Τήν λέξιν «ἐλευθερία», τήν ὁποίαν δύναται τίς νά ἐρμηνεύση κατά διαφόρους τρόπους, ἡμεῖς θά τήν καθορίσωμεν ὡς ἕξης: Ἡ ἐλευθερία εἶναι τό δικαίωμα τοῦ πράττειν ὅ,τι ὁ νόμος ἐπιτρέπει. Τοιαύτη τότε ἑρμηνεία τῆς λέξεως ταύτης θά κάμη, ὥστε κάθε ἐλευθερία νά εἶναι εἰς τάς χεῖρας μας, διότι οἱ νόμοι θά καταστρέφωσιν ἤ θά δημιουργῶσι πᾶν ὅ,τι θά μᾶς εἶναι εὐάρεστον, συμφώνως πρός τό ἀνωτέρω ἐκτεθέν πρόγραμμα...
Τίποτε δέν θά κοινοποιεῖται εἰς τό κοινόν ἄνευ τοῦ ἐλέγχου μας.Εάν ἀπό τώρα ἠδυνήθημεν νά γίνωμεν κύριοι τῶν σκέψεων τῶν χριστιανικῶν κοινωνιῶν εἰς τοιοῦτον βαθμόν, ὥστε σχεδόν ὅλοι οἱ ἄνθρωποι νά ἀντιλαμβάνωνται τά παγκόσμια γεγονότα διά τῶν χρωματιστῶν φακῶν τῶν διοπτρῶν, τάς ὁποίας θέτωμεν πρό τῶν ὀφθαλμῶν των, ἐάν ἀπό τώρα εἰς οὐδέν Κράτος ὑπάρχουσι συρτάρια, τά ὁποῖα νά μᾶς ἀποκρύπτωσι τά ὑπό τῶν Χριστιανῶν ἀνοήτως καλούμεναμυστικά τοῦ Κράτους, τί θά γίνη ὅταν ἡμεῖς θά εἴμεθα οἱ ἀνεγνωρισμένοι κύριοι τοῦ σύμπαντος ἐν τῷ προσώπῳ τοῦ παγκοσμίου βασιλέως ἡμῶν;
Ἐάν εὑρεθῶσι πρόσωπα ἐπιθυμοῦντα νά γράψωσιν ἐναντίον ἡμῶν, δέν θά εὐρεθῆ οὐδείς, ὅστις νά ἐκτυπώση τά συγγράμματα των. Πρίν παραδεχθή νά ἐκτυπώση ἐν σύγγραμμᾳ ὁ ἐκδότης ἤ ὁ τυπογράφος, θά ὑποχρεοῦται νά πηγαίνει εἰς τάς Ἀρχάς διά νά ἐπιτύχη τήν ἔγκρισιν πρός τοῦτο. Κατ' αὐτόν τόν τρόπον θά γνωρίζωμεν ἐκ τῶν προτέρων τάς παγίδας, ἄς τινας μας στήνουσι καί θά τάς καταστρέφωμεν, δίδοντες ἐκ τῶν προτέρων ἐξηγήσεις ἐπί τῆς διαπραγματευόμενης ὑποθέσεως. Ἡ φιλολογία καί ἡ δημοσιογραφία εἶναι αἱ δύο σπουδαιότεραι παιδαγωγικάϊ δυνάμεις, καί διά τοῦτο ἡ Κυβέρνησίς μας θά εἶναι ἰδιοκτήτρια τῶν περισσοτέρων ἐφημερίδων. ∆ἰ' αὐτοῦ τοῦ τρόπου ἡ ἐπιβλαβής ἐπιρροή τοῦ ἰδιωτικοῦ τύπου θά ἐξουδετεροῦται καί θ' ἀποκτήσωμεν μεγίστην ἐπιρροήν ἐπί τῆς κοινῆς γνώμης. Ἐάν ἐγκρίνωμεν την ἔκδοσιν δέκα ἐφημερίδων, θά ἱδρύσωμεν τριάκοντα ἰδικάς μας καί οὕτω καθ' ἑξῆς. Τό κοινόν δέν θά ὑποπτευθή τί. Ὅλαι αἱ παρ' ἡμῶν ἐκδιδόμεναι ἐφημερίδες θά ἔχωσι κατ' ἐπίφασιν τάς πλέον ἀντιθέτους τάσεις καί γνώμας, πρᾶγμα τό ὁποῖον θά ἐμπνεύση την εἰς αὐτάς ἐμπιστοσύνην καί θά ἐλκύση πρός ἡμᾶς τούς ἀντιπάλους μας ἄνευ δυσπιστίας, θά πέσωσιν εἰς τήν παγίδα καί θά καταστῶσιν ἀβλαβεῖς....( «Πρωτόκολλα τὼν Σοφῶν τῆς Σιών»,Κεφάλαιο 12ο )
Ὅταν θά ἔλθη ἡ βασιλεία μας δέν θ' ἀναγνωρίσωμεν την ὕπαρξιν ἄλλης θρησκείας πλήν της τοῦ ἑνός Θεοῦ ἡμῶν, μέ τόν ὁποῖον ἡ εἱμαρμένη μας εἶναι συνδεδεμένη, διότι εἴμεθα ὁ ἐκλεκτός λαός καί διά τοῦ ὁποίου ἡ αὐτή εἱμαρμένη εἶναι ἡνωμένη μέ τά πεπρωμένα τοῦ κόσμου. ∆ιά τοῦτο ἀκριβῶς ὀφείλομεν νά καταστρέψωμεν πᾶσαν πίστιν. Ἐάν τό τοιοῦτον γεννᾶ τούς συγχρόνους ἄθεους, ἡ μεταβατική αὕτη κατάστασις δέν θά παρενοχλήση τάς προθέσεις μας, ἀλλά θά χρησιμεύση ὡς παράδειγμα εἰς τάς μέλλουσας γενεᾶς, αἱ ὁποῖαι θά ἐννοήσωσι τά κηρύγματα μας, ἐπί τῆς θρησκείας τοῦ Μωϋσέως, ᾖς τό ἐπιτηδείως συλληφθέν στοϊκόν σύστημα θά καταλήξη εἰς τήν κατάκτησιν ὅλων τῶν λαῶν...
...Οἱ φιλόσοφοι μᾶς θά συζητῶσιν ὅλα τά ἐλαττώματα τῶν χριστιανικῶν δοξασιῶν, ἀλλά κανείς δέν θ' ἀμφισβητή ποτέ τήν θρησκείαν μας ἀπό τῆς πραγματικῆς της ἀπόψεως, διότι κανείς δέν θά γνωρίζη αὐτήν κατά βάθος πλήν τῶν ἡμετέρων, οἱ ὁποῖοι οὐδέποτε θά τολμήσωσι νά προδώσωσι τά μυστικά της. Εἰς τάς χώρας, τάς ὁποίας καλοῦσι προωδευμένας, ἐδημιουργήσαμεν φιλολογίαν ρυπαράν, ἀποτρόπαιον. Θά τήν ὑποθάλπωμεν ἐπί τίνα χρόνον ἀκόμη μετά τήν ἔλευσίν μας εἰς τήν ἐξουσίαν, ἵνα ἐξαίρωμεν την ἀντίθεσιν τῶν λόγων καί προγραμμάτων μας ἀπό τάς ἀθλιότητας ταύτας. Οἱ σοφοί μας παιδαγωγηθέντες ὅπως διευθύνωσι τούς χριστιανούς, θά συνθέτωσι λόγους, σχέδια, ἄρθρα, ὑπομνήματα, ἅτινα θά μᾶς δώσωσι τήν ἐπιρροήν ἐπί τῶν πνευμάτων καί θά μᾶς ἐπιτρέψωσι νά τούς διευθύνωμεν πρός τάς ἰδέας καί γνώσεις, τάς ὁποίας θά θελήσωμεν νά ἐπιβάλωμεν εἰς αὐτούς...( «Πρωτόκολλα τὼν Σοφῶν τῆς Σιών»,Κεφάλαιο 14ο)
Υ.Γ. Ἀφιερωμένο στό « Φιλοσοφία-Ἔρευνα» πού ὅλως περιέργως ( κάτω ἀπό ὑποδείξεις ποίων ἄρα γε ...; ) τίς τελευταῖες ἡμέρες ὑποβάλλεται στήν " Ἱερά Ἐξέτασιν" τῆς ...πολιτικῆς ὀρθότητος μέ μαζικές διαγραφές θεμάτων ... !
Ἡ Πελασγική