Ὁ κ. Μητσοτάκης “διαφημίζει” τὰ “χάπια” τῆς Ἱ. Μ. Βατοπαιδίου, μετὰ ἀπὸ τόν “πολυχρονισμὸν”αὐτοῦ εἰς τὸν Ναόν ὡς “εὐλαβεστάτου”! Φωτ: Parapolitika.gr
Ἐπιβεβλημένη ἡ ἄμεσος παραίτησις τῶν ἀναξίων Ἀντιπροσώπων, Ἐπιστατῶν καί τοῦ Πρωτεπιστάτου!
100 ΕΚΑΤ. Η “ΤΙΜΗ” ΤΗΣ Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ
Ἡ “πληγή” τοῦ Ἁγίου Ὄρους εἶναι ἕξ Ἡγούμενοι! Οἱ πιστοὶ ἀγωνίζονται νὰ ἐπιβιώσουν καὶ νὰ προφυλάξουν τὰ παιδιά τους ἀπὸ τὸν κρατικὸν ἐκμαυλισμὸν καὶ ἐκεῖνοι συναλλάσσονται διὰ 100.000.000 μὲ τὸν δυσφημήσαντα τὴν θ. Κοινωνίαν καὶ ἐπιβάλοντα τὴν ὁμοφυλοφιλίαν!
Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος
Ὅταν ὁ Πάπας ἐπεσκέφθη τὴν Ἑλλάδα μεγάλης κυκλοφορίας διεθνὴς ἐφημερὶς ἔγραψε μὲ πηχυαίους τίτλους «Τὸ Κάστρο τῆς Ὀρθοδοξίας ἔπεσε!». Δὲν ἀπέχει ἡ ὥρα ὅπου καὶ ἡ Ἱ. Κοινότης θὰ ὑποδεχθῆ μὲ τυμπανοκρουσίας τὸν Πάπαν, καθὼς δὲν ὑπάρχει πλέον οὐδεὶς φραγμός. Ὅμως ἡ ὑποδοχὴ τοῦ νῦν πρωθυπουργεύοντος κ. Κ. Μητσοτάκη εἶναι χειροτέρα πάσης ἄλλης καὶ διὰ τοῦτο δύναται κανεὶς νὰ ἀναφωνήση «Ἡ Ἱ. Κοινότης ἐπεσε καὶ ἐξέπεσεν»!
Προκαλοῦν τὴν ὀργὴν τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ πιστοῦ λαοῦ αἱ μεταδιδόμεναι ἐκ τοῦ Ἁγίου Ὄρους φωτογραφίαι καὶ βίντεο. Μοναχὸς νὰ ἀσπάζεται κυριολεκτικῶς τὴν χεῖρα τοῦ κ. Μητσοτάκη! Ὁ Λαυρεώτης Πρωτεπιστάτης Γέρων Ἀβραὰμ νὰ καθίσταται ἐπίορκος τῆς Ἱ. Παραδόσεως! Ἡγούμενοι καὶ Ἀντιπρόσωποι νὰ θλίβουν τὴν ἔφορον τοῦ Ἄθω Ὑπεραγίαν Θεοτόκον! Ὤ! Μέγιστον τῆς ἀσεβείας ἁμάρτημα θεόπνευστοι ὕμνοι καὶ ὠδαὶ πνευματικαὶ νὰ ἀναπέμπωνται ἐπὶ τῇ ἀφίξει τοῦ εἰς τύπον ἀντιχρίστου (κατὰ τὸ πολλοὶ ἀντίχριστοι γεγόνασι) προσερχομένου ὑποκριτοῦ! Δὲν δύνασαι νὰ ἀνάπτης κηρίον εἰς τὸν Χριστόν, τὸν ὁποῖον ἐράπισες!
Ὁ ἴδιος ὁ κ. Μητσοτάκης δὲν ἐντρέπεται διὰ τὰ πεπραγμένα καὶ τὰ λεγόμενά του. Οἱ Ἁγιορεῖται, δηλαδὴ ἡ μειοψηφία ἡ ὁποία τὸν ὑπεδέχθη, δὲν αἰσχύνονται; Δὲν ἦτο αὐτὸς ὁ ὁποῖος ἀπεκάλεσε τοὺς Ἀρχιερεῖς «κότες»; Δὲν ἦτο ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἀπηγόρευσε τὴν λατρείαν τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ; Δὲν ἦτο ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἐποινικοποίησε τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ; Δὲν ἦτο ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος κατεσυκοφάντησε τοὺς ἱεροὺς ναούς, εἰς τοὺς ὁποίους κατέρχεται ἡ Ἁγία Τριάς; Δὲν ἦτο ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἐπεβράβευσεν Ὑπουργόν, ὁ ὁποῖος ὡμίλησε διὰ «δῆθεν Χριστούγεννα»; Δὲν ἦτο ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ὑποστηρίζει τὴν Ὑπουργόν, ἡ ὁποία ἐπέτρεψε νὰ βλασφημῆται ἐπανειλημμένως ἡ Παναγία καὶ οἱ Ἅγιοι; Δὲν ἦτο ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος δὲν ἐσεβάσθη τὴν θεόσδοτον ἐλευθερίαν, ὑποχρεώνων τοὺς ἀνθρώπους εἰς ἰατρικὰς πράξεις; Δὲν ἦτο ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος κατεπάτησε τὸν θεῖον νόμον, θεσπίζων γάμον μεταξὺ ὁμοφυλοφίλων; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ὑποστηρίζει προσωπικῶς τὰς παρελάσεις αὐτῶν, ὅπου ὑβρίζεται ἡ οἰκογένεια καὶ ἡ πατρίς; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἐπέβαλεν ἀπὸ τὸ Νηπιαγωγεῖον τὴν προπαγάνδα ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος εἶναι ὑπέρμαχος τῶν ἐκτρώσεων; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος εἶναι ὑπαίτιος τῶν ὑποκλοπῶν; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ὡδήγησε 52 θύματα εἰς τὸν θάνατον; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἐπτώχευσε τὴν Ἑλλάδα μὲ τὰ σκάνδαλα Ζίμενς, ΟΠΕΚΕΠΕ, ΜΚΟ διὰ μετανάστας κ.ἄ.; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος πιστὸς εἰς τὴν γραμμὴν τοῦ πατρός του μᾶς ὁδηγεῖ εἰς τὴν Χάγην διὰ τὸ Αἰγαῖον; Δὲν εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἐπιβάλλεται δίκην τυράννου εἰς τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Κρήτης, ψηφίζων νόμους ἄνευ συγκαταθέσεως τῶν οἰκείων Ποιμεναρχῶν;
«Οὔτε γῆ ὡς ἐσείσθη, οὔτε πέτραι ὡς ἐρράγησαν» ἔπεισαν τοὺς Ἁγιορείτας… Τί ἕτερον πρέπει νὰ ποιήση, διὰ νὰ κλεισθῆ ἡ θύρα τοῦ Ὄρους; Εἰς τὴν Κατοχὴν ὑπεδέχθησαν εἰς τὸν Ἄθω τοὺς ἀντιπροσώπους τοῦ Χίτλερ, διότι ἐφοβήθησαν ὅτι μείζων κακὸν θὰ συνέβαινε. Τώρα τί φοβοῦνται; Ποῖοι οἱ λόγοι ἀνησυχίας; Δὲν ἀνοικοδομήθησαν αἱ Ἱ. Μοναί; Δὲν συνετηρήθησαν τὰ ἱερὰ κειμήλια; Δὲν διετέθησαν ἀρκετὰ διὰ μηχανήματα καὶ τρεχούσας ἀνάγκας; Τί λοιπὸν συμβαίνει; Ποῖος ἐβάσκανεν ὑμᾶς μέλη τῆς Ἱ. Κοινότητος;
Μοναδικὴ καὶ τραγικὴ ἡ ἀπάντησις: ΤΟ ΧΡΗΜΑ! Ἐνθυμούμενοι τὸν Ὅσιον Γέροντα Γρηγόριον τὸν Δοχειαρίτην, ὁ ὁποῖος εἶχε δηλώσει ὅτι «ἡ γιαγιὰ εἶναι πιὸ πιστὴ ἀπὸ τὸν Πατριάρχη», ὀφείλομεν καὶ ἡμεῖς νὰ προσθέσωμεν ὅτι γραῖα τις συνήθιζε νὰ μνημονεύη τὸ ἑξῆς ἐκ τῆς λαϊκῆς σοφίας «τὰ ἔρημα τὰ γρόσια καὶ τὸν Χριστὸν σταυρῶσαν»! Γνωρίζει ὁ κ. Μητσοτάκης ὅτι «Λεφτὰ θέλουν οἱ Ἁγιορεῖτες»! Τοιουτοτρόπως ἐξαγοράζεται ἡ μοναχικὴ συνείδησις; Ἡμεῖς δὲν θέλομεν κἄν νὰ τὸ διανοηθῶμεν, ἀλλὰ τὰ γεγονότα μᾶς διαψεύδουν παταγωδῶς!
Δὲν εἶναι ἀπαραίτητον νὰ ἔχη κανεὶς ἐκ τοῦ οὐρανοῦ δεδοσμένον τὸ διορατικὸν χάρισμα, ἀρκεῖ νὰ ἐξετάση δύο παράγοντας. Ὁ πρῶτος σχετίζεται μὲ ὅσα ἀνέφερεν εἰς τὰς ἀντιφωνήσεις του ὁ ἴδιος ὁ κ. Μητσοτάκης. Ἀναφερόμενος εἰς τὴν «ἐκτίμησίν» του πρὸς τὸ Ὄρος εὐκαίρως ἀκαίρως καὶ βεβαίως ἐμβολίμως δὲν παρέλειπε νὰ ὑπογραμμίζη τὸ πῶς ἱκανοποιεῖ τὰς χρείας τῶν Ἱ. Μονῶν καὶ πόσα ἑκατομμύρια θὰ τοὺς διαθέση… ὡς νὰ ἦσαν ἐκ τῆς προσωπικῆς του περιουσίας! Ὁ ἴδιος βεβαίως ἡγεμονεύει τοῦ χρεωκοπημένου κόμματός του, τὸ ὁποῖον ὀφείλει 400 ἑκατομμύρια. Ὁ δεύτερος εἶναι ἡ ἄκρατος πλεονεξία, ἡ ὁποία ἔχει κατακλύσει τοὺς λογιστὰς τῆς Ἱ. Κοινότητος. Λέγομεν λογιστάς, διότι μόνον λογισταὶ καὶ οὐχὶ μοναχοὶ θὰ ἐπέτρεπον τὴν εἴσοδον καθημερινῶς χιλιάδων προσκυνητῶν πολλαπλασιάζοντες τὰ ἔσοδα τοῦ ταμείου… Δὲν σκέπτονται τοὺς ταλαιπώρους ἐκείνους μοναχούς, οἱ ὁποῖοι εἶναι ὑποχρεωμένοι νὰ φτιάχνουν 500 σαλάτας τὴν ἡμέραν; Δὲν τοὺς σκέπτονται. Οὐδόλως τοὺς ἀπασχολεῖ! Δὲν σκέπτονται οὔτε τί σημαίνει Ἡσυχασμός! Πῶς θὰ ἡσυχάσουν οἱ μοναχοί, οἱ ὁποῖοι ἐξῆλθαν ἐκ τοῦ κόσμου εἰς τὴν ἔρημον τοῦ Ἁγίου Ὄρους, διὰ νὰ ἀνεύρουν τὴν ἡσυχίαν; Ὁ Ἅγιος Παΐσιος, τὸν ὁποῖον ὑποτίθεται ὅτι «σέβονται» οἱ ὑποδεχθέντες τὸν κ. Μητσοτάκην, εἶχεν ὡς προτεραιότητα τὴν διατήρησιν τοῦ ἡσυχαστικοῦ χαρακτῆρος τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Πόσον ἀλήθεια ἀπασχολεῖ τὴν Ἱ. Κοινότητα τὸ ζήτημα αὐτό;
«Ἐκτίμησις» καὶ «σεβασμὸς» ὅμως ἔχουν διαστραφεῖ εἰς τὴν συνείδησιν πολιτικῶν καὶ μοναχῶν. Εἶναι λόγια τοῦ ἀέρος, τὰ ὁποῖα δὲν ἀναφέρονται εἰς τὴν πίστιν, τὰς ἀρχὰς τῆς Ὀρθοδοξίας, τὴν οὐσίαν τὴν Ἱ. Παραδόσεως, ἀλλὰ εἰς ἐξωτερικοὺς τύπους. Ἀποδέχονται τὸν μουσειακὸν χαρακτῆρα τοῦ Ἄθω, εἰς τὸν ὁποῖον ἔδωσεν ἔμφασιν ὁ κ. Μητσοτάκης, ὁ ὁποῖος προσελκύει θρησκευτικὸν τουρισμόν. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀποστολὴ τοῦ Ἁγίου Ὄρους, νὰ εἶναι «γκαλερὶ» ἐκθεμάτων; Τοσοῦτος ὁ ὑποβιβασμός… Ὡς νὰ ἔλεγεν «εἶσθε καλοί, ὅταν δὲν ἔχετε λόγον διὰ τὸ τί συμβαίνει σήμερα». Μὲ πόσα ἑκατομμύρια ἐξαγοράζεται ἡ σιωπή;
Ἀνέφερεν ὁ κ. Μητσοτάκης εἰς τὰς ἀντιφωνήσεις αὐτοῦ ὅτι χαίρεται ἐπίσης, ἐπειδὴ παρατηρεῖ ὅτι ὑπάρχει ἐξέλιξις εἰς τὸ Ὄρος, ἀναφερόμενος εἰς τὰ αὐτοκίνητα, τοὺς δρόμους, τὸ ἠλεκτρικὸν ρεῦμα… Πῶς νὰ μὴ χαρῆ, ἀφοῦ, συμφώνως πρὸς εἰδησεογραφικὰ πρακτορεῖα, εἰς τὴν Ἱ. Μονὴν Βατοπαιδίου συνετελέσθη καινοφανὲς διὰ τὴν Εὐρώπην ἔργον ἀποθηκεύσεως ρεύματος! (Τί ἆραγε εἶπεν εἰς τὸ ὠτίον τοῦ κ. Μητσοτάκη ὁ Ἡγούμενος, κατὰ τὴν ὑποδοχήν, τὸ ὁποῖον δὲν ἔπρεπε νὰ εἶναι εἰς ἐπήκοον ὅλων;) Δὲν ἀμφισβητοῦμεν τὰς ἀνάγκας τῆς Ἱ. Μονῆς εἰς ρεῦμα, ἀλλὰ διερωτώμεθα πότε θὰ κορεσθοῦν αἱ ἀνάγκαι; Εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων… Αἱ ἀνάγκαι ἀτελείωτοι, διὰ τοῦτο καὶ ἡ ἐξάρτησις ἐκ τοῦ χρήματος, δηλαδὴ ἡ ἀτελεύτητος ὑποταγὴ εἰς τὸν ἑκάστοτε διεφθαρμένον κάτοχον τῆς ἐξουσίας… Χαίρονται ἀμφότεραι αἱ πλευραὶ διὰ τὴν «πρόοδον» τῶν Ἱ. Μονῶν, διότι μὲ ὀλίγην ἀλληλοκολακείαν οἱ μὲν ὑποδεχθέντες τὸν κ. Μητσοτάκην μοναχοὶ κερδίζουν τὸν ἐπίγειον παράδεισον, ὁ δὲ πρωθυπουργεύων τὴν αἰωνίαν ἀπώλειαν αὐτῶν! Θὰ ἔλθη καὶ ἡ στιγμή, ὅπου, ὅπως ἀπέστειλεν ὅπλα εἰς τὴν Οὐκρανίαν θὰ μεταφέρη μοναχοὺς εἰς τὴν «Σκήτην τοῦ Ζελένσκι» εἰς τὸ Ὄρος, ὅπως ἀπήτησεν ὁ ψευδοκιέβου Ἐπιφάνιος καὶ θὰ εἶναι οἱ ἴδιοι ὑπαίτιοι!
Δὲν εἶναι ὅμως εἰς τὴν παροῦσαν ἐπίσκεψιν τὸ πρόβλημα ὁ κ. Μητσοτάκης, ὁ ὁποῖος εἶναι γνωστὸς διὰ τὰς πεποιθήσεις αὐτοῦ. Τὸ βαθύτερον πρόβλημα εἶναι ἕξι Ἡγούμενοι τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Εἶναι αὐτοί, οἱ ὁποῖοι συνασπίζονται εἰς ὅλα τὰ ζητήματα μὲ «τὶς πλάτες» τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας καὶ τάσσονται πάντοτε ὑπὲρ κάθε τι, τὸ ὁποῖον εἶναι ὄχι μόνον ἀντικανονικὸν ἀλλὰ καὶ εὐτελιστικὸν τῆς ἁγιορειτικῆς παραδόσεως. Ποῖοι εἶναι αὐτοί; Ὁ Βατοπαιδίου, ὁ Σιμωνοπετρίτης, ὁ Ξενοφωντινός, ὁ Παντοκρατορινός, ὁ Σταυρονικήτα καὶ ὁ Ἰβηρίτης. Αὐτοὶ εἶναι ἡ πληγὴ τοῦ Ἁγίου Ὄρους! Δὲν ἔχουν εὐθύνην αἱ ἀδελφότητες αὐτῶν, ἀλλὰ οἱ ἴδιοι προσωπικῶς. Αὐτοὶ εἶναι οἱ σκανδαλοποιοὶ (φοβοῦ ἐκεῖνον δι’ οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται) καὶ ἐπιβάλλονται μὲ τὴν δύναμιν ὄχι μὲ τὴν ἀλήθειαν. Ἐδημοσιεύθη ὅτι ἦσαν ἕνδεκα οἱ Ἱ. Μοναί, αἱ ὁποῖαι συνεφώνησαν καὶ ὄχι ἕξι. Διατί εἰς αὐτοὺς τοὺς ἕξι ἡ εὐθύνη; Ἂς ἐξετάση πρωτίστως κανεὶς τὸ παρελθὸν καὶ θὰ ἀντιληφθῆ ὅτι αὐτοὶ πρωτοστατοῦν (Κολυμβάριον, Οὐκρανικὸν κ.ἄ.). Κάποιοι τηλεφωνοῦν εἰς τὸν Πατριάρχην, διὰ νὰ δώσουν ἀναφοράν, κάποιοι χρηματοδοτοῦν Ἱεράρχας εἰς τὸ ἐξωτερικὸν καὶ εἰς τὸ ἐσωτερικόν, κάποιοι εὑρίσκονται ὑπὲρ τὸ δέον ἐκτὸς Ἁγίου Ὄρους διὰ δημοσίας σχέσεις κ.ἄ. Ὅσον ὅμως ἀφορᾶ τὴν παροῦσαν ἀπόφασιν ὑποδοχῆς τοῦ κ. Μητσοτάκη ὁ ἀριθμὸς ἕνδεκα ἐπετεύχθη μεταξὺ ἄλλων, διότι αἱ Ἱ. Μοναί, εἰς τὰς ὁποίας ἐγκαταβιοῦν μὴ Ἕλληνες ἐπιέσθησαν ἀπὸ τὰς γεωπολιτικὰς ἐξελίξεις, ἡ Ἐσφιγμένου εἶναι τρία ἄτομα κ.λπ. …ὁ νοῶν νοείτω.
Δὲν διαφέρουν εἰς οὐδὲν οἱ ἕξι αὐτοὶ Ἡγούμενοι, οἱ ὁποῖοι ἐὰν ἔζων εἰς τοὺς χρόνους τοῦ Χριστοῦ θὰ συνεφώναζον μετὰ τῶν Φαρισαίων «τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ’ ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν», διότι ὄχι μόνον παραβλέπουν ὅσα διέπραξεν, ἀλλὰ ἔδωσαν ἤδη ἀτύπως συγκατάθεσιν δι’ ὅσα θὰ ἀκολουθήσουν ἀπὸ τὸν κ. Μητσοτάκην εἰς βάρος τῆς Ἐκκλησίας. Δυστυχῶς, ὅμως, ἡ «πώρωσις τῆς καρδίας» αὐτῶν δὲν ἐπιτρέπει εἰς αὐτοὺς νὰ εὐσπλαγχνισθοῦν τοὺς πιστούς, οἱ ὁποῖοι τὰ ὑφίστανται ἐν τῷ κόσμω. Οἱ ἴδιοι ἐνδιαφέρονται ἀποκλειστικῶς διὰ τὴν συναλλαγὴν μὲ τὴν ἐξουσίαν. Πῶς νὰ ἀντισταθῆ ὁ Βατοπαιδινός, ὅταν πάλι κάποια Βιστωνίδα θὰ τεθῆ εἰς τὸ «παζάρι»; Πῶς νὰ ἀντισταθῆ ὁ Σιμωνοπετρίτης, ὅταν τὸ ἐμφιαλωμένον ὕδωρ πωλεῖται εἰς τὰ πλέον κοσμοπολίτικα ἑστιατόρια; Πῶς νὰ ἀντισταθῆ ὁ Ξενοφωντινὸς καὶ τὸ πνευματικόν του τέκνον ὁ τῆς Παντοκράτορος, ὅταν ἰσχύη τὸ «Νῦν δὲ γνόντες Πρωθυπουργόν, μᾶλλον δὲ γνωσθέντες ὑπὸ Πρωθυπουργοῦ”»; Πῶς νὰ ἀντισταθοῦν ὁ Ἰβηρίτης καὶ ὁ Σταυρονικήτα, ὅταν ὑποδέχωνται καὶ συλλειτουργοῦν μὲ Ἱεράρχας, οἱ ὁποῖοι ὑπὸ ἄλλας συνθήκας θὰ ἦσαν καθηρημένοι; Ὅσον ἡ Ἱ. Κοινότης δὲν ἐπουλώνει τὴν πληγὴν αὐτὴ ἐξελίσσεται εἰς γάγγραιναν…
Προσευχόμεθα ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος νὰ ἀποστείλη νέους Ἡγουμένους εἰς τὰ ἕξι Μονάς. Ἀμήν. Γένοιτο.