.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ… ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΙΑ

Αγαπητοί μου αδερφοί, ο Απ. Παύλος μας λέει: 

«…Τί δουλειά έχω εγώ να κρίνω και τους έξω, τους μη Χριστιανούς δηλαδή; (…) Όπως λοιπόν σεις, έτσι και εγώ μόνον αυτούς, που είναι μέσα εις την Εκκλησίαν, ΕΧΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΚΡΙΝΩ.»( Α’Κορινθ.ε’12) 

Εννοείται με πολλή αγάπη, το θεωρεί αυτονόητο ο θείος Παύλος. 

Όλοι εμείς αγαπητοί μου, που είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ΚΑΘΗΚΟΝ …έχουμε! 

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ… έχουμε, να κρίνουμε με αγάπη και διάκριση τα της Πίστεως ή πρέπει να μην ασχολούμαστε με τα του Οίκου μας αφήνοντας άλλους ξένους, αλλότριους να κάνουν ό,τι θέλουν στο σπίτι μας; 

Στη συνέχεια, ο Άγιος Απόστολος μας παροτρύνει: 

«...και σεις έχετε καθήκον να ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΟΛΟΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟΝ ΣΑΣ ΚΑΘΕ ΠΟΝΗΡΟΝ ΚΑΙ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟΝ… τους δε απίστους τους κρίνει ο Θεός.» (Α’Κορινθ.ε’13) 

Λαμβάνοντας ο αμαρτωλός αυτό το δικαίωμα ως ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και ΚΑΘΗΚΟΝ, θα προσπαθήσω – συν Θεώ- να σας πω τη γνώμη μου, ως τρίτη αίσθηση της ψυχής, σχετικά με την οικονομία που πολύ ευαρεστεί τον Θεό, όταν αποσκοπεί στη διόρθωση του πλησίον μας και στην επίτευξη της εκκλησιαστικής ευταξίας και δογματικής ακρίβειας. 

Ποιός άνθρωπος άλλωστε, είναι…αλάθητος; 

Μόνο ο Θεός είναι και ένας άνθρωπος διεστραμμένος καθ’ ολοκληρίαν που επικαλείται το αλάθητο και που δικαίως ο Πατροκοσμάς τον αποκαλεί έναν εκ των δύο αντιχρίστων, αφού θέλει να εξισώσει τον εαυτό του με τον Θεό. 

«Αμαρτάνει ο αδερφός σου (;), σκέπασέ τον, μην τον εκθέτεις, μην τον διαπομπεύεις, μην τον εξουθενώνεις, αλλά με περίσσια αγάπη ..συμβούλεψέ τον! Αν δεν ακούσει πάρε και άλλον αδερφό και συμβούλεψέ τον. Αν και πάλι δεν ακούσει τότε ανάφερέ το στην εκκλησία (στον ιερέα κλπ) . Αν και πάλι δεν ακούσει τότε πετάξτε τον ΕΞΩ από την Εκκλησία του Χριστού», διότι είναι αδιόρθωτος και επικίνδυνος στο σώμα της Εκκλησίας. 

Ο χρόνος που μεσολαβεί είναι χρόνος ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Θεάρεστος, προκειμένου να βοηθηθεί ο αδερφός. Πρέπει να καταλάβει το σφάλμα του, να διορθωθεί, να επιστρέψει, για να θεωρείται αδερφός και μέλος της Εκκλησίας Του. 

Άριστη και επιβεβλημένη η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στην περίπτωση αυτή και σε κάθε παρόμοια. 

Αν τώρα ο αδερφός κηρύττει αίρεση, τα πράγματα διαφέρουν πολύ! Τότε, κατ’ ευθείαν στον προϊστάμενο προς άμεση επίλυση του προβλήματος, γιατί κάθε στιγμή που περνάει και κάθε καθυστέρηση βλάπτει το Σώμα της Εκκλησίας, με αγνώστου βαθμού συνέπειες. 

Αν τώρα αυτός που κηρύττει αίρεση είναι ιερέας και το χειρότερο αρχιερέας του Υψίστου, τότε τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Τότε ηχούν όλες οι σειρήνες, τα δε πνευματικά αντανακλαστικά είναι στο κόκκινο. Φανταστείτε ο αρχιερέας του Υψίστου να είναι τοποθετημένος με άσπρα ή με βοήθεια εξουσίας αρχόντων και όχι κληθείς άνωθεν, με σκοπό όχι την ποίμανση των προβάτων αλλά…τη σφαγή τους!! 

Το Πηδάλιο τους ονομάζει 
ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ 
και ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ. 

Στη λαϊκή διάλεκτο λέγονται «μαϊμού» επίσκοποι και διδάσκαλοι. 

ΕΔΩ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΧΡΗΖΕΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ!!! 

Βάζοντας σε τάξη τις σκέψεις μας, ας αφήσουμε τα άκρως δυνητικά (προαιρετικά) «..όστις θέλει...» και «αν θέλεις να ακολουθήσεις τον Ευαγγελικό τρόπο ζωής...» και αλλού «...ας κάμη ο καθένας ό,τι του αρέσει», που αφορούν όσους δεν θέλουν να ονομάζονται Ορθόδοξοι Χριστιανοί και ας επικεντρωθούμε ως Ορθόδοξοι στο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, το να πράττουμε δηλαδή κατά το θέλημα του Θεού, ακολουθώντας την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ θεραπευτικά. 

Λαμβάνοντας υπόψην τους λόγους των Γραφών, γνωρίζουμε ότι ο άνθρωπος αρρωσταίνει πρώτα πνευματικά και μετά σωματικά. Επίσης, ότι η πνευματική αρρώστια της αίρεσης εξαπλώνεται επηρεάζοντας τους πλησίον, επιφέροντας πνευματικό θάνατο. 
Αναγκαίο επομένως είναι να γνωρίζουμε ποια πρέπει να είναι η στάση μας έναντι των αξιολύπητων και πνευματικά παρεκτρεπόμενων, ώστε να τους βοηθήσουμε αν μπορούμε -συν Θεώ-πριν συγκαταλεχθούν στους διεστραμμένους και μη αναστρέψιμους. 

Αλλά και εμείς να ασφαλιστούμε ώστε να μην καταποντιστούμε ευρισκόμενοι πλησίον τους, πέραν του προκαθορισμένου (πρώτης και δευτέρας νουθεσίας) χρόνου. 

Αυτός ο τόσο ευεργετικός χρόνος ,στην Εκκλησία μας ονομάζεται «οικονομία» που σημαίνει ότι κάνω υπομονή, δίνω χρόνο, ως καλός οικονόμος βοηθώ στην επίλυση ενός προβλήματος που απασχολεί την Εκκλησία. Το πρόβλημα μπορεί να είναι από μικρό έως μεγάλο. 

Από απλό (ευταξίας) έως δύσκολο( δογματικό), γι’αυτό και η οικονομία διαφέρει. Δε μπορεί να είναι η ίδια σε κάθε περίπτωση. Ούτε λογίζεται με τρόπο: «μεγάλο το πρόβλημα, μεγάλη και η οικονομία», μάλλον το αντίθετο ισχύει! 

Μικρό το πρόβλημα, μεγάλη -(ίσως λέω μεγάλη) – η οικονομία. Μεγάλο το πρόβλημα, μικρή σε χρόνο η οικονομία. Όσο σοβαρότερο το πρόβλημα, τόσο απαιτείται ταχύτητα άμεσης επίλυσης, ώστε να προληφθούν ή έστω να περιοριστούν οι αρνητικές επιπτώσεις από αυτό.. 

Εννοούμε φυσικά την απώλεια των ψυχών, των πλανεμένων αδερφών και όχι κάτι επουσιώδες. Αξιολογείται επομένως η σοβαρότητα του προβλήματος με όλα τα δεδομένα και όλες τις παραμέτρους, ώστε ούτε η οικονομία να είναι μακρόχρονη και ζημιογόνα, ούτε η ακρίβεια ως Εντολή: «…δια της Ακριβούς Τηρήσεως της Διδαχής» (Β’Ιωάν.9) να γίνει αιτία απόγνωσης εκ των αδυνάτων αφού, είναι γνωστό ότι: «Ο ζυγός είναι ελαφρύς» . 

Αλλά ΑΦΟΥ ΕΠΕΛΘΕΙ ΚΑΤΗΧΗΣΗ να γίνει κατανοητό ,ποιό είναι το συμφέρον της ψυχής μας και των πλησίον μας. Πάντα εκουσίως και όχι βιαίως, γιατί καμία αξία δεν έχει. 

Συνεπώς, για να θεραπεύσω κάτι, δίνω χρόνο, προσπαθώντας να τακτοποιήσω το πρόβλημα που ενέκυψε. 

Πρέπει πρωτίστως να ενδιαφερθώ ,να νοιαστώ, να προσπαθήσω, να ασχοληθώ, να συμμετέχω, όχι να περιμένω πότε το πρόβλημα θα λυθεί από μόνο του! Ούτε να περιμένω να το λύσουν άλλοι, καθιστώντας τον εαυτό μου εκτός των άλλων. Σε αυτή την περίπτωση, είμαι αμέτοχος στην επίλυση του προβλήματος, ως εκ τούτου η οικονομία ουσιαστικά, μου είναι αδιάφορη. 

Απέχω της λύσης του προβλήματος, δεν προτίθεμαι να βοηθήσω τον αδερφό μου και κατ’επέκταση την Εκκλησία, αδιαφορώ για την επαναφορά του. 
Δεν με συγκινεί του Κυρίου το : 

«...αν επαναφέρεις έναν πλανεμένο θα συναριθμηθείς μεταξύ των φίλων μου.» 

Είμαι ένας απλός θεατής ή και ακροατής και εμπίπτω στο: 

«Ου γαρ οι ακροαταί του Νόμου δίκαιοι παρά τω Θεώ, αλλ’ οι ποιηταί του Νόμου δικαιωθήσονται» (Ρωμ.Β’13) 

Στο τέλος, ο μέγιστος φαρισαϊσμός…να τολμώ να μιλάω για...αγάπη!! 

Ως εκ τούτου πώς είναι δυνατόν ο πλανεμένος να επαναφέρει πλανεμένο; 

Πώς είναι δυνατόν ο τυφλός να οδηγεί τυφλό; 

Η αδιαφορία ενδέχεται να προέρχεται από την ατολμία (φοβία). 
Σε κάθε περίπτωση, είναι αμαρτία. Μετά γιατί παραπονιόμαστε που συμβαίνουν αυτά, αφού τα βλέπαμε και ... σιωπούσαμε; 
Κι αν δεν τα βλέπαμε, τώρα που τα βλέπουμε, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ; 

Γι’ αυτό οι Άγιοι μάς αποκαλούν ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ και ΣΥΝΕΡΓΟΥΣ κάθε εγκλήματος, καθιστώντας μας ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΥΣ και μακράν του Θεού… 
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ!!! 

Ούτε ο Κύριος θα επέμβει, γιατί μας έδωσε τις ΛΥΣΕΙΣ, μας έδωσε το Πηδάλιο προκειμένου να ασχοληθούμε εμείς. 

Μας έδωσε τους Αγίους, τους Προφήτες ως ύστατη προσπάθεια να μας σώσει! 

ΤI ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ Σ’ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΩΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΗΔΑΛΙΟΥ... ΕΙΝΑΙ «ΤΟΙΧΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ»; 

Θέλω να κάνω ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, αλλά ΔΕΝ ΞΕΡΩ τί είδους οικονομία να κάνω, όταν η διοικούσα «εκκλησία» με την αποδοχή της στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ΉΔΗ παρέδωσε το ποίμνιο στο στόμα του αντιχρίστου, αφού εφ’εξής θα κυβερνάται ηλεκτρονικά από αγνώστους, σατανιστές και όχι από τον Ιησού Χριστό. 


(Τα πινακίδια αναρτήθηκαν στη μάντρα της αρχιεπισκοπής Αθηνών και αφαιρέθηκαν λίγο μετά την ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΚΡΗΤΗΣ, κατ’ εντολή πάντα των εντολέων τους... εβραιομασόνων.) 

Τί οικονομία να κάνω όταν «ιεράρχης» υπογράφει ότι τον Ιησού Χριστό, τον Θεό ΔΕΝ Τον εφόνευσαν οι Ιουδαίοι ; 


Αυτοί αποφασίζουν και υπογράφουν για εμάς χωρίς την έγκρισή μας. 

Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος ὑπογράφει Κοινὴ Δήλωση μὲ τὸν Ἀρχιραββίνο τοῦ Ἰσραὴλ κ. YonaMetzger (Κύπρος 6 Δεκεμβρίου 2011). Στη δήλωση ἀναφέρεται: 

«… ἡ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου καὶ ὁ Κυπριακὸς λαὸς δὲν συμμετεῖχε ποτὲ στὴ συστηματικὴ ἀπόρριψη τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, σὲ κατηγορίες γιὰ συλλογικὴ ἐνοχὴ γιὰ θεοκτο­νία καὶ προβαίνουμε στὴν ἀποκήρυξη παρόμοιων ἐνεργειῶν ποὺ εἶναι ἀσύμβατες μὲ τὴ διδασκαλία τῶν Γραφῶν .Ἐξ ἄλλου, θὰ πρέπει νὰ σημειώσουμε περαιτέρω ὅτι ὁ λαὸς τοῦ Ἰσραὴλ ποτὲ δὲν προέβη σὲ ἐχθρικὲς ἐνέργειες ἐναντίον τοῦ Κυπριακοῦ λαοῦ, ἀλλὰ ἐπεδείκνυε συνεχῶς τὴ στήριξή του πρὸς αὐτόν». 

Τί οικονομία να κάνω σε αυτούς που ΗΔΗ ενώθηκαν με τις ΑΙΡΕΣΕΙΣ; 

Ενώθηκαν με τους αιρετικούς που δεν έχουν χάρη, μυστήρια, πνευματική δύναμη και ζωή, αποξηραμένοι και γυμνοί πνευματικά. Αποδεικνύουν έτσι, ότι έχουν κοινά με αυτούς, ότι είναι ίδιοι «..εχωρίσθησαν και εβγήκαν έξω της Εκκλησίας (…) έφυγαν..δια να μη μείνουν κρυμμένοι, αλλά δια να φανερωθούν, ότι όλοι τους δεν είναι από ημάς..» (Α’Ιωάν.β’19) 


Τί οικονομία να κάνω σε όλους αυτούς που ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ; 

Ανάβουν ειδωλολατρικές λυχνίες και χορεύουν, ασπαζόμενοι την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ευελπιστώντας να προσελκύσουν το Άγιον Πνεύμα. 


Με δόλο φονεύουν ανθρώπους και η υποτιθέμενη «εκκλησία» γίνεται συνεργός δια της συμμετοχής και σιωπής της… 

Εμβολιάζονται επιδεικτικά για να προσηλυτίσουν, ενώ μπορούσαν εν κρυπτώ, τουλάχιστον για να κρατήσουν ουδέτερη θέση, αφού δεν αντιλαμβάνονται τί είναι τα εμβόλια.. 

Εκτός κι αν υπηρετούν την υπέρτατη τέχνη του ..θεάτρου! 



Αρμόζει άραγε έστω και η λέξη οικονομία στους δολοφόνους των ψυχών και των σωμάτων; 

Τί οικονομία να κάνω σε όλους αυτούς, που γνωρίζουν και σιωπούν, ως «ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ», αφού ΔΕΝ κάνουν ΤΙΠΟΤΑ για να σταματήσουν την καταστροφή τόσα χρόνια τώρα; 

«Από τους πρώτους και δεύτερους καταστροφείς δε, ο Ιησούς Χριστός ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ»!!! (Χρυσοστόμου, ΟΜΙΛΙΑ Ξ’,10,14,21 ΕΠΕ σελ.117-119) 

Ο λόγος… σκληρός, τα παράπονα... (αν υπάρχουν) στον Ιερό Χρυσόστομο! 

Προσωπικά, θέλω να τα έχω καλά με τον Ιησού Χριστό, με όλους τους Αγίους, μη παραλείποντας τη Γλυκιά μας Παναγία και ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ και ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ!! 

Αγαπητοί μου, ας είμαστε εντός πραγματικότητας και Αλήθειας, διαφορετικά βρισκόμαστε σε πλάνη. 

Θέλω να κάνω οικονομία αλλά ΔΕΝ μου επιτρέπεται από το Ευαγγέλιο τέτοιου είδους οικονομία.. 

Θέλω να σωθούν όλοι, αλλά ΔΕΝ θα συμβεί αυτό. Θα σωθούν ολίγοι, γιατί οι ίδιοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να σωθούν. (Ούτε εγώ ξέρω, αν θα σωθώ!) 

Θέλω να πιστέψουν όλοι, αλλά η Πίστη ΔΕΝ θα γίνει αποδεκτή από όλους. 

Εγώ θα κάνω αυτό που πρέπει, αυτό που μου προστάζει ο Λόγος του Θεού και των Αποστόλων και «ο καθένας ας κάμη ό,τι του αρέσει». 

Ο Μέγας Βασίλειος λέγει: 

«Ο σιωπών δοκεί συναινείν», είναι δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση, συνένοχος και συνεργός των πονηρών έργων της καταστροφής. 

Και πάλι: «Της σιωπής το κρίμα, φοβερόν εστί». 

Και αλλού: «Το να εφησυχάζει κανείς, όταν το κινδυνευόμενον είναι η Πίστις, τούτο είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι ΟΜΟΛΟΓΙΑ ειλικρινής». 

Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λέγει: 

«Η σιωπή είναι η Τρίτη μορφή αθεΐας», άθεος δηλαδή όποιος σιωπά όταν ΔΕΝ πρέπει. 

Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει: 

«Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδινευούσης Πίστεως. Ώστε, ότε περί Πίστεως ο λόγος εστίν ειπείν, εγώ τις ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης;… ουά, οι λίθοι κεκράξουσι και συ σιωπηλός και αφροντίς;» 

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: 

«Ο μη λέγων την θείαν Αλήθειαν υπεύθυνος εστί του αίματος τουτέστι της σφαγής των ψυχών των πλανομένων.» 

Επίσης, λέγει: 

«Το μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε, περί βίου εστίν, ου περί Πίστεως». 

Θα πρέπει να χάσω τα λογικά μου για να υπακούσω σε κάποιον όποιος κι αν είναι αυτός και να αγνοήσω τους γλυκύτατους Θεόπνευστους Αγίους μας. 

Επιπλέον, έχω ΕΝΤΟΛΗ από τον Κύριόν μου και Θεόν μου να κηρύξω από τις ταράτσες όσα μου είπε ! 

Πώς λοιπόν να ακούσω να μου λένε: «Φερμουάρ στο στόμα;», ειδικά τώρα που ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ; 

Ε…! Όχι αυτό ξεπερνά τα όρια. Εκτός κι αν δεν ξέρουμε πια τί μας γίνεται και έχουμε χάσει κάθε έλεγχο. 

Απ’ τη μία μας λένε ότι φταίει και ο λαός και απ’ την άλλη, όταν μιλάει ο λαός του λένε «φερμουάρ» και «μέσα στο... σπίτι». 

Το στόμα μου θα κλείσει, για θέματα ΠΙΣΤΕΩΣ και ΠΑΤΡΙΔΟΣ, μόνο βγει η ψυχή από το σώμα! 

Η αλήθεια δεν γίνεται αποδεκτή από όλους, τις περισσότερες φορές μάλιστα... ενοχλεί! 
Την δε αλήθεια δεν την προσδιορίζει ο καθένας, αλλά οι Άγιες Γραφές που υπάρχουν ΑΚΡΙΒΩΣ γι’ αυτόν τον λόγο, για να μας οδηγήσουν δηλαδή στην Αλήθεια, στον Θεό. 

Ο καθένας έχει δικαίωμα λόγου, δεν έχει όμως δικαίωμα να στερεί τον λόγο του αδερφού του, εκτός κι αν έχει το... αλάθητο. 

ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν, να μην βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να έχουμε διαπράξει αδικία, αμαρτία αχαριστίας, έτσι απερίσκεπτα χωρίς να εξετάζουμε αν αυτά που ακούμε είναι του Θεού, γιατί... αναπολόγητοι θα είμαστε. Είναι δεδομένο ότι το άγιο Πνεύμα όπως ανέδειξε το ακάθαρτο πνεύμα που κυριαρχούσε στην ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ Κρήτης, έτσι και τώρα και πάντα θα φανερώνει κάθε ψέμα και κακοδοξία που στέκεται εμπόδιο στην ανάδειξη της Αλήθειας. 

Ωστόσο εμείς οφείλουμε να είμαστε σε εγρήγορση, όχι όμως ρυθμιστές των απόψεων, γιατί τότε δε διαφέρουμε σε τίποτα απ’ όλους αυτούς που έχουν φτιάξει δικό τους Ευαγγέλιο και διώκουν όσους είναι ενάντια στις απόψεις τους! 

Ζούμε την τρέλα του αιώνα, κάνουμε οικονομία στους καραμπινάτους εωσφοριστές, μνημονεύοντάς τους και υπακούοντάς τους και φερόμαστε σκληρά αφαιρώντας τον λόγο σε όσους ορθοτομούν τον λόγο της αλήθειας. Ο καθένας μας θα δώσει λόγο για τις πράξεις του… 

Μακριά από εμάς η προσωπο–γεροντο-λατρεία ,το έλεος του Θεού να μας οδηγεί στην ΧΡΙΣΤΟ-ΛΑΤΡΕΙΑ και μόνο! 

Ακούμε δε, όσους οι λόγοι τους είναι ως σε καθρέπτη των Λόγων του Θεού και των Αγίων Του. 

Η καταχρηστική οικονομία, το πολύ νερό στο κρασί, έκανε το κρασί... νερό! 

Του Κυρίου το: «Εγώ ειμί η θύρα. Δι’ εμού και μόνον εάν έμβη κανείς θα σωθή...» (Ιωάν.Ι’9) έγινε: «Όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας.» (Βαρθολομαίικη εκκλησιολογία) 

«...οι κανόνες του Πηδαλίου δεν είναι ικανοί να σταθούν εμπόδιο στην ένωση των εκκλησιών» 
(Ζηζιουλιανή εκκλησιολογία). 

Επίσης: « Σέκτες και φατρίες όσοι μας θέλουν μακράν του κοινού ποτηρίου»
(Ιερωνύμου εκκλησιολογία). 

Αδερφοί, άλλαξαν την εκκλησιολογία της Ορθοδόξου Πίστεως μας, καταλάβατε ΤΙ έκαναν; ΤΑ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ!!! 

Είναι ΞΕΝΟΙ και γνωρίζουν πολύ καλά ΤΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ! 

«Καθένας που βγαίνει έξω και δεν μένει μέσα εις την διδαχήν του Χριστού, δια της ακριβούς τηρήσεως αυτής, αυτός δεν έχει τον Θεόν, αλλ’είναι χωρισμένος από Αυτόν..» (Β’Ιωάν.9) 

Είναι ΗΔΗ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ από τον Θεό. Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό! 

«Μείνατε ενωμένοι με εμέ, δια να μείνω και εγώ ενωμένος με εσάς». (Ιωάν.ΙΕ’4) 

«Όποιος δεν μείνη ενωμένος μαζί μου... («έχει ήδη πεταχθεί έξω» {Κολιτσάρα} )... θα ξεραθή και δεν θα του μείνη κανένα ίχνος χάριτος και πνευματικής δυνάμεως και ζωής {Τρεμπέλα}» (Ιωάν. ΙΕ’6) 

Δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω ερμηνεία στις ερμηνείες . 

Θα έχουμε μεγαλύτερη τιμωρία εμείς, αν τους αφήσουμε να συνεχίσουν την καταστροφή των ψυχών ευρισκόμενοι πλησίον τους. 

Αναρωτηθείτε τώρα, αν η τόσων ετών ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ απέβη σε καλό ή κακό! 

Αν αυτό δεν είναι πλάνη, το να πιστεύω δηλαδή ότι θα επανέλθουν αυτοί για τους οποίους το Ευαγγέλιο μας συνιστά ούτε να προσευχόμεθα, τότε ΤΙ ΕΙΝΑΙ... ΠΛΑΝΗ; 

Αναρωτηθείτε επίσης, όταν ακούτε να λένε «Δεν είναι ακόμα... η ώρα»… και πότε δηλαδή, θα έρθει η ώρα; 

Ποιος είναι αυτός που θα δώσει το ΣΥΝΘΗΜΑ ότι... ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ; Αν αυτό δεν είναι αποπροσανατολισμός και πλάνη, τότε ποια είναι η πλάνη; Πρέπει κάποιος να είναι εντελώς τυφλός πνευματικά για να μην αντιλαμβάνεται το ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ! 

Φτωχαίνουν και εξαθλιώνουν τον κόσμο για να φέρουν αυτόν που θα τους ..σώσει! Βοά το σύμπαν ,για τον ερχομό του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ και ακούμε από «ορθοδόξους» να λένε ότι δεν ήρθε ακόμα η ώρα να απομακρυνθούμε από τους προδρόμους του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ –ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ! 

Αποκαλούν τον έναν εκ των δύο αντιχρίστων Πάπα, «αγιότατο και μακαριότατο», διαψεύδοντας τον Ισαπόστολο Ιερομάρτυρα, Εθνομάρτυρα και Προφήτη Πατροκοσμά . 

Ποιά θεολογική επιχειρηματολογία ή έστω... δικαιολογία μπορεί να προβάλλει κάποιος για την πολυετή ΑΠΡΑΞΙΑ μετά την ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΚΡΗΤΗΣ, όταν μάλιστα μετά από 4,5 χρόνια εξακολουθείται να διδάσκεται ότι είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ (δυνητικό) για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς να απομακρυνθούν από τους αντιστρατευόμενους την Εκκλησία καταστροφείς ,προδρόμους του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ-ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ; 

Α Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ο Ι    Ό Σ Ο Ι  Τ Α  Ε Π Ι Κ Α Λ ΟY Ν Τ Α Ι !!! 

Ταΐζοντας οι Πατέρες τα «εις ηλικίαν μικρά» παιδιά τους συνεχώς γάλα, πότε θα τα κάνουν «ενήλικες»; Μάλλον μαμόθρεφτα και ανήμπορα θα τα κάνουν. Πόσα χρόνια απαιτούνται για την απογαλάκτωση; 

Ο Κύριος από το μηδέν, ως Θεός αλλά και ως άνθρωπος (μην το ξεχνάμε), χρειάστηκε τρία χρόνια. 

ΔΕΝ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!! 

Ούτε στον μαθητή «που ηγάπα»! Οι περισσότεροι μάλιστα φοβήθηκαν και έφυγαν, όταν άκουσαν ότι δεν θα έχουν ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΝΑ ΚΛΙΝΟΥΝ! 

Τώρα που έχουμε διδαχθεί και δεν τίθεται θέμα βασικών κατηχήσεων, πόσα χρόνια χρειάζονται για να εμπεδώσουμε ότι με ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΙΝΟ και ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΟΥΣ; 

Οι πονηροί όμως το ξέρουν καλά το μάθημα «γάλα-γάλα..» και έρχεται ο... ύπνος! 

Εξετελέσθη η εντολή του πατρός τους από τον οποίον κατάγονται. 

Ο κατεξοχήν στο μέτρο της τελειότητας της αγάπης, ως σύμβολο της αγάπης, μας λέει: «Έξω και μακριά από την πόλιν οι ΨΕΥΤΕΣ, οι ΠΛΑΝΟΙ…»(Αποκ.ΚΒ’15) 

Δεν μας λέει μόνο ΕΞΩ, αλλά ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ! 

Ποιός από εμάς μπορεί να ανατρέψει τους λόγους του Αγίου Ιωάννου και να πει : «Μέσα και κοντά (πλησίον) με τους ΨΕΥΤΕΣ και ΠΛΑΝΟΥΣ»; 

Ε…! Αυτό ,το λένε «ιεράρχες». Και πολλοί άλλοι κάνουν σε αυτό ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ! 

ΑΥΤΟ ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, αλλά ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΣΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΕΡΓΑ! 

Είναι δικαιολογία για να αποφεύγει κάποιος του Αποστόλου Παύλου το: «Γίνετε ΑΓΡΥΠΝΟΙ ΣΚΟΠΟΙ», έτσι ώστε ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΠΟΥΣ να εισέλθουν οι λύκοι στο ποίμνιο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο «το καραβάνι να πηγαίνει μπροστά και τα σκυλιά... ας γαυγίζουν», είπε θεομπαίχτης και το γαλακτοτροφούμενο ποίμνιο ακολουθεί ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ, φοβούμενο μήπως βρεθεί… ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας! 

Μετά απορούν ,γιατί άραγε έκλεισαν τους ναούς και έμειναν ΕΚΤΟΣ; 

Μετά βεβαιότητας να γνωρίζουμε ότι: 

«γάμος» μόνο με τον νυμφίο, χωρίς τη νύφη ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. 

Ούτε «γάμος» μόνο με τη νύφη χωρίς τον νυμφίο... γίνεται. 

Με τη διαφορά ότι ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΖΕΤΑΙ και θα αποδώσει στον καθένα μας, κατά τα έργα του. 

Όταν βρεθούν κάποιοι δεμένοι χειροπόδαρα, άκρως εξαρτημένοι στο στόμα του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, μη διερωτηθούν το «γιατί;» ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΘΕΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ. 

Την «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ» της ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ-ΠΡΟΔΡΟΜΩΝ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, μόνο τα όργανά του την επιδιώκουν και δεν είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ αλλά ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΙΑ, μέχρι να ολοκληρωθεί το ανθρωποκτόνο σχέδιό τους. 

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗ «ΔΩΔΕΚΑΤΗ», ΤΡΕΞΤΕ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΕΡΕΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΘΕΙΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΤΗ… ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑΤΕ! 

«Σας έγραψα αυτά δια εκείνους, που προσπαθούν να σας πλανήσουν με τας αιρετικάς των διδασκαλίας». (Α’Ιωάν.β’26.) 

Εύχομαι από καρδιάς, οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ,ΕΥΛΑΒΕΙΣ, ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ να αντιληφθούν τη σοβαρότητα και κρισιμότητα του θέματος και να πράξουν τα δέοντα. Διότι, οι πιστοί έχουν ανάγκη εκκλησιασμού, ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟΥ. 

Όποιος στερεί τη θεραπεία των άλλων, αποκλείοντάς τους από την αγιοσύνη είναι ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ! 

«Άγιοι γίνεσθε» είπε ο Πατέρας στα παιδιά Του, στον οποίον ανήκει όλη η τιμή, η δόξα και η ευχαριστία. 

ΚΑΛΟ ΣΤΑΔΙΟ στον αγώνα κατά των εχθρών (παθών, αιρέσεων και μασκαράδων – διαβόλων, που τους αρέσει να αλλάζουν πρόσωπο). 

Με εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον 

Ο ελάχιστος 

Γεώργιος Φλώρος