.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Τό κηρυκτικόν ἔργον τῶν Λαϊκῶν εἰς τήν Ἐκκλησίαν π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου

 

Patroparadoto Sevas

«Πίσω από τους ανθρώπους που έχουμε βλάψει συναντάμε πάντοτε τον Θεό»

Ο Κύριος μας συνέδεσε άρρηκτα τη συγχώρηση που παρέχει Θεός με αυτή που οφείλουμε να παρέχουμε σ’ όσους μας έχουν προκαλέσει κακό. 

Στην πραγματικότητα, τα αμαρτήματα για τα οποία ζητάμε συγχώρηση από τον Θεό αφορούν, τις περισσότερες φορές, κακά που έχουμε προξενήσει στους ανθρώπους. 

Συνεπώς, οφείλουμε να ζητάμε συγχώρηση γι’ αυτά όχι μόνο από τον Θεό αλλά και από όσους έχουμε βλάψει με τις αμαρτίες μας. 

Σε διαφορετική περίπτωση ο Θεός δεν μας συγχωρεί. 

Πίσω από τους ανθρώπους που έχουμε βλάψει συναντάμε πάντοτε τον Θεό, και πίσω από τις αμαρτίες που διαπράττουμε έναντι του Θεού βρίσκουμε πάντοτε τους ανθρώπους. 

Παραβαίνοντας το θέλημα του Θεού, κάμπτουμε τις ηθικές αντιστάσεις των ανθρώπων δίνοντάς τους ένα κακό παράδειγμα.

Ο άνθρωπος που συμπεριφέρεται ανάρμοστα στον Θεό, κάνει το ίδιο και στις σχέσεις του με τους ανθρώπους, ενώ συμβάλλει στην αύξηση της αδιαφορίας τους προς τον Θεό.

Έτσι, προκειμένου να μας συγχωρήσει για τα αμαρτήματα που έχουμε διαπράξει ενώπιόν του, ο Θεός μάς ζητά να αιτούμαστε πρώτα τη συγχώρηση από τους συνανθρώπους μας. 

Αν όμως προκειμένου να λάβουμε τη Θεία συγχώρηση έχουμε ανάγκη την ανθρώπινη, τότε και οι άλλοι άνθρωποι έχουν ανάγκη τη δική μας προκειμένου να λάβουν τη συγχώρηση από τον Θεό. 

Για να λάβουμε τη συγχώρηση από τον Θεό πρέπει συγχρόνως να συγχωρέσουμε τις αμαρτίες των συνανθρώπων μας και να ζητήσουμε συγγνώμη από αυτούς που έχουμε βλάψει. 

Δεν αρκεί να συγχωρούμε, χρειάζεται επιπλέον να ζητάμε τη συγχώρηση από τους άλλους. 

Τόσο η μία όσο και η άλλη πράξη μας είναι πολύ δύσκολες. 

Είναι πολύ πιο εύκολο να ζητάμε συγχώρηση από τον Θεό, διότι Εκείνος μας «επιβάλλεται», κατά κάποιον τρόπο, λόγω της μεγαλοπρέπειάς Του και επειδή εύκολα αναγνωρίζουμε την εξάρτησή μας από Εκείνον, σε θεωρητικό επίπεδο – δεν μιλώ για όσους δεν πιστεύουν αλλά για τους πιστούς. 

Αντιθέτως είναι πολύ δύσκολο ακόμα και για εμάς τους πιστούς να αποφύγουμε την περιφρόνηση προς τους ανθρώπους, οι οποίοι δεν μας επιβάλλονται προβάλλοντας το μεγαλείο τους με τρόπο εμφανή.

Ακόμα, ανάμεσα στις δύο πράξεις, τη συγχώρηση που οφείλουμε να δίνουμε στους άλλους ανθρώπους και την ανάγκη να ζητάμε τη δική τους συγχώρηση, η δεύτερη είναι η δυσκολότερη. 

Όταν οι άλλοι μας ζητούν τη συγχώρηση, μοιάζουν να βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και αυτό αγγίζει την καρδιά μας καθώς τονώνει την έπαρσή μας. 

Όμως το να ζητάμε οι ίδιοι συγχώρηση μας υποχρεώνει να κατέλθουμε από το βάθρο της φαινομενικής ανωτερότητάς μας και να αναγνωρίσουμε την εξάρτησή μας από τους άλλους. 

Η ίδια έπαρση κρύβεται τόσο πίσω από την άρνησή μας να συγχωρήσουμε όσο και από τη δυσκολία να ζητήσουμε συγχώρηση. 

Όμως δίνοντας άφεση δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι παραιτούμαστε από την έπαρσή μας ενώ αν κάνουμε ένα βήμα παραπάνω φτάνοντας να ζητήσουμε εμείς συγχώρηση τότε έχουμε εξαλείψει κάθε ίχνος της έπαρσής μας. 

Σε αυτή μονάχα την περίπτωση η καρδιά μας συγκινείται ειλικρινά και ολοκληρωτικά χωρίς κανένα αμφιταλαντευόμενο κίνητρο. Αρνούμενοι να δώσουμε ή να ζητήσουμε άφεση αμαρτιών κάνουμε την ψυχή ολοένα και πιο σκληρή.

Απόσπασμα από το κεφάλαιο η “Ανάγκη της συγχώρησης και η ανανέωση της Εκκλησίας”, του βιβλίου του π. Δημητρίου Στανιλοάε, “Προσευχή και Ελευθερία” των εκδόσεων Εν Πλω. Μετάφραση Βασίλης Αργυριάδης

Το θείο θέλημα εκφράζεται με συγκυρίες, με εμπόδια, με ανθρώπους, με αλλαγές και ανατροπές...


«Ο παλαιός, περίπλοκος και σκοτεινός άνθρωπος που επιβιώνει εντός σου, παίζει παιχνίδια όχι ευδιάκριτα. 

Το σπουδαιότερο είναι να καταλάβεις και ν' αποδεχθείς πως το δικό σου θέλημα δεν είναι καλύτερο από του Θεού. 

Και το θείο θέλημα εκφράζεται με συγκυρίες, με εμπόδια, με ανθρώπους, με αλλαγές και ανατροπές. 

Πεισμώνει ο παλιός άνθρωπος με τον εγωϊσμό του,  που ζητά τα δικαιώματά του. 

Στρίβεις στην πρώτη γωνία που θα βρεις στην πορεία σου και... σκοντάφτεις. 

Μα ο Θεός χρησιμοποιεί ακόμα και τις πτώσεις για καλό, κι εκεί που νομίζεις ότι χάθηκες, βρίσκεσαι ξαφνικά σ' ένα ξέφωτο αυτογνωσίας, και βλέπεις την αλήθεια».

Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης


Π ά ν τ ο τ ε ἐδῶ, μ α ζ ί μας…



Πάντοτε ἐδῶ, μαζί μας…

Βουλιάζουμε μέσα σέ δαιμονική θύελλα. Kαί μόνο μέ τή βοήθειά σου γίνεται νά σταθοῦμε στά πόδια μας καί νά ξαναβγοῦμε στό φῶς.

Χαῖρε, ἀνόρθωσις τῶν ἀνθρώπων,

χαῖρε, κατάπτωσις τῶν δαιμόνων.

Χάσαμε τήν πίστη μας, παραλυμένοι ἀπό τόν τρόμο τοῦ θανάτου. 

Παραδομένοι πάλι σέ ἀπερίγραπτες ἀπᾶτες.

Σέ ψευδαφηγήματα νοσηρῶν νοῶν. 

Σέ νέα εἴδωλα πού τά λατρεύουμε ὡς σωτῆρες. 

Μά ἐσύ εἶσαι πάντα ἐδῶ καί θά σκορπίσεις ξανά τά ψεύδη.

Χαῖρε, τὴν ἀπάτης τὴν πλάνην πατήσασα,

χαῖρε, τῶν εἰδώλων τόν δόλον ἐλέγξασα.

Σέ καιρούς πλάνης καί σύγχυσης. 

Σέ καιρούς σκληρῆς αἰχμαλωσίας καί δουλείας ἀνελέητης σέ ἀπάνθρωπους τυράννους ψυχῶν καί σωμάτων. 

Χάρη σ’ ἐσένα θά ξαναβροῦμε τήν κατάλυση τῶν δεινών.

Χαῖρε, κυοφοροῦσα ὁδηγὸν πλανωμένοις,

χαῖρε, ἀπογεννῶσα λυτρωτὴν αἰχμαλώτοις.

Ἐσύ θά συνεχίσεις νά σκορπίζεις τα ἀποκυήματα τῶν ὀλετήρων, τυφλώνοντας τό μυαλό τους. 

Βγάζοντας στό φῶς τίς ἀντιφάσεις καί τίς παλινωδίες φημισμένων «εἰδικῶν» καί ἀλαζόνων κυβερνώντων. 

Καταδεικνύοντας τή μωρία τῆς προπαγάνδας καί τήν ἀθλιότητα τῶν μυθευμάτων τους. 

Χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοῖ συζητηταὶ·

χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθησαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί.

Σκέπη καί προστασία μας ἐσύ. Ἀπέναντι στόν ἀρχαῖο μισάνθρωπο, πού βρυχᾶται γιά νά μᾶς καταπιεῖ. 

Καί ἀπέναντι στά ὄργανά του, πού σέρνουν τήν παραζαλισμένη ἀνθρωπότητα στήν παράνοια καί τή μαζική παράκρουση.

Χαῖρε, ἡ τὸν φθορέα τῶν φρενῶν καταργοῦσα.

χαῖρε, ἡ τὸν σπορέα τῆς ἁγνείας τεκοῦσα.

Κι εἶσαι πάντα ἐδῶ, μαζί μας. Γιά νά μᾶς λυτρώσεις ἀπό κάθε καινοφανῆ εἰδωλολατρία. Γιά νά μᾶς σώσεις ἀπό τό ἴδιο τό βαθύ καί βρώμικο σκοτάδι μέσα μας.

Χαῖρε, ἡ της βαρβάρου λυτρουμένη θρησκείας,

χαῖρε, ἡ του βορβόρου ῥυομένη των ἔργων.

Καί θά μείνεις ἐδῶ, μαζί μας. 

Ὅσο κι ἄν ἐμεῖς τρέχουμε μακριά σου. 

Μά ἐσύ δέν θά μᾶς ἐγκαταλείψεις ποτέ. 

Ἐσύ, πάντα ἐδῶ, για μᾶς.

Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.


Νεκτάριος Δαπέργολας

Μάθε να γίνεσαι αόρατος… ώστε να σε βλέπει και να σε ευλογεί ο Θεός

Όλα διαδραματίζονται στην καρδιά, μέσα στη βαθιά σιωπή που βασιλεύει μέσα μας. 
Ένα σοβαρό ζήτημα, στο οποίο αποδίνουν μεγάλη βαρύτητα οι άγιοι πατέρες, είναι τούτο: Κράτα κλειστά τα χείλη σου για ό,τι αφορά τα μυστικά σου βάθη.

Η πνευματική ζωή είναι μυστική στην ουσία της. Είναι υπόθεση ανάμεσα σε σένα και τον Θεό.

Ανάμεσα στους δυο σας μονάχα. Η μοναδική εξαίρεση μπορεί να ‘ναι ο πνευματικός σου πατέρας.

Αυτή η σιωπή είναι πολύ αναγκαία και ζωτικής σημασίας για την πνευματική σου πορεία. Γιατί καθένας που μιλάει για την προσωπική του ζωή δίνει τροφή στο ναρκισσισμό και τη φιλαυτία του. Και αυτά πρέπει με κάθε τρόπο να κατανικηθούν! Η σιωπή αντίθετα βοηθάει την αύξηση της εμπιστοσύνης στον Θεό, ο οποίος βλέπει «εν τω κρυπτώ». Μέσα από τη σιωπή ασκείται κανείς στο να συνομιλεί με τον Θεό, που ακούει ό,τι του λέμε χωρίς να χρειάζονται λόγια και λέξεις. Αυτός είναι το στήριγμά σου και σ’ αυτόν πρέπει να ‘χεις αποθέσει όλη την εμπιστοσύνη σου.Είσαι αγκυροβολημένος στην αιωνιότητα. Και εκεί δεν υπάρχουν κανενός είδους λόγια.

Συνεπώς θα πρέπει να θεωρείς πως καθετί που συναντάς στην πορεία σου, μικρό ή μεγάλο, το στέλνει ο Θεός για να σε βοηθήσει στον αγώνα σου. Μονάχα αυτός γνωρίζει ό,τι σου είναι ωφέλιμο και ό,τι χρειάζεσαι σε κάθε περίσταση: επιτυχίες, αναποδιές, πειρασμούς, πτώσεις. Τίποτε δε συμβαίνει τυχαία και χωρίς να αποτελεί πολύτιμη ευκαιρία να διδαχτείς απ’ αυτό. Πρέπει να αποσαφηνίσεις καλά μέσα σου αυτό, γιατί έτσι μεγαλώνει η εμπιστοσύνη σου στον Κύριο που αποφάσισες να ακολουθήσεις…

Θα στο ξαναπώ άλλη μια φορά. Μάθε να σιωπάς. Μην αφήνεις να βλέπουν οι άλλοι τι κρατάς στα χέρια σου.

Δουλεύεις για τον Αόρατο. Ας είναι και το έργο σου αόρατο.Όταν σκορπίζει κανείς γύρω του ψίχουλα, μαζεύονται τα πουλιά που στέλνει ο διάβολος, λένε οι άγιοι. Πρόσεξε την αυτοϊκανοποίηση.

Γι’ αυτό οι άγιοι δίνουν την συμβουλή:

Να ενεργείς με διάκριση. Βρίσκεσαι κάπου και σου προσφέρουν κάτι. Διάλεξε το μικρότερο κομμάτι.

Αν, όμως, κάποιος ή κάποιοι βλέπουν τι θα κάνεις, τότε προτίμησε ν’ ακολουθήσεις τη μέση οδό που θα προκαλούσε την πιο μικρή αίσθηση στους άλλους.

Προσπάθησε, δηλαδή, με κάθε τρόπο να μένεις αφανής. Να περνάς όσο πιο πολύ μπορείς απαρατήρητος. Να το έχεις αυτό σαν ένα κανόνα πάντοτε. Μη μιλάς για τον εαυτό σου, πώς κοιμήθηκες, τι ονειρεύτηκες, τι σου συνέβη.

Μη λες τη γνώμη σου ευκαίρως ακαίρως χωρίς να ρωτηθείς.

Μην κάνεις λόγο για τις ανάγκες σου και τις υποθέσεις σου. Όταν διαρκώς μιλάς γι’ αυτά, τρέφεις απλούστατα τον ναρκισσισμό σου με την αυτοαπασχόλησή σου..

Όσο πιο ταπεινή είναι η θέση που έχεις, τόσο πιο ελεύθερος είσαι. Μη βιάζεσαι να επιδείξεις τις γνώσεις σου και τις ικανότητές σου. Μην αντιλές με πείσμα και μην ανακατεύεσαι σε φιλονικείες και μαλώματα. Αναγνώριζε το δίκιο των άλλων…

Μη δημιουργείς ο ίδιος ταπεινωτικές καταστάσεις. Παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της ημέρας τόσο άφθονα όσα έχεις ανάγκη! Παρατηρούμε εκείνον που διαρκώς υποκλίνεται και επιδεικτικά εξυπηρετεί τους άλλους και ίσως να πούμε πόσο ταπεινός είναι! Αλλά ο πραγματικός ταπεινός διαφεύγει την προσοχή του περιβάλλοντός του, ο κόσμος δεν τον παρατηρεί (Α Ιωάν γ 1)*. Για τον κόσμο συνήθως είναι ένα μηδενικό. 

Όταν ο Πέτρος και ο Ανδρέας, ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης «αφέντες τα δίκτυα ηκολούθησαν» τον Κύριο (Ματθ. δ’ 18-22), τι να είπαν οι συνάδελφοι τους που έμειναν στην ακτή; Γι’ αυτούς τα δυο ζεύγη των αδελφών εξαφανίστηκαν, χάθηκαν. Μη φοβάσαι να εξαφανιστείς όπως οι άγιοι απόστολοι, και να απομακρυνθείς από την αμαρτωλή και διεστραμμένη γενιά που μας περιτριγυρίζει. Τι θέλεις να κερδίσεις; Τον κόσμο ή την ψυχή σου; (Μαρκ. η 35-3). «Ουαί υμίν όταν καλώς υμάς είπωσι πάντες οι άνθρωποι». (Λουκ. στ 26).»

Μάθε να γίνεσαι αόρατος… ώστε να σε βλέπει και να σε ευλογεί ο Θεός.

Απόσπασμα απ΄το βιβλίο του: Τίτο Κολλιάντερ “Ο δρόμος των ασκητών”, εκδ. «Ακρίτας».

Αγών πλέον επιβιώσεως και άρθρο 120

Όταν τον Φεβρουάριο του 2020 ξεκινούσε στην Ιταλία η χιονοστιβάδα του κορονοϊού και τον επόμενο Μάρτιο τα μέτρα παγκοσμίως για τον περιορισμό της, κανένας δεν θα μπορούσε να προβλέψει την ταχύτατη εξέλιξη μιας απρόσμενης κατάστασης και τον συντονισμό όλων των κυβερνήσεων του κόσμου για αυτήν.

Είναι η πρώτη φορά στην παγκόσμια Ιστορία που συμφώνησαν όλα τα εκτελεστικά κέντρα να αντιμετωπίσουν ομοιόμορφα μια πανδημία με ποσοστό θνητότητας 0,02% του γενικού πληθυσμού που αφορά κυρίως τους ηλικιωμένους και με υποκείμενα νοσήματα πολίτες:

Α) Στην αντιμετώπισή της βραχυπρόθεσμα με γενικούς εγκλεισμούς όλων των πληθυσμιακών ομάδων, με διαφοροποιήσεις κατά περιοχή.

Β) Με την περίεργη κωλυσιεργία διακίνησης των εγκεκριμένων αποτελεσματικών φαρμάκων που υπάρχουν.

Γ) Επιλογή μακροπρόθεσμα με εμβόλια που εμφανίστηκαν ταχύτατα σε μερικούς μόνο μήνες.

Ως προς το (Γ) διαπιστώνεται:

1. Το νέο στοιχείο είναι η γονιδιακή παρέμβαση για πρώτη πάλι ιστορική στιγμή, στον πυρήνα των κυττάρων μας, σε αντίθεση με την ισχύουσα ιατρική πρακτική.

2. Η απουσία σε αντίθεση, του μεγάλου χρονοδιαγράμματος πειραματικών φάσεων ετών και δεκαετιών.

3. Η απουσία από τις παρασκευάστριες εταιρείες της παρουσίασης της αποτελεσματικότητας, ελλείψει ολοκληρωμένων εργαστηριακών δεδομένων.

4. Η μη ανάληψη από τις παρασκευάστριες εταιρείες της ευθύνης δυσάρεστων παρενεργειών ως και θανάτων.

Ως προς το (4.), ήδη στο πρώτο εξάμηνο εμβολιασμών: 

i) Από στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA) έχουν προκύψει 15.472 θάνατοι μέχρι τα μέσα του Ιουνίου του 2021 από τον Δεκέμβριο του 2020, από τα 4 εμβόλια που κυκλοφορούν μόνο στην Ευρώπη και γύρω στο 1,5 εκατομμύρια παρενεργειών.

ii) Τα νούμερα αυτά σαφώς είναι μεγαλύτερα και ολοένα αυξάνουν αφού σε κάποιες χώρες όπως π.χ. η Ελλάδα δεν δίδονται τα αντίστοιχα στοιχεία, και απουσιάζουν αυτά της Μ. Βρετανίας λόγω Brexit. 

iii) Η άδεια που έχει χορηγηθεί είναι προσωρινή και όχι η κανονική, με την αιτιολόγηση της έκτακτης ανάγκης λόγω πανδημίας και χωρίς την αναγκαία Υπουργική Απόφαση.

iv) Η χορήγηση θα γίνεται σε πειραματικό στάδιο μέχρι και τον Ιανουάριο του 2023 και τότε θα επανεξεταστεί η οριστική τους αδειοδότηση.

Ως προς το (iv), τουλάχιστον για την Ελλάδα αλλά προφανώς και αλλού, δεν φαίνεται να τίθεται θέμα καταγραφής του πειραματισμού διότι:

1) Ο ίδιος ο πρωθυπουργός εγγυήθηκε δημόσια ότι όλα τα εμβόλια είναι απολύτως ασφαλή.

2) Δεν καταγράφονται θάνατοι και παρενέργειες.

Ως προς το (2),

α) Τα περισσότερα ΜΜΕ του καθεστώτος πανελλήνιας εμβέλειας δεν αναφέρουν τίποτα σχετικό.

β) Πολλά διαδικτυακά κανάλια αναφέρουν καθημερινά με ονόματα και στοιχεία θανάτους και αναπηρίες αμέσως μετά από εμβολιασμούς.

Ως προς το (β),

a) Μία μεγάλη ομάδα έγκριτων πανεπιστημιακών και μεταπτυχιακών ιατρών Ελλήνων και ξένων, ακόμη και νομπελίστας, με πλήρη επιστημονική ιατρική τεκμηρίωση επιβεβαιώνουν και αναλύουν παρουσιάζοντας όλα τα στοιχεία.

b) Ετέρα ομάς κυβερνητική ιατρών σιωπά.

Ως προς το (a),

i. Τα σχετικά video και αναρτήσεις κατεβαίνουν και επιβάλλονται ποινές δήθεν για παραπληροφόρηση.

ii. Δεν προσέρχεται ουδείς της δευτέρας ομάδος να αντικρούσει τη λεγομένη παραπληροφόρηση μολονότι πολλάκις προσκαλείται δημοσίως από την πρώτη. 

Με βάση αυτά τα δεδομένα και μετά από ενάμιση χρόνο εγκλεισμών (Lock down), στην Ελλάδα που μας ενδιαφέρει, παρ’ όλους τους αιφνίδιους θανάτους προωθούνται οι μαζικοί εμβολιασμοί, και σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Ειδικά, αιτιολογώντας τα μέτρα που παίρνονται εδώ και 16 μήνες με διαδοχικές Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) και όχι από τη Βουλή, οι τελευταίες δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν:

. Μετακίνηση εκτός νομού ελεύθερα για πλήρως εμβολιασμένους.
. Μετακίνηση εκτός νομού με rapid test για ανεμβολίαστους.
. Το rapid test θα το χρεώνεται ο πολίτης.
. Το κόστος του θα είναι στα 20 Ευρώ.
. Όσοι έχουν κάνει μία δόση του εμβολίου θα πρέπει να κάνουν και το rapid test και να πληρώσουν τα 20€.
. Δεν θα γίνονται δεκτά πλέον τα self test.
. Οι μετακινήσεις στα νησιά για τους εμβολιασμένους θα γίνονται με πιστοποιητικό εμβολιασμού.
. Σε εφαρμογή μπαίνει από 1η Ιουλίου 2021 σε όλες τις χώρες της ΕΕ το «Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό Covid-19» (Green Pass) που εναρμονίζει τους ταξιδιωτικούς κανόνες και διευκολύνει τις διασυνοριακές μετακινήσεις των πολιτών με ασφάλεια εντός της Ευρώπης.
. Διαθέσιμο σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή και σε δύο γλώσσες (στη γλώσσα του κράτους που το εκδίδει και στα αγγλικά) το «Πράσινο Πιστοποιητικό» θα διαθέτει ένα QR Code που θα μπορεί να ελέγχεται από τις αεροπορικές εταιρείες, τις εταιρείες πλοίων ή τρένων και τις εθνικές Αρχές.
. Το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό covid-19 είναι ένα προσωρινό εργαλείο.
Θα ανασταλεί όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) κηρύξει το τέλος της διεθνούς κατάστασης έκτακτης ανάγκης για την υγεία από την covid-19.
. Το πιστοποιητικό συγκεντρώνει διάφορα στοιχεία ταυτότητας του κατόχου του, (όνομα, ημερομηνία γέννησης) και πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της υγείας του έναντι του covid: είτε εμβολιασμός (με πληροφορίες για τον τύπο του εμβολίου και την ημερομηνία της τελευταίας δόσης) είτε αρνητικό μοριακό τεστ (ημερομηνία και τύπος τεστ) είτε αντισώματα μετά από τη νόσο (διάρκεια ανοσίας).
. Η έκδοση μπορεί να γίνει μέσω του gov.gr με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet και τον αριθμό ΑΜΚΑ.
. Ήδη έχει ανακοινωθεί η πρόθεση μέτρων αποκλεισμού ανεμβολίαστων από χώρους εστίασης, συναυλιών, θεάτρων, κινηματογράφων κλπ.
. Τα παραπάνω όλα συνδέονται άμεσα με τις νέες εργασιακές σχέσεις, τη νέα λειτουργία της εκπαίδευσης (ήδη ψηφίζεται νομοσχέδιο που αλλάζει άρδην την κατάσταση), την τηλεργασία κλπ, το Great Reset of New Age.

Συνεπώς, ρεαλιστικά καλούμεθα να αντιμετωπίσουμε τη νέα πραγματικότητα η οποία είτε με τρομοκράτηση είτε με προπαγάνδα, συνίσταται από τρεις (3) κατηγορίες συνανθρώπων:

A. Των συνειδητά ή εμμέσως φοβικά εξαναγκασμένων εμβολιασμένων που θεωρούν και θεωρούνται ελεύθεροι και υγιείς, άσχετα αν είναι ευάλωτοι σε ιϊκές μεταλλάξεις που προκαλούνται από τα ίδια τα εμβόλια και νοσούν πολλοί από covid και κάποιοι πεθαίνουν ή μένουν ανάπηροι μετά τον εμβολιασμό χωρίς οι συγγενείς τους να ομιλούν δημοσίως για αυτό και χωρίς εισαγγελική εντολή για ιατροδικαστική διερεύνηση.

B. Των συνειδητά ή λόγω φόβου ανεμβολίαστων που κάθε μετακίνησή τους θα κοστολογείται εκβιαστικά στα 20€.

C. Των εκτελεστών εξουσιαστών (εκτελεστική εξουσία), καλυμμένων από τη βουλευτική ή πρόσθετη νομική ασυλία.

Με βάση όλα τα παραπάνω δεδομένα, και με δεδομένη τη μη υποχρεωτικότητα από το Σύνταγμα και τις Διεθνείς υπερσυνταγματικές Συμβάσεις και Συνθήκες ιατρικών πράξεων στο σώμα εκάστου πολίτη άνευ της ρητής συγκατάθεσής του, από ιατρική μάσκα μέχρι εμβόλιο, φαρμακευτικό σκεύασμα, ακόμη και διατροφή σε απεργία πείνας, το σκηνικό ψυχρά διαγράφεται ως μελλοντική προβολή του παρόντος χρόνου σε αγώνα επιβίωσης για τη ζωή πλέον ενός εκάστου.

Τελικά, βιολογικής επιβίωσης της ομάδος Β η οποία έχει επιπρόσθετα να αντιμετωπίσει τις εξής επιλογές και τα παρακάτω διλήμματα με συνέπειες, εφόσον δεν επιθυμεί να ρισκάρει στη ρωσική ρουλέτα του εμβολίου το οποίο τελικώς δεν είναι εμβόλιο (εμβόλιο σε μεταλλαγμένο ιό είναι αδύνατο) αλλά γενετική μη αναστρέψιμη φαρμακευτική παρέμβαση με μελλοντική σκοπιμότητα εντός του ανθρωπίνου σώματος:

(1). Εμβολιασμό ή εξοντωτική οικονομικά ανεργία.

(2). Εμβολιασμό ή ρίσκο για πιθανό επώδυνο θάνατο μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα από αυτόν.

(3). Εμβολιασμό ή πιθανό αργό θάνατο σε κάποια χρόνια από αυτοάνοσα κλπ, τα οποία θα αρνούνται τότε να τα συνδέουν με τα εμβόλια.

(4). Εμβολιασμό ή άμεσο εγκλωβισμό και κοινωνικό αποκλεισμό.

(5). Εμβολιασμό ή σε περίπτωση εισόδου σε χώρο εμβολιασμένων άνευ του rapid test των 20€, άμεση σύλληψη.

(6). Εμβολιασμό ή διαρκή κοινωνικό διαχωρισμό.

(7). Εμβολιασμό ή πιθανό αντάλλαγμα τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή.

(8). Εμβολιασμό ή άνευ της καταβολής κάθε φορά 20€ το οποίο θα μπορεί και να αυξάνεται, απαγόρευση μετακίνησης εκτός νομού.

(9). Εμβολιασμό ή αγώνα επιβίωσης για τη βιολογική ζωή. 

(10). Εμβολιασμό για προστασία του 0,02% ηλικιωμένου και με υποκείμενα νοσήματα πληθυσμού ή εν τέλει εφαρμογή του άρθρου 120 παρ. 4 του Συντάγματος, ελλείψει καί της δικαστικής προστασίας; 

Κάθε ομοιότης με ναζιστικούς εβραϊκούς αποκλεισμούς και στρατόπεδα συγκεντρώσεων, Σοβιετικών Γκουλάγκ, Μαοϊκών και Βορειοκορεατικών αντίστοιχων, και καθεστώτος Νοτιοαφρικανικού απαρχάιντ, αν πραγματοποιηθούν οι εξαγγελίες, και αφού το σημερινό καθεστώς έχει καταφέρει διχαστικά λόγω φόβου και προπαγάνδας και μασονικής διείσδυσης να έχει με το μέρος του το δικαστικό σώμα και την κοινωνική πλειοψηφία, δεν είναι συμπτωματική.

Απόστολος Σαραντίδης

"Τσιπaκι" - Όταν ο αρχιτέκτονας του Great Reset ομολόγησε τα πάντα (μεταφρασμένο στα ελληνικά)

 

Θάνος Κόκκαλης Δημοσιογράφος 3

"Πρέπει ὁ ἄνθρωπος νά γνωρίση τόν ἑαυτό του ὅπως εἶναι, καί ὄχι ὅπως τόν παρουσιάζει ὁ ἐχθρός διάβολος"


–Γέροντα, ποῦ ὀφείλεται ἡ μελαγχολία ποὺ ἔρχεται πολλὲς φορὲς στὴν ψυχή;

–Ἡ μελαγχολία καὶ τὸ πλάκωμα τῆς ψυχῆς ὀφείλονται συνήθως σὲ τύψεις ἀπὸ εὐαισθησία, καὶ τότε ὁ ἄνθρωπος χρειάζεται νὰ ἐξομολογηθῆ, γιὰ νὰ μπορέση νὰ βοηθηθῆ ἀπὸ τὸν πνευματικό. Γιατί, ἂν εἶναι εὐαίσθητος, μπορεῖ τὸ σφάλμα ποὺ ἔκανε νὰ εἶναι πολὺ μικρό, ἀλλὰ ὁ ἐχθρὸς διάβολος νὰ τὸ μεγαλοποιῆ· νὰ τοῦ τὸ δείχνη μὲ μικροσκόπιο, γιὰ νὰ τὸν ρίξη στὴν ἀπελπισία καὶ νὰ τὸν ἀχρηστέψη.

Μπορεῖ νὰ τοῦ πῆ λ.χ. ὅτι τάχα στενοχώρησε πολὺ τοὺς ἄλλους, ὅτι τοὺς δυσκόλεψε κ.λπ., καὶ νὰ τὸν κάνη νὰ στενοχωριέται πιὸ πολὺ ἀπὸ ὅσο ἀντέχει. Ἀφοῦ ἐνδιαφέρεται ὁ διάβολος, γιατί δὲν πηγαίνει νὰ πειράξη τὴν συνείδηση ἑνὸς ἀναίσθητου ἀνθρώπου;

Ἀλλὰ τὸν ἀναίσθητο τὸν κάνει νὰ θεωρῆ μηδαμινὸ ἕνα μεγάλο σφάλμα του, γιὰ νὰ μὴν ἔρθη σὲ συναίσθηση.

Πρέπει ὁ ἄνθρωπος νὰ γνωρίση τὸν ἑαυτό του ὅπως εἶναι, καὶ ὄχι ὅπως τὸν παρουσιάζει ὁ ἐχθρὸς διάβολος, διότι αὐτὸς ἐνδιαφέρεται γιὰ τὸ κακό μας.

Ποτὲ νὰ μὴν ἀπελπίζεται, ἀρκεῖ νὰ μετανοῆ, γιατὶ καὶ οἱ ἁμαρτίες του εἶναι λιγώτερες ἀπὸ τοῦ διαβόλου καὶ ἐλαφρυντικὰ ἔχει, ἐπειδὴ πλάσθηκε ἀπὸ χῶμα καὶ ἀπὸ ἀπροσεξία γλίστρησε καὶ λασπώθηκε.

Γιὰ νὰ γίνη σωστὸς ἀγώνας, πρέπει νὰ γυρίζουμε τὴν ρόδα ἀντίθετα ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ τὴν γυρίζει ὁ διάβολος.

Ἂν μᾶς λέη ὅτι εἴμαστε κάτι, νὰ καλλιεργοῦμε τὴν αὐτομεμψία. Ἂν μᾶς λέη ὅτι δὲν εἴμαστε τίποτε, νὰ λέμε: «Ὁ Θεὸς θὰ μὲ ἐλεήση».

Ἔτσι ἁπλὰ ἂν κινῆται ὁ ἄνθρωπος, μὲ ἐμπιστοσύνη καὶ ἐλπίδα στὸν Θεό, μπαίνει στὴν ζωή του ἡ μετάνοια, ἡ ταπείνωση, καὶ ἀνεβαίνει σὲ πνευματικὰ ὕψη.


Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: ΛΟΓΟΙ Γ΄ «Πνευματικὸς Ἀγώνας» -88-

(Υπό του Ακαδημαϊκού & Καθηγητού Δρ. Αλέξιου Παναγόπουλου)Νομοκανονικά σχόλια επί των θέσεων δύο Μητροπολιτών & ο γνωστός Παποκαισαρισμός/Παποκρατία!


Υπό του Ακαδημαϊκού & Καθηγητού Δρ. Αλέξιου Παναγόπουλου, 
(Δρ. Νομικών & Πολιτικών Επιστημών, Δρ. Βιοηθικής, 
Δρ. Θεολογίας, Διπλωματούχου Υφηγητή, Καθηγητή & Ακαδημαϊκού MCA)

Το πρόβλημα του γνωστού παποκαισαρισμού ή παποκρατίας εμφανίστηκε στη Δύση υπό το φως της εσπερίας, από το βατικανικό κέντρο. Ο μακαριστός πολύγλωσσος καθηγητής μας και ικανά σλαβομαθής στη νομική σχολή Θεσσαλονίκης δρ. Χαράλαμπος Παπαστάθης, μας ανέλυε το φαινόμενο αυτό στο βιβλίο του (βλ. στοιχεία εκκλησιαστικού δικαίου).

Η όλη συλλογιστική κινείται στο χωρίο «η βασιλεία η εμη ούκ έστιν εκ του κόσμου τούτου» (Ιωάν. 18, 36). Παποκρατία από τη σύνθετη λέξη: Πάπας και από τη λέξη Κράτος ή Καίσαρας, πού σημαίνει αυτοκράτορας, βασιλιάς, κυρίαρχος. Ό Επίσκοπος Ρώμης κατάφερε με τον τιμητικό τίτλο του Πάπα, να έχει δόξα κοσμικού άρχοντα. Συνδύασε δυο διαφορετικά πράγματα. Επισκοπική εξουσία και Αυτοκρατορική Κρατική ή Βασιλική εξουσία. Όμως, η ιστορία καταγράφει καταστροφές, ερείπια, εξευτελισμούς, «Ιερά εξέταση», θλιβερές Σταυροφορίες από το έτος 1095μ.Χ., επί Πάπα Ουρβανού, με στρατό και σύμβολο το σταυρό. Με οκτώ σταυροφορίες, τελευταία το 1270. Οι σταυροφορίες αυτές κατέστρεψαν το Βυζάντιο, για το Μωάμεθ το 1453. Αφού επί δυο περίπου αιώνες το Βυζάντιο σχεδόν ήταν στα χέρια Παπικού στρατού. Το 1261 η Πόλη ανακαταλήφθηκε απ’ τούς Βυζαντινούς. Το πρόσχημα απελευθέρωσης των Αγίων Τόπων από Άραβες, στόχευσε στη διάλυση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Βυζαντινοί αρκετοί έδειξαν αποστροφή στον αδελφό χριστιανό Πάπα και στους Λατίνους. Προτιμούσαν την υποταγή σε Οθωμανούς Τούρκους, παρά υποταγή στον χριστιανό Πάπα Ρώμης, με τις ενωτικές – δουλικές, κατά καιρούς, προσπάθειες. Από τον 11ο αιώνα επί Πάπα Γρηγόριου Ζ’ καθορίστηκε να συνυπάρχουν δύο εξουσίες. Παπική και Βασιλική, πρώτη ως ήλιος, η δεύτερη ως η σελήνη. Αφού η Εκκλησία δίνει το στέμμα στο Βασιλιά. Ανέβαζε και κατέβαζε βασιλείς. Όταν το 1204 οι Σταυροφόροι κυρίευσαν τη Κωνσταντινούπολη, ο Πάπας έγινε κοσμοκράτορας Ανατολής και Δύσης.

Η ανωτάτη εξουσία στον τότε κόσμο. Κοσμικοί άρχοντες πλήρωναν φόρους σ’ αυτόν. Αφόριζε, Εκθρόνιζε, Απαγόρευε. Σήμερα, έχει έδρα του το Βατικανό, έχει δική του σημαία, δική του Αστυνομία, δικό του νόμισμα, κυβερνάται από Κυβέρνηση, με μέλη κληρικούς. Το πιο επίσημο πρόσωπο μετά από τον Πάπα, είναι ο υπουργός Εξωτερικών, κι έχει ένα λόχο οπλοφόρων Ελβετών!

Οι Πάπες εμμένουν αμετανόητοι στην Παποκρατία/Παποκαισαρική πλάνη τους. Η πλάνη είναι ολοφάνερη με βάση το νόμο του Ευαγγελίου και τις Τοπικές και Οικουμενικές Συνόδους. Αφού: «Η βασιλεία η έμη ούκ έστιν έκ τού κόσμου τούτου’ εί έκ τού κόσμου τούτου ην η βασιλεία η έμη, οι ύπηρέται άν οι έμοι ηγωνίζοντο, ίνα μη παραδοθη τοις Ίουδαίοις νύν δέ η βασιλεία η έμη ούκ έστιν έντεύθεν» (Ίωάν. 18, 36). Σε άλλο: «Ίησούς ουν γνούς οτι μέλλουσιν έρχεσθαι και άρπάζειν αύτον ίνα ποιησωσιν αύτον βασιλέα, ονεχώρησε πάλιν είς το ορος αύτος μονος» (Ίωάν. στ, 15). Καθώς: «Ο δέ Ιησούς προσκαλεσάμενος αύτούς λέγει αύτοις, οίδατε ότι οι δοκούντες άρχειν τών έθνών κατακυριεύουσιν αύτών και οι μεγάλοι αύτών κατεξουσιάζουσιν αύτών. Ουχούτω δέ εσται έν ύμίν, άλλ’ ος εάν θέλει γενέσθαι μέγας έν ύμίν, εσταί υμών διάκονος. Και ος εάν θέλει ύμών γενέσθαι πρώτος, έσται πάντων δούλος» (Μάρκ. 10, 42-44). Στους Ιερούς Κανόνες: «Επίσκοπος η πρεσβύτερος η Διάκονος κοσμικάς φροντίδας μη άναλαμβανέτω. Ειδεμή καθαιρείσθω» (Στ’ Αποστολικός Κανόνας). Γίνεται εμφανές ότι δεν θα πρέπει οι Ιερωμένοι να εμπλέκονται σε πράγματα κοσμικά. Πάπας ως Καίσαρας στο Κράτος του, με Τράπεζες και επιχειρήσεις; Δεν είναι αίτιο καθαίρεσης;

Μάλιστα και ως μοναχός: «Τους άπαξ εν Κλήρω τεταγμένους και μοναστάς, ωρίσαμεν μήτε επί στρατείαν, μήτε επί αξίαν κοσμικήν έρχεσθαι. Ή τούτο τολμώντας, και μη μεταμελουμένους, ώστε επιστρέψαι επί τούτο, ο δια θεόν πρότερον είλοντο, άναθεματίζεσθαι» (Ζ’ Κανόνας Δ’ Οικουμενικής Συνόδου). Συνεπώς, ο κάθε Επίσκοπος ή Πάπας, πού κρατεί και κοσμική εξουσία, δεν μετανοεί γι’ αυτό, ώστε να επιστρέψει στα επισκοπικά του καθήκοντα, δεν θα πρέπει να ελεγχθεί ή αναθεματιστεί; Ο Επίσκοπος ή ο Πάπας συνελόντι δεν θα πρέπει να είναι και κοσμικός άρχοντας. Παρατηρεί ο κανονολόγος Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης: «Μίξις άμικτος και τέρας αλλόκοτον». Κάθε επισκοπικός πειρασμός που υπόσχεται «τας βασιλείας του κόσμου και την δόξαν αυτών», μια και μόνο θα πρέπει να είναι η απόκριση: «Ύπαγε οπίσω μου, σατανά» (Ματθ. 4, 8 – 10).

Τώρα με τις αυθόρμητες δηλώσεις του ο νέος μητροπολίτης Ιταλίας Πολύκαρπος, ως δηλών αρκετά ευχαριστημένος, δημιούργησε σε αρκετούς ακροατές του, ερωτήματα, αφού: «Η συνάντηση με τον Πάπα Φρανζέσκο πήγε πολύ καλά. Ήταν μια πολύ εγκάρδια συνάντηση, ενός γιου με τον αγαπημένο του πατέρα, μια συνάντηση επισκόπου με τον πρωτεύοντα και τον πατριάρχη του. Ο Άγιος Πατέρας έχει μια μεγάλη καρδιά, μια γνήσια καρδιά, τον ευχαρίστησα για το ενθαρρυντικό μήνυμα που μου έστειλε για την ενθρόνισή μου, ζήτησα την παπική ευλογία του για την υπηρεσία μου, πάλι, στην Ιταλία και αυτή τη φορά ως επίσκοπος και διαβεβαίωσα ότι προσεγμένες προσευχές για να του δώσει ο Θεός πολλά χρόνια σωματικής και πνευματικής υγείας, για το καλό της καθολικής Εκκλησίας και επίσης για το καλό κάθε ανθρώπου καλής θέλησης, για τον οποίο ο Άγιος Πατέρας έχει μια ιδιαίτερη ευαισθησία».

Ως γνωστόν δεν είναι εύκολο να ζεις και να κινείσαι στην Ιταλία όπου το Βατικανό ισχυρά εποπτεύει σχεδόν τα πάντα. Από τη Νάπολι, Νότια Ιταλία και Μεγάλη Ελλάδα, το ελληνικό στοιχείο για αιώνες βρίσκεται ταλαιπωρημένο. Οι καλές κοινωνικές και ανθρώπινες σχέσεις οφείλονται να υπάρχουν, αλλά όχι σε βάρος των λαών. Πιθανώς ως νέος μητροπολίτης Ιταλίας να ήθελε να δείξει σεβασμό υπέρ το δέον, αισθήματα καλής πρόθεσης για αγαστή συνεργασία. Όμως, το υποτελικό χειροφίλημα του αιρετικού Πάπα, από Ορθόδοξους Αρχιερείς, πιθανώς δεν βοηθά ούτε και τον ίδιο τον Πάπα, ώστε να συνδιαλογισθεί την εν μετανοία και μεταστροφή του πορεία.

Σε συνομιλίες μου με τον μακαριστό καθηγητή μου επί διδακτορία μητροπολίτη Μαυροβουνίου Αμφιλόχιο, μου έλεγε ότι ποτέ ο ίδιος δεν φιλούσε το χέρι του Πάπα, μόνο έδειχνε σεβασμό με τη μικρή υπόκλιση, στις αρκετές επιτροπές συνομιλιών μεταξύ του Πατριαρχείου Σερβίας και του Παπικού κέντρου της Ρώμης. Νομοκανονικά δεν ευσταθεί η οποιαδήποτε ταπεινολογία η ταπείνωση Ορθοδόξων Αρχιερέων ενώπιον των αιρετικών και αιρεσιαρχών, μάλιστα κι όταν σκύβουν να φιλούν το χέρι σεβαστών μεν Αρχιραβίνων.

Μάλιστα η Ιερά Μητρόπολη Πειραιά (παρά τις ατυχείς δηλώσεις για τον εορτασμό της Αναστάσεως κι ενώ εις το Φανάριο εορτάστηκε κανονικά) κάλεσε δημόσια τον μητροπολίτη Ιταλίας Πολύκαρπο να ανακαλέσει δηλώσεις που έκανε στο vatican news μετά τη συνάντησή του με τον Πάπα, καθώς σημειώνει: «στο εν λόγω δημοσίευμα δεν μπορεί να διακρίνει εάν οι δηλώσεις του μητροπολίτη Ιταλίας ανήκουν σε ορθόδοξο Επίσκοπο ή σε παπικό Ουνίτη». Ο Έλλην μητροπολίτης Ιταλίας μεταξύ αρκετών άλλων φέρεται να αποκαλεί τον Πάπα «άγιο Πατέρα και να ζητά την ευλογία του, ενώ του δίνει και ευχές «να του δώσει ο Θεός πολλά χρόνια σωματικής και πνευματικής υγείας για το καλό της παγκόσμιας (universal) Εκκλησίας!».

Η νομοκανονική τάξη που αποπνέουν οι ιεροί κανόνες μας καλούν να τους σεβαστούμε για το κοινό εθνικό, πνευματικό και κοινωνικό όφελος. Ο λαός ίσως να μην γνωρίζει την νομοκανονική τάξη και τους ιερούς κανόνες αλλά έχει ενσυνείδητα το πνευματικό αισθητήριο και τον κανόνα δικαίου που και από μόνη η συνείδηση η ίδια εκφράζει και ζητεί την ευταξία και ευνομία. Η αποστασία και σύγχυση που κυριαρχεί στον 21ο αιώνα θυμίζει το παλιό ρητό του Δανιήλ (7,25): «του αλλιώσαι καιρούς και νόμον»! Ας το προσέξουμε!

Σχετικά:
1. https://agioiarchaggeloi1-yahoo-gr.webnode.gr/antiairetika/aireseis-stin-ellada-kai-oi-kakodoxies-toy-papismoy-toy-archim-gerv-raptopoyloy/
2. https://agioiarchaggeloi1-yahoo-gr.webnode.gr/antiairetika/aireseis-stin-ellada-kai-oi-kakodoxies-toy-papismoy-toy-archim-gerv-raptopoyloy/
3. https://www.vaticannews.va/it/papa/news/2021-05/dialogo-ecumenico-ortodossi-italia-polycarpos.html
4. https://www.orthodoxianewsagency.gr/mitropolitiko_ergo/%CE%B9-%CE%BC-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CF%82/o-mitropolitis-peiraios-egkalei-ton-mitropoliti-italias-gia-tis-diloseis-pros-ton-papa/

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ! Θα έχουν την τύχη της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ Συνόδου - π. Στυλιανός Καρπαθίου

 

Ορθόδοξος Απολογητής / Orthodox Apologetic


Νέο μήνυμα από τον γνωστό τραγουδιστή Γρηγόρη Πετράκο για τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση και με τα οποία χωρίζει την Ελλάδα στα δύο


Το λέμε ενημερωτικά για όσους νομίζουν ότι μας εκβιάζουν... Δε μας νοιάζουν καθόλου τα μέτρα σας... Σε αυτόν τον κόσμο που δοκιμάζετε να φτιάξετε εμείς δεν θα συμμετέχουμε...
Δεν θα μπαίνουμε πουθενά που θα χρειάζεται να επιδεικνύουμε το παραμικρό... Ούτε χαρτιά, ούτε ταυτότητες, ούτε πιστοποιητικά, ούτε τεστ, ούτε QR code και λοιπές αηδίες..
Πάντα θα βρίσκουμε τα δικά μας στέκια, με ωραίους ελεύθερους ανθρώπους και θα γελάμε με την κατάντια του κόσμου.
Αν χρειαστεί έχουμε και ωραιότατες βεράντες να μαζευόμαστε.
Δε θα μας αφήνετε να αλλάξουμε νομό;
Θα μένουμε στον ίδιο...ή θα βρίσκουμε παραδρόμους και θα σας ξεγελάμε...
Δε θα μας αφήνετε να πάμε σε νησιά;;;
Δεν πειράζει... Εχουμε ξαναπάει....
Και θα ξαναπάμε όταν μπείτε φυλακή...
Γενικώς, σας έχουμε παντελώς γραμμένους!
Δεν βάζουμε ΤΙΠΟΤΑ πάνω απ την ελευθερία μας και ΔΕ ΦΟΒΌΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
Η διαφορά είναι ότι εμείς έχουμε ΖΩΉ.
Εχουμε μια ΩΡΑΊΑ ΖΩΉ.
Η ζωή μας δεν εξαρτάται από αυτά τα εξωτερικά τόσο πολύ όσο νομίζετε...
Δεν είμαστε σαν κι εσάς!
Εσείς έχετε μόνο εξουσία και χρήμα...
Εμεις εχουμε φίλους. Έχουμε παιδιά. Έχουμε τα βιβλία μας. Έχουμε μουσική. Έχουμε ο ένας τον άλλο. Έχουμε αγάπη. Έχουμε Θεό.
Εσείς είστε περαστικοί....
Πάντα ήσασταν...
Καλή Κυριακή όμορφοι ελεύθεροι άνθρωποι!
Μη φοβάστε τίποτα!!!!!
Μόλις σταματήσετε να φοβάστε αμέσως τους στερείτε το μοναδικό όπλο που έχουν απέναντι σας....


Μπας και είμαι συνωμοσιολόγος; ή έχω πέσει θύμα συνωμοσιολόγων;

Ναι, θα απαντήσουν κάποιοι που θα διαβάσουν το κείμενο που ακολουθεί. 
ΝΑΙ, θα απαντούσα και εγώ, εάν μου στέλνανε αυτό το κείμενο χωρίς υποστηρικτικά στοιχεία.

.... όμως...... μετά το κείμενο που ακολουθεί παραθέτω και το λίνκ της επίσημης Βρεττανικής κυβερνητικής ιστοσελίδας για τις δημόσιες κρατικές προκηρύξεις που το επιβεβαιώνει . 

ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ, λάβετε τα μέτρα σας.

Αρχίζει ....

Σήμερα κατακλύζεται το διαδίκτυο από την ανακοίνωση του Boris Johnson ότι στην Αγγλία ο κορωναϊός θα αντιμετωπίζεται ως γρίπη και θα αποσυρθούν τα μέτρα. 

Ως γρίπη????? 

Γιατί????

Ή μήπως τελικά ήταν όντως μια γρίπη????

Λοιπόν δείτε εδώ τα συνταρακτικά νέα και βγάλτε τα συμπεράσματα σας.

Στην Αγγλία έχουν εμβολιαστεί πλήρως μέχρι στις 3.7.2021 28.238.637 άτομα, δηλαδή το 50.4%

Τουλάχιστον την πρώτη δόση έχουν λάβει άλλα 37.981.485 άτομα, δηλαδή το 67.9%


Με βάση τα δεδομένα στην Αγγλία έχει σχεδόν επιτευχθεί ο στόχος εμβολιασμού του 2/3 του πληθυσμού. 

Ο Μ Ω Σ… Έρχεται…Κρατηθείτε…….

Στις 10 Ιουνίου 2021 η αγγλική κυβέρνηση δημοσιοποίησε προκήρυξη σύμβασης έναντι 6.000.000 λίρες για εύρεση μεγάλων χώρων ως αποθηκευτικούς χώρους μαζικών θανάτων για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, δηλαδή έως το 2025. 

Η έναρξη της προκήρυξης έχει ημερομηνία 12 Ιουλίου 2021

Προκήρυξη για αποθηκευτικούς χώρους μαζικών θανάτων!!!!!!!! 

Γιατί??? Με εμβολιασμένο πληθυσμό κοντά στο 70%??? 

Υπάρχει κάποιος επί της γης που μπορεί να προβλέψει τους συνολικούς θανάτους μέχρι το 2025????

Ή γνωρίζουν με βάση τα δεδομένα των εμβολιασμένων τι ποσοστό θανάτων θα προκαλέσουν οι παρενέργειες????

Για εκείνους τους θανάτους που μήνες τώρα φωνάζουν οι επιστήμονες του κόσμου που μάταια προσπαθούν να σώσουν την ανθρωπότητα από τους δολοφόνους. 

Μήπως αντιλαμβάνεστε και που θα χρεώσουν τους επικείμενους θανάτους??? 

Μήπως αντιλαμβάνεστε και ποιοι θα είναι αυτοί???

Όχι αγαπητοί μου. Δεν θα είναι το 1/3 του ανεμβολίαστου αγγλικού πληθυσμού. 

Δ Υ Σ Τ Υ Χ Ω Σ !!!!!!! 

Εδώ ένα απόσπασμα από την προκήρυξη σε μετάφραση Google

I.1.1) Τίτλος

Προσωρινή υπηρεσία αποθήκευσης θανόντων

δύο.1.2) Κύριος κωδικός CPVII.

• 45215000 - Κατασκευαστικές εργασίες για κτίρια που σχετίζονται με υπηρεσίες υγείας και κοινωνικές υπηρεσίες, για κρεματόρια και δημόσιες ευκολίες

1.3) Είδος σύμβασηςII.1.3)

Εργα

δύο.1.4) Σύντομη περιγραφήII.

Η Αρχή επιδιώκει να συνάψει συμφωνία-πλαίσιο για προσωρινή αποθήκευση θανόντων σε περίπτωση υπερβολικής κατάστασης θανάτων για τους 32 δήμους του Λονδίνου και την Πόλη του Λονδίνου, με επικεφαλής το Δημοτικό Συμβούλιο του Westminster. Η συμφωνία-πλαίσιο θα ορίσει έναν μόνο πάροχο και θα είναι για περίοδο 4 ετών. Αυτό θα είναι μια σύμβαση έκτακτης ανάγκης, που απαιτείται μόνο σε περίπτωση που προκύψει κατάσταση υπερβολικού θανάτου στο μέλλον και πρέπει να αυξηθεί η υπάρχουσα ικανότητα αποθήκευσης τοπικών θανόντων..

Ο γενικός στόχος αυτού του διαγωνισμού είναι να παράσχει έναν μοναδικό προμηθευτή πλαισίου που θα είναι σε θέση να παρέχει προσωρινές εγκαταστάσεις αποθήκευσης θανόντων στον τόπο του νεκρού σε περίπτωση υπερβολικής θνησιμότητας. Ο νεκρός θα αποθηκευτεί με αξιοπρέπεια και σεβασμό, σε τοποθεσίες που θα καθοριστούν βάσει των τοπικών αναγκών του Λονδίνου εκείνη τη στιγμή και θα απαιτήσει ορισμένα στοιχεία σχεδίασης για την προσαρμογή των τοπικών συνθηκών και περιορισμών της τοποθεσίας. Αυτό το πλαίσιο θα εξασφαλιστεί από τις αρχές της πόλης του Λονδίνου.

Αυτό θα είναι ένα πλαίσιο κάλυψης έκτακτης ανάγκης και ως εκ τούτου δεν υπάρχει ελάχιστη εγγύηση οποιουδήποτε επιπέδου δαπανών ή διακοπής βάσει της συμφωνίας-πλαισίου.

1.5) Εκτιμώμενη συνολική αξίαII.

Αξία χωρίς ΦΠΑ: 6.000.000 £

και η επαλήθευση του ως άνω κειμένου από την επίσημη ιστοσελίδα του Ηνωμένου Βασιλείου για τις προκηρύξεις.



Με εκτίμηση
Α. Α

«Έμποροί σου ἦσαν οἱ μεγιστᾶνες τῆς γῆς, ὅτι ἐν τῇ φαρμακείᾳ σου ἐπλανήθησαν πάντα τά ἔθνη» ~ Αποκάλυψις Ιωάννου



«Έμποροί σου ἦσαν οἱ μεγιστᾶνες τῆς γῆς, ὅτι ἐν τῇ φαρμακείᾳ σου ἐπλανήθησαν πάντα τά ἔθνη…»





Υστερόγραφον:

Αν κάποιος δυσκολεύεται να εννοήσει, το θέτουμε πιο απλά:

''Είμαστε στα πρόθυρα ενός παγκόσμιου μετασχηματισμού. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η σωστή μεγάλη κρίση, και τα έθνη θα δεχθούν την Νέα Παγκόσμια Τάξη...''

~ David Rockefeller (Ομιλία στο Επιχειρηματικό Συμβούλιο για τα Ηνωμένα Έθνη, 14 Σεπτεμβρίου 1994.)

Aν πάλι κάποιος ''δεν μπορεί'' να βγάλει νόημα, το παραθέτουμε ακόμη πιο απλά.


Aν κάποιος δεν καταλαβαίνει ούτε τώρα, δεν μας κάνει καμία-μα-καμία εντύπωση.

Διότι δεν θέλει να καταλάβει... 
και έτσι θα συμβεί, όπως είναι γραμμένο, θα ακολουθήσουν όλοι.

Θα απομείνουν οι λίγοι... Εύχεστε.

Σύνταξη κειμένου, Δημήτρης Ρόδης




Βιοήρωες Έλληνες Επιστήμονες βρήκαν το φάρμακο που ψάχνει όλος ο πλανήτης!

 

https://www.youtube.com/channel/UC-hFT-PU17A_8ZKQzkPwb5w

Μένουμε ἀ ν υ π ά κ ο υ ο ι…


ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΗ ΘΕΙΑ 
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (;) 
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ 'ΤΕΜΠΛΟ' ; 
ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ; ; ; 

ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;
ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;

Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;
ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;

Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;
ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;

Μένουμε ἀνυπάκουοι…

τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ἱστορίας

Ἐπανερχόμαστε στό θέμα τῆς «ὑπακοῆς στην Ἐκκλησία», ἐπειδή μέ ἀφορμή καί τήν ψευτοπανδημία παράγινε το κακό μέ τούς γνωστούς τυφλο-ὑπακοούληδες ἀπέναντι σέ ὅσα ἀνεκδιήγητα στρεβλοτομεῖ τό σκοτεινό Φανάρι ἤ τό ἐν Ἀθήναις θλιβερό διευθυντήριο τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ἤ ἀκόμη καί ἀπό μόνος του ὁ κάθε ἐπίσκοπος πού ἔχει δεῖ τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ σάν τό προσωπικό του φέουδο καί θαρρεῖ πώς ἔχει τό δικαίωμα, μέ τούς ἐπηρμένους του ἰδεασμούς, νά τινάζει στόν ἀέρα δόγματα, ἀποφάσεις Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί μία Ἱερά Παράδοση αἰώνων. 

Ἐπανερχόμαστε, γιά νά ποῦμε γιά μία ακόμη φορά ὅτι ἀπροϋπόθετος ὑπακοή δέν ὑπάρχει καί ὅτι ἡ ἀντίδραση ἀπέναντι σέ πατριάρχες καί ἐπισκόπους πού καινοτομοῦν ἐν πλάνῃ (ἡ ἀντίδραση καί ὁ ἔλεγχος «οὐ περί βίου, ἀλλά περί πίστεως» δηλαδή), ἀποτελεῖ ὅχι μόνο δικαίωμα, ἀλλά καί καθῆκον τῶν Χριστιανῶν, ἀπολύτως στηριγμένο καί κατοχυρωμένο πάνω στούς Ἱερούς Κανόνες καί στή γραπτή παρακαταθήκη τῶν μεγάλων ἐκκλησιαστικῶν μας Πατέρων.


Κι ἄς συνεχίζουν κάποιοι νά ἀποδέχονται καί νά ἐξυμνοῦν ὡς θέσφατα καί πνευματοφόρα ὅλα ὅσα καινοφανῆ καί βλάσφημα δογματίζονται ἐδῶ και 16 μῆνες (ἀπό τήν περσινή ψευτοθεολογία τῆς μάσκας και τῆς ζακέτας ἕως τό πρόσφατο δόγμα τῆς…διημέρου Ἀναστάσεως) καί συνάμα νά ἐπιτίθενται μέ ἀκραίους χαρακτηρισμούς σε ὅσους (κληρικούς τε καί λαϊκούς) ἀρνοῦνται να συμπαραταχθοῦν στό ἀνοσιούργημα. 

Κι ἄς συνεχίζουν ἐπίσης κάποιοι άλλοι νά ἀνεμίζουν σάν παντιέρα τό γνωστό ἀστεῖο σόφισμα πού ξεστόμισαν πρό ὁλίγων μηνῶν 3 μητροπολίτες, διαστρεβλώνοντας κάτι πού (στήν πραγματικότητα ποτέ δέν) εἶχε γράψει ὁ Ἱερός Χρυσόστομος περί τῆς δῆθεν ἀναγκαιότητας «νά μείνουμε μέσα στήν Ἐκκλησία ἀκόμη καί ἄν αὐτή πλανᾶται», πάνω στή μάταιη ἀπόπειρά τους νά ταυτίσουν προφανῶς τήν Ἐκκλησία (πού στήν πραγματικότητα βέβαια εἶναι ἀδύνατο νά πλανηθεῖ) μέ τά νεοσεργιανικά καπετανάτα ὄντως πλανεμένων ἐπισκόπων καί λοιπῶν παρατρεχάμενων.


Σέ τέτοιο μάλιστα σημεῖο ὑμνολογίας πρός τήν ὑπακοή ἔχουμε φτάσει, ὥστε ἀπό κάποιους δύσμοιρους ἀκούσαμε μέχρι καί πλήρη δικαιολόγηση ὅλου τοῦ δυτικοῦ χριστιανικοῦ πληρώματος γιά τό ὅτι ἔκανε ὑπακοή στόν Πάπα τήν ἐποχή τοῦ Σχίσματος καί τόν ἀκολούθησε στήν αἵρεση (ἐπειδή τήν πνευματική εύθύνη ἔναντι τοῦ Θεοῦ τήν εἶχε δῆθεν μόνο ἐκεῖνος καί ὄχι καί αὐτοί, ἀσχέτως πού ἐκείνη ἡ ἐπιλογή τους χαντάκωσε ἀπό πνευματικῆς καί σωτηριολογικῆς ἄποψης ἐκατομμύρια ἐκατομυρίων ἀπογόνων τους ἐπί μία συναπτή χιλιετία), σέ ἄλλη μία ἀπίστευτη ἀνοησία πού ἀναβιβάζει τόν κάθε ἐκκλησιαστικό ἄρχοντα σέ άποκλειστικό κριτή καί μοναδικό ὑπεύθυνο, ἐνῶ ὑποβιβάζει τόν λαό τοῦ Θεοῦ ἀπό λογική καί ἐπίσης φέρουσα εὐθύνες ποίμνη σέ ἄλογο, ἀνεύθυνο καί ἀνοϊκό βουστάσιο.


Ἐπειδή ὅμως τά πράγματα γίνονται ὅλο καί πιό ἀκραῖα, ἐπειδή ἡ παραβίαση τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί ἡ διαστρέβλωση τῶν δογμάτων γίνεται ὅλο καί πιό ἀπροκάλυπτη καί ἐπειδή ἡψύχωση τῆς «ὑπακοῆς» πρός τόν κάθε ἐν πλάνῃ (ἤ καί ἐν πλήρει δαιμονισμῷ πλέον) διατελοῦντα ρασοφόρο κορυφώνεται σέ πραγματικά ἐπικίνδυνα ἐπίπεδα, ἐγώ ἀπλῶς θά ὑπενθυμίσω σήμερα ἄλλη μία πρόσφατη ἀθλιότητα τοῦ (κρίμασιν​ οἷς Κύριος οἶδεν) ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς. Πού γιά νά τιμήσει τόν μέντορά του (καί βασικό πρωταγωνιστή τῆς οἰκουμενιστικῆς Παναίρεσης), ἐπέλεξε ἀνήμερα τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Βαρθολομαίου νά λειτουργήσει ὄχι σε ὀρθόδοξο ναό, ἀλλά σέ προτεστάντικο κτίσμα τοῦ Μανχάταν, τοῦ ὁποίου μάλιστα τό βασικό καί πλέον γνωστό χαρακτηριστικό εἶναι ἡ στενή του σχέση μέ τό λεγόμενο κίνημα τῶν ΛΟΑΤΚΙ (στίς φωτογραφίες βλέπετε καί τήν πρόσοψη τοῦ κτίσματος μέ τή σημαία τοῦ οὐράνιου τόξου, ἀλλά καί τίς gay κινητοποιήσεις καί παρελάσεις πού γίνονται μέ τίς «εὐλογίες» τοῦ συγκεκριμένου «ναοῦ» καί τή συμμετοχή τοῦ προτεστάντη «ἱερέα» πού ὑπηρετεῖ σέ αὐτόν). Ἐκεῖ λοιπόν βρῆκε νά λειτουργήσει ὁ ἐλπιδοφθόρος ἀρχιεπίσκοπος, δικαιολογώντας μάλιστα τήν ἐπιλογή του μέ ἄλλο ἕνα λεκτικό χείμαρρο ἀγαπολογίας, ἐξύμνησης τῆς «οἱκουμενικῆς κίνησης» πού τή χαρακτήρισε μάλιστα βασικό γνώρισμα τῆς Ὀρθοδοξίας (παλαιά καί σεσημασμένη ἀσφαλῶς ἡ ὑποβολιμαία διαστρεβλωτική σύγχυση τῆς οἰκουμενικότητας μέ τόν Οἰκουμενισμό) καί φυσικά ἐξύμνησης καί τοῦ πατριάρχη ὡς «ζῶντος Ἀποστόλου τῆς ἀγάπης, τῆς εἰρήνης καί τῆς καταλλαγῆς».


Συχνά οἱ γνωστοί μεταπατερικοί ἀγαπούληδες στηρίζουν τή στρεβλή θέση «ὑπακοή στην Ἐκκλησία ἐν πάση περιπτώσει» πάνω στό «ἐπιχείρημα» ὅτι συνήθως ἔχουμε νά κάνουμε μέ δυσδιάκριτα θεολογικά ζητήματα, ὁπότε σέ αὐτά εἶναι προτιμότερο νά ἀκοῦμε τήν Ἱεραρχία. 

Σόφισμα βεβαίως καί αὐτό, γιατί ἀπολύτως τίποτε ἀπό ὅσα μᾶς ταλανίζουν ἐκκλησιαστικά ἐδῶ καί χρόνια δέν εἶναι στήν πραγματικότητα δυσδιάκριτο. 

Ἀλλά ἀκόμη καί ἄν (χάριν τῆς συζητήσεως καί μόνο) παραδεχόμασταν τήν ὕπαρξη σέ ὁρισμένα ζητήματα κάποιας φαινομενικῆς ἀμφισημίας, σέ τόσο ἀπροκάλυπτες περιπτώσεις σάν τήν προαναφερθεῖσα, τί θά εἶχαν ἄραγε νά μᾶς ποῦν; 

Ἀπέναντι σέ τέτοιους κληρικούς, πού δέν ἔχουν ἀφήσει ὄρθιο οὔτε δόγμα οὔτε ἐκκλησιαστικό κανόνα καί πού ὅσα πράττουν καί διδάσκουν εἶναι πιά μία πλήρης στρέβλωση τῆς ἀλήθειας, μία προκλητική ἀπόρριψη τοῦ Εὐαγγελίου, μία συνεχής ἐγκόλπωση και στήριξη τῆς κάθε διαστροφῆς καί νεοεποχίτικης ἀρρώστειας, τί θά εἶχαν νά ἀντιπροτείνουν; 

Ξανά σιωπή καί τυφλή ὑποταγή; Καί πάλι ἄνευ ὅρων συμμετοχή στό διεστραμμένο οἱκοδόμημα τῆς πλάνης; Καί πάλι ὑπακοή δίχως προϋποθέσεις;


Εἶναι σίγουρο ὅτι κάποιοι ἔχουν τέτοια πνευματική πώρωση πλέον, πού ἀκόμη και ἡ ἀκρότητα τῶν παραπτώσεων καί τῶν σκανδάλων πού γίνεται ὁλοένα καί πιό κραυγαλέα, δέν θά μπορέσει νά τούς ἀφυπνίσει. 

Εὐχόμαστε αὐτό νά μήν ἰσχύει γιά ὅλους καί ὅτι ἔστω καί τώρα κάποιοι ἀδελφοί μας, πού ἔχουν παρασυρθεῖ καί παραπλανηθεῖ ἀπό τις ἀγαπολογικές καί μεταπατερικές ἐκτροπές τῶν πλανεμένων ἐκκλησιαστικῶν ταγῶν αὐτῶν τῶν τρομακτικῶν ἐσχάτων χρόνων στούς ὁποίους βαδίζουμε, νά ἀνανήψουν. 

Ἐμεῖς πάντως, ἀπέναντι σέ τέτοια τερατουργήματα, ὀφείλουμε νά δείχνουμε μέ ξεκάθαρους τρόπους τήν ἀντίθεσή μας, μέ πνεῦμα ἀντίστασης καί φρόνημα ὁμολογίας.

Ἐμεῖς μένουμε ἀνυπάκουοι…