.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Έτσι σβήνουν τα πάθη: με το Φως που θα ανάψει μέσα μας...


Κάθε Κυριακή τα Μεσάνυχτα ο πιστός επικοινωνεί άμεσα με την Τριαδική Θεότητα, με τα τρία εκείνα πρόσωπα που του χάρισαν τη ζωή... Είναι η ακολουθία του Μεσονυκτικού.
Υπέροχα τροπάρια που ανεβάζουν τον άνθρωπο σε μια θέση που δε θα μπορούσε να φανταστεί και δίνουν νόημα στην επίγεια ζωή του: γνώση του αληθινού Θεού και απευθείας σύνδεση μαζί Του! 
Συμμετοχή, εξύψωση στον αγγελικό κόσμο που υμνεί ακατάπαυστα την πηγή όλων των αγαθών. Πέρασμα στη χαρά που δε χάνεται ποτέ... Αιτήματα υψηλά: «κάνε με ναό Σου!»
Κάνε με φωτεινό ναό Σου, με τις φωτουργές λάμψεις Σου, ανώτερο από την αμαρτία και τα πάθη, που αμαυρώνουν το κάλλος της ψυχής μου! Υπέροχες λέξεις, νοήματα, αιτήματα.
Ο προορισμός ασύλληπτος... Η τιμή που μας κάνει ο Θεός να μιλάμε έτσι μαζί Του, είναι ο λόγος που κάνει τους Αγίους να κλαίνε από αγάπη. Είναι τόση η αγάπη Του, που δεν αντέχεται...
Η κάθε αμαρτία έχει σκοπό να κόψει το δρόμο για την εξύψωση αυτή του ανθρώπου. Να χάσει την επαφή με την αγάπη του Θεού, να γίνει ένα φιλήδονο ή φιλάργυρο πλάσμα μέχρι θανάτου...
Όμως κάθε γενναία απόφαση αποκοπής από τον κόσμο της πλάνης και της απόγνωσης είναι σύμφωνη με την εσωτερική φωνή του Αγίου Πνεύματος που μας λέει: ελευθερώσου!
Ζητάμε λοιπόν φως για να σβήσουν τα πάθη. Έτσι σβήνουν τα πάθη: με το Φως που θα ανάψει μέσα μας, με την προσευχή που θα ανατρέψει τα πάντα, με το πέρασμα στον κόσμο, όπου ανήκουμε.

Βασίλης Φράγκος

Αναρτήθηκε από π.Γεώργιος-Προσκυνητής

Ἀγαπῶ τόν ἄλλον σημαίνει∙ τόν βοηθῶ νά φθάσει στήν σωτηρία

Τί θὰ πεῖ «ἀγαπῶ τὸν ἑαυτόν μου;» 
Ἀγαπῶ μὲ τὴν φίλαυτη περίπτωση; ἀγαπῶ ἐκεῖνα ποὺ θέλω;
-Ὄχι! ἀγαπῶ τὸν ἑαυτόν μου μὲ τὴν ἔννοια τὴν σωστή: ἀγαπῶ τὴν σωτηρία μου! 
Ἂν ἐγὼ ἀγαπῶ τὸν ἑαυτόν μου, τὴν σωτηρία μου, μὲ τὸ κριτήριον αὐτὸ θὰ ἀγαπήσω καὶ τὸν ἄλλον ἄνθρωπο! 
Ἀγαπῶ τὸν ἄλλον σημαίνει∙ τὸν βοηθῶ νὰ φθάσει στὴν σωτηρία. 
Ἂν δὲν φθάσει στὴν σωτηρία, τί εἴδους ἀγάπη εἶναι αὐτή; 
Ἂν ἐγὼ δὲν ἔχω ἐπισημάνει τὴν δική μου σωτηρία, πῶς θὰ προσφέρω ἐκεῖνο ποὺ δὲν ἔχω; «Οὐκ ἂν λάβῃς παρὰ τοῦ μὴ ἔχοντος», δὲν θὰ πάρεις ἀπὸ ἐκεῖνον ποὺ δὲν ἔχει. 
Δὲν ἔχω τὴν σωτηρία∙ τί νὰ σοῦ δώσω; Χρήματα; Γνώσεις; 
Ὅλα αὐτὰ εἶναι καλὰ καὶ σπουδαῖα, ἀλλὰ τὸ κριτήριον λείπει. Εἶναι ἡ ἀγάπη τῆς δικῆς μου σωτηρίας.

Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος

Ὁ σύγχρονος κόσμος εἶναι μεστός μιᾶς βαβυλώνιας αἰχμαλωσίας...


Ἰωάννης Ἰανωλίδε, 1985

Σ᾿ αὐτόν τόν αἰῶνα ὁ ἡρωϊσμός νικήθηκε ἀπό τήν δειλία, ἡ ποιότητα γιά τήν ζωή ἀντικαστάθηκε ἀπό τήν ποσότητα, ὁ ἄνθρωπος ὑποτάχθηκε ἀπό τήν τεχνοκρατία, τό πνεῦμα ὑποδουλώθηκε ἀπό τήν ὕλη, ἡ ἀλήθεια παρεξηγήθηκε διαλεκτικά, τό καλό λησμονήθηκε μέ πολλή κακία καί οἱ χριστιανοί διώχθηκαν ἀπό τούς ψευδοχριστιανούς.Ὁ σύγχρονος κόσμος εἶναι μεστός μιᾶς βαβυλώνιας αἰχμαλωσίας, διότι οἱ βασικότεροι συντελεστές του κάνουν τήν ζωή του ἀβίωτη.
Οἱ πλούσιοι δέν χορταίνουν πιά ἀπό τά πλούτη τους καί θέλουν νά κυριαρχοῦν σ᾿ ὅλη τήν γῆ καί οἱ ἰσχυροί αὐτοῦ τοῦ κόσμου δέν ἔχουν ὅρια τῆς δεσποτοκρατίας τους καί πνίγουν κάθε ἀντίδραση τοῦ κόσμου. 
Ἡ τεχνολογία μᾶς ὑποδουλώνει συνεχῶς καί ἐμᾶς καί τήν φύση καί μᾶς ἔγινε ἕνας τραγικός ἐφιάλτης. Δέν θέλουν οὔτε νά πεθάνουμε πιά καί γι᾿αὐτό τόν λόγο δολοφονοῦμε τούς τοκετούς τῶν μητέρων, πού ἀναγγέλλουν τήν ἐμφάνισή τους πρίν μποῦν ποτέ στήν ζωή.
Μισοῦμε ἀλλήλους τόσο πολύ, ὥστε ἐγίναμε ἀναίσθητοι στήν ἀμοιβαία θλίψη πού μόνοι μας τήν προκαλοῦμε. Οἱ διεστραμμένες αἰσθήσεις μας εἶναι ἐξεγερμένες καί καταβεβλημένες. Ἔχουν κυριέψει τόν νοῦ καί τήν καρδιά τῶν ἀνθρώπων. Οἱ ἀξίες αὐτοῦ τοῦ κόσμου πηγάζουν ἀπό ἐγωϊσμό, ὑλισμό καί ἀθεϊσμό. Ἕνας κόσμος χωρίς Θεό καί χωρίς ψυχή.

…Γίνονται θερμές συζητήσεις σχετικά μέ τήν χρήση μιᾶς πρόθεσης – σέ, ἀπό ἤ κατά – σέ διάφορους θεολογικούς διαλόγους, τήν στιγμή πού οἱ ἄνθρωποι δέν ἔχουν πιά ἕνα ἰδανικό, δέν ἔχουν πιά ἐλπίδα σ᾿ αὐτόν τόν κόσμο καί χάνουν καί τήν αἰώνια ἐλπίδα, διότι ὁ κόσμος κυριαρχεῖται ἀπό ἐγωϊσμό, τυραννία, ἐκμετάλλευση, σκλαβιά, φτώχεια καί ἀθλιότητα. Προσευχόμαστε γιά τούς φτωχούς, τούς ἀρρώστους, τούς φυλακισμένους, τούς ἀδύνατους, ἀλλά ουσιαστικά δέν κάνουμε τίποτε γι᾿ αὐτούς.

Ἄραγε ἔτσι ἔκανε κι ὁ Χριστός; Ἄραγε αὐτή εἶναι ἡ χριστιανική διδασκαλία; Ἔτσι προσεγγίζεται ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ; Διότι ἴσως θά λεχθεῖ καί σ᾿ ἐμᾶς, ὅπως καί στούς Ἰουδαίους: Αὐτά νά τά κάνετε καί τ᾿ ἄλλα νά μή τά ἀφήνετε ἀνεκτέλεστα;
Ἡ προσευχή ἔχει τήν θέση της στά πλαίσια τῆς ζωῆς, ἀλλά δέν εἶναι ἡ μόνη πορεία αὐτῆς τῆς ζωῆς. Τά ἔργα τοῦ κόσμου δέν ἐκτελοῦνται μόνο μέ προσευχή, παρόλο πού τήν χρειάζονται ὅλα.
…Ὅλα τά προβλήματα τοῦ κόσμου βρίσκονται στό Σταυρό τοῦ Χριστοῦ καί τῶν χριστιανῶν. Μέχρι πότε θά περιπλανιόμαστε ἤ θά τεμπελιάζουμε στήν πορεία μας γιά νά γυρίσουμε στό Εὐαγγέλιο καί στό Ἅγιο Πνεῦμα; …


Από το βιβλίο: «Ο φυλακισμένος Προφήτης» – Ἰωάννου Ἰανωλίδε, Νέου Ὁμολογητοῦ τῆς Πίστεως († 1985) – Μετάφραση Μοναχού Δαμασκηνού Γρηγοριάτη





Προσευχή Επισκόπου Λαρίσης και Τυρνάβου Θεολόγου «ΜΕΙΝΟΝ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ»

Ο Μαρτυρικός Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Θεολόγος


Προσευχή Επισκόπου Λαρίσης και Τυρνάβου Θεολόγου

«ΜΕΙΝΟΝ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ»


Ὃταν τά πρόσωπά μας εἶναι 

σκυθρωπά ἀπό θλίψη, 

ἀπό μυστικό πόνο, 

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν νιώθουμε ἀποθαρρημένοι ἀπό 

τίς δυσκολίες, ὅταν τά ελαττώματα 

μᾶς γονατίζουν καὶ ἀδυνατίζουν 

τή θέλησή μας διὰ τὸν ἀγῶνα μας, 

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν συναντάμε την ἀχαριστία, 

τήν παρανόηση τῶν ἄλλων, ὅταν μᾶς 

πληγώνουν ἐκεῖνοι που ἀγαπάμε, 

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν ζοῦμε στόν ὠκεανό 

τῶν δωρεῶν Σου γιά νά μήν ξεχνᾶμε, 

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν τό καθῆκον μας φαίνεται σκληρό, 

ὅταν ὁ δρόμος τῆς ἀρετῆς, τῆς τιμιότητος, 

μᾶς φαίνεται ἀνηφορικός, 

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν μᾶς ἐγκαταλείπουν οἱ φίλοι 

ἐπειδή δέν περιμένουν ὑλικά ἀπὸ μᾶς, 

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν κάποιος φεύγει ἀπό τή ζωή,

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν κρημνίζονται οἱ ἐλπίδες μας 

καὶ βαθιά ἐπιθυμία μας ἀργεῖ,

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Ὃταν πλησιάζει τό βράδυ 

καὶ ἡ ψυχή μας μόνη... 

μεῖνε μαζί μας Κύριε!


Μεῖνε γιά πάντα μαζί μας Κύριε, 

σέ χαρά, σέ λύπη, 

σέ ἐπιτυχίες, σὲ ἀποτυχίες!


Ἡ μυστική παρουσία Σου 

νὰ μᾶς συντροφεύει!


(Προσευχή Επισκόπου Λαρίσης και Τυρνάβου Θεολόγου 7-1-1918 -- +31-7-1996)



« τῷ ἐδάφει ἡ ψυχή μου…»


Θυμάστε στον ψαλμό τον «Άμωμο», υπάρχει ένας στίχος που λέει:
«Ἐκολλήθη τῷ ἐδάφει ἡ ψυχή μου…» (Ψαλμ.118, 25) δηλαδή έγινα χώμα· έγινα ένα μηδέν! «Ἐκολλήθη τῷ ἐδάφει ἡ ψυχή μου…»
και μετά με παρρησία:
«…ζῆσόν με κατὰ τὸν λόγον σου».
Άμα φτάσουμε στο μηδέν της ταπεινώσεως, τότε έχουμε παρρησία να μιλήσουμε στο Θεό και να του πούμε:
«Τώρα είναι η σειρά σου! Ζῆσόν με κατὰ τὸν λόγον σου, ζωοποίησόν με σύμφωνα με τον λόγο σου…».
Αυτό το μηδέν, είναι πολύ πολύτιμο.
Διότι ο Χριστός είναι ο Θεός Δημιουργός που δημιουργεί εκ του μηδενός.
Και όταν γίνουμε «μηδέν» ταπεινώσεως, τότε αρχίζει την ανάπλασή μας! Αυτό είναι το μεγαλείο της ταπεινώσεως.

(Απόσπασμα από ομιλία του Γέροντα Ζαχαρία της Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου του Έσσεξ στην Ιερά Μονή Μαχαιρά, στις 16 Αυγούστου 2021).

Άγιος Παΐσιος: - Ο διάβολος είναι Α Δ Υ Ν Α Μ Ο Σ !


-Γέροντα, μου λέει ο λογισμός ότι ο διάβολος, ιδίως στίς μέρες μας, έχει πολύ δύναμη.

-Ο διάβολος έχει κακία καί μίσος, όχι δύναμη. 

Η αγάπη του Θεού είναι παντοδύναμη. 

Ο σατανάς προσπαθεί νά φανεί παντοδύναμος, αλλά δέν τά καταφέρνει. 

Φαίνεται δυνατός, αλλά είναι τελείως αδύναμος.

Πολλά καταστρεπτικά σχέδιά του χαλούν, πρίν κάν αρχίσουν νά πραγματοποιούνται. 

Θά άφηνε ποτέ ένας πολύ καλός πατέρας μερικά αλητάκια νά χτυπούν τά παιδιά του;

-Γέροντα φοβάμαι τά ταγκαλάκια.

-Τί νά φοβηθείς; 

Τά ταγκαλάκια δέν έχουν καμμία δύναμη. 

Ο Χριστός είναι παντοδύναμος. 

Ο πειρασμός είναι σάπιος. 

Σταυρό δέν φοράς; 

Τά όπλα του διαβόλου είναι αδύναμα. 

Ο Χριστός μας, μας έχει οπλίσει μέ τόν Σταυρό Του. 

Μόνο όταν αφήσουμε τά όπλα τα πνευματικά, τότε ο εχθρός έχει δύναμη. 

Ένα μικρό σταυρουδάκι έδειξε ένας ορθόδοξος ιερέας σέ έναν μάγο καί έκανε νά τρέμει ο δαίμονας που είχε επικαλεσθεί μέ τίς μαγείες του.

(Από τό βιβλίο της Αποστολικής Διακονίας, Ανθολόγιο Συμβουλών Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου)


Εξ αιτίας του Σώματος καί του Αίματος του Υιού Σου, που μεταλαμβάνω τόσο συχνά, τολμώ νά πώ ότι έχω μέ Σένα συγγένεια!


Υπεραγία Θεοτόκε Παρθένε! 

Εξ αιτίας του Σώματος και του Αίματος του Υιού Σου, που μεταλαμβάνω τόσο συχνά, τολμώ να πω ότι έχω με Σένα συγγένεια!

Ω Δέσποινα του κόσμου! 

Από Σένα έλαβε ο Υιός του Θεού αυτό το Σώμα και Αίμα. 

Το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου που μεταλαμβάνω είναι ίδια με το Σώμα του Κυρίου που είναι στους ουρανούς.

Πως μπορώ να μην αγαπάω Εσένα, και πιο πολύ τον Υιό Σου, δικό Σου και δικό μου Θεό;

Ω Πανάχραντε Δέσποινα!

Δώσε μου να έχω συγγένεια με Σένα όχι μόνο εξ αιτίας του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, που πολλές φορές μεταλαμβάνω ανάξια, αλλά να πλησιάσω και το δικό Σου βαθμό της πίστεως, της αγάπης και της ελπίδας, να ομοιάσω Εσένα στις σκέψεις και τα συναισθήματα.

Ω Πανάχραντε Δέσποινα! Έχω μεγάλη ανάγκη και θέλω να αποκτήσω καρδιά καθαρή!

Τα πάντα για Σένα είναι δυνατά, Υπερευλογημένη• μπορείς να παρακαλέσεις τον Υιό και Θεό Σου να μου χαρίσει καρδιά καθαρή, όπου κατοικεί πίστη, ελπίδα, και αγάπη. Κάνε το, Πανάχραντε!

«Πνευματικὲς ἐμπειρίες καὶ συμβουλές», Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κροστάνδης 
Ἐκδόσεις: Ὀρθόδοξος Κυψέλη


Σε ένα θεολόγο για τη σημασία της φράσης «Εξαγοραζόμενοι τον καιρόν» (Εφ.15.16)Άγ.Νικόλαος Βελιμίροβιτς


Ρωτάς τι σημαίνουν τα λόγια: «Εξαγοραζόμενοι τον και­ρόν».

Ό μακάριος Ιερώνυμος ερμηνεύει ως εξής: «Όταν χρησιμοποιούμε τον χρόνο σε καλές πράξεις, τότε τον εξα­γοράζουμε».
Ό μακάριος Θεοφάνης ο Εγκλειστος λέει: «Να στρέφουμε τον χρόνο σε όφελος μας για τους αιώνιους στόχους μας». Τα λόγια του απόστολου του Θεού έχουν παρόμοια σημασία με τα λόγια του Θεού:
«Πραγματεύσασθε εν ώ έρχομαι» (Λουκ. 19,13). Και όταν Αυτός επιστρέψει, δηλαδή όταν ο Χριστός ξαναέρθει για να κρίνει τον κό­σμο, θα μας ρωτήσει πώς πραγματευόμασταν με τα δοσμέ­να μας τάλαντα.
Πώς χρησιμοποιούσαμε τον καιρό της ζωής μας. Εάν δίναμε το φθηνό για να κερδίσουμε το ακριβό, όπως ο Ιακώβ, ή αντίθετα το ακριβό για να αποκτήσουμε το φθηνό, όπως ο Ησαύ.
Εάν υποκύψαμε στους σκανδαλισμούς αυτού του εφήμερου αιώνα και πουλήσαμε την ψυχή μας για τις «γλυκές» γήινες πικρίες ή αν δώσαμε τα πάντα για την ψυχή μας;
Γι’ αυτό να εκτελείς τις εντολές του Χριστού κάθε μέρα όπως οι περιστάσεις ζητούν. Με τούτο θα εξαγοράζεις τις χαρισμένες μέρες σου από τον Θεό. 
Αφού στην αλήθεια το να εξαγοράζουμε σημαίνει κυριολεκτικά να πληρώνουμε.Πλήρωνε με τα λίγα, για να λάβεις το μεγάλο.
Εργάσου λί­γο, για να βασιλεύεις αιώνια. Αφού ο Δημιουργός μας, μας υποσχέθηκε την αιώνια βασιλεία στην αιώνια ζωή.
Εάν κά­ποιος είναι δεμένος σκλάβος στη φυλακή, να μην τεμπελιάζει και να μην λέει: «εγώ δεν είμαι σε θέση τίποτα να κά­νω»! Ας μετανοεί Και ας προσεύχεται στον Θεό από το πρωί έως το βράδυ στο σκοτάδι του κελιού του. Και αυτό θα το μετρήσει ο Θεός το ίδιο όπως και σε εκείνον πού χτίζει εκκλησίες με τον πλούτο του.
Ό Δημιουργός μας βλέπει τις συνθήκες του καθενός, και ζητά από τον κάθε άνθρωπο να κάνει εκείνο πού μπορεί αναλόγως με τις συνθήκες. Σκύψε το κεφάλι κάθε μέρα για να διακονήσεις την ψυχή σου. Πλήρωσε την με την πνοή του Πνεύματος του Θεού μέ­σα σου ,το οποίο σε κινεί προς κάθε καλό.
Εάν δεν το κά­νεις, θα σε τσαλακώσει σαν πανί και θα σε πάει στην κατα­στροφή. 
Παρόμοια με το ορμητικό ποτάμι, στο όποιο οι αδέξιοι δεν ξέρουν να στρέψουν τον δικό τους νερόμυλο αλλά κατεβαίνουν μαζί του στην άβυσσο.
Έτσι είναι και ο χρόνος της ζωής μας εδώ στη γη. Τους έλλογους σώζει και σηκώνει επάνω στα φτερά, ενώ τους άφρονες παρασύρει και κατρακυλά ως την κατάρρευση. Τους πρώτους διακο­νεί, στους δεύτερους κυριαρχεί.
Ό καιρός για τους πρώτους είναι σέλα, για τους δεύτερους αναβάτης.
Το φως του Χριστού να σε φωτίσει.




Ολυμπιακοί Αγώνες – Παρίσι: Η Εωσφορική τελετή τους ξεμπρόστιασε παγκόσμια – Όσο αγριότερα βρυχάται το «θηρίο», τόσο αποκαλύπτονται τα «κεφάλια» του

 

Ο κόσμος ξυπνάει - Η βλάσφημη τελετή έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων στο Παρίσι, 
γύρισε μπούμερανγκ στα νεοταξικά διευθυντήρια

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Εξαιρετικό το εκκλησιαστικό «timing» να συμπέσει το κυριακάτικο Ευαγγέλιο της θεραπείας των δαιμονισμένων των Γεργεσηνών, με την εβδομάδα έναρξης των συγκεκριμένων Ολυμπιακών Αγώνων. Στο Παρίσι είδαμε την πιο εωσφορική τελετή που είχε να προσφέρει η Νέα Τάξη Πραγμάτων, μέχρι την επόμενη.

Μόνο που στην περίπτωση των Γεργεσηνών (Ματθ. η΄ 28 – θ΄ 1) , οι χοίροι δεν άντεξαν δευτερόλεπτο τη δαιμονική κατοχή και όρμησαν να καταποντιστούν στη λίμνη της Γεννησαρέτ. Ενώ στο νεοταξικό «ευαγγέλιο» για χοίρους που διαδίδεται σήμερα, η δαιμονοπληξία είναι αιτία καύχησης. Και στα βρώμικα νερά του Σηκουάνα, είχαμε μια παγκόσμια φιέστα που διακήρυξε την κυριαρχία της «λεγεώνας» σε όλα τα έθνη.

Για όλους τους βλάσφημους συμβολισμούς και τις σατανοκίνητες εμπνεύσεις των διοργανωτών των Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024» έχουν γραφτεί ήδη πολλά και το θέμα έχει υπερκαλυφθεί. Επιγραμματικά μόνο θα κάνω κάποιες παρατηρήσεις.

Είδαμε όλοι τον περιβόητο «μυστικό δείπνο» των τραβεστί να διακηρύσσει ότι νέοι «απόστολοι των εθνών» είναι οι «ζηλωτές» της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Έχουμε γράψει επανειλημμένως άλλωστε ότι ο ΛΟΑΤΚΙσμός έχει λάβει μορφή διεθνούς πανθρησκείας, με δικούς της πιστούς, δικά της σύμβολα, δικές της «ιερές» εορτές (Pride), δικό της «ιερατείο», δικούς της «προφήτες» σε κάθε χώρα (βλέπε Καπουντζίδη, Σεργουλόπουλο, Βαλλιανάτο στην Ελλάδα) και ακόμα και συμβολικούς «αποστόλους», όπως είδαμε.

Στο κέντρο του τραπεζιού του παγανιστικού «δείπνου», αναπαριστούσε τον Χριστό μια ευτραφής «queer» λεσβία εβραϊκής καταγωγής, που δηλώνει dj και ΛΟΑΤΚΙ+ ακτιβίστρια. 
Στο κεφάλι της φορούσε ένα ασημένιο στέμμα με 7 ακτίνες, για το οποίο ειπώθηκαν διάφορες θεωρίες.

Αν λάβουμε υπόψιν ότι στον (πραγματικό) Μυστικό Δείπνο, ο Χριστός αποκάλυψε στους μαθητές για πρώτη φορά το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας, τότε στο Νεοταξικό «δείπνο» του Παρισιού, μπορούμε να υποθέσουμε ότι (επι)κοινωνήθηκε παγκόσμια η «σάρκα» και το «αίμα» του ατιμασμένου από την ανωμαλία, ανθρώπου. Του μετα – ανθρώπου. Επομένως οι 7 ακτίνες θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα, που αν τα δούμε ένα – ένα, εκφράζουν άψογα τη ΛΟΑΤΚΙ+ κουλτούρα: οκνηρία, αλαζονεία, λαιμαργία (η ευτραφής dj που λέγαμε), λαγνεία, απληστία, οργή, ζηλοφθονία.

Και άλλα πράγματα θα μπορούσε να συμβολίζει το 7, αλλά στην αντίληψή μου ταιριάζει περισσότερο με την παραπάνω ερμηνεία, αλλά ίσως θα μπορούσε να είναι και μια αναφορά στην «επτάλοφο» της νεοταξικής αυτοκρατορίας που επιδιώκουν να ιδρύσουν, τη νέα ιδεατή «Ρώμη» (ή «Κωνσταντινούπολη») του υπερκράτους που θα καταργήσει όλα τα κράτη και θα αποτελέσει την υπερ – πρωτεύουσα μια παγκόσμιας ψηφιακής δικτατορίας.

Η τελετή έναρξης στο Παρίσι ήταν ένα άγος κολοσσιαίων διαστάσεων. Η γελοιότητα του πράγματος, δεν αναιρεί το μέγεθος της βλασφημίας. Αυτό το οπτικοακουστικό έκτρωμα δεν είχε τη παραμικρή σχέση, ούτε με τον ολυμπισμό, ούτε με τον αθλητισμό, ούτε με οποιοδήποτε ιδεώδες, ευρωπαϊκό ή πανανθρώπινο. Ήταν μια σηπόμενη κρεαταγορά κι ένα περιφερόμενο νεκροταφείο αξιών. Ήταν μια ξεκάθαρη κήρυξη πολέμου εναντίον της φύσης και του Θεού. Και αυτό το πολεμικό ανακοινωθέν παρουσιάστηκε στα πλαίσια ενός παναθρώπινου συμβόλου ειρήνης, τους Ολυμπιακούς αγώνες. Ανεστραμμένη πραγματικότητα.

Τι καλό βγήκε από όλο αυτό

Θα μπορούσαμε να πούμε πολλά ακόμα, πχ. για το logo των Ολυμπιακών αγώνων που μοιάζει ταυτόχρονα με φλόγα, αλλά και με παρδαλή… περούκα πάνω στο κεφάλι μιας drag queen ή για την κινούμενη διαφήμιση ναρκωτικών που ακούει στο όνομα Snoop Dog ή για τον ιππότη της Αποκάλυψης ή για τον μπλε «Διόνυσο» στην πιατέλα που ουσιαστικά μας σέρβιρε μενού από όλα τα αφροδίσια νοσήματα (κι αυτό ταιριαστό με τα δύσοσμα νερά του Σηκουάνα).

Ας πούμε καλύτερα για τα θετικά που βγήκαν από αυτό το ειδωλολατρικό καρναβάλι, γιατί γι’ αυτά δεν έχει μιλήσει σχεδόν κανείς. Προέκυψαν και θετικά από αυτό το μίασμα; Βεβαίως. Το ίδιον της Νέας Τάξης, είναι ότι βασίζεται στην αταξία. Άρα το σύστημα δεν επιδιώκει μόνο να προκαλέσει το χάος, αλλά βουλιάζει και το ίδιο μέσα σε αυτό, και προδίδεται από αυτό, όσο και αν προσπαθεί να το κρατήσει σε λειτουργικές ράγες επικοινωνίας.

Και κάπως έτσι οι νεοεποχίτες του Παρισίου εκτροχιάστηκαν και έγιναν περίγελος όλης της υφηλίου. Μέχρι πριν λίγο καιρό, όσοι μιλούσαμε για βλάσφημους συμβολισμούς σε διεθνείς εκδηλώσεις, είμασταν «γραφικοί», «σκοταδιστές», «απολίτιστοι» και δεν συμμαζεύεται.

Τώρα δισεκατομμύρια κόσμου έγιναν θεατές αυτού του οργίου κακογουστιάς και ακραίας προπαγάνδας, συνειδητοποιώντας πού οδηγείται η κατάσταση. Όσοι έχουν «μάτια για να δουν», αναγνώρισαν ότι ο μοναδικός εχθρός του σατανοκίνητου δόγματος που αναδύεται στον κόσμο, είναι ο Χριστιανισμός. Καμία άλλη θρησκεία δεν εμποδίζει τον δρόμο του Αντιχρίστου, αλλά αντιθέτως τον προετοιμάζουν.

«Οι εξελίξεις θα είναι τέτοιες που θα συμβάλουν, ώστε να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι», έλεγε ο Άγιος Παΐσιος και να που επιβεβαιώνεται σιγά σιγά. Το ίδιο το σύστημα εξουσίας με την αποχαλινωμένη τάση του να βλασφημεί τον Χριστό, ωθεί τους λαούς σε έναν πνευματικό διπολισμό. Και έτσι ο καθένας καλείται να πάρει θέση και στάση. Τελειώνουν οι εποχές που ο διάβολος μπορούσε να κρυφτεί σε μεσοβέζικο έδαφος. Τώρα το πράγμα γίνεται «ή με τους από εδώ ή με τους από εκεί».

Και αυτό μόνο ως θετικό μπορεί να αναγνωριστεί. Γιατί η ίδια η επείγουσα φύση των πραγμάτων και των γεγονότων, σπρώχνει τον κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο προς την αφύπνιση και την πράξη.

Το γεγονός ότι το νεοταξικό στρατόπεδο αντιλήφθηκε ότι υπερέβη κάθε όριο προπαγάνδας και τελικά καταφέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώκει (ο κόσμος τους σιχαίνεται όλο και περισσότερο αντί να ασπάζεται τις ιδέες τους), φάνηκε από την… ανάκρουση πρύμνας που επακολούθησε:

Συντελεστές βγήκαν να ζητήσουν συγγνώμη και απέσυραν το βίντεο της τελετής, νεοταξικά παπαγαλάκια βγήκαν να θολώσουν τα νερά υποστηρίζοντας ότι δεν… χλευάστηκε ο Μυστικός Δείπνος (ενώ ο πίνακας «το Συμπόσιο των Θεών» που δήθεν βασίστηκε η παράσταση των ΛΟΑΤΚΙ+, βλασφημεί κι εκείνος τον Μυστικό Δείπνο), πολιτικοί πήραν αποστάσεις, αλλά ακόμα και ΜΜΕ που για χρόνια λειτουργούν ως γκεμπελίσκοι του ΛΟΑΤΚΙσμου (βλέπε LIFO πχ.), «έκραξαν» την τελετή και την χαρακτήρισαν ως τη χειρότερη όλων των εποχών.

Τα αντανακλαστικά του κόσμου απέναντι στην επέλαση του αφύσικου, λειτούργησαν σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό είναι ένα σημάδι ότι ακόμα δεν έχουμε φτάσει σε επίπεδα παναθρώπινης εξαχρείωσης. Ακόμα έχει απομείνει κάποια υγεία στους λαούς. Ακόμα λειτουργεί το ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Όλο και περισσότερος κόσμος αρχίζει να ενώνει τα κομμάτια του παζλ. Μεγάλη Επανεκκίνηση, Νταβός, Σιωνισμός, ΛΟΑΤΚΙσμος, μετανθρωπισμός, παγκοσμιοποίηση, «προοδευτισμός», ισλαμολαγνεία, αντικατάσταση πληθυσμών, «πράσινη» μετάβαση, ψηφιοποίηση.

Όσο αγριότερα το θηρίο βρυχάται, τόσο αποκαλύπτονται τα κεφάλια του…

sportime.gr 29 Ιούλ 2024

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

Η κατρακύλα και το ξεγύμνωμα του Ψευτο-Διαφωτισμού της Ευρώπης

Απαξιώ να σχολιάσω την κατρακύλα και το ξεγύμνωμα του Ψευτο-Διαφωτισμού της Ευρώπης. 
Οι Ορθόδοξοι το γνωρίζαμε και το περιμέναμε ότι όταν θα ωριμάσει ο καρπός του, θα αρχίσουν να αντιλαμβάνονται πολλοί, ότι δεν πρόκειται για Διαφωτισμό όπως προπαγανδιστικά μας τον παρουσίαζαν στα σχολικά βιβλία οι όπου γης Άθεοι, αλλά πρόκειται για ένα βαθύ Σκοταδισμό που επήλθε και πάλι από το Εωσφορικό Εγώ.

Αν το ψάξουμε λίγο βαθύτερα την ευθύνη αυτού του Ψευτο-Διαφωτισμού την έχει η αποστατημένη και αλαζονική Παπική εκκλησία και το Εωσφορικό Εγώ του ψυχοπαθή Λούθηρου, ο οποίος τόλμησε να πει:
"Δεν δέχομαι ότι η θεωρία μου δύναται να κριθεί από κανέναν. Εκείνος ο οποίος δεν δέχεται την θεωρία μου, δεν δύναται να σωθεί" . 
Το κατάλαβε στο τέλος της ζωής όταν είπε: ''Άνοιξα το φρέαρ της αβύσσου'' αλλά ήταν αργά, το κακό είχε γίνει.

Η Αντιλογία-Αμφισβήτηση των πάντων μέσω της Λογικής του, που πρώτος αυτός δίδαξε, γέννησε άλλη αντιλογία, καινούργια φιλοσοφία, νέες ιδεολογίες που ζυμώθηκαν και γέννησαν τον Ψευτο-Διαφωτισμό, ο οποίος Θεοποίησε την Ανθρώπινη Λογική και το Εγώ.
Εφερε την ηθική σαπίλα και τον ψυχικό θάνατο που σήμερα κατέκλυσε ολόκληρη η ανθρωπότητα.

Χρήστος Κλητσινάρης

Περί συκοφαντίας~ Γερ. Φιλόθεου Ζερβάκου †


Ἡ συκοφαντία εἶναι ψευδής κατηγορία. Ὁ συκοφάντης λέγεται καί εἶναι διάβολος, διότι καθώς ὁ Διάβολος διέβαλε ψευδῶς τόν Θεόν εἰς τούς πρωτοπλάστους καί τούς ἐπλάνεσε, οὕτω καί ὁ φθονερός ἄνθρωπος, ὁ συκοφάντης, κατηγορεῖ ψευδῶς τούς ἀδελφούς του καί πολλούς πείθει νά τόν πιστεύσουν.

Ὁ συκοφάντης ἄνθρωπος βλάπτει τόν ἑαυτόν του, βλάπτει τόν συκοφαντούμενον, βλάπτει καί τούς ἀκούοντας… 

Ὅσοι ὅμως ἀπό τούς συκοφαντηθέντας ἔχουσι ὑπομονήν, δέχονται τάς συκοφαντίας καί συγχωροῦν τούς συκοφάντας εἶναι ἄξιοι μακαρισμοῦ. «Μακάριοι ἐστέ ὅταν μισήσωσιν ὑμᾶς οἱ ἄνθρωποι… καί εἴπωσιν πᾶν πονηρόν ρῆμα καθ’ ὑμῶν ψευδόμενοι…». 

Βλάπτουν ὅμως καί πολλούς συκοφαντηθέντας, διότι ἡ συκοφαντία ἐχώρισε νομίμους γάμους καί ἠγαπημένα ἀνδρόγυνα, ἐπροξένησεν ἔχθραν εἰς ἠγαπημένους φίλους, συγγενεῖς καί ἀδελφούς, ἔρριψεν ἀθώους εἰς φυλακάς καί ἔστειλε εἰς ἐξορίας καί θανάτους ἄλλους. Δι’ αὐτό ἡ συκοφαντία εἶναι τό μεγαλύτερον ἁμάρτημα καί πρέπει ὁ πνευματικός νά κανονίζῃ τούς συκοφάντας ὡς φονεῖς…


Ἀρχιμανδρίτης Φιλόθεος Ζερβάκος
(1884 – 1980)

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ «ΠΑΤΡΙΚΑΙ ΝΟΥΘΕΣΙΑΙ» σελ. 88. ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΥΨΕΛΗΣ, 1980. (Ἐγκόλπιον τσέπης). 


Τι πρέπει να κάνουμε, όταν είμαστε πληγωμένοι…


Όταν βρίσκεσαι πληγωμένος, επειδή έπεσες σε κάποιο αμάρτημα λόγω αδυναμίας σου ή καμιά φορά με τη θέλησή σου μη δειλιάσεις· ούτε να ταραχθείς γι’ αυτό, αλλά αφού επιστρέψεις αμέσως στον Θεό, μίλησε έτσι:

«Βλέπε, Κύριέ μου· έκανα τέτοια πράγματα, σαν τέτοιος που είμαι· ούτε ήταν δυνατό να περίμενες και τίποτε άλλο από εμένα τον τόσο κακοπροαίρετο και αδύνατο, παρά ξεπεσμό και γκρέμισμα».

Και ευχαρίστησέ τον και αγάπησέ τον περισσότερο παρά ποτέ, θαυμάζοντας την τόσο μεγάλη ευσπλαχνία του, διότι μολονότι λυπήθηκε από σένα, πάλι σου δίνει το δεξί του χέρι και σε βοηθάει, για να μη ξαναπέσεις στην αμαρτία· τελευταία, πες με μεγάλο θάρρος στη μεγάλη ευσπλαχνία του: «Εσύ, Κύριέ μου, συγχώρησέ με και μην επιτρέψεις στο εξής να ζω χωρισμένος από σένα, ούτε να απομακρυνθώ ποτέ, ούτε να σε λυπήσω πλέον».

Και κάνοντας έτσι, μη σκεφτείς αν σε συγχώρεσε, διότι αυτό δεν είναι τίποτε άλλο, παρά υπερηφάνεια, ενόχληση του νου, χάσιμο του καιρού και απάτη του διαβόλου, χρωματισμένη με διάφορες καλές προφάσεις. Γι’ αυτό, αφήνοντας τον εαυτό σου ελεύθερο στα ελεήμονα χέρια του Θεού, ακολούθησε την άσκησή σου, σαν να μην είχες πέσει. Και αν συμβεί εξ’ αιτίας της αδυναμίας σου να αμαρτήσεις πολλές φορές την ημέρα, κάνε αυτό που σου είπα όλες τις φορές, όχι με μικρότερη ελπίδα στον Θεό. Και κατηγορώντας περισσότερο τον εαυτό σου και μισώντας την αμαρτία περισσότερο, αγωνίσου να ζεις με μεγαλύτερη προφύλαξη.

Αυτή η εκγύμναση δεν αρέσει στον διάβολο· γιατί βλέπει πως αρέσει πολύ στον Θεό, επειδή και μένει ντροπιασμένος ο αντίπαλος, βλέποντας ότι νικήθηκε από εκείνον, που αυτός είχε πριν νικήσει. Γι’ αυτό και χρησιμοποιεί διαφορετικούς τρόπους για να μας εμποδίσει, να μην το κάνουμε. Και πολλές φορές πετυχαίνει το σκοπό του εξ’ αιτίας της αμέλειάς μας και της μικρής φροντίδας που έχουμε στον εαυτό μας.[…]

Ο τρόπος λοιπόν, για να αποκτήσεις την ειρήνη, είναι ο εξής· να ξεχάσεις τελείως την πτώση και την αμαρτία σου και να παραδοθείς στη σκέψη της μεγάλης αγαθότητας του Θεού· και ότι, αυτός μένει πολύ πρόθυμος και επιθυμεί να συγχωρέσει κάθε αμαρτία, όσο και αν είναι βαριά, προσκαλώντας τον αμαρτωλό με διάφορους τρόπους και μέσα από διάφορους δρόμους, για να έλθει σε συναίσθηση και να ενωθεί μαζί του σε αυτήν τη ζωή με την χάρι του· στην δε άλλη να τον αγιάσει με τη δόξα του και να τον κάνει αιώνια μακάριο. 

Κατόπιν, όταν έλθει η ώρα της εξομολογήσεως, την οποία σε προτρέπω να κάνεις πολύ συχνά, θυμήσου όλες σου τις αμαρτίες, και με νέο πόνο και λύπη, φανέρωσέ τες όλες στον Πνευματικό σου και κάνε με προθυμία τον κανόνα που θα σου ορίσει.

(“Αόρατος Πόλεμος” - Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου)


Πηγή: alopsis.gr

Τό ΦΩΣ τά βγάνει όλα στήν επιφάνεια...


Να φροντίσουμε να πάμε τακτοποιημένοι 

στο Φως της Αγίας Τριάδος 

όταν φύγουμε από αυτήν τη ζωή.

Εκεί όλα φαίνονται όπως είναι.

Το Φως τα βγάνει όλα στην επιφάνεια. 

Μπροστά σε αγγέλους και ανθρώπους. 

Λογισμούς, 

αμαρτίες, 

όλα.

Ότι αφήσομε εδώ με τη σωστή εξομολόγηση, 

δεν θα φαίνεται εκεί.

Θα έχει χαθεί από πάνω μας.

Θα έχει σβήσει.

Η εξομολόγηση καινουργιώνει την ψυχή. 

Μας συμφέρει να ταπεινωθούμε εδώ 

σε έναν άνθρωπο, τον πνευματικό, 

παρά να ρεζιλευόμαστε εκεί παντοτινά 

σε όλη την πολιτεία του ουρανού...


Αγία Γερόντισσα Γαλακτία


Ποιός σε ακούει άνθρωπε και ποιος σε υπολογίζει


Γράφει ο Μέτοικος

Ο π.Βαρθολομαίος ενώνει τη φωνή του «με αυτήν του αγιωτάτου αδελφού Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου υπέρ της Ολυμπιακής εκεχειρίας…».

Για τον π.Βαρθολομαίο είναι «αδελφός» ο αιρετικός πάπας Ρώμης και, εχθροί έως θανάτου, οι Ορθόδοξοι Μοναχοί της Ιεράς Μονής του Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος, που δεν τον μνημονεύουν υπακούοντες στο λόγο των Αγίων Πατέρων και των Οικουμενικών Συνόδων της Ορθοδόξου Εκκλησίας!

Ποιος, όμως, σε ακούει άνθρωπε και ποιος σε υπολογίζει όταν ζητάς ειρήνη εσύ! Που, πριν λίγο καιρό ευλόγησες τα όπλα του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εναντίον των άμαχων Κούρδων στην Αφρίν;

Ποιος σε υπολογίζει Βαρθολομαίε Αρχοντώνη, αφού, μόλις προχθές, οι τούρκοι απαίτησαν και πέτυχαν την απαλοιφή της υπογραφής σου από κείμενο της Διεθνούς Διασκέψεως Κορυφής για την Ουκρανία χωρίς να σε υποστηρίξουν, προς μέγιστη καταισχύνη σου, ούτε οι φίλοι σου αμερικανοί ούτε και ο φασίστας Ζελένσκι;

Πως μπορείς Βαρθολομαίε Αρχοντώνη να μιλάς για ειρήνη στην Ουκρανία, όταν είσαι μέρος του προβλήματος;

Πως μιλάς για ολυμπιακή ειρήνη εσύ! Που είσαι έτοιμος να αιματοκυλήσεις για τρίτη φορά το Αγιώνυμο Όρος, όπως έκανες στην Ουκρανία με τον εκκλησιαστικό εμφύλιο που προκάλεσες;

Ζητάς Βαρθολομαίε Αρχοντώνη με «ζέουσα καρδιά» μαζί με τον «αδελφό» σου Φραγκίσκο Ολυμπιακή εκεχειρία για να τερματιστεί ο πόλεμος «στην σκληρώς δοκιμαζομένη Ουκρανία και στην ποικίλως ταλανιζομένη Μέση Ανατολή» χωρίς καμία αναφορά στον συνεχιζόμενο εδώ και πενήντα χρόνια πόλεμο των τούρκων στην Κύπρο.

Ποιος, όμως, σε ακούει άνθρωπε και ποιος σε υπολογίζει; 

Ένα εργαλείο της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής έκανες το Οικουμενικό Πατριαρχείο που, αυτοί με τους οποίους «μοιράζεσαι τα ίδια ιδανικά» όταν θέλουν να κάνουν τη βρόμικη δουλειά τους με πολέμους, τότε μόνο σε «υπολογίζουν». 

Αναρτήθηκε από ΟΜΟΛΟΓΙΑ

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ: ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ