«Φεύξονται των αλλοτρίων την φωνήν»
όποιοι κι αν είναι αυτοί,
«και άγγελος να διδάσκει αλλότρια στείλτε τον στο ανάθεμα,
παρατήστε τον και φύγετε μακράν αυτού.»
«Τα δικά Του πρόβατα ΔΕΝ θα αναγνωρίσουν
τη φωνή και τα κελεύσματα των ξένων.»
Αυτό συμβαίνει γιατί τα δικά Του πρόβατα έχουν στενή γνωριμία και ταυτόχρονα επικοινωνία με τον καλόν Ποιμένα. Δεν θα καθίσουν να ακούσουν κανέναν, όποιος κι αν είναι αυτός, να τους διδάσκει αντίθετα από αυτά που τους δίδαξε ο Ιησούς Χριστός, αλλά θα φύγουν μακριά από τους δασκάλους της πλάνης και της παναίρεσης.
Έτσι, θα προστατεύσουν την Αποστολική διαδοχή για την οποία πρώτος ενδιαφέρεται ο κατέχων την Κεφαλή της Εκκλησίας. Μας τα προείπε ώστε να μην υπάρχει καμία δικαιολογία για την τυχόν αποπλάνησή μας.
Η Αποστολική Διαδοχή ακολουθείται μόνο αν βαδίζουμε σύμφωνα με τους Λόγους των Αγίων Αποστόλων και πράττουμε αυτά που μας λένε.
Διαφορετικά μάλλον τους εμπαίζουμε. Ακούστε τι μας λένε οι Απόστολοι.
Ο θείος Παύλος ο Απόστολος των Εθνών γράφει:
«Σας παρακαλώ δε, αδελφοί, να παρακολουθείτε σαν άγρυπνοι σκοποί εκείνους που δημιουργούν τας διαιρέσεις και τα σκάνδαλα και πολιτεύονται αντίθετα προς την Αποστολικήν Διδασκαλίαν, την οποίαν σεις εμάθατε. Σημαδέψατέ τους και φύγετε μακράν από αυτούς.» (Ρωμ.ΙΣΤ’17.)
Mας ενημερώνει , μας εφιστά την προσοχή και μας προτρέπει με ξεκάθαρο λόγο τον τρόπο με τον οποίον θα διαφυλάξουμε την ΑΠ. ΔΙΑΔΟΧΗ, από αυτούς που πολιτεύονται αντίθετα προς αυτήν, αφού κηρύττουν αντίθετα από την ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ!
Έγραψε ο Απόστολος Ιωάννης, ο διδάξας έμπρακτα την Αληθινή Αγάπη:
«Από ημάς τους Χριστιανούς εχωρίσθησαν και εβγήκαν έξω της Εκκλησίας. Αλλά δεν ήσαν πράγματι από ημάς, δεν ήσαν ποτέ μέλη γνήσια της Εκκλησίας, διότι, εάν τότε, που εφαίνοντο μαζί μας, ήσαν πράγματι από ημάς και γνήσια μέλη της Εκκλησίας, θα είχαν μείνει μαζί μας. Αλλ’ έφυγαν και εβγήκαν από την Εκκλησίαν, ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΟΥΝ, ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΗΜΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.» (Α’Ιωαν.19.)
Αγαπητοί μου αδελφοί, ποιοι είναι αυτοί που έφυγαν από ημάς, «όντες αυτοκατάκριτοι» κατά τον Απόστολο Παύλο;
Ποιοι είναι αυτοί που φέρνουν στην Αγιασμένη Εκκλησία του Χριστού μας, ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ και ΣΧΙΣΜΑΤΑ;
Από ποιούς ποιμένες μας λέει ο ίδιος ο Θεός να φεύγουμε μακριά;
Μήπως όλοι αυτοί που διδάσκουν αλλότρια είναι οι κλέφτες, οι αμαρτωλοί ή μήπως οι αλλόθρησκοι, που χαίρονται για το κατάντημα της Εκκλησίας μας;
Σε ποιούς τελικά αναφέρεται ο Ιησούς μας και όλοι οι Άγιοί μας;
Οι αιρέσεις ξεφύτρωσαν μέσα από την Εκκλησία του Χριστού, και πρώτος ο Ιησούς, μας προετοίμασε γι’ αυτό, λίγο πριν αναληφθεί, λέγοντάς μας ότι:
«Μόλις φύγω θα έρθουν ΨΕΥΔΟ-διδάσκαλοι και ΨΕΥΔΟ-προφήτες, αλλά εσείς μην τους ακολουθήσετε».
Δεν μας άφησε μόνους, ούτε εγκατέλειψε ποτέ την Εκκλησία Του, αφού όπως προείπαμε, είναι Κεφαλή Αυτής. Αλλά για να διαδοθεί το Ευαγγέλιο και να έχουμε ΘΕΡΜΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, μας άφησε διαδόχους τους ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ.
Ας προσέξουμε, γιατί μας είπε να μην ακολουθήσουμε τους ΨΕΥΔΟ-διδασκάλους που θα εμφανιστούν, αλλά να ακολουθήσουμε τους Αποστόλους.
Έτσι, από γενιά σε γενιά να ακολουθούμε τους εκάστοτε διαδόχους Αυτών, για να υπάρχει η συνέχεια τοις Αγίοις Πατράσι.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν σχίζουμε την Εκκλησία, δεν προσθέτουμε ούτε αφαιρούμε το παραμικρό από αυτά που παραλάβαμε.
Άλλοι το κατανόησαν και έζησαν φυλάττοντας τα απαρασάλευτα της Αποστολικής διαδοχής, ομολογώντας, αφήνοντας το μίσθιο οσιακά ή μαρτυρικά μετακομίζοντας στη μόνιμη κατοικία τους, προσφέροντας στην Εκκλησία και ευαρεστώντας τον Θεό.
Άλλοι προσχώρησαν στους ΨΕΥΔΟ-διδασκάλους και έγιναν αιρετικοί, σχίζοντας και διαιρώντας την Εκκλησία, επιφέροντας βλάβη στο Σώμα Της.
Τέλος, άλλοι νόμιζαν ότι μπορούν να είναι και με την Αποστολική Διαδοχή και με το δικό τους θέλημα, παραβλέποντας ό,τι έρχεται σε αντίθεση με τα σχέδιά τους.
Ποιοι από αυτούς είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΔΟΧΟΙ των Αποστόλων;;
Αυτοί που συντάχθηκαν με τους αιρετικούς ή μήπως αυτοί που βλέπουν την ΠΑΝ-αίρεση του οικουμενισμού και ακολουθούν τους ενορχηστρωτές της, νομίζοντας ότι θα διακόψουν την Απ. Διαδοχή όταν φύγουν μακριά από τους πλανεμένους ΠΑΝ-αιρετικούς;
Τελικά, ποιοι την διακόπτουν, αυτοί που τηρούν κατά γράμμα και με ευλάβεια το Ευαγγέλιο ή αυτοί που συμπορεύονται με τους Παν-αιρετικούς διαστρεβλώνοντας την Αποστολική διδασκαλία, μολύνοντας την Πίστη τους και επιφέροντας σχίσμα στην Εκκλησία;
Γι’ αυτούς που προαναφέραμε λέει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης:
Επομένως, δεν διακόπτεις ΕΣΥ την Απ. διαδοχή, όταν απομακρύνεσαι από τους αλλότριους, μάλλον την διαβολική διαδοχή διακόπτεις, για την οποία θα είσαι υπεύθυνος αν συνεχίσει!
Δεν είναι δυνατόν ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ να αναδείξουν διάδοχο …ΟΡΘΟΔΟΞΟ!!
Ούτε αποκομμένο κλήμα εκ της Αμπέλου που έχει ξηραθεί, μπορεί να βλαστήσει και να φέρει καρπό.
Οι αιρετικοί επίσκοποι ,αιρετικό διάδοχο θα αναδείξουν!!
Έτσι, θα διαιωνίζεται η διαβολική και όχι η Αποστολική διαδοχή.
Γι’αυτό βεβαίως, θα είναι υπεύθυνοι και όσοι βρίσκονται μέσα σ’αυτήν την αιρετική ατμόσφαιρα, πλανημένοι και μη αντιλαμβανόμενοι ότι
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ:
«Όσοι δε χωρίζονται από τον επίσκοπόν τους προ συνοδικής εξετάσεως, διότι αυτός κηρύττει δημοσία καμίαν κακοδοξίαν και αίρεσιν, οι τοιούτοι , όχι μόνον εις τα ανωτέρω επιτίμια δεν υπόκεινται, αλλά και την πρέπουσαν εις τους Ορθοδόξους τιμήν αξιώνονται, κατά τον ΙΕ’(15ο) της Α&Β’».
(όλων των Αγίων Αποστόλων ο Κανών ΛΑ’ (31ος) Πηδ.σελ.32-34.)
Πόσο πιο απλά, πόσο πιο κατανοητά να μας τα πουν οι Απόστολοι, που πολύ περισσότερο από εμάς ενδιαφέρονται για την Αποστολική Διαδοχή;
Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι ενδιαφέρεται περισσότερο από τους Αποστόλους γι’ αυτήν την ευλογημένη Απ. Διαδοχή και ταυτόχρονα να αγνοεί τον ΛΑ’ Αποστολικό Κανόνα που προαναφέρθηκε, καθώς και τον 15ο της Α & Β’συνόδου,(σελ.358-Πηδ.), όπου ξεκάθαρα μας λέει ίδια με τον ΛΑ’ Αποστ. Κανόνα;
Οι κανόνες αυτοί που γράφτηκαν από τους Αποστόλους και τους διαδόχους αυτών, δεν θα τιμούσαν ιδιαίτερα αυτούς που διακόπτουν κοινωνία με τους αιρετικούς προ συνοδικής αποφάσεως, αν αυτοί (οι διακόπτοντες) έσχιζαν και ζημίωναν την Εκκλησία διακόπτοντας την Απ. Διαδοχή.
Αλλά, εντελώς το αντίθετο συμβαίνει, δηλαδή ΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΙΔΙΑΤΕΡΩΣ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΤΙ ΣΩΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ, την οποία πολλοί… συγχέουν και ενώ γνωρίζουν πολύ καλά, ΑΓΝΟΟΥΝ «ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ» τους ανωτέρω κανόνες οι οποίοι διαφυλάσσουν την Εκκλησία από σχίσματα και την ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ!
Ποιος μπορεί να πει ότι ενδιαφέρεται για την Αποστολική Διαδοχή και ταυτόχρονα να παραβλέπει την διδαχή των Αποστόλων που λέει:
«ΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΜΕΤΑ ΜΙΑΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑΝ ΝΟΥΘΕΣΙΑΝ…ΠΑΡΑΙΤΟΥ, που επιμένει να δημιουργεί σκάνδαλα και διαιρέσεις εις την Εκκλησίαν, μολονότι τον συνεβούλευσες δια πρώτην και δευτέραν φοράν, ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕ ΤΟΝ.» (Τιτ.Γ’10.)
Επομένως, ηλίου φαεινότερο είναι πως ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ για την Αποστολική διαδοχή, αλλά για την προσωπική τους διδαχή όπως αυτοί την εννοούν, γι’αυτό και δεν έχουν –μεταξύ τους- «κοινή γραμμή».
Άλλα μας διδάσκει το Ευαγγέλιο, άλλα διδάσκουν και πράττουν αυτοί.
«Ας κρατήσουμε τα ωφέλιμα για να μη διδαχθούμε αντί την Ευαγγελική ζωή …την διαβολική, είπε ο Άγιος Συμεών ο νέος θεολόγος, λαμβάνοντας υπόψιν ότι έχουμε λάβει από τον Θεό ,με δάκρυα και παρακλήσεις Άγιο και απαθή δάσκαλο. Παρόλ’ αυτά ελέγχουμε τους πάντες αν οι λόγοι είναι από του Θεού, όπως σε καθρέπτη».
Πόσο μάλλον όταν οι υποτιθέμενοι δάσκαλοι είναι οικουμενιστές- παναιρετικοί. Πόσο καλύτερα και ξεκάθαρα να μας τα πουν οι Άγιοι, οι διάδοχοι των Αποστόλων;
Εκείνος που λέει ότι:
«Τα μυστήρια υποβαθμίζονται όταν απουσιάζουν οι αιρετικοί» ,
εκείνος που επιμένει στο κοινό ποτήριο μετά των ήδη καταδικασμένων αιρετικών και δεν είναι ένας τυχαίος, αλλά είναι ο «αρχιεπίσκοπος» τον οποίον ακολουθούν, δεν πείθουν κανέναν ότι -με τον τρόπο αυτό –ενδιαφέρονται για την Αποστολική Διαδοχή.
Διότι «Καθένας που βγαίνει έξω και δεν μένει μέσα εις την διδαχήν του Χριστού δια της ακριβούς τηρήσεως αυτής, αυτός δεν έχει τον Θεόν…» (Β’Ιωαν.9.)
Η Αλήθεια δεν βρίσκεται στη γνώμη του καθενός, αλλά μόνο στις Γραφές με ακρίβεια και ξεκάθαρο λόγο, για όσους πραγματικά την αναζητούν με ζήλο.
ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ-ΚΡΗΤΗΣ,ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ, ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕ,ΗΤΑΝ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ ,ΠΕΡΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ.
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΕΙΓΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΣΣΩΜΟΙ.
Αυτό σημαίνει Αποστολική διαδοχή; Όχι, βέβαια!!
Μάλλον αποδεικνύουν και επιβεβαιώνουν οι ίδιοι αυτό που είπε ο Κύριος: «Μη σας φαίνεται δε παράδοξον, το ότι ο μισθωτός υπηρέτης, όταν ίδη τον λύκον να επιπίπτη κατά του ποιμνίου, φεύγει. Φεύγει, διότι είναι υπηρέτης με μισθόν και επειδή δεν είναι ιδικά του τα πρόβατα, δεν τα πονεί. Αυτός ενδιαφέρεται κυρίως να πάρη τον μισθόν του και δεν διακινδυνεύει ποτέ την ζωήν του, όπως εκείνος, που πονεί και αισθάνεται στοργήν δια τα πρόβατα.»(Ιωαν.Ι’13.)
Αν υπάρχει στο κείμενο αυτό, το οποίο γράφτηκε με αγάπη, κάτι ανακριβές ή λάθος, σας παρακαλώ διορθώστε με ,αν σας ενδιαφέρει η σωτηρία της αποτειχισμένης από τους προδότες της Πίστεως αμαρτωλής ψυχής μου!
Αν πάλι, τα προαναφερθέντα είναι ορθά, τότε σας παρακαλώ φύγετε από τους πλανεμένους παναιρετικούς όσο ακόμα είναι νωρίς καιακολουθήστε την Αποστολική διαδοχή, την πεπατημένη οδό των Αγίων μας.
Θεωρώ ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό, περί Πίστεως, άκρως σωτηριολογικό, αλλά και άκρως προσωπικό.
Απ’την στιγμή όμως που κηρύττεται αίρεση, δημοσίως (γυμνή τη κεφαλή), θα πρέπει να υπάρχει- παντί τρόπω- και η ανάλογη ορθή απάντηση με πολλή αγάπη.
Δοκιμαζόμαστε και θα δοκιμαστούμε πιο «σχολαστικά», έτσι «θα δειχθή η υπομονή και η Πίστις των Χριστιανών» (Αποκ.ΙΓ’10.)
Αδελφοί μου,
ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ, ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ και ΤΗΣ Ν.Τ.Π.
Με εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον
Γεώργιος Φλώρος