.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Σχόλιο για τα «κάλαντα στον Παναγιώτατο»

Στο παρακάτω βίντεο, μια ομάδα ορθοδόξων νέων από τη Θεσσαλονίκη, αφού βγήκαν στους δρόμους για να μεταφέρουν το χαρμόσυνο μήνυμα της ενανθρώπισης του Κυρίου (η μόνη αληθινή ελπίδα στον σημερινό απογοητευμένο δυτικό άνθρωπο), πήγαν και στην μητρόπολη και στον μητροπολίτη Φιλόθεο, όπως αναφέρουν κ στον τίτλο του βίντεο.

Επειδή ως μαθητές περάσαμε κι εμείς κάποτε από το «Δημητρούλειο» και την αίθουσα της «Ο.Χ.Α. Απολύτρωση»
και επειδή και τα δικά μας παπούτσια βούλιαξαν στις παχυλές μοκέτες μπαίνοντας μέσα σε κάποια μητροπολιτικά Μέγαρα, 
κι επειδή πολλά «Άξιος!» είδαμε να μαζεύονται στα σχόλια του βίντεο για τον τοπικό μας μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Φιλόθεο, 
αποφασίσαμε να γράψουμε ένα σχόλιο στο βίντεο
με τίτλο:

«Κάλαντα Χριστουγέννων στον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεο 
& στο κέντρο της πόλης».


Γράψαμε λοιπόν το παρακάτω απόσπασμα στο σχόλιό μας :

«Όσο για τον επίσκοπο και τα άφθονα επιφωνήματα «Άξιος!» στα σχόλια (γιατί; επειδή δέχθηκε μια ομάδα ορθοδόξων νέων;); 


-Ποια είναι η θέση του για την αναγνώριση των αιρετικών ως «εκκλησίες» με έγκυρα μυστήρια (βάπτισμα, ιεροσύνη) στην (ψευδο)Σύνοδο στο Κολυμπάρι; 
-Ποια η θέση του για την ανανγνώριση των σχισματικών στην Ουκρανία και τις διώξεις της εκεί κανονικής ορθόδοξης εκκλησίας;
-Ποια η θέση του για το αναμενόμενο κοινό Πάσχα Βαρθολομαίου Πάπα (μία ακόμη συμπροσευχή με αιρετικό που αυτόματα καθιστά τον Πατριάρχη υπόδικο προς καθαίρεση σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες); 
-Ποιος μπορεί να ξεχάσει την παρουσία αιρετικών κατά την ενθρόνισή του μητροπολίτη Φιλοθέου ; 
-Πότε καταδίκασε την μασονία; 
-Πότε μίλησε για τις εκτρώσεις; 
-Πότε είπε την ορθόδοξη αλήθεια για τις προγαμιαίες σχέσεις; 


Οι νέοι απαιτούν ειλικρίνεια. Διψούν για την αλήθεια. 
Την αλήθεια υπερασπίστηκε ο μακαριστός π.Αυγουστίνος Καντιώτης. Γι αυτό διώχθηκε μια ζωή.

Οι νέοι αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι πιστοί αναζητούν ποιμένες. Επισκόπους. 
Ούτε καριερίστες, ούτε επικοινωνιολόγους, ούτε έμπειρους σε δημόσιες σχέσεις - μάρκετινγκ και διοίκηση επιχειρήσεων. 
Ταπείνωση θέλει ο Θεός και κυρίως αλήθεια.



Ιστολόγιο Ομάδος Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»»