ΟΔΗΓΙΑ ΕΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
( από ένα εγνωσμένο νομικό που είναι και πνευματικός αδελφός μας φωτίζει τα σχετικά)
Ο
κανονισμός 2019/1157 θέσπισε ελάχιστα κοινά πρότυπα ασφάλειας που αφορούν τα δελτία ταυτότητας κάθε κράτους μέλους με αποκλειστικό σκοπό να διευκολυνθεί το δικαίωμα για ελεύθερη κυκλοφορία μεταξύ των κρατών της Ευρωπαϊκής Ενωσης
Επομένως οι κανόνες αυτοί ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ στις ταυτότητες που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό κάθε χώρας η οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει τον τρόπο ταυτοποίησης που αυτή επιθυμεί .
Ο ισχυρισμός της κυβέρνησης ότι οι ταυτότητες άλλαξαν και για χρήση στο εσωτερικό της χώρας με επιταγή της Ευρωπαικής Ενωσης (ΕΕ) είναι μη σοβαρή .
Στο άρθρο 1 του ανωτέρω κανονισμού αναφέρεται ότι ο κανονισμός αφορά δελτία ταυτότητας κατά την άσκηση του δικαιώματος στην ελεύθερη κυκλοφορία εντός της Ένωσης . (Αρα δεν αφορά τις ταυτότητες που χρησιμοποιούνται για την επίδειξη ταυτοπροσωπίας εντός των χωρών).
Το άρθρο 3 παραγρ. 5 του κανονισμού αναφέρει : " 5. Τα δελτία ταυτότητας περιλαμβάνουν μέσο αποθήκευσης υψηλής ασφάλειας το οποίο περιέχει βιομετρικά δεδομένα που συνίστανται σε εικόνα του προσώπου του κατόχου του δελτίου και δύο δακτυλικά αποτυπώματα σε ψηφιακούς μορφοτύπους.
Για τη λήψη των βιομετρικών αναγνωριστικών στοιχείων, τα κράτη μέλη εφαρμόζουν τις τεχνικές προδιαγραφές που θεσπίζονται με την εκτελεστική απόφαση C(2018)7767 της Επιτροπής" .
Επομένως το ψηφιακό μέσο αποτύπωσης (τσιπ) είναι μόνο ένα και όχι δύο όπως ισχύει στην νέα ψηφιακή ταυτότητα της Ελλάδος .
Κατά το άρθρο 5 παραγρ. 2α τα δελτία ταυτότητας που δεν πληρούν τα ελάχιστα πρότυπα ασφαλείας λήγουν στις 3 Αυγούστου 2026 .
ΠΡΟΣΟΧΗ Αυτό ισχύει για την χρήση τους ως ταξιδιωτικά έγγραφα στην ΕΕ και όχι για την ταυτοποίηση του προσώπου εντός της χώρας . Οι σημερινές ταυτότητες (μπλε ταυτότητες) ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να ισχύουν για την ταυτοποίηση του προσώπου εντός της χώρας και δεν λήγουν , θεωρούνται ισχυρές κατά τον Νόμο και οι δημόσιες υπηρεσίες οφείλουν να την αποδεχθούν , όπως αναφέρει η υπ αριθμ. 1602/2021 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας
https://www.e-nomothesia.gr/law-news/apophase-ste-1602-2021.html .
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Ο προσωπικός αριθμός παραβιάζει βαθύτατα την ελευθερία του ατόμου , τις προσωπικές ελευθερίες και τα προσωπικά δεδομένα και διευκολύνει μόνο το κράτος στον άμεσο έλεγχο του πολίτη και καθόλου τον πολίτη , όπως ισχυρίζεται η κυβερνητική προπαγάνδα .
Εξάλλου πότε το κράτος ενδιαφέρθηκε πραγματικά για τον πολίτη και ενδιαφέρεται τώρα δήθεν για να μη θυμάται τρεις αριθμούς;
Με τον προσωπικό αριθμό οδηγούμαστε οικειοθελώς σε ολέθρια και παντοτινή πτώση και τον μεταβάλλουμε τον εαυτό μας από πρόσωπο κατ ΄εικόνα του Θεού με όνομα που πήραμε κατά το βάπτισμα σε ένα αριθμοποιημένο αντικείμενο .
Ο προσωπικός αριθμός σε συνδυασμό με την ψηφιακή ταυτότητα οδηγεί στην αχρήματη κοινωνία , το απόλυτο εργαλείο κάθε αυταρχικής κυβέρνησης για τον απόλυτο έλεγχο των λαών , όπου ο πολίτης με την άμεση παρακολούθηση των συναλλαγών του αλλά και την τυχόν απενεργοποίηση του τραπεζικού του λογαριασμού (σε σχέση μάλιστα με την επικείμενη χρήση του ψηφιακό ευρώ) θα είναι πειθήνιο και άβουλο όργανο στα χέρια κάθε αντίχριστου δικτάτορα.
Ο σύνδεσμος για τον ευρωπαϊκό κανονισμό