.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Δυό μέτρα καί δυό σταθμά, π. Σάββα Ἁγιορείτη;

Ψευτοχριστιανός, π. Σάββα, ἀπὸ τὴ μιὰ
καὶ ὀρθόδοξος ἐπίσκοπος ἀπὸ τὴν ἄλλη;


Πολλοὶ εὐσεβεῖς ἱερωμένοι καὶ Χριστιανοί, δὲν ἔχουν καταλάβει ἀκόμα, πόσο μεγάλη εἶναι ἡ διάβρωση ποὺ ἔχει ἐπιφέρει στὴ συνείδηση τῶν πιστῶν ἡ ἀποδοχὴ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους. Δὲν ἔχουν ἀντιληφθεῖ τὸ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ: ὅτι ΟΛΟΙ οἱ Ἐπίσκοποι ἔχουν ὑποκύψει στὴν αἵρεση, ἀφοῦ ὄχι μόνο δὲν ἀντιδροῦν στὴν ἐπιβολὴ τῶν ἀποφάσεων τῆς αἱρετικῆς Κολυμπάριας Συνόδου, ὄχι μόνο ἐπιμένουν νὰ παραμένουν μέλη τοῦ Π.Σ.Ε. (Παγκοσμίου Συμβουλίου ψευδο-Εκκλησιῶν), ἀλλὰ καὶ δὲν ἐπιτελοῦν τὸ ΠΡΩΤΙΣΤΟ καθῆκον τοῦ Ἐπισκόπου, ποὺ εἶναι ἡ ἐνημέρωση καὶ προστασία τῶν πιστῶν ἀπὸ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, γιὰ τοῦτο καὶ οἱ ἱερεῖς τῶν Μητροπόλεων (σχεδὸν ὅλοι) δὲν ὁμιλοῦν γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, ὡσάν νὰ μὴν ὑπάρχει.

Πρακτικὸ ἀποτέλεσμα-ἀπόδειξη τῆς πτώσεως τῶν Ἐπισκόπων, εἶναι ἡ πλήρης ὑποχώρηση στὶς Διαταγὲς τοῦ Μητσοτάκη καὶ τῶν λοιμοξιολόγων, οἱ ὁποῖοι προτρέπουν τοὺς πιστοὺς μὲ κηρύγματα καὶ τὸ παράδειγμά τους, νὰ φοροῦν μάσκες, νὰ ἐμβολιαστοῦν καὶ νὰ πράξουν ὅλες τὶς ἄλλες ἀσέβειες ποὺ καυτηριάζει καὶ ὁ π. Σάββας, ἔστω καὶ μὲ μιὰ δόση ὑπερβολῆς.

Κι ἐδῶ εἶναι ἡ ἀπαράδεκτη τοποθέτηση τοῦ π. Σάββα: Τοὺς Ἐπισκόπους (καὶ ἱερωμένους) ποὺ σπρώχνουν καὶ ἀναγκάζουν τοὺς πιστοὺς νὰ ἀποδέχονται τὴν Κολυμπάρια αἱρετικὴ Σύνοδο καὶ τὰ μέτρα τῶν λοιμοξιολόγων, τοὺς θεωρεῖ καὶ χαρακτηρίζει «Ἱεράρχες μας» καὶ «ἀρχιερέας ὀρθοδόξους», ἀντὶ νὰ τοὺς χαρακτηρίσει ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ! Καί τοὺς πιστοὺς ποὺ εἶναι ἀποίμαντοι καὶ ἀδίδακτοι μὲ εὐθύνη τῶν Ἐπισκόπων, ποὺ παρακινοῦνται ἀπὸ τοὺς «ὀρθοδόξους ἀρχιερέας» τοῦ π. Σάββα καὶ ἔχουν μικρότερη εὐθύνη, αὐτοὺς λοιπὸν τοὺς πιστούς, ‒ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ‒ τοὺς ἀποκαλεῖ «ψευτοχριστιανούς»!!!

Καὶ γιατί χρησιμοποιεῖ δύο μέτρα καὶ δύο σταθμὰ ὁ π. Σάββας;
Διότι, ἂν τοὺς ἀποκαλέσει (ὅπως καὶ εἶναι) ψευδεπισκόπους, τότε θὰ πρέπει νὰ διακόψει τὴν μνημόνευσή τους, θὰ πρέπει νὰ ἀποκηρύξει τὴν ἀντιπατερικὴ τοποθέτηση/πρακτική του ὅτι ἡ διακοπὴ μνημονεύσεως εἶναι σχίσμα. Καὶ διότι, ἂν πεῖ τὴν ἀλήθεια γιὰ τοὺς Ἐπισκόπους (ὅτι πλέον εἶναι ψευδεπίσκοποι), θὰ ὑποστεῖ διωγμό! Θὰ παύσουν νὰ τὸν καλοῦν γιὰ ὁμιλίες κ.λπ. 

Κρίμα, γιατὶ ἐπικαλεῖται μὲν τοὺς ἱεροὺς Κανόνες καὶ τὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας στὰ κηρύγματά του, διὰ τῶν ὁποίων βοηθᾶ πολλοὺς πιστούς νὰ ἀποκτήσουν ὀρθόδοξη συνείδηση καὶ βιοτή, ἀλλὰ στὸ θέμα τῆς στάσεως τῶν πιστῶν ἔναντι Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ξεχνάει τοὺς Ἁγίους Πατέρες, τὴν consensus patrum, καὶ στηρίζεται σὲ σύγχρονους Ἁγίους, στὶς μέρες τῶν ὁποίων δὲν εἶχαν συμβεῖ αὐτὰ τὰ φοβερὰ ποὺ ζοῦμε σήμερα καὶ ἄρα χρησιμοποίησαν κάποια οἰκονομία.

Τὰ ἀποσπάσματα τῆς ὁμιλίας τοῦ π. Σάββα:

«Μακάρι νἀ κινοῦνταν οἱ ἱεράρχες μας ἐναντίον ὅλων αὐτῶν τῶν ἀντίχριστων νόμων, τῶν ΚΥΑ… Ἕνας ἐκπρόσωπος (τῆς Συνόδου) εἶπε ὅτι δὲν εἶναι, λέει, δογματικὸ θέμα τὰ πλαστικὰ κουταλάκια μιᾶς χρήσεως στὴν Θεία Μετάληψη. Μὰ ἄν εἶναι δυνατὸν! Ἐπιτρέπεται νὰ ἀνοίγει μιὰ τέτοια συζήτηση ἕνας ἀρχιερέας Ὀρθόδοξος; Νὰ ἀλλάξουμε δηλαδὴ τὴν Λατρεία μας καὶ νὰ εἰσάγουμε αὐτὴν τὴν ἰδέα, ὅτι ὑπάρχει φόβος μολυσμοῦ ἀπὸ τὸν Πανάγιον Κύριον; Δὲν εἶναι δογματικὸ θέμα αὐτό; Δὲν εἶναι βλασφημία στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, στὸν Κύριον;

…Καί νὰ τὸ ἀκούει κανεὶς ἀπὸ ἀνθρώπους ἀσχέτους ...θὰ ἔλεγε ὅτι δικαιολογοῦνται. Ἀλλὰ νὰ τὸ ἀκούει ἀπὸ χείλη ἀρχιερατικά, αὐτὸ πλέον εἶναι πέρα ἀπὸ κάθε φαντασία, θὰ λέγαμε».

«Καί ἔχουμε τώρα ἀντιπάλους τοὺς ψευτοχριστιανούς, οἱ ὁποῖοι δὲν ἔχουνε κανένα ἐνδοιασμὸ νὰ πᾶνε στὴν ἐκκλησία μὲ μάσκες... Ἤ νὰ πηγαίνουνε νὰ κοινωνήσουν μὲ τὴν μάσκα καὶ νὰ τὴν βγάζουν τελευταία στιγμή, καὶ μετὰ πάλι νὰ τὴν φορᾶνε. Καὶ τὸ αἷμα τοῦ Χριστοῦ νὰ ποτίζει τὴν μάσκα. Ἄν εἶναι δυνατὸν νὰ λέγεται αὐτὸ εὐλάβεια καὶ εὐσέβεια!» 
(Δεῖτε το ἐδῶ).