.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Μερικά ἀποφθέγματα Ἁγίων Πατέρων περί τῶν αἱρέσεων-αἱρετικῶν:



Μερικά ἀποφθέγματα Ἁγίων Πατέρων περί τῶν αἱρέσεων-αἱρετικῶν:

1)Οι Άγιοι Απόστολοι: (την αποτειχιση διδάσκουν όταν λέγουν) «…για να μην πει ποτέ ο λαικός, ότι εγώ πρόβατο είμαι και όχι ποιμένας και δεν μου πέφτει λόγος. Ο ποιμένας είναι υπεύθυνος και αυτός μόνος θα δώσει λόγο και για μένα, όταν θα με κρίνει ο Θεός (στην Β’ Παρουσία) διότι όπως το πρόβατο που δεν ακολουθεί τον καλό ποιμένα το τρώνε οι λύκοι, έτσι και αυτό (το πρόβατο) που ακολουθεί τον πονηρό ποιμένα έχει προφανή τον θάνατό του, διότι θα το καταφάγει. Γι’ αυτό να φεύγετε από φθοροποιούς ποιμένες» (Διαταγαί Αποστόλων Β’19) [Οι φθοροποιοί ποιμένες είναι αυτοί που φθείρουν είτε κυρίως την πίστη (κακόδοξοι-αιρετικοί), είτε (και) τα ήθη].

2)Ὁ Εὐγγελιστής Ἰωάννης : ‘‘εἲ τις ἒρχεται προς ἡμᾶς και ταύτην την διδαχήν μη φέρει, χαίρειν αὐτῶ μη λέγετε και εἰς οἰκίαν μη λαμβάνητε’’ (β’Ἰωάννου 10) 

3) Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος: ‘‘ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος οἱ ὂντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρῆ αὐτούς ἐκβάλλετε. Συμφέρον γάρ ἂνευ αὐτῶν συναθροίζεσθε εἰς εὐκτήριον οἲκον, ἢ μετ’αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἂννα και Καϊάφα εἰς την γέεννα τοῦ πυρός (ΒΕΠΕΣ 33, 199).

4) Ὁ Ἃγιος Συμεών ὁ νέος Θεολόγος : ‘‘κάθε κληρικό τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι και τα ἒργα, δεν συμφωνοῦν με τις διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων, να τον ἀποστρεφόμεθα και να τον μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἒστω κι ἂν ἀνασταίνει νεκρούς και κάνει ἂλλα μύρια θαύματα’’. 

5) Οἱ Ἃγιοι Ἀπόστολοι: ‘‘πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις’’ (Πράξ.5,39)

6) Ὁ Μέγας Φώτιος: ‘‘αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; λύκος ἐστί. Φεῦγε την κοινωνίαν αὐτοῦ ὡς ἰόν ὃφεως’’.

7) Ἐπίσης: ‘‘Ἐν τοῖς περί πίστεως και το παρεκκλῖναι μικρόν, ἁμαρτεῖν ἐστιν ἁμαρτίαν την πρός θάνατον’’ (Μ.Φώτιος P.G. 102, 604C) 

8) Ὁ Ἃγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός: ‘‘ὁ λατινοφρονῶν, μετά τῶν λατίνων κριθήσεται και ὡς παραβάτης τῆς πἰστεως λογισθήσεται’’ (Μάρκου Εὐγενικοῦ, Ἐπιστολή προς Θεοφάνην, P.G. 160, 1097D, 1100A).

9) Ὁ Ἃγιος Γερμανός Πατριάρχης Κων/πόλεως: ‘‘Ὃσοι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὃλῳ ποδί τῆ λατινικῆ ὑποταγῆ και μηδέ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν την τυχοῦσαν.Κρεῖσσον γαρ ἐστιν ἐν τοῖς οἲκοις ὑμῶν τῶ Θεῶ προσεύχεσθε κατά μόνας, ἢ ἐπ’ἐκκλησίαις συνάγεσθε μετά λατινοφρόνων’’.

10) Ο Πανόσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης: «Διότι το να επικοινωνεί κάποιος με αιρετικό ή φανερά διεστραμμένο στη ζωή του, τον κάνει να γίνεται αλλότριος του Θεού, και τον προσοικοιώνει με τον διάβολο…Πλην (να ξέρεις) ότι μολυσμό έχει η κοινωνία και μόνο με το να τον μνημονεύει, ακόμα και αν αυτός που τον μνημονεύει είναι ορθόδοξος» (Επιστολή 553. Προς την σπαθαρέαν, ης το όνομα Μαχαρά, Φατούρος σελ. 846, στιχ. 16, P.G. 99, 1668c).

11) O Πατριάρχης Κων/πόλεως και Πρόεδρος της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου Άγιος Ταράσιος: «θεωρώ τον πλανώμενον εν τη πίστει ως αιρετικόν, μάλλον από την στιγμή κατά την οποία, αρνούμενος την επίσημη διδασκαλία της Εκκλησίας, προβάλλει την ίδια (του αιρετική) δοξασία ως την σώζουσα αλήθεια και επομένως η επίσημη υπο της Εκκλησίας αποκοπή (του, δια του αφορισμού), αποτελεί απλώς μία τυπική πράξη» (Β.Ν.Γιανννόπουλος, Η αποδοχή των αιρετικών κατά την Ζ’ Οικουμ. Σύνοδον υπ. 74, σ. 5).

12) «Γι’ αυτό σας υπενθυμίζω, να μη σιγήσουμε, για να μη γίνουμε κραυγή των Σοδόμων. μη λυπηθούμε τα κάτω, για να μη χάσουμε τα άνω. μη θέτουμε σκάνδαλο στην Εκκλησία του Θεού, η οποία ορίζεται και σε τρεις (3) Ορθοδόξους, κατά τους Αγίους, για να μη καταδικαστούμε με την απόφαση του Κυρίου» (Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου Επιστολή προς Ηγούμενο Θεόφιλο, ΕΠΕ, Φιλοκαλία, τομ. 18Β, σελ.201) και (PG 99, 1049 B).


ΣΧΟΛΙΟ φίλης: ποια *εικόνα της Παναγίας* προσκύνησαν στην Οικουμενιστική Αγρυπνία που έγινε έξω από το Βατικανό;


Στην Ορθόδοξη Αγιογραφία δεν υπάρχουν δαχτυλίδια και μαγικές χάνδρες γιατί κόσμημα όλου του σύμπαντος κόσμου είναι η ίδια η Υπεραγία Θεοτόκος.

ΣΧΟΛΙΟ : "Η εικόνα αυτή ας με συγχωρέσει η Παναγία μας δεν είναι ορθόδοξη. Πρώτα πρωτα η Θεοτόκος φορά βέρα στο δεξί της χέρι στο τρίτοδάκτυλο, δεύτερον το αριστερό της χέρι που είναι μαζεμένο πάνω στον Χριστό είναι πιο παχύ και μοιάζει με πόδι άγριου ζώου. 
Όλα αυτά φαίνονται αν κάνετε μεγέθυνση στην εικόνα .
Ας με συγχωρήσει η Παναγία μας αλλά δεν μου αρέσει η εικόνα που μόνο για ορθόδοξη δεν μοιάζει. 
Έχει κάτι από τις νέες παραπλάνητικες εικόνες που χρησιμοποιηθηκαν σε κάποιες συνεδρίες χριστιανικής φύσης πριν δύο χρόνια,γνωρίζετε που και πότε."


ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΡΟΧΗ


"Επίσης λείπουν τα άλλα 2 αστέρια της, το πρόσωπό της όπως και του Μικρού Χριστού δεν έχουν καμία γλυκύτητα και το δεξί χέρι Του δεν ευλογεί σωστά"

"Σίγουρα δεν είναι ορθόδοξη εικόνα. Από πού κι ως πού βέρα στο δάκτυλο της Παναγίας μας.... Και όπως γράφει και η Μαρία πιο πάνω , λείπουν και τα τρία αστέρια από το εικονιζόμενο πρόσωπο... και στους ώμους και στο κεφάλι...."

"Και το βλέμμα πολυ αγριεμενο η Παναγία μας έχει γλυκύτητα έχει συναίσθημα χίλιες δόξες να εχει"

"Έχει απόλυτο δίκιο αν προσέξεις καλά δεν είναι καθόλου ορθόδοξη. Ούτε έχει τα αστέρια της παρθενίας αλλά και ο μανδύας του Χριστού έχει σαν ταύρο με κέρατα. "

"Λείπουν τα αστέρια Της που συμβολίζουν την παρθενία Της πριν τον τόκο, κατά τον τόκο και μετά τον τόκο..Το τέρας του οικουμενισμού νομίζει ότι θα τα σαρώσει όλα, αλλά θα λάβει από Τον Κύριο ότι του αξίζει.

Υπομονή"




Τώρα μάλιστα! Κοινή ολονύκτια προσευχή στο Βατικανό από Πάπα και Πατριάρχη Βαρθολομαίο και λοιπούς θρησκευτικούς ταγούς!


ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!

ΚΟΙΝΗ ΟΛΟΝΥΚΤΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΑΠΟ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΆΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΑΓΟΥΣ!

του Δημ. Κ. Αναγνώστου, Θεολόγου 

Προσευχήθηκαν όλοι μαζί σε μια κοινή ολονυκτία προσευχής στο Βατικανό, την έδρα μιάς εκ των μεγαλυτέρων και υπουλοτέρων αιρέσεων που λυσσωδώς πολέμησε και το Γένος μας και την Ορθοδοξία και συνεχίζει να την πολεμά (και) μέσω της Ουνίας.

Σε ποιόν, όμως, Θεό απευθύνθηκαν συμπροσευχόμενοι όλοι αυτοί; Μα, θα μου πείτε, ένας είναι ο Θεός! Είναι, όμως, έτσι;

Ο μέγας Θεολόγος του 14ου αιώνος, ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, δίδασκε ότι ο Θεός των αιρετικών είναι ανύπαρκτος! Διότι, ναί μεν λένε οι αιρετικοί ότι πιστεύουν, αλλά, Θεός με τα χαρακτηριστικά που του αποδίδουν και τον κηρύττουν ΔΕΝ υπάρχει! Γι αυτό, λέει ο Άγιος, οι αιρετικοί μπορεί να πιστεύουν ΣΕ Θεό, δεν πιστεύουν όμως ΣΤΟΝ Θεό. Διότι απλά ο αληθινός Θεός δεν είναι και έτσι και αλλιώς, δεν είναι ιδέα, δεν είναι κατασκεύασμα, δεν είναι ανακάλυψη, ούτε δημιούργημα φιλοσοφικό των ανθρώπων. Ο Θεός είναι Αυτός που αποκαλύφθηκε και έχει τα χαρακτηριστικά που κήρυξαν αυτοί που δέχθηκαν την αποκάλυψή Του. 

Επίσης, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός λέει ότι οι Παπικοί είναι αιρετικοί και διεφθαρμένοι στην Πίστη και μετά τον διάλογο μαζί τους πείστηκε ότι όσο κανείς τους πλησιάζει τόσο απομακρύνεται από την Αλήθεια.

Βέβαια, επ' αυτού άλλη γνώμη έχει ο Πατριάρχης, ο οποίος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει τους ανωτέρω Αγίους της Εκκλησίας μας "ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως", δηλαδή του διαβόλου(!!!) γιατί, δήθεν, μας κληροδότησαν ένα σχίσμα για το οποίο και οι ίδιοι ευθύνονται (!), ενώ αυτός και οι ομόφρονές του μέσω της "αγάπης" και της αδελφικής προσεγγίσεως θα (καταφέρουν να) το εξαλείψουν!

Κι αν αυτά διδάσκουν οι Άγιοι για τους αιρετικούς, εύκολα κατανοούμε τι εδίδασκαν για του αλλοθρήσκους, οι οποίοι δεν αναγνωρίζουν καν, έστω θεωρητικά και φραστικά, τον Χριστό ως Θεό και Σωτήρα των ανθρώπου και του κόσμου. Κι όμως (ακόμη) και με αυτούς συμπροσεύχεται ο Πατριάρχης!

Γι' αυτό το ερώτημα (παραμένει και) γίνεται πιο επιτακτικό:

Συμπροσευχή σε ποιόν Θεό;

Προφανώς, όχι στον αληθινό Θεό! Διότι ο αληθινός Θεός δεν είναι μια ανώτερη δύναμη, όπως αφελώς και ανοήτως αναφέρουν-δηλώνουν πολλοί, η αληθινή Πίστη δεν είναι.... αγνωστικιστική! 

Ο αληθινός Θεός, όπως διδάσκει η Ορθοδοξία, είναι ο Τριαδικός Θεός (Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα) και όπως μας διευκρίνησε ο Απόστολος Πέτρος δεν υπάρχει σωτηρία παρεκτός του Ονόματος και του Προσώπου του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ * ! Και όλα αυτά ορθοδόξως πιστευόμενα! 

Όλα τα άλλα, καν τε Πάπας τα λέει, καν τε Πατριάρχης, καν Σύνοδος, είναι κοινές απάτες και βλασφημίες!

* «ουκ έστιν εν άλλω ουδενί η σωτηρία· ουδέ γαρ όνομά εστιν έτερον υπό τον ουρανόν το δεδομένον εν ανθρώποις εν ω δει σωθήναι ημάς.» (Πραξ.4:12).

Σημείωση : ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (από τη σχετική δημοσίευση στο "ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΊΟΥ") :

Σύμφωνα με τους διοργανωτές «η προετοιμασία της ολονυκτίας ήταν μια πραγματική άσκηση συνοδικότητας, με την επιθυμία να πάρουν μέρος, σε αυτή, πολλοί εκκλησιαστικοί εταίροι. Πάνω από πενήντα, διαφορετικών ομολογιών, οι οποίοι δούλεψαν μαζί, σε στενή συνεργασία με τους αρμόδιους τομείς της Καθολικής Εκκλησίας».


ΑΚΤΙΝΕΣ



Δέν μπαίνει όπου και νά'ναι ο διάβολος. Μπαίνει ΕΚΕΙ, που υπάρχει α ι τ ί α!


Δεν μπαίνει όπου και νά ναι ο διάβολος. 

Μπαίνει εκεί που υπάρχει αιτία.

Όταν είσαι μες στην πορνεία και έρχεσαι και κοινωνείς, τι θα σου κάνει ο διάβολος;

Θα μπει μέσα σου όπως μπήκε εις τον Ιούδα. 

Μόλις κοινώνησε ο Ιούδας, τότε μπήκε ο διάβολος μέσα του! 

Μη νομίζουμε ότι είναι εύκολο πράγμα να ξεκινάς από εκεί και να πηγαίνεις να κοινωνείς.

Αν δεν είσαι έτοιμος, μη πας να κοινωνήσεις! 

Μη νομίζεις ότι είναι αστεία πράγματα, εκεί είναι ένας Θεός ολόκληρος! 

Εμείς πηγαίνουμε εκεί, ανοίγουμε το στόμα μας, γελούμε και φεύγουμε. 

Βρε άνθρωπε του Θεού, ξέρεις τι έχεις κάνει;

Λέει ο Ιερός Χρυσόστομος, όταν κοινωνείς αξια δεν έχει αστέρι στον ουρανό που να φέγγει τόσο, όσο το πρόσωπο αυτού που κοινωνεί αξια!!! 

Το πρόσωπο εκείνου που κοινωνεί λέει, είναι φως ολόκληρο! 

Και λέει παρακάτω ο Ιερός Χρυσόστομος’ “ώσπερ λέοντες πυρ πνέοντες ούτως εξερχόμεθα της Ιεράς τραπέζης φοβερή τοις δαίμοσι”. 

Δεν είναι μικρό πράγμα να κοινωνείς. Όταν κοινωνήσεις, έχει σκάσει ο διάβολος!

Αλλα να κοινωνείς, όχι όπως ο Ιούδας, διότι όταν κοινωνείς όπως ο Ιούδας θα μπει μέσα σου ο διάβολος. 

Βαμμένα τα χείλη, βαμμένα τα νύχια, με τα παντελόνια έρχονται και κοινωνούν! 

Που πας βρέ; 

Που πας! 

Καταλαβαίνεις τι κάνεις;

Χωρίς εξομολόγηση, χωρίς προετοιμασία που πας; 

Θα μπει μέσα σου ο διάβολος, τότε θα μπει μέσα σου. 

Προσέχετε σας παρακαλώ πάρα πολύ, δεν είναι αστεία η πίστις που έχουμε. 

Η πίστις που έχουμε είναι φοβερά! Τρομερά!»

+ Πατήρ Σάββας Αχιλλέως


Κάθε έργο, που αποσκοπεί στήν ΣΩΤΗΡΙΑ ΨΥΧΩΝ, δέχεται από τήν αρχή ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ.....


"Όταν βλέπεις έναν μέθυσο να γίνεται νηστευτής, ή έναν αισχρολόγο να ψάλλει θείους ύμνους, να θαυμάζεις τη μακροθυμία του Κυρίου, να εγκωμιάζεις τη μετάνοια και να λες μαζί με τον ψαλμωδό:

«Αυτή η αλλοίωση είναι έργο της δεξιάς του Υψίστου» (Ψαλμ. 76:11). 

Δηλαδή, τήν θαυμαστή αυτή μεταβολή την πραγματοποίησε το δεξί χέρι του Θεού, η δυνατή επέμβαση και ενέργειά Του.

Κάθε έργο που αποσκοπεί στη σωτηρία ψυχών, δέχεται από την αρχή επιθέσεις. 

Μόλις γεννήθηκε ο Χριστός, ξέσπασε η μανία του Ηρώδη. 

Κι εσύ, αν αξιωθείς κάποτε να υπηρετήσεις μ’ οποιονδήποτε τρόπο το Θεό, θα υποφέρεις πολύ, θα πονέσεις πολύ, θα κινδυνέψεις πολύ. 

Μην ξαφνιαστείς. 

Μην ταραχθείς. 

Μην αναρωτηθείς: «Εγώ εκτελώ το θέλημα του Θεού και θα έπρεπε να δοξάζομαι γι’ αυτό και να στεφανώνομαι. Γιατί, λοιπόν, υποφέρω;»

Να θυμηθείς τότε το Χριστό, που διώχθηκε ως το θάνατο, και μας προειδοποίησε: 

«Αν εμένα καταδίωξαν, θα καταδιώξουν κι εσάς» (Ιω. 15:20). 

Μας έδωσε, όμως, και μιαν υπόσχεση: «Όποιος μείνει σταθερός ως το τέλος, αυτός θα σωθεί» (Ματθ. 10:22).

Αν κάποιος φροντίζει για τη σωτηρία του, είναι αδύνατο να χαθεί. 

Ο Θεός δεν θα τον εγκαταλείψει στις δυσκολίες και τους κινδύνους. 

Τι είπε ο Κύριος στον Πέτρο; «Σίμων, Σίμων! Ο σατανάς ζήτησε να σας δοκιμάσει σαν το σιτάρι στο κόσκινο. Εγώ, όμως, προσευχήθηκα για σένα, να μη σ’ εγκαταλείψει η πίστη σου» (Λουκ. 22:32).

Όταν δει ο Θεός ότι το φορτίο των πειρασμών ξεπερνάει τις δυνάμεις μας, απλώνει το χέρι Του και μας ξαλαφρώνει από το περίσσιο βάρος. 

'Αν, όμως, δει ότι αδιαφορούμε για τήν σωτηρία μας, μας εγκαταλείπει αβοήθητους.

Δεν πιέζει και δεν αναγκάζει κανέναν ο Θεός. 

Για τους απρόθυμους και αδιάφορους αδιαφορεί. 

Αντίθετα, τους πρόθυμους και καλοπροαίρετους τους τραβάει κοντά Του με πολύ πόθο.

Ο απόστολος λέει: «Ο Θεός δεν κάνει διακρίσεις, αλλά δέχεται τον καθένα, σ’ όποιον λαό κι αν ανήκει, αρκεί να τον σέβεται και να ζει σύμφωνα με το θέλημά του» (Πραξ. 10:34-35)."

Από το βιβλίο: ΘΕΜΑΤΑ ΖΩΗΣ Α’. Από τις Ομιλίες του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου. 
Έκδοση τέταρτη. Ιερά Μονή Παρακλήτου, Ωρωπός Αττικής 2013, σελ. 25.

ΠΑΤΕΡ ΛΑΥΡΕΩΤΗΣ: ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-READ DESCRIPTION)

 

Anastasis

Μέσα σε 3 λεπτά μπορεί να "χακαριστεί" οποιοδήποτε μαγνητικό μέσο. Ο Γ. Αδαλής για τη νέα ταυτότητα


Ο οικονομέτρης-αναλυτής, μηχανικός υπολογιστών και λογισμικού Γιώργος Αδαλής, σχολιάζει την φιλοσοφία των νέων ηλεκτρονικών-ψηφιακών ταυτοτήτων.

"Ακόμη δεν μας έχουν πει ακριβώς τι μηχανισμό περιλαμβάνουν", λέει στον star fm και την εκπομπή "Ήρθε η Ώρα". Αυτό που προβληματίζει τον ίδιο πάντως, είναι το ψηφιακό χρήμα, που είναι και ο απώτερος στόχος της ψηφιακής εξέλιξης.



ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ - ΚΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!

 

NOIAZOMAI

Ἀντισταθεῖτε εἰς τὸν μετανθρωπισμόν



Γράφει ὁ Κωνσταντῖνος Πανταζόπουλος,
χειρουργὸς ὀδοντίατρος -ἐμφυτευματολόγος

“Ἀγαπητοὶ Ἕλληνες Ἑλληνίδες “

Ἂν δὲν ἀντιληφθήκατε τί ἔκαναν μὲ τὸ πείραμα τοῦ κορωνοϊοῦ , ἐλπίζω νὰ προβληματιστεῖτε γιὰ τὰ ἑπόμενα ποὺ ἔρχονται μήπως ἀποφύγετε τὸν μετανθρωπισμό, ποὺ συνεπάγεται τὴν ὁλοκληρωτική σας ὑποταγή. Κανείς, νὰ μὴ πάρει τὶς νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες, γιατί παραδίδει ὁ ἴδιος τὴν Ἐλευθερία του καὶ μὲ τὴν θέλησή του γίνεται σκλάβος στὴν ἠλεκτρονικὴ δικτατορία τοῦ μετανθρώπου, τὴν χειρότερη σκλαβιὰ ποὺ ἔχει βιώσει ποτὲ ἡ ἀνθρωπότητα, ὅπως ἐπισημαίνουν οἱ ἐπιστήμονες – οἱ πραγματικοὶ ὄχι αὐτοὶ τῆς τηλεόρασης ποὺ στοχευμένα καὶ μεθοδικά, παραπλανοῦν τὸν κόσμο, ὅπως ἔκαναν μὲ τὰ ἐμβόλια. Ἂν ὑπάρχει ἕνας λόγος λοιπὸν νὰ ἀνοίξεις τὴν τηλεόραση εἶναι, γιὰ νὰ κάνεις τὸ ἀντίθετο ἀπὸ αὐτὸ ποὺ σοῦ προωθοῦν.

Αὐτὰ ποὺ νομίζαμε ὅτι θὰ λάβουν χώρα στὸ μακρινὸ μέλλον ἤδη τὰ βιώνουμε. Ὁ Bill Gates δήλωσε: “Ἔδωσα 200 ἑκατομμύρια δολλάρια γιὰ νὰ φέρω στὸν κόσμο τὴν ψηφιακὴ βιομετρικὴ ταυτότητα. Ὁ Rishi Sunak ἔχει ὅλα τὰ ἐφόδια νὰ ἡγηθεῖ τοῦ κόσμου μέσῳ τῆς τεχνητῆς νοημοσύνης”. Ἡ ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα ἔρχεται στὴν Ἑλλάδα τὸ Σεπτέμβριο καὶ ἐνῷ τὰ χαρτονομίσματα καταργοῦνται-σταδιακὰ- τὸ ψηφιακὸ νόμισμα παρουσιάζεται τὸν Ὀκτώβριο στὴν Ἀθήνα ἀπὸ τὸν ἐκτελεστὴ τῶν σατανικῶν σχεδίων τῆς Νέας Τάξης (Ἀτζέντα 2030), Ἕλληνα πρωθυπουργὸ Κυριάκο Μητσοτάκη (πρωτόκολλο covid ,ἐμβόλια, ψηφιακὸ πιστοποιητικό, Σόδομα καὶ Γόμορρα, ὅπλα στοὺς νεοναζὶ τοῦ διεστραμμένου Ζελένσκυ, ἀποδυνάμωση τῶν νησιῶν τοῦ Αἰγαίου, Τέμπη, “δυστυχήματα” σταθμαρχῶν, ἐγκληματικὴ ἀστυνομικὴ ἀμέλεια μὲ ἀποτέλεσμα τὴν δολοφονία τοῦ Μιχάλη τῆς ΑΕΚ,φωτιές, πλημμύρες…)

Τί ἄλλο νὰ κάνουν, γιὰ νὰ μὴ τοὺς ἐμπιστεύεστε;;; Σκοπίμως ἄφησαν τὴν Ἑλλάδα νὰ γίνει ξέφραγο ἀμπέλι, νὰ καίγεται καὶ τὸ δημόσιο νὰ παραμένει ἕνα μπάχαλο, γιὰ νὰ σοῦ ποῦν: «γιὰ τὴν ἀσφάλειά σου,τὴν ἐξυπηρέτησή σου καὶ γενικὰ γιὰ τὸ “καλό” σου (ὅπως μὲ τὰ ἐμβόλια) πᾶρε ὑποχρεωτικὰ τὴν ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα». Τὸ ἐπιβάλλουν μὲ φασιστικὸ τρόπο οἱ Μητσοτάκης ,Βορίδης, Κυρανάκης, Κικίλιας, Οἰκονόμου, Πιερακάκης, Μπαλάσκας σὲ συνεργασία μὲ τὶς πληρωμένες δημοσιογραφικὲς φωνὲς τῆς τηλεόρασης.

Μειοδοσίες ἀπὸ τὸν Ἕλληνα ὑπουργὸ τῶν Ἐξωτερικῶν, τουρκόφιλο Γεραπετρίτη μὲ ἀπώλεια τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχίας σὲ Ἕβρο, Θρᾴκη, Αἰγαῖο , φωτιὲς γιὰ ἀνεμογεννήτριες, μουσουλμανοποίηση τῆς χώρας, δῆθεν Κλιματικὴ ἀλλαγή, περιορισμὸ τῶν μετακινήσεων , ἐπερχόμενη πεῖνα.

Ἐκβιασμὸς λοιπόν. Τὴν ξέρουν καλὰ τὴ δουλειά τους, ὅπως ἔκαναν μὲ τὰ ἐμβόλια.

Ἢ θὰ μείνεις ἔξω ἀπὸ μισθούς, Supermarket, νοσοκομεῖα, φάρμακα, πληρωμές, ταξίδια καὶ ὅλες τὶς ἀνθρώπινες ὑπηρεσίες, ἢ θὰ τοὺς προσκυνήσεις παίρνοντας τὴν ψηφιακή σου ταυτότητα. Πρῶτα σὰν κάρτα καὶ μετὰ ἀφοῦ χάσεις ὅλες σου τὶς ἐλευθερίες, ἐξαρτημένος πλέον ἀπὸ τὶς ἀποφάσεις λίγων καὶ καλὰ ὀργανωμένων θὰ ὁδηγηθεῖς σὲ σφράγισμα στὸ χέρι καὶ στὸ μέτωπο, χάνοντας κάθε ἀνθρώπινη βούληση. Θὰ γίνεις ρομπὸτ σὲ μία ἠλεκτρονικὴ φυλακή.

Ἔτσι ξεκινᾶ σύμφωνα μὲ τὴν Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου ἡ σκλαβιὰ τοῦ ἀντιχρίστου στὴ γῆ, ὅπως καταγράφει ὁ πολὺ ἀγαπητός μας Ἅγιος Παΐσιος σὲ ἰδιόχειρο γράμμα του: «Τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν» (Τὸ ἔγραψε μὲ τὸ δικό του χέρι μὴ μπορώντας κανεὶς νὰ τὸ ἀμφισβητήσει).

Ξυπνῆστε καὶ μὲ ἀνδρεία ψυχὴ καὶ καρδιὰ ἀντισταθεῖτε , πρὶν νὰ εἶναι πολὺ ἀργά. Ἂν περιμένουμε νὰ μᾶς ὑπερασπιστοῦν οἱ δικαστὲς εἴμαστε γελασμένοι. Δὲν τὸ ἔκαναν ἐπὶ μνημονίων, δὲν τὸ ἔκαναν ἐπὶ covid, δὲν θὰ τὸ κάνουν καὶ τώρα. Ὅσο γιὰ τὴν σημερινὴ διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας εἶναι τόσο ὑποταγμένη στὴν πολιτικὴ ἐξουσία (ὅπως ἀποδείχθηκε στὴν περίοδο τοῦ covid ποὺ φτάνει σήμερα μὲ τὶς ἀποφάσεις της νὰ ἀναιρεῖ τὸν ἴδιο της τὸν ἑαυτό! Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τοῦ 1998 καταδικάζει τὴν κάρτα τοῦ πολίτη ἀλλὰ ἡ σημερινὴ Ἱερὰ Σύνοδος θεωρεῖ τὶς ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες μὴ θεολογικὸ ζήτημα.

Ἄλλοι λένε, ἔτσι καὶ ἀλλιῶς εἶσαι φακελωμένος μὲ τὸ κινητὸ τηλέφωνο. Μόνο ποὺ τὸ κινητὸ δὲν εἶναι ὑποχρεωτικό, ἐνῷ ἡ ταυτότητα εἶναι ὑποχρεωτική. Χωρὶς κινητὸ εἶσαι νόμιμος, χωρὶς ταυτότητα δὲν εἶσαι. Μπορεῖς νὰ ἔχεις ἕνα ἀπὸ τὰ παλιὰ γιὰ συνομιλίες , ἢ ἀκόμα νὰ τὸ ἀφήσεις στὸ γραφεῖο σου, νὰ πάρεις τὴν παλιά σου ταυτότητα, μετρητὰ καὶ νὰ πᾶς ὅπου θέλεις, νὰ εἶσαι νόμιμος, χωρὶς νὰ δώσεις λογαριασμὸ σὲ κανέναν. Εἶναι πιὸ ξεκάθαρο καὶ ἀπὸ τὸν covid. Τότε ἡ ὑποχρεωτικότητα ἦταν γιὰ τὴν δῆθεν ἐπικινδυνότητα τοῦ ἀνεμβολίαστου νὰ κολλήσει τὸν ἐμβολισμένο. Τώρα ; Τί σὲ νοιάζει ἂν ἔχω τὴν παλιὰ ταυτότητα καὶ τὴν ἐπιβάλλεις;

Γρηγορεῖτε Ἕλληνες, βρισκόμαστε πρὶν τὴν παγκόσμια ἠλεκτρονικὴ φυλακὴ ποὺ ἀπειλεῖ νὰ καταπιεῖ ὅλο τὸν κόσμο, μὴ τοὺς φοβᾶ­στε, ἂν λάβουμε ὑπόψιν ὅτι οἱ ἀντιφρονοῦντες γενικὰ ὅπως ἀποδείχθηκε μὲ τὸν covid εἴμαστε ἑκατομμύρια, τώρα μὲ τὶς ταυτότητες εἴμαστε πιὸ πολλοί… τί θὰ μᾶς κάνουν λοιπόν;;; θὰ μᾶς κλείσουν φυλακή;;; ποῦ νὰ βροῦν τόσες φυλακές;;; Τίποτα δὲν θὰ γίνει, θὰ ἀναγκαστοῦν νὰ πάρουν τὸ μέτρο πίσω ὅπως ἔγινε στὴν Ἀγγλία καὶ στὴν Ἑλβετία. Ἀντισταθεῖτε λοιπόν, διῶξτε τὸν φόβο ἀπὸ τὴν καρδιά σας καὶ νὰ ἔχετε ἐλπίδα ,ἔχουμε χρέος ἀπέναντι στοὺς προγόνους μας ποὺ δὲν προσκύνησαν καὶ ἔχυσαν τὸ αἷμα τους γιὰ τὴν ἐλευθερία, καθὼς καὶ στὶς ἑπόμενες γενιὲς ποὺ ἔρχονται .

Καὶ γιὰ νὰ πάρουμε θάρρος καὶ δύναμη ἂς θυμηθοῦμε τὰ λόγια τοῦ γέρου τοῦ Μοριᾶ:

[…Ὄχι τὰ κλαδιὰ νὰ μᾶς κόψης, ὄχι τὰ δέντρα, ὄχι τὰ σπίτια ποὺ μᾶς ἔκαψες,

μόνον πέτρα ἀπάνω στὴν πέτρα νὰ μὴ μείνει, ἡμεῖς δὲν προσκυνοῦμεν.]

ΣΟΥΗΔΙΑ: ΝΕΑ ΔΥΣΤΟΠΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (DIGITAL ID) - ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ KΑΜΕΡΑ ΚΑΙ NFC ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ KΑΤΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΗ NΕΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Φωτογραφία από Jonas Leupe στο Unsplash

Γράφει ο Peter Imanuelsen
Μετάφραση: Απολλόδωρος

Θυμάστε όταν οι άνθρωποι αποκαλούνταν "θεωρητικοί συνωμοσίας" επειδή προειδοποιούσαν για τα διαβατήρια Covid; Αποδεικνύεται ότι όσοι προειδοποιούσαν γι' αυτά είχαν δίκιο!

Οι ίδιοι άνθρωποι προειδοποιούν τώρα εδώ και αρκετό καιρό για την ψηφιακή ταυτότητα, και με καλό λόγο.

Στη Σκανδιναβία, έχουμε ήδη ψηφιακή ταυτότητα εδώ και πολύ καιρό. Οι άνθρωποι την χρειάζονται για να μπορούν να κάνουν καθημερινές εργασίες, όπως ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές, ηλεκτρονικές αγορές και πολλά άλλα.

Τώρα, το σύστημα ψηφιακής ταυτότητας στη Σουηδία που ονομάζεται "BankID" αποκτά μερικές αλλαγές όσον αφορά την ασφάλεια.

Κατά τη ρύθμιση της ψηφιακής ταυτότητας, μπορεί να ζητηθεί από τους ανθρώπους να έχουν στη διάθεσή τους διαβατήριο ή εθνική ταυτότητα.
Ο τρόπος που λειτουργεί είναι ότι πρέπει να έχετε ένα smartphone με ενσωματωμένη κάμερα και αναγνώστη ανέπαφων συναλλαγών NFC.

Κατά τη ρύθμιση της νέας ψηφιακής ταυτότητας, απλά φωτογραφίζετε τη φωτογραφία που υπάρχει στο διαβατήριο ή την ταυτότητά σας, στη συνέχεια "ακουμπάτε" το τηλέφωνο πάνω στο διαβατήριο ή την ταυτότητα για να σαρώσετε το ανέπαφο τσιπ NFC - Και μπουμ έχετε επαληθεύσει την ψηφιακή σας ταυτότητα.

Ναι, τα σουηδικά διαβατήρια διαθέτουν ενσωματωμένο τσιπ NFC χωρίς επαφή. Έτσι, όταν χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας για να σαρώσετε το διαβατήριό σας, επιβεβαιώνεται η ταυτότητά σας.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο για το πώς οι Σουηδοί πρέπει να ρυθμίσουν την ψηφιακή τους ταυτότητα σε αυτό το βίντεο από τη Swedbank.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι πραγματικά η ψηφιακή ταυτότητα και ποιο είναι το πραγματικό σχέδιο πίσω από αυτή την ατζέντα;

Όλα αφορούν τον έλεγχο. Φανταστείτε έναν κόσμο όπου θα έχουμε ψηφιακά νομίσματα κεντρικών τραπεζών. Όλοι χρειάζονται μια ψηφιακή ταυτότητα για να έχουν πρόσβαση στο ψηφιακό τους πορτοφόλι.

Φανταστείτε πόσο εύκολο είναι για το κράτος να ελέγχει τα πάντα που κάνουν και αγοράζουν οι άνθρωποι.

Στην πραγματικότητα, υπάρχει ήδη μια σουηδική εταιρεία που διαθέτει τεχνολογία για να παρακολουθεί τις αγορές σας και να υπολογίζει τις εκπομπές C02 σας. Πολλές τράπεζες χρησιμοποιούν ήδη αυτή την τεχνολογία για να ενημερώνουν τους ανθρώπους για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με βάση το τι αγοράζουν. Με άλλα λόγια, η παρακολούθηση των αγορών σας.

Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, φροντίστε να διαβάσετε το εμπεριστατωμένο άρθρο μου για την ΑΛΗΘΕΙΑ σχετικά με την ψηφιακή ταυτότητα.

The Freedom Corner with Peter Sweden
The truth about digital ID
Peter Imanuelsen

Αλλά γίνεται και χειρότερο!

Στη Σουηδία, χιλιάδες άνθρωποι έχουν ήδη εμφυτεύσει μικροτσίπ στα χέρια τους για να το χρησιμοποιήσουν για ανέπαφες πληρωμές. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κρατήσετε το χέρι σας πάνω από τον αναγνώστη καρτών και αυτό σαρώνεται.

Κατά τη διάρκεια της Απάτης του Covid, μερικοί άνθρωποι χρησιμοποίησαν τα εμφυτευμένα μικροτσίπ τους ακόμη και για τα διαβατήριά τους, δηλαδή απλά σάρωσαν τα χέρια τους για να εμφανίσουν την "πράσινη" κατάσταση του διαβατηρίου τους.
Αυτά είναι τρομακτικά πράγματα.

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μου σχετικά με αυτό εδώ:
The Freedom Corner with PeterSweden

ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ


Τί κάνει ή Ιεραρχία; Πού είναι οί δεσποτάδες μας; Τί κάνουν; Κοιμούνται... ~ π. Νεόφυτος Σκαρκαλάς †


''Τί κάνει ή Ιεραρχία; Πού είναι οί δεσποτάδες μας; Τί κάνουν; Κοιμούνται. Αλλοίμονο στά παιδιά μας… 
Έχουμε… αρραβώνες καί σε λίγο γάμο. 
Αρραβωνιάστηκε ό Αντίχριστος μέ την Ορθοδοξία! 
Αλλοίμονο μας!

Εσείς είστε νέες. Πολλά θα δουν τά μάτια σας, πολλά… 
Τά γεγονότα τρέχουν. 
Κάθε μέρα έχουμε καί καινούργια γεγονότα.
Έταπείνωσαν την εκκλησία σε μία νύχτα…
Ζούμε μέρες Αντίχριστου… 
Καιρός γιά ομολογία πίστεως.
Τά παιδιά σας λυπάμαι…
Αργήσατε, πατέρες, αργήσατε...
Βγάλτε τά καλυμμαύκια σας καί καταθέστε τα! "

π. Νεόφυτος Σκαρκαλάς † (1917-2005)


Ἁγιορείτης Μοναχὸς Νικόλαος: Μανή, Θεκέλ, Φάρες


Γράφει ὁ Μοναχὸς Νικόλαος Ἁγιορείτης

Ὁ μακαριστὸς ἱδρυτὴς τοῦ Ὀρθοδόξου Τύπου π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος εἶχε ὀνομάσει τὰ τότε ἀρχικὰ βήματα τῆς ἀποστασίας τοῦ κόσμου: «Τὰ παράξενα τῆς Κοινωνίας». Ἐμεῖς σήμερα, στὰ χρόνια τῆς ὑπερβολικὰ προχωρημένης ἀποστασίας, πῶς θὰ ἔπρεπε νὰ ὀνομάσουμε τὶς ἐνέργειες καὶ καταστάσεις ποὺ βιώνουμε; Χωρὶς καθόλου νὰ ὑπερβάλλουμε: «τέλεια παραφροσύνη καὶ δαιμονισμό», ποὺ ὁλοταχῶς ὁδηγοῦν στὴν κορυφὴ τῆς ἀποστασίας, δηλαδὴ στὴν ἐποχὴ τοῦ Ἀντιχρίστου.

Οἱ δύο σατανικές, κυριολεκτικά, καταστάσεις, ποὺ δεσπόζουν στὶς ἀποκαλυπτικὲς ὄντως ἡμέρες μας, εἶναι ἡ διασάλευση τὴν ἑνότητος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας καὶ ἡ ἰσοπέδωση καὶ ἀνατροπὴ κάθε ἠθικῆς ἀξίας.

Καὶ ἀρχίζουμε ἀπὸ τὸ πρῶτο: Μὲ τὴν αὐθαίρετη ἐνέργεια τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου νὰ δώση αὐτοκεφαλία (κακοκεφαλία) στοὺς ἐλάχιστους συγκριτικὰ σχισματικοὺς καὶ ἀχειροτόνητους τῆς Οὐκρανίας, ἡ ἑνότης τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐπλήγη πολλαπλῶς. Διότι μὲ τὴν ἐνέργειά του αὐτὴ ὁ Κωνσταντινουπόλεως κατεπάτησε, παπικῷ τῷ τρόπῳ, τὸν συνοδικὸν θεσμόν. Καὶ ἅπαντα τὰ σχετικῶς συμφωνηθέντα στὶς προπαρασκευαστικὲς διασκέψεις τῆς «Συνόδου τῆς Κρήτης». Πέραν ἀπὸ τὴν ἀθέτησιν τῶν ρηθέντων ὑποσχέσεων καὶ δεσμεύσεών του πρὸς τὸν Πατριάρχην Μόσχας Κύριλλον (βλ. τὰ σχετικὰ πρακτικὰ κείμενα τῶν Συνάξεων τῶν προκαθημένων, ἐκδοθέντα ὑπὸ τῆς Ἀποστολικῆς Διακονίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Ἀθήνα 2021).

Πῶς ἐπλήγη ἡ ἑνότης; 1ον Κατ’ ἀρχὰς στὴν χειροτονίαν. Καὶ ἐνθρόνισιν τοῦ ψευδοκιέβου Ἐπιφανίου δὲν συμμετεῖχε πλὴν τῆς Κωνσταντινουπόλεως – οὐδεμία ἀπὸ τὶς ὑπόλοιπες 13 Ἐκκλησίες! 2ον Ἀλλὰ καὶ ὕστερα ἀπὸ τόσα χρόνια καὶ παρὰ τὶς φοβερὲς πιέσεις (δὲν ἀναφερόμεθα σὲ λεπτομέρειες γιὰ νὰ μὴ σκανδαλίσουμε τοὺς ἀναγνῶστες) μόνον 3 ἐξ αὐτῶν ὑπεχώρησαν καὶ ἐδέχθησαν οἱ Προακαθήμενοί των νὰ τὸν μνημονεύουν. Παρὰ ταῦτα καὶ στὶς 3 αὐτὲς Ἐκκλησίες ὑπάρχουν σφοδρὲς ἀντιδράσεις, μὲ κίνδυνον σχίσματος ἐντὸς αὐτῶν. 3ον Ἡ Μόσχα διέκοψε τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὴν Κωνσταντινούπολη καὶ μὲ ὅσους τὴν ἠκολούθησαν. 4ον Τέλος, στὴν Οὐκρανίαν ἀντὶ τῆς εἰρήνης καὶ τῆς ἑνότητος, προφάσει τῆς ὁποίας ἐδόθη ἡ Αὐτοκεφαλία, ὁ διωγμὸς κατὰ τῆς κανονικῆς Ἐκκλησίας ἔφθασε στὸ κατακόρυφο. Καὶ ὁ ἠθικὸς αὐτουργὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, ἀντὶ νὰ ἐπέμβη τιμωρητικὰ -ἢ ἔστω καὶ ἐπιτιμητικὰ- πρὸς τοὺς διῶκτες, ὑποδέχεται τὸν σφαγέα Ζελένσκι καὶ χαρακτηρίζει ὡς «τιμὴ καὶ χαρά του» τὴν ὑποδοχή του στὸ Πατριαρχεῖο!!! Καὶ ἀντὶ νὰ ἐλέγχεται, νὰ πονάη καὶ νὰ μετανοῆ γιὰ τὰ φοβερὰ ἀποτελέσματα τῶν ἐνεργειῶν του, δηλώνει σαρκαστικὰ «Σκασίλα μου»!!! Ἀφήνομε ἀχαρακτήριστη τὴν ἀνωτέρω κατάπτωση, διότι θεωροῦμε ὅτι δὲν ὑπάρχει ἀντάξιος χαρακτηρισμός της. Μόνον φοβούμεθα ὅτι, ἐὰν ὁ Παναγιώτατος δὲν μετανοήση τὸ συντομώτερον καὶ ἐπανορθώση κατὰ τὸ δυνατὸν τὰ ἀνωτέρω, ἀλλὰ καὶ τὰ λοιπὰ σφάλματα ποὺ διέπραξε (λ.χ. Κολυμπάρι, πορεία πρὸς κοινὸν Πασχάλιον καὶ ἕνωση μὲ παπικούς, ἀλλὰ καὶ γενικώτερα πρὸς διαχριστιανικὸν καὶ διαθρησκειακὸν συγκρητισμόν, κ.ἄ.), θὰ ἀκούση παρὰ τοῦ Δικαιοκρίτου ὅσα εἶδε γραμμένα στὸν τεῖχο τῶν ἀνακτόρων του ὁ Βασιλεὺς Βαλτάσαρ: «Μανή, Θεκέλ, Φάρες» (Δανιήλ, Ε25), ποὺ ἑρμηνεύονται στὴν παροῦσα περίπτωση ὡς ἑξῆς:

Μανὴ = Ἐμέτρησε ὁ Θεὸς τὴν Πατριαρχία σου καὶ τὴν συμπλήρωσε (τὴν ἔπαυσε).

Θεκὲλ = Τὴν ἐζύγισε καὶ εὑρέθη λιποβαρὴς (ὑστεροῦσα ).

Φάρες = Διήρεσες τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καὶ γι’ αὐτὸ θὰ στερηθῆς τὴν Οὐράνιον Βασιλείαν.

Καὶ τὸ δεύτερο σατανικὸ γεγονὸς ποὺ ἤδη ἡ μπόχα του εἶναι ἀφόρητος, εἶναι ἡ νομιμοποίηση τῆς μεγίστης ἠθικῆς διαστροφῆς, τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Πρὸ τῶν τελευταίων ἐκλογῶν εἶχε βάλει ὑποψηφιότητα ἕνα νέο κόμμα μὲ χριστιανικὲς ἀρχὲς ὀνομαζόμενο «ΝΙΚΗ». Τὸ κόμμα αὐτὸ δέχθηκε μεγάλη ἐπίθεση, ὄχι μόνον ἀπὸ πολιτικούς, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ ρασοφόρους, μὲ ὕβρεις συκοφαντίες καὶ λασπολογίες. Ὁ Πρόεδρος τῆς Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης ἐπετέθη στὸ κόμμα βαπτίζοντας τὶς θέσεις του «σκοταδιστικὲς» ἐπικαλούμενος μάλιστα καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο, ποὺ εἶχε δηλώσει ὅτι ἡ Ἐκκλησία καὶ τὸ θρησκευτικὸ συν­αίσθημα δὲν πρέπει νὰ ἐμπλέκωνται στὴν πολιτική. Μετὰ τὶς ἐκλογὲς ὁ μὲν ἀρχηγὸς τῆς Νίκης δήλωσε: «ὅτι θὰ πορευθοῦμε μὲ φόβο Θεοῦ», ὁ δὲ Μητσοτάκης ὅτι σύντομα θὰ προωθήση τὸν γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων καὶ τὴν υἱοθεσία τέκνων ἀπὸ αὐτούς!

Τί ἆραγε ἔχει νὰ μᾶς πῆ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος ὕστερα ἀπὸ τὶς δηλώσεις αὐτές; Ἀλλὰ δυστυχῶς στὴν σημερινὴ ἐποχή, γιὰ νὰ ἐκλεγῆς Ἀρχιεπίσκοπος, πρέπει νὰ ὑποσχεθῆς ὅτι θὰ ξεπεράσης στὴν σιωπὴ καὶ τὰ ψάρια! Ἤδη ὅμως πρὸ τῆς ἀνακοινώσεως τοῦ Πρωθυπουργοῦ γιὰ τὸν γάμο καὶ τὴν υἱοθεσία τῶν ὁμοφυλοφίλων, ὡρισμένοι ρασοφόροι εἶχαν ἀνάψει τὸ πράσινο φῶς πρὸς τὴν ἀντίχριστη Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Πρῶτον ἀναφέρομε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρο, ποὺ βάπτισε στὴν Γλυφάδα δύο παιδιὰ ποὺ τὰ εἶχαν υἱοθετήσει στὴν Ἀμερικὴ δύο ἀρσενοκοῖτες ἄνδρες. Καί, ὅταν ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους κατέκρινε τὴν παράνομη αὐτὴ πράξη τοῦ Ἀμερικῆς, δηλώνοντάς του ὅτι τὸ μυστήριον ποὺ ἐτέλεσε δὲν ἔγινε σὲ οἰκογένεια, τότε δεύτερος ρασοφόρος ἀρωγός, ὁ Ἀρχιδιάκονος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἀπήντησε ἀνερυθρίαστα: «Πατέρες τοῦ Ἁγίου Ὄρους, νὰ μὴν ἀσχολῆσθε ἐσεῖς μὲ αὐτὰ τὰ θέματα, ἀλλὰ μόνον μὲ τὴν προσευχή»! Τοῦ ἀπαντοῦμε, λοιπὸν καὶ ἐμεῖς ὅτι ἀκριβῶς ἐπειδὴ ἀσχολούμεθα κυρίως μὲ τὴν προσευχή, μᾶς φωτίζει ὁ Πανάγαθος Θεός, ἀφοῦ ἐσεῖς συναγωνίζεσθε μὲ τὰ ψάρια καὶ κατακρίνουμε ἐμεῖς μὲ παρρησία ὅλα τὰ ἀντίχριστα καὶ δυσώδη τῆς σημερινῆς ἐποχῆς, ὅπως ἄλλωστε ἔκανε καὶ ὁ Τίμιος Πρόδρομος καὶ ὁ Ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης καὶ πολλοὶ Ὅσιοι Πατέρες. Ἐνῷ ἐσεῖς ἀσχολεῖσθε μόνο μὲ τὴν μόλυνση τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος, καὶ γι’ αὐτὸ ἔλαβε σάρκα καὶ ὀστᾶ τὸ βδελυρὸ πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Καὶ σᾶς προτρέπω ἐγὼ ὁ ἀνάξιος Μοναχός, ὅταν κάνετε συμπροσευχὲς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους γιὰ τὴν προστασία τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος, νὰ φωνάζετε πιὸ δυνατὰ ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς τοῦ Βάαλ, μήπως καὶ σᾶς ἀκούση ὁ Θεός…

Καὶ τρίτος ἀρωγὸς ρασοφόρος στὴν νομιμοποίηση ὁ Μητροπολίτης Ν. Ἰωνίας Γαβριήλ, ποὺ μὲ τὸν βδελυρὸ ὀχετὸ τῶν δηλώσεών του κυριολεκτικά, ἀθῴωσε τὴν μεγίστη διαστροφὴ τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Καί, τὸ χειρότερο, τὴν δικαιολογεῖ μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι ὁ Θεὸς ἔχει δώσει σὲ μερικοὺς ἀνθρώπους τὴν ἕλξη πρὸς τὸ ἴδιον φῦλον!!! Καὶ ἔτσι ἀθῳώνει καὶ τοὺς φραγκοπαπάδες, ποὺ ἔχουν μολύνει πλῆθος ἀθῴων παιδιῶν. Καὶ ὕστερα ἀπὸ αὐτὰ τὰ βδελυρὰ καὶ βλάσφημα, δυστυχῶς ἀφίεται ἐλεύθερος ἀπὸ τὴν Ἱεραρχία ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸ ποίμνιό του νὰ ἐξακολουθῆ νὰ παραμένη λειτουργὸς τοῦ Ὑψίστου!!!

Ἂν στὰ Σόδομα καὶ στὰ Γόμορρα ποὺ εἶχαν ὑποδουλωθῆ στὸ βδελυρὸ αὐτὸ πάθος ὁ Θεὸς ἔβρεξε πῦρ καὶ θειάφι καὶ κατέκαυσε τὶς δύο αὐτὲς πόλεις, ἐμᾶς ποὺ ἔχουμε βαπτισθῆ στὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος καὶ ἔχουμε διδαχθῆ τὴν χριστιανικὴ διδασκαλίαν καὶ παρὰ ταῦτα προβάλλουμε καὶ νομιμοποιοῦμε τὴν ὁμοφυλοφιλία καὶ ὑπερηφανευόμεθα δι’ αὐτὴν (π.ρ.β.λ. παρελάσεις ὑπερηφανείας τῶν ὁμοφυλοφίλων), πόσον μεγαλύτερη τιμωρία μᾶς ἐπιφυλάσσει; Ἂν ἀμετανοήτως πορευθοῦμε στὴν σατανικὴ αὐτὴ ὁδό, ὁ νοῦς μας θὰ σκοτισθῆ πλήρως καὶ θὰ χωρισθῆ αἰωνίως ἀπὸ τὸν Ποιητὴ καὶ Πλάστη Θεὸν ἡμῶν. Ἂς κάνουμε λοιπὸν ἔργο καὶ πράξη τὴν ἀρχὴ τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου: «Μετανοεῖ­τε ἤγγικε γὰρ ἡ βασιλεία τῶν Οὐ­ρανῶν». Ὁ θυσιασθεὶς διὰ τὴν ἡμῶν σωτηρίαν Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς ἀναμένει τὴν μετάνοιά μας!




ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ: ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ, ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ!!!


Ἀνοίγει ἡ αὐλαία γιὰ τὴν Ἠλεκτρονικὴ σκλαβιά.

Ἡ πιὸ κομβικὴ «διευκόλυνσή» μας πρὸς τὸ Ἀντίχριστο σφράγισμα;


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ:
Ἡ πιὸ κομβικὴ «διευκόλυνσή» μας πρὸς τὸ Ἀντίχριστο σφράγισμα; ............... 3


2. Ὁ π. Σαράντης Σαράντος+ γιὰ τὴν “Κάρτα τοῦ Πολίτη” ......................................... 11
3. Τεχνικὲς Προδιαγραφὲς καὶ Προβληματισμοί .................................................... 20
4. Τὰ Ὀρθόδοξα Χριστιανικὰ Σωματεῖα περὶ τῶν νέων ταυτοτήτων..................... 33
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: “ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ”, Χειρόγραφη Παρακαταθήκη ..........37



Εἰσαγωγή.

Ὅταν λέμε ἠλεκτρονικὲς ἢ ψηφιακὲς ταυτότητες ἐννοοῦμε: 

Ταυτότητες, ποὺ δὲν εἶναι ἀπὸ σκέτο χαρτί, ὅπως ἦταν οἱ παλιές καὶ παραδοσιακές, ἀλλὰ ποὺ περιέχουν καὶ τσιπάκι ὁποιασδήποτε τεχνολογικῆς τεχνοτροπίας. 

Εἴτε τσιπάκι πάνω σὲ κάποια πλαστικὴ κάρτα-ταυτότητα, σὰν αὐτὸ ποὺ εἶχαν οἱ παλιὲς τηλεκάρτες, ἢ πιὸ ἐξελιγμένο (τύπου RFID), εἴτε τὸ τσιπάκι κάποιου “ἔξυπνου” κινητοῦ τηλεφώνου, ποὺ θὰ λειτουργεῖ ὡς ἠλεκτρονικὸ ἀντίστοιχο τῶν ἐγγράφων ταυτότητας, μέσῳ τῆς χρήσης κάποιων “ἔξυπνων” ἐφαρμογῶν κινητοῦ, τύπου “Gov.gr Wallet” ποὺ ἀποθηκεύουν καὶ ἀνακαλοῦν βιομετρικὰ κ.ἄ. δεδομένα. 

Εἴτε, τέλος, τσιπάκι ποὺ εἶναι ἐμφυτευμένο (μὲ τεχνολογία RFID ἢ NFC) ἢ ἐντυπωμένο (μὲ ἀκτίνες λέιζερ) στὸν ἄνθρωπο.


ΔΥΣΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΤΑ


Ως κριτικά σκεπτόμενοι, είναι σημαντικό να παραμείνουμε σε εγρήγορση και να αμφισβητήσουμε την αυξανόμενη επιρροή λίγων επιλεγμένων ανθρώπων και γιγαντιαίων εταιρειών στην κοινωνία μας.

Αυτό το άρθρο στοχεύει να ρίξει φως στους πιθανούς κινδύνους της εισαγωγής ενός συστήματος κοινωνικής βαθμολόγησης, μιας ψηφιακής ταυτότητας που παρακολουθεί όλα όσα κάνετε στο διαδίκτυο και μιας κοινωνίας χωρίς μετρητά.

Αυτές οι αναδυόμενες τάσεις έχουν τη δυνατότητα να αναμορφώσουν τη ζωή μας με τρόπους που μπορούν να διαβρώσουν την ιδιωτικότητα, την αυτονομία και την ελευθερία μας.

Το σύστημα κοινωνικής βαθμολόγησης

Η έννοια ενός συστήματος κοινωνικής βαθμολόγησης έχει κερδίσει έδαφος τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα με την εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος από την Κίνα. 

Στην ουσία, αποδίδει μια αριθμητική τιμή σε κάθε πολίτη με βάση τη συμπεριφορά του, τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου, επηρεάζοντας την πρόσβασή του σε υπηρεσίες, θέσεις εργασίας, ακόμη και σχέσεις (1).

Οι κίνδυνοι ενός συστήματος κοινωνικής βαθμολόγησης έγκεινται στη δυνατότητα κατάχρησης και κατάχρησης. Μπορεί να οδηγήσει σε διακρίσεις εις βάρος ατόμων με χαμηλές βαθμολογίες, δημιουργώντας μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι παρακολουθούνται συνεχώς και κρίνονται από έναν αδιαφανή αλγόριθμο.

Αυτό μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ανατριχιαστική επίδραση στην ελευθερία του λόγου, καθώς τα άτομα μπορεί να φοβούνται να εκφράσουν τις απόψεις τους λόγω του πιθανού αντίκτυπου στο κοινωνικό τους πιστωτικό αποτέλεσμα (2).

Ψηφιακή ταυτότητα

Μια ψηφιακή ταυτότητα που παρακολουθεί ό, τι κάνετε στο διαδίκτυο είναι ένας άλλος λόγος ανησυχίας.

Ενώ οι υποστηρικτές υποστηρίζουν ότι τέτοια συστήματα μπορούν να βελτιώσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα, έρχονται επίσης με σημαντικούς κινδύνους για την ιδιωτική ζωή και την προσωπική ελευθερία. 

Μόλις όλες οι διαδικτυακές δραστηριότητες ενός ατόμου συνδεθούν με μια ενιαία ψηφιακή ταυτότητα, γίνεται πολύ πιο εύκολο για τις κυβερνήσεις ή τις εταιρείες να τις παρακολουθούν και να τις ελέγχουν.

Οι αποκαλύψεις του Edward Snowden σχετικά με το πρόγραμμα μαζικής παρακολούθησης της NSA κατέδειξαν τη δυνατότητα κατάχρησης όταν οι κυβερνήσεις έχουν πρόσβαση σε τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων (3).

Ένα σύστημα ψηφιακής ταυτότητας θα μπορούσε να επιδεινώσει περαιτέρω αυτές τις ανησυχίες, επιτρέποντας ακόμη πιο εκτεταμένη παρακολούθηση και κατάρτιση προφίλ των ατόμων.

Μια κοινωνία χωρίς μετρητά

Η κίνηση προς μια κοινωνία χωρίς μετρητά συχνά διαφημίζεται ως ένας τρόπος για τη μείωση της εγκληματικότητας, την αύξηση της αποτελεσματικότητας και την παροχή μεγαλύτερης ευκολίας.

Ωστόσο, έχει επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου κάθε συναλλαγή παρακολουθείται και καταγράφεται, εξαλείφοντας τα τελευταία απομεινάρια της οικονομικής ιδιωτικότητας.

Σε μια κοινωνία χωρίς μετρητά, η κυβέρνηση και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα θα έχουν άνευ προηγουμένου έλεγχο στις ζωές των ανθρώπων, με τη δυνατότητα να παγώνουν περιουσιακά στοιχεία ή να παρακολουθούν τα πρότυπα δαπανών κατά βούληση (4).

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε περαιτέρω συγκέντρωση εξουσίας στα χέρια λίγων, με τους απλούς πολίτες να έχουν ελάχιστα μέσα για να προστατεύσουν την οικονομική τους αυτονομία.

Συμπέρασμα

Η εισαγωγή ενός συστήματος κοινωνικής βαθμολόγησης, μιας ψηφιακής ταυτότητας και μιας κοινωνίας χωρίς μετρητά έχουν τη δυνατότητα να αναμορφώσουν τον κόσμο μας με τρόπους που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την ιδιωτικότητα, την αυτονομία και την ελευθερία.

Ως κριτικά σκεπτόμενοι, είναι σημαντικό να παραμείνουμε ενήμεροι για αυτές τις εξελίξεις και να πιέσουμε για διαφάνεια, λογοδοσία και ελέγχους και ισορροπίες για την προστασία των δικαιωμάτων και των ελευθεριών μας.

Πηγές: Botsman, Ρ. (2017). Τα μεγάλα δεδομένα συναντούν τον Μεγάλο Αδελφό, καθώς η Κίνα κινείται για να αξιολογήσει τους πολίτες της. Ενσύρματο Ηνωμένο Βασίλειο. Ανακτήθηκε από https://www.wired.co.uk/article/chinese-government-social-credit-score-privacy-invasion
Ma, Α. (2018). Το σύστημα κοινωνικής πίστωσης της Κίνας έχει εμποδίσει τους ανθρώπους να κάνουν 11 εκατομμύρια πτήσεις και 4 εκατομμύρια ταξίδια με τρένο. Επιχείρηση Insider. Ανακτήθηκε από https://www.businessinsider.com/china-social-credit-system-blocked-people-taking-flights-train-trips-2018-5
Greenwald, Γ. (2013). Edward Snowden: ο πληροφοριοδότης πίσω από τις αποκαλύψεις παρακολούθησης της NSA. Ο Guardian. Ανακτήθηκε από https://www.theguardian.com/world/2013/jun/09/edward-snowden-nsa-whistleblower-surveillance
Rogoff, Κ. (2016). Η κατάρα των μετρητών. Πανεπιστημιακός Τύπος του Πρίνστον. https://press.princeton.edu/books/paperback/9780691178363/the-curse-of-cash/