.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΑΧ ΑΠΟ ΤΟ… ΔΗΜΟΤΙΚΟ!



Ήταν επόμενο να γίνει και αυτό.

Με τις νέες «προοδευτικές» αλλαγές στην εκπαίδευση προς… αποταύτιση της ελληνορθόδοξης ταυτότητας, εισήχθηκε στο βιβλίο θρησκευτικών της Δ Δημοτικού το μάθημα «Προσευχές άλλων θρησκευτικών παραδόσεων».


Σε ένα κεφάλαιο εισάγεται η πρώτη γεύση για να γνωρίσουν τα παιδιά άλλες θρησκείες, όπως το Ισλάμ.

Μάλιστα, βλέπουμε να αναφέρεται και η γνωστή φράση-τρόμος «Μέγας Αλλάχ», ενώ, σημειώνεται και η αρχή της μουσουλμανικής προσευχής.
Εδώ τίθενται κάποια εύλογα ερωτήματα.


Το βασικό ερώτημα που μπαίνει είναι αν παιδιά ηλικίας 9-10 ετών, που πηγαίνουν Τετάρτη Δημοτικού, είναι ικανά να αντιληφθούν τις πολύ μεγάλες διαφορές των θρησκειών και να κατανοήσουν ότι κάποιες- όπως το Ισλάμ- έχουν ακραίες θέσεις;

Και φυσικά ούτε λόγος για τα φρικτά εγκλήματα σε βάρος των χριστιανών στο όνομα αυτού του Αλλάχ.

Αλήθεια κρίμα που παιδευτήκαμε πριν από δεκαετίες με πολλά ταξίδια να γνωρίσουμε το Ισλάμ στην πηγή του. Σήμερα προσφέρεται εδώ στην χώρα μας ήδη από την Δ Δημοτικού

Και εις ανώτερα


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

www.nikosxeiladakis.gr