.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Λυκούργος Νάνης, ιατρός: Από πότε είναι ποινικοποιήσιμες εκκλησιαστικά και θεολογικά οι ζωηρές φωνές διαμαρτυρίας για τα συντελούμενα αίσχη;


Λυκούργος Νάνης, ιατρός

"Τὸ Ἅγιον Ὄρος μιλᾶ μὲ τὸν τρόπο τῶν Πατέρων, μὲ διάκριση. Ακόμη κι ὅταν σιωπᾶ, δὲν σιωπᾶ τυχαῖα. Ἡ σιωπὴ τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων δὲν εἶναι ἀδιαφορία οὔτε ἔνδειξη συμφωνίας ἢ ὑποταγῆς, ἀλλὰ χριστιανικὸ ἦθος, ὁ τρόπος ποὺ ἐργάζεται τὸ Πνεῦμα: χωρὶς φωνές, χωρὶς δημόσιες ἁψιμαχίες, ἀλλὰ μέσα στὸν νοῦ καὶ στὴν καρδιά. Τὸ Ἅγιον Ὄρος ὑποδέχεται πάντας μὲ διάκριση καὶ προσευχή, διότι εἶναι χῶρος μετανοίας, ὄχι καταγγελίας, ὅπου δὲν κυριαρχεῖ ἡ ὀργὴ τῆς ἐποχῆς, ἀλλὰ ἡ ἡσυχία τῆς προσευχῆς", αναγράφεται στη θλιβερή ανακοίνωση.

Από πότε είναι ποινικοποιήσιμες εκκλησιαστικά και θεολογικά οι ζωηρές φωνές διαμαρτυρίας για τα συντελούμενα αίσχη;

Μιλάμε για δημόσια αίσχη, δημοσίως εκδηλωθέντα , για πρωτοφανή στη νομοθεσία της χώρας διαστροφικά νομοθετήματα που απεργάζονται και προάγουν το διαστροφικό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας και δη της νεολαίας και των παιδιών.

Για παρωνυχίδα και δευτερεύουσας σημασίας ζήτημα πρόκειται ή για μείζονος σπουδαιότητας θέμα;

Και γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα δημοσίως και ελέγχονται.

Το να υψώσει κάποιος ζωηρή φωνή διαμαρτυρίας απέναντι σε αυτά και τους ά-νομους νομοθέτες αντίκειται στο χριστιανικό ήθος;

Ενώ το να τιμούμε τους ενόχους και να σιωπούμε σκανδαλωδώς ή να αρκούμαστε σε πλατωνικές και ανώδυνες ανακοινώσεις "διαμαρτυρίας" είναι σύμφωνο με το εν λόγω ήθος....

Εάν δεν υποδεχόσασταν τον πρωθυπουργό θα έπαιρνε ένα πολύ καλό μήνυμα ούτως ώστε να προβληματισθεί ουσιωδώς πάνω στα όσα διέπραξε αναφορικά με το θέμα του ψευτογάμου των ομοφυλόφιλων και ενδεχομένως να οδηγηθεί στη σωτήρια μετάνοια, πράγμα που εύχεται κάθε πιστό μέλος της Εκκλησίας εν προκειμένω.

Τώρα, όμως, τι και ποιο μήνυμα πήρε;;;;