.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ Ο,ΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ

Ιερά Καλύβη Ζωοδόχου Πηγής 
Ιερά Σκήτη Αγίου Παντελεήμονος
Κουτλουμουσίου – Άγιον Όρος

Άγιον Όρος
Σάββατο, 06/05/2017, Ιώβ Πολυάθλου,
Σοφίας Μυρτιδιωτίσσης Οσίας.

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΕΙΟΥ

ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ Ο,ΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!


Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Αμήν.

Με πολύ σεβασμό και Αγάπη, σας αποκαλύπτω ό,τι ο Θεός μου απεκάλυψε για την Πονηρή Αλεπού του Δάσους, Ηγούμενο Εφραίμ της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδείου Αγίου Όρους.

Ιστορική Προσέγγιση

Τα έτος 2008 γίνεται γνωστό στο ευρύ Κοινό το «Σκάνδαλο Βατοπαιδείου».
Ευρίσκομαι στο Άγιον Όρος, ανάμεσα σε μια πολυμελή ομάδα αγιορειτών Πατέρων μεταξύ των οποίων ξεσπάει ένας δυνατός καυγάς, άλλοι υπερασπιζόμενοι και άλλοι κατηγορούντες τον Εφραίμ.
Καθόμουν στην άκρη βουβός, γεμάτος πόνο στην καρδιά, σκεπτόμενος πόσο βαρειά, πόσο σοβαρή είναι αυτή η είδηση του σκανδάλου και πόσο μπορεί να βλάψει και να ευτελίσει την Ορθοδοξία, το Άγιον Όρος και την Πατρίδα.
Εκείνο που θέλω να κρατήσετε έως εδώ είναι τούτο: Ότι δεν έχασα καμιά ικμάδα πόνου, αναλώνοντάς την σε ευτελείς καυγάδες. Κράτησα όλο τον πόνο μέσα μου, μάζεψα τα συντρίμμια της καρδιάς μου, πήγα στο Κελλί μου και κλείστηκα στο Ταμείο μου.

Πνευματική Αντιμετώπιση του Σκανδάλου

Εκεί, στο Κελλί μου, ήξερα τι να κάνω. Μου το είχε διδάξει ο ίδιος ο Θεός, ο Ιησούς Χριστός και το Άγιο Πνεύμα. Προσοχή και Προσευχή. Με πολύ Προσοχή, να μην αφήσω κάτι να περάσει στην Καρδιά και την ταράξει. Προσευχόμουν, λοιπόν, με μια Καρδιά, που ήταν μέσα στην Ειρήνη του Χριστού και στον Πόνο.
Στο χρονικό διάστημα που ακολούθησε, είχαμε την παρουσία του Γέροντος Εφραίμ στο Ιερό Κελλί του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, του Γέροντος Μωϋσέως, στη Σκήτη Αγίου Παντελεήμονος. Πήγαμε όλοι οι Πατέρες, και εγώ. Τον ακούσαμε να ερμηνεύει μερικές πτυχές του σκανδάλου. Γύρισα στο Κελλί μου χωρίς καμιά αλλαγή. Συνέχισα να προσεύχομαι όπως σας περιγράφω. Εν τω μεταξύ, ο διεθνής διασυρμός, της Ορθοδοξίας, του Αγίου Όρους και της Ελλάδος, συνεχίζεται. Ο Πόνος στην Καρδιά δυναμώνει. Τα δάκρυα, εξωτερικά και εσωτερικά, βοηθούν να λεπτυνθεί ο Νούς και να γίνεται περισσότερο ευαίσθητος στα Ουράνια Μηνύματα.
Το σχέδιο των σκοτεινών δυνάμεων προέβλεπε και τον εγκλεισμό του Εφραίμ στις φυλακές Κορυδαλλού. Εδώ είναι και το αποκορύφωμα του Πόνου γι’ αυτούς που αγαπούν τον Χριστό, Ορθοδοξία και Πατρίδα.
Μετά την αποφυλάκιση του Εφραίμ, μου έγινε η Αποκάλυψη. Πριν προχωρήσω όμως σ’ αυτήν, πρέπει να σας πω, ότι σ’ όλο το διάστημα του Πόνου του Σκανδάλου, ποτέ δεν είπα στον Κύριο, «Κύριε Ιησού Χριστέ, αποκάλυψέ μου το σκάνδαλο». Έλεγα τις συνηθισμένες ευχές των Καλογήρων:

1) Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με.
2) Κύριε Ιησού Χριστέ, φώτισον μου το σκότος και δίδαξόν με του ποιείν το Θέλημά Σου τίμια, γρήγορα και σοφά.
3) Κύριε Ιησού Χριστέ μου Σ’ αγαπώ, πώς αλλιώς να Σου το πώ. Ιησού Χριστέ μου Σ’ αγαπώ.
4) Πάντοτε Προσευχή υπέρ των εχθρών.
5) Πάντοτε Κοινωνούσα έχοντας δάκρυα και άλλα, τα οποία δεν είναι του παρόντος.
Η Αποκάλυψη ήρθε ειρηνική στην Καρδιά, συγκλονιστική και για πολλούς ίσως απίστευτη.

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

«Ο Εφραίμ ο Βατοπαιδινός εμυήθη στο σχέδιο των σκοτεινών δυνάμεων της Δύσεως και συνειδητά εδέχθη σε όλες τις λεπτομέρειές του να έχει τον καθοριστικό ρόλο του προσώπου που θα γίνει η αιτία να διασυρθεί το Άγιον Όρος, η Ορθοδοξία και η Ελλάς, για να ανοίξει ο δρόμος της ταχύτατης Παγκοσμιοποίησης, του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας, που όλα οδηγούν στον ερχομό του αντιχρίστου, υπό την καθοδήγηση του Πάπα Ρώμης».

Τώρα ξέρετε την Αλήθεια και η Αλήθεια ελευθερώσει ημάς. Αμήν.

Παράκλησή μου προς τα Παιδιά του Θεού:

Αγαπητοί Πατριώτες, Παιδιά του όντως Αληθινού Θεού, Κυρίου Ιησού Χριστού.

Η Ορθοδοξία δεν είναι αυτή που παρουσίασε στον Κόσμο ο δόλιος Εφραίμ ο Βατοπαιδινός, συνεργαζόμενος με τον Βαρθολομαίο, τον Πάπα Ρώμης, τους Ραβίνους, τους Οικουμενιστάς όλου του Κόσμου και τους Σκοτεινούς Προδότες Έλληνες Πολιτικούς.

Η Ορθοδοξία είναι Ουράνιο Καθίδρυμα με Μυστήρια.

Το πρώτο εκ των Μυστηρίων είναι το Ορθόδοξο Βάπτισμα, γι’ αυτό και παράγει Αγίους.

Δεν υπάρχει άλλη Εκκλησία και άλλο Βάπτισμα!!!

Αυτό διακηρύξτε το στεντορεία τη φωνή σ’ ολόκληρο τον Κόσμο. Έχει ανάγκη να το ακούσει.

Παρακαλώ, μεταφράστε το παρόν Κείμενο με την Αποκάλυψη σε πολλές γλώσσες του Κόσμου.

Καλό Διακόνημα, καλή Μετάνοια και στον Παράδεισο!!!

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζόμενη
Παναγία Αρβανίτισσα
να σας ευλογούν

Γέρων Νεκτάριος
Μοναχός Αγιορείτης.