.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

''Μήν κρύβεις τό δῶρο σου...''


Πρίν ἀπό τήν βασιλεία τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅλοι πρέπει νά φροντίσουν νά σωθοῦν ὅσο τό δυνατόν περισσσότεροι ἄνθρωποι...

Τότε θά λάβουν μεγάλη ἀνανταμοιβή ἀπό τόν Κύριο.

Τώρα εἶναι ὥρα νά κηρύξουμε.

Συμβαίνει σύμφωνα μέ τά δῶρα πού ὁ Κύριός μας ἔδωσε σέ ὅλους: γραφή, ὑπενθύμιση, συμβουλή...

Μήν κρύβεις τό δῶρο σου...


παπα Στέφανος ο Καρουλιώτης †








Βάλτε ὅλοι σας στὸ λαιμὸ τὸν σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ καὶ ὅλοι σας νὰ τὸν χαράξετε μέσα στὴ δική σας καρδιά!


Ἂς μὴν ὑπάρχει μεταξύ μας κανεὶς ποὺ νὰ μὴν φοράει σταυρό!

Ξέρω ὅτι δὲ τὸν φορᾶτε ὅλοι. 

Φορᾶτε χάντρες καὶ μενταγιὸν καὶ τὸν σταυρὸ δὲν φορᾶτε. 

Μὴν δικαιολογεῖτε τὸν ἑαυτό σας μὲ τὸ ὅτι δὲν ἔχετε ποῦ νὰ τὸν ἀγοράσετε, γιατί ἂν ἀγαπούσατε τὸν Σταυρὸ θὰ βρίσκατε δυνατότητα,θὰ παίρνατε ἕνα κομμάτι ξύλο καὶ θὰ τὸ κάνατε σταυρό.

Σκεφτεῖτε το καὶ βάλτε ὅλοι σας στὸ λαιμὸ τὸν σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ καὶ ὅλοι σας νὰ τὸν χαράξετε μέσα στὴ δική σας καρδιά! 

Αὐτὸς θὰ σᾶς σώσει καὶ θὰ σᾶς ὁδηγήσει στὴν αἰώνια ζωή.

(+Αγίου Λουκά Του Ιατρού)




Ο Καλός Θεός οικονομάει για τον κάθε άνθρωπο έναν σταυρό ανάλογο με την αντοχή του, όχι για να βασανιστή, αλλά για να ανεβή από τον σταυρό στον Ουρανό – γιατί στην ουσία ο σταυρός είναι σκάλα προς τον Ουρανό

Αν καταλάβουμε τι θησαυρό αποταμιεύουμε από τον πόνο των δοκιμασιών, δεν θα γογγύζουμε, αλλά θα δοξολογούμε τον Θεό σηκώνοντας το σταυρουδάκι που μας χάρισε, οπότε και σε τούτη την ζωή θα χαιρώμαστε, και στην άλλη θα έχουμε να λάβουμε και σύνταξη και «εφάπαξ». Ο Θεός μας έχει εξασφαλισμένα κτήματα εκεί στον Ουρανό. Όταν όμως ζητούμε να μας απαλλάξη από μια δοκιμασία, δίνει αυτά τα κτήματα σε άλλους και τα χάνουμε. Ενώ, αν κάνουμε υπομονή, θα μας δώση και τόκο.

Είναι μακάριος αυτός που βασανίζεται εδώ, γιατί, όσο πιο πολύ παιδεύεται σ’ αυτήν την ζωή, τόσο περισσότερο βοηθιέται για την άλλη, επειδή εξοφλά αμαρτίες. Οι σταυροί των δοκιμασιών είναι ανώτεροι από τα «τάλαντα», από τα χαρίσματα, που μας δίνει ο Θεός. Είναι μακάριος εκείνος που έχει όχι έναν σταυρό αλλά πέντε. Μια ταλαιπωρία ή ένας θάνατος μαρτυρικός είναι και καθαρός μισθός. Γι’ αυτό σε κάθε δοκιμασία να λέμε:
«Σ’ ευχαριστώ, Θεέ μου, γιατί αυτό χρειαζόταν για την σωτηρία μου».

Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου-"Πάθη και Αρετές. Λόγοι Ε΄ Ι. Ησυχαστήριον ” Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος” Σουρωτή Θεσσαλονίκης)





Μόνο αν σταματήσουμε να κατηγορούμε τους άλλους θα αποκτήσουμε ψυχική γαλήνη!


«Για να διαφυλάξει κανείς την ψυχική του γαλήνη πρέπει να απομακρύνει από τον εαυτό του τις σκοτεινές σκέψεις.
Πρέπει να φροντίζουμε να έχουμε χαρούμενη διάθεση και όχι στενάχωρη...
Μόνο αν σταματήσουμε να κατηγορούμε τους άλλους θα αποκτήσουμε ψυχική γαλήνη!»

(† Γέροντας Θαδδαίος της Βιτόβνιτσα)





Ημέ­ρα ποὺ θὰ πε­ρά­ση καὶ δὲν ἔνοιω­σες τὸν Χρι­στόν μας...


Ημέ­ρα ποὺ θὰ πε­ρά­ση καὶ δὲν ἔνοιω­σες τὸν Χρι­στόν μας εἰς τὴν καρ­δία σου, διὰ τῆς προ­σευ­χῆς, ἀνα­γνώ­σε­ως Ψαλ­τη­ρί­ου, Εὐ­αγ­γε­λί­ου κλπ., νὰ θε­ω­ρῆς ὅτι ἀπώ­λε­σες αὐτὴ τὴν ἡμέ­ρα! 
Νὰ πα­ρα­κα­λῆς μὲ δά­κρυα, ὅπως ἡ Μα­ρία Μα­γδα­λη­νὴ καὶ νὰ λέ­γης:
Χρι­στέ μου, μὴ μὲ ἐγ­κα­τα­λεί­ψης!Χρι­στέ μου μὴ μὲ ἀφή­σης μόνο, Χρι­στέ μου γλυ­κύ­τα­τε, μὴ πά­ρης τὴν ψυ­χήν μου ἄν δὲν γίνω ὅλος Σου!

Όσιος Ιερώνυμος της Σιμωνόπετρας



Ὅταν ἀπέλασαν τόν Καντιώτη ἀπό τό Ἅγιον Ὄρος, διότι ἔβγαλε ἕνα πύρινο ἀντι-Οἰκουμενιστικό λόγο!


Απόσπασμα αντιοικουμενιστικής ομιλίας του Μητρ. Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου στην πανήγυρι της Ι. Μ. Κουτλουμουσίου το 1990, που άναψε φωτιές σε 2-3 πατριαρχικούς του Αγίου Όρους

Ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου «Κόρακες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐξέλθετε τῆς Κιβωτοῦ» (σελ. 14).

«…Ἀρχιερεῖς τοῦ Οἰκουμενικοῦ θρόνου ἐκφράζονται χυδαιότατα γιὰ τὸ Πηδάλιο, τὸ ὁποῖο εἶνε ἐπιμελημένη συλλογὴ ὅρων καὶ κανόνων τοπικῶν καὶ οἰκουμενικῶν Συνόδων μετὰ ἑρμηνείας καὶ ὑπομνηματισμοῦ ἀπὸ τὸν περιώνυμο Ἁγιορείτη μοναχὸ ἅγιο Νικόδημο. Ὀνομάζουν τὸ Πηδάλιο …χαρτὶ ὑγείας!

Στὸ κλίμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου τελευταίως καλλιεργεῖται ἕνα πνεῦμα νεοπατερισμοῦ, σύμφωνα μὲ τὸ ὁποῖο τὰ ὅσα εἶπαν καὶ διέταξαν οἱ πατέρες τῆς Ἐκκλησίας κατὰ τὸ παρελθόν, σὲ τοπικὲς καὶ οἰκουμενικὲς Συνόδους, ἴσχυαν γιὰ «τῷ καιρῷ ἐκείνῳ», ἀλλὰ τώρα ἔχασαν τὴν ἀξία τους. Γιὰ τὸν λόγο αὐτὸν σύγχρονοι πατέρες θεσπίζουν νέους ὅρους, θεσμοὺς καὶ ἤθη στὴν Ἐκκλησία, τὰ ὁποῖα καὶ ἔχουν κατ᾽ αὐτοὺς σήμερα ἰσχὺν καὶ ἀξία! Αὐτοὶ διαχειρίζονται τὰ μεγάλα θέματα τῆς πίστεως καὶ ἔχουν ἀναφαίρετο δικαίωμα μὲ τὶς οἰκουμενιστικές τους ἐκδηλώσεις νὰ ὑποδουλώσουν τὴν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ στὸν μινώταυρο τοῦ παπισμοῦ μὲ τὸ πρόσχημα τῆς ἑνώσεως τῶν «ἐκκλησιῶν».

Συνέπεια αὐτῶν εἶνε, ἄλλος ἱεράχης νὰ πιστεύῃ, ὅτι ὁ Χριστὸς δὲν εἶχε τὸ ἀναμάρτητον… Καὶ εἶνε αὐτός, παρακαλῶ, ἱεράρχης τοῦ Οἰκουμενικοῦ κλίματος ἐν ἐνεργείᾳ, χωρὶς νὰ τοῦ γίνῃ οὔτε ἡ παραμικρὰ παρατήρησις, δεδομένου ὅτι ἑκατοντάδες ἐπιστολῶν, ἀναφορῶν, ὑπομνημάτων τῶν εὐσεβῶν Χριστιανῶν εἶχαν σταλῆ στὸ Πατριαρχεῖο… Ἐγὼ δὲ ἀπέστειλα στὸ Πατριαρχεῖο ἐμπεριστατωμένη μήνυσιν κατὰ τοῦ ἐν λόγῳ ἱεράρχου, ἀλλὰ δυστυχῶς ἡ μήνυσίς μου πέρασε στὸ χρονοντούλαπο, χωρὶς κἂν νὰ ἐξετασθῇ, χωρὶς κἂν νὰ διαταχθοῦν ἀνακρίσεις.

Ἀντὶ δὲ νὰ ἐπιπλήξουν ἔστω καὶ μὲ τὴν ἐλαφροτέραν ἐπίπληξιν τὸν ἱεράρχη ποὺ ἐξέφερε τὴν βλάσφημη καὶ αἱρετικὴ αὐτὴ δοξασία, ἀπέστειλαν οἱ ἐν τῷ Πατριαρχείῳ ἐπιστολὴν πρὸς ἐμέ, διὰ τῆς ὁποίας εἰρωνικῶς γράφουν, ὅτι «εἶμαι εὐαίσθητος καὶ σκανδαλίζομαι ἀπὸ ὡρισμένες ζωηρὲς ἐκφράσεις»!

Στὸ σημεῖο αὐτὸ ἕνας ἀπὸ τοὺς παρισταμένους μοναχοὺς – μέλη τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὁ τῆς μονῆς Ἰβήρων, διέκοψε τὸν σεβασμιώτατο καὶ μὲ ὕφος αὔθαδες εἶπε, ὅτι δὲν περίμεναν σὲ μιὰ τέτοια ἐπίσημη ἡμέρα νὰ θιγῇ ἕνα τέτοιο θέμα.

Ὅλοι περιμέναμε, εἶπε, ἡ ὁμιλία σας νὰ στραφῇ στὸ ἑορταζόμενο γεγονὸς τῆς ἁγίας Μεταμορφώσεως. Κατόπιν τούτων διαμαρτυρόμεθα καὶ ἀποχωροῦμε τὰ μέλη τῆς Ἱερᾶς Ἐπιστασίας.

Καὶ ἀπεχώρησε αὐτὸς καὶ ἕνα ἀκόμη πρόσωπο. Στὴν συνέχεια ἔδωσαν ἐντολὴ νὰ ἀποχωρήσουν καὶ ἄλλα δύο μέλη, παρὰ τὴν θέλησί τους… Ὁ ἡγούμενος τῆς μονῆς εἶπε· «Συνεχίστε, σεβασμιώτατε».Ὅλος δὲ ὁ ὑπόλοιπος λαὸς καὶ οἱ μοναχοὶ παρέμειναν στὴν θέσι τους μέσα στὸ ναὸ καὶ συνέχισαν τὴν ἀκρόασι τῆς ὁμιλίας τοῦ ἱεράρχου, ὁ ὁποῖος στοὺς ἀδίκως διαμαρτυρηθέντας καὶ θεατρικῶς ἀποχωρήσαντας εἶπε, ὅτι μίλησε γιὰ τὴν Μεταμόρφωσι τὸ πρωί, ὅταν αὐτοὶ ἔλαμψαν μὲ τὴν ἀπουσία τους. Καὶ μὲ στεντορεία τὴ φωνὴ προσέθεσε·

«Ἐμεῖς δὲν θα παύσωμε νὰ λαλοῦμε μὲ τὴν γλῶσσα τῆς ἀληθείας, ἔστω καὶ ἂν διωχθοῦμε, ὅπως διωχθήκαμε στὸ παρελθόν. Ἐμεῖς πάνω ἀπ᾽ ὅλα ὡς πολυτιμότερο ἀγαθὸ θεωροῦμε τὴν Ὀρθοδοξία, τὴν ὁποία πρέπει πάσῃ θυσίᾳ νὰ τὴν διαφυλάξουμε ἀκεραία καὶ ἀλώβητη.

Ἂν κάποιοι κληρικοὶ καὶ μοναχοὶ θέλουν νὰ τὴν προδώσουν καὶ νὰ τὴν παραδώσουν στὸν ἀντίχριστο πάπα, ὁ λαός, ὁ εὐσεβὴς λαός, ὁ πάντοτε σταθεὶς ἄγρυπνος ὡς φρουρὸς τῆς Ὀρθοδοξίας, καὶ τώρα θὰ ὑψώσῃ τὸ ἀνάστημά του καὶ δὲν θὰ ἐπιτρέψῃ τέτοια προδοσία.

Ἐκφράζω βαθυτάτη λύπη, διότι τὸ Ἅγιον Ὄρος, τὸ ὁποῖο θεωρεῖται πρόμαχος τῆς Ὀρ­θοδοξίας καὶ ὑπερασπιστὴς τῶν ἱερῶν παραδόσεων –κατ᾽ ἐμὲ δὲ καὶ ἀλεξικέραυνον τῆς ὀρθοδόξου Ἑλλάδος–, προδίδεται ἀπὸ μοναχοὺς οἱ ὁποῖοι ὑποστηρίζουν βλασφήμους ἱεράρχας… Εἶνε τοῦτο σημεῖον ἐσχάτης καταπτώσεως! Ἀλλ᾽ ἂν αὐτοὶ τόσο φθηνὴ ἀντίληψι γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία ἔχουν, ἂς μὴ λησμονοῦν ὅτι ὑπάρχει λαός, ὑπάρχει τὸ λεῖμμα τῆς εὐσεβείας, κληρικοὶ καὶ λαϊκοί, οἱ ὁποῖοι πεθαίνουν γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, ἔχουν ὡς σύνθημα «Ὀρθοδοξία ἢ θάνατος» καὶ δὲν θὰ ἐπιτρέψουν στοὺς νεωτεριστὰς νεορθοδόξους καὶ νεοπάτορες νὰ νοθεύσουν τὴν πίστι καὶ νὰ ὑποτάξουν τὴν Ὀρθοδοξία.

Ὁ λόγος τοῦ μητροπολίτου Αὐγουστίνου ἄναψε φωτιὲς στοὺς πατριαρχικούς, γι᾽ αὐτὸ ὁ τότε διοικητὴς τοῦ Ἁγίου Ὄρους κ. Λούλης, κατ᾽ ἐπιθυμίαν τῶν οἰκουμενιστῶν, διέταξε τὴν ἀπέλασι τοῦ ἱεράρχου! Τὸν ξύπνησαν νύκτα, τοῦ ἀνακοίνωσαν ὅτι εἶνε ἀνεπιθύμητος στὸ Ἅγιον Ὄρος, καὶ ζήτησαν ν᾽ ἀναχωρήσῃ ἐκείνη τὴν ὥρα! Φοβοῦνταν νὰ περιμένουν μέχρι τὸ πρωί, μὴ τυχὸν πάρουν εἴδησι γιὰ τὴν ἀπαίσια πρᾶξι τους οἱ μοναχοί καὶ ξεσηκωθοῦν. Τέτοιου εἴδους ἀγάπη καὶ ἀνεκτικότητα ἔχουν οἱ οἰκουμενισταὶ γιὰ τοὺς ὀρθοδόξους· δὲν σεβάστηκαν οὔτε ἕνα γέροντα ἀγωνιστὴ ἱεράρχη!

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΘΕΟΠΡΟΜΗΤΟΡΟΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ
ΕΝ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ ΤΗ 28/9/1990

Ἀλλά τό «κοινό ποτήριο» εἶναι γεγονός. Ἁπλά περιμένουν νά «ὡριμάσουμε»...


Ὑπάρχει ἕνας καθηγητὴς τῆς Νομικῆς γνωστός, ὁ Κώστας Μπέης. Λέει λοιπόν, ὅτι κάποια φορὰ κάναμε κάποια οἰκουμενικὴ συνάντηση στὴ Σύρο, Παπικοί, Προτεστάντες, μιὰ ὀρθόδοξη χορωδία, μιὰ παπικὴ καὶ στὸ τέλος ὁ Παπικὸς Ἐπίσκοπος βουτοῦσε τὴν ὄστια μέσα στὸν οἶνο, στὸ ''αἷμα Χριστοῦ'', καὶ μᾶς κοινώνησε ὅλους. Κι ἦταν ''χαρὰ Θεοῦ''...

Ὑπάρχει κοινὸ ποτήριο ἢ δὲν ὑπάρχει καὶ μᾶς κοροϊδεύουν; Ἔχει γίνει ἤδη ἡ Ἕνωση ἢ δὲν ἔχει γίνει; Ὑπάρχουν καταγγελίες ἀπὸ ἀξιοπίστους μοναχοὺς κληρικοὺς ποῦ ἐπισκέπτονται μητρόπολη Ἰταλίας. Μοῦ τὰ στέλνουνε τώρα καὶ φανερώνονται...

Καὶ ἔγινε τὸ κοινὸ ποτήριο, γιατί τὸ θέλει τὸ Φανάρι καὶ τὸ ἀνέχονται οἱ Ἐπίσκοποι καὶ κατὰ δεύτερο λόγο οἱ πιστοί. Ἂν δὲν τὸ ἀνεχόταν τὸ Φανάρι, ἂν δὲν τὸ προωθοῦσε «διπλωματικά», θὰ εἶχε ἀντιδράσει σ’ αὐτὲς τὶς καταγγελίες. Ὅπως ἐπεμβαίνει σὲ θέματα διοικητικὰ καὶ παπικῶ τῷ τρόπῳ καθαιρεῖ Ἀρχιεπισκόπους ἢ τιμωρεῖ ἄλλους κληρικούς, ἔτσι καὶ στὰ κορυφαῖα αὐτὰ θέματα τῆς Πίστεως θὰ ἐπενέβαινε...

Ἀλλὰ τὸ «κοινὸ ποτήριο» εἶναι γεγονός. Ἁπλὰ περιμένουν νὰ «ὡριμάσουν» λίγο ἀκόμα οἱ περιστάσεις. Τὴν ὀρθόδοξη συνείδηση τὴν ὡριμάζουν, τὴν χτυποῦν, ὅπως ὁ ψαρὰς τὸ χταπόδι, γιὰ νὰ τρώγεται καὶ νὰ χωνεύεται, γιατί ὅταν εἶναι γνήσια, εἶναι ἀχώνευτη...

Μαρτυρία του Πρωτ. Θεόδωρου Ζήση

Δέν σᾶς προστατεύουν ἐκεῖνοι πού εἶναι τεταγμένοι γιά νά σᾶς προστατέψουν...."


Ο προφητικός λόγος του μακαριστού π.Αθανάσιου Μυτιληναίου που έλεγε με πόνο:

" Ποῦ νὰ πᾶτε; Σὲ ποιόν; Ποῦ; Δυστυχῶς, δὲν εἶναι σὲ θέση οἱ ἐφημέριοί μας, καὶ ἐκεῖνοι ποὺ εἶναι ἀπὸ τὸν Χριστὸν τεταγμένοι νὰ βοηθήσουν τὸ ποίμνιον. Δὲν εἶναι εἰς θέσιν νὰ βοηθήσουν.Πεῖτε ἀπὸ ἄγνοια, πεῖτε ἀπὸ ἀδιαφορία, πεῖτε διότι καὶ αὐτοὶ παρασύρονται κάποτε; Ἀκούει κανεὶς γνῶμες γύρω ἀπὸ τέτοια θέματα, ποὺ νὰ τραβάει τὰ μαλλιά του.Θὰ πῶ κάτι ποὺ σᾶς τὸ ΄χῶ πεῖ καὶ πέρισυ. 

Ἀγαπητὸ ποίμνιον, βοηθεῖστε ἐσεῖς τὸν ἑαυτό σας. Μελετᾶτε τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ καὶ βοηθήσατε ἐσεῖς τὸν ἑαυτόν σας. Ἐμεῖς, δὲν μποροῦμε νὰ σᾶς βοηθήσουμε. Καὶ ὄχι μόνον αὐτό, ἀλλὰ κάποτε σᾶς ρίπτουμε καὶ ἐμεῖς, -εἴτε τὸ καταλαβαίνουμε, εἴτε δὲν τὸ καταλαβαίνουμε-, σᾶς ρίπτουμε καὶ ἐμεῖς εἰς τὰ χέρια τῶν ἐχθρῶν. Ναί! Γιατί καὶ ἐμεῖς ὡς ταγοί, ὡς κληρικοί, ἔχουμε γίνει θύματα αὐτῶν τῶν καταστάσεων. Ναί! Μὴν σᾶς κάνει ἐντύπωση. Δὲν θὰ ‘θελα νὰ σᾶς βάλλω τὴν ὑποψία γιὰ κείνους ποὺ σᾶς ποιμένουν, ἀλλά, δὲν θὰ΄θελα ὅμως νὰ σᾶς ἀφήσω καὶ ξένοιαστους, καὶ νὰ πεῖτε: 
«Ἔ! ἔχουν τὸν λόγον ἄλλοι, αὐτὸ ποὺ θὰ μᾶς ποῦν, αὐτὸ θὰ κάνουμε».
Ὄχι !! Νὰ ΄μαστε ξυπνητοὶ ἄνθρωποι, νὰ μελετοῦμε τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ, γιὰ νὰ μποροῦμε νὰ προστατέψουμε τὸν ἑαυτό μας. Διότι σήμερα, δὲν σᾶς προστατεύουν ἐκεῖνοι ποὺ εἶναι τεταγμένοι γιὰ νὰ σᾶς προστατέψουν."



Ἀπίστευτον: Ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος προελόγισε βιβλίον οὐνίτου «Ἀρχιεπισκόπου»!


ΟΠΟΙΟΣ ἀμφιβάλλει ὅτι τὸ «σβησμένο» Φανάρι δὲν ἔγινε οὐνιτικό, ἂς διαβάσει τὴν ἀκόλουθη εἴδηση: Ὁ διαβόητος, γιὰ τὸ ἀπύθμενο μῖσος καὶ τὰ ἐγκλήματά του κατὰ τῆς κανονικῆς Ὀρθοδόξου Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας, Οὐκρανὸς οὐνίτης «ἀρχιεπίσκοπος» Σβιατοσλὰβ Σεβτσούκ, δημοσίευσε βιβλίο του, μὲ τίτλο: «Μήνυμα εἰρήνης» στὰ πολωνικά, τὸ ὁποῖο προλόγισε ὁ Βαρθολομαῖος!

«Ὁ πρόλογος τῆς νέας ἔκδοσης στὰ πολωνικὰ τοῦ βιβλίου τοῦ ἐπικεφαλῆς τῶν Οὐνιτῶν “Μήνυμα εἰρήνης” γράφτηκε ἀπὸ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, στὸν ὁποῖο εἶπε ὅτι εἶναι “μία εἰλικρινής, ἐνδιαφέρουσα συνομιλία μεταξὺ τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Σβιατοσλὰβ μὲ τὸ λαό του. Μπροστὰ σας εἶναι μία καθημερινὴ συζήτηση μεταξὺ ἑνὸς πατέρα καὶ τῶν παιδιῶν του”!

Σύμφωνα μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, “Ἐλπίζουμε ὅτι οἱ μεταφράσεις αὐτοῦ τοῦ χρονικοῦ τῆς δικαιοσύνης, τῆς φροντίδας καὶ τοῦ εὐαγγελικοῦ πνεύματος θὰ εἶναι σύντομα διαθέσιμες σὲ ἄλλες γλῶσσες, γιὰ νὰ ἐνημερώσουν τὸν κόσμο καὶ νὰ ἐνθαρρύνουν μεγαλύτερη ὑποστήριξη γιὰ τὴν Οὐκρανία”.

Ὅπως ἀνέφερε ἡ ΕΟΔ, νωρίτερα οἱ Οὐνίτες ἐξέφρασαν τὴν εὐγνωμοσύνη τους στὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο γιὰ τὴ συν­εχῆ ἐπαφή του μὲ τὴν Οὐκρανικὴ Ἑλληνόρρυθμη Καθολικὴ Ἐκκλησία» (Πηγή: ΕΝΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ)! Φρίττουμε, θρηνοῦ­με καὶ ἀνησυχοῦμε γιὰ τὴν κατάντια τοῦ Φαναρίου!





Πατριαρχικές παγίδες



Ἀπόψεις καὶ Κρίσεις

Ἔκπληξη προκάλεσε ἡ καταληκτήρια ὁμιλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχουκατὰ τὴ Σύναξη τῶν Ἱεραρχῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στὴν Κωνσταντινούπολη ἀπό 1 μέχρι 3 Σεπτεμβρίου 2024.

Ὁ Πατριάρχης θύμισε ὅτι κατὰ τὰ τέλη Μαΐου 2025 θὰ πραγματοποιηθεῖ στὴ Νίκαια τῆς Βιθυνίας ἐπίσημος ἑορτασμὸς γιὰ τὴ συμπλήρωση 1700 ἐτῶν ἀπὸ τὴ σύγκληση ἐκεῖ τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μὲ τὴ συμμετοχὴ τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης Φραγκίσκου.

Ἐκεῖνο ποὺ αἰφνιδίασε ἦταν ἡ κατάληξη τῆς ὁμιλίας τοῦ Πατριάρχου, ὅπου ἐξέφρασε τὴν εὐχὴ ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα τὸ 2025 «ὑπό τῆς Ἀνατολικῆς καὶ Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, νὰ μὴ ἀποτελέσῃ μίαν εὐτυχῆ ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἀλλὰ τὴν ἀπαρχὴν τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας διὰ τὸν ἑορτασμόν του κατ᾽ ἔτος, συμφώνως πρὸς τὸ Πασχάλιον τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» («iefimerida.gr» 3-9-2024).

Ἡ παγίδα βρίσκεται στὴ φράση τοῦ Πατριάρχου «συμφώνως πρὸς τὸ Πασχάλιον τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», διότι φαίνεται ὅτι σχεδιάζεται νὰ ἀλλάξει ὁ Παπισμὸς τὸν τρόπο ὑπολογισμοῦ τῆς ἡμέρας ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα, προκειμένου νὰ ἀκολουθήσει τὸν Ὀρθόδοξο. Αὐτὸ δίνει τὴν εὐκαιρία στὸν Πατριάρχη νὰ ὑποστηρίξει ὅτι εἶναι θετικὴ αὐτὴ ἡ ἐξέλιξη. Εἶναι λάθος! 

Εἶναι ἀπόδειξη ὅτι, ἀφοῦ ὁ θεολογικὸς διάλογος ὁδηγήθηκε σὲ ἀδιέξοδο, προωθεῖται καὶ μὲ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα ἕνωση στὴν πράξη μὲ τοὺς παπικούς.

Στὸ σημεῖο αὐτὸ εἶναι κατεξοχὴν ἐπίκαιρο νὰ ἀκούσουμε τὴν ξεκάθαρη φωνὴ τοῦ ἀειμνήστου π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου:

«Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἂν εὑρεθῇ ἐνώπιον προτάσεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα ἢ οἱασδήποτε ἄλλης ἑορτῆς μετὰ τῶν ἑτεροδόξων, ὀφείλει νὰ ἀρνηθῇ καὶ συζήτησιν κἂν περὶ τοῦ θέματος.

Τοιαύτη συζήτησις πρέπει νὰ ἀποκλεισθῇ παντὶ σθένει καὶ πάσῃ θυσίᾳ, διότι ἀποτελεῖ ἀνατροπὴν ἐκ τῶν θεμελίων τῆς Ὀρθοδόξου Δογματικῆς καὶ ἰδίᾳ τῆς Ἐκκλησιολογίας. Ἢ πιστεύομεν ὅτι εἴμεθα ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία ἢ δὲν πιστεύομεν... 

Ἡ Α´ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος ἠθέλησε νὰ θεσπίσῃ κοινὸν ἑορτασμόν, ἀλλὰ διὰ τὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας, οὐχὶ διὰ τοὺς ἐκτὸς αὐτῆς εὑρισκομένους. 

Δὲν συνεζήτησεν οὔτε μετὰ τῶν Γνωστικῶν, οὔτε μετὰ τῶν Μαρκιωνι­τῶν, οὔτε μετὰ τῶν Μανιχαίων, οὔτε μετὰ τῶν Μοντανιστῶν, οὔτε μετὰ τῶν Δονατι­στῶν, ἵνα εὕρῃ βάσιν συνεννοήσεως περὶ κοινῶν ἑορτασμῶν» («Ἐνορία», ἀριθ. 549/10-5-1974). ~ Μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος

Αὐτὴ εἶναι ἡ μόνη ἀληθινὰ Ὀρθόδοξη στάση καὶ ὄχι τὰ ψεύτικα ὁράματα περὶ «Ἀνατολικῆς καὶ Δυτικῆς Χριστιανοσύνης». Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι «ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία» καὶ δὲν ἔχει κανένα λόγο νὰ ἐπιδιώκει κοινὸ ἑορτασμὸ μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἐνόσω αὐτοὶ παραμένουν πείσμονες καὶ ἀμετανόητοι στὴν αἵρεσή τους.

πηγή: osotir

Δρ Δημήτρης Χιωτακάκος: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ… ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ… ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ…

Δώστε πολύ μεγάλη προσοχή σ’ αυτό το εξάλεπτο βίντεο, γιατί θα το βρούμε μπροστά μας.


ΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ, ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ, Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ Ο ΨΥΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ…



ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ…

ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ…

ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ…

ΕΞΙ ΛΕΠΤΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ…

ΕΞΙ ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ…

ΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ, ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ, Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ Ο ΨΥΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ…

Ο ομιλών, είναι ο Δημήτρης Χιωτακάκος, Διδάκτωρ Παν/μίου Μάντσεστερ, Απόφοιτος Παν/μιου Essex, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Διευθυντικό Στέλεχος

Παρακαλώ, να τον ακούσετε προσεκτικά… και να διαδώσετε το λιαν σοβαρό, περιεκτικό και επεξηγηματικό βίντεο.




- Βγάλε τον ΣΤΑΥΡΟ σου ... -«Γιατί»; Ἀπάντησε ὁ γκουρού: - «Δέν μπορῶ νά σοῦ μεταδώσω γνώση. Λοιπόν, θά τόν βγάλεις;»


- ΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ!
- ΓΙΑΤΙ;
Στά τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ ‘60 ἕνας δεκαεννιάχρονος Έλληνοαυστραλός, 
ὁ Θεμιστοκλῆς Ἀδαμόπουλος μαζί μέ μερικούς φίλους του ἔφτιαξαν ἕνα συγκρότημα 
ρόκ μουσικῆς, τούς Φλάϊς (Flies).
Τό συγκρότημα ταχύτατα ἔγινε διάσημο 
ἀνά τόν κόσμο. 
Διηγεῖται ὁ Θεμιστοκλῆς:
-‘’Τότε ἦταν πολύ τῆς μόδας τά διάσημα μέλη τῶν ρόκ συγκροτημάτων νά ἐπισκέπτονται στήν Ἰνδία κάποιον γκουρού (=διδάσκαλο γιά μύηση στόν Βουδδισμό) γιά συμβουλές καί πνευματική καθοδήγηση!
Ἄρχισα, λοιπόν, νά πηγαίνω καί ἐγώ.
Σέ ἕνα τέτοιο ταξίδι μου, ὁ γκουρού ἀκουμποῦσε τό χέρι του στό κεφάλι τοῦ κάθε ἐπισκέπτη λέγοντας: 
-«Σοῦ μεταδίδω γνώση». 
Ὅταν ἦρθε ἡ σειρά μου, σταμάτησε καί μοῦ εἶπε: - «Βγάλε τόν σταυρό σου» (!)
Ἦταν ἐπίσης τῆς μόδας, τότε, 
γιά μᾶς, νά φορᾶμε σταυρό.
Ὄχι πώς πιστεύαμε, ἀλλά τόν φορούσαμε 
ὡς διακοσμητικό, μᾶλλον, στοιχεῖο. 
Ἐξεπλάγην ἀπό τήν προτροπή τοῦ γκουρού 
καί τοῦ εἶπα: 
-«Γιατί»; 
Ἀπάντησε ὁ γκουρού:
- «Δέν μπορῶ νά σοῦ μεταδώσω γνώση. 
Λοιπόν, θά τόν βγάλεις;» 
Ἀπάντησα:
- «Ὄχι». 
Καί ἔφυγα, συγκλονισμένος ἀπό τό γεγονός. 
Γιατί δέν μποροῦσε νά δράσει ὁ γκουρού (εἰδωλολάτρης!) ἐνώπιον τοῦ Σταυροῦ ; 
Τί εἶναι, ἐπιτέλους, ὁ Σταυρός; 
Ἄρχισα νά διαβάζω μέ πάθος τό Εὐαγγέλιο.
Ἔτσι ἀνακάλυψα τήν πίστη στόν Χριστό. 
Τά παράτησα ὅλα.
Ἔγινα ὀρθόδοξος χριστιανός.
Ἔκανα θεολογικές σπουδές καί ἀφιέρωσα τήν ζωή μου στόν Χριστό, γενόμενος μοναχός’’.
Ὁ ἄλλοτε μουσικός τῆς ρόκ εἶναι σήμερα 
ὁ επίσκοπος π. Θεμιστοκλῆς.


Ἐπί εἴκοσι χρόνια ἱεραπόστολος 
στή Σιέρρα Λεόνε τῆς Ἀφρικῆς.
Ἐκεῖ, μέ ἀπόλυτη αὐταπάρνηση καί κάτω ἀπό τρομακτικά δύσκολες συνθῆκες, μεταδίδει τήν πίστη στούς ἀφρικανούς ἀδελφούς μας φροντίζοντας, ὅσο μπορεῖ 
καί τίς τεράστιες ὑλικές τους ἀνάγκες. 
Διεθνῶς εἶναι γνωστός 
ὡς ὁ «ἅγιος των φτωχών» !
Ὅταν, λοιπόν φορᾶμε τόν Σταυρό μας 
ἤ κάνουμε τόν Σταυρό μας μέ ἀκλόνητη πίστη 
καί ἐμπιστοσύνη στό Χριστό, εἶναι σάν νά ἀκουμπᾶ πάνω μας ὁ ἴδιος ὁ Τίμιος Σταυρός του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. 
«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων το τραύμα».

Πηγή:
π. Νίκων Κουτσίδης, 
Λυχνία Νικοπόλεως
Κατερινα Μωραϊτη
πηγή 



Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός: «Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων»!



Δημήτρης Ι. Παπαδημόπουλος

story_fbid=3893368037650702&id=100009326326091&rdid=NSj0iSwfl0VVLA2V

Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός: «Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων»!

Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός:

«Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων»!
Πλέον οἱ ρασοφόροι, στὴν συντριπτική τους πλειοψηφία, τρέμουν νὰ μὴν τοὺς θέσει σὲ ἀργία ὁ Δεσπότης καὶ συμμετέχουν σὲ ἀνίερα συλλείτουργα ἤ σιωποῦν ἐγκληματικά. Ἔθεσαν τὴν ἐδῶ καλοπέραση ὑπεράνω τοῦ φρικτοῦ λειτουργήματος τοῦ Λευίτη, κατάντησαν μισθωτοὶ ποιμένες.
Ρωτῆστε τους, ἔστω κατ’ ἰδίαν, γιὰ τὸν οἰκουμενισμό, τὸ οὐκρανικό, τὸν κορωνοϊό, τὰ ἑμβόλια «κατὰ» τοῦ κορωνοϊοῦ, τὸν προσωπικὸ ἀριθμό, τὶς ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες, τὴν ἐκκένωση τῆς (ἔστω σχισματικῆς) Μονῆς Ἐσφιγμένου μὲ ἀστυνομικὴ ἐπιχείρηση ποὺ θὰ ἀπαιτεῖτο γιὰ τὴν ἐξάρθρωση ἐπικίνδυνης τρομοκρατικῆς ὀργάνωσης καὶ ἀμέσως θὰ καταλάβετε ποιοί παραμένουν ποιμένες καὶ ποιοί ἔχουν μεταλλαχθεῖ σὲ λυκοποιμένες.
Κηρύγματα μὲ ξύλινη, ἀπνευμάτιστη γλῶσσα, γιὰ νὰ αὐτοθαυμάζονται ἤ γιὰ νὰ βγαίνουν ἀπὸ τὴν ὑποχρέωση, ἀνέξοδος ἔλεγχος, γιὰ νὰ μὴ θιγεῖ ἡ πολιτικὴ ὀρθότητα.
Δυστυχῶς, ἔχουν καταντήσει Συντεχνία Ρασοφόρων μὲ χαρακτηριστικὰ τεκτονικῆς στοᾶς. Ἡ μονοπώληση τοῦ ὅρου «Ἐκκλησία» ἀπὸ πλευρᾶς τους, καὶ μόνο, λὲς κι ὁ Λαὸς δὲν ἀνήκει στὴν Ἐκκλησία, τὸ ἀποδεικνύει περίτρανα.
Ἀναρωτιέμαι: Ποια ἡ διαφορὰ τέτοιων ρασοφόρων ἀπὸ τὸν Ἰούδα, πέραν τῆς ὀνομασίας καὶ τῆς διαφορετικῆς ἀγοραστικῆς ἀξίας τοῦ ἀντιτίμου τῆς προδοσίας;
Προτοῦ νὰ εἶναι πολὺ ἀργά, ἄς ἐπιλέξουν πλευρά, ὅσοι ἀκόμη ἔχουν φόβο Θεοῦ.
Ἄς ἐπιλέξουν τί θέλουν «νὰ ἔχουν», βάσει τῶν αἰωνίων λόγων τοῦ ἐκ τῶν Τριῶν Μεγίστων Φωστήρων τῆς Τσισηλίου Θεότητος, Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, εἰρηκότος: «Ἔχουσιν οὗτοι τοὺς οἴκους, ἡμεῖς τὸν ἔνοικον· οὗτοι τοὺς ναούς, ἡμεῖς τὸν Θεόν· καὶ τὸ ναοὶ γενέσθαι Θεοῦ ζῶντος καὶ ζῶντες, ἱερεῖα ἔμψυχα, ὁλοκαυτώματα λογικά, θύματα τέλεια, θεοὶ διὰ Τριάδος προσκυνουμένης. Οὗτοι δήμους, ἡμεῖς ἀγγέλους· οὗτοι θράσος, πίστιν ἡμεῖς· οὗτοι τὸ ἀπειλεῖν, ἡμεῖς τὸ προσεύχεσθαι· οὗτοι τὸ βάλλειν, ἡμεῖς τὸ φέρειν· οὗτοι χρυσὸν καὶ ἄργυρον, ἡμεῖς λόγον κεκαθαρμένον» (Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου Λόγος 33, Πρὸς Ἀρειανοὺς καὶ εἰς ἑαυτόν, ΙΒ´, PG 36, 232).
Ἄν ἀδυνατοῦν νὰ ὁμολογήσουν, τουλάχιστον ἄς παραδεχθοῦν ταπεινὰ τὴν δειλία τους ἐνώπιον τοῦ ποιμνίου τους, ζητῶντας δημοσίως συγγνώμη, καὶ ἄς αἰτηθοῦν τὸ Θεῖον Ἔλεος. Διότι, ἐὰν ἐμμείνουν στὰ μέχρι στιγμῆς λόγια καὶ στὸ μέχρι στιγμῆς παράδειγμά τους, στέλνουν ψυχὲς στὴν γέεννα καὶ θὰ δώσουν φρικτὸ λόγο γιὰ καθεμία ἀπὸ αὐτές!
https://www.facebook.com/story.php?

Η αληθινή Εκκλησία παραμένει μία και αδιαίρετος και η μόνη που σώζει. ~ Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης


Η αληθινή Εκκλησία παραμένει μία και αδιαίρετος και η μόνη που σώζει. Αυτή είναι η Ανατολική Ορθόδοξος Εκκλησία.

Ουδεμία άλλη Χριστιανική Ομολογία εκτός από την Ορθοδοξία μπορεί να φέρει ένα Χριστιανό στην τελειότητα της Χριστιανικής ζωής ή αγιότητος και να ολοκληρώσει την κάθαρση από τις αμαρτίες και να οδηγήσει στην αφθαρσία.

Οι άλλες ομολογίες κατέχουν την αλήθεια εν αδικία. Ανέμιξαν την δεισιδαιμονία και το ψεύδος με την αλήθεια και δεν κατέχουν εκείνα τα θεόσδοτα μέσα για την κάθαρση, τον αγιασμό, την αναγέννηση και ανανέωση, τα οποία κατέχει η Ορθόδοξος Εκκλησία.

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης
''Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ'' (ΣΕΛ. 26)





ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ

Άπό Δωρόθεος Μοναχός

Α' Ὁ Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης, ὁ κακίστης ἀναφορᾶς ἀποτρόπαιος πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ὁ ὀλετήρας τῆς ἁγίας Ὀρθοδοξίας, ὁ αἱρεσιάρχης τῆς νέας βεβηλωτικῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐκφράζει τὸν διακαῆ του πόθο, περὶ τοῦ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ ἱεροῦ Πάσχα συγχρόνως μὲ τοὺς προαιωνίους ἐχθροὺς καὶ ταπεινωτὲς τοὺς Γένους μας, τοὺς Λατίνους. Ἂς ὑποθέσουμε ὅτι πραγματοποιεῖται ὁ κοινὸς ἑορτασμός. Τὶ θὰ δοῦμε τότε; Ἐμεῖς θὰ ψάλλουμε πανηγυρικῶς τὸ "Χριστὸς Ἀνέστη!" καὶ αὐτοὶ θὰ σκούζουν τὸ ἰουδαϊκὸ "Ἀλληλούια". Ἐμεῖς θὰ σταυροκοπούμεθα ἐκ δεξιῶν πρὸς ἀριστερὰ καὶ αὐτοὶ ἀντίθετα, ἐξ ἀριστερῶν πρὸς δεξιά (ἐννοοῦντες ὅτι θὰ ἤθελαν νὰ καταταγοῦν μὲ τὸν ἀριστερὸ ληστή). Ἐμεῖς θὰ ψάλλουμε θριαμβικῶς τὸ "Νῦν πάντα πεπλήρωται φωτός..." ἀκτίστου καὶ αὐτοί, "ἐν σκότει διαπορευόμενοι", σκοτισμένοι ὄντες, μὲ ἐπικεφαλῆς τὸ "Ἀλάθητο" ἀνθρωποειδὲς τοῦ Βατικανοῦ, θὰ ὁμιλοῦν περὶ κτιστοῦ φωτός. Ἐμεῖς θὰ μεταλαμβάνουμε Σώματος καὶ Αἵματος Κυρίου καὶ αὐτοὶ θὰ γλύφουν τὴ διαβολικὴ ὄστια. Ἐμεῖς θὰ εὐτελίζουμε τὸν κατησχυμένο σατανᾶ, μὲ τὸ Ἀνέστη Χριστός καὶ πεπτώκασι δαίμονες..." καὶ αὐτοὶ θὰ δογματίζουν, κατὰ τὸν δρα Φάουστ, τὴν ἀνυπαρξία αὐτοῦ. Ἐμεῖς προσκυνοῦμε σεβασμίως ἱερὲς Εἰκόνες καὶ αὐτοὶ ψαύουν αἰσθησιακὰ ἀγάλματα. Ἐμεῖς ἀνάβουμε κερὶ καὶ αὐτοὶ λαμπάκια αὐτομάτου ἁφῆς. Ἐμεῖς ψάλλουμε καὶ ὑμνοῦμε καὶ αὐτοὶ ἐκπέμπουν λαρυγγισμούς.

Ἀλλὰ καὶ τὴ Μεγάλη Παρασκευὴ ποὺ θὰ ἑορτάζουμε, ὑποτίθεται, ἀπὸ κοινοῦ, ἐμεῖς "ραίνοντες μῦρα μετὰ δακρύων" τὴν περιφορὰ τοῦ Ἐπιταφίου καὶ ψάλλοντες "μετὰ συντριβῆς καρδίας καὶ κατανύξεως", διαπορημένοι τὸ "πῶς Σὲ κηδεύσω, Θεέ μου, ἢ πῶς συνδόσιν εἱλήσω, ποίαις χερσὶ δὲ προσψαύσω τὸ Σὸν ἀκήρατον σῶμα;...", αὐτοί, κατὰ τρόπο νατουραλιστικό, θα παρελαύνουν στὴ "Via Dolorosa". Ἐμεῖς, κατ' αὐτὴν τὴν εὔσημον ἡμέραν νηστεύουμε, εἰ δυνατὸν ἀπὸ ἄρτου, αὐτοὶ ἐπιτρέπεται νὰ ἐσθίουν τὸν ζωμὸ τοῦ κρέατος, χωρὶς ὅμως τὸ κρέας! Καὶ πόσες ἄλλες ἀκόμα διαφορές, κατὰ τὴ συγκόλληση τῆς Ἀλήθειας μὲ τὸ ψεῦδος. Δὲν βρίσκεται κάποιος ἐπιφανής, νὰ πεῖ τοῦ δυνάμει καθηρημένου Βαρθολομαίου ὅτι ξεπέρασε κάθε ὅριο;

Β' Τὸ Ἅγιον Ὄρος νὰ ἑτοιμάζεται γιὰ τὴ σύγκρουση μὲ τὶς δυνάμεις τοῦ σκότους. Ὁ διάβολος Μητσοτά, ἕνας τζουγκασβίλι ψυχανώμαλος σὲ συνεννόηση μὲ τὸν ὑπὸ καθαίρεσιν καὶ μετάπτωσιν στὴν τάξη τῶν μοναχῶν πατριάρχη Βαρθολομαῖο ἑτοιμάζουν τὴν κατάλυση τῆς Ἀθωνικῆς πολιτείας, ἀρχίζοντας πειραματικῶς ἀπὸ τὴν ἱερὰ Μονὴ Ἐσφιγμένου. Ἡ φονική τους δράση ὁρίστηκε κατὰ τὴν ἀγρυπνία τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, τὴν 27η Σεπτεμβρίου, κατὰ τὸ Πάτριον ἑορτολόγιον. Ἤδη οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις προπαρασκευάζονται, ὀργανώνουν μέτωπο εὐρὺ ἐσωτερικῶν καὶ ἐξωτερικῶν ἐπίβουλων ἐχθρῶν. Ἐσωτερικοὶ ἐχθροὶ εἶναι τέσσερις Μονές, ἐξωτερικοὶ δὲ ὅλο τὸ κυβερνητικὸ μίασμα. Αἰχμὴ τοῦ δόρατος εἶναι ὁ νέος πολιτικὸς διοικητής, ἕνας αὐταρχικὸς καὶ βίαιος δικτατορίσκος ποὺ ὀργανώνει ὁ ἴδιος τὸ πραξικόπημα. Παρόλον ὅτι ἐργάζεται συνωμοτικῶς, κάποιοι χειρισμοί του ἔγιναν φανεροί, ὅπως ἡ συγκέντρωση πολλῶν ἀξιωματικῶν τῶν τριῶν ὅπλων. Ὅθεν ἂς προσέξουν οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες καὶ ἂς ὀργανωθοῦν συστηματικὰ προβαίνοντες στὶς ἀναγαῖες ἀμυντικὲς προπαρασκευές. Ἐπισημαίνουμε, δὲν ἀπειλοῦνται μόνο οἱ μοναχοὶ τῆς Ἐσφιγμένου ἀλλὰ καὶ οἱ Ρῶσοι καὶ οἱ ρωσόφιλοι ἀδελφοί μας. Τί τὸ πρακτέον:

Διακοπὴ τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ αἱρεσιάρχου Βαρθολομαίου.

Σύναξη τῶν ἀνθισταμένων στὰ σατανικὰ σχέδια τῶν ἐξουσιαστῶν καὶ ἀπαγγελία ἀναθέματος κατὰ τῶν ἐπιβούλων ἐχθρῶν. 

Προσθήκη εἰδικῆς καταληκτηρίου εὐχῆς, πρὸς Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, ὑπὲρ φυλακῆς τῶν πιστῶν καὶ τιμωρίας τῶν ἐπανισταμένων κατὰ τῶν εὐσεβῶν.

Κήρυξη τῶν ἱερῶν Μονῶν καὶ κελίων σὲ κατάσταση ἔκτακτης ἀνάγκης.

Κατάθεση ἱεροῦ Ψηφίσματος στὸν Ο.Η.Ε.

Προσφυγὴ στὴν ὁμολογουμένως προστάτιδα δύναμη τῆς ἁγίας Ὀρθοδοξίας, τὴν Ρωσία. 

Διακήρυξη ἀποσκιρτήσεως ἀπὸ τὸν ἑλλαδικὸ κορμό.

Γρηγορεῖτε, Πατέρες μου, ἔρχεται ἡ μεγάλη ὥρα! Νικητὲς εἴμαστε ἐμεῖς καὶ ὄχι αὐτοὶ οἱ μηδαμινοί....



Θὰ τοὺς κατανικήσουμε

δ.μ.

10 Σεπτεμβρίου 2024