.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΑΥΤΟΠΑΡΑΙΤΗΣΗ του ΑΘΗΝΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ Β΄

ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΤΟΥΣ


ΑΥΤΟΠΑΡΑΙΤΗΣΗ του ΑΘΗΝΩΝ
ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ Β΄: «Αυτά τα λύνει το κράτος. 
Εγώ θα το λύσω; 
Εγώ κοιτάω τα εκκλησιαστικά.»

ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ:

Αγνοεί σε ποιόν τόπο ζει και ποιος ο ρόλος του Κλήρου στην Ελληνική Ιστορία μας.
Αγνοεί σε τί εποχή ζει.
Αγνοεί τί καταστροφικό επιδιώκει το κράτος (και όχι τι λύνει, όπως λάθος πιστεύει και ομολογεί).
Αρνείται τις ευθύνες του.
Αγνοεί σε ποια θέση λειτουργεί - εφημερεύει.
Αγνοεί Ποιόν και Τι υπηρετεί.
Αγνοεί ποια θέματα είναι στην αρμοδιότητά του, αφού θεωρεί ΜΗ εκκλησιαστικό το εν λόγω θέμα.
Τον απασχολούν τα προσωπικά του προβλήματα, λόγω γήρατος (το μόνο σεβαστό).

Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΚΑΙ Η ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΠΡΟΠΕΤΑΣΜΑ ΚΑΠΝΟΥ. ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ=ΨΕΜΑ
Έγραψαν, ό,τι διδαχθήκαμε στην Βιολογία της Β΄ Γυμνασίου.
Έγραψαν, ό,τι γνωρίζει και ο πλέον αδαής από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη (επίπεδο Δημοτικού).
Απέκρυψαν την δικαιοκρισία του Θεού και την αποστροφή Του προς τη βδελυκτή αυτή αμαρτία.
Προέβαλαν μια αξιοκατάκριτη αγαπολογία του τύπου «η εκκλησία(;) δεν καταδικάζει, ελευθερώνει».
Απέκρυψαν το παιδαγωγικό μέτρο του ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ σε αυτούς που εισάγουν έτερο (άλλο) ευαγγέλιο.
Λαγόκαρδοι Επίσκοποι εμποδίζουν τις λαοσυνάξεις, φιμώνοντας έτσι τον λαό του Θεού.
Πιέζουν κλήρο και λαό να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις κλειστού τύπου - «προσευχή» (sic).
Η θεματική των συνάξεων τους είναι: «Από εμάς για εμάς» ή «Τα λέμε για να τα ακούσουμε».
Κάποιος ρώτησε μια πιστή ΜΑΝΑ, η οποία αντιδρούσε στην χλιαρή και αποτρεπτική αυτή στάση της Ιεραρχίας: «Εσύ είσαι πάνω από την Σύνοδο;». Η ΜΑΝΑ απάντησε: «Πολύ φοβάμαι ότι στο θέμα αυτό ο κλήρος και ο λαός ΝΑΙ, είναι πάνω από την Σύνοδο». Και αυτό δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο στην Εκκλησιαστική μας ιστορία.
ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ οι Έλληνες να τα βολεύουμε και να κάνουμε πίσω.
«ΦΤΑΙΕΙ» η ΜΑΝΑ μου η «ΤΡΕΛΗ» που τραγουδούσε ότι «αυτά τα δέντρα δεν βολεύονται με λιγότερο ΟΥΡΑΝΟ» και ότι «αυτά τα πρόσωπα δε βολεύονται παρά μόνο στον ΗΛΙΟ».
Δεν είναι ώρα για ντροπές.
Το ΜΟΝΟ, να κοιτάξουμε και να ‘χουμε στον νου και την καρδιά μας:
ΜΗΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΟΥΜΕ τα ΑΙΜΑΤΑ
των ΗΡΩΩΝ και των ΑΓΙΩΝ μας.

Καλή αντάμωση,
παπα-Παύλος Καλλίκας