά. Όλα αυτά που θα λένε θα είναι ψέματα. Μετά θα σας πούνε για να μη σας κλέψουν την κάρτα σας να βάλετε το προσωπικό σας αριθμό και τα στοιχεία σας επάνω σας, δηλαδή να σφραγιστείτε. Αυτά είναι τα σχεδιά τους.

12) Ο Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης είχε πή για τον προσωπικό αριθμό «θα έρθει η ώρα αυτή που θα σβήσουν τα ονόματα και θα είναι με νούμερα οι άνθρωποι».

13) Για όποιους δυσκολεύονται, μας δίνει την απάντηση ο πατέρας Ιωάννης Καλαΐδης, ο οποίος είχε πει σε οικογενειακό τραπέζι, σύμφωνα με μαρτυρία της κόρης του, το 2008 ή 2009: «παιδιά μου εγώ φεύγω αλλά είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, γιατί ο καλός Θεός άκουσε τις προσευχές πολλών και να ξέρετε ότι όταν έρθει εκείνη η ώρα να δώσουν την ταυτότητα -μη βιαστείτε να την πάρετε, θα επέμβει ο Θεός- θα γίνουν τα γεγονότα της Πόλης και μαζί με την Ελλάδα, που για αυτήν θα γίνει αυτή η χάρη από το Θεό, θα σωθούν και άλλοι λαοί που ήταν έτοιμοι να πάρουν αυτή την καινούργια ταυτότητα και να χαθούνε εκατομμύρια αθώες ψυχές’’ .

14) Η απόφαση της Ιεράς Συνόδου 2641 9/12/98 ήταν ξεκάθαρη: «Η Συνθήκη Schengen συνδέεται άμεσα και με την έκδοση των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και την χρήση σ΄ αυτές του αριθμού 666 … θεωρούσα ότι παραβιάζεται η θρησκευτική συνείδηση των ορθοδόξων πιστών, συνιστά στους πιστούς να μη δεχθούν τις νέες ταυτότητες»

Καταθέτω κάποιες αποφάσεις της ιεράς κοινότητος Αγίου Όρους :

15) Η Άνακοίνωση Ίεράς Κοινότητος Άγίου Όρους (05/18.03.1993) καλεί τόν Έλληνικό λαό νά άντισταθεί στίς νέες Ήλεκτρονικές Ταυτότητες – Ήλεκτρονικό φακέλλωμα προετοιμάζει τό έδαφος γία τό μισητό καί άντίχριστο σφράγισμα τού 666.

16) Ανακοινωθέν ΕΔΙΣ (΄Εκτακτης Διπλής Ίεράς Σύναξης) Άγιου Όρους (20.05/02.06.1997). Μία ενδεχομένη προσπάθεια εφαρμογής της Συμβάσεως του Σένγκεν στη χώρα μας, και μάλιστα με το αναγκαίο επακόλουθό της, την έκδοση ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και τη χρήση του Ενιαίου Κωδικού Αριθμού Μητρώου (Ε.Κ.Α.Μ.), θα έχη ως φυσική συνέπεια να εύρη η Πολιτεία όλους ανεξαιρέτως τους Αγιορείτες αντιμέτωπους ως «αντιρρησίες συνειδήσεως

17) Ανακοινωθέν ΕΔΙΣ (΄Εκτακτης Διπλής Ίεράς Σύναξης) Άγιου Όρους (21.08/03.09.1997). Διακηρύττουμε άλλη μια φορά ότι το θεμελιώδες καθήκον της ομολογίας της πίστεως, αλλά και η πίστις στα όσα ο Παράκλητος παρέδωσε ως προφητεία στην Χριστιανική Εκκλησία, μας υποχρεώνουν να αρνηθούμε να παραλάβουμε κάθε είδος ηλεκτρονικού δελτίου με ΕΚΑΜ, ως προσβάλλοντος την ελευθερία του προσώπου και την χριστιανική μας συνείδησι.

18) Ανακοίνωση Ιεράς Κοινότητος Αγίου Όρους κατά της Κάρτας του Πολίτη (22.04/05.05.2011). Η «Κάρτα του Πολίτη» ταυτοποιεί την προσωπικότητα του πολίτη και τον μετατρέπει σε ένα αριθμό του συστήματος της ηλεκτρονικής διακυβερνήσεως, καταργώντας ουσιαστικά τις προσωπικές του ελευθερίες. Eίναι ορατός ο κίνδυνος για τους Χριστιανούς να παραβιάζεται η ελευθερία της θρησκευτικής τους συνειδήσεως, στερώντας τους την δυνατότητα να ομολογούν ελεύθερα την πίστι τους και να κηρύσσουν το Ευαγγέλιο του Χριστού.

19) Ανακοίνωση Ιεράς Κοινότητος Αγίου Όρους κατά της Κάρτας του Πολίτη (3η/16η Μαρτίου 2015). Aπειλούμενος έλεγχος ευαισθήτων προσωπικων δεδομένων καί δυνατότητα παραβιάσεως καί προσβολης των ανθρωπίνων διακαιωμάτων καί ελευθεριών. Υποβαθμίζει την προσωπικότητα των πολιτων με την ταύτισίν των με ένα αριθμόν του συστήματος διακυβερνήσεως καί ουσιαστικως προσβάλλει την θεόσδοτον ελευθερίαν του ανθρωπίνου προσώπου.

Αυτές είναι συνοπτικά κάποιες μαρτυρίες ανθρώπων του Θεού, η επίσημη θέση της Εκκλησίας και η ξεκάθαρη θέση του Αγίου Όρους και είναι ίσως οι πιο ασφαλείς προσεγγίσεις για αυτό το θέμα, που μας βοηθάνε να καταλάβουμε την πνευματική διάσταση, η οποία έχει αντίκτυπο και στη αιωνιότητα. Όποιος φυσικά θέλει, μπορεί να τις ερευνήσει πιο αναλυτικά και να ψάξει και την επιστημονική προσέγγιση, που και εκεί βγαίνει το συμπέρασμα ότι πρόκειται για κατάλυση της ελευθερίας και ηλεκτρονική σκλαβιά σε όποιον δεχθεί να πάρει την ηλεκτρονική ταυτότητα με το προσωπικό αριθμό.



Έφτασε η ώρα για μαζικό ξεσηκωμό!

Χωρίς μετρητά δεν υπάρχει ελευθερία! Η ανάληψη χρημάτων από τα ΑΤΜ με κάρτα θα σταματήσει σε λίγο καιρό και τότε όλα τελειώνουν


Το τέλος των μετρητών και η αυγή της ψηφιακής σκλαβιάς

Η ανάληψη μετρητών από τα ΑΤΜ με κάρτα βαίνει προς εξαφάνιση, σηματοδοτώντας την αρχή ενός σκοτεινού κεφαλαίου για το τραπεζικό σύστημα. Οι ελληνικές τράπεζες, ακολουθώντας μια παγκόσμια ατζέντα, σχεδιάζουν να καταργήσουν σταδιακά τη δυνατότητα ανάληψης φυσικού χρήματος, παραδίδοντας τους πολίτες σε ένα καθεστώς απόλυτου ψηφιακού ελέγχου.

Η κατάργηση του χρήματος, η αρχή της υποταγής

Πίσω από την πρόφαση της «ψηφιοποίησης» και της «ασφάλειας», οι τράπεζες προωθούν την πλήρη εξάλειψη του φυσικού χρήματος, σπρώχνοντας την κοινωνία σε ένα μέλλον όπου κάθε συναλλαγή παρακολουθείται, καταγράφεται και ελέγχεται. Το ψηφιακό χρήμα –μέσω mobile banking, ψηφιακών πορτοφολιών και ανέπαφων πληρωμών– δεν είναι απλώς μια διευκόλυνση, αλλά ένα εργαλείο επιτήρησης, που δίνει στις τράπεζες και τις κυβερνήσεις τη δυνατότητα να γνωρίζουν κάθε σου κίνηση, κάθε σου αγορά, κάθε σου απόφαση.

Πώς θα μοιάζει η νέα πραγματικότητα;

Οι πολίτες, αποκομμένοι από το δικαίωμα στο φυσικό χρήμα, θα εξαναγκαστούν να υπακούσουν σε ένα πλήρως ψηφιακό σύστημα, όπου:Η ανάληψη χρημάτων θα γίνεται μόνο μέσω mobile apps, με κωδικούς ή βιομετρικά δεδομένα (Face ID, δακτυλικά αποτυπώματα), παραδίδοντας την ιδιωτικότητά σου σε εταιρείες και αλγορίθμους.
Ψηφιακά πορτοφόλια όπως Apple Pay και Google Wallet θα γίνουν ο μοναδικός τρόπος πληρωμής, δένοντάς σε στις τεχνολογικές πλατφόρμες των κολοσσών.
Κάθε συναλλαγή, από τον καφέ σου μέχρι το νοίκι σου, θα καταγράφεται, δημιουργώντας ένα ψηφιακό αποτύπωμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σε ελέγξει ή να σε τιμωρήσει.
Το υπόλοιπο του λογαριασμού σου και οι μεταφορές σου θα είναι διαθέσιμα μόνο μέσα από εφαρμογές, που μπορούν να απενεργοποιηθούν ή να περιοριστούν με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ψηφιακή σκλαβιά: Ο απόλυτος έλεγχος

Χωρίς μετρητά, δεν υπάρχει ελευθερία. Το φυσικό χρήμα σου δίνει ανωνυμία, αυτονομία, τη δυνατότητα να συναλλάσσεσαι χωρίς να σε παρακολουθούν. Με την κατάργησή του, παραδίδεσαι ολοκληρωτικά σε ένα σύστημα που μπορεί να «παγώσει» τον λογαριασμό σου, να περιορίσει τις συναλλαγές σου ή να σε αποκλείσει από την αγορά, αν δεν συμμορφώνεσαι. Η ψηφιακή ταυτότητα και τα βιομετρικά δεδομένα που θα απαιτούνται για κάθε κίνηση δεν είναι πρόοδος – είναι αλυσίδες.

Η σταδιακή εξαφάνιση των μετρητών δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη. Είναι ένα βήμα προς έναν κόσμο όπου η ιδιωτικότητα είναι ανύπαρκτη, η ελευθερία περιορίζεται και κάθε πτυχή της ζωής σου ελέγχεται από αόρατα χέρια πίσω από οθόνες. Καλωσήρθαμε στην εποχή της ψηφιακής σκλαβιάς.

Κήρυγμα Πατρός Σάββα Λαυριώτου στο Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος στο Λουτράκι!

 

Γερων Σαββας Λαυριωτης

ΟΜΙΛΙΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΓΕΡ. ΣΑΒΒΑ ΛΑΥΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ ΕΥΓΈΝΙΟ ΘΕΜΑ: ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ- ΕΚΚΛΗΣΙΑ-ΑΙΡΕΣΗ-ΣΧΙΣΜΑ

 

Γερων Σαββας Λαυριωτης

Νεοτερισμοί στις ακολουθίες. Τυχαίες συμπτώσεις;

Επισημαίνουμε ενδεικτικά:


«Εκεί δυστυχώς είδαμε ότι η ακολουθία δεν τελούνταν εντός του Ναού αλλά στον προαύλιο χώρο.
Είχε στηθεί ένα σκηνικό προς τα δυτικά και ο κόσμος είχε την εκκλησία πίσω από την πλάτη του, και προσεύχονταν κοιτάζοντας ακριβώς προς την Δύση.»

«Μας προκάλεσε τρομερή εντύπωση πως κανένας χριστιανός δεν αντέδρασε.
Οι της εκκλησίας έχουν καταντήσει τον λαό ακατήχητο μπουλούκι.»

«Ο κόσμος είδε και άκουσε τον διάλογο μα δεν πήρε θέση ούτε από την μία ούτε από την άλλη πλευρά.
Έχουμε μεγάλη ευθύνη και εμείς οι χριστιανοί που βλέπουμε αλλά δεν αντιδρούμε.»

«Έτσι κράτησαν την ορθοδοξία οι πρόγονοι μας.
Αν και αμόρφωτοι, αν και αγράμματοι, αν και σκλαβωμένοι την κράτησαν ανόθευτη ως κόρη οφθαλμού.»

«Έτσι όμως χάνεται η Ορθοδοξία, και η ψυχή μας μαζί.
Γιατί βλέπουμε και δεν αντιδράμε.
Παρακολουθούμε και σκύβουμε το κεφάλι.
Δεν ήταν ποτέ έτσι ο Έλληνας όμως. Δεν ήταν ποτέ έτσι ο Ορθόδοξος Χριστιανός.
Για αυτό έχουμε ευθύνη ενώπιον Θεού αλλά και ανθρώπων.»

Σχόλιο (ομάδος εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»):

Κουτοί ΔΕΝ είμαστε. 
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ όλοι αυτοί οι νεοτερισμοί

-υπαίθριες λατρείες εκτός του ναού, 

-γλυκανάλατα κηρύγματα γενικά και αόριστα περί «αγάπης» και ποτέ ελέγχου, αμαρτίας, Δίκαιου Κριτή, κόλασης κλπ, 

-αντικατάσταση του Σταυρού πίσω από την Αγία Τράπεζα από πολυθρόνα για τον δεσπότη, 

-επίμονη ρητορική για τον θεσμό των διακονισσών, κοριτσάκια αντί για αγόρια-παπαδάκια (τα πρωτοείδαμε σε ορθόδοξες εκκλησίες στο εξωτερικό αλλά και στην Αλεξανδρούπολη με τον γνωστό δεσπότη και άρχισαν τώρα κ στην Ελλάδα), γυναίκες στα ψαλτήρια αντί για άντρες, 

-κοσμικές χορωδίες και μουσικά όργανα με συναυλίες εντός των ναών,

-διάβασμα πχ Αποστολικής περικοπής ή του Ευαγγελίου στον αγιασμό στα σχολεία στη Δημοτική,

-συζήτηση για αντικατάσταση του άρτου στην Θεία Κοινωνία με καλαμποκίσιο αλεύρι (δήθεν για όσους έχουν θέμα με τη γλουτένη - βλέπετε πόσο προκαλεί ο διάβολος),

-βάπτιση με διαρκώς όλο κ λιγότερο νερό και 

-με την Θεία Λειτουργία του Αγ. Ιακώβου του Αδελφοθέου στην οποία ο ιερέας είναι στραμμένος προς την Δύση -όπως ακριβώς στους παπικούς, κάτι που ποτέ δεν αποτέλεσε παράδοση στην εκκλησία μας), 

να γίνονται ΤΥΧΑΙΑ.

Ακολουθεί ολόκληρο το άρθρο (που είδαμε εδώ

όπως και αντίστοιχο με τίτλο: 


Γράφει ο Βασίλειος Ξεσφίγγης 

Οι αιρετίζουσες αλλοιώσεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία αυξάνονται και πληθύνονται.
Φτάσαμε στο σημείο να θες να πας στην Εκκλησία να ακούσεις τον λόγο του Θεού, και αντί αυτού να σκανδαλίζεσαι.

Το αυτό έγινε χτες το απόγευμα 7/6/25 στην Ι.Μ. Παναγίας Φανερωμένης Αστακού Αιτωλοακαρνανίας.
Πήγαμε στον εσπερινό, σε έναν Άγιο τόπο στο Βαλτί Αστακού σε μια Μόνη που βρίσκεται σε σπηλιά στην Καλχίτσα.

Εκεί δυστυχώς είδαμε ότι η ακολουθία δεν τελούνταν εντός του Ναού αλλάστον προαύλιο χώρο.
Είχε στηθεί ένα σκηνικό προς τα δυτικά και ο κόσμος είχε την εκκλησία πίσω απο την πλάτη του, και προσεύχονταν κοιτάζοντας ακριβώς προς την Δύση.

Μας προκάλεσε τρομερή εντύπωση πως κανένας χριστιανός δεν αντέδρασε.
Οι της εκκλησίας έχουν καταντήσει τον λαό ακατήχητο μπουλούκι.

Εσκεμμένα το έχουν πετύχει αυτό ώστε ο κόσμος να μην αντιδράει σε ότι κάνουν.

Τρεις Αρχιμανδρίτες τέλεσαν την ακολουθία στην οποία προφανώς τα βρήκαν όλα σωστά αφού συμμετείχαν.
Που το είδαν αυτοί γραμμένο όμως ότι η ακολουθία ή και η λειτουργία μπορεί να τελείται δυτικά, και ο κόσμος να προσεύχεται προς την δύση και με πλάτη γυρισμένη στην εκκλησία;
Είμαστε μήπως Λατίνοι να προσευχόμαστε προς την Δύση;
Η ορθοδοξία έχει υποταχτεί στον Πάπα της Ρώμης και δεν το ξέρουμε;
Πολλά τα σημάδια...

Κατά τα άλλα τους φταίνε οι Αποτειχισμένοι.
Τα καμώματα τους που οδηγούν τον λαό προς την Αποτείχιση δεν τα βλέπουν;
Νιώθουν ότι ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας;

Περιμέναμε υπομονετικά να τελειώσει, και πήγαμε με κόσμιο τρόπο και ρωτήσαμε τον Αρχιμανδρίτη.
- Γιατί προς την Δύση μήπως είμαστε Λατίνοι;
Έδειξε να αιφνιδιάζεται.
Απάντησε.
- Ποιος; Προς την Ανατολή λειτουργήσαμε.
- Είσαστε προς την Δύση και το ποίμνιο προσεύχονταν προς την Δύση.
- Ναι μα εμείς οι ιερείς λειτουργούσαμε προς την ανατολή.
- Έχετε κάνει αλλοιώσεις στην Εκκλησία.
- Είστε άσχετοι.
- Και εσείς είστε Viral.

Ο πάτερ αιφνιδιάστηκε.
Καταρχήν εσπερινή ακολουθία έκαναν και δεν λειτούργησαν.
Ωστόσο δεν είναι συνηθισμένος σε αντιδράσεις, άλλωστε πρωτοστάτησε στην απομάκρυνση του Εσταυρωμένου από την θέση Του πίσω από την Αγία Τράπεζα, στην Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας και οι αντιδράσεις ήταν ελάχιστες.
Ακόμα και όταν ο Ναός της ενορίας του έπιασε φωτιά και κάηκε δεν φαίνεται να πήρε το μήνυμα.

Ο κόσμος είδε και άκουσε τον διάλογο μα δεν πήρε θέση ούτε από την μία ούτε από την άλλη πλευρά.

Έχουμε μεγάλη ευθύνη και εμείς οι χριστιανοί που βλέπουμε αλλά δεν αντιδρούμε.
Όταν φεύγαμε μερικοί ψιθύριζαν ότι δεν είχαν προσέξει ότι έγινε προς την Δύση.
Η τσιμεντένια ράμπα που υπάρχει όμως και ο χώρος όπως έχει διαμορφωθεί μαρτυράει ότι αυτό γίνεται χρόνια έτσι.
Χιλιάδες κόσμος έχει περάσει από εκεί και το έχει δει, γιατί όμως δεν αντιδρούν;

Χριστιανοί το ότι κάνει κάτι ένας ιερέας δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποδεχόμαστε κάθε τι μόνο και μόνο επειδή φοράει ένα ράσο.
Άνθρωπος είναι και αυτός και μπορεί να κάνει λάθος, και τότε εμείς πρέπει να του το υποδείξουμε.
Έτσι κράτησαν την ορθοδοξία οι πρόγονοι μας.
Αν και αμόρφωτοι, αν και αγράμματοι, αν και σκλαβωμένοι την κράτησαν ανόθευτη ως κόρη οφθαλμού.
Και τώρα εμείς, που έχουμε όλα τα αγαθά του Θεού, που ξέρουμε γράμματα να διαβάσουμε πως είναι το σωστό τυπικό και οι παραδόσεις της Ορθοδοξίας, αφήνουμε τον κάθε έναν να κάνει ότι του κατεβάσει η κούτρα.

Έτσι όμως χάνεται η Ορθοδοξία, και η ψυχή μας μαζί.
Γιατί βλέπουμε και δεν αντιδράμε.
Ακούμε και δεν φωνάζουμε.
Παρακολουθούμε και σκύβουμε το κεφάλι.

Δεν ήταν ποτέ έτσι ο Έλληνας όμως.
Δεν ήταν ποτέ έτσι ο Ορθόδοξος Χριστιανός.
Για αυτό έχουμε ευθύνη ενώπιον Θεού αλλά και ανθρώπων.»




Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»





Mας πουλάνε ''τρέλλα'' με την διακοπή κοινωνίας;


Διατί καμώνονται οἱ περὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Κύπρου, ὅτι ἀγνοοῦν τὴν ἀποτείχισιν καὶ τὴν θεωροῦν κᾴτι ἀπόβλητον ἐκ τῆς Ἐκκλησίας;

Ἡ Ῥωσσικὴ Ἐκκλησία δὲν ἔκανεν ἀποτείχισιν καὶ δὲν διέκοψε τὴν ἐκκλησιαστικὴν κοινωνίαν μὲ ὅσας Τοπικὰς Ἐκκλησίας μνημονεύουν τὸν Οὐκρανίας Ἐπιφάνιον, ἀντὶ τοῦ Ὀνουφρίου;

Αὐτὸ ποὺ φαίνεται εἰς τὴν φωτογραφίαν, μπορεῖ σήμερον νὰ τὸ κάνῃ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου; Ὄχι, βεβαίως! Διὰ ποῖον λόγον; Δὲν γνωρίζει;

Μία χαρὰ τὰ γνωρίζουν ὅλα, ἀλλὰ μᾶς κοροϊδεύουν!
Βασίζονται εἰς τὴν παχυλὴν ἄγνοιαν καὶ τὴν ἔλλειψιν στοιχειώδους κατηχήσεως ποὺ ἔχουν οἱ ἁπλοὶ πιστοί!

Ludmilla Simone
Τρελο-γιάννης


Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

ΡΟΜΦΑΙΑ


σ.σ. Γνωστές είναι επίσης οι τεταμένες σχέσεις μεταξύ του Πατριαρχείου Αντιοχείας και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων εξαιτίας της εκκλησιαστικής διαμάχης για την δικαιοδοσία στο Κατάρ. Μετά από πολλά χρόνια μη κοινωνίας μεταξύ τους, τον Οκτώβριο του 2023 το Πατριαρχείο Αντιοχείας αποκατέστησε την ευχαριστιακή κοινωνία με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.

Αλλά και πάλι τον Απρίλιο του 2024 το Πατριαρχείο Αντιοχείας διέκοψε την κοινωνία με τα Ιεροσόλυμα εξαιτίας της Επισκοπής στο Κατάρ και αποφάσισε να μην μνημονεύεται ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος στα δίπτυχα.

Γενικά από τότε οι σχέσεις μεταξύ των δύο Πατριαρχείων έχουνε τα πάνω τους και τα κάτω τους.

Τον Μάρτιο του 2025 οι σχέσεις είχανε αποκατασταθεί και ο Πατριάρχης Αντιοχείας Ιωάννης χοροστάτησε σε Ναό των Ιεροσολύμων στη Ντόχα του Κατάρ.




Τον περασμένο μήνα δημιουργήθηκε νέα όξυνση μεταξύ των δύο Πατριαρχείων με αφορμή τον διορισμό νέου Αρχιεπισκόπου Καττάρων από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Το Πατριαρχείο Αντιοχείας θεωρεί το έδαφος δικό του και την πράξη του Θεοφίλου Γ, εισπήδηση. Ευτυχώς δεν έχει ακουστεί κάτι για νέα διακοπή κοινωνίας. Και λέμε ευτυχώς, διότι όλα τούτα γίνονται για δικαιοδοσίες και όχι για θέματα πίστεως.

Την διακοπή μνημόνευσης οι ιεράρχες μας την γνωρίζουν. Όταν όμως αφορά εκείνους το πράγμα αλλάζει. Εκείνοι είναι σε όλα άμεμπτοι. Για την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης δεν έχουν να πουν τίποτα. Για τις συμφωνίες Μπαλαμάντ, Τορόντο κλπ με τους αιρετικούς που αρνούνται το Σύμβολο της Πίστεως δεν έχουν να πουν τίποτα. Για τους αχειροτόνητους σχισματικούς, διώκτες των Ορθοδόξων στην Ουκρανία δεν έχουν να πουν τίποτα. Για τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς δεν έχουν να πουν τίποτα. Για τις ομοφυλοφιλίες, εκτρώσεις, καύση νεκρών, εγκεφαλικό θάνατο δεν έχουν να πουν τίποτα. Για την εκκοσμίκευση της Εκκλησίας δεν έχουν να πουν τίποτα. Τίποτα, τίποτα... Μόνο σε εκείνους που θέλουν να ορθώσουν τείχος στην αίρεση σέρνουν τα εξ αμάξης.

ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

''Πάνω από χίλια χρόνια...

 ... πέρασαν από τότε που έγινε η Ζ' Οικουμενική Σύνοδος και δεν έχουν ξαναγίνει Οικουμενικές Σύνοδοι. Γιατί; Οι λόγοι είναι πολιτικοί. Δεν υπήρχε δυνατότητα να συγκληθούν. Αλλά να μην λυπόμαστε που δεν έγιναν άλλες και δεν γίνονται σήμερα οι Οικουμενικές Σύνοδοι. Αυτές οι επτά που έχουμε, τακτοποίησαν όλα τα ζητήματα και έλυσαν όλα τα προβλήματα που είχε η Εκκλησία με τις αιρέσεις και στερέωσαν την ορθόδοξη πίστη. Θα πείτε πως σήμερα έχουμε πολλές καινούριες αιρέσεις και σχίσματα. Ναι, έχετε δίκαιο. Αλλά πρέπει να ξέρουμε πως οι καινούριες αυτές αιρέσεις δεν λένε τίποτε καινούριο αλλά επαναλαμβάνουν αυτά που ήδη έχουν πει οι παλαιοί αιρετικοί...''

Άγιος Λουκάς ο Ιατρός
(Λόγοι και Ομιλίες τόμος Α' σελ, 91) Εκδόσεις "Ορθόδοξος Κυψέλη)"

Νεκτάριος Δαπέργολας: Πανσθενές καταφύγιο σέ καιρούς δαιμονικούς…



Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας

«Παράδοξα σήμερον εἶδον τὰ ἔθνη πάντα, ὅτε τὸ Πνεῦμα κατῆλθε τὸ Ἅγιον ἐν πυρίναις γλώσσαις». Ἔφτασε λοιπόν καί πάλι ἡ περίλαμπρη ἡμέρα τῶν γενεθλίων μας. Ἡ ἡμέρα πού ντυθήκαμε τό Φῶς καί πού ὅλη ἡ ἀνθρώπινη Ἱστορία μεταβλήθηκε σέ καινή κτίση.

Σήμερα γεννιέται ἡ Κιβωτός τῆς σωτηρίας μας. Ἡ Σύναξη καί ἡ Κοινωνία. Ἐκκλησία μαχόμενη καί θριαμβεύουσα. Ἐν ὀδύναις καί ἐν ὠδίναις. Ἐν μαρτυρίῳ καί ἐν δόξῃ. Φωτεινό καί ἀσφαλές καταφύγιο μέσα στόν ζόφο τῶν αἰώνων. Πανσθενές καί ἀνίκητο ἀπό τίς πύλες τοῦ Ἄδη. Παρά τούς τρομακτικούς κλυδωνισμούς καί τίς σκληρές δοκιμασίες. Παρά τόν ὀρυμαγδό τῶν διωγμῶν καί τίς μανιασμένες θύελλες τῶν αἱρέσεων.

Πανσθενές καταφύγιο ὅμως καί τώρα. Τώρα, πού σέ τέτοιο δυσώδη βόρβορο ἀκολασίας καί βλασφημίας βουλιάζουμε καί σέ τέτοιο δαιμονικό βοῦρκο πλάνης καί στρέβλωσης κινδυνεύουμε νά καταποντιστοῦμε. Τώρα πού τόσες δαιμονικές παγίδες ἁπλώνονται γύρω μας καί τόσοι ὁρκισμένοι ἐχθροί καί ἀντίχριστοι ὀλετῆρες ἀπειλοῦν νά μᾶς καταπιοῦν.

Ρῦσαι οὖν ἡμᾶς καί νῦν, Βασιλεῦ Οὐράνιε, ἀπό παντός κακοῦ. Ἀπό πάσης ἐπιβουλῆς πονηρευομένων, ἀπό πάσης ἁλώσεως διαβολικῆς, ἀπό πάσης πλάνης καί σκοτίας. «Ἐλθέ καί σκήνωσον ἐν ὑμῖν καί καθάρισον ἡμᾶς ἀπό πάσης κηλίδος». Σπεῦσον, ὅτι εἰσήλθοσαν ὕδατα καί καταιγίς περιεκύκλωσεν ἡμᾶς καί κατήλθομεν ἕως τά βάθη τῆς θαλάσσης.

Καί σῶσον, Ἀγαθέ, τάς ψυχάς ἡμῶν…

«Πᾶνος» 




"ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ" Π. Θεόδωρος Ζήσης

 

Ιερά Αποτείχιση

Γέρων Σάββας Λαυριώτης - Οι Τοξικοί Άνθρωποι Δεν Αλλάζουν

 

Κωνσταντίνος Παπαδογιάννης

«ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ»

(Ως ενεργοποίηση της λογικής της πανθρησκείας)

Οικουμενισμός και πανθρησκεία είναι πολύ γνωστές λέξεις (σήμερα), που χρησιμοποιούνται ευρύτατα στην καθημερινότητα∙ δηλώνουν δρόμους αρνήσεως του Ευαγγελίου και της Ορθοδοξίας∙ δρόμοι που αφαιρούν – αρνούνται τον ερμηνευτικό προσδιορισμό των λέξεων Ευαγγέλιο – Ορθοδοξία υπό των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων.
Πολλοί Πατριάρχες – Επίσκοποι (γενικά) με τη συμμετοχή τους στο «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών» και σε εκδηλώσεις πανθρησκείας και συμπροσευχών, όπως δείχνουν καθαρά οι εικόνες (video), μαρτυρούν με τη στάση τους ότι μεταξύ των «συμπροσευχομένων» υπάρχει κατοχή μιας συνεκτικής και ενιαίας αντίληψης γύρω από την «ενότητα» των θρησκειών, σ’ ένα κοινό ορίζοντα «θεϊκής αποκάλυψης» δια μέσου των θρησκειών, που θα έχει καταληκτική σύγκλιση μια θρησκεία, την «θρησκεία του Θεού».

Η θεώρηση του Κορανίου υπό του Πατριάρχου Βαρθολομαίου ως «δρόμου» του Θεού και η συμμετοχή (στο παρελθόν) γνωστών ιεραρχών (π.χ. Χριστόδουλος, Βαρθολομαίος, Αναστάσιος Γιαννουλάτος) στις Διαθρησκειακές συναντήσεις – συμπροσευχές, αποτελούν κινήσεις (συμβολισμούς) που επιδιώκουν να μεταδώσουν στον κόσμο την ρευστότητα του οικουμενισμού, μιας και ο όρος «οικουμενική ιεραποστολή» που χρησιμοποιούν λειτουργεί ως υποβολή!
Χαρακτηριστικά της «οικουμενικής ιεραποστολής» είναι η ένταξη ή, μάλλον, η επιλογή και απομόνωση εδαφίων της Γραφής, με εντελώς ιδιαίτερη σημασία, αναφορά και ρόλο στην Ορθόδοξη οικουμενικότητα – ιεραποστολή του Απ. Παύλου∙ τονίζει ο π. Θεόδωρος Ζήσης:
α) Δεν υπάρχουν πλέον άλλα φώτα, άλλες πίστες, άλλοι δρόμοι σωτηρίας. Ο Χριστός είναι η μοναδική οδός σωτηρίας. Ο ίδιος διακηρύσσει ότι «Εγώ ειμί το φως του κόσμου».
β) Στο αποστολικό και αγιοπατερικό έργο (της ιεραποστολής δηλ.) ουδέποτε υπήρξαν επιφυλάξεις και συμψηφισμοί, κοσμικές ευγένειες και εξισώσεις, συγκρητισμοί και αναμίξεις, υποχωρήσεις σε άρχοντες για λατρεία άλλων θεών ή αναγνώριση των άλλων θεών και των άλλων θρησκειών» (Βλέπε βιβλίο «Διαθρησκειακές συναντήσεις» – Σελ. 12-13).
Υπάρχουν πολλές ενεργοποιήσεις των οικουμενιστών επισκόπων, ως προς τη λογική του φαινομένου ή της επιφάνειας∙ υπάρχουν δηλ. ανεγέρσεις ναών, βαπτίσεις, κοινωνικά έργα, που συλλαμβάνονται από τον απλό κόσμο (σε απλοϊκή κριτική) ως ταυτότητα ορθοδοξίας, ως πράξεις του αληθινού και της καθολικής βεβαιότητας.
Καίριο όμως παραμένει το ερώτημα κατά πόσο υπάρχει στη βάση το ασφαλές και αδιάψευστο κριτήριο της αλήθειας της πίστεως, το πρωτεύον αυτό στοιχείο που ο οικουμενισμός το μετατρέπει σε δευτερεύον;
Ο Κύριος έμμεσα υπογράμμισε τις αρνητικές ενεργοποιήσεις: «Πλην ο Υιός του ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει την πίστιν επί της γης;» (Λουκ. 18, 8) (Ματθ. 23, 13).
Η αμφισημία πολλές φορές βρίσκεται στο κέντρο της σκέψης – φιλοσοφίας των οικουμενιστών όταν προσπαθούν να προσδώσουν σταθερές διαστάσεις στη «θεολογία» τους, σε φαντασιακή θέσμιση των θέσεών τους.
Βλέπουμε δηλ., στο στοχαστικό τους credo, να πιστεύουν:
α) στην «ολοκλήρωση» της εκκλησίας β) στην αναγνώριση των αιρέσεων ως εκκλησίες στο όνομα της «αγάπης», με θέσμιση νέας σημασιοδότησης της έννοιας «αίρεσις» και γ) στην ενεργοποίηση της λογικής του «ενός Θεού» στα όρια της πανθρησκείας.
Κακή εντύπωση μου προκαλεί η δήλωση του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστασίου Γιαννουλάτου στη «σύνοδο» της Κρήτης∙ είναι, άραγε, νέος ορισμός της φιλοσοφίας που διέπει την «αίρεση», ως αποβολή της έντασης (δήθεν) των αντιθέτων ορισμών στις συνειδήσεις των Οικουμενικών Συνόδων;
Στο βιβλίο του «Εγρήγορση – Χρέος των Ορθοδόξων», διαβάζουμε:
«Ορισμένοι έθεσαν το ερώτημα: στις μεγάλες Συνόδους αντιμετωπίστηκε συγκεκριμένη αίρεση. Ποια αίρεση πρόκειται να αντιμετωπισθεί από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο; Η απάντηση είναι απλή. Η μεγαλύτερη αίρεση, η μητέρα των αιρέσεων, ο εγωκεντρισμός. Προσωπικός, ομαδικός, φυλετικός, τοπικιστικός, εκκλησιαστικός κ.λπ. που δηλητηριάζει τις ανθρώπινες σχέσεις και κάθε μορφή αρμονικής και δημιουργικής συνυπάρξεως» (Σελ. 245 – 46).
1ο Σχόλιο. Η εμπειρία της Ιστορίας μας δείχνει ότι ο Παπισμός είναι μια πορεία διαρκούς δόμησης εγωκεντρισμού∙ έγερσης της συγκεκριμένης «μοναδικής» σκέψης του αλάθητου. Εγείρεται το ερώτημα: Γιατί αυτή η «σύνοδος» έδωσε εκκλησιολογική επένδυση αληθείας στην «επηρμένη οφρύ» στην αίρεση του Παπισμού, της οποίας η προσθετική αναφορικότητά της έχει θεμέλιο (αλάθητο, πρωτείο, φιλιόκβε κλπ) τον εγωκεντρισμό του Πάπα; (τέλος σχολίου)
Η ορθόδοξη οικουμενική ιεραποστολή αφορά τη μετάδοση της Εκκλησιαστικής παράδοσης και των βιωμάτων της σ’ όλη την οικουμένη. Ο Απ. Παύλος καλούσε τον κόσμο της οικουμένης να εισέλθει (αποκλειστικά) στη Μία Εκκλησία∙ δεκτοί Εθνικοί, Εβραίοι, ελεύθεροι, δούλοι, άνδρες και γυναίκες στη Μία πίστη του Χριστού, στο ένα Βάπτισμα. Σήμερα ο οικουμενισμός μιμείται τον Παγανισμό, ο οποίος ήταν (και είναι) ανοιχτός σε όλους, μα όχι αποκλειστικά∙ κάθε ένας είχε την ελευθερία «λατρείας» ενός θεού, χωρίς να αποκλείεται η διαφορετικότητα των θεών!
Έχει (ο οικουμενισμός) ανοίξει τις πόρτες και έχει δεχτεί συμμετοχή χριστιανικών αιρέσεων των οποίων οι δράσεις – διαδράσεις αποκτούν θεσμική εκκλησιαστική υπόσταση και ερμηνεύονται (μόνο) επάνω στην αντίληψη της «Βαπτισματικής Θεολογίας», σύμφωνα με τον αιρετικό επίσκοπο Ι. Ζηζιούλα.
Είναι ο Ι. Ζηζιούλας ο κυριότερος εκπρόσωπος της «Βαπτισματικής θεολογίας», που υποστηρίζει ότι τα όρια της εκκλησίας είναι το Τριαδικό βάπτισμα∙ έτσι εισήχθη από τον οικουμενισμό σε επίπεδο διεθνές η διανεμητική εκκλησιολογία, που αναγνωρίζει τις αιρέσεις (παπισμός, προτεσταντισμός κλπ) ως «Εκκλησίες» με μυστήρια και χάρι.
Οι αιρετικοί από μόνοι τους εγκατέλειψαν την Εκκλησία. Όσο δεν μετανοούν παραμένουν εκτός Εκκλησίας!

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ




ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ Π.Α


Επειδή πολλοί φίλοι ρωτούν συνεχώς τα ίδια και οι απαντήσεις ακόμα είναι ασαφείς θα διευκρινίσουμε ορισμένα θέματα προς αποφυγήν παρεξηγήσεων 


Ι.Μέχρι 2/9/25 που ισχύει η προθεσμία για την εθελοντική λήψη του ΠΑ όσων έχουν λάβει τις ψηφιακές ταυτότητες δεν θα υπάρξει καμία αποστολή εγγράφου με την υποχρεωτική συμπλήρωση των τριών ψηφίων από το Υπουργείο.


ΙΙ.Αυτή η αποστολή θα αρχίσει από 3/9/25 μέχρι και 2/5/26 σύμφωνα με το Αρ 40 ΠΔ.και θα αφορά πρώτα αυτούς που δεν ζήτησαν να πάρουν τον ΠΑ αλλά έχουν ψηφιακή ταυτότητα 


ΙΙΙ Επομένως δεν υπάρχει από τώρα κανένας λόγος ανησυχίας για το πότε και πώς θα σταλεί υποχρεωτικά ο ΠΑ για να αρνηθούμε την παραλαβή του.


ΙV.Πρώτη και βασική ενέργεια μας είναι να πείσουμε όσους περισσότερους φίλους του διαδικτύου αλλά του περίγυρου μας και ιδιαίτερα νέους και ηλικιωμένους να μη πάρουν την ψηφιακή ταυτότητα γιατί χωρίς αυτήν δεν λειτουργεί ο ΠΑ.Απο 4/7/25 ανακοινώθηκε ότι όσοι ζητήσουν την ψηφιακή ταυτότητα αυτόματα θα ενσωματώνεται στην πίσω πλευρά της ο ΠΑ.Αντίθετα όσοι μέχρι τότε πήραν την ψηφιακή ταυτότητα χωρίς τον ΠΑ θα ενσωματωθεί αυτός ηλεκτρονικά.


V.Αν μέχρι τις 2/9/25 έχουν λάβει τον ΠΑ λιγότεροι από το 50% αυτό θα είναι μια μεγάλη νίκη γιατί δεν θα μπορεί να λειτουργήσει το σύστημα.Γι αυτό όλη η προσοχή μας με διαδηλώσεις συγκεντρώσεις και ομιλίες πρέπει να στρέφεται στην αποτροπή όσων δεν ενημερώθηκαν για να μη λάβουν την ψηφιακή ταυτότητα και τον ΠΑ.


VI.Ολες οι ταυτότητες μας παλαιές και νέες με λατινικούς χαρακτήρες ισχύουν μέχρι την 25/9/2027 Αλλά προσοχή γιατί οι κρατικές και ιδιωτικές υπηρεσίες που ελέγχονται από την κυβέρνηση όπως η αστυνομία τα ΚΕΠ οι τράπεζες κ.λ.π πήραν εντολή να παρεμβάλουν εμπόδια σε κάθε αίτημα όταν η ταυτότητα του προσώπου είναι πάνω από 15τια η δεν έχει λατινικούς χαρακτήρες Θα πρέπει όλοι να αντιστεκόμαστε δε αυτήν την παρανομία και κυρίως όσοι θέλουν να βγάλουν διαβατήρια με παλαιά ταυτότητα και η αστυνομία δεν την δέχεται με διάφορα προσχήματα όπως διαφορετικές ονομασίες τοπωνυμιών ή ονομάτων και άλλα να δηλώνετε ότι θα ζητήσετε με αίτηση σας που θα λάβει αριθμό πρωτοκόλλου να σας απαντήσουν εγγράφως για τους λόγους της απόρριψης και μετά θα ακολουθεί είτε μήνυση για παράβαση καθήκοντος είτε διοικητική προσφυγή Γιατί κάποτε αυτή η αυθαιρεσία φασιστικού τύπου πρέπει να σταματήσει όταν στην ΕΕ κάθε έγγραφο εκτός ταυτότητας το θεωρούν ως ισχυρό αποδεικτικό μέσο απόδειξης της ταυτότητας του προσώπου Για τον λόγο αυτό ενώ τα ΚΕΠ έχουν υποχρέωση να εκδίδουν πιστοποιητικά ταυτοπροσωπείας για να διευκολύνουν και την αστυνομία όταν έχει χαθεί η ταυτότητα πήραν εντολή και αρνούνται.


VII Και τέλος χρειάζεται να επιδείξουμε ψυχραιμία και υπομονή γιατί η κυβέρνηση των μαφιόζικων μεθόδων θα κάνει τα πάντα για να παραπλανήσει όσους περισσότερους με την εξαπάτηση τους ότι δήθεν όλα γίνονται για το καλό μας Και να μη ξεχνάμε ότι μετά τον ΠΑ έρχεται η νέα πανδημία για να μας ελέγξουν με νέα σκευάσματα που θα προωθεί ο διεφθαρμένος νεοταξικός ΠΟΥ που θα ελέγχει τα υγειονομικά δεδομένα κάθε χώρας μέλους του.


VIII Για την επικαιροποίηση των στοιχείων μας που ξαφνικά ξύπνησαν οι τράπεζες και τα ζητούν έχω να πω ότι είναι προαιρετική και δεν σας υποχρεώνει κανένας νόμος αφού ξέρουμε ότι και αυτή εντάσσεται στην εξυπηρέτηση της κυβέρνησης ώστε από 3/9/25 να έχει όλα τα ακριβή στοιχεία μας για την αποστολή του ΠΑ.Γι αυτό μη ακούτε τις απειλές ότι δήθεν θα κλείσουν λογαριασμούς και αν θελήσετε θα πάτε επί τόπου και θα δείτε τι θα υπογράψετε και ποτέ ηλεκτρονικά γιατί θα υπάρχουν ψιλά γράμματα που μπορεί να μη γνωρίζετε.Και βεβαίως θα δώσετε εντολή στον λογιστή σας αν θέλει να σας εξυπηρετήσει ηλεκτρονικά να μη δηλώσει έστω και από.λάθος αποδοχή του ΠΑ.


ΙX.Και τέλος οι τράπεζες που είναι οικονομικοί δολοφόνοι μας με την ληστεία των ακινήτων με τους πλειστηριασμούς πρέπει να μη έχουν ρευστό και εμείς να τους αφαιρούμε την δυνατότητα να μας εκβιάζουν με το ψηφιακό χρήμα που θα θεσπισθεί από τον 10/25 και θα αδυνατούμε να παίρνουμε μετρητά οπότε θέλουμε Για αυτό είπαμε αποσύρετε τα χρήματα σας εγκαίρως
πριν δεσμευθούν με τον ένα η άλλο τρόπο λόγω ψηφιακού ευρώ η υποχρέωσης προσκόμισης του ΠΑ.


Καλή δύναμη στον αγώνα και υπομονή γιατί τώρα τουλάχιστον ξέρουμε τα βρώμικα σχέδια τους και πώς θα τα αντιμετωπίσουμε.Για την άσκηση αίτησης ακύρωσης ομαδικής η ατομικής θα επανέλθουμε αφού δεν είναι στα επείγοντα. 

Από τον δικηγόρο Σωτήρη Γκεκόπουλο