.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ποιος είναι ο λόγος που σήμερα αυξήθηκε τόσο πολύ η αμαρτία;

Σας πληροφορώ, αδελφοί μου, ότι αν όλοι συνεργούμε στη σωτηρία των αδελφών μας, με βεβαιότητα γρήγορα πρόκειται να διορθωθούν οι κακοί, και να ελευθερωθούν οι πολιτείες μας από τα κακά και τις αμαρτίες.
Διότι, αν ένας μόνο άνθρωπος, που έχει ζήλο θεϊκό στην καρδιά του και αγάπη αδελφική, μπορεί να διορθώσει έναν ολόκληρο λαό, πόσο μάλλον μπορεί να διορθώσει τους αμαρτωλούς τόσο και τόσο πλήθος Χριστιανών, αρκεί μόνο να θελήσουν να αποκτήσουν ζήλο και αδελφική αγάπη στην ψυχή τους;

Αλήθεια! όλη η αιτία της απώλειας των σημερινών αμαρτωλών, και όλη η αιτία, για την οποία σήμερα αυξήθηκε τόσο και βασίλεψε η αμαρτία και ο διάβολος στον κόσμο, δεν είναι άλλη παρά εμείς. Διότι βλέποντας τους αδελφούς μας να αμαρτάνουν φανερά και να κάνουν τόσες κακίες, δεν επιμελούμαστε να πάμε όλοι να τους διορθώσουμε πότε με αδελφικές συμβουλές, και πότε με ελέγχους επιπληκτικούς. Αλλά άλλος άλλην πρόφασιν προφασιζόμενος, όλοι με μιας σιωπούμε, ησυχάζουμε και αφήνουμε τον καθένα να κάνει εκείνα τα κακά, που θέλει και βούλεται. Αυτό το βεβαιώνει ο Χρυσόστομος Ιωάννης λέγοντας:
«Μη λέμε ότι δε μας ενδιαφέρει για τους άλλους, αλλά να δείχνουμε τη φροντίδα που ταιριάζει σε αδελφούς. Εγώ μάλιστα σας υπόσχομαι επακριβώς και εγγυώμαι σε όλους σας, ότι αν εσείς θελήσετε όλοι, όσοι βρίσκεστε παρόντες εδώ, να μοιραστείτε (τη φροντίδα για) τη σωτηρία όσων κατοικούν σ’ αυτή την πόλη, σύντομα θα τη διορθώσετε ολόκληρη…
Ας μοιραστούμε λοιπόν (τη φροντίδα για) τη σωτηρία των αδελφών μας. Αρκεί ένας άνθρωπος πεπυρωμένος με ζήλο για να διορθώσει ολόκληρο δήμο. Όταν λοιπόν αυτός δεν είναι ένας, ούτε δυο-τρεις, αλλά τόσο πλήθος, που μπορεί να φροντίσει για τη διόρθωση όσων αμελούν, τότε λοιπόν δε φταίει τίποτε άλλο, που οι περισσότεροι χάνονται και καταπίπτουν, παρά μόνο η δική μας ραθυμία, και όχι η αδυναμία μας.
Δεν είναι λοιπόν παράδοξο, όταν μεν βλέπουμε να γίνεται στην αγορά κάποιος καβγάς, να τρέχουμε και να συμφιλιώνουμε τους μαχόμενους -αλλά γιατί να μιλάω για μάχη; Γάιδαρο να δούμε πεσμένο, τρέχουμε να βάλουμε το χέρι μας και να τον σηκώσουμε-, ενώ για τους αδελφούς μας, που χάνονται, να αμελούμε; (Ανδρ. α΄).


Πηγή: Από το βιβλίο «Χρηστοήθεια των Χριστιανών» Αγίου Νικόδημου του Αγιορείτη

''O καλόγερος που δεν πάταγε στη γη...''

Αληθινές ιστορίες προσκυνητών απο τον Άθωνα.
(Εμφάνιση αόρατου ασκητή)

Η αναμονή για το καράβι στόν αρσανά της Ιβήρων περνούσε ανέμελα,άλλοι έκαναν βόλτες αγναντέβοντας την γαλήνη και την ηρεμία της θάλασσας, άλλος μίλαγε στο τηλέφωνο... 

Με τον Χρήστο τραβήξαμε κατά την προβλήτα, πιάσαμε τα περί Θεού... το ακατάληπτο τούτο μυστήριο, που κάνει τις ψυχές των ανθρώπων να διψούν να μάθουν, να κατανοήσουν, να βρούν την Αλήθεια.... Ξαφνιάστηκα καθώς τον άκουσα...

''Αυτό που θα σου πω δεν το εχω πεί σε κανέναν ποτέ στήν ζωη μου φίλε...''

Πάνε 10 χρόνια τώρα, που ήρθα πρώτη φορά στο Όρος, και αυτό που έγινε τότε δεν τόλμησα να το πω ποτέ σε κανέναν.... 

Θυμάμαι ο Κώστας τα κανόνισε ολα.. θα πάμε ενα ταξίδι μου είπε, 4 μέρες με σκηνές, σε μια ερημιά, δεν σου λεω που, θα δείς... Είσαι μέσα; Θα σε χαλαρώσει και για τούς αγώνες μπόξ που ετειμάζεσαι... Εκλεισε φίλε, ''μέσα'' του απάντησα .. δίχως να ρωτήσω τίποτα άλλο...

Περάσαμε απο Αθήνα, πήραμε άλλους δυο φίλους του Κωστή... Μας έφερε στο Άγιον Όρος, μια μέρα περάσαμε στήν Ι. Μονή Βατοπεδίου, και φουριόζος ο Κώστας αναφώνησε '' Μαζεύτε τα, φεύγουμε...'' πήραμε το καραβάκι, θυμάμαι φτάσαμε στο τέρμα, ούτε ξέρω σήμερα να σου πω που βρισκόμασταν...

Περπατούσαμε για ώρες, 3-4 ώρες πεζοπορία μέσα στο βουνό, φτάσαμε σε ενα μεγάλο άπλωμα, με δέντρα, μια μικρή πηγή πιο πέρα.. 

''Εδω'' είπε ο Κώστας... ''Αν θέλει να μας μιλήσει εκείνος που ζει στο βουνό, θα κατεβεί...''

Στήσαμε τις σκηνές, κάνεις μας δεν είχε δώσει βάση στήν φράση του φίλου, το πήραμε για πλάκα.

Πέρασαν έτσι 3 μέρες στίς πλαγιές του Άθωνα, επάνω στο βουνό.. Καθόμασταν η παρέα κάτω απο ενα δέντρο, κατάχαμα... Ενα μεγάλο άπλωμα ανοιγόταν στα μάτια μας μπροστά...

Ξαφνικά πολύ κοντά μας είδα έναν καλόγερο να έρχετε πρός το μέρος μας... Απόρησα! 


Μόλις δυο δευτερόλεπτα πρίν είχα κοιτάξει και δεν υπήρχε κανείς! ''Μα καλά που βρέθηκε τούτος ξαφνικά; σκέφτηκα..''

Ξερακιανός, με ενα γκρί ξεφτισμένο ράσο, αδύνατος σαν ''σκουπόξυλο'', τόσο λεπτός, με κάτασπρα γένια μακρυά, ερχόταν πρός το μέρος μας... Σηκωθήκαμε όλοι όρθιοι και τον χαζευαμε, καθώς πλησίαζε όλο και πιο κοντά, δίπλα μας, πάγωσα... 

Ξυπόλυτος περπατούσε πάνω στα χορτάρια... τα πόδια του δεν πίεζαν την ανοιξιάτικη χλόη, πάταγε επάνω σε αυτή, στίς μύτες θαρείς των φυτών και λουλουδιών! 

Δεν πίστευα στα μάτια μου, περπατούσε στόν αέρα! Επάνω απο τα φυτά! Δεν ακουμπούσαν τα πόδια του στο έδαφος! Μια ανατριχίλα πέρασε ολο μου το κορμί...

Ενα ρίγος διαπέρασε και το δικό μου κορμί, άκουγα σκυφτός τον αδερφό, έγυρα επάνω στο μπαστούνι μου καθώς σκεφτόμουν πως ο Χρήστος δεν ήταν ''της εκκλησίας'', το αντίθετο θα έλεγα...! τι ήταν αυτά που μου ξεφούρνιζε; Που τα βρήκε; Μα ήταν δυνατόν; Τούτος εδω είναι της ''πιάτσας'' με το ζόρι τον έκαμα καλά να ακολουθήσει! 

Λες και περιέγραφε απο εκείνες τις ιστορίες για τούς ''αόρατους ασκητές'' του Άθωνα! 

Σιωπηλά τον άφησα να τελειώσει τον μονόλογό του... 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Αδερφέ, εκείνος ο άνθρωπος δεν πάταγε στη γη...

Και να πω, πως είμαστε τίποτα ''χτεσινοί '' ...τόσα χρόνια μέσα στή γύρα. Και να πω πως ήμουν μόνος μου...

Tον είδαμε και οι τέσσερεις, ήρθε πρός το μέρος μας, μίλησε σε όλους μας...ήξερε τα πάντα αδερφέ μου σου λεω, τα πάντα... το όνομα μου, οτι εχω κάνει στή ζωη μου και δεν το ξέρει κανείς.

Μιλούσε σε έναν, και οι διπλανοί δεν μπορούσαν να ακούσουν τι έλεγε. Τον ακούσαμε ένας- ένας με τη σειρά και αμίλητοι... 

δεν σε ''έπαιρνε'' η φάση καταλαβένεις ; Τι να του πείς ; 

Πως εσυ, ένας καλόγερος, εμφανίστηκες μέσα απο την ερημιά του Αγίου Όρους; Και γιατί δεν πατάς στην γη...

Και πως ξέρεις τι έχουμε κάνει στη ζωη μας;

Koυβέντα δεν μπορείς να βγάλεις αδερφέ μου, κουβέντα...

Τ' ακούς φίλε; Περπατούσε στον αέρα... δεν πάταγε στην γη. 

Ε, για κανά δυο μέρες την ''άκουσα'' φίλε, μετά το ξέχασα, δεν έδωσα σημασία... Τώρα μετά απο τόσα χρόνια καταλαβαίνω τι έγινε τότε. Δεν μπορούσα να καταλάβω, δεν ήξερα. 


''Εξομολόγηση αδελφού πρός αδελφό, στην προβλήτα
της Μονής Ιβήρων, περιμένοντας το πλοίο..'' 

-------------------------------------------------------------------------- 

Υ.Γ. Τρείς εβδομάδες μετά την επιστροφή μας, ο Χρήστος για πρώτη φορά στήν ζωη του αποφάσισε να εξομολογηθεί... πήγε σε ενά εκκλησάκι έξω απο την πόλη, είχε ακούσει για έναν ιερέα... περίμενε τρείς ολόκληρες ώρες, πολλές φορές είπε μέσα του να φύγει... 

Όταν έφτασε η ωρα του, είπε στόν ιερέα πως είναι πρώτη φόρα που θα εξομολογηθεί και θέλει να του πει τα πάντα... ο Ιερέας του απάντησε πως ''Δεν θα μου πείς τίποτα σήμερα...'' 

- Σε πολέμισε 3 1/2 ολόκληρες ώρες για να φύγεις και δεν έφυγες...

- ''Μα θέλω να σου πω... ψέλλισε ο Χρήστος...'' 

- ''Είναι σαν να μου τα είπες...'' Θα σου διαβάσω ευχή, θα κοινωνήσεις, και θα μου τα πείς ολα, ολα οσα θες, την επόμενη...

Υ.Γ. 2 (ο Χρήστος δεν κατέβηκε ποτέ στούς αγώνες μπόξ, ούτε ξαναμπήκε ποτέ σε ρίνκ...)


Συγγραφή κειμένου, Δημήτρης Ρόδης για Πνεύματος κοινωνία

Ο τελειότερος τρόπος προσευχής…



Ο τελειότερος τρόπος προσευχής είναι ο σιωπηλός. 
Η σιγή. 
Εκεί γίνεται η θέωση. 
Μες στη σιγή, στη σιωπή, στο μυστήριο. 
Εκεί γίνεται η πιο αληθινή λατρεία.

Όσιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης

Ποιούς νά ἀποφεύγουμε καί ποιούς νά συναναστρεφόμαστε;

Φεῦγε ἀπό τούς βρωμερούς, ἀκάθαρτους, βλάσφημους, ἀσεβεῖς, ἄσωτους, μέθυσους, ἀσελγεῖς, ὑπερήφανους, φθονερούς καί ἄπιστους. Φεῦγε ἀπό αὐτούς, μή τούς συναναστρέφεσαι, γιά νά μή γίνης ὄμοιος μέ αὐτούς. 
«φθείρουσι ἤθη χρηστά ὁμιλίαι κακαί» (Α΄ Κορ. 15, 13) 
Συναναστρέφου μέ τούς ὀλίγους εὐλαβεῖς, ἐναρέτους, θεοφοβουμένους, πιστούς, ἐγκρατεῖς, σεμνύς, ταπεινούς, φρόνιμους, σοφούς ἐλεήμονες καί φιλάδελφους, σέ αὐτούς νά τρέχης καί νά συναναστρέφεσαι γιά νά ὠφελεῖσαι. Ἀπό ἕναν ἄν παίρνης τήν ἀγάπη, ἀπό ἄλλον τήν πίστη, ἀπό ἄλλον τήν ταπείνωση, ἀπό ἄλλον τήν ἐγκράτεια, τήν σωφροσύνη κάι λοιπές ἀρετές, καί ἔτσι νά συγκεντρώνης τό μέλι τῶν ἀρετῶν στήν ψυχή σου...


Γέρων Φιλόθεος Ζερβάκος

Σιωπή...!




Το να σωπαίνει κανείς για πράγματα που τον αφορούν, λέγεται ταπεινοφροσύνη.

Το να σωπαίνει για σφάλματα των άλλων, 
λέγεται φρόνηση.

Το να σωπαίνει την ώρα της δοκιμασίας και του πόνου, λέγεται ηρωισμός.

Το να σωπαίνει για τα περιτά λόγια, 
λέγεται σοφία.

Το να χρησιμοποιεί σωστά τη σιωπή, 
λέγεται αγιότητα

Εκείνη, με το διαφορετικό βλέμμα



Ο πόνος, έχει τον τρόπο του να σε αλλάζει. Σε κάνει να βλέπεις αλλιώς την ζωή και να κοιτάς κατάματα τους γύρω σου. Κάπως έτσι λοιπόν, εκείνοι που συνάντησαν στη ζωή τους πολλές απώλειες, πολύ θάνατο, συνεπώς και μοναξιά, χωρίς να το θέλουν, έγιναν πιο ανθεκτικοί από εμάς. Διαφορετικοί.

Ξέρουν, πως η στιγμή μετράει, αυτή γεννάει την αμέτρητη ευτυχία, αυτή και τις ανηφοριές. Κάθε ώρα είναι τώρα, κάθε συναίσθημα απόλυτο και οφείλεις να το καταθέτεις πριν χαθεί μαζί σου.

Σκέφτονται καθημερινά πόσο εύθραυστη είναι η ζωή και είναι σχεδόν μονίμως αφηρημένοι. Σέβονται κάθε τι ζωντανό. Ζητούν συγγνώμη, λένε ευχαριστώ και πάντα μα πάντα, το εννοούν. Ίσως αργούν στις αντιδράσεις τους, αλλά μη τους παρεξηγήσεις. Είναι που κουβαλάνε πολλά χαμόγελα και όνειρά στις τρύπιες τσέπες τους.
Εκείνοι, είναι ταπεινοί. Διόλου εγωιστές, δεν θέλουν να προσβάλουν κανέναν, ούτε και να ενοχλούν. Δεν μιλάνε πολύ, προτιμούν να παρατηρούν τον κόσμο γύρω τους. Ντρέπονται και γελούν σα μικρά παιδιά. Τους αγαπούν όλους, αλλά εμπιστεύονται ελάχιστους και δεν κάνουν κακό σε κανέναν.

Σήκωσαν πολλή πραγματικότητα στους ώμους τους και πλησιάζουν τον κόσμο με μια σκληρή ευαισθησία εξαιτίας αυτού του βάρους και μια ανεπιτήδευτη αυθεντικότητα. Παίρνουν πολύ προσωπικά τη βροχή, σαν τους ποιητές, για αυτό και δεν θα δεις ποτέ κανέναν τους να κρατά ομπρέλα 
Δεν κουβαλάνε θυμό μέσα τους, ούτε κακία. Μια θλίψη μόνο, μια βαθιά θλίψη που προτιμούν να την αφήνουν να κοιμάται και αχνοφαίνεται μόνο στα μάτια τους, όταν χαμογελούν ακαταλαβίστικα και ανεξήγητα για σένα και για μένα, που δεν φορέσαμε ποτέ τα παπούτσια τους…

Δεν θα παραδεχτούν ποτέ πως πονάνε, γιατί γνωρίζουν πως ο ανθρώπινος πόνος δεν μοιράζεται, ούτε και μετριέται. Ούτε και θα παλέψουν για να τους αποδεχτείς, αφού η ίδια η ζωή τούς επέλεξε για να ξεχωρίζουν. Ίσως να είναι απότομοι και νευρικοί, απαιτητικοί ακόμα, αν σ’ αγαπούν. Μα όλες τους οι αντιδράσεις είναι γνήσιες, γιατί στέκονται δίπλα σου στα ίσα, χωρίς καβάτζες.

Αν συναντήσεις έναν τέτοιο άνθρωπό ποτέ, μην ψαχουλέψεις την ψυχή του, αποδέξου τον κι αγάπησέ τον αν μπορείς. Αλλιώς, άφησέ τον να συνεχίσει το δρόμο του…

Ιφιγένεια Βήττα

Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ-ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ. ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Πριν γράψω το παρακάτω άρθρο θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον διαχειρηστή της ιστοσελίδας Hggiken.pblogs.gr για το υλικό που μας έδωσε. Οι προφητείες γράφτηκαν για να μας πρειδοποιήσουν και να μας ενημρώσουν για τις καταστάσεις που θα αντιμετωπίσουμε σαν Χριστιανοί ώστε να έρθουμε εις εαυτόν και να μετανοήσουμε.
Γνωρίζω ότι οι περισσότεροι -που δεν έχουν σχέση με την εκκλησία -τρομοκρατούνται γιατί αν γίνουν όλα αυτά που αναφέρονται τους φαίνονται φοβερά και αδύνατον να αντιμετωπιστούν από άνθρωπο. Οσοι όμως δια της ταπεινώσεως και της Μετανοίας βρίσκονται κοντά στο Χριστό, όσο τρομερά πράγματα και να συμβούν, δεν πρόκειται να τους γγίξουν. Ζούμε τις τελευταίες μέρες γεγγονότα έντονα ,τόσο στην Ελλάδα,όσο και στο εξωτερικό.
Οι εξελίξεις στο γεωπολιτικό, στρατιωτικό και οικονομικό τομέα είναι ραγδαίες. Στην Ελλάδα κατά πρωτοφανή τρόπο προκηρύχτηκαν εκλογές από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, αφού η κυβέρνηση με διάγγελμα του Πρωθυπουργού Τσίπρα, παραιτήθηκε!Δεν έκανε το αυτονόητο που έκανε η κάθε κυβέρνηση από την μεταπολίτευση το 1974 και μετά, να προκηρύξει εκλογές!
Η αντιπολίτευση σύσσωμη ήθελε Συνεδρίαση των πολιτικών αρχηγών για να προκαθοριστεί ημερομηνία εκλογών και κάθε κόμμα χωριστά έστειλε επιστολή στον πρόεδρο Πρ. Παυλόπουλο για το ζήτημα. Με απόφαση του Προέδρου της Δημοκρατίας προκηρύχτηκαν εκλογές στις 20 Σεπτεμβρίου.
Γιατί τότε;
Στην άλλη άκρη του Ατλαντικού υπάρχουν πολλές πληροφορίες για οικονομική κατάρρευση μέσα στον Σεπτέμβριο και γεγγονότα που θα ακολουθήσουν κατά τους επόμενους μήνες. Υπάρχει ήδη πόλεμος Κίνας -ΗΠΑ. Με το δορυφορικό πρόγραμμα X37B φημίζεται από ιστοσελίδες των ΗΠΑ ότι κτυπήθηκαν 4 χημικά εργοστάσια στην Κίνα.
Η απάντηση ήρθε την «Μαύρη Δευτέρα» από την Κίνα με κατάρρευση των χρηματιστηρίων σε όλο τον κόσμο.
Ταυτόχρονα η Κίνα ξεπούλησε το 10% των Αμερικάνικων ομολόγων που είχε στην κατοχή της, υποχρεώνοντας τον πρόεδρο Ομπάμα να καλέσει στον Λευκό Οίκο τον Κινέζο Πρόεδρο, συνάντηση που θα γίνει μέσα στον Σεπτέμβριο. Τέλη του Σεπτέμβρη θα είναι στις ΗΠΑ, ο Πάπας Φραγκίσκος, που θα μιλήσει στο Κογκρέσο. Οπως φημολογείτε θα ζητήσει Παγκόσμια Κυβέρνηση και παγκόσμιο ψηφιακό νόμισμα. Για να συμβούν όμως αυτές οι καταστάσεις πρέπει να υπάρξει παγκόσμια οικονομική κατάρρευση και παγκόσμιος πόλεμος. Η Ρωσία μετέφερε στρατιωτικό εξοπλισμό και στρατό στη βάση της κοντά στη δαμασκό της Συρίας αναγκάζοντας τον Αμερικανό υπουργό εξωτερικών να πάρει τηλέφωνο τον Ρώσο ομόλογό του Λαβρόφ για να του λάβει τον λόγο και να του δώσει εξηγήσεις!Ο Λαβρόφ τον κεραυνοβόλησε αφού του απάντησε ότι είμαστε στο πλευρό σας για να πολεμήσουμε μαζί το Ισλαμικό Κράτος! 
Τι λένε για όλα αυτά οι προφητείες;
Ο Μακαριστός Επίσκοπος Σισανίου & Σιατίστης, Αντώνιος είχε πει: Τον καιρό δε που ήταν στο νοσοκομείο στα τελευταία του, μετά την τελευταία εγχείρηση (το 2005) που έκανε μόλις τον φέρανε στο δωμάτιο κοιτούσε απέναντι την εικόνα του Εσταυρωμένου Χριστού και έκλαιγε σαν μικρό παιδί λέγοντας με την γνωστή ταπεινότητά του «πώς με αξίωσες Χριστέ μου, εμένα και μου απεκάλυψες αυτά τα πράγματα!», προφανώς κάτι σοβαρό είχε δει πιο μπροστά...
Όταν τον ρωτήσαμε "τι είδες Δέσποτα;" με δυσκολία μας απάντησε γιατί είχε πρόβλημα με την φωνή του, "όταν αρχίσει το κακό από την Συρία να αρχίσετε να προσεύχεστε!" και το επανέλαβε πολλές φορές "εκεί, από την Συρία όταν ξεκινήσει..." εννοώντας ότι μετά θα πιάσει η μπόρα και εμάς... Τον ξαναρωτήσαμε "τι άλλο είδες Δέσποτα;" και μας είπε "θα σας πω μετά..." αλλά μετά εκοιμήθη…»
Ο Γέροντας Αρσένιος μας έλεγε όταν ζούσε ότι από την Συρία θα ξεκινήσει ο 3ος Παγκόσμιος πόλεμος.
Ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός έλεγε «Από κάτω,από εκεί που χύνονται τα νερά» και φυσικά εννοούσε τον ποταμό Ευφράτη. Εκεί λοιπόν στη Συρία μετά από 4,5 χρόνια πολέμου αναμένεται να δούμε το πρώτο τέστ του ΝΑΤΟ εναντίον της Ρωσίας. Και φυσικά η Τουρκία θα αναμιχτεί στον πόλεμο και θα βρει την ευκαιρία να επιτεθεί πρώτα στην Κύπρο και μετά στην Ελλάδα όπως μας έλεγε και ο Γέροντας Αρσένιος.
Θα κλείσει όμως τα στενά στους Ρώσους με αυτήν την κίνηση και οι Ρώσοι που θα θέλουν να βγουν στην μεσόγειο θα τους επιτεθούν. «Οι Ρώσοι θέλουν τώρα να βγουν στη Μεσόγειο. Αυτό θα είναι το ελατήριο. Όμως δεν θα είναι αυτή η πραγματική αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι ο Θεός τους προσκαλεί ως όργανα Του» έγραψε ο Αγιορείτης π. Μακάριος Αγιονορείτης, σύμφωνα με αυτά που άκουσε από τον Αγιο Πα'ί'σιο.
Και στα Βαλκάνια θα υπάρξει πρόβλημα στην περιοχή του Τέτοβο, στα Σκόπια.
Οι λαθρομετανάστες που έρχονται θέλουν να πάνε Γερμανία, αλλά διασκορπίζονται και σε χώρες των Βαλκανίων, μαζί με Τζιχανιστές, που θα ενσωματωθούν με τον UCK και θα κινήσουν να κάνουν την Μεγάλη Αλβανία. Και στην κριμαία σήμερα το ίδιο συμβαίνει με τέτοιες ομάδες, όπως αναφέρουν πληροφορίες από εκεί. Πάμε όμως να δούμε και τα δικά μας, αφού το 3ο Μνημόνιο υπογράφτηκε και όπια κυβέρνηση βγει από τις εκλογές θα πρέπει να το εφαρμοστεί, διαφορετικά θα αλλάξει η στάση της Ευρώπης, όπως ανέφερε ο Γιούνκερ!
Αλλο ένα έγγραφο από Γερόντισσα που ζητήσαμε και μας έστειλε το Hggiken.pblogs.gr αναφέρει ότι «ΑΠΟ ΤΟΝ IOYNIO ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ».
Όλοι σήμερα γνωρίζουμε ότι ο έλεγχος κεφαλαίων (Capital Controls) ξεκίνησε στις 28 Ιουνίου με απότερο σκοπό το επόμενο βήμα να είναι το ψηφιακό νόμισμα -ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ-ηδη στη ΔΕΘ ο Τσίπρας προανήγγειλε την ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ενώ στο 3ο Μνημόνιο έχει υπογραφτεί η προαιρετική εφαρμογή των ψηφιακών συναλλαγών από 1η Οκτωβρίου και η υποχρεωτική εφαρμογή από τον Μάρτιο του 2016! «ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΛΑ» Και σίγουρα πέρα από τις δημοσκοπήσεις που θέλουν να χειραγωγήσουν το

 

κόσμο, θα πρέπει τουλάχιστον 4-5 μνημονιακά κόμματα να μπουν σε μία κυβέρνηση που θα ονομαστεί ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ για να μπορέσουν να εφαρμόσουν τα μέτρα που αναφέρει το 3ο μνημόνιο. Αλλά η επόμενη πληροφορία που μας δίνει είναι «ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΪΚΟΥ.

 

ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΠΑΜ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ.
Ολα αυτά ταιριάζουν με τις διεθνείς εξελίξεις σήμερα. «ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.»
Προφανώς ο πόλεμος θα αναστείλει τα σχέδια των δανειστών.

-ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΩ;

-ΟΛΑ ΒΥΘΙΖΟΝΤΑΙ.

ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ; (Ο ΚΟΣΜΟΣ)

-ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.

-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. 

-ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ;

-ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 2050. 40 ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2050. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΒΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ (ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΙ ΜΕΣΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ).
Αυτό το κομμάτι ταιριάζει με την Μαρτυρία του Στρατηγού Ιωάννη Μακρυγιάννη στο Βιβλίο του ΟΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΜΑΤΑ «Βλέπω το 50 θαμπωμένο.Το 52, το 53, το 54 το 55, το 56, το 57 και το 58».
Τέλος θα αναφέρω τις τελευταίες συμβουλές από τον Γέροντά μου «Να είσαστε έτοιμοι για όλα.Τα πράγματα θα αγριέψουν. Κυβερνήσεις θα ανεβοκατεβαίνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτοί που θα αναλάβουν τώρα δεν θα αντέξουν όσο η κυβέρνηση του Τσίπρα.»
Και μην ξεχνάμε αυτό που αναφέρει το βιβλίο ΣΚΕΥΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ «Στόχος των δανειστών είναι να ξεσηκωθεί ο ελληνικός λαός εναντίον των δικών του πολιτικών»

Καλή Μετάνοια, το νερό έχει μπει στο αυλάκι και δεν γνωρίζουμε πόσο γρήγορα θα εξελιχτούν τα πράγματα. Ο θεός να βάλει το χέρι του ώστε να γίνει το θέλημά Του.

http://orthodoxathemata.blogspot.gr

Ναι, έρχεται καιρός πολύ ταραχώδης...



Αγαπητέ π. Ν.!
Ναι, έρχεται καιρός πολύ ταραχώδης, ο εχθρός ταρακουνά και προσπαθεί να κλονίσει την Εκκλησία. Στον κλήρο έχουν μπει πολλοί άνθρωποι εκτός Εκκλησίας ακόμη και άπιστοι, και κάνουν το έργο τους. Όμως μαζί μας είναι ο Θεός κι εμείς πρέπει να κάνουμε το έργο του Θεού 
Συγχωρήστε με μεγαλόψυχα. Σας στέλνω την άποψή μου για τα τωρινά προβλήματα: πάνω από κάθε πύργο της Βαβέλ υπάρχει η δύναμη και η εξουσία του Θεού. Αλλά το τωρινό σκιάχτρο-θηρίο δεν είναι ακόμη τόσο φοβερό, γι’ αυτό και ο Κύριος αργοπορεί να το εκμηδενίσει. 'Όμως θα έρθει ο καιρός, που ο Κύριος θα διασκορπίσει αυτούς τους φόβους, που εκτοξεύει ο εχθρός του ανθρωπίνου γένους. 
Εμείς δε πρέπει να στεκόμαστε σταθεροί στην πίστη και να μη φοβόμαστε τίποτα, εκτός της αμαρτίας. 
Ζητώ τις ευχές σας.

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΡΕΣΤΙΑΝΚΙΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ.

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ - ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙ - ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ !!!

Οἱ ἐκτός Ἐκκλησίας ἄνθρωποι

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ στήν ἐποχή µας προσέχουν πρωτίστως τούς πολιτικούς, τούς οἰκονοµολόγους, τούς ἐπιστήµονες, τούς καλλιτέχνες καί τούς ποδοσφαιριστές, ἐνῶ ἀποστρέφουν τό πρόσωπό τους ἀπό τό ἔργο τῆς Ἐκκλησίας καί κλείνουν τά αὐτιά τους στό λόγο της. ∆έν φτάνουν βέβαια στό σηµεῖο νά τήν ἀπορρίψουν, γιατί τῆς ἀναγνωρίζουν κάποιον κοινωφελῆ ρόλο, µιά καί διαθέτει ἀµύθητη περιουσία, ὅπως ἐπιπόλαια ὑποστηρίζουν. Ἀρνοῦνται ὅµως πεισµατικά τή διδασκαλία της, γιατί δέν θέλουν νά δεσµευτοῦν ἀπό τίς ἐντολές της.
Ἀπό τή νοοτροπία αὐτή τοῦ κόσµου ἐπηρεάζονται δυστυχῶς καί πολλοί κληρικοί. Εἶναι ὑλόφρονες καί κοσµικοί καί ἡ ζωή τους δέν διαφέρει σχεδόν σέ τίποτα ἀπό τή ζωή τῶν ἀποµακρυσµένων ἀπό τό Θεό ἀνθρώπων, γι᾿ αὐτό καί «ἔχοµεν κάθε τόσον τήν ἐµφάνισιν νέων ἰδεῶν, εἰσηγήσεις καινοτοµιῶν, τάσεις προσαρµογῆς, ἀντιπαραδοσιακάς πρωτοβουλίας καί ἀντορθοδόξους ἐνεργείας προερχοµένας ἀπό ἐκείνους, πού ἐτάχθησαν νά εἶναι ποιµένες καί διδάσκαλοι τοῦ λαοῦ καί φρουροί τῆς πίστεως», ὅπως ἔλεγε ὁ ἁγιορείτης µοναχός Θεόκλητος ∆ιονυσιάτης (Ὀρθόδοξα µελετήµατα, 1974, σελ. 50).
Ἡ ἀδιαφορία τῶν σύγχρονων ἀνθρώπων ἀπέναντι στό λόγο τοῦ Θεοῦ φαίνεται πολύ καθαρά στό θέµα τοῦ ἐκκλησιασµοῦ. ∆έν αἰσθάνονται τήν ἀνάγκη νά λατρέψουν τό Θεό καί νά συµµετάσχουν στή ζωή τῆς Ἐκκλησίας. Φθάσανε στό σηµεῖο νά θεωροῦν χρήσιµη τήν Ἐκκλησία µόνο γιά ἐπιµνηµόσυνες δεήσεις!∆υστυχῶς, ὑπάρχει ἡ τάση νά ἀντικατασταθοῦν διάφορες θρησκευτικές τελετές µέ πολιτικές. Πολιτικός γάµος, πολιτική κηδεία, ὀνοµατοδοσία τῶν παιδιῶν δίχως βάπτιση, καύση νεκρῶν κ.λ.π...
Μέχρι πρότινος ἡ ζωή τῶν ἀνθρώπων εἶχε ἄµεση σχέση µέ τήν Ἐκκλησία. Τώρα ἐπιδιώκεται ἡ ἀποσύνδεση ἀπό τήν Ἐκκλησία. Καί ὅλα αὐτά, γιατί δέν θέλουν οἱ ἄνθρωποι τήν ἠθική διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου. Ζοῦν µέσα στήν ἁµαρτία καί ἀποφεύγουν τίς ἐντολές, πού θά µποροῦσαν πραγµατικά νά τούς ἀπελευ- θερώσουν. ∆έν παραδέχονται ὅτι ἡ ἁµαρτία σηµαίνει δυστυχία καί ἡ ἐν Χριστῷ ζωή εὐτυχία καί ὅταν ἀκόµα ἀντιµετωπίζουµε δυσάρεστες καταστάσεις.
Ἐπίσης, ἡ κρίση τοῦ γάµου, πού παρατηρεῖται στίς µέρες µας, δείχνει ὅτι οἱ ἄνθρωποι ἔχασαν καί τή στοιχειώδη ἠθική. Οἱ νέοι ζοῦν ἐλεύθερα, συνάπτουν σχέσεις, πέφτουν στήν παγίδα τῶν σαρκικῶν ἡδονῶν καί τό ἐνδιαφέρον τους γιά τό γάµο εἶναι µειωµένο ἕως ἀνύπαρκτο. «Ἀφοῦ ἔτσι εἴµαστε καλά, γιατί νά παντρευτοῦµε;», ἀπαντοῦν στίς προτροπές τῶν συγγενῶν τους νά κάνουν τό θρησκευτικό τους γάµο. Τώρα ἔχουν καί τά ὑποκατάστατα τοῦ γάµου. Ὑπάρχει τό σύµφωνο συµβίωσης καί ὁ πολιτικός γάµος. Ὑπογράφουν στό δηµαρχεῖο καί τελειώνει ἡ δουλειά. Προσπαθοῦν νά καθησυχάσουν τή συνείδησή τους -ὅταν φυσικά αὐτή τούς ἐλέγχει- καί νά ρίξουν στάχτη στά µάτια τῶν οἰκείων τους. Γρήγορα ὅµως αὐτά ἀτονοῦν, οἱ σχέσεις διαταράσσονται καί διαλύονται. Καί µετά ἀπό λίγο, πάλι νέες σχέσεις, πάλι παράνοµες συµβιώσεις καί πρόχειροι πολιτικοί γάµοι. Καί τό δράµα συνεχίζεται µέ µεγάλα θύµατα τά παιδιά τους, τά ὁποῖα προφανῶς δέν φταῖνε σέ τίποτα. Συχνά ἀκοῦµε νά λένε διάφορα οἱ πρώην σύζυγοι. Ὁ ἄντρας νά µιλάει γιά τή µητέρα τῶν παιδιῶν του καί ἡ γυναίκα γιά τόν πατέρα τῶν παιδιῶν της. Καί οἱ δύο ὑποκρίνονται ἀπέναντι στά παιδιά τους, ἀλλά καί τούς οἰκείους καί γνωστούς τους πώς τάχα ἀγαποῦν τά παιδιά τους καί ἐδιαφέρονται γιά τήν πρόοδό τους, χωρίς νά ἀφοσιώνονται σ᾿ αὐτά, ἀφοῦ γρήγορα γνωρίζουν νέους συντρόφους καί «φτιάχνουν» τή ζωή τους. Αὐτός εἶναι ὁ ἁµαρ- τωλός κύκλος µέσα στόν ὁποῖο ζοῦν οἱ σύγχρονοι ἄνθρωποι.
Τά πράγµατα πιά µόνο µέ τή δυναµική παρέµβαση τοῦ Θεοῦ µπο- ροῦν νά ἀλλάξουν. Ἄς εὐχηθοῦµε νά µή εἶναι καί ἐπώδυνη.

Πρωτοπρ. Διονύσιος Τάτσης
Ορθόδοξος Τύπος, 07/09/2015

Εἰς τὴν κόρην τὴν ἄσπιλον


Η παράσταση της Γέννησης της Θεοτόκου από το καθολικό της μονής Δαφνίου

Ὑμνοῦμέν Σε παρθένε ἁγνὴ Θεοκυῆτορ
δι’ ἧς τὸ θεῖον κάλλος ἀνέτειλε τῷ κόσμῳ
καὶ πόθῳ γλυκυτάτῳ, κόρη, Σὲ εὐλογοῦμεν.

Γλώσσῃ ἱερωτάτῃ καὶ χείλεσι ἁγίοις
καρδίᾳ ἁγνευούσῃ ψυχῇ καθαρωτάτῃ
ὁμολογοῦμεν πάντες ἁγνὴν Θεοῦ μητέρα.

Φλόγα τὴν βάτῳ πάλαι ὁ νομοδότης βλέπων
μὴ πυρπολοῦσαν, κόρη, τὸν τύπον κατενόει
τοῦ τόκου Σου τοῦ θείου, ἁγνὴ Θεοκυῆτορ.

Εὐλογημένη Χαῖρε, Θεογεννῆτορ κόρη,
ὡς ἀληθῶς τῆς πάλαι ἀρᾶς ἠλευθερώθη
τὸ γένος την ἀνθρώπων τῷ τόκῳ Σου Παρθένε,

Σῆς συμπαθείας, κόρη, ἀξίωσον βοῶ Σοι,
ἡ μόνη ἀπορρήτως κυήσασα τὸν Λόγον
καί σῶσον σαῖς πρεσβείαις τοὺς πίστει Σὲ ὑμνοῦντας.

Σὺ μόνη ἀνεδείχθης, Παρθένε Θεοτόκε,
ἀφθόρως Θεομῆτορ Θεόν, γὰρ ἀπορρήτως
νηδύι συλλαβοῦσα ἀπέτεκες τῷ κόσμῳ.

Καταφυγὴ καὶ σκέπη πιστῶν καὶ προστασία,
θερμὴ ἱκετηρία, ταχεῖα μεσιτεία,
τοὺς Σὲ πιστῶς τιμῶντας Σὺ φρούρει, Παναγία.



Ὕμνος μθ΄, Θεοτοκάριον, Ἁγίου Νεκταρίου (Κεφαλᾶ), Μητροπολίτου Πενταπόλεως, Καστέλλιον 1967
Περιοδικό Πειραϊκή Εκκλησία
Ἔτος 22ο – Τεῦχος 240 – Σεπτέμβριος 2012

Ο Θεός παιδί μου, δεν κρύβεται πίσω από τους θάμνους



Ο Θεός παιδί μου, δεν κρύβεται πίσω απ” τους θάμνους.
Ούτε χρειάζεται να σκαρφαλώσεις στα βουνά για να Τον συναντήσεις.

Έρχεται Αυτός και σε βρίσκει κάθε φορά που συγχωρείς κάποιον που σ” έβλαψε, κάθε φορά που βοηθάς κάποιον που βρίσκεται σ” ανάγκη. Έλκεται η Θεία Χάρις παιδί μου, δεν εκβιάζεται…»

Λόγια άγνωστου Αγιορείτη ασκητή

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τον Ευάγγελο Κουτρουμπέλη

*Ο δημοσιογράφος Ευάγγελος Κουτρουμπέλης είναι ιδρυτικό μέλος και σύμβουλος του ΑΟΡΑΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ

Μιλώντας για το θέμα του προσηλυτισμού, είναι ενδιαφέρον να παραθέσουμε την προσωπική εμπειρία-μαρτυρία του Ε. Κουτρουμπέλη, πρώην μάγου:
«Σαν αναζητητής της δύναμης και της ισχύος, σαν ανώ­ριμος αναζητητής, ασχολήθηκα με τις πολεμικές τέχνες. Διαπί­στωσα ότι υπάρχουν και άλλες δυνάμεις μέσα μας, για να μπορείς να έχεις τα αποτελέσματα που ξεφεύγουν από τη συνήθη δυνατότητα.
Άρχισα να διαβάζω και να ασχολούμαι με τον αποκρυφι­σμό. Ωστόσο δεν μου συνέβησαν συνταρακτικά πράγματα… ώσπου ήλθε κάποιος μάγος επάνω, ο οποίος με μύησε στον εργαστηριακό πνευματισμό, στο δόγμα της υψηλής τελετουρ­γίας, στο σατανισμό πάσης φύσεως…. Από κει και πέρα πλέον ασχολήθηκα με πάθος. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, κάλεσα δαιμόνια και ήλθα σε συνεργασία μαζί τους».
«Ξεκίνησα από τις πολεμικές τέχνες, ασχολήθηκα με τον ταοϊσμό… τα μυστήρια της ανατολής διδάσκουν ότι για να μπορέσεις να φθάσεις σε κάποια επίπεδα, πρέπει να ανακα­λύψεις τις δυνάμεις εκείνες, τόσο τις εσωτερικές, όσο και τις δαιμονικές, να κατορθώσεις κάποια πράγματα, που είναι έξω από τη φύση και την δυνατότητα τού ανθρώπου. Με αυτό το σκεπτικό, να ανακαλύψω τις εσωτερικές δυνάμεις, άρχισα να ασχολούμαι με τον αποκρυφισμό. Αργότερα ήρθε ο Άγγλος και με βρήκε στα 17 μου χρόνια.
Είχα 4 χρόνια ασχοληθεί θεωρητικά, πρακτικά δαιμονι­ζόμαστε με ένα συλλογικό πνευματισμό. Κάναμε μία ομάδα ανθρώπων, που προσανατολιζόμαστε σ’ αυτό το χώρο…. Μετά τη μύηση και τη γνωριμία με τον Άγγλο, υπήρχε πραγματι­κή εκπαίδευση, σχετική με τα φρονήματά μας και εισήχθηκα στη νεοειδωλολατρεία. Έμαθα να καθαγιάζω τα σκεύη… τους κύκλους επίκλησης, τις ονομασίες δαιμόνων, να κάνω επικλήσεις…».
«Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι δύσκολο να βρεθούν γιατί συχνάζουν σε πάρα πολλούς χώρους. Πρώτα απ’ όλα είναι τα βιβλιοπωλεία που υπάρχουν στην Αθήνα, που άμα πάει κανείς που δεν έχει ιδέα, θα δει του κόσμου τα βιβλία με καθαρά αποκρυφιστικό περιεχόμενο, που είναι το δόλωμα».
«Αρχίζει να ενδιαφέρεται κανείς, από τη γιόγκα μέχρι τη πρακτική μαγεία. Τα βιβλία εκείνα μπορεί να μη δίνουν τη γνώση που χρειάζεται, αλλά είναι αυτό που σε βάζει σε κάποιο πειρασμό να σταθείς περισσότερο σ’ αυτούς τους χώρους. Τότε αρχίζεις πλέον να εισάγεσαι σε κέντρα, τα οποία καλλιεργούν όλη αυτή την ανάγκη και ανάλογα με τις γνωριμίες, την οικονομική κατάσταση και τη διαχυτικότητα που έχεις, αρχίζεις και κινείσαι ποικιλοτρόπως. Ο ένας μπο­ρεί να γίνει μασόνος, ο άλλος μέντιουμ, κάποιος άλλος μπο­ρεί να πάει σε κάποια κυκλώματα και ν’ αρχίσει να πέφτει στον επαγγελματισμό».
«Να γίνουν αστρολόγοι, μέντιουμ και μη ξεχνάτε ότι ο καλύτερος πόλος έλξης να περάσουν τις δαιμονοδιδασκαλίες… είναι τα σύγχρονα μαντεία, με τον τρόπο που προσπα­θούν να λύσουν τα προβλήματα. Είναι τρόπος εκμετάλλευ­σης τού σύγχρονου ανθρώπου».
Αναφερόμενος στην επίδραση των κόμικς στα μικρά παι­διά, υπογράμμισε:
«Τα κόμικς προετοιμάζουν τα μικρά παιδιά στο να δε­χθούν ότι υπάρχουν πνεύματα, ότι η δύναμη και το αποτέ­λεσμα έρχεται μέσα από τη χρήση μαγικών βοτάνων και ειδικών ουσιών, ότι με τη μαγεία μπορείς να επιφέρεις απο­τελέσματα. Θα έλεγα, είναι ένας παιδαγωγικός τρόπος να μυηθούν τα μικρά παιδιά…».
«Πρώτα είναι η γνωριμία. Αρχίζει η πλύση εγκεφάλου με τη φιλοσοφία. Κατόπιν έρχεται ο εντυπωσιασμός με διάφορα σατανιστικά έργα. Με την εξάρτηση της ψυχής που γίνεται μέσα από την υπόδειξη, με την αφοσίωση στο δάσκαλο με αίμα, με πράξεις ανήθικες, με εξευτελισμό της προσωπικότη­τας. Κατόπιν αρχίζει να λαμβάνει κάποια φυλαχτά, κάποια υλικά στοιχεία επεξεργασμένα από το μάγο, δήθεν για να σε προστατέψουν στο χώρο… όμως στην ουσία γίνεσαι υποχείριο τού μάγου και των δαιμόνων. Όμως δεν γνωρίζεις ότι αυτό γίνεται για να σε εγκλωβίσουν… τον υπνωτίζουν, τον βλέπει σε ζωώδη κατάσταση απέναντι στο Δάσκαλο, πως μιλάς στο σκύλο και σ’ ακολουθεί χωρίς αντίρρηση».
Όμως στη διαδικασία τού απολύτου εγκλωβισμού χρησι­μοποιούνται και άλλα πιο δραστικά μέσα:
«Η χρήση ναρκωτικών είναι σε ημερησία διάταξη και η πορνεία των κοριτσιών επιβάλλεται ως εντολή του Διαβόλου. Οι σατανιστές κάνουν ευρεία χρήση ναρκωτικών ουσιών».
«Αφιερώνουν την ψυχή τους στο Διάβολο και με την αφιέρωση χρειάζεται αίμα, που θα θυσιαστεί γι’ αυτό το λόγο. Αίμα προσωπικό του κοριτσιού, που γίνεται σε κά­ποιες ορισμένες ημερομηνίες. Μάλιστα γίνεται κάτω από ειδικές αστρολογικές ώρες (ζωδιακοί δαίμονες)». 
Δεν υπάρχει μέση οδός. Να κάνω κοσμική ζωή και να αμαρτάνω και να πολεμήσω το Διάβολο. Είναι πλάνη αυτό.
Κατά τον Κουτρουμπέλη, «ο άνθρωπος, από τη στιγμή που θα αποποιηθεί το Σατανά, από κει και πέρα πρέπει να είναι έτοιμος να το αντιμετωπίσει αυτό. Δεν υπάρχει μέση οδός γι’ αυτούς τους ανθρώπους».
«Γι’ αυτό και κανένας, ή σπάνια περίπτωση να ξεφύγει κάποιος, γιατί δεν υπάρχει μετάνοια. Όχι γιατί είναι αδια­νόητο ή αδύνατο, είναι λίγοι εκείνοι που πραγματικά θα τους φωτίσει ο Θεός να καταλάβουν ότι μόνο δια των αγιαστικών μυστηρίων θα γλυτώσουν. Διότι αν δεν είναι συγκοινωνός ο άνθρωπος μετά του Θεού δια των μυστηρίων, είναι σε κοινω­νία με το Διάβολο. Δεν υπάρχει μέση λύση».
«Τα ψυχιατρεία έχουν γεμίσει και οι αυτοκτονίες είναι στην ημερησία διάταξη. Στους ανθρώπους που ασχολούνται με το χώρο αυτό, όσο κι’ αν φαίνεται τραγικό, είναι πραγματικότητα».
«Όταν ασχολήθηκα με τις δαιμονικές δυνάμεις, είχα οπα­δούς, συμπαρέσυρα άτομα, έκανα πάρα πολλά πράγματα. Πήγα σε μυστικές εκκλησίες και μάλιστα έκανα και διαλέ­ξεις (σε μυημένους ανθρώπους). Η μεταστροφή μου ήλθε, γύρισα στο χώρο της Εκκλησίας με τη χάρη τού Θεού έγινα Ορθόδοξος, κατάλαβα την αξία της ορθοδοξίας…. Μεγάλω­σα κι έζησα στην Ελλάδα, αλλά δεν ήξερα τι είναι Ορθοδο­ξία».
«Ο Θεός ίσως ήξερε τη μεταστροφή μου και δεν είμαι σήμερα σ’ ένα ψυχιατρείο ή στο χώμα. Και μπορώ να το πω αυτό με βεβαιότητα. Δεν έχουν γλυτώσει, όχι ελάχιστοι, μπορώ να πω διεθνώς πάρα πολύ λίγοι είναι αυτοί, και αυτοί ακό­μα παραπαίουν» (Διάλεξη στη θεολογική Σχολή Θεσ/νικης, 11.5.1993).
«Το πρόβλημα λύνεται μόνο με τα αγιαστικά μέσα της Αγίας Ορθόδοξης Εκκλησίας μας. Εάν ο άνθρωπος δεν προ­σέλθει με αυταπάρνηση, με αυτομεμψία, με αυτοκριτική, να εξαγοράσει τα αμαρτήματα και να γίνει συγκοινωνός δια του αίματος τού Χριστού, δεν εξασφαλίζεται από το Διάβολο».
«Δυστυχώς, ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε χριστια­νοί. Να είμαστε ομοφυλόφιλοι, μπορούμε να συζητάμε και να μιλάμε για κοινωνικό ρατσισμό. Το να είμαστε φασίστες, μπορούμε να μιλάμε, γιατί έχουμε δικαιώματα. Όλοι έχουν δικαιώματα σ’ αυτό τον κόσμο. Το μόνο που δεν έχει δικαίω­μα να γίνεται και να λέγεται, είναι το να ομολογεί και να πιστεύει κάποιος στο Χριστό. Όχι μόνο θεωρείται ντροπή, αλλά κατατάσσεται στη κατηγορία των χαζών ανθρώπων, το να πιστεύει κανείς σήμερα»! 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ: ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Επιμέλεια: Διονύσιος Πυλαρινός


Οι δοκιμασίες βοηθούν να συνέλθουν οι άνθρωποι

- Γέροντα, μαθαίνω για την ταλαιπωρία των δικών μου. Θα τελειώσουν ποτέ τα βάσανά τους; - Κάνε υπομονή, αδελφή μου, και μη χάνεις την ελπίδα σου στον Θεό. Όπως κατάλαβα από όλες τις δοκιμασίες που περνούν οι δικοί σου, ο Θεός σας αγαπάει και επιτρέπει όλες αυτές τις δοκιμασίες για ένα λαμπικάρισμα πνευματικό ολόκληρης της οικογένειας. Εάν εξετάσουμε κοσμικά τις δοκιμασίες της οικογένειάς σου, φαίνεστε δυστυχισμένοι. Εάν όμως τις εξετάσουμε πνευματικά, είστε ευτυχισμένοι, και στην άλλη ζωή θα σας ζηλεύουν όσοι θεωρούνται σε τούτη την ζωή ευτυχισμένοι. Με αυτόν τον τρόπο ασκούνται και οι γονείς σου, μια που τον αρχοντικό τρόπο, τον πνευματικό, δεν τον γνωρίζουν ή δεν τον καταλαβαίνουν. Πάντως, κρύβεται ένα μυστήριο στις δοκιμασίες του σπιτιού σου, αλλά και σε ωρισμένα άλλα σπίτια, ενώ γίνεται τόση προσευχή! «Τις οίδε τα κρίματα του Θεού;». Ο Θεός να βάλη το χέρι Του και να δώση τέρμα στις δοκιμασίες...
- Γέροντα, δεν γίνεται οι άνθρωποι να συνέλθουν με άλλον τρόπο και όχι με κάποια δοκιμασία;
- Πριν επιτρέψη ο Θεός να έρθη μια δοκιμασία, εργάστηκε με καλό τρόπο, αλλά δεν τον καταλάβαιναν, γι’ αυτό μετά επέτρεψε την δοκιμασία. Βλέπετε, και όταν ένα παιδί είναι ανάποδο, στην αρχή ο πατέρας του το παίρνει με το καλό, του κάνει τα χατίρια, αλλά, όταν εκείνο δεν αλλάζη, τότε του φέρεται αυστηρά, για να διορθωθή. Έτσι και ο Θεός μερικές φορές, όταν κάποιος δεν καταλαβαίνη με το καλό, του δίνει μια δοκιμασία, για να συνέλθη. Αν δεν υπήρχε λίγος πόνος, αρρώστιες κ.λπ., θα γίνονταν θηρία οι άνθρωποι· δεν θα πλησίαζαν καθόλου στον Θεό.
Η ζωή αυτή είναι ψεύτικη και σύντομη· λίγα είναι τα χρόνια της. Και ευτυχώς που είναι λίγα, γιατί γρήγορα θα περάσουν οι πίκρες, οι οποίες θα θεραπεύσουν τις ψυχές μας σαν τα πικροφάρμακα. Βλέπεις, οι γιατροί, ενώ οι καημένοι οι άρρωστοι πονούν, τους δίνουν πικρό φάρμακο, γιατί με το πικρό θα γίνουν καλά, όχι με το γλυκό. Θέλω να πω ότι και η υγεία από το πικρό βγαίνει, και η σωτηρία της ψυχής από το πικρό βγαίνει.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ

ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ

«Για να πάη κανείς στον γλυκό Παράδεισο,
πρέπει να φάη πολλά πικρά εδώ,
να έχη το διαβατήριο των δοκιμασιών στο χέρι».

ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
‘’ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ’’
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2002

http://stratisandriotis.blogspot.gr