.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙΣ TETOIO Ε Γ Κ Λ Η Μ Α, ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΒΑΡΙΑ Τ Ι Μ Ω Ρ Ι Α

ΑΝΙΕΡΟΙ Ουκρανοί στρατιώτες διαπομπεύουν ως άλλοι Ρωμαίοι στρατιώτες, τον Εσταυρωμένο! Χορεύουν μαζί του έχοντας Τον ...καβαλιέρο στόν χορό!!! 
Β Ι Ν Τ Ε Ο





Μαστουρωμένοι Ουκρανοί στρατιώτες, διαπομπεύουν ως άλλοι Ρωμαίοι στρατιώτες τον Εσταυρωμένο.

Χορεύουν μαζί του έχοντας Τον καβαλιέρο στο χορό!!!

Αφού λεηλάτησαν μια ακόμη εκκλησία στο Ντονμπάς, ξήλωσαν τον Εσταυρωμένο και εκ περιτροπής χορεύουν ταγκό μαζί του. 

Γελούν ασύστολα και χαχανίζουν. 

Όντως πέφτει φωτιά και τους καίει. 

Σκηνές βγαλμένες από την Κόλαση. 

Ο Αντίχριστος είναι εδώ είναι στην Ουκρανία… εξαχρείωση…

Είναι σταυρωτές όντως σταύρωσαν ανθρώπους στο Ντονμπάς!!!!

Ανάλογη σκηνή από τη ρώσικη ταινία ”το Θαύμα”, όπου η πρωταγωνίστρια επειδή την έστησε ο αρραβωνιαστικός της και δεν ήρθε στο 'πάρτι', ξεκρέμασε μια εικόνα του Αγίου Νικολάου και την έχρισε ...'καβαλιέρο' στο χορό! 

Το αποτέλεσμα ήταν να μείνει στήλη άλατος... 

Η ταινία ισχυρίζεται ότι βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.




''Νούς, στόμα, καρδιά κύκλο...''

Η νοερά προσευχή πρέπει να γίνεται ανά πάσαν στιγμή. 
Δεν έχει σημασία αν είναι εντατική ή αδύνατη. 
Στο δρόμο, στο αυτοκίνητο πού ξέρει ο καθένας τί κάνεις, 
αν είσαι προσηλωμένος στο Θεό; 

Νούς, στόμα, καρδιά κύκλο η νοερά προσευχή...

αγίου γέρ. Ευσεβίου Γιαννακάκη

Η "μαύρη χάρις" του δαιμονικού Οικουμενισμού και η ...κοινωνία μαζί του!


Χαρεῖτε τὸν ὀρθόδοξο λόγο τοῦ γνωστοῦ εὐλαβοῦς ἱερέως π. Στεφ. Ἀναγνωστόπουλου, περὶ Οἰκουμενισμοῦ. Ἐκπλήσσεται ὅποιος διαβάσει τὶς ὁμιλίες του ἀπὸ τὴν ὀξύτητα τῶν χαρακτηρισμῶν καὶ τῶν προειδοποιήσεων γιὰ τὸν ἐμπνευστὴ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὴν "μαύρη χάρι" (ὅπως τὴν χαρακτήρισε) ποὺ σκορπᾶ ὁ Οἰκουμενισμός, ἀφοῦ οἱ ἐμνευστές του καὶ οἱ διδάσκαλοί του ἔχουν ἐμπέσει σὲ δαιμονική πλάνη, τὶς φοβερές σωτηριολογικὲς συνέπειες ποὺ ἔχει γιὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ τοὺς πιστούς, ἀφοῦ «κινδυνεύει η πανάμωμος Ορθοδοξία μας να πέσει σε σατανικά δίχτυα» καὶ ἀφοῦ ἀποτελεῖ «τρομακτική απειλή για την σωτηρία της ψυχής μας», καὶ ἄλλα πολλά.

[Παρόμοιο λόγο ἔχει πεῖ καὶ ὁ ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Κατουνακιώτης, ὅπως μᾶς διαβεβαίωσε ὁ καθηγητὴς Τσελεγγίδης: «"Ο Οικουμενισμός έχει πνεύμα πονηρίας και κυριαρχείται από ακάθαρτα πνεύματα", κατά την χαρισματική εμπειρία του μακαριστού Γέροντος Εφραίμ του Κατουνακιώτη».(Δειτε εδώ)].

Συνάμα, ἀπορεῖ κανεὶς γιὰ τὴν ἀσυνέπεια λόγου καὶπράξεως καὶ τὴν μονομερῆ ἐπίκληση πρὸς ἐφαρμογὴ τῶν Ἱερῶν Κανόνων. Ἐνῶ δηλαδὴ περιγράφει ὁ π. Στέφανος (καὶ ὁ κ. Τσελεγγίδης) μὲ τὰ μελανότεραχρώματα τὰ περὶ Οἰκουμενισμοῦ τὸ 2002, μένει ὁ ἴδιος καὶ κρατᾶ ἀκόμα τὰ πνευματικά του τέκνα σὲ κοινωνία μετὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, παρὰ τὴν τεράστια φθορὰ στὶς ψυχὲς τῶν πιστῶν καὶ τὴν «πανάμωμη Ὀρθοδοξία»!

Ἂν λοιπὸν καὶ οἱ εὐσεβεῖς ἱερωμένοι κοινωνοῦν μὲ τοὺςαἱρετικούς, ποὺ εἶναι ἐχθροὶ τοῦ Θεοῦ, καὶ ἂν δὲν ἀντιλαμβάνονται ὅτι -ἐκτὸς ἀπὸ τὶς προσωπικές μας ἁμαρτίες- ἡ ἀδιαφορία μας γιὰ τὴν παναίρεση δὲν ἑλκύει τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ ἀντίθετα τὴν ὀργή Του, ποιά ἐλπίδα διαφυγῆς ἔχουμε σήμερα ἀπὸ τὰ σύγχρονα πολυαδιέξοδα προβλήματα στὰ ὁποῖα ἐμπέσαμε; Πῶς ὁ Θεὸς νὰ εἰσακούσει τὶς παρακλήσεις μας, ὅταν ἐμεῖς δὲν ἀκολουθοῦμε (σὺν τοῖς ἄλλοις) καὶ τὶς Ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴν ἀκεραιότητα τῆς Πίστεως καὶ ἐντέλλονται τὴν ἀπομάκρυνσή μας ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, τὴν μὴ κοινωνία μαζί τους; Ὅταν αὐτὲς τὶς περὶ διαφυλάξεως τῆς Πίστεως Ἐντολὲς τὶς θεωροῦμε δεύτερες, ἐνῶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες τὶς εἶχαν πρῶτες;

Π.Σ.


Περί θρησκευτικού και διαχριστιανικού συγκρητισμού

Του Πρωτοπρεσβυτέρου π. Στεφάνου Αναγνωστοπούλου


Απομαγνητοφωνημένο (και ηχητικά) κήρυγμα.

173 α, Κυρ. 13.1.2002

Αρκετοί από σας αδελφοί μου, με ρωτήσατε πολλές φορές, όπως και οι Έλληνες από το εξωτερικό, τι είναι συγκριτισμός, και τι οικουμενισμός, ποία η μεταξύ τους σχέση, και γιατί γίνεται τόσος μεγάλος θόρυβος, τόσος λόγος, από κύκλους χριστιανών γύρω από τα θέματα αυτά.
Θα σας απαντήσω με δύο ομιλίες, η πρώτη θα γίνει σήμερα και η δευτέρα την ερχομένη Κυριακή, πρώτα ο Θεός.

Ο συγκριτισμός με τον οικουμενισμό θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν δίδυμα αδελφάκια που τα γέννησε όμως η μαύρη χάρις με σκοπό να πολεμήσει και να διαλύσει την Ορθοδοξία, δηλαδή την Ορθόδοξη πίστη μας, την Ορθόδοξη Εκκλησία μας με την ιστορία και την παράδοσή της.

Χριστιανοί μου, ανάμεσα στις διάφορες θρησκείες που βρίσκονται σκορπισμένες σε ολόκληρο τον κόσμο, όπως και ανάμεσα στις πάμπολλες χριστιανικές ομολογίες, υπάρχουν τεράστιες διαφορές με μας. Οι διαφορές αυτές σε σχέση με την Ορθόδοξη πίστη μας, είναι απόλυτα καθοριστικές για τη σωτηρία μας, διότι αφορούν το πρόσωπον του Ιησού Χριστού ως Θεανθρώπου...

Μᾶς μετατρέπουν σέ ἀπρόσωπους ἀριθμούς αἰτήσεων - Ἤ ἀλλιῶς χωρίς «Pass» πουθενά δέν πᾶς!


Μᾶς μετατρέπουν σέ ἀπρόσωπους ἀριθμούς αἰτήσεων σέ μιά πλατφόρμα - Ἤ ἀλλιῶς χωρίς «Pass» πουθενά δέν πᾶς!

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ὁ πολίτης γίνεται «ὅμηρος» σέ μιά ψηφιακή πλατφόρμα, ἀπρόσωπος ἀριθμός πού ἐκπαιδεύεται στήν ἐπαιτεία ἐπιδομάτων καί τήν «πιστοποίηση» τοῦ κράτους.

Ὁ πολίτης - «ὅμηρος» σέ μιά πλατφόρμα: Εἶναι καιρός νά ἀναλογιστοῦμε πώς ἡ «ἐκπαίδευση» τῆς ὑγειονομικῆς ὑστερίας, αὐτῆς τῆς μόνιμης κατάστασης «ἔκτακτης ἀνάγκης» πού ἰσχύει ἐδῶ καί δυόμιση ἔτη, δέν εἶναι τό μοναδικό ἐντατικό... «φροντιστήριο» πού γίνεται στούς πολῖτες.

Ὑπάρχει καί μιά ἄλλου τύπου «ἐκπαίδευση», ἐξίσου διαβρωτική, ἄν ὄχι καί πιό ἐπικίνδυνη. Καί αὐτή δέν εἶναι ἄλλη ἀπό τήν ψηφιακή «ἐκπαίδευση» σέ ἄμεσο συνδυασμό μέ τήν ἐπιδοματική πολιτική.

Οἱ πολῖτες ἐκπαιδεύονται στή νοοτροπία τοῦ ψηφιακοῦ «pass», καί μαθαίνουν νά ἀπευθύνονται στό gov.gr γιά κάθε παροχή τοῦ κράτους. Μαθαίνουν νά ἀπέχουν ἀπό τήν διεκδίκηση τῆς ἐπαγγελματικῆς ἐπιτυχίας καί ἐκπαιδεύονται σέ μιά ζωή ἐπαιτείας ἐπιδομάτων, ἤ ὅπως «προφητεύει» τό Παγκόσμιο Οἰκονομικό Φόρουμ: «You'll own nothing. And you'll be happy» - «Δέν θά κατέχεις ἀπολύτως τίποτα, ἄλλα θά εἶσαι χαρούμενος»!

Τό ἐπίδομα σοῦ - τό «διαβατήριο» σοῦ. 

Ἄς θυμηθοῦμε πώς ἦρθαν τά «pass» στίς ζωές μας, πού μήν ξεχνᾶμε πώς δέν εἶναι παρά ἐξελιγμένοι «ἀπόγονοι» τοῦ κοινωνικοῦ μερίσματος, πού δόθηκε ἀπό τήν προηγούμενη κυβέρνηση.

Πρῶτο κατέφθασε τό περιβόητο «Covid Pass», δηλαδή τό πιστοποιητικό... ὑγειονομικῶν φρονημάτων πού ἔκοψε τήν συνοχή τῆς κοινωνίας στή μέση. Στή συνέχεια ἐμφανίστηκε τό «Freedom Pass», ἡ κάρτα γιά τούς νέους 18 - 25 ἐτῶν πού χάριζε «προνόμια» ὡς ἀνταμοιβή γιά τήν ἐπίδειξη... (καί πάλι) ὑγειονομικῶν φρονημάτων. Μετά ἦρθε τό «Fuel Pass» ὡς ἐπιδότηση γιά τά καύσιμα, ἄλλα καί τό «Power Pass» ὡς ἐπιδότηση στό ρεῦμα. Ψηφιακοῦ τύπου ἐπιδόματα πού χαρίζουν πότε ψήγματα «ἐλευθερίας» καί πότε ψίχουλα χρημάτων μέ τόν καθόλου τυχαῖο ὅρο «pass», πού σημαίνει διαβατήριο/πάσο.

Ὁ κόσμος ἐκπαιδεύεται μέ τό νά μαθαίνει πώς κάθε εἴδους ἀνακούφιση του ἀπό τήν ἀνελευθερία ἤ τήν ἀνέχεια, προϋποθέτει ἕνα εἶδος «διαβατηρίου» πού ἐγκρίνει τό πατερναλιστικό κράτος, ἐάν καί ἐφόσον ὁ πολίτης πληροῖ τίς ἀπαιτήσεις πού θέτει ὁ «πατερούλης». Εἴτε αὐτές εἶναι ὑποχρεωτικός ἐμβολιασμός, εἴτε ἀναγκαστικό lockdown, εἴτε στέρηση ἐργασίας (βλέπε ὑγειονομικούς), εἴτε ψηφιακό «φακέλωμα», εἴτε παραχώρηση ἄλλων ἐλευθεριῶν.

Ἡ κάθε παροχή τοῦ κράτους, ἀνεξαρτήτως ἄν εἶναι ἐνίσχυση κοροϊδίας, περνάει ἀπό μιά καί μόνο πλατφόρμα τοῦ διαδικτύου ὅπου ὅλοι μαθαίνουν νά καταθέτουν τήν ψηφιακή συμμετοχή τους. Ἐνῶ εἶναι τό ἴδιο τό πολιτικό σύστημα πού μέ τίς ἀποφάσεις του ὁδηγεῖ στή φτωχοποίηση τόν λαό, τά ἐπιδόματα ἐμφανίζονται ὡς μέτρα «κοινωνικῆς δικαιοσύνης» γιά τά κακῶς κείμενα πού δῆθεν προκύπτουν ἀπό κάποιον ἐξωγενῆ παράγοντα (φταίει ὁ... πόλεμος, ἡ πανδημία, ἡ κακή μας ἡ τύχη κ.λπ.), ἐπιστρέφοντας πίσω κάποια ξεροκόμματα ἀπό τά τεράστια ποσά πού ὑφαρπάζονται ἀπό τήν λαϊκή «πίτα».

Ἡ νέα «κοινωνική πολιτική» δέν χτυπάει ποτέ τήν ἀκρίβεια καί τήν ἀδικία στήν ρίζα της, ἄλλα ἀντιθέτως τήν προστατεύει μέ κάθε κόστος. Τό κράτος γίνεται ὑπερασπιστής τῆς κερδοσκοπίας τῶν ὀλιγαρχῶν καί παράλληλα προωθεῖ τό ψηφιακό «μάντρωμα» γιά λογαριασμό τῆς παγκόσμιας ἐλίτ. Ὁ λαός στραγγαλίζεται, καί ἡ κυβέρνηση ἐμφανίζει ὡς «ἐνίσχυση» τό περιστασιακό χαλάρωμα τῆς θηλιᾶς, γιά λίγες ἀνάσες ὀξυγόνου. Καί μέσα ἀπό τήν ἐξοικείωση τῶν διαφόρων «pass», στρώνεται τό μονοπάτι γιά μιά τέλεια ψηφιακή δικτατορία.

Γιατί δέν γίνονται ἀπευθείας ἐλαφρύνσεις;

Ἄς σκεφτοῦμε λίγο, γιά ποιό λόγο ἡ κερδοσκοπία στό ρεῦμα δέν χτυπήθηκε, ἄλλα ἐπιδοτήθηκε; Γιατί ὁ ΕΦΚ στά καύσιμα δέν μειώθηκε, ἄλλα ἐπιδοτεῖται ἡ ἀγορά τῆς «χρυσῆς» βενζίνης; Γιατί δίνεται ἐπιδότηση ἠλεκτρικῶν οἰκιακῶν συσκευῶν καί ὀχημάτων; Γιά ποιό λόγο γίνεται ἐπιδότηση κοινωνικοῦ τουρισμοῦ; Γιατί δόθηκαν ψηφιακά voucher ἀγορᾶς ἠλεκτρονικοῦ ὑπολογιστῆ στά σχολεῖα; Γιατί ἁπλά δέν μειώθηκε ἡ φορολογία σέ ὅλα αὐτά, ὥστε νά γίνουν ἀπευθείας προσβάσιμα στόν καταναλωτή;

Μά ἡ ἀπάντηση εἶναι ἁπλή. Γιά νά «ἐκπαιδευτεῖς» νά ἀπευθύνεσαι γιά τά πάντα στήν «θεόσταλτη» πλατφόρμα τοῦ κράτους! Σέ ἐκείνη πού κατέθεταν οἱ πολῖτες τά ὑγειονομικά... διαπιστευτήρια τους (μέ τό Covid Pass), γιά νά διατηρήσουν τά δημοκρατικά «προνόμια» τούς!

Μέ συστηματικό τρόπο οἱ πολῖτες ἀποτραβιοῦνται ἀπό τήν δημόσια σφαῖρα συμμετοχῆς καί τήν ἀλληλεπίδραση τῆς ἀγορᾶς (πέρα ἀπό τόν ρόλο τοῦ παθητικοῦ καταναλωτισμοῦ) καί γίνονται ἀπρόσωπες μονάδες πού δηλώνουν συμμετοχή καί ὑποταγή σέ μιά ψηφιακή «ἐκκλησία τοῦ δήμου» πού μοιράζει διαβατήρια «καλοῦ πολίτη», ἄλλα ποτέ δέν ζητάει τή γνώμη του.

Ὁ Κυριάκος Πιερακάκης εἶναι ἕτοιμος νά καταργήσει τόν ΑΜΚΑ, τό ΑΦΜ καί τόν ΑΔΤ, καί νά μοιράσει τόν «προσωπικό ἀριθμό τοῦ πολίτη», ὥστε οἱ ὑπήκοοι (καί ὑπάκουοι) τῆς «μεγάλης ἐπανεκκίνησης» νά γίνουν καί ἐπίσημα ἀριθμοί σέ ἕνα κράτος πού θά θυμίζει στρατόπεδο συγκέντρωσης μιᾶς τεχνοφασιστικής σοβιετίας, μέ ἐκσυγχρονιστικό προσωπεῖο.

Κάπως ἔτσι σφίγγει ὁ κλοιός ἑνός ἀπόλυτου κρατικοῦ ἐλέγχου στούς πολῖτες, πού θά ἐπεκτείνεται στήν ἐπιδοματική πολιτική, στήν ὑγεία, στήν δημόσια τάξη καί ἀσφαλῶς στήν ἴδια τή ζωή τους καί τά δικαιώματα τούς.

Ὁ ἑνιαῖος ἀριθμός θά χρησιμοποιεῖται γιά κάθε εἶδος συναλλαγῆς καί ἐπιδότησης, καί σέ ἕναν φτωχοποιημένο, φοβισμένο καί πλήρως ἐκπαιδευμένο λαό, μιά ψηφιακή πλατφόρμα ἐλεγχόμενη ἀπό τήν ἑκάστοτε κυβέρνηση, θά παίζει τόν ρόλο τοῦ Ρωμαίου αὐτοκράτορα στήν ἀρένα, ὅπου μέ μιά χειρονομία (δηλαδή μιά ἔγκριση) θά ἀποφασίζει ποιός θά ζήσει στήν «κανονικότητα» τῆς νέας ἐποχῆς καί ποιόν θά κατασπαράξουν τά ἄγρια θηρία τῆς «ἀτομικῆς εὐθύνης»...

Πηγή: sportime



Όταν περιφρονείται η Πίστις, απαγορεύεται η σιωπή - Όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος

 

logoi zois

Eiπατε ΚΑΤΙ; Xιλιάδες ευpώ ΞΟΔΕΨΑΝ Δ Ι Α Σ Η Μ Ο Ι, γιά νά τ σ ι μ π n θ o ύ ν μέ α λ α τ o ύ χ ο διάλυμα... ΟΡΙΣΤΕ; / Β Ι Ν Τ Ε Ο


Μας περνάνε όντως γιά ΠΟΛΥ ηλίθιους!
Χιλιάδες ευρώ ξόδεψαν διάσημοι της 'ελίτ', για να τσιμπηθούν με ...αλατούχο διάλυμα, αποφεύγοντας τά ....θαυματουργά εmfοlια

Βρετανικό κανάλι #GB_NEWS
Παρουσιαστής #Nil_Oliver




"Βρήκαν τά ΠΑΝΤΑ καί κατά διαβολική ....σ ύ μ π τ ω σ η, β ρ έ θ η κ α ν ΝΕΚΡΟΙ ....." Β Ι Ν Τ Ε Ο γιά ΞΕΣΤΡΑΒΩΜΑ!



Στήν πολύ δημοφιλή στίς ΗΠΑ, εκπομπή του Stew Peters, ο Dr. Ricardo Delgado από την “La Quinta Columna”, έκανε σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ έ ς αποκαλύψεις για το οξείδιο του γραφενίου στους γενετικούς ορούς καί συγκεκριμένα ανέφερε, ότι όποιος ψάχνει τό γ ρ α φ έ ν ι ο, πεθαίνει ....“ξ α φ ν ι κ ά” καί φοβάται καί ο ίδιος γιά τήν ζωή του!




Άν (τυχαίνει καί) είστε Ν ΕΥ Ρ Ι Κ Ο Ι τύποι, θά σας συμβουλεύαμε νά ΜΗΝ ΔΕΙΤΕ αυτό τό 'β ί ν τ ε ο'....( Προσέξτε μέ τί ..."θαυμασμό" τόν παρακολουθεί όσο μιλάει, ο Αλέξης! )





Sadhguru: «Πρέπει να μειωθεί ο πληθυσμός – Πάρτε σκύλους, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ» – ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ


Όλα έχουν ειπωθεί ευθέως και χωρίς περιστροφές

Στο παρακάτω βίντεο, γνωστός «σατανικός» γκουρού Jagadish “Jaggi” Vasudev, πιο γνωστός ως Sadhguru, δείχνει πως υποστήριζε την μείωση πληθυσμού πολύ πιο πριν από τις διαλέξεις του στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ!

Μεταξύ άλλων είχε δηλώσει το 2015:

«Υπάρχουν πολλές δυνατότητες για τον πλανήτη, γιατί έχουμε τεχνολογίες, που καμία άλλη γενιά δεν θα μπορούσε ποτέ να ονειρευτεί.

Θα στραφούν εναντίον μας οι δυνατότητές μας, ή θα λειτουργήσουν για εμάς; Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα.

Αν όλες οι ανθρώπινες ικανότητες, οι οποίες έχουν βελτιωθεί απίστευτα πολύ λόγω της τεχνολογίας, όλα όσα θα μπορούσε να κάνει ένας άνθρωπος μόνος του έχει διευρυνθεί πολλαπλά.

Σε αυτήν την ενισχυμένη κατάσταση και ο αριθμός μας έχει αυξηθεί τρομερά.

Στις αρχές του εικοστού αιώνα, ήμασταν μόλις 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι, σήμερα είμαστε 7,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι.

Τα Ηνωμένα Έθνη κάνουν προβλέψεις ότιμέχρι το 2050, θα είμαστε 9,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι. Αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι μορφωθούν, αποκτήσουν τεχνολογική δύναμη 9,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι ή σχεδόν 10 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε αυτόν τον πλανήτη θα είναι σίγουρα μια καταστροφή.

Θέλω να φανταστείτε πώς θα είναι ο κόσμος, αν ο πληθυσμός αυξηθεί σχεδόν κατά 50% αύριο.

Φανταστείτε την πόλη σας, πώς θα είναι αν αυξανόταν κατά 50% ο πληθυσμός αύριο το πρωί. Ό,τι κι αν δημιουργούμε, όσο κι αν κοπιάζουμε, ό,τι κι αν χτίσουμε, όλα θα είναι ανεπαρκή, γιατί ο πλανήτης θα είναι ανεπαρκής.

Πρέπει να αναλάβουμε εμείς προσωπικά ότι, δεν θα αυξήσουμε τον ανθρώπινο πληθυσμό.

Μπορείς να έχεις σκύλο. Δεν λέω ότι τα παιδιά είναι κακά, είναι υπέροχα, αλλά είναι πάρα πολλά.

Εμείς ως άνθρωποι είμαστε υπέροχοι, αλλά είμαστε πάρα πολλοί».

Δείτε το βίντεο:

photo yutube

Καταγγελία φωτιά κατά του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου από τον επιδημιολόγο Ελπιδόφόρο Σώτηριάδη

 

AlertTV.gr

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΣΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ & ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΕΛΑΣΗ «ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ» ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ



Χιλιαδες πολιτες, στην Γεωργία, με τους ιερεις και μοναχούς φτάνουν έξω από το κοινοβουλίου της χώρας, και διαμαρτυρονται για την παρέλαση των ομοφυλοφiλων.

Εναντια στην παρελαση ο πρωθυπουργος της Γεωργίας

Ενάντια στη διεξαγωγή της παρέλασης αυτης, που χρηματοδοτουν και προωθουν παγκοσμίως οι σατανικες δυνάμεις είχε ταχθεί και ο Γεωργιανός πρωθυπουργός, Ιρακλί Γκαριμπατσβίλι και είπε:

«Η πραγματοποίηση μίας ονομαζόμενης Gay Pride δεν είναι κάτι λογικό, διότι δημιουργεί απειλή σύγκρουσης μεταξύ των πολιτών», είπε κατά την διάρκεια κυβερνητικής συνεδρίασης, υποστηρίζοντας ότι τέτοιες πορείες «δεν είναι αποδεκτές για μεγάλο μέρος της γεωργιανής κοινωνίας».

Ο Πατριάρχης Γεωργίας διαμαρτύρεται

Με επιστολή του προς το Δημαρχείο, που στήριζε αυτή την εκδήλωση, ο Πατριάρχης Γεωργίας, μεταξύ άλλων αναφέρει: »Όλες οι θρησκείες και η επιστήμη (ψυχολογία, ιατρική) αναγνωρίζουν την ομοφυλοφιλία ως ανωμαλία και ψυχική ασθένεια... Η πλειοψηφία των πολιτών της Γεωργίας, δεν συμφωνεί με τέτοιου είδους εκδηλώσεις και συναντήσεις».

Σύμφωνα με τον Προκαθήμενο της Εκκλησίας της Γεωργίας, οι αρχές πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις της πλειοψηφίας των συμπατριωτών και να ακυρώσει την παρέλαση των ομοφυλοφίλων.

Ωστόσο, το Δημαρχείο είχε άλλη άποψη και αποφάσισε μαζί με το Υπουργείο Εσωτερικών να διεξαχθεί κανονικά η παρέλαση των gay.”

Ο λαός της Γεωργίας με τον ιερό κλήρο μπροστά διαλύει αυτη την παρελαση της ανωμαλίας

Κρατώντας πλακάτ και πανό με σύνθημα »Σταματήστε την ομοφυλοφιλική προπαγάνδα στη Γεωργία», ανάγκασαν του γκεϊ ακτιβιστές να το βάλουν στα πόδια και να μην μπορέσουν να παρελάσουν.

Οταν υπάρχουν αληθινοι επισκοποι ο πιστος λαος ακολουθα και δεν μπορουν να ολοκληρώσουν τα σατανικά τους σχέδια οι παγκοσμιοποιηται, που καταργουν τις Εθνικές παρελάσεις και τις αντικαθιστουν με παρελάσεις ανωμαλίας


https://youtu.be/QBshyyKQQoY


Μας παρήγγειλαν οι Άγιοι Πατέρες...

Κάμνωμεν υπακοήν εις όσα είναι σύμφωνα με εκείνα που μας εδίδαξαν και μας παρέδωκαν οι Άγιοι Απόστολοι και οι Άγιοι Πατέρες. Εις όσα είναι εναντία, μας παρήγγειλαν να μην κάμνωμεν υπακοήν!

Όσιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος

Ἄλλος ἕνας "Δούρειος Ἵππος" γιὰ τὴν προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!


Δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορά (δεῖτε κι ἐδῶ) ποὺ ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης: 

Ἔγραψε ἢ γράφει νέα ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία κομμένη καὶ ραμμένη στὰ μέτρα την Οἰκουμενιστῶν.

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Σὲ ὁμιλία του στὶς 12.06.22 (ἐδῶ) μὲ ἀφορμὴ τὴν ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς (ἡ ἐπιλογὴ τῆς ἡμέρας γιὰ τὴν παραχάραξη τῆς ἐκκλησιαστικῆς διδασκαλίας καὶ ἱστορίας δὲν εἶναι τυχαία), ἀκούσαμε τὸν π. Βασίλειο Βολουδάκη καὶ τὰ πνευματικά του παιδιά νὰ γράφουν μία νέα ἐκκλησιαστική ἱστορία, στὴν ὁποία ἀνατρέπονται ὅλα ὅσα γνωρίζαμε σχετικὰ μὲ τοὺς ἀγῶνες τῶν Ἁγίων καὶ τοῦ ποιμνίου ἐναντίον τῆς κάθε αἱρέσεως καὶ τοῦ κάθε σχίσματος. Μία ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία ποὺ εἶναι κομμένη καὶ ραμμένη στὰ μέτρα τῆς ἐπισκοποκρατίας (ὁ ὅρος εἶναι τοῦ μακαριστοῦ Καντιώτη ποὺ καλοῦσε ‒σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν π. Βασίλειο‒ τὸ ποίμνιο νὰ μὴν ὑπακούει στοὺς ἄθεους ἐπισκόπους) καὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν.

Ὁ π. Βασίλειος μὲ ὕφος χιλίων καρδιναλίων καὶ αὐθεντίας καὶ ὅπως πάντα χωρὶς τὴν παράθεση κάποιας σοβαρῆς καὶ ἀξιόπιστης πηγῆς (ὁ γέροντας τοῦ καθενὸς δὲν εἶναι πηγή), ἐπιτέθηκε σὲ ὅλους ὅσους ἀντιδροῦν στὶς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ πρὸ πάντων σὲ ὅσους ἀποτειχίστηκαν.

Ἂς πάρουμε ἕνα στίγμα αὐτῆς τῆς νέας θεώρησης τῆς ἱστορίας τῆς Ἐκκλησίας. Εἶπε ὁ π. Βασίλειος: 

«Διερωτῶμαι, πώς πολλοὶ ἄνθρωποι, ἔτσι χωρὶς δεύτερη σκέψη καταφρονοῦν τοὺς ἐπισκόπους τους καὶ κάνουν ἀνταρσία, χάριν τῆς Πίστεως καὶ παρασύρουν λαό… Τὸν ἐρώτησαν (σσ. τὸν γέροντά του Σίμωνα) πνευματικά του παιδιὰ καὶ τοῦ εἴπανε νὰ σταματήσει τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἀρχιεπισκόπου. Καὶ εἶπε: νὰ φύγετε κι ἐσεῖς ἂν σκανδαλίζεστε ποὺ μνημονεύω τὸν Ἀρχιεπίσκοπο. Δὲν θέλω νὰ ἔχω πνευματικὰ παιδιὰ ἀπείθαρχα στὴν Ἐκκλησία.

Καὶ ὅταν τὸν ρώτησαν… Γέροντα, ἐὰν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος συλλειτουργήσει μὲ τὸν Πάπα; Καὶ τότε, λέει, ἐγὼ δὲν θὰ φύγω ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία… Τὴν Ἐκκλησία δὲν τὴν χαρίζουμε σὲ κανέναν. Δὲν θὰ φύγουμε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Θὰ μαχόμεθα. Θὰ ὁμολογοῦμε ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας. Γιατὶ τὸ ἐπισκοπικὸ ἀξίωμα δὲν εἶναι ἀνθρώπινο… ἐὰν δὲν ὀρθοτομεῖ ὁ Ἐπίσκοπος ὁ Θεὸς ἐνεργεῖ δι’ αὐτοῦ, ἀλλὰ δὲν συμφωνεῖ μὲ τὴν ζωή του… καὶ ὅποιος βεβαίως ἐπίσκοπος, ὡς ἄνθρωπος, εἶναι ἀνάξιος αὐτὸς θὰ κριθεῖ ἀπὸ τὸν Θεό...

Ἐπικαλοῦνται διάφοροι παλαιοὺς Ἁγίους γιατὶ δὲν μπορούσαμε νὰ ἐλέγξουμε ἀκριβῶς πῶς ἦταν τότε οἱ καταστάσεις. Καὶ ἐρωτῶ. Γιατὶ νὰ ἀνατρέξουμε σὲ παλαιοὺς Ἁγίους, ὅταν ἔχουμε Ἁγίους τῶν ἡμερῶν μας; Γιατὶ δὲν μᾶς βολεύει. Γιατὶ δὲν μᾶς βολεύει στὸ φανατισμό μας… θέλουμε νὰ πλάσουμε ἕνα παρελθὸν γιὰ τὸ ὁποῖο δὲν ἔχουμε στοιχεῖα» (ἀπὸ 07.18).

Αὐτή, λοιπόν, εἶναι ἡ καινούργια θεώρηση ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας καὶ διδαχῆς, ἡ νέα ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία ἀπὸ τὸν π. Βασίλειο. Σύμφωνα μὲ τὰ λόγια του:

Πρέπει νὰ μὴν μιμούμαστε τοὺς «παλαιοὺς Ἁγίους», ὅπως τοὺς ὀνομάζει, (διότι ὁ ὅρος Πατέρες θὰ γκρέμιζε τὴν λανθασμένη ἐπιχειρηματολογία του), γιατὶ δὲν ἔχουμε στοιχεῖα τοῦ τί ἔγινε ἀκριβῶς στὴν ἐποχή τους. Ἄρα ἂς πετάξουμε ὅτι βιβλία καὶ ἐργασίες εἴχαμε ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ ἔφτυσαν αἷμα γιὰ νὰ συγγράψουν τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία κι ἂς ἀκοῦμε διαδικτυακὰ μόνο τὸν π. Βασίλειο Βολουδάκη.

Μάλιστα ἐδῶ συμβαίνει καὶ τὸ ἑξῆς παράδοξο, ἀπόδειξη ὅμως τῆς πλάνης καὶ τῆς ἔπαρσης τοῦ προκειμένου ἱερέως: Ἐνῶ οἱ Ἅγιοι «τῶν ἡμερῶν μας» μᾶς συμβουλεύουν νὰ διαβάζουμε καὶ νὰ μιμούμαστε τοὺς «παλαιοὺς Ἁγίους» (π.χ. ὁ ἅγ. Παΐσιος ἔλεγε ὅτι χρειαζόμαστε Μάρκους Εὐγενικοὺς καὶ Μακκαβαίους), ὁ π. Βασίλειος, ποὺ ὑποτίθεται γνωρίζει τοὺς Ἁγίους, λέει τὸ ἀντίθετο.

Ὁ π. Βασίλειος διερωτᾶται «πώς πολλοὶ ἄνθρωποι, ἔτσι χωρὶς δεύτερη σκέψη καταφρονοῦν τοὺς ἐπισκόπους τους καὶ κάνουν ἀνταρσία, χάριν τῆς Πίστεως καὶ παρασύρουν λαό». Ἔτσι, καὶ σύμφωνα μὲ κάθε λογικὴ σκέψη, στὴν νέα ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία πρέπει νὰ ἀποροῦμε (ὄχι νὰ τιμοῦμε) πῶς ἕνας μοναχὸς Μάξιμος ἔκανε ἀνταρσία καὶ δὲν κοινωνοῦσε μὲ τὰ μεγάλα τῆς ἐποχῆς του Πατριαρχεῖα γιὰ ἕναν παλιοτόμο· Πῶς ἕνας λαὸς στὴν Κων/πολη δὲν πειθάρχησε καὶ δὲν δέχθηκε νὰ κοινωνήσει μὲ τοὺς λατινόφρονες ἐπισκόπους καὶ νὰ δεχθεῖ τὴν ἕνωση ποὺ ἀποφασίστηκε στὴν Φλωρεντία-Φερράρα. Ὁ γέροντας τοῦ π. Βασιλείου θὰ τοὺς εἶχε πετάξει ἔξω, ἀφοῦ ἀκόμα καὶ συλλείτουργο μὲ τὸν Πάπα θὰ δεχόταν!!!

Πρέπει φυσικὰ ἐδῶ νὰ ὑπενθυμίσουμε στὸν πληροφορημένο π. Βασίλειο, ὅτι καὶ συλλείτουργο ἔχει γίνει καὶ ἕνωση σύμφωνα μὲ τὸν «εὐσεβή» ἐπίσκοπο Ναυπάκτου Ἱερόθεο, ὁ ὁποῖος στὸ βιβλίο του γιὰ τὴν «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο» στὴν σελ. 196f ἐπισημαίνει:

«Αὐτὸ δείχνει περίτρανα τὰ πράγματα στὴν λεγόμενη "οἰκουμενικὴ κίνηση" προχωροῦν πέρα ἀπὸ τοὺς θεολογικοὺς διαλόγους, ἀφοῦ ὑπάρχει πλήρης "μυστηριακὴ διακοινωνία!"».

Καὶ στὶς σελίδες 150 ἕως 154, ποὺ μιλάει γιὰ τὸ κείμενο τῆς ἄρσης ἀναθεμάτων:

«Φαίνεται σαφέστατα, ὅτι τὸ μὲν ἑλληνικὸ κείμενο κάνει λόγο γιὰ ἄρση ἀναθεμάτων, τὰ δὲ ἄλλα κείμενα, γαλλικὸ καὶ ἀγγλικό, κάνουν λόγο γιὰ ἄρση ἀκοινωνησίας».

Καὶ στὴν σελ. 155 ἀκολουθεῖ ἡ τρομερὴ δήλωση τοῦ ἐπισκόπου, τὴν ὁποίαν ἀγνοῦν ἐπιδεικτικὰ καὶ ἔνοχα καὶ ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης καὶ ὅσοι περιμένουν τὴν ἕνωση μὲ τοὺς Παπικοὺς γιὰ νὰ ἀντιδράσουν:

«Τὸ γεγονὸς εἶναι ὅτι οἱ Ρωμαιοκαθολικοὶ ἰσχυρίζονται σὲ διάφορες συζητήσεις ποὺ ἔχω κάνει μαζί τους ὅτι ἔγινε ἡ ἄρση ἀκοινωνησίας τὸ 1965, γι’ αὐτὸ προσέρχονται στοὺς Ὀρθοδόξους Ναοὺς γιὰ νὰ κοινωνήσουν τοῦ Σώματος καὶ τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ».

Ἀπίστευτο. Αὐτὰ τὰ ἔχουν διαβάσει ἐπίσκοποι, ἱερεῖς, μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ καὶ δὲν κουνιέται φύλλο! Σύμφωνα μάλιστα μὲ τὸν π. Βασίλειο ἀκόμα κι ἂν εἶναι ἔτσι, πρέπει νὰ ὑπακούσουμε, διότι ἔτσι μένουμε ἐντὸς Ἐκκλησίας (ἄρα ὁ ἅγιος τῶν ἡμερῶν μας Παΐσιος, ὅταν διέκοψε τὴν μνημόνευση τοῦ πατριάρχη Ἀθηναγόρα, ἦταν ἐκτὸς Ἐκκλησίας).

Ἔτσι σύμφωνα μὲ τὴν νέα ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία τοῦ π. Βασιλείου καὶ τῶν γερόντων του (ἂν τοὺς ἑρμηνεύει σωστά, διότι ἐδῶ καὶ τοὺς Ἁγίους παρερμηνεύει, πάντως τὸν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο σίγουρα τὸν παρερμηνεύει), ἐκτὸς Ἐκκλησίας εἶναι ὅλοι οἱ Ἅγιοι ποὺ δὲν μνημόνευαν αἱρετικούς, ὅπως ὁ Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, ὁ Μ. Βασίλειος, ὁ Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, ὁ ἅγ. Κύριλλος καὶ τόσοι ἄλλοι. Καὶ ἂν ἀντιπαραθέσει κάποιος: ναί, αὐτοὶ ἦταν ὅμως ἐπίσκοποι, τότε φθάνει ὡς παράδειγμα μέσα στὶς χιλιάδες, ὁ νομικὸς Εὐσέβιος, λαϊκὸς τὴν ἐποχὴ τοῦ Νεστορίου, (ἀντίθετα μὲ τὴν κακοδιδασκαλία τοῦ π. Βασίλείου ἡ Ἐκκλησία δὲν τὸν θεώρησε ἐκτὸς ἀλλὰ ἐντὸς καὶ τὸν τίμησε μετέπειτα μὲ τὴν ἐπισκοπὴ Δορυλαίου), ὁ ὁποῖος ἀντέδρασε ἤδη μέσα στὸν ναό (χωρὶς δεύτερη σκέψη, π. Βασίλειε), ὅταν ὁ Νεστόριος ὀνόμασε τὴν Παναγία Χριστοτόκο, διέκοπτε τὰ αἱρετικὰ κηρύγματά του καὶ διέκοψε τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία καὶ μὲ τὸν Νεστόριο καὶ ὅσους κοινωνοῦσαν μαζί του, στέλνοντας μάλιστα ἐπιστολὲς στὰ πατριαρχεῖα Ρώμης καὶ Ἀλεξανδρείας μὲ τὴν αἴτηση νὰ διακόψουν κι αὐτά τὴν κοινωνίαν μὲ τὸν αἱρετικὸ Νεστόριο. Μάλιστα «ἐτοιχοκόλλησε κατηγορητήριον κατὰ τοῦ Νεοστορίου ὡς διδάσκοντος τὰ τοῦ Παύλου Σαμοσατέως». (Βασίλειος Στεφανίδης ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία, ἐκδόσεις Παπαδημητρίου, 1959, σελ. 215). Φυσικὰ ὁ π. Βασίλειος δὲν θεωρεῖ ἀσφαλὴ πηγὴ τὸν βραβευμένο ἀπὸ τὴν Ἀκαδημία Ἀθηνῶν ἀρχιμανδρίτη Βασίλειο Στεφανίδη γι’ αὐτὸ καὶ ἰσχυρίζεται «θέλουμε νὰ πλάσουμε ἕνα παρελθὸν γιὰ τὸ ὁποῖο δὲν ἔχουμε στοιχεῖα».

Ἕνας Εὐσέβιος θα χαρακτηριζόταν ὅμως κι ἀπὸ ἄλλους (οἱ ἀκόλουθοι χαρακτηρισμοί εἶναι σήμερα γνωστοί στοὺς γνωστοὺς παροικοῦντες τὴν Ἱερουσαλήμ) ποὺ σήμερα κάνουν τοὺς ἔκπληκτους, ὡς ἀκραῖος ζηλωτὴς ποὺ πιέζει τοὺς ἄλλους, δὲν γνωρίζει τὴν οἰκονομία κλπ. Νὰ τονιστεῖ ἐδῶ ὅτι ὁ Εὐσέβιος ξεκίνησε ἀμέσως μὲ τὴν ἐμφάνιση τῆς αἱρέσεως τὸν ἀγῶνα του καὶ δὲν περίμενε καμία θεία ἢ ἀνθρώπινη ἐπέμβαση. Γιατί; Διότι αὐτὴ εἶναι ἡ Θεία ἐντολὴ καὶ τὸ καθῆκον τῶν Χριστιανῶν.

Ἐπίσης ἔνοχες, σύμφωνα πάντα μὲ τὰ λόγια τοῦ π. Βασιλείου, πρέπει νὰ εἶναι καὶ οἱ Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας, Οἰκουμενικὲς καὶ Τοπικές, ποὺ ἀντὶ νὰ περιμένουν τὴν ἐπέμβαση τοῦ Θεοῦ καὶ τὸν θάνατο τοῦ αἱρετικοῦ ἐπισκόπου ἢ τὸ σάπισμα τῶν χεριῶν του ἢ ὅτι μία ληστρικὴ σύνοδος ὅπως τὸ Κολυμπάρι γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία ἀπέθανε καὶ ἐτάφη (αὐτὰ τὰ ἀνήκουστα ὑποστήριξε ὁ π. Βασίλειος στὴν ὁμιλία του καὶ δὲν μπορεῖ νὰ τὸ ἀρνηθεῖ), συνάχθηκαν καὶ καταδίκασαν ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι, ἄρα ἀντίθετα μὲ ὅσα διδάσκει ὁ π. Βασίλειος, τὴν κάθε αἵρεση καὶ ληστρικὴ σύνοδο. Ἐκτὸς φυσικὰ ἂν γιὰ τὸν π. Βασίλειο ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν εἶναι Παναίρεση, ἡ αἵρεση τῶν ἐσχάτων κατὰ τοὺς Ἁγίους τῶν ἡμερῶν μας.

Κλείνοντας πρέπει νὰ ἀναφερθεῖ ὅτι στὴν νέα ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία ποὺ διαδίδει ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης δέχθηκε ἀδιαμαρτύρητα τὴν ἄποψη μίας κυρίας ὅτι δῆθεν ἡ Ἐκκλησία δέχθηκε «ἄθλιους» αὐτοκράτορες ὅπως τὸν Βασίλειο Α΄ τὸν Μακεδόνα ἢ τὸν Λέοντα ΣΤ΄ τὸν Σοφό. Πόσο κακὸ κάνουν τέτοιοι ἄνθρωποι στὴν ἐκκλησία! 

Ἡ ἀλήθεια, δηλαδὴ ἡ ἀληθινὴ ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία καὶ ὄχι αὐτὴ τοῦ π. Βασιλείου καὶ τοῦ κύκλου του μᾶς παραδίδει ἄλλα: Ὁ Βασίλειος Α΄ ἐδίωξε τὸν Μ. Φώτιο, διότι αὐτὸς δὲν συμφώνησε μὲ τὴν πολιτικὴ τοῦ αὐτοκράτορα μὲ τὸν Πάπα. Ὁ δὲ Λέων ΣΤ΄ ἐδίωξε τὸν πατριάρχη Νικόλαο Μυστικό, διότι δὲν συμφώνησε μὲ τὸν τέταρτο γάμο τοῦ αὐτοκράτορα. 

Ἡ ὁμολογία ἐπιφέρει διωγμὸ π. Βασίλειε, γι’ αὐτὸ δὲν τὴν δέχεσθε. Δὲν θέλετε νὰ τὰ χαλάσετε μὲ τὸν ὀλετήρα τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος Ἱερώνυμο Λιάπη, γι' αὐτὸ σᾶς ἔχει ἀφήσει στὴν θέση σας, γιατί (παρὰ τὰ ἐνοχλητικά σας κηρύγματα περὶ ἐμβολίων ποὺ κι αὐτὰ ἔγιναν ὅμως σὲ κλειστὸ ναό), εἶστε ἕνας χρήσιμος "Δούρειος Ἵππος" γιὰ τὴν προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Ὅποιος ἰσχυρίζεται τὸ ἀντίθετο βλάπτει τὴν Ἐκκλησία, παραδίδοντας ψωμοτύρι στὸ στόμα τῶν βλασφήμων ἐχθρῶν Της.

Ἔτσι πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία οἱ Οἰκουμενιστὲς καὶ οἱ ἐρωτευμένοι μὲ τὸ ἀξίωμα τους καὶ ἐκ τούτου δειλοί. Διδάσκοντας νέες καὶ ἀναληθεῖς διδασκαλίες ποὺ δὲν ἔχουν καμία σχέση μὲ τὴν πραγματικότητα καὶ τοὺς ἀγῶνες τῆς Ἐκκλησίας ἐνάντια στὶς αἱρέσεις καὶ τὰ σχίσματα. Τὸ ἐρώτημα εἶναι ἂν ἐμεῖς θὰ τοὺς ἀκολουθήσουμε ἢ θὰ πράξουμε αὐτὸ ποὺ διδάσκουν οἱ Ἅγιοι.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

'Εστία Πατερικών Μελετών': Περί β λ ά σ φ η μ η ς κινηματογραφικῆς ταινίας. . . .


Μεγάλης προβολῆς καί διαφήμισης ἔτυχε ἡ νέα κινηματογραφική δημιουργία τοῦ διεθνοῦς φήμης Ἕλληνα σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου μέ τόν τίτλο «βλήχη». 

Στήν πρεμιέρα πού πραγματοποιήθηκε στήν Ἐθνική Λυρική Σκηνή τοῦ ἱδρύματος Σταῦρος Νιάρχος, παρευρέθηκε καί ἡ Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας, κ. Σακελλαροπούλου.... 

Στήν ἐν λόγῳ ταινία, ἡ κεντρική ἠθοποιός προβαίνει σέ ἀσελγεῖς πράξεις γλύφοντας μία εἰκόνα τῆς Παναγίας!

Ἀλλά καί οἱ συμβολισμοί ὅπως τούς ἀναλύουν οἱ κριτικοί κινηματογράφου παραπέμπουν σέ θρησκευτικά πρόσωπα τά ὁποῖα στήν ταινία φέρονται νά συμμετέχουν σέ σεξουαλικές πράξεις.

Θά ἀντιπαρέλθουμε τήν «καλλιτεχνική» ἀξία τοῦ ἔργου ὡς ἀναρμόδιοι. 

Ὡστόσο, δέν μποροῦμε νά μήν ἀποδοκιμάσουμε τή βλασφημία καί τήν βάναυση πρόκληση τοῦ θρησκευτικοῦ αἰσθήματος τῶν χριστιανῶν.

Γιατί ἄραγε νιώθουν κάποιοι τήν ἀνάγκη νά προσβάλλουν τήν πίστη κάποιων συνανθρώπων τους; Γιατί πασχίζουν νά ἐξευτελίσουν ἕνα πρόσωπο πού πιστεύουν ὅτι ἁπλῶς πέθανε ὅπως ὅλοι; 

Γιατί ἐπιμένουν νά ἀποδώσουν δικά τους πάθη σ’ Ἐκεῖνον καί στήν Πάναγνη Μητέρα Του; 

Τί εἶναι αὐτό πού «ἐξιτάρει» τόν καλλιτεχνικό «οἶστρο» κάποιων νά τά βάλουν μέ τόν «Ἀνυπεράσπιστο» Ἐσταυρωμένο;

Κανένα πρόσωπο στήν παγκόσμια ἱστορία δέν δέχτηκε τέτοια ἐμμονική ἐπίθεση εἴτε μέ ψευδοεπιστημονικά ντοκιμαντέρ, εἴτε μέ πεζοδρομιακές καί σεξουαλικῆς φύσεως ὕβρεις, ντυμένες τό μανδύα τῆς τέχνης. 

Ἐκεῖνοι πού πολεμοῦν νά ἐπιβάλουν τήν ἀπενοχοποίηση κάθε σεξουαλικῆς διάθεσης, τή φορτώνουν σέ Ἐκεῖνον πού δέν τόν ἀγγίζουν αὐτές οἱ διαστροφές. 

Ἐξηγεῖται μέ τή λογική τέτοια ἐμμονή μέ τά Ἱερά Πρόσωπα τοῦ χριστιανισμοῦ σέ ἀντίθεση μέ τά ἀντίστοιχα ἱερά πρόσωπα τῶν ἄλλων θρησκειῶν, τά ὁποῖα ὅποιος τολμᾶ νά ἀγγίξει, σβήνεται ἀπό τό χάρτη τῆς τέχνης;

Δυό χιλιετίες μετά τή Σταύρωσή Του, ὁ Θεάνθρωπος δέν σταμάτησε νά ἀποτελεῖ πρόκληση γιά ὅσους αὐτοβούλως παραδόθηκαν στόν διάβολο. 

Ὅπως ὁ διάβολος φρίττει καί τρέμει τή δύναμη τοῦ Σταυροῦ, ἔτσι καί οἱ μαθητές του φρίττουν καί τρέμουν τό Σταυρό καί τά Ἱερά Πρόσωπα, γι’ αὐτό συνεχῶς ἐπιτίθενται μέ μανία κατά τοῦ Θεανθρώπου. 

Εἶναι καί αὐτό τό φαινόμενο μία ἀπόδειξη τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Χριστοῦ, καθώς στούς νεκρούς δέν ἐπιτίθεται κανένας. 

Οὔτε στό Μωάμεθ, οὔτε στό Βούδα, οὔτε στόν Κομφούκιο, οὔτε σέ ἄλλους ἱδρυτές θρησκειῶν συμβαίνει παρόμοια διαχρονική «καλλιτεχνική» ἐπίθεση, διότι αὐτοί ἀπέθαναν καί ἐτάφησαν ὡς ἄνθρωποι θνητοί. 

Ὁ Ἀναστημένος Χριστός, ὅμως, ἀνέστη καί ζεῖ ἀποτελώντας τή μόνη διέξοδο ἐλπίδας στό ἀδιέξοδο τῆς ἀπελπισίας ἑνός ἄγριου κόσμου πού ἑτοιμάζουν οἱ «μεγάλοι» τῆς γῆς.

Ἡ διεθνής καταξίωση πού ἔχει γνωρίσει ὁ ἐν λόγῳ σκηνοθέτης, κατά τή μικρονοϊκή κοσμική νοοτροπία, τοῦ δίνει τό δικαίωμα νά προσβάλλει τά ἱερά καί τά ὅσια. 

Κανείς δέν τολμάει νά τοῦ ἀσκήσει κριτική, ἀλλά ἀντίθετα ἡ πρώτη πολίτης τῆς χώρας, τιμάει μέ τήν παρουσία της τό βλάσφημο ἔργο του. 

Δυστυχῶς καί σέ αὐτή τήν περίπτωση, συμβαίνει ὅ,τι συνέβη πολλές φορές στό παρελθόν. 

Ταλαντοῦχοι ἄνθρωποι χαράμισαν τό ταλέντο τους στόν πόλεμο κατά τοῦ Χριστοῦ, ἐπικεντρώνοντας τό ἔργο τους στήν «ἀποϊεροποίηση» τῶν Ἱερῶν Προσώπων στά μάτια τοῦ κοινοῦ.

Αὐτό πού δέν κατανόησαν ὅλοι αὐτοί οἱ σπουδαῖοι κατά κόσμον καλλιτέχνες εἶναι ὅτι τό μόνο πού κατάφεραν μέ αὐτή τήν ἐμμονή εἶναι νά κάνουν κακό στόν ἑαυτό τους καί στούς ἀκολούθους τους. 

Ὁ Χριστός οὔτε μειώθηκε, οὔτε ἔπαψε νά ἐμπνέει τίς καρδιές τῶν ἀνθρώπων πού Τόν ἀγαποῦν, παρά τίς ἐπίμονες πρός αὐτή τήν κατεύθυνση προσπάθειές τους.

Ὅμως, παρόμοιες προκλήσεις, μᾶς φέρουν πρό τῶν εὐθυνῶν μας. 

Ἡ ἱστορία τῆς ἄδικης καταδίκης τοῦ Ἀθώου, συνεχῶς ἐπαναλαμβάνεται καί ἐμεῖς καλούμαστε σέ κάθε περίπτωση νά ἐπιλέξουμε ποιό ρόλο θά ἔχουμε σέ αὐτή τήν αδικία.

Τό ἐλάχιστο προσωπικό μας χρέος εἶναι νά μή στηρίζουμε τέτοια ἔργα καί τέτοιους καλλιτέχνες. Νά προσευχόμαστε νά τούς φωτίσει ὁ Θεός, ἀλλά νά κόψουμε κάθε εἴδους στήριξη στά ἔργα τους. 

Ἴσως μέ αὐτό τόν τρόπο, κάποιοι ἀναγκαστοῦν νά περιορίσουν τίς «ἐλευθεριότητές» τους καί νά καταλάβουν ὅτι οἱ χριστιανοί ξέρουν νά σέβονται τήν πίστη τους καί νά «ἐκδικοῦνται» μέ αὐτό τόν εἰρηνικό τρόπο ὅσους τήν προσβάλλουν. 

Ἄν αὐτό δέν τό κάνουμε ἤ πολύ περισσότερο ἐνισχύουμε μέ τήν παρουσία μας τέτοιες «καλλιτεχνικές» ἀπρέπειες, εἴμαστε δυστυχῶς καί ἐμεῖς συμμέτοχοι στή βλασφημία. 

Ἡ ἀδιαφορία μας καί ὁ ὑποκριτικός εὐσεβισμός τῆς ψευδοαγαπολογίας πού καλλιεργεῖ αὐτή τήν ἀδιαφορία, ἔχουν δώσει τή δυνατότητα στούς βλάσφημους νά προβαίνουν σέ τέτοιου εἴδους προσβολές, χωρίς καμία ἐπιφύλαξη.

Βασικοί ὑπεύθυνοι, βέβαια, εἶναι καί οἱ ἐκλεγμένοι ἀπό ἐμᾶς βουλευτές πού ἀρχικά κατήργησαν καί κατόπιν δέν ἐπανέφεραν τόν ποινικό νόμο περί κακόβουλης βλασφημίας, ὥστε νά μπορεῖ ὁ καθένας νά ἀσχημονεῖ ἀνενόχλητος ἀπέναντι στή χριστιανική πίστη. 




Μεγάλη ΟΡΓΗ θά έλθει, ιδίως γιά τάς ΑΣΕΛΓΕΙΑΣ καί Ε Κ Τ Ρ Ω Σ Ε Ι Σ !

Γ. Φιλόθεος Ζερβάκος

(* Τά ἐμπνευσμένα αὐτά λόγια τοῦ Γέροντος ἐλέχθησαν τήν 8ην Μαΐου 1979, ἔνα ἔτος πρό τῆς ὁσίας κοιμήσεώς του)

…Πιστεύω, ἄν θέλῃ καί ὁ Θεός, νά φύγω γρήγορα. 

Πρέπει καί νά φύγω, γιατί, ὅπως βλέπω, ὁ κόσμος ὅλος ὅλον εἰς τό πονηρόν τρέχει, σάν ἁμαρτωλός εἰς τήν ἁμαρτίαν. 

᾿Ακράτητοι εἶναι οἱ ἄνθρωποι, καί λαός καί κλῆρος σάν τά ἀχαλίνωτα ἄλογα τρέχουν εἰς τήν ἁμαρτίαν· οὔτε συλλογίζονται Θεόν, θάνατον, κρίσιν, ἀνταπόδοσιν, τίποτε – τίποτε, μόνον γιά τήν ὕλη, γιά τό σῶμα, γιά τίς ἡδονές, γιά τίς τιμές. 

Γιά τήν ψυχή, γιά τό Θεό, γιά τήν ἀρετή; τίποτε. Πολύ ὀλίγοι εἶναι ἐκεῖνοι πού ἔχουν ἀληθινά ἐνδιαφέροντα, καί ἴσως χάριν αὐτῶν τῶν ὀλίγων κρατεῖ ὁ Θεός τόν κόσμον.

… Ὁ Σατανᾶς κάνει τήν τελευταίαν ἔφοδον, καί εἰς αὐτά τά χρόνια πού εὑρισκόμεθα μεγάλη θλῖψις καί μεγάλη ὀργή θά ρθῆ στόν κόσμον… 

Στήν ἐποχή τοῦ Προφήτου Ἱερεμίου ὁ Θεός ἀπεφάσισε νά τιμωρήση τούς Ισραηλίτας πολλές φορές καί ὁ ῾Ιερεμίας παρακαλοῦσε τόν Θεό νά λυπηθῆ τό πλάσμα του, τόν λαό του, καί νά μή τούς τιμωρήση, γιά τίς ἁμαρτίες του. 

Μιά φορά ὅμως λέγει τοῦ Ἱερεμίου θά τήν καταστρέψω τήν ῾Ιερουσαλήμ. ῾

Ο ῾Ιερεμίας τότε ἄρχισε νά παρακαλῇ· Θεέ μου μή τήν καταστρέψης καί μή τούς τιμωρήσης…, ἀλλ’ ὁ Θεός τοῦ εἶπε· μή μέ παρακαλᾶς δέν σέ ἀκούω, θά τήν παραδώσω εἰς τούς Βαβυλωνίους, πού ἤδη εἶχαν πλησιάσει τήν ῾Ιερουσαλήμ. 

Τότε λέει ὁ ῾Ιερεμίας στόν Θεό· πῶς εἶναι δυνατόν νά μποῦνε μέσα οἱ ἐχθροί πού εἶναι ἰσχυρά τά τείχη; 

Εγώ θά ἀνοίξω τίς πόρτες, ἀπήντησε ὁ Κύριος, γιά νά μποῦν. Εάν δέν τήν παραδώσω ἐγώ δέν μπαίνουν, ἀλλά ἐγώ θά τήν παραδώσω… 

Αὔριο τό πρωΐ νά καθίσης σέ ἕνα ὑψηλό μέρος καί θά ἰδῆς πῶς θά τήν παραδώσω… 

Καί εἶδε ἕνα ῎Αγγελο πού ἐπῆγε καί ἄνοιξε τήν ἀνατολική θύρα καί ἐπῆρε τά κλειδιά, κατόπιν στήν Δυτική, Νότιο καί Βόρειο καί τά ἐτοποθέτησε κάτω ἀπό μιά πέτρα, λέγοντας: 

Δέξου πέτρα τά κλειδιά τῆς πόλεως αὐτῆς τῆς ἁμαρτωλοῦ καί νά τά φυλάξῃς ἕως ὅτου ἐπιστρέψουν οἱ αἰχμάλωτοι, καί κατόπιν ἐφώναξε ὁ ῎Αγγελος· Εἴσελθε ἡ δύναμις τῶν Χαλδαίων, καί ἐμπῆκαν οἱ ἐχθροί μέσα, ἔσφαξαν καί ἐρήμωσαν καί ἐπῆραν πολλούς αἰχμαλώτους καί μαζί μέ αὐτούς καί τόν Ἱερεμίαν. 

Δι’ αὐτό λέει ὁ ῞Αγιος Χρυσόστομος ὅτι, ὅταν αἱ ἁμαρτίαι τῶν ἀνθρώπων εἶναι πολλαί καί εὑρίσκωνται μέσα εἰς τούς ἁμαρτωλούς καί δίκαιοι ὁ Θεός μαζί μέ τούς ἁμαρτωλούς, καμμιά φορά, παίρνει καί δικαίους…

Λοιπόν μεγάλη ὀργή θά ἔλθῃ. 

Πολλά γίνονται, ἰδίως δύο μεγάλα κακά, ἡ ἀσέλγεια καί αἱ ἐκτρώσεις πού κάνουν αἱ γυναῖκες. 

Τόσο μεγάλο κακό στον κόσμο δέν ἔγινε σέ καμμιά ἐποχή, νά σκοτώνουν 6 – 10 παιδιά οἱ μητέρες καί νά μήν αἰσθάνωνται καθόλου τύψι τῆς συνειδήσεως, πού, ἄν εἶχαν λίγο ἴχνος μετανοίας καί συναισθήσεως, ἔπρεπε νά ἀνοίξουν τάφους καί νά μποῦν μέσα νά βασανίζωνται, ἀλλά ἀναίσθητες. 

Ἐξομολογοῦνται καμμιά φορά, ἀλλά χωρίς μετάνοια. ῞

Ενα αὐτό, καί δεύτερον ἡ γύμνια τῶν γυναικῶν. 

Περπατοῦν τώρα γυμνές, καί οἱ ἄνδρες γυμνοί, δέν πέφτουν πίσω, ἀλλά περισσότερον αἱ γυναῖκες, καί αὐτό δέν εἶναι δυνατόν νά τό ὑπομένη ὁ Θεός. 

Ὑπέμεινε καί τούς ἐπί Νῶε ἁμαρτωλούς καί τούς Σοδομίτας καί Γομορρίτας, ἀλλά δέν εἶχαν φθάσει καί σέ αὐτό τό σημεῖο, να περπατοῦν γυμνοί καί νά ἐπιδεικνύουν τα σώματά των τά βρωμερά στούς ἄνδρες γιά νά τούς ἑλκύσουν καί παρασύρουν εἰς τήν ἁμαρτίαν. 

Ο Θεός εἶναι μακρόθυμος καί μία ὥρα παρά Θεοῦ ὡς 1.000 ἔτη. 

Μακροθυμεῖ, ἀλλά ἡ μακροθυμία του ἔχει καί ὅρια. 

«Ἐάν μή ἐπιστραφῆτε, λέγει, τήν ρομφαίαν αὐτοῦ στιλβώσει, τό τόξον αὐτοῦ ἐνέτεινε καί ἡτοίμασεν αὐτό, καί ἐν αὐτῷ ἡτοίμασε σκεύη θανάτου, τά βέλη αὐτοῦ τοῖς καιομένοις ἐξειργάσατο».

Λοιπόν ἄς εἴμεθα ἕτοιμοι διότι οὐκ οἴδαμε τήν ὥραν οὐδέ τήν στιγμήν τοῦ θανάτου. 
Τώρα τί τιμωρία θά μεταχειρισθῆ, Ἐκεῖνος ξεύρει. 

Πάντως ὅμως ἡ τιμωρία θά ἔλθῃ… 
Λοιπόν ἔγιναν πολλά κακἀ καί γίνονται καί ἐξακολουθοῦν ἁλματωδῶς νά γίνωνται. 

Ὑπάρχουν και μερικοί ὀλίγοι καλοί, οἱ ὁποῖοι μαζύ μέ τούς ἄλλους, φοβοῦμαι ὅτι θά ὑποφέρουν καί αὐτοί, ἀλλά αὐτοί ἅμα φυλάξουν τήν πίστι τους καί τήν ἀγάπη τους πρός τόν Θεόν, ὁ Θεός δέν θά τούς ἀφήσῃ, καί ὀλίγα παιδευθέντες μεγάλα εὐεργετηθήσονται· οἱ ἄλλοι ὅμως θά παιδευθοῦν καί ἐδῶ καί θά παραπεμφθοῦν στό πῦρ τό ἐξώτερον. 

Αὐτά εἶναι τά χάλια μας…

Δέν εἶναι δυνατόν ποτέ ὁ Θεός, ὁ ὁποῖος πάντοτε τήν ἁμαρτίαν τήν τιμωρεῖ νά ἀφήση τόσα κακά νά γίνωνται χωρίς τιμωρίαν… Μόνον νά εἴμεθα ἕτοιμοι. 

«Οἱ πεποιθότες ἐπί Κύριον, ἑοίκασιν ὄρει τῷ ἁγίῳ· οἵ οὐδαμῶς σαλεύοντι, προσβολαῖς τοῦ βελίαρ» (᾿Αντίφωνον Γ΄ τῶν ᾿Αναβαθμῶν τοῦ Β’ ἤχου).

Εἰς τόν Θεόν νά ἔχουμε τήν πίστι μας, τήν ἐλπίδα μας, τήν ἀγάπην μας καί δέν θά μᾶς ἐγκαταλείψῃ, καί ἄς μή μᾶς χωρίση τίποτε ἀπό τήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ.

– Ὁ Θεός, προσευχόμενος εἰς τούς ῾Αγίους Πάντας διά τήν σημερινήν κατάστασιν καί τί πρέπει νά γίνῃ, μοῦ εἶπε νά γράψω εἰς τούς ἄρχοντας τῆς Πολιτείας καί Ἐκκλησίας να μετανοήσουν…

– Ο Θεός μέ ἀπεκάλυψε ὅτι τό μόνον διά τήν σωτηρίαν μας εἶναι ἡ μετάνοια, καί νά μετανοήσουν πρῶτον οἱ ᾿Αρχιερεῖς καί νά ἑνωθοῦν, διότι εἶναι αἶσχος νά λένε περί τῆς εἰρήνης τοῦ σύμπαντος κόσμου καί τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως καί αὐτοί ἀναμεταξύ τους νά ἔχουν ἔχθρας… 

Καιρός δακρύων, ἀλλά πρέπει ἡ ἀλήθεια νά ὁμολογῆται… ῞Ενας Θεός κατεδέχθη νά γίνη ἄνθρωπος διά νά εἰρηνεύση τόν κόσμον καί ἐμεῖς γινόμεθα ἐνάντιοι τῆς εἰρήνης!

– Καί τώρα εὑρισκόμεθα εἰς τάς παραμονάς τῆς μεγάλης ὀργῆς, πλησιάζει τό τέλος τῆς συντελείας.

Τόν θάνατον καί τήν δευτέραν παρουσίαν ἐθεωροῦσαν ὅλοι οἱ ῞Αγιοι Πατέρες καί οἱ Διδάσκαλοι τῆς Ἐκκλησίας ἀπαραίτητα γιά τήν σωτηρίαν τοῦ ἀνθρώπου, καί πολλοί ἀπό αὐτά ἐσώθησαν. 

Οἱ ἄνθρωποι ἔχουν καί κακά παραδείγματα ἀπό τούς ἄρχοντας τῆς πολιτείας καί τῆς Ἐκκλησίας, ἔχουν ὅμως καί ἐκεῖνοι σκληρυνθῆ, χειρότερα καί ἀπό τούς Εβραίους… ῞

Οσον μπορεῖ κανείς ἄς ἐργάζεται, ἀλλά νά μή ἐκτίθεται…..

– Καιρός παντί πράγματι, καί Θεοῦ θέλοντος καί καιροῦ εὐδοκοῦντος. 

Προσπαθεῖστε, ζητοῦντες πάντοτε καί τό ἔλεος καί τήν βοήθειαν καί τήν χάριν τοῦ Θεοῦ… Περισσότερον θά κοιτάξωμεν τήν ψυχήν μας, καί νά φυλασσώμεθα ἀπό τούς κινδύνους.

– Πάντοτε νά ἐπικαλῆσθε τήν βοήθειαν τοῦ Θεοῦ. 

Νά μή ἐπιχειρῆτε ἔργον χωρίς νά ἐπικαλεσθῆτε τόν Θεόν, νά σᾶς φανερώση, νά σᾶς ἀποκαλύψῃ, ὅτι εἶναι ἅγιον. 

Καί οἱ ῞Αγιοι ᾿Απόστολοι προσηύχοντο πρῶτα καί κατόπιν ἐπήγαιναν εἰς τό κήρυγμα, ὅπου τούς ἀπεκάλυπτε ὁ Κύριος. Τό θέλημα τοῦ Κυρίου νά γίνη…

– Τό καλύτερον εἶναι νά κάνωμεν ὑπομονήν διά νά πᾶμε εἰς τήν βασιλείαν τῶν Οὐρανῶν, νά εἴμεθα πάντοτε αἰωνίως, χαίροντες, ἀγαλλόμενοι καί εὐφραινόμενοι, ὑμνοῦντες καί εὐχαριστοῦντες καί δοξολογοῦντες διά παντός τό ὄνομα τῆς ῾Αγίας Τριάδος, διά πρεσβειῶν τῆς Παναχράντου Μητρός Αὐτοῦ καί πάντων τῶν ῾Αγίων.