.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Αν... |όταν τα σχόλιά σας γίνονται αναρτήσεις μας...


✨ Αν γερνώντας ξεπεράσεις την ανάγκη να σε καταλαβαίνουν και να σε αποδέχονται οι άνθρωποι...

Αν μεγαλώνοντας πάψεις να θαμπώνεσαι από τα λεφτά τους, τα αξιώματα και τις κολακείες τους...

Αν δε δίνεις πια δεκάρα για το τι θα πουν, μα νοιάζεσαι για το τι θα πει Αυτός...

Αν περισσότερο σε συγκινεί στους ανθρώπους η Καλοσύνη και η Ανθρωπιά τους...

Τότε το mindset σου βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. 

Σετάρισμα θα χρειαστεί, αν αρχίσεις να εξηγείς στους ανθρώπους...


|αγαπητέ ανώνυμε / ανώνυμη, μακάρι να ξέραμε το όνομά σου. 

Έτσι, για να σε συγχαρούμε και επωνύμως...


Οι έπαινοι, η υπερηφάνεια και η ταπείνωση


- Φοβηθείτε τους επαίνους εκ μέρους των ανθρώπων, εξακολούθησε ο στάρετς απευθυνόμενος προς όλους, και προπάντων όταν σας επαινούν παρά την αξία σας. Σιωπήστε, μην απαντήσετε εκείνη τη στιγμή. Μόνο μέσα σας συναισθανθείτε ότι σας επαινούν περισσότερο απ’ ό,τι αξίζετε. Μα αν αρχίσετε να αντιλέγετε, τότε γεννιέται η υποκρισία. 
Πράγματι, το λεπτό αίσθημα της ικανοποιήσεως από τους επαίνους υπάρχει στον καθένα. Όλοι βρισκόμαστε σε πλάνη δίνοντας μεγάλη αξία στον εαυτό μας. Υπερηφανευόμαστε, ματαιοδοξούμε και μετά πρέπει κάθε μέρα να παρακαλούμε τον Κύριο: «Κύριε, στείλε το έλεός Σου, λύτρωσέ μας από την πλάνη, από την έπαρση, φώτισέ με με το φως της χάριτός Σου».

Είναι φοβερή συμφορά όταν ο άνθρωπος χάνοντας την ταπείνωση, απατά τον εαυτό του και φαντάζεται ότι μόλις που δεν είναι άγιος. Φοβερή κατάσταση η έπαρση, η σατανική υπερηφάνεια! 
Κάποιους τους σώζει ο Κύριος απ’ αυτή την κατάσταση με βαρειά τιμωρία. Στέλνει κάποια ψυχική ασθένεια ή παραχωρεί να πέσουν σε επαίσχυντες αμαρτίες, από το βάρος των οποίων, σαν να συνέρχονται, έρχονται στον εαυτό τους, αναγνωρίζουν τη μηδαμινότητά τους, μετανοούν και διορθώνονται. Αλλά πολλοί απ’ αυτούς τους δυστυχείς χάνονται, ειδικά αν δεν υπάρχει κανείς να τους βοηθήσει να συνέρθουν. Φύλαξέ μας, Κύριε, όλους από μια τέτοια δαιμονική απάτη. Ποτέ δεν πρέπει να υπερηφανευόμαστε για τις ικανότητες, τα χαρίσματά μας και για τα άλλα φυσικά μας πλεονεκτήματα. Ο Κύριος θα μας τα αφαιρέσει σαν τιμωρία για την υπερηφάνειά μας.

Κάποτε έλεγε κατά την εξομολόγηση:
- Με τι θα εξολοθρεύσουμε την υπερηφάνεια και θα αποκτήσουμε την ταπείνωση; Ο όσιος Σεραφείμ διδάσκει: «Με τη σιωπή. Με τη σιωπή οι περισσότερες αμαρτίες νικώνται. «Ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται, ταπεινοίς δε δίδωσι χάριν».
Όντας ο στάρετς πρότυπο ταπεινώσεως με όλες του τις δυνάμεις και τα χαρίσματά του προσπαθούσε να εμφυτεύσει αυτή την πολύτιμη αρετή σε όλους τους ανθρώπους. Έλεγε:
- Την ταπείνωση τη χαίρεται και ο ίδιος ο Θεός: «Επί τίνα επιβλέψω αλλ' ή επί τον ταπεινόν και ησύχιον και τρέμοντα τους λόγους μου.» (Ησ. 66, 2). Αλλά σε τι συνίσταται η ταπείνωση; Ο ταπεινός άνθρωπος θεωρεί τον εαυτό του αμαρτωλότερο όλων μέσα στην καρδιά του, κανένα δεν εξουδενώνει, κανένα δεν κρίνει, δεν αναζητεί τον πλούτο, τη δόξα και τις τιμές, ανδρείως υπομένει τους εξευτελισμούς, τις ύβρεις, τις επιπλήξεις, γιατί αναγνωρίζει ότι αυτά του αξίζουν.
Σε όλους συμπεριφέρεται χαρούμενα, είναι έτοιμος να υπηρετήσει τον καθένα, δεν βλέπει σαν καλά τα έργα του και δεν λέγει τίποτε γι’ αυτά, αν δεν υπάρχει ανάγκη. 
Η ταπείνωση είναι ο στέφανος και η ωραιότης όλων των αρετών. 
Ό,τι είναι για τη διψασμένη γη η βροχή, είναι για την ανθρώπινη ψυχή η ταπείνωση. 
Να κρατάτε μέσα στην καρδιά σας τα λόγια του Σωτήρος: «Μάθετε απ’ εμού, ότι πραύς ειμι και ταπεινός τη καρδίᾳ, και ευρήσετε ανάπαυσιν ταις ψυχαίς υμών» (Ματθ. 11,29). 

Από το βιβλίο: "Στάρετς Σάββας ο Παρηγορητής''



Θαυμαστά -ΛΟΓΟΙ και ΣΗΜΕΙΑ


Ένας Σέρβος σπουδαστής, ονόματι Πέτρος Ρέστοβιτς από το Βελιγράδι, άθεος και αβάπτιστος μέχρι τα 19 του χρόνια, βρήκε την πίστη και ζήτησε να βαπτιστεί στο Μοναστήρι του Χιλανδαρίου.
Καθώς γινόταν το Μυστήριο του Βαπτίσματος, κάποιος φίλος του τράβηξε μια φωτογραφία.
Την ώρα που φωτογράφιζε, επέτρεψε ο Θεός να φανεί κάτι από την αόρατη Χάρη του Μυστηρίου του Βαπτίσματος.
Αυτό φάνηκε όταν εκτυπώθηκαν οι φωτογραφίες.
Όλοι παρατήρησαν με κατάπληξη και ιερό δέος ότι στο κεφάλι του νεοφώτιστου καθόταν ένα λευκό περιστέρι!!!
Η συγκίνηση του ίδιου μόλις είδε τη φωτογραφία ήταν απερίγραπτη.
Το γεγονός αυτό συνέβη το 1980 στην Ιερά Μονή Χιλανδαρίου, του Αγίου Όρους.


Κάποτε, ο γέροντας Ευμένιος Σαριδάκης μνημόνευσε στην Πρόθεση τον Ευρωπαίο γνωστό ανθρωπιστή Ραούφ Φολερώ, παπικό στο δόγμα, επειδή είχε ευεργετήσει το Λεπροκομείο και ήταν πολύ καλός άνθρωπος. Τότε, άγγελος Κυρίου του πέταξε τη μερίδα από το άγιο Δισκάριο τρεις φορές.
Την τρίτη φορά, του εμφανίστηκε λέγοντάς του ότι εκεί (στην Πρόθεση) έχουν θέση μόνο τα μέλη της Εκκλησίας.
Του εξήγησε ότι στο κομποσχοίνι του μπορεί να βάλει τους πάντες,
αιρετικούς, ετεροθρήσκους, φονιάδες, εγκληματίες, ασελγείς, ζώντες και κεκοιμημένους, το πλήρωμα όλης της οικουμένης.
Στην ευχαριστιακή Αναφορά όμως, μόνο τους Ορθόδοξους, γιατί αυτοί αποτελούν τα μέλη της μίας, αγίας, καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας.

Ιερόθεος μοναχός

Κάποτε ένας Τούρκος δικαστής κάλεσε τον π. Βασίλειο (μετέπειτα γέροντας Ιερώνυμος της Αίγινας) στο αρχοντικό του. Όταν έφθασε στο αρχοντικό του δικαστή του είπε:
- Αφέντη παπά, εγώ είμαι Τούρκος, μωαμεθανός. Όμως απ'το μισθό που παίρνω, κρατάω τα απαραίτητα για την οικογένεια μου και τα υπόλοιπα τα ξοδεύω σε ελεημοσύνες.
Βοηθάω χήρες, ορφανά, φτωχούς, προικίζω άπορα κορίτσια που παντρεύονται, βοηθάω αρρώστους. Κρατάω με ακρίβεια τις νηστείες, προσεύχομαι και γενικά προσπαθώ να είμαι συνεπής στην πίστη μου.
Επίσης όταν δικάζω, προσπαθώ να είμαι δίκαιος, δε χαρίζομαι σε κανέναν, όσο μεγάλη θέση κι αν έχει. Τι λες, όλα αυτά που κάνω δεν είναι αρκετά για να κερδίσω τον παράδεισο, που λέτε σεις οι χριστιανοί;
Ο π. Βασίλειος εντυπωσιάστηκε από όσα του είπε ο Τούρκος δικαστής κι ο νους του πήγε αμέσως στον εκατόνταρχο Κορνήλιο (Πράξ. ι΄). Διέκρινε μεταξύ τους δύο βίους παράλληλους.
Κατάλαβε πως πρόκειται για δίκαιο και καλοπροαίρετο άνθρωπο και ίσως η δική του αποστολή να ήταν ίδια με εκείνην του Απόστολου Πέτρου προς τον εκατόνταρχο. Αποφάσισε λοιπόν να δώσει τη μαρτυρία της πίστης του.
-Δεν μου λες, αφέντη, έχεις παιδιά;
-Ναι, έχω.
-Δούλους, έχεις;
-Έχω και δούλους.
-Ποιος εκτελεί καλύτερα τις εντολές σου, τα παιδιά ή οι δούλοι σου;
-Σίγουρα οι δούλοι μου, γιατί τα παιδιά, με το θάρρος που έχουν, πολλές φορές παρακούν και κάνουν ό,τι θέλουν, ενώ οι δούλοι μου κάνουν πάντα ό,τι τους λέω εγώ.
-Δε μου λες αφέντη, όταν εσύ πεθάνεις ποιος θα σε κληρονομήσει: οι δούλοι σου, που εκτελούν τις εντολές σου πιστά, ή τα παιδιά σου που σε παρακούν;
-Μα τα παιδιά μου βέβαια. Μόνο αυτά έχουν κληρονομικά δικαιώματα, όχι οι δούλοι.
-Ε, λοιπόν, όσα κάνεις αφέντη είναι καλά, αλλά το μόνο που μπορούν να σου κάνουν, είναι να σε κατατάξουν στην κατηγορία των καλών δούλων.
Αν όμως θέλεις να κληρονομήσεις τον παράδεισο, τη βασιλεία των ουρανών, πρέπει να γίνεις υιός.
Κι αυτό γίνεται μόνο με το βάπτισμα.

ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ!!
Πηγή Πολυξένη Ρέρρα

Ορθόδοξος Εκκλησία (Βλέπε ξέφραγο Αμπέλι)


Μέχρι σήμερα ἤμασταν ὑπερήφανοι, γιατὶ στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ὑπῆρχε γενικὰ μιὰ θαυμαστὴ ὁμοιομορφία. Δυστυχῶς, τὰ τελευταῖα χρόνια ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἔχει καταντήσει ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, ὅπου ὁ καθένας κάνει τοῦ κεφαλιοῦ του.


Μὲ ἀφορμή τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ ἀπὸ τὸ Ἅγιο Βῆμα ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Περιστερίου Γρηγόριο Παπαθωμᾶ, ἦλθε στὴν ἐπιφάνεια τὸ ἀπαράδεκτο αὐτὸ φαινόμενο ποὺ προσ­βάλλει τὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία καὶ δυστυχῶς ἔχει πάρει ἀνεξέλεγκτες διαστάσεις.

Τὸ φαινόμενο αὐτὸ εἶναι οἱ καινοτομίες καὶ ἀλλαγές, στὶς ὁποῖες ἐπιδίδονται πολλοὶ ἀνώτεροι Κληρικοὶ, κυρίως Ἐπίσκοποι, ἀλλὰ καὶ κατώτεροι Κληρικοὶ (μὲ τὴν σιωπηλὴ ἀνοχή καὶ πολλὲς φορὲς ὑποκίνηση καὶ ἔγκριση τοῦ Ἐπισκόπου).

Ὅπωσδήποτε εἶναι ἀναμφισβήτητο τὸ δικαίωμα-προνόμιο τοῦ Ἐπισκόπου – τοῦ κάθε Ἐπισκόπου – νὰ προτείνη καὶ νὰ ἐφαρμόζη κάτι καινούργιο στὴν ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, ὅταν τὸ θεωρῆ σωστὸ καὶ ὠφέλιμο γιὰ τὸ ποίμνιὸ του ἀλλὰ καὶ γιὰ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἐπειδή ὅμως, ἀκριβῶς, ὁ κάθε Ἐπίσκοπος δὲν εἶναι μόνος του, ἐννοεῖται ὅτι αὐτὸ ποὺ προτείνει πρέπει νὰ εἶναι ἀποδεκτὸ ἀπὸ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, στὸ ὁποῖο ὁ καθένας κάνει ὅ,τι θέλει. Πρὶν προτείνει κάτι κάποιος Ἐπίσκοπος πρέπει νὰ εἶναι σίγουρος ὅτι αὐτὸ μπορεῖ καὶ πρέπει νὰ γίνη ἀποδεκτὸ ἀπὸ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἐὰν δὲν εἶναι σίγουρος, θὰ πρέπη νὰ συμβουλεύεται τοὺς Συνεπισκόπους του καὶ μόνο τότε νὰ προβαίνη στὴν ἀλλαγή καὶ τὴν ἐφαρμογή μιᾶς καινοτομίας. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι πρέπει ἡ τοπική Σύνοδος καὶ, ἐὰν χρειασθῆ, μιὰ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος νὰ ἀποφασίση σχετικὰ. Μόνο ἔτσι θὰ εἴμαστε βέβαιοι ὅτι αὐτὸ ποὺ προτείνει ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι σωστὸ καὶ ἀποδεκτό ἀπὸ ὅλους. Ἐὰν, παρ’ ἐλπίδα, πρᾶγμα ποὺ συμβαίνει μερικὲς φορὲς, ἡ Σύνοδος δὲν τὸ ἀποδεχθῆ, τότε ὁ Ἐπίσκοπος πρέπει νὰ τὸ ἀποσύρη καὶ νὰ συμμορφωθῆ μὲ τὴν γνώμη τῆς Συνόδου. Ἐὰν δὲν τὸ πράξη, τότε εἶναι ὑπόλογος στὴν Ἐκκλησία, ἡ ὁποία πρέπει νὰ πράξη τὰ δέοντα.

Μιὰ καινοτομία ἡ ὁποία γίνεται χωρὶς τὴν ἔγκριση ὅλης τῆς Ἐκκλησίας ἀποτελεῖ σκάνδαλο γιὰ ὅλους ἐκείνους τοὺς Χριστιανοὺς, οἱ ὁποῖοι κατηχήθηκαν καὶ ἔμαθαν τὶ εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τὰ Δόγματὰ της, οἱ ἀκολουθίες της καὶ γενικὰ πῶς πρέπει νὰ συμπεριφέρεται ὁ Ὀρθόδοξος, ὁ ὁποῖος δὲν θέλει νὰ αἰσθάνεται ὅτι βρίσκεται σὲ ἕνα καράβι χωρὶς καπετάνιο καὶ πηγαίνει ὅπου τὸ πηγαίνουν οἱ ἄνεμοι.

Θὰ μοῦ πεῖτε ὅτι σήμερα, μετὰ τὸ Συνέδριο τῆς Ἀποστασίας τῆς Κρήτης, δὲν ἔχει μείνει πιὰ τίποτα ὄρθιο, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἔχει ἐξισωθῆ μἐ ὅλες τὶς αἱρέσεις καὶ τὶς θρησκεῖες καὶ δὲν ξέρουμε τὶ θὰ μᾶς ξημερώση ἀπὸ μέρα σὲ μέρα. Τουλάχιστον, ἄς προσέχουμε ὅσοι ἀκόμη ἔχουμε μέσα μας φόβο Θεοῦ καὶ ἄς μή ἀκολουθοῦμε τὰ μοντέρνα τερτίπια τοῦ κάθε μοντέρνου Ἐπισκόπου, ὁ ὁποῖος θέλει, μὲ τὶς καινοτομίες του, νὰ πρωτοτυπήση. Καὶ ἄς εἴμαστε βέβαιοι ὅτι ὁ Κυβερνήτης τοῦ Σύμπαντος Κόσμου ἔχει τὸν ἀπόλυτο ἔλεγχο τῆς κατάστασης καὶ ἔχει τὰ σχέδια Του. Ἐμεῖς, ἄς μένουμε πιστοὶ σὲ αὐτὸ ποὺ μᾶς διδάσκει τὸ Εὐαγγέλιο καὶ ἡ Ἐκκλησία μας, καὶ ὄχι ὁ κάθε ἕνας «Τσαρλατᾶνος» ποὺ ἐνδύθηκε τὸ ἔνδυμα τοῦ Χριστιανοῦ καὶ μᾶς κηρύττει καινοὺργιο εὐαγγέλιο, δικῆς του ἐπιλογῆς.

Μὲ ἀγάπη Χριστοῦ

Ὁ Ἀσκάλωνος Νικηφόρος

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι) - Ορθόδοξος Τύπος (orthodoxostypos.gr)

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

«Ό,τι κι αν γίνει το φως θα νικήσει. Ό,τι κι αν γίνει, η Ανάστασή μου θα επικρατήσει!»


Και «φεύγοντας»...... Βλέπουμε στην άλλη όχθη τον Παράδεισο. 
Και, μένουμε με ανοιχτά τα μάτια και το στόμα από την έκπληξη: Και μας τα κλείνουν οι παραστεκάμενοι. Στο επέκεινα μας περιμένει η δόξα, η λαμπρότητα το θάμβος. Αυτό μας δείχνει ο Κύριος με την Μεταμόρφωση.
Βγήκε στο παράθυρο της ανθρωπότητάς του και έδειξε στους μαθητές του τη θεϊκή του μορφή για να τους στηρίξει στα μελλούμενα βάσανα.
Και στις μέρες μας, όπου υπάρχει η απαξίωση του ανθρώπου και το διαβολικό σχέδιο του μετανθρώπου και η πολεμική κατά του Θεανθρώπου, όλα αυτά που σκοτεινιάζουν τον πνευματικό ορίζοντά μας, μας ανανεώνει την ελπίδα λέγοντάς μας:

«Ό,τι κι αν γίνει, εγώ θα επικρατήσω. Ό,τι κι αν γίνει το φως θα νικήσει. Ό,τι κι αν γίνει, η Ανάστασή μου θα επικρατήσει!»

π. Ανανίας Κουστένης





" ...Τέτοια παλαβή χαρά θά έχεις" !!!!!

Όπου Χριστός, εκεί χαρά αληθινή!

Η κοσμική χαρά δίνει κάτι τό πρόσκαιρο, κάτι γιά εκείνη τήν στιγμή, δέν δίνει αυτό που δίνει η πνευματική χαρά.

Η πνευματική χαρά είναι ζωή παραδεισένια.

Όσοι πέρασαν πρώτα από τήν Σταύρωση καί αναστήθηκαν πνευματικά, ζούν τήν πασχαλινή χαρά.

"Πάσχα, Κυρίου Πάσχα"!

Καί μετά έρχεται η Πεντηκοστή!...

- Γέροντα, πές τε μας κάτι γιά τίς ουράνιες χαρές.

- Καί σ' αυτήν τήν ζωή υπάρχουν ουράνιες χαρές καί ηδονές καί αναρωτιέται κανείς άν στήν άλλη υπάρχει κάτι ανώτερο από αυτό που ζεί εδώ.

Αυτές οι χαρές δέν εκφράζονται, μόνο βιώνονται.

- Γέροντα, πώς μπορείς νά φθάσεις σέ αυτήν τήν κατάσταση;

- Γιά νά έλθεις στήν κατάσταση που νά μήν μπορείς νά χωρέσεις τήν χαρά, ούτε νά τήν εκφράσεις, χρειάζεται νά προσέξεις τρία πράγματα:

Νά κινήσαι απλά, νά μήν ασχολήσαι μέ τούς άλλους, νά λές τήν ευχή.

Άν κάνεις αυτά, θά έλθει η ώρα που θά νοιώθεις τόση χαρά που θά μου λές:

"Παππούλη μου, π α λ ά β ω σ α!

Μήπως δέν είμαι καλά;

Τί είναι αυτό που νοιώθω; 

Τέτοια παλαβή χαρά θά έχεις!

(Από τό βιβλίο της Αποστολικής Διακονίας, Ανθολόγιον Συμβουλών Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου)


...Οι άγιοι δεν είναι οι καλοί άνθρωποι, αλλά οι ...


...Οι άγιοι δεν είναι οι καλοί άνθρωποι,

αλλά οι θεούμενοι.


Υπάρχουν μερικοί που υποκρίνονται τον άγιο,

αλλά αυτοί στην πραγματικότητα 

είναι υποκριτές λαοπλάνοι.

Ακόμη και οι αιρετικοί είναι καλοί άνθρωποι,

μπορεί να έχουν ηθική ζωή,

αλλά αφού δεν έχουν

την ορθόδοξη θεολογία

και την ασκητική θεολογία

και την ασκητική της Εκκλησίας

παραμένουν στην ηθική ζωή,

δεν μετέχουν της θεοποιού ενεργείας του Θεού

και δεν μπορούν να θεραπεύουν άλλους ανθρώπους...


|Εμπειρική δογματική - π.Ιωάννη Ρωμανίδη|


Αυτοί οι νεωτεριστές με το κοσμικό φρόνημα, κάνουν μεγάλο κακό στήν Εκκλησία

Ποτέ μην κατακρίνεις κληρικό η μοναχό για ηθικά παραπτώματα. Γιατί την ώρα που εσυ τον κατακρίνεις, αυτός μπορεί να έχει μετανοήσει για τις αμαρτίες του...
Όμως, να είσαι αυστηρός με κληρικούς ή μοναχούς, που «αἴρουν ὅρια αἰώνια, ἃ ἔθεντο οἱ Πατέρες ἡμῶν». 
Αυτοί οι νεωτεριστές με το κοσμικό φρόνημα, κάνουν μεγάλο κακό στήν Εκκλησία. Όποιον νεωτερισμό και αν εισάγουν, γίνεται κακή παράδοση και δεν διορθώνεται με τίποτα...

Μοναχός Γερόντιος των Δανιηλαίων

Αναρτήθηκε από π.Γεώργιος-Προσκυνητής

ΣΤΑ ΖΥΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΠΑΠΑΔΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ Α´


Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός ἕλεγε: «Πρέπει ὁ παπᾶς νὰ εἶνε σὰν τὸν ἄγγελο καθαρός.... 
Τά ᾽χεις αὐτά, παπᾶ μου; Ἔλα, παπᾶ, νὰ σὲ βάλω στὴ ζυγαριά, νὰ σὲ ζυγίσω….
Ἔλεγε και κάτι ἄλλο: Εἶνε εὔκολο νὰ σωθῇ ὁ τσομπᾶνος ποὺ βόσκει τὰ πρόβατά του ἐπάνω στὰ βουνά, εὔκολο νὰ σωθῇ ἕνας ἐργατικὸς ἄνθρωπος ποὺ σκάβει τὴ γῆ, εὔκολο νὰ σωθῇ ἕνας χωρικός, εὔκολο θὰ σωθῇ ἕνας ἐργατικὸς κ᾽ ἕνας φτωχὸς ἄνθρωπος, μὰ δύσκολο, μὰ πολὺ δύσκολο εἶνε νὰ σωθοῦν στὰ χρόνια μας παπᾶδες καὶ δεσποτάδες καὶ πατριαρχάδες.
Ἔλεγε καὶ προφητεῖες γιὰ τοὺς ἱερεῖς καὶ ἀρχιερεῖς τῶν ἐσχάτων καιρῶν.
Θὰ ἀναφέρω μόνο δύο προφητεῖες, ποὺ εἶπε ποὺ ἔχει πεῖ ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός γιὰ τὸ ἱερατεῖο.
Εὐτυχῶς ποὺ δὲν εἶνε κανένας δεσπότης ἐδῶ παρών· γιατὶ ἐὰν ἦταν, θὰ μᾶς «τύλιγε σὲ μιὰ κόλλα χαρτί» καὶ θὰ μᾶς ἔλεγε ὅτι τοὺς κατηγοροῦμε. Θὰ ἔβαζαν μάρτυρα τὸν παπᾶ, ἐδῶ πέρα, θὰ ἔβαζε καὶ μερικοὺς ἄλλους ὑποψηφίους, καὶ οὐαὶ καὶ ἀλλοίμονο στὸν ἱερομόναχο τὸν Αὐγουστῖνο. Ἀλλὰ ἐν πάσῃ περιπτώσει, ἐγὼ θὰ τοὺς ἔλεγα, ὅτι δὲν τὰ κατάλαβαν καλὰ οἱ παπᾶδες καὶ ὅτι αὐτὰ τὰ λόγια δὲν τὰ λέγει ὁ Αὐγουστῖνος, τὰ λέγει ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός.
Ἡ πρώτη προφητεία· Θὰ ἔρθῃ καιρός, που θὰ παύσῃ ἡ ἁρμονία μεταξὺ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ.
Ἡ Ἐκκλησία εἶνε ὅπως ἡ κιθάρα· ὅπως, ὅταν οἱ χορδὲς στὴν κιθάρα εἶνε κανονικὰ χορδισμένες, ἡ κιθάρα βγάζει ἕνα ὡραῖο ἦχο, ἔτσι ἀκριβῶς εἶνε καὶ ἡ Ἐκκλησία· κιθάρα εἶνε, λαϊκοὶ καὶ κληρικοὶ ἔχουν μιὰ ἁρμονία. Ἄχ τὰ χρόνια ἐκεῖνα, ποὺ ὁ παπᾶς καὶ ὁ δεσπότης ἦταν ἕνα πρᾶγμα μὲ τὸ λαό, μαζί, δὲν ξεχωρίζανε. Ὅπως ὁ τσομπάνης εἶνε μαζὶ μὲ τὰ πρόβατά του, κι ὅπως ὁ καλὸς ἀξιωματικὸς εἶνε μαζὶ μὲ τοὺς στρατιώτας του ἕνα πρᾶγμα, καὶ κοιμᾶται μέσα στὰ ἀντίσκηνα καὶ πολεμᾷ μαζί τους καὶ τρώει ὅ,τι τρῶνε κι αὐτοί, ἔτσι τὰ παλιὰ τὰ χρόνια, παπᾶς καὶ δεσπότης καὶ λαὸς ἤτανε μιὰ κιθάρα, μιὰ ἁρμονία.
Θά ᾽ρθουν χρόνια κατηραμένα, εἶπε ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ἡ ἁρμονία αὐτή, ποὺ ὑπάρχει μεταξὺ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ, δὲν θὰ ὑπάρχῃ πιά. Ὁ λαὸς θὰ εἶνε ἐναντίον τοῦ κλήρου. Καὶ νά τὰ χρόνια αὐτά ἦρθαν….


Οκτώ χρόνια πέρασαν και λόγω της απραξίας τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο

Στο Άγιο Όρος ασκείται ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους"!

Αγιορείτης Πατέρας:
Στο Άγιο Όρος ασκείται ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους προς τους αγωνιστές Ορθόδοξους Μοναχούς


Οι Ψευδοαγιορείτες Αιρετικοί Οικουμενιστές, μη φοβούμενοι τον Θεόν και μη εντρεπόμενοι και σεβόμενοι ανθρώπους, εξασκούν ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους προς τους Αγιορείτες Ορθοδόξους Μοναχούς και Πατέρες, διότι πολεμούν την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Δηλαδή δεν σέβονται την συνείδηση και την ελευθερία του Λόγου τους.
Επειδή οι Ορθόδοξοι Αγιορείτες Πατέρες έχουν δηλώσει ότι θα διακόψουν το Mνημόσυνο του Παναιρετικού Αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίου αυτό τους δαιμονίζει. Ας προσέξουν όμως διότι θα αρχίσουν να λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι εναντίον τους.
Κάποιοι Αντιπρόσωποι Ιερών Μονών και Γέροντες Συνοδειών, επειδή πιστεύουν ότι εξασκούν εξουσία και όχι διακονία στο σώμα της Αγιορείτικης Πολιτείας, δείχνοντας με αυτό ότι έχει ψηλώσει ο νούς τους, όπως έγραφε ο Ορθοδοξώτατος Παπαδιαμάντης Κολυβάς φιλοαγιορείτης, τούς παρακαλούμε και τους εφιστούμε την προσοχή, να σταματήσουν να επιτελούν έργο Διαβόλου κι ας αρχίσουν επιτέλους να ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα της Ορθοδόξου Πίστεως και τους Ιερούς Κανόνες των Συνόδων της Εκκλησίας, και να μην εκφράζουν παράλογες, λογικές ερμηνείες του μυαλού τους, ότι δηλαδή, όσοι κόβουν το Μνημόσυνο του Αιρεσιάρχη Πατριάρχη, ότι αυτοί διαιρούν και δημιουργούν σχίσματα, ενώ αντιθέτως ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τους κατακρίνει ως συκοφάντες και ψευτοδιδασκάλους, όλους αυτούς τους Αιρετικούς Οικουμενιστές που λέγουν αυτά κι ας λάβουν σοβαρά υπ όψιν τους, ότι αυτοί είναι που δημιουργούν σχίσματα και διαιρούν την Αθωνική Μοναστική Πολιτεία, με το να συνεχίζουν να μνημονεύουν τον Αιρεσιάρχη Οικουμενιστή Πατριάρχη, φοβούμενοι μήπως χάσουν τα Μοναστήρια τους και τα Κελλιά τους και όχι φοβούμενοι τον Φοβερό και Ζώντα Θεό!
Κι αν ως τώρα δεν έχουν ασχοληθεί και δεν γνωρίζουν την Αγιοπατερική Εκκλησιολογική Διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας, τουλάχιστον να έχουν στοιχειώδη ταπείνωση κι επίγνωση και να μην ελέγχουν τους ἀλλους.
Εμείς ως Αγιορείτες Πατέρες, έχουμε δημοσιεύσει δύο ανοιχτές επιστολές, απευθυνόμενοι προς την Ιερά Κοινότητα και τους Ηγουμένους, και ουδείς απάντησε γραπτώς εάν κάπου σφάλουμε. Εμείς ότι γράφουμε δεν είναι προσωπική μας γνώμη. Προβάλλομεν την Διδασκαλίαν της Εκκλησίας με βάση την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες.
Εάν θέλουν αυτοί ας απαντήσουν γραπτώς και κατοχυρωμένα.
Ένας φτωχός Αγιορείτης Μοναχος.



Ἀκούετε, ὦ ἅγιοι ἐπίσκοποι καί μητροπολῖται;


Ἡ ἡμετέρα Ἐκκλησία θέλουσα νά τονίσῃ ὅτι ἡ διαφύλαξις, ὁμολογία, διακήρυξις καί ὑπεράσπισις τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως εἶναι τό οὐσιῶδες καθῆκον τοῦ ἐπισκόπου, κατά τό τυπικόν τῆς χειροτονίας ὑποχρεώνει τόν ἐκλεγέντα νά σταθῇ εἰς τό μέσον τοῦ ἱεροῦ ναοῦ καί νά ἀπαγγείλῃ τό «πιστεύω» διά διακηρύξεως τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καί ἀποκηρύξεως ὅλων τῶν αἱρετικῶν, οἱ ὁποῖοι προσέβαλον καί προσβἀλλουν τά ὀρθά δόγματα. 

Ἐναντίον αὐτῶν βοᾷ ὁ ἐψηφισμένος τό ἀνάθεμα! 

Ἀκούετε, ὦ ἅγιοι ἐπίσκοποι καί μητροπολῖται; 

Διά μέσου ὑμῶν ὁ Ἥλιος τῆς Ὀρθοδοξίας πρέπει νά λάμπῃ εἰς τάς ψυχάς τοῦ ποιμνίου σας. Δέν ἐπιτρέπεται ν’ ἀφήνηται κανένα νέφος κακοδοξίας καί πλάνης νά σκιάζῃ τόν ἥλιον τοῦτον. 

Ἀκούετε καί πάλιν, ὦ ἅγιοι ἐπίσκοποι καί μητροπολῖται; 

Αἱ ἀλήθειαι τῆς πίστεως, τά δόγματα, τά ὑπό τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων διατυπωθέντα, εἶνε θεοχάρακτοι πλάκες, εἰς τάς ὁποίας δέν δύναται νά προστεθῇ τι ἤ ν’ ἀφαιρεθῇ. Μένουν ἐς αεί θεμέλια τῆς Ἐκκλησίας. 


Ἀπόσπασμα ἀντιγραφέν ἀπό τό βιβλίο ΣΦΕΝΔΟΝΗ τοῦ ὁσίου, προφήτου καί ὁμολογητοῦ τῆς Πίστεως πατρός Αὐγουστίνου Καντιώτη (σελ. 265-266).

Αναρτήθηκε από ΟΜΟΛΟΓΙΑ

Σπήλαιο ΛΗΣΤΩΝ!!! Σχολιασμός του Νικόλαου Σωτηρόπουλου+ γιά τήν ΒΕΒΗΛΩΣΗ των Ιερών Ναών!

" ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΑΙ " ...


«Ὁ οἶκος μου οἶκος προσευχῆς κληθήσεται· ὑμεῖς δέ αὐτόν ἐποιήσατε σπήλαιον λῃστῶν» (Ματθ. ΚΑ΄13).

Τί θά ἔκανε σήμερα ὁ Κύριος, βλέποντας τή βεβήλωσι ὄχι μόνον τῆς αὐλῆς, ἰδίως στά πανηγύρια, ἀλλά καί αὐτοῦ τοῦ ἐσωτερικοῦ τοῦ χριστιανικοῦ ναοῦ, ὁ ὁποῖος εἶναι ἀσυγκρίτως ἀνώτερος ἀπό τόν Ἰουδαϊκό ναό; 


Ὄχι μόνο σέ οἶκο ἐμπορίου καί σπήλαιο λῃστῶν, ἀλλά καί σέ θέατρο ἔχουμε μεταβάλει τόν τρομερὀ τόπο τῆς λατρείας. 

Καί ἀλλοίμονο ἐάν δέν διαμαρτυρώμεθα ἐντόνως γιά τήν ἀπαράδεκτη αὐτή κατάστασι καί δέν ἀγωνιζώμεθα γιά τήν κάθαρσι καί εὐπρέπεια τοῦ οἴκου τοῦ Θεοῦ!

Καί μόνο ἡ βεβήλωσις τοῦ ναοῦ ἀπ’ τούς χριστοκαπήλους καί θεομπαῖκτες εἶνε ἀρκετή νά ἐπισύρῃ τήν ὀργή τοῦ Θεοῦ ἐναντίον ὄχι μόον αὐτῶν, ἀλλά καί ὅλων, ὅσοι ἀνέχονται τή φρικτή αὐτή κατάστασι. 

Ἀδελφοί! 

Νά μή ντρέπεται κανείς νά ἐλέγχῃ τούς ἐνόχους καί ὑπευθύνους γιά τή βεβήλωση τῶν ἱερῶν ναῶν.

Ἀπόσπασμα ἀντιγραφέν ἀπό τό βιβλίο ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ τοῦ μακαριστοῦ θεολόγου καί φιλολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου.

(Ματθ. ΚΑ΄13, σελ. 241)


Επιμέλεια Φώτιος Μιχαήλ, ιατρός

Καλώς τα δεχτήκαμε...


Σήμερα χρειάστηκε να κάνω τραπεζική συναλλαγή μέσω e-banking στην πιο συστημική πεθαίνεις Πειραιώς και το μάτι μου έπεσε στο Υπολογιστής Ανθρακικού Αποτυπώματος. Λέω δεν μπορεί, ξεκίνησε η τράπεζα να υπολογίζει πόσα ανθρακούχα καταναλώνω; (που δεν καταναλώνω). Μετά συνειδητοποίησα ότι τα νεοταξικά τσιράκια λαμβάνουν εξ΄αλλοδαπής εντολές μεταφρασμένες από TN από τα Lidl αποδίδοντας το Διοξείδιο του άνθρακα σαν Ανθρακικό. 

Μην αρχίσετε τώρα το ίδιο είναι. Κανείς στην ελλάδα δεν χρησιμοποιεί την λέξη Ανθρακικό για τις εκπομπές CO2. Οπως κανείς δεν χρησιμοποιεί τη λέξη Οργανικά (Organic) για τα βιολογικά προιόντα. Έχουμε κάποιες διαφοροποιήσεις με την αγγλική.


Με έτρωγε να πατήσω το κουμπί ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ όπου εμφάνισε αυτή την ωραία σελίδα:


Στο κέντρο της σελίδας διαβάζω

Κάθε αγορά που πραγματοποιείτε, κατατάσσεται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία συναλλαγής και μέσω συγκεκριμένου αλγόριθμου υπολογίζεται η εκτιμώμενη ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για κάθε ευρώ (€) που δαπανάτε.

Κάπου εδώ έχω αρχίσει να φορτώνω και ο συνωμοσιολόγος μέσα μου ουρλιάζει "απροκάλυπτο φακέλωμα" και "ετοιμαστείτε για αυτοματοποιημένη εισφορά, τέλος βιωσιμότητας ή όπως αποφασίσουν να βαφτίσουν το οικολογικό χαράτσι". 

Ξαναδιαβάζω και βλέπω την λύση στις λέξεις "που δαπανάτε", "με την χρήση των προιόντων μας" συμπληρώνω. 

Πόλεμο θέλατε; Πόλεμο θα έχετε κουφάλες. Πληρωμή μέσω καρτών και ebanking μόνο μέχρι το όριο για την συμπλήρωση του ορίου Δαπανών Μείωσης Φόρου και μάλιστα μόνο συναλλαγές με "χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα". Ολα τα άλλα μετρητά μόνο.

Δεν θα μας κινεζοποιήσετε ρε!

Mεσσήνιος Αργοναύτης


ΤΙΜΩΡΙΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ! Το Παρίσι υποφέρει από μια καταιγίδα και πλημμύρες έπληξαν το Vosges.

 

NDNews Weather

ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΩΝ Η ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΕΡΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ!!!

O ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ «Η ΤΕΛΕΤΗ ΈΝΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΗΤΑΝ ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!! ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ "ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ»!!!

ΒΙΝΤΕΟ 


Η Αμερικανική Εκκλησία του Σατανά ευχαρίστησε τους διοργανωτές των Ολυμπιακών Αγώνων για την καταπληκτική τελετή έναρξης. Ο αρχιερέας της το ονόμασε «θρίαμβο της ανθρώπινης ελευθερίας επί του Θεού». 

O Αρχιερέας του Σατανά είπε ότι ήταν ύμνος στην ανθρώπινη ελευθερία, η καλύτερη Τελετή Ολυμπιακών, το καλύτερο διεθνές μαζικό event των τελευταίων 50 ετών και σημαίνει την αναγέννηση της ανθρωπότητας.

Το ρεπορτάζ του (USA Today):

Η Εκκλησία του Σατανά των ΗΠΑ ευχαρίστησε τους διοργανωτές των Ολυμπιακών Αγώνων για την καταπληκτική όπως την χαρακτηρίζει Τελετή Έναρξης.

O Αρχιερέας της Εκκλησίας του Σατανά ο Peter H. Gilmore υποστήριξε τους διοργανωτές και εξέφρασε το θαυμασμό του για την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο Peter H. Gilmore αποκάλεσε την Τελετή ” μια γιορτή του Επικουρισμού και της ελευθερίας από μια εδραιωμένη θεότητα.

Η Εκκλησία του Σατανά δημοσίευσε μια ανάλυση εις βάθος της Τελετής Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο podacast της Satanplains. To podcast δείχνει τα highlights του ”εναλλακτικού” Μυστικού Δείπνου του Χριστού και των Αποστόλων Του.

”Ο Σατανάς εναντιώθηκε στο Θεό ακριβώς όπως ο Θεός εναντιώθηκε στην ανθρώπινη ελευθερία. Αυτή η σκηνή δείχνει ότι η Γαλλία επιλέγει τον άνθρωπο αντί να ακολουθεί τις δεσμευτικές απαιτήσεις του Θεού” ισχυρίζεται με βαρύγδουπο ύφος όλων των σοφών του κόσμου ο Αρχιερέας της Εκκλησίας του Σατανά. 

O ίδιος ο Peter H. Gilmore αποκάλεσε την Τελετή Έναρξης την καλύτερη της Ολυμπιακής Ιστορίας. Είπε ότι είναι το καλύτερο διεθνές μαζικό event των τελευταίων 50 ετών και ότι φανερώνει την αναγέννηση της ανθρωπότητας.


Όλα αυτά στο ρεπορτάζ της USA Today….

Πρόκειται λοιπόν για μια κατ΄ομολογίαν Σατανική Τελετή.. Η Μαύρη Τελετή των Ολυμπιακών Αγώνων.


Και επίσημα σατανιστές ο Μακρόν και οι διοργανωτές Ολυμπιακών το είπαν και οι.. ειδήμονες..

Aυτή είναι η Δύση…

η Εκκλησία του Σατανά είναι επίσημος θεσμός στις ΗΠΑ και η Σατανολυμπιάδα δικό τους τερατούργημα.