.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Η Παναγία Σουμελά και η Ύβρις


Θεοφάνης Μαλκίδης, Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου
Η Παναγία Σουμελά και η Ύβρις

Είναι ομολογουμένως συγκλονιστικό το πόσο έχει επηρεάσει, επηρεάζει και θα συνεχίσει να καθορίζει τη ζωή στον Ορθόδοξο κόσμο η Παναγία, η Μητέρα όλων των Χριστιανών, σ΄Αυτήν που εν τέλει όλες και όλοι βρίσκουμε καταφύγιο. Για τα προβλήματα, για τις θλίψεις και για τις δοκιμασίες, για την εκπλήρωση του αιτήματός μας.

Ειδικότερα, στο Ελληνικό Ορθόδοξο σύμπαν, η Παναγία μας αποτελεί, εκτός των παραπάνω παραδοχών, μία ιδιαίτερη Μορφή, ένα όμορφο, αγαπημένο πρόσωπο, το Κάλλος που καλύπτει, φροντίζει, προσέχει, νουθετεί, προστατεύει και κυρίως πράττει σε όλες και για όλες τις στιγμές μας.

Τούτες τις ώρες όμως έρχεται στο μυαλό η αγάπη της Παναγίας μας, αλλά και το παράπονό της. Για τη σιωπή μας έναντι του εγκλήματος που συντελέστηκε και συντελείται εναντίον της στη μονή της, στο «περιβόλι» της στον Πόντο. Εκεί που βρήκαν καταφύγιο και άσυλο, παρηγοριά και ελπίδα, εκατομμύρια χριστιανοί και Έλληνες, σ΄ Αυτήν που είναι η αρχή και το τέλος της ζωής, η πίστη, η αγάπη και η στήριξη.

Οι πρόσφατες ανήκουστες, πρωτόγνωρες, απάνθρωπες, βάρβαρες πράξεις που συνέβησαν στην Παναγία Σουμελά, συνιστούν Ύβρις, σύληση, απόπειρα εξαφάνισης, δολοφονία.

Ταράζεσαι όταν αντιλαμβάνεσαι και κατανοείς, χάνεις την ηρεμία σου όταν καταλαβαίνεις ότι μπροστά στο μεγαλείο της Παναγίας, άνθρωποι μικροί, τραγικά εφήμεροι, ορθώνουν την ασημαντότητά τους και καταστρέφουν με πρωτοφανή βαρβαρότητα το θείο Πρόσωπό της.

Στην Παναγία Σουμελά οι συνεχιστές των εγκληματιών εναντίον της Μητέρας μας και των προγόνων μας, με τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, εκτός από το να απαγορεύουν με διάφορα προσχήματα τη θεία λειτουργία, τώρα με την απαράδεκτη πράξη μετατροπής της εκκλησίας σε κέντρο διασκέδασης, σύλησαν ξανά το ναό, το χώρο, νομίζοντας ότι επιβάλλουν μπροστά στη Θεοτόκο, τη μάταιη και εφήμερη εξουσία τους .

Τα ίδια βεβαίως συνέβησαν και όπου αλλού στην Τουρκία υπήρξαν εκκλησίες της Παναγίας μας και όχι μόνο (παραδείγματα η Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης και Τραπεζούντας), συνεχίζοντας την Ύβρη, έναντι της Ορθοδοξίας ,της Ελληνικότητας, του Πολιτισμού, της Ιστορίας .

Μαζί την απαίτησή μας για να μην επαναληφθούν παρόμοιες πράξης βεβήλωσης , μαζί με τη συλημένη Παναγία Σουμελά, ας σκεφτούμε τούτες τις στιγμές όλες τις Παναγίες του ελληνικού κόσμου, τις βιασμένες εκκλησίες και μοναστήρια της και αφού ζητήσουμε δικαιοσύνη για τους βέβηλους και συγχώρεση για την απουσία μας, ας βάλουμε στην προσευχή μας προς την Παναγία και αυτό το αίτημα: Να ξαναδούμε λειτουργημένες τις εκκλησιές της και τις μονές της, να ξανακουστεί το “Υπερμάχω” και το “Άξιον Εστί”, για να γίνει το “η γῆ πανηγυρίζει, ὁ οὐρανὸς χορεύει”, λόγος και πράξη και έργο. 

Νέμεσις και Αποκατάσταση της Ύβρεως τώρα !




Dr Αρβανίτης: Να σταματήσουν οι εμβολιασμοί..Η θνησιμότητα στο ΚΟΚΚΙΝΟ!!!


ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΕΙ ΣΕ Covid. 

ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΗΦΟΡΟ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΘΑΝΑΤΩΝ…

Κωνσταντίνος Αρβανίτης

Το πρωτοφανές θανατικό που ξεκίνησε στην Ελλάδα από τα τέλη Φεβρουαρίου 2021, δεν λέει όχι μόνο να σταματήσει, αλλά ούτε να κόψει λίγο φόρα!

Συνεχίζεται αμείωτο, όπως δείχνουν τα τελευταία αποτελέσματα της ΕΛΣΤΑΤ, που περιλαμβάνουν πια και το Νοέμβριο του 2021.

Στο 9μηνο Μαρτίου-Νοεμβρίου του 2021 (για την ακρίβεια 8η ως 47η βδομάδα του έτους) σημειώθηκαν στην Ελλάδα, από ΟΛΕΣ τις αιτίες, 109.259 θάνατοι!!
2020.

Στο ίδιο ακριβώς χρονικό διάστημα του 2020, (που υπήρχαν και θύματα του Covid) είχαν σημειωθεί 94.906 θάνατοι, δηλαδή 14.353 θάνατοι λιγότεροι! Εχουμε μια τεράστια αύξηση κατά 15,1%.

2015-2019

Ομως, από χρονιά σε χρονιά υπάρχει συνήθως κάποια μικρή διακύμανση, για αυτό πιο σωστή είναι η σύγκριση με τον ΜΕΣΟ ΟΡΟ 5ετίας.
Ο μέσος όρος θανάτων της προηγούμενης 5ετίας 2015-2019, για το ίδιο χρονικό διάστημα ήταν μόλις 89.785 θάνατοι!
Σε σχέση με τον μέσο όρο της προηγούμενης 5ετίας έχουμε μία τεράστια αύξηση κατά 19.474 θανάτους παραπάνω, σε ένα 9μηνο. Δηλαδή τρέχει με ετήσιο ρυθμό +25.316 θανάτων!
Ολο αυτό συνιστά μία τρομακτική υπερβάλλουσα θνησιμότητα κατά 21,7% (!)

ΟΙ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ

Η καμπύλες αύξησης των θανάτων παίρνουν την ανηφόρα από όταν ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί να είναι σε υπολογίσιμο βαθμό. Αν είναι απλή σύμπτωση, είναι πολύ σατανική…

Στο διάγραμμα φαίνονται καθαρά οι ομοιότητες:

1) Το πρώτο διάγραμμα είναι η υπερβάλλουσα θνησιμότητα, σε σχέση με το 2020.
2) Το μεσαίο διάγραμμα είναι η καμπύλη εμβολιασμών στην Ελλάδα.
3) Το τρίτο διάγραμμα είναι η υπερβάλλουσα θνησιμότητα, σε σχέση με τον Μέσο Ορο 5ετίας 2015-19.
Η κατακόρυφη κόκκινη γραμμή που διατρέχει και τα 3 αυτά διαγράμματα είναι η χρονική στιγμή που αρχίζουν όλες οι καμπύλες να παίρνουν την ανιούσα και αντιστοιχεί στην αρχή της 8ης βδομάδας του έτους (22 Φεβρουαρίου).

ΠΙΘΑΝΑ ΑΙΤΙΑ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΣΑΣ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Τα έχω αναλύσει πολλές φορές, σε προηγούμενες αναρτήσεις.

Ο ΜΟΝΟΣ κοινός παρονομαστής, που θα μπορούσε να δικαιολογήσει μία σημαντική άνοδο ΟΛΩΝ ΜΑΖΙ των αιτιών θανάτου ενός πληθυσμού, δεν μπορεί να είναι άλλος από ένα Γενικό Αίτιο.

Εδώ πρόκειται για μία μαζική ιατρική πράξη, που εφαρμόστηκε άκριτα, επί δικαίων και αδίκων,
Σαν δευτερεύουσας σημασίας παράγοντας υπερβάλλουσας θνησιμότητας θα μπορούσε να αναφερθεί η πολύ παρατεταμένες καραντίνες, που είναι γνωστό ότι αυξάνουν την ολική νοσηρότητα και θνησιμότητα ενός πληθυσμού.

Αυτός παράγοντας θα μπορούσε να συμβάλλει τον πρωτο καιρό, όμως είμαστε πια κάπως μακριά πλέον…

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Το θανατικό συνεχίζεται αμείωτο ΚΑΙ τον Δεκέμβριο, όπως ΚΑΙ το πρώτο 15ήμερο του Ιανουαρίου 2022, όπως έχω ήδη βρεί από την ιστοσελίδα EUROMOMO, όπου η Ελλάδα στέλνει τα αποτελέσματα, πριν ακόμη τα δημοσιεύσει η ΕΛΣΤΑΤ στην ιστοσελίδα της!
Αυτά όμως θα τα δούμε πιο αναλυτικά όταν τα βγάλει επισήμως η ΕΛΣ ΤΑΤ.




Πρός τιμήν του Λύκ Μοντανιέ. ( Η ομιλία στό Κοινοβούλιο του Λουξεμβούργου α π ο μ α γ ν η τ ο φ ω ν η μ έ ν η. )


σ.σ. Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο η είδηση ότι ο Λουκ Μοντανιέ μας άφησε. 

Έφυγε λέει ειρηνικά σε κάποιο (ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ...) νοσοκομείο περιτριγυρισμένος από τους δικούς του ανθρώπους. 

Εκτός από μία στενή συνεργάτιδά του που επιβεβαίωσε τον θάνατό του, ουδείς άλλος έχει μεταδώσει αυτήν την είδηση. 

Τί να πουν άλλωστε τα συστημικά αργυρώνητα εργαστήρια του ψέματος; 

Ότι πέθανε ένας κορυφαίος επιστήμονας ο οποίος θεωρούσε τα m-RNA σκευάσματα ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ; ΕΥΧΟΜΑΙ να μην αληθεύει η είδηση, αν και φοβάμαι ότι κάτι πολύ άσχημο συμβαίνει. 

Για να τιμήσω αυτόν τον άνθρωπο που δεν συμβιβάστηκε για μια πρόσκαιρη δόξα αλλά πρόσφερε αυτό που είχε στην ανθρωπότητα παρουσιάζω απομαγνητοφωνημένη την αποκαλυπτική ομιλία του στο Κοινοβούλιο του Λουξεμβούργου. 

Η απομαγνητοφώνηση έγινε από την καλύτερη μετάφραση στο βίντεο που παρουσίασε ο αδελφός στο «Μαντάτα από έξω», εδώ.

«Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση σε αυτήν την συνάντηση, η οποία είναι σημαντική όχι μόνο για αυτή τη χώρα, το Λουξεμβούργο, αλλά και για την Ευρώπη και τον κόσμο. 

Και για να απαντήσω στην ερώτησή σας ως ιατρός, τοποθετούμαι για κάτι πιο σπουδαίο… από τον… ας πούμε… τον προβληματισμό σε επίπεδο ομάδας ή κοινωνίας.

Αυτήν την στιγμή διεξάγεται μία συζήτηση σχετικά με την ιατρική ηθική. Αφετηρία μας ήταν ο Ιπποκράτης «Primum non nocere» [Πρώτον, μην βλάψεις]. 

Πρώτον, μην κάνετε κακό. Και αν το φάρμακο οδηγεί σε θανάτους αυτό ονομάζεται ιατρογενής ιατρική* (πάθηση) [*σ.σ. δεν ξέρω μήπως θέλει να πει νοσηρότητα – ιατρογενής νοσηρότητα]. 

Εγώ είμαι απολύτως αντίθετος με αυτήν την ιδέα. 

Πρέπει να σεβόμαστε την ηθική που ορίζει πως πρέπει να θεραπεύουμε τους ασθενείς και όχι να τους σκοτώνουμε.

Δυστυχώς αυτήν την στιγμή συναντάμε μία τεράστια καμπάνια... τρόπος του λέγειν… σύμφωνα με τους κανόνες του μάρκετινγκ για πώληση και επιβολή σκευασμάτων που σκοτώνουν κάποιον αριθμό ανθρώπων. 

Ακόμη και αν δεν σκοτώνουν όλους τους ανθρώπους, ευτυχώς… σκοτώνουν ηλικιωμένους και τώρα και νεότερους, αθλητές ακόμη και παιδιά. Και στις μέρες μας γίνεται λόγος για επέκταση του εμβολιασμού στα παιδιά.

Είμαι απολύτως κατά, δεδομένης της ιατρικής ηθικής ότι πρέπει να σεβόμαστε την ζωή και την υγεία των εμβολιαζόμενων.

Λοιπόν. Αυτά τα εμβόλια είναι δηλητήρια! Δεν είναι πραγματικά εμβόλια!

Το m-RNA επιτρέπει την μετάφραση του μηνύματος που μεταφέρει σε όλο το σώμα χωρίς έλεγχο. Κανείς μας δεν μπορεί να πει πού θα πάει αυτό το μήνυμα στο σώμα του καθενός από εμάς. 

Είναι λοιπόν ένας τρομερός, άγνωστος παράγοντας.

Τώρα μαθαίνουμε -στην πραγματικότητα πρόκειται για μια εργασία που δημοσιεύτηκε εδώ και πάνω από έναν χρόνο- ότι αυτά τα μηνύματα περιέχουν μία περιοχή που μπορεί να ονομαστεί «prions». 

Πρόκειται για μία περιοχή ικανή να προκαλεί τροποποίηση πρωτεϊνών του σώματός μας με έναν απρόβλεπτο τρόπο.

Και ως γιατρός γνωρίζω επί του παρόντος 21 άτομα που έχουν λάβει 2 δόσεις του εμβολίου της Pfizer. Υπάρχει ένας άλλος που έχει λάβει Moderna. Ούτως ή άλλως m-RNA. 

Πρέπει επίσης να αναφέρουμε το αγγελιοφόρο DNA που είναι η πηγή του μηνύματος στο εμβόλιο της AstraZeneca.

Αυτά τα τρία εμβόλια λοιπόν περιέχουν μία αλληλουχία που έχει ανιχνευθεί από την βιοπληροφορική, η οποία μπορεί να μετατραπεί σε prions.

Ήταν λοιπόν ένα ρίσκο που ήταν γνωστό για περισσότερο από ένα χρόνο.

Είναι πιθανώς γνωστό στους κατασκευαστές των εμβολίων.

Και τώρα τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα διότι 21 άνθρωποι πέθαναν από τη νόσο Κρόϊτσφελντ-Γιάκομπ (Creutzfeldt-Jakob) η οποία είναι μία ασθένεια που προκαλείται από prions. 

Οπότε οι τροποποιήσεις… συνοπτικά… οι επιστημονικές έννοιες είναι περίπλοκες. Υπάρχουν πρωτεΐνες που έχουν διάφορες μορφές, διαμορφώσεις. 

Οι πληροφορέις περιέχονται στην ελικοειδή και στην επίπεδη φυλλοειδή διαμόρφωση της πρωτεΐνης. Και αυτή η επίπεδη φυλλοειδής διαμόρφωση επιτρέπει τον σχηματισμό ινιδίων. Και ο σχηματισμός αυτός μεταδίδεται από κύτταρο σε κύτταρο.

Δεν λέω προς το παρόν ότι μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο αλλά είναι ένα ενδεχόμενο.

Πρέπει λοιπόν να γνωρίζουμε αυτόν τον κίνδυνο για τις επόμενες γενιές. Είναι απαραίτητο να σκεφτούμε όχι μόνο τον εαυτό μας και τους οικείους μας αλλά και τις επόμενες γενιές.

Επεμβαίνουμε σε κάτι που μπορεί να αλλάξει εντελώς τον πολιτισμό μας. 

Επεμβαίνουμε λοιπόν στην πολιτιστική μας ταυτότητα. 

Είναι σημαντικό κυρίες και κύριοι να είστε ενημερωμένοι. 

Από την απόφασή σας εξαρτώνται οι συνέπειες στις μελλοντικές γενιές.»

Τά Μ.Μ.Ε. στό Ισραήλ ίσως είναι τά ΜΟΝΑΔΙΚΑ στόν κόσμο που λένε τήν αλήθεια τόσο κατάμουτρα. - Β Ι Ν Τ Ε Ο


Οι εμβολιασμένοι έχουν γεμίσει τις εντατικές. 
Οι νεκροί είναι οι εμβολιασμένοι...

Ο πρωθυπουργός ο ίδιος (Ναφτάλι Μπένετ), είπε πως δεν ξέρουμε τα αποτελέσματα του πειράματος και πρέπει να μαζέψουμε στοιχεία...




Την γαλήνη της καρδιάς θα την κερδίσεις, όπου κι αν είσαι, μόνο με δύο προϋποθέσεις


Πιστεύεις πράγματι ότι η εσωτερική ειρήνη που αναζητάς, εξαρτάται από την τοποθεσία που θα επιλέξεις τελικά για να ζήσεις;

Να είσαι βέβαιος ότι η ειρήνη της ψυχής δεν εξαρτάται από τούς τόπους διαβιώσεως.

Δέν έχει τόση σημασία άν θα είσαι στο βουνό και στη θάλασσα, στην πόλη ή στην έρημο, μέσα στούς θορύβους των αμαξιών ή μέσα στο θρόϊσμα των φύλλων του δάσους.Τη γαλήνη της καρδιάς θα την κερδίσεις, όπου κι αν είσαι, μόνο με δύο προϋποθέσεις:

Αν αγωνιστείς ν’ αποκτήσεις ταπείνωση, και αν αυτή την ταπείνωση τη συνδυάσεις με την ακριβή τήρηση των εντολών του Χριστού. Σου το λέει ο ίδιος: Μάθετε απ’ εμου, ότι πράος ειμί και ταπεινός τη καρδιά καί ευρήσετε ανάπαυσιν ταις ψυχαις ημών (Ματθ.11,29).

Όσιος Μακάριος της Πτηνά

http://www.exomologistetokirio.gr

Ένα ταξίδι, μια ψυχή…


Ο Χριστιανός δεν είναι ένας άνθρωπος που έχει όλες τις απαντήσεις για την ζωή στο τσεπάκι του. Αντιθέτως είναι εκείνος που ενώ δεν τα ξέρει όλα και δεν καταλαβαίνει τα πάντα που συμβαίνουν στην ζωή του, επιλέγει να εμπιστεύεται τον Θεό. Όχι γιατί ξέρει αλλά γιατί αγαπά. 

Πολλές φορές θα απελπιστούμε, θα νιώσουμε ματαίωση και αδυναμία να διαχειριστούμε αυτό που συμβαίνει στην ζωή μας. Οργή και θλίψη θα καταβάλουν την ψυχή μας. Τεράστια απαιτητικά «γιατί», θα ζητούν να κατασπαράξουν την ελπίδα μας.

Όμως ακόμη κι αυτά τα φαινομενικά αρνητικά συναισθήματα είναι μέρος από το μεγάλο ταξίδι της ύπαρξης μας. Συνήθως αυτά τα συναισθήματα τα ονομάζουμε αρνητικά. Και κάθε τι που δεν ανταποκρίνεται στα σχέδια του νου μας και του "εγω" μας, τα θεωρούμε καταστροφή. Ξέρετε όμως πόσες τέτοιες καταστροφές έγιναν μεγάλες αρχές για κάτι νέο, δυνατό και όμορφο στην ζωή μας; Εάν είμαστε ειλικρινείς θα αποδεχόμαστε ότι πριν βρούμε τον εαυτό μας χρειάστηκε να τον χάσουμε. 

Τίποτα λοιπόν από αυτά που συμβαίνουν στην ζωή μας, δεν είναι έξω από το εξελικτικό ταξίδι της ύπαρξης μας. Τα πάντα είναι μαθήματα που χρειαζόμαστε για να μεγαλώσουμε πνευματικά. Οπότε ας φύγουμε από τον πειρασμό να ονοματίζουμε ως "καλά" αυτά που ταυτίζονται με τα δικά μας σχέδια και "κακά" εκείνα που ξεπερνάνε τις δικές μας ερμηνείες και χαλάνε τα σχέδια του "εγώ" μας. Ας εμπιστευθούμε τον Θεό. 

Ας γίνει κάθε δυσκολία και αρνητικό συναίσθημα μας, αιτία προσευχής και σχέσης με τον Χριστό. Ας του μιλήσουμε, κι ας ανοίξουμε ειλικρινά την καρδιά μας σε Εκείνον. Κι ας του πούμε ότι είμαστε μικροί και αδύναμοι να καταλάβουμε τι ζητάει από εμάς και για πιο λόγο συναντάμε εμπόδια στην πορεία του βίου μας. "Δεν ξέρω Κύριε γιατί επίτρεψες αυτό τον πειρασμό, αλλα γνωρίζω καλά ότι μ’ αγαπάς και δεν θέλεις το κακό μου. Σε εμπιστεύομαι κι ας μην σε καταλαβαίνω πάντα.». 

Να είστε σίγουροι ότι εάν μείνουμε πιστοί σε αυτή την σχέση με τον Θεό, δεν θα μας απογοητεύσει. Θα έρθει η στιγμή που θα καταλάβουμε γιατι έγινε ότι έγινε στην ζωή μας. Και τότε θα δούμε ότι κάθε δοκιμασία και πειρασμός, κάθε άνθρωπος που συναντήσαμε, κάθε ευλογία και καταστροφή που βιώσαμε ήταν μέσα σε ένα ευρύτερο σχέδιο πνευματικής εξέλιξης. Κάθε φορά που εμείς λέγαμε απέτυχα ο Θεός άλλαζε πορεία και άνοιγε νέους δρόμος στην ζωή μας. Κάθε φορά που φωνάζαμε καταστράφηκα απλά ξεκινούσε ένα νέο μάθημα ζωής και αιωνιότητας.

plibyos.blogspot.com

Βιολογικό Όπλο; ; ; Στοχεύει Συγκεκριμένες Ομάδες..... ( Β Ι Ν Τ Ε Ο )

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ - ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ ΌΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ, ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΔΟΣΕΙΣ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ!



ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΝΟΣ/ΜΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ:ΤΑ ΝΟΣ/ΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΣΟYN!

 

AlertTV.gr

WOLFGANG WODARG - TA EMBOΛΙΑ, ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ....



WOLFGANG WODARG- TA EMBOΛΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.







« Υ π ο χ ρ ε ω τ ι κ ό τ η τ α » – τό τυρί που θά μας πιάσει στήν Φ Α Κ Α!


Δεν μπορώ να καταλάβω. 

Το πρόβλημά μας με τα m-RNA σκευάσματα είναι μόνο η υποχρεωτικότητα;

Δεν είναι ότι τα σκευάσματα αυτά αλλάζουν το γονιδίωμα του ανθρώπου; 

Έχουμε διανοηθεί τί σημαίνει αυτό για τον άνθρωπο και τον πολιτισμό μας; 

Ποιός αποφασίζει για αυτό;

Δεν είναι ότι φτιάχτηκαν πάνω σε κυτταρικές σειρές δολοφονημένων εμβρύων; Έχουμε διανοηθεί τί ξημερώνει για τον άνθρωπο στην εποχή της τεχνολογικής και ψηφιακής ανάπτυξης και ποιες είναι οι πνευματικές συνέπειες μιας τέτοιας εξέλιξης;

Δεν είναι ότι τα σκευάσματα αυτά είναι πειραματικά και οι άνθρωποι έγιναν πειραματόζωα; Τί προηγούμενο δημιουργείται εδώ; Τί κληροδοτούμε στα παιδιά μας;

Δεν είναι ότι τα σκευάσματα αυτά μας επιβλήθηκαν με αδιαφανείς διαδικασίες από τις φαρμακευτικές (και όχι μόνο) και ότι οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποί μας, μας πρόσφεραν στο πιάτο τους; Δεν πρέπει να λογοδοτήσουν;

Δεν είναι ότι τα ευρωμπουκωμένα της κυβέρνησης ΜΜΕξαπάτησης τρομοκράτησαν τον κόσμο με μονόπλευρη (παρά)«πληροφόρηση», φίμωση της άλλης ιατρικής άποψης, ψευδείς ειδήσεις, κατασυκοφάντηση των διαφωνούντων και ένα σωρό άλλες βρώμικες ψυχολογικές τακτικές για να τον οδηγήσουν «αυτοβούλως» στην γκιλοτίνα;

Δεν είναι ότι ενώ πεθαίνει κόσμος και καταστρέφονται ζωές από τις τρομακτικές παρενέργειες αυτοί συνεχίζουν σα να μην συμβαίνει τίποτα;

Δεν είναι ότι κατέβασαν από τα ράφια και κατασυκοφάντησαν τις ουσίες (π.χ. ιβερμεκτίνη) που αντιμετώπιζαν στα ίσια τις περισσότερες των περιπτώσεων και μας πλασάρουν συνεχώς τα διαβόλια του Γκέιτς; Πόσοι άνθρωποι έχασαν την ζωή τους απ’ αυτό;

Δεν είναι ότι αγνόησαν τα φάρμακα (τα οποία αδειοδοτήθηκαν κανονικά και πριν τα διαβόλια) και έδωσαν προτεραιότητα στα μπόλια; Ποιά η λογική να αρνηθείς το φάρμακο και να δώσεις βάση σε ένα πειραματικό και ριψοκίνδυνο σκεύασμα, το οποίο (υποτίθεται) προλαμβάνει (δεν θεραπεύει) και στην καλύτερη αντιμετωπίζει επιφανειακά τα συμπτώματα; 

(Στην περίπτωση των διαβολίων δεν έπιασαν ούτε την βάση, γι’ αυτό είδαμε να κατεβάζουν την βάση αλλάζοντας τον ίδιο τον ορισμό του εμβολίου.)

Δεν είναι ότι μας πιέζουν να βάλουμε στο σώμα μας ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ όπως έχουν δηλώσει επιφανέστατοι επιστήμονες (ΜΠΑΚΤΙ, ΖΕΛΕΝΚΟ, ΜΟΝΤΑΝΙΕ) δίχως να ξέρουμε τι θα συμβεί στο μέλλον; 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΖΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ; Δεν πρέπει να λογοδοτήσουν όλοι για αυτό;

Δεν είναι ότι τα «πρωτόκολλα του θανάτου» στα νοσοκομεία έστειλαν συμπολίτες μας στην άλλη ζωή πριν την ώρα τους ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΕΙ ο κόσμος και να πάει να τρυπηθεί; 

Ποιός θα πληρώσει για τους σιωπηλούς θανάτους των νοσοκομείων ;

Δεν είναι ότι στα νοσοκομεία δεν ενδιαφέρονται να καταγράψουν τις παρενέργειες, δηλαδή ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ;

Δεν είναι ότι έχει καταλυθεί κάθε έννοια της Δημοκρατίας;

Δεν είναι ότι στο μέλλον θα μετράμε τα τραύματα στα παιδιά μας;

Δεν είναι;

Δεν είναι;

Δεν είναι;

ΚΙ ΟΜΩΣ τον τελευταίο καιρό η συζήτηση πάει να κλείσει στο θέμα της υποχρεωτικότητας και μόνο, την ώρα που ούτως ή άλλως καμμία ιατρική πράξη δεν μπορεί να γίνεται χωρίς την συναίνεση του ασθενούς. Δηλαδή όλα τα άλλα μας είναι γνωστά; Τα έχουμε ξαναζήσει;

Αδελφοί προσέξτε. Υπάρχει ένα πράγμα το οποίο λέγεται «ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ».

Kάποιοι «αντιφρονούντες» ιατροί / ειδικοί μας λένε ότι τα μπόλια αυτά μπορούν να τα πάρουν οι ευπαθείς ομάδες και κάνουν «φασαρία» στο θέμα της υποχρεωτικότητας και των διακρίσεων!

Εάν όμως δεχθούμε αυτό το «πακέτο» σημαίνει ότι αναγνωρίζουμε χρησιμότητα στο μπόλι, και δικαιολογούμε τις οργουελικές μεθόδους του Μητσοτάκη να το επιβάλει στον γενικό πληθυσμό. 

Ξεχνάμε ότι είναι m-RNA γονιδιακός τροποποιητής, ότι φτιάχτηκε πάνω σε κυτταρικές σειρές δολοφονημένων εμβρύων, ότι μας εμφανίστηκε με αδιαφανείς διαδικασίες, ότι είναι πειραματικό κι εμείς πειραματόζωα, ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι δολοφονήθηκαν άνθρωποι κτλ.

Τα ξεχνάμε όλα αυτά διότι ο νεοταξίτης μας έφερε σε τέτοια απελπιστική κατάσταση που το μόνο που μας έρχεται στο μυαλό να πούμε είναι … ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΘΕΣ.

ΠΟΣΟ ΤΥΧΑΙΑ ΗΤΑΝ αυτή η εμετική δήλωση του Μητσοτάκη πρόσφατα στον συστημικό Χατζηνικολάου, όταν είπε ότι το εμβόλιο δεν είναι υποχρεωτικό αν το κάνουμε;

Έκανε τόσο κόπο …

να μας δείξει…

ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ…

την υποχρεωτικότητα…

την ώρα που οι «τελάληδες» φωνάζουν…

αυτό που «πρέπει» να ακούσουμε..

το αντιφατικό… σύνθημα…

«όχι στην υποχρεωτικότητα, ναι στο μπόλι»… έστω στις ομάδες με υποκείμενα νοσήματα (αυτές που παρεμπιπτόντως αποδεκατίζει το μπόλι!)

Και βλέπω ότι πολλοί την πάτησαν…

κουράστηκαν…

ζαλίστηκαν με τα πολλά – πολλά

και μπήκαν στην «ασφάλεια» του ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΛΟΓΟΥ.

ΟΧΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.

Συνέχεια την πατάμε.

Δεν μπορεί να την πατήσουμε πάλι ρε @#$%^&*()_

ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ



ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΖΑΝ TOYΣ NAOYΣ & ΘΑ ΕΣΦΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ

«…Βρισκομαστε σε χρόνια ἄπιστα καὶ ἄθεα. Ποὺ ὄχι μόνο ἀρνοῦνται τὴν πίστι, ἀλλὰ ὡρισμένοι στὶς ἡμέρες μας, μισοῦν τὴν Ἐκ­κλη­σία τοῦ Χριστοῦ. Μοιάζουν μὲ λυσσασμένο σκυλί. 
Ὅπως τὸ σκυλὶ ὅταν λυσσάξῃ δὲν γνωρίζει κανένα ἀλ­λὰ δαγκώνει ἀκόμα καὶ τὸ ἀφεντικό του, ἔτσι κι αὐτοί, λυσ­σασμένα σκυλιὰ τοῦ αἰῶνος μας, μισοῦν θανασίμως τὴν Ἐκ­κλησία. Ἂν ἦταν δυ­νατὸν θὰ γκρέμιζαν τοὺς ναοὺς καὶ θὰ ἔσφαζαν τοὺς κληρικοὺς καὶ ῥα­σοφόρους. 
Μήπως δὲν τὰ εἴ­δαμε αὐτὰ ἐπὶ τῶν ἡμε­ρῶν μας, εἴτε στὴν Κωσταντινούπολι εἴτε στὴ Βόρειο Ἤπειρο ἀπὸ τὸν Ἐμβὲρ Χότζα εἴτε στὴν Κύπρο ἀπὸ τὸν Ἀττίλα εἴτε στὴ Σερβία καὶ τὸ Κόσσοβο; Καὶ ὅλα αὐτὰ ὑπὸ τὰ ὄμματα τῆς δι­εθνοῦς ὑποκριτικῆς κοινωνίας, ποὺ ἀ­πὸ τὴ μιὰ κόπτεται γιὰ δημοκρατικὰ δικαιώματα κι ἀπὸ τὴν ἄλλη ξέρει νὰ νίπτῃ τὰς χεῖ­ρας καὶ νὰ ἀμνηστεύῃ τὰ ἐγκλήματα…
Ἀλλὰ δὲν εἶνε μόνο οἱ ἄθεοι τῶν ξένων κρα­τῶν, ἐκεῖνοι ποὺ γκρέμισαν ἐκκλησιὲς καὶ ἀ­παγόρευαν νὰ βαπτίζουν τὰ παιδιὰ καὶ ὑποχρέωναν τοὺς Χριστιανοὺς ἀκόμα καὶ νὰ ἀλ­λάξουν τὰ ὀνόματά τους. Εἶναι καὶ μερικοὶ δικοί μας ἐδῶ, ποὺ μισοῦν τὴν Ἐκκλησία καὶ θέ­λουν νὰ ἐφαρμόσουν καὶ στὴν πατρίδα μας τέτοια ἄθεα καθεστῶτα.
Κανείς δὲ μπορεῖ νὰ νικήσῃ τὸ Χριστό, ὄχι. Ὅποιος ἀντιτίθεται ―σημειῶστε το―, ὅ,τι κι ἂν εἶνε, μικρὸς ἢ μεγάλος, ἄνθρωπος ἢ σύστη­μα, ὅποιος πάει κόντρα μὲ τὸ Χριστό, θὰ γίνῃ στάχτη. Ὑπάρχει Θεός, ὑπάρχει Χριστός!
Βουλῶστε τ᾽ αὐτιά σας, ἀδελφοί μου. Μὴν ἀ­κοῦτε τί λέει ὁ ἕνας κι ὁ ἄλλος. Κρατῆστε τὴν πίστι στὸ Χριστό, τὴν πίστι τῶν πατέρων μας, βαθειὰ στὴν ψυχή σας. Καμμιά δύναμις νὰ μὴ μπορέσῃ νὰ τὴν ξερριζώσῃ…

Ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
στὸν ἱ. ναὸ Ἁγ. Νικολάου Ὑδρούσης – Φλωρίνης τὴν 29-12-1976



Ἴσως τό καλύτερο ντοκυμανταίρ, πού γυρίστηκε ποτέ! ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ - Ποιός κατέχει τόν Κόσμο;

https://www.brighteon.com/b12235c7-c523-42f8-bc42-cc4411d4330e

Νέες Σατανικές ἰδέες ἀπό βλάσφημα Ἐπισκοπικά χείλη!

Κοινωνώντας μὲ τέτοιους βλάσφημους Δεσποτάδες (καὶ τοὺς συνεπισκόπους τους ποὺ τοὺς ἀνέχονται) καὶ μὴ ἀποτειχιζόμενοι, γινόμαστε συμμέτοχοι τῆς εἰσδοχῆς στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας δαιμονικῶν κακοδοξιῶν.



Που φτάσαμε! Να χρησιμοποιείται από ρασοφόρο ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου για τα σχέδια των ευγονιστών.

Συνοπτικά ο Ελπιδοφ(θ)όρος είπε: Σεβόμαστε το δώρο και την ιερότητα της ζωής, γεννημένης και αγέννητης. ΑΛΛΑ σεβόμαστε και την αυτονομία των γυναικών, όπως και ο Θεός σεβάστηκε την ελευθερία της Παναγίας να επιλέξει να φέρει στον κόσμο τον Κύριο.

Η Παναγία όμως έδωσε την συγκατάθεσή της στο αν θα συλλάβει, ενώ η γυναίκα που επικαλείται ο Ελπιδοφ(θ)όρος σκέφτεται αν θα ΣΚΟΤΩΣΕΙ το πλάσμα που έχει ήδη συλλάβει.

Δεν εμφανίστηκε ο Άγγελος στην Θεοτόκο μετά την σύλληψη για να της πει… τί άρα να της πει; Ότι έγινε η σύλληψη χωρίς την συγκατάθεσή της αλλά τώρα μπορεί να επιλέξει να σκοτώσει το παιδί που έχει μέσα της; Δεν εμφανίστηκε ο Άγγελος στην Θεοτόκο μετά την σύλληψη να της δώσει κάποια επιλογή, γιατί είναι αδιανόητη η δολοφονία ενός ανθρώπου που είναι πλασμένος κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση Θεού. Και όπως λέει εδώ ο αδελφός, δεν μπορεί ο Θεός να αναιρεί τον εαυτόν Του και την μία να λέει, «ου φονεύσεις» και μετά να λέει «φόνευσε αν θες».

ΙΣΑ-ΙΣΑ η εμφάνιση του Αγγέλου ΠΡΙΝ την σύλληψη, καθώς και η συνετή και φρόνιμη στάση της Παναγίας μας που δεν τα δέχθηκε όλα αμέσως αλλά εξέφρασε τους προβληματισμούς και τις αμφιβολίες της, δείχνουν ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ. Να είναι συνετή και φρόνιμη ΠΡΙΝ μείνει έγκυος. Όχι να μένει έγκυος και μετά να λέει τώρα κάνω ότι θέλω. Μετά δεν είναι μόνη της, υπάρχει και μία άλλη ζωή.

Πόσο ανάγκη έχουν οι σημερινές νέες κοπέλες να ακούσουν το σωστό μήνυμα μέσα σε αυτό το τρελλοκομείο που ζούνε. Πόσο ανάγκη έχουν να ακούσουν για φρονιμάδα και σύνεση ΠΡΙΝ μείνουν έγκυες. Αντ’ αυτού στο τρελλοκομείο αυτό, τους λένε ότι μπορούν να κάνουν έκτρωση επικαλούμενοι την Υπεραγία Θεοτόκο !!!!!!!!!!!!!!!

Α Η Δ Ι Α! Οι ανεμβολίαστοι άστεγοι εν μέσω ψύχους, δεν μπορούν να έχουν κρεββάτι σέ δομές φιλοξενίας!


σ.σ. Κάτι συνέβη στην μεταπολίτευση και το εν Ελλάδι πολιτικό σύστημα κήρυξε ολοκληρωτικό πόλεμο στους Έλληνες. Η μόνη διαφορά του σήμερα με το χθες είναι ότι σήμερα η εγκληματική οργάνωση στο Μαξίμου δεν μπορεί να κρύψει πια το πρόσωπό της.

Μια τραγική και «εγκληματική» πραγματικότητα κρύβεται πίσω από την εικόνα που παρουσιάζουν τα συστημικά Μέσα Ενημέρωσης…

Παρά την σημαντική πτώση της θερμοκρασίας, με βάση τις αποφάσεις της κυβέρνησης, όσοι άστεγοι δεν έχουν κάνει εμβόλιο, αποκλείονται από το δικαίωμα στη διανυκτέρευση εντός των δομών Φιλοξενίας και από τη δυνατότητα να κοιμηθούν σε ένα κρεββάτι, ακόμη κι αν έχουν αρνητικό τεστ.

Σε όλες τις δομές φιλοξενίας σε όλη τη χώρα, βάσει των αποφάσεων του Μεγάρου Μαξίμου για την πανδημία, σε όσους αστέγους / ες δεν έχουν κάνει εμβόλιο, απαγορεύεται η διανυκτέρευσή τους ενός των παρεχόμενων δωματίων, ακόμη και αυτές τις ημέρες που το θερμόμετρο «δείχνει» Ο βαθμούς κελσίου!

Αν και το γεγονός αυτό φαίνεται απίστευτο, είναι αληθινό. 

Με βάση τις ισχύουσες αποφάσεις της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας, οι ανεμβολίαστοι / ες άστεγοι / ες αποκλείονται από το δικαίωμα της διανυκτέρευσης σε ένα από τα δωμάτια των Δομών Φιλοξενίας. 

Πολύ απλά, σε όσους αστέγους δεν έχουν κάνει εμβόλιο, απαγορεύεται να κοιμηθούν σε ένα απλό κρεβάτι ακόμη κι αν κάνουν τεστ το οποίο είναι αρνητικό!

Οι ανεμβολίαστοι άστεγοι έχουν δύο επιλογές:

·Ή να κάνουν τεστ (είτε εκτός δομής, είτε εντός, δωρεάν, με την αρωγή του αρμόδιου νοσηλευτικού προσωπικού) και να περάσουν όλο το βράδυ σε μια καρέκλα στην καλύτερη περίπτωση, εντός κάποιου κοινόχρηστου χώρου (π.χ., εντός της τραπεζαρίας)

·ή να περάσουν τα βράδια αυτά, με τη θερμοκρασία να πέφτει ακόμη και κάτω του μηδενός, έξω στον δρόμο με κίνδυνο να «παγώσουν»…


Ἀπό τήν ἐπιστολήν τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ Παλαιολόγον — Τοῦ Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητοῦ Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Πολλοί «ὀρθόδοξοι» σήμερον νομίζουν ἐσφαλμένως ὅτι ἡ ἐν γνώσει ἐκκλησιαστική κοινωνία, ἄμεσος ἤ ἔμμεσος, μέ σχισματο-αιρετικούς ψευδεπισκόπους τοῦ τύπου Βαρθολομαίου, Ἱερωνύμου κ.ἄ. δέν κολάζει, ἀλλ’ ἀρκεῖ ν’ αὐτοπροσδιορίζηταί τις ὡς «ἀντι-οικουμενιστής», νά γράφῃ ἀντι-οικουμενιστικά ἄρθρα κ.λπ. καί ταυτοχρόνως δύναται νά κοινωνῇ μέ τούς ὡς ἄνω ψευδεπισκόπους, κατά τήν αἵρεσιν τοῦ «δυνητικοῦ κανόνος» τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, συμφώνως πρός τήν ὁποίαν δύναταί τις νά συμπορεύηται καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον! Ἡ αἵρεσις αὐτή ἔχει πολλάκις καταρριφθῆ μέ βιβλία καί ἄρθρα, ὡς προφανής διαστροφή τῆς Ἀληθείας, ἀλλά παραμένει ὡς ἡ ἐπικρατοῦσα στάσις, ἐπειδή «βολεύει» τά μάλα.

Στόχος τοῦ παρόντος εἶναι νά ὑπενθυμίσωμεν, διά πολλοστήν φοράν, εἰς τούς ὀπαδούς τῆς αἱρέσεως τοῦ «δυνητισμοῦ» ἤ «ἀχρικαιρισμοῦ» ὅτι ἡ στάσις των αὐτή τούς καθιστᾶ ἐνόχους διά τά ἐγκλήματα τῶν αἱρετικῶν μέ τούς ὁποίους κοινωνοῦν.Αὐτό διδάσκουν ὅλαι αἱ Γραφαί, ὅλαι αἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες, ὅπως μᾶς λέγει ὁ Ἅγιος Μάρκος Εὐγενικός, συνοψίζων ἄριστα τήν ’Ορθόδοξον διδασκαλίαν τῆς ἀποτειχίσεως ἀπό αἱρετικούς ψευδεπισκόπους: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (P.G. 160, σ. 101, ἡ ἔμφασις τοῦ γράφοντος). Ἀντί παραθέσεως πολλῶν ἀκόμη ἁγιογραφικῶν καί ἁγιοπατερικῶν χωρίων, καθώς καί παραδειγμάτων ἀπό τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν, πού τεκμηριώνουν αὐτήν τήν διδασκαλίαν, παραθέτομεν ἁπλῶς τό παράδειγμα τῶν ἐπί «πατριάρχου» Βέκκου ἀγωνισθέντων καί θεαρέστως μαρτυρησάντων Ἁγιορειτῶν Πατέρων. Εἰς τήν γνωστήν ἐπιστολήν των, τήν ὁποίαν ἔγραψαν περί τό 1275 πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ Παλαιολόγον,[1] ἀντιδρῶντες εἰς τάς πιέσεις πού ἐδέχοντο νά μνημονεύσουν τόν «πάπαν», μετά ἀπό τήν ἑνωτικήν ψευδο-σύνοδον τῆς Λυῶνος, ἐπεκαλέσθησαν, μεταξύ ἄλλων, καί τό ἀκόλουθον χωρίον τῆς Καινῆς Διαθήκης: «Εἴ τις ἔρχεται πρός ὑμᾶς καί ταύτην τήν διδαχήν οὐ φέρει, μή λαμβάνετε αὐτόν εἰς οἰκίαν, καί χαίρειν αὐτῷ μή λέγετε· ὁ γάρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (Ἰω. Β΄, 10-11). Τό χωρίον τοῦτο ἀνέλυσαν ὡς ἑξῆς (εἰς ἐλευθέραν μετάφρασιν τοῦ γράφοντος):

Ἄν ἐμποδιζώμεθα ἁπλῶς νά τόν χαιρετίσωμεν [τόν «πάπαν»] καθ’ ὁδόν καί νά τόν εἰσαγάγωμεν εἰς μίαν συνήθη οἰκίαν, τότε πῶς θά τόν εἰσαγάγωμεν, ὄχι εἰς οἰκίαν, ἀλλά εἰς τόν ναόν τοῦ Θεοῦ; … Καί ἄν ὁ ἁπλοῦς χαιρετισμός του ἰσοδυναμεῖ μέ κοινωνίαν μέ τά πονηρά του ἔργα, πόσον μᾶλλον ἡ μνημόνευσίς του ἐκφώνως ἔμπροσθεν τῶν θείων καί φρικτῶν μυστηρίων; Ἄν δέ Αὐτός πού κεῖται ἔμπροσθεν ἡμῶν εἶναι ἡ Αὐτοαλήθεια, τότε πῶς εἶναι δυνατόν νά ἀνεχθῇ τοῦτο τό μέγα ψεῦδος, τό νά κατατάσσηται δηλαδή αὐτός μεταξύ τῶν λοιπῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχῶν; Θέατρον θά παίξωμεν ἐνώπιον τῶν φρικτῶν μυστηρίων; Πῶς εἶναι δυνατόν ν’ ἀνεχθῇ τοιοῦτόν τι ἡ ὀρθόδοξος ψυχή, χωρίς ν’ ἀπομακρυνθῇ ἀμέσως ἀπό τούς μνημονευτάς, θεωρῶντας αὐτούς ἱεροκαπήλους; Διότι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία θεωρεῖ τήν ἀναφοράν τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως ἐνώπιον τῶν ἀδύτων μυστηρίων ὡς τελείαν συγκοινωνίαν. Εἰς τήν ἑρμηνείαν τῆς θείας λειτουργίας ἔχει γραφῇ ὅτι ὁ ἱερουργῶν ἀναφέρει τό ὄνομα τοῦ ἀρχιερέως, διά νά δείξῃ ὅτι ὑποτάσσεται εἰς αὐτόν καί ὅτι εἶναι κοινωνός τῆς πίστεώς του… Καί ὁ μέγας πατήρ ἡμῶν καί ὁμολογητής Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ταῦτα λέγει: μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν τόν αἱρετικόν, ἀκόμη καί ὅταν ὁ ἀναφέρων εἶναι ὀρθόδοξος … Ἀλλά θά δεχθῶμεν τό μνημόσυνον κατ’ οἰκονομίαν; Καί πῶς εἶναι δυνατόν νά εἶναι ἀποδεκτή μία οἰκονομία πού βεβηλώνει τά θεῖα μυστήρια καί διώκει ἀπό αὐτά τό Ἅγιον Πνεῦμα, στερῶντας ἔτσι τούς πιστούς ἀπό τήν ἄφεσιν τῶν ἁμαρτιῶν των καί τήν χάριν τῆς υἱοθεσίας; Ὑπάρχει τι ζημιωδέστερον τούτου; Ἡ κοινωνία μετ’ αὐτῶν εἶναι προφανής ἔκπτωσις καί ἀνατροπή τῆς Ὀρθοδοξίας. Διότι ὁ αἱρετικόν δεχόμενος τοῖς αὐτοῦ ἐγκλήμασιν ὑπόκειται καί ὁ ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν ἀκοινώνητός ἐστιν, ὡς συγχέων τόν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας (ἡ ἔμφασις τοῦ γράφοντος).

Ὥστε, λοιπόν, κατά τούς Ἁγιορείτας Πατέρας τοῦ 1275, «ἱεροκάπηλοι» εἶναι οἱ μνημονευταί τῶν αἱρετικῶν! Ὡς γνωστόν, οἱ τότε Οἰκουμενισταί τοῦ Βέκκου ἄλλους ἀπό αὐτούς τούς Ἁγιορείτας ἀπεκεφάλισαν, ἄλλους ἐκρέμασαν, ἄλλους ἔκαψαν ζωντανούς και ἄλλους ἔπνιξαν. Εἶναι, βλέπετε, στενός, ἀκανθώδης καί μαρτυρικός ὁ δρόμος τῆς Ὀρθοδόξου ὁμολογίας, τόν ὁποῖον ἀκολουθοῦν ὀλίγοι, ἐνῶ ὁ δρόμος τῆς ἀπωλείας εἶναι πλατύς, τόν ὁποῖον δυστυχῶς ἀκολουθοῦν οἱ πολλοί.

[1] Βλ. V. Laurent καί J. Darrouzes, Dossier Grec de L´Union de Lyon (1273-1277), Institut Francais D´Etudes Byzantines, Paris 1976, σ. 377-403, 2Βλ. V. Laurent καί J. Darrouzes, ἔ. ἀ., σελ. 397-399.