.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ἁγιορείτης Μοναχὸς Νικόλαος: Μανή, Θεκέλ, Φάρες


Γράφει ὁ Μοναχὸς Νικόλαος Ἁγιορείτης

Ὁ μακαριστὸς ἱδρυτὴς τοῦ Ὀρθοδόξου Τύπου π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος εἶχε ὀνομάσει τὰ τότε ἀρχικὰ βήματα τῆς ἀποστασίας τοῦ κόσμου: «Τὰ παράξενα τῆς Κοινωνίας». Ἐμεῖς σήμερα, στὰ χρόνια τῆς ὑπερβολικὰ προχωρημένης ἀποστασίας, πῶς θὰ ἔπρεπε νὰ ὀνομάσουμε τὶς ἐνέργειες καὶ καταστάσεις ποὺ βιώνουμε; Χωρὶς καθόλου νὰ ὑπερβάλλουμε: «τέλεια παραφροσύνη καὶ δαιμονισμό», ποὺ ὁλοταχῶς ὁδηγοῦν στὴν κορυφὴ τῆς ἀποστασίας, δηλαδὴ στὴν ἐποχὴ τοῦ Ἀντιχρίστου.

Οἱ δύο σατανικές, κυριολεκτικά, καταστάσεις, ποὺ δεσπόζουν στὶς ἀποκαλυπτικὲς ὄντως ἡμέρες μας, εἶναι ἡ διασάλευση τὴν ἑνότητος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας καὶ ἡ ἰσοπέδωση καὶ ἀνατροπὴ κάθε ἠθικῆς ἀξίας.

Καὶ ἀρχίζουμε ἀπὸ τὸ πρῶτο: Μὲ τὴν αὐθαίρετη ἐνέργεια τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου νὰ δώση αὐτοκεφαλία (κακοκεφαλία) στοὺς ἐλάχιστους συγκριτικὰ σχισματικοὺς καὶ ἀχειροτόνητους τῆς Οὐκρανίας, ἡ ἑνότης τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐπλήγη πολλαπλῶς. Διότι μὲ τὴν ἐνέργειά του αὐτὴ ὁ Κωνσταντινουπόλεως κατεπάτησε, παπικῷ τῷ τρόπῳ, τὸν συνοδικὸν θεσμόν. Καὶ ἅπαντα τὰ σχετικῶς συμφωνηθέντα στὶς προπαρασκευαστικὲς διασκέψεις τῆς «Συνόδου τῆς Κρήτης». Πέραν ἀπὸ τὴν ἀθέτησιν τῶν ρηθέντων ὑποσχέσεων καὶ δεσμεύσεών του πρὸς τὸν Πατριάρχην Μόσχας Κύριλλον (βλ. τὰ σχετικὰ πρακτικὰ κείμενα τῶν Συνάξεων τῶν προκαθημένων, ἐκδοθέντα ὑπὸ τῆς Ἀποστολικῆς Διακονίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Ἀθήνα 2021).

Πῶς ἐπλήγη ἡ ἑνότης; 1ον Κατ’ ἀρχὰς στὴν χειροτονίαν. Καὶ ἐνθρόνισιν τοῦ ψευδοκιέβου Ἐπιφανίου δὲν συμμετεῖχε πλὴν τῆς Κωνσταντινουπόλεως – οὐδεμία ἀπὸ τὶς ὑπόλοιπες 13 Ἐκκλησίες! 2ον Ἀλλὰ καὶ ὕστερα ἀπὸ τόσα χρόνια καὶ παρὰ τὶς φοβερὲς πιέσεις (δὲν ἀναφερόμεθα σὲ λεπτομέρειες γιὰ νὰ μὴ σκανδαλίσουμε τοὺς ἀναγνῶστες) μόνον 3 ἐξ αὐτῶν ὑπεχώρησαν καὶ ἐδέχθησαν οἱ Προακαθήμενοί των νὰ τὸν μνημονεύουν. Παρὰ ταῦτα καὶ στὶς 3 αὐτὲς Ἐκκλησίες ὑπάρχουν σφοδρὲς ἀντιδράσεις, μὲ κίνδυνον σχίσματος ἐντὸς αὐτῶν. 3ον Ἡ Μόσχα διέκοψε τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὴν Κωνσταντινούπολη καὶ μὲ ὅσους τὴν ἠκολούθησαν. 4ον Τέλος, στὴν Οὐκρανίαν ἀντὶ τῆς εἰρήνης καὶ τῆς ἑνότητος, προφάσει τῆς ὁποίας ἐδόθη ἡ Αὐτοκεφαλία, ὁ διωγμὸς κατὰ τῆς κανονικῆς Ἐκκλησίας ἔφθασε στὸ κατακόρυφο. Καὶ ὁ ἠθικὸς αὐτουργὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, ἀντὶ νὰ ἐπέμβη τιμωρητικὰ -ἢ ἔστω καὶ ἐπιτιμητικὰ- πρὸς τοὺς διῶκτες, ὑποδέχεται τὸν σφαγέα Ζελένσκι καὶ χαρακτηρίζει ὡς «τιμὴ καὶ χαρά του» τὴν ὑποδοχή του στὸ Πατριαρχεῖο!!! Καὶ ἀντὶ νὰ ἐλέγχεται, νὰ πονάη καὶ νὰ μετανοῆ γιὰ τὰ φοβερὰ ἀποτελέσματα τῶν ἐνεργειῶν του, δηλώνει σαρκαστικὰ «Σκασίλα μου»!!! Ἀφήνομε ἀχαρακτήριστη τὴν ἀνωτέρω κατάπτωση, διότι θεωροῦμε ὅτι δὲν ὑπάρχει ἀντάξιος χαρακτηρισμός της. Μόνον φοβούμεθα ὅτι, ἐὰν ὁ Παναγιώτατος δὲν μετανοήση τὸ συντομώτερον καὶ ἐπανορθώση κατὰ τὸ δυνατὸν τὰ ἀνωτέρω, ἀλλὰ καὶ τὰ λοιπὰ σφάλματα ποὺ διέπραξε (λ.χ. Κολυμπάρι, πορεία πρὸς κοινὸν Πασχάλιον καὶ ἕνωση μὲ παπικούς, ἀλλὰ καὶ γενικώτερα πρὸς διαχριστιανικὸν καὶ διαθρησκειακὸν συγκρητισμόν, κ.ἄ.), θὰ ἀκούση παρὰ τοῦ Δικαιοκρίτου ὅσα εἶδε γραμμένα στὸν τεῖχο τῶν ἀνακτόρων του ὁ Βασιλεὺς Βαλτάσαρ: «Μανή, Θεκέλ, Φάρες» (Δανιήλ, Ε25), ποὺ ἑρμηνεύονται στὴν παροῦσα περίπτωση ὡς ἑξῆς:

Μανὴ = Ἐμέτρησε ὁ Θεὸς τὴν Πατριαρχία σου καὶ τὴν συμπλήρωσε (τὴν ἔπαυσε).

Θεκὲλ = Τὴν ἐζύγισε καὶ εὑρέθη λιποβαρὴς (ὑστεροῦσα ).

Φάρες = Διήρεσες τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καὶ γι’ αὐτὸ θὰ στερηθῆς τὴν Οὐράνιον Βασιλείαν.

Καὶ τὸ δεύτερο σατανικὸ γεγονὸς ποὺ ἤδη ἡ μπόχα του εἶναι ἀφόρητος, εἶναι ἡ νομιμοποίηση τῆς μεγίστης ἠθικῆς διαστροφῆς, τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Πρὸ τῶν τελευταίων ἐκλογῶν εἶχε βάλει ὑποψηφιότητα ἕνα νέο κόμμα μὲ χριστιανικὲς ἀρχὲς ὀνομαζόμενο «ΝΙΚΗ». Τὸ κόμμα αὐτὸ δέχθηκε μεγάλη ἐπίθεση, ὄχι μόνον ἀπὸ πολιτικούς, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ ρασοφόρους, μὲ ὕβρεις συκοφαντίες καὶ λασπολογίες. Ὁ Πρόεδρος τῆς Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης ἐπετέθη στὸ κόμμα βαπτίζοντας τὶς θέσεις του «σκοταδιστικὲς» ἐπικαλούμενος μάλιστα καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο, ποὺ εἶχε δηλώσει ὅτι ἡ Ἐκκλησία καὶ τὸ θρησκευτικὸ συν­αίσθημα δὲν πρέπει νὰ ἐμπλέκωνται στὴν πολιτική. Μετὰ τὶς ἐκλογὲς ὁ μὲν ἀρχηγὸς τῆς Νίκης δήλωσε: «ὅτι θὰ πορευθοῦμε μὲ φόβο Θεοῦ», ὁ δὲ Μητσοτάκης ὅτι σύντομα θὰ προωθήση τὸν γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων καὶ τὴν υἱοθεσία τέκνων ἀπὸ αὐτούς!

Τί ἆραγε ἔχει νὰ μᾶς πῆ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος ὕστερα ἀπὸ τὶς δηλώσεις αὐτές; Ἀλλὰ δυστυχῶς στὴν σημερινὴ ἐποχή, γιὰ νὰ ἐκλεγῆς Ἀρχιεπίσκοπος, πρέπει νὰ ὑποσχεθῆς ὅτι θὰ ξεπεράσης στὴν σιωπὴ καὶ τὰ ψάρια! Ἤδη ὅμως πρὸ τῆς ἀνακοινώσεως τοῦ Πρωθυπουργοῦ γιὰ τὸν γάμο καὶ τὴν υἱοθεσία τῶν ὁμοφυλοφίλων, ὡρισμένοι ρασοφόροι εἶχαν ἀνάψει τὸ πράσινο φῶς πρὸς τὴν ἀντίχριστη Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Πρῶτον ἀναφέρομε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρο, ποὺ βάπτισε στὴν Γλυφάδα δύο παιδιὰ ποὺ τὰ εἶχαν υἱοθετήσει στὴν Ἀμερικὴ δύο ἀρσενοκοῖτες ἄνδρες. Καί, ὅταν ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους κατέκρινε τὴν παράνομη αὐτὴ πράξη τοῦ Ἀμερικῆς, δηλώνοντάς του ὅτι τὸ μυστήριον ποὺ ἐτέλεσε δὲν ἔγινε σὲ οἰκογένεια, τότε δεύτερος ρασοφόρος ἀρωγός, ὁ Ἀρχιδιάκονος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἀπήντησε ἀνερυθρίαστα: «Πατέρες τοῦ Ἁγίου Ὄρους, νὰ μὴν ἀσχολῆσθε ἐσεῖς μὲ αὐτὰ τὰ θέματα, ἀλλὰ μόνον μὲ τὴν προσευχή»! Τοῦ ἀπαντοῦμε, λοιπὸν καὶ ἐμεῖς ὅτι ἀκριβῶς ἐπειδὴ ἀσχολούμεθα κυρίως μὲ τὴν προσευχή, μᾶς φωτίζει ὁ Πανάγαθος Θεός, ἀφοῦ ἐσεῖς συναγωνίζεσθε μὲ τὰ ψάρια καὶ κατακρίνουμε ἐμεῖς μὲ παρρησία ὅλα τὰ ἀντίχριστα καὶ δυσώδη τῆς σημερινῆς ἐποχῆς, ὅπως ἄλλωστε ἔκανε καὶ ὁ Τίμιος Πρόδρομος καὶ ὁ Ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης καὶ πολλοὶ Ὅσιοι Πατέρες. Ἐνῷ ἐσεῖς ἀσχολεῖσθε μόνο μὲ τὴν μόλυνση τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος, καὶ γι’ αὐτὸ ἔλαβε σάρκα καὶ ὀστᾶ τὸ βδελυρὸ πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Καὶ σᾶς προτρέπω ἐγὼ ὁ ἀνάξιος Μοναχός, ὅταν κάνετε συμπροσευχὲς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους γιὰ τὴν προστασία τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος, νὰ φωνάζετε πιὸ δυνατὰ ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς τοῦ Βάαλ, μήπως καὶ σᾶς ἀκούση ὁ Θεός…

Καὶ τρίτος ἀρωγὸς ρασοφόρος στὴν νομιμοποίηση ὁ Μητροπολίτης Ν. Ἰωνίας Γαβριήλ, ποὺ μὲ τὸν βδελυρὸ ὀχετὸ τῶν δηλώσεών του κυριολεκτικά, ἀθῴωσε τὴν μεγίστη διαστροφὴ τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Καί, τὸ χειρότερο, τὴν δικαιολογεῖ μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι ὁ Θεὸς ἔχει δώσει σὲ μερικοὺς ἀνθρώπους τὴν ἕλξη πρὸς τὸ ἴδιον φῦλον!!! Καὶ ἔτσι ἀθῳώνει καὶ τοὺς φραγκοπαπάδες, ποὺ ἔχουν μολύνει πλῆθος ἀθῴων παιδιῶν. Καὶ ὕστερα ἀπὸ αὐτὰ τὰ βδελυρὰ καὶ βλάσφημα, δυστυχῶς ἀφίεται ἐλεύθερος ἀπὸ τὴν Ἱεραρχία ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸ ποίμνιό του νὰ ἐξακολουθῆ νὰ παραμένη λειτουργὸς τοῦ Ὑψίστου!!!

Ἂν στὰ Σόδομα καὶ στὰ Γόμορρα ποὺ εἶχαν ὑποδουλωθῆ στὸ βδελυρὸ αὐτὸ πάθος ὁ Θεὸς ἔβρεξε πῦρ καὶ θειάφι καὶ κατέκαυσε τὶς δύο αὐτὲς πόλεις, ἐμᾶς ποὺ ἔχουμε βαπτισθῆ στὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος καὶ ἔχουμε διδαχθῆ τὴν χριστιανικὴ διδασκαλίαν καὶ παρὰ ταῦτα προβάλλουμε καὶ νομιμοποιοῦμε τὴν ὁμοφυλοφιλία καὶ ὑπερηφανευόμεθα δι’ αὐτὴν (π.ρ.β.λ. παρελάσεις ὑπερηφανείας τῶν ὁμοφυλοφίλων), πόσον μεγαλύτερη τιμωρία μᾶς ἐπιφυλάσσει; Ἂν ἀμετανοήτως πορευθοῦμε στὴν σατανικὴ αὐτὴ ὁδό, ὁ νοῦς μας θὰ σκοτισθῆ πλήρως καὶ θὰ χωρισθῆ αἰωνίως ἀπὸ τὸν Ποιητὴ καὶ Πλάστη Θεὸν ἡμῶν. Ἂς κάνουμε λοιπὸν ἔργο καὶ πράξη τὴν ἀρχὴ τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου: «Μετανοεῖ­τε ἤγγικε γὰρ ἡ βασιλεία τῶν Οὐ­ρανῶν». Ὁ θυσιασθεὶς διὰ τὴν ἡμῶν σωτηρίαν Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς ἀναμένει τὴν μετάνοιά μας!