.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Αποτείχιση ο Άνθρωπος και Σύνοδο ο Θεός. Συνεργασία Θεού και Ανθρώπου.Θεία Χάρη

 

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΖΩΗ

+Μητροπολίτης Φλωρινης Αὐγουστῖνος:

 «Θὰ ὑπακοῦς μὲ τυφλή ὑπακοὴ στὸν ἐπίσκοπό σου -«Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν…» 
 (Ἐβρ. 13, 17)-, ἐὰν κ᾽ ἐκεῖνος ὑπακούη στὸ Χριστό, ἐὰν ἔχη τὸ Εὐαγγέλιο στὸ κεφάλι του. Ἀλλ᾽ἐὰν τὸ βάλη κατω ἀπὸ τὰ πόδια του, τότε ἄλτ! Δὲν θὰ ἐπιτρέψης ποτὲ νὰ κάνη τὸ Εὐαγγέλιο καὶ τὸ Πηδάλιο πατητήρια…»

«…Δεν μᾶς ὑποχρεώνει οὔτε τὸ Εὐαγγέλιο οὔτε οἱ ἱεροὶ κανόνες οὔτε ἡ ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας νὰ ὑπακοῦμε τους κακούς ἐπισκόπους, ποὺ ἀποτελοῦν ἀνατροπὴ τοῦ Εὐαγγελικοῦ κηρύγματος…»

Φανάρι: Ένοχη σιωπή στη σκιά των μαφιόζων


Ο Βαρθολομαίος οφείλει να δώσει εξηγήσεις για όσα έχουν δει τις τελευταίες μέρες το φως της δημοσιότητας με το «ιερό σκάνδαλο» στην Κρήτη

Δύο αρχιμαφιόζοι, με εμφανιζόμενες «μπροστινές» επιχειρήσεις ένα μπιτσόμπαρο κι ένα ξενοδοχείο στην Κρήτη, εμφανίζονται σε συνομιλίες να ασκούν πιέσεις για την εκλογή δικού τους Αρχιεπισκόπου στα Χανιά. Ο ίδιος αρχιμανδρίτης-μαριονέτα των μαφιόζων ήταν και ο εκλεκτός του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, που απειλούσε ακόμα και με καθαιρέσεις για να τον επιβάλει.

Από τον Βασίλη Γαλουπη

Ο Βαρθολομαίος, όπως κι όλοι όσοι κατείχαν ή κυνήγησαν κάποτε το δικό του αξίωμα, γνώριζε πως δεν γίνεσαι Πατριάρχης αν επιθυμείς να λογοδοτείς μόνο στον Θεό. Αν αυτό επιθυμούσε, θα γινόταν ασκητής. Διεκδίκησε, όμως, τον ρόλο του Πατριάρχη, που σημαίνει ότι λογοδοτεί και στους ανθρώπους! Και οι άνθρωποι, πλάσματα ατελή και κυνικά, απαιτούν εξηγήσεις από τον Πατριάρχη και για πράγματα πεζά.

Οπως:

1. Οι απατεωνιές με την εκκλησιαστική περιουσία.

2. Ο βαθμός διαπλοκής με τον πρωθυπουργό.

3. Οι εκβιασμοί για να μην τοποθετηθεί δεσπότης ο επιθυμητός από την Εκκλησία της Κρήτης, αλλά ο επιθυμητός από απατεώνες, κλέφτες, καταπατητές και ναρκεμπόρους.

Με δυο λόγια, καλείται να μας εξηγήσει ο Βαρθολομαίος πώς γίνεται να προωθεί άνθρωπο της μαφίας, χωρίς να είναι ο ίδιος άνθρωπος της μαφίας, αλλά του… Θεού!

Πώς είναι δυνατόν η κολόνα της Ορθοδοξίας, ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης, να έχει χάσει τελείως τον έλεγχο και να μην μπορεί να ελέγξει τα του οίκου του; Φτάνοντας στην κατάντια να προωθεί, διά επιλογών του, τα πιο άνομα συμφέροντα; Παραμένει αδιανόητο ο Βαρθολομαίος να μη ζητά ακόμα και τώρα μια «συγγνώμη» επειδή «έσπρωχνε» έναν αρχιμανδρίτη μπλεγμένο στη μαφία. Και ύστερα απ’ όλες αυτές τις συνταρακτικές αποκαλύψεις είναι υποχρεωμένος να σκεφτεί την απόσυρση. Να αποτραβηχτεί. Για να μη σέρνει άλλο το Οικουμενικό Πατριαρχείο σε έναν τέτοιον μολυσμένο δρόμο…

Και, επιτέλους, ας απαντήσει στα ερωτήματα που ο ίδιος έχει προκαλέσει:

Α. Γιατί προέβη σε τέτοια επίδειξη δύναμης, μέχρι και σε επιβολή ειδικής «διάταξης» από το σχετικό υπουργείο, για να μπλοκάρει την τοποθέτηση του Αμφιλοχίου, που θα συνέχιζε την προσπάθεια για τη διεκδίκηση της -καταπατημένης και κλεμμένης με πλαστά χαρτιά- εκκλησιαστικής περιουσίας;

Β. Γιατί δεν απαίτησε να ακυρωθεί η καταπάτηση της έκτασης-φιλέτο που παρανόμως πωλήθηκε σε Ισραηλινούς επιχειρηματίες για ξενοδοχείο; Ποιες κινήσεις σκοπεύει -αν σκοπεύει- να κάνει για να το πετύχει;

Ενας Πατριάρχης δεν είναι -ή, τέλος πάντων, δεν πρέπει να είναι- CEO και μάνατζερ συμφερόντων. Δεν είναι ένας κυνικός νταραβεριτζής πολιτικών ή διαφόρων μαφιόζων, ηθελημένα ή άθελά του. Στην υπόθεση που «τρέχει» τις τελευταίες ώρες αποκαλύπτεται μια εικόνα σήψης. Ο ίδιος αρχιμανδρίτης περιγράφεται ως δράστης σε υπόθεση εκβιασμού και ξυλοδαρμού κληρικού, μια υπόθεση που κατά πληροφορίες θα απέφερε στον ίδιο και στους συνεργούς του όφελος 200.000 ευρώ. Εξάλλου, τα δύο αδέλφια ξενοδόχοι και φερόμενοι ως μέλη της ηγετικής ομάδας του κυκλώματος είχαν και επεδίωκαν να διατηρήσουν στενές σχέσεις με τοπικούς κληρικούς. Υπάρχουν συνομιλίες που τους εμφανίζουν να ασκούν πιέσεις για την εκλογή Αρχιεπισκόπου της αρεσκείας τους στην Κρήτη.

Οπως σημειώσαμε και χθες, η «δημοκρατία» από την πρώτη κιόλας στιγμή είχε καταγγείλει τις σκοτεινές μεθοδεύσεις, και ο τίτλος στο βασικό πρωτοσέλιδο θέμα της 8ης Μαΐου ήταν «Ανίερα κόλπα για τη Μητρόπολη Κυδωνίας με γερμανικό δάκτυλο. Οικουμενικό Πατριαρχείο και κυβέρνηση αλλάζουν τους κανόνες για να αποτρέψουν την επικράτηση του μαχητικού Αμφιλοχίου». Σχετικά, υπενθυμίζεται ότι ο Αμφιλόχιος τον Οκτώβριο του 2024 είχε ξεμπροστιάσει την υποκρισία του Γερμανού προέδρου της Δημοκρατίας Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ, όταν στην επίσκεψή του στην Κρήτη έχυνε κροκοδείλια δάκρυα για τις σφαγές και ταυτόχρονα δήλωνε ότι θεωρούσε… λήξαν το θέμα των πολεμικών αποζημιώσεων.

Και προσθέταμε πως «ο Οικουμενικός Πατριάρχης χρωστά πολλές εξηγήσεις, αλλά και μια μεγάλη συγγνώμη στο ποίμνιο που σκανδάλισε με τη στάση του στο θέμα της διαδοχής για τη Μητρόπολη Κυδωνίας και Αποκορώνου». Η σιωπή του Βαρθολομαίου είναι ενοχική. Ο Πατριάρχης δεν έκανε τη δουλειά του, που είναι να υπηρετεί με τόλμη και διαφάνεια το ποίμνιό του και την Εκκλησία του. Στις επιχειρήσεις, όταν ένας μάνατζερ «πιαστεί στα πράσα» ή απλώς αποτύχει, παραιτείται. Αφού προφανώς ως μάνατζερ βλέπει περισσότερο τον εαυτό του ο Πατριάρχης, μπορεί κι αυτός να φύγει.

Εναλλακτικά, μπορεί να μείνει και να κάνει τη δουλειά του. Η μεσοβέζικη κατάσταση, όπου εμφανίζονται ειδήσεις με τις λέξεις «μαφία» και «Εκκλησία» στην ίδια πρόταση, υποβιβάζει τον θεσμό της Εκκλησίας σε μια παρέα συμφερόντων, μαφιόζικων και μη. Ο Βαρθολομαίος είναι έκθετος και αλλού. Από πού κι ως πού παρασημοφόρησε τον Πάνο Ξενοκώστα; Δεν είναι δικό του «μαγαζί» το Οικουμενικό Πατριαρχείο για να μοιράζει παράσημα όπως ο ίδιος θέλει και σε ανθρώπους που δεν γνωρίζει κανείς τι ακριβώς έχουν πράξει για να αξίζουν μια τέτοια τιμή από την Εκκλησία… Οσο για τις δραματικές στιγμές στη Μονή Σινά, ο Οικουμενικός Πατριάρχης παραμένει ουσιαστικά αποστασιοποιημένος, παρακολουθώντας απλά τις εξελίξεις. Το μόνο που έπραξε είναι να αναγνωρίσει, και εμμέσως να στηρίξει, τον Αρχιεπίσκοπο Δαμιανό ως «τον μόνο νόμιμο και κανονικό ηγούμενο της Μονής Αγίας Αικατερίνης Σινά». Για όσα σκανδαλώδη, όμως, κατηγορείται ο Δαμιανός από τους μοναχούς του, ούτε κουβέντα…

από Εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

Οι συνέπειες που θα φέρει ο Προσωπικός Αριθμός Π.Α


 

 

Γράφει ο Γεώργιος Αποστολάκης
Αντιπρόεδρος ΑΠ επί τ.μ.

Απευθύνομαι σε κάθε νοήμονα άνθρωπο καλής προαίρεσης.

Η Κυβέρνηση και ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε καλούν να πάρεις τον Προσωπικό Αριθμό (ΠΑ) και την Ηλεκτρονική Ταυτότητα (ΗΤ) για να διευκολύνεις, λένε, τον εαυτό σου και το κράτος. Κάποιοι άλλοι λένε ότι η καχυποψία για τον Π.Α. είναι υπερβολική, καθώς το κράτος ήδη μας γνωρίζει από τους ήδη χρησιμοποιούμενους αριθμούς ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, αριθμό ταυτότητας κ.α.

Δεν είναι όμως έτσι, φίλε μου. Δεν σου λένε την αλήθεια.

Πριν πάρεις και χρησιμοποιήσεις ΗΤ και ΠΑ, καλό θα ήταν να γνωρίζεις τι θα ακολουθήσει. Τι έχουν σχεδιάσει για σένα, χωρίς εσένα!

Αποδεχόμενος και χρησιμοποιώντας τον ΠΑ, βοηθάς σε μία ακόμα πιο βαθιά διασύνδεση της τεχνολογίας με την καθημερινή ζωή και τον ίδιο τον άνθρωπο. Η τεχνολογία μπορεί να είναι εργαλείο προόδου, αλλά χωρίς όρια και δημοκρατικό έλεγχο, μετατρέπεται σε μηχανισμό ελέγχου. Το ζητούμενο δεν είναι «ναι ή όχι» στην τεχνολογία, αλλά πώς, από ποιον και με ποιες εγγυήσεις χρησιμοποιείται.

Ας αναλύσουμε, μία-μία, τις συνέπειες που θα φέρει ο Π.Α.

1.- Η ηλεκτρονική ταυτότητα (ή ψηφιακή κάρτα του πολίτη) που η κυβέρνηση προωθεί παράλληλα και σε σύνδεση με τον ΠΑ, από απλό ηλεκτρονικό μέσο πιστοποίησης της ταυτότητας γίνεται, από τη στιγμή που ο ΠΑ αποθηκεύεται στο «τσιπ» της ΗΤ, κάρτα δικαιωμάτων. Γίνεται το μοναδικό μέσο με το οποίο πιστοποιείσαι και ασκείς δικαιώματα. Χωρίς αυτά (κάρτα και αριθμό) δεν υπάρχεις. Δημιουργείται ένας ενιαίος φορέας, ένα μοναδικό μέσο ταυτοποίησης και άσκησης δικαιωμάτων για κάθε συναλλαγή με το δημόσιο, λίαν συντόμως και τον ιδιωτικό τομέα, και ας λένε σήμερα ότι ο ΠΑ είναι μόνο για το δημόσιο τομέα. Ο ενιαίος αυτός φορέας θα περιλαμβάνει ΠΑ, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, φάκελο υγείας, οικονομικά, μετακινήσεις και όλη σου τη ζωή.

Δεν αντιλαμβάνεσαι πόση εξουσία αποκτά πάνω σου εκείνος ή εκείνοι που θα ελέγχουν αυτόν το μηχανισμό; Δεν βλέπεις στο βάθος να προετοιμάζεται το προφητευόμενο στην Αποκάλυψη;

2.- Ο ΠΑ δεν είναι ένας ακόμη αριθμός, σαν και αυτούς που έχουμε. Διαφέρει ριζικά και ποιοτικά από ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας και άλλους τομεακούς αριθμούς. Δεν είναι απλώς ένας ακόμα αριθμός ταυτοποίησης. Είναι ένας μοναδικός, διαλειτουργικός αριθμός που ενοποιεί ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, ΗΤ και κάθε άλλο τομεακό αριθμό σε ένα ενιαίο σύστημα, συμβατό με το ετοιμαζόμενο ευρωπαϊκό πορτοφόλι ψηφιακής ταυτότητας (EUDI Wallet) του Κανονισμού eIDAS (2024/1183). Οι υπάρχοντες αριθμοί λειτουργούν σε ξεχωριστά, επί μέρους, συστήματα με περιορισμένη διασύνδεση (τομείς). Ο ΠΑ επιτρέπει την κεντρική διαχείριση και αυτόματη διασύνδεση όλων δεδομένων από πολλαπλές πηγές. Θα διασυνδέει τους τομείς της υγείας, των τραπεζών, των δημοσίων υπηρεσιών κ.α. Εκεί προγραμματίζεται να ενταχθεί ο ΠΑ από το τέλος 2026, για να διευκολύνει τη συγκέντρωση δεδομένων. Κάτι ανάλογο δεν επιχειρήθηκε να γίνει επί κορονοϊού με το ψηφιακό πιστοποιητικό COVID; 

Όπως καταλαβαίνεις, ο ΠΑ θα γίνει το μέσο που θα επιτρέπει την πλήρη ιχνηλάτηση της ζωής μας. Ένα τυραννικό καθεστώς, ακόμα και ένα απλός κακόβουλος αναλυτής, θα μπορούσε με τη χρήση των πληροφοριών αυτών στην καλλίτερη περίπτωση να κάνει τη ζωή μας αφόρητη και στη χειρότερη να μας ελέγχει.

3.- Ο ΠΑ και EUDI Wallet θα συνδεθούν με το -σχεδιαζόμενο και οσονούπω καθιερούμενο- Ψηφιακό Ευρώ (Central Bank Digital Currency – CBDC). Το χρήμα παύει πλέον να είναι φυσικό (χαρτονόμισμα). Ούτε καν πλαστικό το οποίο επίσης προϋποθέτει την ύπαρξη φυσικού νομίσματος. Το ψηφιακό ευρώ θα είναι επώνυμες λογιστικές μονάδες που θα αποθηκεύονται και θα διακινούνται ψηφιακά. Όλες οι συναλλαγές θα μπορούν να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο, από ποιον γίνονται και με ποιο αντικείμενο, με δυνατότητα πλήρους ελέγχου χρήσης από το κράτος ή τις τράπεζες (π.χ. χρονικός περιορισμός, είδη αγορών, γεωγραφικός έλεγχος). Θα οδηγηθούμε σταδιακά στην κατάργηση του φυσικού χρήματος και των πλαστικών καρτών που ήταν μεν ένα κακό, αλλά ασήμαντο μπροστά σ’ αυτό που έρχεται. Με δέλεαρ την «ευκολία» στις πληρωμές, θα οδηγηθούμε σταδιακά στην κατάργηση μετρητών και την ενσωμάτωση πληρωμών στην ταυτότητα/τηλέφωνο ή κάποιο άλλο κινητό μέσο στο οποίο θα εγκατασταθεί το EUDI Wallet.

4.- Η χρήση του ΠΑ θα διευκολύνει την αυτοματοποιημένη παρακολούθηση συμπεριφορών. Των δικών μας συμπεριφορών. Έχοντας τα πάντα συνδεδεμένα με τον ΠΑ, ο παντεπόπτης οφθαλμός του κράτους, το τυραννικό panopticon, θα μπορεί να διαθέτει πλήρη εικόνα ζωής του πολίτη: Αγορές, μετακινήσεις, συνήθειες, ψηφιακές πράξεις. Θρησκευτική ζωή. Όλα. Αυτό ανοίγει τον δρόμο για τη δημιουργία «προφίλ» αξιολόγησης πολίτη. Βλέπε την εφαρμογή του σήμερα στην κοινωνική βαθμολόγηση τύπου Κίνας.

Τα δικαιώματά σου πλέον θα εξαρτώνται από τη «συμμόρφωση» που θα δείχνεις στις εντολές και προτροπές εκείνων που θα εξουσιάζουν αυτό το σύστημα. Σου θυμίζω το παράδειγμα των Καναδών φορτηγατζήδων το 2022, όταν οι διαδηλωτές που διαμαρτυρήθηκαν για το lockdown στην Οτάβα, αντιμετώπισαν με κυβερνητική παρέμβαση αποκλεισμό των τραπεζικών τους λογαριασμών και των δωρεών που συγκέντρωναν μέσω πλατφορμών. Δεν άρεσε στο κράτος η διαμαρτυρία τους και να τα αποτελέσματα: Οικονομικός αποκλεισμός.

Στο εξής, στο δυστοπικό περιβάλλον που προετοιμάζεται, αν κάποιος κριθεί ως «μη συνεργάσιμος» (πολιτικά, θρησκευτικά, οικονομικά, υγειονομικά κ.λπ.), θα μπορεί να περιοριστεί η πρόσβασή του σε βασικές υπηρεσίες και δικαιώματα, όπως ο τραπεζικός του λογαριασμός, τα κοινωνικά επιδόματα, ταξίδια κ.α.

Αυτό μόνο με τη διαλειτουργικότητα του ΠΑ είναι δυνατό. Ο ΠΑ θα δώσει τη δυνατότητα για τη συγχρονοποίηση και διασταύρωση των πληροφοριών τη ζωής του πολίτη και τον εντοπισμό των «ανεπιθύμητων» συμπεριφορών και περαιτέρω στην υλοποίηση σεναρίων όπως το «μπλοκάρισμα» πρόσβασης σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες λόγω μη συμμόρφωσης λ.χ. σε περίπτωση άρνησης ενός επιβαλλόμενου εμβολιασμού. Με τα σημερινά δεδομένα, ο ΑΜΚΑ περιορίζεται στην υγεία και ο ΑΦΜ στη φορολογία. Όμως ο ΠΑ θα επιτρέπει πλέον τη σύνδεση δεδομένων υγείας (π.χ. κατάσταση εμβολιασμού) με τραπεζικούς λογαριασμούς σε πραγματικό χρόνο, κάτι που δεν είναι εφικτό με τα τρέχοντα συστήματα λόγω κατακερματισμού.

Το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και στην περίπτωση που κάποιος δεν συμμορφώνεται σε ένα θρησκευτικό πρότυπο που του επιβάλλεται αλλά το απορρίπτει η πίστη του. Ο νοών νοείτω!

5.- Φυσικά ο ΠΑ θα βοηθήσει στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την «πρόβλεψη» ή «αξιολόγηση» της συμπεριφοράς και αναγκών του πολίτη. ΠΑ και τεχνητή νοημοσύνη, οι διάφοροι αλγόριθμοι, θα είναι το βασικό εργαλείο του κοινωνικού ελέγχου.

Γι’ αυτό θα προωθείται η υποχρεωτική χρήση της Κάρτας Πολίτη και του ΠΑ για απλές καθημερινές ενέργειες, όπως αγορά φαρμάκων, είσοδο σε δημόσια κτίρια, ταυτοποίηση για ψηφιακές πλατφόρμες, ακόμα και για σχολική εγγραφή.

6.- Θέλουν να μας υποχρεώσουν σε μία "Πιστοποιημένη Ψηφιακή Ζωή". Γι’ αυτό θα απαιτήσουν να λάβουμε ο καθένας ατομικό QR code. Θα επιδιώξουν τη δημιουργία ενός ψηφιακού QR που θα ταυτοποιεί τον πολίτη παντού, ακόμα και σε μετακινήσεις, αεροδρόμια, γήπεδα, συναυλίες. Μπορεί να συνδυάζεται με επιδόματα ή προνόμια για «καλή συμπεριφορά». Ήδη αναφέρθηκα στην «κοινωνική πίστωση».

7.- Το σχεδιαζόμενο όμως κακό δεν σταματά εδώ.

Θα με ρωτήσεις: Τι άλλο έρχεται ή μπορεί να έρθει;

Σου απαντώ ευθέως: Να είσαι βέβαιος ότι πολύ σύντομα, αφού εδραιωθεί και παγιωθεί πρώτα η ΗΤ και ο ΠΑ, θα ακολουθήσει μία άλλη Ψηφιακή Ταυτότητα με Βιομετρική Πιστοποίηση σε κάθε επίπεδο. Το σώμα μας θα χρησιμοποιηθεί ως «κωδικός πρόσβασης». Αυτό θα είναι το «Σφράγισμα»; Δεν ξέρω. Αλλά πολύ μοιάζει.

Όλα αυτά, αρχή έχουν την ΗΤ και τον ΠΑ.

Γι’ αυτό αδερφέ μου μην βιαστείς να πάρεις την ηλεκτρονική ταυτότητα. Μη σπεύσεις να χρησιμοποιήσεις τον Προσωπικό Αριθμό. Αρνήσου σθεναρά.

Δεν θα υπάρξει γυρισμός σ’ αυτό που έρχεται!

Συσπειρώσου γύρω από την τίμια δράση της Πανελλήνιας Κίνησης κατά του Ψηφιακού Ολοκληρωτισμού, «ΕΞΟΔΟΣ» (www.eksodos.gr).

Σου ζητώ να διαδώσεις το κείμενο αυτό και σε άλλους. Να ενημερωθείς και να ενημερώσεις.

Γεώργιος Αποστολάκης
Αντιπρόεδρος ΑΠ επί τ.μ.


Καθηγητής Δρ. Νεκτάριος Δαπέργολας : Μία ἐξαιρετική ἐκκλησιαστική ἀντίδραση ἐνάντια στόν ἀντίχριστο ψηφιακό ὁλοκληρωτισμό!

 

Καθηγητής Δρ. Νεκτάριος Δαπέργολας

Καί καθώς ὁ κλοιός τοῦ χυδαίου ψηφιακοῦ φασισμοῦ καί τῆς ἀντίχριστης νεοταξικῆς ἀπόνοιας σφίγγει ὁλοένα καί περισσότερο καί ὁ κόσμος ψάχνει ἀπεγνωσμένα ἐνθάρρυνση καί στήριξη, ἔχουμε εὐτυχῶς μία πολύ σημαντική ἀντίδραση μέσα στόν ἐκκλησιαστικό χῶρο.

Δόξα τῷ Θεῷ, ἔχει κυκλοφορήσει ἐδῶ καί λίγες ἡμέρες ἕνα ἐξαιρετικό κείμενο, πού τό ὑπογράφει - σέ πρώτη φάση - σημαντικό μέρος τοῦ ἐναπομείναντος στήν πατρίδα μας ἀνθιστάμενου Ὀρθοδόξου μοναχισμοῦ καί πού σέ πεῖσμα τῶν σκουπιδόχαρτων τά ὁποῖα ἐκδίδει τό καθεστωτικό μαγαζάκι τῆς διοικούσας Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, μπορεῖ μέ τήν πληρότητα καί τίς ξεκάθαρες θέσεις του νά γίνει πραγματικός μπούσουλας γιά τούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς στόν ἀγώνα ἐνάντια στήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τόν λεγόμενο Προσωπικό Ἀριθμό.

Τό κείμενο ξεκαθαρίζει ρητά καί κατηγορηματικά τήν ἄρνηση συμμόρφωσης καί παραλαβῆς καί τῶν δύο συγκεκριμένων διαβολομέτρων τοῦ καθεστῶτος, ἀποτελώντας τήν συνέχεια ἑνός πρώτου κειμένου πού εἶχε δεῖ το φῶς τῆς δημοσιότητας τόν Δεκέμβριο τοῦ 2023 καί πού τώρα ἐπικαιροποιεῖται καί διευρύνεται. Ἀξίζει νά μελετηθεῖ, νά διαδοθεῖ καί φυσικά νά ὑπογραφεῖ καί ἀπό ἄλλα μοναστήρια (ἤδη μάλιστα γνωρίζω ὅτι προστίθενται καί ἄλλες ὑπογραφές στίς ἀρχικές) ἤ ἀκόμη καί μητροπόλεις (γιά 2-3 τοὐλάχιστον ἀπό αὐτές ἔχουμε ὄχι ἁπλῶς ἐλπίδα, ἀλλά κανονικότατη ἀπαίτηση)!

Μεγάλη εἶναι πραγματικά ἡ χαρά μας γιά τήν πρωτοβουλία, καθώς καί γιά ὅποιες ἀκόμη δράσεις βρίσκονται στά σκαριά καί ὀργανώνονται γιά νά ὑψώσουν ὁδοφράγματα στά ξετσίπωτα γιουσουφάκια τοῦ Μεγάλου Ἀδελφοῦ. Ὁ ἀγώνας κατά τοῦ στυγνοῦ ἀντίχριστου ὁλοκληρωτισμοῦ τώρα ἐντείνεται καί τέτοιες ἐνέργειες ἀπό πνευματικά κέντρα πού τόσες ψυχές καθοδηγοῦν ἤ ἔστω ἐπηρεάζουν, εἶναι πραγματικά πολύτιμες...

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ

Η Κλίμακα της Ψυχής: Από την Υπομονή στη Χαρά του Θεού


Στην καρδιά της πνευματικής παράδοσης βρίσκεται η σοφία των Πατέρων της Εκκλησίας, και ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος μας προσφέρει ένα διαχρονικό μονοπάτι για την ψυχική μας ολοκλήρωση. Μέσα από πέντε διαδοχικά βήματα, σκιαγραφεί μια ατραπό που ξεκινά από την επίπονη πολυχρόνια υπομονή και καταλήγει στην απόλυτη χαρά του Θεού, τη γλυκύτερη όλων.

Η πολυχρόνια υπομονή οδηγεί στην ταπείνωση. Η ταπείνωση οδηγεί στην υγεία της ψυχής. 
Η υγεία της ψυχής στη γνώσητου Θεού. Η γνώση του Θεού, στην αγάπη του Θεού. Και τέλος, η αγάπη του Θεού, στη χαρά του Θεού, τη γλυκύτερη όλων.

Άγιος Ισαάκ ο Σύρος

Στον κόσμο μας, η υπομονή συχνά θεωρείται μια παθητική αρετή, μια αναμονή. Ωστόσο, ο Άγιος Ισαάκ την παρουσιάζει ως ένα ενεργό, επίπονο έργο. Η «πολυχρόνια υπομονή» δεν είναι απλώς η ανοχή των δυσκολιών, αλλά η σταθερή παραμονή στην πίστη, η αντοχή στις δοκιμασίες της ζωής με επιμονή και καρτερία. Αυτή η συνεχής άσκηση της υπομονής, όταν γίνεται με πλήρη συνείδηση της ανθρώπινης αδυναμίας, οδηγεί στην ταπείνωση. 
Η ταπείνωση δεν είναι η υποτίμηση του εαυτού μας, αλλά η γνώση των ορίων μας και η αναγνώριση ότι κάθε δύναμη και αγαθό προέρχεται από τον Θεό. Είναι η απελευθέρωση από την υπερηφάνεια, την πηγή πολλών ψυχικών βασάνων.

Η ταπείνωση, απελευθερώνοντάς μας από τα δεσμά της υπερηφάνειας και του εγωισμού, επιφέρει την υγεία της ψυχής. Μια υγιής ψυχή είναι ήρεμη, γαλήνια και απαλλαγμένη από τα πάθη που την ταράζουν. Μέσα σε αυτή την εσωτερική ησυχία, η ψυχή μπορεί να αντιληφθεί και να βιώσει τη θεία παρουσία. Έτσι, η υγεία της ψυχής οδηγεί στη γνώση του Θεού. 
Αυτή η γνώση δεν είναι μια απλή διανοητική κατανόηση, αλλά μια βιωματική εμπειρία. Είναι η αίσθηση του Θεού ως προσωπικού, ζωντανού όντος που είναι παρόν στη ζωή μας.

Η γνώση του Θεού δεν μπορεί παρά να γεννήσει την αγάπη του Θεού. Όταν γνωρίσουμε την άπειρη αγάπη και το έλεος του Θεού, η καρδιά μας ανταποκρίνεται με τη δική της αγάπη προς Αυτόν. Αυτή η αγάπη δεν είναι απλώς ένα συναίσθημα, αλλά μια ενεργή δύναμη που μας ωθεί να ζούμε σύμφωνα με το θέλημά Του, να αγαπάμε τους συνανθρώπους μας και να προσφέρουμε τον εαυτό μας. Η τελική κατάληξη αυτής της πνευματικής πορείας είναι η χαρά του Θεού. 
Είναι η πλήρωση της ψυχής, η απόλυτη ευδαιμονία που πηγάζει από την ένωση με τον Θεό. 
Μια χαρά που ξεπερνά κάθε επίγεια ευτυχία, μια χαρά ‘»‘τη γλυκύτερη όλων».

Ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος μας υπενθυμίζει ότι η πνευματική ζωή είναι μια κλιμακωτή πορεία, ένα ταξίδι προς την αληθινή πληρότητα. Είναι ένα ταξίδι που ξεκινά με την επίπονη αλλά λυτρωτική άσκηση της υπομονής και καταλήγει στην απόλυτη χαρά της θείας αγάπης.



ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ


Δεν είναι τυχαίο ότι η προτροπή «μη φοβού» εμφανίζεται 365 φορές στην Αγία Γραφή. Ο Θεός δεν θέλει να περάσουμε ούτε μια μέρα από τη ζωή μας με φόβο και φόβο. 
Γι' αυτό μας δίδαξε στην Προσευχή του Κυρίου να ζητάμε κάθε μέρα το ψωμί μας τον επιούσιον, για να μην μας λείπει τίποτα και να εναποθέτουμε την ελπίδα μας στον ισχυρό και καλό Θεό. 
Γι' αυτό, ας διακηρύξουμε μαζί με τον ψάλτη: 

«Ο Κύριος είναι ο ποιμένας μου, και δεν θα μου λείψει τίποτα! "

Πάτερ Χριστόφορος 


Προσεγγίζουμε τον Θεό συνήθως σε περιόδους δοκιμασιών...


Προσεγγίζουμε τον Θεό συνήθως σε περιόδους δοκιμασιών, από τις οποίες κανένας άλλος δεν μπορεί να μας σώσει παρά μόνον ο Θεός. Έτσι τότε, καταφεύγουμε σε Εκείνον με όλη μας τη ψυχή και Τον πλησιάζουμε πραγματικά! Απομακρυνόμαστε όμως, σε περιόδους ευδαιμονίας, όταν τα επίγεια αγαθά μας είναι άφθονα...

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης


Είπε ο Αββάς Σαρματάς:

«Προτιμώ άνθρωπο αμαρτωλό αν ξέρη ότι αμάρτησε και μετανοή, από άνθρωπο αναμάρτητο οπού έχει την ιδέα ότι κάνει το θέλημα του Θεού».


Ἡ ἄσεμνη ἐνδυμασία τῶν γυναικῶν


Τί νὰ πῶ καὶ γιὰ τὶς γυναῖκες; 
Δὲν ἔχουν ἄλλο στὸ νοῦ τους παρὰ πῶς νὰ στολιστοῦν.Συναγωνίζονται ποιὰ θὰ ξεπεράσει τὴν ἄλλη στὸ στολισμό.

Τί νὰ πῶ καὶ γιὰ τὴν ἄσεμνη ἐνδυμασία, τὴν ὁποία ὁ ἐφευρέτης τῆς κακίας διάβολος δίδαξε τὶς γυναῖκες, νὰ ντύνονται δηλ. μὲ γυμνὰ χέρια, μὲ γυμνὰ στήθη, μὲ γυμνὰ ποδάρια; Ἀλίμονο, ἀλίμονο! Πῶς δὲν ντρέπονται οἱ γυναῖκες τῶν Ἑλλήνων Χριστιανῶν; Οἱ τσιγγάνες καὶ οἱ Τουρκάλες ντύνονται κόσμια, γιὰ νὰ μὴ σκανδαλίζουν τοὺς ἄντρες, ἐνῶ οἱ Ἑλληνίδες καὶ Χριστιανὲς γυναῖκες, ποὺ ἔχουν παράδοση ἀπὸ τὸ Χριστό, ἀπὸ τοὺς Ἀποστόλους, ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες νὰ ντύνονται σεμνά, ἔφτασαν σὲ τέλεια παραφροσύνη μὲ τὸν τρόπο ποὺ ντύνονται!

Οἱ πατέρες καὶ οἱ μητέρες νὰ εἶναι οἱ ἴδιοι τὸ καλὸ παράδειγμα καὶ νὰ μὴν ἀφήνουν τὰ παιδιὰ τους – συμβουλεύοντάς τα μὲ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ – νὰ ντύνονται ἔτσι ἄσεμνα. Καὶ οἱ ἄντρες νὰ ἀποτρέψουν τὶς γυναῖκες τους ἀπὸ τὸ ἄσεμνο ντύσιμο, γιατί θὰ δώσουν λόγο τὴν ἡμέρα τῆς Κρίσεως. Ὅσες γυναῖκες εἰσέρχονται στὸ Ναὸ τοῦ Θεοῦ γυμνὲς καὶ ἀδιάντροπες, κάνουν τὸ θέλημα τοῦ διαβόλου. Καλύτερα νὰ μὴν πατοῦν στὴν Ἐκκλησία, γιατί ἐκτὸς ποὺ δὲν ὠφελοῦν τὸν ἑαυτό τους, βλάπτουν καὶ σκανδαλίζουν τοὺς ἐκκλησιαζόμενους.

Λυπᾶμαι ποὺ βρίσκομαι στὴν ἀνάγκη νὰ ἐλέγχω καὶ νὰ ἐπιπλήττω. Δὲν τὸ θέλω καὶ ἴσως νὰ λυπῶ κι ἐκείνους ποὺ εἶναι ὑπεύθυνοι. Ἐὰν δέ σᾶς ἀγαποῦσα, δὲ θὰ σᾶς ἀσκοῦσα ἔλεγχο. Διορθωθεῖτε καὶ τότε θὰ πάψω κι ἐγὼ νὰ ἐλέγχω. Ἀλίμονό μου ἂν σιωπῶ, ὅταν βλέπω τέτοιες παρεκτροπές!

Γέροντας φιλόθεος Ζερβάκος
Ὅταν χαθεῖ ἡ αἰδὼς (ἡ ντροπή) ἀπὸ τὶς γυναῖκες.






Πώς πέθανε η Σαλώμη η οποία ζήτησε την Κεφαλή Ιωάννου του Προδρόμου επί πίνακι; με μαχαίρι από πάγο

+Πώς πέθανε η Σαλώμη η οποία ζήτησε την Κεφαλή Ιωάννου του Προδρόμου επί πίνακι;

Αρκετά χρόνια αργότερα από τον Μαρτυρικό Θάνατο του Ιωάννου, κάπου στα Πυρηναία Όρη της Ισπανίας όπου εξορίστηκε από τους Ρωμαίους η οικογένεια των Ηρωδιανών, θέλοντας η Σαλώμη να περάσει χειμώνα πεζή ένα παγωμένο ποτάμι έσπασε ο πάγος.

Βουλιάζοντας κόπηκε το κεφάλι της από τον πάγο σαν από κοφτερό μαχαίρι και έμεινε κομμένο μόνο του πάνω, ενώ το υπόλοιπο σώμα της χάθηκε στο νερό.

"Μάχαιραν έδωσες, μάχαιραν θα λάβεις"
Μάχαιρα από πάγο!!!

(Πηγή: Εκκλησιαστική Ιστορία πατρός Νικηφόρου Κάλλιστου, 14ου αιώνα και στο "Ο Χριστός προ του Πιλάτου" του αειμνήστου Καθηγητού Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Ι. Κολιτσάρα).

Πηγή ΠΑΝΑΓΙΑ η ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ Μείνων Μεθ ημών 



Και σήμερα οι άνθρωποι θα βασάνιζαν και θα εκτελούσαν τον άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο


<<Αλλά και σήμερον τα αμαρτωλά «κέφια», μοιχείαι, πορνείαι, συμπόσια, χοροί και τα όμοια, οργιάζουν εις τον κόσμον. Μετά Χριστόν μάλιστα ουδέποτε ο κόσμος «εγλέντησε» τόσον, όσον σήμερον. Ο κόσμος έπεσε «με τα μούτρα» εις τας σαρκικάς ηδονάς και την κραιπάλην μέθην. Και αν έζη ο Ιωάννης σήμερον, εν χριστιανική εποχή, θα ήλεγχε την αμαρτίαν αυστηρότερον. Και οι άνθρωποι, μη υποφέροντες τον έλεγχόν του, θα τον εβασάνιζον καθημερινώς και τελικώς θα τον εξετέλουν>>.


Από το κεφάλαιο «Ο ΤΙΜΙΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ», σελ. 67, του ωραιότατου βιβλίου του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, ΕΟΡΤΑΙ ΚΑΙ ΥΜΝΟΙ. Για την Αποτομή της Κεφαλής του Τιμίου Προδρόμου είναι αφιερωμένες οι σελίδες 65-68

Οι ψευτοευγενείς και οι οικουμενιστές θα κατηγορούσαν τον άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο

 

ΦΩΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ


 

Ο πρώτος που αποκαλύπτει την αγία χαρά του μαρτυρίου ήταν ο Άγιος Ιωάννης, ο Πρόδρομος και Βαπτιστής του Κυρίου…


Σήμερα είναι μια μικρή Μεγάλη Παρασκευή, μια δεύτερη Μεγάλη Παρασκευή. Γιατί σήμερα ο μεγαλύτερος άνδρας μεταξύ εκείνων που γεννήθηκε από γυναίκα, Ιωάννης, ο Πρόδρομος και Βαπτιστής του Κυρίου, θανατώνεται. Την Μεγάλη Παρασκευή, οι άνθρωποι θανατώνουν τον Θεό, σταυρώνουν τον Θεό. Στη σημερινή αγία μεγάλη γιορτή, οι άνθρωποι θανατώνουν τον μέγιστο όλων των ανθρώπων. Δεν είμαι εγώ που επέλεξε να χρησιμοποιήσει την έκφραση «τον μείζονα.» Τι είναι ο επαίνος μου για τον μεγάλο και ένδοξο Πρόδρομο του Κυρίου, τον οποίο ο Κύριος επαίνεσε περισσότερο από οποιονδήποτε μεταξύ των ανθρώπων, περισσότερο από όλους, από τους Αποστόλους, τους Αγγέλους, τους Προφήτες, τους δικαίους, τους Σοφούς; Από τον Κύριο ειπώθηκε γι ‘αυτόν: ουκ εγήγερται εν γεννητοίς γυναικών μείζων Ιωάννου του βαπτιστού … (Ματθ. 11,11). Σε όλη τη Δημιουργία, δεν υπάρχει κανένας μεγαλύτερος επαίνος.

Αυτός είναι ο λόγος που σήμερα είναι μια μικρή Μεγάλη Παρασκευή. Σκεφτείτε: οι παράλογοι άνθρωποι σκοτώνουν τον μεγαλύτερο των δικαίων…. Σκεφτείτε: τι κάνουν οι αντίπαλοι του Χριστού, ακόμη και σήμερα εξακολουθούν να φωνάζουν. 
“Σταυρώστε Τον, σταυρώσον Αυτόν; !” 

Τι είναι αυτό; Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτός ο κόσμος έχει γίνει ένα τρελοκομείο! 
Οι άνθρωποι δεν θέλουν το Θεό, δεν θέλουν τον μεγαλύτερο Δίκαιο όλου του κόσμου. Ποιόν θέλουν; Ποιόν προτιμούν; Ποιόν ορίζουν στη θέση του Χριστού; 
Με ποιόν θα αντικαταστήσετε τον Αγιο Ιωάννη τον Βαπτιστή; Με τον εαυτό σας ;!
Ω σκώροι! 
Ω, μικροσκοπικά έντομα θνητά! 
Ναι, όταν οι άνθρωποι τρελαθούν από την υπερηφάνεια, όταν από την εγωιστική υπερηφάνεια χάνουν την λογική τους, δεν έχουν ανάγκη από τον Θεό, δεν έχουν ανάγκη από την αλήθεια του Θεού. 
Οι ίδιοι δηλώνουν ότι είναι θεοί. Παρουσιάζουν το μικροπρεπή, ρηχό, ψευδή ομοίωμα της αλήθειας ως τη μεγάλη και σωτήρια αλήθεια. Ανακηρύσσουν ακόμα, την ελάχιστη γήινη, δική τους ανάπηρη δικαιοσύνη ως την μέγιστη δικαιοσύνη: δεν μας χρειάζεται η Δικαιοσύνη του Χριστού, δεν θέλουμε την Δικαιοσύνη του Θεού.... 
Ναι, οι άνθρωποι τυφλοί στην διάνοια και το πνεύμα δεν βλέπουν και δεν θέλουν να δουν, ότι ο άνθρωπος, ο αληθινός άνθρωπος, δεν μπορεί να τα καταφέρει χωρίς τον Θεό. Γιατί; 
Επειδή αυτός ο κόσμος είναι γεμάτος από Ηρώδεις, γεμάτος Φαρισαίους. Ο Ηρώδης απαίτησε την κεφαλή του Ιωάννη του Βαπτιστή, οι Ηρώδεις απαιτούν τα κεφάλια όλων των δικαίων του κόσμου….

Ο Τίμιος Πρόδρομος έλαβε επίσης τη μαρτυρία του Κυρίου στο γεγονός ότι ήταν ο μεγαλύτερος από όλους που γεννήθηκαν από γυναίκα, επειδή έγινε ο πρώτος από όλους τους Αγίους Μάρτυρες της Καινής Διαθήκης. Δείτε πώς έκανε για την αλήθεια του Θεού σε αυτό τον κόσμο! Υπέφερε χαρούμενα! Κατ ‘αρχήν οι ύμνοι και οι προσευχές της ημέρας λένε ότι πήγε με πανηγυρισμούς στον θάνατό του, και ότι υπέστη πανηγυριζωντας. 
Έτσι, έγινε το πρώτο παράδειγμα και πηγή έμπνευσης για όλους τους Αγίους Μάρτυρες της Καινής Διαθήκης..

Πώς αλλιώς, αδελφοί και αδελφές, μπορούμε να εξηγήσουμε τη παν-χαρά του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου, ενώ έχοντας το σώμα του τσακισμένο: τα οστά του να έχουν σπάσει στο τροχό, αυτός φώναζε με χαρά εν Κυρίω, ότι μπορούσε να Τον δη, μπορούσε να δη τους Αγγέλους του Θεού, να κάθονται γύρω του, και οι άγγελοι να σταματούν τον τροχό. 
Δείτε τι χαρά [βίωσε] κατά τη διάρκεια αυτών των φοβερών βασανιστηρίων! 
Ο πρώτος που αποκαλύπτει την αγία χαρά του μαρτυρίου ήταν ο Άγιος Ιωάννης, ο Πρόδρομος και Βαπτιστής του Κυρίου…

Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς