.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Παπαδάκης αυτομουτζώνεται που έκανε πέντε δόσεις εμβολίου και νόσησε βαριά

 

Εθνική Ομάδα Μιμιδίων ΕΟΜ

ΒΡΕ ΑΚΟΥΤΕ, Ή ΟΧΙ; Dr. James Thorp: «Μετά τούς emβολιασμούς κατά της 'Covid-19', οι AΠΟΒΟΛΕΣ α υ ξ ή θ η κ α ν κατά ....58 φορές»!!!! [ ΠΟΥ Κ Ρ Υ Β Ο Ν Τ Α Ι ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ ΜΑΪΝΤΑΝΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ; ]


Ο Αμερικανός γυναικολόγος-μαιευτήρας Τζέϊμς Θόρπ, με εμπειρία 43 χρόνων δήλωσε, ότι μετά τους αναγκαστικούς μαζικούς εμβολιασμούς κατά της 'Covid-19', οι αποβολές έχουν αυξηθεί κατά 58 φορές!!!!!!!


Προσθέτει επίσης, ότι οι εμβρυϊκοί θάνατοι έχουν αυξηθεί 38 φορές και οι διαταραχές στην περίοδο έχουν χιλιαπλασιασθεί!

Oι δηλώσεις αυτές έγιναν ενώπιον του Αμερικανού Ρεπουμπλικανού Γερουσιαστή Ρον Τζόνσον, ο οποίος διοργάνωσε σχετικό συνέδριο για τα αποτελέσματα των εμβολιασμών, που σημαίνει ότι πρόκειται για επίσημες σοβαρές καταγγελίες.

Όπως δήλωσε:

«Αυτό που έδειξαν οι μελέτες μας δεν ήταν διπλάσιες αυξήσεις αλλά αυξήσεις 500πλάσιες ή 1.000πλάσιες στις διαταραχές περιόδου για παράδειγμα, σχεδόν 1.200πλάσια αύξηση συγκριτικά με το εμβόλιο της γρίπης.

Όσον αφορά τις αποβολές, 58πλάσια αύξηση στις αποβολές από τα εμβόλια του covid-19 συγκριτικά με αυτές από το εμβόλιο της γρίπης.

Και θα μπορούσα να συνεχίζω και να συνεχίζω.


Στους εμβρυϊκούς θανάτους, 38πλάσια αύξηση.

Αυτό έχω δει εγώ, αυτό δείχνουν τα δεδομένα.

Θέλω να ρωτήσω για ποιο λόγο η Αμερικανική Επιτροπή Μαιευτικής και Γυναικολογίας, το Αμερικανικό Κολλέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων και η Εταιρεία Εμβρυομητρικής Ιατρικής, τις οποίες όλες έχω υπηρετήσει σε ολόκληρη την σταδιοδρομία μου, προωθούν αυτό το θανατηφόρο εμβόλιο».




Ἔ γ κ υ o ς καί ἐμβoλιασμέvn; Δές ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τό 'β i v τ ε o'.....


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ, ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ
Ο ΔΥΣΩΝΥΜΟΣ ΦΑΟΥΤΣΙ, ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ
ΚΟΜΠΙΑΖΕΙ....

Δέν χρειάζεται κάτι νά γράψουμε....

Τό 'βίντεο' εξηγεί πολλά....

Δές...

Aποκάλυψη-σοκ: Μέσα σε ένα έτος (με μαζικούς εμβολιασμούς) πέθαναν τόσοι αθλητές όσοι την περίοδο 1966-2004!


Aποκάλυψη-σοκ: Μέσα σε ένα έτος (με μαζικούς εμβολιασμούς) πέθαναν τόσοι αθλητές όσοι την περίοδο 1966-2004!
Τι είπε ο Μοριακός Βιολόγος Παναγιώτης Πολυκρέτης04.01.2023 | 09:26

Μια πολύ ανησυχητική αποκάλυψη έκανε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον FOCUS FM 103.6 και τον Στέφανο Δαμιανίδη ο Μοριακός Βιολόγος Παναγιώτης Πολυκρέτης, αναφορικά με τα εμβόλια κατά της covid-19, όπου είπε ότι μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 1101 θανάτους αθλητών, όσους είχαμε όλους μαζί την περίοδο 1966-2004.

Δηλαδή οι θάνατοι σε αθλητές μέσα σε ένα έτος που έλαβαν χώρα οι μαζικοί, αναγκαστικοί εμβολιασμοί κατά της Covid-19, ήταν ίσοι σε αριθμό με τους θανάτους μία περιόδου 38 ετών, όπου φυσικά δεν υπήρχαν αυτοί οι εμβολιασμοί.

Tα νούμερα δεν λένε ψέματα ποτέ. Κάτι συμβαίνει και πρέπει να διερευνηθεί άμεσα και επιμελώς.

Ο κ. Πολυκρέτης έκανε ειδική μνεία και στο «θανατικό που παρατηρείται στους αθλητές γιατί για πρώτη φορά πάλι στην βιβλιογραφία την επιστημονική γράφτηκαν αυτά τα δεδομένα (σ.σ. τα νεότερα δεδομένα)».

«Από τον Γενάρη του 2021 έχουν πάθει καρδιακή ανακοπή 1598 αθλητές, οι 1101 εκ των οποίων πεθάναν. Και συγκρίνουμε αυτό τον αριθμό με μια δημοσίευση που έγινε το 2006 και καταμετρούσε τους αθλητές που πάθανε καρδιακές προσβολές από το 1966 μέχρι το 2004.

Πεθάναν 1100 άτομα, ο ίδιος αριθμός, δηλαδή που μας κάνει ένα μέσο όρο 29 ατόμων το χρόνο». Κάτι που πρακτικά σημαίνει πως σε ένα χρόνο είχαμε τον ίδιο αριθμό θανάτων σε διάστημα 38 ετών, όπως είπε.

Ο μοριακός βιολόγος εξέφρασε επίσης τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα ΜΜΕ τον παραπάνω απολογισμό (θανάτους) λέγοντας:

«Για παράδειγμα, ο Κριστιάνο Ρονάλντο μπορεί να σπάσει ένα νύχι και να βγει ένα ρεπορτάζ δύο σελίδων και εδώ πέρα βλέπουμε 1101 άτομα να έχουν χάσει τη ζωή τους σε δύο χρόνια και δεν έχει γραφτεί τίποτα!».

Ο επιστήμονας κλείνει την αναφορά του στους θανάτους που έχουν παρατηρηθεί την τελευταία διετία ως εξής: «Βλέπουμε άτομα, τα οποία πεθαίνουν και είναι άκρως υγιείς». Και εστιάζει στο ότι πρόκειται για αθλητές, την «προσωποποίηση της υγείας».

Τέλος, ο κ. Πολυκρέτης υποστήριξε ότι χρειάζεται ιδιαίτερη μελέτη και πολλή προεργασία πριν την έκδοση του οποιουδήποτε φαρμάκου: «Πρέπει να κάνουμε μια ανάλυση από τα ρίσκα και τα οφέλη», ενώ για τους ανεμβολίαστους υγειονομικούς που χαρακτηρίστηκαν το διάστημα της πανδημίας ως “αντιδραστική” υποστήριξε πως: «Η επιστήμη δεν είναι μία».

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης σχολιάστηκαν δύο δημοσιεύσεις του κ. Πολυκρέτη σε σκανδιναβικό περιοδικό ανοσολογίας, οι οποίες έγιναν με σκοπό -όπως είπε- να «ξεκαθαρίσουν» το τοπίο γύρω από τα γονιδιακά εμβόλια και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στον ανθρώπινο οργανισμό.

Η 1η δημοσίευση, συγκέντρωσε παγκόσμιο ενδιαφέρον, σύμφωνα με τον κ. Πολυκρέτη, διότι: «Ήταν η πρώτη δημοσίευση που βασικά απεδείκνυε τον αυτοάνοσο μηχανισμό που συμβαίνει στα κύτταρα όταν αυτά εκφράσουν ξένο γονιδίωμα, όπως γίνεται στην περίπτωση των γονιδιακών εμβολίων κατά της covid-19.»

Στη συνέχεια, εξήγησε το τι συμβαίνει στον οργανισμό, όταν λαμβάνει το γονιδιακό εμβόλιο, παραθέτοντας το ρόλο του ανοσοποιητικού συστήματος την ίδια στιγμή:

«Όταν ένα κύτταρο, οποιοδήποτε κύτταρο, λάβει την πληροφορία, την γονιδιακή πληροφορία, για να εκφράσει μια ιική πρωτεΐνη, όπως είναι η ακίδα στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι καταδικασμένο να πεθάνει.

Το ανοσοποιητικό μας σύστημα χρειάζεται να ελέγχει διαρκώς όλα τα κύτταρα του σώματος, έτσι ώστε να γνωρίζει όταν ένα κύτταρο παράγει μεταλλαγμένες πρωτεΐνες (π.χ. καρκινικό κύτταρο) ή όταν έχει μολυνθεί από κάποιο ιό και παράγει τις πρωτεΐνες του ιού.

Το ανοσοποιητικό μας σύστημα δε γνωρίζει αν ένα κύτταρο έχει πάρει κάποιο σκεύασμα που ονομάζεται εμβόλιο ή όχι. Το μόνο πράγμα που ξέρει είναι ότι παράγει μια πρωτεΐνη ξένη. Επομένως, υπάρχει κάποιο πρόβλημα και αυτό το κύτταρο πρέπει να εξουδετερωθεί».

Παρακάτω, πρόσθεσε: «Ο μηχανισμός ανοσοποίησης των γονιδιακών εμβολίων περνάει από μια αυτοάνωση αντίδραση. Επομένως, εφόσον τα κύτταρα που θα παράγουν την ακίδα θα πεθάνουν, πρέπει να γνωρίζουμε ποια κύτταρα θα πεθάνουν», επισημαίνοντας τον κίνδυνο ακόμα και για αυτοάνοσα νοσήματα μετά τον εμβολιασμό, λόγω της έλλειψης γνώσεων που υπάρχει γύρω από τα είδη κυττάρων που επηρεάζει.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου όπου γίνεται λόγος για “εξαγορασμένες συνειδήσεις από επιστήμονες” και αν “έπεσε πολύ χρήμα”, ο κ. Πολυκρέτης απάντησε: «Δε ξέρω να σας πω ακριβώς για ποσοστά και για χρηματισμούς. Σίγουρα υπήρξαν διαφορετικές κατηγορίες επιστημόνων, οι οποίοι είτε φοβήθηκαν για όλο αυτό που πέρασε ο πλανήτης με τα lockdown κλπ, είδαν τα εμβόλια σαν μια σανίδα σωτηρίας στην οποία πρέπει να πιαστούν, είτε φοβήθηκαν μήπως στοχοποιηθούν και θεωρηθούν το μαύρο πρόβατο, δηλαδή θα χάσουν την δουλειά τους».

Οι επικριτές των δημοσιεύσεών του υποστηρίζουν πως και τα παραδοσιακά εμβόλια ενδέχεται να βλάψουν ομάδες κυττάρων, όπως σημείωσε.

Ωστόσο, ο κ. Πολυκρέτης υπογράμμισε ότι:« Είναι διαφορετικά τα κύτταρα που θα πεθάνουν με τα παραδοσιακά εμβόλια και είναι διαφορετικά τα κύτταρα που θα πεθάνουν με τα γονιδιακά εμβόλια.

Με τα παραδοσιακά εμβόλια, δηλαδή αυτά από σκοτωμένους ή αδρανοποιημένους ιούς που χρησιμοποιήσαμε πριν, τα κύτταρα που βασικά πεθαίνουν είναι τα αντιγονοπαρουσιαστικά κύτταρα, τα οποία είναι για παράδειγμα τα μακροφάγα, τα μονοκύτταρα, τα Β-κύτταρα, τα δενδρικά και ανανεώνονται συνέχεια».

Οι αντιδράσεις στο πρώτο άρθρο ήταν εκείνες που ώθησαν τον κ. Πολυκρέτη να γράψει και το 2ο.

Στο νέο άρθρο προστέθηκαν «τα καινούργια στοιχεία, τα οποία είναι πραγματικά ανατριχιαστικά» αναφερόμενος στους θανάτους των αθλητών που ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο.

Μία νέα γερμανική έκθεση διαπίστωσε κατόπιν αυτοψιών που διεξήχθησαν ότι πέντε άτομα που πέθαναν απροσδόκητα στο σπίτι χωρίς προϋπάρχουσα ασθένεια λίγο μετά τον εμβολιασμό τους κατά του Covid πιθανότατα πέθαναν λόγω του εμβολίου.

Η έκθεση , που δημοσιεύθηκε στο Clinical Research in Cardiology, το επίσημο περιοδικό της Γερμανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, περιέχει λεπτομερείς αυτοψίες που πραγματοποιήθηκαν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Χαϊδελβέργης το 2021.

Όπως αναφέρει ο Will Jones του Daily Sceptic με επικεφαλής τους Thomas Longerich και Peter Schirmacher, στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι σε πέντε θανάτους που σημειώθηκαν μέσα σε μια εβδομάδα μετά από την πρώτη ή την δεύτερη δόση εμβολιασμού με Pfizer ή Moderna, η φλεγμονή του καρδιακού ιστού λόγω που προκλήθηκε λόγω αυτοάνοσης απόκρισης είχε πιθανόν ή πιθανώς προκαλέσει το θάνατο.

Ελευθέριος Ανδρώνης: Φροντιστήριο εκμαυλισμού παιδιών – Μια φασιστική επιβολή της «διαφορετικότητας» με τις πλάτες του διεφθαρμένου κράτους


Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης

Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις, λέει η σοφή λαϊκή παροιμία. Κάποιοι «δάσκαλοι» της διεστραμμένης εποχής μας, δεν μαθαίνουν μόνο κακά γράμματα σε παιδιά, άλλα τους μαθαίνουν πώς να εξαθλιώνουν το σώμα τους και να καταστρέφουν την ψυχή τους.

Θα μπορούσε να διανοηθεί κανείς πριν κάμποσα χρόνια, να ορίζεται ως «δάσκαλος» και «πρότυπο» παιδιών, ένας πρωταγωνιστής πορνογραφικών ταινιών ή μια γυναίκα που εργάζεται σε κάποιο ανήθικο πόστο της βιομηχανίας του σεξ; Ασφαλώς και όχι. Κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο να το φανταστεί όποιος άνθρωπος έχει σώας τας φρένας και δεν είναι πλήρως αποκτηνωμένος.

Κι όμως, η εκστρατεία εκμαυλισμού των παιδιών που προωθείται από ΛΟΑΤΚΙ κοινότητες, ορίζει ως «πρότυπα», κάποια άτομα που ζουν, αναπνέουν και μεταδίδουν την ηθική εξαχρείωση. Και αυτόν τον εκμαυλισμό που έχει ως στόχο να αποδομήσει πλήρως στις νέες γενιές την έννοια του βιολογικού φύλου, τον αγκαλιάζουν υπουργοί της κυβέρνησης, κόμματα της Βουλής και μεγάλο κομμάτι του δημοσιογραφικού συρφετού. Οι δε παιδοψυχολόγοι «λάμπουν» δια της οικτρής απουσίας τους, όπως ακριβώς υπήρξαν άφαντοι και για τις καταστροφικές συνέπειες που είχαν τα απολυταρχικά μέτρα που εφαρμόστηκαν στα σχολεία κατά την περίοδο της πανδημίας και έστειλαν χιλιάδες παιδιά σε παιδοψυχιατρικές κλινικές.

Ένα παραμύθι που είχε και «δράκο»

Ο παρενδυτικός άνδρας που παρευρέθηκε στην ΛΟΑΤΚΙ εκδήλωση της Καλαμαριάς για να διαβάσει το παραμύθι «Η Drag Queen που έσωσε τα Χριστούγεννα» (ένας από τους πιο ατυχείς τίτλους που επινοήθηκαν ποτέ) σε μερικά αθώα και απονήρευτα παιδάκια, με το ιστορικό του και την συμπεριφορά του έδειξε για ποιους λόγους το να εμπιστεύονται κάποιοι τα παιδιά τους σε άτομα της τρανς κουλτούρας, αποτελεί παιδαγωγικό έγκλημα και ανοσιούργημα.

Αρχικά έγινε γνωστό πως ο συγκεκριμένος παρενδυτικός είχε ομολογήσει σε ζωντανό βίντεο που είχε εκπέμψει σε ΜΚΔ πριν από τρία χρόνια, πως στο παρελθόν είχε σχέση με 15χρονο και «παραλίγο να μπει φυλακή». Ο ίδιος πάλι, σε άλλο βίντεο του παραδέχεται πως ο στόχος του είναι όλα τα 15χρονα «closet queer» (ο όρος αφορά τα άτομα της gay κοινότητας που αποκρύπτουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους, κρύβουν το μυστικό τους στην «ντουλάπα», δεν έχουν κάνει το λεγόμενο «coming out») να βγουν και να φωνάξουν περήφανα «τι είναι».

Βλέπουμε λοιπόν πως ένας καθ’ ομολογίαν διαφθορέας ανήλικων παιδιών επιλέχθηκε για να φέρει αέρα… «προοδευτικότητας» στην παιδαγωγία. Όποιος του άσκησε δημόσια κριτική (όπως η τομεάρχης Εθελοντισμού του ΠΑΣΟΚ, Κατερίνα Λάσπα) χαρακτηρίστηκε «ομοφοβικός», «τρανσφοβικός» και «ρατσιστής».

Το δε υπουργείο Παιδείας ακολούθησε τον κατάπτυστο δρόμο της σιωπής και της παθητικότητας, μη διακρίνοντας κανένα πρόβλημα στο να συναναστρέφεται μια ομάδα παιδιών τον υπόκοσμο των καμπαρέ. Η Νίκη Κεραμέως ενδιαφέρεται μόνο για το αν οι εκπαιδευτικοί έχουν λάβει τα σκευάσματα του Μπουρλά και δεν βρήκε να πει μια κουβέντα για μια εκπαιδευτική δράση που μπόλιασε παιδιά με το δηλητήριο της διαστροφής και του ψυχικού ζόφου.

Άνθρωποι ψυχικά ασταθείς που πάσχουν από ψυχοσεξουαλικές διαταραχές ταυτότητας, γίνονται δάσκαλοι ακολασίας και εκμαυλιστές παιδικών ψυχών. Σε κάθε ΛΟΑΤΚΙ «παιδαγωγικό» δρώμενο, σε περίοπτες θέσεις της αίθουσας που παρευρίσκονται τα παιδιά φιγουράρουν και οι σημαίες του ουράνιου τόξου, επιβεβαιώνοντας πως πρόκειται για κανονική επιχείρηση προσηλυτισμού στις τάξεις της οργάνωσης. Η μόνη θετική πλευρά αυτής της υπόθεσης είναι πως ξεμπροστιάζεται το επίπεδο ανηθικότητας των απανταχού προπαγανδιστών και οι πραγματικές προθέσεις τους.

Αυτοί που παραβιάζουν κατάφορα το άσυλο της παιδική αθωότητας «πουλάνε» το αφήγημα του σεβασμού στην «διαφορετικότητα». Την ίδια στιγμή, αν τους μιλήσεις για την φυσική διαφορετικότητα των δύο βιολογικών φύλων (άνδρας – γυναίκα και η βιολογική ταυτότητα τους, που τους αλληλοσυμπληρώνει), τότε ο σεβασμός στην διαφορετικότητα πηγαίνει περίπατο και ξεκινά η «ιερά εξέταση».

Οι LGBTQ+ συλλογικότητες ως παράγωγα της καπιταλιστικής woke κουλτούρας, υιοθετούν κάθε «αμερικανιά» που εκπορεύεται από την προπαγάνδα ανηθικότητας των ΗΠΑ, όπου ο καταναλωτισμός και η γραφικότητα συμπορεύονται με την ηθική εξαχρείωση.

Ο παρενδυτικός που διάβασε παραμύθι στα παιδιά στην Θεσσαλονίκη, όταν ρωτήθηκε για τις αντιδράσεις που δημιουργήθηκαν από γονείς ενάντια στο δρώμενο που συμμετείχε ο ίδιος, απάντησε πως αυτοί οι γονείς «δεν έχουν φως μέσα τους» και άρα «δεν θα έπρεπε να κάνουν παιδιά». Προφανώς το «φως» θα έρθει μέσα τους αν διαφθείρουν κανέναν ανήλικο ή αν ξεκινήσουν να κάνουν στα παιδιά τους φροντιστήρια σεξουαλικής αποκτήνωσης…

Το «δεν θα έπρεπε να κάνουν παιδιά» μαρτυρά την αληθινή υπόσταση αυτού του θέματος, δηλαδή ότι υπάρχει απύθμενο μίσος για την βιολογική κανονικότητα και την τεκνογονία και το ζητούμενο δεν είναι απλά η κοινωνική αποδοχή των ΛΟΑΤΚΙ κοινοτήτων, άλλα η πλήρης επικράτηση του αφύσικου εις βάρος του φυσικού. Άλλωστε ο ιερός ρόλος του γονιού, και συγκεκριμένα της μητέρας και του πατέρα, ολοένα και πέφτει στην ανυποληψία του κράτους, που στα πλαίσια των επιδιώξεων της νέας εποχής, βολεύεται απόλυτα με την δημιουργία ενός «στρατού» παιδιών χωρίς βιολογική, θρησκευτική και εθνική ταυτότητα


Δέν χρειάζονται λόγια...



Τρομακτικό !!! 


Τό εἴδαμε ΕΔΩ

Ἡ Πελασγική




Πρώην μάγος αποκαλύπτει – Στα Θεοφάνεια λύνονται όλα τα μάγια

 

balanthsberoia

Ὁ Χριστὸς δεχόμενος τὸ βάπτισμα ταυτίζεται μὲ τοὺς ἀνθρώπους, μὲ ὅλους τούς ἁμαρτωλοὺς ἀνεξαιρέτως. Ταυτίζεται μὲ κάθε ἁμαρτωλὸ ποὺ χρειάζεται συγχώρηση, σωτηρία καὶ ἀναγέννηση…


Ταυτίζεται μὲ ὅλους καὶ μὲ τὸν καθένα μας. Μὲ τὸ Βάπτισμά Του δείχνει πὼς δὲν ἦρθε γιὰ νὰ κρίνει ἢ νὰ καταδικάσει, οὔτε γιὰ νὰ φέρει ἀντικειμενικοὺς νόμους καὶ κανόνες, ἀπὸ τὸ ὕψος τῆς τελειότητας καὶ Θεότητάς Του, ἀλλὰ γιὰ νὰ ἑνωθεῖ μαζί μας ἔτσι, ὥστε γινόμενος ἕνας ἀπὸ μᾶς νὰ μᾶς καταστήσει μετόχους τῆς τέλειας καὶ ἀναμάρτητης ζωῆς Του. 
Ὁ Ἰωάννης ὁ Βαπτιστὴς ἔλεγε γι’ Αὐτόν, “ἴδε ὁ ἀμνὸς τοῦ Θεοῦ ὁ αἴρων τὴν ἁμαρτία τοῦ κόσμου!” (Ἰωάν. 1,29) . 
Ὁ Χριστὸς εἰσῆλθε στὸν κόσμο μας ὡς παιδί, καὶ μὲ τὴ γέννησή Του ἀνέλαβε καὶ οἰκειώθηκε τὴν ἀνθρώπινη φύση. Ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ ἔγινε Υἱὸς τοῦ Ἀνθρώπου. Καὶ τὸ ἔκανε αὐτὸ ὄχι γιὰ τοὺς δικαίους, ἀλλὰ γιὰ τοὺς ἁμαρτωλούς, γιὰ τοὺς ἀπολωλότες. Τοὺς ἀγαπᾶ μὲ θυσιαστικὴ ἀγάπη, τοὺς προσφέρει τὸν Ἑαυτό Του καὶ ὁλόκληρη τὴ ζωή Του. 
Ἐδῶ στὸ βάπτισμα τοῦ Ἰωάννου, Αὐτός, ὁ ἀναμάρτητος ἑνώνεται μὲ τοὺς χαμένους, ἐπειδὴ δὲν ὑπάρχει καμιὰ ἁμαρτία ποὺ μπορεῖ νὰ ὑπερβεῖ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ γιά μας. 
Μὲ τὸ βάπτισμά Του ἑνώνεται μὲ τὴ ζωὴ τῶν ἁμαρτωλῶν ἀνθρώπων, ὅπως ἀκριβῶς ἀργότερα, στὸ τέλος Αὐτός, ὁ ἀθάνατος, ἑνώνεται ἐπίσης ἐλεύθερα μὲ τοὺς ἀνθρώπους στὸ θάνατο. Ὅλα αὐτὰ μαρτυροῦν πὼς ὁ Χριστὸς ἐπιθυμεῖ νὰ μᾶς σώσει μὲ τὴν ἀγάπη· ἀγάπη ὅμως πάνω ἀπὸ ὅλα σημαίνει ἕνωση μ’ αὐτὸν ποὺ ἀγαπᾶς. 
Σύμφωνα μὲ τὸν προφήτη Ἡσαΐα, “οὗτος τὰς ἁμαρτίας ἡμῶν φέρει καὶ περὶ ἡμῶν ὀδυνᾶται… τῷ μώλωπι αὐτοῦ ἡμεῖς ἰάθημεν” (Ἡσ. 53, 4-5) .

π. Αλέξανδρος Σαμάν

Ο Μ. Βασίλειος σε όσους κινδυνεύουν από απογοήτευση για την κατάσταση στην Εκκλησία να χάσουν το θάρρος τους και την ομολογιακή τους διάθεση


«Διὸ παρακαλοῦμεν ὑμᾶς μὴ ἐκκακεῖν ἐν ταῖς θλίψεσιν, ἀλλ' ἀνανεοῦσθαι τῇ πρὸς Θεὸν ἀγάπῃ καὶ καθ' ἡμέραν προστιθέναι τῇ σπουδῇ, εἰδότες ὅτι ἐν ὑμῖν ὀφείλει τὸ λείψανον τῆς εὐσεβείας σωθῆναι, ὃ ἐλθὼν ὁ Κύριος εὑρήσει ἐπὶ τῆς ΓΣ. 
Καὶ εἴτε ἀπεδιώχθησαν ἐπίσκοποι τῶν Ἐκκλησιῶν, τοῦτο ὑμᾶς μὴ σαλευέτω· εἴτε προδόται ἐξ αὐτῶν ἐφύησαν τῶν κληρικῶν, μηδὲ τοῦτο τὴν πεποίθησιν ὑμῶν τὴν εἰς Θεὸν σαθρούτω.... ὀλίγοι δὲ τῶν ἐκ τοῦ λαοῦ εὑρίσκοντο οἱ γνησίως τὸν λόγον καταδεχόμενοι, καὶ ὅτι οὐ τὸ πλῆθός ἐστι τὸ σωζόμενον, ἀλλ' οἱ ἐκλεκτοὶ τοῦ Θεό»  

(Ἐπιστολὴ 257 Πρὸς τοὺς μονάζοντας καταπονηθέντας ὑπὸ τῶν ἀρειανῶν).


Γιατί κινεῖται ὁ διάβολος ἐναντίον τοῦ ἀνθρώπου;


Τόσο ἡ ἁγία Γραφή ὃσο καί οἱ ἃγιοι Πατέρες τονίζουν μέ ἰδιαίτερη ἒμφαση, τόν ρόλο τοῦ Πονηροῦ στήν ἐπεισαγωγή τῆς ἡδονῆς καί τῆς ὀδύνης στήν ἀνθρώπινη φύση. 

Εἶναι γνωστά ὂσα ἀναφέρονται στήν Π. Διαθήκη σχετικά μέ τήν ὑποβολή τοῦ Πονηροῦ στούς πρωτοπλάστους νά παραβοῦν τήν ἐντολή τοῦ Θεοῦ συκοφαντώντας τήν παιδαγωγική άγάπη του.

Αὐτό τό γεγονός, γιά τό ὁποῖο μᾶς μιλάει ἡ Ἁγία Γραφή, τό ἀναλύουν μέ πολλή συστηματικότητα οἱ ἃγιοι Πατέρες.

Ὁ ἃγιος Μάξιμος λέει γιά τό ζήτημα αὐτό, ὃτι ὁ διάβολος φθονεῖ τό Θεό φθονεῖ ὃμως καί τόν ἀνθρωπο. 

Μέ δολιότητα ἐν τούτοις παρουσίασε στόν Ἀδάμ ὡς δῆθεν φθονερό τόν Θεό μέ σκοπό νά τόν παραπείση νά μήν ὑπακούση στή θεία ἐντολή, γιατί ἂν ὑπάκουε θά γινόταν ἐναργής καί ὁλοφάνερη ἡ δύναμη τοῦ Θεοῦ πού θά τόν θέωνε. 

Αὐτό θά ἦταν καί ἡ δόξα τοῦ Θεοῦ. 

Ἀπό τήν ἂλλη μεριά φθονώντας τόν ἂνθρωπο γιά τή δόξα τῆς θεώσεως πού τόν περίμενε μέ τήν ὑπακοή του στό θεῖο θέλημα, θέλησε νά τόν στερήση ἀπό αὐτή τήν εὐλογία καί χαρά.

Ἐπί πλέον δέ ἀφοῦ ὁ διάβολος ἒχασε ἐξαιτίας τῆς ὑπερηφάνειάς του τή θεία δόξα, πού εἶχε πρίν ἀπό τήν πτώση του, δέν ἀνεχόταν νά ἀποκτήση παρόμοια δόξα ὁ ἂνθρωπος. 

Ἐπεδίωξε γι΄αὐτό μέ κάθε τρόπο νά προκαλέση τήν ἐξορία τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τόν Παράδεισο καί ἐπί πλέον τόν ὁλοκληρωτικό του ἀφανισμό. 

Καί σ'αὐτό προχωρεῖ δόλια φροντίζοντας νά ἐπιτύχη τήν ἀπομόνωση τοῦ ἀνθρώπου τόσο ἀπό τό Θεό ὃσο καί ἀπό τόν συνανθρωπό του.

Ἡ ἡδονή χρησιμοποιείται ἀπό τό διάβολο ὡς δέλεαρ(δόλωμα). 

Τό δέλεαρ τῆς ἡδονῆς, πού προσφέρει ὁ διάβολος στόν ἀνθρωπο, ἐρεθίζει τή φιλαυτία του, ἡ ὁποία κάνει τόν ἲδιο κέντρο τοῦ ἑαυτοῦ του. 

Αὐτό ἒχει σάν συνέπεια τήν ἀπομάκρυνσή του ἀπό το Θεό. 

Ἒπειτα κεντρίζει καί ὑποδαυλίζει τόν ὑποκειμενισμό τοῦ ἀνθρώπου. 

Ὁ ὑποκειμενισμός ἀπολυτοποιημένος καθιστᾶ τόν ἂνθρωπο ἀδιάλλακτο ἒναντι τῶν ἂλλων. 

Αὐτό ἐξασφαλίζει τόν ἀπομονωτισμό του. 

Ἡ συντριβή καί ὁ ἀφανισμός τοῦ ἀνθρώπου εἶναι, ὓστερ΄ ἀπ' αὐτό, τό πιό εὒκολο ἐγχείρημα γι'αὐτόν, γιατί τόν δελεάζει καί τόν παρασέρνει μέ τόν ἲδιο ὑποκειμενισμό του ἐπαυξημένο.


Ἱερομ. Ευσεβίου Βίττη, από το 
βιβλίο 'Ηδονή Οδύνη'.

Ταχύρρυθμη πορεία προς την απώλεια – Ανοικτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο


Αλεξανδρούπολη, 20 Δεκεμβρίου 2022
Μνήμη Αγίου Ιερομάρτυρος Ιγνατίου Αντιοχείας του Θεοφόρου

Βασιλική Οικονόμου
Κάτοικος Αλεξανδρούπολης

Ανοικτή επιστολή

Προς

τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο

«Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας. οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας» Ματθ. κγ’ 27-28

«τήρει καὶ μετανόησον. ἐὰν οὖν μὴ γρηγορήσῃς, ἥξω ἐπὶ σὲ ὡς κλέπτης, καὶ οὐ μὴ γνῷς ποίαν ὥραν ἥξω ἐπὶ σέ.» Ἀποκ. γ’ 3

Κ. Άνθιμε

Για άλλη μια φορά αναγκαζόμαστε να σας απευθύνουμε ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας και καταγγελίας, προκειμένου να θίξουμε τώρα το θέμα της εγκατάστασης απινιδωτών σε Ιερούς Ναούς της Μητρόπολης [1].

Παρουσιάζεστε, λοιπόν, ως ο καλός Ποιμενάρχης, ο οποίος κόπτεται για την υγεία και τη ζωή του ποιμνίου του σε βαθμό τέτοιο, ώστε να εγκαταστήσει στους μεγαλύτερους Ναούς της Μητρόπολης απινιδωτές· συσκευές, δηλαδή, δια των οποίων χορηγείται ηλεκτρικό ρεύμα (ηλεκτρικό σοκ) στον ασθενή με σκοπό «την εξαναγκαστική εκπόλωση του καρδιακού μυ και την επαναλειτουργία του φυσικού βηματοδότη της καρδιάς» [2]. Φαίνεται, συνεπώς, ότι αναμένονται αυξημένα καρδιακά επεισόδια. Γιατί άραγε; Ρητορικό το ερώτημα.

Για άλλη μια φορά υπηρετήσατε πιστά τις σκοτεινές δυνάμεις – που εισήγαγαν τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού [3] -, εφαρμόζοντας αμφότερες τις δαιμονικές μεθόδους που χαρακτηρίζουν τη δράση του διαβόλου· αφ’ ενός, δηλαδή, τη μετά δόλου παραπλάνηση [4], που παραπέμπει στον Ψευδοπροφήτη της Ιερής Αποκάλυψης, και αφ’ ετέρου την τυραννική επιβολή [5], που παραπέμπει στον ίδιο τον Αντίχριστο. Παρασύρατε πλήθος Κλήρου και λαού – αν όχι και Μοναχών, Κύριος οίδε – στον εμβολιασμό με τα σκοτεινά αυτά σκευάσματα και τώρα επιτείνετε την ήδη καλπάζουσα αποϊεροποίηση των Ιερών Ναών, των Ναών που εσείς ο ίδιος ήδη βεβηλώσατε με τα βλάσφημα μέτρα πρόληψης του κορωνοϊού και όχι μόνο [6]. Για άλλη μια φορά, περιφρονείτε προκλητικότατα την πανσθενουργό Χάρη του Αγίου Τριαδικού Θεού μας, που καθαγιάζει κάθε Ιερό Ναό κατά τα Εγκαίνια αυτού και που θεραπεύει πάσα νόσο· περιφρονείτε την χάριτι Θεού ιαματική δύναμη των Αγίων και των ιερών λειψάνων που τιμώνται σε κάθε Ιερό Ναό της Ορθοδοξίας μας, ενώ προβάλλετε αλαζονικά τη φίλη σας επιστήμη, την κεχωρισμένη, όμως, δικαιοσύνης και λοιπής αρετής και άρα κακουργία, πιστός στα κελεύσματα της Νέας Εποχής, της οποίας είστε άλλος ένας δεινός κήρυκας, όπως ουκ ολίγοι σύγχρονοι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Πιστεύετε, αλήθεια, πως όταν ο Αρχιερέας διαβάζει από την Ακολουθία των Εγκαινίων στο Μέγα Ευχολόγιο «…κατάπεμψον τὸ πανάγιὸν Σου Πνεῦμα καὶ ἁγίασον τὸν Οἶκον τοῦτον· πλήρωσον αὐτὸν φωτὸς ἁϊδίου· αἱρέτισον αὐτὸν εἰς κατοικίαν Σὴν· ποίησον αὐτὸν σκήνωμα δόξης Σου· … Κατάστησον αὐτὸν λιμένα χειμαζομένων, ἰατρεῖον παθὼν, καταφυγὴν ἀσθενῶν…» εννοεί ως «καταφυγήν ασθενών» τους απινιδωτές και τις λοιπές συναφείς συσκευές;

Ακούσαμε προ καιρού ότι παραδόθηκαν σε Ιερείς, Ιεροψάλτες και Αναγνώστες ταχύρρυθμα μαθήματα χρήσης απινιδωτών. Νομίζαμε αρχικώς ότι επρόκειτο περί αστεϊσμού. Μα όχι, ήταν γεγονός. Στο σχετικό Δελτίο Τύπου της Μητρόπολης [7] διαβάζουμε: «Πριν την εγκατάσταση των απινιδωτών η Μητρόπολή μας σε συνεργασία με τον καρδιολόγο κ. Δημήτριο Φλώρο προχώρησε σε παρουσίαση της σωστής χρήσης των απινιδωτών στους κληρικούς και λαϊκούς συνεργάτες των ενοριών, όπου τοποθετήθηκαν.» Αλήθεια, πώς το έχει συλλάβει αυτό ο σκοτισμένος παναιρετικός νους σας, κ. Άνθιμε; Θα κατεβαίνει τρέχοντας από το Αναλόγιο ο Ιεροψάλτης για να εφαρμόσει τον απινιδωτή; Θα διακόπτεται η Ακολουθία και θα τρέχει ο ίδιος ο Ιερέας για να παράσχει πρώτες βοήθειες στον ψυχορραγούντα πιστό; Έχετε εξορίσει τελείως από την πωρωμένη καρδιά σας κάθε έννοια ιερού, κ. Άνθιμε; Απωλέσατε κάθε αίσθημα ντροπής, ακόμα και κοινής λογικής;

Αφού δήθεν κόπτεσθε τόσο για τη ζωή και την υγεία των πιστών σας, πείτε μας, τι κάνετε για όσους «πεθαίνουν ξαφνικά» μετά τους εμβολιασμούς, σκορπώντας τον πανικό στους υπόλοιπους εμβολιασμένους και συνάμα βαθιά λύπη αλλά και πικρότατη δικαίωση στους μέχρι πρότινος χαρακτηριζόμενους ως «ψεκασμένους» ανεμβολίαστους; Ανακαλέσατε ποτέ την υπέρ των εμβολίων προπαγάνδα σας; Ζητήσατε ποτέ συγγνώμη για την εγκληματική στάση σας στο θέμα αυτό; Καταβάλλετε έστω την ελάχιστη προσπάθεια να πάψει ο λαός να εμβολιάζεται; (…) Τι κάνετε άραγε, εσείς ο ψευδοφιλάνθρωπος, για τις τόσες αυτοκτονίες που καταγράφονται σε αυτήν την ταλαίπωρη πόλη; Τι κάνετε για όλους εκείνους τους αδελφούς μας που καταλήγουν να κόψουν – ή σκέπτονται να κόψουν – βίαια το νήμα της ζωής τους με έναν απαγχονισμό, μια αυτοπυρπόληση, έναν αυτοπυροβολισμό, ένα απεγνωσμένο άλμα από υψηλό κιγκλίδωμα; (…) Και τώρα, μετά από τόσες καραντίνες, μετά από τόσους εγκλεισμούς, μετά από τόσες βαρύτατες οικονομικές απώλειες που υπέστησαν οι κατά τόπους επιχειρήσεις, πόσο έχουν αυξηθεί άραγε οι αυτοκτονίες, δεδομένου, μάλιστα, ότι η στάση η δική σας και του Κλήρου – πλην ελαχίστων εξαιρέσεων – μόνο πνευματική στήριξη δεν παρέχει πλέον στον χειμαζόμενο λαό, τουναντίον, τον οδηγεί σε βαθύτατο πνευματικό σκοτισμό; Τι κάνετε για όλα αυτά, υποκριτή Φαρισαίε κ. Άνθιμε; Τι άλλο κάνετε εκτός από τα ζοφερά θελήματα των σατανικών εντολέων σας, ψυχοκτόνε κ. Άνθιμε; («ἐκ γὰρ τοῦ καρποῦ τὸ δένδρον γινώσκεται» Ματθ. ιβ’ 33). Πόσοι αδελφοί μας δεν θα ζούνε αυτά τα Χριστούγεννα, επειδή εσείς τους ωθήσατε ή τους εξαναγκάσατε σε έμμεση αυτοκτονία, λαοκτόνε κ. Άνθιμε;

Πολλά τα ερωτήματα και εκκωφαντική η ενοχή σας. Εν κατακλείδι, θα σας προτείναμε να προμηθευτείτε οπωσδήποτε έναν απινιδωτή και στο Επισκοπείο. «ὅτι ὄνομα ἔχεις ὅτι ζῇς, καὶ νεκρὸς εἶ» (Αποκ. γ’ 1) .

Με βαθύτατη οδύνη και ντροπή για την κατοχή του Θρόνου Αλεξανδρουπόλεως από την αλαζονεία σας και με θερμότατη δέηση στον Δεσπότη Χριστό υπέρ της μετανοίας σας ή της απαλλαγής της Εκκλησίας από την καταστροφική παρουσία σας

Η χείριστη των αμνάδων
Βασιλική Οικονόμου


IC XC NIKA

Ο ΚΥΡΙΟC ΕΓΓΥC

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

[1] 03/11/2022. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – Εγκατάσταση απινιδωτών σε Ιερούς Ναούς

(από την ιστοσελίδα της Ι.Μητρόπολης Αλεξανδρουπόλεως)


και εδώ από τον ειδησεογραφικό ιστοχώρο e-evros:


[2] Απινιδωτής στη Βικιπαίδεια


[3] Τον προπαγανδισμό υπέρ του εμβολιασμού με τα εμβόλια covid19 αλλά και πολλά από τα κακώς κείμενα της ποιμαντικής του κ. Ανθίμου έχουμε ήδη θίξει στην ανοικτή επιστολή που του απευθύναμε προ μηνών: Η πτώση και ο δόλος των «Ορθοδόξων» Επισκόπων – Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Μητροπολίτη Ἀλεξανδρουπόλεως κ. Ἄνθιμο (περί των εμβολίων βλ. σημείωση #59).


[4] Ενδεικτικά:
Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως: Ο «υποχρεωτικός» εμβολιασμός είναι ανάγκη να επικρατήσει

Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως: Η Εκκλησία λέει με την εγκύκλιο «εμβολιαστειτε, εγώ σας ευλογώ» https://www.skai.gr/news/greece/mitropolitis-aleksandroupoleos-ekklisia-egkyklios-emvoliasteite-ego-sas-eylogo

Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος: Κάντε το σταυρό σας και κάντε το εμβόλιο – Οι αντιεμβολιαστές παίζουν με τη ζωή των ανθρώπων


[5] Ενδεικτικά:

Ἀλεξανδρούπολη:Μακριά απ’ τους πιστούς ανεμβολίαστοι ιερείς και ψάλτες, με εντολή του Μητροπολίτη Άνθιμου (ΕΓΓΡΑΦΟ)


[6] Η πτώση και ο δόλος των «Ορθοδόξων» Επισκόπων – Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Μητροπολίτη Ἀλεξανδρουπόλεως κ. Ἄνθιμο.


[7] Βλ. σημείωση 1.




Η Εκκλησία της Ελλάδος, για μια ακόμη φορά, «έλαμψε» διά της σιωπής της


Λυκούργος Νάνης ιατρός

Η Εκκλησία της Ελλάδος, για μια ακόμη φορά, «έλαμψε» διά της σιωπής της. Καλό το κόψιμο της πίτας, μακαριώτατε και σεβασμιώτατοι, δεν σας μεμφόμαστε γι αυτό.

Σας κατηγορούμε, όμως, γιατί για μια ακόμη φορά σιωπήσατε σκανδαλωδώς και ενόχως, προκειμένης της υλοποιήσεως μιας επιεικώς ελεεινή εκδηλώσεως που προωθεί τη διαστροφική προπαγάνδα με αποδέκτες τις εύπλαστες και τρυφερές ψυχές μικρών παιδιών…

Πρόκειται για ιδιαζόντως ειδεχθές πνευματικό έγκλημα σε βάρος των νεαρών βλαστών της πατρίδας μας.

ΕΔΩ και ΕΔΩ



Θεσσαλονίκη: Drag Queens θα διαβάσουν παραμύθια σε παιδιά, για να κλείσει όμορφα το '22

Μίλησαν, όμως, με αξιοσημείωτο θάρρος και παρρησία, έστω και λίγα δημόσια πρόσωπα καθώς και ευθαρσή ιστολόγια και ο ανώνυμος κόσμος, στοχοποιούμενοι, κατά τρόπο αισχρό, από το ποικίλο, βρωμερό κατεστημένο που λυμαίνεται από ετών το δημόσιο βίο!

Και σεις, οι ανώτατοι πνευματικοί ηγέτες του Έθνους, για μια ακόμη φορά, επιλέξατε την αφωνία ως κατευθυντήρια γραμμή δράσεως!

Τόσο πολύ τρέμετε τους δημοσιογραφίσκους που ζουν εκ μισθωμάτων ασεβείας;

Δεν ισχύουν, κατ εξοχήν για σας, τα βιβλικά «οι ονειδισμοί των ονειδιζόντων σε επέπεσον επ εμέ» και «ονειδισμόν προσεδόκησεν η ψυχή μου»;

Εσείς δεν έπρεπε αξιωθείτε της μεγίστης τιμής να λοιδορείσθε και να στοχοποιείσθε από τους εκπροσώπους του πολυποίκιλου και πολύμορφου κατεστημένου;
Αντιθέτως, είδαμε εσάς, ένεκα της βοώσης και κραζούσης αφωνίας σας να» γλυτώνετε» τη μομφή, τη στοχοποίηση, τις ύβρεις και συκοφαντίες, τα σκώμματα, τη χλεύη, τις ειρωνείες και το διασυρμό και αυτά να τα υφίστανται δημόσια πρόσωπα, έστω και ελάχιστα, πού αντέδρασαν με αξιοσημείωτη παρρησία και σθένος.

Εσείς ηττηθήκαμε ηθικά και πνευματικά, εκείνοι εξήλθαν νικητές!

Η αξιοπρέπεια και το θάρρος νίκησαν τη δειλία και τη σιωπή!

Θερμότατα συγχαρητήρια αξίζουν στις κυρίες Λατινοπούλου και Λάσπα, που αποδείχθηκαν πολύ περισσότερο ανδρείες πολλών ανδρών, πού εποίησαν την νήσσαν και ο νοών νοείτω.

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ στον κ. Γιαννούλη του ΣΥΡΙΖΑ και την κυρία Μάγεση του ΚΙΝΑΛ που έσπευσαν να συνταχθούν με την πραγματοποίηση της εμετικής αυτής εκδηλώσεως και παρέστησαν σε αυτή.

ΕΔΩ και ΕΔΩ






Drag Queen αποκαλύπτει γιατί τα παιδιά καταστρέφονται όταν παρακολουθούν τις εκδηλώσεις τους



(Drag Queen SLAMS Woke Culture For Exposing Children To Drag Shows) 

Επειδή η αγωγή από drag queens γίνεται της μόδας…

Drag Queen αποκαλύπτει γιατί τα παιδιά καταστρέφονται όταν παρακολουθούν τις εκδηλώσεις τους

Από: TheDC Shorts, (The Daily Caller shorts)

«Δεν μπορώ να καταλάβω τί έκανε ένας drag queen, ώστε να έχεις τόση πολλή εκτίμηση για εκείνους και να τους θαυμάζεις τόσο πολύ; Θα θέλατε μια στρίπερ ή μια πορνοστάρ να επηρεάσει το παιδί σας;»

Drag Queen» Kitty Demure 

Τον Ιανουάριο του 2020, ο «Drag Queen» Kitty Demure κυκλοφόρησε ένα βίντεο ελέγχοντας τους γονείς που εκθέτουν τα παιδιά τους στους Drag Queens.
- Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλετε οι drag queens να διαβάζουν βιβλία στα παιδιά σας.

Δεν μπορώ να καταλάβω.

Τί στον δ… έκανε ποτέ ένας drag queen, ώστε να σε κάνει να έχεις τόση πολλή εκτίμηση για εκείνους και να τους θαυμάζεις τόσο πολύ.

Εκτός από το να βάζουν make up και να χοροπηδούν στο πάτωμα και να καλοπιάνουν τους τριγύρω και να κάνουν σεξουαλικά πράγματα στη σκηνή.

Δεν βρίσκω απολύτως κανένα λόγο.

Γιατί.

θα ήθελες αυτό να επηρεάσει το παιδί σου;

Θα θέλατε μια στρίπερ ή μια πορνοστάρ να επηρεάσει το παιδί σας; 

Δεν έχει απολύτως καμία λογική.

Ένας drag queen παίζει σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης για ενήλικες.

Εκεί υπάρχει πολλή βρωμιά, πολλά σεξουαλικά πράγματα που ξετυλίγονται.

Και στα παρασκήνια υπάρχει πολύ γυμνό σεξ και ναρκωτικά.

Εντάξει. Οπότε δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο δρόμος που θα θέλατε να εξερευνήσει το παιδί σας.

To να επιτρέψετε να εμπλέκετε στο drag είναι εξαιρετικά ανεύθυνο από μέρους σας.

Και καταλαβαίνω ότι μπορεί να θέλετε να φαίνεστε πως είστε μαζί του, ότι είστε άνετος, 

μέσα στα πράγματα, ότι δεν είσαι ναζί, ότι δεν είσαι ομοφοβικός. 

Πες το όπως θες….

Όμως μπορείτε να μεγαλώσετε το παιδί σας ώστε να είναι απλώς ένα κανονικό, συνηθισμένο, καθημερινό παιδί χωρίς να το εντάσσετε σε ομοφυλόφιλα, ή σεξουαλικά πράγματα.

Και ειλικρινά δεν κάνετε καμία χάρη στην ομοφυλοφιλική κοινότητα.

Στην πραγματικότητα μας κάνετε ζημιά.

Εντάξει; Είχαμε ήδη μια φήμη ότι είμαστε παιδόφιλοι και διεστραμμένοι και μη κανονικοί, δεν χρειαζόμαστε να φέρνετε τα παιδιά σας. 

Κρατήστε λοιπόν τα παιδιά σας στο σπίτι ή πηγαίνετέ τα στη Ντίσνεϋλαντ ή στο Chuck E. Cheese (χώρος διασκέδασης).

Και αν θέλετε το παιδί σας να το διασκεδάσει ένας μεγαλόσωμος άνθρωπος με κοστούμι ή μακιγιάζ, πήγαινετέ το στο τσίρκο ή κάτι τέτοιο. 

Οπότε μην καταστρέφεις τη ζωή του παιδιού σου.

Γιατί αυτό είναι που κάνεις.

Οὐαί ὑμῖν, ΑΡΧΙΕΡεῖς καί ΦαΝΑΡαῖοι ὑποκριταί!!!


Κυττάξτε τί μοίρασε στὰ Χανιὰ ἡ ΑΝ-ιερὰ Μητρόπολις, μὲ τὶς εὐλογίες τοῦ Οἰκουμενι-ΣΤΙ-κοῦ Πατριαρχείου! Πιθανῶς νὰ τὸ μοίρασαν καὶ σὲ ἄλλες ἐνορίες. Σπεῦστε νὰ τὸ προμηθευθῆτε, ὥστε μαζὶ μὲ τὸν Ἅγιο κάθε ἡμέρας νὰ παίρνετε καὶ μία μικρὴ δόσι Μετανθρωπισμοῦ.
Αἰδώς, Ἀργεῖοι! Ἀπεδείξατε ὅτι δὲν ἔχετε οὔτε ἱερό, οὔτε ὅσιο!
Καλὴ καὶ Εὐλογημένη Χρονιὰ σὲ ὅλους! Ὁ Θεὸς μαζί μας!







Πρωτοχρονιὰ μὲ τὸν Φώτη Κόντογλου: Καρδία συντετριμμένη καὶ τεταπεινωμένη…



Φώτης Κόντογλου

Ξημέρωμα 1ης Ἰανουαρίου 1950

Ἐχτές, παραμονὴ τῆς Πρωτοχρονιᾶς, ἤμουνα ξαπλωμένος στὸ κουβούκλι μας, περασμένα τὰ μεσάνυχτα, καὶ συλλογιζόμουνα.

Εἶχα δουλέψει νυχτέρι γιὰ νὰ τελειώσω μία Παναγία Γλυκοφιλοῦσα καὶ δίπλα μου καθότανε ἡ γυναίκα μου καί ἔπλεκε. 

Ὅποτε δουλεύω, βρίσκουμαι σὲ μεγάλη κατάνυξη καὶ ψέλνω διάφορα τροπάρια. Σιγόψελνα, λοιπὸν, ἐκεῖ ποὺ ζωγράφιζα τὴν Παναγία καί ἡ Μαρία ἔψελνε καὶ κείνη μαζί μου μὲ τὴ γλυκειὰ φωνή της. 

Βλογημένη γυναίκα μοῦ ἔδωσε ὁ Θεός, ἂς εἶναι δοξασμένο τ’ ὄνομά του γιὰ ὅλα τὰ μυστήρια τῆς οἰκονομίας του. 

Τὸν εὐχαριστῶ γιὰ ὅσα μοῦ ἔδωσε καὶ πρῶτ’ ἀπ’ ὅλα γιὰ τὴν ἁπλή τὴ Μαρία, πού μοῦ τὴ δώρησε συντροφιὰ στὴ ζωή μου, ψυχὴ θρησκευτική, ἕνα δροσερὸ ποταμάκι ποὺ γλυκομουρμουρίζει μέρα-νύχτα δίπλα σ’ ἕναν παλιὸν καστρότοιχο…

…Κοντά μου κάθεται καὶ μὲ συντροφεύει, ἥμερος ἄνθρωπος, Μαρία ἡ Ἁπλή. 

Ἐκείνη πλέκει εἴτε ράβει, κι ἐγὼ δουλεύω τὴν ἁγιασμένη τέχνη μου καὶ φιλοτεχνῶ εἰκονίσματα, ποὺ τὰ προσκυνᾶ ὁ κόσμος. 

Τί χάρη μᾶς ἔδωσε ὁ Παντοδύναμος, ποὺ τὴν ἔχουνε λιγοστοὶ ἄνθρωποι: 

«Ὅτι ἐπέβλεψεν ἐπὶ τὴν ταπείνωσιν τῶν δούλων αὐτοῦ». 

Τὸ καλύβι μας εἶναι φτωχὸ στὰ μάτια τοῦ κόσμου καὶ μολαταῦτα, στ’ ἀληθινὰ, εἶναι χρυσοπλοκώτατος πύργος κι ἠλιοστάλαχτος θρόνος, γιατί μέσα του σκήνωσε ἡ πίστη κι ἡ εὐλάβεια. 

Κι ἐμεῖς ποὺ καθόμαστε μέσα, ἤμαστε οἱ πιὸ φτωχοὶ ἀπὸ τοὺς φτωχούς, πλήν μᾶς πλουτίζει μὲ τὰ πλούτη του Ἐκεῖνος ποὺ εἶπε: «Πλούσιοι ἐπτώχευσαν καὶ ἐπείνασαν, οἱ δὲ ἐκζητοῦντες τὸν Κύριον οὐκ ἐλαττωθήσονται παντὸς ἀγαθοῦ».

Ἀφοῦ, λοιπὸν, τελείωσα τὴ δουλειά μου κατὰ τὰ μεσάνυχτα, ξάπλωσα στὸ μεντέρι μου, κι ἡ Μαρία ξάπλωσε καὶ κείνη κοντά μου καὶ σκεπάσθηκε καὶ τὴν πῆρε ὁ ὕπνος. 

Ἔπιασα νὰ συλλογίζουμαι τὸν κόσμο. Συλλογίσθηκα πρῶτα τὸν ἑαυτό μου καὶ τοὺς δικούς μου, τὴ γυναίκα μου καὶ τὸ παιδί μου. 

Γύρισα καὶ κοίταξα τὴ Μαρία ποὺ ἤτανε κουκουλωμένη καὶ δὲν φαι­νότανε, ἂν εἶναι ἄνθρωπος ἀποκάτω ἀπὸ τὸ σκέπασμα. Κι εἶπα: 

Ποιός μᾶς συλλογίζεται; Οἱ ἄνθρωποι λένε λόγια πολλά, μὰ δὲν πιστεύουνε σὲ τίποτα, γι’ αὐτὸ εἶπε ὁ Δαυίδ: «Πᾶς ἄνθρωπος ψεύστης». 

Γύρισα καὶ κοίταξα τὸ φτωχικό μας, ποῦνε σὰν ξωκλήσι, στολισμένο μὲ εἰκονίσματα καὶ μὲ ἁγιωτικὰ βιβλία, χωμένο ἀνάμεσα στ’ ἀρχοντόσπιτα τῆς Βαβυλώνας, κρυμένο σὰν τὸν φτωχὸ ποὺ ντρέπεται μὴ τὸν δεῖ ὁ κόσμος. 

Ἡ καρδιά μου ζεστάθηκε κρυμένη καὶ κείνη μέσα μου. 

Ἔνοιωσα πὼς ἤμουνα χωρισμένος ἀπὸ τὸν κόσμο, κι οἱ λογισμοί μου πὼς ἤτανε καὶ κεῖνοι κρυμένοι πίσω ἀπὸ τὸ καταπέτασμα ποὺ χώριζε τὸν κόσμο ἀπὸ μένα καὶ πὼς ἄλλος ἥλιος κι ἄλλο φεγγάρι φωτίζανε τὸν δικό μας τὸν κόσμο. 

Κι ἀντὶ νὰ πικραθῶ, εὐφράνθηκε ἡ ψυχή μου πὼς μ’ ἔχουνε ξεχασμένο, κι ἡ χαρὰ ἡ μυστική ποὺ τὴ νοιώθουνε ὅσοι εἶναι παραπεταμένοι, ἄναψε μέσα μου ἥσυχα κι εἰρηνικά, κι ἡ παρηγοριὰ μὲ γλύκανε σὰν μπάλσαμο ἀνακατεμένη μὲ τὸ παράπονο. 

Καὶ φχαρίστησα Ἐκεῖνον, ποὺ φανερώνει τέτοια μυστήρια στὸν ἄνθρωπο καὶ ποὺ κάνει πλούσιους τοὺς φτωχούς, τοὺς χαρούμενους, τοὺς θλιμμένους, ποὺ δίνει μυστικὴ συντροφιὰ στοὺς ξεμοναχιασμένους καὶ ποὺ μεθᾶ μὲ τὸ κρασὶ τῆς τράπεζάς του, ὅσους κρεμάσανε τὴν ἐλπίδα τους σὲ Κεῖνον. 

Ἂν δὲν ἤμουνα φτωχὸς καὶ ξευτελισμένος, δὲν θὰ μποροῦσα νὰ ἀξιωθῶ τούτη τὴν πονεμένη χαρά, γιατί δὲν ξαγοράζεται μὲ τίποτα ἄλλο, παρεκτὸς μὲ τὴν συντριβὴ τῆς καρδιᾶς, κατὰ τὸν Δαυὶδ ποὺ λέγει: «Κύριε, ἐν θλίψει ἐπλάτυνάς με». 

Ἐπειδὴ, ὅποιος δὲν πόνεσε καὶ δὲν ταπεινώθηκε, δὲν παίρνει ἔλεος. 

Ἔτσι τὰ θέλησε ἡ ἀνεξιχνίαστη σοφία. 

Μὰ οἱ ἄνθρωποι δὲν τὰ νοιώ­θουνε αὐτά, γιατί δὲν θέλουνε νὰ πονέσουνε καὶ νὰ ταπεινωθοῦνε, ὥστε νὰ νοιώσουνε κάποιο πράγμα ποὺ εἶναι παραπέρα ἀπὸ τὴν καλοπέραση τοῦ κορμιοῦ κι ἀπὸ τὰ μάταια πάθη τους.

Ὁλοένα, χωρὶς νὰ τὸ καταλάβω, ἀνεβαίνανε τὰ δάκρυα στὰ μάτια μου, δάκρυα γιὰ τὸν κόσμο καὶ δάκρυα γιὰ μένα. 

Δάκρυα γιὰ τὸν κόσμο, γιατί γυρεύει νὰ βρεῖ τὴ χαρὰ ἐκεῖ ποὺ δὲν βρίσκεται, καὶ δάκρυα γιὰ μένα, γιατί πολλὲς φορὲς δείλιασα μπροστὰ στὴ φτώχεια καὶ στοὺς ἄλλους πειρασμούς καὶ δικαίωσα τοὺς ἀνθρώπους, ἐνῶ τώρα ἔνοιωσα πὼς δὲν παίρνει ὁ ἄνθρωπος μεγάλο χάρισμα χωρὶς νὰ περάσει μεγάλον πειρασμό. 

Κι ἀντριεύθηκα κατὰ τὸ πνεῦμα, κι ἔνοιωσα πὼς δὲν φοβᾶμαι τὴ φτώχεια παρὰ πὼς τὴν ἀγαπῶ.

Καὶ κατάλαβα καλὰ, πὼς δὲν πρέπει ὁ ἄνθρωπος νὰ ἀγαπήσει ἄλλο τίποτα ἀπὸ τὸν πόνο του, γιατί ἀπὸ τὸν πόνο ἀναβρύζει ἡ ἀληθινὴ χαρὰ κι ἡ παρηγοριά, κι ἐκεῖ βρίσκουνται οἱ πηγὲς τῆς ἀληθινῆς ζωῆς.

Ἀληθινά, ἡ φτώχεια εἶναι φοβερὸ θηρίο. Ὅποιος τὸ νικήσει ὅμως καὶ φτάξει νὰ μὴν τὸ φοβᾶται, θὰ βρεῖ μεγάλα πλούτη μέσα του. 

Τούτη τὴν ἀφοβία τὴ δίνει ὁ Κύριος, ἅμα ταπεινωθεῖ ὁ ἄνθρωπος. Σ’ αὐτὸν τὸν πόλεμο, ποὺ ἡ ἀντρεία λέγεται ταπείνωση καὶ τὰ βραβεῖα εἶναι καταφρόνεση καὶ ἐξευτελισμός, δὲν βα­στᾶνε οἱ ἀντρεῖοι τοῦ κόσμου. 

Ὅποιος δὲν περάσει ἀπὸ τὴ φωτιὰ τῆς δοκιμῆς, δὲν ἔνοιωσε ἀληθινὰ τί εἶναι ἡ ζωή, καὶ γιατί ὁ Χριστὸς εἶπε: 

«Ἐγὼ εἶμαι ἡ ζωή» καὶ γιατί εἶπε πάλι: «Μακάριοι οἱ πικραμένοι, γιατί αὐτοὶ θὰ παρηγορηθοῦνε». Ὅποιος δὲν ἀπελπί­σθηκε ἀπὸ ὅλα, δὲν τρέχει κοντὰ στὸν Θεό, γιατί λογαριάζει πὼς ὑπάρχουνε κι ἄλλοι προστάτες γι’ αὐτόν παρεκτὸς τοῦ Θεοῦ.

Κι ἐκεῖ ποὺ τὰ συλλογιζόμουνα αὐτά, ἔνοιωσα μέσα μου ἕνα θάρρος καὶ μία ἀφοβιὰ ἀκόμα πιὸ μεγάλη, κι εἰρήνη μὲ περισκέπασε, κι εἶπα τὰ λόγια ποὺ εἶπε ὁ Ἰωνὰς μέσα ἀπὸ τὸ θεριόψαρο: 

«Ἐβόησα ἐν θλίψει μου πρὸς Κύριον τὸν Θεόν μου καὶ εἰσήκουσέ μου. Ἀπὸ τὴν κοιλιὰ τοῦ Ἅδη ἄκουσες τὴν κραυγή μου, ἄκουσες τὴ φωνή μου. Ἀβύσσου ἄπατη μὲ ἔζωσε. 

Τὸ κεφάλι μου χώνεψε μέσα στὶς σκισμάδες τῶν βουνῶν, κατέβηκα στὴ γῆς ποὺ τὴν κρατᾶνε ἀμπάρες ἀκατάλυτες. 

Ἂς ἀνεβεῖ ἡ ζωή μου ἀπὸ τὴ φθορὰ πρὸς ἐσένα, Κύριε ὁ Θεός μου. Τὴν ὥρα ποὺ χάνεται ἡ ζωή μου, θυμήθηκα τὸν Κύριο. 

Ἂς ἔρθει ἡ προσευχή μου στὴν ἁγιασμένη ἐκκλησιά σου. 

Ὅσοι φυλάγουνε μάταια καὶ ψεύτικα, θὰ παρατηθοῦνε χωρὶς ἔλεος. Μὰ ἐγὼ θὰ σὲ φχαριστήσω καὶ μὲ φωνὴ αἰνέσεως θὰ σὲ δοξολογήσω». 

Καὶ πάλι δόξασα τὸν Θεὸ καὶ τὸν φχαρίστησα, γιατί μ’ ἔκανε ἀναίσθητο γιὰ τὶς ἡδονὲς τοῦ κόσμου, τόσο ποὺ νὰ συχαίνουμαι ὅσα εἶναι ποθητὰ γιὰ τοὺς ἄλλους καὶ νὰ νοιώσω πὼς εἶμαι κερδισμένος, ὅποτε οἱ ἄλλοι λογαριάζουνε πὼς εἶμαι ζημιωμένος. 

Καὶ γιατί πῆρα δύναμη ἀπὸ Κεῖνον νὰ καταφρονήσω τὸν σατανά, ποὺ παραφυλάγει πότε θὰ λιγοψυχήσω, κι ἔρχεται καὶ μοῦ λέγει: 

«Πέσε προσκύνησέ με, γιατί θὰ γίνουνε ψωμιὰ αὐτὲς οἱ πέτρες ποὺ βλέπεις». Καὶ πάλι ξανάρχεται καὶ μοῦ λέγει: 

«Ἔ, πῶς χαίρεται ὁ κόσμος! Ἀκοῦς τὸν ἀλαλαγμό, τὶς φωνὲς ποὺ βγαίνουνε ἀπὸ τὰ παλάτια ὅπου διασκεδάζουνε οἱ φτυχισμένοι ὑποταχτικοί μου, ἄντρες καὶ γυναῖκες; 

Πέσε προσκύνησέ με καὶ σὰν ἁπλώσεις μοναχὰ τὸ χέρι σου, νὰ τὰ πάρεις ὅλα. Ἐσὺ εἶσαι ἄνθρωπος τιμημένος γιὰ τὴν τέχνη σου. 

Γιατί νὰ ὑποφέρνεις, σὲ καιρὸ ποὺ αὐτοὶ χαίρουνται ὅλα τὰ καλὰ καὶ τ’ ἀγαθά, μ’ ὅλο πού δὲν ἔχουνε τὴ δική σου τὴν ἀξιοσύνη; 

Κοίταξε τὴ φτώχεια σου, κι ἂν δὲν λυπᾶσαι τὸν ἑαυτό σου, λυπήσου τὴν καϋμένη τὴ γυναίκα σου καὶ τὸ φτωχὸ τὸ παιδί σου, ποὺ ὑποφέρνουνε ἀπὸ σένα!». 

Ἄλλη φορᾶ τὸν ἄκουγα, μ’ ὅλο ποὺ δὲν ἔκανα ὅ,τι μούλεγε, μὰ τώρα τὸν ἄφησα νὰ λέγει χωρὶς νὰ τὸν ἀκούσω ὁλότελα. 

Ἔμενα ὁ νοῦς μου ἤτανε σὲ κείνους τοὺς θλιμμένους καὶ τοὺς βασανισμένους, ποὺ δὲν ἔχουνε ἐλπίδα, καὶ σὲ κείνους ποὺ τρώγανε καὶ πίνανε κείνη τὴ νύχτα καὶ ποὺ χορεύανε μὲ τὶς γυναῖκες ποὺ δὲν ἔχουνε ντροπή καὶ σὲ κείνους ποὺ μαζεύουνε πλούτη κι ἀδιαφόρετα πράματα, ποὺ δὲν μποροῦνε νὰ τ’ ἀποχωριστοῦνε σὰν σιμώσει ὁ θάνατος, καὶ ποὺ καταγίνουνται νὰ δέσουνε τὸν ἑαυτό τους μὲ πιὸ πολλὰ σκοινιά, ἀντὶς νὰ τὰ λιγοστέψουνε.

Ἐπειδὴς οἱ δύστυχοι εἶναι φτωχοὶ ἀπὸ μέσα τους, κι ἀδειανοὶ καὶ τρεμάμενοι, καὶ θέλουνε νὰ ζεσταθοῦνε καὶ γι’ αὐτὸ ρίχνουνε ἀπὸ πάνω τους ὅλα αὐτὰ τὰ πράματα, σὰν τὸν θερμιασμένον ποὺ ρίχνει ἀπάνω του παπλώματα καὶ ροῦχα, δίχως νὰ ζεσταθεῖ. 

Λογαριάζω πὼς οἱ σημερινοὶ οἱ ἄνθρωποι εἶναι πιὸ φτωχοὶ στὸν ἀπομέσα πλοῦτο καὶ γι’ αὐτὸ ἔ­χουνε ἀνάγκη ἀπὸ τόσα πολλὰ μάταια πράματα. 

Αὐτὰ ποὺ λένε χαρὲς καὶ ἡδονές, τὰ δοκίμασα κι ἐγὼ σὰν ἄνθρωπος καὶ πίστευα κι ἐγὼ πὼς ἤτανε στ’ ἀληθινὰ χαρὰ κι εὐτυχία. 

Μὰ γλήγορα κατάλαβα, πὼς ἤτανε ψευτιὲς καὶ φαντασίες ἀσύστατες καὶ πὼς χοντραίνουνε τὴν ψυχὴ καὶ στραβώνουνε τὰ πνευματικὰ της μάτια, καὶ τότε δὲ μπορεῖ νὰ δεῖ καὶ γίνεται κακιὰ κι ἀλύπητη στὸν πόνο τ’ ἀδερφοῦ της, ἀδιάντροπη, ἀκατάδεκτη, ἄθεη, θυμώτρα, αἱμοβόρα.

Ὅσοι εἶναι σκλάβοι στὴν καλοπέραση τοῦ κορμιοῦ τους, δὲν ἔχουνε ἀληθινὴ χαρά, γιατί δὲν ἔχουνε εἰρήνη. 

Γιὰ τοῦτο, θέλουνε νὰ βρίσκουνται μέσα σὲ φουρτούνα καὶ νὰ ζαλίζουνται, ὥστε νὰ θαροῦνε πὼς εἶναι φτυχισμένοι. 

Ἡ χαρὰ ἡ ἀληθινὴ εἶναι μία θέρμη τῆς διάνοιας καὶ μίαν ἐλπίδα τῆς καρδιᾶς, ποὺ τὶς ἀξώνουνται ὅσοι θέλουνε νὰ μὴν τοὺς ξέρουνε οἱ ἄνθρωποι, γιὰ νὰ τοὺς ξέρει ὁ Θεός. 

Γι’ αὐτό, Κύριε καὶ Θεὲ καὶ πατέρα μου, καλότυχος ὅποιος ἔκανε σκαλούνια ἀπὸ τὴ φτώχεια κι ἀπὸ τὰ βάσανα κι ἀπὸ τὴν καταφρό­νεση τοῦ κόσμου, γιὰ ν’ ἀνεβεῖ σὲ Σένα. Καλότυχος ὁ ἄνθρωπος, ποὺ ἔνοιωσε τὴν ἀδυναμία του ἀληθινά. 

Ὅσο πιὸ γλήγορα τὸ κατάλαβε, τόσο πιὸ γλήγορα θὰ ἀπογευτεῖ ἀπὸ τὸ ψωμὶ ποὺ θρέφει κι ἀπὸ τὸ κρασὶ ποὺ δυναμώνει, ἂν ἔχει τὴν πίστη του σὲ Σένα. 

Ἀλλοιῶς θὰ γκρεμνιστεῖ στὸ βάραθρο τῆς ἀπελπισίας.

Μὲ τί λόγια νὰ φχαριστήσω τὸν Κύριό μου, ποὺ ἤμουνα χαμένος καὶ μὲ χεροκράτησε, στραβὸς καὶ μ’ ἔκανε νὰ βλέπω; Ἐκεῖνος ἔστρεψε τὴν λύπη μου σὲ χαρά. 

«Διήλθομεν διὰ πυρὸς καὶ ὕδατος καὶ ἐξήγαγεν ἠμᾶς εἰς ἀναψυχήν. Μακάριος ἄνθρωπος ὁ ἐλπίζων ἐπ’ Αὐτόν».

Πηγή agiazoni.gr