.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Έσκισαν την εικόνα της Παναγίας! «Στο δι@ολο η πατρίδα»! Η Ελλάδα στο έλεος αριστεριστών



Ασύλληπτες εικόνες

Σε μια εξοργιστική πράξη προέβη μια ομάδα αριστεριστών στο κέντρο της Αθήνας, κατά τη διάρκεια διαμαρτυρίας χθες, Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021.

Ειδικότερα, ένας κύριος κρατώντας μια εικόνα της Παναγίας έγινε αποδέκτης έντονης φραστικής επίθεσης.

Η ομάδα των αριστεριστών άρπαξε την εικόνα της Παναγίας και την έσπασε.

Μετά την έσκισαν!!!

Όπως ακούγεται στο βίντεο, οι αριστεριστές φωνάζουν: «Η Ελλάδα να πεθάνει, να ζήσουμε εμείς. Στο διάολο η οικογένεια, στο διάολο και η Πατρίς».


Οἱ καινοτομίες καί τό καθῆκον τῶν Ἐπισκόπων --- Τί λέγει ὁ Κύριος στήν Ἀποκάλυψη!

"Ἐπίσκοπε, κατοικεῖς ἐκεῖ ὅπου ἔχει θρονιαστεῖ ὁ σατανᾶς"!


«Καὶ τῷ ἀγγέλῳ (=στὸν Ἐπίσκοπο) τῆς ἐν Περγάμῳ ἐκκλησίας γράψον· τάδε λέγει ὁ ἔχων τὴν ρομφαίαν τὴν δίστομον τὴν ὀξεῖαν· οἶδα τὰ ἔργα σου καὶ ποῦ κατοικεῖς· ὅπου ὁ θρόνος τοῦ σατανᾶ... [Ἐπίσκοπε, κατοικεῖς ἐκεῖ ὅπου ἔχει θρονιαστεῖ ὁ σατανᾶς]. Μετανόησον οὖν· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ πολεμήσω μετ᾿ αὐτῶν ἐν τῇ ρομφαίᾳ τοῦ στόματός μου. ῾Ο ἔχων οὖς ἀκουσάτω τί τὸ Πνεῦμα λέγει ταῖς ἐκκλησίαις». (Ἀποκ. β΄, 12-13, 16-17).

Τὸ σημεῖο αὐτὸ σχολιάζει ὁ Οἰκουμένιος ὡς ἑξῆς: «Πορνείαν ἢ τὴν αἰσθητὴν λέγει, ἢ τὴν ἀπὸ Θεοῦ ἀποστασία… Τοιαῦτά φησιν ποιοῦντας τοὺς ἀπὸ Νικολάου ἔχεις καὶ οὐ διώκεις ἀπὸ σοῦ. Εἶτά φησιν μετανόησον· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ πολεμήσω μετ᾿ αὐτῶν ἐν τῇ ρομφαίᾳ τοῦ στόματός μου… οὐ γὰρ εἶπεν ἔρχομαί σοι καὶ πολεμήσω μετὰ σοῦ, ἀλλὰ πολεμήσω μετ’ αὐτῶν, τῶν Νικολαϊτῶν δηλονότι· τῶν γὰρ ἐν Περγάμῳ ἐφείσατο ὡς πιστῶν καὶ εὐσεβῶν» (Οἰκουμένιος).

Ὁ Θεὸς δηλαδὴ ὑπόσχεται ὅτι θὰ πολεμήσει ὁ ἴδιος ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν, χάριν τῶν πιστῶν, στὴν περίπτωση ποὺ ὁ Ἐπίσκοπος δὲν κάνει τὸ καθῆκον του! Καὶ ποιό εἶναι τὸ πρώτιστον καθῆκον τῶν Ἐπισκόπων; Εἶναι σαφές: ΟΧΙ κάποιας μορφῆς διαμαρτυρία ἢ χαρτοπολεμικὴ ἀντίδραση καὶ κατόπιν ἀνάπαυση τῆς συνειδήσεως ὅτι “ἐγὼ ἔκανα τὸ καθῆκον μου· ἀλλά, καθῆκον τῶν Ποιμένων εἶναι ἡ ἐκδίωξη τῶν αἱρετικῶν! ΟΧΙ ἁπλῶς ἀπομάκρυνση τῶν Ποιμένων ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ ἐκδίωξή τους!

Καὶ σήμερα τί κάνουν οἱ Ποιμένες; Ὄχι μόνο δὲν τοὺς ἐκδιώκουν, ἀλλ’ οὔτε κἂν ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν μετ’ αὐτῶν κοινωνία! Καὶ τὸ χειρότερο· διευκολύνουν τοὺς αἱρετικούς (ὅσοι δὲν ἔχουν ταυτισθεῖ μαζί τους)! Καὶ τὸ χείριστον· ὑποτάχθηκανκαὶ στὴν ἀντίθεη κοσμικὴ ἐξουσία στὸ κλείσιμο τῶν Ναῶν, στὴν ὑποβάθμιση/εὐτελισμὸ τῶν Ἁγίων Μυστηρίων, προλειαίνονταςἔτσι τὸ δρόμο τοῦ Ἀντιχρίστου!

Ὁ Κύριος, ὅμως, στὴν Ἀποκάλυψη, ἄλλα ἐντέλλεται στοὺς Ποιμένες. Δὲν τρομάζετε; Οἱ Ἅγιοι ἄλλα διδάσκουν. Δὲν πτοεῖστε;

Ἀκοῦστε καὶ τὸν χρυσορρήμονα ἅγιο Ἰωάννη, ὁ ὁποῖος θέλει τοὺς Ἐπισκόπους σὰν τσοπανόσκυλα, ποὺ ἐκδιώκουν τοὺς λύκους.

Ἐπειδὴ κάποιοι ἦρθαν παλαιότερα στὴν πόλη μας, λέγει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος, καὶ νόθευσαν τὴν ἀποστολικὴν διδασκαλία«ταύτην οὐκ ἤνεγκαν σιγῇ τὴν καινοτομίαν οἱ τότε τὴν πόλιν ὑμῶν οἰκοῦντες· ἀλλ' ὥσπερ τινὲς γενναῖοι σκύλακες λύκους ὁρῶντες ἐπεισιόντας καὶ τὴν ποίμνην ἅπασαν διαφθείροντας, οὕτως ἐπιπηδήσαντες ἐκείνοις οὐ πρότερον ἀπέστησανσοβοῦντες αὐτοὺς πάντοθεν καὶ ἀπελαύνοντες, ἕως παρεσκεύασαν παρὰ τῶν ἀποστόλων πανταχοῦ τῆς οἰκουμένης πεμφθῆναι δόγματα ἀποτειχίζοντα κἀκείνοις καὶ τοῖς μετ' ἐκείνους ἅπασι τὴν τοιαύτην κατὰ τῶν πιστῶν ἔφοδον».

Παναγιώτης Σημάτης


H ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ


«Αρχάγγελε Κυρίου Μιχαήλ, δος ειρήνην και ευημερίαν τω Σω δούλω (όνομα).

Αρχάγγελε Κυρίου Μιχαήλ, των δαιμόνων μαχητά, πολέμησον τους εχθρούς τους πολεμούντας με, ποίησον αυτούς ώσπερ αμνούς και απόστρεψον αυτούς ως ο άνεμος την κόνιν.

Ω Μέγα Αρχάγγελε Κυρίου Μιχαήλ! Αρχιστράτηγε, Πρώτε των εξαπτερύγων Χερουβείμ και Σεραφείμ και πάντων των Αγίων, γενού μοι προστάτης και βοηθός εν ταίς θλίψεσι και ταίς στενοχωρίαις μου, εν τη ερήμω, εις τας οδούς, εις τους ποταμούς, και εν τη θαλάσση γενού μοι γαλήνιος λιμήν.

Σώσον με, Αρχάγγελε Μιχαήλ, από των πονηριών του διαβόλου, όταν ακούσης με, τον αμαρτωλόν δούλον (όνομα), καλούντα το όνομά Σου το Άγιον. Γενού μοι βηθός ταχύς και επάκουσον της προσευχής μου.

Ω Μέγα Αρχάγγελε Μιχαήλ! Νίκα πάντας τους εναντίους μου τη δυνάμει του Τίμιου και Ζωοποιού Ουράνιου Σταυρού του Κυρίου, ευχαίς της Υπεραγίας Θεοτόκου, των Αγίων Αγγέλων, των Αποστόλων, του Αγίου Προφήτου Ηλιού, του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού, του Αγίου Ανδρεου του διά Χριστόν Σαλού, του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Νικήτα και Ευσταθίου και πάντων Σου των Αγίων.

Ω Μέγα Αρχάγγελε Μιχαήλ! Βοήθει με τον αμαρτωλόν δούλον Σου (όνομα), σώσον με από σεισμού, πλημμύρας και πυρός, από αοράτων εχθρών, από ανοήτου θανάτου, από παντός κακού και από πονηρών δαιμόνων, Μέγα Μιχαήλ Αρχάγγελε Κυρίου, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν».

Η προσευχή αυτή, είναι αρχαία. Είναι αχειροποίητος! Εμφανίστηκε στον προθάλαμο της Μονής στο Κρέμλ της Εκκλησίας του Μιχαήλε Αρχιστράτιγε (Αρχιστράτηγου Μιχαήλ).

Σύμφωνα με τη ρωσική παράδοση, ο άνθρωπος που θα διαβάσει αυτήν την προσευχή, από την ημέρα εκείνη, δεν θα τον αγγίζει ούτε διάβολος, ούτε κακός άνθρωπος και με κολακεία δεν θα προσβληθεί η καρδιά του. 

Καί αν πεθάνει, τότε και κόλαση η ψυχή του δεν θα πάρει.

Κύριε Θεέ, Βασιλεύ Μέγα, Άναρχε! Απόστειλον, Κύριε, τον Σον Αρχάγγελον Μιχαήλ, επί τον δούλον Σου (όνομα) ίνα ρύσης με από εχθρών ορατών και αοράτων.

«Όσο περισσότερο ανάξιο θεωρούμε τον εαυτό μας, τόσο πιο άξιο τον κάνει ο Θεός...»

“Αρχή του φωτισμού της ψυχής και τεκμήριο της υγείας της είναι το να βλέπει ο νους τα σφάλματά του, που είναι σαν την άμμο της θάλασσας” λέει ο όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός.

Και ο άγιος ιεράρχης του Βορονέζ, Τύχων μας προτρέπει: “Ας γνωρίσουμε τα αμαρτήματά μας. Αυτό είναι η αρχή της μετάνοιας…Ας μετανοήσουμε, ας παραδεχτούμε ότι ο εαυτός μας δεν έχει καμία αξία.

Όσο περισσότερο ανάξιο θεωρούμε τον εαυτό μας, τόσο πιο άξιο τον κάνει ο Θεός, που είναι αγαθός και πολυέλεος. Τι είναι δικό μας; μόνο η αδυναμία, η φθορά, το σκοτάδι, η κακία, η αμαρτία”.

Ας φυλαχτούμε από τη θανάσιμη πλάνη. Ας φοβηθούμε την αποκοπή από τον Χριστό, η οποία ακολουθεί την πλάνη. 

Ας φοβηθούμε τη βέβαιη απώλεια της σωτηρίας από την αποδοχή λογισμών απατηλών που εναντιώνονται στην πίστη. 

Η προσοχή είναι απαραίτητη ιδιαίτερα στην εποχή μας καθώς τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά εξαίρονται και προβάλλονται επίμονα οι υψηλές δήθεν αρετές και η πρόοδος της πεσμένης ανθρωπότητας, προφανώς για να ελκυστούν όλοι στον χώρο αυτής της προόδου. 

Απεναντίας το άγιο χριστιανικό αγαθό εμπαίζεται, περιφρονείται, πολεμείται.

Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ

«Συνταξώμεθα τῷ ἀγγέλῳ τῆς Ἐκκλησίας» [Πόση Θεία Χάρη μένει στούς Ναούς τῶν Οἰκουμενιστῶν καί τῶν μασκοφόρων;]

«Συνταξώμεθα τω αγγέλω της Εκκλησίας»
(Ἱερὸς Χρυσόστομος)

Μαζί με τον Ι. Χρυσόστομο, όταν βάδιζε προς την εξορία, σημειώνει ο ιερός Παλλάδιος, «συνεξήλθε και ο άγγελος της Εκκλησίας, μη φέρων την ερημίαν αυτής, ην αρχαί και εξουσίαι πονηραί ειργάσαντο, καθάπερ, θεατρονόμιον αποδείξασαι».

"Η Θεία Χάρις συστέλλεται ή και φεύγει όταν υπάρχει αίρεση ή αντι-ευαγγελικές συνοδικές αποφάσεις"! 

Η αυθεντική ορθόδοξη Εκκλησιαστική συνείδηση δεν μπορεί να προέλθει παρά μόνο από μια βαθειά αγιογραφική και πατερική γνώση, θεωρητική και εμπειρική. Οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας λόγω του ύψους της συνειδησιακής και ειδικότερα της πνευματικής τους ποιότητας αντιλήφθηκαν, εν πνεύματι Αγίω, καθολικότερα από την περιορισμένη μέση θρησκευτική αντίληψη των πιστών το νόημα, το περιεχόμενο και το σκοπό της αληθινής Εκκλησίας του Χριστού.

Στα διάφορα γεγονότα του εκκλησιαστικού και κοινωνικού βίου, ατομικού και συλλογικού, ξεπερνώντας τη χρονική και ιστορική σχετικότητά τους, έβλεπαν σ’ αυτά την προβολή των πνευματικών νόμων, την φανέρωση του θελήματος του Αγίου Τριαδικού Θεού.

Ο Ι. Χρυσόστομος, ειδικά, είχε μια χαρισματική θεολογική αίσθηση της κάθε ιστορικής στιγμής, μια θεολογική προσέγγιση της κεντρικής ιδέας κάθε γεγονότος. Αυτό το βλέπουμε στις ομιλίες του και στην ερμηνευτική έκφραση της Αγίας Γραφής που πραγματοποίησε.

«Εν αυτώ γαρ ζώμεν και κινούμεθα και εσμέν» υπογραμμίζει ο Απ. Παύλος (Πράξ. 17,28), υπενθυμίζοντας πως κάθε ζώσα ύπαρξη, κάθε ον και κάθε ιστορική πραγματικότητα, υπόκεινται στον απόλυτο έλεγχο του Θεού, στη ρύθμιση που καθορίζουν οι πνευματικοί νόμοι.

Τη θεολογική αυτή θέση του Αποστόλου, την επικρατούσα και αναναίρετη αυτή αλήθεια της εκκλησίας, την βίωνε καθημερινά ο Ι. πατήρ ως πνευματικό γεγονός. Η φράση του «Δόξα των Θεώ πάντων ένεκεν», ομολογεί την αλήθεια αυτή.

Ο πνευματικό αυτός άξονας του Χρυσοστόμου διακρίνεται και στο θεολογικό διάλογο–συζήτηση που μας διασώζει ο Παλλάδιος, λίγο πριν την δεύτερη εξορία του Χρυσοστόμου: «Όταν κατάλαβε, ότι ήλθε η ώρα της εξορίας του, κατέβηκε από το επισκοπείο στο ναό μαζί με κάποιους επισκόπους στους οποίους τόνισε, «Δεύτε προσευξάμενοι συνταξώμεθα τω αγγέλω της Εκκλησίας». Μετά, αφού κοίταξε προς το ναό (της Αγ. Σοφίας), βγήκε κρυφά από την ανατολική πύλη και παραδόθηκε στους στρατιώτες που περίμεναν». Μαζί με τον Ι. Χρυσόστομο, σημειώνει ο Παλλάδιος, «συνεξήλθε και ο άγγελος της Εκκλησίας, μη φέρων την ερημίαν αυτής, ην αρχαί και εξουσίαι πονηραί ειργάσαντο, καθάπερ, θεατρονόμιον αποδείξασαι». Στη διαδοχή του χρόνου πνευματικό ανάλογο έχουμε και στη Δύση.

Τη δυτική εκκλησία της Ρώμης την εγκατέλειψε ο άγγελός της, ο πνευματικός έφορος αυτής (Γρηγόριος Θεολόγος ΕΠΕ, τόμος 6, ομιλία ΜΒ), διότι έγινε πληθωρικά κακόδοξη, αιρετική, με δογματικές διαθλάσεις και με φιλοσοφικές, πολιτικές, κοινωνικές και διοικητικές εκτροπές, δημιουργώντας εντροπία πνευματικού χαρακτήρα, που την οδήγησε στην πνευματική ερήμωση, στην απώλεια της Θείας Χάρης. Η προτροπή του Ι. Χρυσοστόμου «συνταξώμεθα τω αγγέλω της Εκκλησίας», αιώνες πριν, δεν εισακούσθηκε.

Η Παπική αντίληψη άφησε τα Μυστηριακά θεμέλια της Εκκλησίας και τα αντικατέστησε με διοικητικά, με την διοικητική υπακοή στο πρόσωπο του «πρώτου».

Να υπογραμμίσουμε, ότι η ορθή πνευματική στάση του Ι. Χρυσοστόμου υποστηρίχθηκε από τον αγγελικό κόσμο, από τον άγγελο-έφορο της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως και από τον πνευματικό επόπτη-άγγελο του Ναού, ο οποίος έφυγε και άφησε έρημο το Ναό, δίνοντας την απάντηση στις αντι-εκκλησιαστικές και έκνομες διοικητικές συμπεριφορές της συνόδου που καθαίρεσε το Χρυσόστομο.

Ερώτημα: Στ’ αλήθεια, η φανέρωση αυτής της εμπειρίας του Ι. Χρυσοστόμου δεν προβληματίζει τους Οικουμενιστές πατριάρχες, επισκόπους, κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς; Δεν γνωρίζουν ότι η Θεία Χάρις συστέλλεται ή και φεύγει όταν υπάρχει αίρεση ή αντι-ευαγγελικές συνοδικές αποφάσεις;

Περισσότερο φως δίνει ο Μ. Βασίλειος δια στόματος αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου. Στην επιστολή 80, προς Λογοθέτη Ιωάννη, γράφει ο άγιος Θεόδωρος: «Γιατί όχι μόνο δεν είναι άγιος ναός του Θεού αυτός που βεβηλώνεται από τους αιρετικούς, αλλά είναι βέβηλος οίκος, όπως λέγει ο Μ. Βασίλειος, αφού ο άγγελος που υπήρχε σ’ αυτόν, όπως υπάρχει σε κάθε Εκκλησία, έφυγε από αυτόν εξ αιτίας της ασέβειας. Γι’ αυτό ούτε και η θυσία που τελείται μέσα σ’ αυτόν είναι ευπρόσδεκτη στον Θεό».

Οι άγιοι άγγελοι των Εκκλησιών-Ναών γνωρίζουν πολύ καλά τις θεμελιακές δογματικές συνιστώσες της φύσεως και της λειτουργίας της Εκκλησίας.

Ως διακονικές υπάρξεις του Αγίου Τριαδικού Θεού, γνωρίζουν τους όρους-κανόνες της Ορθόδοξης ζωής και δεν αποκλίνουν από την αποστολή τους, που την περιγράφει θεολογικά ο Κύριλλος Αλεξανδρείας: «Υπάρχει διορισμένος από το Θεό άγγελος, ο οποίος εποπτεύει και επιστατεί στις Εκκλησίες και συμπράττει με τους Ιερείς και λειτουργούς της στο ιερό έργο τους, που αποβλέπει στη σωτηρία των λαών» (Εις τον Ιωάννη VI, P.G. 73,1021).

Όταν η μόλυνση του Εκκλησιαστικού περιβάλλοντος από την αίρεση του Οικουμενισμού εμφανίζεται, τότε «συνταξώμεθα τω αγγέλω της Εκκλησίας», υπενθυμίζει ο Ι. Χρυσόστομος, που ισοδυναμεί με το «συντάσσομαι τω Χριστώ», συντάσσομαι με την αλήθεια της Ορθοδοξίας, με την πνευματική διαδοχή των Αγίων Οικουμενικών συνόδων, που δεν δημιούργησαν καμία τομή αποστασίας στο σώμα της Εκκλησίας, όπως η ψευδο-σύνοδος της Κρήτης.

Στις αρχές του 21ου αιώνα, η Ορθόδοξη συνείδηση των πιστών αγωνιά, για την επισκοπική ύφεση έναντι του οικουμενισμού, θα γράψει ο ιστορικός του μέλλοντος. Σήμερα, το πλήθος των Ορθοδόξων, μπροστά στην απειλή της αιρέσεως, περιμένει την συγκλονιστική επισκοπική φωνή, που θα χρησιμοποιήσει τη χρυσοστομική γλώσσα: «Συνταξώμεθα τω αγγέλω της Εκκλησίας και καταδικάζουμε την παναίρεση του Οικουμενισμού».

Στον ενθρονιστήριο λόγο του επισκόπου π. Αυγουστίνου Καντιώτη (16/7/1967), έχουμε μια πράγματι αυθεντική ανάπτυξη του λόγου αυτού του Χρυσοστόμου, που συνοψίζεται: «Ό,τι συμφωνεί με το Ευαγγέλιο θα επαινείται, ό,τι δεν συμφωνεί με το Ευαγγέλιο θα ελέγχεται και θα αποδοκιμάζεται. Συμβιβασμοί σε ζητήματα πίστεως δεν θα είναι ανεκτοί» (Αυγουστίνου Καντιώτη).

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ


«Κοιμόμαστε μέ τά τσαρούχια»

Γράφει ὁ Μοναχὸς Νικόλαος Ἁγιορείτης 

Τὰ δύο σκέλη, στὰ ὁποῖα θὰ στηριχθῆ ἡ προετοιμασία καὶ θὰ εἶναι προπομπὸς τῆς ἔλευσης τοῦ θηρίου τῆς ἀποκαλύψεως (Ἀντιχρίστου), εἶναι τὰ ἑξῆς: Πρῶτον σκέλος ὁ ἄθεος οἰκουμενισμός, ποὺ θὰ τεκνοποιήση τὴν δαιμονικὴ πανθρησκεία. Καὶ τὸ δεύτερον σκέλος, ἡ ὁμοφυλοφιλία ὡς φυσικὸς πλέον τρόπος ζωῆς.

Τὰ ἀφεντικὰ τῆς Ν. Ἐποχῆς, χρόνια τώρα δούλευαν νύκτα μέρα ἀπὸ τὸ σκοτεινὸ παρασκήνιο, γιὰ νὰ στρέψουν πρὸς αὐτὲς τὶς δύο δαιμονικὲς κατευθύνσεις τὴν ἀνθρωπότητα. Ἑτοιμάζονται τώρα, μετὰ τὰ δεινὰ ποὺ θὰ ἐπιφέρη ἡ πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ, νὰ κυβερνήσουν τὴν παγκόσμια ἀνθρωπότητα. Ἄλλωστε αὐτὸ τὸ εἶχε «προφητεύσει» καὶ ὁ Πάπας Φραγκίσκος πρὶν λίγα χρόνια κάνοντας τὴν ἑξῆς δήλωση. «Οἱ σημερινὲς κυβερνήσεις δὲν ἀνταποκρίνονται στὶς ἀπαιτήσεις τῶν καιρῶν, γι’ αὐτὸ μᾶς χρειάζεται μιὰ παγκόσμια κυβέρνηση».

Καὶ ἐν μέσῳ τῆς μεγάλης πανδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ τὰ ἀφεντικὰ τῆς παγκοσμιοποίησης τοῦ σφύριξαν τοῦ Πάπα Φραγκίσκου νὰ κάνη μιὰ πρόβα τζενεράλε. Καὶ αὐτὸς ὡς πιστὸς ὑπηρέτης κάλεσε ὅλους τοὺς θρησκευτικοὺς ἀρχηγοὺς γιὰ μία συμπροσευχὴ στὴν Ρώμη γιὰ τὴν εἰρήνη τοῦ Κόσμου! Ἀλλὰ γιὰ νὰ μὴ γίνη διαφήμιση τοῦ ἑνὸς μόνον σκέλους τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τὴν παραμονὴ τῆς συναντήσεως τῶν θρησκευτικῶν ἀρχηγῶν, ἐκυκλοφορήθη τὸ νέον ντοκυμαντὲρ μὲ τὸν Πάπαν ὑπὸ τὸν τίτλον «Φραγκίσκος». Εἰς αὐτὸ ὁ Πάπας μεταξὺ τῶν ἄλλων ἐτάχθη ὑπὲρ τῆς προστασίας διὰ νόμου τῆς συμβιώσεως τῶν ὁμοφυλοφίλων, καὶ ἀκόμη προασπίστηκε καὶ τὴν υἱοθεσία τῶν ὁμοφυλοφίλων. Ἀλλὰ τὸ τραγικώτερο εἶναι ἡ θέση ποὺ παίρνει, ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι θέλημα Θεοῦ! Γιὰ μία ἀκόμη φορά μᾶς δείχνει ὁλοφάνερα ὁ πάπας Φραγκίσκος ὅτι εἶναι ὁ Πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου.

Τὴν ἄλλη ἡμέρα ἔλαβε χώρα ἡ «Διεθνὴς καὶ Διαθρησκειακὴ συνάντηση γιὰ προσευχὴ γιὰ τὴν εἰρήνη»! Αὐτὲς τὶς συναντήσεις μὲ συμπροσευχὲς γιὰ τὴν εἰρήνη ὁ Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης τὶς ὀνόμαζε «κουρελοῦδες τοῦ διαβόλου». Ὅμως τὴν εἰρήνη τοῦ κόσμου τὴν παρέχει μόνο τὸ θυσιασθὲν ἀρνίον, ποὺ ἔπαθε ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου σωτηρίας, ὁ Κύριος Ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός. Σὲ αὐτὸ τὸ θέατρο τῆς συμπροσευχῆς, ποὺ ἔλαβε χώρα, ὁ πρῶτος ἀρχηγὸς κηρύττει ὅτι τὴν ὁμοφυλοφιλία πρέπει διὰ νόμου νὰ τὴν προασπίσουμε. Ὁ ἄλλος ἀρχηγός, ποὺ οἱ προπάτορές του ἐσταύρωσαν τὸν ἐνανθρωπήσαντα Κύριον ποὺ ἐλήλυθε διὰ τὴν σωτηρία τοῦ Κόσμου, ἀναμένει τώρα τὸν δικό του «Μεσσία». Ὁ ἄλλος ἀρχηγὸς εἶναι αὐτὸς ποὺ οἱ προπάτορές του κατακρεούργησαν πλῆθος ἀθῴων χριστιανῶν, ποὺ τοὺς ἑορτάζει ἡ ἁγία Ὀρθοδοξία μας ὡς Νεομάρτυρες, καὶ κατακρεουργεῖ μέχρι καὶ σήμερα. Καὶ οἱ ἄλλοι ἀρχηγοὶ πιστεύουν στὸν ἥλιο, εἰς τὰ ζῷα, καὶ στὰ εἴδωλα.

Τέλος ὁ δικός μας Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἀναρωτιέμαι μέσα σὲ αὐτὸ τὸ συνονθύλευμα τῶν θρησκειῶν σὲ ποιὸν ἄναψε τελικὰ τὸν Πανθρησκειακὸν Κηροστάτην;! Πάντως ὄχι στὸν Κύριόν μας, διότι ὁ Κύριός μας προτρέπει τοὺς ποιμένας του νὰ πορευθοῦν καὶ νὰ μαθητεύσουν πάντα τὰ ἔθνη, καὶ ὄχι νὰ λαμβάνουν μέρος σὲ φιέστες τῆς Ν. Ἐποχῆς.

Μετὰ τὴν διαθρησκειακὴ συνάντηση μοῦ λύθηκε μιὰ χρόνιος ἀπορία. Γιατί ὁ Χριστὸς δὲν κατεδίκασε μὲ ἕνα μόνον οὐαὶ τὴν ὑποκρισία τῶν γραμματέων καὶ φαρισαίων, ἀλλὰ τὴν καταδίκασε μὲ ὀκτὼ οὐαί; Καὶ ὁ νοῶν νοήτω.

Γιὰ ὅλα αὐτὰ τὰ τραγικὰ καὶ παράδοξα καὶ ἀντίχριστα, ποὺ λαμβάνουν χώρα εἰς τὰ ἔσχατα χρόνια γύρω μας ὁ σύγχρονος Ἅγιός μας Παΐσιος εἶχε ὁμολογήσει μὲ παρρησία τὰ ἑξῆς: «Ζοῦμε στὰ χρόνια τοῦ ἀντιχρίστου καὶ κοιμόμαστε μὲ τὰ τσαρούχια».

Σήμερα στὸν ἄθεο οἰκουμενισμὸ ὅλες οἱ ἐκκλησίες τῶν ἐθνῶν ἔχουν δυστυχῶς ὑποκύψει. Ἐνῷ στὸ ἄλλο δαιμονικὸ σκέλος τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὅλα τὰ κράτη ἔχουν ὑποκύψει ψηφίζοντας ἀνάλογους νόμους. Ἡ μόνη χώρα, ποὺ δὲν ἔχει ὑποκύψει εἶναι ἡ ὁμόδοξη Ρωσσία. Γιὰ αὐτὸ πρὶν λίγα χρόνια ἡ ἀντίχριστη Ἀμερικὴ τῆς ἔκανε μποϊκοτὰζ στοὺς χειμερινοὺς ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες, ποὺ διεξήχθησαν στὴν Μόσχα, καὶ δὲν ἔλαβαν μέρος σὲ αὐτοὺς τοὺς ἀγῶνας, ὑποστηρίζοντας ὅτι καταπατεῖ ἡ Ρωσσία τὰ δικαιώματα τῶν ὁμοφυλοφίλων. Καὶ ἐσχάτως θέλει νὰ τὴν ἀπομονώση τελείως. Καὶ γι’ αὐτὸ τὴν πολεμεῖ ἀπὸ τὸ παρασκήνιο μὲ πολλοὺς καὶ διαφόρους τρόπους, καὶ ὁ νοῶν νοήτω.

Τὰ ὅσα παράνομα καὶ ἀντίχριστα ποὺ διὰ νόμου λαμβάνουν νομιμότητα στὴν σημερινὴ ἐποχὴ τῆς γενικῆς ἀποστασίας μας, χωρὶς μάλιστα καμία σοβαρὴ ἀντίδραση οὔτε ἀπὸ πολιτικοὺς ἀλλὰ -δυστυχῶς- οὔτε ἀπὸ ἐκκλησιαστικοὺς ἁρμοδίους, προδιαγράφουν πολὺ ζοφερὸ τὸ μέλλον μας. Ταῦτα πάντα ἀρχὴ ὀδύνων.

Ἐὰν μᾶς εὕρη ὁ θάνατος χωρὶς μετάνοια, ἀλλὰ μὲ τῆς γενικῆς ἀποστασίας τὰ ἔργα, ὅπως γέγραπται ἐν τῇ Ἱερᾷ Ἀποκαλύψει «Ἐγώ εἰμι ὁ ἐρευνῶν νεφροὺς καὶ καρδίας καὶ δώσω ὑμῖν ἑκάστῳ κατὰ τὰ ἔργα ὑμῶν» (Ἀποκ. 3-23). Καὶ στὴν συνέχεια: «Εἴ τις οὐχ εὑρέθη ἐν τῇ βίβλῳ τῆς ζωῆς γεγραμμένος, ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρός, οὗτος ὁ θάνατος ὁ δεύτερος ἐστὶν ἡ λίμνη τοῦ πυρὸς (Ἀποκ. 2015).

«Κύριε διὰ τῆς μετανοίας ἐπιστρέψας ἐλέησόν με» (τροπ. Τριωδίου).

Ορθόδοξος Τύπος



Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΝΑΣ ΜΕΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΝΑ ΛΕΠΡΟ! (Ακούνε οι "άγιοι" Αρχιερείς - πεισματικοί ΛΑΤΡΕΙΣ των φιμώτρων ;;;)


‘’Εκεί, στη ενορία του, σε ένα στενό δρομάκι, εκρύπτετο ένας λεπρός σε μεγάλο βαθμό. 
Του είχαν φαγωθεί τα χείλη από την φοβερή ασθένεια...

Πήγε μια φορά ο πατήρ Νικόλαος Πλανάς να τον κοινωνήσει, αλλά το κατεστραμμένο στόμα του, δεν μπόρεσε να παραλάβει το Άγιο Σώμα του Κυρίου και παρέπεσε λίγο πιό πλάϊ από το στόμα...

Χωρίς κανένα, μα κανένα δισταγμό, ο Άγιος Νικόλαος Πλανάς έσκυψε και με το στόμα του πήρε τον Θείο Μαργαρίτη, που είχε πέσει και τον κατέλυσε.

Αυτό ας το δουν αυτοί που δεν κοινωνούν γιατί, λένε, φοβούνται τα μικρόβια. 

Μεγάλη, πράγματι, βλασφημία. 

Ένας Θεός ζώντων και νεκρών, ποιητής ουρανού και γης, να προσβάλλεται από μικρόβια. 

Παραλογισμοί σκοτισμένων απίστων. 

Όσο για τον ασθενή αυτόν, τον ανακάλυψε η Αστυνομία και τον έστειλε στο λεπροκομείο μαζί με την κόρη του, η οποία κι αυτή είχε μολυνθεί από την λέπρα και της είχαν φαγωθεί τα δάκτυλα. 

Εν τούτοις, ο Άγιος μας δεν έπαθε τίποτα’’.


(Άγιος Παπά Νικόλας Πλανάς- εκδοτικός Οίκος 'Αστήρ' Αλ. Και Ε. Παπαδημητρίου)

«Aν ξέρατε τι δόξα περιμένει εκείνους τους αγνούς Χριστιανούς που ζούνε μέσα στον κόσμο!»

«Το παρακάτω περιστατικό συνέβει την εποχή πού ζούσε ακόμη ο πατέρας μου, θυμάται ή Ι.Μ. αναφερόμενη στην συνομιλία της με τον πατέρα Λαυρέντιο.

«Είμαστε εξαιρετικά φτωχοί, ανίκανοι να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας μετά από την καταστροφή τού πολέμου. Πήγα να δω τον Άγιο γέροντα Λαυρέντιο, προκειμένου να του ζητήσω να μου δώσει ευλογία, να φορέσω κρυφά ένα είδος εσωτερικού ράσου, (για να είμαι κρυφή καλόγρια), αλλά μου είπε:

«Δέν θα χαθούν όλοι, όσοι είναι μέσα στον κόσμο (κοσμικοί άνθρωποι), αλλά ούτε και ο καθένας θα σωθεί, επειδή μόνο και μόνο βρίσκετε μέσα σε μοναστήρι.

Καταλαβαίνετε; Δεν έχει έλθει ακόμα ο καιρός…»

Πάλι άρχισα να τον εκλιπαρώ για να μου δώσει την άδειά του να μπω έστω, σε ένα γυναικείο μοναστήρι, γιατί είναι εξαιρετικά πολύ δύσκολο για έναν, να σωθεί μέσα στον κόσμο, αλλά ο Γέροντας μου είπε:

«Οι μοναχοί στα μοναστήρια θα επιτύχουν να μπούνε στον έβδομο ουρανό (Παράδεισο) αλλά εάν ξέρατε μόνο, τι δόξα περιμένει εκείνους τούς αγνούς, πού ζούνε μέσα στον κόσμο!

Γιατί ο Κύριος θα πεί, σε εκείνους τους σχηματοφόρους μοναχούς, να κάνουν τόπο για αυτούς τους μυστικούς αγνούς Χριστιανούς, για αυτούς που δεν έζησαν όπως εμείς, σε μοναστήρι. Και θα συμβεί αργότερα, αυτοί οι τελευταίοι, να προηγηθούν υπερβολικά των πρώτων!

Καταλαβαίνετε ότι ενώπιον του Θεού, οι μυστικοί Χριστιανοί θα είναι ανώτεροι από εκείνους μέσα στα μοναστήρια; Καταλαβαίνετε τι εννοώ;» ρώτησε ο γέροντας...

Δεν καταλαβαίνω τίποτα, απάντησα.

Θυμηθείτε ακριβώς τί σας είπα, μόλις τώρα..., είπε ο γέροντας.

Αγίου Λαυρεντίου τού Chernigof (†1950)

π. ΠΑΪΣΙΟΣ: «ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ [τοῦ Ἀντιχρίστου] ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ. Ἢ ΤΟΝ ΔΕΧΕΣΑΙ Ἢ ΤΟΝ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΕΙΣΑΙ»


Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο

«Γέρων Παΐσιος – ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ»
Στοιχειοθεσία «ΧΡΙΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»

–Γέροντα, τὸν ρώτησα, εἴπατε πρὶν στοὺς ἀνθρώπους ὅτι αὐτὰ εἶναι µακρινὰ γεγονότα. 
Πόσο µακρινὰ εἶναι; Ἂς ποῦµε, ἐµεῖς θὰ τὰ ζήσουµε;
Ὁ Γέροντας ἔγινε πολὺ σοβαρὸς καὶ µοῦ ἀπάντησε:

–Ἐγώ, ὄχι. Ἐσύ, ναί.

–Ὁ λογισµὸς ὅμως µοῦ λέει κάτι: Ὅτι κάθε φαινόµενο ποὺ προηγεῖται τῆς παρουσίας τοῦ Ἀντιχρίστου ὡς προετοιµασία, χρειάζεται καὶ τὸν δικό του χρόνο γιὰ νὰ ὡριµάσει καὶ νὰ ἐπιβληθεῖ φυσιολογικά, ὡς χρόνο προετοιµασίας θὰ χρειαζόµασταν πολλὲς δεκαετίες. Δὲν εἶν᾽ ἔτσι;

–Ὄχι, ἔκανε αὐτὸς κουνώντας ἀρνητικὰ τὸ κεφάλι του.Ὅσο πλησιάζουµε πρὸς τὰ κεῖ, τὰ πράγµατα θὰ γίνονται ὅλο καὶ πιὸ γρήγορα, ἕως ὅτου καταλήξουν νὰ ἐξελίσσονται µ’ ἀστραπιαία ταχύτητα. Ἡ τηλεόραση δὲν θὰ προλαβαίνει ν’ ἀνακοινώνει στοὺς ἀνθρώπους τὰ καινούργια γεγονότα. Κι ὅλο αὐτὸ τότε θὰ θεωρεῖται σὰν θρίαµβος τοῦ κακοῦ καὶ τοῦ Ἀντιχρίστου, ἐνῶ στὴν πραγµατικότητα ὁ Χριστὸς θὰ ἐπιτρέψει αὐτὴν τὴν ἐξέλιξη προνοούµενος τὰ δικά Του παιδιὰ καὶ συντέµνοντας τὸν χρόνο ταλαιπωρίας τους.

Χαµογέλασε.

–Πόσο χρόνο θὰ πάρουν; τὸν ρώτησα. Ἐγὼ ὅμως θὰ τὰ προλάβω, ἔ; ζήτησα νὰ τὸ διευκρινίσω.

–Ναί, ἔκανε ὁ Γέροντας κουνώντας καταφατικὰ τὸ κεφάλι του. Ἐσὺ θὰ τὰ προλάβεις καὶ θὰ τὰ ζήσεις.

Ὁ γερο-Παΐσιος µοῦ ἔκανε µιὰ πάρα πολὺ χρήσιµη διευκρίνηση:

–Ὅταν ἔρθει ὁ Ἀντίχριστος, δὲν θὰ προσπαθήσει νὰ ἐξαπατήσει τοὺς ἀνθρώπους γιὰ νὰ περάσει κρυφὰ τὸ 666. Ὁ Ἀντίχριστος θά ᾽ναι τὸ ὄχηµα τοῦ Σατανᾶ κι ὁ Σατανᾶς δὲν γνωρίζει τίποτε ἀπὸ τὴν ἔννοια τῆς ἐλευθερίας ἢ τῶν προσωπικῶν δικαιωµάτων. 
Ὅταν λάβει τὴν ἐξουσία ἀπὸ τὸν Χριστό, θὰ ἐπιβληθεῖ σὰν τύραννος: ὁ πιὸ ἀπαίσιος ἀπ᾽ ὅσους γνώρισε ἡ ἀνθρωπότητα. Θ᾽ ἀπαιτεῖ νὰ τὸν ἀναγνωρίσεις σὰν θεὸ καὶ νὰ τὸν προσκυνήσεις. 
Καὶ δὲν θὰ τὸν νοιάζει ἂν ἐσὺ αὐτὸ τὸ θέλεις καὶ ἂν συµφωνεῖς. Τὰ πάντα τότε θὰ γεµίσουν καταπίεση καὶ τρόµο, διότι ὁ διάβολος θὰ ζητάει προσωπικὰ κι ἐνσυνείδητα τὴν ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ καὶ τὴν ἀποδοχὴ τὴν δική του. 
Δὲν θὰ τοῦ ἀρκεῖ οὐδετερότητα καὶ δὲν θὰ ὑπάρχουν ὑπεκφυγές. Ἢ τὸν δέχεσαι κι ὑφίστασαι τὴν ἐγκατάλειψη τῆς χάριτος ἢ τὸν ἀρνεῖσαι καὶ περιθωριοποιεῖσαι µ᾽ ὅλες τὶς συνέπειες ποὺ γράφει στὴν Ἀποκάλυψη: Ὅτι αὐτοὶ δὲν θὰ µποροῦν νὰ πουλήσουν ἢ ν᾽ ἀγοράσουν τίποτα, διότι δὲν θά ᾽χουν τὸ σῆµα τοῦ Ἀντιχρίστου.

–Καὶ τί θὰ γίνει µ᾽ αὐτούς; ρώτησα τὸν Γέροντα. Θὰ πεθάνουν ἀπ’ τὴν πείνα;

–Ἔ, ὄχι εὐλογηµένε κι ἔτσι… Θά ᾽χουν οἱ ἄνθρωποι τὸ ψωµάκι τους, τ᾽ ἀλεύρι τους, τὶς ἐλίτσες, τὰ φροῦτα … Ἀλλοίµονο ὅµως σ᾽ αὐτοὺς ποὺ εἶναι µαθηµένοι σὲ πλούσια τράπεζα. Αὐτοὺς δὲν θὰ τοὺς ἀρκοῦν τὸ ψωµάκι κι οἱ ἐλίτσες καὶ θά ᾽ναι βαρὺ τὸ δίληµµα. 
Ἐπειδὴ οἱ καλοµαθηµένοι καὶ καλoβoλεµέvoι χριστιανοὶ ἔχουν ἐφεύρει τὴν «ἰδεολογία τοῦ κρυπτοχριστιανοῦ», νοµίζω, ἔγινε σαφὲς ὅτι τέτοιο ἐνδεχόµενο δὲν ὑπάρχει. 
Ἐδῶ θὰ ἐφαρµοστεῖ αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ Χριστὸς στὸ Εὐαγγέλιο: «Ἢ µὲ ὁµολογεῖς ἔµπροσθεν τῶν ἀρχόντων καὶ σὲ ἀποδέχοµαι στὴν Βασιλεία µου ἢ µὲ ἀρνεῖσαι κι ἐγὼ σὲ ἀπορρίπτω».


Πατρός Σάββα Αχιλλέως, "Πλησιάζει να μαντρώσουν ΟΛΟΝ τον κόσμο σε ένα κ λ ο υ β ί, γιά νά τόν ΠΙΕΣΟΥΝ να πάρει τήν ΣΦΡΑΓΙΔΑ του αντιχρίστου"

Ομιλεί προφητικά για τα όσα ζούμε και τα όσα θα ζήσουμε 
ο μακαριστός π. Σάββας Ἀχιλλέως


Απόσπασμα ομιλίας μακαριστού Άγιου του Θεού, πατρός Σάββα Αχιλλέως υπο τον τίτλο Αγωνία ο καιρός του αντίχριστου που έγινε το 1996 παρακαλώ! 
Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω!

Πλησιάζει να μαντρώσουν όλον τον κόσμο σε ένα κλουβί για να τον πιέσουν να πάρει την σφραγίδα του αντιχρίστου.

- Τρία πράγματα θα χρειαστεί ο αντίχριστος για να ελέγξει τον κόσμο γιατί χωρίς αυτά δεν θα καταφέρει να ελέγξει τον κόσμο.

Το πρώτο σημείο που θα χτυπήσει ο διάβολος είναι το φαγητό, τα τρόφιμα, αυτά θα τα ελέγχει ο διάβολος γιατι χωρίς να ελέγχει αυτά δεν μπορεί να πέσει ο άνθρωπος εις την δική του παγίδαν.

Δεύτερον σημείο που θα χτυπήσει γιατί χωρίς αυτό πάλιν ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει, να κινηθεί και να επιβιώσει είναι αυτό το έρημον το χρήμαν το οποίο επρόδωσε Τον Διδάσκαλον Χριστόν. 
Αυτό πρέπει να το ελέγξει και να το κρατά στα χέρια του.
Χωρίς αυτό δεν μπορεί να ελέγξει τον κόσμο.

Και το τρίτο το φοβερότερο είναι η μετακίνησης απο τόπο εις τόπο, οι συγκοινωνίες (πλοία, αεροπλάνα, σιδηρόδρομοι, αυτοκίνητα)! 

Όταν τα πιάσει αυτά, τι θα κάνεις;

Ή θα περπατείς, ή θα υποταγείς!

- Τι θα μας πει ο Χριστός; «υποκριταί, το μεν πρόσωπο του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύναστε γνώναι;» Ματθ. κεφ. β’, 5 ! -

σχόλιο :Κάτι συμπτώσεις με αφορμή την υγεία μας ε;; πρόβα τζενεράλε !


ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ


«Δεν σας κρύπτω ότι μετέφερα Θεία Κοινωνία από την Λάρισα στην Αθήνα, για να κοινωνήσω κάποιους ανθρώπους. Και ευτυχώς που κοινώνησα κάποιο πρόσωπο, ύστερα από δυο μέρες πέθανε. Θα ήταν αδύνατο να βρουν ιερέα στην Πολυκλινική Αθηνών. Και επήρα Θεία Κοινωνία από την Λάρισα και μετέφερα εκεί ή όπου αλλού. 
Έχω μεταφέρει και εκτός Λαρίσης μακριά Θεία Κοινωνία. 
Παλαιά όχι μόνο κληρικοί, αλλά και λαϊκοί είχαν επάνω τους Θεία Κοινωνία και κοινωνούσαν πολύ τακτικά. Αυτό σήμερα απαγορεύεται γιατί δεν υπάρχει λόγος, δεν υπάρχει ανάγκη ο λαϊκός να το κάνει. Στην Αρχαία Εκκλησία όμως υπήρχε ανάγκη και γίνονταν από λαϊκούς η μεταφορά της Θείας Κοινωνίας είτε για ιδία χρήση είτε για χρήση ασθενών και ετοιμοθανάτων ή μαρτύρων στην φυλακή». 

Απόσπασμα από τη σειρά ομιλιών : Α' Βασιλειών, Ομιλία 5η, 13-9-1978

Σημ. Δεν γνωρίζουμε τί δοκιμασίες θα επιτρέψει ο Άγιος Τριαδικός Θεός όσον αφορά τη μετάδοση ή τον τρόπο μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας από τις Εκκλησίες. Όμως αυτή η πληροφορία που μας έδωσε ο μακαριστός Γέροντας Αθανάσιος είναι πολυτιμότατη και αξιοποιήσιμη σε πολύ δύσκολες καταστάσεις. 





Ἀλήθειες πού σήμερα παραβλέπονται ἀπό τούς πιστούς!


Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος συνδέει τὴ διδασκαλία τοῦ Κυρίου, «Προσέχετε δέ ἀπό τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρός ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες» (Ματθ. 7, 15), μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους (καὶ τοὺς ἄλλους ρασοφόρους), οἱ ὁποῖοι δροῦν μέσα στὴν Ἐκκλησία ὡς κανονικοὶ Ἐπίσκοποι, ὅπως σήμερα οἱ Οἰκουμενιστές. Γράφει:

«Ἐὰν οὖν τινὰ ἴδης, ἀδελφέ, ὅτι ἔχει σχῆμα σεμνοπρεπές, μὴ πρόσχῃς, ὅτι ἐνδέδυται κώδιον προβάτου, ὅτι ὄνομα ἔχει πρεσβυτέρου ἢ ἐπισκόπου ἢ διακόνου ἢ ἀσκητοῦ, ἀλλὰ τὰς πράξεις αὐτοῦ περιέργασαι. Εἰ ἔστι σώφρων, εἰ ἔστι φιλόξενος ἢ ἐλεήμων ἢ ἀγαπητικός ἢ ἐν προσευχαῖς καρτερικός ἢ ὑπομονητικός. Εἰ ἔχει κοιλίαν θεόν, καὶ τὸν φάρυγγα ἅδην, νοσῶν χρήματα καὶ καπηλεύων τὴν θεοσέβειαν, ἄφες αὐτόν. Οὐ γὰρ ἐστι ποιμὴν ἐπιστημονικός, ἀλλὰ λύκος ἁρπακτικός.

Εἰ δὲ οἶδας τὰ δένδρα δοκιμάζειν ἀπὸ τῶν καρπῶν, ποῖα ἐστὶ τῇ φύσει, τῇ γεύσει, τῇ πιότητι, πολλῷ μᾶλλον ἀπὸ τῶν ἔργων ὀφείλεις δοκιμάζειν τοὺς Χριστεμπόρους, ὅτι, φοροῦντες φημάριον εὐλαβείας, ψυχὴν κέκτηνται διαβολικήν. Εἰ δὲ καὶ ἀπὸ ἀκανθῶν οὐ συλλέγεις σταφυλάς ἤ ἀπὸ τριβόλων σύκα, τί ὑπολαμβάνεις ὅτι ἀπὸ παραβατῶν ἔχεις τι ἀγαθὸν ἀκοῦσαι ἢ ἀπὸ προδοτῶν μαθεῖν τι χρήσιμον; Ἐκείνους τοίνυν ἀποστρέφου ὡς λύκους Ἀραβικούς, καὶ ἀκάνθας παρακοῆς, καὶ τριβόλους ἀδικημάτων, καὶ δένδρα πονηρά. Ἐὰν ἴδῃς συνετόν, κατὰ τὴν συμβουλεύουσαν σοφίαν, ὄρθριζε πρὸς αὐτόν, καὶ σταθμοὺς θυρῶν αὐτοῦ ἐκτριβέτω ὁ πούς σου, ἵνα παρ’ αὐτοῦ διδαχθῇς νόμου σκιαγραφήματα, καὶ χαρίτων δωρήματα» (P.G. 26.1253).

Καὶ ἀλλοῦ γράφει:

«Ὧν τό φρόνημα ἀποστρεφόμεθα, τούτους ἀπό τῆς κοινωνίας προσήκει φεύγειν» (ΒΕΠΕΣ 33, 182, 20).


Ὅσοι δέν ἀντελήφθησαν τήν ἀπάτην μέ τόν Κορωνοϊόν, ἀκόμη καί ἕνα ἔτος μετά, ἔχουν τήν ψευδαίσθησιν ὅτι θά ἀντιληφθοῦν τήν ἔλευσιν τοῦ Ἀντιχρίστου;



Ἂν ναί, πλανῶνται πλάνην οἰκτράν! Ὅταν δὲν ἀντιλαμβάνονται τὰ εὔκολα, πῶς εἶνε δυνατὸν νὰ ἀντιληφθοῦν τὰ δύσκολα;

Μία ὑστερική παραθρησκεία μέ προδιαγεγραμμένο μέλλον…

Συνεχίζεται και κλιμακώνεται ο καιρός τῶν ἀποκαλυπτηρίων. Κλιμακώνονται οἱ μέρες τοῦ διωγμοῦ τῆς πίστης μας, τῶν κλειστῶν ἐκκλησιῶν, τῶν χυδαίων διακρίσεων, τῶν βιαίως κατηργημένων δικαιωμάτων, τῶν ἀπαγορευμένων ἐλευθεριῶν, τοῦ ξεδιάντροπου ἐμπαιγμοῦ τῆς νοημοσύνης μας. Οἱ μέρες ὅπου οὔτε τα προσχήματα δέν τηροῦνται πιά, ἀπό ἕνα καθεστώς πού ἔχει πετάξει ὅλες τίς μάσκες καί μᾶς πνίγει σε ἕνα δύσοσμο βοῦρκο ἀκραίου φασισμοῦ καί ἀπροκάλυπτου ὁλοκληρωτισμοῦ.

Εἶναι ἕνα μωσαϊκό φρίκης, στό ὁποῖο μπαίνουν καθημερινα νέες ψηφῖδες. Καί βεβαίως τό ὅτι ἐνῶ Μόσιαλοι, Δερμιτζάκηδες καί ἅπας ὁ ἐγκάθετος συρφετός τῶν μέσων μαζικῆς ἐξηλιθίωσης καθυβρίζουν συστηματικά καί ἐν χορῷ ἐδῶ καί τόσους μῆνες κάθε ἱερό καί ὅσιο αὐτοῦ τοῦ τόπου (μέ ἀνατριχιαστικό ἀποκορύφωμα τή συνεχῆ βλασφημία κατά τῆς Θείας Κοινωνίας) καί δέν ἔχει κουνηθεῖ οὔτε φύλλο στόν «γενναῖο νέο κόσμο» τῆς φερόμενης ὡς Ἑλληνικῆς Δικαιοσύνης, ἀλλά ὅποτε λέγεται κάτι κατά τοῦ ἐμβολίου, σηκώνονται ἀνεμοστρόβιλοι καί σπεύδουν ἀσθμαίνοντες οἱ εἰσαγγελεῖς, εἶναι μία τέτοια πολύ χαρακτηριστική ψηφῖδα. Ἡ ἔρευνα πού διατάχτηκε πρό ἡμερῶν, ἐπειδή ὁ πρόεδρος τοῦ ΠΟΕΔΗΝ ἀποτόλμησε τό…μέγα κακούργημα, νά πιθανολογήσει τήν αἰτιακή σχέση τῆς μερικῆς παράλυσης μίας νοσηλεύτριας μέ τόν προηγηθέντα ἐμβολιασμό της, εἶναι τό πιό πρόσφατο παράδειγμα, ἀλλά σίγουρα ὄχι καί τό τελευταῖο.

Ὅμως μοιραῖα θά ἐπαναλάβω στό σημεῖο αὐτό κάτι πού ἔγραψα σέ πρό ἑβδομάδων ἄρθρο μου γιά τήν ψυχωσική κορωνολατρεία: ἐδῶ πρόκειται πιά γιά ἕνα ξεκάθαρο εἶδος νέας θρησκείας, κρατικά προστατευόμενης καί βιαίως ἐπιβαλλόμενης, πού ἐπιχειρεῖται ἀπό τό φασιστικό καθεστώς –ἰσοκρατούσης δυστυχῶς καί μίας μεγάλης χορείας ρασοφόρων– νά ἀντικαταστήσει (ἔτσι τουλάχιστον θέλουν νά νομίζουν οἱ ταλαίπωροι) τήν παλαιά πίστη, ἡ ὁποῖα διώκεται καί συκοφαντεῖται, γιά νά ἐκπέσει μέσα στίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων ἤ ἔστω νά ὑποχωρήσει διά τοῦ φόβου. Μιλᾶμε γιά μία μανιχαϊστική μεσσιανική παραθρησκεία μέ τήν πολύωρη καθημερινή λατρεία της (ἤτοι τή χαύνωση μπροστά στό ἀποβλακοκούτι καί την μεθοδικά ὑποβαλλόμενη ἐθιστική τρομοϋστερία), τό ἱερατείο της (τούς «εἰδικούς» ἐκ τοῦ ὑγειονομικοῦ χώρου καί τούς συνοδοιπόρους τους ἐκ ταῦ κυβερνητικοῦ), τούς φανατικούς πιστούς της (σέ ἀντιδιαστολή πρός τούς συνεχῶς ἐξουθενούμενους καί πλέον ὁλοένα καί περισσότερο διωκόμενους «ἀπίστους»), τά ἱερά της ἀντικείμενα (τουτέστιν τά ἀντισηπτικά, τή μάσκα – μονή καί διπλή, τά κόβιντ τέστ καί πάνω ἀπό ὅλα φυσικά τό ἐμβόλιο).

Τό ἐμβόλιο μάλιστα δέν εἶναι ἀπλῶς ἱερό ἀντικείμενο, ἀλλά ἀναδεικνύεται προφανῶς στό (Θεέ μου ἥμαρτον) «Ἅγιο Δισκοπότηρο» ὅλης αὐτῆς τῆς ἀπόνοιας. Τό ὁποῖο συνεπῶς δέν τό ἀγγίζει κανείς, ἐνῶ ἀκόμη καί ἀπλός ὑπαινιγμός γιά τήν ἀναποτελεσματικότητα καί τούς κινδύνους του (χώρια τό μεῖζον θεολογικό καί βιοηθικό ζήτημα μέ τό ὁποῖο δεδομένα συνδέεται –ὅ,τι καί ἄν λένε οἱ γνωστοί νανουριστές τῆς ἐνδοεκκλησιαστικῆς μεταπατερικῆς παράκρουσης) ἐπισύρει τήν ἄμεση καθεστωτική ἐπέμβαση, μέ στόχο νά παταχθεῖ ἤ ἔστω νά τρομοκρατηθεῖ (καί τοιουτοτρόπως νά ἐξαναγκαστεῖ ἐφ’ ἑξῆς σέ σιωπή) ὁ θρασύτατος ἐγκληματίας/δράστης.

Μία δαιμονική παράνοια ἀντεστραμμένης πίστης λοιπόν, πού ὁλοένα καί ἐξαπλώνεται. Ἐμεῖς δέν φοβόμαστε ὡστόσο. Ἐπειδή εἰπώθηκε κάποτε ἀπό τά ἴδια τά χείλη Του γιά τό πόσο σκληρό καί μάταιο εἶναι τό «πρός κέντρα λακτίζειν», εἶναι γνωστή σέ ὅλους μας ἡ τελική κατάληξη ὅλου αὐτοῦ τοῦ βέβηλου συστήματος καί τῆς ἀνοσιουργίας του. Εἶναι γνωστή, ὅσο καί ἄν μοιάζει αὐτή τή στιγμή νά θριαμβεύει. Ἐμεῖς γνωρίζουμε. Καί ἀναμένουμε.

«Ἀναστήτω ὁ Θεός καὶ διασκορπισθήτωσαν οἱ ἐχθροὶ αὐτοῦ. Καὶ φυγέτωσαν ἀπὸ προσώπου αὐτοῦ οἱ μισοῦντες αὐτόν. Ὡς ἐκλείπει καπνός, ἐκλιπέτωσαν· ὡς τήκεται κηρὸς ἀπὸ προσώπου πυρός»…

Του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ιστορίας

Τί ἄλλο μᾶς ἐπιφυλάσσουν οἱ Ἱεράρχες μας; ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ «ΕΘΝΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ» ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ


ΕΘΝΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ

«ΙΣΤΑΜΕΘΑ ΑΓΡΥΠΝΟΙ»

Τ.Θ. 67250,

Τ.Κ. 15102, Μελίσσια Ἀττικῆς

Τηλ.: 210 5248000

Ἠλ. Διεύθυνσις: info@ethnikoiphylakes.org

Ἱστοσελίς: https://ethnikoiphylakes.org



Ἐν Ἀθήναις, τῇ 19ῃ Φεβρουαρίου 2021

Ἀρ. Πρωτ.: Φ1/24/19-02-21


Πρός:

Τὴν Ἱερὰν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΘΕΜΑ: Τί ἄλλο μᾶς ἐπιφυλάσσουν οἱ Ἱεράρχες μας;


Στὶς ἡμέρες αὐτὲς τῆς ὀδύνης, λόγῳ τῆς «ἐπιδημίας», ἡ ὁποία ἔπληξε καὶ τὴν Ἑλλάδα μας, ἧλθε νὰ προστεθῇ καὶ ὁ ἀποτροπιασμὸς τοῦ κόσμου, ἀπὸ τὴν εἰκόνα, ποὺ ἀντίκρυσε, μὲ τοὺς σεπτοὺς Ἱεράρχες του νὰ δέχωνται τὸν ἐμβολιασμό: ὁ ἀπόλυτος εὐτελισμὸς τοῦ ἐπισκοπικοῦ ἀξιώματος.

Ὁ πολιτισμὸς σὲ ὅλες τὶς ἐμφανίσεις του (ἐπιστῆμες, τέχνες κ.λπ.) ὑπάρχει καὶ προοδεύει μέσα ἀπὸ τὴν ἀνεμπόδιστη ἔκφρασι γνώμης καὶ τὸν ἐλεύθερο διάλογο. Ὅταν ὄμως ἡ ἐλευθερία, καὶ κυρίως ἡ ἐλευθερία λόγου, δεσμεύεται, ξεκινῶντας μὲ τὴν έπιβολὴ μάσκας-φιμώτρου σὲ ἕναν Μητροπολίτη (φιμωμένους καὶ ἡμίγυμνους, ὑπὸ τὸ φῶς τῆς δημοσιογραφικῆς κάμερας, τοὺς εἷδε ἔντρομος ὁ λαός τους νὰ δέχωνται τὴν ἱατρικὴ πρᾶξι ἐπάνω στὸ ἀνθρώπινο σῶμα τους), τότε ἡ δημοκρατία, ὅσο καὶ ἡ ἐλευθερία, ποὺ γεννήθηκαν στὴν Ἑλλάδα καὶ ἀπὸ αὐτὴν τὴν χώρα ἁπλώθηκαν στὴν Οἰκουμένη, ἔχουν καταλυθῇ.

Αὐτοί, οἱ ὁποῖοι ἐνδιαφέρθηκαν γιὰ τὸ αἴσιον τῆς ὑγείας τῶν Ποιμεναρχῶν μας, εἶχαν χρέος προηγουμένως νὰ τοὺς ἐνημερώσουν ὅτι εἶναι:

· ἕνα ΕΜΒΟΛΙΟ, τὸ ὁποῖο δὲν εἶναι σὰν ὅλα τὰ ἄλλα,

· ἕνα ΕΜΒΟΛΙΟ, ἀπὸ τὸ ὁποῖο πεθαίνουν ἄνθρωποι,

· ἕνα ΕΜΒΟΛΙΟ, τὸ ὁποῖο ἀλλάζει τὴν δομὴ τοῦ ἀνθρωπίνου RNA καὶ DNA,

· ἕνα ΕΜΒΟΛΙΟ, τὸ ὁποῖο περιέχει γενετικὸ ὑλικὸ ἀπὸ κύτταρα ἐμβρύων, ποὺ προέρχονται ἀπὸ ἐκτρώσεις,

· ἕνα ΕΜΒΟΛΙΟ, ἡ σύνθεσις τοῦ ὁποίου δίδει τὴν δυνατότητα βιομετρικῆς παρακολουθήσεως,

· ἕνα ΕΜΒΟΛΙΟ, τὸ ὁποῖον προηγουμένως δὲν ἔχει δοκιμασθῇ σὲ ...ποντίκια καὶ ἔτσι ἔγινε πειραματόζωο ὁ ἄνθρωπος,

· ἕνα ΕΜΒΟΛΙΟ καινούργιας τεχνολογίας, τοῦ ὁποίου ἡ κατεπείγουσα ἀδειοδότησις προκάλεσε σάλο στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία, καθὼς καὶ πολλὰ ἐρωτηματικὰ σχετικῶς μὲ τὴν στέρησι τῶν προσωπικῶν ἐλευθεριῶν τοῦ ἀνθρώπου.

Τὸ τραγικότερο ὅλων τῶν ἀνωτέρω δεδομένων, τὰ ὁποῖα κορυφαῖοι ἰατροὶ καὶ ἐπιστήμονες ἔκαναν γνωστά, εἶναι, πὼς γιὰ νὰ κινηθῇς ἐλεύθερα ὡς πολίτης, ὡς ἄνθρωπος, θὰ ἀπαιτηθῇ ὁσονούπω νὰ ἐπιδεικνύῃς τὸ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ τοῦ ἐμβολιασμοῦ. Αὐτό, τὸ ὁποῖον λειτουργεῖ ὡς ἐργαλεῖο καὶ καθιστᾷ τὸν ἄνθρωπο ἀριθμό, ἀκυρώνοντας τὸ πρόσωπο καὶ τὸ ὄνομά του!

Τραγικὴ καὶ ἡ δήλωσις προβεβλημένου Μητροπολίτου μας σχετικῶς μὲ τὰ κύτταρα δολοφονημένων ἐμβρύων, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχονται στὰ ἐμβόλια: «Στὰ δύο ἐν χρήσει ἐμβόλια στὴν χώρα μας, τῆς Pfizer καὶ τῆς Moderna, δὲν ὑπάρχουν τέτοια παράγωγα κυτταρικῶν σειρῶν καὶ ὅπου ἐνδεχομένως ὑπάρχουν, αὐτὰ προέρχονται ἀπὸ ἐμβρυϊκὸ ἱστὸ ἤδη νεκρωμένων ἐμβρύων. Ὁπότε δὲν προσκρούει σὲ κάποιο ἠθικὸ ἐμπόδιο, διότι δὲν ὑπάρχει ἡ σκοπιμότης τῆς ἀμβλώσεως.»

Τίποτε ἀπὸ ὅλα αὐτὰ δὲν πρόλαβαν νὰ γνωστοποιήσουν οἱ φιλάνθρωποι αὐλικοί τους, στοὺς Μητροπολῖτες μας, γιὰ νὰ μὴ γκρεμισθοῦν στὸ βάραθρο; Τώρα, γκρεμίσθηκαν καὶ ἀπὸ τὶς ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων ἐκείνων, ποὺ εἶχαν βρῇ παρηγοριὰ στὰ πρόσωπά τους.

Θεωροῦμε περίεργο νὰ μὴ κατάλαβαν οἱ Ἰεράρχες μας τὸν ὕπουλο καὶ ἐγκληματικὸ τρόπο, μὲ τὸν ὁποῖον κινοῦνται οἱ ἐξουσιαστὲς γιὰ τὴν καθυπόταξι κλήρου καὶ λαοῦ.

Εἶναι, τέλος, ἀπίστευτο νὰ χαρακτηρίζουν Συνταγματολόγοι παράνομη καὶ ἐγκληματικὴ πρᾶξι τὴν ὑποχρεωτικότητα τοῦ ἐμβολίου καὶ τῆς μάσκας, καὶ ραδιοφωνικὸς σταθμὸς Μητροπόλεως νὰ προπαγανδίζῃ τὸν ἐμβολιασμὸ καὶ τὴν ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνησι.
Δὲν ξεχνᾶμε τί ἔγραψαν πρὸ ἡμερῶν οἱ Βέλγοι στὴν ἐφημερίδα La Libre: «ΒΟΡΕΙΟΣ ΚΟΡΕΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ»!

Μεγίστη βλασφημία από την Ι. Μητρόπολη Φλωρίνης


ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ… 
Η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΗ ΓΙΩΡΓΗ ΜΕ ΦΙΜΩΤΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΝΑ «ΣΚΟΤΩΝΕΙ»… ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΌ !