.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΣΤΕΓΝΑ ! Ο πρ. ΥΠΕΞ των ΗΠΑ Α. Μπλίνκεν παραδέχθηκε, ότι οι ΗΠΑ π ί ε σ α ν τήν Ελλάδα νά ψηφίσει τόν γάμο των ομοφυλοφίλων! Ποιόν όμως έχει κεφαλή η Διοικούσα Εκκλησία που συμφώνησε; ; ; ; ; ; ........../ ΒΙΝΤΕΟ


Ο πρώην υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ Άντονι Μπλίνκεν είπε ότι η Ελλάδα πιέστηκε διπλωματικά να ψηφίσει τον γάμο των ομοφυλοφίλων. 

Το ερώτημα που τίθεται είναι ποιον έχει κεφαλή η Εκκλησία της Ελλάδος; 

Διότι αυτή η επαίσχυντη νομοθεσία πέρασε επειδή η διοικούσα Εκκλησία το δέχθηκε. 

Το ξέρουμε πολύ καλά ότι εάν η διοικούσα Εκκλησία δεν το δεχότανε θα είχε γυρίσει ο κόσμος ανάποδα και δεν θα πέρναγε. 

Αλλά η ιεραρχία δεν αντέδρασε (βγήκαν και ιεράρχες που υποστήριξαν ανοιχτά την ομοφυλοφιλία) και για να διευκολύνει τον Μητσοτάκη έβαλε και χαλινάρι στις αντιδράσεις των Ορθόδοξων Ελλήνων μέσω των χριστιανικών σωματείων.

Ποιόν έχει λοιπόν κεφαλή η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος; Τον Μητσοτάκη; 

Τον Μπλίνκεν; 

Τον Μπάιντεν;

Τον Τσίπρα; 

Όταν υποκύπτει σε τέτοια δαιμονικά έργα μικρανθρώπων, ποιον έχει κεφαλή η διοικούσα Εκκλησία;

ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΄Η ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ;

Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος με προκαθήμενο τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Λιάπη στήριξε την απόφαση αυτή της κυβέρνησης όπως και όλες τις αποφάσεις όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων. 

Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς. Δυστυχώς κατάντησαν την Εκκλησία το σκυλάκι των πολιτικών, οι οποίοι άγονται και φέρονται από πάθη και αντίχριστα και ανθελληνικά συμφέροντα.

Και βλέπουμε μία άσχημη κοσμική επαφή μεταξύ πολιτικών και ιεραρχών, με αποτέλεσμα αντί οι ιεράρχες να επηρεάζουν με τον χριστιανικό βίο τους τους πολιτικούς, οι πολιτικοί επηρεάζουν με τον άσωτο βίο τους τους ιεράρχες.

Ο Χριστός δεν ίδρυσε την Εκκλησία Του για να «τα βρίσκει» ο κάθε προκαθήμενος με τον κόσμο. 

Τα ομολογιακά παραδείγματα των Αγίων μας είναι εντελώς αντίθετα από τα ντροπιαστικά έργα των σημερινών επισκόπων.

Ο αρχιεπίσκοπος εφ΄όσον βγαίνει συνεχώς να μας υπενθυμίσει τον ανίερο ρόλο του να «συμπορεύεται χωρίς συγκρούσεις»[1] με τις εκάστοτε πολιτικές δυνάμεις, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ ΜΑΖΊ ΤΟΥΣ;

Εφ΄όσον λες συνέχεια ότι συμφωνείς με όλα όσα κάνουν και θά κάνουν!, θα πρέπει ως συνέταιρος πια να αναλάβεις και την ευθύνη των λόγων σου και των πράξεών σου. 

Αυτό είναι το δίκαιο. 

Διότι χωρίς την βοήθειά σου δεν θα βρωμίζονταν σήμερα οι ψυχές των παιδιών, ούτε θα πέφτανε οι άνθρωποι σαν τα κοτόπουλα με τα δηλητήρια που τους είπες να βάλουν στο σώμα τους.

Στις 27 Ιουνίου του 2024 ο Μπλίνκεν είπε τα εξής: «Υπερασπιζόμαστε και προάγουμε τα δικαιώματα LGBTQI+ σε όλον τον κόσμο και το κάνουμε με πολλούς βασικούς τρόπους. 

Πρώτον, ασκούμε διπλωματική πίεση για να παροτρύνουμε τις κυβερνήσεις να αντιστρέψουν τους νόμους και τις πρακτικές που εισάγουν διακρίσεις». 

Και στην συνέχεια αναφέρθηκε και στην Ελλάδα. 

«Επτά κράτη αποποινικοποίησαν την συναινετική σεξουαλική επαφή μέσα στα τελευταία δύο χρόνια. 

Μόνο φέτος, η Ελλάδα, το Λιχτενστάϊν και η Ταϊλάνδη νομιμοποίησαν την ισότητα στο γάμο.»

«Χριστὸς μεθ’ ἡμῶν στήτω»!



«Χριστὸς μεθ’ ἡμῶν στήτω»! 

Προσευχὴ γιὰ Προστασία από σεισμό 

Τί σημαίνει «Χριστὸς μεθ’ ἡμῶν στήτω»; 

Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος ὅταν ἔγιναν οἱ μεγάλοι σεισμοί της Ἀντιόχειας καὶ ἦταν ἀκόμα ἱερέας πρὶν γίνει Δεσπότης εἶπε στοὺς Χριστιανούς: 

Νὰ πᾶτε νὰ γράψετε ὅλοι ἐπάνω στοὺς τοίχους « Xριστὸς μεθ’ ἡμῶν στήτω » καὶ ἐννοοῦσε ὅτι: 

«Ὁ Χριστὸς εἶναι μαζί μας, σπίτι μου νὰ σταθεῖς, ὄχι νὰ πέσεις». 

Καὶ πράγματι ὅπου οἱ Χριστιανοὶ ἐπίστευσαν, δὲν ἐρράγισε τὸ σπίτι κανενός.!! 

Ὅπου τὸν κορόϊδεψαν ἔπεσαν τὰ σπίτια! 

Ἀργότερα οἱ πιστοὶ μιμούμενοι τοὺς πονεμένους ἀδερφούς της Ἀντιόχειας ἔγραφαν πάνω ἀπὸ τὴν κύρια εἴσοδο τοῦ σπιτιοῦ τους «Χριστὸς μεθ’ ἡμῶν στήτω», ἀπολύτως βέβαιοι γιὰ τὴν προστασία τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Xριστοὺ καὶ τῆς Παναγίας.

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

Επιστολή πιστού : «Αν ξέρετε κάποιον ευλαβή ιερέα ... θα ήταν βάλσαμο να εκκλησιάζομαι εκεί»

Λάβαμε προχθές το παρακάτω μήνυμα στο email μας:

«Χαίρεται καλό Τριώδιο 
Έχω μετακομίσει πρόσφατα στην Κέρκυρα η κατάσταση απελπιστική ψάλτισσες μέχρι και μουσικά όργανα αρμόνια μέσα στους ναούς αν έχετε κάποιον αναγνώστη Κερκυραίο ή το καλύτερο κάποιον ευλαβή ιερέα από Κέρκυρα παραδοσιακό θα ήταν βάλσαμο να εκκλησιάζομαι εκεί. Ψάχνω συνεχόμενα
σας ευχαριστώ για οποία απάντηση» 

Η απάντησή μας:

Θυμόμαστε με νοσταλγία ...


Μεγαλωμένοι στις κατασκηνώσεις και στο περιβάλλον του π.Αυγουστίνου Καντιώτη, δίπλα σε πραγματικά ευλαβείς ποιμένες, που δεν τους περνούσε από το μυαλό ότι θα αποκομίσουν κέρδος από μυστήρια(βαπτίσεις, γάμους κλπ) και τρισάγια στα μνήματα και ευχέλαια,
24 ώρες δίπλα σε κάθε πιστό που είχε ανάγκη, πονάμε πολύ... βλέποντας παλιούς αδερφούς, ρασοφορεμένους τώρα, ακόμη και με μήτρες και δεσποτικές πατερίτσες, να αλλάζουν τόσο πολύ. 

Άλλοι συμπροσεύχονται με αιρετικούς, 
κι άλλοι αθεόφοβοι αποφάσισαν το κλείσιμο των εκκλησιών μας ακόμη και το Πάσχα,
άλλοι «έραψαν το στόμα τους» για να μην πέσουν στη δυσμένεια του δεσπότη και χάσουν την βόλεψη και τα «τυχερά» (έτσι αποκαλούν τα χρήματα που παίρνουν από τους πιστούς οι αθεόφοβοι). 

Άλλοι πάλι με μια θεσούλα στα γραφεία της μητρόπολης άλλαξαν μυαλά, και τώρα, «στα γεράματα» κόλλησαν την επωδό «και τι πειράζει» ξεχνώντας τις αρχές τις οποίες μας δίδαξε από την ορθόδοξη παράδοσή μας ο π.Αυγουστίνος και πρωτοστατούν στο «κυνήγι» όσων -μη έχοντας άλλη λύση- διακόπτουν την μνημόνευση.

Αγαπητή αδερφή,

Η εκκλησία μας σπαράσσεται από την αίρεση (του Οικουμενισμού).

Πριν 100 χρόνια οι αδίστακτοι λύκοι που είχαν ήδη μπει στο μαντρί, έκαναν μεγάλη επίθεση. Επιβάλλοντας το νέο ημερολόγιο, δίωξαν τους πιο ευλαβείς πιστούς. 
Έβαζαν αστυνομικούς και έψαχναν να βρουν που γίνονται κρυφά λειτουργίες, ξύριζαν ιερείς, αναποδογύρισαν δισκοπότηρα, στιγμές που θα ζήλευαν κομμουνιστικά καθεστώτα. 

(Φανάρι 2006, ο νυν αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος,
ως διάκονος, προσκυνάει τον Πάπα) 

Η «Σπίθα» μας

Εμείς δεν τα ζήσαμε αυτά, γεννηθήκαμε στο νέο ημερολόγιο πολλές δεκαετίες μετά και μας ανέπαυε ο δημόσιες έλεγχος του π.Αυγουστίνου ενάντια στους Πατριάρχες -προδότες της πίστης μας.
Δεν δίσταζε ο π.Αυγουστίνος να ομολογήσει, να κηρύξει την αλήθεια.
Μέχρι και το μνημόσυνο του Αθηναγόρα είχε διακόψει.


(στη φωτογραφία Πατριάρχης Αθηναγόρας, Πάπας) κι η παρακμή

Με εξαίρεση τις προσπάθειες ορθοδόξων αδελφοτήτων που προσπαθούσαν να περισώσουν ότι μπορούσαν , η «Εκκλησία της Ελλάδος» βρισκόταν σε τέλμα .

Ελπίδες ...

Μετά κοιμήθηκε ο π.Αυγουστίνος.
Βγήκε εν τω μεταξύ ο Χριστόδουλος. Άρχισε να γίνεται της μόδας να λες «έχω πνευματικό».
Σε συνδυασμό και με μια άνθιση του Αγ.Όρους, αναπτερώθηκαν οι ελπίδες. 

Όλα αυτά τα χρόνια η προδοσία της πίστεως όμως προχωρούσε ραγδαία.

Ατελείωτες συμπροσευχές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης (στις οποίες συμμετείχε και ο Χριστόδουλος και ο Αλβανίας Αναστάσιος και ο Περγάμου και φυσικά κι ο ίδιος ο Βαρθολομαίος).


στη φωτογραφία ο Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας προσκυνάει το χέρι του Πάπα 


συμπροσευχή παπικών και αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου κατά τη χειροτονία του Προύσης Ελπιδοφόρου (μετέπειτα Αμερικής) 

Ακολούθησε η Συνοδική προδοσία στο Κολυμπάρι το 2016 και "μόδες" όπως κορίτσια ως παπαδάκια στις εκκλησίες, παρουσίες κ συμπροσευχές αιρετικών στις μεγάλες γιορτές (πχ Θεοφάνεια) στο εξωτερικό που τώρα άρχισαν να μεταφέρονται ως μεταδοτική ασθένεια και στην Ελλάδα.

Τι έρχεται ...

Επίκειται ο ορισμός του Κοινού Πάσχα με τους παπικούς και συνεορτασμός της Α Οικ/κής Συνόδου με νέες συμπροσευχές με αιρετικές «αδερφές εκκλησίες» καταπατώντας το ίδιο το «Σύμβολο της Πίστεως» στο οποίο βαπτιζόμαστε και ομολογούμε «εις ΜΙΑΝ ... Εκκλησίαν»...


Στο ζοφερό σκηνικό, υπάρχει κάτι θετικό:

Όλοι οι σημερινοί ιερείς και ιερομόναχοι ΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ. Ζυγίστηκαν.

Ξέρετε τι έκανε ο πνευματικός σας επί κορονοϊού.
Αν επέβαλε να φορέσετε μάσκα, αν έκλεισε την εκκλησία ή αν τελούσε κρυφά τις Θείες Λειτουργίες με τα πιστά πνευματικά του παιδιά.
Νομίζουμε είναι το καλύτερο κριτήριο προς το παρόν.



Δίπλα σε έναν τέτοιο ευλαβή ιερέα, που «πλήρωσε το τίμημα» για την ομολογία του,
που έφαγε πρόστιμα, που του άλλαξαν ενορία, θα βλέπετε την διαρκή παρουσία του Θεού στη ζωή σας.
Ατελείωτες Θεϊκές παρεμβάσεις κάθε στιγμή.
Θα αισθάνεστε σιγουριά.

Μην ψάχνετε να βρείτε αλλού ιερείς.

Θα φύγετε από την όποια «Κέρκυρα» και θα πάτε εκεί που έχετε πνευματική τροφή.
Στα δύσκολα χρόνια, δεν θα σας σώσουν ούτε τα «αρμόνια» ούτε οι «παπαδίνες» ούτε ο τουρισμός.


Έχουμε Αιώνια ψυχή. Ας κοιτάξουμε πρώτα την σωτηρία της.

Νομίζουμε ότι οφείλετε ένα ξεκαθάρισμα με τον πνευματικό σας: 

Αν χειροτερέψει κι άλλο η κατάσταση (για μας έχει χειροτερέψει αρκετά) οφείλει να διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του που δεν ορθοτομεί. 


Αν το ζητήσετε πραγματικά με θέρμη από τον Θεό, θα σας στείλει ο Θεός ανθρώπους Του.

Κρατήστε λίγο αντίδωρο (το κόβεται μικρά κομματάκια και το αποξηραίνετε για λίγο στο φούρνο, θα έχετε για χρόνια) 

και αγιασμό από κάποιον ευλαβή ιερέα (μεγάλη προσοχή στον αγιασμό, μην κατά λάθος πχ με το θάνατό σας πεταχτεί, καλό είναι να κρατιέται σε κάποιο παρεκκλήσι και να αναγράφει απέξω ότι είναι αγιασμός -όσα χρόνια κι αν περάσουν δεν παθαίνει τίποτε ο αγιασμός), κάντε κάθε μέρα το απόδειπνο, τους χαιρετισμούς στην Παναγία
και πραγματικά μην ανησυχείτε για τίποτε, έχει ο Θεός. 


Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

ΥΓ. 1. Αν και θεωρούμε εκκλησιαστικά σωστό το πάτριο ημερολόγιο 
(ενδεικτικά το νέο κατήργησε την νηστεία των Αποστόλων, καθιερώθηκε χωρίς οικουμενική Σύνοδο, κατήργησε την εκκλησιαστική μας παράδοση κ τόσα άλλα),
δεν συστήνουμε να ενταχθείτε σε Συνόδους ΓΟΧ γιατί είναι Σύνοδοι στη θέση Συνόδου (που δεν ορθοτομεί μεν, αλλά και δεν έχει καταδικαστεί-καθαιρεθεί).
Εξ άλλου κι εκεί -στους ΓΟΧ- επί κορονοϊού, έβγαιναν εγκύκλιοι και έλεγαν να ακούτε «τους γιατρούς» και απαγόρευαν στους ιερείς να κηρύττουν για το θέμα!



ΥΓ. 2. Μην στραφείτε σε αποτειχισμένους του πατρίου που βάζουν τους πιστούς του νέου να ξαναβαπτιστούν με πρόσχημα την μη ορθή βάπτιση(απόλυτη κατάδυση), καταπατώντας προκλητικά το Σύμβολο της Πίστεως που μιλάει για «ΕΝ βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών». 

ΥΓ. 3. Υπάρχουν κάποιοι αυτοδιαφημίζονται ως δήθεν «ομολογητές» στο facebook,
εκμεταλλευόμενοι ότι ο κόσμος διψά να βρει γάργαρο νερό, ωστόσο -τόσο στον εκκλησιαστικό όσο και στον πατριωτικό χώρο- κυκλοφορούν πολλοί τυχάρπαστοι απατεώνες.

Κάποιοι ρασοφόροι- βγάζουν χρήμα!
κι αφού αποκτήσουν ανακαινισμένη «οικία» από δωρεές πιστών,
μόλις βρουν καμμιά θεσούλα σε καμμιά μητρόπολη,
«μην τον είδατε» ... τον «ομολογητή» τον «πάτερ ...»,
όπως εξαφανίστηκε πρόσφατα ένας αξιολύπητος ...κλεπτομανής.
Αλλά συνήθως οι πιστοί μυαλό δεν βάζουν.

Θεωρούμε την αποτείχιση- την διακοπή μνημόνευσης την πιο καθαρή στάση ως ορθόδοξη ομολογία.

Συνεχίζεις να έχεις τον ίδιο επίσκοπο αλλά δεν τον μνημονεύεις μέχρι να μετανοήσει ή να καθαιρεθεί, αλλά προϋποθέτει σοβαρότητα και κυρίως πνευματικότητα.





ΤΟ Θ Α Υ Μ Α ΤΩΝ 11 ΜΟΝΑΧΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΥΚΑΣΟ, ΠΡΙΝ 65 ΧΡΟΝΙΑ !!!!...


Το 1960, επί Γενικού Γραμματέως του ΚΚΣΕ Νικήτα Χρουστσόφ, τα όργανα της 'KGB' με τήν βοήθεια του στρατού χτενίζανε συστηματικά τα βουνά του Καυκάσου - και πιάστηκαν όλοι εκείνοι που κρύβονταν εκεί, κυρίως μοναχοί και ερημίτες...και αποστέλλονταν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. 


ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΝΕΟΣ ΕΝΑΣ ΛΑΚΕΣ ΤΟΥ
ΑΙΜΟΣΤΑΓΟΥΣ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΦΑΓΟΠΟΤΙΑ ΤΟΥ...
ΑΠΛΩΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΞΥΡΙΖΕ
ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΜΕΤΑ....

Στήν δεκαετία του εξήντα ήμουν αξιωματικός του στρατού, είχα εισιτήριο για το κόμμα και ήμουν επικεφαλής ενός μεγάλου συγκροτήματος ελικοπτέρων,επειδή είχα μεγάλη εμπειρία να πετάω στα βουνά, όπου απαιτείται ειδική ικανότητα από πιλότους.

Στη συνέχεια, στον Καύκασο μού δόθηκε διαταγή να ακολουθήσω με μια ομάδα ελικοπτέρων τους μοναχούς. 

Στο θάλαμο διακυβέρνησης του ελικοπτέρου ήμασταν έτοιμοι για όλα.

Παρακολουθούσαμε έντεκα μοναχούς με μαύρη ενδυμασία να ανεβαίνουν στο βουνό. Λίγο πιο κάτω πίσω από αυτούς ένα πράσινο στρατιωτικό όχημα με αυτοπεποίθηση μετέφερε τους στρατιώτες.

Αξιολογώντας την κατάσταση είπα στον ασύρματο: 

- Γη! Εδώ αέρας. Οι μοναχοί κινούνται προς την κορυφή του βουνού.

Στερέωσα αργά το χέρι μου στον μοχλό και πίεσα προς τα κάτω. Η κορυφή του βουνού ήταν απότομη.

Έχοντας φτάσει εκεί πάνω, δεν θα είχαν πουθενά να πάνε.

Εκεί θα τους παγιδεύαμε.

Για δύο ημέρες προσπαθούσαμε να εντοπίσουμε αυτούς τους μοναχούς.

Και η προσπάθειά μας είχε φτάσει στο τέλος της.

Δεν ήξερα τι θα συνέβαινε με τους μοναχούς όταν θα τους πιάναμε.

Ναι, τότε δεν με ενδιέφερε.

Ακολουθούσα διαταγές. 

Εν τω μεταξύ, οι μοναχοί ανέβηκαν στην κορυφή του βουνού.

Πίσω από αυτούς οι στρατιώτες και τα σκυλιά τούς κυνηγούσαν, και μπροστά τους ένας απύθμενος, τεράστιος γκρεμός.

Η κατάσταση ήταν απελπιστικά κρίσιμη. 

Πήγα από την άλλη μεριά και στάθηκα ακριβώς πάνω από τους μοναχούς.

Ο άνεμος σαν λεπίδα ξύριζε τα ρούχα και τα μαλλιά τους.

Είδα την απελπισία στα πρόσωπά τους. Μοιάζαν με αγέλη κυνηγημένων λύκων. Αναβοσβήνοντας τα φώτα έκανα σαφές στους μοναχούς ότι ήμασταν παντού.

Οι στρατιώτες, εν τω μεταξύ, πλησίαζαν...

Ξαφνικά κάτι το ασυνήθιστο άρχισε να συμβαίνει από κάτω.

Οι μοναχοί έκαναν έναν κύκλο, κράτησαν τα χέρια, γονάτισαν και άρχισαν να προσεύχονται.

Τότε όλοι σηκώθηκαν και περπάτησαν προς την άκρη της χαράδρας.

"Θα πηδήξουν πραγματικά;

Αυτό είναι σίγουρος θάνατος!

Τι, αποφάσισαν, να αυτοκτονήσουν;", σκέφτηκα με ενόχληση και άρπαξα το 'walkie-talkie' φωνάζοντας:

- Γη! Γη! Μην έρχεστε πιο κοντά, θέλουν να πηδήξουν!

Βρίσκονται στην άκρη του γκρεμού!

- Αέρα, εδώ γη. Περιμένουμε πέντε λεπτά και συνεχίζουμε να κινούμαστε. Δεν έχουμε χρόνο - σύντομα θα σκοτεινιάσει! Αρνητικό.

- Ελήφθη. Τέλος επικοινωνίας.

Κοίταζα τους μοναχούς που στέκονταν στην άκρη της χαράδρας.

Και τότε ένας από αυτούς στάθηκε στη μέση, πήρε δύο ακόμη μαζί του, αγκάλιασε έναν σταυρό, έκανε αργά τρεις φορές τον Σταυρό του και ευλόγησε την άβυσσο.

Στη συνέχεια πήδηξε πρώτος κατ' ευθείαν στην άβυσσο!

Αλλά για κάποιο λόγο δεν έπεσε, και σαν από θαύμα παρέμεινε κρεμασμένος στον αέρα.

Τα μαλλιά μου σηκώθηκαν στο κεφάλι μου. Από πάνω, έβλεπα σαφώς ότι ο μοναχός δεν στέκεται στο έδαφος, αλλά κρέμεται στον αέρα!

Στη συνέχεια άρχισε να κάνει αργά βήματα και περπάτησε κατά μήκος του γκρεμού.

Δεν έπεσε στην άβυσσο!

Πώς;

Ακολούθησαν και όλοι οι άλλοι μοναχοί και περπατούσαν στον αέρα Με τη σειρά, σαν αλυσίδα. 

Περπατούσαν ήσυχα ο ένας μετά τον άλλο, ανεβαίνοντας, μέχρι όλοι να εξαφανιστούν στο σύννεφο. 

Από αυτά που έβλεπα, μπερδεύτηκα, και έχασα τον έλεγχο της διαχείρισης του ελικοπτέρου.

Έχοντας ανάμεικτα συναισθήματα, κατέβασα το ελικόπτερο, το προσγείωσα σε ένα ξέφωτο και άρχισα να κλαίω.

Είκοσι λεπτά αργότερα οι στρατιώτες από το πεζικό έτρεξαν σε μένα.

Συνέχισα να κάθομαι στο πιλοτήριο του ελικοπτέρου, προσπαθώντας να δώσω μια λογική εξήγηση για αυτό που είδα.

Οι στρατιώτες κύκλωσαν το ελικόπτερο και ο παλαιότερος με ρώτησε: 

- Σύντροφε κυβερνήτη, πού είναι οι μοναχοί; Σκαρφαλώσαμε στην κορυφή, αλλά δεν ήταν εκεί. Πήγανε στον ουρανό!... 

Το δυνατό γέλιο του στρατιώτη με μια παρατεταμένη ηχώ ακούστηκε στα βουνά.

Ο συνταγματάρχης με ρωτούσε συνεχώς: 

- Εξήγησέ μου, πού εξαφανίστηκαν οι μοναχοί που εντοπίσαμε πριν δύο ημέρες;

Και πώς οδήγησες το στρατό σε λάθος διαδρομή;! 

- Εξακολουθείτε να μην πιστεύετε στις εξηγήσεις μου, σύντροφε, είπα στον συνταγματάρχη.

Με βγάλανε από το κόμμα και με μετέφεραν σε υπηρεσία ξηράς.

Αφού έφυγα από το στρατό, βαφτίστηκα και έγινα πιστός. 

Τα έργα Σου είναι υπέροχα, ω Κύριε! 

Miroslav Manyuk. 12/17/15
(Ρωμηός)
(αντιγραφή από Ηλίας Χαμηλός)


Η ταπείνωση θα σου ανοίξει τις πόρτες του Ουρανού...ενώ η υπερηφάνεια θα τις κλείσει!


Ο ταπεινός ασχολείται με τον εαυτό του... 
... ο υπερήφανος ασχολείται με τους άλλους...

Ο ταπεινός γνωρίζει τον εαυτό του... 
... ο υπερήφανος δεν γνωρίζει τον εαυτό του...

Ο ταπεινός δέχεται με υπομονή ό,τι δεν μπορεί ν’ αλλάξει και περιμένει... 
... ο υπερήφανος θέλει να γίνονται όλα όπως τα θέλει και όταν τα θέλει...

Ο ταπεινός αναπαύεται και αναπαύει... 
... ο υπερήφανος αναστατώνεται και αναστατώνει...

Ο ταπεινός παίρνει όλα τα σφάλματα πάνω του... 
... ο υπερήφανος τα μεταβιβάζει στους άλλους...

Ο ταπεινός δοξάζει και ευγνωμονεί το Θεό για όλα! 
... ο υπερήφανος δεν είναι ποτέ ευχαριστημένος και όλα τον ενοχλούν...

Ο ταπεινός θα υψωθεί από τον Θεό! 
... ο υπερήφανος θα ταπεινωθεί από τον Θεό...

Αν αγαπήσεις την ταπεινοφροσύνη, θα γίνεις μερίδα του Χριστού... 
... αν αγαπήσεις την υπερηφάνεια, θα γίνεις μερίδα των δαιμόνων...

Η ταπείνωση κάνει τον άνθρωπο θεό! 
... η υπερηφάνεια έκανε τους αγγέλους δαίμονες...

Η ταπείνωση θα σου ανοίξει τις πόρτες του Ουρανού... 
... ενώ η υπερηφάνεια θα τις κλείσει!

Άγιος Ευμένιος Σαριδάκης




"Ο σατανάς ξέρετε πως έρχεται στον κόσμο ;


"Ο σατανάς ξέρετε πως έρχεται στον κόσμο; 
Μέσω της ψυχής κάθε ανθρώπου που γεννιέται.
Κάθε άνθρωπος πού γεννιέται, φέρνει και διάβολο μες την ψυχή του. Γι'αυτό η θεολογία η παλιά του λαού κάθε έναν κατ 'αναλογια του γένους, έλεγε η δράκος ή δρακουλα.
Δεν έλεγε μπέμπης που λένε τώρα ή αγγελάκι που λένε οι αμυαλες μανάδες οι σημερινές.
Αβαπτιστο παιδί και είναι αγγελάκι; 
Πήγες ποτέ σου να ακούσεις τους εξορκισμους που διαβάζει ο παπάς όταν πρόκειται να βαπτιστεί το παιδί; Πήγες να ακούσεις την πάλη; 
Μάλιστα αν είναι παπάς που καταλαβαίνει τι κάνει,να δείτε πως παλεύει με τον διάβολο να βγάλει του παιδιού το σατανά μέσα από την καρδιά του. Που το φυσάει, που το ξορκαει, του κοινοποιεί έξωση την ημέρα του βαπτίσματος για να το καθαρίσει. Μαύρη είναι η ψυχούλα του. Πεθαμένο έρχεται,νεκρό.Ζωντανό- νεκρό.

Γι'αυτό θαπτεται. Η κολυμβήθρα είναι τάφος. Δεν είναι κουμπαρια, ούτε να δείξει τα στήθη της πάνω η αμυαλη κουμπάρα και η άπιστη απάνω στην Αγία κολυμβήθρα. Δεν είναι αυτό.
Είναι μυστήριο και πάλη με τον σατανά.
Να βγει ο σατανάς μέσα από το παιδί και να γίνει καινούργια ψυχή. Ένα κάρβουνο ψυχή ,να γίνει κόκκινη ψυχή. Γι'αυτό και αμέσως το παιδί το παίρνουν και το πηγαινουν και το κοινωνουν .Βαφτίσια δεν γίνονταν ούτε τα απόγευμα, ούτε τα μεσημέρια, ούτε ποτέ άλλοτε όπως τα κάναμε κοσμικά γεγονότα σήμερα.Τα βαφτίσια γίνονταν το πρωί στον Όρθρο και παρέμειναν οι νεοφώτιστοι εκεί και έστω μετά φόβου ,ερχόντουσαν και κοινωνουσαν.
Γιατί ο σκοπός του βαπτίσματος είναι να μας καθαρίσουν από του διαβόλου τα έργα,αν είμαστε μεγάλοι και από το προπατορικό αμάρτημα και να μας συνδέσει με τον Χριστό, με το Αγιο Ποτηριο, με την Θεία Κοινωνία .Αυτός είναι ο σκοπός.
Τι λοιπόν εάν σατανάς δεν υπήρχε, τι δουλειά έχει ο ιερέας στη μέση και τι θέση έχει το βάπτισμα.
Αν σατανάς δεν υπήρχε, τι θέση έχει η εξομολόγηση. Αυτός είναι που λύνει, o ιερέας, με την εντολή του Ιησού, τα αμαρτήματα του ανθρώπου.

Ασθενησε κάποιος .Ποιός την δημιουργεί την ασθένεια; Ο σατανάς δημιουργεί την ασθένεια.
Ο Θεός είναι απείραχτος κακών.
Ο Θεός έφτιαξε ευχέλαιο να γίνει, για να σηκωθεί ο καμνον,ο ασθενής.

Γιατί αγιάζει το ύδωρ ,κάνει τον αγιασμό και το παίρνεις εσύ νοικοκυρά και το παίρνω εγώ και το πηγαίνω στο σπίτι και αρχίζω και ραντιζω ;Τι κάνω; Κοινοποιω έξωση απο τα δωμάτια στο διάβολο .Να φύγει ο διάβολος από το σπίτι.Αυτό τον σκοπό έχει ο αγιασμός που πηγαίνει στο σπίτι .Θα πει κανείς .Οταν πηγαίνει ο αγιασμός στο σπίτι, φεύγει ο διάβολος ;
Αν υπάρχει αγιασμός στο σπίτι και ο αγιαζων εις την καρδίαν, φεύγει ο διάβολος.
Αν όμως υπάρχει μόνο αγιασμός και δεν υπάρχει ο αγιαζων είς την καρδίαν ο Χριστός ,δεν φεύγει ο διάβολος. Δεν φοβάται τους Σταυρούς, δεν φοβάται τα θυμιαματα ο διάβολος.
Τον Χριστό φοβάται. Γιατί πολλοί άνθρωποι στέλνουν την πρώτη του μηνός και παίρνουν αγιασμό από την Εκκλησία, αλλά δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία.

Ούτε εξομολογούνται, ούτε Κοινωνουν, ούτε παιδιά κανουν, κλέβουν,ατιμαζουν, παρανομα ζουν, έχουν παρθεί ξαδέρφια, κουμπάροι, συγγενείς, έχουν αιμομιξία και τα λοιπά, εντούτοις παίρνουν αγιασμό και των Φώτων .Τι βγαίνει από αυτό; Δεν φεύγει ο διάβολος.
Έχει στρογγυλόκαθισει μάλιστα. Δεν πρόκειται να του κοινοποιήσει έξωση κανένας απο εκεί."

Δημήτριος Παναγόπουλος-Ιεροκήρυκας


«Eις τό απώτερο μέλλον…»


»Eις το απώτερο μέλλον, δεν θα υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες και Νεοημερολογίτες, θα υπάρχουν σ φ ρ α γ ι σ μ έ ν ο ι και α σ φ ρ ά γ ι σ τ ο ι…»

Παλαιός Ηγούμενος Αγιορείτης
φωτο:Μοναχός Νήφων Κουτλουμουσιανός 
(1887 – 31η Δεκεμβρίου 1953)


Εδώ (σε ένα κουτί)...


Εδώ (σε ένα κουτί)... συγκεντρώνεται η συνεχής προσπάθεια από εμάς των ανθρώπων να αποδείξουμε ότι έχουμε δίκιο, εδώ είναι η σύγχρονη προσπάθεια μας για ” επιτυχία και μια λαμπερή καριέρα “, εδώ είναι όλο το εγώ μας, όλη η περηφάνια μας, όλα τα γήινα πλούτη και περιουσίες που οπότε μαζέψαμε επιμελώς.
Εδώ συγκεντρώνονται τα πάντα – όλη η τρέλα των ανθρώπων. 
Αντί να πλουτίσουμε πνευματικά, πλουτίσαμε υλικά.
Έχουμε σπαταλήσει όλη μας τη ζωή κυνηγώντας τον άνεμο και οι ψυχές μας έχουν μείνει γυμνές και αδύναμες, γεμάτες διαβολικά πάθη και ανάξιες της Βασιλείας των Ουρανών.
Θεέ, ελέησον!!





Για όσους διαπράττουν την ανομία, ο Θεός μεταβάλλεται σε πυρ καταναλίσκον


"Ας μη μας ξεγελούν διάφοροι χαζοχαρούμενοι κήρυκες του Χρι­στιανισμού, που μας παρουσιάζουν τον Θεό όλο καλοσύνη και όλο ζά­χαρη.
Για όσους διαπράττουν την ανομία, ο Θεός μεταβάλλεται σε πυρ καταναλίσκον."

Μακαριστός γέροντας Δανιήλ Γούβαλης





Ἐπιστολή Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶ, πρός τὸν Οἰκουμενι(στὴν)κὸν Πατρ. Κων/πόλεως Βαρθολομαῖον



Γράφει ὁ Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς,
Ἡγούμενος Ἱ. Μονῆς Ἁγίας Παρασκευῆς Μηλοχωρίου Ἐορδαίας

Θὰ ἔχετε ἀκούσει, Παναγιώτατε, τὴν λαϊκὴν παροιμίαν πού λέγει: «Πές μου τοὺς φίλους σου νὰ σοῦ πῶ ποιὸς εἶσαι». Ἢ τὸ τοῦ Ἀποστόλου «φθείρουσιν ἤθη χρηστὰ ὁμιλίαι κακαὶ» (Α΄ Κορ. 15, 33) Καὶ ἐξηγοῦμαι: Ποῖοι εἶναι οἱ ἀγαπητοὶ καὶ πεφιλημένοι σας φίλοι;

Τὰ πιστὰ τέκνα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας πού ἀγωνίζονται καὶ ἀγωνιοῦν γιὰ τὰ δρώμενα στὸν χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας ἢ οἱ παντὸς τύπου αἱρετικοί, Πάπας, Προτεστάντες, Ἑβραῖοι, Μασόνοι, Μουσουλμάνοι, Βουδισταί, Μάγοι καὶ λοιποί;

Δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε ὅμως μὲ ὅλους αὐτούς, ἀλλὰ μὲ τοὺς δύο πρώτους, Πάπα καὶ Προτεστάντες, ἵνα μὴ μακρύνωμεν τὸν λόγον. Καὶ ἐρωτῶ; Ποία εἶναι ἡ μεγάλη σας ἀγάπη, ὁ οὐρανομήκης ἔρωτάς σας; Ὁ Χριστὸς ἢ ὁ ἀντίχριστος Πάπας, ὅπως τὸν ἀποκαλεῖ ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, τὸν ὁποῖον Πάπα ἡ πρώτη (Α΄) Βατικανὴ Σύνοδος (1870) ἀνεκήρυξε ἀνώτερον τοῦ Θεοῦ ἀποφανθεῖσα ὅτι: «Ἐάν ὁ Πάπας ἔχη ἀποφανθῆ γιά κάποιο θέμα καί ἡ γνώμη τοῦ Θεοῦ εἶναι διαφορετικὴ τῆς γνώμης τοῦ Πάπα, θά πρέπη ὁ Θεος νά ἀνακαλέση τὴν γνώμην Του καί νά συμφωνήση μέ τήν γνώμη τοῦ Πάπα».

Τοῦτο, οὔτε ὁ Ἑωσφόρος δὲν διενοήθη νὰ τὸ ἐπιθυμήση, ἀλλὰ μόνον διενοήθη νὰ γίνει ἴσος μὲ τὸν Θεὸ καὶ ἀμέσως ἀπὸ φωτεινὸς ἄγγελος ἔγινε σκοτεινὸς δαίμονας.

Πόσον σκοτεινότερος τοῦ Ἑωσφόρου εἶναι ὁ Πάπας καὶ ἀκόμα σκοτεινότεροι τοῦ Πάπα εἶναι οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ πού τὸν τιμοῦν καὶ τὸν ἀκολουθοῦν; Ὑπάρχει μεγαλυτέρα προδοσία ἀπὸ αὐτήν;

Πῶς θὰ παρουσιασθῆτε, Παναγιώτατε, καὶ τί θὰ ἀπολογηθῆτε, ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, κατὰ τὴν ἡμέρα τοῦ θανάτου σας; Καὶ ὅμως, αὐτὸς ὁ ὑπερφίαλος, ὁ «ἀλάθητος», ὁ ὑπεράνω παντὸς κτίσματος καὶ Αὐτοῦ τοῦ Δημιουργοῦ Θεοῦ, κηρύξας ἑαυτὸν ἀνώτερον Αὐτοῦ, ἔσκυψε δουλοπρεπῶς καὶ ἐφίλησε τὸ χέρι ἑνὸς διάσημου Ἑβραίου!

Καὶ τώρα ἔρχομαι εἰς τοὺς ἀγαπητοὺς «πεφιλημένους ἀδελφούς» σας Προτεστάντες μὲ τοὺς ὁμοφυλοφιλικοὺς καὶ λεσβιακοὺς ἐπισκόπους καὶ πρεσβυτέρους. Δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε μ’ αὐτὲς τὶς βρωμιὲς τοῦ προτεσταντικοῦ Μωσαϊκοῦ. Θὰ ἀναφερθῶ μόνον σὲ δύο γεγονότα καὶ ἴσως συναισθανθῆτε τὸ βάθος τῆς πτώσεώς σας καὶ ἀνανήψετε καὶ σωθῆτε καὶ ἐσεῖς καὶ οἱ ἀκολουθοῦντες σας.

Πρῶτον: Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος τοῦ Καντέρμπουρι τὴν ἡμέρα τῆς, ὑπὸ τῶν Τζιχαντιστῶν, καταστροφῆς τοῦ κέντρου διασκεδάσεως εἰς τὸ Παρίσι, προσευχόμενος εἰς τὸν Θεὸν νὰ σταματήσουν αὐτὲς οἱ καταστροφὲς καὶ οἱ θάνατοι ἀθώων ἀνθρώπων καὶ μὴ παίρνοντας ἀπάντηση ἀπὸ τὸν Θεόν, ἀπεφάνθη ὅτι …ἴσως δὲν ὑπάρχει Θεός! Καὶ ὅμως, παραμένει Ἀρχιεπίσκοπος, τίνος Θεοῦ; Τοῦ ἀμφισβητουμένου ὑπ’ αὐτοῦ ἢ τοῦ Ἀντιχρίστου;

Καὶ ἔρχομαι εἰς τὴν δευτέραν περίπτωσιν, ἑνὸς προτεστάντη ἐπισκόπου, τοῦ Jοhan Ediun στὴν πόλη Elcistuna στὸν ναὸ closter, ὁ ὁποῖος παρήγγειλε γιὰ τὸ ναὸ ἕνα ἀνάγλυφο σὲ μάρμαρο πού παρίστανε τὸν Ἐσταυρωμένο Χριστὸ (συγχώρεσέ μας, Κύριε) ἀγκαλιασμένο ἀπὸ ἕνα γυμνὸ ὁμοφυλόφιλο! Καὶ δὲν ἀρκοῦσε αὐτό, ἀλλὰ ὅταν τὸν ἠρώτησαν, γιατί τὸ ἐπέτρεψε, εἶπε πώς αἰσθάνεται εὐτυχισμένος, γιατί μὲ τὴν πρωτοβουλία του αὐτή, νὰ ἀπεικονιστῆ ὁ Κύριος μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο, ἔδωσε «μία ἄλλη πιό ἀνθρώπινη διάσταση στό θεῖο Μαρτύριο τῆς Σταυρώσεως»!

Δὲν ὑπάρχει λέξις, οὔτε στὴν τόσο πλούσια ἑλληνικὴ γλώσσα, γιὰ νὰ ἐκφράση τὴν ἀγανάκτησιν τοῦ κάθε ἀνθρώπου, χριστιανοῦ ἢ μή, γιὰ τὴν βέβηλον καὶ ἀνίερον αὐτὴν πρᾶξιν. Καὶ ὅμως, ἐσεῖς καὶ οἱ ἀκολουθοῦντες σας, ἔχετε ἁβροτάτας σχέσεις μὲ ὅλους αὐτούς!Τέλος, εὔχομαι νὰ συνέλθετε καὶ νὰ ἐπιστρέψετε στὰ γνήσια πνευματικά σας παιδιά, τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ἀφήνοντας, ἀνεπιστρεπτί, τὸ σκοτάδι τῆς πανσπερμίας τοῦ κακοῦ καὶ χαροποιώντας τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν, ὡς λέγει ὁ Κύριος: «χαρὰ ἔσται ἐν τῷ οὐρανῷ ἐπὶ ἑνὶ ἁμαρτωλῷ μετανοοῦντι» (Λουκ. 15, 7).

Μὲ τὸν ἁρμόζοντα σεβασμὸ πρὸς τὸ ἀρχιερατικό σας ἀξίωμα, διατελῶ.
Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς,

Ἡγούμενος Ἱ. Μονῆς Ἁγίας Παρασκευῆς Μηλοχωρίου Ἐορδαίας


Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

ο ΟΣΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ο Σύρος στην Φυλακή σαν ηθικός αυτουργός "κλοπής"


Κάποτε ο Όσιος Εφραίμ ο Σύρος+28/1 πήγαινε στην Αλεξάνδρεια,
όμως νύχτωσε και δεν πρόλαβε να μπει στην πόλη.
Αναγκάστηκε έτσι να διανυκτερεύσει λίγο έξω από την πόλη, σε ένα ποιμενοστάσιο ενός βοσκού, ο οποίος ήταν γνωστός του.
Το βράδυ όμως, ήρθαν κλέφτες και έκλεψαν τα πρόβατα του βοσκού και το πρωί, όταν ήρθε η αστυνομία, κατηγόρησαν τον Άγιο ότι πήγε εκεί με σκοπό να απασχολήσει τον βοσκό και να βρουν έτσι την ευκαιρία οι κλέφτες να επιτελέσουν το έργο τους.
Έτσι φυλακίστηκε ο Όσιος, παρόλο που δεν έκανε τίποτα.
Στο κελί που τον βάλανε, υπήρχαν άλλοι 2 συγκρατούμενοι.
Αυτοί ρώτησαν τον Όσιο, τί έκανε και τον έφεραν εδώ.
- "Τίποτα δεν έκανα," απάντησε αυτός.
-" Δεν μπορεί, επέμεναν αυτοί. Κάτι θα έχεις κάνει." 
Ο Όσιος Εφραίμ όμως ήταν κατηγορηματικός, αρνείτο τα πάντα. Και του λένε μετά οι δύο συγκρατούμενοί του:
- "Δηλαδή, ο Θεός είναι άδικος, ώστε επέτρεψε να σε βάλουν φυλακή, χωρίς να έχεις κάνει το παραμικρό;
Και ακόμα φοράς το ράσο και δεν το έχεις ήδη πετάξει, με όλα αυτά που σου συμβαίνουν;" 
Ο Όσιος δεν τους απάντησε πάνω σε αυτό, αλλά τους ρώτησε, για ποιό λόγο ήταν και αυτοί φυλακισμένοι.
- "Και οι δυο μας καταδικαστήκαμε για φόνο χωρίς να τον έχουμε διαπράξει, απάντησαν.
Είμαστε και εμείς άδικα εδώ μέσα, όπως και εσύ!
Πού είναι ο Θεός, πού είναι η δικαιοσύνη Του;" 
Εύλογες ήταν οι ερωτήσεις των κρατουμένων, αλλά ο Όσιος δεν τους απάντησε.
Το βράδυ, όταν οι δύο συγκρατούμενοι του αποκοιμήθηκαν, άρχισε ο Όσιος Έφραίμ να προσεύχεται και να παρακαλεί τον Χριστό να του αποκαλύψει τί ακριβώς συμβαίνει.
Εκεί που προσευχότανε, του παρουσιάζεται άγγελος Κυρίου και του λέει:
- "Τί κάνεις γέροντα εδώ;" 
- "Προσεύχομαι στον Κύριο, για να μου αποκαλύψει πώς έχουν τα θέματα και βρισκόμαστε εδώ μέσα." 
Και του αποκαλύπτει ο άγγελος Κυρίου:
- "Άκουσε να μάθεις, ότι ο Θεός δεν είναι άδικος, αλλά δίκαιος.
Ο ένας κρατούμενος -και τον έδειξε με το χέρι του- είχε πάει με τον φίλο του στο ποτάμι, για να κόψουν ξύλα, και ο άλλος γλίστρυσε και έπεσε στο ποτάμι.
Και του φώναξε να τον βοηθήσει, αλλά αυτός αδιαφόρησε, φοβούμενος μήπως πέσει και αυτός στο ποτάμι.
Ο φίλος του τελικά πνίγηκε.
Χρεώθηκε, λοιπόν, τον θάνατο αυτόν και αυτό πληρώνει.
Ο άλλος συγκρατούμενος σου είχε κάποτε κάποιες διαφορές με έναν προύχοντα του χωριού του.
Δυνατός άνθρωπος ο προύχοντας και διότι δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα μαζί του, αφού δεν ήταν το χεριού του, του συκοφάντησε το κορίτσι του ως ανήθικο. Το κορίτσι εκείνο με τις κατηγορίες εκείνες, δεν μπόρεσε τελικά να παντρευτεί.
Αυτή η πράξη του συγκρατούμενού σου, θεωρείται από το Θεό φόνος ηθικός και πληρώνει τώρα αυτήν την πράξη του.
Εσύ πάλι όταν ήσουν μικρός, 10-11 ετών, εκεί που έπαιζες, έλυσες μια μοσχάρα μιας χήρας και έφυγε η μοσχάρα και ακόμα η χήρα την κλαίει.
Αυτήν σου την πράξη πληρώνεις τώρα."
-" Μα εγώ μοιράσα όλα όσα είχα και τα έδωσα στους φτωχούς και χρωστάω την μοσχάρα;, " ρώτησε ο Όσιος.
-" Εκείνα τα έδωσες ελεημοσύνη, τα χάρισες, ενώ η αμαρτία σου είναι χρέος, δεν σβήνει και την πληρώνεις με την φυλάκισή σου."
Αυτά είπε ο άγγελος και έγινε άφαντος.

Να μην αδικούμε λοιπόν κανέναν,
διότι διαφορετικά, αργά ή γρήγορα, θα την πληρώσουμε την αδικία αυτήν, εκτός και αν την τακτοποιήσουμε με την εξομολόγηση.

Δ. Παναγόπουλος †

Ὅσον μικρή καί ἀσήμαντη ὅπως νομίζομε καί ἂν εἶναι ὁποιαδήποτε εἰκόνα...


Ὅσον μικρὴ καὶ ἀσήμαντη ὅπως νομίζομε καὶ ἂν εἶναι ὁποιαδήποτε εἰκόνα, ὁποιουδήποτε Άγίου θαυματουργεῖ καὶ ἐκδιώκει τοὺς δαίμονας.Ἀρκεῖ ἐσὺ καὶ ἐγὼ νὰ ἔχομε πίστιν, ἀκράδαντον πίστιν.


π. Σάββας Ἀχιλλέως





...έρχεται η ΑΛΗΘΕΙΑ για την μεγαλύτερη ανθρώπινη τραγωδία !

Κέννετι: Μου ζητάτε να μην προχωρήσω σε μηνύσεις κατά των φαρμακευτικών εταιρειών;

Γουόρεν (φανερά εκνευρισμένη): Όχι δεν ζητώ αυτό.

Τα εμβόλια κατά Covid-19 αποδείχθηκε ότι προκαλούν σε αρκετές περιπτώσεις νευρολογικές, αιματολογικές και καρδιακές παθήσεις στη μεγαλύτερη παγκόσμια μελέτη ασφάλειας εμβολίων έως σήμερα.

Τα εμβόλια mRNA που έγιναν από την Pfizer Inc., BioNTech SE και Moderna Inc., κτυπούν την καρδιά, ενώ προκαλούν έναν τύπο θρόμβου αίματος στον εγκέφαλο μετά ανοσοποίηση με εμβόλια ιικού φορέα τα εμβόλια της AstraZeneca Plc.

Τα εμβόλια ιικού φορέα συνδέονται με το σύνδρομο Guillain-Barre, μια νευρολογική διαταραχή στην οποία το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται κατά λάθος στο περιφερικό νευρικό σύστημα.

Η Ελίζαμπεθ Γουόρεν ανησυχεί μήπως η πολιτική του Κέννετι οδηγήσει τις αμερικανικές φαρμακευτικές σε πτώχευση.

Υπάρχουν 4 γνώμες για μένα, όπως και για κάθε άνθρωπο:


α) Μία γνώμη είναι τι λέει ο κόσμος για μένα. Τί μας ενδιαφέρει, τί λέει ο κόσμος. Εσείς τώρα με ακούτε και δημιουργείται μια γνώμη για μένα. Αν σας βάλουν να εκδώσετε ένα πιστοποιητικό για τον Παναγόπουλο, το πιστοποιητικό σας δεν περνάει πουθενά. Δεν χρειάζεται πουθενά. Είτε με στείλετε στην κόλαση, είτε με στείλετε στον Παράδεισο. Δεν μπορείτε να με στείλετε πουθενά.

β) Μια άλλη γνώμη είναι τι λένε οι συγγενείς μου για μένα. Οι συγγενείς μου και οι φίλοι μου, με ξέρουν καλύτερα από τον κόσμο και μπορούν και αυτοί να συντάξουν ένα πιστοποιητικό γνώμης για μένα. Και εντούτοις και αυτό δεν περνάει πουθενά!

γ) Μια τρίτη γνώμη είναι η γνώμη η δική μου για τον εαυτόν μου. Εγώ ξέρω και κρυφά πράγματα για τον εαυτό μου που δεν τα ξέρει κανείς, ούτε και οι συγγενείς μου. Και εγώ μπορώ να έχω μια γνώμη. Όμως αυτό δεν περνάει πουθενά, δεν έχει καμμία ισχύ.

Τότε τίνος γνώμη περνάει; Περνάει η τέταρτη γνώμη…

δ) Περνάει η γνώμη Εκείνου που Σταυρώθηκε. Περνάει η γνώμη του Χριστού! Αυτός τι γνώμη έχει για μένα και για τον καθένα, η γνώμη του Χριστού μετράει… Ούτε τι γνώμη έχετε εσείς, ούτε τη γνώμη έχω εγώ, αλλά τι γνώμη έχει Αυτός. Αυτή πρέπει να με συνέχει, αυτή πρέπει να με ενδιαφέρει. Όλες οι άλλες γνώμες, δεν έχουν καμμία βαρύτητα.

Η βαρύνουσα λοιπόν γνώμη κατά την Κρίση, είναι η γνώμη του Χριστού. Γι’ αυτήν πρέπει να ανησυχούμε, για να γνωρίζουμε ποιά είναι. Διότι όσο και εάν εμείς δικαιώνουμε τους εαυτούς μας, πλανώμεθα πλάνην οικτράν.
Γι’ αυτό ο άνθρωπος πρέπει να ρωτάει τον Χριστό και να λέει:
– Χριστέ μου, ποιά γνώμης έχεις Εσύ για μένα;…
Ο άνθρωπος αν έτσι λειτουργεί στη ζωή του, πολλά πράγματα θα διορθώσει πάνω του… Διότι ο Χριστός εν τη αγάπη Του, θα τον βοηθήσει, θα του υπενθυμίσει (με κάποιο άνθρωπο, με κάποιο συμβάν ή κάποιο όνειρο), ότι αυτό που κάνει και αυτό που πιστεύει, δεν είναι σωστό.
Αλλά δυστυχώς, δεν υπάρχει αυτή η ταπείνωση να Του το ζητήσουμε…

Δημήτριος Παναγόπουλος ιεροκήρυκας




όλα συγκλίνουν για να μας πέσουν μαζί (σεισμοί, ηφαίστεια , Πόλεμοι , κοινωνικές αναστατώσεις) ΓΙΑΤΙ ;


Δρ.Κωνσταντίνου Βαρδάκας 

"δεν μιλούσαν για αγάπες και λουλούδια, αλλά έβρισκαν την αρρώστια και την θεράπευαν"
"σε ομιλία του ξεδιαλύνει τα της πορνείας και του σοδομισμού ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λες και ζει σήμερα "

Πορνεία, η οποία επέφερε τον παγκόσμιο εκείνο κατακλυσμό σε αυτούς που ωνομάσθηκαν αρχικώς υιοί Θεού και προεκάλεσε τον από τον ουρανό εμπρησμό στους Σοδομίτες και έφερε στους Ισραηλίτες την ήττα από τους Μωαβίτες και τον πολυάνθρωπο εκείνο φόνο, τώρα δε, νομίζω, φέρει σ’ εμάς τις από τα αλλόφυλα έθνη ήττες και τις πολυειδείς από μέσα και έξω κακώσεις και συμφορές; Υιούς δε Θεού εκάλεσε η Γραφή πρώτους τους απογόνους του Ενώς, ο οποίος πρώτος ήλπισε ότι θα καλήται με το όνομα του Κυρίου.8

Ήταν δε αυτός υιός του Σήθ, του οποίου το γένος ήταν διαφορετικό από το καταραμένο γένος του Κάϊν και εζούσε σωφρόνως. Εξ αιτίας αυτών εστεκόταν ακόμη τότε ο κόσμος, έως ότου κατά το γεγραμμένο είδαν ότι οι θυγατέρες των ανθρώπων, δηλαδή οι κόρες από την γενεά του Κάϊν, ήσαν ωραίες και γοητευμένοι από την πορνική ομορφιά τους επήραν όσες εδιάλεξαν από όλες αυτές και έμαθαν τα έργα τους

Τότε αυξήθηκε η κακία επάνω στη γη, ήλθε ο κατακλυσμός και τους εξαφάνισε όλους˙ και αν τότε δεν ευρίσκονταν επάνω στη γη σώφρονες, ο Νώε και οι υιοί του Νώε (τούτο δε φανερώνεται από το γεγονός ότι ο καθένας ήταν σύζυγος μιας γυναικός με την οποία εισήλθε στην κιβωτό), δεν θα υπολειπόταν καμμιά ρίζα και αρχή για τη γένεσι δευτέρου κόσμου.

Βλέπετε ότι εξ αιτίας των πορνευόντων θα καταστρεφόταν παλαιά ο κόσμος αυτός, αν δεν διατηρείτο από τους σωφρονούντας; 
Αυτοί δε που δεν είναι άξιοι ούτε του παρόντος κόσμου, αφού τον μεταβάλλουν σε ακοσμία, πώς δεν θα εξωσθούν και από τον μέλλοντα αιώνα, παραδιδόμενοι στο πυρ της γεέννης, διότι δεν άνθεξαν στο πύρ των σαρκικών ηδονών, αν δεν σπεύσουν τώρα να το αποσβέσουν δια της μετανοίας και να ξεπλύνουν με τα δάκρυα τούς από αυτό γενομένους ήδη μολυσμούς; 
Ας μη αγνοούν δε και τούτο, ότι αν δεν σπεύσουν ν’ αντισταθούν στο πάθος δια της μετανοίας, με τον καιρό θα παραδοθούν σε χειρότερα παρά φύσι πάθη, τα οποία είναι γεννήματα πορνικής επιθυμίας, ελκύει δε εδώ το πυρ της γεέννης, για να συναρπάση από εδώ τους ακολάστους σ’ αιώνια κόλασι.

Ποιός δεν γνωρίζει τους Σοδομίτες και την παρανομωτέρα από πορνεία έξαψί τους και την παραδοξοτέρα βροχή του πυρός επάνω σ’ αυτούς και την απώλεια;

Πολλές φορές μάλιστα ολόκληρη πόλις υπέστη τις συνέπειες της διαγωγής ενός μόνο ασελγούς ανδρός, όπως συνέβηκε στην πόλι των Σικίμων, οι οποίοι αφανίσθηκαν τελείως από τα παιδιά του Ιακώβ, επειδή ο Συχέμ άρπαξε την θυγατέρα του Ιακώβ Δείνα.

9 Αλλά για ν’ αφήσωμε τώρα τους προ του νόμου, ο ίδιος ο μωσαϊκός νόμος δεν παραγγέλλει να λιθοβολήται η νύφη, αν δεν ευρεθή παρθένος, η δε πορνευομένη κόρη ιερέως να καίεται στο πύρ; 

Δεν απαγορεύει δε να προσφέρεται στον ναό του Κυρίου ο μισθός πόρνης; Όταν δε οι Ισραηλίτες συνήλθαν πορνικώς με τις Μωαβίτιδες, έπεσαν με μάχαιρα σε μια ημέρα είκοσι τρεις χιλιάδες άνδρες.

Γι’ αυτό και ο μέγας Παύλος μας λέγει˙ «μη πορνεύετε, όπως επόρνευσαν μερικοί από αυτούς και έπεσαν σε μια ημέρα είκοσι τρεις χιλιάδες».

10 Τέτοια είναι τα επιτίμια της πορνείας και προ του μωσαϊκού νόμου και στο νόμο και δια του νόμου. Τί πρέπει λοιπόν ν αισθανώμαστε εμείς που, ενώ έχομε διαταχθή να σταυρώσωμε τη σάρκα μαζί με τις επιθυμίες, περιπίπτομε πάλι στα ίδια, εξ αιτίας των οποίων έρχεται η οργή του Θεού προς τους υιούς της απειθείας; 

Που, ενώ διαταχθήκαμε να νεκρώσωμε τα μέλη τα επί της γης, πορνεία, ακαθαρσία, πάθος κακό και την επιθυμία, δεν εφαρμόζομε την παραίνεσι;

11' δεν θα φοβηθούμε λοιπόν κάποτε, αν όχι τίποτε άλλο, τουλάχιστο τις θεομηνίες, τις από κάτω, τις από επάνω, τις περασμένες, τις μελλοντικές εκείνες και αιώνιες που μας απειλούν; Δεν θα σεβασθούμε την κατά σάρκα επιφάνεια του ηλίου της δικαιοσύνης Χριστού, ώστε να περιπατήσωμε προσεκτικά σαν σε ημέρα; 

Δεν θα φρίξωμε τις αποστολικές προειδοποιήσεις και αποφάσεις και παραινέσεις, που λέγουν, «δεν γνωρίζετε ότι είσθε ναοί Θεού και μέσα σας κατοικεί το Πνεύμα του Θεού; Όποιος φθείρει το ναό του Θεού, θα τον φθείρη ο Θεός»

12 ˙και πάλι, «φανερά είναι τα έργα της σαρκός, που είναι πορνεία, ακαθαρσία, ασέλγεια και τα όμοια, για τα οποία προλέγω, όπως και ήδη προείπα, ότι όσοι πράττουν τέτοια δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού»

13' και πάλι, «τούτο να γνωρίζετε, ότι κάθε πόρνος ή ακάθαρτος ή πλεονέκτης, δηλαδή ειδωλολάτρης, δεν έχει κληρονομία στη βασιλεία του Χριστού και Θεού»

14˙ και πάλι, «τούτο είναι το θέλημα του Θεού, ο αγιασμός μας, η αποχή από την πορνεία˙ διότι δεν μας εκάλεσε ο Θεός για ακαθαρσία, αλλά για αγιασμό˙ επομένως όποιος το αθετεί, δεν αθετεί άνθρωπο, αλλά τον Θεό που δίδει το άγιο Πνεύμα του σ’ εμάς».

15' Ποιός θα μπορούσε να συλλέξη όλες τις παραγγελίες των Αποστόλων και των προφητών για το θέμα τούτο; Σ’ αυτούς ακριβώς που σωφρονούν και γι΄ αυτό ευρίσκονται ανάμεσα στα μέλη του Χριστού, τί παραγγέλλει ο απόστολος; «Σας έγραψα στην επιστολή, μη συναναστρέφεσθε πόρνους».

16' Πραγματικά επειδή εκείνοι δεν εντρέπονται οι ίδιοι, συμβουλεύει τους άλλους να τους αποφεύγουν και να τους εντροπιάζουν, λέγοντας προς αυτούς, «εάν κάποιος κατ’ όνομα αδελφός είναι πόρνος, με αυτόν˙ ούτε να συντρώγετε».

17' Βλέπεις ότι όποιος κυλίεται στην πορνεία είναι κοινό μόλυσμα της Εκκλησίας, και γι’ αυτό πρέπει όλοι να τον αποφεύγουν και να τον απομακρύνουν; Ο ίδιος δε ο Παύλος παρέδωσε στον Σατανά τον πορνεύοντα στην Κόρινθο και δεν συνέστησε προς αυτόν αγάπη ούτε τον προσέλαβε, έως ότου επέδειξε την μετάνοια ικανοποιητικώς.

Σώζε οπωσδήποτε την ψυχή σου από τα τόσα κακά, ώ άνθρωπε, των παρόντων και των μελλόντων, των τελευταίων διττών μάλιστα, και στον μέλλοντα και στον παρόντα αιώνα. 
Το γένος του Ησαύ ήταν απόβλητο, διότι εκείνος ήταν πόρνος και βέβηλος, και ο Ροβοάμ έχασε το μεγαλύτερο μέρος της βασιλείας, επειδή ο πατέρας του Σολομών, γυναικομανής περισσότερο από κάθε άλλον, επέθανε χωρίς να πάθη τούτο ο ίδιος λόγω του Δαβίδ, ο οποίος το προσαφθέν κάποτε σε βάρος του άγος εκαθάρισε με ροές δακρύων και με τα άλλα έργα της μετανοίας. Αποφεύγετε την πορνεία, αδελφοί, παραγγέλλει πάλι ο απόστολος.

18 Αν την απέφευγε ο Σαμψών, δεν θα έπιπτε στα χέρια της Δαλιδάς, ώστε μαζί με τα μαλλιά του να χάση και την δύναμί του, δεν θα ετυφλωνόταν, δεν θα έχανε αδόξως τη ζωή του μαζί με τους αλλοφύλους. Αν την απέφευγαν οι οδηγούμενοι από τον Μωϋσή ως στρατηγό και νομοθέτη Ιουδαίοι δεν θα εθυσίαζαν στον Βεελφεγώρ, δεν θα έτρωγαν θυσίες, δεν θα έπιπταν όσο έπεσαν. Αν την απέφευγε ο Σολομών, δεν θ’ απομακρυνόταν από τον Θεό που τον κατέστησε βασιλέα και σοφό ούτε θα ανήγειρε ναούς και είδωλα.

Βλέπετε ότι το πάθος της πορνείας ωθεί τον άνθρωπο και προς ασέβεια; Ούτε το κάλλος της Σωσάννης, που εξαπάτησε στη Βαβυλώνα τους πρεσβυτέρους, θα εθριάμβευε έπειτα και θα συνεκάλυπτε τον λιθοβολισμό, αν αυτοί απέφευγαν από την αρχή το βδέλυγμα και δεν την παρατηρούσαν κάθε μέρα ακολάστως πρωτύτερα. Ούτε ο Ολοφέρνης θα εκοιτόταν με κομμένον τον λαιμό ο άθλιος, αν προηγουμένως, όπως έχει γραφή, δεν είλκυε τον οφθαλμό του το σανδάλιο της Ιουδίθ και δεν αιχμαλώτιζε την ψυχή του η ομορφιά της. 
Γι’ αυτό λέγει ο Ιώβ˙ «έβαλα κανόνα στους οφθαλμούς μου, και δεν θα προσέξω παρθένο»,

19' πόσο μάλλον άσεμνο γύναιο, άγαμο ή έγγαμο.

Ή αγαμία θεοφιλή να τηρής, αγαπητέ, ή συζυγία θεόδοτη. Πίνε ύδατα απ΄οτα πηγάδια σου, κι αυτό με σωφροσύνη, άπεχε δε τελείως από νοθευμένο ποτό, διότι είναι ύδωρ Στυγός, ρεύμα του ποταμού Αχέροντος, είναι γεμάτο θανατηφόρο ιό, έχει τη δύναμι δηλητηρίου˙ διότι έχει την ιδιότητα να ρίπτη τους μυχούς του Άδη. Απόφευγε το μέλι από πορνικά χείλη, διότι έχουν την ιδιότητα να επαλείφουν πορνικό θάνατο, που είναι ο χωρισμός από το Θεό. Προς αυτόν λέγει ο Δαβίδ, «εξωλόθρευσε όλους όσοι πορνεύουν».

20' Είναι λοιπόν ανάγκη να καθαρεύη ή να καθαίρεται κι έτσι να μένη διαρκώς αμίαντος αρκούμενος στις επιτρεπτόμενες ηδονές, αυτός του οποίου το σώμα έγινε ναός του Θεού δια του Πνεύματος και το Πνεύμα του Θεού κατοικεί σ’ αυτό, να σπεύδη προς απόκτησι αγνείας και σωφροσύνης και προς αποφυγή πορνείας και κάθε ακαθαρσίας, για να παραμείνωμε αιωνίως ευφραινόμενοι μαζί με τον άφθαρτο νυμφίο στις αγνές παστάδες, με τις πρεσβείες της αειπαρθένου και παναμώμου και υπερδοξασμένης Μητέρας που τον εγέννησε παρθενικώς για την σωτηρία μας˙ τώρα και πάντοτε και στους αιώνες των αιώνων. Γένοιτο.
Η/Υ επιμέλεια: Σοφίας Μερκούρη.

Πηγή: Ορθόδοξη Πορεία