.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

«Θέλω νὰ δῶ τὸν Πάπα!»


Φαίνεται πὼς ἡ πολυδιαφημιζόμενη ὁμώνυμη θεατρικὴ “sold-out” ὀπερέττα τοῦ Θεοφράστου Σακελλαρίδη ποὺ θὰ ξεκινήσει νὰ παίζεται ἀπὸ τὶς 12 Δεκεμβρίου στὴν Ἐθνικὴ Λυρικὴ Σκηνὴ τῆς χώρας, μετὰ τὸ ἄρθρο τοῦ Γέροντος Χαλκηδόνος Ἐμμανουὴλ στὴν ἐφημερίδα «Τὸ Βῆμα» (23-11-2025), θὰ πάρει νωρίτερα «σάρκα καὶ ὀστᾶ» στὸ Φανάρι στὶς 30-11-2025, ἡμέρα τοῦ πρωτοκλήτου Ἀποστόλου Ἀνδρέα ,στὴν θρονικὴ ἑορτὴ τῆς Ἐκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως.

Ἔτσι κατὰ κάποιο τρόπο θέλοντας καὶ μὴ «ὅλοι» θὰ δοῦμε τὸν Πάπα Λέοντα μαζὶ μὲ τὴν συνοδεία του, νὰ βεβηλώνουν τὸν Ὀρθόδοξο Πατριαρχικὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου καὶ νὰ καταπατοῦν τοὺς ἱεροὺς κανόνες, συμπροσευχόμενοι μὲ τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη καὶ ὅλους τοὺς παρευρισκομένους “πιστούς”, γιατί σύμφωνα μὲ τὰ γραφόμενα τοῦ Μητροπολίτου Ἐμμανουὴλ «Ἡ ἐπίσκεψη στὸ Φανάρι γιὰ τὴ Θρονικὴ Ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου τοῦ Πρωτοκλήτου, ἔχει πλέον καθιερωθεῖ ὡς ἕνας ἰσχυρὸς θεσμός, ἕνας «διάλογος τῆς ἀγάπης» ποὺ ὑπερβαίνει τὰ ψυχρὰ πρωτόκολλα».

Στὴ συνέχεια ἐγκωμιάζοντας τὴν προγραμματισμένη κοινὴ παρουσία τοῦ Πατριάρχη μὲ τὸν Πάπα στὴ Νίκαια ἐνόψει τῆς συμπληρώσεως 1700 ἐτῶν ἀπὸ τὴν Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, ἐξυμνεῖ τὰ κατορθώματα τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτη Μελίτωνα καὶ φυσικὰ τοῦ «μεγάλου» Πατριάρχου Ἀθηναγόρα γιὰ τὸν διάλογο τῆς ἀγάπης, ἀναφέροντας ὅτι «ἡ Ἐκκλησία δὲν μπορεῖ νὰ μένει ἐγκλωβισμένη στὶς πληγὲς τῆς Ἱστορίας, ἀλλὰ ὀφείλει νὰ τὶς ὑπερβεῖ ἐν ἀγάπῃ καὶ ἀληθείᾳ». Στὸ τέλος τοῦ ἄρθρου του μάλιστα, τολμᾶ εὐθαρσῶς νὰ ἀναφερθεῖ καὶ στοὺς δύο στύλους τῆς Ὀθοδόξου ὁμολογίας, τὸν Μεγάλο Φώτιο καὶ τὸν Ἅγιο Μᾶρκο τὸν Εὐγενικό, πλέκοντας τὸ λογοπαίγνιο τῆς «ἀληθείας», ὅτι «Σὲ αὐτὴν τὴν πορεία, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τιμώντας τὴν κληρονομιὰ τοῦ Μεγάλου Φωτίου καὶ τοῦ Ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ, θὰ εἶναι ὁ ἐγγυητὴς ὅτι ἡ πορεία πρὸς τὴν ἑνότητα δὲν θὰ γίνει εἰς βάρος τῆς ἀληθείας, ἀλλὰ διὰ τῆς ἀληθείας, ἡ ὁποία μόνη ἐλευθερώνει καὶ ἑνώνει».

Ἡ προετοιμασία τοῦ πιστοῦ Λαοῦ συνεχίζεται, ὅταν τὴν ἴδια μέρα μάλιστα ἔχουμε καὶ ταυτόχρονη συνέντευξη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου στὴν ἐφημερίδα “Καθημερινὴ” γιὰ τὸ ἴδιο ἀκριβῶς θέμα.

Τυχαία χρονικὴ σύμπτωση θὰ πεῖ κανεὶς , τῆς προβολῆς τῆς θεατρικῆς παράστασης μὲ τὸ Ἐκκλησιαστικὸ γεγονός.

Ὑπάρχουν ὅμως κάποια κοινὰ στοιχεῖα –ἀντιθέσεις- τῶν δύο «παραστάσεων».

Ἡ ἱστορία λέει ὅτι ὅταν πρωτοπαρουσιάστηκε ἡ θεατρικὴ ὀπερέττα τὸ 1920 στὴν Ἑλλάδα συνοδεύτηκε ἀπὸ ἔντονες ἀντιδράσεις τῆς Καθολικῆς «Ἐκκλησίας» καὶ δυστυχῶς, ἀπὸ φόνο πιστοῦ ὀπαδοῦ της.

Φοβᾶμαι πὼς ἡ ἴδια ἱστορία θὰ γράψει , ὅτι ἡ “παράσταση “αἰσχύνης ποὺ προετοιμάζεται στὸ Φανάρι εἶχε καθηλωμένους θεατὲς ὅλους ἐμᾶς –κλῆρο καὶ λαὸ- ποὺ δὲν ἀντιδροῦμε σὲ ἄλλο ἕνα ἔγκλημα κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως.

Ὃ μὴ Γένοιτο !!!

Γ.Π.




Καθηγητής Νεκτάριος Δαπέργολας: Μία κατάρρευση πέρα ἀπό κάθε ὃριο…



Νεκτάριος Δαπέργολας

Ἡ κατάρρευση τῆς «χριστιανικῆς» Εὐρώπης συνεχίζεται, πολύ πέρα πλέον ἀπό τά ὅρια ὄχι μόνο τῆς τραγωδίας, ἀλλά καί τοῦ σουρεαλιστικοῦ κλαυσίγελου. Στήν πρώτη εἰκόνα βλέπετε (καί ἀναμφίβολα καμαρώνετε) σκηνή ἀπό λουθηρανικό σουηδικό ναό, ἐκεῖ ὅπου πρόσφατα ἀποφασίστηκε ἡ τέλεση ὁμοφυλοφιλικῶν «γάμων» ὡς ὑποχρεωτική προϋπόθεση γιά τούς νέους κληρικούς (ἐνῷ μέχρι σήμερα ὑπῆρχε καί ἡ δυνατότητα ἄρνησης νά τούς τελέσουν, ἐπικαλούμενοι ζήτημα προσωπικῆς συνείδησης). Θυμίζουμε ὅτι ἡ Σουηδική Λουθηρανική «Ἐκκλησία» (ἡ μεγαλύτερη πληθυσμιακά τῆς χώρας αὐτῆς) πού πῆρε αὐτή τήν ἀπόφαση, δέν εἶχε μόνο ἐπί πολλά χρόνια μία γυναῖκα ὡς ἀρχιεπίσκοπο (τήν εἰκονιζόμενη Antje Jackelen, πού ἡ θητεία της ὁλοκληρώθηκε πέρυσι), ἀλλά εἶναι καί στελεχωμένη σέ ποσοστό περισσότερο τοῦ 50% ἀπό γυναῖκες «ἱερεῖς», ἐνῷ χαρακτηριστική τῆς πλήρους παράδοσής της στήν δαιμονική woke ἀτζέντα εἶναι – μεταξύ πολλῶν ἄλλων – καί ἡ πρό ἐτῶν ἀπόφασή της νά ἀντικαταστήσει τό ἀρσενικό γένος μέ τό οὐδέτερο στήν ὀνομασία τοῦ Θεοῦ!


Στήν 2η φωτογραφία ἐπίσης καμαρώνετε τήν νέα ἀρχιεπίσκοπο τοῦ Καντέρμπουρυ καί προκαθήμενη τῆς Ἀγγλικανικῆς «Ἐκκλησίας», ἐνῷ στήν ἑπόμενη τήν παστορίνα πού «εὐλογεῖ» στό Βερολῖνο τέσσερις ἄνδρες πού «παντρεύονται» μεταξύ τους.


Εἶναι τόσο ἐκκωφαντικῆς κατάντιας οἱ εἰκόνες, πού δέν χρειάζεται νά προβεῖ κάποιος σέ ἄλλα σχόλια, πλήν τῆς ἀπαραίτητης βεβαίως ὑπενθύμισης ὅτι μέ ὅλες αὐτές τίς ἀνεκδιήγητες ἐκδοχές τοῦ νεοεποχίτικου ὑπόνομου πασχίζει μέ νύχια καί μέ δόντια νά μᾶς ἑνώσει ὁ φερόμενος ὡς ὀρθόδοξος πατριάρχης (καί πού τόν καμαρώνετε καί αὐτόν στίς ὑπόλοιπες φωτογραφίες μαζί μέ τήν προρηθεῖσα Σουηδέζα ψευτοαρχιεπίσκοπο καί σέ λατρευτική παρέα μέ ὅλους τούς φίλους του, σέ παλαιότερες ἐπισκέψεις του στήν Σουηδία). Τήν ἐποχή πού πολλοί ἄνθρωποι τῆς Δύσης, ἀπελπισμένοι ἀπό τά ὑπαρξιακά τους ἀδιέξοδα καί ἀπηυδισμένοι ἀπό τόν ἐκφυλισμένο βόθρο τῶν ἐκεῖ χριστιανικῶν αἱρέσεων καί δῆθεν «Ἐκκλησιῶν», ἀναζητοῦν ἀπεγνωσμένα τήν ἀλήθεια καί ἀρκετοί ἐξ αὐτῶν ἀνακαλύπτουν τήν Ὀρθοδοξία, ἔρχεται ἡ φαναριώτικη σφηκοφωλιά μέ ὅλα τά παρακλάδια της σέ Εὐρώπη καί Ἀμερική, γιά νά τούς σπρώξουν σέ ἀκόμη χειρότερο τέλμα κι ἀπό αὐτό στό ὁποῖο βρίσκονταν πρίν. Καί μαζί μέ αὐτούς, νά βουλιάξουν καί ὅλους μας, μέσα ἀπό τήν βδελυρή ἕνωση μέ ὅλον αὐτόν τόν δύσοσμο ζόφο, τήν ὁποία προωθοῦν ἐδῶ καί δεκαετίες.


Πλέον μάλιστα εἴμαστε ἀκριβῶς στό σημεῖο πού τό πράττουν ἐπιταχύνοντας τίς ἐξελίξεις καί ἔχοντας πετάξει κάθε μάσκα καί κάθε πρόσχημα. Σέ μία κατάσταση πού ἀναμένεται πολύ σύντομα νά κορυφωθεῖ δραματικά…


Πως η επίσημη Εκκλησία απορρίπτει την διδασκαλία του Αγίου Παισίου


Γράφει ο Βασίλειος Ξεσφίγγης

Στις 13 Ιανουαρίου 2015 η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου αποφάσισε την κατάταξη του μοναχού Παισίου του Αγιορείτου στο Αγιολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Ωστόσο εδώ έχουμε έναν νέο δημοφιλή Άγιο ο οποίος δίδαξε και είπε κάποια πράγματα.

Η επίσημη Εκκλησία από την στιγμή που τον αναγνώρισε ως Άγιο ουσιαστικά αναγνωρίζει και την διδασκαλία αυτού, δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά.

Ας δούμε τι είπε ο Άγιος Παίσιος για τις νέες ταυτότητες όμως.

Απαντήσεις Αγίου Γέροντος Παϊσίου σε απορίες για ηλεκτρονικές ταυτότητες

Η ταυτότητα μου, είναι κάτι προσωπικό, δεν είναι νόμισμα. Ταυτότητα σημαίνει ότι και η λέξη, ταυτίζεται δηλαδή κανείς μ αυτά που δηλώνει. Βάζουν το διάβολο και υπογράφω ότι τον αποδέχομαι. Πως να το κάνω αυτό;

– Γέροντα τι σχέση έχει αυτή η ταυτότητα με το σφράγισμα;

– Η ταυτότητα δεν είναι σφράγισμα, είναι η εισαγωγή του σφραγίσματος.

– Ο κόσμος Γέροντα, ρωτάει τι να κάνει σχετικά με τις νέες ταυτότητες.

– Εσείς καλύτερα, όταν σας ρωτούν, να τους λέτε να συμβουλεύονται τους πνευματικούς τους και να κάνουν υπομονή να δουν πως θα ενεργήσει η Εκκλησία, γιατί πολλοί κάνουν ερωτήσεις, αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τις απαντήσεις. Αφού ξεκάθαρα το γράφω στο φυλλάδιο «Σημεία των καιρών», ας ενεργήσει ο καθένας ανάλογα με την συνείδηση του. Βέβαια μερικοί είπαν: «Ε, αυτά είναι μια γνώμη ενός καλογήρου, δεν είναι η θέση της Εκκλησίας». Εγώ όμως δεν είπα δική μου γνώμη, αλλά διατύπωσα απλά τα λόγια του Χριστού, του Ευαγγελίου, γιατί την δική μας γνώμη πρέπει να την υποτάσσουμε στο θέλημα του Θεού, που εκφράζεται μέσα στο Ευαγγέλιο.

Άλλοι, αντίθετα από όσα λέω, λένε ότι τα είπε ο π. Παΐσιος. Μερικοί πάλι που τα ακούν, αφού είναι τόσο σοβαρά θέματα, δεν ρωτούν αν είναι έτσι, αν πράγματι τα είπα, αλλά τα πιστεύουν. Εγώ δεν φοβάμαι, τα λέω έξω απ τα δόντια. Έρχονται στο Καλύβι, πετάν εξάρια στο κουτί. Καλά αυτά, τέλος πάντων! Μια μέρα πέταξαν μια πινακίδα έξω από την πόρτα….. Νόμιζα ότι ήρθε κάποιος, δεν με βρήκε και έγραψε «απουσιάζει», για να το δει και κανείς άλλος. Κοιτάω μετά, τι να δω! Είχε μια βρισιά! Τέτοια βρισιά δεν είχα ακούσει ούτε κοσμικός. Θα φάει ένα σκούπισμα όλη αυτή η κατάσταση, αλλά θα περάσουμε μια μπόρα.

Ο κόσμος έχει ξεσηκωθεί, και εμείς πρέπει να ξεσηκωθούμε με πολλή προσευχή. Άλλοι ενδιαφέρονται για το θέμα των ταυτοτήτων, άλλοι το εκμεταλλεύονται και δημιουργούν προβλήματα. Η Εκκλησία πρέπει να πάρει μια θέση σωστή. Να μιλήσει, να εξηγήσει στους πιστούς, για να καταλάβουν ότι, αν πάρουν την ταυτότητα, αυτό θα είναι πτώση. Συγχρόνως να ζητήσει από το κράτος τουλάχιστον να μην είναι υποχρεωτική η νέα ταυτότητα. Αν η Εκκλησία λάβει μια θέση σοβαρή και σεβασθούν την ελευθερία των πιστών, και όποιος θέλει θα βγάλει νέα ταυτότητα, όποιος θέλει θα έχει την παλιά, τότε θα την πληρώσουν μόνο μερικά γερά καρύδια, γιατί οι άλλοι θα τους πηγαίνουν κόντρα. Ο πολύς κόσμος θα κάνη την δουλειά του. Όσοι θα θέλουν να εξυπηρετηθούν θα έχουν την νέα και οι άλλοι οι καημένοι, οι ευλαβείς θα έχουν την παλιά ταυτότητα και θα τους ταλαιπωρούν.

Σιγά - σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το «φακέλωμα», θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα.

Με διάφορα πονηρά μέσα θα κάνουν εκβιασμούς, για να δέχονται οι άνθρωποι το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι. Θα στριμώξουν τα πράγματα και θα πουν: «Μόνο με τις κάρτες θα κινείστε, τα χρήματα θα καταργηθούν». Θα δίνη κανείς την κάρτα στο κατάστημα και θα ψωνίζει, και ο καταστηματάρχης θα παίρνει τα χρήματα από την Τράπεζα. Όποιος δεν θα έχει κάρτα, δεν θα μπορεί ούτε να πουλάει ούτε να αγοράζει. Από το άλλο μέρος θα αρχίζουν να διαφημίζουν «το τέλειο σύστημα», το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ με το 666 στο χέρι ή στο μέτωπο, που δεν θα διακρίνεται εξωτερικά. Συγχρόνως στην τηλεόραση θα δείχνουν ότι ο τάδε πήρε την κάρτα του τάδε και του πήρε τα χρήματα από την Τράπεζα και θα λένε συνέχεια:

«Πιο σίγουρο είναι το σφράγισμα είναι το τελειότερο σύστημα. Ούτε το κεφάλι μπορεί να πάρει ο άλλος ούτε το χέρι, ούτε το σφράγισμα βλέπει». Γι’ αυτό τώρα αφήνουν τους ληστές, τους κακοποιούς να οργώνουν.

Βλέπουμε λοιπόν σε όσα ο ίδιος ο Άγιος Παίσιος κήρυττε ότι απέρριψε τις νέες ταυτότητες θεωρώντας ότι αυτές είναι η εισαγωγή για το σφράγισμα.

Ας δούμε τι θέση πήρε η επίσημη Εκκλησία και ο προκαθήμενος Της για τις νέες ταυτότητες.

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Eίμαι υπέρ των νέων ταυτοτήτων. 

Εγώ πήγα στο χωριό μου και έβγαλα.

Πιο ειδικά ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δήλωσε “εγώ προσωπικά έβγαλα νέα ταυτότητα. Αλλά δεν μπορεί να γίνεται ο Αρχιεπίσκοπος επιστρατευμένος ότι “έβγαλα ταυτότητα, ελάτε και ακολουθήστε το παράδειγμα μου”. Αλλά δεν αρνούμαι να το πω.

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε έναν Άγιο που λέει ΟΧΙ και έναν Αρχιεπίσκοπο που λέει ΝΑΙ στις νέες ταυτότητες.

Ένας από τους δυο οπωσδήποτε κάνει λάθος.

Γεννάται όμως ένα ερώτημα.

Πως γίνεται η Εκκλησία να απορρίπτει την διδασκαλία ενός Αγίου που η ίδια αναγνώρισε ως Άγιο;

Εδώ δυο τινά μπορεί να συμβαίνουν.

Ή ότι ο Άγιος Παίσιος δεν ήταν Άγιος, οπότε δίδασκε λάθος πράγματα.

Ή ότι η επίσημη Εκκλησία στην προκειμένη περίπτωση κάνει ένα τεράστιο σφάλμα, και οδηγεί τον λαό του Χριστού στο σφράγισμα με τις ευλογίες της μάλιστα.

Ας συμπεράνει ο αναγνώστης τι από τα δυο μπορεί να συμβαίνει.

Πηγή Orti-pisti

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

Κομανέτσι


Ο π. Ευάγγελος Παπανικολάου σε πρόσφατο βίντεο [1] σχολιάζει τις εξελίξεις γύρω από τον Πανιερώτατο Τυχικό και την δική του εμπλοκή στο θέμα. Διευκρινίζει για την διακοπή μνημόνευσης ότι στην δήλωσή του ο Πανιερώτατος Τυχικός εννοούσε ότι καταδικάζει εκείνους που καταδικάζει και ο 15ος, δηλαδή όσους δημιουργούν σχίσμα όταν δεν συντρέχουν οι λόγοι που αναφέρει ο Κανόνας αυτός. Δεν μας εξήγησε όμως ποιος συμβούλευσε τον Πανιερώτατο να αφήσει την πρόταση στη μέση, για να χωράει πολλές ερμηνείες, χωρίς να διευκρινίσει σε μία πρόταση τί είναι αυτό που καταδικάζει και τί αυτό που επαινεί ο Κανόνας.

Προχώρησε ο π. Ευάγγελος να πει ότι εάν σήμερα υπήρχε ο λόγος που αναφέρει ο 15ος Κανόνας, δηλαδή κήρυξη αίρεσης γυμνή τη κεφαλή, τότε και ο ίδιος θα συμφωνούσε με την διακοπή μνημόνευσης αλλά σήμερα τέτοιοι λόγοι δεν συντρέχουν. Για να μας αποδείξει μάλιστα πόσο ενωμένος είναι με την Εκκλησία έβαλε απόσπασμα του πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόδωρου Β που τον επαινούσε. 

Θεώρησε τιμή του ο π. Ευάγγελος να επαινείται από τον πατριάρχη Θεόδωρο που υπέγραψε την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης, η οποία έβγαλε την ίδια τη λέξη «αίρεση» από το λεξιλόγιο της Εκκλησίας και σήμερα διδάσκεται στα σχολεία· που αναγνωρίζει τους αχειροτόνητους σχισματικούς της Ουκρανίας (κατά τα άλλα ανησυχεί για σχίσμα)· που έχει διακυρήξει γυμνή τη κεφαλή με την αρχιερατική του στολή μέσα σε Ναό, ότι «Οι Εκκλησίες μας είναι μία Εκκλησία, με «Αρχηγό τον Ιησού Χριστό»... Και στα ιερά τζαμιά λατρεύεται από το Κοράνι ο Θεός!» [2]· που έχει γυναίκα ψευτοδιακόνισσα στην επικράτειά του [3]· που επιτρέπει την ομοφυλοφιλία επειδή «….παιδιά μου εγώ δεν θέλω να κατακρίνω ούτε να πω την γνώμη μου αλλά θέλω να είναι όλοι ευτυχισμένοι όποια κατεύθυνση και αν διάλεξαν.» [4]· που διατηρεί σχέσεις με αιρετικούς με κάθε επισημότητα [5] και [6].

Τόσο ξεκάθαρα τα έχει στο μυαλό του ο π. Ευάγγελος που μαζί με όλα αυτά θυμήθηκε και τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, ο οποίος δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί του. Θα ανεχότανε όλα τα παραπάνω ΑΙΣΧΗ ο Άγιος Μάξιμος π. Ευάγγελε;

Επικαλέσθηκε και βιβλίο του κεκοιμημένου π. Βασίλειου Βολουδάκη στο οποίο γίνεται αναφορά στον π. Σίμωνα τον Αρβανίτη. Γράφει λέει στο βιβλίο ότι όταν του ζήτησαν τα πνευματικοπαίδια του να διακόψει την μνημόνευση του Αθηναγόρα που έκανε τρομερά ανοίγματα στον πάπα, εκείνος αρνήθηκε, και μάλιστα είπε ότι «εγώ και να κοινωνήσουνε δεν θα διακόψω το μνημόσυνο»!

Αμ έτσι εξηγείται… Όταν έχει φτάσει κανείς στο σημείο να δείχνει ανοχή ακόμη και στο ….. ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ και το αναφέρει στην ομιλία του σα να έχει κάτι να προσφέρει, πώς είναι σε θέση να διακρίνει τις πάμπολες περιπτώσεις όπου σήμερα κηρύττεται αίρεση γυμνή τη κεφαλή; Χαρακτήρισε μάλιστα «θεούσους» όσους έφυγαν από τον π. Σίμωνα τότε. «Θεούσους» να υποθέσουμε θεωρεί ο π. Ευάγγελος και το μεγαλύτερο μέρος του Αγίου Όρους όπως και τον Άγιο Παΐσιο που είχαν διακόψει την μνημόνευση του ονόματος του Αθηναγόρα μέχρι να πεθάνει. 

Δηλώνετε π. Ευάγγελε ότι αποδέχεστε ό,τι αποδέχθηκαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι των Πατέρων, αλλά πρσκυνάτε και φιλάτε τα πόδια του «πατέρα» και «αφθέντη» σας Βαρθολομαίου, ο οποίος θεωρεί τους Κανόνες των Συνόδων «τείχη του αίσχους» και τους Πατέρες της Εκκλησίας «θύματα του αρχέκακου όφεως»!

Δηλώνετε π. Ευάγγελε ότι καταδικάζετε ό,τι καταδίκασαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι, δηλαδή τις αιρέσεις, αλλά δέχεστε την Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου που ανύψωσε τις αιρέσεις σε «εκκλησίες»!

ΗΜΑΡΤΟΝ πάτερ μου. Θα χρειάζονταν διακοπές μνημόνευσης εάν όλοι εσείς οι «λαοπρόβλητοι» λέγατε την αλήθεια; Μήπως κάποιοι έχετε ξεπεράσει την Κομανέτσι με τα άλματα που κάνετε; Δεν προβληματίζεσθε ότι έτσι που θολώνετε τα νερά γίνεστε ΕΣΕΙΣ ηθικός αυτουργός σχισμάτων; Πόσα σχίσματα ακόμη θα αντέξει η Ελλαδίτσα μας από τα σκουπίδια του «αφθέντη» σας; Τα ψέματα σχίζουν πάτερ μου. Η αλήθεια του Χριστού ενώνει.

Έτσι όπως μιλάτε για κάποια θέματα πάτερ, προβληματιζόμαστε κι εμείς για ποιον λόγο τελικά σπεύσατε να βοηθήσετε τον Πανιερώτατο Τυχικό. Επειδή νοιώσατε στο πετσί σας την αδικία που υπέστη ή επειδή θέλατε να αποτρέψετε μία τυχόν «επαφή» του με τον υγιή χώρο της διακοπής μνημόνευσης που ο «αφθέντης» σας τρέμει;

Όπως και να χει, ο Πανιερώτατος Πάφου Τυχικός δεν έχει μιλήσει ακόμη. Όλοι οι άλλοι (συμπεριλαμβανομένων και ημών) έχουν μιλήσει για αυτόν, εκείνος όμως όχι. Ας προσευχηθούμε στον Θεό να τον ενδυναμώσει να βγει κάποια στιγμή να πει την αλήθεια που έχει μέσα στην καρδιά του.

ΥΓ. Και να ξέρετε π. Ευάγγελε ότι εγώ που τα γράφω αυτά σας έχω στην προσευχή μου.


[1]-https://youtu.be/b8Yo8vtVXIU






Ο Χριστός δεν ήρθε για τους καθαρούς, αλλά για τους πληγωμένους.

Κάποτε, ήρθε στο Μοναστήρι του Οσίου Δαβίδ στην Εύβοια, όπου ήταν ηγούμενος ο Γέροντας Ιάκωβος, ένας άνθρωπος σκληρός, άθεος, με περήφανο και ειρωνικό ύφος. Ήρθε επειδή μια συγγενής του, που τον αγαπούσε, τον έπεισε «να πάει να δει εκείνον τον καλόγερο που λένε πως είναι άγιος...». 

Μπαίνει μέσα στο μοναστήρι, και βρίσκει τον Γέροντα να στέκεται ήρεμος και χαμογελαστός.

Ο άνθρωπος δεν περίμενε χειραψίες. Πάει να πει μια κουβέντα, αλλά ο Άγιος τον κοιτάζει κατάματα και του λέει γλυκά, χωρίς καν να τον ξέρει:

— Παιδί μου… αυτός που λες πως δεν υπάρχει, σε περιμένει κάθε βράδυ που κλαις μόνος σου...

Ο άθεος ταράχτηκε... Δεν είχε πει τίποτα σε κανέναν. Κανείς δεν ήξερε πως τα βράδια, μόνος του, του ξέφευγαν δάκρυα και λόγια όπως: «Θεέ μου, υπάρχεις άραγε;»

Ο Γέροντας του χαμογέλασε, του έπιασε απαλά το χέρι και του είπε:

— Ο Χριστός δεν ήρθε για τους καθαρούς, αλλά για τους πληγωμένους. 

Μην Τον φοβάσαι. Αυτός θα σε βάλει στον Παράδεισο. Όχι γιατί είσαι καλός — αλλά γιατί Τον αναζήτησες έστω με ένα δάκρυ.

Ο άνθρωπος έμεινε άφωνος. Έβαλε τα κλάματα. Τον έπιασε με λυγμούς. Εκείνη τη μέρα εξομολογήθηκε για πρώτη φορά στη ζωή του. Έμεινε στο μοναστήρι 3 μέρες. Όταν έφυγε, ήταν άλλος άνθρωπος.

Και χρόνια μετά, όταν ξαναήρθε για να προσκυνήσει, είπε σε κάποιον:— Εγώ πίστεψα στον Θεό, γιατί ένας άνθρωπος που δεν με ήξερε, μου μίλησε για την καρδιά μου, σαν να την κρατούσε στα χέρια του.

Ο Θεός δεν λέγει γιατί ψεύδεσαι, γιατί σκότωσες, γιατί έκανες εκείνην την αμαρτία... Ποτέ δεν θέτει αυτά τα ερωτήματα αφού ξέρει την απάντηση...

Η ερώτησή Του είναι: Γιατί δεν έρχεσαι σε εμένα να σε θεραπεύσω, να σε ξεκουράσω, να σε παρηγορήσω; Έλα να σε ξεκουράσω, να σε παρηγορήσω, να σε πάρω στην αγκαλιά Μου...

Μοναχή Σιλουανή Βλάντ




Σωτήρα Μου, Μή Μέ Ἀποστραφεῖς!

Σωτήρα μου, μὴ μὲ ἀποστραφεῖς!


Μὴ μὲ πετάξεις μακριὰ ἀπ᾿ τὸ θεῖο πρόσωπό Σου!


Πάρε ἀπὸ πάνω μου τὸν βαρὺ χαλκὰ τῆς ἁμαρτίας ποὺ μὲ πνίγει.


Καὶ καθὼς εἶσαι σπλαχνικὸς συγχώρεσέ μου τ᾿ ἁμαρτήματα.


Συγχώρεσε, Σωτήρα μου, τὰ ἁμαρτήματά μου.


Ὅλα ὅσα κάνω μὲ τὴ θέλησή μου ἢ χωρὶς αὐτήν.


Ὅσα φανερὰ καὶ ὅσα κρυφά, ὅσα γνωρίζω καὶ ὅσα δὲν γνωρίζω.


Ὅλα συγχώρεσὲ τα ὡς Θεός.Γίνε εὔσπλαχνος καὶ σῶσε με.


Ἀπ᾿ τὰ χρόνια τῆς νιότης, Σωτήρα μου,περιφρόνησα τὶς ἐντολές Σου!


Πέρασα τὴ ζωή μου ὁλόκληρη δουλεύοντας στὰ πάθη,μ᾿ ἀμέλεια καὶ τεμπελιά!


Γι᾿ αὐτὸ φωνάζω δυνατά, Σωτήρα μου:


Ἔστω καὶ στὸ τέλος τῆς ζωῆς μου σῶσε με.


Μέγας Κανών Αγίου Ανδρέου Κρήτης

Yπάρχει μία αίσθηση της Εκκλησιαστικής συνείδησης, ότι ο αντίχριστος δεν θα αργήσει...



Yπάρχει μία αίσθηση της Εκκλησιαστικής συνείδησης, ότι ο αντίχριστος δεν θα αργήσει να έρθει, επειδή ζούμε Εσχάτους καιρούς...

Θα σας θυμίσω, για να δείτε την Εκκλησιαστική συνείδηση, το Απολυτίκιο του Αγίου Νεκταρίου, που εκεί λέγει ότι: ''Εφάνη εις τους Εσχάτους καιρούς''...

Ενώ δεν έχομε άλλα Απολυτίκια, ψάξτε όλα τα Απολυτίκια των Αγίων όλων των Αιώνων, δέ θα δείτε πουθενά να υπάρχει αυτός ο χαρακτηρισμός: ''Έσχατοι καιροί...''

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος. (+)


“Νά Φωνάξουμε Τό …’100′ Του Θεού !!!”

π. Ανανίας Κουστένης+:

…Τι θα ’πρεπε να κάνουμε, όταν έχουμε πόλεμο; 

Να φωνάξουμε το ‘100’ του Θεού!


Τον Κύριο! Την Παναγία! Τους Αγίους! Τους ανθρώπους μας!

Να φωνάξουμε! «Κύριε, εκέκραξα προς σε»! ακούσαμε πριν λίγο.

Κράζω από μέσα μου.

Φωνάζω δυνατά. Να φωνάξουμε!

Ή έχουμε μια δυσκολία.

Δεν καθόμαστε, άμα δεν βγαίνει το πράγμα κι είναι στο αδιέξοδο.

Να γονατίσουμε! Χριστιανοί δεν είμαστε; Να γονατίσουμε κάτω και να πούμε, «Κύριε, βοήθησε μας»!

Ας κάνουμε μια Παράκληση.

Ας διαβάσουμε ένα Ψαλμό.

Ας διαβάσουμε το Ευαγγέλιο.

Εγώ πολλές φορές που δυσκολεύομαι και με το ζάχαρο και με τα βάσανα, που έχω, λέω, «Παιδιά», όποιος είν’ εκεί, «διαβάστε μου λίγο Ευαγγέλιο, να φτειαχτώ».

-Μιλάω Εξαρχειακά, έτσι, αλλά είναι η γλώσσα μας.-

«Διαβάστε μου λίγο Ευαγγέλιο, να φτειαχτώ»! Και διαβάζω δέκα σειρές, ένα κεφαλαιάκι, και μετά είν’ αλλοιώς.

Αλλάζει όλο το κλίμα. Το ’χετε δει. Το ξέρετε.

Δεν μιλάω τώρα… Σε ανθρώπους ειδήμονας μιλάω και ειδότας. Λοιπόν.

Και φτειάχνεται κανείς. Φτειάχνεται.

Και λέει ο άλλος, «Διαβάζω το Ευαγγέλιο…».

Το Ευαγγέλιο δεν το διαβάζουμε. Μας διαβάζει! Μας ακτινογραφεί.

Είδες τι ακτινογραφία μας τραβάει!

Πολλές φορές διαβάζοντάς το, βλέπουμε τον εαυτό μας μέσα. 

Πού υπολειπόμεθα, πού έχομε πλην, πού έχομε συν, και ό,τι άλλο υπάρχει. Έτσι.… 

To Ευαγγέλιο είν’ η βάση. Πρώτα είναι το Ευαγγέλιο και μετά είναι όλα τ’ άλλα.

Πρώτα το Ευαγγέλιο!

Πάνω στην Αγία Τράπεζα το Ευαγγέλιο έχουμε! 

Και το Σώμα και το Αίμα του Χρίστου. Αυτό έχουμε.

Η μισή Λειτουργία είναι το Ευαγγέλιο, η Λειτουργία των Κατηχουμένων, κι η άλλη μισή, η Λειτουργία των Πιστών, η τέλεση του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας. 

Το Σώμα και το Αίμα του Χρίστου!…

Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει, να ’χουμε σπίτι μας το Ευαγγέλιο. Ακόμη κι όταν δεν το διαβάζουμε, -τι ωραία τα λέει ο άγιος!- έχουμε ευλογία.

Όταν το διαβάζουμε λίγο, μεγαλώνει το καλό. Έχουμε και φως.

Κι όταν το διαβάζουμε περισσότερο, έχουμε περισσότερο φως.

Κι όταν το διαβάζουμε και το κάνομε, τότε έχομε τον Παράδεισο. Έχομε τον Παράδεισο! Έχομε τον Παράδεισο!

Βέβαια!

Λέγουνε μερικοί, «Διαβάζουμε και δεν καταλαβαίνουμε». «Βρε, διαβάστε και μην καταλαβαίνετε. 
Καταλαβαίνει ο άλλος και φεύγει»! … Έτσι!

Μην αφήνουμε το άγιο Ευαγγέλιο.

Μην αφήνουμε το άγιο Ευαγγέλιο!

Π. Ανανιας Κουστένης+ 

Ο Άγιος Της (Αμέτρητης!) Υ Π Ο Μ Ο Ν Η Σ !

Ὅταν ὁ Ἅγιος Νεκτάριος ἐσυκοφαντεῖτο καί καθυβρίζετο ἀπό τήν εἰσαγγελική ἀρχή, ἀπό τήν στρατιωτική ἀρχή καί ἀπό τούς ἄλλους παράγοντες τοῦ τόπου ἐκεῖ καί τόν εἴχανε ἀπομονώσει μέσα στήν αἴθουσα, ἐκεῖνος μόνο ἄκουγε….


Δέν ξέρω τί ἄκουγε, τί λέξεις… ὅτι τά παιδιά ἀπό τίς παράνομες σχέσεις του, τά εἶχε πετάξει μέσα εἰς τό πηγάδι ἐκεῖ… καί αὐτός ἀτάραχος σιωποῦσε!

Μήπως δέν ἤξερε νά ἀπαντήσει,
ἤ δέν ἦταν λόγιος,
ἤ δέν ἤξερε νά τούς καθηλώσει,
ἤ δέν ἤξερε νά τούς ἀφορίσει,
ἤ δέν ἤξερε νά τούς κεραυνοβολήσει;

Ὅλα τά ἤξερε, ἀλλά δέν ἔκανε τίποτα ἀπ’ αὐτά.

Δέν ἀπαντοῦσε καί ἁπλῶς ἐστράφη μόνο εἰς μιά στιγμή καί κοίταξε ἐπάνω εἰς τόν Κύριο πού ἦταν κρεμασμένος.

Καί ὅταν ἔφυγαν, τότε ἡ μικρή, ἡ Νεκταρία, ἡ ὁποία ἔβλεπε καί ἄκουγε ἀπό μία γωνία τό περιστατικό, πῆγε καί ἔπεσε στά γόνατα τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου καί τοῦ λέγει:

– Σεβασμιότατε, πῶς τά ἄντεξες αὐτά τά λόγια; 

Πῶς ἄντεξες Σεβασμιότατε, αὐτούς τούς χαρακτηρισμούς;

Καί δείχνοντας ὁ Ἅγιος Νεκτάριος (μία εικόνα μέ) τόν Κύριο, τῆς εἶπε:

– Αὐτός πῶς ἄκουγε;

Τί εἶπε Αὐτός παιδί μου, ὅταν κατηγορεῖτο; 

Τί εἶπε;

Καταλάβατε; Ἀλλά πού;… Ποιός μιμεῖται ἀπό ἐμᾶς τόν Χριστό;

Εἴμαστε, ἤ δέν εἴμαστε Χριστιανοί; 

Εἴμαστε…


Πεῖτε μου, ποιός μιμεῖται ἀπό ἐμᾶς τόν Χριστό σ’ αὐτές καί παρόμοιες μ’ αὐτές περιπτώσεις;…

Δημήτριος Παναγόπουλος ὁ Ἱεροκῆρυξ+

Ἁμάρτησες; Νά πενθήσεις καί σβήνει ἡ ἁμαρτία...

Ἁμάρτησες; Νὰ πενθήσεις καὶ σβήνει ἡ ἁμαρτία. 
Εἶναι τόσο κουραστικὸ αὐτό; 
Δὲν σοῦ ζητάω τίποτε ἄλλο, παρὰ μόνο νὰ λυπηθεῖς γιὰ τὴν ἁμαρτία...

Ἱερός Χρυσόστομος

Εάν ένας βασιλιάς θελήσει να καταλάβει μια εχθρική πόλη...


Εάν ένας βασιλιάς θελήσει να καταλάβει μια εχθρική πόλη, πρώτα δεσμεύει το νερό και την τροφή. Και έτσι οι εχθροί κινδυνεύοντας να πεθάνουν από την πείνα, υποτάσσονται σ΄ αυτόν...

Το ίδιο ισχύει και για τα σαρκικά πάθη. Εάν ο άνθρωπος ζήσει με νηστεία και πείνα, οι εχθροί που είναι στην ψυχή του, χάνουν τη δύναμή τους...

Αββάς Ιωάννης ο Κολοβός


«...θα αποκλείεται ο πολίτης χωρίς τον Π.Α....αν , σα να έχεις το λεγόμενο ΧΑΡΑΓΜΑ της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ»

 

HELLAS TIME

Ποιοι δεσποτάδες αποφάσισαν υπέρ του πρoσωπικoύ αριθμoύ

 

Πάθη καὶ ἀρετές

ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΑΒΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ...

ΟΠΙΣΘΕΝ ΕΜΠΡΟΣ!!!


Γράφει η Καλλιόπη Ταχτσόγλου

Χάλογουϊν - Κέλτικες τελετὲς θυσιῶν, μικρῶν παιδιῶν.
Μιὰ «ἑορτὴ» ποὺ ξεπήδησε ἀπὸ τὸ σκοτεινὸ παρελθόν, στὰς ΗΠΑ, καὶ κατέκλεισε ὅλο τὸν κόσμο - καὶ κυρίως, τιμᾶται μιὰ ὁλόκληρη ἐβδομάδα στὰ σχολεῖα, καὶ φυσικά, καὶ στὰ σχολεῖα τῆς ὀρθόδοξης Ἑλλάδος μας ποὺ μετὰ τὸν τίμιο ἐχθρό, τὸν Τοῦρκο, ἔπεσε στοὺς «ντυμένους φίλους, έχθροὺς», τοὺς Δυτικοφράγκοάμερικάνους.!!!

Ζωοφιλία - Κάθε σπίτι καὶ ἕνα ζωντανὸ φυλακισμένο, στεῖρο καὶ εύνουχισμένο. Ἕνα ζωντανὸ ποὺ δὲν θὰ ξαναπολλαπλασιαστεῖ
καὶ ποὺ εἶναι καταδικασμένο νὰ πεθάνῃ μὲ «εύθανασία» νὰ σκοτωθῇ δηλαδὴ ἀπὸ τὸν ζωόφιλό του ποὺ τόόόσο πολὺ τὸ ἀγαπᾶ τὸ«μωρό»του, τὸ «κοριτσάκι» ἢ τὸ «ἀγοράκι» του, ἡ «μαννούλα» του-καὶ ὁ «μπαμπάκας» του ἑνίοτε ( γεμίσαμε φλούφληδες ! )

Ἀφασία - Νευρολογικὴ κατάσταση ἀλαλίας, ἀδυναμίας ἐπικοινωνίας.
Αὐτὴ ἀκριβῶς ἡ κατάστασις, ἔγινε μὀδα ! Ἔγινε στύλ ! Δὲν ὑπάρχει ὁ ἄλλος, δὲν ὑπάρχει κοινωνία, δὲν ὑπάρχει λόγος
νὰ μιλᾶμε, ἔχω τὴν ἄποψή μου γιὰ ὅλα καὶ δὲν τὴν ζυμώνω μὲ κανενὸς τὴν ἄποψη, ποὺ μοῦ εἶναι ἐκ προοιμίου ἀδιάφορη.
Πνευματικὸς αὐτισμός !

Εἶμαι ὅ,τι αἰσθάνομαι - Ξυπνάω καὶ νοιώθω ἄνδρας;; ἀλεποῦ;; μαϊμοῦ; γάτα; τραπέζι;; ἔ, αὐτὸ εἶμαι ἀφοῦ αὐτὸ αἰσθάνομαι !
Ὅ,τι μοῦ πεῖ ὁ λογισμός μου, ὅ,τι μοῦ ξημερώσει ἡ μέρα,ὅ,τι μοῦ καρφωθεῖ στὸ κεφάλι ! Σὰν ὑπνωτισμένοι, καθὼς λογισμοὶ
καὶ αἰσθήματα μᾶς ναρκώνουν τὸν νοῦ, ὁποιαδήποτε ἰδέα ξεπηδήσει ἀπὸ τὴν ἀταξία τῶν αἰσθημἀτων μου τὸ κάνω πράξη, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ !

Δικαιωματισμός - Οἱ μόνοι ποὺ δὲν ἔχουν δικαιώματα εἶναι οἱ φασίστες-ἐθνικιστὲς-χριστιανοταλιμπάν -ρατσιστὲς ὀπισθοδρομικοί !
Ὅσοι δηλαδὴ σκέπτονται ἀκόμα μὲ ἁπλὴ λογικὴ καὶ ἔχουν ἀκόμα ἀντίλειψη τῆς φύσεως τῶν πραγμάτων.Αύτοί, δὲν ἔχουν δικαίωμα
διὰ νὰ ὁμιλοῦν ! Αὐτοί, ἄς πεθάνουν !

Παιδιὰ - Ἀποκλειστικὰ κατὰ προτεραιότητα οἱ νέου τύπου οἰκογένειες νὰ ἔχουν παιδιά, μὲ παρὰ φύσιν τρόπους γιὰ νὰ ταιράζαι μὲ τὰ παρὰ φύσιν τῆς ζωῆς τους.Οἱ ἄλλοι ἄς τὰ βράσουν τὰ παιδιά τους, ἄς τὰ ἐκτρώσουν.

Τέχνες οἱ ἄτεχνες -τὰ γράμματα τὰ ἀγράμματα, τὰ θέατρα, ὁ χορός, τὰ εἰκαστικά,ἡ φιλοσοφία, ἡ ἐκκλησία, ἡ ποίηση καὶ ἡ λογοτεχνία, ἐπιπλέουν γιὰ νὰ ὑπηρετοῦν τὸ προοδευτικὸ σύστημα, ἀλλιῶς, γιατί νὰ ὑπάρχουν !!

Μισῶ τὴν Πατρίδα, τὴν Οἰκογένεια, Θεὸς δὲν ὑπάρχει - εἶμαι ἐκουσίως καὶ ἐλευθέρως σκλαβωμένος ( μὲ τὴν θέλησή μου δηλαδή}

Ὅσο πιὸ ...προοδευτικὰ βαδίζουμε πρὸς τὴν πρόοδο, τόσο πιὸ πίσω γυρνᾶμε στὴν δεισιδαιμονία, τὴν σαρκολατρεία, τὸν τρόμο, τὴν
είδωλολατρεία,καὶ τὶς θυσίες μικρῶν παιδιῶν γιὰ νὰ «καλοπιάσουμε»τοὺς δαίμονες.

Ὅσο πιὸ ...δημοκρατικὰ ἐπιτρέπουμε τὰ πάντα δίχως ὄρια, τόσο πιὸ πολὺ ὁ φασισμὸς ἁπλώνεται καὶ γινόμαστε ὁ ἕνας τύραννος τοῦ ἄλλου ποὺ τολμᾶ νὰ νὰ μὴν ὑποκύπτει στὴν δημοκρατία τοῦ φασισμοῦ μου.

Ὁ κομουνισμὸς καὶ ὁ Ναζισμός ἀπέθαναν-Ζήτω καὶ τὰ δυό !
Ὄπισθεν ἐμπρός, στὰ πρὸ Χριστοῦ ξινὰ σταφύλια !!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ !


Ταχτσόγλου Καλλιόπη, 
ἠθοποιός