.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ: Ὑπάρχουν δύο εἴδη πορνείας

ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ: Ὑπάρχουν δύο εἴδη πορνείας.
«Δύο τοίνυν εἰσί πορνεῖαι· μία μέν ἡ ἐπί τῇ πίστει, ἑτέρα δέ ἡ ἐπί τῷ σώματι»


Ὑπάρχουν δύο εἴδη πορνείας. Ἡ μία εἶναι στήν πίστη καί ἡ ἄλλη στό σῶμα. 
Αὐτός, λοιπόν, πού ὑποδουλώθηκε διά τῆς ἐπικοινωνίας μέ τούς αἱρετικούς, εἶναι αὐτός ὁ ὁποῖος ἐπόρνευσε ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ διά τῆς πίστεως, καί ὡς ἐκ τούτου μέ εὐκολία δύναται νά πορνεύσει καί μέ τό σῶμα. 
Εἶναι, λοιπόν, πλανεμένοι καί ἀπατεῶνες ὅσοι ἰσχυρίζονται, ὅτι εἶναι καλύτερα νά ἐπικοινωνήσεις μέ τήν αἵρεση παρά νά ὑποφέρεις τόν διωγμό χάριν τοῦ Χριστοῦ. (Μικρά κατήχησις 3η)

«μοιχεία γάρ ἐστίν, ὦ πανσύνετοι, καί τό τῆς αἱρετικῆς κοινωνίας μετέχειν». 
 (Ἐπιστολή 292. Μοναζούσαις)

Επιμέλεια: Φ Μ.


Ας μου επιτρέψει ο κ. Φ Μ. να συμπληρώσω. 

...Εμείς λοιπόν οι Ορθόδοξοι της σύγχρονης εποχής.. αναδείξαμε σε δογματικό θέμα την πανδημία.. και ξεχάσαμε... ή και δεν θέλουμε να ασχοληθούμε με την ουσία του προβλήματος που είναι η αίρεση του Οικουμενισμού και της εκκοσμίκευσης στην Εκκλησία. Αυτή η αίρεση απαξιώνει την παρουσία της Θείας Χάριτος γι' αυτό και στραφήκαμε σε λύσεις ανθρώπινες..... Μάλιστα δε μέσα από την θεσμοθέτηση, τούτου του αιρετικού περιβάλλοντος, από την Σύνοδο της Κρήτης. Δυστυχώς δε και οι διωκόμενοι "ένεκεν δικαιοσύνης "... από την εν "δογματική αποστασία" διοικούσα Εκκλησία... δεν το αντιλαμβάνονται.
Θίγουν το πρόβλημα ... με ιδιαίτερη προσοχή μην τυχόν και τους κακοχαρακτηρίσουν!!!!
Μην τυχόν και τους κατατάξουν μαζί με τους εν "διακοπή μνημόνευσης"..
Κύριε ελέησον..
Κρίμα...
Φ Β.