.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Απόψε, Χριστέ μου…



Απόψε, Χριστέ μου, θα σε παρακαλέσω για τα παιδιά που τα εγκαταλείπουν οι γονείς τους.
Μαλώνουν αυτοί. Χωρίζουν. Φεύγουν απ’ το σπίτι. Παίρνει ο καθένας το δρόμο του, 
και μένουν τα παιδιά χωρίς πατέρα και μητέρα.

Πού να πάνε τα καϋμένα;
Πώς θα ζήσουν;

Πώς θα μεγαλώσουν χωρίς αγάπη;
Ποίος θα είναι κοντά τους στις δυσκολίες τους;

Και αν αρρωστήσουν;
Αν πέσουν σε χέρια κακών ανθρώπων;

Αν πάρουν τον κακό δρόμο και γίνουν αλήτες ή αναρχικοί;
Αν αρχίσουν να παίρνουν ναρκωτικά, για να ξεχάσουν τον πόνο τους;

Γι’ αυτά τα παιδιά σε παρακαλώ απόψε, Κύριε Ιησού Χριστέ μου. 

Φρόντισέ τα Εσύ. Σώσε τα. 
Στείλε ανθρώπους με την αγάπη Σου κοντά τους.

Προσευχητάριο για Παιδιά «Άγιος Θεοδόσιος ο Κοινοβιάρχης»

ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

1. Τετραυδροκανναβινόλη
2. Διμεθυλοσουλφοξείδιο
3. Αιθυλενοδιαμινοτετραοξικό
4. Δεκαμεθυλοκυκλοπεντασιλοξάνιο
5. Εγώ φταίω
6. Συγγνώμη

π. Φιλόθεος Ζερβάκος – οδηγίες για “ξεμάτιασμα” μικρών παιδιών

Όταν υπάρχει Ιερεύς να τα σταυρώνη εκείνος 
και να λέγη την ευχήν της βασκανίας.


Όταν τα παιδιά τα μικρά συμβεί να πάθουν εκ βασκανίας, θα παίρνετε ολίγο βαμβάκι, θα το βουτάτε εις το κανδήλι πού έχετε εις τας εικόνας, θα αλείφετε το παιδί εις το μέτωπον και το πρόσωπον σταυροειδώς και θα λέγετε τα εξής τροπάρια:
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης, Σταυρός η ώραιότης της Εκκλησίας, Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα, Σταυρός πιστών το στήριγμα, Σταυρός Αγγέλων η δόξα καί των δαιμόνων το τραύμα. 
Εξηγόρασας ημάς εκ της κατάρας του νόμου τω Σταυρώ προσηλωθείς και τη λόγχη κεντηθείς την αθανασίαν επήγασας ημίν Σωτήρ ημών Δόξα Σοι.

Η μπορείτε και με ένα Σταυρό μικρό να τα σταυρώνετε και να λέγετε τα ανωτέρω τροπάρια. Όταν υπάρχει Ιερεύς να τα σταυρώνη εκείνος και να λέγη την ευχήν της βασκανίας.

Εκείνοι που ζουν μετρημένη και περιορισμένη ζωή, και από κινδύνους γλυτώνουν.. .



Εκείνοι που ζουν μετρημένη και περιορισμένη ζωή, και από κινδύνους γλυτώνουν, και δεν έχουν ανάγκη από φύλακες.
Με το να νικούν την επιθυμία σε όλες τις περιπτώσεις, βρίσκουν το δρόμο προς το Θεό εύκολα.

Αγίου Αντωνίου του Μεγάλου

«Είμαστε άνθρωποι του περίπου»



Ὅπως ἔλεγε ὁ Καμύ: 
«Εἴμαστε ἄνθρωποι τοῦ περίπου». Περίπου ἐπιστήμονες, περίπου χριστιανοί, περίπου ἱεραπόστολοι, περίπου γονεῖς, περίπου συγγραφεῖς, περίπου ἱεραπόστολοι.

Ἀλλά τό περίπου, τό μισό, τό χλιαρό, εἶναι κόλαση!

Ἀντίθετα, ὁ Χριστός εἶναι τό πᾶν καί μᾶς θέλει τελείως δικούς Του καί ὄχι περίπου δικούς Του. «Τά πάντα εἶμαι ἐγώ γιά σένα καί ἐσύ τά πάντα γιά μένα. Τί περισσότερο θέλεις;» λέει ὁ Κύριος μέ τό στόμα τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου.

Ὁ χριστιανός καλεῖται νά ζήσει μέσα στόν κόσμο ὄχι γιά νά συμβιβαστεῖ μαζί του ἀλλά γιά νά τόν ἀλλάξει, νά τόν μεταποιήσει. Ὁ χριστιανός ἀνατέμνει τήν κοινωνική ζωή καί χτυπᾶ τίς σάπιες δομές ξεκινώντας ἀπό τόν ἴδιο του τόν ἑαυτό.

Ἐπιτέλους ἄς τό καταλάβουμε: Ὁ ἄνθρωπος μακρυά ἀπό τόν Θεό ὑποφέρει πολύ χειρότερα πράγματα, καί τελικά δέν ἀπολαμβάνει τίποτα.

Ὁ Θεός νά δώσει γιά ὅλους μας ἕνα ἀποφασιστικό ξεκίνημα γιά ἕνα ὁλοκληρωτικό δόσιμο. 

Στό χέρι μας εἶναι, ἀρκεῖ νά τό θελήσουμε πραγματικά.

ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ! 

Ιερομόναχος Σάββας Αγιορείτης

Η πιο γλυκιά λαλιά...



Υπάρχει ένα πουλί εκεί μακριά σε μέρη που μονάχα το όνειρο μας συναντά που το γλυκύτερο κελάηδημα του, ακούγεται την ώρα που πεθαίνει. 
Η ομορφότερη στιγμή του Χριστού είναι πάνω στο σταυρό. Και ο δρόμος που μας γνωρίζει με τις αλήθειες μέσα και έξω μας, είναι εκείνος ο σκοτεινός και λασπωμένος, που σαν λιάσει και βγει το φως, ανθίζουν τα ωραιότερα λουλούδια. 
Η άνοιξη περνάει πάντα μέσα από τον χειμώνα και η ανάσταση μέσα από τον σταυρό.

Τίποτα δὲν εἶναι μεγαλύτερο ἀπὸ τὴν καθαρὴ καρδιά..



Τίποτα δὲν εἶναι μεγαλύτερο ἀπὸ τὴν καθαρὴ καρδιά, γιατὶ μία τέτοια καρδιὰ γίνεται θρόνος τοῦ Θεοῦ. Καὶ τί εἶναι ἐνδοξότερο ἀπὸ τὸ θρόνο τοῦ Θεοῦ; Ἀσφαλῶς τίποτα. Λέει ὁ Θεὸς γι᾿ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν καθαρὴ καρδιά: 
«Θὰ κατοικήσω ἀνάμεσά τους καὶ θὰ πορεύομαι μαζί τους. Θὰ εἶμαι Θεός τους, κι αὐτοὶ θὰ εἶναι λαός μου». (Β´ Κορ. 6, 16).

Ἅγιος Νεκτάριος

Συγχώρηση



Γιά να μας συγχωρήσει ο Θεός, ας συγχωρούμε κι εμείς τούς ανθρώπους.
Είμαστε όλοι σ' αυτή τη γή προσωρινοί, ως φιλοξενούμενοι. Η παρατεταμένη νηστεία και η βαττολογία στην προσευχή είναι ματαιοπονία, χωρίς τη συγχωρητικότητα και το αληθινό έλεος.
Ο Θεός είναι ο αληθινός Ιατρός οι αμαρτίες είναι η λέπρα. Όποιον ό Θεός καθαρίζει, επίσης και τον δοξάζει.
Κάθε ελεήμονα πράξη των ανθρώπων ο Θεός με έλεος τήν ανταμείβει.
Εκείνος πού ανταποδίδει τήν αμαρτία με αμαρτία, χωρίς έλεος απόλλυται.
Το πύον δεν καθαρίζεται με πύον από μολυσμένες πληγές.
Ούτε το σκοτάδι της υπόγειας φυλακής διαλύεται με σκοτάδι.
Το αγνό βάλσαμο επουλώνει τα έλκη των πληγών και το φως διαλύει το σκοτάδι της υπόγειας φυλακής. Στους βαριά τραυματισμένους το έλεος είναι σαν βάλσαμο 
Με το έλεος όλοι αγάλλονται, όπως με το φως στο σκοτάδι.
Ο τρελός λέει: «Δεν έχω ανάγκη από έλεος!».
Όταν όμως συγκλονίζεται από τη δυστυχία, τότε κραυγάζει για έλεος!
Οι άνθρωποι κολυμπούν μέσα στο έλεος του Θεού- αυτό, το έλεος του Θεού, μάς ξυπνάει στη ζωή!
Γιά να μας συγχωρήσει ο Θεός,
ας συγχωρούμε κι εμείς τούς ανθρώπους, είμαστε όλοι σ’ αύτή τη γη προσωρινοί, ως φιλοξενούμενοι.

ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ

Τι πρέπει να γνωριζούμε για τη μαγεία



– Όσοι ασχολούνται με τα μάγια ή τρέχουν στις μαγείες, διαπράττουν μεγάλη αμαρτία ενώπιον του Θεού και εναντίον του Αγίου Πνεύματος, διότι αφήνουν το Θεό και ζητούν βοήθεια από το διάβολο. Αρνούνται τις προσευχές της Εκκλησίας και μπαίνουν στα σπίτια των μάγων.

Εγκαταλείπουν τους λειτουργούς του Χριστού και πηγαίνουν στους υπηρέτες του σατανά. Δηλαδή, αφήνουν το ζων ύδωρ, τον ιερέα και τη σωτήρια χάρη της Εκκλησίας και για τα εμπαθή και ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους ζητούν τη συμπαράσταση των μάγων, που είναι εχθροί του Χριστού. Αρνούνται την αλήθεια και δέχονται το ψεύδος, διότι όλα τα μαγικά λόγια και επικλήσεις είναι ψεύδη και δαιμονικές απάτες.

Μια τέτοια μεγάλη αμαρτία δε συγχωρείται στους ενόχους ούτε στον παρόντα αιώνα ούτε στο μέλλοντα, όπως λέγει ο Χριστός, εάν δεν μετανοήσουν σ’ όλη τους τη ζωή. Εναντίον αυτών των μάγων ξεσπούν κάθε είδους κακίες και κίνδυνοι. Πρώτα πρώτα τους ελέγχει η συνείδηση, διότι άφησαν το Θεό και ακολούθησαν το διάβολο. Κατόπιν κανονίζονται να απέχουν από τη Θεία Κοινωνία πολλά έτη, από 7 έως 15, και ακόμη μέχρι 20. Εκτός εάν τους οικονομήσει διαφορετικά ο πνευματικός, ανάλογα με την ειλικρίνεια της μετάνοιάς τους. Αυτοί που τρέχουν στους μάγους, αποβάλλουν από την ψυχή τους τη χάρη του Χριστού και βάζουν στο σπίτι της καρδιάς τους το πνεύμα του σατανά. Αρνούνται το Χριστό και ενώνονται με το διάβολο. Όλοι αυτοί δεν πρέπει να ονομάζονται χριστιανοί, αλλά αποστάτες. Τιμωρούνται από το Θεό με ασθένειες, και μάλιστα ανίατες, με οικογενειακά προβλήματα, με ζημιές και διενέξεις, με πτωχεία και φοβερό θάνατο. Και εάν δεν εξομολογηθούν με δάκρυα, δε θα σωθούν. Ενώ από την Εκκλησία αποβάλλονται τελείως, δηλαδή χωρίζονται από το Χριστό και παραδίνονται με τη θέλησή τους στα χέρια του νοητού εχθρού. Εάν πεθάνουν στην αμαρτία τους αυτή, δεν κηδεύονται από ορθόδοξο ιερέα, αλλά όπως οι ειδωλολάτρες και οι αρνητές της πίστεως, οδηγούνται στην αιώνια τιμωρία τους, στα βάσανα της κολάσεως. Αυτές λοιπόν είναι ο φοβερές συνέπειες της μαγείας.

Έλεγε ο π. Κλεόπας: «Να μη κάνεις κανένα έργο, χωρίς να το σφραγίζεις με τον Τίμιο Σταυρό! Όταν αναχωρείς για ταξίδι, όταν αρχίζεις το έργο σου, όταν πηγαίνεις να διδάξεις στο σχολείο σου, όταν είσαι μόνος σου ή και με άλλους μαζί, σφράγισε με τον παντοδύναμο Σταυρό το μέτωπό σου, το σώμα σου, την καρδιά σου, τα χείλη σου, τα μάτια σου, τα αυτιά σου και όλα τα μέλη σου να τα σφραγίζεις με το σημείο της νίκης του Χριστού επί του Άδου. Και τότε μη φοβάσαι από τα μαγικά ή τα ξόρκια και τους μάγους. Διότι όλα αυτά λύνονται από τη δύναμη του Σταυρού, όπως το κερί λιώνει μπροστά στη φλόγα της φωτιάς και όπως φεύγει η σκόνη στον άνεμο!»

Γέρων Κλεόπας Ηλιέ

Γεροντικό Ρουμάνων Πατέρων
Εκδόσεις "Ορθόδοξος Κυψέλη

Η υπακοή έχει πάρα πολλά πνευματικά κέρδη. ..



Η υπακοή έχει πάρα πολλά πνευματικά κέρδη. 
Το κυριώτερο όμως είναι το ότι ο άνθρωπος ελευθερώνεται από την δυναστεία των παθών και έρχεται σε άμεση σχέσι και επαφή με τον Θεό. Λέγει ο άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος ότι ο όντως υποτακτικός εξομοιούται τω Υιώ του Θεού, γίνεται όμοιος, εξισώνεται με τον Υιόν του Θεού. 
Άλλωστε, η σωτηρία μας τί είναι; 
Είναι υπόθεσις υπακοής. 
Ο Κύριος έκανε υπακοή στον Πατέρα Του και δεν ήρθε να κάνη το δικό του θέλημα αλλά το θέλημα του πέμψαντός αυτόν Πατρός. 
Γι' αυτήν την υπακοή και την ταπείνωσι του έδωσε ο Θεός το όνομα Ιησούς και σ' αυτό το όνομα φρίττουν οι δαίμονες.

Γέρων Εφραίμ Ξηροποταμινός

«Θα τιναχθεί σήμερα ο κόσμος όπως τινάζεται η ελιά. Και θα μείνουν ορισμένες ελιές επάνω…»



Τώρα κατά την τελευταία εκκαθάριση θα καθαριστούν μόνο τα ξερά και θα μείνουν μόνο τα χλωρά. Τουλάχιστον στην Ελλάδα. Η οποία Ελλάς χρειάζεται σαν γλώσσα σαν πίστη σαν ύπαρξις, γιατί είναι ο νέος Ισραήλ και θα κηρύξει το Ευαγγέλιο σε όλον τον κόσμο.

Εμείς σαν Έλληνες πρέπει να κολακευόμεθα διότι εγεννήθημεν Έλληνες.

Διότι μας ενεπιστεύθη αυτή η κληρονομιά της γνώσης και της πίστεως.

Είμεθα Εβραίοι κατ΄ουσίαν.

Όσοι διαβάσετε το Α΄Μακαβαίων στο δωδέκατο κεφάλαιο θα βρείτε ότι είμαστε Εβραίοι αδελφοί με τους Εβραίους.

Εμείς σήμερα θα παίξουμε ένα ρόλο και μάλιστα λίαν συντόμως.

Όλοι θα καθαριστούν θα πάνε στην θέση τους.

Θα αδειάσει η πατρίδα μας απ΄όλα τα φρούτα… μα κομμουνισμός λέγεται, μα αθεϊσμος λέγεται, μα, μα, μα…

θα αδειάσει η πατρίδα μας. Θα μείνουν καθαρόαιμοι Έλληνες. 
Με γλώσσα ελληνική, με ήθη και έθιμα ελληνικά, και με πίστη ορθόδοξον.

Και με βάση αυτούς θα διαδώσει το Ευαγγέλιο ο Χριστός στις μυρμηγκιές αυτές που υπάρχουν κάτω … οκτακοσαριές εκατομμύρια που περιμένουν τον Ευαγγελισμό.

Δεν έχουν ακούσει περί Χριστού.

Εμείς θα τον παίξουμε τον ρόλο αυτό. Χάρη στους ανθρώπους που είθε να το καταλάβουν και να το πιστέψουν.

Είναι μερικοί άθεοι και μερικοί κοιλιόδουλοι και τρώνε για να μην παρεξηγηθούν, και λένε του Χριστού τράβα έξω γιατί έχουμε τον κόσμο. Χίλια δυο άλλα πράγματα.

Ντρέπονται να κάνουν παιδιά γιατί τους κατηγορούν στο γραφείο. 
Τι να σας πω ;

Όλοι αυτοί θα φύγουν από τη μέση.

Θα τιναχθεί σήμερα ο κόσμος όπως τινάζεται η ελιά.

Και θα μείνουν ορισμένες ελιές επάνω.

Όπως έχει δει ο προφήτης την κατάσταση αυτή, έτσι είναι σήμερα.

Πάντοτε την ράβδιζε την ανθρωπότητα ο Θεός……

(Ιεροκήρυκας Δ. Παναγόπουλος)

Επαίσχυντη διαφήμιση της Nova: Υβρίζει και προσβάλει τον Θεό και τους Ευαγγελιστές

Μία άκρως υβριστική, άθλια και επαίσχυντη διαφήμιση 
από τη συνδρομητική πλατφόρμα της Nova

Μια αναπάντεχη αθλιότητα από τη Nova, που εδώ και μερικά 24ωρα κυκλοφορεί ένα υβριστικό για τον Χριστιανισμό τηλεοπτικό σποτ, με σαφείς Μυθικιστικές προεκτάσεις, που δεν έχουν σε τίποτα να οφελήσουν την ελληνική Ορθόδοξη κοινωνία.

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της διαφημιστικής της καμπάνιας με κεντρικό πρόσωπο τον ηθοποιό Αλέξανδρο Μυλωνά -που ενσαρκώνει τον Θεό- και εν όψει της προχθεσινής απονομής των βραβείων Όσκαρ, η Nova τοποθετεί τον πρωταγωνιστή της επί σκηνής, με το χρυσό αγαλματίδιο στα χέρια του.

Εκεί ο… «θεός» επιλέγει να ευχαριστήσει τους σεναριογράφους (!) του Λουκά, Μάρκο, Ιωάννη και Ματθαίο, υπονοώντας εμμέσως πλην σαφώς ότι οι εξιστορήσεις των 4 Ευαγγελίων έχουν επί της ουσίας να κάνουν με μία φανταστική σύλληψη των συγγραφέων τους, όπως δηλαδή συμβαίνει στα κινηματογραφικά δρώμενα, και όχι με μία ιστορική καταγραφή των γεγονότων που περιγράφουν.

Δεν μας προκαλεί εντύπωση βέβαια ότι δεν ασχοληθήκαν με τον Αλάχ, ίσως τότε ακόμα και η άθεη κυβέρνηση θα αντιδρούσε. Ο ρατσισμός όμως εις βάρος των Ορθοδόξων είναι νόμιμος. Όλοι οι άλλοι τιμωρούνται.

Παρακολουθήστε το νέο διαφημιστικό σποτ της Nova


ΠΗΓΗ

Αναρωτήθηκε Πνευματικός: «Τι θα παραμείνει μετά από εσάς όταν δεν θα είστε;»



Τι θα παραμείνει μετά από εσάς όταν δεν θα είστε; 
Λογαριασμοί για το νερό, την ηλεκτρική ενέργεια, το φυσικό αέριο, το φως, το τηλέφωνο;
Συσσωρευμένες, ακατέργαστες ή σπατάλες μάταιες, πουθενά και για κανέναν; 
Βιβλία, περιοδικά, βουνά ρούχων και άχρηστα σκουπίδια; 
Αυτοκίνητα, διαμερίσματα, σπίτια; 
Χρέη, δάνεια, υποθήκες; 

Τι θα συμβεί μετά το θάνατό σας; 
Τι θα παραμείνει μετά από εσάς όταν δεν θα είστε; 

Παράλειψη, άγνωστη «αγάπη», αδιαφορία, δυσαρέσκεια, πικρία και υπερηφάνεια; 
Τι έχει απομείνει; 
Ίσως, οι συνάδελφοι, ή οι φίλοι σας του Θεού, ή οι απρόσκλητοι συγγενείς; 
Τι θα έχει απομείνει; 

Η δουλειά σου, οι στίχοι σου, τα τραγούδια σου; 
Η αδιαφορία σου, η αλαζονεία σου, η αταξία σου; 
Θα υπάρξουν φήμες ή κατορθώματα; 
Μήπως η δουλειά σου θα μιλάει για τον εαυτό σου ή θα ξεπεραστεί μέσα από μια κακή φήμη; 
Θα σας θυμούνται ως καλό χριστιανό ή η ζωή σου στον Θεό θα παραμένει μη αναγνωρισμένη για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου; 
Τι λένε τα παιδιά σου για σένα; 
Τι θα θυμούνται τα εγγόνια; 
Τι θα παραμείνει μετά από εσάς όταν δεν είστε;

Λόγια αγάπης, πράξεις αγάπης, ελέους, της συγχώρεσης, το γέλιο, χαρούμενη, πραότητα, την ελπίδα, την αποδοχή, τη γενναιοδωρία, τη θυσία, την αφοσίωση, την ανιδιοτέλεια, τον σεβασμό, τη σοφία, την ταπεινότητα, την υπομονή, πίστη - μια πνευματική κληρονομιά, θα πρέπει να αφήσεις πίσω ... αλλά για αυτό, από μέρα σε μέρα, πρέπει να αναρωτηθείς: 

"Τι θα μείνει μετά από μένα, όταν δεν θα είμαι εκεί;"

Κανείς μας δεν πεθαίνει



Κι είναι ώρες-ώρες τόσο βαρύ τούτο το χαρτί με τις ψυχές.
Όλοι οι πόνοι, οι καημοί, τα δάκρυα, τα λάθη και τα πάθη.
Το κρατάς προσεχτικά να μην σου πέσει κάτω κι όταν πέσει το σταυρώνεις, το φιλάς όπως τις εικόνες.

Γιατί πάνω του είναι γραμμένες οι έμψυχες "εικόνες" του Θεού του Ζώντος....
Κανείς δεν πεθαίνει, απλά δεν τον ξαναβλέπεις με τα μάτια του σώματος.

Εμάς μας μάθαν οι Απόστολοι απαρχής του κόσμου να αγαπάμε και να πιστεύουμε στα αόρατα. Εμάς μας νανουρίσαν τα χάδια των παππούδων, των ηρώων μας, των Αγίων μας μέσα από τα σταυροκοπήματα και τις προσευχές...

Όλοι μας είμαστε ολοζώντανοι ενώπιον του Θεού.

Κανείς δεν πεθαίνει. 

Παραστεκόμαστε ενώπιον Του με άλλη μορφή, μα ολοζώντανοι.
Αποστολή της επίγειας ζωής σου να συμμετέχεις στον βουβό πόνο της ανθρωπότητας που ψάχνει τον Θεό και δεν Τον βρίσκει. Κοιτάξου στον καθρέφτη και δες Τον.

Παιδί Του, πνοή Του, πλάσμα Του.

Πού ψάχνεις να τον βρεις; Μέσα σου είναι…

Αγαπάτε, ακούτε και μελετάτε το λόγο του Θεού



Αδελφοί μου! Όταν κάποιος δεν έχει όρεξη για φαγητό, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι για ζωή, και τον κλαίει το σπίτι του. Έτσι και στα πνευματικά. Άρτος, μάννα ουράνιο, είναι ο λόγος του Θεού. Χριστιανός που δεν έχει όρεξη για λόγο Θεού, τον άρτο των αγγέλων «ώ τρέφονται ψυχαι Θεόν πεινωσαι», αυτός είναι για φέρετρο, για τον άδη, για την κόλαση. 

Γι’ αυτό αγαπάτε, ακούτε και μελετάτε το λόγο του Θεού. Έτσι θα αυξάνει η Εκκλησία και θα δοξάζεται ο Χριστός μαζί με τον Πατέρα και το Πνεύμα το άγιο, εις αιώνας αιώνων. 

(†) Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης