.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Άσε τα πολλά χριστιανικά βίντεο και ΒΑΛΕ ΑΡΧΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΤΩΡΑ !!! - Τί σημαίνει "ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ"; Αποσπάσματα στο βίντεο από ομιλία του πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου († 23/5/2006) περί Μετανοίας:

 

ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΑΛΛΑ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ 

- ΓΙ ΑΥΤΟ ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ !!! 
ΒΑΛΕ ΑΡΧΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΤΩΡΑ !!! 
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΖΩΗ 
- ΤΡΕΞΕ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ, ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΙΑ ΖΩΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ !!! 
ΚΑΙ ΑΝ, ΕΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ, ΞΑΝΑΠΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΠΑΛΙ ΒΑΛΕ ΞΑΝΑ ΑΡΧΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ !!! 
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ !!! 
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΡΩ ΣΟΥ !!! 
ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ !!! 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ "ΔΩΡΕΑΝ" ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ" ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ (με την Άδεια του Συγγραφέα) 
ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΔΡΟΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ" https://dromosorthodoxias.blogspot.gr 
Το ορθόδοξο αυτό έργο είναι ένα μακρόχρονο αποτέλεσμα, κατόπιν Ευλογίας Πνευματικού και δεν έχει κερδοσκοπικό σκοπό. 
ΞΕΦΥΛΙΣΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ: https://dromosorthodoxias.blogspot.co... ===== Αποσπάσματα στο βίντεο από ομιλία του πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου († 23/5/2006) περί Μετανοίας: "Τις έσχατες ημέρες το βασικό κήρυγμα θα είναι ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ. 
Γι αυτό ακριβώς αγαπητοί μου ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ. Και η υπόθεσις δεν είναι υπόθεσις (της μετανοίας εννοείται) συναισθηματική, αλλά ένα γεγονός, μια αλλαγή του ανθρώπου, μια μετάθεση του ανθρώπου από το δικό του το θέλημα εις το θέλημα του Θεού. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. Αλλάζω νου, αλλάζω σκέψη, γυρίζω πίσω, αντελήφθηκα οτι ο δρόμος μου ήταν λανθασμένος και τώρα επιστρέφω... 
Και το κήρυγμα του Κυρίου μας δεν άρχισε έτσι; "μετανοεῖτε· ἤγγικε γὰρ ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν"... Και ο Κύριος δεν είπε "μετανοήσατε", ο Κύριος είπε "ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ", που δείχνει οτι η μετάνοια είναι ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. 
Δεν είναι μια κατάστασις της στιγμής, αλλά κάτι που διαρκεί... Πρέπει κάθε μέρα να βάζουμε μιαν αρχή, κάθε στιγμή, μια αρχή, αρχίζω να μετανοώ... 
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ. Όχι μετανόησα και τώρα είμαι σε μια κατάσταση ασφαλείας... 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, να μην το ξεχνούμε αυτό αγαπητοί μου ποτέ... Ο Άγιος Ιωάννης (ο συγγραφέας της Κλίμακος) ονομάζει την αληθινή μετάνοια, "μεμεριμνημένην"... μεμεριμνημένη, μετοχή του ρήματος μεριμνώ, που θα πει φροντίζω μετά πολλής επιμελείας, λοιπόν είναι η μετάνοια η φροντισμένη, η μετάνοια που δεν λέγω "ε καλά, δε βαριέσαι τώρα αυτό..." 
ΟΧΙ, πολλή φροντίδα θα καταβάλλω εις τον εαυτόν μου για να επιτύχω αυτήν την μετάνοια. Γιατι η μετάνοια δεν είναι μια υπόθεσις μιας συγκινήσεως - πολλές φορές λέμε "άκουσα ένα κήρυγμα και συγκινήθηκα... ούτε ακόμη είναι μια κρίση συνειδησιακή, αλλά μια μόνιμη κατάσταση, η οποία αποφέρει καρπούς. Σκεφτείτε οτι ο Άγιος Ιωάννης ο Βαπτιστής έλεγε... "ποιήσατε καρπούς αξίους της μετανοίας"... 
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΡΠΟΣ; Αν ήμουν θυμώδης, να είμαι πράος, καρπός η πραότητα της μετανοίας, αν ήμουν ανελεήμων και άσπλαχνος, τώρα να γίνω ελεήμων, καρπός λοιπόν της μετανοίας κ.ο.κ. Είναι μερικοί που λέγουν οτι εγώ δε θα συγχωρεθώ ποτέ. 
ΕΝΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ, εκείνο που ο Κύριος είπε που είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος... αλλά εδώ είναι το αμάρτημα... 
ΤΟ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ, διότι αν πω οτι έκανα μια αμαρτία και δεν είναι δυνατόν να συγχωρεθώ, τότε σημαίνει οτι αποδίδω ασθένεια, αδυναμία εις το Αίμα του Χριστού, που συγχωρεί τις αμαρτίες... 
Ακόμη να προσέξουμε πάρα πολύ την απόγνωση, την απελπισία γιατί αποτελεί ένα ισχυρό όπλο του διαβόλου... δηλαδή (οι δαίμονες) αποκαλούν το Θεό οτι είναι φιλάνθρωπος πριν από την πτώση... όταν όμως πέσεις σου λένε: "Ααα, ο Θεός τώρα δε σε συγχωρεί, ήτανε μεγάλη σου η πτώση". Μή τους πιστέψεις, παραμέλησέ τους και πες, όπως λέγει ένας άλλος μεγάλος διδάσκαλος, ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, θα πεις: 

"ΕΧΩ ΚΥΡΙΟΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ !!!"


"Ξ Ε Ρ Ι Ζ Ω Σ Τ Ε τήν πνευματική π α ν ο ύ κ λ α"!!!!!


"Καθαρίστε από τήν πνευματική πανούκλα τήν δυστυχισμένη τήν Ελλάδα, γιά νά μπορέσουμε νά δουλέψουμε οι άξιοι δουλευταράδες. 

Τά σκουλήκια, γιά νά σώσουνε τήν τιποτένια ύπαρξή τους, δέν αφήνουνε καμμιά ψυχή άξια νά ορθοποδήσει, από συμφέρον κι από φθόνο.

Όλοι οι πνευματικοί σαλταδόροι έχουνε πιάσει τά πόστα. 

Καί είναι δεμένοι μεταξύ τους, όπως είναι οι κάμπιες κολλημένες, η μία πάνω στήν άλλη. 

Μόλις τίς χωρίσει κανένας ψοφάνε.

Έτσι πρέπει νά γίνει καί μέ τίς ανθρωποκάμπιες, που μαραζώνουνε τό ολόδροσο πνευματικό δένδρο της φυλής μας.

Τίμια αδέλφια μου ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΘΑΡΟΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ, ξεριζώστε αυτά τά φαρμακερά βρωμοχόρταρα"!

ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ



... με την αγάπη του Ιησού μας να ελαφρύνεις τον θυμό και την αθυμία

Μήν αθυμείς, μή στενοχωρείσαι στίς θλίψεις καί τούς πειρασμούς, αλλά μέ τήν αγάπη του Ιησού μας, νά ελαφρύνεις τόν θυμό καί τήν αθυμία.

Όσιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής

Ά ρ π α ξ ε στήν αγκαλιά σου, την Εικόνα της Παναγίας, σάν νά είναι ζ ω ν τ α ν ή...


«Άρπαξε στην αγκαλιά σου την Εικόνα της Παναγίας σαν να είναι ζωντανή η Παναγία, σαν την μανούλα σου όταν ήσουν μικρή.

Λέγε της όλον τον πόνο σου και βρέξε την με τα δάκρυά σου τα καθαρά και θα εξαντλής παράκλησι συνεχή.

Η Παναγία είναι η μεγαλυτέρη ασφάλεια του ανθρώπου… και είναι αδύνατον ένας άνθρωπος να κάνη Ευχή και να μην ανακαλύψει την Παναγία μέσα στη ζωήν του…»

Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής

1ο ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

 

Ι.Ν. Παναγία Ελευθερώτρια - π. Εμμανουήλ Σαρρής

«Έρχεται κ υ β ε ρ ν ο ε π ί θ ε σ η στίς Τράπεζες! – Ε τ ο ι μ α σ τ ε ί τ ε!» / ΑΚΟΥΤΕ; / Β Ι Ν Τ Ε Ο






Νέες ταυτότητες - Γεγονότα και προβληματισμοί


Δημήτριος Β. Λάσκος
Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Η/Υ ΕΜΠ
Γραμματέας του Συλλόγου για την Διαφύλαξη και Ανάδειξη της Αγιομετεωρίτικης Κληρονομιάς "Μετεώρων Λιθόπολις"

Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες.

Η όλη συζήτηση αναζωπυρώθηκε μετά την από του βήματος της Βουλής σχετική ανακοίνωση του (πρώην, πλέον) Υπουργού Προστασίας του Πολίτη προ ολίγων εβδομάδων για την κυκλοφορία των νέων ταυτοτήτων από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Βέβαια, η συζήτηση για την μορφή, τις τεχνικές προδιαγραφές και τα ψηφιακά δεδομένα που η νέα ταυτότητα θα περιέχει δεν ξεκίνησε χθες και μάλλον δεν θα ολοκληρωθεί σύντομα.

Σημαντική μερίδα συμπολιτών μας φαίνεται να αντιδρά στην υποχρεωτική παραλαβή μιας ηλεκτρονικής ταυτότητας.

Κι αυτό γιατί σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί, αυτή η μεγέθους πιστωτικής κάρτας ταυτότητα, εκτός των πληροφοριών που θα τυπώνονται στο κύριο σώμα της (όπως περίπου και στις σημερινές ταυτότητες), θα φέρει microchip τεχνολογίας RFID στο οποίο θα αποθηκεύονται σε ψηφιακή μορφή περισσότερες πληροφορίες σχετικές με τον κάτοχό της.

Ακόμη και αν αυτή η “κάρτα” δεν θα περιλαμβάνει -τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο- τον πλήρη φάκελο του πολίτη (δηλ. αν δεν πρόκειται για την λεγόμενη και αναμενόμενη Κάρτα του Πολίτη), η κυκλοφορία της προβληματίζει και εγείρει αντιδράσεις.

Η τεχνολογία RFID δεν μας είναι άγνωστη. Αναπτύσσεται αρκετά χρόνια τώρα και το κύριο χαρακτηριστικό της είναι ότι χρησιμοποιεί ραδιοκύματα για την επικοινωνία πομπού και δέκτη (σε μικρή σχετικά απόσταση μεταξύ τους).

Είναι μάλιστα ευρέως διαδεδομένη η χρήση της σε πολλές περιπτώσεις της καθημερινότητάς μας.

Από την είσοδό μας στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου μέχρι την πληρωμή των διοδίων ενώ ταξιδεύουμε.

Χρησιμοποιείται επίσης από μεγάλες εταιρείες για τον έλεγχο του αποθέματος εμπορευμάτων ή του στόλου των οχημάτων στις εγκαταστάσεις τους.

Το θέμα της υλοποίησης μιας ψηφιακής ταυτότητας, λοιπόν, που χρησιμοποιεί μια τέτοιου είδους τεχνολογία για την πιστοποίηση της ταυτοπροσωπίας των πολιτών, ίσως -εκ πρώτης όψεως, τουλάχιστον- να μην είναι απαραίτητα κάτι κακό.

Είναι, όμως, έτσι; Ή, θα μπορούσε κάποιος να μας βεβαιώσει ότι θα είναι πάντα έτσι;

Είναι γεγονός ότι τα δεδομένα μας (το τι τρώμε, τι μας αρέσει να βλέπουμε, πού συχνάζουμε, ποια posts αναδημοσιεύουμε, τι βίντεο παρακολουθούμε, ποιους ακολουθούμε, τι αγοράζουμε κτλ) είναι, για κάποιους, αντικείμενο επεξεργασίας και οικονομικής εκμετάλλευσης.

Γνωρίζουμε ότι οι τεχνολογικοί κολοσσοί θησαυρίζουν διερμηνεύοντας τη συμπεριφορά μας, προβλέποντας τις κινήσεις μας ή και χειραγωγώντας μας ακόμη.

Και μάλιστα σχεδόν πάντα με τη δική μας συναίνεση εφόσον τις περισσότερες φορές ένα απλό κλικ είναι αρκετό.

Άλλωστε, η κατακλυσμιαία διείσδυση των ψηφιακών μέσων στη ζωή μας τα τελευταία 10-15 χρόνια έχει την εξήγησή της, τουλάχιστον για όποιον έχει μια ελάχιστη γνώση του τι κρύβεται πίσω από κοινωνικά δίκτυα, διαδικτυακούς φίλους, likes και φίλτρα.

Και είναι επίσης γεγονός αναμφισβήτητο πως οτιδήποτε συμβαίνει στην ψηφιακή μας ζωή καταγράφεται, δεν διαγράφεται ποτέ και χρησιμοποιείται κατάλληλα. Και όχι πάντα για το καλό μας.

Η πληροφορία, λοιπόν, τα δεδομένα μας, το ποιοι είμαστε, το που πηγαίνουμε, το τι μας αρέσει να κάνουμε, το “ τι καπνό φουμάρουμε”, γίνεται αντικείμενο συλλογής και επεξεργασίας για συγκεκριμένους -και κεκρυμμένους από μας- σκοπούς.

Και η επέλαση της AI (Artificial Intelligence: Τεχνητή Νοημοσύνη) προμηνύει περισσότερα προβλήματα για την ανθρωπότητα από όσα ενδεχομένως επιλύσει. Υπάρχει αμφιβολία περί αυτών;

Επομένως, για να είμαστε ρεαλιστές, πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα προσωπικά μας δεδομένα αποτελούν τον κρυμμένο θησαυρό για όποιον έχει τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσει. Και, πράγματι, κάποιοι την έχουν.

Κανείς δεν αμφισβητεί τη χρησιμότητα μιας νέας ταυτότητας η οποία θα αντικαταστήσει την παλαιά και παρωχημένη, έντυπη και πλαστικοποιημένη, που εύκολα αντιγράφεται και μπορεί κακόβουλα να χρησιμοποιηθεί.

Όμως, όπως είναι εύλογο, κάποιοι ανησυχούν και για την -εν δυνάμει και ίσως εν καιρώ- χρήση και επεξεργασία των κρίσιμων δεδομένων που η νέα ταυτότητα θα περιλαμβάνει, αφού και η σχετική ΚΥΑ αφήνει τέτοια “παραθυράκια” για το τι θα μπορεί να αποθηκεύεται σε αυτή μελλοντικά, “αν αποφασιστεί”, όπως τα απαραίτητα στοιχεία του κατόχου για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση -τις συναλλαγές του με το Κράτος, δηλαδή- και ίσως αργότερα ο ιατρικός του φάκελος ή οτιδήποτε άλλο.

Αυτά τα επιπλέον στοιχεία θα αποθηκεύονται σ’ αυτή και θα τροποποιούνται χωρίς την απαραίτητη συναίνεση του κατόχου.

Το ότι για την πιστοποίηση του προσώπου με τη χρήση της νέας ταυτότητας θα απαιτείται η “συνεργασία” πομπού και δέκτη, αυτομάτως οδηγεί σε έναν πολύ απλό συνειρμό.

Στο δίκτυο των πομπών, θα μπορεί - εν δυνάμει, έστω και σε μελλοντικό χρόνο- να ελέγχεται η δραστηριότητα του κατόχου;

Μπορεί κάποιος και υπεύθυνα να απαντήσει αρνητικά στο ερώτημα;

Στην παρούσα φάση, δηλαδή στην ταυτότητα που θα κυκλοφορήσει σύντομα, γνωρίζουμε ότι δεν προβλέπεται αυτή η δυνατότητα.

Από την άλλη, γνωρίζουμε ότι ήδη υφίστανται και υλοποιούνται ολοκληρωμένα (υβριδικά, θα έλεγε κάποιος) συστήματα RFID-IoT (ΙοΤ: Internet of Things, Διαδίκτυο των Πραγμάτων) για την εξ’ αποστάσεως παρακολούθηση εμπορευμάτων και αντικειμένων, όπως και συστήματα RFID - RTLS (Real Time Locating Systems ή Real Time Tracking Systems: Συστήματα Εντοπισμού σε Πραγματικό Χρόνο) για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση ανθρώπων και αντικειμένων -σε πραγματικό χρόνο- εντός κτηρίων, ναυπηγείων, νοσοκομείων, γραφείων εταιρειών και πανεπιστημίων.

Οι τεχνολογίες αυτές δεν βρίσκονται απλώς σε φάση ανάπτυξης, έχουν ήδη αναπτυχθεί και εφαρμόζονται.

Ο προβληματισμός, λοιπόν, κάποιων συμπολιτών μας για το τι έρχεται με ή μετά την νέα ηλεκτρονική ταυτότητα δεν μπορεί να απαξιώνεται και να παραθεωρείται.

Εξάλλου, μια “καλή” σήμερα τεχνολογία γίνεται αυτόχρημα ¨κακή” όταν μια άλλη, “καλύτερη”, μπορεί να την αντικαταστήσει.

Με τους ξέφρενους ρυθμούς ανάπτυξης της ψηφιακής τεχνολογίας σήμερα, δεν είναι καθόλου απίθανο σε λίγο καιρό να κληθούμε να προμηθευτούμε μια νέα ταυτότητα, αφού η παλαιά -η σημερινή “νέα”- δεν θα πληρεί τις προδιαγραφές ασφάλειας όπως αυτές θα καθορίζονται σε κυβερνητικά έγγραφα και ευρωπαϊκές οδηγίες.

Είναι επίσης γνωστό ότι κανένα μα κανένα σύστημα καταγραφής και αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων δεν είναι απόλυτα ασφαλές.

Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορεί ο οποιοσδήποτε να διαπιστώσει ότι υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις προσβολής και υποκλοπής τέτοιων κρίσιμων δεδομένων.

Ευαίσθητες πληροφορίες εκλάπησαν κατά καιρούς ακόμη και από κυβερνητικούς οργανισμούς, Υπουργεία και Τράπεζες.

Κι ας μην ξεχνάμε ότι η πατρίδα μας πρόσφατα συγκλονίστηκε από μια άλλη υπόθεση υποκλοπών η οποία βρίσκεται ακόμη(;) υπό διερεύνηση.

Η τεχνολογία RFID, όπως είναι γνωστό, δεν είναι και η ασφαλέστερη…

Μπορεί κάποιος επισήμως να μας διαβεβαιώσει για την ασφάλεια των αποθηκευμένων δεδομένων μας;

Μπορεί να διασφαλίσει το απόρρητο των στοιχείων μας και ότι αυτά σε καμία περίπτωση και για κανένα λόγο δεν θα αποτελέσουν προϊόν υποκλοπής και παράνομης χρήση από τρίτους;

Ας μην ξεχνούμε ότι ζούμε σε έναν κόσμο που διαρκώς εξελίσσεται.

Τα σύγχρονα επιστημονικά (τεχνολογικά και φιλοσοφικά) ρεύματα ευαγγελίζονται μια νέα εποχή για την ανθρωπότητα.

Η συνέργεια ανθρώπου - μηχανής και η ψυχική, πνευματική και σωματική - μέσω της τεχνολογίας - αναβάθμιση του ανθρώπου βρίσκεται από καιρό στην ατζέντα των πάσης λογής παγκόσμιων φόρουμ και της κυρίαρχης διανόησης και υλοποιείται ήδη από τους μεγάλους τεχνολογικούς ομίλους.

Είτε μας αρέσει είτε όχι, όμως, η τεχνολογία δεν αποτελεί πανάκεια και δεν μπορεί ή δεν πρέπει να είναι η λύση σε κάθε πρόβλημα ή κατάσταση, πόσω μάλλον όταν τίθενται ζητήματα που αφορούν σε προσωπικές ελευθερίες και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Την ίδια στιγμή, δεν πρέπει να γινόμαστε “τεχνοφοβικοί”.

Άλλωστε όλοι μας είμαστε χρήστες των ευκολιών που η τεχνολογία μας παρέχει σε καθημερινή βάση.

Πρέπει όμως να διατηρούμε μια στάση κριτική απέναντι σε όσα συμβαίνουν, ιδιαίτερα στην διαρκώς εξελισσόμενη ψηφιακή πραγματικότητα που μας περιβάλλει.

Η υπερβολική χρήση της τεχνολογίας και η άκριτη και αλόγιστη εισαγωγή της στην καθημερινότητά μας, ιδίως όταν εμείς αγνοούμε ακόμη και τα βασικά του τρόπου λειτουργίας της και το πώς αυτή μπορεί τόσο στο παρόν όσο και στο άμεσο μέλλον να επηρεάσει τη ζωή μας, εξυπηρετεί αλλότρια και συγκεκριμένα αλλά άγνωστα σε μας συμφέροντα.

Όποιος δεν το παραδέχεται αυτό, απλώς εθελοτυφλεί.

Κλιματική αλλαγή 2023 κατά τον κ Βασίλη Κικίλια

 

https://www.youtube.com/@primenews2228

ΒΛΕΠΕΤΕ, ή όχι; ΕΚΟΨΑΝ τά ...χέρια του Εσταυρωμένου (!!!!!), στό Εξωκκλήσι του Προφήτη Ηλία Μάκρης, στήν Αλεξανδρούπολη στόν Έβρο, που ΦΛΕΓΕΤΑΙ !


Έκοψαν τα χέρια (!!!!) του Εσταυρωμένου, στο Εξωκκλήσι του Προφήτη Ηλία Μάκρης στην Αλεξανδρούπολη, στον παραμεθόριο Έβρο που φλέγεται! 

Ακρωτηρίασαν τον Εσταυρωμένο οι βάνδαλοι και στήν Βοιωτία κάψαν τόν όσιο Λουκά συντονισμένη επίθεση…

Τοπικός ραδιοφωνικός σταθμός μεταδίδει σήμερα την ιεροσυλία, βεβήλωση…

Στην Ελλάδα αυτά εν έτει 2023 μ.Χ..

Μούδιασαν και τρέμουν τα χέρια μου και που γράφω αυτές τις γραμμές…



Ελευθέριος Ανδρώνης: Ανδρέας Κονάνος- Η δήλωση υποταγής σε ένα οποιοδήποτε πάθος, δεν είναι «ελευθερία» – Είναι αποδοχή της σκλαβιάς


Ο Ανδρέας Κονάνος δήλωσε δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλος, και με τον τρόπο του κήρυξε «περιττή» την μετάνοια στους χιλιάδες ακόλουθούς του

Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης 

Ανδρέας Κονάνος: Με πόνο ψυχής για τον ίδιο, άλλα και για τους χιλιάδες ανθρώπους που τον ακολουθούν ως «life coach», είδαμε τον Ανδρέα Κονάνο με το βίντεο του με τίτλο «φτου, ξελευτερία», να επικοινωνεί στο πανελλήνιο ότι είναι ομοφυλόφιλος.

Δεν θα μπούμε σε καμία λογική κριτικής στην ομοφυλοφιλία, αφού όλοι μας πολεμούμε με πάθη και σοβαρές πτώσεις στη ζωή μας. Εξάλλου το Ευαγγέλιο είναι καθαρό και ξάστερο (και) σε αυτό το θέμα, όπως επίσης και οι Πατέρες της Εκκλησίας. Οπότε δεν υπάρχει κανένα περιθώριο να φτιασιδώνουν κάποιοι το πάθος της ομοφυλοφιλίας για να νομιμοποιούν ηθικά την αποστασία τους, όπως δεν υπάρχει περιθώριο παρερμηνείας και για κανένα άλλο πάθος, ανεξαρτήτως φύσεως και προσανατολισμού.

Δεν θα βάλουμε τα πάθη σε ζύγι. Αυτό δεν είναι δική μας δουλειά, αλλά του Θεού. Δική μας δουλειά είναι όμως να αναγνωρίζουμε τα πάθη ως πάθη, και να μην τα κάνουμε παγιωμένες «ταυτότητες». Είναι άλλο πράγμα να πολεμάς με το πάθος σου και να συνειδητοποιείς ότι προδίδεις τον Θεό με κάθε πράξη σου που βεβηλώνει το κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν, και άλλο να δικαιολογείς το πάθος σου με άλματα πνευματικής λογικής, και μάλιστα να το κάνεις «σημαία» σε όλη την ελληνική κοινωνία.

Είναι πολύ θλιβερό ένας άνθρωπος που ποίμανε χιλιάδες ψυχές με τις υπέροχες εκπομπές και τα κηρύγματά του, σήμερα να είναι κοσμικός «ποιμένας» που παραδίδει ψυχές «εις αφανισμόν απωλείας», μόνο και μόνο για την προσωπική «επανάστασή» του, και φυσικά την προβολή του. Ένα πετραχήλι που σήκωσε πάνω του ατελείωτο βάρος αμαρτιών, να μετασχηματίζεται σήμερα σε βρόχο πνευματικό που αντί για «άφεση αμαρτιών και ζωήν αιώνιον», εργάζεται για δικαιολόγηση αμαρτιών και ζωή πρόσκαιρη.

Εκεί είναι το μεγάλο ζήτημα στο οποίο θα πρέπει να εστιάσουμε κυρίως. Όχι το ότι ο Ανδρέας Κονάνος πήρε τον δρόμο που πήρε στην προσωπική του ζωή, άλλα το ότι έκανε κήρυγμα «περηφάνειας» το πάθος του και με τη στάση του προέτρεψε χιλιάδες κόσμου να αποκηρύξει τον σωτήριο δρόμο της μετάνοιας. Αυτό είναι ένα φρικτό ατόπημα, που φέρει μεγάλο βάρος ευθύνης.

Ο ίδιος μπορεί, και του ευχόμαστε ολόψυχα να μετανοήσει, όπως οφείλουμε να μετανοούμε όλοι μας. Τις πνευματικές βάσεις τις έχει, μπορεί να αγιάσει αν επιστρέψει στην πηγή της κατά Θεόν διδασκαλίας του, και αντιθέτως να χαθούν αυτοί που παρουσιάζονται ως «ορθοί» στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Όμως οι λόγοι του που ακούστηκαν στο διαδίκτυο και σκορπίστηκαν στους πέντε ανέμους, δεν μπορούν να μαζευτούν πια. Έκαναν την καταστρεπτική δουλειά τους. «Φυτεύτηκαν» σε καρδιές, επηρέασαν ψυχές, κοίμισαν συνειδήσεις, έδωσαν τροφή στους σημαιοφόρους της «απελευθέρωσης» για να παρελάσουν με τη γνωστή προπαγάνδα τους.
Ποια «ελευθερία»;

Και μιας και μιλάμε για «απελευθέρωση», αλήθεια για ποια «ξελευτερία» μιλάμε; Από πού και ως πού είναι «ελευθερία» το να ανακοινώνεις δημόσια ότι είσαι δούλος ενός πάθους;

Δηλαδή οι άγιοι μας που συνέτριψαν τις ρίζες των παθών τους ήταν… ανελεύθεροι και καταπιεσμένοι, κι εμάς που μας σέρνουν τα πάθη από τη μύτη, είμαστε οι «απελευθερωμένοι»; Σοβαρά; Υπάρχει ελευθερία χωρίς αλήθεια; Υπάρχει αγάπη αληθινή, πέρα από την σκέπη των πνευματικών νόμων; Και κυρίως, υπάρχει ελευθερία και αγάπη χωρίς την Αυτοαλήθεια και την εσταυρωμένη Αυτοαγάπη, που είναι ο Χριστός; Τι είναι η ελευθερία και η αγάπη χωρίς την αλήθεια του Χριστού, αν όχι ένας ύμνος ασυδοσίας που κάνει θεό το θέλημά μας;

Ο Χριστός δεν είπε ποτέ να «αποδεχτούμε τον εαυτό μας όπως είναι», όπως λένε οι διάφοροι «life coaches» στις ναρκισσιστικές μικροκοινωνίες τους, όπου ο ένας ανταλλάσσει ντόπες εγωισμού με τον άλλον. Τουναντίον, ο Χριστός είπε «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν, καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι».

Ο Θεός είναι απείρως ελεήμων μπροστά στα πάθη όλων μας. Αυτό που τον εξοργίζει όμως, είναι η διαστροφή των πνευματικών νόμων. Το να παρουσιάζουμε την ανομία σαν νόμο και την απόκλιση σαν οδό αρετής και καταξίωσης.

Στα μάτια του Θεού, η υψηλότερη αρετή του ανθρώπου είναι η ομολογία. Από τη διάθεση ομολογίας πηγάζουν όλες οι αρετές. «Όποιος με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους ότι ανήκει σ’ εμένα, θα τον αναγνωρίσω κι εγώ για δικόν μου μπροστά στον ουράνιο Πατέρα μου». Η ομολογία είναι το αδαμάντινο στεφάνι που κόσμησε αναρίθμητο πλήθος μαρτύρων της Εκκλησίας. Και στην καθημερινή ζωή, η ομολογία Χριστού κάνει την πνευματική σφαίρα να συνεχίζει να περιστρέφεται. Είναι σύνθημαπραγματικής ελευθερίας. Με τον λόγο, με την πράξη, με το παράδειγμα ζωής.

Στον αντεστραμμένο κόσμο που ζούμε όμως, έγινε σύνθημα «ελευθερίας» το να ομολογείς δημόσια ότι προσκυνάς ένα θεοποιημένο πάθος. Η ατιμωτική ήττα μας, παρουσιάζεται σαν νίκη και μάλιστα ντύνεται με μανδύα «ηρωισμού». Και όλο αυτό γίνεται για να αντικαταστήσουμε την αποδοκιμασία του Θεού, με την αποδοχή του κόσμου.

Συνδιαλέχθηκες με το πάθος σου, το καλλιέργησες, το θέριεψες, το στόλισες με ότι ελαφρυντικά βρήκες από το παζάρι του κόσμου, και έφτασε η στιγμή που το επικοινώνησες με τον κόσμο για να στο νταντέψει κι εκείνος, και ο καθένας από αυτή τη μεγάλη «παρέα» να βρει άλλοθι για το πάθος του, και όλοι μαζί να παρηγορηθούν για την απροθυμία να σηκωθούν από την πνευματική κατρακύλα τους.

Και ας πούμε ότι εξασφάλισες επιβράβευση από τον μασκαρά τον κόσμο. Και λοιπόν; Έγινες μέρος της μασκαράτας. Πορεύεσαι κι εσύ στο καρναβάλι των μασκαρεμένων συνειδήσεων. Έκανες «εξομολόγο» σου τον κόσμο, για να λάβεις άφεση από εκείνον, και όχι από Αυτόν που είναι ο «αίρων τας αμαρτίας του κόσμου».

Και λοιπόν, τι πέτυχες; Τι πέτυχα; Τι πετύχαμε; Τι «ελευθερία» εξασφαλίσαμε; Ποια δεσμά κόψαμε; Τι βάρος θα σου πάρει από μέσα σου η «μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνεια»; Ποια εξιλέωση μπορεί να προσφέρει η σάρκα στη σάρκα και το χώμα στο χώμα;

Σε κάθε τελείωμα της ημέρας, θα μείνει ο εαυτός μας και ο Θεός. Δεν θα υπάρχουν ούτε «likes», ούτε «μπράβο», ούτε «εύγε», ούτε «συγχαρητήρια» για να σκεπάσουν τη γύμνια της ψυχής μας. Και αν καταφέρεις να βάλεις τη συνείδησή σου σε νάρκωση, και πάλι θα έρθει η στιγμή που θα ξυπνήσει, και θα αναμετρηθείς με το είδωλό στον καθρέφτη και θα διακρίνεις αν έχεις γίνει εικόνα Θεού ή εικόνα του κόσμου.

«Πᾶνος» 



Μὴ πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι

“ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ”

Σειρά Αποσπασμάτων από το Βιβλίο του Θεού.



ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗ :https://www.youtube.com/watch?v=hfgwyvNtXjo&t=3s

“ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ”
Σειρά Αποσπασμάτων από το Βιβλίο του Θεού.

ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ
(Κεφάλαιο 10, στίχοι 6-9):
“ἀπὸ δὲ ἀρχῆς κτίσεως ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτοὺς ὁ Θεός·
ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα, καὶ προσκολληθήσεται
πρὸς τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν.
ὥστε οὐκέτι εἰσὶ δύο, ἀλλὰ μία σάρξ·
ὃ οὖν ὁ Θεὸς συνέζευξεν, ἄνθρωπος μὴ χωριζέτω”

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ:

ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α’
(Κεφάλαιο 6, στίχοι 9-10):
“ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι;
μὴ πλανᾶσθε·
οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι.”
(Κεφάλαιο 6, στίχοι 15-20):
“οὐκ οἴδατε ὅτι τὰ σώματα ὑμῶν μέλη Χριστοῦ ἐστιν;
ἄρας οὖν τὰ μέλη τοῦ Χριστοῦ ποιήσω πόρνης μέλη;
μὴ γένοιτο.
ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ὁ κολλώμενος τῇ πόρνῃ ἓν σῶμά ἐστιν;
ἔσονται γάρ, φησίν, οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν·
ὁ δὲ κολλώμενος τῷ Κυρίῳ ἓν πνεῦμά ἐστι.
φεύγετε τὴν πορνείαν.
πᾶν ἁμάρτημα ὃ ἐὰν ποιήσῃ ἄνθρωπος ἐκτὸς τοῦ σώματός ἐστιν,
ὁ δὲ πορνεύων εἰς τὸ ἴδιον σῶμα ἁμαρτάνει.
ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι τὸ σῶμα ὑμῶν ναὸς τοῦ ἐν ὑμῖν Ἁγίου Πνεύματός ἐστιν, οὗ ἔχετε ἀπὸ Θεοῦ, καὶ οὐκ ἐστὲ ἑαυτῶν;
ἠγοράσθητε γὰρ τιμῆς· δοξάσατε δὴ τὸν Θεὸν ἐν τῷ σώματι ὑμῶν καὶ ἐν τῷ πνεύματι ὑμῶν, ἅτινά ἐστι τοῦ Θεοῦ.”

ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ
(Κεφάλαιο 6, στίχοι 9-10):
“οὐ γὰρ ἐπαισχύνομαι τὸ εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ· δύναμις γὰρ Θεοῦ ἐστιν εἰς σωτηρίαν παντὶ τῷ πιστεύοντι, Ἰουδαίῳ τε πρῶτον καὶ Ἕλληνι.
δικαιοσύνη γὰρ Θεοῦ ἐν αὐτῷ ἀποκαλύπτεται ἐκ πίστεως εἰς πίστιν, καθὼς γέγραπται· ὁ δὲ δίκαιος ἐκ πίστεως ζήσεται.
Ἀποκαλύπτεται γὰρ ὀργὴ Θεοῦ ἀπ᾿οὐρανοῦ ἐπὶ πᾶσαν ἀσέβειαν καὶ ἀδικίαν ἀνθρώπων τῶν τὴν ἀλήθειαν ἐν ἀδικίᾳ κατεχόντων, διότι τὸ γνωστὸν τοῦ Θεοῦ φανερόν ἐστιν ἐν αὐτοῖς· ὁ γὰρ Θεὸς αὐτοῖς ἐφανέρωσε. τὰ γὰρ ἀόρατα αὐτοῦ ἀπὸ κτίσεως κόσμου τοῖς ποιήμασι νοούμενα καθορᾶται, ἥ τε ἀΐδιος αὐτοῦ δύναμις καὶ θειότης, εἰς τὸ εἶναι αὐτοὺς ἀναπολογήτους, διότι γνόντες τὸν Θεὸν
οὐχ ὡς Θεὸν ἐδόξασαν ἢ εὐχαρίστησαν,
ἀλλ᾿ἐματαιώθησαν ἐν τοῖς διαλογισμοῖς αὐτῶν,
καὶ ἐσκοτίσθη ἡ ἀσύνετος αὐτῶν καρδία·
φάσκοντες εἶναι σοφοὶ ἐμωράνθησαν,
καὶ ἤλλαξαν τὴν δόξαν τοῦ ἀφθάρτου Θεοῦ ἐν ὁμοιώματι εἰκόνος φθαρτοῦ ἀνθρώπου καὶ πετεινῶν καὶ τετραπόδων καὶ ἑρπετῶν.

Διὸ καὶ παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς ἐν ταῖς ἐπιθυμίαις τῶν καρδιῶν αὐτῶν εἰς ἀκαθαρσίαν τοῦ ἀτιμάζεσθαι τὰ σώματα αὐτῶν ἐν αὐτοῖς,

οἵτινες μετήλλαξαν τὴν ἀλήθειαν τοῦ Θεοῦ ἐν τῷ ψεύδει,
καὶ ἐσεβάσθησαν καὶ ἐλάτρευσαν τῇ κτίσει παρὰ τὸν κτίσαντα,
ὅς ἐστιν εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν.

Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας.

αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν,

ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους,
ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι
καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες.

Καὶ καθὼς οὐκ ἐδοκίμασαν τὸν Θεὸν ἔχειν ἐν ἐπιγνώσει, παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα, πεπληρωμένους πάσῃ ἀδικίᾳ, πορνείᾳ, πονηρίᾳ, πλεονεξία, κακίᾳ, μεστοὺς φθόνου, φόνου, ἔριδος, δόλου κακοηθείας, ψιθυριστάς, καταλάλους, θεοστυγεῖς, ὑβριστάς, ὑπερηφάνους, ἀλαζόνας, ἐφευρετὰς κακῶν, γονεῦσιν ἀπειθεῖς, ἀσυνέτους, ἀσυνθέτους, ἀστόργους, ἀσπόνδους, ἀνελεήμονας·
οἵτινες τὸ δικαίωμα τοῦ Θεοῦ ἐπιγνόντες, ὅτι οἱ τὰ τοιαῦτα πράσσοντες ἄξιοι θανάτου εἰσίν, οὐ μόνον αὐτὰ ποιοῦσιν, ἀλλὰ καὶ συνευδοκοῦσι τοῖς πράσσουσι.”

ΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΝ Α’
(Κεφάλαιο 1, στίχοι 8-17):
“Οἴδαμεν δὲ ὅτι καλὸς ὁ νόμος, ἐάν τις αὐτῷ νομίμως χρῆται,
εἰδὼς τοῦτο, ὅτι δικαίῳ νόμος οὐ κεῖται, ἀνόμοις δὲ καὶ ἀνυποτάκτοις, ἀσεβέσι καὶ ἁμαρτωλοῖς, ἀνοσίοις καὶ βεβήλοις, πατρολῴαις καὶ μητρολῴαις, ἀνδροφόνοις, πόρνοις,
ἀρσενοκοίταις, ἀνδραποδισταῖς, ψεύσταις, ἐπιόρκοις, καὶ εἴ τι ἕτερον τῇ ὑγιαινούσῃ διδασκαλίᾳ ἀντίκειται, κατὰ τὸ εὐαγγέλιον τῆς δόξης τοῦ μακαρίου Θεοῦ, ὃ ἐπιστεύθην ἐγώ.

Καὶ χάριν ἔχω τῷ ἐνδυναμώσαντί με Χριστῷ Ἰησοῦ τῷ Κυρίῳ ἡμῶν, ὅτι πιστόν με ἡγήσατο, θέμενος εἰς διακονίαν,
τὸν πρότερον ὄντα βλάσφημον καὶ διώκτην καί ὑβριστήν· ἀλλ᾿ἠλεήθην, ὅτι ἀγνοῶν ἐποίησα ἐν ἀπιστίᾳ, ὑπερεπλεόνασε δὲ ἡ χάρις τοῦ Κυρίου ἡμῶν μετὰ πίστεως καὶ ἀγάπης τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
Πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος, ὅτι Χριστὸς Ἰησοῦς ἦλθεν εἰς τὸν κόσμον ἁμαρτωλοὺς σῶσαι, ὧν πρῶτός εἰμι ἐγώ·
ἀλλὰ διὰ τοῦτο ἠλεήθην, ἵνα ἐν ἐμοὶ πρώτῳ ἐνδείξηται Ἰησοῦς Χριστὸς τὴν πᾶσαν μακροθυμίαν, πρὸς ὑποτύπωσιν τῶν μελλόντων πιστεύειν ἐπ᾿αὐτῷ εἰς ζωὴν αἰώνιον.
Τῷ δὲ βασιλεῖ τῶν αἰώνων, ἀφθάρτῳ, ἀοράτῳ, μόνῳ σοφῷ Θεῷ, τιμὴ καὶ δόξα εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων·
ἀμήν.


ΠΕΡΙ ΛΟΑΤΚΙ

Άπό Δωρόθεος Μοναχός

Καταπιανόμαστε μὲ κάτι ἀποτρόπαιο καὶ δύσθυμο, τὴν ὁμοφυλοφιλία, ἤγουν τὴν ἁμαρτωλὴ ἐπιθυμία πρὸς τὸ ὁμόφυλον. Μόλις πρέπει νὰ ποῦμε, ἡ ροπὴ καὶ τάση πρὸς τὸ ἄτομο τοῦ ἰδίου φύλου ἀποτελεῖ ἐκτροπὴ ἀπὸ τὴ φυσικὴ χρήση τοῦ ἑτέρου φύλου. Ἐπίσης ἀποτελεῖ ἀνατροπὴ τοῦ ἠθικοῦ ἀξιώματος τῆς σωφροσύνης, ἀλλὰ καὶ τῆς φρονήσεως, καὶ τῆς ἀνδρείας, καὶ τοῦ ἁγιασμοῦ, καὶ τοῦ ἀφθαρτισμοῦ.

Τίθεται τὸ ἐρώτημα: Πῶς ὁ ἀνώμαλος κατήντησε ὑπόδουλος τούτου τοῦ ἀνεκφράστου πάθους; Ποιὸς εἶναι ὁ αἴτιος; Ἡ φύση, λένε κάποιοι. Ἡ φύση εἶναι ποὺ ἔκτισε ἕνα ὄν ἑρμαφρόδιτο, αὐτὸν «ἀμφότερα ἔχοντα τὰ μόρια, ἀρρένων καὶ θηλειῶν, ἢ τὸν αἰσχρῶς καὶ ποιοῦντα καὶ πάσχοντα» (Μ.Φώτιος, Λεξικόν). Εἶναι ἕνα μυστήριο ποὺ χρήζει ἐπεξηγήσεως. Ὁ ἄνθρωπος, εἴτε ἄνδρας εἴτε γυναῖκα, τὴν ὁλοκληρωμένη εἰκόνα ποὺ ἐμφανίζει, εἶναι 2/3 τοῦ γονιδιώματος τοῦ οἰκείου φύλου καὶ 1/3 τοῦ ἑτέρου. Δηλαδὴ τὰ φυσιολογικὰ ἄτομα μετέχουν τοῦ ἀντιθέτου φύλου κατὰ τὸ 1/3. Ἐὰν ἀνατραπῆ αὐτὴ ἡ ἰσορροπία καὶ ὁ ἄνδρας ἔχει περισσότερα ἀπὸ τὸ 1/3 γυναικείου γονιδιώματος, τότε ἐπέρχεται ἡ ἀνωμαλία, ὁ ἄνδρας εἶναι θηλυπρεπής. Ὁμοίως καὶ στὴ γυναῖκα· ἐὰν σ’ αὐτὴν ὑπερέχει τὸ ἀνδρικὸ γονιδίωμα, τότε αὐτὴ εἶναι ἀντρογυναῖκα.

Ὅμως γι’ αὐτὰ τὰ φαινόμενα δὲν φταίει ἡ Φύση ποσῶς, ἀλλὰ ἡ ἀταβιστικὴ ἐνδελέχεια, ἡ κληρονομικότης. Οἱ γονεῖς τοῦ ἑρμαφρόδιτου ἔφεραν κάποια ἀνωμαλία, ἡ ὁποία καὶ μετεδόθη στὸν ἀπόγονο. Ἀλλὰ οἱ φυσικὲς παρενέργειες εἶναι μία περίπτωση στὶς χίλιες. Ὁ ὁμοφυλόφιλος γίνεται τέτοιος ἀπὸ τὶς κακὲς συναναστροφές, ἀπὸ κάποιον σοδομίτη κερατά. Πρέπει νὰ ἀναφερθεῖ ἐπισταμένως· γονεῖς ποὺ ἐκκλησιάζονται καὶ μετέχουν τῆς λατρείας γεννοῦν παιδιὰ ὑγιῆ.

Νὰ γνωρίσουμε τὸν ἀνώμαλο, ποὺ ἴσως μᾶς εἶναι ἄγνωστος; Ὁ ἀνώμαλος εἶναι φαῦλος καὶ ἀναιδής, διεφθαρμένος καὶ διεστραμμένος, πονηρὸς καὶ ἐκδικητικός, ἀνδρολάγνος καὶ μισογύνης, λυσσομανὴς καὶ σαρκόλυσσος, ἐμπαθὴς καὶ βοθρόβιος, τροτέζος καὶ νυκτερόβιος, εὐρύπρωκτος καὶ βρωμόστομος, σαπρολόγος καὶ ἡδονοθήρας. Ἐκτὸς καὶ εἶναι σεμνός, ὁ ὁποῖος καὶ αἰσχύνεται γιὰ τὸ πάθος του, ταλανίζοντας τὸν ἐαυτό του.

Οἱ ὁμοφυλόφιλοι, μάλιστα, κατὰ τὰ τελευταῖα ἔτη, ποὺ τὸ σαπρὸ πάθος τους ποδηγετεῖται ἀπὸ τὸν σιωνισμό (βλ. «Pride», «Οὐράνιο τόξο» κ.τ.τ.), χρησιμεύουν, ἐκτὸς ἀπὸ ὄργανα ἠθικῆς καταρρακώσεως, στὴν ἐξαφάνιση τοῦ πληθυσμοῦ, ἀφοῦ αὐτοὶ ὡς ἄκαρποι συντελοῦν στὴ μείωση τοῦ πληθυσμοῦ. Σὲ μία εὐνομούμενη πολιτεία οἱ τοιούτοι πρέπει νὰ διώκωνται ἀπηνῶς, διότι ὑπηρετοῦν τὸ σχέδιο Σβὰμπ τοῦ ψυχανώμαλου: νὰ ἀποδεκατισθοῦν οἱ ἄνθρωποι ἐπὶ τῆς γῆς!

Τὰ ἄτομα αὐτά, ἐὰν ἔχουν κάποια εὐαισθησία θὰ πρέπει νὰ κλαῖνε καὶ νὰ ὀδύρονται γιὰ τὴν κατάντια τους. Ἕνας εὐαἰσθητος ὁμοφυλόφιλος αἰσθάνεται μεγάλη ντροπὴ καὶ αἰσχύνη, γιὰ τὸ πάθος τῆς ἀτιμίας ποὺ τὸν κρατᾶ αἰσχρῶς δέσμιο. Αὐτὸς ὁ εὐλογημένος ἂς μελετήσει τὰ μυστικὰ ποιήματα τοῦ μεγάλου ποιητοῦ Κωνσταντίνου Καβάφη, πῶς ἔπασχε ὀδυρόμενος γιὰ τὸ πάθος ποὺ τὸν κατεῖχε.

Ἂς ἐγκύψει καὶ στὰ ἱερὰ τῆς Πίστεώς μας κείμενα. Τὶ λέγει ὁ Χριστός μας καὶ τὸ στόμα Αὐτοῦ, ὁ Ἀπόστολος Παῦλος; Οἱ σοδομίτες, εἴτε ἐνεργητικοὶ εἴτε παθητικοί, θὰ ἀποκλεισθοῦν τῆς σωτηρίας. Οἱ ἐκτεθηλυμένοι, θηλυπρεπεῖς καὶ θηλυδρίες, καλούμενοι «μαλακοί», κινδυνεύουν νὰ ἀπωλεσθοῦν: «Μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται… βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι» (Α’ Κορ. στ’ 9-10). Οἱ δύο λέξεις κατὰ παράταξιν («μαλακοί»-«ἀρσενοκοῖται») ἐννοοῦν τοὺς παθητικοὺς καὶ τοὺς ἐνεργοὺς σοδομίτες. Αὐτοὶ ποὺ ἐγκατέλειψαν «τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας» καὶ ξαναμμένοι «εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι» (Ρωμ. α’ 27). Ἀλλοῦ πάλι ὁ θεῖος Ἀπόστολος ὁρίζει, ὅτι «πᾶς πόρνος ἢ ἀκάθαρτος», «οὐκ ἔχει κληρονομίαν ἐν τῇ βασιλείᾳ τοῦ Χριστοῦ καὶ Θεοῦ» (Ἐφ. ε’ 5). Καὶ ἐπεξηγεῖ, περὶ τῶν ἔργων τῆς σαρκὸς «ἅτινα ἐστι μοιχεία, πορνεία, ἀκαθαρσία, ἀσέλγεια» (Γαλ. ε’ 19), ὅπου πορνεία εἶναι ἡ συνουσία πρὸς τὸ ἑτερόφυλο, ἀκαθαρσία πρὸς τὸ ὁμόφυλο, καὶ ἀσέλγεια ὁ κιναιδισμός.

Ἡ κιναιδαρία λοάτκι ἐπιβάλλει στὸν κόσμο τὴν σαπίλα τῆς ἀνωμαλίας της, μέσῳ τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας, μὲ τρομοκρατία, βιαιότητα καὶ ὀργή. Τοῦτο ἔχει προγραφῆ στὴν Ἀποκάλυψη τοῦ Ἀγίου Ἰωάννου (ιδ’ 8· ιη’ 3), ὡς ἐκπόρνευση μὲ βιαία ἐπιβολή, ὅτι ἡ βαβυλὼν αὐτή, διὰ «τοῦ θυμοῦ τῆς πορνείας αὐτῆς» πότισε ὅλα τὰ ἔθνη. Αὐτὰ εἶναι ἡ «πορνεία» της: ὁ σοδομισμός της καὶ ὁ λεσβιανισμός της. Ποιὸς δὲν ἀντιλαμβάνεται ὅτι τοῦτες τὶς ἐκτροπὲς τῆς ἀτιμίας προωθοῦν οἱ σιωνιστές. Κοιτάξτε τὰ ἰουδαιοκάναλα, πόσο ἐπιλεκτικοὶ εἶναι οἱ ἀφέντες τους: προσλαμβάνουν, κατὰ κανόνα, θηλυπρεπεῖς ὑπαλλήλους, ποὺ τοὺς προτρέπουν νὰ εἶναι ἀναιδεῖς καὶ ἀναίσχυντοι.

Ὅσοι γονεῖς πραγματικοί, καὶ ὄχι φιλοκίναιδοι λαπάδες, μιλῆστε εἰλικρινὰ καὶ ρεαλιστικὰ στὰ παιδιά σας, ὄχι ὅμως ὠμὰ καὶ νατουραλιστικά. Πῆτε σ’αὐτὰ ὅτι ὅποιο παιδὶ συγκατανεύσει νὰ δεχθῆ μέσα του ξένο ὄργανο, γίνεται ἄτιμο καὶ χάνει τὴν ψυχή του. Ἂν, ὦ τῆς συμφορᾶς, βρεθεῖ σὲ ἀδιέξοδο, τότε μὲ δυνατή, σπαρακτικὴ κραυγή, νὰ ἐπικαλεσθῆ τὸ ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, δείχνοντας ὅτι προτιμᾶ τὸν θάνατο παρὰ τὴν ἀτίμωση. Τὸ παιδὶ πρέπει νὰ διδαχθεῖ ὅτι δὲν πρέπει νὰ ἐπιτρέπει νὰ τὸ ἀκουμποῦν!

Καὶ μὲ τὴ Νίκη
δ.μ.
8 Αὐγούστου 2023


Να οχυρώνεις ολόγυρα τον εαυτό σου...

"Να οχυρώνεις ολόγυρα τον εαυτό σου, σφραγίζοντας όλα σου τα μέλη και την καρδιά με τον τίμιο σταυρό. Και να μήν τα σφραγίζεις μόνο με το χέρι, αλλά σφράγιζε τα καί μέ τούς λογισμούς και τις ασχολίες σου, και την είσοδό σου, και την έξοδό σου σε κάθε περίσταση, το κάθισμά σου, και την έγερσή σου, και την κλίνη σου, και όλα όσα διέρχεσαι. 
Να τα σφραγίζεις πρώτα στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, διότι αυτό το όπλο είναι πάρα πολύ ισχυρό, και κανείς δεν μπορεί να σε βλάψει ποτέ, αν είσαι οχυρωμένος ολόγυρα μ' αυτό το όπλο."

Άγιος Εφραίμ ο Σύρος

Μα το πλοίο του Θεού ου καταποντίζεται!


Μα το πλοίο του Θεού ου καταποντίζεται!

Θα το σκεπάζουν τα κύματα της αθεΐας, της ασεβείας, της παρανομίας, και θα λέγεις ότι εβυθίστηκε αυτό το πλοίο πάει τελείωσε, η Εκκλησία δεν υπάρχει, και όμως το πλοίο του Θεού ου καταποντίζεται, δεν πρόκειται να καταποντιστεί ούτε να εξαφανιστεί!

Η Εκκλησία θα στέκεται έως την ώρα που θα έρθει ο Χριστός να κρίνει τον κόσμο! 
Έως εκείνη την στιγμή κάπου σε όλο τον κόσμο, σε κάποια ΓΩΝΙΑ, σε κάποιο ΣΠΗΛΑΙΟ σε κάποια ΑΘΕΑΤΗ πλευρά της γής ΕΚΕΙ θα τελείται η Θεία Λειτουργία! 
Και θα έρθει ο Χριστός για να μην τελειώσει η επί γής Εκκλησία με την Θριαμβεύουσα Εκκλησία! 
Θα είναι όλα έτοιμα και θα συνεχίζονται μέχρι της τελευταίας στιγμής!

άγιος πατήρ Σάββας Αχιλλέως



ΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΠΑΖΕ Ο ΛΑΟΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ & ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥΣ ΘΡΟΝΟΥΣ! ΑΠΟ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΘΕΟΚΛΗΤΟΙ, ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΚΛΗΤΟΙ & ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ & ΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ; ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΛΕΦΤΕΣ & ΛΗΣΤΕΣ

ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΘΕΪΟΙ & ΟΙ ΠΑΠΙΣΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΖΩΣΑ & ΕΛΕΥΘΕΡΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΖΟΥΝ & ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

‘Αποσπάσματα ομιλίας του Μητροπολιτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου Αθηνα 26.1.1964

‘Αλωνίζουν ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα οἱ αἰρετικοί, ἀλωνίζουν οἱ παπισταί, ἀλωνίζουν οἱ ἄθεϊοι, ἀλωνίζουν οἱ πάντες, διότι δὲν ἔχουμε Ἐκκλησία ζώσα καὶ Ἐλευθέρα, διότι δὲν ἔχουμε ἐπισκόπους, ποὺ νὰ ζοῦνε καὶ νὰ πεθαίνουν γιὰ τὴν πίστι μας. Ἐδῶ ὁ κάθε ἕνας ποὺ πῆγε στὴν Θεολογικὴ Σχολή καὶ φόρεσε τὸ ρασάκι, μόλις βγαίνει ἀπὸ τὴν Σχολή, δὲν ἔχει πόθο νὰ πάη κάτω στὴν Οὐγκάντα, νὰ πάη κάτω στὴν Ἰαπωνία, νὰ πάη νὰ κηρύξη τὸν Χριστό. Νὰ πάη ἐφημέριος ἐπάνω κοντά στα Σερβικὰ βουνά (στὰ σύνορα τῆς Ἑλλάδος, στή βόρειο Ἑλληνικὴ Μακεδονία). Νὰ πάη ἱεροκήρυκας ἐπι τέλους· ὄχι, ὄχι, ὄχι. Θὰ καθήση ἐδῶ μέσα στὴν Ἀθήνα καὶ θὰ γλείφη ναυάρχους, θὰ γλείφη στρατηγούς. Θὰ λουστράρη τὰ παπούτσα τοῦ τελευταίου ἀλήτη τῶν Ἀθηνῶν, γιὰ ἕνα καὶ μόνο σκοπό· Νὰ γίνη δεσπότης, νὰ ἀρπάξη πατερίτσα! Αὐτὸ εἶναι τὸ μεγάλο κακό. Ἐνῶ αὐτοί ποὺ δὲν ἔχουν ἰδανικά, κυνηγοῦν ἀπὸ πόρτες σὲ πόρτες νὰ ἀνεβοῦν στὰ ὑψηλὰ ἀξιώματα· ‘Εκεῖνοι ποὺ μέσα τους ἔχουν μιὰ μικρὰ εὐλάβεια καὶ πιστεύουν στὸν Θεό, ἀκοῦνε ἐπισκοπικὸ ἀξίωμα καὶ τρέμει ἡ ψυχή τους· γιατὶ στὰ παλαιά εὐλογημένα χρόνια κόβανε αὐτιὰ, κόβανε τὶς μύτες των, γιὰ νὰ μὴ γίνουν ἐπίσκοποι καὶ τοὺς ἄρπαζε ὁ λαὸς διὰ τῆς βίας καὶ τοὺς ἔκανε ἐπισκόπους. Ἀρπαξε τὸν Μέγα Βασίλειο διὰ τῆς βίας, ἄρπαξε τὸν Χρυσόστομο διὰ τῆς βίας, ἄρπαξε τὸν Μέγα Ἀθανάσιο διὰ τῆς βίας, τώρα αὐτοὶ ἀρπάζουν διὰ τῆς βίας τοὺς θρόνους…

Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡλιος ποὺ λάμπει. Ήλιος μὲ τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων μας, μὲ τὴν Θεία Λειτουργία της, μὲ τὰ θαυματά της. Ἥλιος πανέκλαμπρος, ποὺ ζεσταίνει κάθε καρδιά, ποὺ πιστεύει στὴν Ἁγία μας ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ἀλλὰ ἐὰν δὲν προσέξουμε, ἡ ὈΡΘΟΔΟΞΙΑ δὲν θὰ χαθῆ, γιατὶ εἶναι δένδρο, ποὺ φύτευσε ὁ Θεός καὶ εἶναι ποτισμένο μὲ δάκρυα, μὲ αἴματα μαρτύρων. Καὶ δένδρο που φυτεύει ὁ Θεός, δὲν παν᾽νὰ μαζευτοῦν ὅλοι οἱ διαόλοι, δὲν ξερριζώνεται…
Αλλὰ ἄν δὲν προσέξουμε, ὁ ήλιος θὰ φύγη ἀπὸ τὴν Πατρίδα μας. Πού θὰ πάη; Μπορεῖ νὰ πάη στὴν Οὐγκάντα, μπορεῖ νὰ πάη στὴν Μαγαδασκάρη, μπορεῖ νὰ πάη ἄλλου καὶ ἐμεῖς θὰ χάσουμε τὴν θαλπωρή του, θὰ χάσουμε τὸ φῶς, θὰ χάσουμε τὴν ζωή… Προτιμότερο νὰ σβήση ὁ ἥλιος, παρὰ νὰ σβήση ἡ Ὀρθοδοξία στὸ ἔθνος μας.
Ἐὰν δὲν προσέξουμε θὰ συμβῆ τὸ ἐξῆς: Ὁ ήλιος θὰ φύγη μακρυά καὶ οἱ καρδιές μας θὰ παγώσουν καὶ ἐμεῖς μὲ τηλεσκόπια θὰ ζητοῦμε τὸν ήλιο, με τηλεσκόπιο θὰ ζητοῦμε τὴν Ὀρθοδοξία, γιατὶ θὰ γίνη ἕνα χαρμάνι ὅλων τῶν αἰρέσεων καὶ ὅλων τῶν ἰδεῶν.
Ἀντί νὰ ζητοῦμε νὰ ἑνωθοῦν μὲ τοὺς παπικούς, νὰ ἑνωθοῦμε ἀδέλφια μου ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι μεταξύ μας… Νὰ εἴμαστε ἐπιφυλακή, γιατί δὲν ξέρουμε ἀπὸ ὥρα σὲ ὥρα τί μᾶς ἑτοιμάζουν. Νὰ μὴν βρεθοῦμε μιὰ ὥρα ἐκτὸς τῆς Ορθοδοξίας…

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΣΕΒΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ, ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΤΟΥ, ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑ…