.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Μόλις εννέα δευτερόλεπτα διάρκεια! Γιά όσους ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ! Οι άλλοι άς δούν ..."τηλεόραση"! / ΒΙΝΤΕΟ



Νεοταξική χούντα: ΝΤΡΟΠΗ σας γιά τήν ΔΙΩΞΗ του Νεκτάριου Μικκιού! – Φ υ λ ά κ ι σ α ν έναν ειρηνικό Χριστιανό γιά τό χουντο – Pride της Θεσσαλονίκης!



Χουντικοί νόμοι στις υπηρεσίες του Europride - Φτάσαμε στον έσχατο καιρό που οι χριστιανοί διώκονται επειδή στηρίζουν το Ευαγγέλιο! 

Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης

Όταν γράφαμε σε κάποιο παλιότερο άρθρο ότι η προπαγάνδα του «τρίτου φύλου» αναπτύσσει την ίδια δυναμική με την προπαγάνδα του Τρίτου Ράϊχ, κυριολεκτούσαμε απόλυτα. 

Και το βλέπουμε στις μέρες μας να επιβεβαιώνεται. 

Η θεσμική περιφρούρηση του πολιτισμικού βόθρου που λέγεται Europride, είναι πιο ισχυρή και από το να φιλοξενούσαμε αρχηγό κράτους. 

Γιατί αυτό ακριβώς είναι η ΛΟΑΤΚΙ+ ατζέντα. Ο νεοφερμένος αρχηγός του ελληνικού κράτους. 

Ένα «θεοκρατικό» καθεστώς που ήρθε να καταλύσει τη δημοκρατία και να διαλύσει την κοινωνία εις τα εξ ων συνετέθη. 

Νέα θρησκεία, το είδωλο της ατιμασμένης σάρκας. Νέοι νόμοι, η θεσμική προώθηση της απανθρωποποίησης του ανθρώπου. Κράτος εν κράτει. 

Και οι διοικήσεις της αστυνομίας λειτουργούν ως πραιτοριανοί του νεοταξικού συστήματος. 

Περιχαρακώνουν την καθιέρωση της ανωμαλίας. Καταπνίγουν τις φωνές της ηθικής. 

Τραμπουκίζουν τους πολίτες που διψάνε να πάρουν αέρα από τα λύματα που κατέπνιξαν τη Θεσσαλονίκη. Η αστυνομία σου λέει «όχι», θα μείνεις να πάθεις ασφυξία και δεν θα αρθρώσεις και «κιχ». 


Υποχρεωτικά θα βλέπουν τα παιδιά σου παρελάσεις κιναιδισμού, ποδηλατοδρομίες γυμνιστών και οποιαδήποτε άλλη παράτα αποκτήνωσης επιβάλλει ο βλαχοδήμαρχος και η κυβέρνηση. 

Και ποιος σου είπε ότι έχουμε δημοκρατία; Απαγορεύεται να διαμαρτυρηθείς κύριε. 

Ούτε καν μακριά από εκεί που γίνεται το Pride, σε περίκλειστο χώρο, στο προαύλιο μιας Εκκλησίας. 

Ο ΛΟΑΤΚΙ+ καρναβαλιστής μπορεί να βλασφημεί δημόσια την Παναγία βάζοντας «παρδαλό» φωτοστέφανο σε εικόνα της, αλλά ο χριστιανός δεν έχει δικαίωμα να επικαλεστεί τον νόμο περί προσβολής συμβόλων, ούτε καν να υπερασπιστεί την πίστη του, στην οποία ασελγούν οι ορδές των παραφιλικών. 

Η περιχαράκωση που παρέχει η Πολιτεία στο χουντο- Pride έδειξε σε τι ποιότητα «δημοκρατίας» ζούμε. Το σύνταγμα έχει καταλυθεί. 

Το αναφαίρετο δικαίωμα του συνέρχεσθαι, έχει ποδοπατηθεί από την LGBTQ – Μητσοτάκης ΑΕ. 

Τα γράφαμε εδώ από το 2020, ότι το νεοχουντικό νομοσχέδιο Μητσοτάκη – Χρυσοχοΐδη που θεσπίστηκε για απαγόρευση συναθροίσεων (αντιγραφή του Νομοθετικού Διατάγματος 794/1971 το οποίο θεσπίστηκε επί 7ετίας), δεν θα έμενε μόνο στα της πανδημίας. 

Θα γινόταν εργαλείο ελέγχου για την ατζέντα που θα επιβαλλόταν μετέπειτα. 

Λίγοι είχαν αντιδράσει τότε, και σήμερα τα λουζόμαστε. 

Συγκεκριμένα γράφαμε ότι αν οι κυβερνώντες προδίδουν συστηματικά την εντολή της λαϊκής ψήφου, «θα σου μείνει μόνο ένας δρόμος. 

Η διαδήλωση. Η ειρηνική δημόσια διαμαρτυρία. 

Θα σου μείνει όμως; 

Θα κατέβεις στους δρόμους να διαμαρτυρηθείς; 
Πως; Πού; 

Θα σου παραχωρήσει άδεια η (ελεγχόμενη από την κυβέρνηση) αστυνομία; 

Θα σου επιτρέψει ο Δήμαρχος να διαδηλώσεις εκεί που θέλεις; 

Θα διακινδυνεύσεις να βρεθείς αντιμέτωπος με ποινή φυλάκισης;» 

Η δίωξη του Νεκτάριου Μικκιού!

Εάν η παράσταση διαμαρτυρίας δεν κοστίζει στο σύστημα, και 100.000 κόσμος να μαζευτεί δεν θα την πειράξουν. 

Εάν η παράσταση διαμαρτυρίας κοστίζει στο σύστημα, και 10 άνθρωποι να μαζευτούν, θα τους πάρουν φαλάγγι οι πραιτοριανοί. 

Αυτό έγινε με τον χριστιανό οικογενειάρχη, Νεκτάριο Μικκιό. 

Το μόνο που ήθελε ήταν να διαμαρτυρηθεί ειρηνικά για τα αίσχη του Pride σε έναν απομονωμένο χώρο και το μητσοτακικό κράτος τον αντιμετώπισε σαν τρομοκράτη. 

Κάλεσε τον κόσμο να συγκεντρωθεί στο προαύλιο της Εκκλησίας της Αγίας Σοφίας Θεσσαλονίκης και οι τραμπούκοι αστυνομικοί μπούκαραν στο σπίτι του (!), τον συνέλαβαν και τον κρατούσαν δέσμιο για 4 μέρες μέχρι να δικαστεί! 

Φυσικά το δικαιωματιστικό ταλιμπανιστάν των ΜΜΕ δεν έγραψε το παραμικρό γι’ αυτή τη χουντική δίωξη. 

Προς τιμήν της ΝΙΚΗΣ, ο Δημήτρης Νατσιός έσπευσε άμεσα να συμπαρασταθεί στον Νεκτάριο Μικκιό και πήγε μαζί με τον βουλευτή Νίκο Παπαδόπουλο στο Α’ Μονομελές Πλημμελειοδικείο για να διαμαρτυρηθεί για την άδικη δίωξη αυτού του αγωνιστή. 

Ο Νεκτάριος αφέθηκε ελεύθερος μετά την αναβολή της υπόθεσης, κάτι που σημαίνει ότι ο γολγοθάς του θα συνεχιστεί. 

Ε, δεν είναι δα και… Λύτρας ο Μικκιός, να μαυρίζει στο ξύλο τη γυναίκα του, να λέει ένα προφορικό συγγνώμη στον Ανακριτή και να φεύγει κύριος (μέχρι να ξεσπάσει η πανελλήνια οργή που τον οδήγησε τελικά στα κάγκελα). Αλλοίμονο! 

Ο Μικκιός έπρεπε να κάτσει 4 μέρες φυλακισμένος εξαρχής (!) γιατί έκανε το… έγκλημα να εκφέρει χριστιανική άποψη! 

Ζούμε τη συνέχεια της υγειονομικής χούντας στη διετία 2020 – 2022. 

Τότε είχαμε διώξεις ιερέων και χριστιανών για μετάδοση Θείας Κοινωνίας, λειτουργίες, περιφορές επιταφίων και λιτανείες. 

Τώρα έχουμε και διώξεις για μια απλή συνάθροιση διαμαρτυρίας. 

Χωρίς να υπάρχει καμμία παρακίνηση σε βία. 

Κι όμως ο κ. Μικκιός κατηγορήθηκε «για διέγερση σε ανυπακοή με ρατσιστικά χαρακτηριστικά»! Σοβαρά, δεν ντρέπονται τα κρατικά όργανα να στήνουν τέτοιες χυδαίες κατηγορίες; 

Δηλαδή όποιος επικαλείται το Ευαγγέλιο για να θίξει μια αμαρτία, είναι «ανυπάκουος με ρατσιστικά χαρακτηριστικά»; 

Απαγορεύεται πλέον να αναφερόμαστε στο Ευαγγέλιο επειδή αποδομεί το νεοταξικό σύστημα τους; 

Και μιλάμε για το ίδιο Ευαγγέλιο που ορκίζονται αυτοί που μας κυβερνούν; 

Δηλαδή ο όρκος στο Ευαγγέλιο είναι ιερός, αλλά αυτά που γράφει μέσα είναι «ρατσιστικά»; Τι σαπίλα είναι αυτή που έχει μπολιαστεί στα μυαλά τους; 

Με μια χαρακτηριστική φωτογραφία από το χουντο – Pride, φάνηκε ποιους υπηρετούν οι λειτουργοί της δικαιοσύνης και της αστυνομίας. 

Ο Πρέσβης των ΗΠΑ Γιώργος Τσούνης, ο – παντρεμένος με άντρα – διευθυντής του Οικονομικού Γραφείου του Μητσοτάκη, Αλέξης Πατέλης, και ο CO της Pfizer Άλμπερτ Μπουρλά, καμαρώνουν δίπλα – δίπλα τη γιορτή της αποκτήνωσης. 

Τρία κεφάλια του «Θηρίου» της Νέας Τάξης: ο αμερικανικός Ιμπεριαλισμός, η «θρησκεία» του ΛΟΑΤΚΙσμου και η αυτοκρατορία των big pharma. Συνεργατικά και τα 3 αυτά μέρη συμπληρώνουν τον ευρωατλαντικό οδοστρωτήρα της παγκόσμιας δικτατορίας που οδεύει καταπάνω μας. 


Αυτά τα συμφέροντα προστατεύει η αστυνομία και η δικαιοσύνη. 

Και μετά ακούμε κάτι γραφικούς σαν τον Καπουντζίδη και τον Σεργουλόπουλο να λένε ότι το Pride… σπάει τα στερεότυπα του συστήματος. 

Τόσο συστημική και καπιταλιστική μπόχα δεν θα βρεις συγκεντρωμένη ούτε σε διάσκεψη κορυφής της G7. 

Η εξοργιστική δίωξη του Νεκτάριου Μικκιού θα πρέπει να σημάνει συναγερμό για όλους όσους αντιδρούν στην επέλαση της νεοταξικής ατζέντας. 

Ο ροζ απολυταρχισμός πετάει και τα τελευταία προσωπεία και δείχνει τα δόντια του. 

Πολύ στενάχωρο που οι Ιεράρχες της Μακεδονίας δεν έχουν βγει μπροστά να καταδικάσουν αυτή τη δίωξη, αλλά και συνολικά το έρεβος που σκεπάζει για 9 μέρες τη Θεσσαλονίκη. 

Γιατί να μένει ακέφαλο το ποίμνιο μπροστά σε τέτοια επίθεση; Αυτή η εκκωφαντική σιωπή είναι σημείο των καιρών. 

Αντί ο Ποιμένας να διώχνει τους λύκους, κρύβεται πίσω από τη ράβδο του, και αναγκάζονται να βγαίνουν μπροστά τα λογικά πρόβατα για να εμποδίσουν τη σφαγή! 

Λες και αυτή η χούντα θα μείνει να στοχοποιεί μόνο λαϊκούς! Λες και αύριο δεν θα στοχοποιήσει ιερείς και έπειτα αρχιερείς! 

Σεβασμιώτατοι μιλήστε για να μην αναγκαστεί να «μιλήσει» ο Άγιος Δημήτριος! 

Χανόμαστε! 

Όλοι μαζί πέφτουμε – όλοι μαζί σηκωνόμαστε!


Καθηγητής Δρ Νεκτάριος Δαπέργολας«Χριστιανικές» πόλεις δίχως κανένα ἄλλοθι…


Νεκτάριος Δαπέργολας

Ἄν ἡ ὀργή τοῦ Θεοῦ ἔπεσε κάποτε πάνω στά Σόδομα ἀλλά καί σέ ἄλλες πόλεις, πού εἶχαν ἔστω τή «δικαιολογία» ὅτι δέν ἄκουσαν ποτέ περί τοῦ Χριστοῦ, τί ἄραγε μπορεῖ νά συμβεῖ σέ χριστιανικές πόλεις, πού ἐπειδή ἀκριβῶς εἶναι «χριστιανικές», στεροῦνται κάθε δικαιολογίας;

Γράφει χαρακτηριστικά ὁ Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: «Εἶπε δὲ Κύριος• κραυγὴ Σοδόμων καὶ Γομόρρας πεπλήθυνται πρὸς με, καὶ αἱ ἁμαρτίαι αὐτῶν μεγάλαι σφόδρα» (Γεν. 18, 20). Καὶ ὅτι ἡ ἁμαρτία Σοδόμων ἦταν ὄντως πολὺ μεγάλη καὶ σφοδρή, φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸ ὅτι δὲν εἶχαν βρεθεῖ οὔτε δέκα δίκαιοι…Ὅλοι οἱ πολίτες ἦταν σὲ πόλεμο ἐναντίον τοῦ Θεοῦ καὶ ἐναντίον τῆς φύσης. Οἱ ψυχὲς τους ἦταν νεκρὲς, ἐνῶ τὰ σώματα ἐκφυλισμένα. Γι΄ αὐτὸ χτύπησε «θεῖον καὶ πῦρ» (Γεν. 19, 24), τὸ σύμβολο τῆς βρώμας καὶ τῆς ἔξαψης τῶν παθῶν τους, καὶ ἀπὸ τὰ Σόδομα δὲν ἔμεινε τίποτα, πλὴν τοῦ κακοῦ ὀνόματος καὶ τῆς φρικιαστικῆς ἀφήγησης.

Ὅμως δὲν ἔπεσε ὁ θυμὸς τοῦ Θεοῦ μόνο στὰ Σόδομα, ἀλλὰ καὶ σὲ πολλὲς ἄλλες πόλεις, ὅπου ἡ ἁμαρτία εἶχε κάνει τοὺς ἀνθρώπους δύσμορφους σὲ τέτοιο βαθμό, ὥστε νὰ μὴν μοιάζουν καθόλου πιὰ μὲ τὸ ἔργο τοῦ οὐράνιου Δημιουργοῦ. Καὶ ἐφόσον ἔτσι ἔγινε μὲ τὶς κακὲς πόλεις, στὶς ὁποῖες δὲν εἶχε ἀκουστεῖ τὸ ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, πόσω μᾶλλον μπορεῖ νὰ συμβεῖ μὲ τὶς χριστιανικὲς πόλεις, τὶς βαπτισμένες στὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ;

Διαβάστε τί λέγει ὁ Κύριος πρὸς τὴν πόλη Καπερναούμ: «Καὶ σὺ Καπερναούμ, ἡ ἕως τοῦ οὐρανοῦ ὑψωθεῖσα, ἕως ᾅδου καταβιβασθήσῃ· ὅτι εἰ ἐν Σοδόμοις ἐγενήθησαν αἱ δυνάμεις αἱ γενόμεναι ἐν σοί, ἔμειναν ἂν μέχρι τῆς σήμερον» (Ματθ. 11, 23). Καὶ πράγματι, ἡ προφητεία ἐκπληρώθηκε: ἐκεῖ ὅπου κάποτε στεκόταν ἡ ὑπερήφανη πόλη τῆς Καπερναοὺμ τώρα εἶναι ἀδιαπέραστος θαμνώδης τόπος, πέτρες καὶ φωλιὲς φιδιῶν. Μὲ τὰ μάτια τους τὸ εἶδαν καὶ μὲ τὴν καρδιὰ ἔτρεμαν ὅλοι οἱ προσκυνητὲς τῶν Ἁγίων Τόπων».\\

Καί αὐτά τά ἔγραφε ὁ Ἅγιος Νικόλαος γιά τίς χριστιανικές πόλεις τῶν ἡμερῶν του (πρίν ἀπό περίπου 80 χρόνια). Ποιός τολμᾷ ἄραγε νά φανταστεῖ τί θά ἔλεγε σήμερα; Καί εἰδικά γιά τίς πόλεις τοῦ κατ’ ἐξοχήν ὀρθόδοξου καί ἁγιοτόκου τόπου, πού ἔχει πλέον καταντήσει τέτοιος δυσώδης βόρβορος ἀποστασίας, ἀκολασίας καί διαστροφῆς;

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ "ΠΟΙΜΕΝΩΝ" ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΗ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ


Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Η σύλληψη και κράτηση του ομολογητή χριστιανού και η μετά ταύτα κραυγαλέα σιωπή των «ποιμένων» αποκαλύπτει την αθλιότητα και αναξιότητα της σύγχρονης εκκλησιαστικής ηγεσίας.

Ούτε μια επισκοπική φωνή διαμαρτυρίας, ούτε μια δήλωση συμπαράστασης στο διωκόμενο μέλος της Εκκλησίας, ούτε μια επίσκεψη στον κρατούμενο πιστό που έδωσε την καλή ομολογία, από την πλευρά της ηγεσίας της Εκκλησίας που έχει καταντήσει ουρά των πολιτικών εξουσιαστών και των νεοταξιτών γενικότερα.

Τους είδαμε αυτές τις ημέρες να συμμετέχουν σε συλλείτουργα- δεσποτικά φεστιβάλ όπως έχουν προσφυώς ονομασθεί εξ αιτίας του τρόπου που γίνονται και λόγω των όσων άτοπων λαμβάνουν χώρα σε αυτά , αλλά τσιμουδιά για το Νεκτάριο και τη δίωξή του.

Τουλάχιστον μια δήλωση συμπαράστασης στο χριστιανό αυτό και μια δήλωση καταδίκης και αποδοκιμασίας της όλης στάσεως των αρχών σε βάρος του δεν μπορούσαν να κάνουν;

Τόση πια δουλοφροσύνη απέναντι στο αντίχριστο Κράτος; Δεν βλέπουν ότι με τα καμώματά τους έχουν πάρει διαζύγιο από τον πιστό λαό;

Δεν τους νοιάζει κάτι τέτοιο; Δεν τους συνέχει; Δεν συγκλονίζεται η ύπαρξή τους;

Τόση αναισθησία πια;



Ελληνική Δημοκρατία στο… περίπου!


Πρωτ. Στέφανος Στεφόπουλος

Τι ζούμε Θεέ μου!
Το θέατρο του παραλόγου.
Ή όπως το περιέγραφε κάποτε ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Καραμανλής, “ένα απέραντο φρενοκομείο”!
Ούτε οι Άγιοι δεν θα μας προλαβαίνουν πιά.
Δόξα τω Θεώ που Εκείνος ακόμα μακροθυμεί!

Κάποιοι μιλούν για τον “ανάποδο κόσμο”.
Δεν γνωρίζω αν είναι ανάποδος αλλά σίγουρα είναι δαιμονικός.
Τρία τινά τράβηξαν την προσοχή μου γύρω απ’ αυτό που θα χαρακτήριζα ως το άκρο άωτο του κιτς θεάματος των “χρωματιστών αοράτων” συνανθρώπων μας και των διάσημων ουδέτερων, τύπου “τα εαυτά” επιχειρηματιών, διπλωματών, πολιτικών – υποστηρικτών τους.
Αυτή η “παρέλαση” – μασκαριλίκι άφησε την όζουσα ατμόσφαιρά της ανεξίτηλη στο μη αόρατο, μη διαφορετικό, μη πολύχρωμο κοινό. Και είχε απ’ όλα.
Αποκριάτικες στολές ρόλων1, παρουσία διάσημων όλων των κοινωνικών αποχρώσεων, πολιτικά πρόσωπα, πανεπιστημιακούς, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες της υγείας biz, διπλωμάτες απ’ τα… Κράβαρα, και επίσης δεν είχε αλλά…είχε (βάλτε και λίγο το μυαλό σας να δουλέψει!) εκ του αρνητικού, δηλαδή διά της σιωπής, που όμως εδώ κινδυνεύει να εκληφθεί ως έμμεση αποδοχή, των θεσμών της δικαιοσύνης, της αστυνομίας και της Εκκλησίας!

Παρακάτω θα εστιάσω σε τρία πολύ προβληματικά σημεία.

1) Η αφωνία αν μη και άκριτα πειθήνια δουλικότητα των εκκλησιαστικών προσώπων στην Πολιτεία που θα μπορούσε να παρεξηγηθεί, όχι άδικα, από μεγάλη μερίδα του πιστού λαού.

Είναι κρίμα κι άδικο να μη στηρίζεται αυτός ο έρμος ο λαός του Θεού σε τόσο κρίσιμες καταστάσεις.
Και να δίνεται μ’ αυτόν τον τρόπο η εντύπωση ότι η διοίκηση της Εκκλησίας αποδέχεται σιωπηρώς μιά κατάσταση που επέβαλλε διά της βίας και των νομικών “όπλων” ο Καίσαρας, κάτι που βεβαίως και αδικεί τον ιερό θεσμό της Εκκλησίας.
Μακάρι να έκανα λάθος και να υπήρξαν τοποθετήσεις. Τότε με χαρά θα ζητήσω δημοσίως συγγνώμη γιά το λάθος μου που έβλαψε τα ούτως ή άλλως σεβαστά πρόσωπα των Αγίων Αρχιερέων.
Όμως δεν είδα κάποια δημόσια τοποθέτηση γιά όλο αυτό το δαιμονικό κατάντημα μερίδας του λαού μας, προ ή μετά.
Στραβά σαν τον κάβουρα βαδίζουμε.
Στην περίπτωση του κορωνοϊού που δεν έπρεπε η Εκκλησία να πάρει θέση αφού το θέμα – πάντα κατά την επίσημη παραδοχή της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου – ήταν ιατρικό και όχι θεολογικό, πολλοί Αρχιερείς μας παρουσιάζονταν σε όλα τα μέσα λαλούντες ως ιατροί εμπειρογνώμονες και παροτρύνοντας κόσμο να τηρούν μέτρα χειραγώγησης, ακραίων περιορισμών, να απέχουν από τον εκκλησιασμό και τα μυστήριά της και να εμβολιάζονται (κρίνοντας λανθασμένα όπως αποδείχτηκε εκ του αποτελέσματος των μαζικών “ξαφνικίτιδων” που καλά κρατούν αλλά κρύβονται επιμελώς από την Πολιτεία).
Κι εδώ, στην “παρέλαση” της ανομίας, που προωθεί και διαφημίζει ένα σαρκικό πάθος – επιλογή που διαστρέφει την ηθική τάξη, τα χρηστά ήθη, την χριστιανική διδασκαλία και πλήττει το ανθρώπινο πρόσωπο στην ουσία του, ούτε κουβέντα!
Μα δεν πρέπει σε σημαντικά θέματα να στηρίζεται και ο πιστός λαός του Θεού αλλά και ο μάχιμος κλήρος και ο μοναχισμός που καλούνται μαζί με τους Επισκόπους να σπείρουν τον σπόρο του Θεού στις ψυχές των ανθρώπων;

2) Γυμνή Ποδηλατοδρομία στη Θεσσαλονίκη.

Δεν της έφταναν της πόλης του αγίου Δημητρίου τα μασκαρέματα με τους “αόρατους”, έπρεπε να βιώσει και τους γυμνούς ποδηλάτες! Ναι, καλά διαβάσατε, γυμνούς. Ορισμένους δε ολόγυμνους2.
Στα πλαίσια μιάς “Γιορτής διεκδίκησης γιά το ποδήλατο, το περιβάλλον και το ελεύθερο(sic) σώμα”.
Οι ασύνετοι, παράφρονες, αδιάντροποι γέμισαν τους δρόμους της Θεσσαλονίκης, παραμονή της μεγάλης “παρέλασης” της ανοησίας, διαμηνύοντας πως “το γυμνό μας σώμα δεν είναι προσβολή, είναι φυσικό και όμορφο πολύ”, συμπαραστεκόμενοι στους” αόρατους” και στους…Παλαιστίνιους!

Πόση βλακεία να αντέξουμε πια;
Πόση ξετσιπωσιά;
Πόση ξεφτίλα;

Και μιά απορία προς την πενομένη και επίσης αόρατη (άνευ εισαγωγικών) δικαιοσύνη.
Καλά, ΔΕ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΠΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΙΔΟΥΣ;
Απ’ την άλλη πάλι, θερίστε τώρα θύελλες αφού σπείρατε καταιγίδες με τη νομιμοποίηση και άρνηση χαρακτηρισμού του γυμνού σώματος ως ποινικά και ηθικά κολάσιμης πράξης.
Αποποινικοποιήσατε οι δικαστικοί την δημόσια έκθεση του γυμνού (αδαμιαίας περιβολής) σώματος προωθώντας το κίνημα του “αστικού γυμνισμού”, προσβάλλοντας την δημόσια αιδώ και την προσωπικότητα και ελευθερία των πολιτών βάσει των θρησκευτικών τους πεποιθήσεων. Ή μήπως η επίκληση των θρησκευτικών πεποιθήσεων σχεδιάστηκε εντέχνως μόνο γιά τους Μάρτυρες του Ιεχωβά και άλλες μειονότητες, ενός “Συντάγματος” αντισυνταγματικού;
Βάλατε στο αρχείο υπόθεση κατά την οποία δύο άντρες, και πάλι στη Θεσσαλονίκη, κυκλοφορούσαν γυμνοί, ολόγυμνοι στους δρόμους της πόλης. Σε κοινή δημόσια θέα. Μπροστά σε ανήλικους, μικρά παιδιά. Και ποιός σας είπε ότι εγώ που είμαι χριστιανός ορθόδοξος και διαφυλάσσω την επιβαλλόμενη από την πίστη μου σεμνή περιβολή είμαι υποχρεωμένος να βλέπω την ακτιβιστική γύμνια του άλλου; Θεωρήσατε ότι αφού οι δράστες δεν είχαν δόλο και δεν υπονοούσαν γενετήσιες πράξεις, μπορούσαν να επιδεικνύουν την ακτιβιστική δαιμονική γύμνια τους!
Μα καλά, η γυμνότητα είναι κολάσιμη ή όχι αναλόγως του πως μας τη “σερβίρουν” οι ακτιβιστές;
Μπράβο σας. Συγχαρητήρια. Εσείς ζείτε σε κοινωνία απαθών αγίων και ερμηνεύετε τους νόμους κατά πως τα αφεντικά σας ή η αρρωστημένη μεταμοντέρνα συνείδησή σας σας επιβάλλει. Εύγε!3
Και επιτρέπετε την αδαμιαία γυμνότητα-αναισχυντία που καταδικάζει η Εκκλησία και τα χρηστά ήθη του λαού επειδή δήθεν δεν γίνονται με δόλο και αποτελούν δήθεν πράξεις με ιδεολογικό ακτιβιστικό περιεχόμενο, έστω κι αν στην πραγματικότητα γίνονται γιά άσχετους με το κίνημα λόγους όπως η συμπαράσταση “στον δοκιμαζόμενο Παλαιστινιακό λαό”!!!

Και τολμάτε να παραπέμπετε σε δίκη άνθρωπο ελεύθερο, τόσο ελεύθερο όσο οι ασχημονούντες της “παρέλασης” της ανηθικότητας; Ποιά ισονομία και ποιά δικαιοσύνη και ποιά ισότητα, ποιού συντάγματος υπηρετείτε;

Με σαφή ιερή αγανάκτηση απευθύνω και ένα ερώτημα προς την Ελληνική Αστυνομία η οποία προφανώς ποδηγετείται αγρίως από τις όποιες βουλές του Καίσαρα.

Απαγορεύσατε την ειρηνική, ακηδεμόνευτη αυθόρμητη, συνταγματική αντισυγκέντρωση των πολιτών που αντιτίθεντο στην “παρέλαση” των “διαφορετικών” με το εξής γελοιωδέστατο σκεπτικό : “επαπειλείται σοβαρός κίνδυνος γιά τη δημόσια ασφάλεια λόγω πιθανής διάπραξης σοβαρών εγκλημάτων, ιδίως κατά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας, της ιδιοκτησίας και της πολιτειακής εξουσίας και
β) απειλείται σοβαρά η διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών και της λειτουργίας των υποδομών και κοινωφελών εγκαταστάσεων στις συγκεκριμένες περιοχές”!!!4

Στο χωριό μου, λένε σ’ αυτές της περιπτώσεις ολικής διανοητικής σύγχυσης, “άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες”!
Ξεχάσατε κ. Αστυνομικέ Διευθυντή την πιθανότητα κβαντικής διαπλανητικής εισβολής!

Λίγες μόνο γραμμές γιά την περιγραφή του “πιθανού” ανέφικτου.
Παράγραφος (α).
Η ΕΛ.ΑΣ με 2 γραμμές περιγράφει ακριβώς την πραγματικότητα των συγκεντρώσεων και πορειών των ακροαριστερών και ακροδεξιών “μπαχαλάκηδων” αφού κάνει λόγο για κίνδυνο απειλής της ζωής, της ιδιοκτησίας, της σωματικής ακεραιότητας και της πολιτειακής εξουσίας!
Απόλυτη περιγραφή που ταυτίζει την ακραία πολιτική ιδεολογία με την εν τη συνταγματική ελευθερία του πολίτη να συνέρχεται και να διαδηλώνει ειρηνικά την αντίθεσή του σε μέτρα της Πολιτείας.
Αυτό μας είπατε. Ότι οτιδήποτε αντιτίθεται στις επιδιώξεις της Αστυνομίας που λαμβάνει στανικά εντολές από μιά αντίχριστη εξουσία χαρακτηρίζεται ακραίο και επικίνδυνο.

 
Γεώργιος Παπαδόπουλος Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλονίκης,

Να ρωτήσω καλέ μου κύριε Αστυνομικέ Διευθυντή Θεσσαλονίκης. Τους μπαχαλάκηδες που διαλύουν τα πάντα, που καταστρέφουν ιδιοκτησίες, μαγαζιά, που παραλύουν την κίνηση των οχημάτων, που έχουν σκοτώσει στο παρελθόν ανθρώπους που θεωρήθηκαν σκουπίδια αναλώσιμα των ακραίων ιδεολογιών (βλέπε Marfin και όχι μόνο) που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα όχι μόνο των πολιτών αλλά και αυτών των οργάνων της τάξης, που καταστρέφουν υποδομές και κοινωφελείς εγκαταστάσεις και επιπλέον δίνουν τη χειρότερη δυνατή εικόνα στα άλλα κράτη επηρεάζοντας πιθανόν και τον τουρισμό, γιατί κ. Διευθυντά αυτούς δεν τους απαγορεύετε τις συγκεντρώσεις και δεν συλλαμβάνετε πάντα τους διοργανωτές; Και μετά την όποια σύλληψη γιατί δεν μας ενημερώνετε σχετικά με το πόσους και ποιούς (ονοματάκια δεν έχουν αυτοί; αόρατοι κι αυτοί;) στέλνετε στον εισαγγελέα με το ερώτημα της φυλάκισης;
Μήπως γιατί αυτοί είναι οι “χρήσιμοι ηλίθιοι” του συστήματός του Καίσαρα;
Τα ίδια δεν έκαναν συνάδελφοί σας στην Αθήνα εν καιρώ κορωνοϊού απαγορεύοντας στους πολίτες να βγουν για την παρέλαση της εθνικής εορτής και αφήνοντας ελεύθερους τους Πακιστανούς να πραγματοποιούν πορεία; Ο κορωνοϊός είχε εθνικές προτιμήσεις φαίνεται.

Και τέλος, σοβαρά τώρα, πιστεύετε κ. Διευθυντά ότι κινδυνεύει η πολιτειακή εξουσία από μιά ειρηνική ομάδα αντιδρούντων; Απαντήστε μου σας παρακαλώ. Η προστατευόμενή σας πολιτειακή εξουσία δεν κινδύνευε όταν χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώνονταν και πραγματοποιούσαν πορείες ειρηνικές διαμαρτυρίας για την υποστήριξη του πολυισοβίτη αρχιτρομοκράτη και πολιτειακού επιβούλου Δ. Κουφοντίνα;
Απαντήστε μου σας παρακαλώ. Από ποιόν κινδυνεύει τελικά η “στο περίπου Δημοκρατία μας”; Από τους χριστιανούς ορθοδόξους ή από τις ακραίες αντεθνικές πολιτικές ιδεολογίες;

Εκτός….

Εκτός κι αν η απαγόρευση αποφασίστηκε γιατί γνωρίζατε ότι σ αυτήν θα “στέλνατε” καμπόσους προβοκάτορες μπαχαλάκηδες γιά να διαλύσουν την αντισυγκέντρωση – γνωστή τακτική των…άκηδων (όπως σας βολεύει να κάνετε, ναι, μη θυμώνετε. Θυμηθείτε τα χημικά που πέταξαν συνάδελφοί σας στην παλλαϊκή συγκέντρωση στο Σύνταγμα τον Οκτώβριο του 2018 εναντίον των Πρεσπών. Οι μπαχαλάκηδες ήταν μπροστά στα ΜΑΤ στην πλατεία Συντάγματος και τα χημικά μας έλουζαν 400 μέτρα μακριά στις παρόδους και τα γύρω στενά. Βολικό ε;)

Μετά λύπης μου διαπιστώνω πως η ΕΛ.ΑΣ “τοις κείνων ρήμασι” πειθομένη, εξισώνει το άκρο με το μέσον. Αφού πρώτα οι φωστήρες της “δικαιοσύνης-λάστιχο” ομού μετά των πολιτικών σούπερ νοών φρόντισαν πρώτα να ποινικοποιήσουν την γνώμη, την αντίρρηση, την διαφωνία, την ισονομία, την ελευθερία έκφρασης.
Με στόχο, βέβαια, την απόλυτη σταδιακή φίμωση των Ορθοδόξων, των κανονικών, των ηθικών, των φιλειρηνικών.
Γιατί, πλέον, φανερώθηκε πως ο στόχος είναι ο πιό ισχυρός θεσμός που μπορεί να κρατά σε ενότητα και συνοχή ένα κράτος, μιά κοινωνία. Την Εκκλησία. Η Εκκλησία, ο Χριστός είναι ο στόχος. Θέλει και ερώτημα ή αμφισβήτηση αυτό; 

Στώμεν καλώς, λοιπόν, γιατί οι καιροί ου μενετοί.
Ας μην εφησυχάζουν και οι εξουσιαστές όσο δεν αναθεωρείται το άρθρο 120 του Συντάγματος της “στο περίπου Ελληνικής Δημοκρατίας”. Δηλαδή ποτέ!
Αλλά μάλλον θα μας προλάβουν όλους οι βουλές του Θεού. Ας φροντίσουμε, λοιπόν, να είμαστε στη σωστή μεριά της πίστεως. 


2 news247.gr 28/6/24, 22:36

3 lifo.gr 8/2/2015, 17:20

4 parallaximag.gr 2/7/2024, άρθρο της Μαρίνας Τομπάζη




ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ EUROPRIDE ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ… 
ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΦΟΜΕΤ!


Σατανισμός στο EuroPride στη Θεσσαλονίκη στους δρόμους της πόλης με πλάτες της Πολιτείας κρατικός σατανισμός ….! Ενσάρκωση του Μπαφομέτ στη Θεσσαλονίκη. Κρατικός σατανισμός!

Από την αποχριστιανοποίηση στην σατανοποίηση .. Αιματίλα νταρκίλα και κόμη που σχηματίζει το Μπαχομέτ με κατάλληλη βαφή που σχηματίζει κέρατα.. Προσομοίωση κόλασης…

Αυτή είναι η δημόσια ασφάλεια. Απόπατος... Κάνουν τη νεολαία ανθρωποθυσία στο σατανά είναι επικίνδυνοι για τη δημόσια ασφάλεια και τη ψυχική υγεία .. Σκοταδιστές βαμπίρια αυτή είναι η εναλλακτική τους πρόταση στο χριστιανισμό.. Μιαίνουν τα πάντα με κρατική ανοχή και εγγυήσεις οι ευρωπαϊκές οδηγίες που μας οδηγούν..,!!

Ευτυχώς που βγήκε ευρωβουλευτής ο Φ(ε)ιδίας θαυμαστής του 666 ο dark νεκρόφιλος και θα δώσει άλλη ώθηση στα πράγματα! και θα μας ξεστραβώσει..


Τελετουργικό μαύρη λιτανεία πομπή των δαιμόνων στη Θεσσαλονίκη.. όχι καλέ φάρσα είναι που λέει και ο Φιδούκλας ..

ο πολιτισμός.. 2024 Τα σύγχρονα πρότυπα για τους νέους..

Σημεία των καιρών..

Αυτή τη Θεσσαλονίκη αυτή την κυνονία θέλουν τα σκοτεινά τούνελ..



Ο ....πολυλατρεµένος δυτικός ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ της 'woke' ατζέντας!


Γράφει ο Διονύσιος Πυλαρινός


Στο άθεο σοβιετικό καθεστώς 400 επίσκοποι γνώρισαν το διωγμό, από αυτούς οι 250 εκτελέστηκαν, 500.000 κληρικοί φυλακίστηκαν ή εξορίστηκαν, από τους οποίους 200.000 εκτελέστηκαν, 40.000 εκκλησίες καταστράφηκαν στήν δεκαετία του '30, από τις 55.000 εκκλησίες έμειναν μόνο 1.000, από τις οποίες γύρω στις εκατό μονάχα λειτουργούσαν. 

Στην Ελλάδα οι νοσταλγοί και οι επίγονοι αυτού του ολοκληρωτικού άθεου καθεστώτος και θαυμαστές των μεγαλύτερων εγκληματιών της ανθρωπότητας, έχουν κηρύξει εδώ και δεκαετίες τον δικό τους πόλεμο εναντίον της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ενίοτε έχουν πιστούς συμπαραστάτες και συμμάχους τους, πολλούς υποστηρικτές δήθεν “ανθρωπίνων” δικαιωμάτων και αλληλέγγυους, για τους οποίους έχουν δικαιώματα όλοι εκτός από τους Έλληνες Χριστιανούς βιοπαλαιστές και οικογενειάρχες. 

Επίσης κάποιες φορές οι οπαδοί αυτής της εγκληματικής ιδεολογίας έχουν συμπαραστάτες τους γραφικούς χλαμυδοφόρους αρχαιομανείς πολυθεϊστές, οι οποίοι είναι και οι πλέον ημιμαθείς που συνήθως αρκούνται να αναλώνονται σε ύβρεις και εκφράσεις μίσους κατά του Χριστού και των Χριστιανών, χωρίς να έχουν ιστορικά τεκμηριωμένα και ολοκληρωμένα επιχειρήματα και στοιχεία να αντιπαραθέσουν.

Τον τελευταίο καιρό έχουν συμπράξει με τους οπαδούς των αθεϊστικών καθεστώτων και πολλά άτομα που ανήκουν στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και υποστηρικτές της woke ατζέντας, αυτά τα άτομα στοχοποιούν με εμετικά και γεμάτα μίσος συνθήματα τις διαχρονικές αξίες της κοινωνικής δομής της Ελλάδας και τους ανθρώπους που δεν έχουν την δικιά τους αντίληψη για την σεξουαλική ζωή και δε συμφωνούν με τις ιδεοληψίες τους. 

Συνήθως τα άτομα αυτά εκεί εξαντλούν όλα τα επιχειρήματα τους και κάποιες φορές με τις εμφανίσεις τους προσβάλλουν την δημόσια αιδώ αλλά και αυτοεξευτελίζονται.

Κοινή συνισταμένη όλων αυτών των υποομάδων είναι κυρίως το άσβεστο μίσος κατά των Χριστιανών και του Χριστού και η συστηματική άρνηση τους να γνωρίσουν ειλικρινά και χωρίς προκαταλήψεις την Αλήθεια. 

Οι θορυβώδεις αυτές μειοψηφίες όσο πνίγονται στο μίσος στην κακία και στους ανορθόδοξους τρόπους έκφρασης δεν πρόκειται να κατορθώσουν τίποτα, το μόνο που καταφέρνουν με την ρητορική μίσους που εκφράζουν, τις συκοφαντίες και τα δήθεν έξυπνα τσιτάτα, είναι να κερδίζουν την απαξίωση και την περιφρόνηση της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού, άσχετα αν τους υποστηρίζουν έμμεσα και άμεσα πάμπολλα Μ.Μ.Ε. και ισχυροί παράγοντες του παγκοσμίου γίγνεσθαι που συχνά τους εκμεταλλεύονται.

Να κάνουμε λοιπόν γνωστό σε αυτούς τους συνανθρώπους μας ότι έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν ό,τι θέλουν, δεν μπορούν όμως να μιλάνε για ρατσισμό, για αυταρχισμό, για φοβίες και πρόοδο όταν οι ίδιοι με τις πράξεις και τα λόγια τους γίνονται ακραίοι ρατσιστές, φασίστες και οι μεγαλύτεροι φοβικοί. 

Όταν εκφράζονται με λυσσαλέο μίσος, παράλογη εμπάθεια και επιθετικότητα για ό,τι παραδοσιακό Ελληνικό και Ορθόδοξο. 

Αυτό εκτός από αναχρονισμός είναι και ο πολυλατρεμένος τους δυτικός μεσαίωνας που τόσο συχνά επικαλούνται στις πομπώδεις ρητορείες τους...

Διονύσιος Πυλαρινός,
Θεολόγος

Δηλαδή τώρα αυτή η ΑΝΙΕΡΗ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ Της Μητέρας του Θεού, ε π ι τ ρ έ π ε τ α ι ; ; ;




"Νά, τά ηνία Θεέ μου. Οδήγα εσύ. Εγώ δέν έχω δύναμη. Όπου θέλεις πάρε με"


Να λες: "Να, τα ηνία Θεέ μου. Οδήγα εσύ.

Εγώ δεν έχω δύναμη.

Όπου θέλεις πάρε με".

Κι αν έλθουν έτσι τα γεγονότα που δεν τα λογάριασες, μην πεις πως άλλως πως τα λογάριαζα και διαφορετικά μου ήλθαν.

Εκείνος τα έκαμε έτσι για το συμφέρον σου και να το δέχεσαι.

Πόσες δοκιμασίες μας στέλνει ο Θεός προς το συμφέρον μας!

Η δοκιμασία είναι επίσκεψη του Θεού.

Γι’ αυτό όταν έρχεται να λέμε του Θεού:

" Μείνε μαζί μας. Μείνε τούτη τη βδομάδα".

Αντί αυτού όμως εμείς τον διώχνουμε, όπως οι Γαδαρηνοί του Ευαγγελίου και έτσι δεν καταλαβαίνουμε πως ενεργεί ο Θεός ούτε συνεργαζόμαστε μαζί του.


Όσιος Γέρων Παναής της Λύσης


" Άφησε την χώρα μας, φύγε μακρυά ! "


" Οι άνθρωποι των Γαδαρηνών λένε στο Χριστό: 
Άφησε την χώρα μας, φύγε μακρυά ! ( Ματθ. 8, 28-9,1)

" Οι Γαδαρηνοί, που ο Χριστός ελευθέρωσε από την δαιμονική Λεγεώνα τι έκαναν ;

Τον παρακάλεσαν να φύγει από κοντά τους. 

Και Εκείνος έφυγε χωρίς να πει μια λέξη... 

Κατάρα έμεινε σ` αυτήν την περιοχή.

Η περιοχή των Γαδαρηνών, που κάποτε ήταν εύφορη και πλούσια, σήμερα είναι μια γκρίζα καταραμένη έρημος.

Οι Γαδαρηνοί παρακάλεσαν τον Χριστό να φύγει από κοντά τους, 
ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τον παρακαλούν να φύγει, αλλά τον διώχνουν με κάθε τρόπο..."


Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

Οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την αύξηση των νευρολογικών θανάτων μεταξύ των νέων


Μια ομάδα επιστημόνων κρούει τον κώδωνα του κινδύνου μετά από μια ανησυχητική νέα μελέτη που αποκάλυψε μια τεράστια αύξηση των θανάτων μεταξύ των νέων που πάσχουν από νευρολογικές ασθένειες.

Οι ερευνητές βρήκαν στοιχεία για μια δραματική αύξηση των νευρολογικών θανάτων μεταξύ ατόμων ηλικίας 15-44 ετών που ξεκίνησε το 2021 και συνέχισε να αυξάνεται μέχρι το 2023.

Η μελέτη προδημοσίευσης, η οποία βασίζεται σε εκτεταμένα δεδομένα από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC), ανέλυσε τη θνησιμότητα που σχετίζεται με νευρολογικές ασθένειες σε διάφορες ηλικιακές ομάδες από το 2000 έως το 2023.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα επίσημα κυβερνητικά στοιχεία δείχνουν μια ανησυχητική αύξηση των θανάτων από νευρολογικές ασθένειες, τόσο ως κύρια αιτία όσο και μεταξύ πολλαπλών παραγόντων που συμβάλλουν, τα τελευταία τρία χρόνια.

Η μελέτη, που διεξήχθη από κορυφαίους επιστήμονες δεδομένων της Phinance Technologies, αποκαλύπτει ότι η αύξηση των ποσοστών θνησιμότητας είναι ιδιαίτερα σημαντική μεταξύ των νεώτερων ενηλίκων.

Οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι οι αυξανόμενοι θάνατοι θα μπορούσαν να έχουν βαθιές επιπτώσεις στις πολιτικές δημόσιας υγείας του έθνους, ειδικά μετά την πανδημία COVID-19.

Αφού εντόπισαν την αύξηση των θανάτων, οι ερευνητές συνέχισαν την έρευνά τους σε μια προσπάθεια να εντοπίσουν την αιτία του κύματος θνησιμότητας.

Ίσως το πιο ανησυχητικό, η μελέτη διαπίστωσε αύξηση των νευρολογικών επιπλοκών μετά από εμβολιασμούς COVID-19, συμπεριλαμβανομένων καταστάσεων όπως το σύνδρομο Guillain-Barré και η οξεία διάχυτη εγκεφαλομυελίτιδα.

Επικεφαλής της ομάδας της Phinance Technologies είναι ο παγκοσμίου φήμης αναλυτής δεδομένων Ed Dowd.

Απαντώντας στα αποτελέσματα της μελέτης, ο Dowd υποστήριξε ότι τα δεδομένα έχουν «πολύ υψηλή στατιστική σημασία».

"Τα αποτελέσματα δείχνουν μια σαφή ρήξη με την προηγούμενη ιστορική τάση στα ποσοστά θνησιμότητας από νευρολογικές ασθένειες", σημείωσε ο Down σε μια ανάρτηση στο X.

Οι επιστήμονες δεδομένων της Phinance Technologies, Carlos Alegria και Yuri Nunes, πραγματοποίησαν μια βαθιά κατάδυση εξετάζοντας τη θνησιμότητα που σχετίζεται με νευρολογικές ασθένειες σε διάφορες ηλικιακές ομάδες από το 2000 έως το 2023.


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ



Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΜΙΚΚΙΟΥ ΣΤΟΝ FOCUS FM ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

 

Focus FM 103.6

ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ- ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ Μητρ. Φλωρ. Αυγουστίνος Καντιώτης

 

Episkopos Episkopos

Πρίν 100 χρόνια καί σήμερα: Η ίδια κατάσταση στήν Εκκλησία*.....

Μητροπολίτης πρώην Νευροκοπίου κυρός 
Γεώργιος (Παπαγεωργιάδης) / 1881 - 1958.

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Τα σωζόμενα πρακτικά της συνάντησης του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου (Παπαδοπούλου), με μέλη επιτροπής από διακεκριμένους κληρικούς και λαϊκό της Αρχιεπισκοπής, στις 26 Ιανουαρίου του 1925 και ώρα 3 μ.μ., στο Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο, αποδεικνύουν ότι 100 χρόνια πριν και σήμερα, η Εκκλησία διέρχεται βαθιά κρίση λόγω εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων.

Σύμφωνα με τα δημοσιευθέντα Πρακτικά ο λόγιος Αρχιμανδρίτης και ιεροκήρυκας στον Ιερό Ναό Αγίου Παντελεήμονα της οδού Αχαρνών Γεώργιος Παπαγεωργιάδης, μετά Μητροπολίτης Νευροκοπίου, λαβών τον λόγο εκ μέρους της Επιτροπής είπε προς τον Αρχιεπίσκοπο:

«Η κατάστασις της Εκκλησίας, Μακαριώτατε, ως ομολογείται παρά πάντων, δεν είναι καλή. 

Η μάλλον είναι κακίστη. 

Η Εκκλησία εξωτερικώς πολεμείται λυσσωδώς. 

Αλλά αντί να έχει εσωτερική συνοχή και αυτήν να αντιτάσση κατά των εξωτερικών εχθρών προς άμυνάν της, τουναντίον αναρχείται και Αυτή τελείως έσωθεν, ούτως ώστε συμπληρώνει δια των ιδίων χειρών τον ίδιον όλεθρον».

Μεταξύ των εξωτερικών εχθρών της Εκκλησίας της Ελλάδος ο π. Γεώργιος Παπαγεωργιάδης ονοματίζει και το ελληνικό κράτος της εποχής αναφέροντας χαρακτηριστικά:

– Από αυτής της συστάσεώς του άρχισε την ανίερη δήμευση της μοναστηριακής περιουσίας, με διάφορους φενακισμούς (Σημ. εξαπατήσεις), έως τα τελευταία χρόνια κατά τα οποία η πλήρης καταβρόχθισή της αγγίζει στο τέρμα της.

– Παρέχει κραταιότατη προστασία και υποστήριξη σε αθέους και υπονομευτές των ιερών και των οσίων στα σχολεία.

– Κατέλυσε και εκμηδένισε τον χριστιανικό γάμο και μετέβαλε αυτόν εις απλούν συνάλλαγμα…

– Κατάργησε την επισκοπική άδεια ως στοιχείο εγκυρότητας του γάμου, για να εξευτελίσει την ιερότητά του και να απαλείψει από τις καρδιές και τη συνείδηση των Χριστιανών και την ελάχιστη ιδέα περί της ιερότητάς του. Το Κράτος ετοιμάζεται να προχωρήσει στον πολιτικό γάμο, παραβιάζοντας τις βάσεις της λαϊκής κυριαρχίας και της λαϊκής βούλησης.

– Η Πολιτεία έλαβε αποφάσεις για την Εκκλησία ερήμην της. Παράδειγμα: Το Υπουργείο των Εξωτερικών μελετά τα θέματα της (Σημ. Από τότε…) παρασκευαζομένης Οικουμενικής Συνόδου, χωρίς τα διαμειβόμενα να είναι σε γνώση του Αρχιεπισκόπου της Εκκλησίας της Ελλάδος…

– Γενικά το Κράτος κυβερνά την Εκκλησία και, επί του παρόντος, αφήνει σχετική ελευθερία μόνο στο τελετουργικό μέρος της θρησκείας…

Για τα εσωτερικά προβλήματα της Εκκλησίας ο μετά Νευροκοπίου Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Παπαγεωργιάδης ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Όσον αφορά εις τον εσωτερικόν εχθρόν, ούτος εμφωλεύει εις τα σπλάγχνα της Εκκλησίας και καταβιβρώσκει αυτά, αφαιρεί δε όχι απλώς την ζωτικότητα Αυτής αλλά και την ελαχίστην ικμάδα και παρουσιάζει Αυτήν σύμμαχον των εξωτερικών πολεμίων και συμπληρωτήν του ολέθρου…Η εσωτερική ακαταστασία και η πλήρης αναρχία βεβαίως τυγχάνει μέγιστος εχθρός δυνάμενος και μόνος να επιφέρη τον όλεθρον».

Ως παραδείγματα της κατάστασης στην Εκκλησία της Ελλάδος ο π. Γεώργιος Παπαγεωργιάδης αναφέρει μεταξύ άλλων:

– Η Θεολογική Σχολή από τότε που ιδρύθηκε ουδένα δεσμό, ούτε κάποια συνοχή έχει με την Εκκλησία. Συνέπεια τούτου είναι το τί διδάσκουν οι καθηγητές της να εξαρτάται από την διάθεση και τη συνείδησή τους και πολλές φορές αυτοί να υποστηρίζουν προτεσταντικάς δοξασίας…

– Δείγμα της υφισταμένης εκκλησιαστικής αναρχίας και ασυναρτησίας στην Εκκλησία αποτελεί «η παντελής έλλειψις βάσεως προς ανάδειξιν των Επισκόπων, η κατά κανόνα δε ανάδειξις εις το Επισκοπικόν αξίωμα των ολιγώτερον ικανών και των ολιγώτερα έτη υπηρεσίας εχόντων κληρικών, μόνον δε κατά σύμπτωσιν και κατά συνδρομήν εξωτερικών περιστάσεων επέρχεται η επίπλευσις ολιγίστων ικανών».

– Μεγαλύτερο όλων των προβλημάτων είναι ο ελεεινός τρόπος κατά τον οποίο απονέμεται η εκκλησιαστική δικαιοσύνη, ή μάλλον η παντελής έλλειψις τρόπου απονομής της. Αυτή έχει υποκατασταθεί υπό της προσωπικής διαθέσεως του δικάζοντος…

– Τυπική ακολασία παρατηρείται στις ιερές τελετές και στην θεία λατρεία. Ακόμη και κάθε ενορία παρατηρείται να έχει το δικό της τυπικό αλλά και κάθε ιερέας έχει το δικό του και, το τραγελαφικότερο, ακόμη και κάθε ιερέας δεν έχει ούτε για τον εαυτό του ενιαίο τυπικό, αλλά άλλο αυτή την ώρα και άλλο την άλλη….

Περαίνων τον λόγο του ο τότε Αρχιμανδρίτης και μετά Νευροκοπίου π. Γεώργιος Παπαγεωργιάδης είπε απευθυνόμενος στον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο (Παπαδόπουλο):

«Τα μέχρι τούδε εκτεθέντα Μακαριώτατε είναι απλή σκιαγραφία της υφισταμένης αναρχίας και ακαταστασίας εις την Εκκλησία….Βεβαίως όργανα τεταγμένα εις την εξυπηρέτησιν της Εκκλησίας είναι οι ιερείς και οι επίσκοποι, αυτοί δε φυσικά υπέχουσι και τας ευθύνας της σκιαγραφηθείσης αναρχίας και ακαταστασίας…Η κοινωνία, της οποίας επί του προκειμένου ως κριτού αμερολήπτου η γνώμη έχει μεγαλυτέραν βαρύτητα, όχι μόνον δεν περιορίζει τας ευθύνας εις μίαν τάξιν λειτουργών της Εκκλησίας, αλλά και επεκτείνουσα αυτάς επί πάντων των λειτουργών, εννοεί να κάμη και διαβάθμισιν ευθυνών κατά ποσόν και ποιόν αναλόγως των του βαθμού, τον οποίον έκαστος λειτουργός φέρει. 

Και εφ’ όσον ο Επίσκοπος κατέχει θέσιν Στρατηγού εν τη Εκκλησία εις αυτόν αποδίδει τας μεγαλυτέρας ευθύνας. 

Εφ’ όσον δε ο Αρχιεπίσκοπος κατέχει θέσιν Αρχιστρατήγου, εις αυτόν αποδίδει τας υψίστας των ευθυνών.

Η κρίσις αύτη της κοινωνίας όσον αυστηρά και αν είναι, δεν δυνάμεθα να αρνηθώμεν, ότι είναι δικαία. 

Εις τους Επισκόπους εδόθη ειδική και υψίστη εξουσία προς αντιμετώπισιν και κατασύντριψιν παντός κακού εμφανιζομένου εν τω Εκκλησιαστικώ εδάφει. 

Της εξουσίας ταύτης, ενώ οι Επίσκοποι έκαμαν κατάχρησιν απέναντι των αδυνάτων, δεν έκαμαν ουδέ σκιώδη χρήσιν απέναντι άλλων παραγόντων, ισχυρών θεωρουμένων, και δή αυτού του Κράτους, αλλ’ έδειξαν ανεξήγητον δειλίαν».

Όταν ο Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Παπαγεωργιάδης επέρανε την περιγραφή της εκκλησιαστικής καταστάσεως ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος του απάντησε:

«Η κατάστασις είναι ακριβώς ως την περιεγράψατε. Οι εχθροί της Εκκλησίας, τους οποίους ανεφέρατε, είναι πραγματικοί, ορθώς δε μεταξύ αυτών συγκατελέξατε και το Κράτος. 

Τούτο μόνον έχω να παρατηρήσω, ότι το Κράτος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Εκκλησίας, συνάμα δε και δόλιος εχθρός. 

Παράδειγμα το περιβόητον Επαναστατικόν Διάταγμα του κ. Πλαστήρα, δια του οποίου αιφνιδιαστικώς η Εκκλησία συνετρίβετο, εισήγοντο εις τον εκκλησιαστικόν οργανισμόν διατάξεις απειλούσαι την υπόστασιν της Εκκλησίας, οι δε Αρχιερείς μετεβάλλοντο εις όργανα κατώτερα και των κλητήρων. 

Και οι εσωτερικοί εχθροί της Εκκλησίας είναι όπως περιεγράψατε αυτούς, εκτός ελαχίστων τινών σημείων, τα οποία ηδύναντο να συζητηθώσι».-

Η πολιτική κατάσταση πριν από 100 χρόνια!

Η πολιτική κατάσταση τα πρώτα χρόνια μετά την καταστροφή της Μικράς Ασίας είναι ταραχώδης. 

Από το 1922 ουσιαστικά την εξουσία είχε στα χέρια του, επαναστατικώ – πραξικοπηματικώ – δικαίω ο Νικόλαος Πλαστήρας. 

Την επαναστατική εξουσία κατέθεσε στις 2 Ιανουαρίου 1924. Αμέσως μετά ο Θεόδωρος Πάγκαλος χαρακτηρίζει πραγματική ανωμαλία την πολιτική ζωή και επιδιώκει να επιβάλει τις απόψεις του στην διακυβέρνηση της χώρας. 

Το επιτυγχάνει με επαναστατικό κίνημα στις 24 Ιουνίου 1925… Γενικά οι πολιτικοί ήθελαν την Εκκλησία «του χεριού τους» και επιζητούσαν την περιουσία της…

Τα μέλη της Επιτροπής που επισκέφθηκαν τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο στις 29 Ιανουαρίου 1925.

Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Παπαγεωργιάδης (1881-1958), εκ Νεοχωρίου Καλλιπόλεως Δυτ. Θράκης. Εφημέριος και ιεροκήρυκας εις Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονος Αχαρνών. Λόγιος κληρικός, αποφοίτησε από την Θεολογική Σχολή της Χάλκης το 1906. Το 1942 χειροτονήθηκε Μητροπολίτης Νευροκοπίου, αλλά δεν μπόρεσε να μεταβεί στην Επαρχία του, λόγω της Βουλγαρικής κατοχής. Παραιτήθηκε το 1945.

Αρχιμανδρίτης Ευστάθιος Σκάρπας (1886-1939) εκ Ζαγορίου Ηπείρου. Εφημέριος και ιεροκήρυκας του Ι.Ν. Αγίου Ελευθερίου Πειραιώς. Πτυχιούχος της Νομικής και της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ. Εξελέγη Επίσκοπος Περιστεράς και υπηρέτησε στη Μητρόπολη Ιωαννίνων.

Αρχιμανδρίτης Προκόπιος Τζαβάρας (1888-1964), εκ Βαλτετσίου Αρκαδίας. Εφημέριος και ιεροκήρυκας Ι.Ν. Αγίου Παύλου, οδού Ψαρών. Ηγούμενος Ι.Μ. Πεντέλης εξελέγη κατά σειρά Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, Μαντινείας και Κυνουρίας, Κορινθίας.

Αρχιμανδρίτης Προκόπιος Παπαδόπουλος, Εφημέριος και ιεροκήρυκας Ι.Ν. Αγίου Λουκά, οδού Πατησίων.

Αρχιμανδρίτης Πορφύριος Κυριακίδης, εφημέριος και ιεροκήρυκας Αγίας Τριάδος Κεραμεικού (Εκ Κύπρου, Μισό 19ου αιώνα – 1947). Ήταν υποψήφιος για τον Αρχιεπισκοπικό θρόνο της Εκκλησίας της Κύπρου.

Αρχιμανδρίτης Θεόκλητος Σφήνας (1888-1950). Εφημέριος και ιεροκήρυκας του Ι.Ν. Αγίου Κωνσταντίνου Πειραιώς. Το 1943 εξελέγη Μητροπολίτης Γρεβενών.

Αρχιμανδρίτης Ιωακείμ Σμυρνιώτης, εφημέριος και ιεροκήρυκας Κηφισιάς (1885-1965), από το Άργος. Το 1942 εξελέγη Μητροπολίτης Ξάνθης και το 1945 Μητροπολίτης Κιλκίς.

Αρχιμανδρίτης Θεοδώρητος Βασιλόπουλος, εφημέριος και ιεροκήρυκας Ι.Ν. Αγίου Στυλιανού Αθηνών. Λόγιος κληρικός συγγράψας το 1927 τη μελέτη «Οποία η πραγματική σχέσις του Χριστιανού προς τον πόλεμον».

Εκ των λαϊκών παρέστη ο Φώτιος Ν. Φωτιάδης, ιατρός εκ Κωνσταντινουπόλεως. Εγνώριζε άριστα την καθαρεύουσα, αλλά αγωνίστηκε για την καθιέρωση στην εκπαίδευση της νεοελληνικής γλώσσας.

Πώς διεσώθη η συζήτησις

Τα λεχθέντα ενώπιον του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου (Παπαδοπούλου) και τα από αυτόν απαντηθέντα υπομνηματίσθηκαν σε Πρακτικό αμέσως από τον Αρχιμανδρίτη π. Γεώργιο Παπαγεωργιάδη, με την βοήθεια του Φώτη Φωτιάδη. 

Αντίγραφον του Πρωτοτύπου περιήλθε στα χέρια του Ιωάννου Γ. Σαραντάρη, αδελφού του Δημητρίου Γ. Σαραντάρη, που ήταν πατέρας του εμπνευσμένου ποιητού και σημαντικού χριστιανού στοχαστού Γεωργίου Σαραντάρη. 

Ο Ι. Γ. Σαραντάρης το εξέδωσε με δική του δαπάνη το 1930, στο Τυπογραφείο των Ιωάννου και Αριστείδου Γ. Παπανικολάου, που ήταν στην Αθήνα, στην οδό Ερμού 116. 

Τίτλος του διασωθέντος φυλλαδίου είναι «Μία παρουσίασις ενώπιον του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών Κυρίου Χρυσοστόμου και τα κατ’ αυτήν διαμειφθέντα κατά το 1925». 

Ετιμάτο 5 δραχμές και τα έσοδα ήσαν «προς όφελος του Ορθοδόξου Εκκλησιαστικού Συνδέσμου». Σημειώνεται ότι το φυλλάδιον εδόθη στον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο και εκείνος εις ουδεμία διόρθωση προέβη.

*Θα ακολουθήσει Β΄ Μέρος με την εκκλησιαστική κατάσταση σήμερα, σε σχέση με αυτήν του 1925.

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης: Ἂν ἤθελε ἡ Μητρόπολη (Θεσσαλονίκης) νὰ ὁμολογήσει καὶ νὰ ἀγωνισθεῖ....


Ἂν ἤθελε ἡ Μητρόπολη (Θεσσαλονίκης) νὰ ὁμολογήσει καὶ νὰ ἀγωνισθεῖ, ἔπρεπε ἐν πρώτοις νὰ διαμηνύσει στὸν δήμαρχο, ποὺ διαψεύδει τὸ ἐπίθετό του (Ἀγγελούδης), καὶ στὸν ἀντιδήμαρχο πολιτισμοῦ, ὅτι διακόπτει κάθε κοινωνία μαζί τους 

Στὶς πρυτανικὲς ἀρχὲς καὶ στὴν Θεολογικὴ Σχολὴ ποὺ σιωπᾶ ἐνόχως, ὅτι δὲν θὰ ἀφήσει στὰ χέρια τῶν ΛΟΑΤΚΙ τοὺς νέους ποὺ φοιτοῦν στὸ Ἵδρυμα. 

Νὰ συντάξει ἐπισκοπικὴ ἐγκύκλιο ἐναντίον τῶν Σοδομικῶν ἐκδηλώσεων γιὰ νὰ διαβασθεῖ σὲ ὅλους τοὺς ναούς. 

Νὰ ὀργανώσει σὲ συνεργασία μὲ ὅλες τὶς ἐνορίες καὶ τὰ χριστιανικὰ σωματεῖα σεισμικὴ σύναξη πιστῶν στὸ Βελλίδειο, μὲ τὸ ράσο μπροστά, σημαία Ὀρθοδοξίας, 

Νὰ διοργανώσει πολυήμερα διορθόδοξα συνέδρια, γιὰ νὰ ἀκουσθεῖ καὶ ἡ φωνὴ τῶν ἀλλοεθνῶν Ὀρθοδόξων ἀδελφῶν μας, οἱ ὁποῖοι ἀπέτρεψαν στὶς χῶρες τους τὰ μολυσματικὰ Gay Prides. 

Καὶ ἂν ὅλα αὐτὰ καὶ πολλὰ ἄλλα ἀποτύχουν, τότε μὲ πρωτοβουλία τοῦ μητροπολίτη, τῶν ὁμόρων μητροπόλεων καὶ κάλεσμα στὰ Μοναστήρια τοῦ Ἁγίου Ὄρους καὶ στὰ ἐκτὸς τοῦ Ἁγίου Ὄρους, μὲ μπροστάρη καὶ στρατηγὸ τότε τὸν παναγιώτατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Φιλόθεο, ποὺ τὸν ἐκόσμησε ὁ Θεὸς μὲ πολλὰ χαρίσματα καὶ τάλαντα, ποὺ τὰ ξοδεύει τώρα ἐπιζήμια, νὰ γιορτάσουμε μὲ λιτανεῖες καὶ πορεῖες στοὺς δρόμους τὰ ἀληθινὰ Παύλεια τῆς Θεσσαλονίκης, πρὸς δόξαν τοῦ Ἁγίου ἐν Τριάδι Θεοῦ καὶ εἰς τιμὴν καὶ μνήμην τοῦ Ἁγίου ἐνδόξου καὶ πανευφήμου Ἀποστόλου Παύλου, τοῦ Ἁγίου ἐνδόξου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου τοῦ Μυροβλύτου καὶ τοῦ ἐν Ἁγίοις μεγάλου Πατρὸς καὶ Διδασκάλου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ἀρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης.

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
ΤΑ «Α´ ΠΑΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ» ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΠΑΥΛΕΙΑ GAY PRIDES