.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Η κατρακύλα και το ξεγύμνωμα του Ψευτο-Διαφωτισμού της Ευρώπης

Απαξιώ να σχολιάσω την κατρακύλα και το ξεγύμνωμα του Ψευτο-Διαφωτισμού της Ευρώπης. 
Οι Ορθόδοξοι το γνωρίζαμε και το περιμέναμε ότι όταν θα ωριμάσει ο καρπός του, θα αρχίσουν να αντιλαμβάνονται πολλοί, ότι δεν πρόκειται για Διαφωτισμό όπως προπαγανδιστικά μας τον παρουσίαζαν στα σχολικά βιβλία οι όπου γης Άθεοι, αλλά πρόκειται για ένα βαθύ Σκοταδισμό που επήλθε και πάλι από το Εωσφορικό Εγώ.

Αν το ψάξουμε λίγο βαθύτερα την ευθύνη αυτού του Ψευτο-Διαφωτισμού την έχει η αποστατημένη και αλαζονική Παπική εκκλησία και το Εωσφορικό Εγώ του ψυχοπαθή Λούθηρου, ο οποίος τόλμησε να πει:
"Δεν δέχομαι ότι η θεωρία μου δύναται να κριθεί από κανέναν. Εκείνος ο οποίος δεν δέχεται την θεωρία μου, δεν δύναται να σωθεί" . 
Το κατάλαβε στο τέλος της ζωής όταν είπε: ''Άνοιξα το φρέαρ της αβύσσου'' αλλά ήταν αργά, το κακό είχε γίνει.

Η Αντιλογία-Αμφισβήτηση των πάντων μέσω της Λογικής του, που πρώτος αυτός δίδαξε, γέννησε άλλη αντιλογία, καινούργια φιλοσοφία, νέες ιδεολογίες που ζυμώθηκαν και γέννησαν τον Ψευτο-Διαφωτισμό, ο οποίος Θεοποίησε την Ανθρώπινη Λογική και το Εγώ.
Εφερε την ηθική σαπίλα και τον ψυχικό θάνατο που σήμερα κατέκλυσε ολόκληρη η ανθρωπότητα.

Χρήστος Κλητσινάρης